субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Странке друмом, народ шумом

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 10 јануар 2011 03:26
Senka
Moram da primjetim da je fenomen koji se ovde opisuje prilicno rasiren po svijetu tj. da se "више и не види нека озбиљнија политичка разлика између свих ових странака" I da zbog tog fenomena imamo ucestale situacije " viseceg parlamenta" u svijetu. Npr.izbori u Engleskoj kad smo imali dva vrlo bliska po glasovima premijera , ili Belgija koja malte ne nije imala vladu jedno vreme , ili Australija gdje je guverner "presudio" i dao povjerenje sadasnjem premijeru.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 10 јануар 2011 04:13
Pera iz famosa
Ništa novo a još manje originalno.
U Srbiji ništa ne valja ali za to nismo svi jednako krivi. Političari moraju početi da snose sankcije za ono što su učinili ili nisu učinili a morali su.
Ne može se izjednačavati krivica aktuelne Vlasti i novih koji treba da dođu. Ukoliko se to radi doći ćemo do beznađa i apatije koji nas mogu odvesti samo u propast. Ova vlast je napravila toliko velikih grešaka da mora biti žestoko kažnjena na izborima.
Ovi drugi koji budu došli treba to da vide i da shvate da će isto ili gore proći ukoliko nemaju uspeha. Vlast nije samo privilegija već pre svega odgovornost i spremnost najsposobnijih da se bore za interese svog naroda pa i sebe. Ukoliko nisu najsposobniji ne treba da se laćaju tog posla, pogotovo u ovim preteškim i smutnim vremenima.
Ne zamajavajte narod pustite ga da promeni NEUSPEŠNU VLAST.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 10 јануар 2011 05:46
s.p.Lajković
Niti su SPS ovci patriote zagledane na istok i duhovnost ,niti su DS evropejska stranka modernističkih stremljenja ,i jedni i drugi su najobičniji lopovi koji su se dočepali vlasti sa time što SPS ovci imaju duže lopovsko iskustvo dok su ovi drugi novokomponovani.I jedni i drugi su bez ikakvog vizionarstva osim onog u vezi sa svojim ličnim budjelarom .Ali tako nam i treba sami smo krivi .Spasa nam nema ali kao i do sad propasti nećemo .
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 10 јануар 2011 07:17
Petar Izgnanik
Nemamo mi klasicne politicke stranke sa izgradjenim ideologijama. Mi imamo interesne grupe koje jedino zanima da predju cenzus i dograbe deo vlasti, citaj par ministarstava koje ce moci da koriste za reketiranje, stetne ugovore, i druge oblike kradje. A i da stave sapu na neko tzv. javno preduzece da iz nega isisaju i zadnju kap krvi. Nema tu principa, ideologije, itd. Zato se kod nas ni najneprirodnije koalicije nikada ne raspadaju, kad ljudi jednom dobiju sansu da se bogate, to hoce da iskoriste do samog kraja.

Jahace nas i "boriti za drzavne interese" do poslednjeg Srbina, ako se ne opametimo i jednom nekoga skinemo sa vlasti zbog kradje. Nazalost, daleko smo mi od toga, jer se kod nas svaka afera zaboravi za nedelju dana (sta bi sa onim koferom? Dulicevim racunarima? Nacionalnom stedionicom?) a omiljeni izgovor "pa i drugi kradu" je prihvacen kao legitimni odgovor. Sto rekao Cercil, svaki narod ima vlast kakvu zasluzuje. Zalosno ali istinito.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 10 јануар 2011 08:01
Stranke sumom, narod drumom
Ja to tako vidim: stranke (a ne narod) idu sumom, one hajducki iz te sume narod zaskakuju i pljackaju! Dok se taj narod, umoran i izbezumljen, klatari drumom, nalik nepreglednoj izbeglickoj koloni! Zato sve vise verujem onome sto se moglo naci u nekim tekstovima: da je krajnji cilj ovog satanizovanja i porobljavanja Srbije ustvari - otimanje celokupnog srpskog teritorija. Na koji ce se naseliti drugi (zna se vec i koji), dok ce Srbi biti - znate vec: jedna trecina proterana, jedna pokrstena (tj. uterana u ideologiju "kruga dvojkom", ciji glavni svetac je ustasa Mesic), jedna trecina pobijena (to su oni sto nece hteti da se odreknu srpstva). Ne verujete? Zar ne vidite da su svi planovi i sva zla iz 30-ih i 40-ih godina proslog veka opet na stolovima svetskih "vladara", posebno sto se tice Srba? Pocev od mengeleovskih poduhvata srpskih dusmana, preko beogradskog dodvoravanja tim dusmanima, koje inace - i jedne i druge (i Tacijeve i Tadiceve)- podrzava Krvolocni Gospodar iz Vasingtona?!
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 10 јануар 2011 08:38
Цмок Торонто
Ова сталожена констатација о све општем хаосу обећава. По Дачићу ми смо супер јер смо на дну тако да нас светска криза није много погодила а о реконструкцији Владе ...”ако је не буде сада би ће нова Влада”.
Ту лежи мали зеко.
По неким ” депешама” из Москве могу се назрети следећи догађаји..
1. Дачић руши владу у Априлу.
2. Тајно прави договор са СНС,ДСС и осталим за нову владу.
3. Пред кампању за изборе излази на видело ”прљави веш” ДС.
4. Поред Москве добија подршку од неких из Европе.
5. Јојамерика неће више да се меша јер жели да скине све ратне
политичаре са Косова.(Додик је ОК).
Ова сталожена констатација ипак даје наде за неки политички бољитак у Србији.Није баш консензус али....Нова партија покера.
Пс.Динкић заједно са Г17 минус иде под лед.(Промотира нови цд).
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 10 јануар 2011 10:19
Jasna Simonović
Vi gdine Đorđe Vukadinović kao dobar analitičar često vučete ljude u "analitiku bez povratka", pa kad toga nekako postanete (pod)svesni onda utemeljenje tražite u "statusu quo", a iz tog statusa nije baš lako upustiti se u kreaciju ili sintezu, a još je teže sintetisati odlične ideje, miščljenja mnogih autora, a još više komentatoraa na ovome sajtu! Razmislite....
Pa tako čekanje da i dočekivanje Nove godine i "boljeg života" potekne od vladajuće garniture je u najmanju ruku detinje...
Pogotovo kad stranke idu drumom (auto-stopom? ka šumi ili ka "pustinji"?), a narod se nalazi u šumi (Šta radi u šumi ako ništa ne radi, a ima toliko posla!?)...

Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 10 јануар 2011 12:14
nataša @ Cmok Toronto
Ja bezvezniji komentar odavno nisam pročitao.
"Po nekim depešama iz Moskve", do sada te depeše niko nije presreo osim gdina Cmok Toronto.
Za vašu informaciju, Ivicu Dačića i Perčevića je kao ljude koji rade za SAD ofirao još 1993. godine Milan Panić. U SPS su ušli linijom SK Pokret za Jugoslaviju, ali ne struja Mire Marković nego generalska, tj. Vasiljevićeva, dakle čisto američka struja.
Otkud Vam to da je Dačić ruski čovek.
Koga to vi navlačite i zašto.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 10 јануар 2011 12:23
@nataša
Sad vi pišete bezveze!
Kad neko veruje Milanu Paniću, zbilja ostajem bez reči!
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 10 јануар 2011 12:45
Ненад Пиваш
Добар текст, нарочито крај где се констатује да је јединство у глупости горе од нејединства. Једино се не слажем са тим да се превара СПС-а из 2008. може поредити са оним што је ДСС урадио 2004. и 2007. Кључна разлика је у томе што је највећи део бирачког тела ДСС-а тада ипак желео да Коштуница формира владу са онима са којима је и формирао оба пута, док са друге стране, тешко да је ико од гласача СПС-а желео овакву коалицију.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 10 јануар 2011 12:50
Саша
По моме мишљењу коментар се исувише мало бави ``народњацима`` а нешто ми говори да ће нас они непријатно изненадити у наредним политичким догађајима. Волео бих да грешим.

@Цмок Торонто
Дачић је човек из ``афере кофер``, и зато он мора да ради шта му се каже. Нема то везе са Русима
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 10 јануар 2011 13:35
Сербона
Поуздано знам - кад је било прилике да се уједине ДСС, СПС и СРС (који је тад био веома снажан), Коштуница је одбио ту могућност, с образложењем: Нећу да ми политику води Шешељ, и то још из Шевенингена!
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 10 јануар 2011 13:55
саша р.
Бојим се, г-дине Вукадиновићу, да је пут националног јединства добрано закрчен, и не знам шта би то требало да се деси да би се прокрчио. Постоји ли уопште један политичар у Србији који размишља у том правцу? Чак и да постоји такав лидер, његова странка сигурно тако не размишља. Чини ми се да се све свело на оно Диклићево:"А сад мало она!"
И такав начин размишљања ће се врло тешко променити. Посебно кад имамо у виду да се никад у историји није "подигла кука и мотика". Јесте, али само онда када је то хтела нека снажна организација споља или нека велика сила. Само се у таквим ситуацијама "догађао народ".
Што се тиче "одабира" политичара на актуелној сцени, приметићете и сами да нису случајно ту. Сваки носи неку своју врсту "путера на глави" и мора да ради како му се каже. Чак и ако се ту и тамо деси да је неки од њих "чист", онда је то особа пасивне оријентације, без воље да прави рискантне резове, и таквог они пуштају, јер га сматрају безазленим.
Дај Боже да грешим, али...
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 10 јануар 2011 14:09
aleksandar ,oslobodjen za malo
Dobra analiza, Sareni komentari, barem za sada, odmah da kazem, dobro biti nece prpasti nesmemo, jer barem to dugujemo svojoj deci. Mi smo se svi rodili u neko vreme nade i poleta, pa makar to bilo i u Socijalizmu, i zalosno bi bilo da svojoj deci ostavimo beznadje. Jeste kriv je veliki tata i novi svetski poredak, ali to nije sve, pitam one dobronamerne komentatore koliko ste ljudi iz vase okoline pridobili za nacionalnu stvar, koliko, kada stalno na izborima dobijaju oni koji nas vode na dno.Mozda ima onih koji glasaju iz licnih interesa, ali da je tako vecina ljudi bi radila U DRZAVNOJ SLUZBI I IMALI BI VELIKE PLATE, naravno to nije tacno, zato je neophodna akcija svih dobronamernih , kako od nase drzave ne bi ostao samo geografski pojam i to usitnjen.
Pozdrav svima koji misle svojom glavom.
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 10 јануар 2011 14:11
Висарион у гневу
Шешељ је цвеће према овима који легализују велику пљачкаоницу народа.Шкундрић, онако мумифициран најавио пред празник појефтињење бензина , он сада после празника поскупљује.Јел то није -...луд збуњеног.Литар уља скупљи него у Европи.Тајкуни навалили да пљачкају а плате и пезије афричке.Пореде струју а не пореде плате.Дулић тргује као министар са државним добрима за рачун своје фирме и ни длака с главе да му падне.Регулација тржишта код нас је п.дим.Нико нема пара а цене расту.То може само још у Тунгузији.И знате шта.Доведимо Додика.Човек кад каже не лаже и не плаши се и има снагу да тера како намисли.Ово овде све пошандрцало.Додик и Палма да среде ствари.Да видимо небо.Нек буде председник у двема државама:нека се чуде .И да их мало потера не само њих тамо него и ове овде.Другога бога нема.Узмите се у памет.Да не буде касно.Плаше се шиптарских побуна а ако ми кренемо бежаће сви главом без обзира.
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 10 јануар 2011 15:06
srdjan conic
Podele jesu losa stvar ali su lazni prividni ili nametnuti konsenzus gori. Sustinsko poentiranje Djordja. Milosevic je svojevremeno govorio da Srbija nikad nece pristati na trule kompromise. Tada su ga optuzivali da je diktator da je nacionalista da je isuvise tvrd. Zbog izuzetnog pritiska tadasnje opozicije pomognute velikim svotama novca sa zapada Milosevic je kasnije pristajao na mnoge trule kompromise izgubivsi na primer Republiku Srpsku Krajinu a kasnije su mu spocitavali da je svojom politikom izgubio i KIM. Dakle isti ti koji su se radovali njegovim porazima a koji su u znacajnoj meri njima doprinosili jer su radili za velike pare za interes svojih mentora od 2000. vode poslusnicku politiku zasnovanu na nametnuntom konsenzusu. Uz to kao sto pise i Mira Bobic pored svih muka moracemo i lazno da se smejemo. Sto je mnogo mnogo je. Potrebna je dakle nova politika sa novim ljudima. I jedno pitanje. Zasto je ovaj tekst sa tolikim zakasnjenjem izasao u NSPM.
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 10 јануар 2011 15:27
Milos Stankovic
Valjda treba praviti nekakvu razliku izmedju pritisaka da neko (ne) udje u vladu, kakav je slucaj bio sa neuspelom koalicijom DSS i SRS i situacije u kojoj su SAD i EU potpuno otvoreno stali na stranu evrofanatika i to u finisu izbora 2008. Setimo se da je proglasenje nezavisnosti Kosova odlagano da ne bi smetalo Tadicevom uspehu na predsednickim izborima sto je, kako se kasnije ispostavilo, presudno uticalo na Tadicevu pobedu nad Nikolicem. Setimo se da je SSP potpisan u finisu izbora 29. aprila 2008. godine, a izbori su odrzani 11. maja 2008. Tu se ne radi o pritisku stranih ambasadora, nego o koaliciji koju su stranci napravili sa DS-om i njegovim saveznicima da bi se formirala koalicija koja ce ucestvovati u realizaciji Ahtisarijevog plana, tj. nezavisnosti Kosova. Situacija 2007. je potpuno drugacija, jer su tada stranci vrsili pritisak na Kostunicu da odustane od koalicije sa radikalima. Pritisak je postepeno povecavan dok Kostunica nije slomljen.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 10 јануар 2011 16:23
Станимир Трифуновић
Народ ће показати зрелост која ће збунити илузионисте.
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 10 јануар 2011 16:43
NENAD
Ja mislim da niko od nasih vlastodrzaca uopste nije svestan dubine promene u kojoj se nalazimo.Oni razmisljaju u starim sablonima i nisu ni svesni da polako postaju suvisni.Bez obzira sto su nas oni zarobili u svojim ,,vizijama,,zivot nemoze da ceka,sto kazu demokrate.Srpski politicari i ,,elita,,su u sve dubljem sukobu sa zivoto.Srbin ce nastaviti i dalje da se saginje,ali ne zauvek.Verujem da ce ove parazite,jer oni veze sa pravom politikom nemaju,jednostavno jednog dana oduvati neki novi vetar.I to sve zajedno,jer oni hrane jedni druge.
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 10 јануар 2011 16:54
Mita
Dacicu, da veruju Rusi. Ruskoj vlasti je preko glave koferceta i "TAJFUNA" koji su ojadili Rusiju u vreme Jelcinja. Sad bi ovi svetski borci za ljudska prava da ih vade iza resetaka. Ti belosvetski zlotvori su sve vise u glibu pa samo jos dizu prasinu.
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 10 јануар 2011 17:19
Миле Бре 1
@Pera iz famosa
У потпуности би се сложио са Вашим коментаром, с´тим што бих додао опаску на Ваш део текста:". Ova vlast je napravila toliko velikih grešaka da mora biti žestoko kažnjena na izborima."
До кажњавања на изборима може доћи, уколико би постојала адекватна и програмом бирачима подесно оријентисана странка, за коју би се определили гласачи. Треба имати слуха за бираче, те потиснути друге интересе. Овако, данас је за очекивање, да они којима не одговара ни једна странка, једноставно неће изаћи на изборе. Гласачи ДС ће опет гласати из личних интереса, а не толико из убеђења. Имам утисак да се и гасачи СПС-а, на исти начин опредељују и прилазе странци, а они који се неслажу, прелазе у друге станке. Опет ће се после избора формирати влада слична данашњој, што води, а како сте и Ви приметили, у пропаст. Ово ће се дешавати и у будуће. Циљ овакве владе је осиромашити грађане, довести их на ивицу егзистенције (што им успева) и претворити их у гледну руљу.
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 10 јануар 2011 17:20
Миле Бре 2
Тада ће бити лако манипулисати грађанима, када се већина буде борила за сопствену егзистенцију. У таквој ситуацији, грађани ће потиснути своја обележја и морал, грабећи се око коске коју им владајући буду бацили. Привилеговани ће бити само они који ће доказати да су повољни, односно партијски орјентисани.
По мени, нас спасава само једна нова, национално оријентисана станка, која ће поштовати устав, интерес државе и народа, а неће стављати приоритен положаја у странци, изнад начела и идеологије странке. Приликом избора за позиције у станци, обавезно мора постојати више кандидата, а не један.
Данашње опозиционе станке, обележиле су се као неспособне, недовољно активне и већ од раније компромитоване. Очита је била борба за положај у странци, а не борба првенствено за идеологију странке (СРС, ДСС).
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 10 јануар 2011 17:32
Nebojša Prpić
Поштовани г.Вуакадиновићу,mогу да се сложим са Вашом оценом садашњег стања.Али,не са вашим предвиђањем:
Зато ће се или дезоријентисана гласачка маса постепено саобразити ставовима својих опортунистичких и „реформисаних“вођа, или ће у неком инстинктивном самоодбрамбеном грчу народ напросто одбацити такву „елиту“.


Ваша процена се заснива на здравом разуму и логици.
А логике и здравог разума у спрском гласачком телу има тачно колико има и истине у жутим обећањаима.

Десиће се, исто што и до сада: Пар дана пред изборе,председник ће опет рећи:„Људи,кад вам кажем:Двеста хиљада нових радних места“
Динкић ће опeт обећати неку хиљаду евра од акција.

Дежа ву.
Једино што неће више бити препаднућа“Ако не гласамо за жуте,биће oпeт бомбе или барем санкције“,јер је сада и СНС омиљела Бриселу.
Али гласове које им донесе одсуство страха,однеће им њихово слизавања са жутима,па су на истом.

У сваком случају, опет ће владати жути, без обзира како се звао главни жућак
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 10 јануар 2011 17:46
Томислав Милановић
Ђорђеви текстови су увек занимљиви и ја га због тога изузетно ценим. Међутим, драги Ђорђе, у којој мери се наши политичари уопште питају за било шта?
Светски моћници су нашу политичку сцену поделили на компатибилну и некомпатибилну. Ови први су њихови експоненти и они опстају, ма какви били. Ови други никада неће доћи на власт, без обзира на то како ће народ гласати, било за Курту, било за Мурту, сасвим је све једно. То, како ћемо ми проћи унутар себе и да ли ћемо се икада придружити ЕУ, светске моћнике уопште не занима. Имам утисак да они чак и навијају за то да ми што брже пропаднемо и постанемо њихово власништво. После тога, они ће нас уређивати онако, како то њима буде одговарало. Волео бих да су све ово, о чему пишем, чисте будалаштине. Али, све ми се чини да нам се не пише добро. Уосталом, време ће показати да ли сам био у праву или не? Ако ме неко буде питао где је излаз из ове ситуације, одговорићу му врло једноставно: Нема излаза!
Препоруке:
0
0
25 понедељак, 10 јануар 2011 18:18
Dragan Atanacković Teodor
Stiže novo i donosi osnovu za preko potrebni konsenzus.
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 10 јануар 2011 18:29
Dragan Atanacković Teodor
понедељак, 10 јануар 2011 15:43 NENAD
Ja mislim da niko od nasih vlastodrzaca uopste nije svestan dubine promene u kojoj se nalazimo.Oni razmisljaju u starim sablonima i nisu ni svesni da polako postaju suvisni.Bez obzira sto su nas oni zarobili u svojim ,,vizijama,,zivot nemoze da ceka,sto kazu demokrate.Srpski politicari i ,,elita,,su u sve dubljem sukobu sa zivoto.Srbin ce nastaviti i dalje da se saginje,ali ne zauvek.Verujem da ce ove parazite,jer oni veze sa pravom politikom nemaju,jednostavno jednog dana oduvati neki novi vetar.I to sve zajedno,jer oni hrane jedni druge.

UPRAVO TAKO. NOVI VETAR PRISTIŽE I ZOVE SE ANTIPOLITIČARSKI.
Препоруке:
0
0
27 понедељак, 10 јануар 2011 18:35
Одбрана и последњи дани
Друмове су заузеле перјанице петооктобарског преврата и њихови каравани. Шуме су посечене, тако да је народ остао на отвореном и нема где да се сакрије. Због недостатка шума немогуће је организовати партизански покрет и герилски начин ратовања. А не зна се ни против кога.Нема више никакве идеологије да се човек на њу позове.Нити има релевантне опозиције. Остаје нам једино да дувамо у дипле.Можда тако растерамо црне облаке.
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 10 јануар 2011 19:30
МП
Аутор:"Али у оваквим кризама се најбоље показује да је постојање темељног друштвеног консензуса апсолутно неопходна претпоставка да би се проблеми решавали и да би земља могла да се извуче и крене напред"
Зашто нема консензуса?Пристајањем на консензус,а без одговора на питање:"Ко је крив?" и ко је довео Србију у овакво стање, опзиција би амнестирала ДОС-ове власти,а позиција би посредно признала кривицу коју толико негира непрекидним виртуалним(медијским) причама.Упињање позиције(ДС;СПС;Г17+) да свали кривицу на народ(сви смо ми грађани криви,јер смо тако гласали), или сви политичари су исти и учествовали смо у свим властима (последњих 12 година како каже Тадић)провидан је покушај да се народ(гласачи) још једном преваре.Кривица свих странака свакако постоји,но сигурно је да је њен степен битно различит.Гласачи ће то сигурно препознати и највише ће то осетити Г17+ чији лидер међу грађанима Србије слови за највеђег политичког преваранта.
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 10 јануар 2011 19:56
наташа @ Томислав Милановић
Има излаза и спаса. То је Русија.
ПОтребно је да нас финансијски ојача и омогући нам да дођемо "себи" у културном и идеолошком смислу.
Да би нас спасила Русија треба све да покупује и ЕПС и Телеком, Нис је купила. Међутим ту се крије једна опасност, они ће вероватно наступити са јачим новцем да купе Телеком, паре које Немачка нема, али да ли ће онда те паре омогућити овим душманским властима властима које ће располагати са њима да се одрже на власти.
Садашњим властима одговара да Руси не купују ништа и да помањкање конкуренције омогући да Немци буд зашто узму и Епс и Телеком.
Дакле драги Томиславе и сада као и пре сто или двесто година Русија па Бог, то је сва мудрост.
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 10 јануар 2011 20:20
Vladimir
Међутим, не треба заборавити да су такве, дакле, вештачке, непринципијелне, уз ангажман страног фактора, биле практично све постпетооктобарске владе, укључујући и оне Коштуничине (нарочито ону другу, која је формирана под притиском готово истих спољних и унутрашњих актера, који су формирали и ову последњу), а што, рецимо, ДСС-овци у својој кукњави због „владе коју су формирали страни амбасадори“ редовно заборављају.

Neverovatno kako u zemlju propadose patrijote iz DSS-a, pa zar niko da se osvrne na Kostunicino licemerje?
Препоруке:
0
0
31 понедељак, 10 јануар 2011 21:37
Томислав Милановић
Ево једног типичног примера формалне и фактичке компетентности наших политичара на власти.
У Босни и Херцеговини је на основу потернице српских власти ухапшен хрватски држављанин Тихомир Пурда који се сумњичи за ратни злочин у Боровом Насељу, 1991. године. Формална и фактичка компетентност за овај случај припада српском правосуђу. Међутим, то, нажалост, неће бити тако. О Пурди ће на крају формално одлучивати Србија а фактичку одлуку о његовом изручењу доноси Јадранка Косор, хрватска премијерка, која нипошто неће дозволити изручење Србији. Присетите се случаја Драгана Васиљковића (Капетана Драгана). Премијер Цветковић није смео ни да се огласи, а камоли да се залаже за његово неизручење Хрватској. Мислим да је ово одличан шлагворт за господина Вукадиновића да напише добар текст о формалној и фактичкој компетентности српских политичара на власти.
Препоруке:
0
0
32 понедељак, 10 јануар 2011 22:13
Томислав Милановић - одговор Наташи
Постоји само један мали проблем. Центар светске финансијске моћи није у Русији, него у Америци. А светски финансијски моћници су Јевреји, који иза кулиса управљају целим светом. Како? Тако што су власници ратне војне индустрије у Америци, највећих компанија на планети и власници најмоћнијих финансијских институција на свету. Да ли Вам је то познато?
Препоруке:
0
0
33 понедељак, 10 јануар 2011 23:47
Владимир Ђилас
"Међутим, не треба заборавити да су такве, дакле, вештачке, непринципијелне, уз ангажман страног фактора, биле практично све постпетооктобарске владе, укључујући и оне Коштуничине (нарочито ону другу, која је формирана под притиском готово истих спољних и унутрашњих актера, који су формирали и ову последњу), а што, рецимо, ДСС-овци у својој кукњави због „владе коју су формирали страни амбасадори“ редовно заборављају."

Господине Вукадиновићу, баш сте растегнули чињенице покушавајући да изједначите (и то за ваш ниво, врло неспретно) Владу В. Коштунице и ову сада. Овом тврдњом сте значајно окрњили углед независног политичког аналитичара.
Препоруке:
0
0
34 уторак, 11 јануар 2011 01:23
саша р.
@Томислав Милановић

I део
Г-дине Милановићу, ако прихватимо Вашу хипотезу, други светски рат био је обрачун америчких и европских Јевреја, што је, признаћете, апсурдно. Знате и сами да је та иста Америка игнорисала Јевреје током тог рата, а и много година касније, док је 1945. широм отворила врата нацистима и њиховим слугама. И пре другог светског рата је Европом кружила иста прича, па смо видели управо супротно. Данас, почев од Немачке па надаље, холокауст се све више негира, а ево, ја лично познајем Јеврејку, којој су Немци у Сарајеву побили 19-оро чланова породице, спасили су се само она и брат.
Рокфелери и Ротшилди одавно владају САД-ом (као што влада и читав низ англосаксонских и германских породица, на које нико не обраћа пажњу, у новије време и арапских). Питање је колико је таквима уопште стало до својих. По мени, врло мало, или чак нимало. Колико је Србима који су блиски Вол Стриту стало до Срба и Србије, када су чак и својој деци наденули англосаксонска имена...
Препоруке:
0
0
35 уторак, 11 јануар 2011 01:26
саша р.
II део
Да је тако како се говори, Израел одавно не би имао проблем, а има га већ деценијама. Све што су добили у рату, морали су да врате у миру. И све више се стеже обруч око њих, све је више притисака управо из САД и Британије. Чак је и директор Мосада летос реаговао, алудирајући на понашање САД, што иначе није пракса ове службе. Да је остао у савезу са Русима, Израелу се ово данас не би дешавало, јер за разлику од Кисинџера, Брежњев је умео да стане иза арапа.
Таквих као што је Сорош има свуда, погледајте само понашање појединих Срба у Србији. Да ли би Вам било пријатно да нас наша браћа из Републике Српске гледају попреко због санкција на Дрини, резолуције о Сребреници и сличних ствари? Да због неколицине људи доносе исти суд о свим Србима у Србији?
Погледајте допринос Јевреја у Србији током првог светског рата, ниједан није побегао из земље на запад. А изгинули су до задњег као житељи Дорћола (који је последњи пао), бранећи га до последњег даха, јер другу земљу нису имали.
Препоруке:
0
0
36 уторак, 11 јануар 2011 01:33
Turas
Konsenzus- kaze gosp.Vukadinovic.Mlogi komentatori kao da nisu procitali tekst.Upravo o tom nedostatku konsenzusa se moze i njima prebaciti.Najvise mi se svidja misao"u nekim drustvima se dolazi do temeljitog nacionalnog konsenzusa autoritarno ili demokratskim putem"Ja za Srbiju smatram,a to potkrepljuju i komentari,autoritarni nacin kao jedini moguci.Demokratija je zapadnog pregnuca i slabo se razvija u slovenskoj dusi.Jedni pisu ne vezano sa Vukadinovicevom temom,da neki Jevreji drze svetski kapital,sto je istina ali oni"muzu"taj deo kapitala iz Amerike,i nju ce sutra ako vide interesa da puste niz vodu a kapital ce mozda bas sada to i mirise,biti povoljno ulozen u najveceg sirovinskog i energetskog giganta,Rusiju.Zar vam to ne lici na mudru politiku konvertiranih?
Препоруке:
0
0
37 уторак, 11 јануар 2011 02:19
ПА
Читам коментаре и не могу а да не напишем следеће: мој глас никад није био за Милошевића, ни 2000.године. А сад ми је жао што је те 2000. године мој избор био Коштуница: сада знам да је он био ТРОЈАНСКИ КОЊ, и да је у томе његова највећа одговорност. Када је следећи пут имао шансу да се искупи, формирао је владу са ДС и Динкићем! Опет је преварио оне који су се надали да још могу да му верују! Трећи пут неће добити шансу! Није је заслужио!
А излаз за нашу децу постоји: са пасошем у руци! Уосталом, овде или тамо - свеједно ће радити за туђег господара! У питању је само висина наднице!
Препоруке:
0
0
38 уторак, 11 јануар 2011 08:53
Виолета
Врло интересантна анализа. Изнели сте запажања која су потребна да би се сви бар мало (интелектуално) пробудили из вишемесечне учмалости. Ту су и корисне критичке тезе које многе уздигнуте главе и незамењиве фигуре спуштају на земљу. Кориситим прилику да похвалим емисију Црно Бели свет која РТВ1 и нашем медијском простору доноси нови приступ, отворени дијалог, размишљање, праве и важне теме, свака част и само напред.
Препоруке:
0
0
39 уторак, 11 јануар 2011 09:06
nataša @ Tomislav Milanović
Nije mi poznato da su resursi skoncentrisani u americi. Poznato mi je da postoji špekulativni "fiktivni" izmišljeni kapital. Poznato mi je i da su sve banke u Srbiji privatno vlasništvo jednog čoveka ( Rotšilda, vidi tekstove V. Kršljanina ).
Poznato mi je da je vojna industrija SAD tigar od papira koji počiva na korupciji i stoga se urušava sam od sebe.
Tačno je da nema biznisa i da nema zarade bez buđetske jame bez dna u SAD, ali je isto tako poznato da, uzmite samo primer bezvrednih helikoptera "Apači" da su ta sredstva meta korupcije.
Da li je vama poznato da SAD nema globalnu dominaciju i da je u opadanju, donja linija američkog pada se još ne vidi.
Svetski resursi, realno zlato, dijamanti, nafta, gas, voda, drvo, zemljište su ipak u Rusiji. Evropa to zna, a zna i Amerika. Ruski problem je malo stanovnika, svega dvesta miliona, a toliki resursi i teritorija.
Препоруке:
0
0
40 уторак, 11 јануар 2011 11:46
Томислав Милановић - одговор Саши Р.
Немогуће је правити било какву паралелу између данашњег времена и времена Адолфа Хитлера. Цео свет је осудио нациѕам као идеологију и ту нема ничег спорног. Проблем који износим није хипотетичке природе. Овде се ради о чињеничном стању које говори да је светска економска и финансијска моћ у рукама Јевреја. То чак и они не крију. Захваљујући томе они се у свету питају аналогно својој моћи. То је неоспорно. Не разумем зашто Вам то смета? Ако се зна да је јеврејски лоби најмоћнији на свету, они се понашају сходно својим интересима. Ви на пример, нисте ни свесни чињенице колико Јевреја има на кључним позицијама у нашем, српском систему? Мени лично они не сметају под предпоставком да се боре за интересе земље Србије. Засметало би ми ако би се борили за интересе своје заједнице а на штету Србије. За кога се они истински боре, то нека свако за себе закључује према својој савести. Ја овом приликом никог не оптужујем, само износим чињеничнице.
Препоруке:
0
0
41 уторак, 11 јануар 2011 12:00
за ПА
Опет је преварио оне који су се надали
Није он преварио вас, већ сте ви сами себе преварили гласајући за њега!
Препоруке:
0
0
42 уторак, 11 јануар 2011 12:17
Миле Бре
@Владимир Ђилас
Господине Ђилас,не знам како да окарактеришем Ваш коментар и одбрану политике г.Коштунице,обзиром да провејава доза пристрасности.Данашња Влада,а и г.Коштунице(од петог октобра наовамо),успостављена је посредством страних фактора,одавно"доказаних пријатеља"Срба и Србије.То су чињенице и то ми(надам се)нећете оспорити.
Уколико и поред тога,штитите г.Коштуницу и његове досадашње"успехе",могу Вам навести бар један важан промашај,а то је враћање мандата Народу.Знајући"способности"и на шта је све спремна ДС и Со.,он не улази у коалицију са радикалима,који су у сваком случају мање зло,за његову политику,којој је тежиште,Космет и национални интерес.Не оцењујући његову коректност и искреност,замера му се његова неспособност да предвиди противничка обећања пред нове изборе.Г.Коштуница је био компетентан у више наврата да води Србију,а то није искористио.Поправног испита неће бити!
Спасавају нас само неке НОВЕ СНАГЕ.
Пријатељски поздрав!
Препоруке:
0
0
43 уторак, 11 јануар 2011 12:57
Тореадор
Свега овога не би било да нисте лупали у шерпе и да сте 5. октобра остали код куће...
Препоруке:
0
0
44 уторак, 11 јануар 2011 13:21
Ненад Пиваш
@саша р.

Потписујем све што сте рекли. Деловање људи попут Сороша и сличних неки у Србији погрешно доживљавају као доказ непријатељства Јевреја према Србима. Зашто је ово погрешно? Па зато што су у питању обични хиперглобалисти а њих је бесмислено посматрати кроз било коју нацију зато што они сами не верују у исте. Често ти исти кругови нису наклоњени ни самом Израелу, уосталом, код нас су сорошевске жене у црном једном организовале митинг против израелских акција...
Препоруке:
0
0
45 уторак, 11 јануар 2011 13:23
Ненад Пиваш
Са друге стране, дугорочно гледано, Србија и Израел имају заједничке интересе на неким пољима. Ту пре свега мислим на то што у будућности највећи противник Србије више неће бити Америка већ Турска! То наравно не значи да ће нам Америка постати наклоњена али она је сила која слаби и како време пролази биће све мање присутна у овом региону. Са друге стране Турска је држава у успону која се полако декемализује и од америчког све више постаје самосталан играч. Њихов појачан ангажман у нашем региону већ можемо видети, а он се у будућности како Турска буде постајала снажнија и самосталнија може само интензивирати. То деловање значи максималну подршку Албанцима и ткз. Бошњацима, суседима са којима је наш интерес дијаметрално супротан. Зато је потенцијални партнер Србији свака земља која може бити угрожена неоосманизмом, дакле Грчка, Јерменија, Израел па и Бугарска. На том пољу је Милорад Додик још једном показао да је убедљиво најспособнији и најдалековидији српски политичар.
Препоруке:
0
0
46 уторак, 11 јануар 2011 14:08
slobodan45
pozivam sve građane i sve stranke, da prestanu sa igranjem života i uništavanjem biološkog života nacije i uništavanjem budućnosti nacije.srbija je mala, rasparčana i uništena, trenutno.proslava srpske nove godine se ponovo NE PROSLAVLJA na ulicama GLAVNOG GRADA SRBIJE.simbolično stanje nacije.međutim, nije to glavno.glavno je, da moramo da napravimo totalno novu politiku.nova politika, koja će biti okrenuta 120% prema rusiji.siguran sam, da bi posle 10 godina sve došlo na svoje mesto.odnosno, tada bi smo imali izgrađen ZDRAV TEMELJ.do tada, ko god kaže, da je EU jedini izlaz, taj ne misli dobro ovoj naciji, jer da je to istina, NE BI BILO STANJE U SRBIJI, OVAKVO-KAKVO JE DANAS, POSLE 10 GODINA VLADAVINE EVROPE I AMERIKE U SRBIJI.OSVRNITE SE OKO SEBE.šta još da se desi, da bi smo shvatili ko nam radi o glavi!?imali su šansu, da pokažu srbiji da su nam prijatelji i da nas žele u svoju ekonomsku zajednicu.koliko su nas zadužili, jel pokrenuta proizvodnja, jel vlada vladavina prava?ništa
Препоруке:
0
0
47 уторак, 11 јануар 2011 15:21
Ivan
Za "Đilasa".
Gospodine, ukoliko ste neki član ili funkcioner DSS, onda može biti razumljivo vaše slepilo i želja da branite neodbranjivo, a to su politika i potezi Vojislava Koštunice. Jer, ako sam ja dobro razumeo, nije ovde u pitanju izjednačavanje ove i prethodne, Koštuničine vlade, već samo podsećanje na to da su stranci imali itekako značajan uticaj i prilikom formiranja njegovih vlada. Što je nesporno. Mislim da je i ovom tekstom g. Vukadinović još jednom dokazao da je naš najbolji i najobjektivniji analitičar.
Препоруке:
0
0
48 уторак, 11 јануар 2011 15:25
сваком лонцу поклопац
лупо сам и ја у лонац и кајем се због тога
Препоруке:
0
0
49 уторак, 11 јануар 2011 16:30
@Тореадор
Свега овога не би било да нисте лупали у шерпе и да сте 5. октобра остали код куће...

mislite, još bi nas "JAHALA SAMO" porodica Milošević, sa svojom svitom?? Još bi po negde branili Srbe a onda bi oni izbegli u Srbiju i bilo bi još materijala za optužnice? Još bi imali SRS televiziju i gledali Šešelja kako pravi pozorište od sudnice?

Vama su uništitelji Srbije iz 90tih dragi i simpatični, a meni su i ONI I OVI ŽUTI ISTI, ne pravim nikavu razliku između njih. Da želite dobro Srbiji videli bi to i sami - evo Dačića,perjanice Slobine, evo Šešeljevog kuma Nikolića i najboljeg đaka Vučića, u kom su odelu i autu - evropskom ili srpskom?
Препоруке:
0
0
50 уторак, 11 јануар 2011 17:56
veljkovic
Autor gresi.Postoji put to narodnog jedinstva i on nema veze sa Evropom .Taj put se zove :pravda.Narod je zeljan i gladan pravde.Narod hoce da vidi lopove ,korupcionase i izdajice na dugogodisnjoj robiji .Narod hoce da im oduzme imovinu.Narod hoce da posalje poruku buducim politicarima i direktorima JP da se kradja i izdaja ne isplati.
Zna se ko je krao,ko je rasprodavao ispod cene i ko 2000. nije imao nista a sada ima milione Eura.Sve se zna.To se moze lako srediti ako ima >politicke volje>.Tek kada se to sredi ,onda se moze govoriti o manjim pitanjima kao >Da li je normalno da psiholog vodi telekomunikacije,ili ortoped gradnju stanova ili gradjevinac telekomunikacije>?
Препоруке:
0
0
51 уторак, 11 јануар 2011 18:04
саша р.
@Ненад Пиваш

Управо тако!
Г-дин Додик и јесте далековид и интелигентан политичар, успут уме да ради и са новцем. Почео је да ствара савез са Русијом и Израелом, и желим Републици Српској све најбоље.
Од Турске добро очекивати не можемо, сем што је јасно да ће радити (као што већ ради) на обнављању Отоманске империје на Балкану уз подршку САД.
Израел је већ дао до знања Турској да неће допустити обнављање империје на Блиском истоку, слично би Србија требала да наступи у Рашкој области, где је крајње време да се безобразлуку Зукорлића стане на пут.
Жалосно је што многи људи поистовећују глобалисте са Израелом, јер се већ преко три деценије увиђа да САД користе Израел само да би продавале оружје. То се лепо видело током Јом Кипурског рата, а посебно у случају "Ентебе". И тада су Кисинџер и Французи уверавали Рабина да неће доћи до поделе талаца, па је ипак дошло.
У савезу са Русијом, Израелом, Грчком и Бугарском видим једини начин да се стане на пут повампиреним Отоманима.
Препоруке:
0
0
52 уторак, 11 јануар 2011 19:19
Ceca Lazinica
Da se i ja uključim u raspravu ali ne kao da optužujem ko je za koga glasao ili šta bi bilo kad bi bilo nego da mi vidimo šta ćemo dalje.Narod nema puta a stoji na vjetrometini.I svaka stranka ima u sebi evropsko ili pitanje KIM.Svi su isti pa onda dođe na isto za koga ćemo glasati a narodu ništa bolje neće biti.
Препоруке:
0
0
53 уторак, 11 јануар 2011 20:33
Jasna
@@Toreador
Ne, nego da vi niste udarali u serpe ne bi nas danas jahali ovi zuti jahaci Apokalipse,Srbija ne bi bila mrtva kao sto je danas, u svakom smislu.
Kakve veze sadasnji Dacicev SPS ima sa Slobinim SPSom?Pa ovaj Dacicev je moderan,reformisan,zut,evropski,Dacic je najevropljanin godine ,a Sloba diktator,Sadam,balkanski kasapin, retrogradan. Je li Sloba treba da bude odgovoran i zato sto ga je Dacic izdao i napravio koaliciju sa onima koji su ga sa radoscu isporucili Hagu?
I na kraju ako su vam Zuti i Sloba isti ,onda serpe i lonce u ruke pa udri!Isto kao sto ste udarali protiv Slobe.Nego nesto se ne cuju ni lonci ni poklopci,a ni pistaljke,kao ni cegrtaljke,(pojavise se i vuvuzele u medjuvremenu,ali ni one se ne cuju).Samo mrtva tisina,koja ce po svemu sudeci jos duuugo da traje.
Препоруке:
0
0
54 уторак, 11 јануар 2011 20:40
Jasna
I da, zaboravih da pohvalim tekst,sve tacno ,nepristrasno i objektivno,po obicaju.Nije bez razloga Dordje nas najbolji analiticar.
Препоруке:
0
0
55 уторак, 11 јануар 2011 22:02
Dragan
Izuzetan, nepristrasan i objektivan tekst gospodina Vukadinovica. Da li nas ima dovoljno koji smo spremni da na ovaj nacin sagledamo greske ove, ali i prethodnih vlasti, i koji smo svesni dubine promena koje su neophodne?
@Mile Bre Slazem se sa Vama. Srbiji su potrebne NOVE SNAGE.
Препоруке:
0
0
56 среда, 12 јануар 2011 03:33
Srdjan
Odlicna analiza gospodine Vukadinoviću. Citam vec godinama i nspm i vas i specijalno g-dina Antonica, on mi je prosto receno - favorit. Medjutim malo sam vec postao umoran vise od svega toga. Dugacki tekstovi, objasnjenja, analize...
Pa pobogu vise, svako ko ima malo mozga u toj nasoj domovini i kod nas u rasejanju zna sta je problem. Vreme je za akciju. Kome vise treba objasnjavati, crtati, skicirati? Onaj ko je hteo da shvati vec je shvatio, gospodine Vukadinoviću.
Akcija, revolucija, borba! Da li ce te vec jednom napraviti tu stranku i probati nesto da uradite, ili ce te u istoriji ostati upamceni kao covek koji je sve znao i razumeo, ali nije "nista" preduzeo?
Jednom se zivi, gospodine Vukadinoviću. Samo jednom. Iskoristite to, vi to mozete.
MI to mozemo i moramo gospodine Vukadinoviću.
Препоруке:
0
0
57 среда, 12 јануар 2011 08:06
Јасна Симоновић
наташа...Мени је потпуно при срцу да љубав може да заслепи, али разум ми не дозвољава да браним тезу да је љубав слепа, а на којој ми се чини да ви градите "нестварну" кулу нашег спаса!...
Ви кажете да је наше решење Русија и да нас покупује!?...
Зашто мислите да Русија треба да покупује оно што нам је "узела" зарад јачања "паднутог берлинског зида"!? Зашто мислите да ми треба да желимо зло Русији да не окаје ове грехе? (односно да желимо Немачкој зло да не врати своје крађе? Односно да желимо ЕУ зло да праву "кулу од карата" уместо двор достојан Божје креације)
Ту мислим на заступничку маржу "гомиле" западних корпорација, а која припада Србији?...
Нажалост нити је нспм имао петљу да објави неке коментаре у коме сам позивала да се гдину Медведеву предочи огромна штета нанета у фармацеутској индустрији, поготово након што је гдин Путин усмерио решавање проблематике лекова у Русији, чинило ми се, на Прави пут...
Препоруке:
0
0
58 среда, 12 јануар 2011 10:50
Тореадор
Милошевић није био уништитељ Србије. Кад сте Ви лупали у шерпе, палили државне институције, умјесто да сједите кући с породицом и водите рачуна о томе да ли Вам дјеца уче или се дрогирају, кад сте брутално премлаћивали директора РТС-а, а снисисходљиво сте дочекивали Хавијера Солану, у звијезде укивали оне који су љубили руке Медлин Олбрајт... Србија је била у следећој ситуацији:

1. Србија је дуговала 9 милијарди долара, данас дугује 33 милијарде.
2. Српска привреда је била у српским рукама. У чијим је данас?
3. Финансијским сектором су доминирале СРПСКЕ банке, Беобанка је била жива, а не иностране дерикоже.
4. Србије се обнављала, градила мостове. Шта су изградили послије 5. октобра и поред силног задуживања?
5. Ниједан српски предсједник није трулио у Хагу. Касније их је било чак 6!
6. Црна Гора је била у Југославији
7. Имали сте јаку резолуцију 1244 која је предвиђала повратак српске полиције на КиМ. Јесу ли ДОС-овци затражили то право послије 5. октобра?

Наставак...
Препоруке:
0
0
59 среда, 12 јануар 2011 10:59
Томислав Милановић
Тешко је водити полемику са људима који незнају ко су Ашкенази и Сефорди. Са људима који незнају да су Ротшилди практично оснивачи ЕУ-је и власници највећих светских и европских банака, фондова, берзи и других финансијских институција, а о другим стварима и да не говоримо. Са људима који незнају који незнају какав је план Ротшилда везан за ове наше, српске просторе. А онда те неко пита какве везе има српска политичка сцена са плановима Ротшилда? Шта да му одговориш? Често се питам како живе људи који незнају ко стоји иза кафе, млека, јогурта које пију, кекса који једу, ко уређује новине које читају, ТВ програм који гледају, ко стоји иза политичара кога слушају... Неко ће рећи зашто је битно? Битно је због тога да би знали одакле ветар дува и како да се заштитимо. Ако то незнамо, онда нећемо знати ни куда идемо ни докле ћемо стићи. Суштина целе ствари је у томе да се углавном бавимо периферним стварима а веома мало оним кључним, есенцијалним проблемима.
Препоруке:
0
0
60 среда, 12 јануар 2011 11:02
Тореадор
8. Србије је имала 817.000 млијечних крава 2000. године(послије санкција, бомбардовања...). Мало касније, 2010. године (послије Владе "највећег реформатора" Зорана Ђинђића, великог "државотворца" Војислава Коштунице, "енергичног" Мирка Цветковића, ненормалне распродаје) број млијечних крава је.. Колико? 468.000!!!!
9. Србија 2011. године вјероватно увози пшеницу. Ону нашу чувену, пшеницу бјелицу
10. Код Слобе, 2000. године Војводина није имала аутономију, данас је добила исту, све са жуто-плавом заствицом и суптилним звјездицама по њој. Онаквим какве имају Косова репубљик и БиХ. А и ДС има жуто-плаве боје?
11. Србије је 2000. године имала озбиљну армију. Каква је наша армија данас? У армији је имала искусне и на ратиштима доказане генерале, ти генерали данас труну по затворима НАТО земаља.
13. Србија је 1997. и 1998. године имала већу индустријску производњу него свих година након 5. октобра. (послије Санкција, без распродаје државе и без кредита )
Препоруке:
0
0
61 среда, 12 јануар 2011 12:34
nataša @ Tomislav Milanović
Pošto sam jedini pomenuo Rotšilde, on komentari sa "ne zna" se ne odnose na mene.
Znam i ko su Aškenazi i ko su Sefardi.
Ne verujem da jevrejski bankari vuku konce u celom svetu i ne verujem da zbog toga jevrejski narod snosi neku krivicu i odgovornost.
Tradicionalno, i u Nemačkoj i u Rusiji, pa i Dušanovoj Srbiji vladari su ekskluzivno pravo na bankarstvo davali isključivo strancima, da se neko od domaćih ne bi obogatio. I trgovinu kao lukrativnu delatnost.
Osim "jevrejskih" postoje i druge, na primer Vatikanska banka. Nisu svi jevrejski bankari u službi Izraela. neki su u službi Vatikana na primer Šoroš.
Ko kontroliše Srbiju? Sa jednom delimičnom i kraćom pauzom to su bili Dolanc i Herljević, nemački ljudi, najmanje dvadeset godina, a danas to su njihovi repovi. Svi u tom kontrolnom mehanizmu i mehanizmu bezbednosti znaju, a to je i uslov rada tamo da im je Berlin komandno mesto uključujući i Predsednika.
Ako je neko kriv za sve u Srbiji to su Nemci, a ne Jevreji.
Препоруке:
0
0
62 среда, 12 јануар 2011 12:56
Dušica
Koncenzus koji može da se postigne i koji je postignut nije privid. On je temeljit i bazično vezan za najmoćniju stvar NOVAC. Zato je neraskidiv. Bojim se, da kako stvari sada stoje na političkoj sceni, i svaki drugi mogući koncenzus će biti sklopljen po istom principu: NOVAC
Vladajuća oligarhija (svi poslanici) svesna je svoje moći, a naše nemoći, zato se toliko i ostrvila da je ne zanima više ni šta mislimo. Uspeli su da ostvare san , da spoje u jedno: zakonodavnu, izvršnu i sudsku vlast. Imaju svoje sudije, svoje novinare, svoje stručnjake, svoje rezervne ograče. Kakvog su moralnog integriteta ti njihovi ljudi vidljivo je na svakom koraku. Zato smo tu gde jesmo. Zadugo ćemo tu i ostati.Njihova najveća pretnja je Evropa. Kontrola! Oni vešto zamenjuju teze. A mi se na to, u žargonu tinejdžera, primamo. Ostalo nam je samo da pišemo,a oni su već hiljadu puta rekli da nemaju vremena da čitaju. Draga deco, put pod noge. Ovakva zemlja vas ne zaslužuje ako imate imalo pameti u glavi.
Препоруке:
0
0
63 среда, 12 јануар 2011 13:22
Тореадор
14. Милошевић се визионарски окренуо према Русији и Кини. Замислите у каквој би позицији били данас да смо одржали континуитет такве политике у трајању од једне деценије!!!

А сјетите се како су се ДОС-овце односили према тој политици. Сјећате ли се оних подругљивих тонова?

И сада ми у ушима звони оно арогантно одбацивање оригиналних идеја, понашање тако типично за неинформисане и интелектуално скромне припаднике људске врсте.

Запитајте себе, јесте ли и сами били једни од таквих? Сами себи дајте овај одговор.

15. Милошевић је имао амбициозне пројекте: Брзе пруге Србије, Београд на Сави - Еурополис итд. Каква је ситуација данас? Увоз ГМО хране?

16. ЗА вријеме Милошевића није било поплаве анационалних медија, невладиних организација и осталих креатура најблаже речено, сумњивих националних осјећања...

Могао бих данима овако... Паметнима је доста.
Препоруке:
0
0
64 среда, 12 јануар 2011 14:02
slobodan45
gospodine Toreador, nemate vi toliko noževa za naše bikove, ali svaka Vam je na mestu...doduše, mnogo ste i izostavili, ali razumem, nema ni mesta za pisanje...veliki pozdrav.
Препоруке:
0
0
65 среда, 12 јануар 2011 19:00
Katarina
Pa, kad se vec vracamo u vreme koje nije vredno spomena, treba reci i to: S. Milosevic je 1994. godine izvrsio promenu Krivicnog zakona i dekriminalizovao pederastiju. To je bila samo jedna od sistemskih promena zapocetih tokom decenije njegove neomedjene vlasti, koja je polozila temelje stravi i uzasu koje i danas zivimo.

Odlican tekst, upravo zbog poslednjeg pasusa, jer budemo li ponovo kao u celim poretnom periodu gurali pod tepih, umesto da probleme resavamo, vise vremena nece biti.
Препоруке:
0
0
66 среда, 12 јануар 2011 20:19
slobodan45
jeste katarina u pravu ste...i zato imamo danas mnogo pedera...interesantno zapažanje u analizi teme.
Препоруке:
0
0
67 среда, 12 јануар 2011 20:34
Тореадор
Катарина, неко Вас је преварио...
Препоруке:
0
0
68 среда, 12 јануар 2011 22:59
tbm1@nadlanu.com
Онај ко је желео да у Србији буде баш овакво стање (на клацкалици), потпуно је остварио свој циљ. У читавом систему су нам инсталирани такозвани "амортизери" који имају за циљ да у старту умртве сваку корисну иницијативу која би нас евентуално извукла из блата. Верујте ми, о томе не говорим тек онако, без везе. Али, то је већ виша математика и врло је тешко обичним људима објаснити тако нешто, али, да смо у лошим и сигурним канџама, то сигурно јесмо и не видим начина како ћемо се извући из ове ситуације. Тужно, зар не?
Препоруке:
0
0
69 четвртак, 13 јануар 2011 01:26
@Jasna
Je li Sloba treba da bude odgovoran i zato sto ga je Dacic izdao i napravio koaliciju sa onima koji su ga sa radoscu isporucili Hagu?

Pa Vi prvi upirete prstom u Koštunicu da je kriv za svačije greške, Koštunica Vam je kriv što nije "predvideo" šta će ko od političara iz drugih stranaka da uradi, što nije predvideo kako će narod da glasa, što nije predvideo ko će da promeni stranu... zašto se sad ljutite? Pravo na kritiku i mišljenje imate samo VI?
Meni uopšte ne smeta što je VAMA BILO LEPO ZA VREME MILOŠEVIĆA i što ste ga podržavali, ali mi smeta što VI MENI OSPORAVATE PRAVO I ISMEJAVATE ME ŠTO JE MENI BILO LEPO ZA VREME VLADAVINE KOŠTUNICE.
Za mene, po mojim shvatanjima, Koštunićina mirnoća, odmerenost i nepopustljivost su bili ono što je Srbiji trebalo.
Možete li VI TO DA POŠTUJETE? Ako ne možete, ne tražite poštovanje i odmerenost za svoje političke stavove i lidere.
Препоруке:
0
0
70 четвртак, 13 јануар 2011 11:15
Александар Зрењанин
Анализа политичке ситуације је одлична, постоји само један проблем народ гласа визуелно, у србији људи мало читају. Када понудим просветарима део програма Српске Радикалне странке који се односи на школство да прочитају а при томе да не знају чији је то програм они кажу браво, то је то! Као елита и они су опијени са европејством, а нису информисани да професори у Румунији имају само 180 еура плату за разлику од наших који имају око 500 и спремају се за нови штрајк. Шта онда очекивати од обичних грађана када је елита не информисана. Остаје само нада да ће народ овог пута гласти инстиктивно!
Препоруке:
0
0
71 четвртак, 13 јануар 2011 11:28
кућни човек@Тореадор
Нисам био ни на једним демонстрацијама, такав сам тип, не волим да ме бију. Сада кад читам ове глупости које пишете и исту надмену реторику, жао ми је што нисам био на свим демонстрацијама, можда би СПС и ЈУЛ и СРС брже отишао са власти.
Пар мојих колега из канцеларије је у том периоду пукло и завршило у Палмотићевој од благостања, визионарске политике и великог броја крава у Србији из тог периода.
Стидите се заједно са овима из ДСа - сви заједно би требали да чучите у ћошку на кукурузу уместо што делите лекције о благостању у Србији код су ваши били на власти.
Препоруке:
0
0
72 четвртак, 13 јануар 2011 19:11
Jasna @Jasna
Nisam ni spomenula Kostunicu,niti sam ga igde optuzivala za svacije greske.Otkud Vam to?Svako je odgovoran za svoje greske,pa tako i Kostunica ne moze biti izuzetak.Takodje otkud vam spoznaja da je meni bilo lepo za vreme Milosevica?Nije mi bilo lepo,naprotiv ,bilo je tesko kao svima,zemlja je bila pod sankcijama,zatim bombardovana zbog Milosevicevog suprotstavljanja okupaciji i otimanju dela teritorije od strane najmocnije sile na svetu.Pa naravno da to nije lako i trazi zrtve,ali sam isto tako znala,za razliku onih koji su udarali lonce i poklopce, da CIA "revolucija",donosi okupaciju i propast:teritorijalnu,duznicko ropstvo,rasprodaju resursa strancima , moralnu bedu,pljacku,jos vecu kriminalizaciju drustva nego za vreme rata,uzasno raslojavanje na sacicu tajkuna i sirotinje,pad nataliteta...ukratko sve ove "blagodeti" u kojima uzivamo danas,nakon "prevrata",jer to je sve vec bilo vidjeno,ko je hteo da vidi.Kostunicina greska je sto je u tome ucestvovao,dozvolivsi da ga iskoriste.
Препоруке:
0
0
73 петак, 14 јануар 2011 02:46
Turas
Srbska zalost i tuga.Zar vam nije za vreme Broza bilo najbolje.Zar ne uvidjate da je on srbozder ,da je od njega sve pocelo.Krivi su vam ovi moljci iz Brozovog sinjela.Zato danas ovako prolazimo,gledamo samo u svoje dvoriste.Nismo spremni za ovo sto nam Vukadinovic porucuje, da sagledamo NASE stanje.Vase komentatorske licne impresije verujte slabo mogu raloznoga da zainteresuju.Objektivnost ne znaci samo razumeti vec u tom smislu i raditi.Ocito niste spremni da razumete svoga bliznjeg,a jos manje da podjete u susret.Srecna vam nova godina braco Srbi.
Препоруке:
0
0
74 недеља, 16 јануар 2011 01:35
Dacic - He's Got Game!!!
mozda nekome i deluje da je SPS (Dacic?) krenuo pogresnim putem, poput g. Vukadinovica, ali pre ce biti da je on ovo zakljucio gledajuci:

a) istoriju
b) ovaj trenutak
c) duboko u svom srcu ukorenjeni animozitet prema poznatim kako vrednostima, tako i konkretnim akterima

ALI, ako malo razmislimo na duze staze (svi ovde zaboravljamo da je sve ovo sto nam se sada desava iskovano jos u vreme kada nam nije smetalo Slobino ignorisanje Zimmermana ili jos blize, kada smo dozvolili da Kostunica udahne zivot Fankestajnu preko Radeta Markovica i svog postpetooktobarskog delanja) Dacic igra stvarno igru za buducnost! Nema tog sleda dogadjaja koji bi mogao da nas zadesi, a u kome bi se ljudi poput porazene struje u SPS-u mogli jace ukoreniti u nasem drustvu, nakon 5. oktobra.

Jednostavno, ako je i potrebno "jesti zabe" neko vreme, a i taj osecaj mucnine ce proci za nedelju, mesec, godin-dve, a povecati uticaj SPS-a na vlast i popularnost u narodu, Dacic onda igra pravu igru!!!
Препоруке:
0
0
75 недеља, 16 јануар 2011 10:04
@ Dačić, he has got the game
Moguće da niste upućeni u značenje "igrati igre". Ja ću vam reći, termin igrati igre znači varati, manipulisati.
Da Dačić igra igre, to je izvan sumnje i sa tim se slažem sa vama. Jedino što nam niste reki sa kim manipuliše, koga vara?
Još nešto. Ponekad se smatra da je veština "igranja igara" jest jednako inteligencija, "pamet", znanje.
Tako misle primitivni i neuki ljudi.
"Igranje igara" je izraz ili patološke strukture ličnosti, ili uhadanost maladaptivnih obrazaca ponašanja ili izraz velike psihološke i svake druge stiske, dakle nevolje.
Postoje meke i tvrde igre. Tvrde igre se UVEK završavaju na sledećim mestima: bolnica, ludnica, zatvor ili mrtvačnica.
Raspitajte se pre nego što nekritički prihvatite neki strani idiom kao merilo pameti, a da ne znate baš dobro sami smisao.
Препоруке:
0
0
76 недеља, 16 јануар 2011 12:40
гласач@Dacic - He's Got Game!!
Још један заговорик ПОЛИТИЧКОГ ШИБИЦАРЕЊА. Дачић "игра игре" за сутра, данас мора бити јад и беда, за неко сутра нам Дачић спрема мед и млеко.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер