уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Српске елите издале народ

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 31 децембар 2010 12:06
александар
Што би рекли у филму "Ко то тамо пева":
Овај човек је неуништив.
И даље се одржава овај вечити мајстор одржавања.
Препоруке:
0
0
2 петак, 31 децембар 2010 12:56
Пера Панкер,нажалост
А он шта је?
Елита или неелита?
И даље се одржава овај вечити мајстор одржавања.

Мајстор је Служба.
Препоруке:
0
0
3 петак, 31 децембар 2010 13:01
Србија незадрживо срља у про....
Важно Обавештење:
Србија је капитулирала оног тренутка када је странцима уступила банкарски и медијски простор.
Препоруке:
0
0
4 петак, 31 децембар 2010 13:26
Висарион
Напао је елиту.И једну и другу.Ако пажљиво читате његове нападе, наћи ћете у њима дух коментара на овоме сајту.Али, оно главно: Нападни "елиту" да сакријеш сопствену питу(да не ставим слово које претходној речи више приличи).Мислите да би он ризиковао да све који су на власти збрише да није било потребно да се на тај начин заклони.Цане га је уврстио у своје пајташе а он не сме на тој камили да јаше.Онда удри по свима кад осетиш да ти се фотеља клима.Ударати треба али зашто баш сад, на крају једне и почетку друге године.Ударац је наравно, (то и луд зна) могућ и потребан.Он није луд да то чини без велике невоље.Очито га то с Хомбахом, то с овим мафијашем из Швице погађа.Сад игра на карту ширења страха од свог пера.( Ако хоћете расплет - ви сте гори)И књигом прети.А могао је он и много даље да удари , тамо одакле смрди цео свет али га они нису нагазили.Све је то да се Власи не сете иначе и он мисли оно што и та елита.Народ, та манте то је монета за поткусуривања.
Препоруке:
0
0
5 петак, 31 децембар 2010 13:40
Pisem pisem 15...
Sve je lepo, jasno receno, samo nema direktnog odgovora na pitanje zasto gosp. Tijanic kao Glavni na RTS nesto od svog stava ne plasira narodu kroz program - nego sve tamo ispada u stilu DA, MOZDA NE i na kraju zasladjena mlaka Coca Cola, a on mora i sprema se da svoje misljenje plasira u knjizi? Ne slusaju ga urednici-saradnici, neka ih otera, ne dozvoljavaju mu pripadnici "elitA" /?/, neka da ostavku i pise, prestace da ga svrbe prsti...
Препоруке:
0
0
6 петак, 31 децембар 2010 13:52
Nesa
Dobro,ali ti si jedan od arhitekata i novodolazece vlasti,na celu sa Nikolotadic Demagogovicem.Pa ti ces da organizujes i svecanu inaguaraciju novog predsednika uz cuvenu numeru tastina praznine.Mislis li da ce ovaj ,,gospodin,,da razrusi neprincipijelnu koaliciju o kojoj pricas.Ili da nisi svojim delovanjem pomogao u svemu sto danas imamo.I pusti nas bez para da ilegalno i nekaznjeno,zasad,pljujemo po vlasti a ti brate si svoje rekao postupcima.Reci u srbiji vise ne vrede nista.
Препоруке:
0
0
7 петак, 31 децембар 2010 14:05
slobodan45
bez predrasuda, ovo je jedan od najboljih članaka, u poslednje vreme...gde je problem?problem, ako ga uopšte ima, je u pitanju: ko je sve elita u srbiji i da li (kobojagi) tijanić pripada istoj?
bez obzira na sve, dugo ponavljam i zato mi se sviđaju sledeće reči:-"Мали човек испуњава свој дуг према породици, држави, деци и нацији. Ако има посао, ради. Ако нема, надничи. Шаље децу у школу. Учи их да поштују закон, обичаје, старије. Улива им наду. Можда ноћу плаче, али неће да клоне. Његово незадовољство давно није идеолошко или политичко; оно је социјално. Издржаће све док сиромаштво не пређе у беду, нада у безнађе, а фрустрација у понижење. Како онда гласа фрустрација? Шта тражи понижење? Не верујем у грдне социјалне нереде, али се плашим тишине, пучког мука. Узрок српских проблема? Савез елита који је, на много начина, издао свој народ. Они нису урадили свој посао како треба и међусобно су ближи једни другима него народу." to je to.ISTINA I VREME SU NAJVEĆI SRPSKI PROBLEMI.
Препоруке:
0
0
8 петак, 31 децембар 2010 14:13
thinking maize
Хвала Драгом и Вишњем Богу, родитељима и БИВШОЈ ЖЕНИ што су ме НАУЧИЛИ да ПРИМЕЋУЈЕМ СИТНЕ НЕЛОГИЧНОСТИ! Према томе, г-дин Тијанић ИЗЈАВИ: "у оба табора постоје политичари који се према српским медијима односе као Екрем према Венди." Па кад је тако, како г-дин Тијанић каже, а ТАКО ЈЕ, јер неки српски политичари СТВАРНО личе (а и понашају се тако!) на Екрема, али зато познато је да је у МОРАЛНОМ ПОГЛЕДУ г-дин Тијанић има СЛИЧНУ РЕПУТАЦИЈУ као г-ђа Венди Вукелић! Знате оно, када смо у војсци (оној ЈНА, која је била ПРАВА ВОЈСКА!) говорили: "Ко о чему војник о скраћењу, а к.... о поштењу!" Свако добро!
Препоруке:
0
0
9 петак, 31 децембар 2010 14:21
Zoran G70
Kakve su ti misli-takav ti je život tj. TV program!!!!!
Kad smo saznali da je bio zemljotres u Kraljevu,posle koliko vremena, verovatno smo čekali da se neko probudi pa da da odobrenje za objavljivanje....
To su utisci, hvala.
Препоруке:
0
0
10 петак, 31 децембар 2010 14:34
dida
Sjajan intervju i Aleksandar Tijanic u svom najboljem izdanju pravog beogradskog intelektualca! Verujem da se gospodin Tijanic nije salio kad je rekao da ce napisati knjigu, i sa velikim je nestrpljenjem ocekujem u knjizarama! Bravo Tijanicu!

Dida
Препоруке:
0
0
11 петак, 31 децембар 2010 14:37
Јовиша Видић
"Сервис европске Србије. Како то гордо звучи.
Правилно усмерени, ни на крај памети нам неби пало, да помислимо о неком РТС-у српске Србије. Да РТС неби пао тако ниско, побринуо се г. Тијанић.
Обзиром, да нас је г. Тијанић преко РТС-а просветио и убедио у непогрешивос своје племените мисије, предлажем: да га овлашћено тело прогласи непогрешивим. Као непогрешив, у стилу римског папе, могао би да рукополаже српску елиту.
Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
12 петак, 31 децембар 2010 14:40
Зоран
ПОЧЕЛО ЈЕ
Препоруке:
0
0
13 петак, 31 децембар 2010 15:11
Србин у земљи Србији
О томе да је РТС раније и данас спречавала и спречава да се покажу истине о страдањима Срба на просторима бивше БиХ, Хрватској, па и у Метохији и на Косову – позната је истина. Колико год се буде, ако се буде, на ову тему Тијанић бранио , одбрана ће бити немогућа.
О другоме ја хоћу питати господина Тијанића: РТС ја доживљавам као АНТИНАРОДНИ , И ВРЛО ЧЕСТО КАО АНТИСРПСКИ СЕРВИС, (поред осталог, дозирано и методично истискују ћирилицу) , и ПРОСТО НЕ желим да гледам РТС и НЕ желим да ме кроз претлату пљачкају.
Како могу да одјавим ТВ и да не плаћам претплату, јер не гледам РТС, (НИ ЈЕДНУ ПОЛИТИЧКУ ЕМИСУЈУ, КАО НИ ДНЕВНИК НЕ ГЛЕДАМ, гаде ми се), по цену да немам никакву телевизију???
Препоруке:
0
0
14 петак, 31 децембар 2010 15:13
Србин у земљи Србији
Зашто се не споразумеју са кабловским сервисерима, тако да кроз плаћање кабловског сервиса ми грађани извршавамо своје обавезе, у складу са изабраним телевизијама ???
Знам, позваће се Тијанић на одлуке власти у чију службу, противно вољи народа, је ставио „јавни сервис власти“ (а не сервис грађана, њихова тврдња да су „јавни сервис грађана“ је чисти цинизам).
Препоруке:
0
0
15 петак, 31 децембар 2010 15:30
Душан Ариљевић
"Некад ме сврбе прсти што не пишем за новине, али лупим себе по прстима, па ме прође. Ставићу све то у књигу. Морам."


Зашто господин Тијанић не пише? Није ваљда зато што се лупа по прстима? Пре ће бити да се "лупи" по глави и схвати да би га писање вратило у позицију новинара. Зато ће да напише "књигу" али је неће објавити, да се (не)зна. Но ако затреба извадиће "рукопис" да се консултује можда са бившим колегом или ... "неки од њих имају велика искуства у управљању медијима," и (п)остане оно што је увек био "човек за сва времена".
Препоруке:
0
0
16 петак, 31 децембар 2010 16:21
Зоран
Припрема се човек за другу власт. Није му први пут.
Препоруке:
0
0
17 петак, 31 децембар 2010 16:28
Божо Бјелак
Овом шефу Јавне ТВ, требало би честитати, зато што је створио антисрпску ТВ кућу и поред свих нас (не хиљада, милиона) који друкчије и другачије мислимо и радимо. Како би тај, без адекватне школске спреме, руководилац постојао да није миљеник политичке "елите". Сваке политичке "елите". Стално изиграва некаквог опозиционара, демократу (најрадије бих пуцао када се употријеби термин демократија).
Препоруке:
0
0
18 петак, 31 децембар 2010 17:06
Ultravisitor
Kameleon sa algaritamskim obojenim programom.
Препоруке:
0
0
19 петак, 31 децембар 2010 17:50
Влада Канада
НАТО окупацији се ближи крај врло брзо чим је Тијанић одлучио да промени страну. А ми, наивни Срби, то треба да прихватимо као да ништа није било. Ми Срби треба да заборавимо све гадости и подвале, које нам је приредио. Он, АТ, стварно потцењује ниво наше толеранције.
Препоруке:
0
0
20 петак, 31 децембар 2010 18:39
Зоран
19. петак, 31 децембар 2010 16:50 Влада Канада,

Ама лако ћемо са НАТО окупацијом Србије, шта ћемо са НАТО окупацијом Канаде?
Препоруке:
0
0
21 петак, 31 децембар 2010 21:12
jututunac
Nije mi jasni kakvo je moralno pravo Tijanica da drzi pridike bilo kome, pa i krojacima, kad je ono sto gledamo i narocito, slusamo na TV-servisu (vlasnistvu gradjana Srbije????) sve, samo ne istina. Tijanicu, promeni nesto, u zemlji ne tece med i mleko kako to kazu tvoji novinari, pogledaj ponekad Dnevnik sve laz do lazi, ali onako vesto... kaze se i kad se laze treba biti blizu istine da bi laz uspela.
Tvoj javni servis je servis B.Tadica, i sramota je lagati gradjane koji uz to jos i pretplatu placaju. Na portal RTS-a se ne moze uci ako bar dva puta ne pohvalite vladu i Tadica...i sad kao, elita izdala narod. Odrekni se onih novinara, cinika, poput onog Stefanovica (mislim da se tako zove), inace neces daleko dogurati ni sa ovom promenom kursa. TV javni servis koji je posten nudi narodu u ovakvoj situaciji"... suze, krv i znoj..." a ne sarene laze ove klike na vlasti
Препоруке:
0
0
22 петак, 31 децембар 2010 21:17
Turas
Kada ovakav siri socijalne price i kriticki se osvrce na"elitu",onda nesto smrdi u Danskoj drzavi.Najzesce je ono;verovati svojim intelektualcima.AT verovatno misli da su zemlju dosada vodili neznalice i muvare.Za svajcarca Rajsa nije ni cuo,ali zna da u Svajcarskoj mogu da se drze pare.Rajs znamo jos pre rata rekao da su Srbiju upropastili srbski intelektualci.AT znamo tu ne pripada.
Препоруке:
0
0
23 субота, 01 јануар 2011 00:32
Гејџа
Da je Majstor (ceremonije) vidi se po stavu sa fotografije. A to sto je Srbija i u 21. veku na nivou provincije u kojoj se gaje mrsave svinje, to je sasvim drugi red. A
Препоруке:
0
0
24 субота, 01 јануар 2011 01:23
Miki
Zvici previse istinito Tijanicu da upadnemo u klopku tvoje iskrenosti.
Tacno je mnogo toga sto rece ali zasto si se i ti koji upravljas javnim servisom stavio u sluzbu propagande nasih neprijatelja. Zasto antisrpska propaganda na RTS- u svakodnevno? Jedan castan covjek ne bi to sebi dozvolio.
Ti si takodje dio te elite koja nije uradila to sto je trebala.
Cini mi se da brod tone a tvoj istup je samo rano iskakanje sa toga broda.
Ako imas preostale casti i postenja pomozi " brodu" da potone sto prije
kako bi putinizacija i spas naroda i drzave prije dosao. To je jedini put i dug koji si duzan svom narodu i drzavi da bi se izbavio od grijehova.
Препоруке:
0
0
25 субота, 01 јануар 2011 02:31
Гебелс
Чим неко помене реч КУЛТУРА одма' вадим пиштољ!
Препоруке:
0
0
26 субота, 01 јануар 2011 03:41
Боки
"Ми смо, овакви, сопствени резултат, али кривица међу нама није једнака. "

Тачно, кривица медија за лагање народа и испирање мозга је највећа. Ваљда ће се неко сетити тога оног дана када се буду делила 'одликовања' за упропашћавање државе и народа.

Занимљиво иначе иако црно бело схватање света отуђених центара моћи које и стоје иза Тадића Тијанића и сличних. Када је Србија кажњена због отвореног супротстављања диктату моћних помислили су да ће бити награђени за беспоговорну послушност а на штету народа и државе.
Откриће ће да ће у првој прилици бити пуштени низ ветар. Ако није било снаге супротставити се тоталитарној машини, излаз није ни у слепој послушности која не води ничему сем даљој деструкцији без отпора што тренутна ситуација доказује.

Народ је одавно идентификовао извор болести - ТВ Бастиљу, само што није схватио да је један тоталитарни систем заменио други још тоталитарнији.
Поука-Бастиље се не реформишу већ руше.
Препоруке:
0
0
27 субота, 01 јануар 2011 11:04
Povratnik
Nije sve što je izgovorio papazjanija, ali u suštini upotrebna vrijednost je veoma skromna.
Čovjek je kao intedant državne TV jedan od najmoćnijih ljudi u društvu. Ali ne govori o sopstvenoj odgovornosti, šta će on da uradi da bi bilo bolje.
Nova knjiga?
Da li se do njega pročulo da je broj Srba pisaca već nadmašio broj Srba-čitalaca?
Ako Knjiga obiđe najdelikatniju srpsku boljku: RAD I STVARANJE, trošarenja tuđeg, onog što su drugi stvorili, prosjačenje i mjerkanje "pretpristupnih fondova" bolje je da batali svoju namjeru...
Препоруке:
0
0
28 субота, 01 јануар 2011 11:55
Сергеј Булајић
Ова његова прича о Б92 и Матићу ме подсећа на причу о Курти и Мурти. Пола новинара је довео са Матићеве телевизије, а сад му као не ваља. Неко је већ написао да ћирилицу полако и све више истискују и са РТС-а, и то је неоспорна чињеница која је мени довољна да формирам негативан став о уређивачкој политици РТС. Одавно сам престао да се информишем преко ове медијске куће, а помислио сам у једном тренутку да ће коначно РТС и Политика да буду носиоци професионализма у новинарству. Наравно да сам се преварио, и то много, и то све више како време пролази.
Препоруке:
0
0
29 субота, 01 јануар 2011 13:26
Саша
Ако је ко био репрезент српске елите, почев од Мире Марковић, Карића, Ђинђића, Коштунице, Тадића... то је био Тијанић. Са свима је био компатибилан. Ваљда само такви и могу опстати тако дуго на положају менаџера једне јавне ``установе`` у какву се претворила РТС. Једино што памтим као његов конкретан резултат је што је из цуга у студију убио муву!
Препоруке:
0
0
30 субота, 01 јануар 2011 13:27
Danski Srbin
Sudeci po ponasanju jednog dobrog plivaca i politickog kameleona priblizavamo se promeni rezima u Srbiji. Kritikom postojeceg, kome je do sada verno sluzio, priprema sebi mesto u novom.
U svojoj iskrenosti, ako je ova a nije ona njegova iskrenost iskrena, optuzuje nekakvu elitu za sve.
Koja to elita postoji u danasnjoj Srbiji, ako ne misli na neke provincijske politicke susumige i prestonicke mutivode. Moram g.AT obavestiti da izmedju pojmova VLASTODRZCI i ELITA nema znak jednakosti.
Mora da je mislio, a nije smeo, na ove politicke svastare spremne na sve, zarad zadrzavanja vlasti.
Bio bi on jasniji u izrazavanju da je brod potonuo,
ubedjen sam da je njegov kriterijum elitizma visi od recenog.
Neznam odakle mu prorocanstvo da atomsko oruzje nece upotrebiti ni Amerika ni Rusija, nego....kad je najverodostojnije da Ameri ,na kraju svoje propasti, potegnu zadnju kartu.
U EU postoje doseljenici, gastarbajderi je zastareo pojam, a islam nije za multietnicko drustvo.
Препоруке:
0
0
31 субота, 01 јануар 2011 15:17
boban veljkovic
Elita problem? Nije problem Srbije elita.Problem Srbije je kradja i korupcija na svim nivoima.
Svaki posteni,neobrazovani,domacin, seljak bi bolje vodio Srbiju nego ova gomila stetocina koji su na vlasti u poslednjih 10 godina.
Srbiji nisu potrebni filozofi,ekonomisti i asistenti.Srbiji su potrebni radnici,seljaci i inzinjeri.Formula je jednostavna.Pametno koristi sto zemlja poseduje.Ne kradi,radi,ne kockaj se.Srbiji je potrebna pravda,postenje,generalno ciscenje od lopova .
Stroge zatvorske kazne za ljude koji potpisuju drzavne ugovore u hotelskim sobama,prodaju,poklanjaju,otimaju nase.Sartid u paketu sa lukom Smederevo prodat za smesnih 23 miliona Dolara.Duplo vise kosta luksuzan stan u Njujorku.Odgovorni moraju dobiti po 40 godina zatvora i oduzimanje imovine.Imena se znaju.Potpisi postoje.
Tu lezi spas Srbije .Ne u eliti koja posecuje koncerte u Sava centru.
Препоруке:
0
0
32 субота, 01 јануар 2011 17:10
Томислав Милановић
Јефтин мађионичарски трик. Тек толико да неко помисли да је Србија демократска земља у којој, ето, свако има право да изрази своје мишљење. Верује ли неко у то? Ја бих лично, свакоме ко није осетио последице српских прилика и неприлика, забранио да било шта прича о представницима "елите". Ко је у тој "елити", а господин Тијанић сигурно јесте, нема право да прича о њој. При томе, треба имати у виду и то, да је врло дискутабилно шта је то елита у нашим, српским приликама. Сигурно је да то није наш друштвени крем, онакав какав имају неке друге, цивилизоване земље попут Шведске на пример, Јапана итд. Далеко је то од тога. О тој "елити" (српској несрећи) имају право да говоре само они који осећеју последице њихових злодела. То су бројни примери корупције, криминала, инфлације, пада животног стандарда, незапосленост, једно опште стање безнађа...
Препоруке:
0
0
33 субота, 01 јануар 2011 18:19
Ала
Сећам се фотке из Дуге- баш блиске сарадње на броду Мире Марковић и тада актуелног левичара Тијанића.
Сећам се његовог сукоба с колегом Ћурувијом (пиштољ).
Сећам се како је вијао Д.Драшковић по ходницима СИВ'а уз комплименте који се ни шипарицама не дају-тада ваљда бејаше десно од центра.
Сећам се сукоба с Биљаном Вучо.
Елем,онда,та новинарска громада,пожуте да жући не море бити...
Па,мукица,мисли да ће нам баш Он ,тамо из Сувог Грла у Дреници,осветлити европски пут...
Заборавио је одакле је,заборавио је муку Срба,он то из свог џипа не види...
Не треба да пише,све смо његове перформансе видели-нека ћути и нека се постиди.
Службеничић.
Препоруке:
0
0
34 субота, 01 јануар 2011 18:39
Ала
Ауууу,салебџија за бозаџију-Ќесић вс.Тијанић!
Људи за све режиме.А,заборавила сам Мању Вукотића...
Онда не питајте за ким звона звоне и ко нам је уништио професионално новинарство!
Службеничићи!
Препоруке:
0
0
35 субота, 01 јануар 2011 19:06
Velimir
Izgleda sasvim izvesno da ce izbora ove godine biti
jer ovaj ima perfektan njuh i ume da se snadje kako
bi ostao "dozivotni".Steta za Srbiju, jer mu je pozicija jako uticajna i ono sto "zatruje" nemoguce je izleciti.
Препоруке:
0
0
36 субота, 01 јануар 2011 19:56
Bojan
Sta su to srpski intelektualci i elita?
Molim za objasnjenje.
Od cega je skracenica SANU i cemu sluzi.
Sta je to BU i kakva su naucna dostignuca te institucije.
Molim samo,to sto je neko srbin a radi u inostranstvu i ima dostignuca u nauci ili cemu god se bavi nisu dostignuca srpske institucije nego inostrane. Kao sto su se hvalili skoro kako smo imali gomilu vrhunskih naucnika u apolo programu NASA-e,to su americka dostignuca.Tesla je americki naucnik i pronalazac srpskog porekla.Jer kod nas mozda moze da bude srbin ali tesko naucnik.
Препоруке:
0
0
37 субота, 01 јануар 2011 22:53
Зоран
У чланку ми се једино ово допада:
Али то што смо ми изабрали Запад бојим се да не обавезује Запад ни на који начин.


На следећим изборима мора да се појави нека странка која ће свој програм да заснује на другим принципима: Не у ЕУ, не у НАТО, сарадња са Русијом и Кином. Иначе ће Курта и Мурта да се смењују довека.
Препоруке:
0
0
38 субота, 01 јануар 2011 22:56
Ђоле
Јавни сервис - у власништву грађана Србије, занимљиво. Волео бих да знам колики је мој део па га продам. Плашим се само да одговор не буде као у Маратонцима, ОВОЛИКИ.
Препоруке:
0
0
39 недеља, 02 јануар 2011 01:23
Danilo
@Bojan se zapita:"Sta su to srpski intelektualci i elita"?
Citajuci ove komentare,g-dine Bojane,Vi i svi ovi komentatori ste za mene srpska elita.Inteligentni,obrazovani,posteni,moralni,rodoljubivi,bez dlake na jeziku,pravi krem srpskog drustva.Ako tu jos dodam gospodu novinare NSPM-a,eto ljudi koje bih ja volio vidjeti na rukovodnim funkcijama nase Srbije.
Ali,ne moze,nas narod nikada nije znao izabrati prave ljude,oduvijek je vladala negativna selekcija kadrova sto je neminovno dovodilo do propasti u svim sferama naseg zivota.
Kao sto mnogi komentatori primjetise da se Tijanic priprema za promjenu vlasti i nazalost tako ce i biti,jer,zaboga,ni on "nema alternativu".
Sta je to sto nas narod tjera da skoro uvijek bira vlast koja ne radi u njegovom interesu?
Da li je to,mozda,nasa tradicionalna naivnost?
Ili mozda volimo slusati bajke o zlatnoj ribici koja ce nam donijeti bezbrizan zivot.
Samo sto ovog puta parola"EU nema alternativu" nije zlatna ribica,nego zlatna patka.
Препоруке:
0
0
40 недеља, 02 јануар 2011 02:09
Обсервантес
То је та жица. Хвала Вам што сте то написали. Сељачка Србија некад је школовала, инвестирала је у интелектуалне капацитете (али и родољубиве квалитете) који би касније, повратно, Србију подизали у виталним сферама као што су: технолошка, економска, уметничка, здравствена... Данас, Србија школује а најнапреднији одлазе у обећавајући, непознати генерализам с надом за каснију личну материјалну и научну сатисфакцију. Душа им зна. Многи нису успели. Појединац трага за сопственом срећом а држава , осиромашена (како? ) можда није могла да створи адекватне предуслове за останак квалитетних. Тешка је то тема. Него и то је (поред осталих) разлог за дозирано бомбардовање, исцрпљивање и малтретирање једног народа који је потврђено инспиративно цивилизацијско извориште. Суштина је у стварању неамбициозног амбијента како би „клуб обожаватеља лептира“, онако рекреативно, ловио српске (и Србима сличне) аутентичне „примерке у ретким бојама“. Инвестиција је то.
Препоруке:
0
0
41 недеља, 02 јануар 2011 02:12
Обсервантес
@Bojan/ И претходни коментар је упућен Вама.

...Тако српска данашња судбина онда бар за нијансу постаје јаснија. Српску интелектуалну елиту отерала је она национално неодговорна, политичка а која је хомогена у медиокритетству. Гомила, чак и исподпросечних (партијски организованих послушника) је на локалу увек сила за једног усамљеног и капацитативног посвећеника. Рационални одговор таквог усамљеика увек је бежање у макро (тамо) или микро (овде) свет. У оба случаја Србија и Србији слични губе.
Препоруке:
0
0
42 недеља, 02 јануар 2011 05:01
Бели Град
Забрињава број коментара као и њихова искреност и озбиљност.А о чему се ради: човек једноставно живи у иноземству , где, парадоксално, има високу друштвену позицију. Искуство говори да у тавим ситуацијама, дотични гастарбајтери се понашају максимално лепо, прихватљиво за све а ни са ким искрено.Човек отправља послове Европске телевизије у Србији . Телевизије која има шири програм који покрива и територију Србије. Гледа своју породицу, брине за своју децу. Таквима су кеш и племенити метали најсигурнија инвестиција и друге ситнице, које су њима ,људима на тако високим позицијама, најважније.
Дакле, Српска елита, он додуше помиње само елиту, све једно. Народ... то је само жонглирање и вешто попуњавање простора.
Додуше, могао је и да нам каже на кога ће Иран (по њему први)да баци бомбу, па да мало консистентније попуни простор.
Препоруке:
0
0
43 недеља, 02 јануар 2011 14:38
Софија
Увек сам се питала ко стоји иза Тијанића ? Био је пулен Мире Марковић, саветник Војислава Коштунице, директор ове данашње Тадићеве-мрак телевизије.
И поврх свега тога сматра да има право да нам саопштава стање друштва у коме живимо?

РТС је пре четири године истакао себе као „глас европске Србије".


Господине Тијанићу, за мрак који влада у Србији, Ви као директор РТС-а имате улогу једног од најодговорнијих.
Стидите се и склоните се више заједно са том елитом која је издала народ!
Учинићете велику услугу напаћеном српском народу!
Препоруке:
0
0
44 недеља, 02 јануар 2011 15:47
slobodan45
"Мали човек испуњава свој дуг према породици, држави, деци и нацији. Ако има посао, ради. Ако нема, надничи. Шаље децу у школу. Учи их да поштују закон, обичаје, старије. Улива им наду. Можда ноћу плаче, али неће да клоне. Његово незадовољство давно није идеолошко или политичко; оно је социјално. Издржаће све док сиромаштво не пређе у беду, нада у безнађе, а фрустрација у понижење. Како онда гласа фрустрација? Шта тражи понижење? Не верујем у грдне социјалне нереде, али се плашим тишине, пучког мука. Узрок српских проблема? Савез елита који је, на много начина, издао свој народ. Они нису урадили свој посао како треба и међусобно су ближи једни другима него народу".

ovo je napisao arhimed u rio de janeiro, 2012.godine.
Препоруке:
0
0
45 недеља, 02 јануар 2011 23:16
Милодан
Често са страхом помишљам да је све наше најбоље или испод земље или смо га, као бело робље, продали другим земљама.

Ма продали су/се/сте Мишковићу, Беку, Пецонију и осталим српским тајкунима и мафијашима.
Моћ Хомбаха у Србији:
Povodom afere oko „Večernjih novosti“ u koju su umešani Milan Beko, Miroslav Mišković, neizbežni Manojlo Manjo Vukotić, ali i čitav niz imena iz kabineta dr Vojislava Koštunice – oglasio se Bodo Hombach, šef medijske grupacije WAZ, koji je predsedniku Srbije Borisu Tadiću poslao pismo u kojem ga obaveštava da je zbog „nezapamćene medijske kampanje i javnih kleveta“ WAZ odlučio da potpuno povuče svoje investicije iz Srbije

У Србији има јачих од њега.
Суботић тврди:
Laž je da sam Tijaniću ja ili neko iz WAZ-a nudio million i po, već je on tokom pregovora i pitanja – koliko će koštati privatizacija Novosti, odgovorio: „Ako me Miško plaća million godišnje, vi morate da date makar pola više“
Препоруке:
0
0
46 недеља, 02 јануар 2011 23:51
Петар Рачковски
Кад овако каже генерални директор РТСрбије, који је:
- благовремено указивао у колумнама "Слободне Далмације" из Сплита на опасност од грађанске идеологије, која се шири из Београда;
- добронамерно таргетирао у тједнику "Данас" из Загреба српске националисте, који прете растурањем социјалистичке, самоуправне и несрвстане Југославије:
- витешки бранио на ЈУТЕЛУ, а из Сарајева, братство и јединство наших народа и народности, које нам је Тито оставио у аманет;
- храбро афирмисао са страница "Старта" из Загреба генијалне идеје др. Мирјане Марковић за спас човечанства;
- здушно из сенке водио са РТВ Политика кампању Ђинђићеве Демократске странке на изборима;
- као послушни чиновник правио телевизију газда Карићима;
- успешно понудио своје добре услуге госпођи Драшковић, у замену за финасијску помоћ у оснивању листа "Грађанин";
- несебично сарађивао са Ћурувијом до његовог последњег даха;
- мудро медијски саветовао Коштуницу, као председника СРЈ, а сад служио Тадићу...
Онда...
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 03 јануар 2011 03:18
Srboljub Savic
Samo mi-u Srbiji, vladajcu garnituru zovemo elitom. Tijanicevo pravo je da misli i govori sta hoce. Kad NSPM prenosi intervju, to nam redakcija salje poruku -vrednovanje (nazalost, ne samo g. Tijanica). Sta god elita i oni koji su iz Srbije i Juge odavno, pricali, Jugoslavija (i Srbija sa njom)je bila "zapadnije", ne samo od zemalja Istocne Evrope, vec i bar nekoliko zapadnih.
Kakva nam je elita, govori i cinjenica da nisu primetili da je "istok" danas mnogo "zapadniji" od naseg stereotipa (i populisticke seme "istok-zapad" Mome Kapora). Takodje, jos veruju u isplativost "pljuvanja" po komunizmu. Upravo taj stereotip, nase "elite" (izmilele iz mraka, uz pomoc nesto US $) gurnuo je Srbiju, gde nije bila i omogucio
da u svetu dobije ugled, gori od nacisticke Nemacke. Toj "eliti" nasi vrli novinari pomazu i zvanjem drzavne televizije "javnim servisom" (kao sto pomazu lazi sa "javnim preduzecima"). ["Public" znaci i javno ali, kad je rec o privredi, i drzavno.]
S. Savic
Препоруке:
0
0
48 понедељак, 03 јануар 2011 10:55
NP
Немојте тако!Човек се ипак мења.Јесте да још помиње свога архинепријатеља ВП"Б",али не кукумавчи више како га је тај исти одвојио од "Оног", како је звао ЗЂ једно време.
А писао је и о томе како је био "пословна" спона између Марка М.и ЗЂ, пре но је овај други дошао на власт.
Ко год прочита овај текст, може да нађе на Нету и онај његов "Реп аждаје",па да онда упореди.

У свему овоме, индикативно је да је пустио на РТС серију "Мој рођак са села",која се спрда са Хагом, критикује власт која је попљувала све часне официре.Можда то везе има са тим што је аутор те серије високо котиран у странци безецованог будућег владара,новог огранка ДС- који се зове СНС.

Хоћу да кажем,док се ми овде бавимо Тијанићевим бившим "аранжманима", он се спрема за будуће.
*
Кад је формирана ова влада, ЛДП је дигао џеву да се он смени,па се ућутао.Писало се да га је ту задржао Ђилас, из бизнис-разлога. Ми обични смртници о томе не знамо ништа,сем што про али упућенији знају
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 03 јануар 2011 11:23
Сајбер Милева
Хајде да сви ми који коментаришемо АТ признамо једну ствар:Уз све што се с правом може рећи,има ту и једна ствар чији узрок није у њему,него у нама.
Стереотип.
Какав?
Ево какав:Када замишљамо те „прилагодњиве“,„људе-јегуље“,обично замислимо неке жгољаве,морбидне, болешљиве,нешто како је Цвијановић одиграо „Полтрона“.
И,баш нам се не уклапа да је јегуља онолик човек као АТ,да не будем непристојан да цитирам злобне коментаре на конто његове конституције.
Значи,очекујемо да неко ко изгледа као он,све решава одсечно,шаком о сто, ако не и песницом у лице.
Такву представу о њему,он нам потхрани сам,оштрим тоном према ВПБ,Батићу,Милану СтстстПротићу.А тек када је напесничио Вујовића, власника ТВПалме,забетонирао је такво мишљење о себи.
И онда,сви очекују да он увек буде тако дрчан.
А човек има шири дијапазон тактика.Не песничи оне које сме.

Ни на Слободана се није обрушио док му није назрео крај,па и онда се склонио у Бањалуку па данде оплео по њему
Препоруке:
0
0
50 понедељак, 03 јануар 2011 12:10
Ала@P.Rackovski
Сасвим сте у праву!Треба му се захвалити и испратити га у пензију,што даље од медија...
Препоруке:
0
0
51 понедељак, 03 јануар 2011 15:43
NSPM web
Podsećamo komentatore da se bave komentarisanjem stavova iz teksta, a ne ličnošću autora, te da komentari koji sadrže uvrede i lične diskvalifikacije neće biti objavljivani. Hvala na razumevanju.
Препоруке:
0
0
52 понедељак, 03 јануар 2011 17:32
slobodan45
slažem se sa kritikom NSPM WEB-a 120%...u suprotnom, navijači crvene zvezde, odmah da ukinu svoj klub.simpatizeri DS, DSS, SPS, SNS, SRS i svi ostali, odmah da se ukinu...pa, mogao bih i ja da se ukinem...
Препоруке:
0
0
53 понедељак, 03 јануар 2011 19:10
Sajber Mileva
Веб уредник сајта
Podsećamo komentatore da se bave komentarisanjem stavova iz teksta, a ne ličnošću autora


Има логике. Међутим, свака реченица коју чујемо, различито звучи у зависности од тога ко је изговори.

Тако и критике АТ на конто владајуће гарнитуре, са којима се иначе слажемо, одмах пале лампицу и питање : Зашто он то сада пише?
Сигурно не да нам отвори очи и каже нешто што знамо и без њега. Него, има неки скривени разлог.

Јер, управо позиционирање једне такве "прилагодљиве" особе може да симболише и најави много више од самог садржаја.

Укратко, Тијанићев интервју је значајнији са гледишта конеткста и престорјавања,као индикатор нечега, него саме реченице.
*
Уосталом, хајде да направимо паралелу са Викиликсом: Људе више занима да ли је империја толико зарибала или је пак све смишљено, мање их занима шта пише у рецимо Тадићевој депеши неком свом ментору западном.
Препоруке:
0
0
54 понедељак, 03 јануар 2011 20:30
Милан - Нови Сад
Овакав интервју сада у Србији, а који је дао директор државне телевизије, мени изгледа као добар знак. Дао Бог па да неке овде изречене речи преточи у дела, што му омогућује функција на којој се налази.
Истина је и да елите свој народ доживљавају попут марве, па им је лако издати га, а и да нам праве елите хронично недостаје. Али овај интервју охрабрује, јер је како изгледа директору државне телевизије барем кристално јасно у каквом је лошем стању наше друштво. Ономе ко каже да
Србија воли свој патолошки разлаз са стварношћу
и
наши проблеми нису прехлада, већ леукемија
мора бити јасно у коликој мери је наше друштво смртоносно болесно.
Из тог првог предуслова - постојања јасне свести колико је наше стање заиста лоше - могу да проистекну и путеви преокрета.
Препоруке:
0
0
55 уторак, 04 јануар 2011 03:33
Трућ... броћ... Тијанић!
Какав директор, таква телевизија.
Без критеријума тамо где треба, са погрешним критеријума тамо где медијум вапи за правим. Погрешан човек на правом месту и у правом тренутку.
Речју - ТВ за избегавање, до даљег.
Утеха су коментари читалаца који препознају прерушавање и млаћење празне сламе.
Време општенародне идеолошке хипнозе прошлог века је дефинитивно прошло.
Браво Бобане ВЕЉКОВИЋУ! Пишите још.
Не би било лоше да је на челу медијске ТВ-куће коначно један ДОБАР занатлија... Бар то.
Препоруке:
0
0
56 уторак, 04 јануар 2011 11:21
Nebojša Prpić
Уз извињење што ни мој коментар неће бити директно везан за сам интервју, морам да кажем:
Ако на трен оставим по страни где је све Тијанић уплетен, и ако гледамо чисто професионално-занатску страну, мора му се одати признање за неке домете.
Колико се сећам, радио је на ТВ Политика и није изгледлао лоше.
А креирао је физиономију БК ТВ и то тако да је била убедљиво најбоља ТВ станица у земљи.
На страну да ли је добио џип од Богија или од кога другог.
Богољуб има једну врло добру страну, која га разликује од осталих наших тајкуна: Свестан је онога ша не зна, и ангажује праве људе који то знају.

Тако је Тијанић направио одличну ТВ, коју је касније "човек из народа" угасио, а оставио разне Пинкове да нас замајавају.

Да не мора да се "прилагођава", можда би нешто анправио и од РТС, али ту нема одрешене руке као код Богија.
На БК мао једног газду, и то разуммног и пристојног, а на РТС има их ко зна колико.
Препоруке:
0
0
57 среда, 05 јануар 2011 11:32
kloaka palanke
a zašto tijanić izbegava intelektualce????i zašto uvek isti klimoglavi ljudi na RTS-u,zašto i kod njega samo drhtuljavi urednici bez svojstava,toliko sujetni da odstranjuju i ubijaju sve druge bolje,vrednije,kreativnije,senzibilnije od njih samih i njhovih prijatelja,muževa,bivših i sadašnjih,familije..mediji u srbiji kao i svugde, fiziognomišu javno mnjenje,sa robovima novinarima i lizačima prstiju(ekrem je car u odnosu na tijanića,verana matića i svih urednika mačističke istorije gospodara)'središnjem subjektu',potkupljivost i sujeta su glavni regulatori ljudskog društva i tijanić sa svojim izborom ljudi to samo potvrđuje,nije ni bolji ni lošiji od čitave političke i intelektualne elite jer,upravo,on i njegovi izabranici'podmazuju' mašinu vladajuće paradigme,njene vrednosti,njene afiniteta i plitke,niske intenzitete.šta reći za propalu kulturnu redakciju,školsku redakciju i njihove izbore vrednosti?muzička produkcija radija...šta je to?dečji hor RTS?hahahah,sve šuša do šuše!
Препоруке:
0
0
58 среда, 05 јануар 2011 17:24
Provala
Gospodin Tijanic ovaj Titanik preziveti nece (bar sudeci prema vasim komentarima).
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 06 јануар 2011 17:59
Симић Манојло
Као мачак на усијаном лименом крову.
Но, и "седмом животу"ће једном дође крај.
Препоруке:
0
0
60 понедељак, 10 јануар 2011 22:11
Petrushin
A kako se kaze na srpskom "elita"?

I zasto jedan na-ROD ima vise "elita"?

Tijanic se uplasio za srpski narod?

Zemljo, otvori se!
Препоруке:
0
0
61 уторак, 11 јануар 2011 17:58
Petrushin
Da, zaboravih da dodam da je "narod trazio" njegov ponovni (i nelegitimni) izbor za direktora RTS-a, iako niko ne zna - jos manje se iko zapitao - kako i gdje je to "narod trazio" njegovu upravu/despotiju!

Trazio NAROD!

"Srpske elite izdale NAROD"!

Tijanic me podsjeca na Tita, pardon Milosevica, pardon Tadica, pardon elit-izam!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер