Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beba, Legija i Čume su vladali Srbijom

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 09 jul 2010 15:25
Odbrana i poslednji dani
Nesumnjivo je da su izvršioci atentata bili pripadnici zemunskog klana, ali, po mom mišljenju, iz sasvim drugih razloga koje je imao onaj ko ih je na atentat " nagovorio" i ko ih je jednostavno obmanuo. Sve mi se čini da su oni iskorišteni za nečiji interes, a na svoju štetu. Slična stvar se desila kod rušenja " blizanaca" u Njujorku. Plan za napad na Afganistan bio je na stolu , samo je još bio potreban povod za akciju. Tada CIA preko Pakistanske obaveštajne službe organizuje teroriste koji su mislili da obavljaju svetu dužnost u svetom ratu protiv nevernika, a u stvari su odrađivali posao za Amerikance. Dakle, najvažniju ulogu u oba slučaja su odigrale obaveštajne službe, a ubistvo Zorana Đinđića je bilo politički motivisano ubistvo.
Preporuke:
0
0
2 petak, 09 jul 2010 15:38
Svetislav Skomračnik
Zar je moguće da je državni neprijatelj broj 1 određivao kadrove u vreme Dosove vlasti?
Preporuke:
0
0
3 petak, 09 jul 2010 15:57
Simić Manojlo
Koza nostra ! Srbija ko Sisilija .
Još malo ,pa se više niko neće usuđivati ni da
popije čašu vode .Da ga ne otruju .
Ova demokratija u Srbiji ,sve više liči na teror
većine , koja je to postala zahvaljujući glasovima
mafije .
Preporuke:
0
0
4 petak, 09 jul 2010 17:16
dusan
Dokle cete da nas zamajavate?
Preporuke:
0
0
5 petak, 09 jul 2010 17:45
drago.ca
Volio bih da znam odgovore na neka pitanja: Da li tajming ovog intervjua ima veze sa sukobom Bode Hombaha i Bebe Popovića? Ako ima, čiji je Mihajlović čovek (pričalo se da i on radi za jednu stranu službu)? Ko kontroliše NIN (ko je inicirao intervju)? ...
Preporuke:
0
0
6 petak, 09 jul 2010 18:00
aleksa009
Dusan-a za ministra policije!
Preporuke:
0
0
7 petak, 09 jul 2010 18:07
Jasna
Ako je tacan Mihajlovicev zakljucak da je Popovic bio sef(mafije) i da ih je spajao sa Djindjicem,onda prisustvo takvog "sefa" u prvoj "demokratskoj" Vladi Srbije ,je vrlo indikativno i mnogo govori o takvoj vladi.Uostalom nije taj Beba pao s Marsa,pa pravo u Vladu Srbije.A Mihajlovicu su se tek kasnije "otvorile oci".
Posto verovatno nikad necemo saznati odgovore na neka pitanja npr operacija Meljak,u kojoj su ubijeni "Siptar" i "Kum",jer to je mnogo krupna tema,a i mnoge druge sporne stvari,jer bi se time dali odgovori na mnoga pitanja,ali me zanima zasto"slobodni demokratski"mediji cute i kad su neke druge informacije u pitanju,npr u kojoj fazi se nalazi krivicni postupak pokrenut protiv tuzioca Terzica,koji je prema optuznici pustio onu dvojicu iz pritvora.Stidljivo su ,onako skrajnuto objavili vest da je pokrenut krivicni postupak protiv njega ,a posle toga tajac.Upadljivo je odsustvo ineresovanja srbijanskih medija za jedan takav postupak.
Valjda smatraju da je to jedna potpuno nevazna stvar ,jer sto bi Srbiju zanimao jedan takav krivicni postupak,u kojem se sudi jednom drzavn0m tuziocu,za pustanje iz pritvora osoba koje ce kasnije ucestvovati u atentatu na premijera zemlje.Koga to uopste treba da zanima.
ALI zato su daleko vaznije i zanimljivije vesti sa Farme i prodaje Saricevog namestaja. Ako nista drugo daleko su manje opasne ,mislim po novinarske fotelje.
Preporuke:
0
0
8 petak, 09 jul 2010 18:55
Milena Matić
Politička pozadina svega!
Preporuke:
0
0
9 petak, 09 jul 2010 20:08
Milos
Dusan je izuzetan covek i jedan od retkih politicara, koji je radio i mislio drzavnicki, za razliku od mnogih obmanjivaca i profitera, koji su i danas na sceni. Kao castan covek, takvima je smetao, pa se prisecanjem kojima je najvise smetao moze doci do nekih odgovora na mnoga nedoumice i pitanja iz teksta. Mada govori sa rezervom, ipak mnogo kaze, cak mnogo vise nego oni koji bi to morali da znaju i da kazu iako se svakodnevno zaklinju u postenje i borbu protiv kriminala i ... bla, bla.
Velika je steta sto se povukao g. Mihailovic. Ovoj jadnoj Srbiji su sada najpotrebniji ljudi poput njega, mudri, cestiti, iskusni, a da im je interes drzave i naroda iznad svega.
Zeleo bih da razmisli i vrati se u politicki zivot, jer ovo sto se dogadja izgleda vrlo lose.
Preporuke:
0
0
10 petak, 09 jul 2010 20:37
Petar
Zar je bilo potrebno da Zoran Đinđić bude ubijen, da bi bila srušena kuća u Šilerovoj? Ko je dao nalog da budu ubijeni Dušan Spasojević i Mile Luković? Kako su brzo vraćeni iz zatvora iz Pariza?Šta bi sa njima oko istrage povodom atentata na Vuka Draškovića u Budvi? Kako to da je Bracanović bio u BIA do februara 2003.g? Kako da je Đinđiću neki policajac polomio "Ahilovu tetivu" dok je igrao fudbal na Kopaoniku u decembru 2002.g? Ko je kadrovao tako da sada pravosnažno osuđeni Bezarević (dobio 35 godina)bude u poziciji da javi kada kolona sa premijerom kreće iz rezidencije u Užičkoj 12-03-2003.g. Kako da već od 2003.g. bar trojica bivših službenika DB i jedan bivši inspektor MUP-a, budu advokati dela optuženih za ubistvo Zorana Đinđića.Slučajno? Veruović tvrdi da se čuo i treći metak.On nije novinar ni "Vremena", ni "NIN"-a.
12 000 pohapšenih od "sabljaške" vlade je bilo magla.A narod uživa u vanrednom stanju i raduje se.

Ivan Stambolić bivši predsednik Srbije je kidnapovan u avgustu 2000.g., a DOS u septembru ide na izbore.Bez zadrške i pristaje.
Pa na b92 smo čuli Danicu Vučinić kada kaže da su današnju vladajuću većinu i Cvetkovićevu vladu pravile strane ambasade.(Kažiprst) Arhive stranih službi je nešto što smo svi znali da mora da se otvori. Bez njih tog atentata nema. Verovatno da je krug koji čini pozadinu atentata među onima iz vlade Srbije, koji su uz strane službe pomogli izručenju Miloševića Hagu, gde mu je i bilo mesto. Štampa je pisala da je Milošević po hapšenju prevezen istim belim kombijem kojim je Ivan Stambolić kidnapovan. Oni koji sada govore o pozadini atentata viču:"Držte lopova, držte"!!! Stari trikovi.
Preporuke:
0
0
11 petak, 09 jul 2010 20:57
Nikola Turajlić
U jednom od mojih autorskih tekstova sprdao sam se sa Predsednikom da je on, jedini na svetu svoju državu proglasio mafijaškom jer u njoj postoji sprega izmedju mafije, policije i pravosudja.
Medjutim sada vidim da je isti u pravu što je isto iznio, jer se demokratska Srbija stvarala u simbiozi svih proturežimskih snaga, pa se istoga ne treba sramiti već ponositi, tim više što su neki učesnici u ovom poslu uživaju i dalje sveopšte priznanje.
Prema rečima Mihajlovića, obaveštenog čoveka, mafijaški demokrati bili dobro došli gosti u vrhu srpske vlasti i čak kreirali kadrovsku politiku u bezbedonosnim strukturama.
Bivši ministar iznosi tvrdnju da obaveštajne službe euroatlanskih demokratija imaju podatke koji bi potpuno rasvetlili pozadinu atentata na Djindjića, što uopšte ne čudi, jer su ovi poznati po tome, da su svojim saveznicima spremni progledati kroz prste svakojake nepodobštine (kao rukovodstvu u bratskoj republici), dok ne postanu "nestašni" (kao nedavno ponovno sudjenom Norijegi).
Simptomatične su i reakcije vezane uz hapšenje preostalih članova zemunskog klana, koje se mogu okarakterizirati kao neshvatljivi idiotizmi.
Izjave Nikolića i Vučića, na navodnu narudžbu atentata na prvoga, su pre svega za njih kontraproduktivne i kada bi bile osnovane. Kako su ovi mogli preko decenije biti Šešeljeva desna i leva ruka, pa čak i po njegovom odlasku u Hag izvršavati sva njegova monstruozna naredjenja i da nisu pritom postali monstrumčići.
Bivši članovi vlade, sada pripadnici pozicije prozivaju Koštunicu kao političkog inspiratora atentatora (koji su i njemu poslali bombicu upozorenja), a pri tom ne misle da netko može postaviti i pitanje "druženja" njihovih kolega sa nestašnim stanarima Šilerove.
Koštunica ne odgovara na prozivke znajući da je notorna činjenica njegovo poštenje.
Interesantno je da srpski gradjani drže da je sve to normalno, pa su zaslužili vlast koju imaju, a prava nagrada im tek sledi.
Preporuke:
0
0
12 petak, 09 jul 2010 22:33
Cvijanović
Jedino što je jasno kao dan, je da su strane obaveštajne službe pomoću lokalnih kriminalaca i njihovih veza uspeli staviti pod kontrolu celu bivšu opoziciju (koja je i izvela puč) i da je Đinđić ubijen tako što su oni podmetnuti kao neko ko tobože "ima povod". Sasvim je jasno da iza atentata stoje profesionalci i obaveštajne službe zapadnih "prijatelja" a da su Legija i co. poslati zato da plate ceh. Ukoliko je tačno (a verujem da jeste) da su Beba, Legija, Čume... vladali Srbijom, to je opet moglo da se desi samo ako su imali dobru zaleđinu svojih sponzora (a imali su).
Naravno, igre i zaleđinu engleskog trojanskog konja Koštunice ne vredi ni komentarisati.
Preporuke:
0
0
13 subota, 10 jul 2010 00:33
Ljubitelj cirkusa
Naravno, igre i zaleđinu engleskog trojanskog konja Koštunice ne vredi ni komentarisati.

I ne treba, i ovako je dosta besmislica!
Preporuke:
0
0
14 subota, 10 jul 2010 06:25
dragoslav pavkov
Svojevremeno u vreme ratova,često sam imao prilike da po komandama i na položajima jedinica vidim tipove kojima tamo nije mesto.Ne zna im se mesto u borbenom rasporedu.To su uglavnom bili ljudi bez oznaka čina,u novim,"fensi" uniformama,sa manirima filmskih "specijalaca"-uvek u pratnji naših šefova.

Na moja naivna i površna pitanja tipa:Ko su ti ljudi i šta rade ovde,dobijao sam odgovore da se zna ko su,da gledam svoja posla,itd.

Jednom prilikom,sa jednim takvim likom razgovarao sam o nekoj aktivnosti jedinice kojom sam komandovao,i naravno,pošto nisam znao s kim razgovaram (a viđao sam ga sa svojim šefom),ništa konkretno mu nisam ni rekao.Ubrzo sam pozvan da dam objašnjenje zašto ne sarađujem sa "...".Na moje pitanje šefu u stilu:"Ko je on pa da ima pravo da zna to što me pita?" odgovoreno mi je pitanjem:"Šta se praviš lud..."

Od tada je prošlo 15-tak godina,moja vojna karijera je davno završena,a ja i dan-danas ne znam ko je bio taj čovek,po čijem naređenju je bio tu i sa kojim zadatkom.
Jedino što mogu da pretpostavim sledeće: Bio je "naš",za "nas" je prikupljao podatke,slao ih je nekom ko je odlučivao o "nama" a verovatno ni oni koji su me ribali u vezi moje nekooperativnosti ništa više nisu znali,ali su mudro krili svoje neznanje.

Isto se desilo i sa petooktobarskim VIPersonama; Iznikli su niotkud,ljudi koji su jurišali na kordone i Skupštinu su im se sklanjali s puta,jer su ih viđali u društvu vođa...Kada su se ustoličili na vlasti,niko nije smeo da rizikuje svoju fotelju pitajući recimo, premijera:Ko šefu biroa za komunikacije daje ovlašćenja da komunicira sa mafijašima,stranim špijunima,da organizuje obezbeđenje najviših državnih rukovodilaca (a kada se desi atentat-jedino ON nema nikakve veze sa ubicama),itd...Nije li ovo iz delokruga rada načelnika DB?Ah da,načelnik DB im se nije sviđao,postavljen je kao deo sporazuma sa drugom "opcijom",pa je logično da Vlada Srbije i njeni organi traže pomoć od "prijateljskih" službi BND,MI-6,CIA,itd...
Preporuke:
0
0
15 subota, 10 jul 2010 06:55
MP
Slagalica koju sada slaže Mihajilović već odavno je složena.Svakom ko je normalno inteligentan i malo iznad proseka informisan(o temi čitao sve novine i po neku knjigu),jasni su i izvršioci i oni koji iza toga stoje.
Pitanje Mihajilovićevog kredibiliteta kao svedoka svodi se na njegov odnos prema kriminalu(cima).On je kao ministar policije javno pozvao sve kriminalce da novac stečen kriminalom ulože u legalne poslove(možda je to i pravljenje "tajkunskog mosta"?)!???
Preporuke:
0
0
16 subota, 10 jul 2010 06:58
dragoslav pavkov,nastavak-
Ovoj zemlji će krenuti na bolje kada Beba Popović na osnovu navoda iz knjige koju citira Mihajlović bude uhapšen,ili kada zbog straha od hapšenja ne bude smeo da uđe u zemlju.Tada ćemo znati da su na vlast došli ljudi koji ne prave dogovore sa centrima moći več sa svojim narodom.A Beba nam duguje mnoge odgovore.Kao prvo,kako je uopšte došlo do toga da on,po zanimanju konobar,odlučuje o bilo čemu osim eventualno o dekoraciji stolova na nekom prijemu u Vladi?Pa čak i za to su plaćeni neki ljudi iz protokola,ali 'ajd...

Kakva zajednička interesovanja su zbližila njega i doktora filosofije Zorana Đinđića...

Dok se poslednja dešavanja na srpskoj političkoj sceni ne spuste na naš,lokalni nivo i rasvetle,glupo je ići " s'golom g...... međ'pijane svatove...",kako je to lepo rekao jedan od najpronicljivijih Srba u istoriji Srpstva,a čiji značaj tako bahato bagatelizujemo-gospodar Miloš Obrenović.

Ne može sa svetskim faktorima za koje rade moćne službe,obaveštajne i kontraobaveštajne,timovi profesora univerziteta svih specijalnosti (ali pre svega patriota),ravnopravno razgovarati predstavnik jedne balkanske zabiti,- koji u razgovorima koristi podatke dobijene od službe koju plaćaju oni isti koji plaćaju i sagovornika.

Ne razumem se puno u svetske konspiracije,ali znam šta vidim:Vidim da Srbi "ponosno" odbijajući da veruju svojim očima-dopuštaju da ih vode najgori među njima.
Hajde da za promenu krenemo od početka,i ispred svoje kuće.Da najpre raspetljamo ono što nam bode oči.Ubistvo Đinđića,politička pozadina,naručioci i sponzori,ko se od toga okoristio (najbolje u evrima,to najlakše razumemo),bi moglo da bude dobar i dovoljno krupan kamen međaš od koga bismo počeli da menjamo svoje ponašanje.Doduše,postoje i oni koji misle da ne treba menjati ništa,da je ovako "super"...Pitanje je zapravo kojih je više,i treba li nam efikasnija i "poštenija" država ili ipak svako od nas voli da prođe kroz poneku rupu u zakonu...
Preporuke:
0
0
17 subota, 10 jul 2010 09:01
Vladimir Dž
U dokumentarnom Filmu ‘TerrorStorm - A History Of Government-Sponsored Terrorism’ (Istorija terorističkih napada) saznaćete kako su strane agencije uvek stvarale debelu dimnu zavesu pre izvršenje terorističkih napada. Obično je to bilo organizovanje vežbi regularnih jedinica na sam dan izvršenje zločina ili pak operacije False Flag, gde su nosioci terora nosili oznake (lažnu zastavu) strane koju su htele da okrive. Prilikom organizovanja nekoliko paralelnih vežbi, teroroisti su imali dobru dimnu zavesu ako nešto krene naopako, ako budu uhvaćeni, da se samo pozovu da su bili deo anti-terorističkih vežbi. Naravno pravi učesnici vežbi i neznaju da postoji grupa koja upravo vrši zločin.

Analogiju treba preuzeti iz filma i primeniti na naš slučaj. Maska je u našem slučaju debeo sloj kriminalnih grupa iza kojih stoje ove iste agencije. Ove kriminalne grupe nikako nisu kadre da organizuju prebacivanje na hiljade tona narkotika iz zabačenih predela Azije i Južne Amerike. To je operacije vojnih razmera, dok je sama distribucija prepuštena samim kriminalcima. Kriminalci su u ovom slučaju samo topovsko meso stranih agencija. Možete pročitati moje komentare na tekst Brendona O Nila, tu sam dao kratak opis istorije krijumčarenja narkotika i ko zapravo stoji iza.

http://www.nspm.rs/savremeni-svet/avganistan-rat-kao-pi-ar-vezba.html

Slučaj ubistva Đinđića je klasičan primer istorije koje se ponavlja. Nije prvi slučaj da čovek koji je postavljen na vlast bude smaknut od svojih postavljača. Takvih primera da piun okrene leđa svojim gospodarima ima na pretek u istoriji. Možda je najočitiji primer Sadam Husein. Knjiga Johna Perkinsa - Confessions of an Economic Hit Man (Ispovesti ekonomskog ubice) rečito govori ko je sve smaknut kada piun ne igra po taktu gospodara.
Pitanje je zašto im je Đinđić zasmetao? Zadnje čega se ja sećam od Đinđićevih izjava je naglašena potreba da se Kosovsko pitanje povoljnije reši za našu stranu. Inače dokumentarac gore je moja malenkost prevela.
Preporuke:
0
0
18 subota, 10 jul 2010 09:26
ZoranSan
Prvo mi Srbi moramo shvatiti da smo kao i bivše jugoslovenske republike sada "banana države".Gledajući više serijala emisija u kojim bivši direktori CIE i politički eksperti zapada govore da je jeftinije bilo da režime u malim i nebitnim državama promene agenti CIE a ne da se ulazi u otvoren sukob dakle ratom.Zato je bilo važno Vuku i Dani da uđu u našu BIU jer Vuk kao i Šešelj isto su radili devedesete.Pa ako je sad Šešelj u Hagu te bi trebalo da bude i Vuk.Međutim ovaj je uspeo da zaobiđe odgovornost verovatno samo njemu znanim radom i zaslugamma.
Preporuke:
0
0
19 subota, 10 jul 2010 14:01
Simić Manojlo
Na kraju ,kad se podvuče linija i sve doda i
oduzme ,ispada da je Zoran Đinđić ,voljno ili ne,
bio vrhovni k u m .
Preporuke:
0
0
20 subota, 10 jul 2010 16:58
Milodan
Povod za ovaj intervju nije sudski proces Beba-Dule nego, rekao bih, da se odvrati pažnja od stvarne političke pozadine ubistva Đinđića. Treba imati u vidu činjenicu da je Beba Popović sve dosadašnje sporovo dobio na sudu, pa će i ovaj. Pročitao sam svedočenje Bebe Popović u procesu ubicama Đinđića od prve do poslednje strane, koje se nalazi na sajtu HO za ljudska prava u Srbiji.
http://www.helsinki.org.rs/serbian/doc/Dokument%20-%20BP.pdf
Beba Popović je svedočio u sudnici preed sudskim većem, tužiocima, braniocima i optuženima. I na svako pitanje je dao odgovor. Da je tako, kako tvrdi DM, službeno obezbeđenje bi Bebu premestilo sa mesta gde je sedeo na klupu gde je sedeo Legija i ostala mu sabraća.
shvatio sam da su policiji vezane ruke i da postoji neka viša sila koja sabotira njene napore u borbi sa mafijom.

U takvim situacijama časni ljudi, dižu sidro, sklanjaju se, podnose ostavke i o tome obaveštavaju javnost. Da se zna "ko je vjera a ko nevjera". U tom slučaju bi Mihajlović zasluživao moje poštovanje bez obzira na njegovu biografiju, koja nije baš da nema mrlja.
a taj pakt je doveo do sloma DOS-a i posledica od kojih još ne možemo da se oporavimo.

Do sloma DOS-a je došlo zbog sukoba najjačih lidera te političke koalicije tradi-nacionaliste V. Koštunice i pragmatičara Đinđića dok su ostali, među kojima i D. Mihajlović, igrali sporedne uloge u odnosu na gore pomenuti dvojac. A i šta su tu mogli da čine politički marginalci od koji su neki odista bili u paktu sa đavolom (Milošević) kao što su Dušan Mihajlović, Nebojša Čović, Perišić, Obradović... Iz teksta se ne može zaključiti da je Beba Popović, za razliku od Legije, uticao na kadrovska rešenja u resoru pod voćstvom Dušana Mihajlovića. Pa gde je bio on (DM) da se suprostavi kadrovanjem "gospodina Legije" kako ga je jednom priliko nazvao. Poznato je da se tako ponašaju ljudi koji imaju mnogo putera na glavi, ne mešaju se u svoj posao.
Dušan Mihajlović, ministar policije....
Preporuke:
0
0
21 subota, 10 jul 2010 18:01
Milodan
..nastavak.. Tačno je da je "protok" informacija bio kako se navodi: Buha - Marković - Popović - Đinđić, odnosno Buha - Popović - Đinđić, kada je došlo do sukoba lidera zemunskog i surčinskog klana, te kada je Buha odlučio da "sarađuje". Pitam se gde je u svemu tome bio gospodin, koji je nakon dvosatnog ubeđivanja pristao na ovaj intervju.
„događanja naroda“ 5. oktobra

Događanje naroda se desilo nakon 8. sednice CK SKS kada je narod "spontano" sa lanč paketima, jogurtom i organizovanim prevozom izražavao podršku novom vođi a 5. okotbra 2000. godine narod je samo verifikovao pobedu Koštunica na izborima 24. 09. te iste godine, koju su hteli da ospore. Ne bi im to bilo prvi put. Problem u vezi sa mafijom je produžen zbog toga što se nije desio 6. oktobar i što su strukture ostale netaknute u vreme "trokrakih" ministarstava a i kasnije iz rzloga koji su poznati.
I ministra koji ih nije poznavao. Danas to sigurno nije tako, bar kada je o ministru reč.

Ne znam kako ovo da shvatim. Mihajlović nije poznavao mafijaše a Dačić se druži sa Šarićem?! Iz teksta sa svedočenja Bebe Popović stekao sam utisak da je Legija insistirao na održavanju sastanaka sluteći da nema podršku Đinđića koju je očekivao, što im je na sastanku na Božić 2001. jasno rekao. Pripadanje mafiji podrazumeva i činjenje kriminalnih dela. Iz teksta se ne naslućuje šta je to Popović, kao vođa mafije učinio a što se kosi sa zakonom. Slutim da će Mihajlović izgubiti još jedan sudski spor sa Popovićem. Sve aktivnosti Legije su u cilju povratka na početnu poziciju koja mu je bila uzdrmana. Razgovora Bebe Popović sa operativcima BND-a je bilo u vezi bezbednosti Đinđića je bilo ali ne i realizacije tih razgovora jer je Đinđić u međuvremenu ubijen. O političkoj pozadini ubistva Đinđića, odnosno o izostanku istrage ovim povodom u sledećem komentaru. Pre nego što se "zaviri" u strane obaveštajne arhive potrebno je dati odgovore na mnoga pitanja koja se nameću ovde u Srbiji. Sledi nastavak..
Preporuke:
0
0
22 subota, 10 jul 2010 18:38
Milodan
..nastavak... Uloga Šešelja, Tomislava Nikolića, Vojislava Koštunice i mnogih drugih u vezi sa atentatom na premijera Đinđića nije rasvetljena, niti za to, za sada, postoji politička volja a i na sudu je takav predlog advokata Srđe Popovića odbijen. Ovoga puta ne bih o "naručenom" ubistvu Tomislava Nikolića, saslušanju Miloša Simovića u Zabeli a ni o tome gde je grob Draže Mihailovića. Radije ću o, večnoj temi, političkoj pozadini ubistva Zorana Đinđića.
Zoran Đinđić je bio političar, premijer Srbije i atentat na njega je političko ubistvo. Za sada su osuđeni neposredni izvršioci ovog zlodela. Postavlja se pitanje šta je sa ispiratorima, nalogodavcima, organizatorima i finansijerima ovog zločina? Zbog čega pravosudni organi ne preduzimaju ništa kako bi se ova misterija razrešila? Ako je sudstvo jedan od stubova vlasti, nezavisna institucija u odnosu na zakonodoavnu i izvršnu vlast nije potrebna politička volja kako bi se (moguće) dao odgovor na ovo pitanje. Ovime bi trebalo odgovoriti na sledeća pitanja, bez hronološkog reda:
1. Ko je odlazio u Šilerovu ulicu, u sedište zemunskog klana i zbog čega?
2. Zbog čega je, neposredno nakon ubistva Đinđića, srušen kompleks u Šilerovoj ulici?
3. Da li je moglo da prođe akcija hvatanja zemunaca bez ubistva Spasojevića i Lukovića?
4. Pobuna JSO i političke posledice toga?
5. Smena-penzionisanje Bore Banjca nakon lociranja Bagzija u Grčkoj?
6. Razgovori Bagzija i advokatice Kajganić (postoje transkripti) i ko je stajao iza toga?
7. Objavljivanje lažnog spiska, pripadnika JSO, kao haških optuženika?!
8. Ko je organizovao medijsku pripemu ubistva Zorana Đinđića?
9. Čuvena noćna "sesija" nakon predaje Milorada Ulemeka, Legije?!
10.Najava "krvavog proleća" od strane pojedinih političara.
11.Izjava Tomislava Nikolića u vezi povrede Đinđićeve noge i poređenjem sa amputiranjem noge JBT.
12.Istraga o tome gde se krio Milorad Ulemek (Legija).
Preporuke:
0
0
23 subota, 10 jul 2010 21:47
dragoslav pavkov
Da je tako, kako tvrdi DM, službeno obezbeđenje bi Bebu premestilo sa mesta gde je sedeo na klupu gde je sedeo Legija i ostala mu sabraća.


Milodane,verujete li vi stvarno u ovo što tvrdite,ili ste ovo napisali onako,retorski da pojačate poentu?

Prateći ono što pišete komentarišući tekstove na NSPM nisam stekao utisak da bezgranično verujete u "nezavisno sudstvo".Srpski i jugoslovenski sudovi su doneli mnoge pravosnažne presude koje su posle petooktobarskih "demokratskih" promena postale predmet sprdnje kolumnistima i fanovima tzv. "druge Srbije".Jedna od njih je i presuda političarima iz zemalja NATO koji su organizovali i pokrenuli agresiju te zločinačke organizacije protiv suverene države SR Jugoslavije,da budemo preciznije-Srbije.Sećate se suđenja praznim stolicama na kojima je pisalo Klinton,Bler,Solana,Šreder,Širak,itd ? Ne sećam se da sam našao neki vaš tekst u kome pozivate na poštovanje te pravosnažne presude...
Odakle odjednom ovolika vera u veće Nate Mesarović?
Pre neki dan na sličan način pisao sam o "Slobistima" koji su sebi sagradili idola i sada u literaturi i po internetu traže dokaze koji bi potvrdili da su oni i njihov idol učinili sve kako treba-jedino što su ih splet okolnosti i svetska zavera omeli da postignu poen...

I ovo što vi pišete je na istom tragu,hoću reći-mentalni sklop je isti.Đinđića su ubili oni koje su pokazali Čeda i Beba,i tu više nema šta da se priča.Tragali ste i tragali dok niste našli sudiju kome pamet ne smeta da proguta i prihvati zdravo za gotovo Bebin antologijski monolog,svi okrivljeni su maksimalno kažnjeni,međutim-tu nešto fali;

Fali inspirator i organizator,odnosno,fali onaj ko je iz svega izvukao korist.nastavak-
Preporuke:
0
0
24 subota, 10 jul 2010 22:09
dragoslav pavkov,nastavak-
Vaših prvih pet pitanja su potpuno legitimna i dok se ne rasčivijaju niko ko iole analitički razmišlja neće prihvatiti zvaničnu verziju atentata.Međutim,koga briga o čemu je gospodin Bagzi razgovarao sa svojom braniteljkom?Koga briga s kim je gospodin Legija razgovarao u noći kad je uhapšen?Šta da je razgovarao i sa samim Koštunicom,šta to dokazuje-da imaju jezik,ili šta već?
Gde se Legija krio pre hapšenja-voleo bih da znam,ali zbog čega je to bitno u istrazi ubistva koje se desilo godinu i više dana ranije?Ne mislite li da postavljajući ovakva pitanja zapravo odvlačite istragu sa pravog puta?

Na primer,odakle datira veza i poznanstvo Zorana Đinđića sa Surčincima i Zemuncima?Ko ih je i zbog čega upoznao?Ko je od tog poznanstva imao korist,ako su je imali svi-u čemu se ona ogledala?Ako su Surčinci i Zemunci (a izgleda da jesu) učestvovali u "demokratskim promenama"-jesu li to radili iz ljubavi prema demokratiji ili su svoje učešće naplatili nekom materijalnom dobiti?Ako je u pitanju ovo prvo-čime to možete dokazati?Drugo se ne mora dokazivati,svako živi zna da mafija radi za novac a ne za ideje.Ako su za svoj angažman dobili novac-odakle,a ako su dobijali odrešene ruke da se nastave baviti svojim "poslovima"-ko je taj ko je imao toliku moć da im to obezbedi?
Gde u opisu poslova šefa biroa za komunikacije piše da je to lice ovlašćeno da kontaktira sa stranim agenturama,da sa njima dogovara mere i radnje iz delokruga bezbednosti Predsednika Vlade Srbije?
Zbog čega nije snimljen momenat ranjavanja Đinđića,ako je opšte poznato da je svaki pedalj zgrade Vlade,parkinga i dvorišta "pokriven" kamerama za nadzor?Tako da su ljudi na "suđenju veka" osuđeni na doživotne robije,a da famozno sudsko veće nije uspelo da utvrdi ni koliko je puta pucano,ni da li su vrata bila otvorena ili zatvorena,ni ko je isključio kamere baš na dan kada u posetu dolazi Ana Lind (takođe pokojna)...nastavak-
Preporuke:
0
0
25 subota, 10 jul 2010 22:31
dragoslav pavkov,nastavak-
General Tomić je bio načelnik vojne službe bezbednosti i njegov posao je bio da se sastaje sa Legijom.I ne samo sa njim već i sa mnogim drugim sumnjivim tipovima,što sumnjivijim-to interesantnijim.Šta ovde vama nije jasno?Vojne bezbednjake država plaća da "prljaju ruke" kako bi Vojska u globalu "ostala čista".Ali narodne poslanike ne.Narodni poslanik bi morao da bude primer časnog i poštenog predstavnika građana.Koga ne plaća niko sem budžeta Srbije.Koji ne sme da bude ničiji kurir ni telal,pa makar se radilo i o "najdemokratskijem među nama".
Šta vi zapravo znate o poslovima državne bezbednosti?
Imate li predstavu koliko je opterećenje čuvati tajnu koju ste saznali radeći svoj posao,koja je strašna,koja može da promeni istoriju-ali je ne smete obelodaniti jer ste nekad,kada ste "primljeni" potpisali obavezu da podatke koje ste saznali u službi možete otkriti samo ovlašćenim licima,koje često boli uvo za njih?
Uostalom,kome trebaju obaveštajci i kontraobaveštajci koji idu okolo i kao piljarice raspredaju državne tajne...

Ipak,izgleda da generalu Tomiću nikad neće biti oprošteno hapšenje Perišića.Zbilja,šta beše sa tom špijunskom aferom?Dokaza koliko hoćete,sve snimljeno,g.Nejbor prekomandovan-a kod nas,pojeo vuk magarca?!
Sve u svemu,slažem se s vama da je potrebno doći do pune istine o Đinđiću,njegovoj tehnologiji vladanja, njegovom okruženju i načinu na koji je streljan.Ali da se sve karte iznesu na sto.Ove,koje su kod nas.Strane službe,kao mesta gde rade ozbiljni ljudi koji razmišljaju strateški će nam prema svojim potrebama na kašičicu dozirati istinu,pa je njihova istina za nas beskorisna.Da mi prvo vidimo šta znaju ovi koji su u našim buvarama.Na primer,kako to da hrvatske službe sedam godina nisu znale ko im valja drogu i ubija ljude u glavnom gradu?!Malo morgen!
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 11 jul 2010 07:33
Jasna
@Milodan
Niste morali da ispisete citav roman da biste nam na kraju rekli na koga pada sumnja,po Bebinom kazivanju dakako.
Za vas su sumnjive "patriotske snage"(kao u tekstu Ane Radmilovic),a ko bi drugo.U slucaju ubistva Djindjica Seselj se vrlo visoko kotira,ako nije on to je Kostunica zasigurno,a svakako bi se na spisku nasao i Milosevic da nije bio "opravdano odsutan".
A sto se tice Vase liste pitanja obavezno treba dodati ,kao prvo pitanje,
po cijem nalogu je drzavni tuzilac Terzic(Dosovski tuzilac,izabran je od njih da ne bude zabune),naredio pustanje iz pritvora ovih mafijasa "Kuma" i "Siptara".
Zatim Vase pitanje "da li je akcija hapsenja ove dvojice mogla da bude izvedena bez ubistva istih",ja bih preformulisala u pitanje ko je naredio ubistvo ove dvojice prilikom njihovog hapsenja?
I trece pitanje kako to da je odmah nakon ubistva Djindjica strucnjak za komunikacije ,(ili cega vec ),u Vladi Srbije,Beba Popovic dosao sa spiskom i fotografijama svih osumnjicenih Zemunaca i Surcinaca,dok ostali u Vladi nisu ni culi za njih(izjave Batica,Mandica)?
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 11 jul 2010 21:54
Naši i njihovi
Nemam niti jedan jedini razlog da „a priori“ verujem Mihajloviću, ali istovremeno imam mnogo razloga da ne verujem pomenutom Bebi. No, u svakom slučaju, ovakvi intervjui su potrebni i poželjni, jer se radi o neposrednim učesnicima i njihovim međusobnim odnosima, kao i sećanjima na događaje koji su, u velikoj meri, odredili noviju sudbinu našeg naroda i države. Međutim, svakako treba biti oprezan u (ne)prihvatanju iznetih „činjenica“, ne samo u ovoj prilici, već uopšte, obzirom da se često radi o politički „krvno“ ili „makar“ sudski suprotstavljenim stranama.

Zapala mi je u oči polemika Pavkova sa Milodanom i upravo njihovi komentari gotovo idealno oslikavaju to što sam malopre rekao. Iako obojica navode gotovo iste propuste u istrazi Đinđićevog ubistva, tumačenje im je dijametralno suprotno, već prema sopstvenom političkom uverenju. Tako su obojica spremni da ukažu prstom na „suprotnu“ stranu.

Dakle, ko je kriv? „Naši“ ili „njihovi“?

Moje duboko uverenje je da izvršioci atentata nisu bili sposobni da uopšte i zamisle tako nešto, a kamoli da to i organizuju. Njihovo je bilo da ubiju, što su i učinili. Ubistvo im je olakšala neposredna premijerova okolina, jer ne može biti drugačije. Logistika je došla od neke strane obaveštajne službe, kao i novac, naravno.

Ostaje pitanje motiva. Prenaivno je objašnjenje da je mafija htela vlast, pa imali su je u šaci. Opozicija? Nje jednostavno nije bilo. Koštunica? Ma, hajte molim vas! Ni na filmu. Šešelj i Marko Milošević? Realno, nisu bili u situaciji sve da su se i zanosili takvom idejom. I „zapadni prijatelji“? Posle Zoranove reakcije na otvorenu otimačinu Kosova, zvuče kao najubedljiviji naručioci.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 11 jul 2010 21:55
Milodan
@dragoslav pavkov!
Izneneđan sam Vašom reakcijom na moj komentar u smislu broja karaktera, skoro 6000!!! Ali dobro, sa Vama sam se i ranije "prepirao" pa ću i sada pokušati dosta toga da Vam objasnim, dakle: Citirani tekst su bile moje vibracije, zna se procedura, istraga, optužnica, suđenje, branioci, svedoci i sve tako redom. Prosto rečeno, ne verujem u ovo sudstvo pa i Nadu Mesarević, imao sam lično loše iskustvo, osudiše me na pravdi Boga i to od dame-sudije koju bije glas da je časna (u šta sam se lično uverio), ali šta da se radi, sud poentira na sitnim ribama, kao što sam ja. Kasnije mi se u gradu izvinjavala što joj nije bilo potrebno, potpuno sam je razumeo.
Ne sećam se da sam našao neki vaš tekst u kome pozivate na poštovanje te pravosnažne presude...

Odista nisam komentarisao ovu sudsku farsu iz razloga što u to vreme nisam imao internet. Da, bila je to samo predstava za narod kojemu ja ne pripadam. A Vi?
Tragali ste i tragali dok niste našli sudiju

Časna reč, sa ovom potragom nikakve veze nemam. Nije valjda da sumnjate u počinioce ubistva Zorana Đinđića? Da, nedostaje važna karika, politička pozadina ovog zlodela. A šta je problem da se to utvrdi. Nemam svog favorita, on je ubijen. A Vi?
Vaših prvih pet pitanja su potpuno legitimna

Iz tih mojih prvih pet pitanja se može zaključiti da me interesuje samo politička pozadina a to ima veze i sa sledećih sedam. I ona moraju s'tim u vezi, kako kažete, da se rasčivijaju. Ako bi ih sada elaborirao zora bi me zatekla za tastaturom. Mene je briga ko je Kajganićki predložio da Bagziju predloži da lažno svedoči o ubistvu Gavrilovića, takođe me zanima (znam ko su) šta su razgovarali sa Legijom nakon njegove predaje. Da to nije važno ne bi ministar Jočić helikopterom doleteo sa Zlatibora, čini mi se. Isto kao što me zanima šta je Čeda tražio u Šilerovoj i da li su baš morali biti ubijeni Spasojević i Luković, mogli su ih držati u blokadi (logično) dok zora ne svane.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 11 jul 2010 22:37
Milodan
Dok dlanom o dlan ode 2000.
Šta su razgovarali i gde se krio Legija može biti od koristi u vezi utvrđivanja političke pozadine, zna se koje. Surčinci, zemunci.. svi su oni imali veze sa Legijom koji je bio komandant JSO i koji je kao takav odigrao značajnu ulogu 5. oktobra, da ne elaboriram, sve je poznato.. Držim da je Legija zaključio da su Miloševićevi dani odbrojani pa je kao i mnogi drugi napravio "prelet" dok su se surčinci i zemunci šlepali uz njega a te odnose je uspostavio Jovica li je, Rade li je, nije bitno. Otkuda Beba da radi to što je radio? Bio je čovek od velikog poverenja Zorana Đinđića. Tačka. A meni se dopala ona njegova iz Insajdera: "Ja u Bosnu, šleper iz Bosne, jagnje na ražnju, pevaljka na stolu..." Sad' Vi insistirate na snimcima, vratima a ja pitam: Da li je to sada bitno. Uostalom Koraćeva Komiija je to utvrdila. Nemojte mi još pominjati Birčaninovu, ledeni metak, Kuju Kriještorca (koga ubiše)... To sa Acom Tomićem se slažem, pa i za mobilni što mu ga dadoše, sa vojne tačke gledišta je u redu. A sa strane civilne, da tamo ide Milorad Bracanović?! He he! Kakve bi on podatke dostavio Zoranu Đinđiću, mogu da zamislim.
Perišić? On se, odlaskom u Hag izvukao isto kao Slobodan Milošević i mnogi drugi, ratni zločini su mnogo bitniji od jedne fascikle. A šta bi on to mogao da proda Amerikancima? Kad'oni znaju na čem' nebo stoji.
našim buvarama.hrvatske službe sedam godina nisu znale

Da da, slažem se ali sa ovim boldovanim pa kada to završimo idemo komšijama da održimo predavanje kako se to radi. Ali! To će biti na svetoga Nikad.
Pozdravljam Vas!
@Jasna!
Jasno mi je da je Jasna, rekoh nekada jednoj Vašoj imenjakinji telefonom i stekoh njenu naklonost. Šalim se sa Vama.
Da vam objasnim. Komentarisao sam odgovore DM redom izuzev poslednja tri odgovora što sam i naglasio i onda izveo svoj zaključak. Ovo što Vi navodite to sud treba da utvrdi. Moji lični stavovi su u svemu tome irelevantni. Samo ih iznosim.
Pozdrav i Vama!
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 11 jul 2010 22:53
Pera
Ako ikad u ovoj zemlji bude pravde onda nece narodu sa ovakvim nabulozama ispirati mozgove a ovakvim ljudima bice sudjeno.
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 12 jul 2010 01:23
Srboljub Savic
1941 KPJ nije znala za pripremu vojnog puca ni 27-i
mart. Sve se desilo vrlo spontano-narod!
Postoji dokument Savezne administracije SAD o
sici i kesu (sam 104 m.$) predatoj decacima u
Budimpesti (tadasnji ambasador u YU) u koferima.
Posle "pobune" "crvenih beretki", objavljeno je
(na prvim stranama stampe) pod ciju direktnu komandu su stavljene slatke male crvenkapice.
Autor clanka, covek iz magle i vecina komentatora
to zna ali ...
O vezi sa svim likovima, covek je javno (TV) govorio i hvalio uspon - od kotarice jaja, ...
Jugoslavija je izmicala potpunoj kontroli najvecih igraca (po njihovo priznanju), treci-iz senke se
samo nevidljiv (nama smrtnicima) smeskao.
Ostatak, koji je nosio iscepan YU gunj, u vremenu
kad drugog igraca nije bilo, lako je postao igracka prvog (a treci je i dalje bio na mestu).
Za igru im svakako, nisu bili pogodni idealisti.
Tako je ostatkom, pa Srbijom, zavladala bratija-
klanija. Voda u usi, lova do krova, dva metra
pod zemlju (da, ponekad se zurilo, pa je bilo i plice), kesh-back darodavcu, ... Sve to zalivano
(i jos se zaliva) zvakom za ludaka (a fabrike
zvaka rade). Tako i naslov! Kako da ne, i zadnji
kineski car bio je dete, kad je nasledio presto, ali nije bio beba.
U svoj toj tuzi i tragediji Srbije, posao tece-
nije jos zavrsen. Srbija jos nije dovoljno rasparcana. Srbija jos talasa (price iz magle i
o likovima su u funkciji). Jos nije usla, gde joj
je odredjeno. Jos nije zalupila (zakljucala i
kljuc bacila) vrata kome joj se kaze.
["By the way"-procitati (ima i filmova) o tati i
nestasnim i neposlisnim sinovima-Kenedijevima.]
A sto ce deca da se vesele, kad se za 30-40
godina, budu citale te zabavne arhive!
S. Savic
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 12 jul 2010 09:12
@Milodan
Akcija sablja je naručena i naređena iz jedne strane ambasade. Kada je počela akcija sablja, jedan od agenata jedne strane obaveštajne službe je vodio čitavu akciju, a imao je kompletan dosije Zemunaca sa informacijama koje nisu znali ni naši pripadnici obaveštajnih službi. Sukob između mafijških klanova u Srbiji je sistematski planiran u jednoj od centrala stranih obaveštajnih službi, a takođe sproveden u delo sa ciljem (nije jedini), a to je da se dobije ”dežurni” krivac za ubistvo Đinđića. Jednostavno, zar ne! Drugi cilj za sprovođenje akcije sablja i osuđivanje Legije je i taj što su u nekoliko sukoba, jedinice za specijalne operacije (JSO) nanele velike gubitne u BiH i na Kosovu specijalnim jedinicama dve strane države, tokom agresije NATO na Srbiju i Republiku Srpsku. Ovo je lična osveta tih država Legiji i njegovoj jedinici. Ima još, ali sada nemam vremena da piskaram.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 12 jul 2010 13:18
Odbrana i poslednji dani
26. nedelja, 11 jul 2010 09:33 Jasna@

Zatim Vase pitanje "da li je akcija hapsenja ove dvojice mogla da bude izvedena bez ubistva istih",ja bih preformulisala u pitanje ko je naredio ubistvo ove dvojice prilikom njihovog hapsenja?


Iz priloga koji je RTS emitovao povodom njihovog ubistva mogu se doneti kojekakvi zaključci.Sasvim je moguće da oni nisu ubijeni na " licu mesta", nego negde drugde, prilikom " obrade", recimo, a da su na "lice mesta" doneseni mrtvi. Indikativan je onaj detalj sa bombom koja predstavlja dokaz kakve je opasne namere imao pomenuti dvojac. Malo je čudno da se neiskorišćena bomba kotrlja po dvorištu. Valjda bi je iskoristio onaj koji ju je imao u rukama.Još je indikativnije to da se čuo jedan rafal, a ubijena su dvojica na dve lokacije.Mihailović je rekao da je policija pucala jer su "videli" da ova dva imaju u ruci bombu i automat. Streljanje Čaušeskua još je " očigledniji" primer. Na snimku se ne vidi ništa od streljanja. Tek kada se silni dim razišao vide se dva mrtva tela. Sve mi se čini da su i njih mrtve doneli na "lice mesta"
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 15 jul 2010 13:35
padobranac
Pružio je već Vrzić u ondašnjem NIN-u vrlo moguć odgovor povodom pomenute dileme. U pitanju je i treći pucanj i vrata od skupštine iz koje je on i došao.
Posle isto tako u ondašnjem NIN-u obratite pažnju na izjavu onog čuvenog i pokojnog trenera padobranaca iz Niša {ili oficira-ne sećam se tačno} da je takav poduhvat mogla da odradi samo strana služba. Ovi domaći služe samo za zamajavanje javnosti. Niko od ovih bivših a naročito sadašnjih funkcionera nesme da ukaže na određene krugove.
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 19 jul 2010 13:23
Zoran G70
Dostojevski je u svom eseju iz 1860. godine, gotovo nepoznatom,pisao o Aziji i ruskoj potrebi da spozna svoje biće.Preporučujem ga svima od srca, neka ga pronađu.

..tako će i Srbija ,hvala Bogu u jednom brzom -momentu biti okrenuta svojoj spoznaji ,biću i potrebama, tako da nam nećeš ni ti trebati MIhajloviću.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 22 jul 2010 13:13
tole znalac
sta reci,ipak je ovo rusko-turska provincija
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner