четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Патриотизам и хулиганизам, или важно и неважно

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 октобар 2010 14:42
ПМ
Господине,Ви мора да сте из ДСС-а.Војин ђак.
Сви су глупи,само сте Ви паметни!
Препоруке:
0
0
2 уторак, 19 октобар 2010 15:19
@@
Да
Препоруке:
0
0
3 уторак, 19 октобар 2010 15:27
Vracarac
Ali, ali ... sve je to lepo, medjutim, sustina nije u tome koji je povod izabran, vec da je narod pokazao da nije potpuno umro, da je razbio sopstveni strah od rezima, i da je trgnut iz letargije. Svaki sledeci povod (a bice ga) dovesce do neminovnog pada rezima koji trenutno podrzava manje od 10% stanovnistva.
Препоруке:
0
0
4 уторак, 19 октобар 2010 15:52
Dorcolac
Vracarac je u pravu.
Препоруке:
0
0
5 уторак, 19 октобар 2010 16:02
брм
а ко каже да нико није упозоравао на време?

ево нпр ово је закључак текста објављеног 15. септембра: "Зато треба у другом светлу да обратимо пажњу на исправан став да је „Супротстављање разним „парадама поноса“ (...) неодвојиво од сваког покушаја организовања таквих „парада“ , наиме да су организација и супротстављање по свој прилици две стране истог процеса. „Екипа“ из Лабриса и Квирије јесте љубимац режимских (значи свих) медија али тамо „кампују“ и разни ликови који, потписани пуним именом и презименом позивају на линч и „говор мржње“. ...
Разлога за излазак на улице у Србији не мањка. Придружите се првој скупини гладних опљачканих очајника који свакодневно протестују испред разних министарстава, уместо што гунђате што морате пешке на кафицу у кнез Михајлову.
Једини улични протест против кога немате права да се буните је – парада поноса. Ви сте јој дали легитимитет својим гласом на референдуму за овакав Устав. То што нисте прочитали за шта гласате, већ сте по ко зна који пут слепо веровали ауторитетима, вас не оправдава."

читајте мало и друге не само себе
Препоруке:
0
0
6 уторак, 19 октобар 2010 16:04
Avangardni Marginalac
Da li je autor bio na porodicnoj setnji?

Da je bio i cuo govore organizatora, zatim ispratio njihove akcije posle 10.10 shvatio bi da je patriotski blok upravo i krenuo na rezim, a ne protiv gejeva.

Ali, mozda autor to nije hteo, a i to nesto znaci.
Препоруке:
0
0
7 уторак, 19 октобар 2010 16:11
Анта
Писац овог текста се поставља у улогу некаквог надпатриоте који оцењује понашања патриота.....
Господине , нико вас није спречавао да 11. организујете протесте паметних патриота у Немањиној,да се супротставите оном о чему пишете...
Питање о педерастији је суштинско... не због педера, већ због елементарне памети.... која је старија чак и од Косова....
Препоруке:
0
0
8 уторак, 19 октобар 2010 16:52
влкс
Можда је јавност више била мобилисана на геј параду, јер она удара у нашу приватну сферу. Срби су по свему судећи осетљивији на оно што се дешава у њиховим животима. Кад им неко каже да треба да прихвате параду нечега што већина њих сматра да је болест, неминовно се јавља отпор. То је власт наравно искористила како би скренула пажњу са националних и економских тема.
Само 6000 људи на улици је резултат разних новинара који су нас саветовали да је најбоље да се сакријемо по становима и чекамо да све то прође, а ја кажем да би било најбоље да смо позвали цео Београд да изађе и да стоји поред кордона и пева. Ненасилан протест великог броја људи увек шаље много јачу поруку. Власт би тада много мање могла да испира мозак људима преко својих медија, а цела Србија би могла да се посвети горућим темама. Овако је само постало јасно да ће нереда при било каквом протесту у будућности бити, и да ће власт сваке демонстранте против њихове политике(парада чега год спада у политику владајућих странака) прозвати хулиганима.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 19 октобар 2010 16:53
лаза
господине ђорђевићу,

изволите, приђите некој од патриотских организација и предложите им план акције, уместо што говорите нама обичним грађанима како не видимо шта се дешава(да не видимо шта се дешава, не бисмо посећивали НСПМ).
Препоруке:
0
0
10 уторак, 19 октобар 2010 16:56
Peter RV
@Vracarac ima potpuno pravo. Kad su se intelektualci pokazali potpuno nesposobni da naprave jednu masivnu patriotsku demonstraciju,nije cudo da onda nasi 'huligani' preuzimaju srpsku politicku pozornicu. Oni osjecaju da neko mora nekad protestvovat za sve sto se desava sa ovom nesrecnom zemljom, pa to rade na nacin kako najbolje znaju. A ko kaze da oni nijesu patrioti?
Nasim intelektualcima je ispod ponosa da zasucu rukave i da izadju na ulicu. Stidjeli bi se jedan od drugoga zbog toga. Ovo je bila poruka da se neko ne stidi da brani Srpstvo.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 19 октобар 2010 17:39
Жика С. Тадић
најопаснија је власт која одлази!
Препоруке:
0
0
12 уторак, 19 октобар 2010 17:48
наташа
Ја мислим да режим или власт у Србији има самоједан разлог за постојање, а то је да спречи седам милиона Срба да се концентришу и да на један озбиљн начин поставе врло озбиљна питања, од питања ратних злочина над Србима па надање.
Мене лично не интересаује ни продаја телекома, ни геј парада, ни "хулигани" ни будућност у ЕУ, ни било где друго.
Мен интересује, зашто режим не дозвољава и то активно да се постављају питања о злочинима против Срба и зашто се то спречава илегалним криминалним методама као што су криминализација оних који постављају та питања, тровање истих што смртоносним отровима, шпто психоактивним супстанцијама, егзистенцијално угрожабање и условљавање да се не постављају питања о ратним злочинима над Србима и у мом конктретном случају директним претњанма смрћу.
ЗАШТО РЕЖИМ ПРЕТИ СМРЋУ И ЗАТВОРОМ ОНИМА КОЈИ ПОСТАВЉАЈУ ПИТАЊА КОНКРЕТНА ПИТАЊА О РАТНИМ ЗЛОЧИНИМА КОЈЕ СУ ПОЧИНИЛИ ЊИХИОВИ ПАЈТОСА ИЗ БОСНЕ И ХРВАТСКЕ. Није реч ни о Клинтону ни бомбардовању из даљине већ директним налозима и директној егзекуцији изблиза.
Препоруке:
0
0
13 уторак, 19 октобар 2010 17:50
памет у главу
Паметно написано, корак напред. Корумпираној и антидржавној власти (заједно с већим делом тзв. опозиције) одговара да јој противници буду насилни и разуздани. Овде је потребан миран, дуготрајан и паметан отпор, до краја.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 19 октобар 2010 17:53
Vukasin
Mogu potpis da stavim na tekst. Gej parada je i bila podmetnuta kao seme razdora svima koji su protiv rezima. Pa se tako sada delimo na one koji se slazu da je to moralo nasiljem razbiti, preko onih koji ne odobravaju paradu, ali ni nasilje u sprecavanju, do onih koji nemaju nista protiv parade ali imaju i te kako protiv rezima.

A onome kome je "pederastija" bitnije pitanje od opstanka njegove drzave mogu da porucim da se ne nada da ce imati mnogo brace "po oruzju" kada smenimo ovaj rezim. Ja sebe smatram patriotom i anti-globalistom, ali to ne znaci da zelim da zivim u pravoslavnoj dzamahiriji, sa popovima i obrazovcima koji ce da mi namecu njihovu verziju morala. U toj novoj, slobodnoj Srbiji, koja ce biti pred velikim izazovima kada skrene sa ovog pogubnog puta, mora biti tolerancije i zajednistva, a ne podela i mrznje.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 19 октобар 2010 18:59
sottovoce
Врачарац,у мету.Госн аутор је,пак, артиљериском паљбом покрио пар квадратних километара а да није погодио циљ.А онда је,без решења за укопан режимски бункер,командовао повлачење.Како је могуће да предмет манипулације режима постане оруђе његове пропасти.
То има само у историјским читанкама.Не и на телевизији.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 19 октобар 2010 19:02
кругодвојкаш
Слажем се са аутором и постављам питање на који начин указати на праве проблеме а нарочито како активирати народ да на те проблеме реагује. Педерастија је упечатљива и међу људима постоји свест о њој као негативној појави и зато је супростављање паради било масовно. Што се тиче других, опаснијих догађаја, о њима свест о далекосежној штетности не постоји. Како до те свести доћи у оваквим условима медијске затворености и апатије право је питање. Савремени маркетинг неопходан за ту активност додатно проблематизује то питање због великих средстава које захтева као и због моралних проблема које носи у себи.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 19 октобар 2010 19:08
Jasna
Autor je potpuno u pravu,stvarno u Srbiji je bilo,(a i bice i ubuduce )daleko vaznijih razloga za proteste, nego sto je to gey parada,samo te proteste nema ko da organizuje i da povede,jer je narod u Srbiji u potpunoj apatiji ,a opozicija u dubokom snu,takoreci u komi.Medjutim autor zaboravlja ko je demonstrirao,protiv gey parade,samo mladi.
Jedino mladji deo srpske populacije ,pokazao je da je itekako budan i impulsivan,al to je i svojstveno mladosti.A oni reaguju na ono sto su u stanju da shvate,vrlo dobro znaju ko su "topla braca",ali teze im je da shvate zasto dolazi Klintonka,ili zasto je pusten neki Jurisic,ili zasto ovi prodaju Telekom.
Tesko se moze ocekivati da klinci od 15,16,17,18...god. pobesne zato sto vlast prodaje neko preduzece.E za takve razloge je potrebno da se digne narod i da ga povede opozicija,a "dogadjanja naroda"u Srbiji nema ,niti ce ga biti,kao sto nema ni opozicije.
Zato ovi i rade sta hoce,dok klinci ne pobesne i ne uzdrmaju malo srbijansku politicku zabokrecinu .
Препоруке:
0
0
18 уторак, 19 октобар 2010 19:13
Јовиша Видић
Господин Ђорђевић је потпуно у праву. Патриотске организације или "патриотске", су од педерске организације, организоване од стране власти, преведени "жедни" преко воде. То,да се није чуо ни један глас или да се није видела ни једна протестна парола, против супруге човека из "овалног кабинета" а који нас је завио у црно, то је већ забрињавајуће. Уби нас незнање. Све што се мање зна, све је мање свести, колико се не зна.
Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 19 октобар 2010 19:58
Dragoslav
Cini mi se da se ovde nesto uzima kao apriori postavka - NEKO JE ORGANIZOVAO PROTESTE PROTIV PARADE SRAMA. Pa se ide dalje, ako je to neko organizovao, zasto nije organizovao zbog neceg vaznijeg?
Sta mislite, da je to organizovano da bi na ulice bilo samo toliko omladine? To licno sumnjam.
A sta ako je ta parada bila dovoljna da se prelije casa, i da revolt izbije sam od sebe? Izgleda svi pokusavaju da nam nametnu da sve smisljeno radimo, i da sve spremamo trezveno.
Koliko ja znam svoj narod, vrlo ga je lako izazvati kad ga neko dirne u srz negove biti, pa nebi bilo nelogicno da su ga emocije isterale na ulice, radije nego smisljena kampanja protesta.
Препоруке:
0
0
20 среда, 20 октобар 2010 01:48
Јован Стојковић Бабунски
Неистине у које су неки од нас поверовали:
1. Протести су били добро организовани-потпуно нетачно,пласирано како би се по фабрикованим списковима "организатора" могло хапсити-сами протести били су крајње спонтани
2.Учесници су ХУЛИГАНИ који су примарно деструктивни-тек средином дана све телевизије прелазе на ту мантру,треба и поменути да су за Б92 чеченски терористи заправо герилци, док се снимци немира у Паризу нигде не смеју емитовати, погледајте на јутјубу
3.у питању су нека изгубљена деца од сад већ чувених чувених 15 година-тиме се ваљда жели указати на деликвентну а не политичку природу отпора
4. Град је демолиран
5.Ђенова је логичан наставак протеста-заправо је представа која оправдава "језиву" реакцију државе
6. о мобилном мамографу који по могућности може бити и стационаран, полицајцу који шутира човека на земљи након чега камерман скреће камеру, ордену за батинаше
Препоруке:
0
0
21 среда, 20 октобар 2010 02:50
Srbin iz Pristine
Odlican zakljucak u vezi sa porodicnom setnjom i cudnom pojavom da ljude rezigniraju vise parade nastranosti nego otvoreno ponizavanje nacije i drzave,realno, slusaoam par puta ovog Obradovica iz Obraza,nazalost neje on kadra da bude nesto vise od vodje patriotske organizacije bez mnogo uticaja,niti ovi iz Dveri srpskih, koji se zaklinju u nase svestenstvo a prave se gluvi na to kad nas patrijarh izjavi na ustolicenju u Vaznesenjkoj crkvi da je " Evro-atlanski kurs" kojim nas vodi predsednik i vlada dobar za nas narod cak ni kad SPC ove god nije javno izdala saopstenje da je protiv parade "ponosa" dobre su mu i casne namere al on nije kadra za to i ovaj Vacic takodje u emisiji cirilica ga je ovaj Azdejkovic nadpricao u svakom smislu , nas problem je toliko kompleksan da treba mnogo znati mnogo uciti iz proslosti da bi ga najpre shvatio i iz toga izvuko pouke kako delovati, ovaj sajt je jedino mesto gde sam naisao na ljude koji to umeju i to mnogi od ovih ljudi koji pisu, mi smo kao naraod samo za poslednjih 200 god po nekoliko puta ponovili iste greske pogresno odreagovali u istim situacijama da je to stvarno razocaravajuce i danas opet uporno pravimo iste greske i opet cemo pasti na istom,

I ona najbitnija crta naseg mentaliteta, srbin je slab preduzetnik,retko ko od nas ima smisao da sam nesto preduzme, mi bi mogli jos 100 god ovako da zivimo i niko ne bi izasao na ulice kao sto danas izlaze u francuskoj ili Grckoj,ali zato srbin ce uvek kada vidi jasno da ima vodju, bez straha da stane u svaki stroj i bude sa njim do kraja, da se bukvalno poistoveti sa njim, tako da to je ono sto nama 'fali, vodja , srbi cene autorite i moc bilo da se radi o Kralj, Caru, Vozdu , Knjazu ili onom bravaru da mu ime ne spominjem .
Препоруке:
0
0
22 среда, 20 октобар 2010 04:16
Vazno i nevazno
Gosn Djordjevic uzima sebi pravo da jedini ume da razlikuje vazno od nevaznog. Ne zeli da vidi nesumnjivo pozitivne strane demonstracija - jer je po prvi put srpski narod otvoreno iskazao svoje ogromno nezadovoljstvo delovanjem antisrpskog rezima. Djordjevic misli da to nije trebalo tad pokazivati, povodom "parade", nego povodom drugih, bitnijih stvari. I pokazuje time da uopste ne ume da razlikuje vazno od nevaznog! On ocito ne prepoznaje znacaj borbe protiv Srba i Srbije na simbolickom planu - jer, ako dopustimo da nas azdejkovici i tadici siluju, Srbija je definitivno gotova, i moralno i svakako drugacije. Narod je, medjutim, ma sta Djordjevic o tom narodu mislio, prepoznao vaznost opiranja tom simoblickom pokusaju podjarmljivanja i ponizavanja, silovanja Srbije! A ono sto nam on predlaze - u dobroj nameri, ne sumnjam - neka predlozi politickim liderima, koji vide dalekosezno, kao i on, i ne cine nista, osim sto procenjuju tudje delovanje! Srpskoj omladini hvala - vratili ste veru u ovaj narod. Ne verujem bas da je rezim hteo ovakve dmeonstracije!
Препоруке:
0
0
23 среда, 20 октобар 2010 09:09
Nebojša
Patriotizam nema veze sa huliganima. Problem je što se neki huligani kriju iza patriotizma. Ali je mnogo veci problem što je režim u Srbiji antisrpski, antipatriotski, a kriju se iza "šarene laže" zvane Evropa.
Glavni problem u Srbiji je ekonomska kriza, nezaposlenost, beda i socijalni problemi u Srbiji.
Kada bi svi malo više radili i bili jedinstveni, a ne da se stalno delimo, tučemo i svađamo svima bi bilo bolje.
Krajnje je vreme da se okrenemo sami sebi, a ne lažnim obećanjima o Evropi.
SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA! ŽIVELA SRBIJA!
Препоруке:
0
0
24 среда, 20 октобар 2010 10:08
KPS
Autor teksta je apsolutno u pravu.
Poruka komentatorima.
Koliko srba toliko partija.
Nejedinstvo nas ubija.
Препоруке:
0
0
25 среда, 20 октобар 2010 11:09
брм
Жика С. Тадић
"најопаснија је власт која одлази!"
не најопаснија је власт КОЈА ДОЛАЗИ А НЕ ЗНАМО НИ КО СУ НИ ОДАКЛЕ СУ ни какви су...као после 6. октобра (јогурт револуције) и 5. октобра....
бојим се да је ово ТО....амо НЕКО постави НЕКЕ полуанонимне ликове
Препоруке:
0
0
26 среда, 20 октобар 2010 11:39
Виосарион
Да, да.Тако је то у земљи Србији.Сви су у праву и нико није управу.
А ствар је проста. Једни, који оправдавају аутора и подржавају његов текст, мисле на протесте противу геј опараде на сам дан њеног одржавања .Они који аутору понешто или којешта или све спочитавају, бране породичну шетњу дан пре.И сад велика разлика.Није толика међу њима.Много је већа између свих нас и оних који бране параду и нападају све што противу ње речено.
У праву су сви који у свим тим догађајима ,сем продичног окупљања, виде облик манипулације.Власт је жртвовала милицију да би јој подигла рејтинг.Сад јој даје законска овлашећења да нас малтретира и плаши.Тачно је да је геј парада направљена да се скрене пажња са многио тежих проблема због којих би власт могла лало да падне.Онда све је, цео набој око друшптвених зала, извентиолиран овим нашим помало наивним спорењима да ли је требало ово или оно и шта све сматрамо да су или нису гејови за нас.
У сваком случају поделили су нас.И то је неко, у свом комнетару, зажалио и с правом скренуо пажњу на тај феномен.Човек је то поштено написао а то што је опаучио и оне дан пре мало, онако да се власи не сете, као он је објективан, није толико битно.Битно је да разумемо суштину коју је неко подробно набројао, шта нам се све збива и шта је оно главно.>Читакјте пажљиво и не наседајте.У коментарима је све што треба углавном добро реченио.Народ није глуп чак и кад је разједињен
Препоруке:
0
0
27 среда, 20 октобар 2010 14:02
andrija
Setao sam i borio se protiv rezima s.m.Posle deset godina postajem svestan cinjenice da se politikom u srbiji ne treba baviti jer cete uvek biti "vojnici" dok ce generali kaciti ordenje a vojska opet jesti konzerve.
U zemlji u kojoj upucaju premijera na ulazu u zgradu vlade,gde stranka koja se borila protiv sps sklopi vladu savez sa njom posle 5.6 godina..mislim da komentar nije potreban...
problemi demokratske vlasti
1.katastrofalna privatizacija i unistena privreda
2.zapoljavanje bezvrednih ljudi po p politickoj liniji.
3.prepotentnost i ne preuzimanje odgovornosti za razne afere
4.konstantan razgovor i davanje saopstenja o evropskoj uniji dok se o privredi zemlje ne prica nista.
5.Namestanje tendera,uzimanja provizija..
6.Pretvaranje zemlje u policijsku drzavu
7.Mesanje drzave u sport
8.Uzimanje novca od tajkuna koji su preko njih postali to sto jesu za reklamne kampanje
9.Enormno povecanje cena i nameta od strane drzave
Ima toga jos ali ako ovo nije dovoljno onda je demokratija gora od socijalizma ciji sam protivnik.
Zavrsicu citatom iz filma crni bombarded...."Pojesce te mrak..Ali ovo je demokratska zemlja ovde valjda nema mraka...Pa demokratski mrak"
Препоруке:
0
0
28 среда, 20 октобар 2010 15:10
Za Vračarca
Narodu jeste dogorelo do nokata ali od nekog bunta i menjanje vlasti nema ništa ,jer danas se donosi zakon kojim se svi koji demonstriraju nazivaju huliganima.Ko će sada odvojiti demonstrante od huligana ,nisu li isti bili i 5 oktobra 2000 i 10 oktobra 2010.
Dalje smatram da je gej parada namerno podmetnuta kao fitilj da bi se ova vlast održala.Jer nema posla ,recimo u Požarevcu rade samo škole i samo nastavnici dobijaju plate pored opštinara odnosno političara u Požarevcu.
Dalje spoljna politika je poražavajuća Kosovo je izgubljeno ,Sanđak na putu,Vojvodina se isto sprema i narodu treba zamazati oči.
Smešno je govoriti o huliganima a puštati Jurišića na slobodu,pa nisu valda ti huligani veći kriminalci od ratnog zločinca.
Препоруке:
0
0
29 среда, 20 октобар 2010 15:46
гаврило
мислим да сте половично у праву! требало је то урадити против параде али исто тако направити и добродошлицу МИЛОСРДНОЈ ГОШЋИ! али што би било да се СРБИ сложе?
Препоруке:
0
0
30 среда, 20 октобар 2010 17:47
Ивана
Одличан текст!
Препоруке:
0
0
31 среда, 20 октобар 2010 17:54
Миодраг Грубешић
Статива!
Препоруке:
0
0
32 среда, 20 октобар 2010 19:58
др
Пратим Ваше коментаре и често се не слажем са њима, али овај пут морам да признам да сте потпуно у праву. Иначе, текст г. Ђорђевића је одличан и помало програмски, с тим што се сигурно неће допасти некима од наложених коментатора и ових младих политиканата који су, чим су испред себе видели пар хиљада људи огорчених због геј параде, већ умислили да су ""Чеде" и "Хомени" новог 5. октобра, а себе већ видели у фотељама и "овалним" кабинетима. Такође, срамота и то наша заједничка је што нико није ни покушао да организује протесте због Хилари Клинтон, него се сви упецали на ову параду..
Препоруке:
0
0
33 среда, 20 октобар 2010 22:05
драгослав павков
И наравно чеда:http://www.e-novine.com/srbija/vesti/41580-Karleua-meu-svojima.html
Препоруке:
0
0
34 среда, 20 октобар 2010 23:34
Trix
Ne bih zakerao, jer su svi dogadjaji samo niz koji ce biti placen zbirno na izborima. Znam samo da se mnogo toga promenilo u narodu od 10.10. A zna to i vlast, al' ne ume nista drugacije nego da i dalje servira intervjue predsednika, izvestaje sa putovanja po belome svetu i evrotrilere iz Brisela. Nece ova vlast pasti, nego propasti. Truljenje je veoma ubrzano od ovog oktobra.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 21 октобар 2010 01:40
Светислав Костић
Нисам ваљда једини који из далека види више него неки изблиза? Аутор, не само да није у праву, он није ни схватио суштину када поставља питање како то да је поред толико понижења, и толико разлога за свеопшти гњев баш геј парада изазвала толико жестине. Да! зашто се млади свијет окомио управо на гех параду?

Јер у игнорантском и дрском акту геј параде и у самом центру престонице, садржана су сва зла каква Србију снашла од када петооктобарски пучисти и паликуће властите Народне скупштине узурпирали власт у Србији. Од тог дана, уведена је диктатура коју представљао морални и политикантски талог србијанског друштва.

Једини од њих који није схватио да се увалио у глиб из којег успјео да се 2008. извуће колико толико чиста образа. То је Војислав Коштуница. Предложен секретару Стејтс департмента Мадлени Олбрајт и МИП-у Њемачке Јошку Фишеру од Ђинђића и Драшковића јер Коштуница од свих опозиционих политичара једини којег није било могуће довести у Везу са западним менторима и финнсијерима државног идара.

Поред тога што геј парада симболисала све подвале и преваре једне преварантске клике домаћих западних подрепаша, плаченика и пљачкаша народне имовине и растурача српских земаља - геј парада била је један конкретан субјект који се нашао наочиглед ту пред носом.

Сви други фактори, како аутор исправно тврди, далеко важнији, никада не би били погодни да мобилишу на хиљаде гњевних момака на једном мјесту. Сви ти од аутора цитирани догађаји, сваки од њих понаособ вазда додтојни гњева, презира и нагомилане мржње. Али, низали се у дозама и временским размацима и јер се одвијали ван видокруга јавности, код сваког појединца изазивали осјећај немоћног бијеса, изолације од масе истомишљеника и наметнуте пасивности.

Питао бих ја аутора Ђорђевића да се мјесецима раније најављивала посјета Хилари Клинтон за 12. Оккобар и шетња са Тадићем и његовом камарилом и омрзнутом гошћом, није потребно много фантазије за представу, шта би све могло да догоди.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 21 октобар 2010 09:55
Вид
Има ствари у тексту са којима се слажем и са којима се не слажем. Слажем се да је организацијом оне јадне назови параде, власт успела да постигне класичан аутогол.
Неоспорно је да је време да ДС оде у опозицију.Власт исквари и много квалитетније кадрове, а камоли оно што ми данас у Србији зовемо политичарима. Брину ме алтернативе. Ако ово што зовемо опозиција, уопште и може да победи на изборима, шта у ствари добијамо? Добијамо владу у којој су "прве виолине" новопечени европејци Николић и Вучић,"буразера "Вељу Илића, можда безидејног коштуницу и још понеки привезак од којих ћемо,као и сада, имати више штете него користи. У сваком случају тон целој влади даваће напредњаци, што значи да се бар првих шест месеци неће радити ништа осим што ће се славити победа због огромне исфрустрираности пре свега Т.Николића многобројним досадашњим поразима, а те ране треба залечити. Када и почне да се ради, имаћемо у суштини све ово, само још мало горе , зато што се и једни и други заправо залажу за исте ствари, с тим што су ови други још неспособнији да их спроведу у дело. Опет кажем, ако уопште победе!
Не видим разлог да се радујемо новим изборима . Биће то улудо протраћено време и новац. Не требају нама нови избори, већ нови људи и другачије политичке странке!
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 21 октобар 2010 11:30
Роман
Проблем је у непостојању јасног идеолошког оквира, што резултира непостојањем јасне политичке платформе под којом би се незадовољни окупили и артикулисали своје врло конкретне захтеве. Без свега овога, незадовољство се манифестује као слепо и безидејно, што нужно значи и насилно. Није спорна критика. Потребна је идејно утемељена платформа.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 21 октобар 2010 13:40
Борут
У чланку под насловом 'Од глобалне депресије до глобалног управљања', ко-уреник часописа Глобал Рисерч, Ендрју Гавин Маршал, пише: 'Године 1973. Дејвид Рокфелер, председник банке Чејс Менхетн и члан групе Билдерберг, оформио је са Збигњевом Бежежинским Трилатералну комисију. Пет месеци пре него што је нафтна криза створила огромне вишкове новца у западним банкама, Билдерберг је разматрао управо ово питање, и усмерио је тај новац у кредите земљама у развоју....након другог нафтонг шока, камате на ове дугове подигнуте су са 2% на 18%. Последица је била да су земље у развоју морале да плаћају енормне суме само на сервисирање дугова... тада су ММФ и СБ прискочиле у 'помоћ' дужницима са својим 'прогамима структурног прилагођавања', који су натерали дужнике да приватизују сва државна предузећа и добра, девалвирају валуте, отворе своје економије, расформирају здравствене, образовне и социјалне системе; што је на крају довело до њихове ре-колонизације, пошто су западна банке покуповале сва њихова добра и тако направиле услове за социјали геноцид, са масовим ширењем сиромаштва и појављивањем корумпираних елита које су служиле интересима западних елита. Народи у овим државама су протестовали, правили немире, бунили се, а њихове државе су се обрушавале на њих помоћу полиције и војске. На Западу, (приватне) корпорације и банке су добијеле рекордне профите. То је било доба у којем је термин 'глобализација' и искован... '.
Препоруке:
0
0
39 петак, 22 октобар 2010 10:07
Гаврило
Можда је о томе требало размишљати раније, па би се на пример уместо породичне шетње, много јача порука власти могла упутити тако што би 10. октобра улице биле празне, а затим 11. октобра организоване велике демонстрације поводом посете Хилари Клинтон, са шетњом кроз Немањину и подсећањем на жртве НАТО агресије пред разрушеном зградом Генералштаба, приликом чега би требало потенцирати срамну Декларацију српске скупштине о српским жртвама која амнестира НАТО злочине над Србима.

Где Ви живите, господине Ђорђевићу? Причате о шетњи Немањином 11. октобра? У окупираном и блокираном Београду? Зашто је Ви нисте организовали? Зашто нисте Ви урадили плакате које спомињете? Ви седите, посматрате, критикујете из собе дешавања на улици, пратите медије...
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер