недеља, 12. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Геј парада или како Нова Српска Фашистичка Мисао шири страх

Kоментари (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 октобар 2010 11:16
fica
vulgarno i daleko od avantgarde.
Препоруке:
0
0
2 среда, 06 октобар 2010 11:18
Вукадин
Јесмо ли рекли већ једном да овде ипак треба обљављивати озбиљне текстове?! Мислим да је ту границу неко повукао код Басариног прав-ти-стојим "отвореног лисма" Б. Тадићу. Но, кад већ објављујете ове покушаје духовитости користим прилику да истакнем како их је занимљиво иритирати на њиховом терену, тачније блогосфери. Кога? ЉуЦкоправаше, гејеве по занимању и остале борце и боркиње, активисте и активисткиње. Адресу не наводим, није је тако тешко пронаћи...
Препоруке:
0
0
3 среда, 06 октобар 2010 11:43
Lucius Vorenus
Шта рећи друго сем да уметнути "коментари" нису ни духовити ни укусни, али би зато могли бити занимљиви неком психијатру. О сексуалним фрустрацијама и тлапњама њиховог аутора (сигуран сам да се ради о Пери Луковићу, такав стил и опсесије су карактеристични за њега), њиховом настанку и пројектовању истих на своје неистомишљенике (чест психички одбрамбени механизам) би, нема сумње, медицински стручњаци имали много тога да кажу.
Препоруке:
0
0
4 среда, 06 октобар 2010 11:50
Jasna Simonović
"LEŽIM I USTAJEM S PITANJEM NA USNAMA OBLOŽENIM KARMINOM: Шта нам је чинити?"...

Skinuti karmin pre odlaska u krevet, mladi gospodine...Jer kad se zaprlja posteljina teško se skidaju mrlje, a i kad se skinu otrovna su sredstva, a i kad nisu otrovna, onda su skupa, a i kad nisu skupa treba uraditi, a i kad se uradi onda se potroši vreme za neke bolje stvari...

Kao na primer da se popije čaša zdrave vode ili čistog vina....Onda se i "fašizam" i "Frojd" mire u hlebu nasušnom, a misao stiže na kulturan nivo...
tako nekako...

Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
5 среда, 06 октобар 2010 11:53
Жика С. Тадић
Е-новине?

Ма дајте, молим вас!
Препоруке:
0
0
6 среда, 06 октобар 2010 12:00
thinking maize
Па, после овога г-дину Рендићу (а и нама осталиам са НСПМ-а, а и свима којима је Србија на срцу!) не преостаје ништа друго већ да пресавију табак и туже е-novine.
Препоруке:
0
0
7 среда, 06 октобар 2010 12:10
Ilija Jovic
Nije mi jasno kako zakon o informisanju uopste tolerise postojanje ovakvih "medija".
Nema te "demokratske" zapadne zemlje koja bi ovo trpela.
Препоруке:
0
0
8 среда, 06 октобар 2010 12:56
рб
Можда некоме и неће бити тешко да ово коментарише, али мени се чини да то ипак није лако. У сваком случају, свака част Уредништву НСПМ што нам је омогућило да ово прочитамо. Наравно, ово "штиво" не говори ништа ни о НСПМ ни о аутору зекста који се овде наводно анализира (или нешто слично томе). Оно заправо говори о свом аутору (или ауторима), који су између осталог очито и сексуални манијаци - иза сваке реченице аутора ког "раскринкавају" њима се привиђају сексуалне конотације. На то се може рећи, на пример, "ко о чему...", или "што је баби мило...", или можда оно "мав'о ти, не мав'о, мени се привиђа...".
Што се тиче подметачине НСФМ - само кратко: (на Западу) ништа ново. Не тако давно имали смо прилику да једна оваква "кухиња" (заправо, иста кухиња) прилепи сличну етикету организацији НАШИ у Русији, назвавши их НАШИСТИ, с очигледном асоцијацијом. Овде је само учињен мали корак даље, из разлога које или не знам или не желим да коментаришем. Па, нека сада неко каже да иза таквих не стоји један те исти диригент.
Препоруке:
0
0
9 среда, 06 октобар 2010 13:01
ТОПОЉ
Питање за веб НСПМ.Јели овај текст преносите због објективног приступа послу којим се бавите или да се увјеримо какви раде на Е-новинама.Ово друго ми је познато.Кочијашки ријечник ми није непознат кад су они у питању.А што сѕе тиче овог првог,нико освијешћен не сумња да је НСПМ најбоље што данас окупирана Србија може понудити,мада,може то још и боље. Мислим кад је објављивање коментара у питању.
Препоруке:
0
0
10 среда, 06 октобар 2010 14:15
Јасна
Јад и беда.
Препоруке:
0
0
11 среда, 06 октобар 2010 14:41
Angel
Čak i da postoji širenje straha (od zla, nemorala, izopačenja, devijantnosti, prizemnosti, niske sklonosti...) širenje takvog straha bi bilo, pogotovo u ovom trenutku, i opravdano i poželjno i blagodatno i fino i mudro... nasuprot tome širenje zla, nemorala, izopačenja, devijantnosti...na bilo kom mestu, u bilo koje vreme, pod bilo kojim okolnostima i bilo kome, bi bilo i nepoželjno, i neopravdano, i neblagodatno, i ružno i nerazborito...
Препоруке:
0
0
12 среда, 06 октобар 2010 14:58
Вукадин
Што се тиче подметачине НСФМ - само кратко: (на Западу) ништа ново.


Не знам да ли би било нешто ново да их неко тужи због такве подметачине. Није немогуће добити спор па да Цанетова лова, којом се финансирају Е-новине, буде искоришћена у сврхе едукација грађанства коју спроводи НСПМ. Колатерална корист би била гледати нове изливе неурозе и психозе на е-страницама овог симпатичног медија.
Препоруке:
0
0
13 среда, 06 октобар 2010 15:07
Старо куче
Е-новине-статистичка грешка...
Препоруке:
0
0
14 среда, 06 октобар 2010 15:18
Одбрана и последњи дани
Хајде нека неко други каже нешто о фашизму и другим догодовштинама.
Препоруке:
0
0
15 среда, 06 октобар 2010 15:22
čitateljka iz Srpske
Nisam uspjela pročitati. Prostačko-lascivni rječnik
seksualne frustracije mogu od ljuskog bića napraviti i serijskog ubicu, a ne skribomana koji ljude naziva fašistima (kao autorovi gej štićenici SPC).
Odoh, drugi put u životu, na sajt e-novina, da vidim koga će, ako budu htjeli, tužiti gospodin
Rendić i NSPM. I vidim: isti čovjek potpisuje e-novine i ovaj nepotpisani tekst, po prostakluku je
prepoznatljiv. Znate, to je onaj što se umislio pa
piše online pisma Draganu Djilasu, Vuku Jeremiću,
Borisu Tadiću.... Ne, ne treba NSPM da tuži
takvog jadnika, ali ni da prenosi ovakve bljuvotine.
Препоруке:
0
0
16 среда, 06 октобар 2010 15:50
Jovan
Za Bogo poklonike i idolo poklonike: Muželoštvo (pederastija) je greh protivprirodnog bluda i spada u red težih grehova sodomije. Sam greh bluda je najteži greh i upravo zbog bluda je čovek pao u paklenu svest. Ako je "običan" blud tako težak greh jer skrnavi i dušu i telo koliko tek protivprirodni? Kaže se na jednom mestu da greh sodomije, koliko je veliki u nepravdi prema duši i telu, "vapije zemlja Bogu od bezakonja". Grešiti je ljudski, pokajanje je dužnost-nužnost, a zlonamerni greh neće naći opravdanja na Strašnom i pravednom Sudu Božjem. Čovek je telo i duša, večnost je radost ili muka. Smrt tela nije konačnost već je večnos, ili muka večna ili radost večna, ništavilo je vera nihilizma koji veruje u ego, sebičluk , tvrdičluk, samoživost, a to već jeste muka u vremenu a posle i večna muka. Bezuman se grehom ponosi razuman se greha stidi. Parada greha je parada bezumlja i izaziva ono što u sebi nosi - agresivnost, a sve zloupotrebljujući ljubav-Boga. Sloboda u grehu nosi i odgovornost za greh ali odgovornost je prognana na račun slastoljublja srećom postoji smrt tela i Sud duši posle smrti svakom ponaosob. Samo što posle smrti tela nema slobodne volje kao u telu, već duša ide tamo čemu se životom vezala u carstvo greha - večnu muku gde gori a ne sagoreva i grize a ne nasićuje se, ili u Carstvo Božije gde se raduje i likuje, u mestu svetlom, u mestu svežine u mesto odmora, "odakle odbeže svaka muka žalost i uzdisanje".
Препоруке:
0
0
17 среда, 06 октобар 2010 17:20
Кикирикимен
Гласно и јасно показан систем вредности који нам се намеће кроз ову маскараду!
Препоруке:
0
0
18 среда, 06 октобар 2010 17:30
наташа
Не мислите да ћу да читам шта Е-новине пишу. Нека пишу шта год хоће.
Ја бих прокоментарисао наслов. Реч је о фашизму.

Како то да им смета нова српска фашистичка мисао, а стара фашистичка и нацистичка мисао уз било које национално одређење им ништа не смета?
Препоруке:
0
0
19 среда, 06 октобар 2010 17:36
ZoranSan
Samo bih hteo da dodam još jednu drskost NVO, u Beogradu se održavaju ,kao što većina zna u subotu 9 oktobra u 13 časova se održava ponovo kao prošle godine Parada "Za odbranu porodice"u kome će učestvovati deca sa roditeljima.E sad su se dosetile NVO da u subotu u 11 časova u Beogradu organizuju nekakvu dečiju paradu protiv nenasilja u porodici,misleći da će roditelji posle te parade otići kući sa decom i izbeći paradu "za odbranu porodice".To je nešto najperfidnije i to je organizovao neko ko je godinu dana razmišljao kako da uništi i razvodni Paradu "za odbranu porodice"
Svako treba da ima svoje poglede na svet i gaji vrednosti koje misli da su bolje i nadam se da će biti više ljudi 9 oktobra nego njih 10 oktobra na ulicama Beograda.
Препоруке:
0
0
20 среда, 06 октобар 2010 18:05
А.М.
Интересантно је да нико од коментатора није примјетио кључну ријеч у овој еротској причи!!!???
ТКО, ТКО, ТКО!!!
Није прича о боксу, па да буде ТЕХНИЧКИ НОКАУТ, већ је у питању школа коју је аутор текста ѕавршио.
Препоруке:
0
0
21 среда, 06 октобар 2010 18:43
Troglavski
Zivjela poligamija!
Препоруке:
0
0
22 среда, 06 октобар 2010 19:17
Boki
E-novine - prave novine!
Препоруке:
0
0
23 среда, 06 октобар 2010 19:55
Милош Обилић
Свакако би најбоље решење било игнорисати параду. Празне улице, спуштене ролетне, па нека “свеци” марширају до миле воље! Нека на улици остану само увезени и плаћени гејеви, оперативци задужени да изазову инциденте и њихови организатори и господари. Да не кажем колико ће бити бесни када виде да нисмо загризли мамац, да нећемо уприличити задовољство ТВ гледаоцима широм Империје да се наслађују обрачуном српског народа са сопственом полицијом, или чак армијом, што је животни сан сваког србомрза.


Текст Саше Рендића је погодио право у центар па их је сад то мало заболело. Браћо Срби, само достојанствено.

У суботу треба изаћи на породичну шетњу и показити како размишља већина Срба.
Препоруке:
0
0
24 среда, 06 октобар 2010 20:00
Саша
Нису проблем е-новине, саме по себи, већ су оне одскочна даска за Луковићева вулгарна трабуњања о свему и свачему, а која се барем једном недељно емитују на радију Б-92 (а где би друго). Наравно, није се потписао да га не би случајно НСПМ тужио суду и наплатио одштету из позамашних другосрбијанских фондова. Једино што би му теже пало од тога је да мора да се потпише ћирилицом.
Имао бих много тога да додам али ми је ипак испод нивоа, а и не желим да се препирем са отвореним самодекларисаним антихришћанином. Такви су у надлежности виших инстанци од земаљских судова. Дужност нас Срба који пишемо, је да што више и што боље пишемо, не би ли што више људи сачували од другосрбијанске пошасти, која ће проћи, али ће оставити за собом много зла.
Рендићу свака част. Не треба му већа похвала него да је џарнуо у само змијско легло.
Препоруке:
0
0
25 среда, 06 октобар 2010 20:51
Радослав
Ја сам веома често присутан на Е-новинама и може ми се веровати да препознајем о чему се ту ради. 90 посто коментатора су Бошњаци међу којима има пуно шовиниста усмерених против Р.С. и Србије, односно Срба. Има пар нас "тврдоглавих" који им се супростављају па нас свако мало банују.Донатори су из БиХ, чак 17 фирми.Имам разлога да помислим да донација долази од стране исламског капитала.

То што су регистровани у Србији а воде кампању против Србије би можда био разлог за надлежно тело да их замоли да се региструју ван Србије којој нису потребна ничија кукавичја јаја.Иначе, Петар Луковић није власник Е-новина већ извесни Бранислав Јелић који је често веома непријатан према коментаторима који нису по његовом укусу.

Илустрације ради, ево једног шовинистичког текста ника МАС:
U prvom svjetskom ratu je ostatke srpske vojske, nakon totalnog poraza i okupacije Srbije, spasila upravo okolnost da su glavninu austrijskih snaga cinile jedinice popunjene ljudima iz Hrvatske i Bosne. Prkoseci naredjenju austrijske vrhovne komande, dopustili su prolaz srpskim vojnicima prema jugu. Zahvaljujuci tome, i kasnijoj pomoci sila Antante, srpska vojska je dobila priliku da se ponovo vrati u Srbiju.

Otporom srbijanske vojske na pocetku WWI, Englezi i Francuzi su dobili na vremenu i stekli znacajnu takticku premoc nad Austrijancima. Zahvalnost Srbiji je iskazana kroz stvaranje Kraljevine Jugoslavije. Gledano sa vojnickog stajalista , Srbija se moze smatrati gubitnikom WWII. I Politicka dobit je , kao sto svi znamo, bila kratkotrajna. Ne moze se bas nazvati nekom svijetlom istorijom.
Препоруке:
0
0
26 среда, 06 октобар 2010 21:13
Биљана Николић
Није трагедија што е-новине користе етикету - фашиста, трагедија је што власт то толерише.
Препоруке:
0
0
27 среда, 06 октобар 2010 22:44
Ала
Какави уредници,такве и Е-новине.
Најприземнији простаклук и вређање доброг(грађанског)укуса.
Заудара на друмске крчме у дубокој провинцији.
Овакав ,јадан памфлетић, више је одраз умне,па и свакакве друге импотенције,аутора у покушају.
Можда и малограђанске потребе да,по сваку цену, скрену пажњу на себе...
За такаве вулгарне( болесне)текстиће јавни тужилац би морао да реагује а уредник плати по Закону!
Препоруке:
0
0
28 среда, 06 октобар 2010 23:24
bivša Sarajka
@Radoslav,: Medju saradnicima E-novina vidjeh iz
Sarajeva i poznatog srbomrsca Marka Vešovića, ne
znam da li je Crnogorac ili Bošnjak, u svakom slučaju je savremeni dobrovoljni janjičar. Izdvajam
ga jer sam na početku rata gledala na TV Sarajevo
kako zloupotrebljava i vlastitu sestru. Pričao je,
pun sebe, kako ga je zvala sestra i molila ga da
malo pripazi šta priča, jer kako će, kad sve ovo
prodje (rat), da se pojavi u Beogradu. Rekao sam joj, podilazi Marko čaršiji, da u Beograd mogu samo
ući na tenku! Možete zamisliti moje zaprepaštenje
kad sam, nedugo po zaključenju mira, čitala o
boravku Marka Vešovića u Beogradu, gdje je objeručke dočekan (naravno, od istomišljenika). U
sarajevskoj Skenderiji je pred rat gostovao Matija
Bećković. Bila sam prisutna na književnoj večeri.
Učestvovao je i Marko Vešović, koji je kao
uvodničar govorio o Bećkovićevom djelu. Naravno, u
superlativima.
Препоруке:
0
0
29 среда, 06 октобар 2010 23:51
Младен
Разуме се, слажем се са огромном већином коментатора у осуди овог примитивизма и простаклука својственог медијској перјаници "Друге Србије". И такође подржавам потез Уредништва што нам је омогућило да видимо колико ниско може да падне та, наводно, "европска" и "цивилизацијска" прича. Не слажем се само са овим позивом г. "Милоша Обилића" на неку "породичну шетњу", којом неке полу-патриотске организације по принципу "ни вино ни вода" већ други пут желе да се мало огребу о публицитет који прича о геј паради има и искористе га за сопствену промоцију. Каква "породична шетња" и слично. Јасно је да су само две опције, или она "навијачка" или ова коју предлаже господин Рендић - демонстративни бојкот. Све остало су трице и сакупљање јефтиних политичких поена.
Препоруке:
0
0
30 среда, 06 октобар 2010 23:54
ТОПОЉ
@А.М.Поштовани-на...Примјетио сам то "Тко",али баш зато нисам хтио да коментаришем њихов простаклук већ сам упутио конкретно питање.Знате,"новинарски професионалци" са Е-новина отворено пишу онако како и мисле а осим тога тамо негдје(!?) су им и срце и душа.Шта ћемо са оним који то крију?Шта је њих што се продају кроз ријечи-вероватно,век,итд,а у себи изговарају вјеројатно и стољеће рецимо.Лично мислим да ће НСПМ направити велику грешку ако не тужи Е-новине,тај бастион "слободног и објективног новинарства".Поздрав Вама!!
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 07 октобар 2010 02:04
Стрина Милка
У моје време се тачно знало, ко је новинар тај се поштује. Тај све зна шта се дешава, ал мора да пише тачно како је и све мора да поштује. Један комшија ми био новинар, а он би се јадан у гробу окренуо кад би знао шта сад новинари раде. Срамотно!
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 07 октобар 2010 02:21
Милош Обилић
Не слажем се само са овим позивом г. "Милоша Обилића" на неку "породичну шетњу", којом неке полу-патриотске организације по принципу "ни вино ни вода" већ други пут желе да се мало огребу о публицитет који прича о геј паради има и искористе га за сопствену промоцију. Каква "породична шетња" и слично. Јасно је да су само две опције, или она "навијачка" или ова коју предлаже господин Рендић - демонстративни бојкот. Све остало су трице и сакупљање јефтиних политичких поена.


Обратите пажњу на мој први коментар где сам цитирао део текста Саше Рендића.

И ја ћу изаћи на породичну шетњу у суботу, али не и у недељу да се супротстављам јер сам за опцију Саше Рендића - демонстративни бојкот.

Грешите ако сматрате да су Двери српске полу-патриотска организација. (ако сте на њих мислили)
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 07 октобар 2010 03:09
kosanka
Ne mislim da su E-novine neke ozbiljne novine,sto
se vidi iz prilozenog teksta.Danas mnogi misle da
su kvalifikovani da budu novinari,a svojim pisanjem
i vulgarnoscu krse osnovne kodekse pisane reci i
uopste komunikacije medju ljudima.Ako bolje
analiziramo ovaj tekst,mozemo doci do zakljucka da
autor teksta ima ocigledno neki problem.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 07 октобар 2010 05:33
Danilo
E-novina je samo jedna od onih Hickokovih ptica koje,teledirigovane iz "najdemokratskijih" drzava na svijetu,a u sadejstvu sa "najdemokratskijom" vladom u istoriji Srbije,imaju samo jedan cilj,unistenje svega sto je srpsko,vaditi oci da se ne vidi,ispijati mozgove da se ne misli i sve tako do konacnog,moralnog i fizickog,kraja jednog naroda i jedne drzave.Ptice-zloslutnice nemaju ni emocija ni milosti,udaraju na najvece svetinje jednog naroda,na moral,na dusu(SPC),na skolstvo,na zdravstvo,na djecu,na porodicu kao stub svakog drustva,na sve slobodoumne i normalne ljude.Ekonomiju i vojsku su vec odavno unistili,a dijela drzave se vec odrekli.Njihov krvavi pir je u punom zamahu sa intencijom pojacavanja inteziteta misleci da su blizu svog cilja,a to je da od Srbije naprave Sodomu i Gomoru.
Medjutim,kazu Srbi:"Mozes koliko hoces,ali ne mozes dokle hoces".E-novine,a i ostale na njihovoj talasnoj duzini,niti sikcu niti grakcu od moci,nego od nemoci.
A ne vide da sve sto vise haosa u drzavi prave i sve sto vise nemoral sire,da im je kraj sve blizi.Slijepi su od mrznje prema rodu svome.
A casni ljudi iz NSPM-a,mogu i zauvijek ce moci,svijetla obraza,svakome u oci pogledati.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 07 октобар 2010 06:36
Сима
Јој, што је ово тужно! Толики труд, а све џаба. Смилујте се, сестре и браћо, не кудите немуштог аутора, не уме он боље.
Али, баш ми се некако стужило, а нисам могао ни да прочитам до краја.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 07 октобар 2010 08:35
Радослав
Бивша Сарајка

Марко Вешовић је ЦГ, значи Србин, а србомрзац. Он има проблем с идентитетом.

Невероватно је шта је у стању да срочи у оговарању личности на које се окоми.

Пред изборе у БиХ је извршена "рација" и сви коментатори који им не леже су поизбацивани. По Р.С. се пљувало до невероватних граница.

Понављам да неко треба да замоли Е-новине да се региструју ван Србије пошто врше непрестану кампању против свега српског.Не требају нам ничија кукавичја јаја.

Још један мрзитељски коментар са Е-н:

"novac ide u ono što nam je najsvetije, nakaznu bogomolju na Vračaru, u prevodu bure bez dna, u tajne mantijskih postava, te možete da zamezite naforu i gutljaj krvi Hristove. "
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 07 октобар 2010 08:38
@@
Ово је свакако "слика и прилика"-"демократског,проевропског друштва",поздрављам,што горе-то боље.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 07 октобар 2010 08:44
Саша
@ТОПОЉ
Шта ћемо са оним који то крију?
Ти који крију, за почетак нека пишу ћирилицом. За њих је ћирилица као за ђавола крст. Другосрбијанци презиру ћирилицу, исто тако као што презиру Србију и Цркву. Пошто ми не управљамо ни Србијом ни Црквом, најмање што можемо је да им се супротстављамо мудрошћу и ћирилицом.
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 07 октобар 2010 10:57
Живорад
Колико знам, Е- новине се врло мало, а можда готово уопште не читају у Србији. Њихова клијентела се налази изван и није тако бројна.
Мислим да ће они, е-новине, бити веома захвални НСПМ-и на овој бесплатној реклами.
Иначе њихов текст нечу коментарисати. Бескорисно је.
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 07 октобар 2010 13:18
Дарко Станојевић
По ко зна који пут читамо, ни криви ни дужни, тешке свињарије и псовачину оданде. Зашто, чему?

Зато што спомињу НСПМ и нас овде? То је недовољан разлог, јер би сте онда требали да формирате рубрику "Е-новине о нама", колико тог смећа има.

Корисно је да се мало појача прилив коментара, али то је лош разлог.

Коментатор Данило је лепо рекао, отприлике: "они не пишу из надмоћи, већ од немоћи".

Псовање је последња опција у комуникацији са неком особом (пре туче), а "Е-новинама" је махом, прва.

Ја их сматрам (пренесено у реалност) за пијандуре које из ћошка кафане провоцирају обичне госте, у намери да се потуку. А с таквима се обрачунава газда кафане, или полиција, не и гости. Они могу само да "напусте објекат", згрожени.

На крају, понављам: то је гласило неојугословенштине, неофашистичко наспрам природног националног, тежак жал за братством и јединством, али... финансиран од стране оних који сада у том дерту мрзе све ово ново, тазе и мудро што долази из Србије (још нерођени патриотски покрет).

Искрено, не слажем се са писањем неких домаћих националних сајтова, поготово када у то све уплету веру, цркву и бусање у груди, али одговарати на урлање "е-новина" не служи на част никоме од нас.

Као и у следећу суботу... показати да се има другачије мишљење, а ако неко и оде у недељу мечки на рупу (у град), ИГНОРИСАЊЕ!

Хвала.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 07 октобар 2010 19:08
Милодан
НСПМ и Е-новине су два различита света и сваки покушај међусобног приближавања или било какве комуникације је ништа друго до млаћење празне сламе. Пошто сам "заступљен" и тамо и овде дозвољавам себи, мада ми то није особина, да коригујем делове појединих коментара искључиво и циљу истине ако је некоме до тога стало:
сигуран сам да се ради о Пери Луковићу, такав стил и опсесије су карактеристични за њега

Можда овај текст "личи" на Петра Луковића али тај човек у последњих пар месеци, од када му је преминула супруга, не пише нигде па ни у е - новинама.
Није немогуће добити спор па да Цанетова лова, којом се финансирају Е-новине,

Ово није потврђено, знам структуру финансирања е-новина, 1/3 од оглашавања (ту спада Цане), 1/3 од донација читалаца док се 1/3 намиче кроз разне акције и спонзорства. Сви запослени су на минималцу.
Е-новине-статистичка грешка...
За профил читалаштва НСПМ да, за преостали (цео) свет НЕ.
piše online pisma Draganu Djilasu

Због тога добише опкладу "против" Александра Вучића.
E-novine - prave novine!

Са овим би се могао сложити.
Луковићева вулгарна трабуњања

Рекох већ.
Бошњаци међу којима има пуно шовиниста усмерених против Р.С. и Србије, односно Срба. Има пар нас "тврдоглавих" који им се супростављају па нас свако мало банују.Донатори су из БиХ, чак 17 фирми.

Има доста Бошњака на е-новинама. Понекад дође до шовинистичких испада, углавном, на провокације са ове стране. Тачно је, има 17 донатора из БиХ али су то физичка лица, читалаца е-новина као и из Србије-33, САД-45, Аустралија и Шведска по 13, Канада-15, скоро свих земаља ЕУ, Нови Зеланд-3, Русија, Зимбабве, УАЕ по један и тако их има преко 700 (тачније 761), углавном је то дијаспора са екс ЈУ простора и великих југоносталгичара.
Њихова клијентела се налази изван и није тако бројна.

Ово није тачно. Просечна месечна посећеност је око 150000.
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 07 октобар 2010 21:06
Дарко Станојевић
Понекад дође до шовинистичких испада, углавном, на провокације са ове стране.


Милодане, како можете овако нешто да напишете? Одакле стижу ПРОВОКАЦИЈЕ, са НСПМ, па смо заслужи да нас називају "српским свињама" и "главама за котрљање"?

Мислите ли да би ви били иакда поштеђени тог "котрљања", јер их, заБога... разумете?

Срамота!
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 07 октобар 2010 21:26
Радослав
Милодан

Пошто сам и ја често на Е-новинама виртуално познајем и многе коментаторе па и најомиљенијег Србина на њима, г. Милодана.За разлику од њега који има увек исти ник "Милодан", ја сам их променио бар 20-так, што доста говори о нама двојици.Ја се супростављам антисрпској кампањи, он је подржава. За мене је Р.С. Република Српска, за њега је "шумска".Ја тврдим да је рат у БиХ изазван референдумом о отцепљењу без сагласности конститутивног народа Срба, а у Хрватској избацивањем Срба из устава као конститутивног народа, а он тврди да су ратови изазвани агресијом из Србије.
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 07 октобар 2010 23:43
Милодан
@Дарко Станојевић!
Милодане, како можете овако нешто да напишете? Одакле стижу ПРОВОКАЦИЈЕ, са НСПМ, па смо заслужи да нас називају "српским свињама" и "главама за котрљање"?

Када сам то написао нисам мислио на НСПМ него на, истина ретке, провокације коментатора е-новина из Србије. Увреде су обостране, опет говорим о е-новинама. Моји ставови, ако сте пратили моје коментаре на НСПМ, у вези дешавања у БиХ '90-тих су Вам познати и засновани су на чињеницама. То су ставови који се вероватно не слажу са Вашим што је, по мени, засновано на праву свакога да има сопствени став. Ја Вама то право не оспоравам па немојте ни Ви мени. Узгред, најлакше је прилепити етикету али, шта да радим, то није мој обичај.
Поздрав!
@Радослав!
За разлику од њега који има увек исти ник "Милодан", ја сам их променио бар 20-так, што доста говори о нама двојици

Да, имам исти ник и тамо и овде. Ништа лакше но бити тамо један а овде други. Е, ја то нећу. И не само на ова два сајта него и на осталима изузев на сајту Време-на где траже име и презиме. Е, видите, ја Вас виртуелно не познајем тако да сте ту у предности. Тамо, амо, туда, свуда - увек Милодан. Одиста, то довољно говори о нама двојици.
За мене је Р.С. Република Српска, за њега је "шумска".

Никада овај термин који ми "стављате у уста" нисам употребио. Један Ваш претходник је претражио сву архиву е-новина и није тако нешто пронашао. Није ми се извинио, нисам ни очекивао нити то од Вас очекујем. Додуше његове алузије су биле у вези са скраћеницом овог сајта. Схватите, то није мој стил.
а он тврди да су ратови изазвани агресијом из Србије.

И ово је паушална изјава. Доказ: Дубровник није нападнут из Србије.
О томе ко је крив за оружане сукобе у БиХ и Хрватској не бих сада, није тема мада сам о томе овде доста писао. Писао сам оно што мислим, поткрепљивао доказима а не по принципу "што је баби мило то јој се и снило".
Поздрав и Вама!
Препоруке:
0
0
45 петак, 08 октобар 2010 11:22
Радослав
Милодан


Ово није потврђено, знам структуру финансирања е-новина, 1/3 од оглашавања (ту спада Цане), 1/3 од донација читалаца док се 1/3 намиче кроз разне акције и спонзорства. Сви запослени су на минималцу.



То је прича за јавност.Њих финансира исламски капитал.И зато би требало да буду замољени да се региструју ван Србије.


Има доста Бошњака на е-новинама. Понекад дође до шовинистичких испада, углавном, на провокације са ове стране.


Милодане,можете ви учествовати у антисрпској кампањи заједно са осталима,али немојте причати неистину.Шовинистички испади су саставни део уређивачке политике Е-новина и не дешавају се "понекад" него непрестано.Када сте им се супроставили? Никада, зато што сте део антисрпског тима.


Када сам то написао нисам мислио на НСПМ него на, истина ретке, провокације коментатора е-новина из Србије.



То није истина, Милодане.У чаркама модератор који се зове Милица Јовановић, а сумњам да јој је то право име,обавезно нагрди и избаци Србина.Ваш вирт. пријатељ Херцог ниједном није био банован а најгори је шовиниста. Хвали се да реч "Србин" и "Србија" намерно пише малим словом.

О томе ко је крив за оружане сукобе у БиХ и Хрватској не бих сада.


Не смете? Написали сте пуно пута да је Србија била агресор.
Препоруке:
0
0
46 петак, 08 октобар 2010 11:58
Trebinjka za Милодана
"I ovo je paušalna izjava. Dokaz: Dubrovnik nije
napadnut iz Srbije".
Pretpostavljam da ste htjeli biti ironični. Gospodine, Trebinje je bilo i još uvijek je dio
Srbije samo u našim željama, sem ako ne mislite na
period Nemanjića. Tog 1. oktobra 1991. godine s
naše, trebinjske strane bili su vojnici JNA, tj.
mobilisani pripadnici teritorijalne odbrane, a s
dubrovačke strane ZENGE, paravojska Hrvatske, koja
je još bila dio SFRJ. Na Ivanici, tada dijelu naše
opštine, a i sada dijelu BiH, posada jednog tenka
je doručkovala. "Nevine" ZENGE su ih granatirale,
pobile ili ranile. Šta je trebalo, da se naši momci
osmjehuju i čekaju novu "Okupaciju u 26 slika"? Eto, nisu. Uzvratili su. Moglo bi se pretpostaviti
da znate, ali sigurno ne biste napisali da je
Hrvatska ubrzo poslije toga postala medjunarodno
priznata država, ali da je njena sada već regularna
vojska okupirala i popalila trećinu trebinjske
opštine, sve čisto srpska sela, valjda su zamislili
da se vratila 1941. godina i granice NDH. Nikada
niko od medjunarodnih "pravednika" u Hagu, pa eto
ni Vi, rekoste jednom da ste Srbin iz Srbije, nije
se zapitao šta je tih ratnih godina Hrvatka vojska
tražila u Bosni i Hercegovini, izmedju ostalog i
u vrijeme "Oluje", kada su etnički očistili srpska
sela i gradove u zapadnoj BiH, kamo li nekoga
optužio. Jedino je nedavno Jadranka Kosor izjavila
da se Hrvatska branila u BiH. Uzalud pišem, Vi
imate svoje "globalističke istine": krivi su Srbija
i JNA.
Препоруке:
0
0
47 петак, 08 октобар 2010 12:48
milena ankic
Kao obican gradanin sam napisala komentar u duhu ovog clanka ,ali nije objavljen.Znaci,zatvoriti prozore,ne izlaziti na ulice .Sve ostalo ce da nam se obije o glavu.
Препоруке:
0
0
48 петак, 08 октобар 2010 18:38
А.М.
МИЛОДАНУ И ОСТАЛИМА
Ево ја дајем предлог уредницима сајта НСПМ да објаве такст у којем би се анализирало ко је у периоду 90.-92., закључно са мајем 92. командовао са ЈНА!
Мислим да то није толико тешко. Ево почнимо са Словенијом, милион пут смо чули да је Србија извршила агресију. На суђењу Милошевићу у Хагу, приликом свједочења Анте Марковића, било је очигледно да је дотични у име СИВ-а наредио генералштабу да пошаље ненаоружану дјецу да се боре са ТО. Да ли је Милошевић имао полуге преко којих би он могао да тако нешто нареди? Сваком ко зна како те ствари функционишу, јасно је да НИЈЕ.
Ако сад избјегнемо да анализирамо повод за рат у ХР, па се сјетимо како је исти почео, видјећемо да је објава рата била кад је ЗНГ и МУП ХР блокирао, а потом напао на све касарне ЈНА које су му биле доступне. Напали су на дјецу која су ту игром несрећних околности била на служењу војног рока. Опет можемо да видимо да у то вријеме Милошевић нема никакву линију команде над ЈНА, тај задатак врши предсједништво СФРЈ. На командним мјестима у ЈНА у то вријеме сједе и кадрови из Словеније, Хрватске, Македоније, БиХ. Нпр Антун Тус је командант РВ, Стане Бровет адмирал ЈРМ.
Често помињани Дубровник и Вуковар су дошли у центар пажње пвенствено због положаја у ком се налазе, наиме оба града се налазе на самој граници са Србијом, тј. Ц. Гором, а било је потребно створити слику да је напад дошао из тих праваца.
Иначе поменути Антун Тус, након извршених задатка, а било је ту и бомбардовања сопственог народа, по директиви страшног С. Милошевића, одлази у Хрватску и постаје начелник врховног стожера. Признаћете, интересантна чињеница.
На већ поменутом суђењу С.М. у Хагу, приликом свједочења С. Месића изнесен је податак да је лично С. Месић у име предсједништва потписао наредбу за акцију деблокаде касарне у Вуковару.
Да не говоримо о лику и дјелу ген. Александра Васиљевића, у то вријеме начелник КОС-а. Како је са Весном Босанац организовао стрељање заробљеника на Овчари...
Препоруке:
0
0
49 петак, 08 октобар 2010 19:00
magla
Понекад дође до шовинистичких испада, углавном, на провокације са ове стране.

O cemu ti to Milodane?
O kojim provokacijama govoris? Da li je provokacija kada neko ustvrdi da Srbi nisu genocidan narod i da Republika Srpska ima pravo na postojanje, da nije republika sumska, da nije genocidna tvorevina i slicno.
Milodane sinoc su te od mene (da ja sam magla i ostalo) zastitili oni koji otvoreno pisu da onaj ko ne voli unitarnu BiH bez RS, misleci na Srbe, moze da se seli, a za one koji nece predlazu fizicku eliminaciju. Da, bas tim recima Milodane je tvoj zastitnik Mas cesto izrazavao svoj politicki stav.
Takav stav Milodane je na e novinama vrlo cest i prihvatljiv, takvi komentari se ne brisu kao ni Hercogov gde kaze da je sovinizm mrzeti Srbina vise nego sto je to normalno, niti komentari tvoje miljenice (tako je ti zoves) Soraje koja kaze da je malo Srba ubijeno u Tuzlanskoj koloni i da je trebalo jos.
Njihovi i tvoji komentari a narocito oni gde im izrazavas ljubav se ne brisu, ti si im miljenik, a mene naravno redovno brisu i banuju i pored toga sto ni jedan moj komentar ni jednim jedinim slovom nikada nije opravdao nijedan srpski zlocin.
Препоруке:
0
0
50 петак, 08 октобар 2010 21:38
Trebinjka
@A.M. Komandant Trebinjskog garnizona JNA 1991.
godine bio je pukovnik Nojko Marinović. Komandant
odbrane Dubrovnika iste godine bio je general-bojnik Nojko Marinović. Da, radi se o istom čovjeku, ali ja ne znam tačan datum ni stazu kojom
je pretrčao. Kažu da je već pucalo.
Препоруке:
0
0
51 субота, 09 октобар 2010 01:26
Милодан
Напомена: На овом чланку полемишем само на тему е - новине.
@Радослав!
То је прича за јавност.Њих финансира исламски капитал.

Добро. Тако Ви мислите. Ја не мислим али знам.
Шовинистички испади су саставни део уређивачке политике Е-новина и не дешавају се "понекад" него непрестано.Када сте им се супроставили?

У принципу се слажем са уређивачком политиком е - новина, тај "јеретички" медиј пише једнострано и то не крије. Другу страну медаље можемо сагледати у осталим медијима па и овде. Ипак, са е - новинама се не слажем у следећем: Верник сам док они нагињу ка атеизму, ја монархиста - они републиканци и инсистирам на злочинима које су починили комунисти, посебно у Србији од 1944. до 1953. године што они избегавају. И о томе отворено на е-новинама пишем. Немам никавих проблема због тога.
Ваш вирт. пријатељ Херцог

Херцог је у једном посту написао да је Србија "етнички очишћена". Супротставио сам се томе чињеницама (попис из 2002. године).
Поздрав!
@Trebinjka!
Жао ми је, доста тога сте написали али ништа о е-новинама. Другом прилико ћемо о томе.
Поздрав!
@А.М.!
МИЛОДАНУ И ОСТАЛИМА

Текст је доста занимљив али ништа не написасте о е-новинама. Жао ми је.
Поздрав!
@magla!
Одлучио сам синоћ да с'Тобом више не полемишем, знаш због чега. Ни тамо ни овде, једино ако се не сакријеш иза новог ника а да Те не препознам. Барем Теби то није проблем
Поздрав и Теби!
Препоруке:
0
0
52 субота, 09 октобар 2010 11:00
Радослав
Милодане,

И да ли још увек тврдите да је Србија била агресор?


Одлучио сам синоћ да с'Тобом више не полемишем, знаш због чега. Ни тамо ни овде, једино ако се не сакријеш иза новог ника а да Те не препознам. Барем Теби то није проблем


Па Милодане, Магла, а и ја, не мења никове забаве ради, већ зато што "демократске" Е-н НЕ ДОЗВОЉАВАЈУ другачије мишљење.Вама то није потребно пошто сте омиљени члан србомрзитељског тима Е-н.

Тврдите да сте верник.Чудан неки верник који се ничим није супроставио вишедневном пњувању по покојном Патријарху Павлу.

Ви монархиста? Какав је то монархиста који се удружио са мрзитељима народа евентуалне монархије Србије!?

Још једном:да ли још увек тврдите да је Србија била агресор?
Препоруке:
0
0
53 субота, 09 октобар 2010 11:03
Trebinjka Milodanu
Ne mogu pisati o e-novinama jer ih ne čitam (ovaj
tekst je bio povod da drugi put u životu odem na
njihov sajt). Vama sam se obratila jer ste pomenuli
sukob na dubrovačkom ratištu, mom neposrednom
komšiluku ili susjedstvu, koji je najvećim dijelom
bio dubrovačko-trebinjski sukob.
Препоруке:
0
0
54 субота, 09 октобар 2010 20:01
magla
Одлучио сам синоћ да с'Тобом више не полемишем, знаш због чега.
Ne znam zbog cega ali to nije ni vazno.
Ne moras da polemises vec ako hoces kazi da nije tacno sledece:

Da Soraju smatras i oslovljavas miljenicom i da li je ona napisala da je malo 200 ubijenih srba, citiram je "Samo 200? Malo!"
Da je Herzog, kome ti smes da protivrecis jedino u slucaju kada je dobre volje i kada se radi o benignoj i faktickoj stvari kao sto je trenutni nacionalni sastav stanovnistva Srbije, pisao da je normalno mrzeti Srbe i da on u tome ne vidi nista lose i da mu tada ne suprotstavljas svoje misljenje.
Da je tvoj zastitnik Mas i da li je on pisao da one koji ne zastupaju ideju unitarne BiH treba fizicki eliminisati?
Da li si ikada tamo napisao ovo sto pises ovde da relativno to da li je Srbija agresor ili ne, ili si uvek nedvosmisleno tvrdio da jeste i da svo zlo dolazi iz Srbije?

Da si se tamo hvalio kako "rasturas one na NSPM"?

Sve ovo je tacno Milodane pa polemisao ti sa mnom ili ne.
Sve ovo sam ti i tamo napisao kada su te tvoji zastitnici uzeli u odbranu a mene naravno banovali, i to je verujem razlog zbog koga ne zelis da poelmises.
Kakva crna monarhija Milodane?
Da li si i jednim ozbiljnim komentarom pokusao da zastupas tu tezu ili si je samo povrrsno pominjao sto se najcesce shvatalo kao sala i cemu se uvek izrugivalo.

Milodane polemisao ti ili ne, ti si jedan obocan prevrtljivac koji se dodvorava sagovornicima posebo sagovornicima koji iskazuju mrznju prema Srbima.

I da, ja (i Radoslav) i pored prinudnog menjanja nikova se vidno trudimo da se i po drugim nikom zna o kome se radi.
Ne zelim te srebomrsce da ostavim na miru a ti kako hoces.
Препоруке:
0
0
55 субота, 09 октобар 2010 22:55
Милодан
@Trebinjka!
Vama sam se obratila jer ste pomenuli
sukob na dubrovačkom ratištu

Када сам написао ово,
Дубровник није нападнут из Србије.

мислио сам на напад са мора, заиста уз, признајем, одређену дозу цинизма какав понекад' знам бити. Не бих да "ширимо" тему, није ни време ни место, можда неком другом приликом. У сваком случају све похвале на Ваш приступ полемици коју, ето, не прихватих, за сада. Имам једну личну и искрену молбу уз извињење администратору и овом сајту а она је: Пошто (лично) нисам у могућности посетите уместо мене гроб Срђана Алексића, ставите један цвет и запалите свећу уз речи да се многи Срби поносе на њега и његово дело кога/које носимо у срцима својим. Унапред Вам се захваљујем и искрено Вас поздрављам! Такође ми поздравите Требиње и целу источну Херцеговину.
Препоруке:
0
0
56 субота, 09 октобар 2010 23:42
Poslanik
e-novine su super!!
Препоруке:
0
0
57 понедељак, 11 октобар 2010 15:07
Владимир Марјановић
Још један од специјалитета из кухиње унесрећеног Петра Луковића. Нека му је Бог у помоћи.
Препоруке:
0
0
58 уторак, 12 октобар 2010 00:11
Poslanik
госин Луковиц је господин, кнез, краљ и ајатолах новинарства!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер