Taj manir da se kapitulantstvo sistemski veliča i slavi kao „mudrost“, a kvislinštvo predstavlja kao vrhunska politička vrlina, i pri tom da se što je kapitulacija veća to više i neumerenije busa u junačke grudi i udara u patriotske bubnjeve, štetočinstvo je svoje vrste i u žestokoj konurenciji verovatno najgora osobina aktuelne vlasti
Savršen opis. Ne treba ništa dodavati!
Preporuke:
183
13
2
utorak, 11 februar 2025 11:37
Ivana Savić
Sve u svemu, da zaključimo: Oprez, sumnja i budnost su uvek dobrodošli. Ali proglašavati ovu višestruko kvislinšku i autokolonijalnu vlast na čelu sa Aleksandrom Vučićem i Anom Brnabić za branitelja bilo kakvih nacionalnih, patriotskih, porodičnih i državotvornih vrednosti činjenički je pogrešno i logički apsurdno – baš kao i nečinjenje svega što je u našoj moći da toj i takvoj vlasti vidimo leđa. I vrlo lako može skliznuti u direktno saučesništvo, ili upravo u onu „korisnu idiotiju“ koje se neki toliko plaše.
Đorđe precizno i sažeto objasnio.
Preporuke:
185
14
3
utorak, 11 februar 2025 11:42
....
Niko kao Vučić i SNS nije radio za naše neprijatelje, krao i lagao.
Preporuke:
164
10
4
utorak, 11 februar 2025 11:47
Apsolutno tačno
Kada dođe biti ili ne biti, onda je nezrelo i neodgovorno biti neutralan.
Preporuke:
143
13
5
utorak, 11 februar 2025 12:01
Obrad
Smena ove izdajničke, i u svakom pogledu loše vlasti, je prvi i jedini prioritet u ovom trenutku.
Preporuke:
142
11
6
utorak, 11 februar 2025 12:06
Bravo
{Sviđalo se to nekom, ili ne, Kosovo je bilo i ostalo lakmus, test i probni kamen svake srpske nacionalne politike. I zbilja se bezbroj puta, ne samo u poetskoj realnosti, pokazalo da „kakav si na Kosovu, takav si doveka“. A upravo na tom istorijski, politički i simbolički najvažnijem srpskom terenu i tom najvećem srpskom testu („Kosovo – grdno sudilište“) najbolje se i najjasnije vidi sva dubina i strahota režimskog pada. Pri čemu ne mislim samo na one ponižavajuće „Briselske“ i druge sporazume koje je Vučićev režim potpisao ili prihvatio, niti samo na katastrofalnu situaciju po Srbe na KiM koja je po svim merilima dramatično pogoršana za vreme ove vlasti, već mislim na jednu pogubnu, defetističku, kapitulantsku i, nadasve, „rajetinsku“ mentalnu klimu i psihozu koju je, u potrazi za nekom vrstom alibija, Vučić non-stop emitovao i stvarao, a čije će se posledice osećati još dugo nakon što godine naprednjačke vladavine (p)ostanu samo ružna prošlost.}
Bravo Vukadine kralju. Suština je ovde.
Preporuke:
90
8
7
utorak, 11 februar 2025 12:07
Glavni dasa
Marginalni su drugosrbijanci u bazi, ali su dominantni i u vrhu onoga što se preko njihovih medija nudi kao alternativa, dominantni u interpretaciji onoga što se dešava, a ta interpretacija do opšte javnost najbrže dopre. To je problem za koji bi nacionalni intelektualci morali da ponude rešenje. A ja ne vidim da ga nude. Po ko zna koji put se pitam zašto nemamo ni jedan zaista nacionalno odgovoran medij, čak ni na internetu? I nemam dobar odgovor. Da li je moguće da ne možemo da finansiramo nešto takvo? Građansko novinarstvo hrabrog Dejana Petra bih izostavio kao izuzetak koji potvrđuje pravilo.
Preporuke:
90
7
8
utorak, 11 februar 2025 12:27
Marinkova bara
Nece proci kurta-murta sistem, upravo se radi na tome da se vise to ne ponovi, a studenti koji iz Beograda marsiraju ka Kragujevcu u prvom redu imaju zastavu NEMA PREDAJE KOSMETA....
Preporuke:
83
8
9
utorak, 11 februar 2025 12:51
Cica Gorio
Članak čitam vec treći put. Divim se sjajno iskazanim primerima, odličnim aluzijama i nadasve inspirativnim razlozima kojima se u misao patriota i pravih rodoljuba usadjuje maleni crv sumnje. Nema nehumanijeg i protivno razumu goreg greha od podrške ovom režimu i Aci Srbinu. Aci Oskaru. Prodavcu Kosova. Prodavcu Srbije. Aco je lice i naličje najgoreg u našem malom narodu.
Posebno mi je sjajan argument da ne moze neko ko već izdaje biti bolji od nekog ko bi mogao da izda.
/Ko je pomenuo gospodina Mila Lompara/
Svaki dobro gospodine Djordje
Preporuke:
83
7
10
utorak, 11 februar 2025 13:20
Stole
Ne treba zaboraviti da je AV na vlast došao krijući se iza Tomislava Nikolića, pa tek kada je ovaj pobedio na izborima uzeo je poziciju PPVa. Tek sa pozicija vlasti kada je preuzeo kontrolu nad aparatom, dobijao je izbore.
Preporuke:
94
6
11
utorak, 11 februar 2025 13:56
Noćna 'tica
Sve što je trebalo reći na ovu temu izrečeno je u gornjem tekstu, i to na najbolji mogući način. Nema više vrdanja, sve je jasno!
Preporuke:
76
7
12
utorak, 11 februar 2025 14:00
Brane
Zahtevati od aktuelne vlasti Srbije Spisak svih u Srbiji kojima je USAID davao parice...službeno tražiti od Kongresa ...
STUDENTI neki dan prozvani AV...AV...da rade za strane finansijere...
Perfidni da položi račun...ne samo da se šepuri!!!
Preporuke:
70
5
13
utorak, 11 februar 2025 14:20
Danilo
Konačno Đorđe, sažeto, jasno i bez dlake na jeziku!
Ovi što su stvarno ili fiktivno toliko opsednuti drugom-srbijom došlu su u stanje da ne veruju u sopstveni narod, ti nikada nisu ni bili srpski nacionalisti, oni su samo infantilni cinici.
Suverenost leži u narodu a ne u otuđenog državno-crkvenoj eliti koja dopušta da stranci dolaze i uzimaju šta hoće bez pitanja, koja lomi i demokratiju i našu solidarnu kulturu.
Narod je došao da vrati svoju suverenost, Vučiću je ostalo da još par meseci huška Srbe na Srbe, do Vidovdana vraćamo zemlju u svoje ruke, pa makar i sa Dinkom na našoj strani.
Preporuke:
72
7
14
utorak, 11 februar 2025 14:27
Zabrinuti prijatelj - aktuelni problem
Pitanja za zabrinutog prijatelja:
Da li Vučić neprestano uzurpira ovlašćenja koja mu nisu u nadležnosti po Ustavu?
Da li je Vučić povukao institucije Republike Srbije sa KiM mimo Ustava?
Da li je Vučić prirodne resurse Srbije dao ili obećao (litijum) strancima?
Da li je od skupštine napravljena sprdnja?
Da li je Vučić uzurpirao RTS za koju svi plaćamo pretplatu?
Da li su Vučić i njegova ekipa od izbora ucenjivanjem, uvoženjem glasača, fantomskim glasačima (adresa - transformator, kućni broj 0 itd.), uzurpacijom RTS-a napravili sprdnju?
Da li je društvo ogrezlo u korupciju - nema tendera, prenaduvane cene projekata, nema odgovornosti itd.?
Da li radi tužilaštvo, Ustavni sud, ili uglavnom nisu nadležni?
I sve to nema veze, ali obojena revolucija...!
Preporuke:
88
6
15
utorak, 11 februar 2025 14:45
Konobar
Imperija ustoličila vlas u Srbiji i ... nalozi su zapovest!
Skupštinu srpsku su zapalili...? Ko nema pileće pamćenje zna i pamti ... i ovu i onu bagru, pamti tranziciju, rasprodaju, grabež svega što su GENERACIJE i GENERACIJE stvarale...pamti rasprodaju resursa Države Srbije...
Kako da narodu proradi pamćenje, da progleda, kada mediji, odavno nisu srpski, su kao doboš u rukama glavnog izdajnika! Perfidni, viđeno, skrušeno kukumavči svaki dan...da razgovara hoće, u zatvor nikako!
Ko je ubio 15 duša kada se nastrešnica srušila...korupcija i neznanje posla koji se vrši u Srbiji!
Preporuke:
61
6
16
utorak, 11 februar 2025 15:41
D
Ko nije protiv Hulje, taj je ili naivan, ili radi za Hulju
Preporuke:
91
9
17
utorak, 11 februar 2025 15:43
ključno, izdvojio bih:
Sviđalo se to nekom, ili ne, Kosovo je bilo i ostalo lakmus, test i probni kamen svake srpske nacionalne politike. I zbilja se bezbroj puta, ne samo u poetskoj realnosti, pokazalo da „kakav si na Kosovu, takav si doveka“. A upravo na tom istorijski, politički i simbolički najvažnijem srpskom terenu i tom najvećem srpskom testu („Kosovo – grdno sudilište“) najbolje se i najjasnije vidi sva dubina i strahota režimskog pada. Pri čemu ne mislim samo na one ponižavajuće „Briselske“ i druge sporazume koje je Vučićev režim potpisao ili prihvatio, niti samo na katastrofalnu situaciju po Srbe na KiM koja je po svim merilima dramatično pogoršana za vreme ove vlasti, već mislim na jednu pogubnu, defetističku, kapitulantsku i, nadasve, „rajetinsku“ mentalnu klimu i psihozu koju je, u potrazi za nekom vrstom alibija, Vučić non-stop emitovao i stvarao, a čije će se posledice osećati još dugo nakon što godine naprednjačke vladavine (p)ostanu samo ružna prošlost.
Preporuke:
57
4
18
utorak, 11 februar 2025 16:05
lakson
Bravo Djordje !.. Ovo vidim kao poziv Cedomiru Anticu, Kovicu i delimicno Antonicu da malo smanje dozivljaj.. Mozda ce ih ova Trampova cestitka malo otrezniti..
Preporuke:
74
23
19
utorak, 11 februar 2025 16:19
Siniša
Ukratko.
Svaki dan više ove vlasti je ogroman gubitak za Srbiju!
Pored svega navedenog, mislim na 30 miliona evra koje DNEVNO ukradu na Ekspu.
Preporuke:
64
6
20
utorak, 11 februar 2025 16:48
Nn
Glavni dasa. Zaista, to je sustinski problem, vecinski deo stanovnistva nema javni prostor, nema gde da artikulise svoje politicke stavove i poglede.
Preporuke:
45
3
21
utorak, 11 februar 2025 16:50
Petar Mrkonjić
Odličan tekst. Nadam se brzom odgovoru profesora Antonića.
Preporuke:
74
10
22
utorak, 11 februar 2025 16:58
Rinsvind
U tekstu treba promeniti samo dve reči. Reči "zabrinutom prijatelju" iz naslova promeniti sa Slobodanu Antoniću.Sa ostalim se slažem
Preporuke:
42
10
23
utorak, 11 februar 2025 17:12
Nikola
Bravo, g. Bukadinoviću. Jako potreban tekst, već sam se pitao kako niko da ga napiše, toliko je već patriotskih i "patriotskih" intelektualaca izašlo sa neprihvatljivivom i sumanutom relativizacijom učinka ovog režima i jalovom demonstacijom rigidne pravovernosti kada su u pitanju marginalne ekstremističke grupe sa pronatovskog dela spektra, da nisam daleko od mišljenja da je "služba" oduvek kontrolisala dobar deo tog navodno suverenističkog bloka. Upravo sa te strane imamo konstantno licemerje i odstupanje od deklarisanih vrednosti, počev od samih radikala, preko dobrog dela dss-a, zavetnika, snaga naroda itd. Pronato snage su barem dosledne u svojim stavovima, nije nimalo neobično što su čede, čankovi, šutanovci svim srcem za vučića, pa on efikasnije i bolje sprovodi njihovu politiku od svih onih koji nominalno dele istu ideologiju i vrednosti, a koji su bili u prilici da nažalost odlučuju nešto u ovoj zemlji.
Preporuke:
31
9
24
utorak, 11 februar 2025 17:33
sve rečeno u jednoj rečenici
Uostalom, ima li veće „idiotije“ od podrške osvedočeno „idiotskoj“, nesumnjivo nesposobnoj i evidentno štetočinskoj vlasti?
Odavno ne pročitah bolji i iskreniji tekst. Svaka čast.
Preporuke:
34
8
25
utorak, 11 februar 2025 17:40
Noćna 'tica
Neko reče da se nada brzom odgovoru profesora Antonića.
Dok čeka, može da 'ubije vreme' čitanjem teksta iz arhive ovog portala.
Primetiće, ako već nije, da se nešto bitno promenilo...
Bolje je Antonicu da ne odgovara da ne izgubi ono malo ugleda sto mu ostalo...ostali su ispod nivoa Vukadinovica,neozbiljni
Preporuke:
48
26
27
utorak, 11 februar 2025 18:14
Uzrok i posledice
Cesto smo ,kao narod, bili "korisni idioti" i radili na svoju stetu.Tako da treba razumeti oprez ,pogotovo istoricara.Ali u sadasnjem trenutku vreme je za promene! Promena mora da bude sistemska i mora da bude kvalitetna.Svi oni koji su se pokazali losi, idioti,korisni ili ne,iz bilo koje partije,svojim upornim nastojanjem da opet dodju na vlast samo pomazu ostanak ovog stetnog rezima.Politicka elita Srbije, u koju spada i vlast i opzicija, mora da se osvezi.Bez kvalitetne opozicije nema ni dobre vlasti!Uzrok ovako bahate vlasti je i losa opozicija,koja je namerno izabrana od vlasti.Veliku odgovornost za promenu imaju profesori, studenti ali i svi gradjani.Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave a da samo ono sto je obecano,obicni na stetu drustva, bude ispunjeno i u kontinuitetu.Napredak drzave treba da bude u kontinuitetu!Institucije moraju biti najvaznije i podela vlasti mora da se postuje.
Preporuke:
17
3
28
utorak, 11 februar 2025 18:20
Činjenice
Taj manir da se kapitulantstvo sistemski veliča i slavi kao „mudrost“, a kvislinštvo predstavlja kao vrhunska politička vrlina... štetočinstvo je svoje vrste
Posledica je to, gospodine Vukadinoviću, nove filozofije istorije koju nam je prezentovala revizionistička škola mlađe generacije istoričara, a glasi: borci za slobodu su ludaci i zločinci, a saradnici okupatora su mudraci i "srpske majke" (ovde misle na klasičnog kolaboracionistu kakav je bio general Milan Nedić). Tako da to nije specijalitet intelektualno nemuštih "ideologa" nazadnjaka, nego su oni upravo posledica razbijanja slobodarske svesti učinjenog od dela intelektualne elite ovog naroda.
Preporuke:
28
6
29
utorak, 11 februar 2025 18:27
M. Kostić
Sve je lepo objašnjeno zašto nam treba druga vlast, samo nije ni napomenuto koja je ta druga. Rečeno je i da ova opozicija nije ni blizu takvom epilogu. Pa koja je to politička snaga u koju treba da se zagledamo. Imamo pojedince, intelektualce, ali za promenu vlasti je potrebna neka partija. Nema je ni na vidiku. Ova vlast je bar ekonomiju i finansije zemlje dovela u red, i to je nešto što ne treba izgubiti tek tako.
Preporuke:
17
70
30
utorak, 11 februar 2025 18:39
Izdajnički kontinuitet
A šta je s „drugosrbijancima“? Ovako ili onako, oni predstavljaju marginalni deo lokaklnog društvenog i polititičkog kolorita.
Taj pojam označava ne tako malu grupaciju onih koje je tim imenom ("druga Srbija") nazvao tadašnji predsednik Srbije Boris Tadić. Drugim rečima, to je bio naziv za sve članove i simpatizere Demokratske stranke, kao i njene derivate pravilno raspoređene u srpskom političkom prostoru. Činjenica da se i oni dele po stepenu radikalizacije svoje dosovske ili EUropske retorike ne menja okolnost da ih u politici ima u širokom spektru različitih stranaka sličnih namera i ciljeva. Činjenica je i to da su nazadnjaci pokrali njihova autorska prava za politiku sa pogubnim ciljem - članstvom u EU. A ta autorska prava utemeljena su petooktobarskom (kontra)revolucijom i do sada se već četvrt veka nisu menjala. Radi se samo o tome ko će ih brže i doslednije primenjivati.
Preporuke:
22
7
31
utorak, 11 februar 2025 18:39
opravdano odsutan VS ''ne-idiotskih'' i ''bes-korisnih''
protiv sam revolucije - svih pariskih, boljševičkih i nacističkih.i majdanskih. svih revolucija - ikada.
izdajnički režim vučića (kao nadogradnju prethodnog ''žutog'') želim da bude u potpunosti razmontiran. želim da bude zamenjen nacionalno odgovornom vladom koja će biti posvećena društvenoj i ekonomskoj obnovi srbije, i koja će pored ostalog napraviti otklon od EU i drugih destruktivnih neokolonijalnih mehanizama.
za to je potreban javni rad sa stanovništvom i pridobijanje podrške birača. i jačanje naših institucija.
teza da je vučićev režim štetan - jeste potpuno tačna;
pretpostavka da ga treba srušiti revolucijom, kroz ''plenume'' (nekada ''sovjete'', ''komitete''...) - jeste možda ''ne-idiotska'', ali beskorisna to jest potpuno destruktivna, izvesno štetna i pogubna.
Preporuke:
26
21
32
utorak, 11 februar 2025 18:49
Tatjana Vuletić
Ja cenim Đorđa Vukadinovića i čitam uvek ono što je napisao. I gledam sve emisije u kojim on učestvuje. A cenim i Čedomira Antića: pratim njegov rad, kupujem i čitam njegove knjige, gledam i slušam podkaste... I šta ćemo sad? Nije problem ne Vučić ni autošovinisti ni deo studenti koji su svi Krcunčući koji bi da blokiraju sve koji ne misle kao oni i neće da ih podrže. Problem je naše patriotske i nacionalne opzicije koja je nesposobna da se organizuje i da deluje.
Vučić će i ovu priliku da iskoristi da ponizi Srbiju.
Ovi glupi protesti, štetni i nedelotvorni, prikazaće svu bedu srpskog patriotskog bloka.
Zašto se ne krće kolona studata ka Gračanici i Kosovu, ti hrabri momci i devojke koji u sred Beograda prave milijonsku štetu obrazovanju i građanima?
Zašto se ne kreće milionska masa građana i studenata ka Kosovu u mirnom gandijevskom protesu da ode do Pećke Patrijaršije?
Da molimo studente da stave i iskopavanje litijuma na svoj dnevni red?
Ko zna?
Preporuke:
31
62
33
utorak, 11 februar 2025 18:57
Skeptik
Promena vlasti sastoji se iz najmanje dva koraka - odlazak jedne i dolazak druge vlasti. Za prvi korak smo dali odgovor zašto aktuelna vlast treba da ode. Za drugi korak još uvek nemamo jasan i nedvosmislen odgovor na pitanja KO dolazi i sa kakvom politikom. U vezi sa budućnošću našeg naroda i države, ovaj drugi korak je mnogo važniji, takoreći sudbinski. Zato svu zabrinutost odgovornih rodoljuba o tome ko će i kako voditi dalju politiku Srbije smatram potpuno legitimnom i razumnom reakcijom na dosadašnja istorijska iskustva. To nisu samo "oprez, sumnja i budnost", to su realne bojazni da jednu personalnu garnituru na vlasti zameni druga sa istom ili sličnom politikom. Manir vršenja vlasti je tu nebitan ukoliko se radi o istom strateški pogubnom pravcu, a to je - članstvo Srbije u EU.
Preporuke:
35
10
34
utorak, 11 februar 2025 20:04
U metu
Bravo Đorđe!
Preporuke:
30
11
35
utorak, 11 februar 2025 20:25
Hmmm
Treba se zapitati samo jedno - gde su to u istoriji nacional-socijalisti predali mirno vlast na izborima?
Nažalost nigde.
Što pre ovo shvati omladina pre svega znaće da mora da izdrži dok im ne vidi leđa pa makar sve stalo dok se to ne desi. Drugog načina nema nažalost.
Suviše su duboko u korupciji mafijaši na vlasti da bi im opcija bila da mirno odu. Za to će biti potrebno mnogo ljudi na ulici.
Preporuke:
32
13
36
utorak, 11 februar 2025 20:29
MILOVAN RS
U ovih petnaestak godina koliko aktivno pratim politiku - jedan od rijetkih koji me još nije razočarao je naš neumorni Đorđe Vukadinović !. Hvala za sve i sve ove godine tebi Đorđe !!!
Preporuke:
37
7
37
utorak, 11 februar 2025 21:15
Mare
U situaciji u kojoj ne postoji ni jedna nacionalna stranka i nacionalni medij, nama Đorđe savetuje da podržimo proteste iza kojih je CNN i da se nadamo da će da ispadne dobro.
Preporuke:
21
57
38
sreda, 12 februar 2025 00:24
aleksandar
Vukadinović je u pravu u vezi sa krajnje neodgovornim, nepotrebnim,politikantskim i krajnje pokvarenim Vučićevim "otvaranjem pitanja tzv. "vojvodine"". Jednom rečju, zaista sa tim čovekom nešto ozbiljno nije u redu.
Ne slažem se sa Vukadinovićevom tezom da su drugosrbijanci marginalni. Daleko od toga, oni vedre i oblače u uticajnim medijima, kulturi i obrazovanju i sve u svemu, sa podrškom zapada imaju ozbiljan uticaj i tihu moć da utiču na pravac u kome Srbija ide.
I pored svih Vučićevih ludosti, gluposti i štetnih postupaka, neozbiljna je teza da je Vučić "najgore i najveće zlo u istoriji". Nije, drugosrbijanci, autonomaši, separatisti i žuti su mnogo gori. Veoma, veoma je bitno ko će doći posle ovog vlastoljupca, to nije šala. Razumem da mnogi ljudi u ovoj predrevolucionarnoj atmosferi ne mogu potpuno racionalno da promišljaju pa pojednostavljuju ovo kao borbu dobra protiv zla. Međutim, nije ovde sve crno - belo.
Elem, drag mi je Vukadinović ali mi je po ovom pitanju bliži Antonić.
Preporuke:
48
52
39
sreda, 12 februar 2025 00:26
Izdajnički kontinuitet
Uzrok i posledice
Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave
Podržao sam vaš komentar, ali bi trebalo svakom rodoljubu da bude jasno da se politika tj. politička strategija Srbije nije menjala već četvrt veka! Bez obzira na promene personalnih garnitura na vlasti, do promene pogubnog pravca ka EU (i NATO) nije došlo nego se, naprotiv, nastavilo. Samo "brže, jače i bolje", kako to otvoreno naprednjaci priznaju. Po mom mišljenju, lakmus za političku ocenu srpskih stranaka i lidera nije Kosovo, nego upravo ovo određenje prema članstvu Srbije u EU. Iz toga izviru svi ostali problemi, pa i problem okupacije naše južne pokrajine. Nažalost, naše političko javno mnjenje je u nekoj vrsti šizofrenije. S jedne strane skoro svi su protiv otuđenja Kosmeta i sankcija Rusiji, a s druge strane najveća većina izašlih birača glasa za EUropske stranke i lidere.
Preporuke:
30
3
40
sreda, 12 februar 2025 05:38
Crno je crno, i nema u njemu niceg belog
I pored svih Vučićevih ludosti, gluposti i štetnih postupaka, neozbiljna je teza da je Vučić "najgore i najveće zlo u istoriji". Nije, drugosrbijanci, autonomaši, separatisti i žuti su mnogo gori. Veoma, veoma je bitno ko će doći posle ovog vlastoljupca, to nije šala. Razumem da mnogi ljudi u ovoj predrevolucionarnoj atmosferi ne mogu potpuno racionalno da promišljaju pa pojednostavljuju ovo kao borbu dobra protiv zla. Međutim, nije ovde sve crno - belo.
Elem, drag mi je Vukadinović ali mi je po ovom pitanju bliži Antonić. (Aleksandar)
Silno gresite! Jos gore - niste u stanju da mislite ANALITCKI! Zuti i ostali bi izdali i unistili sve - sta to, sto Vucic vec nije, ili namerava da izda? Oni napadaju Crkvu - dok je Vucic tu istu Crkvu KORUMPIRAO, do srzi, sto je mnogo gore! Jer, i Crkva i narod znaju se braniti kad su NAPADNUTI. Ali kad ih korumpiras, lazes, ucenjujes - a sve to radi Vucic. E, Antonic - verovao je i da Tadic nece izdati, pa je Tadic IZDAO, vadeci Kosovo iz nadleznosti UN!
Preporuke:
18
22
41
sreda, 12 februar 2025 05:47
Crno je crno, i nema u njemu niceg belog, 2
Najvaznije, sto uvek zaborave - ili nisu u stanju da razumeju - oni koji se vise boje senke zutih i drugosrbijanaca nego noza u rukama Vucica i njegovih bandita! Dakle, Vucic sve ovo cini jer mu se moze, ovladao je institucijama, vojskom, Crkvom - oni koje Vi i Vama slicni smatrate gorim nisu to u stanju, to je znao i Tadic, to je znala i Merkelova, pa je noz premestila u Vucicevu ruku! Zlocinac tepa i reze, a zrtve pomisljaju: Sta bi nam tek zuti radili!
Ne bi mogli, nemaju instrumente vlasti, i NIKAD ih u Srbiji ne mogu imati na nacin na koji ih poseduje Vucic. Zapad je dobro procenio: Srbiju moze srusiti samo onaj ko izigrava nacionalistu, istovremeno prodajuci naciju i drzavu budzasto! Jos nesto - pitanje je li da li to cini zato sto je UCENJEN, zbog ratnohuskackih izjava, koje su nista u poredjenju sa REALNIM zlom koje nama nanosi! Pre bi se reklo da su i Seselj i on, i Draskovic, od pocetka bili agenti-provokatori!
Antonic da razmisli, nije umeo da proceni ni ranije!
Preporuke:
28
12
42
sreda, 12 februar 2025 05:53
Hmmm
Tekst je inače jasan svakome ko iole koristi glavu. Nažalost takvih je malo a ostale Vučić preveslava više od decenije prikrivajući izdaju i pljačku kvazipatriotskim parolama mora se reći za budale nažalost jer toliko idiotluka mogu da progutaju samo ili pokvareni do srži ili glupi do bola.
Zato samo nove generacije bez kompleksa i zabluda prošlosti mogu poslati ovo zlo na đubrište istorije gde odavno pripada.
Za one koji se kao pitaju ko će da zameni "nezamenjivog"? Bilo ko, pokupljen sa ulice ako treba jer niko ne može da bude gori od radoholičarskog izdajnika i lopuže. Samo je važno ustanoviti smenjivost vlasti pa ako treba menjati svaki mesec dana kao što su radili Italijani dok se nisu otresli mafije na vlasti.
Preporuke:
26
7
43
sreda, 12 februar 2025 06:29
Jagodinac
Bravo Đorđe!
Preporuke:
27
12
44
sreda, 12 februar 2025 07:18
Pavle
Gospodin Vukadinović je odgovorio zabrinutom prijatelju. Odaberite po želji-Slobodanu Antoniću, Milošu Koviću ili Zorjanu Ćirjakoviću(ako mu je ovaj potonji stvarno neki prijatelj). I zaista je u svom odgovoru ukazao na sve detalje. Meni samo nije jasno zašto se mnogi komentatori pitaju ko će doći na vlast posle Vučića. Postoji određeni logičan redosled događaja : Ispunjenje studentskih zahteva, obavezno uvođenje u posao Tužilaštva za organizovani kriminal,davanje statusa svedoka saradnika npr. Zvonku Veselinoviću,formiranje ekspertske prelazne Vlade(samo i isključivo profesori fakulteta ) i njen rad dokle god se SNS i SPS ne raspadnu zbog hapšenja, oduzimanje frekvencija privatnim televizijama, RTS OSLOBOĐEN i mogu izbori. I onda, kom opanci, kom obojci.
Preporuke:
37
11
45
sreda, 12 februar 2025 09:42
Piksi
Opozicija treba jasno da se izrazi po važnim pitanjima, šta bi radili kad bi došli na vlast.
KiM, ekonomija, Zakon o poreklu imovine, revizija javnih nabavki i projekata, subvencije, itd.
Preporuke:
21
3
46
sreda, 12 februar 2025 09:45
Studenti prate svoj osećaj za nepravdu
Razumljiva je dezorijentacija Naprednjaka
jer ne mogu da uhvate studentski bunt ni za glavu ni za rep.
"Šta su to plenumi"?
"Ko to finansira spolja"..
Ali,
da deo srpske intelektualne,suverenističke,anti "građanske"elite,ne oseća puls naroda čija je predvodnica mladost,budućnost Srbije,
pomalo je razočaravajuće.
Preporuke:
36
9
47
sreda, 12 februar 2025 10:08
Indeks 68
Studenti od kad postoje nikad i nigde nisu preuzeli vlast. Kao što iza svake građanske inicijative stoji određeni politički interes, tako iza svake studentske pobune postoje određene političke snage koje usmeravaju pozitivnu energiju i želju za boljim i pravednijim društvom. Te je energije, da se menja društvo, bilo 68.g. Kreatorima te pobune, koji su izmanipulisali studente, bilo je savršeno jasno da pobuna ne može imati nikakve posledice po zapadna društva. Cilj je bio proširenje protesta i pobuna protiv autoritativnih režima na Istoku. Prekinut je filmski festival u Kanu. Na barikadama su glavni bili Žan Lik Godar i Fransoa Trifo. Parole su bile protiv kapitalizma i svega što ide uz to. U pauzi zapaljivih govora Trifo i Godar su potpisivali ugovore sa američkim producentima za svoje nove filmove. Tvrdi Klod Šabrol. To je 68.
Preporuke:
22
6
48
sreda, 12 februar 2025 10:22
Moskva na vezi
Odlična analiza poštovanog autora Vukadinovića a ja bih na njegovu analizu dao i ovu analizu bivšeg šefa vojno-bezbedonosne agencije Momira Stojanovića :
Bivši šef VBA: Vučić ludi jer iza studenata ne stoji niko, uskoro pada s vlasti
U svom poslednjem gostovanju na Nacionalnom dnevniku televizije Pink, Aleksandar Vučić ponovo je najavio kako će napisati udžbenik o tome kako je pobedio obojenu revoluciju. Ovaj put je najavu začinio i konstatacijom da će ta knjiga biti čitana u celom svetu.
Pisanje knjige o tome kako je pobedio obojenu revoluciju prvi put je pomenuo 8. januara na skupu u Sportskom centru „Jezero“ u Kikindi.
„Sad se spremam da do Vidovdana napišem knjigu kako sam pobedio obojenu revoluciju u Srbiji, jer revolucije u Srbiji neće biti“, rekao je tada Vučić.
Bivši direktor Vojno-obaveštajne agencije Momir Stojanović kaže za Danas da je ova najava još samo jedna od uobičajenih, čudnih izjava predsednika Srbije.
Preporuke:
19
8
49
sreda, 12 februar 2025 10:22
Moskva na vezi - nastavak
„Ta izjava sama po sebi spada u red populističkih, ciljanih izjava predsednika Republike i usmerena je ka javnosti, kako bi se stvorio utisak da on već sada zna da je na delu obojena revolucija i da verovatno preko svojih službi bezbednosti i ostaloga raspolaže nekim saznanjima o navodnoj umešanosti stranog faktora i drugih destruktivnih snaga u Srbiji, u cilju rušenja ustavom, kako on kaže, utvrđenog društvenog uređenja“, kaže Stojanović.
On smatra da predsednik Vučić nema saznanja da je neko ko je iz inostranih centara moći finansijski, kadrovski ili u obaveštajnom smislu uključen u proteste studenata, jer da ih ima, on bi to odmah obelodanio.
„Moguće je i da takvih podataka nema dovoljno jer su službe bezbednosti kilave i nikakve, zato što su uništene u proteklih 12 godina, pa nisu u stanju da reše nijedan bezbednosni problem, a možda ih i nema jer jednostavno ne postoje“, priča Stojanović.
Preporuke:
18
7
50
sreda, 12 februar 2025 10:23
Moskva na vezi (03)
Prema njegovom mišljenju, realnost je da u studentske proteste i blokade u Srbiji niko nije umešan.
„Prvi put se ovde radi o tome da su studenti samostalni, bez ikakvog spoljnog uticaja, i to je ono što ga najviše nervira. On bi bio srećan da može da prepozna ili makar dokaže bilo kakav strani uticaj, strano mešanje ili uplitanje nekih interesnih grupa iz Srbije u proteste, ali toga očigledno nema“, ističe Stojanović.
Vučićeva priča o obojenoj revoluciji, kako kaže Stojanović, namenjena je onima koji su neinformisani ili su informisani isključivo preko režimskih medija.
„On može samo da napiše knjigu o tome kako je pobedio Srbiju i kako je uništio Srbiju, a tu knjigu koju najavljuje, o tome kako je pobedio navodno obojenu revoluciju, mislim da neće biti u prilici da napiše. Možda će biti u prilici onda kada ne bude više na vlasti, a to će biti vrlo brzo, pa će imati više vremena da to realizuje“, zaključuje Stojanović.
Preporuke:
20
10
51
sreda, 12 februar 2025 10:36
Pera Ždera
Sadašnja vlast je štetočinska/kriminalna medjutim postavlja se pitanje ko će doći posle i dal će to imati pozitivne ili negativne posledice po Srbiju i narod.Sloba nije hteo da preda KiM pa su nas bombardovali , Djindjić je tražio ista prava za Srbe u BiH koje imaju Albanci na KiM pa su ga ubili. Tadić je dao što je mogao (započeo pregovore) ali nije hteo/mogao više pa su ga sklonili i doveli AV. Mislim da je i Vučić isporučio što je mogao. Da prizna KiM zvanično ne može (iako je već usmeno priznao) , da kopa litijum ne može. To vide i Ameri (Evropljanje je potkupio unosnim ugovorima) tako da im više nije koristan.Pošto nema nikog ko može da ga zameni pojedinačno traži se grupa njih koja će da preuzme vlast, konstatuje stanje i završi posao. Naravno zvanično ga podržavaju jer nisu sigurni da će smena uspeti a ne žele da kvare odnose ako propadne. Ne znam dal su oni organizovali proteste (pad nastrešnice se nije mogao predvideti)ali nema sumnje da će pokušati da iskoriste situaciju.
Preporuke:
17
10
52
sreda, 12 februar 2025 11:52
Kaciga
Gospodine Vukadinoviću sve potpisujem od reči do reči. Molim Vas ѕaložite svoje ime i autoritet pa u ovom odsudnom trenutku pokušajte da inicirate pomirenje i objedinjavanje nacionalne opozicije i pameti da konačno i mi koji mislimo baš ovako kako ste i napisali imamo za koga da glasamo. Neka pokušaju da svoje ogromne sujete progutaju u narodnom interesu ako su već toliki rodoljubi za kakve se izdaju. Od pisanja više zaista nema ništa, vreme je za konkretna i hitna dela.
Preporuke:
16
6
53
sreda, 12 februar 2025 12:42
Kopačka
"Molim Vas ѕaložite svoje ime i autoritet pa u ovom odsudnom trenutku pokušajte da inicirate pomirenje i objedinjavanje nacionalne opozicije i pameti"
Ma, kako objediniti Kaciga? Kad dva bitna i dokazana rodoljuba imaju oprečne stavove.
Preporuke:
11
1
54
sreda, 12 februar 2025 12:53
Pera iz solitera
Bivši direktor Vojno-obaveštajne agencije Momir Stojanović kaže za Danas da je ova najava još samo jedna od uobičajenih, čudnih izjava predsednika Srbije.
Govori za Danas i na ovaj način zato što je bivši. Da je sadašnji bio bi na Informeru. Ne pominji mi Vojno-obaveštajne agencije. Da su delovale nezavisno od političkih struktura i politike, ne bi Milošević bio isporučen u Hag. Niti bi otkrili one koji su se krili. Karadžić i ostali.
Preporuke:
24
5
55
sreda, 12 februar 2025 13:00
Odgovor zabrinutom prijatelju
Nacionalno svestan zabrinuti prijatelj smatra da Vučić i njegov režim posle de jure odricanja režima od Kosova i Metohije (Briselskim i Ohridskim sporazumom), posle uništavanja svih republičkih institucija, posle izgradnje kriminogenog, koruptivnog sistema koji je obuhvatio sve pore društva, posle nenormalnog zaduživanje države, posle bezočne krađe na svim izborima (svaki sledeći izbori sve bezobraznija krađa), posle bezočne zloupotrebe državnog budžeta u stranačke svrhe..., dakle taj nacionalno svestan prijatelj smatra da je studentska pobuna ("obojena revolucija") veće zlo od svega pobrojanog!?
Preporuke:
22
8
56
sreda, 12 februar 2025 13:29
Mare
Re: Odgovor zabrinutom prijatelju, sreda, 12 februar 2025 12:00
Ne, nacionalno svestan zabrinuti prijatelj se plaši da posle ovoga što ste naborjali, dolazi isto to, samo u građanističkom pakovanju. Jer to nam se crta u medijima - ProGlas levičari, bivši koji bi da budu opet novi itd. A alternativa za nacionalno svesne zabrinute prijatelje ni u medijima ni u strankama ne postoji. Ko onda može da dođe?
Preporuke:
22
22
57
sreda, 12 februar 2025 13:40
Kaciga
Odgovor Kopačka
Što je najgore nemaju oprečne stavove ni po jednom krucijalnom nacionalnom pitanju, pre bih rekao da je sujeta problem. Antonić i Ković su zabrinuti da se preko proglasa ne može voditi nacionalna politika jer je NATO ideja tamo apsolutno dominantna, plaše se da ne ispadnemo naivni kao Koštunica u DOS-U. To je legitiman strah ali odličan odgovor je dao Vukadinović u ovom tekstu. Dos nije dao Kosovo jer nije mogao, nije imao ovakvu vlast kakvu ima lažni patriota, to je cela istina. Mnogo je veća opasnost od nedelovanja u ovako prelomnom trenutku jer ako se desi da ovaj ode sa vlasti na političkoj sceni trenutno nemamo ništa osim NATO građanista. Krucijalno je pod hitno delovati i ponuditi narodu suverenističku opciju inače ćemo biti van svake priče u budućoj raspodeli karata. Moramo se pomiriti sa tim da građanistička ideja u Srbiji ima svojih 15-20 posto, to je neminovnost, uvek je i postojala ali nacionalna ideja je mnogo jača i ne sme da ostane bez artikulacije.
Preporuke:
20
5
58
sreda, 12 februar 2025 15:55
Lako je Tebi Meni
Znamo se a ti nestaješ
Nauči AZBUKU..srpsku
Nije A prvi a ni Š zadnja misao
Preporuke:
4
6
59
sreda, 12 februar 2025 15:58
Duško
Vučić bi trebalo da ode jer je njegova potreba da uništi i ocrni sve one koji mu se suprostvljaju bila katastrofalna za srpski narod u celini, građane Srbije i demokratiju. Najobrazovaniji ljudi Srbije iz oblasti društvenih nauka, umetnosti, nauke uopšte, našli su svoje mesto u potkastima na jutubu ali im je omogućen javni nastup. Rezultat nije uvek loš po novinarstvo i nauku. Na primer: ne znam da li bi politika mnogo dobila da ju je vodio profesor Kosta Čavoški, ali je nauka mnogo dobila jer je objavio impozantan broj značajnih knjiga. Primera je zaista mnogo i plodovi slobode i znanja čine me ponosnim što pripadam srpskom narodu.
Sve ovo dopire do manjeg broja ljudi zbog blokade u medijima, nepostojanja opozicije koja bi na legalan način prestavljala suvereniste, antiglobaliste i patriote.
Najvažnije je i Vučiću i autošovinistima bilo da se u svakoj situaciji obruše na Vojislava Koštunicu. Uslov da Marić pravi emisije je taj da obavezno spomene da je Koštunica prodao naše fabrike, isporu
Preporuke:
19
4
60
sreda, 12 februar 2025 16:38
Strasila
Veliki problem u nasem drustvu je sto vecina umnih ljudi ne zele da se bave politikom.Obicno su se ostvarili u nekim drugim oblastima i ne zele da se eksponiraju i "kaljaju " u politickom blatu.Pojavom SRS i njihovom agresivnom pristupu prema politickim protivnicima,gde nema granica u medijskom lincu, udaljilo je veliki broj podobnih licnosti iz sfera politike. Oni koji su nekako opstali imaju slican nacin obracanja kao rezim,po zakonu opstanka.Patriotski nastrojene partije i licnosti sa pristojnom recnikom, kao direktni protivnici rezima, bili su prvi na udaru.Njih su uglavnom eliminisali.Oni koji su preostali iz proslih vlasti,dokazano losi,koji rade za tudje interese, a koji se nisu prikljucili rezimu, sluze kao strasila na izborima.
Preporuke:
26
3
61
sreda, 12 februar 2025 18:16
Izdajnički kontinuitet
Budi se opet debata različitih mišljenja na NSPM, kao u stara dobra vremena. To mi se izuzetno dopada. Ako ni zbog čega drugog, a ono zbog sagledavanja teme iz raznih uglova. Jer, stara je i tačna izreka - "gde svi isto misle, niko ništa ne misli".
Preporuke:
14
0
62
sreda, 12 februar 2025 21:16
Luka
Ako im sudimo za sve štetne sporazume po suverenitet Srbije (briselske sporazume, vašingtonski …) možemo li te sporazume proglasiti ništavnim?
Preporuke:
12
0
63
sreda, 12 februar 2025 21:17
Đorđe Ivković
Šolak se prodao za milijardicu naših para. Amin.
Sada će da se, negde u vili "Mir" ili tako nekom sanatorijumu, uz medijaciju naših prijatelja iz NATO, uđe u konstruktivni dijalog režima i nečega što se smatra opozicijom po Chatham House pravilima, a možda potpuno diskretno, sve u interesu građana i građanki, i eto nas u novoj fazi našeg puta u EU i prvoj rupi Rio Tinta u Jadru.
Preporuke:
9
2
64
četvrtak, 13 februar 2025 12:31
Aleksandar
Amin.
Preporuke:
3
3
65
četvrtak, 13 februar 2025 14:43
Još jedan zabrinuti
U dobrom,tekstu Đ. Vukadinovića, mnogo je tačnih stvari, uvida i kritika. Ponegde je čak bio i nežan prema prijatelju, npr. pisanje u časopisu "Napred". Ipak, očekivao bi se jednak tretman bespoštednog pera i prema samom sebi, inače bi smo bili poput onoga primera N. Miloševića o plemenskom shvatanju dobra i zla ("dobro je kad moje pleme pojede tvoje pleme, a loše kad tvoje pleme pojede moje pleme"). Gde se izgubila ona postojanost vere u Rusiju, svedena na suvi podatak o 82% u istraživanjima? Da li nam je dovoljan i logički zreo zaključak: pošto je ova vlast najgora moguća, ni jedna sledeća ne može biti gora. Već smo išli tim putevima, nažalost.
Preporuke:
8
4
66
ponedeljak, 17 februar 2025 16:19
Takođe i
@ Piksi
takođe i odnos prema takozvanom genocidu u Srebrenici, LBJT agresorima, ćirilici, tabloidnim štampanim i elektronskim medijima, i dr.
Preporuke:
1
0
67
utorak, 18 februar 2025 13:15
Pitanje za "zabrinutog prijatelja"
Pročitaste li posle teksta o "Bajdenovcima koji su posle pobede Trampa obesili nos" srdačnu čestitku Vjosi Osmani povodom 17. godina proglašenja nezavisnosti Republjik Kosove, čestitku koju je poslao Tramp?
Savršen opis. Ne treba ništa dodavati!
Đorđe precizno i sažeto objasnio.
Bravo Vukadine kralju. Suština je ovde.
Posebno mi je sjajan argument da ne moze neko ko već izdaje biti bolji od nekog ko bi mogao da izda.
/Ko je pomenuo gospodina Mila Lompara/
Svaki dobro gospodine Djordje
STUDENTI neki dan prozvani AV...AV...da rade za strane finansijere...
Perfidni da položi račun...ne samo da se šepuri!!!
Ovi što su stvarno ili fiktivno toliko opsednuti drugom-srbijom došlu su u stanje da ne veruju u sopstveni narod, ti nikada nisu ni bili srpski nacionalisti, oni su samo infantilni cinici.
Suverenost leži u narodu a ne u otuđenog državno-crkvenoj eliti koja dopušta da stranci dolaze i uzimaju šta hoće bez pitanja, koja lomi i demokratiju i našu solidarnu kulturu.
Narod je došao da vrati svoju suverenost, Vučiću je ostalo da još par meseci huška Srbe na Srbe, do Vidovdana vraćamo zemlju u svoje ruke, pa makar i sa Dinkom na našoj strani.
Da li Vučić neprestano uzurpira ovlašćenja koja mu nisu u nadležnosti po Ustavu?
Da li je Vučić povukao institucije Republike Srbije sa KiM mimo Ustava?
Da li je Vučić prirodne resurse Srbije dao ili obećao (litijum) strancima?
Da li je od skupštine napravljena sprdnja?
Da li je Vučić uzurpirao RTS za koju svi plaćamo pretplatu?
Da li su Vučić i njegova ekipa od izbora ucenjivanjem, uvoženjem glasača, fantomskim glasačima (adresa - transformator, kućni broj 0 itd.), uzurpacijom RTS-a napravili sprdnju?
Da li je društvo ogrezlo u korupciju - nema tendera, prenaduvane cene projekata, nema odgovornosti itd.?
Da li radi tužilaštvo, Ustavni sud, ili uglavnom nisu nadležni?
I sve to nema veze, ali obojena revolucija...!
Skupštinu srpsku su zapalili...? Ko nema pileće pamćenje zna i pamti ... i ovu i onu bagru, pamti tranziciju, rasprodaju, grabež svega što su GENERACIJE i GENERACIJE stvarale...pamti rasprodaju resursa Države Srbije...
Kako da narodu proradi pamćenje, da progleda, kada mediji, odavno nisu srpski, su kao doboš u rukama glavnog izdajnika! Perfidni, viđeno, skrušeno kukumavči svaki dan...da razgovara hoće, u zatvor nikako!
Ko je ubio 15 duša kada se nastrešnica srušila...korupcija i neznanje posla koji se vrši u Srbiji!
Svaki dan više ove vlasti je ogroman gubitak za Srbiju!
Pored svega navedenog, mislim na 30 miliona evra koje DNEVNO ukradu na Ekspu.
Odavno ne pročitah bolji i iskreniji tekst. Svaka čast.
Dok čeka, može da 'ubije vreme' čitanjem teksta iz arhive ovog portala.
Primetiće, ako već nije, da se nešto bitno promenilo...
http://www.nspm.rs/kolumne-slobodana-antonica/zlo-se-vratilo-%E2%80%93-i-sta-sad.html
Posledica je to, gospodine Vukadinoviću, nove filozofije istorije koju nam je prezentovala revizionistička škola mlađe generacije istoričara, a glasi: borci za slobodu su ludaci i zločinci, a saradnici okupatora su mudraci i "srpske majke" (ovde misle na klasičnog kolaboracionistu kakav je bio general Milan Nedić). Tako da to nije specijalitet intelektualno nemuštih "ideologa" nazadnjaka, nego su oni upravo posledica razbijanja slobodarske svesti učinjenog od dela intelektualne elite ovog naroda.
Taj pojam označava ne tako malu grupaciju onih koje je tim imenom ("druga Srbija") nazvao tadašnji predsednik Srbije Boris Tadić. Drugim rečima, to je bio naziv za sve članove i simpatizere Demokratske stranke, kao i njene derivate pravilno raspoređene u srpskom političkom prostoru. Činjenica da se i oni dele po stepenu radikalizacije svoje dosovske ili EUropske retorike ne menja okolnost da ih u politici ima u širokom spektru različitih stranaka sličnih namera i ciljeva. Činjenica je i to da su nazadnjaci pokrali njihova autorska prava za politiku sa pogubnim ciljem - članstvom u EU. A ta autorska prava utemeljena su petooktobarskom (kontra)revolucijom i do sada se već četvrt veka nisu menjala. Radi se samo o tome ko će ih brže i doslednije primenjivati.
izdajnički režim vučića (kao nadogradnju prethodnog ''žutog'') želim da bude u potpunosti razmontiran. želim da bude zamenjen nacionalno odgovornom vladom koja će biti posvećena društvenoj i ekonomskoj obnovi srbije, i koja će pored ostalog napraviti otklon od EU i drugih destruktivnih neokolonijalnih mehanizama.
za to je potreban javni rad sa stanovništvom i pridobijanje podrške birača. i jačanje naših institucija.
teza da je vučićev režim štetan - jeste potpuno tačna;
pretpostavka da ga treba srušiti revolucijom, kroz ''plenume'' (nekada ''sovjete'', ''komitete''...) - jeste možda ''ne-idiotska'', ali beskorisna to jest potpuno destruktivna, izvesno štetna i pogubna.
Vučić će i ovu priliku da iskoristi da ponizi Srbiju.
Ovi glupi protesti, štetni i nedelotvorni, prikazaće svu bedu srpskog patriotskog bloka.
Zašto se ne krće kolona studata ka Gračanici i Kosovu, ti hrabri momci i devojke koji u sred Beograda prave milijonsku štetu obrazovanju i građanima?
Zašto se ne kreće milionska masa građana i studenata ka Kosovu u mirnom gandijevskom protesu da ode do Pećke Patrijaršije?
Da molimo studente da stave i iskopavanje litijuma na svoj dnevni red?
Ko zna?
Nažalost nigde.
Što pre ovo shvati omladina pre svega znaće da mora da izdrži dok im ne vidi leđa pa makar sve stalo dok se to ne desi. Drugog načina nema nažalost.
Suviše su duboko u korupciji mafijaši na vlasti da bi im opcija bila da mirno odu. Za to će biti potrebno mnogo ljudi na ulici.
Ne slažem se sa Vukadinovićevom tezom da su drugosrbijanci marginalni. Daleko od toga, oni vedre i oblače u uticajnim medijima, kulturi i obrazovanju i sve u svemu, sa podrškom zapada imaju ozbiljan uticaj i tihu moć da utiču na pravac u kome Srbija ide.
I pored svih Vučićevih ludosti, gluposti i štetnih postupaka, neozbiljna je teza da je Vučić "najgore i najveće zlo u istoriji". Nije, drugosrbijanci, autonomaši, separatisti i žuti su mnogo gori. Veoma, veoma je bitno ko će doći posle ovog vlastoljupca, to nije šala. Razumem da mnogi ljudi u ovoj predrevolucionarnoj atmosferi ne mogu potpuno racionalno da promišljaju pa pojednostavljuju ovo kao borbu dobra protiv zla. Međutim, nije ovde sve crno - belo.
Elem, drag mi je Vukadinović ali mi je po ovom pitanju bliži Antonić.
Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave
Podržao sam vaš komentar, ali bi trebalo svakom rodoljubu da bude jasno da se politika tj. politička strategija Srbije nije menjala već četvrt veka! Bez obzira na promene personalnih garnitura na vlasti, do promene pogubnog pravca ka EU (i NATO) nije došlo nego se, naprotiv, nastavilo. Samo "brže, jače i bolje", kako to otvoreno naprednjaci priznaju. Po mom mišljenju, lakmus za političku ocenu srpskih stranaka i lidera nije Kosovo, nego upravo ovo određenje prema članstvu Srbije u EU. Iz toga izviru svi ostali problemi, pa i problem okupacije naše južne pokrajine. Nažalost, naše političko javno mnjenje je u nekoj vrsti šizofrenije. S jedne strane skoro svi su protiv otuđenja Kosmeta i sankcija Rusiji, a s druge strane najveća većina izašlih birača glasa za EUropske stranke i lidere.
Elem, drag mi je Vukadinović ali mi je po ovom pitanju bliži Antonić. (Aleksandar)
Silno gresite! Jos gore - niste u stanju da mislite ANALITCKI! Zuti i ostali bi izdali i unistili sve - sta to, sto Vucic vec nije, ili namerava da izda? Oni napadaju Crkvu - dok je Vucic tu istu Crkvu KORUMPIRAO, do srzi, sto je mnogo gore! Jer, i Crkva i narod znaju se braniti kad su NAPADNUTI. Ali kad ih korumpiras, lazes, ucenjujes - a sve to radi Vucic. E, Antonic - verovao je i da Tadic nece izdati, pa je Tadic IZDAO, vadeci Kosovo iz nadleznosti UN!
Ne bi mogli, nemaju instrumente vlasti, i NIKAD ih u Srbiji ne mogu imati na nacin na koji ih poseduje Vucic. Zapad je dobro procenio: Srbiju moze srusiti samo onaj ko izigrava nacionalistu, istovremeno prodajuci naciju i drzavu budzasto! Jos nesto - pitanje je li da li to cini zato sto je UCENJEN, zbog ratnohuskackih izjava, koje su nista u poredjenju sa REALNIM zlom koje nama nanosi! Pre bi se reklo da su i Seselj i on, i Draskovic, od pocetka bili agenti-provokatori!
Antonic da razmisli, nije umeo da proceni ni ranije!
Zato samo nove generacije bez kompleksa i zabluda prošlosti mogu poslati ovo zlo na đubrište istorije gde odavno pripada.
Za one koji se kao pitaju ko će da zameni "nezamenjivog"? Bilo ko, pokupljen sa ulice ako treba jer niko ne može da bude gori od radoholičarskog izdajnika i lopuže. Samo je važno ustanoviti smenjivost vlasti pa ako treba menjati svaki mesec dana kao što su radili Italijani dok se nisu otresli mafije na vlasti.
KiM, ekonomija, Zakon o poreklu imovine, revizija javnih nabavki i projekata, subvencije, itd.
jer ne mogu da uhvate studentski bunt ni za glavu ni za rep.
"Šta su to plenumi"?
"Ko to finansira spolja"..
Ali,
da deo srpske intelektualne,suverenističke,anti "građanske"elite,ne oseća puls naroda čija je predvodnica mladost,budućnost Srbije,
pomalo je razočaravajuće.
Bivši šef VBA: Vučić ludi jer iza studenata ne stoji niko, uskoro pada s vlasti
U svom poslednjem gostovanju na Nacionalnom dnevniku televizije Pink, Aleksandar Vučić ponovo je najavio kako će napisati udžbenik o tome kako je pobedio obojenu revoluciju. Ovaj put je najavu začinio i konstatacijom da će ta knjiga biti čitana u celom svetu.
Pisanje knjige o tome kako je pobedio obojenu revoluciju prvi put je pomenuo 8. januara na skupu u Sportskom centru „Jezero“ u Kikindi.
„Sad se spremam da do Vidovdana napišem knjigu kako sam pobedio obojenu revoluciju u Srbiji, jer revolucije u Srbiji neće biti“, rekao je tada Vučić.
Bivši direktor Vojno-obaveštajne agencije Momir Stojanović kaže za Danas da je ova najava još samo jedna od uobičajenih, čudnih izjava predsednika Srbije.
On smatra da predsednik Vučić nema saznanja da je neko ko je iz inostranih centara moći finansijski, kadrovski ili u obaveštajnom smislu uključen u proteste studenata, jer da ih ima, on bi to odmah obelodanio.
„Moguće je i da takvih podataka nema dovoljno jer su službe bezbednosti kilave i nikakve, zato što su uništene u proteklih 12 godina, pa nisu u stanju da reše nijedan bezbednosni problem, a možda ih i nema jer jednostavno ne postoje“, priča Stojanović.
„Prvi put se ovde radi o tome da su studenti samostalni, bez ikakvog spoljnog uticaja, i to je ono što ga najviše nervira. On bi bio srećan da može da prepozna ili makar dokaže bilo kakav strani uticaj, strano mešanje ili uplitanje nekih interesnih grupa iz Srbije u proteste, ali toga očigledno nema“, ističe Stojanović.
Vučićeva priča o obojenoj revoluciji, kako kaže Stojanović, namenjena je onima koji su neinformisani ili su informisani isključivo preko režimskih medija.
„On može samo da napiše knjigu o tome kako je pobedio Srbiju i kako je uništio Srbiju, a tu knjigu koju najavljuje, o tome kako je pobedio navodno obojenu revoluciju, mislim da neće biti u prilici da napiše. Možda će biti u prilici onda kada ne bude više na vlasti, a to će biti vrlo brzo, pa će imati više vremena da to realizuje“, zaključuje Stojanović.
Ma, kako objediniti Kaciga? Kad dva bitna i dokazana rodoljuba imaju oprečne stavove.
Govori za Danas i na ovaj način zato što je bivši. Da je sadašnji bio bi na Informeru. Ne pominji mi Vojno-obaveštajne agencije. Da su delovale nezavisno od političkih struktura i politike, ne bi Milošević bio isporučen u Hag. Niti bi otkrili one koji su se krili. Karadžić i ostali.
Ne, nacionalno svestan zabrinuti prijatelj se plaši da posle ovoga što ste naborjali, dolazi isto to, samo u građanističkom pakovanju. Jer to nam se crta u medijima - ProGlas levičari, bivši koji bi da budu opet novi itd. A alternativa za nacionalno svesne zabrinute prijatelje ni u medijima ni u strankama ne postoji. Ko onda može da dođe?
Što je najgore nemaju oprečne stavove ni po jednom krucijalnom nacionalnom pitanju, pre bih rekao da je sujeta problem. Antonić i Ković su zabrinuti da se preko proglasa ne može voditi nacionalna politika jer je NATO ideja tamo apsolutno dominantna, plaše se da ne ispadnemo naivni kao Koštunica u DOS-U. To je legitiman strah ali odličan odgovor je dao Vukadinović u ovom tekstu. Dos nije dao Kosovo jer nije mogao, nije imao ovakvu vlast kakvu ima lažni patriota, to je cela istina. Mnogo je veća opasnost od nedelovanja u ovako prelomnom trenutku jer ako se desi da ovaj ode sa vlasti na političkoj sceni trenutno nemamo ništa osim NATO građanista. Krucijalno je pod hitno delovati i ponuditi narodu suverenističku opciju inače ćemo biti van svake priče u budućoj raspodeli karata. Moramo se pomiriti sa tim da građanistička ideja u Srbiji ima svojih 15-20 posto, to je neminovnost, uvek je i postojala ali nacionalna ideja je mnogo jača i ne sme da ostane bez artikulacije.
Nauči AZBUKU..srpsku
Nije A prvi a ni Š zadnja misao
Sve ovo dopire do manjeg broja ljudi zbog blokade u medijima, nepostojanja opozicije koja bi na legalan način prestavljala suvereniste, antiglobaliste i patriote.
Najvažnije je i Vučiću i autošovinistima bilo da se u svakoj situaciji obruše na Vojislava Koštunicu. Uslov da Marić pravi emisije je taj da obavezno spomene da je Koštunica prodao naše fabrike, isporu
Sada će da se, negde u vili "Mir" ili tako nekom sanatorijumu, uz medijaciju naših prijatelja iz NATO, uđe u konstruktivni dijalog režima i nečega što se smatra opozicijom po Chatham House pravilima, a možda potpuno diskretno, sve u interesu građana i građanki, i eto nas u novoj fazi našeg puta u EU i prvoj rupi Rio Tinta u Jadru.
takođe i odnos prema takozvanom genocidu u Srebrenici, LBJT agresorima, ćirilici, tabloidnim štampanim i elektronskim medijima, i dr.