четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зашто сам изашао на улицу 10. октобра и шта сам тамо видео

Kоментари (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 14 октобар 2010 16:02
Младен
Одличан текст! Веома важно и аутентично сведочење шта се догађало 10. октобра. Такође, добре су и оцене режима и његових потеза.
Једино ми се процена о 20.000 демонстраната чини претераном. Када на улици буде 20.000 тако бесних и организованих људи, као што је било 10. октобра, овај режим ће бити мртав!
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 14 октобар 2010 16:46
Dimitrije
Zamislimo jednu drzavu cija je vlast vecinski sastavljena od pripadnika parafilicara. Sta onda ocekivati od takve vlasti? Namece nam se misljenje da su prava parafilicara ugrozena a u stvari upravo je suprotan slucaj, ugozena su prava normalnih ljudi jer manjina vlada vecinom. Cesto se moglo cuti da homoseksualaca ima 10% pa cak i 15%, medjutim, barem po istrazivanjima koja su nedavno uradjena u Engleskoj, njih ima oko 1% (a znamo da ih na ostrvu ima procentulano vise nego u kontinentalnom delu). Sada mozemo spekulisati i o tome koliko parafilicara ima u Srbiji, srpskom parlamentu i srpskoj vladi (o nevladinom sektoru da i ne govorimo). Mnogi bi se uhvatili za glavu kada bi saznali prave podatke o tome. Ako neko zeli prava onda mora prihvatiti i obaveze. Ako sve mora biti javno onda mora biti javan i podatak koliko clanova srpske vlade i srpskog parlamenta pripada grupi parafilicara. Ako se zeli ravnopravnost onda bi ta ravnopravnost nalagala da nam vladu cine parafilicari samo u broju koji odgovara procentualnoj zastupljenosti parafilicara u drzavi, a ne da taj broj bude 20 ili cak 50 puta veci, jer bi to znacilo da jedan parafilicar ima 20 ili 50 puta vecu zastupljenost u vlasti u odnosu na normalnu osobu.
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 14 октобар 2010 16:56
Срба
Честитке аутору, одличан текст !!!

Само ми смета једна ствар, а која се стално провлачи. А то је називање СНС опозиционом странком. СНС није наступала на изборима, није изашла са програмом да се бори за бираче. СНС по закону не може да буде у Скупштини. Једини разлог што они седе тамо је Борис Тадић односно ДС који имају налог од својих газда да тома седи тамо, ваљда као награду за разбивање СРСа. СНС само привидно глуми опозицију у неким ситуацијама, а у 99 % изјава Николић не критикује Тадића сто понижава, растура, тј. води ову земљу у амбис (читај еу) не, николић му замера што то не ради довољно добро и да би он то могао много боље ако му се пружи шанса. Тако да имам страх да западњаци не покушају ово да реше рокадом тадић - николић и тако покушају да умире гнев овог измученог народа. Ова власт мора да падне врло брзо, само се плашим ко ће да је замени. Надам се неко коме еу има алтернативу. Живела Слободна СРБИЈА !!!
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 14 октобар 2010 17:09
Ala
Bumerang se vratio DS,Cedi,Ciplicu i svim ideoloski ostrascenim staljinistima nase danasnjice.
Sve neistomisljenike oni bi na Goli otok.
Zar matrica nasilja njihovih oceva nije podudarna njihovoj?
Ako su Dacic i Djilas upozorili, a Vlada i Predsednik dozvolili eskalaciju nemira,onda,kako je red treba da podnesu ostavke.
Krajnje je vreme.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 14 октобар 2010 18:03
и тако
Браво за утиске о демонстрантима, било је управо тако, нагласио бих и оно чему сам ја присуствовао а Бакарец није, да се маса чак и дизала на оне који покушавају нешто несврсисходно(чиме се не гађа кордон) да сломе и украду, једног малог су избацили и из пекаре кад је хтео да украде кифлу и ударили га по руци.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 14 октобар 2010 18:13
Зашто ?
Да је власт хтела да избегне сукобе с демонстрантима против владајућег режима, односне себе, могла је лако да осигура безбедност свих учесника геј-параде.
Рецимо, један сат пре почетка параде, могла је свих 20 ЛГБТ-оваца да пребаци у неколико комбија на друго место у Београду (нпр. парк Ушће), а остало су и тако били политичари, новинари, гости и други који су могли својим превозом лако да оду на то место.
Али, неко то није хтео тако?
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 14 октобар 2010 18:19
Jovana
Gospodine Bakarac,potpisujem svaku vasu rec.
Imam 19 godina,studiram,nisam konfliktna licnost,huligan i sl.i bas kao vi sam prosetala Beogradom 10.10 u znak protesta.
Ovi mladi ljudi koje ste vi spomenuli(ne huligani,i sl.)su konacno poceli da se bude.Mi smo zemlja koju unistavaju tako sto su nam prvo unistili moralne vrednosti.Pa tako da bi bio "evropejac"moras da visis na splavovima,potrzavas nastranost itd.Ako se protivis okarakterisu te kao huligana,fasistu...Na zalost jedini nacin i mesto da iskazes svoje misljenje i stav je ulica.Izbora ocigledno nece skoro biti jer nasla je krpa zakrpu.
Vreme je da se osvestimo da povratimo veru u sebe,a pre svega samopostovanje.
A do tada nek nam je Bog u pomoci.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 14 октобар 2010 19:03
Lazar
Imam utisak da neko tiho prizeljkuje da udari srbin na srbina.Ni po jada sto to zele neki spolja nego sto to rade "nasi" iznutra a crkva je jedan od primera kako zavaditi pa vladati.A ona tabla na kojoj pise smrt drzavi(bilo bi smesno da nije tuzno)samo udara pecat na sve uradjeno u proteklih par godina.Pitanje,zasto sve to me pritiska kao vodenicki kamen a odgovora nema.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 14 октобар 2010 19:21
Milos Stankovic
Nebojsa, napisali ste jos jedan dobar tekst uz jednu primedbu:
Mislim da je prof. Radovanovic u pravu kada kaze da su isti ljudi napravili nerede 5. oktobra i na Paradi ponosa. Kad kazem isti, ne mislim isti glavom i bradom, vec ljudi koji pripadaju navijackom korpusu. Oni su do sada nebrojeno puta bili instrumentalizovani od strane sivih zona vlasti. Tu ore svega mislim na sledece dogadjaje: 9. mart, 5. oktobar, paljenje dzamija u Beogradu i Nisu za vreme pogroma nad Srbima 17. marta, paljenje americke ambasade posle 17.02.2008. i na kraju Parada ponosa i Djenova. Na primer, i ja sam kao i Vi bio ispred Bajrakli dzamije u noci kada je zapaljena. Vi ste pokusali sa mitropolitom Amfilohijem da sprecite huligane da je zapale, nazalost bezuspesno. Mislim da bih i danas mogao da identifikujem dvojicu kolovodja. Kako je moguce da BIA i policija vec sest godina ne mogu da ih pronadju? Poenta je bilo skrenuti paznju javnosti i medija sa etnickog ciscenja Srba sa Kosova. Ljudi o kojima govorim rade u interesu stranih neprijatelja ove zemlje. Slicno se desilo i sa paljenjem ambasade SAD u Beogradu. Slicno se desilo i 5. oktobra(mislim na nepotrebno paljenje Savezne skupstine i kradju umetnickih dela). Mislim da se iz svega sto sam napisao da zakljuciti ko stoji iza ljudi koji su samo izvodjaci radova.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 14 октобар 2010 19:26
lekar
" Екстремно је упадљиво да у целој халабуци око „геј параде“, нико ништа није питао стручњаке – психијатре, психологе, социологе, те специјалисте многих медицинских области. Разумљиво је да се они сами држе по страни, јер њихови ставови не иду на руку активистима ЛГБТ идеологије"

bas gosn' bakarec i njemu slicni "moralisti" su oni koji ne konsultuju naucnu zajednicu.

za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

ostatak teksta je pun slicnih zamena teza, "logicnih" zakljucaka, i sveopste informisanosti.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 14 октобар 2010 20:09
Бивша демонстранткиња
Браво, Бакарецу! Одлично сведочење и анализа.
А колико се на свим ТВ видело, на МОБИЛНОМ МАМОГРАФУ СУ РАЗБИЈЕНИ ПРОЗОРИ ИЗНАД НАТПИСА "Б 92", те сам уверена да је то разлог што се возило нашло на удару.
А зашто власт, која наводи мамограф као пример вандализма "хулигана", не објави узрок због кога је мамограф сад у центру престонице, а пре тога се шетао по Србији - ПОЈАВА РАКА КАО ЕПИДЕМИЈЕ У СРБИЈИ УСЛЕД БОМБАРДОВАЊА ОСИРОМАШЕНИМ УРАНИЈУМОМ ОД СТРАНЕ "НАТО" ПАКТА. Зашто се јавно не изнесе проценат повећања оболелих од рака сваке године - од 1999. до данас, по регионима и на нивоу целе државе? Власт се бави "хулиганством" тзв. међународне заједнице, али здушно застрашује свој народ и омладину. ДОСТА!!! Кад видим ову власт и њен учинак, срамота ме је што сам 5. октобра била испред Скупштине.
П.С. Нешто тад нисам приметила нигде Тадића, а ни раније на митинзима и демонстрацијама.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 14 октобар 2010 20:12
Жика С. Тадић
за Србу:

одличан коментар!?!
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 14 октобар 2010 20:19
k
svaka čast gospodine bakarec, opravdali ste svoje ime. koliko je lepo čitati objektivne tekstove ljudi, koji ne žele da podležu propagandi, i koji svakom rečenicom pogađaju pravo u centar. ovog "demokratskog" ispiranja mozga je već svima preko glave i, kao što ste i sami naveli, parada je bila samo povod za iskazivanje nezadovoljstva. nažalost, time što smo 9. i 10. oktobra pokušali da odbranimo tradicionalne vrednosti ovog naroda, dali smo sotoni povoda da nas opet predstavlja kao divljake žedne krvi koji nikada neće shvatiti evropsku "kulturu". godinama sam verovao da su sve one priče o svetskim zaverama obične budalaštine, kako sam samo naivan bio... ovo što se događa u svetu, mislim na tiraniju jednoumlja, nateralo me je da dublje istražim tu tematiku. mogu samo reći da dobra biti neće ako se ljudi na vreme ne osveste i ne vrate Bogu.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 14 октобар 2010 20:35
нови октобар, почетак
На страни грађана Србије који су против неморала на улицама, стоји највећи број европских католика, православаца и муслимана, па и велики број протестаната. Срби у томе не могу бити већи европејци него што јесу, могу бити мирне душе у вези с тим.
Што се тиче демонстраната 10-10-10, уз њих је сигурно добар део Србије, јер су они протестовали против режима, а геј-парада је била само повод. Све више процена, чак и званичних органа, иде у прилог томе да су демонстрације биле политички мотивисане, против корумпиране и неспособне власти, с чијом се политиком и начином вођења државе већина грађана не слаже.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 14 октобар 2010 20:39
dr klinicki psiholog
Gospodin Bakarec je na pocetku teksta dao odlicno zapazanje. Niko nije pitao psihologe i psihijatre 1973. godine kada je homoseksualnost ukinuta kao poremecaj nasilnim putem. Politicka odluka koja vidimo da je danas tu grupu ljudi pretvorila u tirane, koji traze od svih da im se klanjaju i dive.

Gospodin koji se potpisao kao lekar, treba da zna da je te godine psihologija i psihijatrija dozivela naucni poraz od kojeg se nikada nije oporavila.

Dakle, da i danas vecina psihologa i psihijatara misli da je homoseksualnost bolest, ali mnogi cute jer ako iznesu svoj stav ode im licenca.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 14 октобар 2010 20:51
Angel
Dobar tekst. Poduži, al dobar.

Za broj ljudi - samo na terazijama je u jednom trenutku moglo biti po slobodnoj proceni 5.000-6.000 ljudi.

Mitropolit Amfilohije je u selu Klinci 11 oktobra održao sažet govor na liturgiji u vezi sa paradom srama:

„Ево, јуче смо гледали какав је смрад отровао и загадио престони град Београд, највећи смрад содомски који је ова савремена цивилизација уздигла на пиједестал божанства. Тај смрад је јуче загадио Београд, град Пресвете Богородице. Београд је био њен кроз вјекове, ње чедне и цјеломудрене и то је његов смисао. Град оне која је Христа Бога родила, град хришћански. И ето, у име некаквих такозваних људских права, јуче је загађен“.

„И видите, једно насиље, насиље тих обезбожених и настраних људи изазвало је друго насиље. Па се сад питају ко је крив и ту дјецу називају хулиганима! А не питају се они који су дозволили да се тим смрадом загади град Београд да нијесу они допринијели тиме што су дозволили да та куга, та пошаст содомска оскрнави Београд као што је оскрнавила и друге европске градове“.

„Будите увјерени да је то предуказање пропасти хришћанских народа. Бог ће знати кад ће ударити Својим бичем и опоменом, али се то већ полако припрема. Не могу се градити људи, народи, културе и државе на гадости, нечистоти и смраду, на безбожништву“, закључио је Митрополит Амфилохије.

http://svetigora.wordpress.com/
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 14 октобар 2010 20:56
ZerBs
The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) is published by the American Psychiatric Association and provides a common language and standard criteria for the classification of mental disorders. It is used in the United States and in varying degrees around the world, by clinicians, researchers, psychiatric drug regulation agencies, health insurance companies, pharmaceutical companies and policy makers.
The DSM has attracted controversy and criticism as well as praise. There have been five revisions since it was first published in 1952, gradually including more mental disorders, although some have been removed and are no longer considered to be mental disorders, most notably including homosexuality.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 14 октобар 2010 20:57
Nesha
Tragikomican pokusaj izvrtanja cinjenica - od cinjenice da je homoseksualizam jos pre tri decenije skinut sa spiska "bolesti", do pokusaja relativizacije huliganstva koje su ti "mladi ljudi" (o, eufemizma!) iskazali. Ali, od druga Bakareca se vise i ne ocekuje.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 14 октобар 2010 21:14
Дарко Станојевић
Г. Бакарец, било је људи из медицинске бранше који су осудили параду, један је и наш доајен сексологије (уз остале области) др. Јован Марић.

Нова Србија (НС) је против одржавања Параде поноса 10. октобра, јер сматра да је то чисти егзибиционизам и "неправи начин" борбе за своја права, изјавио је данас потпредседник те партије Јован Марић. Називајући тај догађај "пародијом поноса", Марић је на конференцији за новинаре рекао да НС ниједног тренутка не може да подржи дискриминацију, ако постоји, или насиље за које се предвиђа да ће га можда бити, али да припадници те популације своја права треба да штите кроз институције.

"Нисам видео у медијима да су на било који начин хомосексуалне особе биле жртве мобинга, да су их истерали однекуд због тог хомосексуалног опредељења, да су имали неке проблеме на радном месту", објаснио је он.

Марић је додао да је други разлог зашто је НС против Параде поноса то што она "добрано урушава традиционалне вредности српског народа", против ње је Српска православна црква и патријарх, а "после патријарха се не говори".


Осим Патријарха, који је светачки отћутао, овоме се нема шта додати и одузети. А ни вашем тексту.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 14 октобар 2010 21:14
Само писана реч остаје
Хвала Бакарецу за писано сведочење овог догађаја, јер само писана реч остаје да сведочи за историју.

Зато је добро да сведоци и учесници напишу своја сведочења и учине их јавним, да се истина шири а одбрана истине помогне.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 14 октобар 2010 21:31
Влада Канада
Зашто се ZerBS и Nesha позивају на америчке и западно-еуропске изворе, или изворе које они контролишу. Ови извори нису Апсолутна Истина, да не кажем Библија. Нису они једини свет, који постоји на планети Земљи. Нека погледају и руске, кинеске, арапске. Што више извора прочитају, стећи ће много објективније знање, не само из овог, него из свих других области.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 14 октобар 2010 21:31
Copy - Paste
НСПМ
„Парада поноса“ и остаци Остатака (европске) Србије
Владислав Б. Сотировић
среда, 13. октобар 2010

.... "Та јавна подршка тадашњим рушиоцима Београда, који су 2000. године запалили зграду Народне Скупштине коју су добрим делом опљачкали а затим отели ватрено оружје из полицијске станице Стари Град (замислите реакцију власти у САД-у, Британији или Француској да вам фудбалски хулигани запоседну полицијску станицу и отму наоружање) није ни за какво чуђење обзиром да је верификација и легализација овог државног удара са парламентарном пироманијом требала да има исте оне политичке ефекте у Србији који су постигнути године 1933. у нацистичкој Немачкој након паљења државног Рајхстага – укидање демократије и запушавање уста свима који противурече режиму. Међутим, тада, тог 5. октобра 2000. године напади „демократских“ фудбал-хулигана под руководећом диригентском палицом ваљевског хипи-сликара Макија на органе реда нису били уједно и напади на саму државу као што је то случај сада десет година касније. У међувремену, командант тих хулигана из 2000. године је ослобођен судског процеса за класичан вандализам и хулиганство против државе и то веровали или не од стране самог председника државе који је десет година раније и сам био један од рушилаца главног града."

- Кога ова власт прави лудим?
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 14 октобар 2010 21:51
Tihomir, Uzice
Bravo Nebojsa!
Ova tvoja jasna,britka,nedvosmislena,i pre svega mudra analiza jeste ono sto i mi iz DSSa ocekujemo mnogo cesce i blagovremeno iz Centrale.
Posle ovoga siguran sam da cemo istrajati.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 14 октобар 2010 21:53
Jasna
@gosp lekar
je zaboravio da kaze da se do promene stava da homoseksualnost vise nije bolest,doslo glasanjem ,na nekom americkom kongresu neuropsihijatara,a pre toga se smatralo bolescu.
Dakle do promene stava svetske zdravstvene organizacije,nije se doslo na bazi nekih novih naucnih saznanja i dokaza,vec neuropsihijatri seli pa glasali.A svima je poznato da se glasovi mogu i kupiti.A koliko je gey lobi jak u svetu je opstepoznata cinjenica.
Sto se tice svetske zdravstvene organizacije o primeru korupcije u istoj, imali smo priliku da se uverimo nedavno povodom proglasenja pandemije svinjskog gripa, od strane iste.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 14 октобар 2010 21:55
Micca Beg
@Nesha

Demokratsko pravo svakog drustva,zajednice je da oformi pisane i nepisane kodekse shodno svom kulturnom i istorijskom nasledju,tehnoloskom razvoju,aspiracijama...
U muslimanskim zemljama ne da ne bi bilo parade vec bi,nesrecnici,camili u zatvorima.
U GB ,koja vazi za bastion sloboda,i princa Carlsa omalovazavaju zbog takvih sklonosti...
U zapadnim kulturama nepristjno je ulaziti u bilo cije materijalno,porodicno stanje,sklonosti...
Nije problem u demokratskoj vecini Srbije vec agresivnoj manjini homoseksualaca koja vredja monahinje,zeli smrt drzavi i svesno izaziva nerede u Beogradu kako bi zadovoljila svoj ego.
Standardni anti-srpski lobi:Karanovic,Jovanovic,Ciplic i placeni gosti ne bore se za sveukupna ljudska prava...
Oni ne znaju cak ni da glume-klasicna ssmira i kuc.
Sve vise podsecaju na provincijsku amatersku putujucu trupu.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 14 октобар 2010 21:57
Robert Lee
za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

Idi begaj...i bas svi treba da verujemo u "renomiranu" svetsku organizaciju ogrezlu u korupciju.
Oni su na primeru svinjskog gripa pokazali o cijem zdravlju brinu - o zdravlju farmacetskih korporacija a nas sve skupa smatraju majmunima, svinjama i zamorcima.
Uz to najveci procenat homoseksualizma se belezi upravo u tzv. "drustvenoj eliti" koja nece stati na ovome. Za ocekivati je da se i drugi poremecaji seksualnosti uskoro skinu sa liste...nekrofili, zoofili, pedofili...
Sve je to samo ljubav, zar ne?
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 14 октобар 2010 22:26
Даг
А шта је са парафилијом у врху власти? Да ли су неки од њих били уцењени обелодањивањем њихове приватности, што је то омиљени начин рада обавештајних служби. Много је око ове Параде срама (честитам аутору чланка!) било страствених исказа највиших државних чиновника. Толико узбуђења ни око чега! Зашто?
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 14 октобар 2010 23:03
Goran P. Bg.
Bio sam na ulici 10. da vidim...
Zakljucak: Ponizavanje, teror nad srpskim narodom uz propagandu uz jezive predstavnike drzave, koji su bas preterali u svemu.
Vise se Srbija, umiriti ne moze.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 14 октобар 2010 23:17
Зоран
"А можда ће му баш овај разуман став, једног дана помоћи у освајању неке функције?"______ А можда ће му сачувати образ. Моћи ће да прође улицом и за 10 година и сваком да погледа у очи.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 14 октобар 2010 23:28
кругодвојкаш
У потпуности сте пренели и моје утиске.
Прочитавши текст,као и коментаре на њега, искрено сам осетио задовољство што нисам усамљен у ставовима и утисцима од 10-ог. Проблем је само што је пријатан осећај потрајао врло кратко,јер сам се сетио око чега са слажемо.
Препоруке:
0
0
31 петак, 15 октобар 2010 00:08
SARAKOCEN
Svaka čast Nebojša na odličnom i objektivnom tekstu, a sada nešto sasvim drukčije:Ja bih još jednom o tome kako je došlo do toga da se Homoseksualnost skine sa spiska "bolesti" ili bolje reći poremećaja ličnosti, neko je pomenuo da je bilo na nekom skupu američkih kliničkih psihologa pre otprilike 30 godina i tačno je da se glasanjem došlo do toga da to nije "bolest" i što je najinteresantnije u celoj toj priči rezultat je bio vrlo tesan 2-3 glasa više u prilog današnjem tumačenju tog poremećaja.Što znači da nije baš bilo aklamativno prihvatanje tog stava pa samim tim nema razloga za slavodobitnost gej-aktivista kako imaju "naučnu" potvrdu da je sa njima sve u redu.A sada sledi objašnjenje kako je do tog famoznog "kopernikanskog" obrta u tretiranju homoseksualnosti došlo, a ovo pišem na osnovu priče jednog američkog kliničkog psihologa,srpskog porekla,znači čoveka od struke.Homoseksuaknost se lečila pre tog famoznog kongresa kao teški oblik poremećaja ličnosti otprilike kao i narkomanija dugo i mukotrpno uz velike troškove sa vrlo surovim metodama (elektrošokovi) i sve je to trajalo dugo i bilo je vrlo skupo (otprilike oko 6 meseci u proseku) i često bez ikakvih rezultata, a sve o trošku zdravstvenog osiguranja.Pa su onda došli do Solomonskog rešenja da je bolje da se to skine sa spiska bolesti jer će to biti isplativo svima; državi, jer neće više ništa da je košta,homoseksualcima jer će biti pošteđeni brutalnog postupka odvikavanja od poremećaja a i psiholozima jer će biti pošteđeni frustracija zbog neuspeha tretmana što je bila česta pojava u lečenju tog poremećaja.
Препоруке:
0
0
32 петак, 15 октобар 2010 00:21
Farmer
Ima jedna nijansa koju autor ne uočava dovoljno. Mediji jesu režimski, ali ne režima formalno na vlasti. Ovi mediji podržavaju Tadića zato što im to neko nalaže, a taj koji to čini se ne zove Tadić. To je jasno i po tome što svaki pokušaj samostalnog delovanja Tadića ovi mediji nepogrešivo identifikuju. Primer je kampanja protiv Jeremića i medijska promocija SNS. Dakle ovaj režim je u šaci.
Препоруке:
0
0
33 петак, 15 октобар 2010 00:55
ТОПОЉ
Чедомир Јовановић каже да ДС треба да се огради од глупости које прича Драган Ђилас.Ово само потврђује моју раније изречену тезу на овоме сајту да ЛДП из сјенке влада Србијом.Јовановићева изјава то апсолутно потврђује."Смрт држави",парола виђена на геј паради еквивалент је оној из 2000-те-"Отпор стоко,Отпор".Кроз обадвије пароле вријеђају се грађани Србије.Па то се види из авиона.Господин Бакарец у овом тексту направио је једну грешку.Наиме,Крста Мишић(Василије Пантелић)није предао никакав списак младих београдских илегалаца мајору Кригеру(Стево Жигон)него Мишићев претходник из 1941-ве с почетка њемачке окупације Београда.Крста Мишић је личност из серијала "Повратак Отписаних".А тај Мишићев претходник је лик из серијала "Отписани" и скончао је у класичној сачекуши.И камо среће поштовани Небојша да сте Ви у праву кад је Мишић у питању.Да не буде забуне,не због предаје списка београдских илегалаца Кригеру,већ због чињенице да је крај трећег рајха већ био на измаку.Била би то лијепа симболика да се назире крај ове агоније.Нажалост слуге америчког фашизма и њихове газде настављају газити Србију.Докле,видјећемо.
Препоруке:
0
0
34 петак, 15 октобар 2010 03:22
Jugoslav Erac
Dobar tekst Nebojsa.
Citajuci NSPM tekstove u Australiji, imam neku nadu da moj Narod nije potpuno satrven!
Препоруке:
0
0
35 петак, 15 октобар 2010 06:56
м. -ић
Поштовани г. Бакарец, ви сте баш један од оних културних еуропских који се с парадирањем не слажу, али опет иду да виде. И као такав, више штете чините Србији од оних који парадирају. Они су макар за параду узели паре, а ви сте изашли и тиме им, веровали или не, дали пуну подршку и право, за џаба.
Требало је, ако немате снаге или воље или већ чега, да седите иза спуштених ролетни и крај угашеног телевизора. То су радили мирни и поштени грађани. Ако сте већ излазили, требало је и ви да будете у прилици да зарадите коју модрицу. То су радили храбри и поштени грађани. Овако, хвала на чланку, али није требало.
Препоруке:
0
0
36 петак, 15 октобар 2010 09:05
Oзрен
Поштовање за све присутне.
Људи виде, људи се буде. Само храбро.
Као што сам написао више пута:
Наше снаге јачају сваким новим даном!
Препоруке:
0
0
37 петак, 15 октобар 2010 10:20
A.M.
@СРБА
Свака вам је на мјесту. Треба додати и то да је, нажалост, и ДСС дио те преваре. Странка која се по резултатима ни по чему не разликује од ДС се упорно представља као националистичка, а у томе увелико помаже и "спиновање" од стране Чеде и сличних, као он их напада, а ми трба да вјерујемо да су то противници.
Понекад укључим радио Фокус, то је иначе радио СНС, са националном фреквенцијом. Требате послушати емисију коју води Владимир Ђукановић, иначе некадашњи ученик Бориса Тадића. Човјек изгара у "нападима" на данашњу власт, а одушевљени активисти СНС-а се "укључују" у емисију да покажу колико је грађана Србије на страни те странке.
Нема дана да прође беѕ Томе или Вучића на неком дневнику.
У сваком случају сан наших пријатеља са запада је да "националисти" гласају за прихватљивог Коштуницу, још прихватљивијег Тому, а нипошто за "примитивце" из СРС. У том смјеру дјелује и већина наших аналитичара, са часним изузецима.
Колико ће нас попасти ту причу, видјећемо на сљедећим изборима.
Препоруке:
0
0
38 петак, 15 октобар 2010 10:23
Лаки
Комплетан текст. Литерарно беспрекорно написан, од увода до закључка. Садржај у цјелини, као и избор примјера којима се доказује тврдња, одлично одабрани.

Браво Бакарец, позитивно си ме изненадио. ( Због искрености употребљавам "си" а не "сте", а и по новоговору се инсистира на "Ти")
Препоруке:
0
0
39 петак, 15 октобар 2010 12:48
beba
jao brate, samo ti razmisljaj... struka je iznela svoje misljenje, kao i svetska zdravstvena organizacija. parafilija hahaha

drugo, sta fali ukidanju drzave? si cuo za anarhizam nekad? uci se to iz istorije politickih teorija, ima na FPNu

pozdrav
Препоруке:
0
0
40 петак, 15 октобар 2010 13:16
Саша Живковић
Браво за коментар! Потврђујем написано јер сам и сам учесник демонстрација од раних јутарњих часова а као члан ОБРАЗ-а желим да кажем још нешто: у улици Краљице Наталије су радиле продавнице и није украдена нити једна поморанџа са изложених гајби а камоли да је нешто разбијено. Даље, никаква комуникација између чланова тога дана није постојала јер неки просто нису имали кредита на мобилном ни за обичну поруку! Све је било спонтано.
Препоруке:
0
0
41 петак, 15 октобар 2010 14:17
Небојша Бакарец
Као одговор појединима, навешћу још неке разлоге због којих је требало и због којих увек треба забранити параду мужеложника, женоложница, свеложника и нејаснополника?
Скаредност намећу као пожељну и најмање, једнако вредну хетеросексуалности. Често, због пропаганде, та „вредност“ бива приказивана и као привлачнија и пожељнија од хетеросексуалности, јер је „модерна“,“слободна“, „тренди“,„кул“,“хип“,“ин“,лепо упакована у маркетинг дугиних боја, музике, шарених сличица, брендова, представа. Такође, „пожељности“ скаредног доприноси подршка "угледних", коју смо видели у свој нискости, евроинституција, амбасадора, странака, режима, и тзв. уметника.
Следећи механизам који се редовно појављује,поред наводне угрожености, је да хомосексуалци под привидом борбе за једнака права, траже права која им не припадају и већа права него што их имају хетеросексуалци.
Омиљени механизам је и етикетирање противника као фашиста и нациста (иако је познато да су бројни припадници врха немачког нацистичког режима били хомосексуалци, што данашњи гејови вешто крију), као и набрајање познатих личности из историје које су наводно биле хомосексуалци.
Већ деценијама се и у погледу наметања ових парафилија користе опробане технике испирања мозга јавности.
Прва техника је десенсизација јавности, односно успостављање неосетљивости и замора, резигнације и слегања раменима на помињање ових настраности. Циљ је да људи на ово почну да гледају као на нешто нормално и уобичајено.
Друга техника је ометање. То је психолошки тероризам који треба да ућутка противљење хомосексуалности, и уопште изражавање другачијег мишљења или чак спречавање подршке другачијем мишљењу.
Трећа техника је преобраћање и она је најкомпликованија. То је процес током кога се предрасуде и уопште ставови против хомосексуалаца, посебним методама, усмеравају у корист истих. Користе се технике мимикрије и камелеонства али је примарно да различити медији и друштвени кругови шире афирмативне ставове о „геј“ популацији и понашању.
Препоруке:
0
0
42 петак, 15 октобар 2010 14:24
Небојша Бакарец
И да завршим, хомосексуалност као појава, није модерност, већ декадентност и дегенерисаност, није ни слободна, већ ропска. Није пожељна, него непожељна. Није корисна, већ штетна. Није вредна, већ безвредна. Није плодна, него јалова. Није привлачна, него одвратна. ПОЈАВА! То не значи, наравно, да су људска бића-особе, које су припадници лезбијских, педерских, бисексуалних и трансродних група, безвредна, непожељна и одвратна бића. Као што на један другачији начин то нису ни наркомани или алкохоличари. Да ли је хомосексуалност болест и да ли се може лечити (психолошки и сексуални поремећај и ометеност, не подразумевају аутоматски и болест), не може се са сигурношћу ни тврдити, ни порећи, јер наука о томе није дала коначну реч.
Препоруке:
0
0
43 петак, 15 октобар 2010 15:23
Maja
Svidja mi se tekst. Da li postoji negde spisak ostecenih tj. unistenih objekata prilikom pederbala?
Meni svi pricaju da je demoliran grad i ti koji tako govore, sve ucesnike svrstavaju u red huligana. Moliv vas dajte neki spisak da sama vidim sta su unistili, posto ja nisam bila na demonstracijama, niti sa imala priliku da se posle nje prosetam.
Препоруке:
0
0
44 петак, 15 октобар 2010 15:45
bgd1987
Ма не занима тренутну власт то да ли је хомосексуализам болест или није, њих интересује једино да се задрже што више на власти додворавајући се Бриселу и Вашингтону, притом плашећи народ да нам прети изолација, повлачење страних инвестиција, санкције, бомбардовања, смак света итд, све најгоре уколико неко други дође на власт уместо њих... А што је најгоре, народ им верује. Покварене медијске манипулације, благо речено одвратне замене теза имају ефекта на народ који је ионако преплашен. Мене брине то што српску младост деле и терају на мржњу, чист пример је онај полицајац који виче на демонстранта да је 'његов град дошао да ломи', свака част полицији, примали су ударце и каменице па и имају право да мрзе нападаче, али нико није дошао ничији град да ломи. Демонстранти су били огорчени људи који више не знају како да се боре против понижавања које трпе сваки дан, немаштине која тера људе да секу себи прсте само да би скренули поглед јавности бар на тренутак. Напад демонстраната је био напад на власт, потез очајних људи који не виде никакву перспективу, никако на град, што власт упорно протура како би своје противнике прогласили и противницима народа.
Препоруке:
0
0
45 петак, 15 октобар 2010 15:46
Angel
@Топољ

Чедомир Јовановић каже да ДС треба да се огради од глупости које прича Драган Ђилас.Ово само потврђује моју раније изречену тезу на овоме сајту да ЛДП из сјенке влада Србијом.Јовановићева изјава то апсолутно потврђује."Смрт држави",парола виђена на геј паради еквивалент је оној из 2000-те-"Отпор стоко,Отпор".Кроз обадвије пароле вријеђају се грађани Србије.Па то се види из авиона.


http://www.youtube.com/watch?v=TSbxweULFYk
Препоруке:
0
0
46 петак, 15 октобар 2010 18:48
dragan gnjatovic
svaka cast!
Препоруке:
0
0
47 петак, 15 октобар 2010 18:49
Jasna
@bgd1987
Apsolutno tacno.
Препоруке:
0
0
48 петак, 15 октобар 2010 19:26
Горан Јевтовић
Господине Бакарец, опростите, али као правоверном Србину, и за текст и за коментаре, једноставно ("по српски"), БРАВО МАЈСТОРЕ и АЛАЛ ВЕРА ПРАВОСЛАВНА !
Препоруке:
0
0
49 петак, 15 октобар 2010 19:44
011@Micca Beg
Значи и принц Чарлс?
Препоруке:
0
0
50 петак, 15 октобар 2010 19:58
ББ један
Браво за текст. Зашто нисте присутнији у јавности?
Препоруке:
0
0
51 петак, 15 октобар 2010 21:04
Kojs
Bravo Nebojsa.U jednom trenutku sam pomislio da nam nema spasa ali posle ovakvih reci ja se radujem.Ipak nas ima koji sumjamo.Hvala.
Препоруке:
0
0
52 петак, 15 октобар 2010 22:16
Mk
Svaka cast.Vrlo dobar i izbalansiran tekst
Препоруке:
0
0
53 субота, 16 октобар 2010 02:49
XYZ
У принципу не читам дугачке текстове. Ваш је супер.
Препоруке:
0
0
54 субота, 16 октобар 2010 10:14
Vladimir
Bravo Bakarec, tekst je odlican.
Препоруке:
0
0
55 субота, 16 октобар 2010 14:03
Душан Ариљевић
Овај коментар је пре свега упућен аутору текста господину Небојши Бакарецу па око хоћете да га цензуришете бар га проследите аутору текста, бићу Вам захвалан.
Од 54 објављена коментара на текст "Зашто сам изашао на улицу 10. октобра и шта сам тамо видео" 50 је оних који својим садржајем потврђују ставове аутора текста. Четри се противе аутору али су сва четри мање више са истом поруком односно написани су као реакција на само једно, једино запажање (од бар стотину, која је Н.Б. изнео) у веома опширном опису догађаја. Односе се на мишљење аутора текста о хомосексуалцима у медицинском смислу речи. Можда је то најбоље илустровати у другом "додатном јављању" коментару Н.Б.
То не значи, наравно, да су људска бића-особе, које су припадници лезбијских, педерских, бисексуалних и трансродних група, безвредна, непожељна и одвратна бића. Као што на један другачији начин то нису ни наркомани или алкохоличари.

Ова крајње лицемерна констатација је најмање што се може очекивати од личности јоја је образована, друштвено одговорна и најпре хумана, што Г. Бакарец јесте. Наглашавање да неко није безвредан, непожељан и одвратан зато што је хомосексуалац је уствари понижавање те особе. А да би појачао своју тврдњу г: Бакарец "на један другачји начин" сврстава-пореди хомосексуалце са наркоманима и алкохоличарима.
Да ли је хомосексуалност болест и да ли се може лечити (психолошки и сексуални поремећај и ометеност, не подразумевају аутоматски и болест), не може се са сигурношћу ни тврдити, ни порећи, јер наука о томе није дала коначну реч.

Шта вреди и кад наука да реч ми, у овом случају г. Небојша Бакарец хоће д одлучи о коначности. Наука о много чему ( о свему) није дала последњу реч али то не значи да се постојећа, стечена сазнања не користе!
На крају имам пуно примедби на текст "Зашто сам изашао на улицу 10. октобра и шта сам тамо видео" јер се највећи део садржаја не поклапа са оним што се доггађало поаследње недеље у Београду. О томе накнадн.
Препоруке:
0
0
56 субота, 16 октобар 2010 23:18
Micca@011
Necemo se potresti i ako jeste i ako nije.
U njegovom slucaju to nije samo njegova stvar-narusava bezbednost dinastije(bas kao i njegov deda-stric koji je abdicirao)i sestu najbogatiju porodicu na svetu.E,kad je kapital u pitanju....
Препоруке:
0
0
57 недеља, 17 октобар 2010 10:32
vlaja
lekar
" Екстремно је упадљиво да у целој халабуци око „геј параде“, нико ништа није питао стручњаке – психијатре, психологе, социологе, те специјалисте многих медицинских области. Разумљиво је да се они сами држе по страни, јер њихови ставови не иду на руку активистима ЛГБТ идеологије"

bas gosn' bakarec i njemu slicni "moralisti" su oni koji ne konsultuju naucnu zajednicu.

za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

ostatak teksta je pun slicnih zamena teza, "logicnih" zakljucaka, i sveopste informisanosti.

Gospodine "lekar", isti ti lekari iz WHO ( Svetska Zdravstvena Organizacija) koji su proglasili pederastiju normalnom stvari, osumnjiceni su za primanje mita kako bi proglasili AH1N1 veoma opasnim virusom i time omogicili korporaciji Dzozefa Bajdena da proda milione i milione vakcina. Tako da molim vas....!
Препоруке:
0
0
58 недеља, 17 октобар 2010 12:12
Branko
Najbolje bi bilo da se još više ljudi okupilo u Beogradu i onemogućilo da se ta sramotna parada i pokrene.
Ali ipak, BEOGRAD JE REKAO -NE- SATANIZMU !
To je za svaku pohvalu !
SVE ZA HRISTA, A HRISTA NIZAŠTA ! ! !
Препоруке:
0
0
59 недеља, 17 октобар 2010 13:00
Соломон
Господине Бакарец...једино што могу рећи апропо вашег текста,али заиста искрено и од срца,јесте следеће...свака част!
Препоруке:
0
0
60 недеља, 17 октобар 2010 21:14
Dejan VR
Тамо је најмање било педера.Већини је то , ипак, само карактерна особина.
Препоруке:
0
0
61 понедељак, 18 октобар 2010 00:35
R...
Bolesni ljudi koji su setali ulicama onoga dana borili su se za nesto ne znajuci ni oni za sta. kada biste ih pitali sta je TO niko pojma nema. Kada ih pitate koliko para je ulozeno za bolesni cirkus koji nadam se nikada vise nece prosetati ovim gradom kazu par hiljada eura...e ovako: svaki policajac ce dobiti po 20 posto za mesec oktobar, sto znaci 5600 policajaca puta 5000 hiljada, racunajmo da je plata 25000 hiljada dinara sve to kosta 28 000 000 dinara ili ti 260 000 i nesto eura...+ gorivo koje je potroseno da se doveze tolika milicija iz unutrasnjosti u Beograd...+ sav taj cirkus u organizaciji bolesnih koji je drzava sigurno pomogla odredjenom sumom novca...+ steta od 1 000 000 eura polomljenog grada....zasto je polomljen?...zato sto manjina ima vece pravo od vecine, zato sto se bolesni uzdizu, a biju se normalni i zdravi...znaci za nepotrebnu budalastinu je ulozeno moze se reci i 1 500 000 eura...ako ne i vise..sigurno...da li su se te pare mogle uloziti u humanije svrhe, koliko se ljudi moglo izleciti ovim parama...od 1997-2000 izgradjeno je oko 2-3000 stanova...od 2000, ili ti od demokratskih promena do dana danasnjeg oko 200-300...koliko se stanova moglo izgraditi za ove pare, koliko se ljudi zbrinuti, skole su se mogle izgraditi i vrtici za decu, ups pardon, zasto da nam prave vrtice kada nam jos malo nece trebati, bice vecina u drzavi pederi pa cemo imati sve manje dece..................................
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 18 октобар 2010 00:37
R...
da li ste videli koliko dizalica ima po Beogradu da se izgradi nesto...putevi u centru Beograda su katastrofalni, a i sire...bolnice nam oronule, duva kroz njih kao i u nasim vozovima bez grejanja zimi,..odes da operises kataraktu, a tamo dobijes upalu pluca...i taj sektor ce privatizovati...eeeeejjjj da kupi neko i ako slucajno nemas para aj zdravo nema lecenja...jer smo mi srbi takvi, gledamo se kroz novac,hocemo preko noci da postanemo bogati, pa kada propadnemo drugi nam je kriv...i ne znam sto se hvale toliko za ukidanje tih viza i kako sad mozemo lakse da odemo u inostranstvo...zasto da idem kada je to inostranstvo doslo ovde kod nas, evo zbog toga cemo platiti cenu da gledamo bolest na nasim ulicama,a da mi normalni i nasa deca budu prebijani u ime demokratije i Evropske unije koja nam nece sigurno doneti nista dobro, a ne vidim ni sada sta je to dobro do sada sto nam se desilo za poslednjih 10 godina, a tolko su iscekivali demokratrsku vlast,i nema vise price kao pre 5-og oktobra da pare svakoga dana stizu u Srbiju, daju i sakom i kapom, bez viza se moglo ici i u hrvatsku, bosnu, makedoniju, crnu goru pa su i tamo retko isli ljudi, nemoj da smo smesni, koliko samo kosta viza za jednu evropsku zemlju, nekoliko hiljada dinara, e spasili su nas svaka im cast...u pravu je bio pokojni patrijarh Pavle ....Budimo ljudi i ako smo Srbi...smejali smo se tome...
Препоруке:
0
0
63 понедељак, 18 октобар 2010 13:15
Vera Nastasovic
Svaka čast za stavove i tekst. Nema vas mnogo u javnosti, aktivirajte se ako želite dobro ovoj zemlji.
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 18 октобар 2010 17:01
nena
Imam utisak da ljudi jednostavno, kao sto su odrzali veru i obicaje pod Turcima i dan danas, iako su "pod tihom okupacijom" zaposlenih koje placaju EU i Amerika da zastupaju njihove interese, imaju razvijenu "kolektivnu svest" i ne primaju se lako na svaku SARENU LAZU koja im se nudi. Nikako ne mogu da shvatim kako nasi ljudi tako lako postaju "janicari" i za malo para i uticaja su spremni da pristanu i urade sve sto se od njih trazi. Bravo za tekst i zapazanja. Citav zivot se ponasam nenasilno, ali vidim da se u stvari u rukavicama i pod formom "demokratije i ljudskih prava" sprovodi nevidjeno nasilje.
Препоруке:
0
0
65 уторак, 19 октобар 2010 14:32
Пипилентије
Чланак је одличан, хвала. Једина неистина (омашком) је да су сви присутни били иза пароле СМРТ ДРЖАВИ. Нису сви: државни министар је био испред те пароле, крчио јој је пут.
Препоруке:
0
0
66 уторак, 19 октобар 2010 16:09
Smiljka Dragas
PARADA POSILJAOCA PORUKA

Jedno je, cini mi, se nesporno - 10.10.2010. poslate su nam na desetine PORUKA. Navescu samo
neke POSILJAOCE:

- NEVLADINE ORGANIZACIJE (MOZE I CIVILNI SEKTOR) inace organizatori Parade - dobro obuceni od strane "DONATORA" koji finansiraju njihove projekte iz oblasti stvaranja i delovanja tzv.
"Civilnog drustva" (usput, i "pederi" i "novinari" i "navijaci", po "Standardima" "DONATORA"
pripadaju korpusu Civilnog drustva),
- DRZAVNI APARAT - koji nekada, a i sada finansiran i obucavan od strane "DONATORA", mora da vrati dugove - pare su pare, nista nije dzabe (nema tu nista nejasno!),
- POLITICKE PARTIJE, i one koje su na vlasti i one koje su u opoziciji (usput, po nekim definicijama one jesu, po nekim nisu deo korpusa Civilnog drustva),
- OLOS, koji uvek nadje nacina da profitira u haosu,
- ANALITICARI - samo bog zna sta sve oni analiziraju,
- MISAONI LJUDI - oni razmisljaju, ne bi da se mesaju, imaju oni preca posla,
- CRKVA - dosledna hiljadama godina,
- MLADI LJUDI

Gde sam ja bila 10.10.2010.? Na ulici; Sta sam radila? Fotografisala ono sto je bilo dostupno. Organizator, finasijer, inicijator, korisnik - JA.
Препоруке:
0
0
67 уторак, 19 октобар 2010 17:33
Prof.dr Markovic
Precizno, iscrpno i TACNO.U skladu sa svojim imenom.
Hvala Vam gospodine Bakarec.Svima nam se smucilo, a dokle cemo trpeti.Dokle da nas ponizavaju na svaki nacin.I za hriscane je to preko jego!!!
Препоруке:
0
0
68 среда, 20 октобар 2010 10:17
Srdjan Milosevic
Slazem se da je organizacija parade bolesnih i izopacenih ljudi bila velika greska.Koliko vidim, ovde se poprilicno skrenulo sa teme i usmerilo na napad na Gospodina Predsednika Tadica,i ostalih koalicionih partnera.Bas kao slucajno,napadaju ih bas oni koji se proglasavaju zastitnicima stare i izlizane politike vojvode od zardjale kasike.Bas me zanima kako bi gospoda iz rasplinutih radikala ovo organizovali? Da se ni oni ne bi sagihjali zarad neke *casti*, pa na su na kraju morali i da kleknu,usput velicali nasu *pobedu* nad celim svetom!Ja sam pratio dogadjanja u Beogradu i takodje psovao one bogohulnike sto su paradirali u ruzicastim tangama ili vec nesto tako,nisam mogao dugo ni da gledam,da na bih morao da kupujem novi televizor.Kada me je cerkica od devet godina pitala sta su to homoseksualci...tu sam *pukao*.Sta reci detetu,a da se ono ne zamisli...narocito ako je prilicno inteligentno.Najlakse je napadati vlast i pljuvati po njima.Ne kazem da su postupili narucito mudro,ali treba malo razmisliti i sagledati problem iz vise perspektiva.Gispodin Boris Tadic je moj predsednik i cvrsto stojim uz njega i Demokratsku Stranku.Mozda nam se u nekim trenucima neke odluke ne svidjaju na prvi pogled...Verujem da ni On ,kao i Gospodin Cedomir Jovanovic,Gospodin Pajtic licno ne gledaju sa odobravanjem na paradiranje po ulicama glavnog grada,ali mudrost u politici se i sastoji u tome da nesto uradite i protiv svojih ubedjenja zarad nekih ciljeva.Osudjujem paradu gadosti i izopacenisti,ali i dalje podrzavam svog Predsednika Borisa.Neko od pametnih ljudi rece da razmatraju da ga proglase najbolim takticerem medju politicarima.Nacionalizam je odavno prestao da bude hit...Treba gledati u buducnost,a na stalno se osvrtati na proslost.Znam da ce ovaj komentar biti obrisan,ali bar sam rekao ono sto mislim...da bi ga obrisali,neko mora i da ga procita...ko razume-shvatice,Pozdrav!
Препоруке:
0
0
69 среда, 20 октобар 2010 23:47
зар је преча шака власти од образа и од части
Сви заједно да подржимо ове утамничене момке!!!
Да знају да су се борили у име целе Србије!!!
стоп анти-србима
Препоруке:
0
0
70 четвртак, 21 октобар 2010 11:58
Сале БГД
Дакле, човек је у ДСС-у и ето рекао нам је шта он мисли. Е сад они који се с нјим слагали пре слажу се и сад. Овакав дијалог постоји већ дуго у поларизованом свету... Неко је либералнији неко конзервативнији. И тако... Досадно је некима ... Неки воле да пишу... Волите се људи.
Препоруке:
0
0
71 четвртак, 21 октобар 2010 20:24
coka
sve je ovo ljudi lepo, ovo sto mi komentarisemo i vidimo sta se oko nas radi, a sta ce da rade ovi mucenici sto su ih pohapsili i sudi ce im kao najgorim fasistima. Oni su prve zrtve a ko zna koliko ce ih jos biti.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер