Jeste, ali hoćemo Rusiju da vidimo na delu. Da baršunastim revolucijama ruši proameričke režime u Evropi. Neka krene, recimo, od Srbije.
Preporuke:
0
0
2
četvrtak, 24 jun 2010 09:31
brm
"na Balkanu je u tom trenutku osnovni zadatak SAD bio da pokažu Srbiji i Rusiji ko je gazda u kući, i Vašington je to pokazao ne samo Kremlju, nego i celom svetu. Na zatvorenim debatama u Savetu za međunarodne odnose u 2006. godini, Kondoliza Rajs je bez okolišanja postavila na svoje mesto ruskog ministra inostranih poslova: „Sergej, već sam ti rekla, da mi ne treba da razmatramo probleme koji su zapadno od Dunava“."
pametnom (Srbinu) dosta
Preporuke:
0
0
3
četvrtak, 24 jun 2010 10:31
Pajic
Izvanredna analiza stvari.Ranije ili kasnije svako zauzece mesto u multipolarnom svetu.Sto se tice monopolarnosti, ona je umrla pre desetak godina.
Preporuke:
0
0
4
četvrtak, 24 jun 2010 12:49
TOPOLj
@brm..."Ne želimo da američka strana govori u ime čitavog svijeta,pogotovo što to pravo niko nije dao Vašingtonu"-izjava ruskog MIP-a povodom optužbi bivše američke državne sekretarke Kondolize Rajs na račun Rusije povodom događaja na Kavkazu u augustu 2008-me.Evo šta je rekao gospodin Putin tim povodom:" Ne može cijela svijetska privreda da zavisi od jednog zavoda za štampanje novca"!Pametnom dosta,jel da?Ili Vi možda samo volite da ovu krilaticu čujete kad je američka "superiornost" u pitanju.Podsjećate me na onaj dio srpskog bića kome se urezao strah od Njemačke na svim frontovima pa se stalno koriste termini arbajtn,šlus,feršten itd.Pravila koja su ovdje prihvaćena(ovdje na Balkanu i regionu)i pravila koja vi prihvatate(da je Amerika iznad svih)u Rusiji ne važe.Ko je ta Amerika?To je u Rusiji zakon.Možda je ona za Vas i Vama slične nešto.Pojam nečega ili šta ti ja znam,ali,u Rusiji je ona jedno veliko ništa.Kad je Obama dolazio u posjetu Rusiji prošle godine u Americi su bili strašno razoračani kako je dočekan.Nema crvenog tepiha kao što su oni očekivali.Ne pate u Rusiji od manije veličine tipa "Amerika iznad svih".To pali ovdje među prodanim dušama i onim koji su zarobljeni u svom imaginarnom(američkom)svijetu.Pametnom dosta!
Preporuke:
0
0
5
četvrtak, 24 jun 2010 15:21
brm
@ topolj
"Pravila koja su ovdje prihvaćena(ovdje na Balkanu i regionu)i pravila koja vi prihvatate(da je Amerika iznad svih)u Rusiji ne važe."
odlično ste ovo napisali.. ni ja ne bih bolje..
ovdje prihvaćena(ovdje na Balkanu i regionu)+u Rusiji ne važe..
ali mi smo na Balkanu a ne u Rusiji...koja je daleko..
da li bi se jednom za promenu mogli pozvati na neko DELO Rusije ovde "na Balkanu" umesto na mnogobrojne IZJAVE iza kojih bi ja prvi stao...e kad bi se još i provele...na to mi Srbi čekamo i nadamo se već 400 godina..
Preporuke:
0
0
6
četvrtak, 24 jun 2010 15:24
brm
"Ko je ta Amerika?...u Rusiji je ona jedno veliko ništa."
da li vi govorite o najamerikanizovanijoj naciji i najpotrošačkijem društvu na kugli zemaljskoj?
divan primer za Srbe
Preporuke:
0
0
7
četvrtak, 24 jun 2010 17:38
Jasna
Odlican tekst
@Sizif
odlican komentar!
Preporuke:
0
0
8
četvrtak, 24 jun 2010 19:06
Cernisevski
@brm
„Sergej, već sam ti rekla, da mi ne treba da razmatramo probleme koji su zapadno od Dunava“."
pametnom (Srbinu) dosta
- pametni se vec odavno ne fasciniraju imperijom koja odumire, i vec odavno znaju da ona ubuduce nece da se pita.
Preporuke:
0
0
9
petak, 25 jun 2010 01:51
Svetislav Kostić
Sizif (24 jun 2010 05:41)! Raduje me da ste i vi - itekako "naš", gotovo koliko i, takođe naš - Topolj. Jer Topoljevom oštrom peru, samo nas malo mogu nešto slično da ponude.
Preporuke:
0
0
10
petak, 25 jun 2010 08:28
brm
ja nisam rusofob, još manje ljubitelj bilo kojih imperija, a pogotovo ne propalih
ja sam zaista rusofilofob.
da, tačno je Rusija nije daleko geograski, Rusi mogu da stignu i peške do Srbije, ali nikako to i da urade..ili dođu samo na proputovanje ..do Prištinskog aerodroma..pa se ubrzo presele na neko lepšše mesto..u Crnu Goru zloglasnog Mila npr. i Filipa odlikovanog od moskovskog patrijarha....a "propala imperija" ostane u Srbiji...
ovaj tekst je najobičnija zvanična vladina ruska propaganda i ima veze sa istinom koliko i svaka druga propaganda...
ko kreira svoju sudbinu na osnovu ovakvih "činjenica" teško njemu
Preporuke:
0
0
11
petak, 25 jun 2010 10:01
TOPOLj
@Brm...Izvinite što moram da mijenjam redoslijed od drugog ka prvom umjesto obratno ali ne mogu da vjerujem šta ste napisali u Vašem drugom odgovoru meni.Vi kažete:"da li vi govorite o najamerikanizovanijoj naciji i najpotrošačkijem društvu na kugli zemaljskoj"?Rusi najamerikanizovanija nacija na svijetu????Vjerujte,pokušavam da se sjetim nečeg sličnog,nekog "bisera" pisanog na ovu temu,ali mi ništa ne pada napamet.Vjerujte,ne postoji ekvivalent ovoj Vašoj konstataciji.Za sve narode na kugli zemljaskoj osim za ruski narod,može da se kaže da su amerikanizovani.Za Ruse ne može nikako jer to su dva različita svijeta koji jedan sa drugim nemaju ništa zajedničko.Npr,na prostoru bivše zajedničke nam države,imate koliko hoćete primjera gdje engleski alfabet odnosi prevagu u odnosu na jezik koji je službeni u državama nastalih raspadom Jugoslavije.To je praksa i van ovog regiona.U Rusiji ruska ćirilica je svetinja i nju niko i ništa ne može zamjeniti.Pogledajte koliko je ruska ćirilica rasprostranjena širom Rusije.Tu i tamo poneki naziv na engleskom ali se tu radi o stranim predstavništvima,kompanijima,itd.Odnos u korist ruske ćirilice je 100 posto u odnosu na engleski.Ono što je pisano na engleskom u Rusiji,to je samo zbog toga što firme kao Mek-Donalds moraju imati englesku verziju napisa,ali i uz obaveznu rusku verziju.A što se tiče Vašeg prvog odgovora,pa ne znam,ni ovdje ne mogu da dođem sebi.U zadnjih 150 godina ako Rusi Srbima nisu pomogli onda nije niko nikome nikada.Samo Vi zaboravljate da Rusi ne mogu biti veći Srbi od samih Srba.Znate gospodine,ruska FSB,najmoćniji obavještajni aparat na svijetu,zna na čem nebo stoji.Znaju ruski obavještajci ko je ko u Srbiji.Vjerujte imaju detalje nedostupne običnom smrtniku u Srbiji.Izbore još niko nije ukinuo i toga se drže u Rusiji.Na srpskom narodu je da odluči.Hoće li da živi u zabludi i da prihvata lažne verzije događaja,da živi u ostrašćenoj rusofobiji ili će konačno da stane na svoje noge.Izbor je srpski i ničiji više.
Preporuke:
0
0
12
petak, 25 jun 2010 11:09
LjiljanaNL.
Da,da,Rusija da skida rezim u Srbiji a vi i dalje glasajte za Dinkica i virtuelna obecanja.
Preporuke:
0
0
13
petak, 25 jun 2010 11:09
LjiljanaNL.
Da,da,Rusija da skida rezim u Srbiji a vi i dalje glasajte za Dinkica i virtuelna obecanja.
Preporuke:
0
0
14
petak, 25 jun 2010 11:41
TOPOLj
@Brm...Izvinite što moram da mijenjam redoslijed od drugog ka prvom umjesto obratno ali ne mogu da vjerujem šta ste napisali u Vašem drugom odgovoru meni.Vi kažete:"da li vi govorite o najamerikanizovanijoj naciji i najpotrošačkijem društvu na kugli zemaljskoj"?Rusi najamerikanizovanija nacija na svijetu????Vjerujte,pokušavam da se sjetim nečeg sličnog,nekog "bisera" pisanog na ovu temu,ali mi ništa ne pada napamet.Vjerujte,ne postoji ekvivalent ovoj Vašoj konstataciji.Za sve narode na kugli zemljaskoj osim za ruski narod,može da se kaže da su amerikanizovani.Za Ruse ne može nikako jer to su dva različita svijeta koji jedan sa drugim nemaju ništa zajedničko.Npr,na prostoru bivše zajedničke nam države,imate koliko hoćete primjera gdje engleski alfabet odnosi prevagu u odnosu na jezik koji je službeni u državama nastalih raspadom Jugoslavije.To je praksa i van ovog regiona.U Rusiji ruska ćirilica je svetinja i nju niko i ništa ne može zamjeniti.Pogledajte koliko je ruska ćirilica rasprostranjena širom Rusije.Tu i tamo poneki naziv na engleskom ali se tu radi o stranim predstavništvima,kompanijima,itd.Odnos u korist ruske ćirilice je 100 posto u odnosu na engleski.Ono što je pisano na engleskom u Rusiji,to je samo zbog toga što firme kao Mek-Donalds moraju imati englesku verziju napisa,ali i uz obaveznu rusku verziju.A što se tiče Vašeg prvog odgovora,pa ne znam,ni ovdje ne mogu da dođem sebi.U zadnjih 150 godina ako Rusi Srbima nisu pomogli onda nije niko nikome nikada.Samo Vi zaboravljate da Rusi ne mogu biti veći Srbi od samih Srba.Znate gospodine,ruska FSB,najmoćniji obavještajni aparat na svijetu,zna na čem nebo stoji.Znaju ruski obavještajci ko je ko u Srbiji.Vjerujte imaju detalje nedostupne običnom smrtniku u Srbiji.Izbore još niko nije ukinuo i toga se drže u Rusiji.Na srpskom narodu je da odluči.Hoće li da živi u zabludi i da prihvata lažne verzije događaja,da živi u ostrašćenoj rusofobiji ili će konačno da stane na svoje noge.Izbor je srpski i ničiji više.
Preporuke:
0
0
15
petak, 25 jun 2010 13:06
brm
@TOPOLj
divna je ta Puškinova i Tolstojeva Rusija, i ja je obožavam...a tek ruskinje......trojke...ruske romanse...vodku...
Preporuke:
0
0
16
petak, 25 jun 2010 13:18
Dimitrije Logdanov
@Topolj
Snila baba...
U svom životu sam upoznao prilično mnogo Srba koji o Rusima pričaju kao da ih poznaju u dušu. Niko od njih nikada nije video Rusiju izbliza. Tvrdnja da su svi narodi amerikanizovani, ali Rusi nikada neće biti je katastrofalni promašaj. Taj promašaj je pogodio nešto drugo.
Otprilike kao kad je neka nesrećna soul pevačica rekla da je Beograd zaostala rasistička palanka, što je strašno naljutilo jednog Beograđanina, koji joj je opsovao boju kože. Amerikanka nije mogla grđe da lupi, a ispade u pravu.
Tako je i Topolj pokazao da od svih naroda na svetu jedino voli Ruse. O Srbima će reći svaku ružnu reč, ali ne dozvoljava da mu bilo ko dira rusku dedovinu ili, nedobog, svemoćnu SFB.
Po Topolju, svet bi davno propao da nema SFB. Ameri prave zemljotrese širom sveta, ali ih SFB razotkriva i šalje kontra-talase u zemljinu koru, čime se poništava trus. Ajte molim vas!
Po Vama Rusi nisu krivi što imaju vlast koju mrze iz dna duše, a Srbi su sami sebi krivi za sve.
Toliko prezira prema Srbima i Srbiji može se očekivati još samo od naroda sa kojima smo ratovali u poslednjoj deceniji prošlog veka.
P.S.
Ćirilica je jedino što današnje Rusijane vezuje za nekadašnje Ruse.
Preporuke:
0
0
17
petak, 25 jun 2010 14:28
DŽon Šepard
I na kraju, kakav je to nepočudni "pseudonim" "brm". Kao da hoće da nas ismejava?
Zbog takvih vaših svetonazora sam i izabrao ovaj svoj nadimak ("pronalazač bankomata", beše?), koji je isprovocirao gomilu vama sličnih. Joj, radosti! :)
Elem, RSFRS i njeni spoljnjepolitički izazovi me zanimaju taman koliko i angažman SAD u Avganistanu, iraku.
Ono što me zanima od SAD je kako će ragovati kada MI dođemo na vlast 2012. i najzad upalimo radar na Pančićevom vrhu[/b, a i uvedemo 1001. naoružanog vojnika na KiM, iako onaj Šunatovac tvrdi da je on "čitao" u kumanovskom sprazumu da je to "1000 čistačica, daktilografkinja, domara i automehaničara".
Od "moderne" RSFRS me zanima - kada će da najzad popiju lekove za očiglednu šizofreniju, te da se malo "resetuju" i sa nama, Srbijom.
Poštujem... nek' uredno izleče komplekse nad bivšim podanicima (mi tu ne spadamo) - Ukrajini, Belorusiji, Gruziji, Poljskoj i ostalim "nemcima", velim, skinite nam se sa pretnji i ŠUPLjIH obećanja!
Aman-zaman!
Preporuke:
0
0
18
petak, 25 jun 2010 17:54
TOPOLj
@Dimitrije Logdanov...Da volim Ruse ali napisati da ću o Srbima napisati svaki put ružnu riječ je ispod svakog nivoa i nešto što nema veze sa zdravim razumom.Odakle Vam to?Da sam mrzio Srbe(Srbin sam i po ocu i po majci za Vašu informaciju)ne bi učestvovao u otadžbinskom ratu ovdje gdje živim-u RS,nego bi zbrisao u Ameriku ili negdje na Zapad.Koju tu vlast Rusi mrze iz dna duše?Ovu današnju?Tu se vidi koliko Vi poznajete Rusiju.Takođe,na ovom primjeru se vidi da tekst koji ste napisali kao da vam je sročio Bžežinski a Vi poslali na ovaj sajt.Što bi ja poštovao jedan dio srpskog bića koji se odriče samog sebe svaki put birajući nekoga koje dokazani neprijatelj ovog naroda.Što ne napišete koju o Srbima(navodnim Srbima) koji izglasavaju fantomske deklaracije,koji se ubiše od izvinjenja,koji sramote na svakom koraku Srbiju?Što bi ja poštovao Srbiju navodnih Srba i njihovih obožavalaca,koji su naslijedili komunističku doktrinu-slijede put čovjeka za koga ne znaju ni šta,ni kako,ni gdje.Po onoj narodnoj ni u rodu rod ni pomozi Bog.U komunističko doba su slavili Tita ni ne znajući ko je taj čovjek.A danas,šta rade danas.Isto to rade,još se zamisli molim te nađu uvrijeđeni kad im se sugeriše između redova koje ko u Srbiji,u stilu ma hajde nije to tačno.Ma vidi molim,nije tačno.Nego šta je tačno?Ovo što Vi pišete?U Rusiji se zna ko je ko.Recimo u vrijeme predsjednikovanja gospodina Putina,gospodin Putin je objavio svoj rodoslov koji ide do unazad 300 godina.Jednom je g.Putin šaljivo(ali istinito)primjetio,Amerika tad nije ni postojala.E to je državnik.Svome narodu na uvid stavi sve od praiskona.Ne kao neki koji objavljuju lažne podatke,na uvid stave lažne biografije a naivni Logdanovi i njima slični se napale na to i udri glasaj.I ja to da poštujem?Neka hvala,poštujte Vi.Ja volim moju RS. I zapamtite:Nije sramota reći istinu.Da volim Rusiju i treba da je voli svaki normalan Srbin.Šta je tu ružno?Šta,treba da ne volim Putina a da volim BT?
Preporuke:
0
0
19
petak, 25 jun 2010 21:54
Jasna
@Topolj
Svaka Vam je na mestu!
Preporuke:
0
0
20
petak, 25 jun 2010 22:39
dika
nisam rusofil ali ni ljubitelj kauboja ali moram da se osvrnem na neke komentare kao prvo rusija je velika sila a ova prica o kondolizi rajs je smesna velike sile tako nerazgovaraju nisu rusi mala deca da im kondoliza zavrce ruke itekako su oni svesni i svoje snage i svojih slabosti drugo amerika je u potpunom ekonomskom rasulu gube rat u afganistanu i iraku pokazali su da nisu nedodirljivi trece odnose treba sagledati dugorocno kroz geopolitiku ekonomiju demografiju i rusija i amerika imaju problema sa depopulacijom rusi gube 600 000 stanovnika godisnje i pored pozitivnog prirastaja u americi do 2039 godine belci ce ciniti 49 odsto stanovnistava znaci vise nece biti anglosaksonski lobi dominantan ni u svojoj drzavi ako na to dodamo ogromna socijalna raslojavanja u obe drzave mozemo da naslutimo da ce obe ove sile uskoro imati ozbiljne probleme u sopstvenom dvoristu sto ce ih primorati na podizanje rucne i na stvaranje znatno tolerantnijeg medjusobnog odnosa cetvrto najveci americki problem u narednim decenijama nece biti ni rusija ni kina vec rapidno topljenje srednje klase sto je opsti trend i u evropi poznato je da je srednja klasa stub drustva mi smo ostali bez nje pa vidite kako prolazimo njih to ceka u bliskoj buducnosti starenje stanovnistva i to onog belog koje je stub drustva donece velike etnicke i socijalne probleme u evropi se posledice vec vide peto da se osvrnem na srbiju nisu rusi krivi stanovnicima srbije sto su poverovali u dinkiceve akcije i put u evropu ni stanovnicima bora niko nije kriv sto su za dve crvene i litru ulja prodavali svoj glas dinkicu znaci mi moramo da se zapitamo sta je sa nama nemoze rusija da pokriva nasu nezrelost
Preporuke:
0
0
21
nedelja, 27 jun 2010 10:21
Dimitrije Logdanov
Bojim se braćo da će vrlo brzo doći dan kada ćete se razočarati u Rusiju i Rusijane. Na Topoljeva pitanja ja nemam odgovor. To su njegove lične dileme vezane za moj narod. Po već oprobanom receptu on deli moj narod na podobne i nepodobne. Spreman je da se odrekne dobrog dela naroda, zarad ideoloških istomišljenika. Po čemu se razlikuje Topoljevo srpstvo od Druge Srbije? Ni po čemu. I jedni i drugi mrze pola mog naroda a kuju u nebesa strance.
Nadam se da nikome kod nas neće pasti na pamet takva monstruozna nacistička ideja o objavljivanju nečijeg rodoslova. Svako ko se diči Putinovom rasnom čistotom, sigurno u glavi ima još opasnije misli. Jadni svi oni koji ne budu odgovarali tajanstvenom Topoljevom rasnom profilu. Šta Putin ne sme da bude rasno? Koje kriterijume je morao da zadovolji njegov rodoslov? Puškinov deda je bio crnac iz Etiopije. Voleo bih da znam po čemu je Putin veći i bolji od Puškina.
Osim toga, u Rusiji niko ne veruje tom Putinovom rodoslovu. Štaviše, potražite na mreži šta Rusi misle o pravom Putinovom prezimenu.
Tvrdim da Topolj nikada nije bio u Rusiji i da ništa ne zna o Rusijanima (za neupućene, to je novi zvanični naziv za narod koji živi u Rusiji). Možda bih mogao da mu pošaljem razglednicu.
I na kraju, više volim svakog Srbina, makar ga kopkalo šta piše u mom rodoslovu, od bilo kojeg Rusa, Kineza, Brazilca, Indusa, Nemca, Poljaka, Francuza, Engleza i ostalih.
Preporuke:
0
0
22
utorak, 29 jun 2010 09:49
Cernisevski
Dimitrije Logdanov
Bojim se braćo da će vrlo brzo doći dan kada ćete se razočarati u Rusiju i Rusijane
- ma doci ce to, sigurno, nego meni je jedino bitno da se nikada, ali nikada, ne razocaramo u USA. To je jedino vazno.
Preporuke:
0
0
23
utorak, 29 jun 2010 17:55
Dimitrije Logdanov
@černiševski
Vrlo površan sarkazam - najobičniji kliše. S druge strane, razumem takvu reakciju jer je ona samo manifestavija osećaja krajnje nemoći. Nametnuna kolektivna apatija u kombinaciji sa verom u čuda (čudo je da neko dobije leba bez motike), stvara od Srba fanatične pristalice ekstremnih polova, koji veruju da će doći dobri vanzemljaci i reći nam "Liv long end prosper".
Za sve one koji posmatraju svet crno-belo:
Crno ili belo je krajnji ishod onoga što mislimo i radimo.
Crno nam se piše kad zlonamerno tumačimo svaku tuđu reč.
Crno nam se piše kada smatramo da su nam neprijatelji svi koji nisu istomišljenici.
Crno nam se piše kada više verujemo strancima nego svojima.
Crno nam se piše kada svoje smatramo tuđima, a tuđe svojima.
Crno nam se piše kada mislimo da je Srbija samo naša, a ostali su izdajnici.
Crno nam se piše ako ne vidimo da je ovo klinička slika i jedne i druge Srbije, sa šifrom F.
A belo?
Biće nam beli zubi ako ih peremo.
Zabeleće nam fasade ako omalterišemo kuću.
Zablistaće nam država ako je sredimo.
Svetla će nam biti budućnost ako preuzmemo odgovornost za sređivanje doma.
To sve moramo mi koji u njoj živimo.
Krenimo najpre od onoga što je najlakše, umesto što dižemo ruke jer ne možemo preko noći da sredimo ono što je najteže. Za početak, pročitajte pažljivo sve što sam napisao. Ponavljajte čitanje dok ne shvatite da se ne očaravam ni Amerikom ni Evropom, ali ni Azijom niti Južnom Amerikom.
Kad to shvatite, biće vam jasno da morate sređivanje početi od sebe.
pametnom (Srbinu) dosta
"Pravila koja su ovdje prihvaćena(ovdje na Balkanu i regionu)i pravila koja vi prihvatate(da je Amerika iznad svih)u Rusiji ne važe."
odlično ste ovo napisali.. ni ja ne bih bolje..
ovdje prihvaćena(ovdje na Balkanu i regionu)+u Rusiji ne važe..
ali mi smo na Balkanu a ne u Rusiji...koja je daleko..
da li bi se jednom za promenu mogli pozvati na neko DELO Rusije ovde "na Balkanu" umesto na mnogobrojne IZJAVE iza kojih bi ja prvi stao...e kad bi se još i provele...na to mi Srbi čekamo i nadamo se već 400 godina..
da li vi govorite o najamerikanizovanijoj naciji i najpotrošačkijem društvu na kugli zemaljskoj?
divan primer za Srbe
@Sizif
odlican komentar!
„Sergej, već sam ti rekla, da mi ne treba da razmatramo probleme koji su zapadno od Dunava“."
pametnom (Srbinu) dosta
- pametni se vec odavno ne fasciniraju imperijom koja odumire, i vec odavno znaju da ona ubuduce nece da se pita.
ja sam zaista rusofilofob.
da, tačno je Rusija nije daleko geograski, Rusi mogu da stignu i peške do Srbije, ali nikako to i da urade..ili dođu samo na proputovanje ..do Prištinskog aerodroma..pa se ubrzo presele na neko lepšše mesto..u Crnu Goru zloglasnog Mila npr. i Filipa odlikovanog od moskovskog patrijarha....a "propala imperija" ostane u Srbiji...
ovaj tekst je najobičnija zvanična vladina ruska propaganda i ima veze sa istinom koliko i svaka druga propaganda...
ko kreira svoju sudbinu na osnovu ovakvih "činjenica" teško njemu
divna je ta Puškinova i Tolstojeva Rusija, i ja je obožavam...a tek ruskinje......trojke...ruske romanse...vodku...
Snila baba...
U svom životu sam upoznao prilično mnogo Srba koji o Rusima pričaju kao da ih poznaju u dušu. Niko od njih nikada nije video Rusiju izbliza. Tvrdnja da su svi narodi amerikanizovani, ali Rusi nikada neće biti je katastrofalni promašaj. Taj promašaj je pogodio nešto drugo.
Otprilike kao kad je neka nesrećna soul pevačica rekla da je Beograd zaostala rasistička palanka, što je strašno naljutilo jednog Beograđanina, koji joj je opsovao boju kože. Amerikanka nije mogla grđe da lupi, a ispade u pravu.
Tako je i Topolj pokazao da od svih naroda na svetu jedino voli Ruse. O Srbima će reći svaku ružnu reč, ali ne dozvoljava da mu bilo ko dira rusku dedovinu ili, nedobog, svemoćnu SFB.
Po Topolju, svet bi davno propao da nema SFB. Ameri prave zemljotrese širom sveta, ali ih SFB razotkriva i šalje kontra-talase u zemljinu koru, čime se poništava trus. Ajte molim vas!
Po Vama Rusi nisu krivi što imaju vlast koju mrze iz dna duše, a Srbi su sami sebi krivi za sve.
Toliko prezira prema Srbima i Srbiji može se očekivati još samo od naroda sa kojima smo ratovali u poslednjoj deceniji prošlog veka.
P.S.
Ćirilica je jedino što današnje Rusijane vezuje za nekadašnje Ruse.
Zbog takvih vaših svetonazora sam i izabrao ovaj svoj nadimak ("pronalazač bankomata", beše?), koji je isprovocirao gomilu vama sličnih. Joj, radosti! :)
Elem, RSFRS i njeni spoljnjepolitički izazovi me zanimaju taman koliko i angažman SAD u Avganistanu, iraku.
Ono što me zanima od SAD je kako će ragovati kada MI dođemo na vlast 2012. i najzad upalimo radar na Pančićevom vrhu[/b, a i uvedemo 1001. naoružanog vojnika na KiM, iako onaj Šunatovac tvrdi da je on "čitao" u kumanovskom sprazumu da je to "1000 čistačica, daktilografkinja, domara i automehaničara".
Od "moderne" RSFRS me zanima - kada će da najzad popiju lekove za očiglednu šizofreniju, te da se malo "resetuju" i sa nama, Srbijom.
Poštujem... nek' uredno izleče komplekse nad bivšim podanicima (mi tu ne spadamo) - Ukrajini, Belorusiji, Gruziji, Poljskoj i ostalim "nemcima", velim, skinite nam se sa pretnji i ŠUPLjIH obećanja!
Aman-zaman!
Svaka Vam je na mestu!
Nadam se da nikome kod nas neće pasti na pamet takva monstruozna nacistička ideja o objavljivanju nečijeg rodoslova. Svako ko se diči Putinovom rasnom čistotom, sigurno u glavi ima još opasnije misli. Jadni svi oni koji ne budu odgovarali tajanstvenom Topoljevom rasnom profilu. Šta Putin ne sme da bude rasno? Koje kriterijume je morao da zadovolji njegov rodoslov? Puškinov deda je bio crnac iz Etiopije. Voleo bih da znam po čemu je Putin veći i bolji od Puškina.
Osim toga, u Rusiji niko ne veruje tom Putinovom rodoslovu. Štaviše, potražite na mreži šta Rusi misle o pravom Putinovom prezimenu.
Tvrdim da Topolj nikada nije bio u Rusiji i da ništa ne zna o Rusijanima (za neupućene, to je novi zvanični naziv za narod koji živi u Rusiji). Možda bih mogao da mu pošaljem razglednicu.
I na kraju, više volim svakog Srbina, makar ga kopkalo šta piše u mom rodoslovu, od bilo kojeg Rusa, Kineza, Brazilca, Indusa, Nemca, Poljaka, Francuza, Engleza i ostalih.
Bojim se braćo da će vrlo brzo doći dan kada ćete se razočarati u Rusiju i Rusijane
- ma doci ce to, sigurno, nego meni je jedino bitno da se nikada, ali nikada, ne razocaramo u USA. To je jedino vazno.
Vrlo površan sarkazam - najobičniji kliše. S druge strane, razumem takvu reakciju jer je ona samo manifestavija osećaja krajnje nemoći. Nametnuna kolektivna apatija u kombinaciji sa verom u čuda (čudo je da neko dobije leba bez motike), stvara od Srba fanatične pristalice ekstremnih polova, koji veruju da će doći dobri vanzemljaci i reći nam "Liv long end prosper".
Za sve one koji posmatraju svet crno-belo:
Crno ili belo je krajnji ishod onoga što mislimo i radimo.
Crno nam se piše kad zlonamerno tumačimo svaku tuđu reč.
Crno nam se piše kada smatramo da su nam neprijatelji svi koji nisu istomišljenici.
Crno nam se piše kada više verujemo strancima nego svojima.
Crno nam se piše kada svoje smatramo tuđima, a tuđe svojima.
Crno nam se piše kada mislimo da je Srbija samo naša, a ostali su izdajnici.
Crno nam se piše ako ne vidimo da je ovo klinička slika i jedne i druge Srbije, sa šifrom F.
A belo?
Biće nam beli zubi ako ih peremo.
Zabeleće nam fasade ako omalterišemo kuću.
Zablistaće nam država ako je sredimo.
Svetla će nam biti budućnost ako preuzmemo odgovornost za sređivanje doma.
To sve moramo mi koji u njoj živimo.
Krenimo najpre od onoga što je najlakše, umesto što dižemo ruke jer ne možemo preko noći da sredimo ono što je najteže. Za početak, pročitajte pažljivo sve što sam napisao. Ponavljajte čitanje dok ne shvatite da se ne očaravam ni Amerikom ni Evropom, ali ni Azijom niti Južnom Amerikom.
Kad to shvatite, biće vam jasno da morate sređivanje početi od sebe.