среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хомофобична Европа

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 октобар 2010 12:36
Одбрана и последњи дани
Аутор је потпуно у праву. Стварно не знам зашто они излазе на улицу. Мени се све чини да је то једна скупина беспосличара који немају паметнија посла, него да се уврћу и праве масовне сцене на улици.То је ,дакле, друштво џабалебароша, које хоће хлеба без мотике. А, хлеб ће да им дају организатори,који имају сасвим другачије мотиве од оних које парада пропагира.. А, ти мотиви су, зар треба рећи, политичке природе.Значи, није ту у питању никаква борба за некакву једнакост, која, како је аутор лепо навео, постоји у закону, већ је то најобичнија политичка манипулација.
Препоруке:
0
0
2 среда, 06 октобар 2010 14:11
Ultravisitor
Zbog sve manje uslova za ljudski zivot Roma u Evropskoj uniji i na zapadu generalno, Srbija bi morala, ali nece posto je u okupaciji istih, organizovati Gypsy Pride Parade. Licno, pozivam sabracu Rome da se organizuju i pokazu Evropi i zapadu da su ponosni ljudi vredni koliko i drugi. Jednako vazi i za Srbe koji su izgubili svaki ponos i koji su diskriminirani u sopstvenoj zemlji po svim pitanjima.
Препоруке:
0
0
3 среда, 06 октобар 2010 14:13
Ko čita ne skita
Ваља на почетку напоменути да у том случају и Светска здравствена организација робује предрасудама, пошто се транссексулизам и даље сматра болешћу, односно психичким поремећајем. Сматра се да је у питању неприхватање сопствене личности и тела. Насупрот томе, у Београду постоје јединствене клинике за промену пола у свету једним јединим захватом [1]. Такав захват плаћа здраствено осигурање Републике Србије.


Praktično sve u ovom pasusu je pogrešno. Prvo, transseksualizam se ne smatra bolešću u svakom slučaju, već samo u slučajevima kada se osoba ne oseća dobro u svom telu i želi to da promeni:

Transsexualism: A desire to live and be accepted as a member of the opposite sex, usually accompanied by a sense of discomfort with, or inappropriateness of, one's anatomic sex, and a wish to have surgery and hormonal treatment to make one's body as congruent as possible with one's preferred sex
http://apps.who.int/classifications/apps/icd/icd10online/index.htm?gf60.htm+F640


Drugo, transseksualizam se ne smatra PSIHIČKIM POREMEĆAJEM, niti se leči bilo kakvom psihijatrijskom terapijom, on se smatra neuro-fiziološkom inkongruencijom izmedju "uma i tela" i leči se operacijom promene TELA (odnosno pola), a NE uma
Dakle, nije u pitanju "neprihvatanje sopstvene ličnosti", nego samo sopstvenog pola, i to se "leči" prosto promenom pola:

Treatments for transsexualism based on attempting to change the individual's sense of their own true gender have proven ineffective. Accepted treatments are based on helping the transsexual person's body and presentation match their inner sense of their gender, usually through hormone treatment and surgery.

http://www.depression-guide.com/transsexualism.htm


Prema tome, činjenica da je u Srbiji moguće promeniti pol i da se to pokriva iz zdravstvenog osiguranja, nije NASUPROT svetskoj praksi, nego upravu U SKLADU sa svetskom praksom.
Препоруке:
0
0
4 среда, 06 октобар 2010 15:15
брм
најјачи ми је пример из закона браће Грка!!

остали примери су стварно за углед - словачки неонацисти и сл...
а то што је у нашем закону експлицизно набројано што шта пре подсећа на стаљинив устав - тамо је било највише таксативно набројаних људских права у историји човечанства..

узгред, мене лично занима каква је ситуација у правим националним државама - у Француској нпр.
Препоруке:
0
0
5 среда, 06 октобар 2010 15:31
бгд1987
Ризикујем да испаднем задрти и назадни 'антиеуропејац'али мени цела та идеја геј параде никако није јасна. Не разумем зашто ја морам да знам ко шта ради у својој спаваћој соби, а још мање ми је јасно зашто 'геј популација' има потребу да своју интиму износи у јавност. И зашто би се било какав егзибиционизам, па и такав, уопште подржавао...ако би се у западном делу Европе одржала поворка 'љубитеља општења са животињама' хоће ли то значити да и у Београду мора под хитно да се одржи иста......а радници нека секу прсте, нису на дневном реду.... Кад бих био присталица теорије завере, помислио бих да иза свега овога стоји још једно завртање ушију од стране 'Европе која нема алтернативу' и да нам се сви смеју због тога шта смо све спремни сами себи да урадимо да би нам коначно дали ту шаргарепу.
Препоруке:
0
0
6 среда, 06 октобар 2010 16:38
гаврило
пуно, пуно, текста, заиста непотребног, боље да сте отишли у анализу зашто је ПАРАДА ПЕДЕРА потребна ЕУ?а одговор се сам намеће. ЕУ хоће да нас сломи, односно потуче до корјена, хоће да нам каже колико смо мали, недостојни, јадни и биједни да ни једну параду педера више не можемо спријечити а не да мислимо о промјени система и о Лажној Држави! и у праву су: СРБИЈА је посталла складиште за СМЕЋЕ у сваком погледу а о КиМ, ха, ха, ха...између КиМ и ЕУ изабраћемо КИМ - рече једном приликом Борис Тадић када је његова неистина стварала вредносни систем код једног обичног гласача али у ЛАЖИ СУ КРАТКЕ НОГЕ! боље би било да сте писали о обећању БТ када ћемо ући у ЕУ - сада је то помјерио за 2016.
Препоруке:
0
0
7 среда, 06 октобар 2010 17:00
Ненад
Свака част аутору! Још једна од његових добрих анализа. Међутим, ја бих рекао да је цела прича око параде обмањивање јавности, скретање теме...Ако се добро сећам, када се доносио закон о овој области и када се у јавности водила дебата да ли је Црква имала или није имала право да даје приговоре - Дачић је испод жита потписао споразум о граници са Косовом. Затим, када је требало да се одржи парада - згодно је искоришћена гужва да би се држава обрачуна са навијачким групама, са групама као што су "СНП 1389" итд, под изговором да угрожавају безбедност грађана и борбом против криминала (навијачке групе се покушавају забранити , јер су се 2-3 особе наводно бавиле криминалом)...А јасно је било да је власт покушала (и у доброј мери успела) да ућутка све патриотски настројене групе друштва. Сад, када треба да се отпочне са преговорима о добросуседским односима са Косовом, када стиже зима и нико не зна како ћемо успети да се грејемо (повећање цене гаса, струје итд...) јавности се опет скреће пажња на ову ипак маргиналну појаву...Троши се негативна енергија на ове јадне и болесне људе, а требало би окренути ту енергију ка неспособној власти која нас понижава свакога дана у сваком погледу...
Препоруке:
0
0
8 среда, 06 октобар 2010 18:38
Troglavski
Isto tako, kako homoseksualna i bogata evropa, nama namece legalizovanje homoseksualnih brakova, tako treba insistirati na pravima onih koji hoce poligamiju.

Koliko procenata u Holandiji ili danskoj podrzava poligamiju?

Vrlo malo. Zasto? To ne odgovara drzavi. Onda bi
Marokanci doveli 5 zena u Francusku. A s 5 zena mozes da imas 25 djece. S 5 zena i 25 djece socijalna pomoc bi bila puuuuno veca.

Ne treba se buniti protiv ovoga sto oni oce da nam nametnu, treba samo traziti da i oni podrzavaju poligamiju.
Препоруке:
0
0
9 среда, 06 октобар 2010 18:49
Zika
Autor ponovo postavlja dobro poznato pitanje vecinskog dela naroda: "Може ли геј особа бити Србин/Српкиња, а њено сексуално опредељење ствар приватности?"

A ja se pitam, zasto ne bi neko bio javno gej, a privatno Srbin ili Srpkinja?

Zasto je seksualno opredeljenje manje vazno od nacionalne pripadnosti? Pa da budem iskren, mnogo bi mi lakse bilo da postanem Hrvat, Albanac, Francuz ili Rus, nego da se zaljubim u muskarca.

I jos nesto za autora/e. Ne pravite zabunu. Vlada ne izdvaja pare zbog ucesnika parade, vec zbog onih koji planiraju da ih tuku. Jasno pise u ustavu ko sta sme da radi. Ucesnici parade postuju ustav, protivnici ne postuju.

I po stoti put, nemojte povezivati pitanje Kosova sa pitanjem prava homoseksualaca. Problem Kosova je nastao kao rezultat vodjenja lose politike, i nema nikakve veze sa pravima homoseksualaca.
Препоруке:
0
0
10 среда, 06 октобар 2010 19:37
КК
Зашто Србија мора да прихвата традицију Немачке, Холандије, Шведске итд. Ми треба да прихватимо поново наше традиционалне норме и будемо Господа која нема чега да се стиди у односима са другим Европским државама. То су нам у наслеђе оставили преци. Разумем фрустрацију Немаца и других европских народа Србима. Али то је њихов проблем.
Препоруке:
0
0
11 среда, 06 октобар 2010 21:43
@Zika
A ja se pitam, zasto ne bi neko bio javno gej, a privatno Srbin ili Srpkinja? Како уопште можете поредити националност са сексуалним опредељењем или било чим другим?!
Pa da budem iskren, mnogo bi mi lakse bilo da postanem Hrvat, Albanac, Francuz ili Rus, nego da se zaljubim u muskarca. Ако сте рођени као Србин, можете постати држављанин друге земље, али како мислите да промените националност кад вам њу одређују ваши родитељи својом националношћу?! Националност је много старија од свих осталих ваших каректристика. Ви можете да се изјашњавате како хоћете, али своју националност не можете да промените.
Устав ти гарантује и право на рад, па власт и полиција штите оне који не поштују устав од оних који траже своја права загарантована уставом.
Problem Kosova je nastao kao rezultat vodjenja lose politike, i nema nikakve veze sa pravima homoseksualaca. А јел би Ви прихватили да Вас прво нашминкају да би били лепи, па тек онда одведу на операцију срца?! Ако се већ позивате на устав, ПРАВО НА ЖИВОТ је изнад свих права а Србима на КиМ то право угрожено, па је заита беспризорно стављати на прво место нечији хир.
Препоруке:
0
0
12 среда, 06 октобар 2010 22:07
Urke
Odličan tekst. Svakako jedan od najboljih i najkompetetntnijih koji su se uopšte pojavili na ovu temu. A pogotovo u odnosu na one plitke i psovačke tekstove po nekim drugim sajtovima, "jevropskim" ili "srbskim". Inače, moj predlog paraderima i antiparaderima bi bio - idite na Kosovo!
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 07 октобар 2010 00:36
Јован Лондон
Често чујемо аргумент да Светска здравствена организација педерастију (аутентичан српски израз за поменуту аномалију) не сматра болешћу већ као питање сексуалног опредељења!!! О ауторитету исте организације која је до тог става дошла тешким преглашавањем, само да поменем да су то они исти који су под утицајем, овог пута фармацеутских корпорација, прогласиле ПАНДЕМИЈУ СВИЊСКОГ ГРИПА од кога је до сада умрло далеко мање људи него од обичног сезонског грипа. Са којим правом било ко може да се позове на њихов ауторитет!!!
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 07 октобар 2010 01:14
Марко
Није ми јасно зашто толики страх од те параде? Шта ће се то десити после ње? Да ли ћемо сви напрасно постати „весели“?
Питање је у самој суштини да ли они који су привучени истим полом треба да се срамоте и крију или не – одатле и назив Парада Поноса. Ако треба да се срамоте и крију, онда то значи да немају иста права као и сви други. Можда имају иста права приликом запошљавања, као што писац чланка истиче, али то није једино право које се као човек може имати.
И стварно, какве све то има везе са Косовом...
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 07 октобар 2010 09:32
Vladimir Dž
Cilj organizovanja parade je smanjenje svetske populacija. Promovisanje gej kulture kao nešto što je trendy i cool ima za cilj da ova ideja što dublje uđe u organizam naroda i da se i na ovaj način razbije porodica.

Kažem “i na ovaj način”, jer bankari-eugeničari ne žele da ni jedan njihov metod bude toliko uočljiv već primenjuju koktel raznih prikrivenih metoda koji svaki u nekom svom malom procentu daju dobar rezultat kad se saberu. Počev od genetski modifikovane hrane, vakcina, droge, lekova, dužničko ropstvo,...pa da onog što imamo trenutno u severnoj americi. Recimo ako roditelj istuče dete u severnoj americi, dete se oduzima roditelju i stavlja u CPS kampove. I tako na hiljade i hiljade. Ako roditelj ne smiruje dete na “propisan način” ili pak ne može da ga kontroliše propisano, dete se proglašava hiperaktivno, depresivno, mentalno zaostalo...i stavlja na terapiju lekovima. Pogledajte koliki postotak maloletničke populacije u tzv normalnom svetu uzimaju lekove u dokumentarnom filmu Generation RX. Koji postotak od njih je sposobno za dalju reprodukciju ili samoodržanje.

Tu je i jedan fin tekst koji imate na internetu (The United Nations: Our Children’s New Parents?; Dana Gabriel) “UN: novi roditelji našoj deci?” u kome jedna rečenica prevedeno znači: Under the guise of human rights, the UN agenda is to further breakup the family – Pod okriljem ljudskih prava, plan UN je da se dalje rastura porodica.

Smanjenje svetske populacija je glavni prioritet finansijske elite. Obukli su liberalni ogrtač kako bi sakrili svoju eugeničarsku prošlost i pedigree. Pročitajte zašto Bill Gates ulaže $10 milijardi u vakcine i čime mu se otac bavio. Po svetu instaliraju razne nevladine organizacije koje šire ovakve ideje i potplaćuju zvaničnike da promovišu njihove monstruozne planove. Rusi znaju čime se bave i zato zabranjuju gej parade i aktivno potpomažu da se rađaju deca. Ovo globaliste mnogo iritira.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 07 октобар 2010 12:47
Биљана Николић@Марко
Питање је у самој суштини да ли они који су привучени истим полом треба да се срамоте и крију или не – одатле и назив Парада Поноса.
А ко их тера да се срамоте или крију? Ја не. Али ми итекако смета парадирање и изједначавање хомо и хетеросексуалности И НАСТОЈАЋУ СЕ ДА СЕ У СРБИЈИ НИКАД НЕ ИЗЈЕДНАЧЕ.
И стварно, какве све то има везе са Косовом
Интересантно је да кад су хомосексуалци у питању Ви кажете - Можда имају иста права приликом запошљавања, али то није једино право које се као човек може имати. - а затим безосећајно прелазите преко много веће угрожености једне друге групације, Срба са КиМ. Значи ли то да су они који подржавају права групе хомосексуалаца који би да парадирају напредни, али су зато они који стављају ГОЛИ ЖИВОТ Срба са КиМ испред параде назадни??!!
Зато што су хомосексуалци не треба да се стиде, али због свог односа према другима, ова парадирајућа група итекао треба да се стиди.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 07 октобар 2010 13:30
позадина
Хоће ли већ неко објавити неке ПОДАТКЕ, чињенице, статистику, о угрожености хомосексуалаца? Толико и толико (у једној години, на пример) случајева одбијених на конкурсу за посао, толико и толико дискриминисаних у болници, дому здравља, на неком шалтеру, на факултету, у кафани, хотелу, превозном средству ...?
Да можемо упоредимо те податке с подацима који се односе на нормално становништво у истим ситуацијам и на истим местима.
Овако, без чињеница, о чему они говоре, и како да им верујемо?
Ја им не верујем. Мислим да је разлог за парадирање у егзибиционизму и изопачености.
Да ли би хомићи, занима ме, подржали захтеве за изједначавање права с другима оних који опште са животињама, који имају више жена/мужева, који опште с малолетницима ... У чему је разлика, сви "они плаћају порез"!
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 07 октобар 2010 13:50
Дарко Станојевић
Често чујемо аргумент да Светска здравствена организација педерастију (аутентичан српски израз за поменуту аномалију) не сматра болешћу већ као питање сексуалног опредељења!!!


Г.Јоване, тај израз није аутентичан српски, тј. изведен је из старогрчког језика:

Termin pederastija (grčki: παιδεραστία) dolazi od reči παίς – dečak i έράω – voleti i u širem smislu označava ljubav između odraslog muškarca i adolescenta. U Grčkoj je bilo uobičajeno da muškarca privlači lepota dečaka isto, ako ne i više, koliko i lepota žene.


(Википедија)

Стога, за разлику од уредница "Пешчаника", Бранкице Станковић или сличних нео-игнораната, "педерастија" је историјски реалан, социолошки термин, а не некаква новоговорна, "србоћетоклерофашисоидна" (трт!), кованица коју смо синоћ смислили не би ли напакостили Марку Караџићу, Чиплићу, Дачићу, Палми или сличнима.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 07 октобар 2010 15:03
Nebojša Prpić
нешто се питам: Да ли ће икад ико бити птужен за хетерофобију?
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 07 октобар 2010 15:46
секс и лажи, лажи, лажи
А како пешкири реагују кад у чисто педерски кафић уђе нормалан пар? Као, не тиче их се то, јелда, они су по дефиницији толерантни? Шипак!
А кад педери бирају и примају на посао (на изложбу, у часопис ...) раднике, глумце, манекене, уметнике, политичаре, асистенте, професоре, студенте само зато што су и ови други хомићи? Зашто се хомосексуалци не боре за општу једнакост, него само кад су они угрожени (за шта не постоји веродостојна статистика, или докази, колико ја знам), а кад они угрожавају и дискриминишу друге, онда ништа?
Опште је познато да режисерки, уметнички, глумачки, музички, универзитетски, политички и други кругови врве од хомосексуалаца, и да они, сразмерно учешћу у популацији, имају знатно већу финансијску, политичку и другу моћ у односу на нормалне људе.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 07 октобар 2010 15:50
размишљам ...
... и питам: А, како би се пар хомосексуалаца понашао ако би неки изопачењак хтео да општи с њиховим кучетом, или с њиховим усвојеним дететом? Да ли би рекли - нека га, то су његова права на посебност, он плаћа порез као и ми ...?
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 07 октобар 2010 22:27
Zika
Diskriminacija homoseksualaca je sveprisutna. Jedini razlog sto slucajeva otvorene diskriminacije mozda nema toliko mnogo je sto nijedan homoseksualac nije lud da to obznani.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 07 октобар 2010 23:37
Дарко Станојевић
Мора се споменути овде на НСПМ (ова тема је добра!) изузетно позитиван одзив за породичну шетњу, која се планира за суботу, дан пре педерске.

За само три дана преко 100.000 људи на ФБ је дало подршку и из сата у сат се пријављују буквално хиљаде истомишљеника, свих фела:

http://www.facebook.com/pages/OVAKO-MORAMO-PROTIV-GEJ-PARADECITAJ-OPIS/159345270761650

Без насиља и са породицом! Ето нама Србије која не мисли као РТС и Б92.

Сјајна идеја - обезвредити њихову параду, дан раније и на најкултурнији могући начин.

Њих 500 ће сутрадан имати 5000 полицајаца као заштиту, надам се без икаквог разлога. Нама она у суботу неће бити потребна.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
24 петак, 08 октобар 2010 10:51
Узгредна напомена
Отворио сам случајно латиничну верзију сајта НСПМ и згрануо се: сви коментари су на латиници, и они који су послати на ћирилици.
У ћириличној верзији се коментари, очигледно, објављују онако како су послати.
Е, сад, како се то зове - дискриминација, нетолеранција оних који пишу ћирилицом, лицемерје ... ?
Препоруке:
0
0
25 петак, 08 октобар 2010 11:33
Ivan
Kao prvo, odrastao sam prakticno na selu, u porodici u kojoj homoseksualizam nije ni pomenut kao nesto sto postoji. Roditelji mi imaju srecan brak, i poslednje sto sam zeleo je da postanem homoseksualac, ali postao sam. Kako? Ne znam, jer to je nesto sto se ne bira. Siguran sam da bilo kakva parada ponosa ne moze da utice na bilo koga da postane homoseksualac, tako da ne morate da brinete za svoju decu. Inace, svi bismo pored Grand Parade bili heteroseksualci od kolicine zenske golotinje koja se tamo propagira.
Preko 10% populacije u Srbiji je gay. U to budite sigurni. Otprilike isti procenat ljudi je gay i u ostatku sveta. Znaci, svaka deseta osoba koju poznajete je gay. Mozda je to vas brat, sestra...mozda cak i otac. Znam nekoliko oceva koji su gay. Mnogi ljudi koje volite su gay, a da vi to i ne znate.
Oni takodje, kao i vi, imaju pravo da se drze za ruke na ulici, ili da se poljube ako to zele. Zasto bi ste samo vi imali tu privilegiju?
Od gledanja homoseksualaca niko nije postao homoseksualac, pa nece ni nadalje. Prema tome, sav vas strah samo pokazuje koliko nemate pojma.
Препоруке:
0
0
26 петак, 08 октобар 2010 12:44
Nebojša Matić
...

Bravo Ivane!
Препоруке:
0
0
27 петак, 08 октобар 2010 12:55
Биљана Николић@Ivan
Иване као што ми деца не гледају фарму, неће гледати ни парадирање групе педера и лезбејки и сигурни будите да им ни за једно ни за друго нећу реци ништа похвално. За ваше право да се држите за руке и љубите по улици ми је стало исто колико и вама до мог права да ми деца не гледају Вас како парадирате. Ако је Вама фарма аргумент и мерило укуса и права, онда толико и вреде Ваша права и толико имате моју подршку, а колико видим и већине у Србији.
И још нешто, не можете равноправно разговарати са родитељима о деци а сами не познајете ОДНОС из кога се стварају деца. Волети особу и у себи носити заједничко дете или бити уз вољену особу која носи заједничко дете и заједничка љубав према детету је вама непознаница, па немојте делити савете.
Препоруке:
0
0
28 петак, 08 октобар 2010 13:31
Дарко Станојевић
Иване, овде се не ради о Вама, тј. људима који нормално носе своју сексуалну опредељеност, претпостављам да сте један од таквих, осим ако не желите и ви да "парадирате" и тиме ставите на тапет своју "угроженост".

Стотине коментара је овде већ написано, али поновићу:

Овде се ради о томе да је јавност згрожена што се хомосексуализам користи за дневнополитичке потребе, а и као начин да се истој тој јавности (нека је буде и 90%, по Вама) стави до знања да је мање важна од "веселе" популације.

Овде је неко сјајно написао да та група не тражи "равноправан", већ ПОВЛАШТЕН положај, отуда и реакција јавности.

Мени лично, важнија је хомогена и хетеросексуална породица и снажна депопулациона политика, док се Власт понаша управо супротно.

Поштујем Ваш став, али нисмо "престрашени" од Вас, већ увређени од стране Власти, а и далеко је од истине да "немамо појма", беспотребно генерализујете и вређате. Истина је, овде неки коментатори заиста пласирају велико незнање и разноразну искључивост, али већина људи није таква, ни овде на НСПМ, а ни у Србији. Иначе, да јесте, не бисмо имали ову ситуацију пред нама.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
29 субота, 09 октобар 2010 00:10
Ivan@Biljana Nikolic
Biljana, kao prvo, imam dvoje dece iako sam homoseksualac. Ziveo sam u braku 10 godina i svoju decu volim najvise na svetu. Tako da znam i sta je brak i sta je ljubav prema deci. Ljubav prema deci i porodici nije nesto sto je homoseksualcima nepoznato, jer i oni znaju da vole bas kao i heteroseksualci. Za svoju decu bih dao svoj zivot bes trenutka razmisljanja, zato nemate pravo da mi na tu temu kazete bilo sta.

Vasa deca mozda ne gledaju farmu, sto pozdravljam, ali se farma emituje na TV-u i gledaju je milioni drugih, tako da licno vi i vasa deca, negledanjem farme spadate u manjinu, bas kao i ja sa svojom seksuTako da, evo, ja predlazem da se vama zabrani da govorite kako je farma losa za decu, jer je vecina ljudi gleda, a vi u tu vecinu ne spadate.
Препоруке:
0
0
30 субота, 09 октобар 2010 00:31
Ivan@Darko
Darko, slazem se da paradiranje izgleda ekstremno, i normalno je da vecina to ne podrzava. Problem je u tome sto nekako mora da se pocne. Nekako mora da se stavi akcenat na problem. To i jeste svrha parade. To i jeste svrha olimpijade invalida, ili bilo koje druge manifestacije koja okuplja manjine radi isticanja da i one postoje. Kad homoseksualci postanu prihvaceni u drustvu, mozda ce i parade nestati. Ali sve dok se pripadnici gej populacije osecaju ugrozeno, sve dok je stid da okolini priznaju da su gej, parade ce biti, hteli mi to ili ne.
Pripadnici gej populacije su daleko od toga da traze povlascen polozaj. Kako neko moze da trazi povlascen polozaj ako jos uvek nema mi osnovni polozaj u drustvu.
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Ljudi moraju da prestanu da se plase bilo kakve gej parade, jer strah je ono sto pravi ceo ovaj problem.
Kada bi ste vi bili sigurni da gej parada ne moze da naudi apsolutno nikom koga znate, bilo bi vas bas briga da li se odrzava ili ne.
E, pa ja vas uveravam da ne moze. Ali ono sto moze da naudi to su poruke mrznje, pretnje prebijanjem, ubistvom, ponuda droge na ulicama i sl.
To je ono od cega treba da cuvate svoju decu, a ne od slucajnog "pretvaranja" u homoseksualce.
Losih ljudi ima u svim slojevima drustva, kao i u svim grupama. Medju homoseksualcima, kao i medju heteroseksualcima cete naci lose ljude koji zaista mogu da naude okolini. Ali biti homoseksualac, i biti los, opasan po okolinu, nema veze jedno s drugim.
Nekada je dovoljno par uvrnutih ljudi da naude milionima, i to se potvrdilo mnogo puta u istoriji.
Tako da, moje misljenje je, treba pustiti te ljude da isparadiraju ako zele. Nece ici ulicama i ubijati. Verovatno ce biti razgoliceni, ali ne verujem da ce biti vise od pevacica na nasim TV stanicama. Igrace malo, pevace i nosice parole. Niko od njih nece da krene da siluje po ulicama. Za to imamo dosta hetero silovatelja u gradu.
Препоруке:
0
0
31 субота, 09 октобар 2010 00:32
Ivan@Darko
Darko, slazem se da paradiranje izgleda ekstremno, i normalno je da vecina to ne podrzava. Problem je u tome sto nekako mora da se pocne. Nekako mora da se stavi akcenat na problem. To i jeste svrha parade. To i jeste svrha olimpijade invalida, ili bilo koje druge manifestacije koja okuplja manjine radi isticanja da i one postoje. Kad homoseksualci postanu prihvaceni u drustvu, mozda ce i parade nestati. Ali sve dok se pripadnici gej populacije osecaju ugrozeno, sve dok je stid da okolini priznaju da su gej, parade ce biti, hteli mi to ili ne.
Pripadnici gej populacije su daleko od toga da traze povlascen polozaj. Kako neko moze da trazi povlascen polozaj ako jos uvek nema mi osnovni polozaj u drustvu.
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Ljudi moraju da prestanu da se plase bilo kakve gej parade, jer strah je ono sto pravi ceo ovaj problem.
Kada bi ste vi bili sigurni da gej parada ne moze da naudi apsolutno nikom koga znate, bilo bi vas bas briga da li se odrzava ili ne.
E, pa ja vas uveravam da ne moze. Ali ono sto moze da naudi to su poruke mrznje, pretnje prebijanjem, ubistvom, ponuda droge na ulicama i sl.
To je ono od cega treba da cuvate svoju decu, a ne od slucajnog "pretvaranja" u homoseksualce.
Losih ljudi ima u svim slojevima drustva, kao i u svim grupama. Medju homoseksualcima, kao i medju heteroseksualcima cete naci lose ljude koji zaista mogu da naude okolini. Ali biti homoseksualac, i biti los, opasan po okolinu, nema veze jedno s drugim.
Nekada je dovoljno par uvrnutih ljudi da naude milionima, i to se potvrdilo mnogo puta u istoriji.
Tako da, moje misljenje je, treba pustiti te ljude da isparadiraju ako zele. Nece ici ulicama i ubijati. Verovatno ce biti razgoliceni, ali ne verujem da ce biti vise od pevacica na nasim TV stanicama. Igrace malo, pevace i nosice parole. Niko od njih nece da krene da siluje po ulicama. Za to imamo dosta hetero silovatelja u gradu.
Препоруке:
0
0
32 субота, 09 октобар 2010 12:20
рб
@ivan
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Да сам послодавац (у неким случајевима сам био нешто налик томе, али хајде нема везе) никада кандидата/кандидаткињу не бих питао ништа што има било какве везе са сексуалношћу. И не само то, много пута сам био на другој страни, тражећи посао (тј. мењајући га) и никада ме нико од послодаваца није питао ништа што би имало икакве везе са мојом сексуалношћу.
И никада нисам приметио, нити чуо, од других кандидата, пријатеља, рођака, познаника итд. да их је било ко тако нешто питао.
Тако да се питам, да ли ја то живим у апсолутном мраку и незнању, или овде неко намерно жели да од оваквих прича направи случај.
Препоруке:
0
0
33 субота, 09 октобар 2010 12:34
рб
@ivan
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Да сам послодавац (у неким случајевима сам био нешто налик томе, али хајде нема везе) никада кандидата/кандидаткињу не бих питао ништа што има било какве везе са сексуалношћу. И не само то, много пута сам био на другој страни, тражећи посао (тј. мењајући га) и никада ме нико од послодаваца није питао ништа што би имало икакве везе са мојом сексуалношћу.
И никада нисам приметио, нити чуо, од других кандидата, пријатеља, рођака, познаника итд. да их је било ко тако нешто питао.
Тако да се питам, да ли ја то живим у апсолутном мраку и незнању, или овде неко намерно жели да од оваквих прича направи случај.
Препоруке:
0
0
34 субота, 09 октобар 2010 20:46
Ivan@pb
Naravno da niko zvanicno ne pita da li ste homoseksualac kad vas zaposljava. Ali sam bio svedok bas ovakve situacije i na zalost nisam smeo da stavim nikakvu primedbu na odluku nadredjenog. A komentar nadredjenog posle intervjua je bio krajnje neumesan.
SItuacija bi verovatno prosla drugacije da kandidat nije izgledao feminizirano, jer u tom slucaju nadredjeni ne bi imao sta da prokomentarise.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 14 октобар 2010 17:54
тако је то
Срби су веома трпељив и прилагодљив народ, Србија мултиетничка и мултиконфесионална држава. Срби су лако прихватили југословенство, радо су се брачно мешали с другима; воле свакога ко је поштен и добронамеран. У Београду је било увек доста студената из других крајева Југославије, као и из других земаља, укључујући и афричке и арапске. Хомосексуалци су се запошљавали без проблема, и радом и способностима долазили до свих положаја: споменућу г. Ћирилова и академика Средојевића, на пример; а ту су и бројни професори универзитета, глумци, политичари, спортисти, певачи, манекени, обични људи.
Срби нису никада правили конц-логоре за припаднике друге вере и народа, нису их масовно убијали, нити бацали своје комшије у јаме, или их живе спаљивали у цркви.
Е, онда је дошла пропаганда која је од Србије и Срба направила свашта, да би њени креатори постигли друге циљеве. Кад су поверовали у то што су сами измислили, Србију разбили и онеспособили, и остварили циљеве, онда су формирали НВО да нас поправљају. Отуда ове акције и параде, против којих нормалан човек мора да се побуни, јер почивају на неистини.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер