„Отварамо одмах линије за Гуангџоу и Шангај. Имамо три линије за Кину, имамо две линије за САД, при чему разматрамо још једну, а то је за Мајами“, рекао је Мали
Не отварају они ове линије због обичног народа који тражи храну по контејнерима. Ове линије су отворене да би разне Кокезе, курте, мурте, бате, Дробњаци, Ваздиплохови, Керамичари и привилеговани чланови клике (нарко мафије) могли да иду у места где чувају опљачкане паре од народа.
Препоруке:
15
2
2
понедељак, 04 март 2024 14:36
andronikus
Avioni su novi ili stari, pred raspadanje? Ko će održavati te avione obzirom da je stručni kadar radnika na održavanju aviona rasturen?
Препоруке:
14
1
3
понедељак, 04 март 2024 15:08
Nista ne razumem
Синиша Мали: У току набавка два нова широкотрупна авиона за Ер Србију
Lako je narodnim parama menjati polupane avione.
Препоруке:
15
1
4
понедељак, 04 март 2024 15:18
ex-Dr
Tako velike nabavke nikada NE sprovodi vlada u tehnickom mandatu. To radi samo vlada u normalnom mandatu.
Препоруке:
14
1
5
понедељак, 04 март 2024 19:00
Све је спин и лаж, па и ова "куповина"
Ер Србија не купује авионе. У питању је "вет лизинг", изнајмљивање авиона комплет са посадом!
Ер Србија нема довољно пилота за евентуалну куповин у авиона!
Ер Србија нема у власништву ниједан једини авион - сви су изнајмљени
Лудаци су отказали уговор са Маратон ерлајнсом и Ер Србија је остао без чак пет авиона. Усред сезоне наћи лизинг 7 авиона (5+2 већа авиона) је скоро немогуће, односно могуће од неких афричких компанија.
Препоруке:
6
0
6
понедељак, 04 март 2024 22:10
Ернан Кортес
Из Мадрида за Београд, за Ер Србију лети литванска компанија на авионима из Азербејџана, старим око 25 година.
„Отварамо одмах линије за Гуангџоу и Шангај. Имамо три линије за Кину, имамо две линије за САД, при чему разматрамо још једну, а то је за Мајами“, рекао је Мали
Не отварају они ове линије због обичног народа који тражи храну по контејнерима. Ове линије су отворене да би разне Кокезе, курте, мурте, бате, Дробњаци, Ваздиплохови, Керамичари и привилеговани чланови клике (нарко мафије) могли да иду у места где чувају опљачкане паре од народа.
Lako je narodnim parama menjati polupane avione.
Ер Србија нема довољно пилота за евентуалну куповин у авиона!
Ер Србија нема у власништву ниједан једини авион - сви су изнајмљени
Лудаци су отказали уговор са Маратон ерлајнсом и Ер Србија је остао без чак пет авиона. Усред сезоне наћи лизинг 7 авиона (5+2 већа авиона) је скоро немогуће, односно могуће од неких афричких компанија.