Хахахаха... Одличан чланак! Нарочито ми се допада ово о "мутацији неоколонијализма." Биће тога, наравно, још, али је тренутно тенденција опадања истог. РС је најважније да се економски изграђује. Свима је већ јасно да ЕУ можда неће ни постојати 2020. У том смислу ми требамо да се понашамо као да ће БиХ да постоји сто година, али да будемо спремни као да ће сутра да се распадне. Другим речима, понашајмо се као Зловенци у бившој нам заједничкој држави. А да су нам букагије на ногама, јесу.
Препоруке:
0
0
2
среда, 16 јун 2010 23:42
Marko
Jeste odličan. G. Bižić je već gotovo "monotono" odličan i njegovi ozbiljni, oštri, a opet neostrašćeni komentari nam omogućavaju, uz one Slobodana Durmanovića, pravi i objektivan informativni prozor u BiH i Republiku Srpsku.
Поштовани г-дине Бижићу, када се почетком Вашег текста позвасте на Лекса Саичића и његово залудно (залудно?!) јунаштво у руско-јапанском рату, "гледе" еволуције српског бешчашћа, само ћу кратко да подсетим на денунцирање Недића Химлеру и ГЕСТАПО-у од стране неименованог српског железничара, током ратних година резидента Шарлотенбурга, градића у близини Берлина. Елем, истом није био довољно добар Недић и Љотић (на страну свесна морална жртва истих, ради спасавања што већег броја Срба, а и Словенаца!),
а на ползу тадањем "Новом Светском Поретку", па их је "цинкао" код Химлера и ГЕСТАПО-а! О томе је својевремено писао г-дин Сђа Трифковић у "ДУГИ", као занимљив пример српског бешчашћа! Као што видите, морална еволуција српског народа, заснована на косовском миту, давала је и своје екстреме, као нпр. поменути злосрећни железничар. Једини проблем што су се ти екстреми мало "пренамножили"! Па би било добро, поред њихове критике, да дамо и супротне примере! Сада, да нас исти, тј. "екстреми" не би дохватили својим "европејством" и "борбом против злочина", било би добро, а у склопу тема које обрађујете (Р. Српска и постдејтонска Босна) да наводите и оне неупадљиве примере, примере грађанске храбрости, као нпр. причу о лекарима, који су, упркос свему, покушали да спасу бањалучке бебе. Или на пример о судбини једине преживеле бањалучке бебе, која је пре око годину дана преминула од рака, као последица западњачке "хуманости". Или на пример о "отварању" цркве у Попову пољу, посвећену св. Вукашину, мученику из Клепаца, ономе који је усташком кољачу, док га је овај сакатио, говорио: "САМО ТИ ДИЈЕТЕ РАДИ СВОЈ ПОСАО!" Или нпр. било која тема, која у тој и таквој Р. Српској и Босни говори о Правој Грађанској Храбрости, а која није на Сорошевим јаслама! Пишите ето и о НЕОБИЧНО ОБИЧНОМ, а не само о СОРОШЕВИМ "ФАРМАМА"! Ваља нам то као ОТКЛОН ОД ОВОГ ЛУДИЛА!
а на ползу тадањем "Новом Светском Поретку", па их је "цинкао" код Химлера и ГЕСТАПО-а! О томе је својевремено писао г-дин Сђа Трифковић у "ДУГИ", као занимљив пример српског бешчашћа! Као што видите, морална еволуција српског народа, заснована на косовском миту, давала је и своје екстреме, као нпр. поменути злосрећни железничар. Једини проблем што су се ти екстреми мало "пренамножили"! Па би било добро, поред њихове критике, да дамо и супротне примере! Сада, да нас исти, тј. "екстреми" не би дохватили својим "европејством" и "борбом против злочина", било би добро, а у склопу тема које обрађујете (Р. Српска и постдејтонска Босна) да наводите и оне неупадљиве примере, примере грађанске храбрости, као нпр. причу о лекарима, који су, упркос свему, покушали да спасу бањалучке бебе. Или на пример о судбини једине преживеле бањалучке бебе, која је пре око годину дана преминула од рака, као последица западњачке "хуманости". Или на пример о "отварању" цркве у Попову пољу, посвећену св. Вукашину, мученику из Клепаца, ономе који је усташком кољачу, док га је овај сакатио, говорио: "САМО ТИ ДИЈЕТЕ РАДИ СВОЈ ПОСАО!" Или нпр. било која тема, која у тој и таквој Р. Српској и Босни говори о Правој Грађанској Храбрости, а која није на Сорошевим јаслама! Пишите ето и о НЕОБИЧНО ОБИЧНОМ, а не само о СОРОШЕВИМ "ФАРМАМА"! Ваља нам то као ОТКЛОН ОД ОВОГ ЛУДИЛА!