недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Беба, Легија и Чуме су владали Србијом

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 09 јул 2010 16:25
Одбрана и последњи дани
Несумњиво је да су извршиоци атентата били припадници земунског клана, али, по мом мишљењу, из сасвим других разлога које је имао онај ко их је на атентат " наговорио" и ко их је једноставно обмануо. Све ми се чини да су они искориштени за нечији интерес, а на своју штету. Слична ствар се десила код рушења " близанаца" у Њујорку. План за напад на Афганистан био је на столу , само је још био потребан повод за акцију. Тада ЦИА преко Пакистанске обавештајне службе организује терористе који су мислили да обављају свету дужност у светом рату против неверника, а у ствари су одрађивали посао за Американце. Дакле, најважнију улогу у оба случаја су одиграле обавештајне службе, а убиство Зорана Ђинђића је било политички мотивисано убиство.
Препоруке:
0
0
2 петак, 09 јул 2010 16:38
Светислав Скомрачник
Зар је могуће да је државни непријатељ број 1 одређивао кадрове у време Досове власти?
Препоруке:
0
0
3 петак, 09 јул 2010 16:57
Симић Манојло
Коза ностра ! Србија ко Сисилија .
Још мало ,па се више нико неће усуђивати ни да
попије чашу воде .Да га не отрују .
Ова демократија у Србији ,све више личи на терор
већине , која је то постала захваљујући гласовима
мафије .
Препоруке:
0
0
4 петак, 09 јул 2010 18:16
dusan
Dokle cete da nas zamajavate?
Препоруке:
0
0
5 петак, 09 јул 2010 18:45
драго.ца
Волио бих да знам одговоре на нека питања: Да ли тајминг овог интервјуа има везе са сукобом Боде Хомбаха и Бебе Поповића? Ако има, чији је Михајловић човек (причало се да и он ради за једну страну службу)? Ко контролише НИН (ко је иницирао интервју)? ...
Препоруке:
0
0
6 петак, 09 јул 2010 19:00
aleksa009
Dusan-a za ministra policije!
Препоруке:
0
0
7 петак, 09 јул 2010 19:07
Jasna
Ako je tacan Mihajlovicev zakljucak da je Popovic bio sef(mafije) i da ih je spajao sa Djindjicem,onda prisustvo takvog "sefa" u prvoj "demokratskoj" Vladi Srbije ,je vrlo indikativno i mnogo govori o takvoj vladi.Uostalom nije taj Beba pao s Marsa,pa pravo u Vladu Srbije.A Mihajlovicu su se tek kasnije "otvorile oci".
Posto verovatno nikad necemo saznati odgovore na neka pitanja npr operacija Meljak,u kojoj su ubijeni "Siptar" i "Kum",jer to je mnogo krupna tema,a i mnoge druge sporne stvari,jer bi se time dali odgovori na mnoga pitanja,ali me zanima zasto"slobodni demokratski"mediji cute i kad su neke druge informacije u pitanju,npr u kojoj fazi se nalazi krivicni postupak pokrenut protiv tuzioca Terzica,koji je prema optuznici pustio onu dvojicu iz pritvora.Stidljivo su ,onako skrajnuto objavili vest da je pokrenut krivicni postupak protiv njega ,a posle toga tajac.Upadljivo je odsustvo ineresovanja srbijanskih medija za jedan takav postupak.
Valjda smatraju da je to jedna potpuno nevazna stvar ,jer sto bi Srbiju zanimao jedan takav krivicni postupak,u kojem se sudi jednom drzavn0m tuziocu,za pustanje iz pritvora osoba koje ce kasnije ucestvovati u atentatu na premijera zemlje.Koga to uopste treba da zanima.
ALI zato su daleko vaznije i zanimljivije vesti sa Farme i prodaje Saricevog namestaja. Ako nista drugo daleko su manje opasne ,mislim po novinarske fotelje.
Препоруке:
0
0
8 петак, 09 јул 2010 19:55
Милена Матић
Политичка позадина свега!
Препоруке:
0
0
9 петак, 09 јул 2010 21:08
Milos
Dusan je izuzetan covek i jedan od retkih politicara, koji je radio i mislio drzavnicki, za razliku od mnogih obmanjivaca i profitera, koji su i danas na sceni. Kao castan covek, takvima je smetao, pa se prisecanjem kojima je najvise smetao moze doci do nekih odgovora na mnoga nedoumice i pitanja iz teksta. Mada govori sa rezervom, ipak mnogo kaze, cak mnogo vise nego oni koji bi to morali da znaju i da kazu iako se svakodnevno zaklinju u postenje i borbu protiv kriminala i ... bla, bla.
Velika je steta sto se povukao g. Mihailovic. Ovoj jadnoj Srbiji su sada najpotrebniji ljudi poput njega, mudri, cestiti, iskusni, a da im je interes drzave i naroda iznad svega.
Zeleo bih da razmisli i vrati se u politicki zivot, jer ovo sto se dogadja izgleda vrlo lose.
Препоруке:
0
0
10 петак, 09 јул 2010 21:37
Петар
Зар је било потребно да Зоран Ђинђић буде убијен, да би била срушена кућа у Шилеровој? Ко је дао налог да буду убијени Душан Спасојевић и Миле Луковић? Како су брзо враћени из затвора из Париза?Шта би са њима око истраге поводом атентата на Вука Драшковића у Будви? Како то да је Брацановић био у БИА до фебруара 2003.г? Како да је Ђинђићу неки полицајац поломио "Ахилову тетиву" док је играо фудбал на Копаонику у децембру 2002.г? Ко је кадровао тако да сада правоснажно осуђени Безаревић (добио 35 година)буде у позицији да јави када колона са премијером креће из резиденције у Ужичкој 12-03-2003.г. Како да већ од 2003.г. бар тројица бивших службеника ДБ и један бивши инспектор МУП-а, буду адвокати дела оптужених за убиство Зорана Ђинђића.Случајно? Веруовић тврди да се чуо и трећи метак.Он није новинар ни "Времена", ни "НИН"-а.
12 000 похапшених од "сабљашке" владе је било магла.А народ ужива у ванредном стању и радује се.

Иван Стамболић бивши председник Србије је киднапован у августу 2000.г., а ДОС у септембру иде на изборе.Без задршке и пристаје.
Па на б92 смо чули Даницу Вучинић када каже да су данашњу владајућу већину и Цветковићеву владу правиле стране амбасаде.(Кажипрст) Архиве страних служби је нешто што смо сви знали да мора да се отвори. Без њих тог атентата нема. Вероватно да је круг који чини позадину атентата међу онима из владе Србије, који су уз стране службе помогли изручењу Милошевића Хагу, где му је и било место. Штампа је писала да је Милошевић по хапшењу превезен истим белим комбијем којим је Иван Стамболић киднапован. Они који сада говоре о позадини атентата вичу:"Држте лопова, држте"!!! Стари трикови.
Препоруке:
0
0
11 петак, 09 јул 2010 21:57
Nikola Turajlić
U jednom od mojih autorskih tekstova sprdao sam se sa Predsednikom da je on, jedini na svetu svoju državu proglasio mafijaškom jer u njoj postoji sprega izmedju mafije, policije i pravosudja.
Medjutim sada vidim da je isti u pravu što je isto iznio, jer se demokratska Srbija stvarala u simbiozi svih proturežimskih snaga, pa se istoga ne treba sramiti već ponositi, tim više što su neki učesnici u ovom poslu uživaju i dalje sveopšte priznanje.
Prema rečima Mihajlovića, obaveštenog čoveka, mafijaški demokrati bili dobro došli gosti u vrhu srpske vlasti i čak kreirali kadrovsku politiku u bezbedonosnim strukturama.
Bivši ministar iznosi tvrdnju da obaveštajne službe euroatlanskih demokratija imaju podatke koji bi potpuno rasvetlili pozadinu atentata na Djindjića, što uopšte ne čudi, jer su ovi poznati po tome, da su svojim saveznicima spremni progledati kroz prste svakojake nepodobštine (kao rukovodstvu u bratskoj republici), dok ne postanu "nestašni" (kao nedavno ponovno sudjenom Norijegi).
Simptomatične su i reakcije vezane uz hapšenje preostalih članova zemunskog klana, koje se mogu okarakterizirati kao neshvatljivi idiotizmi.
Izjave Nikolića i Vučića, na navodnu narudžbu atentata na prvoga, su pre svega za njih kontraproduktivne i kada bi bile osnovane. Kako su ovi mogli preko decenije biti Šešeljeva desna i leva ruka, pa čak i po njegovom odlasku u Hag izvršavati sva njegova monstruozna naredjenja i da nisu pritom postali monstrumčići.
Bivši članovi vlade, sada pripadnici pozicije prozivaju Koštunicu kao političkog inspiratora atentatora (koji su i njemu poslali bombicu upozorenja), a pri tom ne misle da netko može postaviti i pitanje "druženja" njihovih kolega sa nestašnim stanarima Šilerove.
Koštunica ne odgovara na prozivke znajući da je notorna činjenica njegovo poštenje.
Interesantno je da srpski gradjani drže da je sve to normalno, pa su zaslužili vlast koju imaju, a prava nagrada im tek sledi.
Препоруке:
0
0
12 петак, 09 јул 2010 23:33
Цвијановић
Једино што је јасно као дан, је да су стране обавештајне службе помоћу локалних криминалаца и њихових веза успели ставити под контролу целу бившу опозицију (која је и извела пуч) и да је Ђинђић убијен тако што су они подметнути као неко ко тобоже "има повод". Сасвим је јасно да иза атентата стоје професионалци и обавештајне службе западних "пријатеља" а да су Легија и цо. послати зато да плате цех. Уколико је тачно (а верујем да јесте) да су Беба, Легија, Чуме... владали Србијом, то је опет могло да се деси само ако су имали добру залеђину својих спонзора (а имали су).
Наравно, игре и залеђину енглеског тројанског коња Коштунице не вреди ни коментарисати.
Препоруке:
0
0
13 субота, 10 јул 2010 01:33
Љубитељ циркуса
Наравно, игре и залеђину енглеског тројанског коња Коштунице не вреди ни коментарисати.

И не треба, и овако је доста бесмислица!
Препоруке:
0
0
14 субота, 10 јул 2010 07:25
драгослав павков
Својевремено у време ратова,често сам имао прилике да по командама и на положајима јединица видим типове којима тамо није место.Не зна им се место у борбеном распореду.То су углавном били људи без ознака чина,у новим,"фенси" униформама,са манирима филмских "специјалаца"-увек у пратњи наших шефова.

На моја наивна и површна питања типа:Ко су ти људи и шта раде овде,добијао сам одговоре да се зна ко су,да гледам своја посла,итд.

Једном приликом,са једним таквим ликом разговарао сам о некој активности јединице којом сам командовао,и наравно,пошто нисам знао с ким разговарам (а виђао сам га са својим шефом),ништа конкретно му нисам ни рекао.Убрзо сам позван да дам објашњење зашто не сарађујем са "...".На моје питање шефу у стилу:"Ко је он па да има право да зна то што ме пита?" одговорено ми је питањем:"Шта се правиш луд..."

Од тада је прошло 15-так година,моја војна каријера је давно завршена,а ја и дан-данас не знам ко је био тај човек,по чијем наређењу је био ту и са којим задатком.
Једино што могу да претпоставим следеће: Био је "наш",за "нас" је прикупљао податке,слао их је неком ко је одлучивао о "нама" а вероватно ни они који су ме рибали у вези моје некооперативности ништа више нису знали,али су мудро крили своје незнање.

Исто се десило и са петооктобарским ВИПерсонама; Изникли су ниоткуд,људи који су јуришали на кордоне и Скупштину су им се склањали с пута,јер су их виђали у друштву вођа...Када су се устоличили на власти,нико није смео да ризикује своју фотељу питајући рецимо, премијера:Ко шефу бироа за комуникације даје овлашћења да комуницира са мафијашима,страним шпијунима,да организује обезбеђење највиших државних руководилаца (а када се деси атентат-једино ОН нема никакве везе са убицама),итд...Није ли ово из делокруга рада начелника ДБ?Ах да,начелник ДБ им се није свиђао,постављен је као део споразума са другом "опцијом",па је логично да Влада Србије и њени органи траже помоћ од "пријатељских" служби БНД,МИ-6,ЦИА,итд...
Препоруке:
0
0
15 субота, 10 јул 2010 07:55
МП
Слагалица коју сада слаже Михајиловић већ одавно је сложена.Сваком ко је нормално интелигентан и мало изнад просека информисан(о теми читао све новине и по неку књигу),јасни су и извршиоци и они који иза тога стоје.
Питање Михајиловићевог кредибилитета као сведока своди се на његов однос према криминалу(цима).Он је као министар полиције јавно позвао све криминалце да новац стечен криминалом уложе у легалне послове(можда је то и прављење "тајкунског моста"?)!???
Препоруке:
0
0
16 субота, 10 јул 2010 07:58
драгослав павков,наставак-
Овој земљи ће кренути на боље када Беба Поповић на основу навода из књиге коју цитира Михајловић буде ухапшен,или када због страха од хапшења не буде смео да уђе у земљу.Тада ћемо знати да су на власт дошли људи који не праве договоре са центрима моћи веч са својим народом.А Беба нам дугује многе одговоре.Као прво,како је уопште дошло до тога да он,по занимању конобар,одлучује о било чему осим евентуално о декорацији столова на неком пријему у Влади?Па чак и за то су плаћени неки људи из протокола,али 'ајд...

Каква заједничка интересовања су зближила њега и доктора философије Зорана Ђинђића...

Док се последња дешавања на српској политичкој сцени не спусте на наш,локални ниво и расветле,глупо је ићи " с'голом г...... међ'пијане сватове...",како је то лепо рекао један од најпроницљивијих Срба у историји Српства,а чији значај тако бахато багателизујемо-господар Милош Обреновић.

Не може са светским факторима за које раде моћне службе,обавештајне и контраобавештајне,тимови професора универзитета свих специјалности (али пре свега патриота),равноправно разговарати представник једне балканске забити,- који у разговорима користи податке добијене од службе коју плаћају они исти који плаћају и саговорника.

Не разумем се пуно у светске конспирације,али знам шта видим:Видим да Срби "поносно" одбијајући да верују својим очима-допуштају да их воде најгори међу њима.
Хајде да за промену кренемо од почетка,и испред своје куће.Да најпре распетљамо оно што нам боде очи.Убиство Ђинђића,политичка позадина,наручиоци и спонзори,ко се од тога окористио (најбоље у еврима,то најлакше разумемо),би могло да буде добар и довољно крупан камен међаш од кога бисмо почели да мењамо своје понашање.Додуше,постоје и они који мисле да не треба мењати ништа,да је овако "супер"...Питање је заправо којих је више,и треба ли нам ефикаснија и "поштенија" држава или ипак свако од нас воли да прође кроз понеку рупу у закону...
Препоруке:
0
0
17 субота, 10 јул 2010 10:01
Vladimir Dž
U dokumentarnom Filmu ‘TerrorStorm - A History Of Government-Sponsored Terrorism’ (Istorija terorističkih napada) saznaćete kako su strane agencije uvek stvarale debelu dimnu zavesu pre izvršenje terorističkih napada. Obično je to bilo organizovanje vežbi regularnih jedinica na sam dan izvršenje zločina ili pak operacije False Flag, gde su nosioci terora nosili oznake (lažnu zastavu) strane koju su htele da okrive. Prilikom organizovanja nekoliko paralelnih vežbi, teroroisti su imali dobru dimnu zavesu ako nešto krene naopako, ako budu uhvaćeni, da se samo pozovu da su bili deo anti-terorističkih vežbi. Naravno pravi učesnici vežbi i neznaju da postoji grupa koja upravo vrši zločin.

Analogiju treba preuzeti iz filma i primeniti na naš slučaj. Maska je u našem slučaju debeo sloj kriminalnih grupa iza kojih stoje ove iste agencije. Ove kriminalne grupe nikako nisu kadre da organizuju prebacivanje na hiljade tona narkotika iz zabačenih predela Azije i Južne Amerike. To je operacije vojnih razmera, dok je sama distribucija prepuštena samim kriminalcima. Kriminalci su u ovom slučaju samo topovsko meso stranih agencija. Možete pročitati moje komentare na tekst Brendona O Nila, tu sam dao kratak opis istorije krijumčarenja narkotika i ko zapravo stoji iza.

http://www.nspm.rs/savremeni-svet/avganistan-rat-kao-pi-ar-vezba.html

Slučaj ubistva Đinđića je klasičan primer istorije koje se ponavlja. Nije prvi slučaj da čovek koji je postavljen na vlast bude smaknut od svojih postavljača. Takvih primera da piun okrene leđa svojim gospodarima ima na pretek u istoriji. Možda je najočitiji primer Sadam Husein. Knjiga Johna Perkinsa - Confessions of an Economic Hit Man (Ispovesti ekonomskog ubice) rečito govori ko je sve smaknut kada piun ne igra po taktu gospodara.
Pitanje je zašto im je Đinđić zasmetao? Zadnje čega se ja sećam od Đinđićevih izjava je naglašena potreba da se Kosovsko pitanje povoljnije reši za našu stranu. Inače dokumentarac gore je moja malenkost prevela.
Препоруке:
0
0
18 субота, 10 јул 2010 10:26
ZoranSan
Prvo mi Srbi moramo shvatiti da smo kao i bivše jugoslovenske republike sada "banana države".Gledajući više serijala emisija u kojim bivši direktori CIE i politički eksperti zapada govore da je jeftinije bilo da režime u malim i nebitnim državama promene agenti CIE a ne da se ulazi u otvoren sukob dakle ratom.Zato je bilo važno Vuku i Dani da uđu u našu BIU jer Vuk kao i Šešelj isto su radili devedesete.Pa ako je sad Šešelj u Hagu te bi trebalo da bude i Vuk.Međutim ovaj je uspeo da zaobiđe odgovornost verovatno samo njemu znanim radom i zaslugamma.
Препоруке:
0
0
19 субота, 10 јул 2010 15:01
Симић Манојло
На крају ,кад се подвуче линија и све дода и
одузме ,испада да је Зоран Ђинђић ,вољно или не,
био врховни к у м .
Препоруке:
0
0
20 субота, 10 јул 2010 17:58
Милодан
Повод за овај интервју није судски процес Беба-Дуле него, рекао бих, да се одврати пажња од стварне политичке позадине убиства Ђинђића. Треба имати у виду чињеницу да је Беба Поповић све досадашње спорово добио на суду, па ће и овај. Прочитао сам сведочење Бебе Поповић у процесу убицама Ђинђића од прве до последње стране, које се налази на сајту ХО за људска права у Србији.
http://www.helsinki.org.rs/serbian/doc/Dokument%20-%20BP.pdf
Беба Поповић је сведочио у судници преед судским већем, тужиоцима, браниоцима и оптуженима. И на свако питање је дао одговор. Да је тако, како тврди ДМ, службено обезбеђење би Бебу преместило са места где је седео на клупу где је седео Легија и остала му сабраћа.
схватио сам да су полицији везане руке и да постоји нека виша сила која саботира њене напоре у борби са мафијом.

У таквим ситуацијама часни људи, дижу сидро, склањају се, подносе оставке и о томе обавештавају јавност. Да се зна "ко је вјера а ко невјера". У том случају би Михајловић заслуживао моје поштовање без обзира на његову биографију, која није баш да нема мрља.
а тај пакт је довео до слома ДОС-а и последица од којих још не можемо да се опоравимо.

До слома ДОС-а је дошло због сукоба најјачих лидера те политичке коалиције тради-националисте В. Коштунице и прагматичара Ђинђића док су остали, међу којима и Д. Михајловић, играли споредне улоге у односу на горе поменути двојац. А и шта су ту могли да чине политички маргиналци од који су неки одиста били у пакту са ђаволом (Милошевић) као што су Душан Михајловић, Небојша Човић, Перишић, Обрадовић... Из текста се не може закључити да је Беба Поповић, за разлику од Легије, утицао на кадровска решења у ресору под воћством Душана Михајловића. Па где је био он (ДМ) да се супростави кадровањем "господина Легије" како га је једном прилико назвао. Познато је да се тако понашају људи који имају много путера на глави, не мешају се у свој посао.
Душан Михајловић, министар полиције....
Препоруке:
0
0
21 субота, 10 јул 2010 19:01
Милодан
..наставак.. Тачно је да је "проток" информација био како се наводи: Буха - Марковић - Поповић - Ђинђић, односно Буха - Поповић - Ђинђић, када је дошло до сукоба лидера земунског и сурчинског клана, те када је Буха одлучио да "сарађује". Питам се где је у свему томе био господин, који је након двосатног убеђивања пристао на овај интервју.
„догађања народа“ 5. октобра

Догађање народа се десило након 8. седнице ЦК СКС када је народ "спонтано" са ланч пакетима, јогуртом и организованим превозом изражавао подршку новом вођи а 5. окотбра 2000. године народ је само верификовао победу Коштуница на изборима 24. 09. те исте године, коју су хтели да оспоре. Не би им то било први пут. Проблем у вези са мафијом је продужен због тога што се није десио 6. октобар и што су структуре остале нетакнуте у време "трокраких" министарстава а и касније из рзлога који су познати.
И министра који их није познавао. Данас то сигурно није тако, бар када је о министру реч.

Не знам како ово да схватим. Михајловић није познавао мафијаше а Дачић се дружи са Шарићем?! Из текста са сведочења Бебе Поповић стекао сам утисак да је Легија инсистирао на одржавању састанака слутећи да нема подршку Ђинђића коју је очекивао, што им је на састанку на Божић 2001. јасно рекао. Припадање мафији подразумева и чињење криминалних дела. Из текста се не наслућује шта је то Поповић, као вођа мафије учинио а што се коси са законом. Слутим да ће Михајловић изгубити још један судски спор са Поповићем. Све активности Легије су у циљу повратка на почетну позицију која му је била уздрмана. Разговора Бебе Поповић са оперативцима БНД-а је било у вези безбедности Ђинђића је било али не и реализације тих разговора јер је Ђинђић у међувремену убијен. О политичкој позадини убиства Ђинђића, односно о изостанку истраге овим поводом у следећем коментару. Пре него што се "завири" у стране обавештајне архиве потребно је дати одговоре на многа питања која се намећу овде у Србији. Следи наставак..
Препоруке:
0
0
22 субота, 10 јул 2010 19:38
Милодан
..наставак... Улога Шешеља, Томислава Николића, Војислава Коштунице и многих других у вези са атентатом на премијера Ђинђића није расветљена, нити за то, за сада, постоји политичка воља а и на суду је такав предлог адвоката Срђе Поповића одбијен. Овога пута не бих о "нарученом" убиству Томислава Николића, саслушању Милоша Симовића у Забели а ни о томе где је гроб Драже Михаиловића. Радије ћу о, вечној теми, политичкој позадини убиства Зорана Ђинђића.
Зоран Ђинђић је био политичар, премијер Србије и атентат на њега је политичко убиство. За сада су осуђени непосредни извршиоци овог злодела. Поставља се питање шта је са испираторима, налогодавцима, организаторима и финансијерима овог злочина? Због чега правосудни органи не предузимају ништа како би се ова мистерија разрешила? Ако је судство један од стубова власти, независна институција у односу на законодоавну и извршну власт није потребна политичка воља како би се (могуће) дао одговор на ово питање. Овиме би требало одговорити на следећа питања, без хронолошког реда:
1. Ко је одлазио у Шилерову улицу, у седиште земунског клана и због чега?
2. Због чега је, непосредно након убиства Ђинђића, срушен комплекс у Шилеровој улици?
3. Да ли је могло да прође акција хватања земунаца без убиства Спасојевића и Луковића?
4. Побуна ЈСО и политичке последице тога?
5. Смена-пензионисање Боре Бањца након лоцирања Багзија у Грчкој?
6. Разговори Багзија и адвокатице Кајганић (постоје транскрипти) и ко је стајао иза тога?
7. Објављивање лажног списка, припадника ЈСО, као хашких оптуженика?!
8. Ко је организовао медијску припему убиства Зорана Ђинђића?
9. Чувена ноћна "сесија" након предаје Милорада Улемека, Легије?!
10.Најава "крвавог пролећа" од стране појединих политичара.
11.Изјава Томислава Николића у вези повреде Ђинђићеве ноге и поређењем са ампутирањем ноге ЈБТ.
12.Истрага о томе где се крио Милорад Улемек (Легија).
Препоруке:
0
0
23 субота, 10 јул 2010 22:47
драгослав павков
Да је тако, како тврди ДМ, службено обезбеђење би Бебу преместило са места где је седео на клупу где је седео Легија и остала му сабраћа.


Милодане,верујете ли ви стварно у ово што тврдите,или сте ово написали онако,реторски да појачате поенту?

Пратећи оно што пишете коментаришући текстове на НСПМ нисам стекао утисак да безгранично верујете у "независно судство".Српски и југословенски судови су донели многе правоснажне пресуде које су после петооктобарских "демократских" промена постале предмет спрдње колумнистима и фановима тзв. "друге Србије".Једна од њих је и пресуда политичарима из земаља НАТО који су организовали и покренули агресију те злочиначке организације против суверене државе СР Југославије,да будемо прецизније-Србије.Сећате се суђења празним столицама на којима је писало Клинтон,Блер,Солана,Шредер,Ширак,итд ? Не сећам се да сам нашао неки ваш текст у коме позивате на поштовање те правоснажне пресуде...
Одакле одједном оволика вера у веће Нате Месаровић?
Пре неки дан на сличан начин писао сам о "Слобистима" који су себи саградили идола и сада у литератури и по интернету траже доказе који би потврдили да су они и њихов идол учинили све како треба-једино што су их сплет околности и светска завера омели да постигну поен...

И ово што ви пишете је на истом трагу,хоћу рећи-ментални склоп је исти.Ђинђића су убили они које су показали Чеда и Беба,и ту више нема шта да се прича.Трагали сте и трагали док нисте нашли судију коме памет не смета да прогута и прихвати здраво за готово Бебин антологијски монолог,сви окривљени су максимално кажњени,међутим-ту нешто фали;

Фали инспиратор и организатор,односно,фали онај ко је из свега извукао корист.наставак-
Препоруке:
0
0
24 субота, 10 јул 2010 23:09
драгослав павков,наставак-
Ваших првих пет питања су потпуно легитимна и док се не расчивијају нико ко иоле аналитички размишља неће прихватити званичну верзију атентата.Међутим,кога брига о чему је господин Багзи разговарао са својом бранитељком?Кога брига с ким је господин Легија разговарао у ноћи кад је ухапшен?Шта да је разговарао и са самим Коштуницом,шта то доказује-да имају језик,или шта већ?
Где се Легија крио пре хапшења-волео бих да знам,али због чега је то битно у истрази убиства које се десило годину и више дана раније?Не мислите ли да постављајући оваква питања заправо одвлачите истрагу са правог пута?

На пример,одакле датира веза и познанство Зорана Ђинђића са Сурчинцима и Земунцима?Ко их је и због чега упознао?Ко је од тог познанства имао корист,ако су је имали сви-у чему се она огледала?Ако су Сурчинци и Земунци (а изгледа да јесу) учествовали у "демократским променама"-јесу ли то радили из љубави према демократији или су своје учешће наплатили неком материјалном добити?Ако је у питању ово прво-чиме то можете доказати?Друго се не мора доказивати,свако живи зна да мафија ради за новац а не за идеје.Ако су за свој ангажман добили новац-одакле,а ако су добијали одрешене руке да се наставе бавити својим "пословима"-ко је тај ко је имао толику моћ да им то обезбеди?
Где у опису послова шефа бироа за комуникације пише да је то лице овлашћено да контактира са страним агентурама,да са њима договара мере и радње из делокруга безбедности Председника Владе Србије?
Због чега није снимљен моменат рањавања Ђинђића,ако је опште познато да је сваки педаљ зграде Владе,паркинга и дворишта "покривен" камерама за надзор?Тако да су људи на "суђењу века" осуђени на доживотне робије,а да фамозно судско веће није успело да утврди ни колико је пута пуцано,ни да ли су врата била отворена или затворена,ни ко је искључио камере баш на дан када у посету долази Ана Линд (такође покојна)...наставак-
Препоруке:
0
0
25 субота, 10 јул 2010 23:31
драгослав павков,наставак-
Генерал Томић је био начелник војне службе безбедности и његов посао је био да се састаје са Легијом.И не само са њим већ и са многим другим сумњивим типовима,што сумњивијим-то интересантнијим.Шта овде вама није јасно?Војне безбедњаке држава плаћа да "прљају руке" како би Војска у глобалу "остала чиста".Али народне посланике не.Народни посланик би морао да буде пример часног и поштеног представника грађана.Кога не плаћа нико сем буџета Србије.Који не сме да буде ничији курир ни телал,па макар се радило и о "најдемократскијем међу нама".
Шта ви заправо знате о пословима државне безбедности?
Имате ли представу колико је оптерећење чувати тајну коју сте сазнали радећи свој посао,која је страшна,која може да промени историју-али је не смете обелоданити јер сте некад,када сте "примљени" потписали обавезу да податке које сте сазнали у служби можете открити само овлашћеним лицима,које често боли уво за њих?
Уосталом,коме требају обавештајци и контраобавештајци који иду около и као пиљарице распредају државне тајне...

Ипак,изгледа да генералу Томићу никад неће бити опроштено хапшење Перишића.Збиља,шта беше са том шпијунском афером?Доказа колико хоћете,све снимљено,г.Нејбор прекомандован-а код нас,појео вук магарца?!
Све у свему,слажем се с вама да је потребно доћи до пуне истине о Ђинђићу,његовој технологији владања, његовом окружењу и начину на који је стрељан.Али да се све карте изнесу на сто.Ове,које су код нас.Стране службе,као места где раде озбиљни људи који размишљају стратешки ће нам према својим потребама на кашичицу дозирати истину,па је њихова истина за нас бескорисна.Да ми прво видимо шта знају ови који су у нашим буварама.На пример,како то да хрватске службе седам година нису знале ко им ваља дрогу и убија људе у главном граду?!Мало морген!
Препоруке:
0
0
26 недеља, 11 јул 2010 08:33
Jasna
@Milodan
Niste morali da ispisete citav roman da biste nam na kraju rekli na koga pada sumnja,po Bebinom kazivanju dakako.
Za vas su sumnjive "patriotske snage"(kao u tekstu Ane Radmilovic),a ko bi drugo.U slucaju ubistva Djindjica Seselj se vrlo visoko kotira,ako nije on to je Kostunica zasigurno,a svakako bi se na spisku nasao i Milosevic da nije bio "opravdano odsutan".
A sto se tice Vase liste pitanja obavezno treba dodati ,kao prvo pitanje,
po cijem nalogu je drzavni tuzilac Terzic(Dosovski tuzilac,izabran je od njih da ne bude zabune),naredio pustanje iz pritvora ovih mafijasa "Kuma" i "Siptara".
Zatim Vase pitanje "da li je akcija hapsenja ove dvojice mogla da bude izvedena bez ubistva istih",ja bih preformulisala u pitanje ko je naredio ubistvo ove dvojice prilikom njihovog hapsenja?
I trece pitanje kako to da je odmah nakon ubistva Djindjica strucnjak za komunikacije ,(ili cega vec ),u Vladi Srbije,Beba Popovic dosao sa spiskom i fotografijama svih osumnjicenih Zemunaca i Surcinaca,dok ostali u Vladi nisu ni culi za njih(izjave Batica,Mandica)?
Препоруке:
0
0
27 недеља, 11 јул 2010 22:54
Наши и њихови
Немам нити један једини разлог да „а приори“ верујем Михајловићу, али истовремено имам много разлога да не верујем поменутом Беби. Но, у сваком случају, овакви интервјуи су потребни и пожељни, јер се ради о непосредним учесницима и њиховим међусобним односима, као и сећањима на догађаје који су, у великој мери, одредили новију судбину нашег народа и државе. Међутим, свакако треба бити опрезан у (не)прихватању изнетих „чињеница“, не само у овој прилици, већ уопште, обзиром да се често ради о политички „крвно“ или „макар“ судски супротстављеним странама.

Запала ми је у очи полемика Павкова са Милоданом и управо њихови коментари готово идеално осликавају то што сам малопре рекао. Иако обојица наводе готово исте пропусте у истрази Ђинђићевог убиства, тумачење им је дијаметрално супротно, већ према сопственом политичком уверењу. Тако су обојица спремни да укажу прстом на „супротну“ страну.

Дакле, ко је крив? „Наши“ или „њихови“?

Моје дубоко уверење је да извршиоци атентата нису били способни да уопште и замисле тако нешто, а камоли да то и организују. Њихово је било да убију, што су и учинили. Убиство им је олакшала непосредна премијерова околина, јер не може бити другачије. Логистика је дошла од неке стране обавештајне службе, као и новац, наравно.

Остаје питање мотива. Пренаивно је објашњење да је мафија хтела власт, па имали су је у шаци. Опозиција? Ње једноставно није било. Коштуница? Ма, хајте молим вас! Ни на филму. Шешељ и Марко Милошевић? Реално, нису били у ситуацији све да су се и заносили таквом идејом. И „западни пријатељи“? После Зоранове реакције на отворену отимачину Косова, звуче као најубедљивији наручиоци.
Препоруке:
0
0
28 недеља, 11 јул 2010 22:55
Милодан
@драгослав павков!
Изненеђан сам Вашом реакцијом на мој коментар у смислу броја карактера, скоро 6000!!! Али добро, са Вама сам се и раније "препирао" па ћу и сада покушати доста тога да Вам објасним, дакле: Цитирани текст су биле моје вибрације, зна се процедура, истрага, оптужница, суђење, браниоци, сведоци и све тако редом. Просто речено, не верујем у ово судство па и Наду Месаревић, имао сам лично лоше искуство, осудише ме на правди Бога и то од даме-судије коју бије глас да је часна (у шта сам се лично уверио), али шта да се ради, суд поентира на ситним рибама, као што сам ја. Касније ми се у граду извињавала што јој није било потребно, потпуно сам је разумео.
Не сећам се да сам нашао неки ваш текст у коме позивате на поштовање те правоснажне пресуде...

Одиста нисам коментарисао ову судску фарсу из разлога што у то време нисам имао интернет. Да, била је то само представа за народ којему ја не припадам. А Ви?
Трагали сте и трагали док нисте нашли судију

Часна реч, са овом потрагом никакве везе немам. Није ваљда да сумњате у починиоце убиства Зорана Ђинђића? Да, недостаје важна карика, политичка позадина овог злодела. А шта је проблем да се то утврди. Немам свог фаворита, он је убијен. А Ви?
Ваших првих пет питања су потпуно легитимна

Из тих мојих првих пет питања се може закључити да ме интересује само политичка позадина а то има везе и са следећих седам. И она морају с'тим у вези, како кажете, да се расчивијају. Ако би их сада елаборирао зора би ме затекла за тастатуром. Мене је брига ко је Кајганићки предложио да Багзију предложи да лажно сведочи о убиству Гавриловића, такође ме занима (знам ко су) шта су разговарали са Легијом након његове предаје. Да то није важно не би министар Јочић хеликоптером долетео са Златибора, чини ми се. Исто као што ме занима шта је Чеда тражио у Шилеровој и да ли су баш морали бити убијени Спасојевић и Луковић, могли су их држати у блокади (логично) док зора не сване.
Препоруке:
0
0
29 недеља, 11 јул 2010 23:37
Милодан
Док дланом о длан оде 2000.
Шта су разговарали и где се крио Легија може бити од користи у вези утврђивања политичке позадине, зна се које. Сурчинци, земунци.. сви су они имали везе са Легијом који је био командант ЈСО и који је као такав одиграо значајну улогу 5. октобра, да не елаборирам, све је познато.. Држим да је Легија закључио да су Милошевићеви дани одбројани па је као и многи други направио "прелет" док су се сурчинци и земунци шлепали уз њега а те односе је успоставио Јовица ли је, Раде ли је, није битно. Откуда Беба да ради то што је радио? Био је човек од великог поверења Зорана Ђинђића. Тачка. А мени се допала она његова из Инсајдера: "Ја у Босну, шлепер из Босне, јагње на ражњу, певаљка на столу..." Сад' Ви инсистирате на снимцима, вратима а ја питам: Да ли је то сада битно. Уосталом Кораћева Комиија је то утврдила. Немојте ми још помињати Бирчанинову, ледени метак, Кују Кријешторца (кога убише)... То са Ацом Томићем се слажем, па и за мобилни што му га дадоше, са војне тачке гледишта је у реду. А са стране цивилне, да тамо иде Милорад Брацановић?! Хе хе! Какве би он податке доставио Зорану Ђинђићу, могу да замислим.
Перишић? Он се, одласком у Хаг извукао исто као Слободан Милошевић и многи други, ратни злочини су много битнији од једне фасцикле. А шта би он то могао да прода Американцима? Кад'они знају на чем' небо стоји.
нашим буварама.хрватске службе седам година нису знале

Да да, слажем се али са овим болдованим па када то завршимо идемо комшијама да одржимо предавање како се то ради. Али! То ће бити на светога Никад.
Поздрављам Вас!
@Jasna!
Јасно ми је да је Јасна, рекох некада једној Вашој имењакињи телефоном и стекох њену наклоност. Шалим се са Вама.
Да вам објасним. Коментарисао сам одговоре ДМ редом изузев последња три одговора што сам и нагласио и онда извео свој закључак. Ово што Ви наводите то суд треба да утврди. Моји лични ставови су у свему томе ирелевантни. Само их износим.
Поздрав и Вама!
Препоруке:
0
0
30 недеља, 11 јул 2010 23:53
Pera
Ako ikad u ovoj zemlji bude pravde onda nece narodu sa ovakvim nabulozama ispirati mozgove a ovakvim ljudima bice sudjeno.
Препоруке:
0
0
31 понедељак, 12 јул 2010 02:23
Srboljub Savic
1941 KPJ nije znala za pripremu vojnog puca ni 27-i
mart. Sve se desilo vrlo spontano-narod!
Postoji dokument Savezne administracije SAD o
sici i kesu (sam 104 m.$) predatoj decacima u
Budimpesti (tadasnji ambasador u YU) u koferima.
Posle "pobune" "crvenih beretki", objavljeno je
(na prvim stranama stampe) pod ciju direktnu komandu su stavljene slatke male crvenkapice.
Autor clanka, covek iz magle i vecina komentatora
to zna ali ...
O vezi sa svim likovima, covek je javno (TV) govorio i hvalio uspon - od kotarice jaja, ...
Jugoslavija je izmicala potpunoj kontroli najvecih igraca (po njihovo priznanju), treci-iz senke se
samo nevidljiv (nama smrtnicima) smeskao.
Ostatak, koji je nosio iscepan YU gunj, u vremenu
kad drugog igraca nije bilo, lako je postao igracka prvog (a treci je i dalje bio na mestu).
Za igru im svakako, nisu bili pogodni idealisti.
Tako je ostatkom, pa Srbijom, zavladala bratija-
klanija. Voda u usi, lova do krova, dva metra
pod zemlju (da, ponekad se zurilo, pa je bilo i plice), kesh-back darodavcu, ... Sve to zalivano
(i jos se zaliva) zvakom za ludaka (a fabrike
zvaka rade). Tako i naslov! Kako da ne, i zadnji
kineski car bio je dete, kad je nasledio presto, ali nije bio beba.
U svoj toj tuzi i tragediji Srbije, posao tece-
nije jos zavrsen. Srbija jos nije dovoljno rasparcana. Srbija jos talasa (price iz magle i
o likovima su u funkciji). Jos nije usla, gde joj
je odredjeno. Jos nije zalupila (zakljucala i
kljuc bacila) vrata kome joj se kaze.
["By the way"-procitati (ima i filmova) o tati i
nestasnim i neposlisnim sinovima-Kenedijevima.]
A sto ce deca da se vesele, kad se za 30-40
godina, budu citale te zabavne arhive!
S. Savic
Препоруке:
0
0
32 понедељак, 12 јул 2010 10:12
@Милодан
Акција сабља је наручена и наређена из једне стране амбасаде. Када је почела акција сабља, један од агената једне стране обавештајне службе је водио читаву акцију, а имао је комплетан досије Земунаца са информацијама које нису знали ни наши припадници обавештајних служби. Сукоб између мафијшких кланова у Србији је систематски планиран у једној од централа страних обавештајних служби, а такође спроведен у дело са циљем (није једини), а то је да се добије ”дежурни” кривац за убиство Ђинђића. Једноставно, зар не! Други циљ за спровођење акције сабља и осуђивање Легије је и тај што су у неколико сукоба, јединице за специјалне операције (ЈСО) нанеле велике губитне у БиХ и на Косову специјалним јединицама две стране државе, током агресије НАТО на Србију и Републику Српску. Ово је лична освета тих држава Легији и његовој јединици. Има још, али сада немам времена да пискарам.
Препоруке:
0
0
33 понедељак, 12 јул 2010 14:18
Одбрана и последњи дани
26. недеља, 11 јул 2010 09:33 Jasna@

Zatim Vase pitanje "da li je akcija hapsenja ove dvojice mogla da bude izvedena bez ubistva istih",ja bih preformulisala u pitanje ko je naredio ubistvo ove dvojice prilikom njihovog hapsenja?


Из прилога који је РТС емитовао поводом њиховог убиства могу се донети којекакви закључци.Сасвим је могуће да они нису убијени на " лицу места", него негде другде, приликом " обраде", рецимо, а да су на "лице места" донесени мртви. Индикативан је онај детаљ са бомбом која представља доказ какве је опасне намере имао поменути двојац. Мало је чудно да се неискоришћена бомба котрља по дворишту. Ваљда би је искористио онај који ју је имао у рукама.Још је индикативније то да се чуо један рафал, а убијена су двојица на две локације.Михаиловић је рекао да је полиција пуцала јер су "видели" да ова два имају у руци бомбу и аутомат. Стрељање Чаушескуа још је " очигледнији" пример. На снимку се не види ништа од стрељања. Тек када се силни дим разишао виде се два мртва тела. Све ми се чини да су и њих мртве донели на "лице места"
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 15 јул 2010 14:35
падобранац
Пружио је већ Врзић у ондашњем НИН-у врло могућ одговор поводом поменуте дилеме. У питању је и трећи пуцањ и врата од скупштине из које је он и дошао.
После исто тако у ондашњем НИН-у обратите пажњу на изјаву оног чувеног и покојног тренера падобранаца из Ниша {или официра-не сећам се тачно} да је такав подухват могла да одради само страна служба. Ови домаћи служе само за замајавање јавности. Нико од ових бивших а нарочито садашњих функционера несме да укаже на одређене кругове.
Препоруке:
0
0
35 понедељак, 19 јул 2010 14:23
Zoran G70
Dostojevski je u svom eseju iz 1860. godine, gotovo nepoznatom,pisao o Aziji i ruskoj potrebi da spozna svoje biće.Preporučujem ga svima od srca, neka ga pronađu.

..tako će i Srbija ,hvala Bogu u jednom brzom -momentu biti okrenuta svojoj spoznaji ,biću i potrebama, tako da nam nećeš ni ti trebati MIhajloviću.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 22 јул 2010 14:13
tole znalac
sta reci,ipak je ovo rusko-turska provincija
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер