петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Две године СНС-а, или тамни вилајет

Kоментари (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 10 новембар 2010 16:17
Lara
Da Tomislav Nikolić je imao šansu da konstituiše novi jaku političku stranku, koja bi ili smenila vlast, ili joj bila jaka opozicija. Ali pitanje je da li je on tu ''šansu iskoristio''. Imao je dve godine vremena da okupi nove kadrove, da stvori tim visokoobrazovanih ljudi itd. Izgleda da on to nije učinio, odnosno da ponavlja iste greške koje su bile svojstvene SRS. dakle, to dalje znači, da ova stranka neće dovesti ni do smene vlasti, niti do društvenih promena u Srbiji. Dugo razmišljam kako je potrebno da se stvori nova stranka.....
Препоруке:
0
0
2 среда, 10 новембар 2010 16:30
Mladen Šipka
Kada su Tadić i Nikolić bili u opoziciji, ipak se u Srbiji bolje živelo.Tada je Koštunica bio na vlasti.Zašto ne i sada?
Препоруке:
0
0
3 среда, 10 новембар 2010 16:42
thinking maize@ аутору
Поштовани г-дине Антонићу, приметих да је у реакцијама на текст Вашег НСПМ партнера г-дина Вукадиновића дошло до ОШТРЕ ПОЛЕМИКЕ између "томиста" и "војиста". Тим пре што и Ви и г-дин Вукадиновић исказујете скепсу према намерама и могућностима г-дина Томислава Николића и "његове" странке. Мишљења сам да сте и Ви и г-дин Вукадиновић ДОБРИМ ДЕЛОМ у праву, али сада СТВАРНО Србија нема БОЉУ алтернативу режиму Бориса Тадића. Да ли је добро да су СНС и Томислав Николић сада ЈЕДИНЕ РЕАЛНЕ АЛТЕРНАТИВЕ, реалне у смислу МОГУЋНОСТИ МИРНЕ СМЕНЕ режима Бориса Тадића, ДРУГО ЈЕ ПИТАЊЕ, важно је КОНСТАНТОВАТИ да "САМО СНС МОЖЕ ДА СМЕНИ ДС" (један од слогана СНС са локалних избора на Вождовцу), што је НАЖАЛОСТ ТАЧНО! И то не само што се мени или било коме не допада г-дин Николић и СНС, већ што је Србији НЕОПХОДНО ПОТРЕБНО БОЉЕ РЕШЕЊЕ од онога што нам нуди СНС! Наравно, било би добро да Драги и Вишњи Бог ПРОСВЕТЛИ г-дина Николића и НАЛОЖИ МУ ДА ПРАВИ КОНЦЕНТРАЦИОНУ ВЛАДУ са јаким присуством СТРУЧЊАКА, али ПРАВИХ, као нпр. да Министарство телекомуникација води г-ђа Смиљанић, а не ФИГУРА као г-ђа Матић итд., итсл. Но пошто су Божји путеви и намере НЕДОКУЧИВИ, остаје нам да се поуздамо у ЗДРАВ РАЗУМ и ПАТРИОТИЗАМ г-дина Николића и људи у врху СНС-а, ма колико исти нам изгледали ВРЛО КЛИМАВИ! И LAST BUT NOT LEAST да додам да репутација Николе Пашића и Народне радикалне странке 1890 г., када су дошли на власт НИЈЕ БИЛА МНОГО БОЉА, НЕГО САДАШЊА РЕПУТАЦИЈА СНС и Томе Николића! Ако не верујете, питајте нпр. г-дина Свирчевића или г-дина Сотировића, који се разумеју у тај део српске историје. Остало знате, око Баје Пашића и радикала су почели да се јате интелектуалци и ускоро је та странка била машина за освајање и одржавање власти, али један од битних шрафова у машинерији, која је донела ОНАКВЕ УСПЕХЕ СРБИЈИ ПОЧЕТКОМ ДВАДЕСЕТОГ ВЕКА! Размислите и о тој ОПЦИЈИ! Ма колико сада изгледала мало вероватна!? Свако Вам добро.
Препоруке:
0
0
4 среда, 10 новембар 2010 16:46
b. s. m.
S obzirom da je 70-ak posto glasaca funkcionalno nepismeno (osim svog potpisa, ne shvataju procitano), s obzirom da, osim casnog(casnih?) izuzetka, ni jedna jedina partija nema vise nikakvu ideologiju osim slepe poslusnosti inostranim gazdama, bojim se, gospodo, da se nicem dobrom nemamo nadati. Tuzno, pesimisticki, ali sledi: tacka.
Препоруке:
0
0
5 среда, 10 новембар 2010 16:49
Синиша Стефановић
Нека остане забележено и то да смо ми, становници Батајнице, у летку затеченом у поштанском сандучету пре дан-два могли да дознамо да нам је СНС, испуњавајући обећања дата бедном пуку, између осталог сазидала и први у локалној историји јавни нужник на пијаци.

Тиме је батајнички агорадзеин (бавити се на пијаци и дуже него што је комерцијална нужда, разговора ради) суботом, која је пијачни дан, оплемењен могућношћу да ни купци ни продавци, када их стисне нужда, више не морају да прескачу гробљански зид.

Хвала, Томо.
Препоруке:
0
0
6 среда, 10 новембар 2010 16:56
srdjan conic
Tamni vilajet ako glasas za njih kajaces se ako ne glasas kajaces se jos vise. Vrzino kolo. Ocigledno da se promene u Srbiji vise nikad ne mogu dogoditi na izborima. Profesore svaka vam je na mestu.
Препоруке:
0
0
7 среда, 10 новембар 2010 17:05
ssss
SNS-u, radikalno bivsim radikalima, samo sasvim povrsan moze da poveruje, cak i medju Srbima, koji jesu cudo. DSS-u bi jos poneko i mogao, ali mu je nuzan tvrd prethodnik, mnogo tvrdji od jos uvek vazeceg, sto tamo gde to treba izgleda jos ne razumeju. A prisipetlje uz ovu vlast, sve one od satro-crvenog SPS do satro-jos-crvenijeg LDP, ne vredi ni pominjati kao bitne, jer njihov koje-god-boje otrov takvima ih ne cini. Elem, tesko nama pred takvim izborom ponovo... Na izborima koji slede.
Препоруке:
0
0
8 среда, 10 новембар 2010 18:45
Nikola Turajlić
Po eskapadama podrške patriotskim političarima, konačno imamo autora u njegovom pravom "izdanju".
Neostrašćeno, neemocijalno, nepristrano i nepobitno analitičan, daje analizu SNS i prognozu njegove dalje političke aktivnosti.
Dozvolit ću si slobodu i zatražiti od autora da ostane na ovom kursu, jer istina i logika se ne mogu prikrivati ni najuzvišenijim interesom.

@ thiking maize
Nekada davno sam pročitao nešto što možda i neispravno citiram, a trebalo bi glasiti: Blago onima koji veruju, jer njihovo je kraljevstvo nebesko!
Tako i ti očekuješ da je Toma nešto kao Hristov maskirani izaslanik koje će spasiti "nebeski narod".
Medjutim bojim se da je ovaj (kako to Iranci govore) prisegao vernost velikom sotoni (USA) i malom sotoni (EU), a Srbe pali na guranje, kako će iste saseći gujom iz potaje.
Препоруке:
0
0
9 среда, 10 новембар 2010 19:47
toplica@thinking maize
Сигурно се сећате басне о победи корњаче у трци са зецом или оне друге о мраву и цврчку. Међу политичарима у Србији постоји безброј зечева и цврчака, али од њих никакве користи.
Препоруке:
0
0
10 среда, 10 новембар 2010 20:01
Анта
Томислав Николић је неуспели пичиста у СРС, неуспели председнички кандидат, неуспели заменик Војислава Шешеља,тако да је јако наивно веровати да тај човек може да направи било какав преокрет... или просто речено, то вам је као да имате неког атлетичара који никад у животу није трчао 100 метара испод 11 секунди , и онда га пошањете на олимпијаду и спекулишете са могућношћу да би можда могао да освоји медаљу, јер и други атлетичари нису тако добри ....
Иначе прави текст би требао бити посвећен др Војиславу Шешељу, и чињеници да се буквално убија у Хагу....
И за крај... Играју слонови и мишеви фудбал, и слонови кажу, е, извините ако смо мало груби,а мишеви на то... ништа, ништа и ми цепамо...
Тако вам је и са Томом, и он цепа....
Препоруке:
0
0
11 среда, 10 новембар 2010 20:20
Mita
thinking maize@aytori ? Lepo napisan komentar, lep i za razmisljanje. Zasto me nagnalo da duboko razmisljam, jedan jedini razlog. Buducnost moje dece i Srbija. Poverovao sam gospodinu Vukadinovicu a evo sad me na slicno opominje (tekst) Antonic. Ja sam obican covek ali dva slicna teksta dovode me u zabunu. "Zute" i njihove satrape odavno sam procitao a o ovima (SNS) me dovodite u nedoumicu. Zahvalio bi se Rusiji (Konuzin u Areni) posto je prvi put stala, otvoreno rekla. Unazad 4-5 godina meni su neke stvari bile jasne, nakon sluzbene i privatne poste SREDER- Putin. Zadnje vreme procita u komentarima SREDER i pozdravljam vidim neki ljudi proniknu ZAPAMTE, zapisu. Intelektualci, elita ili Basara, JK? Imamo mi intelektualaca, pametni ljudi i ja ih pozdravljam. Dopodne Kalanovicka promovise Belorusiju (alternativa?), popodne Ostojic hoce da naplati od Rusije za pravljenje "baze elementarne nepogode"? Ostojic pita ko moze dzabe a ja pitam ko potpisa i koje godine? Ko potpisa da NATO vrslj, bese li to MIP Vuk Draskovic? Ko sad ko sta, vazno da se pise i mlati.... Zato me nagna komentar ove gore navedene osobe da neki obicni ljudi trezveno razmisljaju. Polako, trezveno, smireno Srbija je u pitanju i molim bez zabuna. Ovih 10 g. sve je vidjeno i svet se pregrupisava.
Препоруке:
0
0
12 среда, 10 новембар 2010 20:56
drago
Tadić ima još jedan zagarantovan mandat. Nakon toga će doživeti fijasko i on i DS. Nije Toma Nikolić napravljen da vrši vlast nego da pacifikuje tzv. "patriotsko biračko telo", za koje je jako teško reći šta tačno predstavlja. Dovoljno je da aktuelna vlast baci neku žvaku tipa "besplatne akcije" i ta grupacija se raspe kao kula od karata. A što je god narod siromašniji to ga je lakše korumpirati. Manje košta po glavi, ili po glasu.
Iako se čini da su Tadić i Nikolić politički protivnici, oni su zapravo na zajedničkom poslu. Sa ove proevropske strane, svi kojima se Tadić zgadio, kad vide ko mu je konkurencija opet će za njega glasati.Dakle, Tadićeve birače će na okupu držati Toma, i biće važniji za njihovo mobilisanje nego Tadićeve populističke kampanje.
Na sledećim izborima Tadić će u nekoj koaliciji sa Dinkićem,Vukom,Rasimom,i ekipom, dohvatiti koji procenat više nego Toma. Tomi je što se tiče borbe za glasače veći protivnik Dačić koga ja vidim sa dvocifrenom podrškom, u koaliciji sa PUPS-om i Palmom, nego Tadić. Sa Dačićem će on deliti deo radikalskih i Koštuničinih glasova, a ne sa Tadićem. Kad se uzmu u obzir i mandati LDP-a, neće tu biti nikakvog prostora za Tomu i Vučića kao novu vlast...
Srbiji predstoji u sledećem periodu, u roku od 4-5 godina ozbiljno restrukturisanje političke scene. Neke će stranke nestati kao bitan faktor, poput DSS-a, Veljine stranke i SRS-a. Verujem da će i G17 u istoriju, da SPO neće postojati..biće prostora za neke druge političke snage i uslediće transformacija onih koji prežive.Nacionalne stranke će izgledati drugačije nego sada..Političke teme će biti drugačije...SPS će za čudo, preživeti...zahvaljujući Dačiću, a LDP ojačati na Tadićev račun...
Препоруке:
0
0
13 среда, 10 новембар 2010 21:10
nataša @
Ne smeta meni ni Tadić ni Đelić, ni Šutanovac ni Dačić, oni za mene nisu bitne ličnosti, meni smeta njihova KATASTROFALNA POLITIKA.
Sa druge strane ne vidim nikakvu čar u podržavanju Nikolića, koji za sebe kaže da mu je motiv slava, a da u sadašnjoj politici ON NIŠTA NE BI MIJENJAO, osim aktera.
Znači da bi smenili Tadića da glasam za Nikolića da bi sve ostalo isto.
Vi ste čini mi se dobronameran čovek sa stavom, ubedite me molim vas zašto da podržim Nikolića kad sam uveren da je on tu da ODRŽI Tadićevu, iako to nije Tadićeva politika, to je politika stranih centara moće, sa ili bez nekih kadrovskih ustupaka njemu od Tadića za podršku istoj ovakvoj, da ponovim KATASTROFI I PRAPASTI OD POLITIKE I VOĐENJA DRŽAVE.
Čime SNS dokazuje da neće ući u koaliciju sa DS i za par stolica da će voditi sve isto i politiku prema EU i prema Kosovu i prema NASTO i prema siromaštvu i bezobzirnoj autoritarnosti prema jadnom i napacenom narodu koja se sada vodi.

Drže u zatvoru dečka koji je uhapšen pre nereda zbog predvođenja nereda u kojima nije učestvovao, jer je imao spisak za koji se predpostavlja, kaže se u rešenju sudije, da je spisak onih koji treba da predvode nemire. Pa to ni Pol Pot nije radio. Šta je po tom pitanju rekao Nikolić, šta po pitanju nezainteresovanosti oko razrušenog Kraljeva, šta po pitanju da nema pomoći za sve samo za one koji maju vezu. Nema ni Nikolić ni Vučić primedbi, samo su im primedbe što oni nemaju kabinete i još para. Verujte da su mi još odvratniji nego Tadić.
Препоруке:
0
0
14 среда, 10 новембар 2010 21:14
м. -ић
Тако је, кажу, било, и пре 20 година. Милошевић на власти, земља у слободном паду и распаду, а интелектуалци ударили у анализе: те не ваља овај, те не ваља онај, те овај ће још горе него Милошевић, те нема за кога ни да се гласа итд, итд. Па кад им се напомене да је тренутно проблем Милошевић, они кажу : А, па јесте, најгори је Милошевић, то се подразумева, ту нема шта да се анализира, а ми, ето, волимо да анализирамо. И тако Милошевић и његова камарила оста на власти 10 година. Сада исто, анализира се Тома до бесвести, а на власти нити су сада нити су икада били. За то време, земља тек што није престала да постоји, покрадоше, отеше, умлатише, изгазише, и на све то још и парадираше. Ту ваљда нема шта да се анализира, а ми, ето волимо да анализирамо, па зато удри по Томи. Сада је најважније да се ови злотвори скину, дао Бог и казне. А следећи кад дође, онда њега на тапет. Аман, маните се Томе, сада неко други чини много веће зло, окрените се том злу, супротстављајте се том злу!
Препоруке:
0
0
15 среда, 10 новембар 2010 21:38
Angel
Tu do, formalne, smene vlasti možda i može doći(nebitno) ali do društvenih promena - sa ovakvom ekipom nesposobnjakovića u politici - ne! nikako! A još manje šanse od društvenih promena su one da dođe do nekog boljitka za većinu građana. Prosto jedna smutna situacija u kojoj se čuje puno reči (makar da su velike, a ni to nisu) a ništa se ne dešava. Narod psihološki pasiviziran, uspavan, kao u kakvom magnovenju radi u korist vlastite štete... Ima kobajagi da bira između dve opcije, a zapravo to je jedna ista opcija preobučena kaput sa dva lica.
Препоруке:
0
0
16 среда, 10 новембар 2010 21:40
Коњец дело краси
Постоји тенденциозна намера да се минимализују реално расуће шансе ДСС-а!!!
Препоруке:
0
0
17 среда, 10 новембар 2010 21:48
Језичарка за thinking maizea
Господине, молим вас, немојте толико користити ВЕЛИКА слова да бисте истакли неке своје мисли и ставове!
То веома оптерећује текст и због тога је тешко читљив.
НСПМ нам је омогућила да оно што нам је веома важно истакнемо болдовањем (масним словима), курзивом (косим словима) или подвлачењем.
Искористите то да бисмо вас радије читали!
(То се, наравно, односи и на друге коментаторе.)
Свако вам добро желим!
Препоруке:
0
0
18 среда, 10 новембар 2010 21:49
Jasna
Zaista objektivan i korektan tekst,medjutim ne slazem se jedino u delu gde Antonic navodi da je Tadic vodio realno patriotsku politiku tj politiku kakve takve borbe za ocuvanje nacionalnih interesa u skladu sa objektivnim uslovima i mogucnostima,sve do diktata oko rezolucije.
Tadic nikad nije vodio nikakvu patriotsku politiku,a do nacionalnih interesa stalo mu je ko do lanjskog snega.Za njega je realna patriotska politika bila samo parola "i Kosovo i Evropa" ,sve do prvog malo ozbiljnijeg pritiska Zapada,nakon kojeg otpade Kosovo.
Volela bih da Antonic objasni u cemu se to ogledala Tadiceva real patriotska politika?
Препоруке:
0
0
19 среда, 10 новембар 2010 21:55
Сале
Тадић је у септембру, прихватајући бриселски диктат у вези са нашом резолуцијом у УН, напустио политику „реалног патриотизма“ – тј. какве-такве одбране националних интереса „у складу са могућностима и постојећим условима“. Он је тада прешао на позицију „ЛДП реализма“ – тј. извршавања налога Брисела и Вашингтона „у складу са условима“.
Ма какав септембар?! Тадић је одувек на позицијама безусловног извршавања налога Брисела и Вашингтона. Не могу да верујем да врсни аналитичари не препознају глуму!? Да ли би еулекс био прихваћен (уз фолирање о 'шест непостојећих тачака') да Тадић није и тада, био 'лдп-реалиста'?
Препоруке:
0
0
20 среда, 10 новембар 2010 22:03
Анастас Јовановић
Овде се слажем са проф. Антонићем, иако је био у заблуди у вези Тадића и Јеремића као реал патриотама. Србија од предстојећих избора не може ништа добро да очекује. Нама је потребна све обухватна промена система успостављеног након петог октобра, када су на власт дошли губитници Осме седнице, а то се изборима не може постићи. Ако желимо боље сутра за нас и ову државу, систем мора бити промењен. А почнимо тако што ћемо бојкотовати позориште које нам приређују "наши" властодршци, "опозиција", Вашингтон и Брисел, у којем нас убеђују да се ми за нешто питамо и наше мишљење уважава.
Препоруке:
0
0
21 среда, 10 новембар 2010 22:13
nevena
U novijoj eri, poslednjih dvadeset godina, Srbija ima problem sa liderima, bilo da su evropejci, ili nacionalisti. Ni jedan do sada nije pruzio ruku onom vodecem koji je bio jaci i mogao presudno da utice na izbore> ni Depos 92. ondasnjem Vuku, ali ni Kostunica, prvo Seselju, ali i Tomi, pre dve godine kada ga pozva, pa izbaci iz Skupstine. Bice da su i onda "radile" ambasade. Da li je Kostunicino odustajanje od vlasti 2008, kada je "vratio mandat narodu", bio zraz visoke demokratske svesti, ili, takodje, izdajnicko povlacenje u trenutku kada je, zapravo, vlastoljubivo i kalkulantski izasao sa vlasti zarad ocuvanja imidza "velikog patriote". Mislim da su srpski lideri uvek, izmedju patriotizma i karijerizma, birali ono drugo. Volela bih kada bi autor neki od sledecih clanaka posvetio ovoj temi.
Препоруке:
0
0
22 среда, 10 новембар 2010 22:34
Тореадор
СНС је водећа опозициона странка, свиђало се то неким или не. Они су језгро промјена.

Не би ваљало да сви гласају за СНС а да ДСС не пређе цензус. ДСС је потребан изнад цензуса.

И онда правити Владу СНС-ДСС и додати неког трећег. Радикале треба држати у резерви за будуће изборе, као што жути држе ЛДП.

И да се коначно Србија окрене Русији.

Нажалост, плашим се да ће се до тада продати Телеком и да ће нова власт у рукама имати премало адута. Како год, промјена су добродошле. Заправо неопходно је да се Тадић потуче до ногу.

А Тома није сујетан човјек, за разлику од Коштунице (лични утисак), вјерујем да му неће бити проблем да окружи себе истинским стручњацима и прије свега ПАТРИОТАМА који би мотивисани стручним изазовиома и националном страшћу учинили СВЕ да Србија крене путем који ће је дугорочно претворити у доминанту државу на Балкану са поновним излазом на море, уједињену са Српском, с више од 14 милиона становника и спремну да поврати Косово и Метохију првом приликом. Можда и прије него што нарасте на 14 милиона.

(Нисам случајно рекао више од 14 милиона иако нас данас са ЦГ и РС има мало више од 10).
Препоруке:
0
0
23 среда, 10 новембар 2010 22:38
микула
Озбиљни људи не улећу у авантуре. Тома је права авантура. Човек чији су искази, од којих зависе људи, двосмислени, непоуздани и под снажним утицајем иностраног фактора.

Ако Србе није опаметио лажни демократа БТ, то ће коначно учинити Тома. Томина "политика", у којој у ствари осим преваре и нема политике, је копија већ виђених каријером незадовољних лажних радикала. Ти бивши лажни радикали су добро познати, типа су Р. Трајковић (сада ће у Тачијеву владу), М. Гојковић (сада ће у Г 17). Да сам икад био у СРС стидео бих се да следим такве људе. Замислите да верник следи човека који се изругава заклетви датој у Цркви, објашњавајући да је то заклетва за једнократну употребу. Знам да има таквих људи, увек их је било и увек ће их бити. Ја само тврдим ко крене за таквима сам је крив што своју судбину препушта у руке врбовом клину.

Својевремено сам упозоравао људе за Б. Карића, али је он на изборима добио 18%, а на следећим га нигде није било. То исто ће бити и са Томом. То је шупља прича, и већина тзв. симпатизера СНС гласа за ту странку не због програма него због Томе кога на све могуће начине форсира Запад. Тома може да успева исто као и БТ, само док има шта да прода и док добија кредите. После тога пада, јер нема никакве идеје, нема моћ за обједињавање и мобилизацију друштва. Код њих се све своди на причам ти причу. БЕЗ МОРАЛНОГ ПРЕПОРОДА ЗА ОВО ДРУШТВО НЕМА СПАСА!
Исто тако сам давно у преписци с М. Гојковић написао шта ће с бити њеним политичким животом. Она је то негирала, али се испоставило да су моје процене биле исправне.

Ја написах, а видећемо да ли сам био у праву.
Препоруке:
0
0
24 среда, 10 новембар 2010 23:03
Зоран Поповић
Изражавам свој протест, јер аутор истрајава на измишљеној тези да владу РС формирају амбасадори. То једноставно није тачно. Ако је некоме тако лакше да прогута поразне чињенице, тим горе по њега.
Препоруке:
0
0
25 среда, 10 новембар 2010 23:25
Биљана Николић
Само да моји дођу на власт, па ћу ја лако, а остале ћу да убедим да им је добро и да су ови пре мене криви што не може боље. Ако затреба, лако ћу рећи да сам био заведен, то увек пали.
Као што постоје музичке групе које избаце једну лагану хит песму коју народ певуши до неког новог музичког хита нека друге групе, тако и политичке партије у Србији лансирају ХИТ СЛОГАНЕ које народ еуфорично прихвата, без обзира што су нелогични, неостварљиви, једноставно празни и немогући. Није битно ни ко је композитор и продуцент хита, само да је лако певљив.
И тако од радикала, преко преко четничког војводе до европејца-патриоте, али пева човек, милина га слушати, па како да му не верујеш.
Препоруке:
0
0
26 среда, 10 новембар 2010 23:32
И ја сам аналитичар
Замислите да су у време Милоша Обреновића постојали масовни медији, странке, избори? Не сумњам да би књаз изашао на крај и са њима кад је већ са Турцима, али аналитичари би му дошли главе! Кад би овако мудро и детаљно објаснили народу да је Милош врло несигуран избор; да је његова политика према Турцима недоследна, нејасна и да се не зна чији је он заправо; да нема разрађен економски програм осим трговине свињама; да нема ниједног виђенијег војводу уза се; итд, итд, е, онда би Милош начисто пропао код народа сербског.
Да ли Тома Николић има намеру бити нови Милош Обреновић? Не верујем да то ико зна, чак ни он сам; штавише, верујем да ни Милош онда није имао "разрађен план" куда ће то лизање са Турцима и ликвидација Карађорђа да га одведе. Али Милош је довршио дело Вождово, а аналитичари нека утврде да ли је то могло другачије. Можда после тога напишу сасвим другачију анализу СНС, а можда и одлуче да се осим анализирања подухвате и неког другог посла...
Препоруке:
0
0
27 среда, 10 новембар 2010 23:51
Ала
Реално,сви политичари на нашој сцени су истрошени.

Николић,Вучић,Тадић,Јеремић,Јовановић, више од осталих због претеране медијске (примитивне) експонираности и неконзистентне политике.
Страни партнери их не уважавају, а домаћа јавности исмева,што наговештава скоре изборе.
Србија је на рубу глади и немира,тако да може да се деси да ДС маркетиншки помогне Николићу путем медија који су у великој већини под паском (власништвом) ДС,нарочито Д.Ђиласа.
Ту би Тома добио улогу тројанског магарца и део власти који би задовољио апетите челника странке и тајкуна који их финансирају.ЕУ и САД ,уз домаће тајкуне,свакако ће подржати Тому,БТ ,Чеду, јер једино чега се истински боје су савез Коштунице,Дачића и СРС.
Николић нема образовних ни етичких квалитета,Вучић још мање, за било какав политички и економски напредак Србије.Зенит су доживели са
Шешељем ,а с престанком спонзорских донација одлазе у запећак.
Дука од Гребића се прерачунао.Вук Драшковић сам себе обрисао.
За Чеду ће гласати сви који мрзе Србију.
Највероватнија је мањинска влада ,што значи даљу нестабилност.
Било би добро да садашњу,најлошију Владу у историји Србије, смени влада истинских патриота и експерата.
Видим перспективне младе политичаре у СРС и ДСС,само је потребно да неко на време промрда Коштуницу,што спада у озбиљан подухват.
Памет у главе!
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 11 новембар 2010 00:48
Turas
Zadnja recenica prof.Antonica,pored ostalih nimalo optimistickih ali realnih zapazanja,govori u kakvoj se beznadeznom stanju nalazimo.Zelatinska struktura SNS je nastala zahvaljujuci Tominoj,dali samo njegovoj,prevrtljivosti.Plasim se da njihovo,SNS zaokretanje,vodi u zagrljaj sa DS.To se planski radi od razlaza sa SRS.Mozete gospodo da glasate za koga hocete.Zna se gazda na cija se kola vozimo.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 11 новембар 2010 00:53
Бојан @И ја сам аналитичар
Данас су друга времена. У оно доба могло је да иде деспотски да се влада јер су држава, друштво, економија.. били неизграђени, све је могао да контролише један човјек и ако је довољно добар да у почетном кораку све брзо и добро расте. Међутим данас имамо комплексан државни механизам, компликовану економију, неупоредиво више фактора који улазе у обзир. Једноставно данас један човјек не може да деспотски влада, а да друштво буде слободно и напредно. То како важи за Тадића, или Додика, тако ће да важи и за Николића. То су људи који имају застарјелу матрицу размишљања обликовану комунистичким системом и лошим дијеловима наше народне традиције и карактера.. добро каже Антонић, "дјечије болести генсека".. они једноставно немају капацитета и потенцијала да нешто на позитивно промјене.
Деспотски систем је добар и ефикасан за друштва у одређеној фази развоја, коју смо ми превазишли.. али нешто ми се чини, који год од те двојице да побједи да ће нас вратити назад у ту фазу илити 19. вијек.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 11 новембар 2010 01:00
Обсервантес
Превентиван текст аутора Поново је овде у питању позната навлакуша. „Дечко који обећава“ најбоље игра перспективне улоге јер ту његов театарски зенит добија на значају. Замена шефа је ипак оставила последице. И Вук Драшковић је јако несрећан. Јер, у некој давнашњој пројекцији уместо данашње партије „дечка који обећава“ тебало је да посао заврши СПО. СНС (пардон, рудиментирани СПО у истоветној стратешкој улози) данас штафетно наставља. Улоге су успешно замењене. Значи гласањем за СНС, пардон за СПО многи ће уствари гласати за идеју Вука Драшковића. Најмањи зајднички артефактни садржалац овде је утамничен Војислав Шешељ. А шта је највећи: иста методологија карикирања српског националног питања. Шта се још није десило а недостаје у овом театру: „дирљив“ сусрет Престолонаследника и „ дечка који обећава“. Живи били па видели! Вук Драшковић увек може да се жали на плагијат, али неће јер кад је укупни посао у питању, звоцање не сме да постоји.
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 11 новембар 2010 09:00
наташа @ тореадор
То што ви радите то је покушај да се у изборни скор ухвати што више и русофила, српских патриота, а и бивших Милошевићевих гласача.
Ви сада у предизборне сврхе величате Милошевића, не би ли на тај начин упецали који глас и онда га однели његовим џелатима из ДС-а и "крадљивцу" његове странке.
СНС је резервна Тадићева странка.
Након избора СНС улази у коалицију са ДС, који ће се вероватно објединити са СПС-ом у пронемачку "социјалдемократску" странку сто процентно брозовске провинијенције и политике, политике одумирања српске државе, то је готова ствар.
Само се питам за што се толико боре да добију гласове од супротно орјентисаних људи у Србији. Немам други закључак него да им истраживање изборне воље не иде у прилог.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 11 новембар 2010 09:04
Аналитичари се обраћају ПИСМЕНОМ народу.А колико је таквих у Србији?И због чега?
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 11 новембар 2010 09:44
Радикални Србин
Тореадору и сличнима
Ко је то господине проверио те ваше тезе о рејтингу странака у Србији? На основу чега Ви дајете тако прецизне податке о проценту за које ће странке ко гласати? Да то можда нисте чули на Б92, или сте слушали радио Фокус? Да Вам то можда није рекао онај Благојевић из ЦЕСИД-а?
Просто је невероватно како је једноставно сваку небулозу поставити као неки аксиом. Ја господине познајем на стотине гласача СРС, а тешко да могу да се сетим некога ко је симпатизер СНС. Исто тако знам многе шта су пре две године поверовали Томи кад је рекао да је Шешељ необавештен и да му је рекао пре одласка у Хаг да ће он тамо бити слуђен, те да Тома преузме ствар у своје руке, па су врло брзо схватили о чему се ради.
Господине шта се борите са биковима не би било лоше да мало промислите својом главом, ако то уопште имате намеру, а да мање слушате оне шта би хтели да мисле уместо Вас.
Избори на Вождовцу, Врбасу и сличним местима су служили управо тој сврси да се створи утисак како је Тома озбиљан играч, па тако да његово непрестано појављивање на свим ТВ каналима, уз незаобилазног Вучића, треба да створи утисак како у Србији постоји медијска слобода, па молим Вас лепо и тако јак ОПОЗИЦИОНАР не избива са екрана.
Господин Антонић рече како их нема превише да се не би заситили гледаоци. А ја питам колико би их још могло бити на ТВ екранима??? Треба ли можда поставити Вучића да води све дневнике у Србији, да води Гранд параду и Фарму??? Па да закључимо да су претерали.
Мислим да би било далеко сврсисходније да се објави јучерашњи интервју Томе Николића са Б92, из емисије Кажипрст, гле чуда опет био гост, него што се анализира нешто што не захтева анализирање, већ је и на први поглед јасно.
Да чујемо шта сад Тома каже у вези хапшења Младића, изласка Срба на шиптарске изборе и слично.
МИ СМО ТВОЈЕ ТРУБЕ ПОБЕДЕ, И ВАЛИ
ТВОГ ОГЊЕНОГ МОРА И СУНЧАНИХ РЕКА;
МИ СМО, ДОБРА МАЈКО, ОНИ ШТА СУ ДАЛИ
СВАГДА КАПЉУ КРВИ ЗА КАП ТВОГА МЛЕКА.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 11 новембар 2010 09:51
Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Очигледно је, судећи по коментарима, да је и ова превара успела. СНС је прихваћен као национална Нојева барка. То је управо оно што је КРЕАТОР желео. Никакав критички однос Антонића, Вукадиновића и иних нема ефекта.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 11 новембар 2010 09:54
Тореадор
Много праволинијски размишљате. Срећа да се ен бавите политиком, већ је само пратите. Видим да ником и не пада на памет да је у питању само једна добро одиграна игра. Мени је то било провидно, али из коментара видим да је Тома ту игру одиграо јако добро.

Свака част.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 11 новембар 2010 10:08
Јовиша Видић
За неупућене и "неверне" Томе. Милош Обреновић Крџа, имао је разрађен и дугорочан план за обнову, уздизање и осамостаљење Србије. Свој план је осигуровавао троструко. Као прво, молити, ако не иде, онда дукате користити (потплатити), ако и то не помаже, онда и помрчину за добробит користити.
Своје намере и идеје, Милош је остварио без страних кредита, без помоћи сртаних амбасадора или без продаје наследства. Милош је Србију увећавао (ширио) док је ови данашњи - безкичмељаци, шарлатани - крчме за ситне паре а ради задовољења: личних амбиција, сујета и грамзљивости. Аман Срби! Верујте својим очима, уколико су вам отворене? Уколико су их илузионисти са све Томом засенили, онда нек вам је Бог на помоћи. Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 11 новембар 2010 10:43
buki
Cista desetka a mozda i 10+ .
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 11 новембар 2010 10:53
Марина Антуновић
Николић је национална опција исто онолико колико је то Тадић, чак и на исти начин. Схватио је Николић да мора да балансира са две ноге на четри стуба... Николић још није порастао, али кад порасте биће као Тадић. То потврђује начин на који сазревају он и његови политички ставови, па се сходно томе и мењају...
Да је Николић био на Тадићевом месту, урадио би исто... и кад је у питању резолуција и кад је у питању Вуковар, итд...
Мислим да је право питање и тема којом је требао да се бави овај текст, за кога можемо са сигурношћу да кажемо да би урадио другачије?
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 11 новембар 2010 11:21
Вид
За две године постојања нису усвојили ни програм странке?! Добро запажање аутора, то им заиста даје веома комотну позицију за критику свега што власт ради. А , када боље размислим, зашто би трошили енергију на писање програма када имају већ постојећи програм ДС-а?! Ионако заступају сличне (читај: исте) ставове, причају исте приче... Николић и Вучић су дефинитивно неозбињна опција, "продавци магле" и демагози. Какав човек мораш да будеш да би од "љутог радикала" за кратко време постао "најевропскији европејац"? И лош Б.Тадић бољи је од њих!
Војислав Коштуница је без сумње добронамеран, али инертан, безидејан, искомпромитован, па и истрошен ... Не мислим да има снаге да нас повуче напред!
Остале не бих посебно коментарисао. све у свему, далеко од доброг!
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 11 новембар 2010 11:42
Горан Станкови
Лепо скициран ТРЕНУТАК политичке сцене Србије. Странке по дефиницији потрошиле кредибилитет да се заиста баве државничким послом а не награђивањем најагилнијих око плаката и сл. Друго, заиста је прича " округло па на ћоше " а државност разводњена до те мере да нам је сасвим све једно ТРАЈНО ОТУЂЕЊЕ државних добара ( сада је то Телеком,... ). Само властити интерес, корупција,...
Да се вратим на тему. Прво, да ли би Арена била пуна да је Шешељ у Србији? А у вези са њим, мимо страначких другара, да ли иједна државна институција или појединац од ауторитета у Србији, питају, зашто је он ЈОШ увек тамо? Е ја мислим да је Тома добио гаранције да ће у време прославе , Шешељ и даље бити ТАМО. Пазите сад причу око окупљања опозиције. Уцењени лидери тобоже нашли нови смисао око СНС, а све стварајући брисани простор око Коштунице ( по мени, јединог који се бори за ДРЖАВНОСТ Србије ).
Стварно мислим да је време да се донесе нови изборни закон ( комбиновани ) где би се јасно виделе и биографије и по коме би се ОДМАХ знао власник мандата.
Као не страначка личност, препоручујем се било којој странци, да радим посао у оквиру својих моћи и знања, за државу Србију, за редовну плату. А извештај о раду,да подносим прво тој странци.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 11 новембар 2010 12:06
Јовиша Видић
@ Горану Станковићу
Разложно и поштено господине Станковићу.
Моја маленкост се нуди: да ради, са својом "раном и џебаном" а ради утврђивања темеља државности Србије. Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 11 новембар 2010 12:14
Rio Lobo
Lepo i vrlo oprezno. Uglavnom autor nam je dao sliku buduce situacije u Srbiji koju mnogi komentatori nisu ni pogledali vec se drze svojih predubedjenja i vecina zivi u nekim godinama od 1990 do 2008. Treba hrabro krenuti ka novim danima jer Za Srbiju i Srbe nastaje jedno novo doba u kome cemo graditi svoju drzavu mnogo vecu i mnogo snazniju nego sto bi vecina ljudi danas i pomislila. Ide sve to vrlo brzo!
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 11 новембар 2010 12:35
Или Николић или Чеда?
Ако је дилема шта изабрати уместо Тадића, Николића или Чеду, увек ћу изабрати Чеду, а ево и заштто.
Када је у питању однос према српском народу и српској држави, Чеда има другачији однос него Николић и Тадић који имају истоветан однос.
Тадић и Николић сматрају да одумирање српске државе треба да прати и одумираље српског народа, па што мање Срба то мања и потреба за државом. Дакле кад једном нестане српске државе, а то ће бити или у овом или у наредна два мандата "велике коалиције" Николић-Тадић, нестаће и српског народа и могућности да се икад обнови српска држава.
Са друге стране Чеда и Г17 плус се залажу да српска држава нестане одмах. По тој логици, нестало би државе, али би остало нешто Срба, наравно као индивидуе. Али, док је глава биће и капа, ти преостали СРби би се једнога дана могли, кажем могли, и умножити и окупити и у повољним условима обновити државу.
Дакле ако је избор систематични или нестрпљиви непријатељ, боље нестрпљиви.
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 11 новембар 2010 12:35
Branko S.
Gospodine Antoniću, a ko će nas izvesti iz Tamnog vilajeta ?
Po mom skromnom mišljenju, dobar analitičar, na kraju, treba da iznese i zaključak. Vaš "otvoreni kraj" mogu da shvatim i na sledeći način: SNS neće, DSS ne može, SRS se uskoro gasi, LDP i onako nije opozicija, ostali nemaju značaj...Dakle ? Da li je to taj vaš zaključak koji nisam mogao da pročitam ?

Ali da krenem redom.
Godišnjica osnivanja stranke nije "pala" u dobrom trenutku, nego je trenutak toliko očajan, da bi sve proslave (ma koliko godina), i ma koje opozicione stranke, mogli da svrstamo u listu strelaca.Ipak, suviše smo ozbiljni da se šalimo na tu temu, ali zato možemo da rešimo dilemu oko alternativa. Vrlo jasno je gosp. Nikolić rekao da samo život, deca (porodica) i Srbija nemaju alternativu. Dakle, sve ostalo ima, pa i EU. Međutim, kada je u pitanju budućnost Srbije, opredeljenje većine građana jeste ta ista EU, i ta budućnost NEMA alternativu: POD USLOVOM DA NEMA USLOVA. Koliko čujem,zvaničnici EU još uvek tvrde da ih nema.

Program svake političke stranke jeste,de facto, spisak lepih želja. Dela su ta koja govore o nečijoj sposobnosti i posvećenosti cilju. Ja bih to stavio u jednu rečenicu: SVE ŠTO ŽELE GRAĐANI SRBIJE. Pa kome nije jasno, neka pita svoje komšije i prijatelje. Ali me čudi da vi očekujete da jedna opoziciona stranka iznosi detalje programa (koji nudi dobra rešenja). Pa Resavci bi jedva dočekali takav tekst. Ipak, mene više zanima kada ste vi prvi put čuli za sadašnje gigante u osovini Cvetković-Dinkić-Đelić. Znam da su Labus i Đinđić tu nešto kumovali, i promovisali anonimuse i "eksperte"(kamo sreće da nisu), a da ne pominjem kauče, hekleraj (i heklere) i deda Mraza... Ili, ponovo pogledajte listu aktuelnih ministara. Gromade, zar ne? Moj skromni savet je,da proverite koliko je samo doktora nauka pristupilo SNS. Ti timovi postoje i rade, ali istina je da se malo slikaju. Smeta im puder.
Sa kim će SNS praviti novu vlast(i vladu)?
Pročitajte u nastavku...
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 11 новембар 2010 13:11
Милоје@И ја сам аналитичар
Не може се „на мала врата“ прогуравати заслуга било коме, ако та заслуга није истинита, ако та заслуга није заслужена. То овај аналитичар чини када хоће дати „обећавајуће“ заслуге Николићу поредећи га са Милошем Обреновићем.
Истина је да Милош Обреновић не би „извојевао“ аутономију Србије да Велика Русија није присилила Турску на то. И данас ми чекамо улогу Русије, данашње и Велике.[/b] Лично не видим ништа обећавајуће ако Николић дође на власт, јер добија подршку доказаних непријатеља Срба. Једина, понављам једина, предност Томислава Николића је у томе што треба да смени Бориса Тадића, најштеточнијег владара у историји Срба и Србије. Није могуће бити штетнији по Србе и Србију од Бориса Тадића.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 11 новембар 2010 13:50
MILENA ANKIC
Kada bolje raymislim jedini spas je Kostunica ali kada se oslobodi bivsiH SPS-ovaca,ako ocisti stranku od ljudi koji su ucestvovali u losim privatizacijama,da cesce cujemo ljude koji su dobri stucnjaci .Ne trebaju nam oni koji ce biti cuvari kovzecica sa blagom sumnjivih takozvanih biznismena.
Onaj ko misli dobro ovom narodu ne treba da trosi novac na arenu.U ovoj situaciji dovoljna je i ledina.
Inace kombinacija Nikolica sa JUL-ovskom i Karicevom svitom-HVALA!
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 11 новембар 2010 14:06
апис
"Тако ослабљеном Тадићу и таквој слабој и неугледној влади заиста није тешко бити опозиција. Још ако се има у виду и околност на коју је јуче скренуо пажњу Ђорђе Вукадиновић – да ће Демократску странку наредних месеци потресати унутарпартијске борбе око избора потпредседника[2] – јасно је да ће напредњаци, као јак и неуздрман конкурент за власт, сачекати почетак званичне предизборне кампање (следеће године). А од те тачке, са овако слабим Тадићем, они имају отворени пут ка релативној (мада не и апсолутној) победи на изборима."

Ја не мислим тако.Тешко је бити опозиција овако корумпираној власти (а то значи спремној на све). Треба имати на уму да је огромна лова у питању. Само од Телекома ће добити 1.5 милијарди еврова. Када поделе плен (новце) Тадић и сви његови, досетиће се да су избори близу и тада ће бацити мрвице плена СНС-у. Врло ме занима колика ће бити цена Николића и Вучића, а биће. Ако је Николић паметан, а јесте, и Вучић бистар, а јесте, неће забалавити на паре , те ће одбацити 30 сребрењака . Но црв сумње ме изједа, па сумњам да ће их купити за мале паре. За врло мале. И још нешто... бт је почео кампању, значи избори су близу, типујем на средину 2011-те...
Препоруке:
0
0
48 четвртак, 11 новембар 2010 14:35
гаврило
@јовиша видић, Милош је Србију увећавао (ширио) док је ови данашњи - безкичмељаци, шарлатани - крчме за ситне паре а ради задовољења: личних амбиција, сујета и грамзљивости..." можда се може и тако рећи али није правилно јер Милош је Србију ослобађао а то је кључна ријеч коју сте поштовани изоставили.Омашке су јако опасне јер дају другачију конотацију текста,односно дају тексту потпуно други смисао!И овима који нас неволе аргумент о ВЕЛИКОЈ СРБИЈИ!
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 11 новембар 2010 14:49
Тореадор
Радикални Србине, резултати локалних избора су показали да је СНС најјача опозициона партија. Можда Ви користите неку алтернативну математику па сам стога недорастао да Вас разумијем.

Мада, Ви сте ионако радикални Србин, тако да претпостављам да ћете гласати за СРС и мени је Ваш избор савршено добар. Уопште немам намјеру да трошим енергију да бих Вам промјенио став, када је он већ сада сасвим пристојан.

Чак мислим да је корисније да се гласа за СРС и ДСС како би те странке прешле цензус. СНС ће га ионако без проблема пребацити. Најгора ствар која би задесила Србију би била да ДСС и СРС освоје нешто мање од 5 процената гласова. То би било катастрофално за патриотску опцију у Србији.

СНС, СРС, ДСС... па чак и СПС у некој варијанти су добри избори.

Само да се отјерају Тадић, Динкић, Чанак и остали и да се спријечи Чедица да и он истовара своја "високоинтелектуална" политичка размишљања на држави Србији.
Препоруке:
0
0
50 четвртак, 11 новембар 2010 15:16
И ја сам аналитичар
За Бојана
Овде уопште није реч о деспотизму већ о политичкој стратегији. Да ли су је осмислили стручњаци у институтима, да ли неколико људи или само један човек, питање је да ли стратегија постоји и да ли људи изван најуже политичке елите могу поуздано проценити каква је, а камоли какви ће јој бити домети (резултати). Ја тврдим да су две могућности. Прва, СНС нема стратегију, окрећу се како ветар дуне и гледају само лични интерес, значи долазак на власт по сваку цену. Друга, стратегија се, лаконски речено, заснива на две пословице: кинеској "Држи пријатеље своје близу себе, а непријатеље такође" и српској "Тиха вода брег рони".

За Милоја
У критичном тренутку слома Првог устанка Русија је пружила уточиште Карађорђу и то је све. Да Милош није мудро проценио да ће Турцима бити потребан неко да уместо њих обавља неке послове и стиснуо петљу па остао, Русија не би ни могла да се бави аутономијом Србије. Уосталом, то и данас отворено говоре "не можемо ми бити већи Срби од вас".

Иначе, сви који говоре о прозападној оријентацији СНС и употребљавају најгоре изразе из шешељевског вокабулара, нека обрате пажњу на однос СНС према Русији, а поготову у обрнутом смеру. Или, језиком који је ближи "шешељевском": Николић и Вучић, западни агенти, преварили Русе, ал` ви сте много паметни па сте их прозрели!
Препоруке:
0
0
51 четвртак, 11 новембар 2010 15:54
drago
to toreador..

Pažljivo sam pročitao tvoje postove i imam neke nedoumice...Prva je "patriotsko biračko telo"..
Šta je za tebe "patriotsko biračko telo"?
Kad se to tako označi onda to impliciora da postoji i "nepatriotsko biračko telo". Mislim da je građane Srbije, srpski narod, i birače uopšte, jako štetno deliti na taj način. Etnički sastav današnje Srbije, ili, hajde da budem precizan, njenog biračkog tela je sastavljen od 87 posto Srba i 13 posto ostalih. Od onih koji redovno glasaju je preko 90 posto Srba.
Učešće na izborima, po definiciji znači odanost državi i njenim institucijama. Ljude koji redovno izlaze na izbore bi sledom toga trebalo tretirati lojalnim državi. A onaj ko je lojalan državi je zapravo patriot...
Ako se tebi neke stranke i političari ne sviđaju, ako misliš da rade loše i prave štetu, da obmanjuju građane i vode Srbiju stranputicom, onda treba kazati da oni nisu patriote, a ne da su patriote nisu njihovi birači. Ako je recimo, Bogoljub Karić, kriminalac, znači li to da su njegovih 700.000 glasača na predsedničkim izborima iz 2004. kriminalci...Ili, ako je Velja Ilić primitivni psovač, znači li da je njegovih 200.000 birača primitivno. Biračko telo nikada ne izlazi na izbore da bi biralo loše, već suprotno..Da bi im bilo bolje..misli o ovome.
Srbija je mala zemlja i nema ljudi "na bacanje".
Препоруке:
0
0
52 четвртак, 11 новембар 2010 16:37
Софија
@Сале
Ма какав септембар?! Тадић је одувек на позицијама безусловног извршавања налога Брисела и Вашингтона. Не могу да верујем да врсни аналитичари не препознају глуму!? Да ли би еулекс био прихваћен (уз фолирање о 'шест непостојећих тачака') да Тадић није и тада, био 'лдп-реалиста'?

Могу само да ставим свој потпис испод овога.
Господин Антонић ме прилично изненађује. Била сам посебно изненађена текстом на тему МСП-а, тачније одбраном Тадића и Јеремића како, тобоже јадни, нису знали какав ће бити исход....а вероватно, јадни, и даље не знају да ћемо с Косметом доживети фијаско због измештања ''случаја'' из Савета безбедности.
Господине Антонићу, кад се исти деси, ево, да не буде да нико није указао на дати, лош исход !

Иначе, Томи не верујем.
И нећу се ни тренутка покајати што му никад глас нећу дати. А сигурна сам да ће се они који му буду дали кајати, као и многи што се кају данас због датог гласа Тадићу.

У међувремену, разматрам на коју страну света да се денем. Овде живота, са оваквим подмитљивцима, колаборационистима, себичњацима и пузавцима од политичара, нема! А не видим да ће се нешто у скорије време мењати.
Препоруке:
0
0
53 четвртак, 11 новембар 2010 17:34
SRBIN
COVEK KOJI JE BIO U STANJU DA IZDA SVOG LIDERA,DOK SE OVAJ BRANI IZ HASKOG KAZAMATA,NE VIDIM ONDA NIKAKAV PROBLEM ZA TAKVOG COVEKA,DA IZDA I SRBIJU!!!
neki ce me mozda pogresno razumeti,da sam za seselja!?moj odgovor je nisam!
ZATO CU,AKO BUDEM IZASAO NA GLASANJE,GLASATI ZA STRANKU,KOJA NIJE IMALA SKUPU MEDIJSKU KAMPANJU!
KOJA SE NIJE SKORO UOPSTE POJAVLJIVALA NA TV STANICAMA!
KOJA NEMA PO SVIM COSKOVIMA IZLEPLJENE PLAKATE!
I KOJI,AKO NESTO KAZU,KAZU PRAVE STVRI ZA SPAS SRBIJE!!
jer,ako danas pogledamo stranke koje su zastupljene u medijima,bilo pozicione il opozicione!sve do jedne imaju podrsku,javnu ili tajnu,stranih(zapadnih)ambasadora i njihovih drzava!finansirane su od njih i samim tim ne zastupaju interese srpskog naroda!
SMATRAM DA JE VREME DA DAMO SANSU ALTERNATIVI....
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 11 новембар 2010 20:40
Радикални Србин
Г.Тореадор, да се разумемо, ја спадам у оне шта одавно знају да Србија има само једну патриотску опцију, а то ја СРС. Као што Вам је познато једино њих наши пријатељи из ЕУ и САД не могу да замисле на власти.Што само по себи довољно говори.
Кад неко наведе у некакав непостојећи патриотски блок странке попут СНС и СПС са њим нема шта да се разговора. Само су они гори од ДС.
Та СНС је настала у тренутку кад је требало да се разбије опозиција. У септембру 2008. кад се водила расправа у скупштини поводом изгласавања ССП са ЕУ био сам запањен податком да ће исти споразум да подржи СРС, уз амандман да Србија само целовита може у ту исту унију. Мојој жени сам тада дао обећање, да ако се то деси, никад више нећу гласати за СРС.
Тада се десио обрт који је свима који су пратили та дешавања познат, а ја сам се у октобру учланио у СРС, иако сам рекао да никад не би био члан странке. Чисто из ината Б92 и осталима шта су тих дана са одушевљењем прихватаили Томино отрежњење.
А име Радикални Србин сам ставио да би направио разлику у односу на СРПСКИ РАДИКАЛ, јер ћу ја да будем РАДИКАЛНИ СРБИН и кад НЕ ДАЈ БОЖЕ не би било СРС.Веровали Ви мени, или не, ја сам у тренуцима кад су у СРС долазили разни ликови попут Црнчевића, Пелевића, Антића, а поготово младих кадрова попут Владимира Ђукановића(дечку је Борис Тадић био разредни старешина), Стефановића и сл. говорио да се нешто гадно спрема у СРС. И да ту нешто гадно смрди, као и да је у ту сврху направљен лист Правда, те да ће то све да се окрене за 180 степени, не би ли повукли за собом све што памети немају. Мада искрено да Вам кажем, за Тому сам могао да поверујем, али за Вучића нисам до задњег дана веровао да би могао да буде тројански коњ.
И ето ту сам највише погрешио, управо је Вучић алфа и омега овог пројекта. Једина утјеха у томе што ипак постоји одређен број који верују у мудрог Тому и у патротизам И. Дачића, јесте та да међу њиховим гласачима има патриота.
ВУК НА ОВЦУ СВОЈЕ ПРАВО ИМА,
КА ТИРЈАНИН НА СЛАБА ЧОВЈЕКА...
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 11 новембар 2010 21:04
Marijana
Ja cu glasati za Vukadinovica i Antonica,ako za to bude prilike!

Do tada me ni jedni izbori nece videti!!!
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 11 новембар 2010 21:11
Ko je srpski Soroš?
http://video.foxnews.com/#/v/4413714/beck-five-step-plan/?playlist_id=86917


Mi možemo da kritikujemo američku spoljnu politiku, ali moramo da priznamo da je američko društvo u pravom smislu demokratsko! U jednom takvom demokratskom društvu sasvim je normalno da se preispituje politički uticaj tajkuna, najmoćnijih kapitalista, mopolista itd. Tako je Glen Bek, najveća zvezda američkog političkog žurnalizma, posvetio seriju priloga Džordžu Sorošu i (sve)moćnim političkim organizacijama koje Soroš finansira.

Ako želimo da budemo u pravom smislu demokratsko društvo, moramo da sledimo Bekov primer. A to znači da kada god govorimo o pojedinim političarima ili političkim partijama, uvek postavimo pitanje - ko je finansijer tih političara i njihovih organizacija?

Dakle, ko je srpski Džordž Soroš? Ko stoji iza najmoćnijih političkih partija? Ko finansira SNS?
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 11 новембар 2010 21:50
Goran01
Mislim da je naziv iz naslova ovog teksta "Tamni vilajet" malo preteran.Nije sve tako crno,i nisu sve promene koje bi sa sobom doneli naprednjaci gore od sadasnjih promena koje se sada desavaju.
Svako moze da bude nezadovoljan politickom slikom u Srbiji i za to moze naci gomilu cinjenica koje bi to potvrdile.Ukoliko se nista ne promeni da li ce nam biti bolje?Mozda je to pitanje na koje svako od nas treba da da odgovor.Kako cemo znati da li se moze bolje ziveti,manje zemlja zaduzivati i vise proizvoditi ako se nesto ne promeni? Ocigledno je da ,hteli mi to da priznamo ili ne,da sadasnji predstavnici vlasti nemaju nacin kako da pokrenu privredu.Da li bi neko drugi pronasao modus operandi pa to jedino mozemo saznati ako nekome drugom pruzimo sansu.Na kraju krjaeva kako vecina stanovnistva na izborima oceni rad sadasnjih predstavnika vlasti tako ce i biti.Jer ima jako mnogo nezadovoljnih iz razno raznih razloga.Neki od predstavnika vlasti koji su ucestvovali u privatizaicijama likvidacijama preduzeca u manjim mestima automatski su nacinili zlocin protiv ljudi koji su bili u radnom odnosu i koliko toliko imalu neku materijalnu dobit.
Za svako porodicno nasilje,ubistvo i samoubistvo ljudi koji su izgubili posao i postali ocajnici mogu se okriviti pojedinci koji su vrsili te privatizacije jer su saucesnici u zlocinu-podstrekaci na zlodelu.Sta ostaje coveku od 50 godina koji zivi u malom mestu negde na jugu Srbije kojem je firma u kojoj je radio 20 godina zatvoren,nego da pije ili da potpuno smetne sa uma?
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 11 новембар 2010 22:17
Радикални Србин
Да не останем недоречен, од тих тзв. патриотских бирача кратке памети који су још увек спремни да гласају за СНС и СПС нема неке вајде, али је за утјеху то што они ипак постоје.
Одлазећи француски амбасадор је недавно изјавио да су три најважнија догађаја у току његовог мандата била ПРОГЛАШЕЊЕ НЕЗАВИСНОСТИ ТЗВ. КОСОВА, РАЗБИЈАЊЕ СРС И УДАЉАВАЊЕ ТАДИЋА ОД КОШТУНИЦЕ, ПАМЕТНОМЕ ДОВОЉНО.
Ја сам иначе по природи непоправљиви оптимиста, али по питању Срба и Србије одавно нисам.
А овим мудрацима што су спремни на све, осим да гласају за СРС, па их упорно трпају у кош са свим осталима, би да поставим једно питање.
ШТА ТО ВИ КОНКРЕТНО ЗАМЕРАТЕ РАДИКАЛИМА, КАКО САД, ТАКО И УНАЗАД 20 ГОДИНА?
И објасните ми зашто од 2000. па на овамо само они нису пожељни у власти? Па је сваки пут кад би се таква могућност отворила јасно давано до знања да се то неће прихватити на западу, чак и до отворене претње санкцијама.
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 11 новембар 2010 22:27
Никад више
Само да се отјерају Тадић, Динкић, Чанак и остали и да се спријечи Чедица да и он истовара своја "високоинтелектуална" политичка размишљања на држави Србији.
Иста кухиња као и 5. октобра("само да оде Слоба Јул и радикали"), исти кувари (запад) а и српски гласач је изгледа исти - наиван или се прави наиван.
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 11 новембар 2010 23:25
@marijana
Uzeste mi reč iz usta...
Препоруке:
0
0
61 петак, 12 новембар 2010 00:30
MS
Ima nas mnogo dobrih i strucnih i mnogo vise, nego sto g. Antonic moze da pretpostavi. To sto on ne zna za druge i bolje je posledica strogo kontrolisanih, rezimskih medija, koji daju prostor i vreme samo podobnim i poltronski nastrojenim tz. strucnjacima, koji rado duvaju u istu tikvu sa rezimom.
Bar, kada se tice ovde pomenutih: Cvetkovica, Dinkica, Djelica, koji medju ljudima od struke i znanja ne uzivaju ni minimum postovanja, vec samo osudu i prekor zbog katastrofalne ekonomske situacije u kojoj se zemlja nalazi. Ne zna se sta nam je gore, privreda, ekonomija, devizna politika, kurs domace valute, spoljno trgovinski deficit itd.
Cestiti i vrlo strucni ljudi nemaju prilike da iznesu svoje, objektivno misljenje i znanje, a ako neko i iznese kriticko i realno vidjenje, odmah usledi represija na sve moguce nacine. Preko medija, zatim kompromitovanjem u poslu, slanjem inspekcija, policije, nahuskanih poreznika, pa sve do hapsenja pod nesuvislim optuzbama i odredjivanjem visemesecnih pritvora, da bi tako zastrasili i ucutkali pametnije i sposobnije, a nada sve cestite ljude.
Zato ne brinite. Ima nas mnogo postenijih, sposobnijh, strucnijh i boljih, od ovih uvlasti. U to cete se brzo i uveriti, jer ovaj teror nece jos dugo trajati.
Препоруке:
0
0
62 петак, 12 новембар 2010 00:52
Sajber MIleva
Господине Антонићу, дуго сте и мукотрпно градии свој интегритет, да би га тако лако расипали и крчмили привиђањем патриотизма у пређашњој политици БТ.

ДС и ЛДП су само лево и десно крило истог тима, са иситм менаџером, тактиком. И навијачима...
А ко је центарфор, вањда знамо...

Збиља бих волео да ме демантујете. Био бих бар мало мирнији.
А демантоваћете ме лако: Тако што ћете навести и један, само један једини гест БТ у том смилу. Немојте ми само рећи да је она празна фраза "И ЕУ и Косово" патриотизам.
Препоруке:
0
0
63 петак, 12 новембар 2010 02:18
Никола
Немамо бољу алтернативу режиму?
А по чему је СНС алтернатива?
У чему се то њихова политика разликује од актуелне?
Да су они обећали да Србија са њима на челу неће ићи у НАТО, или да неће ићи у ЕУ, или да неће доносити срамне резолуције, или да неће одржавати педербалове, или да неће прихватати диктате који се тичу основних националних интреса, или да се држава неће даље растакати, или да се неће пузећи извињавати србским душманима, или да неће продавати србске главе једној ноторној квази-судској институцији, у том би случају могло бити речи о макар делимично алтернативној политици.
Дакле да су макар једну од горе поменутих ствари обећали, па да кажемо ок, нису савршени али ето биће макар за толико бољи, макар то смо успели да променимо.
Али господа из СНС-а ништа од тога нису обећали, ни на једном месту где је Борис нејаки клекнуо нису чак ни обећали да ће се усправити.
Ја онда стварно не видим како то може да буде алтернатива, евентуално се може променити политичка гарнитура, али не и политика...
Препоруке:
0
0
64 петак, 12 новембар 2010 04:53
@ Ko je srpski Soroš
Srpski Soroš je američki Soroš.
Препоруке:
0
0
65 петак, 12 новембар 2010 04:56
Глас из офа @ Marijana
И ја.
Препоруке:
0
0
66 петак, 12 новембар 2010 10:03
Милоје@И ја сам аналитичар
Ничим ниси анулирао моју врдњу да је Русија притисла Турску да Србија добије аутономију. Кад већ оцењујеш нечију памет, онда мораш бити убедљив аргументима и логиком, овде историјским аргументима, а не олаким изрицањем оцена.
Квалитет и улога Томислава Николића, и оног надобудног потрчка у виду "генералног" је јасна и постојана, независно од ових коментара. Та улога, по мени, је већ оцењена негативно, и тешко да се може промеити.
Препоруке:
0
0
67 петак, 12 новембар 2010 11:52
Branko S.
Nikola, ja ću pokušati da ti odgovorim:
1-Pre svega,SNS nije na vlasti,i nije u mogućnosti da sprovodi svoju politiku.
2-Ti,u stvari,samo pretpostavljaš kakva bi politika SNS bila, kada pobede (ubedljivo) na izborima, i kada formiraju vlast. Nažalost, nemam ni jedan osnov da poverujem u tvoje prognozerske veštine, niti postoji bilo kakvo prihvatljivo logično obrazloženje.
3-EU nije tražila da im se mi pridružimo, nego je država Srbija to molila.Ne SNS, nego država Srbija, a verovatno znaš ko nas(sada) predstavlja.
4-SNS nije glasala ni za jednu "sramnu" rezoluciju,
i to neće nikada ni uraditi. O tome se možeš informisati u stručnim službama skupštine.
5-Ove balove neću ni komentarisati. Verujem da si ih stavio samo da bi ti tekst bio duži.
6-Rastakanje države, shvatam kao problem statusa Kosova i Metohije. Eventualno i poslednje pokušaje regionalizacije. Ako je to, komentar mi opet nije potreban, a ako je nešto drugo, navedi konkretno o čemu si mislio.
7-Izvinjenje (našim dušmanima) je radio i radi samo jedan čovek. A nije Toma Nikolić. Da li se ti
plašiš da navedeš pravog učesnika ?
8-Hag jeste bolno pitanje, ali mislim da je upravo tvoj idejni vođa tamo otišao dobrovoljno. Kao primer. Pa zašto to ne bi uradili i svi ostali? Istina je naše najjače (i jedino) oružje u tom kobojagi sudu. Sa druge strane, mi slavimo heroje
(Obilića, Sinđelića, majora Ilića, Tepića...), koji su se žrtvovali za svoju otadžbinu...
Na kraju da razjasnimo i najvažnije pitanje: U čemu je razlika? Vrlo jednostavno, "Evropska-DS-koalicija" o svim vitalnim pitanjima se izražava i ponaša samo DEKLARATIVNO (da ne nabrajam laži i obećanja), a SNS ima nameru da ZAISTA reši te probleme. Da bi mogla da to pokaže i u realnosti, potrebni su izbori, i potrebno je poverenje građana. Pošto se oni približavaju, sasvim mi je jasno zašto vlast (koja je već u panici), unajmljuje telale, koji po zemlji Srbiji treba da šire laži i obmane. Dockan. Srbija se umiriti ne može !
Препоруке:
0
0
68 петак, 12 новембар 2010 13:34
Džordž Soroš je antisemita!
http://video.foxnews.com/#/v/4415662/the-oreilly-factor-/?playlist_id=86917


Ako imamo u vidu da se danas na vodećim američkim medijima konačno otvoreno govori o Soroševom antisemitizmu, mislim da je došlo vreme da i mi o tome progovorimo. Posebno zbog toga što tzv. Druga Srbija, to leglo antisemitizma, od samog početka uživa podršku Dž. Soroša. A ima i onih koji smatraju da je cela Druga Srbija čedo ovog svemoćnog biznismena. Opšte je poznato da je Soroš najveći donator anti-izraelskih organizacija i projekata i ja mislim da postoji puno razloga da zaključimo da je politički projekat "Druga Srbija" samo jedan deo globalnog rata koji antisemitska Evropa predvođena Nemačkom zajedno sa nekim muslimanskim zemljama - ali i nekim "self-hating Jews" iz SAD-a, poput Soroša - vodi protiv Izraela.

Nije li Džordž Soroš najbolji dokaz da između Srba i Jevreja nema nikakve razlike? Mi smo se pitali kako je moguće da Sonja Biserko i njeni istomišeljnici poriču realnost Jasenovca, a sada kada možemo da vidimo kako je Džordž Soroš učestvovao u progonima Jevreja u fašističkoj Mađarskoj, nama je jasno da između srpske samomržnje i jevrejske samomržžnje takođe nema nikakve razlike...

Ali, sada nam je takođe jasno zbog čega su svi neprijatelji Izraela po pravilu - neprijatelji Srbije!
Препоруке:
0
0
69 петак, 12 новембар 2010 14:55
Новосађанка
Пре било ког разговора о политичарима, треба имати пред собом њихов потпуни здравствени извештај: од анализе крви до психијатијског уверења да су "при себи"!
Али, тога нема!
Запитајте се зашто!
Здравствено уверење вам треба кад се запошљавате, за возачки испит...да не ређам.
Дакле, за управљање аутомобилом морате бити здрави,
а за управљање државом не морате
!
Зато нам и јесте све овако трагично!
Зато постајемо све сиромашнији и све више просимо!
Зато нам се и држава распада!
Препоруке:
0
0
70 петак, 12 новембар 2010 17:14
Жика С. Тадић
Скупштина Србије треба да стави на дневни ред само једно питање а то је питање председника Тадића, његовe способности, и кредибилитета да и даље буде обавља функцију председника – уз анализу учинка његове досадашње политике.

Док се то питање не постави и не разреши, биће немогуће било какво позитивно кретање Србије.
Препоруке:
0
0
71 петак, 12 новембар 2010 18:14
Luka BG
Kada je rec o kadrovima mislim da je g. Antonic prevideo jednu stvar. Nikolic je jasno jekao da SNS nije samo stranka vec "narodni pokret". To je zanimljivo i mozda moze biti odgovor na , s pravom, postavljeno pitanje o kadrovima. Naime, ako je to sirok, narodni pokret onda se kadrovi mogu crpti i iz vanstranackog dela zar ne? Mislim da je T. Nikolic vanserijski politicar, vrlo vest i nadaren. Zna on gde i kuda ide. To je jos znacajnije ukoliko se uzme u obzir i njegovo slabo obrazovanje ... Dakle ako ( kad? ) SNS dodje na vlast - njihov nacionalni stav bi se , po meni , pokazao. Mislim da ublazenim stavovima zele da prebace preko 40, 50 % a onda bi drugacije nastupili. P.S. Takodje ne zaboravimo da je T. Nikolic proglasen za cetnickog vojvodu na gori Romaniji.
Препоруке:
0
0
72 петак, 12 новембар 2010 21:45
Никола
Бранко,
Тачно је да СНС није на власти и да није у могућности да спроводи своју политику, али то их не оправдава у томе што ни 2 године након оснивања немају политички програм. Да би једна партија изашла на изборе, потребно је да претходно изнесе свој програм, своје јасне ставове око важних питања, и конкретне начине на који жели да их реши.
Е то од њих нисмо добили, и нико паметан им неће дати бланко подршку.
Друго, ништа ја не претпостављам нити прогнозирам, само слушам изјаве челних људи те странке, и чекам да чујем јасан став око ових важних питања која сам раније набројао, и нисам чуо, ако ти јеси дај ми пример.
Што се тиче ЕУ, у праву си, тражила је чланство држава (не народ), односно политичка структура која је и даље на власти, а СНС каже да је то што су ови тражили (чланство у ЕУ) прави пут,то је по теби алтернативан став?
Даље, за резолуцију нису гласали, али ни о њој нису заузели јасан став, а камоли да су рекли истину о Сребреници, и о лажном геноциду, Србији се нешто тако крупно подмеће, а они ћуте, не развргавају лажи, како онда да се уздам у њих да сутра и они неће радити исто што и жуту сада?
Што се тиче текста трудим се да буде што је краћи
могућ, а педербал сам ставио са разлогом, јер СНС није искључила могућност поновног одржавања сличне манифестације ни када дође на власт.
Растакање државе, поред КиМ подразумева и Војводину, хоће ли СНС када дође на власт донети нови статут те АП, који од ње не прави нову државу? Која је политика СНС-а према ситуацијама у санџаку и пчињском округу? Растакање државе подразумева и белу кугу, на који начин ће СНС излечити ову опаку болест?
Извињавао се Тадићи,помињао сам га у претходном тексту,обрати пажњу, а хоће ли се извињавати и Николић? Ако неће,зашто најоштрије не осуди овакав поступак председника?
Који идејни вођа? На основу чега доносиш такве закључке? Зашто би ико отишао у један лажни суд? Каква је то жртва? Шта тиме Србија добија?
Кажеш СНС хоће да реши проблеме. КОЈЕ ПРОБЛЕМЕ?
НА КОЈИ НАЧИН?
Препоруке:
0
0
73 петак, 12 новембар 2010 22:51
Дама Торедору
Господине, мудри су Вам коментари!
Подржавам све што сте рекли!
Препоруке:
0
0
74 субота, 13 новембар 2010 00:03
Једна сугестија
Опозиција Милошевићу је потекла из ИДН-а. Зашто опозиција садашњем режиму не би потекла из НСПМ?
Препоруке:
0
0
75 субота, 13 новембар 2010 00:21
Оскара за Тадића
Чуди ме да Тадић није до сада добио оскара за глуму.
Какав је то мајстор илузија и обмана! Варати толике људе толико времена па то је мајсторство. Обећати нова радна места, 1000 евра за акције па отпустити толике људе и поделити 1000 динара. Хаххахаххаха. Па да ли је ово циркус или држава?
Препоруке:
0
0
76 субота, 13 новембар 2010 01:04
Peter RV
Sve srbijanske politicke stranke, pa i komentari na ovome sajtu, podrzavaju, manje vise otvoreno- ulazak Srbije u EU. Gledajuci Srbiju sa strane, moze se zakljucit da je konsesus Srba (iz Srbije)da Evropa,za njih zaista nema alternativu, koliko god se trude da to nespretno kamufliraju.
Nerazumljivo je onda zasto ovaj animozitet prema Borisu Tadicu koji radi sve sto mu Brisel i Vasington naredjuju da bi ostvario taj cilj?
Ako vam je 'Evropa' cilj, Srbijanci, onda je vas vodja BT- i tacka. Svi vasi politicari bi radili sve isto sto Tadic radi, kad bi dosli na vlast. Ne misliteli ozbiljno da bi im Zapad dozvolio da mrdnu izvan kolosjeka koji je on trasirao?
Sva ponizenja koje Tadic radi Srbiji, i koje ce nastavit da radi, je, braco Srbijanci, jedan imperativ koji niko ne moze izbjec dok sanja o ovoj povampirenoj Austro-Ugarskoj.
Tadica, dakle, nema nikakvoga smisla obarat dok ste u ovom transu.
Jedini je izlaz iz ove moralne i politicke kaljuge, da se otvoreno, glasno i jasno, manifestuje da vas clanstvo EU-e ne interesuje.
Oslobodicete se odjedamput potrebe da se svakodnevno ponizavate i primijeticete da ste , od petog oktobra zivjeli u jednoj kulturi laza i ulizivanja koja Srbima ne prilici.
Nema danas politicara u Srbiji koji bi se usudio da Srbiji kaze ovu revolucionarnu istinu.
Onaj koji bi mozda to uradio, nalazi se u tamnici, u tudjinstvu, vec osam godina.
Zato mu se i ne dozvoljava povratak.
Препоруке:
0
0
77 субота, 13 новембар 2010 07:56
Jasna Simonović
Moram da priznam da ste vi ovo mnogo lepo napisali i da sam tekst pročitala samo zato što ste ga vi napisali (nisam partijski čovek!)...
pa tako iz mog neznalačkog ugla kad pomislim na SNS odmah mi dodje da se nisu izvinili Šešelju, dođe mi da se više bave teorijskim nego praktičnim pomaganjem narodu, a iz vašeg teksta zaključujem da nemaju napredan program koji je neophodan za naprednu Srbiju...A iz jednog komentara pri nekom drugom tekstu na nspm saznala sam, ako je tačno, da čak ni Aleksandar Vučić, koga intelektualno smatram najjačom njihovom figurom) nije bio dovoljno napredan da bude pušten unutra (negde u USA)...
Da bi se bio napredan, potrebno je mnogo štošta...Želja svakako....
Препоруке:
0
0
78 субота, 13 новембар 2010 09:22
011@Peter RV
Имате право, прикључивање Европској унији би била катастрофа за Србију у сваком погледу - економском, политичком, културном.ЕУ је Титаник који тоне и просто је невероватно да наши људи то не виде.
Препоруке:
0
0
79 субота, 13 новембар 2010 10:01
Јасна Симонвић
"Једна сугестија" ("Зашто опозиција садашњем режиму не би потекла из НСПМ?"),

Лепа сугетија..Само што бих ја уместо речи "опозиција садашњем режиму" ставила речи "позиција режима"...мада ми се и та ре режћим баш не свиђа, али биће неко други паметнији да
нађе праву реч...

Јер!? Овде позиција и опозиција неминовно значе у најмању руку кавгу, а најчешће револуцију и
свакако ломљавину сваког постојећег добра...

Па онда морају да "пеолећу метеори" да нас опомињу да " понека може и да гори довека" да не кжем "довијека"...
Препоруке:
0
0
80 субота, 13 новембар 2010 10:52
Памтилац
@Станимиру Трифуновићу

Очигледно је, судећи по коментарима, да је и ова превара успела. СНС је прихваћен као национална Нојева барка. То је управо оно што је КРЕАТОР желео. Никакав критички однос Антонића, Вукадиновића и иних нема ефекта.


На жалост, изгледа да сте у праву. Значајан број коментара имплицитно прихвата СНС као опозиционог лидера и што је још нелогичније, очекује коалицију са ДСС. У том случају би ДСС мирне душе могао да прихвати и понуду ДС, ако би уопште и пристао да учествује у таквој власти, у шта сумњам.

За свакога ко хоће да види, нема разлике измешу СНС и Дс.Ко неће то да види, вероватно и за то има разлог.
Препоруке:
0
0
81 субота, 13 новембар 2010 11:15
Dva oka u glavi
Zao mi je sto uprava SNP cini ponekad neoprostive greske.Nije nam svima "proradila krecana" i pamtimo predsednika SO Vracar kako na crnogorskoj televiziji i medijima njenu zagovara nezavisnost...A to,o postenju,to nije samo jednom pisano u medijima u Srbiji....Posto nista nije usicario od crnogorske kampanje,istima je postao ljuti neprijatelj....Secam se,a Vi izvolite i ispravite me,pre neki mesec gostujuci na TV "prosuo je nekoliko kubika reci ispred sebe",na moralnom putu kojim se zanebesao,kritikujuci sve one koji potkradaju sopstvenu drzavu u kojoj zive...Kao da me je cula,voditeljka ga pita:-a jeste li se vi odrekli plate predsednika S.O.Vracar,posto vec primate jednu kao lekar?
Da vam ne oduzimam vreme i prostor,predednik je nasao razlog da brani tu "politicku izuzetnost kojom je zauzet", recima kojim se kompromituje istina....Istina,pocrveneo je i to je bio dobar znak za buducnost,ako se vec nije prisetio i svega onoga zbog cega mi crvenimo i danas....
Препоруке:
0
0
82 субота, 13 новембар 2010 11:24
Радикални Србин
Г. БРАНКО
1. СНС је настала у тренуцима кад је тзв. опозиција била поприлично уједињена, или је бар могла да се уједини. У време протеста у вези са хапшењем др Караџића и ратификације ССП са ЕУ, друг Тома је одлазио на тајне састанке са Тадићем.
На једну страну га оптужујући за изазивање нереда на митингу опозиције у којима је настрадао један демонстрант, а на другу страну је преговарао са њим око гласања за ССП.
2. истина је да нису на власти, али се такав дојам не може стећи пратећи разне медије у Србији, где су често заступљенији од владајућих странака
3. нису гласали ни за једну од срамних резолуција, али су сваку максимално релативизовали. За ССП су хтели да гласају као Радикали, а онда су као "напредне снаге" остали неутрални, да се не би превише залетили, па у старту прогутали превелик залогај. Наравно, кад су били у СРС то би била идеална прилика да радикале на вјек вјекова жигошу издајом.
Поводом резолуције о Сребреници су као фол поднели свој нацрт, који је у бити био синтеза ове две које су усвојене. Ако се не сећате, или нисте пратили, у њиховој реѕолуцији је писало исто што и у оној усвојеној, а што се тиче тог лажног геноцида, тобоже осуђују злочин почињен на начин како је описано у пресуди МСП у Хагу(ЧИТАЈ ГЕНОЦИД), а на то су додали да осуђују и злочине над Србима.
4. у општини Пријепоље где су преузели локалну власт једна од првих одлука им је била да уведу "босански" језик у службену употребу.
5. о стауту Војводине су рекли да га не би мењали ако доћу на власт, а у вези скорашњих избора на КиМ да његова странка неће изаћи на њих, али да не осуђују оне шта ће изаћи. Што је опет исто као и тачка 3.
6. поводом извињења г. Тадића нису давали никаква саопштења, тако да не знамо ништа у вези тога.
7. Хаг је за Тому болно питање само утолико што још није сигуран да ли ће се Шешељ вратити, или ће га убити.
Што се тиче хапшења остале двојице оптужених, мислим да се већ неколико пута изјаснио да би поштовао међународне обавезе.
Препоруке:
0
0
83 субота, 13 новембар 2010 11:58
Радикални Србин
НАСТАВАК
Господине Бранко, прилично је дегутантно да неко ко подржава Тому говори на начин као Ви, користећи фразу ИДЕЈНИ ВОЂА, пошто је др Шешељ био идејни вођа том вашем лидеру пуних 18 година. Пре само 3 године у једном ТВ инервјуу је рекао ДА ЈЕ СВЕ У ПОЛИТИЦИ НАУЧИО ОД ШЕШЕЉА, са чиме се ја не би сложио, јер је лекцију о доследности пао.
Једино шта сте стварно у праву је да био Тома далеко боље и ефикасније спроводио политику Б.Тадића и ДС. Те да је вероватно и страственији ЕВРОПЉАНИН.
Иначе су сви ти бивши посланици СРС у цркви положили заклетву да ће заступати програм СРС и да ће мандате ставити на располагање странци. ТОЛИКО О ДОСЛЕДНОСТИ!
Препоруке:
0
0
84 субота, 13 новембар 2010 12:20
Рурални Србин
Дуго сам гласао за радикале а сада сам срећан што Николић никада није добио изборе, што нисам својим гласом томе допринео.
Препоруке:
0
0
85 субота, 13 новембар 2010 12:43
Jasna Simonović
Izvinjavam se za štamparske greške...Nema opravdanja čak i kad se opravdano žuri...
Препоруке:
0
0
86 субота, 13 новембар 2010 15:35
@Оскара за Тадића
Па да ли је ово циркус или држава?
Наравно, циркус, живописнији од 5. октоМбра.
Препоруке:
0
0
87 субота, 13 новембар 2010 23:51
Обсервантес
Неслободан народ коме је наметнута фиктивна слобода (све лажне и некорисне, неживотне тековине, кобајаги развијног света, му се данас имплементују) треба да буде уштопован у свом биолошком и креативном континуитету. У Срба никада није било оволико неодговорности, убистава и самоубистава, проневера, крађа, проституције, несолидарности, непрофесионализма, понижавања оних који су много учинили за друштво а ништа за себе да се све може назвати продукованом аутодеструкцијом тј. произведеним, наменутим самоуништењем. Србима је, као колективитету, забрањено да се бране. Средства која су коришћена и употрбљена против Срба су таква да, када би била примењена против било ког народа у развијеном свету ( а поготово у Европи), не би дала други резултат и слику до квалификације: да је такав народ примитиван, нецивилизован и да му је потребан мониторинг. Ко ово беживотно у Србији може данас да измени? „Дечко који обећава“? Колико агитатора овде има за наду која је лажна. Ја да им кажем: Једна ласта не чини пролеће (под условом да је „он- дечко, ласта“) јер тих птица одавно нема у Србији (последње су нестале с бомбардовањем Србије). Али стварно, где су ласте у Србији? Још када се има у виду предисторија његових несувислих политичких вратоломија онда оно о „тамном вилајету“ Антонића и није далеко од праве дијагнозе. С оваквом „ елитом“ и с оваквим циркуским представама „за једно вече“ (један изборни циклус) нема леба за моју Србију. Јер, „циркус“ је само данас у вашем граду. Дакле, „циркус“ је за Србе данас конфор. Ко то не види немој после да се жали што је био заведен.
Препоруке:
0
0
88 недеља, 14 новембар 2010 04:24
dida
DS je eksponent americke, a SNS engleske politike u Srbiji. Da li Vasington i London i dalje tesno saradjuju po svim pitanjima na tzv "Zapadnom Balkanu", ili se vec uveliko razilaze po pitanju na koji nacin buduca vlada Srbije treba biti odana ovim centrima moci, nadam se da ce nam biti jasnije uskoro.

Dida
Препоруке:
0
0
89 недеља, 14 новембар 2010 11:00
dida
@thinking maize

Gospodine thinking maize, Tomislav Nikolic NECE biti prosvetljen od strane niti od jedne vanzemaljske sile, jer se te sile /ja, naime, za razliku od Vas, ipak mislim da ih ima vise/ i NE BAVE tako profanim stvarima kao sto je ova POLITIKANTSKA tragikomedija za zabavu beogradske carsije odnosno beogradskog pasaluka, za smeh i po koju suzu, pozoriste koje je u jedno srecno vreme, od '45-te do '90-te, bilo ZAKONOM ZABRANJENO! Osim toga, SNS je vec dobila spisak stvari koji mora da donese u britansku ambasadu iz ovog supermarketa "titled Serbia".

Dida
Препоруке:
0
0
90 недеља, 14 новембар 2010 12:24
Jasna Simonović
Dida, tako ste divno napisali komentar...
Molim gdina Nikolića da iz supermarketa zvanog "titled Serbia" obavezno ponese ponudu za MALINE....toliko smo toga o malinama na nspm-u pisali...tamo kupci plaćaju više puta veću cenu od naše, a zaista nema potrebe...

(Znate da se malo pohvalim, kada je posle II sv. rata moj otac sa svojim kolegama uspeo da direktno izveze kosovsko vino u UK, o tome je zabeleženo u Politici...)
A maline su osetljivo voće...pa dok prođe kroz razne šake istopi se kvalitet, a poraste cena!
Sigurna sam da bi britanski potrošači to pozdravili!

A i preostalo bi im novca možda za dobru čašu vina!

ps uzgred, lično molim gdina Nikolića da kad dostavlja spisak britanskoj ambasadi, obavezno se pozabavi nerešenim pitanjem o kome već znaju, KPMG Global London...imam i jedno sa nacionalnom sportskom prognozom UK, ali to može da sačeka bolja vremena...
Препоруке:
0
0
91 недеља, 14 новембар 2010 14:43
dida
Postovana Jasna, mala ispravka i izvinjenje sa moje strane zbog lapsusa! Trebalo je da stoji '... spisak stvarikoje treba da donese iz supermarketa...'
Znate ono kada nesavesni roditelji posalju malu decu u radnju, a onda jadna decica jedva nose tesku torbu punu flasa...
No, ako Vam se zaista dopao komentar koji sam napisala, pa, moze i onako!

Drago mi je sto cujem kako je Vas otac u neka lepsa vremena izvozio vino sa KiM /iz Metohije, pretpostavljam/ jer se danas sa KiM izvoze neke sasvim druge supstance za uzivanje stanovnika Ujedinjenog Kraljevstva.
Srdacan pozdrav

Dida
Препоруке:
0
0
92 недеља, 14 новембар 2010 15:55
dida
Prica za sebe je pojava aktuelnog ruskog ambasadora u Beogradu na skupu sns koja je odavno izjavila da je "Tadiceva politika dobra, ali se ne sprovodi", u sta naravno ulazi clanstvo u EU koje se nece bas nikako ostvariti bez 1. priznanja Kosova 2. bez clanstva u NATO. Ruski ambasador u Areni drzi govor dok mu tapsu i likovi poput Montgomerija i, naravno, britanskog ambasadora. Licno pretpostavljam da se tako ponasaju i svi ruski ambasadori u svim banana drzavama sa ogromnom sirotinjom a izuzetno bogatim pojedincima koji mogu, na nekom svom jubileju, cak i porodicnog tipa tj. ne mora to da bude politicki skup, da sebi priuste prisustvo ambasadora Rusije Federacije. Bas isto kao u dekadentno vreme kasne ruske carevine!

Dida
Препоруке:
0
0
93 понедељак, 15 новембар 2010 09:36
Jasna Simonović
Hvala Dida...Eto, važno da vaš komentar "moze i onako" kako sam ga razumela...A ovako kako jeste, isto je dobro...

Kada "klinac vuče ceger sa flašama", onda je najbolje da na flaši piše koliko novca ide za ministarstvo zdravlja (npr. ortopediju), baš kao na pakli cigarete...ovo naravno pišem ironično!

A ako Nikolić treba da dovuče ceger "ničega i lošega" onda mislim da je najbolje da ništa prospemo u nikoga...dobro se slaže...a za loše već treba osetljivija formula da se pretvori u dobro...A sa formulama zna samo "neki dobar Mendeljejev")...

A ipak je najvažnije, kako se "ništa" i "loše" ne bi izmešali, da se ima dobar ceger koji može sve to da izdrži...

Neko će misliti da ja ovde ispisah škrabotinu...neka misli...ali nije (samo) tako... detalji se nalaze opisani u mnogim "arhivama" "in and out country"...
Препоруке:
0
0
94 уторак, 16 новембар 2010 09:43
thinking maize@ Dida
Поштована Dida рекосте: "Osim toga, SNS je vec dobila spisak stvari koji mora da donese u britansku ambasadu iz ovog supermarketa "titled Serbia". Па, ускоро ће Британци бити забављени сопственим јадом и неће моћи да да се толико "баве" нама. Узгред, не читате до краја коментаре, јер "надземаљска сила" (како Ви интерпретирате!) је поменута у погодбеном контексту. Не мислим да Божанство треба за сваку СИТНИЦУ да интервенише, само сам је користио као метафору ЛОШЕГ ПОЛОЖАЈА у којима се налазимо као земља и народ. А да ли ће нас извући СНС, ДСС или неки НОВИ ЉУДИ из овог народа (а очигледно их има, судећи БАРЕМО по овом сајту!), друго је питање, важно је да се ИЗВУЧЕМО! А да би се то десило потребно нам је ПРЕУМЉЕЊЕ (грчки METANOIA)! Када рашчистимо у нашим главама, знаћемо шта треба радити! И још једном велики Бела Хамваш: "Од кривотворених јела постоји још само једна тежа лаж, лажно пророчанство које човека трује лажним мислима." Свако Вам добро!
Препоруке:
0
0
95 среда, 17 новембар 2010 08:09
Vidoje
NSPM i par drugih kao Standard okupljaju ljude kojima je stalo do Srbije ali ima jedna stvar koja se provlaci i tamo i ovde a to je suptilno sugerisanje da je jedina altrenativa vlasti Toma i Vucic. Namerno ne kazem SNS jer pored njih nema niko drugi prepoznatljiv ili sa kapacitetom da se prihvati iole ozbiljnijeg posla. I pored stalnog kritikovanja i ruzenja stalno se provlaci sugestija da su oni u stvari jedini naredni izbor za Srbe. Kako to da stranke kao sto su DSS i SRS sa daleko kvalitenijim i mladim i proverenim ljudima se i ne pominju kao moguca ispravna smernica?
Bilo bi vrlo korisno da bar vi pocnete trend ignorisanja SNS (ako je vec tako) kao opciju na koju ne treba da se trose reci i pocnete da promovisete opcije za koje mislite da su korisnije za Srbiju, sa naglaskom na to da svaki buduci glas dat njima (patriotskoj opciji) moze da pomogne Srbiji. Cak i ako taj blok ne dobije dovoljno da formira vlast sigurno bi u opoziciji imali vise kredibilteta zastupajuci veci procenat glasaca.
Ovako vecina nas hipnotisano ce otici na biralista da bira izmedju DS i SNS kako nam sugerisu i rezimski i "opozicioni" mediji
Препоруке:
0
0
96 среда, 17 новембар 2010 10:33
slobodan45
jeste nedorečen tekst, ali pokreće fundamentalne teme...fundamentalne, možda prejaka reč, ali evo prostog rešenja, koje zagovaraju i mnogi komentatori, ali opet problem sa srpskim jezikom...odmah da kažem, da ja nisam baš dobar u gramatičkom smislu, ali ne pridodajem važnost tome, jer mnogo više volim brojeve i suštinu, istinu...dakle, evo šta treba "opozicija", da kaže i URADI, da bi bila prava i da ne budu više prisutni problemi, koji muče sve nas...
program opozicije, mora, da sadrži sledeće, bez "ako" i "ono tamo i ono ovamo":

1.srbija mora putem slobode i prosperiteta, a to podrazumeva novu politiku, to jest, jedinu moguću, a to je politika okrenuta istoku, severu i jugu, ali bez naših zakletih neprijatelja i tlačitelja.
2.srbija mora da uhapsi sve lopove i da vrati ukradeno(u ukradeno spada i zemlja).
3.srbija mora da se razvija realno, sa onim čime razpolaže, a ne bajkama i basnama, koje nam se nude unazad 10 godina.znači pokretanje poljoprivrede, građevine, usluge i turizma bez limita.
4.srbija, zbog svog položaja i takvog okruženja kakvo je(sve sami neprijatelji i mrzitelji srpstva i pravoslavne vere), mora imati jaku vojsku i velikog prijatelja, kako bi građani srbije mogli da upražnjavaju glavnu stvar u životu, a to je sloboda!!!
5.sprovesti sve mere i doneti zakone, koji omogućavaju sprovođenje u delo prve 4.stavke.

eto, to fali, da svi budemo zadovoljni i srećni u zemlji srbiji.u suprotnom, a to je ovo što imamo danas, idemo sigurnim koracima ka BG pašaluku i zato gospodin OBSERVANTES postavlja prava pitanja u svom komenataru...to je to.pozdrav od napaćenog, poštenog ostatka građanina iz ostatka napaćene i poštene srbije koje nema, nestaje.
Препоруке:
0
0
97 среда, 17 новембар 2010 18:08
Дарко Станојевић
Сви су дошли на тај митинг, јер су хтели да виде шта ће да се деси - западњаци да чују колико их се поштује код СНС, а Рус јер неће да се превише маје првосрбијанским НВО и народним покретима.

СНС је пуко слепо црево, природна појава која не смета никоме посебно, а које још далеко од упале, јер нико и не ферма тај "црвуљак".

Када се цревце напуни и побуни, а то следи у зиму/пролеће 2012. (не пре!), гледаћемо како се то лако и хируршки одрстањује, уколико у међувремену не изазове сепсу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер