петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Једна прича о сигурним кућама, не много битна

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 17 јануар 2011 14:15
Jasna Simonović
Da, Ana..."To je nebitno", "to" na kraju teksta...
Baš dobar tekst...ali sa lošim naslovom...duplo lošim naslovom...Em "jedna", em "nije bitna"...

Najbolji sustanari treba da bude narod...

Nažalost preovlađujući "sirotinjski mentalitet" primećuje samo džipove (i to uglavnom žene za volanom) i ne primećuje dobra dela (i to uglavnom političkih "laktaša"..tako nekako)....

Najsigurnija sigurna kuća treba da bude država...
Kako uopšte to da bude kad je vrednosna lestvica okrenuta naopačke...

tako nekako...sve najbolje...
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 17 јануар 2011 14:58
Арса
Често се нешто питам: Да ли је боље живети у сигурној кући а несигурној држави, или у несигурној кући а сигурној држави?
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 17 јануар 2011 15:21
realista
Da se razumemo ,i da budemo realni,nikada zenama nije bilo lepo u braku.U svom zivotu zene najvece zlo pretrpe u porodici,odnosno od muza.Toga je uvek bilo, i bice,nazalost.Najbolje je resena situacija sto se toga tice u skandinavskim drzavama gde se samohrane majke posebno tretiraju i imaju dodatne povoljnosti.Tamo se svaki drugi brak razvodi ,ali su zene bar sacuvane od trauma koje bi pretrpele u braku.Natalitet u ovim drzavama je veci nego u ostatku Evrope,a muz ako hoce moze da zivi normalno u braku,ako nece da se ponasa normalno razvod je neizbezan,tamo nije kao kod nas.Zenama je veoma vazno da pre stupanja u brak nadju dobar posao, ili da zavrse fakultete da bi kasnije bile samostalnije.Kod nas takodje nije retkost da zena ima veca primanja od muza,ali ipak trpi zlostavljanje jer je takav obicaj,na muza gleda kao da je neko vise bice,a on to naravno nije.Zene na brak gledaju kao na neizbeznu dozivotnu robiju,sto je pogresno,jer samosvesna zena nikada nece trpeti teror muza.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 17 јануар 2011 16:14
Симић Манојло
Ово је појава против које се сви морамо енергично
борити.
Комбинација наше динарске, ултравиолентне преке
нарави(и не само код Срба),са алкохолизмом и
сиромаштвом, што све једно друго производи,доводи
до страшних породичних драма.
Судови би морали строго кажњавати, сваку пијану
Србенду, која је дигла руку на жену и дјецу.
На ово би требале да се фокусирају неке НВО,
напримјер " жене у црном ", а не да политичаре и
прежвакавају теме о којима ништа не знају.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 17 јануар 2011 16:25
Одбрана и последњи дани
Не ваља бити патетичан, али..Овај текст ме је подсетио на филм Роберта Бресона "Мушет" у којем се говори о сиромашној девојчици која живи у бедним условима са болесном мајком коју служи и оцем алкохоличарем којег баш брига за њу. Затворена у свој свет,одбачена од друштва,бива жртва насиља пијаног шумара и искориштена у локалним интригама.Умире јој мајка. У последњој сцени, поред реке, поред ње пролази тракториста,а она подигне руку да бу му махнула, али је спушта свесна да нема коме да се обрати и да нема где да оде.Скотрља се у реку и удави се..Наравно да су потребне те куће.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 17 јануар 2011 18:40
Неофит77
Слажем се да су потребне сигурне куће за жене, мада су потребне и мушкарцима, да се сакрију од насиља режима, према свима који се супростављају одржавању геј парада. Много српских младића трпи то насиље и леже у затворима чекајући унедоглед почетак суђења.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 17 јануар 2011 18:49
ana radmilović
slažem se - sigurne kuće su potrebne za veliki broj obespravljenih građana srbije i naravno - za te ljude koji ili nemaju pravnu zaštitu ili su toliko sustemu stali na žulj da ne može da ih zašititi ni najbolji tim stručnjaka.
ova je priča na prvom mestu bila priča o siromaštvu, a mogla bi da se proširi i na sve oblike nasilja i nezaštićenosti u državi koju ne zanimaju ljudi koji u njoj žive.
sasvim se slažem
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 17 јануар 2011 20:49
Пантелејмон
А жене-макрои?

Нема потребе за одговором, жена ово пише - женска страна овде претеже, колико год да је истина УВЕК на средини.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 17 јануар 2011 21:13
Anta
Najsigurnija kuca je porodica, u porodici ima najmanje nasilja... prica o sigurnim kucama je lansirana sa idejom da se porodica predstavi kao mesto gde pijani muzjaci tabaju zene i naskacu na maloletne cerke....Od sigurnih kuca korisi imaju samo likovi poput pomenute Vesne , za ciji dzip autorka teksta ima razumevanja.....
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 17 јануар 2011 21:29
Саша
Што би народ рекао: ``Сиротињо и Богу си тешка``! Како расте економско безнађе, тако расту и размирице, свађе у породицама. Негативност коју накупљамо искаљујемо на своје најближе. Не раде то само мушкарци него и жене, с тим што кад дође до кулминације фиички јачи се без размишљања окреће насиљу, а то су углавном мушкарци. Када би било посла, школовања, наде, велика енергија би се усмерила у нешто позитивно. Овако упадамо у зачарани круг, сиротиња рађа безнађе, безнађе рађа сукобе, сукоби рађају насиље, насиље рађа безнађе, и тако у круг.
Одличан текст.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 17 јануар 2011 21:38
тв циталац
[quoteДознадох да је честитка патријарха Иринеја изречена уочи Грегоријанске нове године, коју је емитовао такозвани Јавни сервис илити Радио телевизија Србије, најобичнија монтажа. ]
Није само тв то објавила или монтирала
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/107427/Patrijarh-cestitao-Novu-godinu
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 17 јануар 2011 21:45
драгослав павков
Сасвим је сигурно да постоје жене које малтретирају своје слабије мужеве, браћу и очеве.


Баш вам хвала на овој реченици. Већ сам се забринуо за добробит "слабијих" мужева, браће и очева... А како се одређује ко је слабији у браку? Јел' брак неко такмичење у коме супружници бацају камена с'рамена,обарају руке или се недобог песниче - па онај ко изгуби има да слуша победника?
Не би ли брак требала да буде заједница равноправних брачних другова у коме влада толеранција, прокламована за све осим за особе мушког пола!? Сама премиса да је жена под обавезно жртва само зато што је (углавном) физички слабија је дубоко погрешна. Можете ли замислити могућност да човек умре од срчаног удара до кога је дошло због наглог повишења крвног притиска, до кога је опет дошло јер је покојник био изложен тешком вређању,омаловажавању и провоцирању у условима када је законом спречен да се брани? Можете ли да замислите колико се таквих случајева годишње деси?
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 17 јануар 2011 21:47
драгослав павков
И стварно нема везе ко гради сигурне куће;Мало их је хиљаду за велеград попут Београда... Две хиљаде би биле оптималан број према неким мојим прорачунима. Тако да свака цура која је сувише лења да иде у школу а сувише "еманципована" да слуша родитреље па одлучи да се уда за прву барабу, (мислим, зна она да је он бараба - али научиће она њега памети чим се венчају) има куд да збрише кад је та бараба несклона преваспитавању оплави... Наравно да то што је добила батине нема никакве везе с тим што је погрешила у избору партнера, јер жене на то имају право.
Одлучите се драга Ана: Хоћете ли да будете равноправни али стварно - са правима и ОДГОВОРНОСТИМА, или ћемо наставити да се лажемо и фурамо политичку коректност по сваку цену, па чак и на овој теми на којој не би требало да буде места за надмудривање, будући да су многе жене својом или туђом грешком стварне жртве насилних партнера.
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 17 јануар 2011 22:30
милена матић
у насилном друштву, где је сама држава највећи насилник, није чудо што се појединци обрушавају на своје слабије половине. насиље је, само по себи, знак слабости и болести, те је проценат породичног насиља у друштву, пропорционална слика самог друштва. наша србија је друштво болесних, алкохолисаних, затуцаних, корумпираних и израбљених људи и жена. док се год не буде реформисало ово друштво неће бити бољитка. а и после тога ће требати сигурних кућа, за све оне који немају где да се сакрију од насиља. оно што би мени дало сигнал да се ово друштво опоравља, је, да приметим да сама држава постаје rex pubblica уместо rex privata!
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 17 јануар 2011 22:40
Eon
Izvinite, ali bitno je ko pruza ovako sofisticiranu uslugu zrtvama nasilja u porodici. Za pocetak, mora zadovoljiti profesionalne kriterijume, a samim tim i eticke. Pomenuta gospodja nikako ne imponuje kao profesionalac. Ako cemo vec da "argumentujemo" pozivajuci se na privatno poznanstvo i cuveno "znam jedan slucaj", poznato mi je da se pomenuta grubo ophodi prema zrtvama i da zastrasuje zaposlene.
Sustina problema je da drzava jos nije uspela da uspostavi standarde koji ce obezbediti kvalitet ove usluge, ali verujem da ce se i to u narednom periodu dogoditi.
ps
Tuzan je fenomen da ljudi bez kakraktera, ili sto bi mi psiholozi rekli - sa poremecajem licnosti, zloubotrebljavaju na raznorazne nacine nemocne i ugrozene.
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 17 јануар 2011 23:25
Душан Ариљевић
Овде се не ради само о страху и измучености – него о сиромаштву, и немогућности прављења избора, ради се о спасавању живота, макар на то кратко време колико тамо може да се проведе.

СУШТИНА ЈЕСТЕ У ТОЈ ИСТИНИ.

Што се мене тиче, нека је и црни ђаво неимар, тих кућа треба да буде увек и свуда и што је више могуће.

Потпуно се слажем али ми није јасно зашто ауторка текста полази од "неимара-црног ђавола" осим ако не жели да истакне нужност (склањања) на којју је нека жена приморана. Или ако сам добро разумео...и ја бих прихатио руку "црног ђавола" ако ме избавља из утопљеничког положаја, зашто да не!?

И кад неко пише како Весна – једна од градитељица ових кућа – вози џип, .... мени то писање, ....... уопште звучи депласирано.

Два могућа "одговора":
1. Јел треба да иде пешке а да јој џип скупља прашину по дворишту?
2. Свака част, жена је (добар) возач, вози сма а не као онај "други случај" из РТС-а "кога возају".
Препоруке:
0
0
17 уторак, 18 јануар 2011 02:41
ana radmilović
eop - u pravu ste vi kad pominjete da žrtvama bilo koje vrste streba da se bave profesionalci. u pravu ste da i lični utisak o nekoj osobi nije nikakav argumet, jer istina je da se nisam našla ni u ulozi zaposlene kdo pomenute vesne, ni u ulozi "štićenice" neke od tih kuća.

tačno je i da postoje žene makroi - postoje, naravno.

postoje i neke žene kreteni koje šikaniraju deci.

ovo nije muško - ženska priča već je pre svega priča o tome da li su sigurne kuće potrebne i da li je važnije pitanje ko ih i zbog čega zida ili je važnije ko u njih i zašto odlazi.

ja uvek mislim da je važnije ovo drugo.

dragoslave - ili mi persiraš ili mi se obraćaš u nekoj zamiljenoj množini, ovaj tekst nije pisalo kakvo predstavništvo - samo ja.
mnogo sudiš (o onoj zamišljenoj maloj koja nije htela u školu i da sluša roditelje pa završila kod barabe) a ne treba, kome sudiš? ovo je priča o tome da i ona koja je nakrivlja i sve je zaslužila i izazvala - treba da ima gde da zakuca
Препоруке:
0
0
18 уторак, 18 јануар 2011 04:21
Сељачка логика
По мени у сигурној држави би насилници требало да иду у затвор а не жртве насиља у сигурне куће. Овако ми та прича о сигурним кућама личи на јефтино стицање поена.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 18 јануар 2011 09:32
Бели Орао
У неко време мој земљак Рака Радовић је рекао: "Госпођо, у моје село домаћица увече служи домаћини, а ујутру мете по авлије и пева".
Сељак (или сељанин, град-грађанин) Рака је рекао све. Код правог домаћина, жена пева, чак иако није музикална.
Домаћини вратите женама песму, ако сте прави.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 18 јануар 2011 09:41
Јасна Симоновић
Инстинктивни прелазак са теме насиља на генералну тему жене у односу на мушкарца је линија мањег отпора и није од помоћи нити жртвама нити насилницима...
Препоруке:
0
0
21 уторак, 18 јануар 2011 10:28
брм
ок ако је небитно ко вози џип и ако Тијанићи није "ђубре" одговорите ми само на једно питање: на ком сајту могу да видим колико нашег новца је прикупљено и на који начин је потрошен?
смо то...
да се не понови прикупљње помоћи за гладне Косова..Ребрача и сл.
кад је прошлу акцију сигурмне куће водио Б92, било је јасно сваком ко је сам изградио кућу да ОНО не кошта толико..
Препоруке:
0
0
22 уторак, 18 јануар 2011 10:48
nemam ga
..jasno da je nebitno u kontekstu onoga o cemu pises (ako ga uopste ima-konteksta),a da nije bitno - bitno je .mnogo bitnije nego da li sme da se zapali cigareta u bioskopu ili ne
Препоруке:
0
0
23 уторак, 18 јануар 2011 11:54
Anta
Sigurne kuce uredjenoj drzavi nisu potrebne!!!
Препоруке:
0
0
24 уторак, 18 јануар 2011 12:40
Симић Манојло
На више мјеста сам прочитао да је Борис Тадић тукао
своју прву жену!!!???
Он улаже много труда у својим наступима, да остави
утисак смиреног, култивисаног, промишљеног интелектуалца,премазаног свим"еуропским кремовима",
али је мој утисак, да испод свега вири балкански
силеџија.
Може ли да се провјери? Његова прва жена живи као
монахиња у Пећкој Патријаршији.
Препоруке:
0
0
25 уторак, 18 јануар 2011 12:53
Д$
Овде се ради о мешавини беде, безнађа, немаштине и тог насиља – а не о различитостима парова где човек и жена једно другоме наносе бол. И кад неко пише како Весна – једна од градитељица ових кућа – вози џип, а како је Тијанић "ђубре које није никога питало да ли сме да ради то од наших пара" – мени то писање, то питање уопште звучи депласирано.



занимљив податак !
само потврђује моју претпоставку да је овде реч о прању пара, ...

и јефтиној промоцији странке ДС, за НАРОДНЕ паре.
Препоруке:
0
0
26 уторак, 18 јануар 2011 13:19
siguran zatvor
Koliko god argumenata da se iznosi, svidja mi se "seljacka logika" da nasilnike u porodici (bili to muzevi ili zene)po sili zakona treba slati u za to najsigurnije kuce -zatvore, a ne ostavljati im lepo ispraznjene stanove, a zenu i decu trpati u neke kolektivne smestaje. Valjda je najvaznije za dete da ono ostane u svom prirodnom ambijentu. "Sigurna kuca" trenutno jeste da pruza spas, ali je u sustini dodatna kazna za zrtve i nagrada za tlacitelje. I to stalno isticanje potrebe za sve vise novih "sigurnih kuca".... lici, nekako, na etabliranje drustveno prihvacenog stava da porodica i brak nisu vise dobra i sigurna mesta za zivot ljudi.I, da, ako su zaista nevladine, zasto te organizacije ne naprave sklonista za one koji trpe teror odnarodjenih vlastodrzaca. Ovako sve lici na propagandu drustva u kome ce siledjije svih fela biti zakonom zasticene, a zrtve prepustene milosti, svesti i dobronamernosti gradjanskih inicijativa.
Препоруке:
0
0
27 уторак, 18 јануар 2011 14:14
Pera iz solitera
posteno je da se izgrade te kuce. muskarci vec imaju sigurnu kucu, a sto je kafana. najveca sigurna kuca u Srbiji je NSPM gdje smo se sklonili mi nacionalisti posle progona iz javnog zivota od strane mondijalisticke aveti. dobro je i to sto za skrivanje ovde ne treba licna karta, mozes biti anoniman i imati nekoliko nikova tako da NSPM deluje psihoterapeutski za one koji imaju nekoliko licnosti.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 18 јануар 2011 14:29
zensko ime
poremeceni odnosi u porodici postoje svuda i postojali su oduvek,te nemozemo to pripisati samo muskarcima sa balkana .Siromastva je bilo oduvek i bice ga, ali su se znale uloge. Od mnogo vece vaznosti postaviti pitanje zasto je doslo do toga da danas mnoge zene nose pantalone ,a mnogi muzevi umesto na utakmicu odlaze na depilaciju,dok za to vreme decu vaspitavaju velika braca.Nacin na koji su se problemi u braku resavali nekada ,pa i takvi kao nasilja ove ili one prirode su drugaciji.Kada bi zene htele malo da otrpe, I posvete se vise deci,a ne samo ocekivale I sudile u svoj svojoj gordosti ,kada bi manje osudjivale svoje muskarce,kada bi im pruzile malo vise razumevanja za njihove finansijske neuspehe,i upotrebile svoje bogom date vestine ,mnoge od njih ne bi imale potrebu da kucaju pa bi gospodja Vesna lepse spavala,a Vi ako Vam je stalo do dzipa mozda je vreme I za jednu ,makar jednu sigurnu musku kucu
Препоруке:
0
0
29 уторак, 18 јануар 2011 14:52
Вукадин
Текст је стандардно добар, само бих додао нешто што је загребано, а тражило би нови додатни текст. Оно да све почиње од сиромаштва. У много чему се не слажем са комунизмом (изворним, доктринарним), али се слажем да ослобађање почиње од економског ослобођења. Један од "великих" бораца за људска права ми је нехотице отворио очи када је на једном свом блогу не размишљајући употребио фразу "пре пола века". Пре пола века, 1960. године, жене су имале већа права у радној сфери, него сада. Мања је била вероватноћа да ће им тражити секс за радно место, које се лакше добијало, а практично је било немогуће да их неко уцењује да немају децу. Ако чувени 8. март има неког смисла, то је онда да се сетимо трагичног положаја у које раднице доспевају, као да није било Кларе Цеткин. Без тога су сигурне куће "борба против маларије прскањем комараца" да употребим метафору Вука Драшковића.
Препоруке:
0
0
30 уторак, 18 јануар 2011 18:09
луди скретничар
Ариљевићу, нека вози Југо или иде ГСП-ом као и већина несрећница које морају спас потражити у сигурним кућама. Све друго је класично НВО-ЛДП лицемерје.

Хуманитарни рад и политичко поштење, док је задњица уваљена у кожно седиште.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 18 јануар 2011 23:06
Душан Ариљевић
Луди скртничар
Ариљевићу, нека вози Југо или иде ГСП-ом као и већина несрећница које морају спас потражити у сигурним кућама. Све друго је класично НВО-ЛДП лицемерје.

Скретничару, може да иде и пешице, боса наравно ако ће то да усрећи некога али нисам сигуран да то помаже, јер није повезано - без везе је! Оно, око НВО-ЛДП: као да имате неки проблем? То се решава на изборима!
Препоруке:
0
0
32 среда, 19 јануар 2011 00:07
луди скретничар
На изборима? Грешка Ариљевићу, НВО не излазе на изборе, а страначка им филијала је мањи део проблема.

Није повезано...али она се ипак одлучила за џип.
Препоруке:
0
0
33 среда, 19 јануар 2011 00:40
Обсервантес
Ново, несрећно доба изродило је потребу за постојањем сигурних кућа. Те куће не могу бити смисао сам за себе већ више представљају палијативни одговор реално савесне и солидарне свести тј. акцију одмах и сада. Смрзнутом и гладном помоћ треба промптно (акција која директно спасава живот) а разлози због чега је он у тој ситуацији су стратешке, системске, споровозне природе. Треба саслушати оне запослене који се дневно у прихватилиштима суочавају с оваквим појавама и проблемима. Нови случај пристиже и све их је више а места, простора и средстава понестаје! Сведоци смо новинских црних хроника типа: „убио жену па себе“ и сл. Да је било неке сигурне куће многе жртве би данас биле живе...
Препоруке:
0
0
34 среда, 19 јануар 2011 00:41
Обсервантес
...У овој тешкој причи (насиље у породици) битна је превенција. Она примарна је немогућа у ситуацији када се већ десио погрешан спој између две антиподне особе (примарно - ирационалан или секундарно- онај који се изродио због немаштине, болести, опијатне или алкохолне зависности или било ког новонасталог хендикепа који руши дати породични еквилибријум) . Али секундарна превенција (и сигурна кућа као „штака“) је приоритет баш из разлога спречавања трагичних последица које се касније не могу исправити. Сигурне куће – да, прихватилишта – да али не као смисао којим друштво бежи од решавањеа општих и виталних проблема. Њихов број је истовремено и мера (обрнуто пропорционална) за то колико друштво укупно напредује и развија се. Умножавање сигурних кућа и прихватилишта је истовремено и трагична слика и пораз за једно (требало би) организовано, несиромашно и здраво друштво.
Препоруке:
0
0
35 среда, 19 јануар 2011 12:45
palanacka mudrost
Kada bi se tako zene pocele zaliti na muzeve, kakvi su, ovakvi, onakvi, hoce i da zalepe "vaspitnu" i njima i deci, g. Pavko bi im s razumevanjem i utesno objasnio: "Pa, sestro, sama si ga birala". I tim zenama ne bi bilo prijatno, pa bi se malo zamislile, ali ne bi uzvratile ni rec. Jer, vec godinama zene zbilja same sebi biraju muzeve, po zelji, bez prinude, udaju se u "zrelosti", imaju pravo i na razvod, i na abortus, dakle, zbilja, zene u ogromnoj vecini slucajeva imaju upravo onakve muzeve kakve su izabrale.

Kada bi se ta pomoc ugrozenim zenama davala samo zenama koje su stvarno, bez svoje krivice, izbora i uticaja, ugrozene, dosta je da se zakupe 3 sobe u nekom skromnijem hotelu, ni ne mora u Beogradu. Bilo bi jeftinije i lakse. Za sve ostale "ugrozene" dame, odgovor je vec dao g. Pavko: Sestro, sama si ga birala. Surovo, ali tako je.

Deca jesu drugo pitanje, i decu treba zastiti, ali te "sigurne" kuce tu ne doprinose ni mrvu.
Препоруке:
0
0
36 среда, 19 јануар 2011 13:48
Проф. др ЈЛм Марковић
НАСИЛНИКА НАПОЉЕ ИЗ КУЋЕ И ОНДА ЋЕ ЖЕНА СА ДЕЦОМ ОСТАТИ У СВОЈО КУЋИ.
СВОЈОЈ СИГУРНОЈ КУЋИ!!!
Препоруке:
0
0
37 среда, 19 јануар 2011 18:22
Симић Манојло
Што каже мој пријатељ Ђорђо са Романије,жене су
понекад пуне неког зла, али их не треба због тога
тучи, него им треба зло ишћерат, а добро ућерат.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 20 јануар 2011 04:57
тићма
Каже пословица : кад сиромаштво уће на врата, љубав бежи кроз прозор, а кад нема љубави, нема ни среће (не мислим на поједине сексуалне девијације у смислу садомазохизма). Где је џип, ту има пара, а где има пара, може се десити и срећа.
Да ли није битно ко гради кућу? Битно је. Мора да је гради онај ко има пара, другачије не иде. А пара има онај ко има џип, јел ауторка се још није обогатила, а кад се обогати, ето ње у џипу. Само да онда не води дете у обданиште, по повлашћеним ценама, против чега се бори градоначелник, од сутра сигурног нам града, Београда, тако што тера ту исту сиротињу да пар месеци обијају разне шалтере како би доказали да су сиротиња. А кад докажу, можда више не треба обданиште већ кућа чији градитељи возе џип. Тај џип је, изгледа једино место, где не важи пословица са почетка коментара. Ту сиромаштво не прилази.
Препоруке:
0
0
39 петак, 21 јануар 2011 14:45
Nevena Todorovic
Meni samo nije jasno,zasto se nasilniku omogucava da ostane u stanu,a zena i deca su ti koji traze spas u nekakvim sigurnim kucama.Barabu treba izbaciti iz zajednickog prebivalista,staviti u pritvor,pa neka onda on dokazuje da nije kriv.Ovako,stvari se postavljaju naopako.Zene i deca kao krivci napustaju kucu (stan) i onda pokusavaju da se organizuju sta ce i kako ce.Zasto se drzava kroz zakone ne bavi ovim problemom,a ne neka nevladina organizacija.Pri tom, nista lose ne mislim o ovakvoj vrsti NVO.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер