недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Суд правде

Kоментари (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 јул 2010 11:49
Јасна Симоновић
Ако се сетимо да су одумирање државе и самоуправљање јединке самим собом да узме колико јој треба биле ударне лекције предвојничке обуке, онда је сасвим логично да је поништавање граница дотерало до обезвређивања свих (не)конститутивних народа ...Било да су се занели у свом петпарачком европском достизању покрадених имања и сунули се у финансијски балон, било да су се забили у своје атаре на којима само још понека кабловска прикованост дозвољава свакоме да звирне на неку од улица светских метропола...Њујорк! Докле ће сви да траже своје право и политику по доковима овога пребрзог прелепог града кад је правда спора али достижна...

Него, по законима које је Србија имала са УСА почетком столећа, да ли амерички суд има јурисдикцију да да саветодавно мишљење како да средимо фармацеутско "лудило" у Европи, а које је без пардона "ушетало" и у УСА?
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 22 јул 2010 12:03
@@
Браво!То је реализам.
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 22 јул 2010 12:11
Зоран Поповић
Динкићев закон, петпарачки медији и интернет су направили велики простор за неодговорно, некомпетентно и некомплетно изношење мишљења.
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 22 јул 2010 12:18
Игњатије
Ко иште правде на овоме свету, неће се наситити.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 22 јул 2010 12:27
Branislav Zekic Zeka
Misljenje MSP bilo bi znatno povoljnije za srpsku stranu da je ruskim vetom sprecen ulazak Euleksa na Kosovo. Zasto Srbija nije iskoristila javno obecani ruski veto treba pitati Borisa Tadica jer je on prihvatio Euleks a samim tim i sprovodjenje Ahtisarijevog plana.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 22 јул 2010 12:41
б.с.
Србију су утерали 1.12.1918. године у Краљевину СХС. Нису јој ни дана дали да буде самостална (Британци).
Онда је Краљевина СХС прерасла у Југославију.Онда је Запад (Британија) 70 година посматрала како Срби хоће да буду Југословени.
Е пошто нисмо хтели да будемо Срби, сада кад хоћемо, имаћемо једну маалу Србијицу, таман колика је била 1912. године. Паметном, довољно.
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 22 јул 2010 12:59
Aleksandra
Ne vezano za ovaj clanak, pozdravljam novu opciju preporucivanja tekstova.
Mogu vam reci da mi je poprilicno bilo tesko da veliki broj tekstova prosledjujem prijateljima. Ovako je naravno puno lakse.
Veliki pozdran NSPM!!
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 22 јул 2010 13:13
брм
"Прекршен је принцип записан у уставу некадашње СФРЈ да једино конститутивни народи имају право на самоопредељење"
а где је то писало у Уставу из 74 - оном у ком је СФРЈ братска заједница југословенских народа и НАРОДНОСТИ....

позивати се на Устав једне недемократске државе формално правно а и логички је исто као зарад легализма позивати се на нацистички устав....

да ли се Русија позива некад на устав СССР?

какве мудре главе су нас водиле добро смо и прошли
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 22 јул 2010 13:54
александар
Право као појам, нажалост, не постоји без појма силе. То су два појма која се не могу посматрати одвојено.
Право је сила промовисана у "закон и законитост".
Сила је та која ствара, креира право, и одлучује шта је право а шта не. "Међународно право" диктира највећа сила, у конкретном случају Империја зла која се по нас Србе показала гора и од Хитлера и од Отомана заједно.
Империја зла је та сила која жари и пали по свету и одлучује шта је право а шта не, "интервенише" без икаквих последица окупирајући и бомбардујући разне народе и земље на свим меридијанима. Она одлучује ко има право на "независност" а ко мора да остане у "јединственој држави". Образложење ће добар и подао Империјин правник увек пронаћи. Ако иоле логичног објашњења нема, онда ће Империјин правник прогласити "јединствен случај".
Дакле право као неки узвишени, идеални, величанствени, недодирљиви појам не постоји и ту не треба имати никаквих илузија.
Ми смо дошли под удар Империје зла, и њеног арбитрирања шта је на Балкану право а шта не.
Тако заиста долазимо у парадоксалну и циничну ситуацију да су све границе на Балкану свете осим граница Србије, и да сви "народи" укључујући и такозвани "dukljanski" и шиптарску мањину на КиМ имају право на "сопствену државу", само Срби као Уставом признати конститутивни народ у бившим СР Хрватској и СР БиХ немају то право.
За "БиХ" се инсистира да буде "јединствена, мултиетничка и унитарна" и поред тога што су Срби у њој преко воље признати за државотворан и конститутиван самосвојан народ, а за Србију се инсистира да призна "косову", да државу једној националној мањини и да се даље децентрализује тако што ће од "vojvodine" да прави следећу државу.
И поврх свега тога се још сасвим нечувено инсистира да и та, тако основана "држава косова" има неповредиве границе, које се не смеју мењати, јер забога, вриште Империјини правници и другосрбијанци, "границе на Балкану се не смеју мењати". Све осим Србијиних граница, али то нема везе, то је "јединствен случај".
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 22 јул 2010 14:32
Crni
Kao dame i gospodo sto podrzavate otcepljenje Republike Srpske, tako drugi podrzavaju otcepljenje Kosova.
Samo sto je razlika izmedju vas koji se ne pitate nista i najmocnijih drzava sveta...
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 22 јул 2010 14:41
Jasna Simonović
б.с. ali, zašto? Možda nije bila u stanju Srbija da bude samostalna...Možda su Briti suviše brinuli za svoju "nejaku familiju", ili su se, ne daj Bože, bojali "srpske" konkurencije...toga je bilo, a nažalost ima i danas, i među najbližima u familiji, pogotovo kraljevskoj...

(Eto, da je npr. deda Petrović "uzeo svog unuka" Aleksandra "na krilo" onako nekraljevski nego obično dedovski možda bi danas "ceo svet" bio kao Jugoslavija...A da se Draža spustio iz šume, a Čerčil odvojio od lule, možda bi zajedno urazumili i "naciste", pa bi "ceo svet" bio kao Velika Britanija...)

Ali, bolje da ne "talasam"...lako je biti pametan na kraju...Treba biti pametan na početku...
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 22 јул 2010 14:59
Владимир НС
@брм (четвртак, 22 јул 2010 14:13)
Примедба Вам није на месту.
Правни поредак се успоставља да не би владало анархија и безакоње. Са правне тачке гледишта закон је прекршен или није. Тако се и посматра, а не да ли је легитимно или није. Закони могу да се воде етичким нормама, али и не морају.
За разлику од данашње Србије, некадашња СФРЈ је била правно уређена држава. Да ли је била демократска или не то је друго питање, али се закон поштовао, а сама држава је била призната у свету као правни субјект у међународним односима без обзира што је била "недемократска".
Пракса да се крши закон под изговором легитимности (чувена реченица "Није легално али је легитимно") увела је безалтернативна другосрбијанска власт, али је таква и савремена демократија. Није битно како гласате, важно је да резултати гласања буду како вам неко други каже.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 22 јул 2010 16:01
М.И.Т.
Поштовани ауторе,
Треба ли вам заиста подсећање или подука, да то није никакво правило запада, него закључак Бадинтерове комисије.
Треба ли вам подсећање или подука да ту није реч о политици запада него о реализовању интереса. А интереси се реализују тако што се:
1. Утврде
2. Верификују
3. Реализују
4. Коригују и прилагођавају у складу са новонасталим околностима.
А кад су то, где и ко, утврдили српске националне интересе, и интересе државе Србије молићу лепо?
О чему ви то говорите, о некој псеудоистини која је ваљда подразумевајућа?
Аутор је написао текст који је ѕаиста достојан једне жуте новине - Прес, у којој је, мислим и објављен.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 22 јул 2010 16:38
Страдија
Да ли постоје и неке минималне гаранције (од тзв међународне заједнице)да и неки други делови Србије неће бити међ. признати,ја мислим да не постоје,јер као што видимо ни потпуна сервилност тренутног режима не помаже.А шта онда помаже,па прво треба да се отрезнимо,да се ослободимо тренутних илузиониста у кругу двојке,разних фарми и глупости и све из почетка од тамо негде Берлинског конгреса(фигуративно).
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 22 јул 2010 16:45
Мари
Ја сам међу оних 26.4 % који су гласали да ће Међународни суд (не)правде дати за право "Косову".
Супротно је гласало њих 51.1%.
Како је могуће да 120 паметних људи, који посећују овај сајт, буду толико наивни?
Да ли је у томе одговор за стање у ком се данас налази наша сирота Отаџбина?
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 22 јул 2010 17:08
Нина
Кадија те тужи, кадијати суди! Ништа се друго није могло очекивати од суда који је основао Запад, чије су судије углавном са Запада, и који мора да доноси одлуке како му се каже!

Срби су по ко зна који пут испали наивни. Тадић и цела Влада мора да да оставку!
Показало се да њихова крилатица ”Европа нема алтернативу” једино значи ”Даља понижења Србије немају алтернативу”.

Друга опција је да драстично заокрену пут и одбаце све уцене које су пред постављалис а Запада.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 22 јул 2010 17:16
Milan
Jeremić,Tadić i Vlada moraju podneti ostavke zbog katastrofalne politike po Srbiju.Oni su morali znati ko su članovi ovog Suda i da potiču iz zemalja koje su priznali nezavisnost Kosova i da je ovo bila zbog toga sasvim logička odluka.
Srbija je osramoćena i poraqžena kao nikad u svojoj hiljadugodišnjoj istoriji i ostavkle su jedini mogući izlaz da se počne od početka.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 22 јул 2010 17:19
Даг
Браво Милане,направили сте врло сажету рекапитулацију прошлости и на основу ње тачно предвидели догађаје у сасвим блиској будућности. Западне земље као тзв. "међународна заједница" сасвим је доследна у односу на Србију.

Може ли се очекивати да ће бити другачије када су у питању услови за пријем у ЕУ?
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 22 јул 2010 17:27
Petar
Bravo majstore.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 22 јул 2010 17:33
Драго Стен
Све је јасно."Пословица о победи правде стара 2000.година" још је актуелна јер није победила.Написали су је Бећковић и Радовић у драми ЧЕ ГЕВАРА пре 40сетак година.
Правде нема.Има лаковерних.Наш министар иностраних послова могао би као частан човек због својих процена да поднесе оставку.Трербало би да то учини и председнок Србије.То су катастрфални промашаји какви у нашој дипломатији нису забележени никад.Ццветковић, не овај, него онај, учинио је много мудрије па је био најурен.Ако се ови провуку, а провући ће се, можемо од ове земље да дижемо руке.
Катастрофе нас прате а они све неуспехе проглашавају успесима.То нигде нема.
Хајрадинај је, дакле, у овим правним ујдурмама жртвени јарац.Да се Србима за први тренутак баци кост у грлу.Сад ће легална власт на Косову стати иза својих злочинаца и злочина који су добили међународниу верификацију.Велика дама ЛАЖ која влада светом на све стране побеђиује, "једине алтернативе" се суновраћају, Српски народ зна да устане кад се нешто збива у спорту али овога пута слути да је ћар појео вајду.И јесте.Ћосић је одавно предлагао да се Косово подели.Шта он зна? рекли су политички мудраци.Сад више то није могуће.И Прешево и Бујановац и Војводиина и Санџак све мало по мнало одлази.Важно је да Звезда негде нешто побеђује , да неки манијак убија своју четворогодишњу ћерку , да ми овде празнимао набоје по принципу трла баба лан.Ко те пита брија ли се владика.Уместо ЖАЛОБАН црква приређује молебан.И тако моја господфо - оде Косово и ко зна да ли само оно?
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 22 јул 2010 17:37
Цвијановић
Не слажем се с аналогијом поштовања устава "недемократске Југославије" и нацистичке Немачке.
Поред тога, јасно је да је инсистирање на легализму и "легалној правди" прихватање позиције жртве, праве беспомоћне жртве која је ето с "правдом на својој страни". Промашеност ове политике се могао видети за време Милошевића када су наши људи и политичари пробили уши кукајући о "конститутивним Србима" цирка пет година, а да се није прстом мрднуло да се та права одмах силом осигурају и ствар сасече у корену. Право и правда припада моћном и оном ко има инструменте да је проводи, зато је Тадић, који је наставио с идентичном политиком према сепаратистима, својим инсистирањем да Србија неће војно интервенисати заправо рекао западним силама 'радите шта желите и проводите своју правду (само ми пружајте подршку да останем на власти)'.

Све националне илузије су пројектоване на ову пресуду једног суда који не може ићи против конституције светских сила. Зато данашња пресуда не може бити ништа осим отприлике "Јесте прилично нелегално, али због етничког чишћења и касапина Милошевића оправдано је".
Овде се опет враћамо на "антимилошевићевску парадигму" западних сила и домаће власти. Они који је проводе су највеће националне штеточине.

Питање би се могло поставити и овако: да Руска Федерација нема инструмент силе (атомску, хидрогенску бомбу) или да није спремна да употреби исту, да ли би западу и НАТО-у сметало међународно право да је нападну?
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 22 јул 2010 17:49
Татијана
Како се у овом моменту види, по резултатима анкете, преко сто људи нема став када је ова тема у питању. Податак, да оволико људи и поред свих могућих информација, о нечему не мисли ништа или ништа не зна, треба да буде одговор на питање зашто нам се дешава све ово. Када већина каже да нема став, онда мањина ради шта хоће.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 22 јул 2010 17:56
Драго Стен
Gospođo MARI.Bili ste u pravu.Jeste li sigurni da je procenat oд 26 ili koliko ste relkli onih kojima pripadate pravi?Ni u datum na stranicama novina više se ne može verovati.
Извињавам се ова справа ме је звбог нечег пребацила на латиницу. Свакаквих је симболика могуће установити данас.
Гувернер, будући, неће чак ни да се појави у скупштини.Даје нам на знање шта нас чека и да не умемо, нити смемо да зуцнемо, или покушамо да се одбранимо.Добићемо Ђукановића у плагијату на чело банке и ништа не можемо.Они који нас теслиме пред свим правдама овога света праве се као не знају.
Лепо је што сте погодили али знате ли шта следи.
Треба расчистити са онима који нас воде али су они до њих или насупрот њима исти или још гори.Вучић је викао "ЛОПОВИ" и погађао је зато што је и сам то и сви које зна.Шешељ јесте екстреман али је заденуо суд у Хагу за појас .А он његов ученик не сме да каже за њега, (неморално је )да је МОНСРТУМ чак и да јесте.Нисам шешељевац али поштујем оне који имају знање и моћ.
Но не идимо даље.Све је јасно.Овај Цветковић је много гори и потуљенији од оног пре.Онога смо распели овај се прави невешт док служи овој светској неправди.А ја прогнозирам - ми излаза немамо.Свједно што сам сам.И дај боже да нисам у праву, драга госпођо.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 22 јул 2010 17:56
Peki
Sećate se kako je Jeremić bio ponostan na mudrost kojom je postavljeno pitanje MSP jer jednostavno
mora da se odgovori sa da ili ne.A izgleda da je pitanje trebalo da glasi da li Albanci imaju pravo na secesiju.I ima li sada ostavki?
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 22 јул 2010 18:57
Симић Манојло
Ако ћемо ми као Народ да дозволимо да нам ова
Власт, чија је политика доживјела потпуни колапс
у свим сегментима и свим варијантама, и даље даје
тумачења и своје интерпретације ,онда ми нисмо ни
политички ни државотворан Народ , нити са демократијом имамо додирних тачака .
Само смјене и оставке, биле би прави одговор једног
демократског Народа .
Њихове интерпретације и тумачења, више ни пас
смаслом не би појео .
Србија никад није имала неке баш паметне политичаре, али ови потпуно су неупоредиви .
Србија са њима на челу ,права је Банана Држава ,
више него Гватемала нпр.(иако тамо расту банане).
Само смјене и оставке и то одмах ,свих учесника
у Власти , али и њихове комплетне инфраструктуре .
Растужили су Народ, истовремено увесељавајући своје
западне " пријатеље ", до мјере да више нико неможе озбиљно да их схвата .Доле,доле,доле !!!
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 22 јул 2010 19:00
Сизиф
Ја се извињавам, можда није баш патриотски од мене, али мислим да се треба фокусирати на отцепљење Републике Српске и северног дела Косова, па чак и по цену припајање Бујановца и Прешева Косову.
Затим се фокусирати на лечење беле куге у Србији.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 22 јул 2010 19:06
једно мишљење
Имам неодољив утисак да је све ово само велика фарса, а да је наша власт нажалост издајничка! Који је други њихов мотив био да траже арбитражу од Суда чије мишљење није законодавно то јест обавезујуће(какав је то онда Суд уопште?), него да после ове мизерне одлуке имају алиби да званично кажу како одустају од Косова и Метохије. Тобож, "покушали смо (то бар нико после ове тужбе не сме да каже), али ето није ишло, хајде да признамо најзад и ми то Косово кад је већ тако, и евроинтеграције ће ипак онда ићи лакше...". Онај ранији председник нас је издао пристајући да изиграва дежурног кривца на Западу, овај сад нас издаје глумећи. Знаћу да је све готово кад г. Институција буде почео да нас здушно али узалудно брани у неком свом Хагу.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 22 јул 2010 19:16
Мунзе Конза
Док смо ми деценијама слабили позицију сопственог народа, други су јачали. Док су се они наоружавали, ми смо певали Титу. Док су се они окупљали око идеја, ми смо се око тога разједињавали. Док су, на крају, групице терориста скупиле храброст, организовале се, добиле подршку и јурнуле на војску регуларне државе, ми смо по Београду урликали "мир, брате, мир!" и сличне ствари (само да се сетимо отворене поруке Тадића и екипе да ће се Србија борити мирним и демократским путем - док ти силују кћерку, ти предлажеш мирне преговоре - то је једина аналогија која ми пада на памет). Е па тако нам и треба. Док поново не стасамо за пушку како ваља, до тада нећемо имати државу. Има ту космичке правде. Какви смо, тако нам је.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 22 јул 2010 19:29
наташа
Званично, Србијом влада председник, Влада и скупштина. Сви су иони под контриолом политичке странке ДС и формално председника и странке и Државе Тадића. Суштински, незванично, Србијом владају стране агентуре, пре свега немачка обавештајна служба из сенке и структуре НАТО пакта.
Било ко да влада сам захтев за оцену МСП, начин како је дефинисано питање и одговор на то питање, односно цела спољна политика је вођена са цињем да се издејствује међународно признмање за отцепљење Косова и Метохије.
Дакле овајкав исход, са додатком одлуке Генералне скупштине, који следи, а која ће директно пристећи из одлуке МСП, неприкосновено признање независности Косова је АУТОГОЛ и то НАМЕРАН АУТОГОЛ српских власти, пре свега Тадића.
То је био Тадићев маневар да избегне руски и кинески вето.
Тиме није крај смишљене деструкције Србије. Статус Војводине је законска основа за будућу сецесију, још јаче него што је Устав из 1974 године био законска основа за све претходне сецесије.
Најпрече је да Тадић одмах да оставку. Ноћас.
Или ће он дати опставку, или ће Србија нестати.
Он неће дати опставку, значи, ...
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 22 јул 2010 21:04
Jasna Simonović
Peki..Vi ste to lepo primetili..sa "da" ili "ne"...Jeremić je bio u pravu, odluka je morala biti jednoglasna, po mom skromnom pravnom, ali ipak naučnom univerzitetskom mišljenju...
Meni nije jasno kako može 10 sudija za 4 protiv...(nisu sudije porotnici, a savetodavno mišljenje optuženik na klupi!)...

Sudije valjda svi treba da imaju to elementarno znanje da li je u suprotnosti sa međunarodnim pravom ili nije...

U ovom slučaju mislim da jedna strana ne bi položila takvo važno pitanje na Pravnom fakultetu bilo gde u svetu...Za to se pada na ispitu!
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 22 јул 2010 21:40
Новосађанка
за Наташу
Или ће он дати опставку, или ће Србија нестати.
Он неће дати опставку, значи, ...
Значи... ми ћемо и даље овде седети и писати коментаре!
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 22 јул 2010 21:53
Сокенекос
Ма све је ово било фарса од почетка. Да скупштина не расправља о Косову пуне две године а расправља тамо неки суд у Хагу? Дилови се склапају иза затворених врата и иза леђа народа као што сам и предпостављао, па се ннарод ставља пред свршен чин. Скидајте ове штеточине са власти. Иначе, испишимо се сви из историје и народа па да нас нема. Овакве никоговиће српска историја не памти! Не чекајте да поднесу оставке.
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 22 јул 2010 21:56
Srdjan Jovanovic, San Diego
Ova odluka je jedan od rezultata deset godina sumanute politike drzavnih i relevantnih drustvenih institucija u Srbiji.Deset godina neukusnog udvaranja medjunarodnoj zajednici, nekritickog prihvatanja svih njenih odluka, bolesne zelje za dopadanjem, bespogovornog izrucenja sopstvenih drzavljana sa ili bez osnovane sumnje, kao da je to bitno.Deset godina izvinjavanja za zlocine koji su pocinjeni, a jos vise za one koji su naduvani ili koji nisu pocinjeni. Deset godina cutanja o zlocinima nad sopstvenim narodom, sprdanja sa sopstvenom istorijom, crkvom, drzavnim teritorijama. Deset godina rasprodaje drzavne imovine, razaranja sopstvene privrede jednostrano ukinutim carinama. Deset godina terora nevladinih organizacija nad nacionalnim interesima i proglasenja istih za velikosrpski fasizam. Deset godina koje ce se pamtiti po Kandicki, Sonji Liht, Sonji Biserko, Pescaniku i prije i vise od svega po Lukovicevim E-novinama. Deset godina kao poslusni psi cekamo uclanjenje u organizaciju koja nam otima teritoriju i koju od buducih otimacina moze sprijeciti samo sopstveni raspad.
Da li ce neko uspjeti da smogne snage i objasni narodu da politika ulizivanja i poltronstva nikome nije donijela boljitak. Ko u ovo ne vjeruje neka slobodno posjeti bilo koju od bivsih kolonija.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 22 јул 2010 22:26
Драго Стен
Ако неко каже "народу треба рећи да је ово тешка одлука" а онда баје какао је то одлука о "техничким" питањима, и да суд није донео одлуку о рецесилји и да имамо план и да ће се растрчати по свету и све решити јер само некоме треба објаснити шта је суд хтео да каже, а цео свет стрепи од нових држава које ова одлука инспирише, шта је онда цела ова кастриофа него промашај ове "елите", ове господе која чак не сумњају да ће се одбранитии и да ће владати и кад оде санџак и оде Војводина.
Лоше сте проценили, лажете после катстрофе , не подносите оставке, рачунате да су људи овде овце, (свеједно да ли сте у праву)'и калкулишете, још увек у овим материјалним приликама, са оволико незапослених, , са оволиким дуговима, са оволиким аферама од којих ниједна није дотерана до краја, са оволиким крађама, са оволиком корумпираношћу и нећете да поднесете оставке, па то је толико да чак и овце могу да дигну главу.
Једини који је рекао праву реч је Коштуница и не знам шта му фали да се пробије на светло и каже и покрене или он само зна шта је а не уме да се супротстави ничему.Остали су изван, или у дилу или у лудилу.Ако ово не схватимо као кључну , преломну степеницу ове власти и не кренемо изгубићемо сваку шансу да дођемо до некога ко ће стати злу ногом заврат.Или међу нама никог нема.Или мислите да је Вук тај, који иде на молитвени доручак, човек кога брига, и вели признајмо суд, па дееет минута после мења одлуку.Не ово су полседња времена.Србијо пробуди се, Сад не спаваш него си пребијена.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 22 јул 2010 22:44
Драго Стен
Да ми је знати шта је Бајден пре пресуде телефоном рекао Тадићу?Одговор ћемо наравно индиректно прочитати али је прво било кладим се:"Спречи народ у Митровици и немој случајно да очајници крену по градиовима Србије, спречи то, како знаш и умеш.
И он прича лепе причице.сад ће да крену, да обрну , да убеде, нико други не зна само ми знамо шта та одлука значи и шта каже.Само ладно као у оној реклами за пиво.И ваљда ће успети?Ако ово прође , ми више немамо шта на овом свету да тражимо.
Све му је речено, јер се није човек надао и тражи спас и не тиче га се ко ће му дати савет.Савет или наређење, то му дође код нас одавно на исто.
Знате ли да је боље било рећи:"Косово је изгубљено.Удрите по Милошевићу, или по Коштуници , по коме хоћете али ми ништа нисмо могли." него се заклињати, трошити народне паре , издржавати неке лезилебовиће који висе по ѕвету и тобоже нешто помажу.То му је рекао а шта још већ сутра ћемо знати.Еј бре могли смо да узмемо 12 милијарди долара за Косово а ови га дадоше не добош.Или су они негде већ почели да трошкаре бакшиш?
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 22 јул 2010 23:01
Дејан
Питање је коректно постављено:

Да ли је једнострано проглашена независност Косова у складу са међународним правом и резолуцијом 1244?

Стварно није било места врдању, јер 1244 предвиђа да је Косово саставни део СРЈ, касније Србије под управом УН, чак предвиђа и оних фамозних "до 1000 војника", којима ће бити дозвољен повратак на Косово.

Суд није ни требао да расправља начелно о територијалном интегритету наспрам права на самоопредељење држава и народа. То је компликовано питање, бет једноставног одговора.

У случају Косова је релевантан међународни акт резолуција 1244, као правни акт који регулише специфичну косовску ситуацију.

Признајући да је независност у складу са 1244, врши се опасан заокрет, у коме нам више 1244 неће представљати ослонац нашег права на КиМ.

Искрено, баш ме занимало КАКО ће да буду неодређени и двосмислени у одговору.

Пресудило је то што у саставу СУДА седи трећина судија и две трећине КАРИЈЕРНИХ ДИПЛОМАТА!!

Све ово ме је потпуно запањило.

Јеремић треба да поднесе оставку. Ево резултата његовог "пребацивања са дипломатског на правни терен".

Од Бадинтера надаље је јасно, странце ништа не треба питати. Све ће да погазе и искриве.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 22 јул 2010 23:20
Памтилац
Хоће ли се ико сетити Коштуничиних ставова о косметском питању?
И пре и након проглашења независности Космета.
Препоруке:
0
0
38 петак, 23 јул 2010 02:38
Сања БЛ
У сваком случају сами себи дали го, у гостима! Питање није у реду, суд се само снашао у тој ситуацији и одговорио на постављено питање, по мом мишљењу Суду нема шта да замјеримо! Наша нестручност и млаћење празне сламе су нас довели до свега овога! Без тактике, без разраде читаве ситуације, ми се служимо демагогијом и пролазимо тако како пролазимо! Оставке ови поднијети неће јер за оставке треба образ, а њега очигледно у Србији има само Коштуница! Читав овај случај је лакрдијашки вођен од самог старта, као и онај у тужби тзв. БиХ против СРЈ, потпуно исто! Сада би најпаметније било срушити ову власт, како знамо и умијемо и гледати како да се спаси оно што се спасити може!
Препоруке:
0
0
39 петак, 23 јул 2010 06:36
Mili Boze cuda velikoga....
Zar Srbija moze jos uvek necemu da se nada od Tadica koji na dan proglasenja nezavisnosti Kosova nije bio u Srbiji? Zasto mu jos onda nije trazena ostavka? Lepo je moja mama rekla za Tadica " on je tudji, nije nas."
Molim se Bogu da cuva preostale Srbe na Kosovu, idu teska vremena, a pravih ljudi je malo.
Препоруке:
0
0
40 петак, 23 јул 2010 07:57
Cernisevski
@ Драго Стен
Ако ово прође , ми више немамо шта на овом свету да тражимо.

- Sudeci po burnim reakcijama gradjana sirom Srbije koje se ne stisavaju jos od juce i trajace danima, siguran sam da nece proci.
@Srdjan Jovanovic, San Diego

- Apsolutno potpisujem Vas komentar !
Препоруке:
0
0
41 петак, 23 јул 2010 09:37
брм
@Владимир НС
слажем се с тобом, ја нисам за непоштовање закона какв год да је..поента је да је било наивно позивати се пред државама које су уништиле или које су једва чекале да се ишчупају из совјетског система - одредбе тог система и очекивати подршку..
а друга - па и по то систему где су НАРОДНОСТИ једнакоправне као народи - Косово има право на ово..ма колико бабе које су сниле шта им се збило - и за лепе вести добро се ухлебиле - говориле супротно...у Србиоји је најгоре кад неко предвиди реално неки непријатан догађај - тај постаје издајник и изрод..
ми Срби смо требали да будемо први који ћемо да променимо тај систем..али не, наши владари су га чували ко зеницу ока..са свим бедастоћама од имена југославије до АП..и чувају га и даље...после ћу опет ја бити издајник и због војводине..а не ви који не дате АП
Препоруке:
0
0
42 петак, 23 јул 2010 10:23
Branislav
Kada god dođe do istorijskih prteviranja, veliki narodi uvek nastoje da događaje "protumače" na način koji će njima doneti najveću korist...Tako ni raspad bivše SFRJ nije bio izuzetak, ovede su najveću korist nastojali da izvuku prvo Nemačka a da ne bi slučajno šta propustili, tu su se pridružile i SAD (prvo ohrabrivanjem odcepljenja Bošnjaka u Bosni, zatim Kosovo).
Međutim - osim ovog očekivanog razočaravajućeg mišljenja Mećunarodnog Suda, uzgredno se provlači još jedno moje lično razočaranje. Naime da se primetiti da smo i mi u suštini za "selektivnu pravdu". Jer čim se spomene još jedan slučaj kršenja prava naroda ( koji se dogodio polovinom 20. veka) mi smo spremni da to prećutimo. Jer čini mi se da se stvorilo uverenje - da je prećutkivanje toga "za nas bolje". Problem je u tome što taj princip prema nama primenjuju Zapadne sile... one prećutkuju mnoge činjenice vezane za Kosovo. Zato mislim da ničiju nepravdu nikada nije dobro prećutno - prihvatiti, pa i kada se radi o nekakvom prividnom - sukobu interesa. Nepravda je nepravda - bez obzira koliko je velika ili mala zemlja u pitanju.
Препоруке:
0
0
43 петак, 23 јул 2010 10:43
И рече Гузенбауер после разговора са Јеремићем све смо се договорили.Србија ће у Европу ,Косово ће бити независно а Тадић и његова Влада ће постепено припремити народ у Србији да тако мора да буде.И после су све то демантовали.А сад њих демантује стварност.
Препоруке:
0
0
44 петак, 23 јул 2010 15:23
Peter RV
Natrag u realnost.
Ocekivao sam samare (na koje se nasa vlada radosno privikla) ali ne i 'nogu u stomak'. Kaciperili smo se kao buduci evropljani a sad smo ispali- Palestinci. Nijesmo htjeli da priznamo da prema Srbima, nikakva obecanja ni paktovi, ni ugovori, se ne postuju.
Ali, analogija se namece, htjeli ne htjeli, sa Palestincima. Nece bit nikakvih znacajnih "ostavka", imacemo nasega Abu Abbasa za poduze vrijeme. Vasington-Brisel nece dozvolit da se nasa "reformisticka" ekipa udavi. Operacija da se ogranici kolateralna steta za "patriotski" imidz naseg Abu Abbasa, vec je otpocela. Dobio je telefonski razgovor od Bajdena i Klintonka ga je vec proglasila za "partnera" (naravno, zajedno sa onim narko-mafijasem iz Pristine). A bice tu u skoroj buducnosti i mnogih manifestacija o 'prijateljstvu i saradnji' za 'stabilnost'( citaj one narko-drzave).
Tesko se ovdje oteti utisku od "deja vue" palestinskog Abu Abbasa. Ovo je covjek koji se rukovao hiljade puta sa onima koji su mu obecali med i mlijeko, da na kraju nije apsolutno nista ucinio za svoj narod. On to jos uvijek marljivo radi, i to sa dobrocudnim osmjehom. Nas Abu ce prezivjet svoju propalu politiku, uvijek ce mu se bacit neka koska da prezivi. Debakl ce postat institucionaliziran, to je sve.
Препоруке:
0
0
45 петак, 23 јул 2010 17:32
Милорад Ђошић
@Игњатије. А ко прода веру за вечеру...?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер