субота, 10. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Напредњаци као контролисани "контролори незадовољства"

Kоментари (137) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 09 фебруар 2011 12:06
Владан Ненадић, први део
Ако кажем да потписујем текст од првог до последњег слова, звучаћу отрцано и профано. Али, о Николићу и Вучићу мислим заиста потпуно исто што и аутор текста.

Кључно за разумевање поменутог двојца се налази у овом пасусу

Али, каква ће бити садржина те владе, шта ће та влада да ради – осим што ће да влада – то Николић и Вучић нису рекли. Они су криви што то нису рекли, али је криво и оних 50.000 људи који их то нису ни питали. Нико није питао – „Како мислите да заштитите ову државу?“. „Како мислите да запослите овај народ?“. „Како мислите да уђете у ЕУ, а да не признате Косово?“. „Докле ћемо да Бриселу дајемо ропску послушност данас, за магловита обећања да ћемо нешто добити за 20 година?“. „Шта ћете с банкама-пијавицама, и тајкунима-пљачкашима?“. „Шта ћете са Санџаком и Зукорлићем?“. „Шта ћете с Војводином и Пајтићем?“. „Како ћете да зауставите демографско изумирање овог народа?“. „Како ћете да зауставите другосрбијанско убијање српске културе и српског идентитета?“
Препоруке:
0
0
2 среда, 09 фебруар 2011 12:09
Владан Ненадић, други део
Ето, чак и да се не спомене Косово и Метохија.

А опет... Све бих дао да дочекам дан и да могу да видим лица Ђелића, Динкића, Дулића, Маловићке, Шутановца и других упропаститеља ове државе у моменту док пакују ствари из својих радних столова и напуштају своје кабинете.

Па макар још неко време гледао поменути двојац.

То наравно не значи да ћу гласти за њих на неким будућим изборима, било редовним или ванредним.
Препоруке:
0
0
3 среда, 09 фебруар 2011 12:16
dida
Cestitala bih gospodinu Malbaskom na do sada najboljoj, tacnoj analizi mitinga naprednjacke koalicije. Veoma je znacajno da se uloga (ne mogu da uptrebim rec 'politika' jer je i nema) gospode Nikolica, Ilica, Karica, Vulina, i ko zna ko ce sve jos da se pridruzi ovoj ugladjenoj "eliti" do izbora (pa bili oni vanredni ili redovni) javno oznaci kao jos jedna prevara naroda koji je ostavljen na cedilu od strane pozicione i "opozicione elite", koje obe, vaistinu, zele samo da vladaju, a kako - o tome odlucuju gazde u Vasingtonu i Briselu.
Cestitam Vam na ovom hrabrom tekstu, gospodine Nikola!

Dida
Препоруке:
0
0
4 среда, 09 фебруар 2011 12:22
nikola
Bravo sve je tako kako ste napisali samo me cudi kako su postali tako jaka stranka.Kako narod ne vidi da je to cista demagogija i da su oni jos veci poslusnici Brisela i Amerike.
Препоруке:
0
0
5 среда, 09 фебруар 2011 12:37
Петроније
Текст је изванредан. На кратком простору дата је главна карактеристика карактера и улоге Т. Николића и А. Вучића, и кратак приказ антидржавне и антинародне политике Б. Тадића. Дато је у краткој форми, али ипак довољно и на начин да и обичан човек може разумети, онај обични преварени и понижени грађанин магловите државе Србије. Са мањом допуном, текст може послужити као манифест за акцију.
Добро је истакнуто да циљ ангажованог СНС двојца јесте да се дочепају власти, да владају макар три месеца, јер, како Шојић рече, то је довољно да повећају богаство. Хоће да раде баш као што ради Б.Тадић са својом интересном групом (која се зове „руководство Демократске странке“). Да и Т. Николић влада са својом групом као и текући, без правила, без поштовања основних моралних и правних норми. Интересна група која не поштује правила у социологији се дефинише као мафија.
Препоруке:
0
0
6 среда, 09 фебруар 2011 12:39
Петроније
Указани двојац, самоуверен у своју „победу“, истиче да се стање мора трпити до ИЗБОРА, јер се само тако добија легитимитет власти. НАМЕРНО ИЗОСТАВЉАЈУ ИСТИНУ ДА СЕ ЛЕГИТИМИТЕТ МОЖЕ ИЗГУБИТИ ПРЕ ИЗБОРА. Просто, и они мисле да владају противно моралу и праву када се на изборима легитимно попну на народну грбачу, и да са таквим владањем убеђују народ да имају легитимитет.
Ту је главни проблем владања у ОКУПИРАНОЈ магловитој држави Србији. МОРА се јавно режи, на неком митингу и то понављати у свим приликама, да је власт Б. Тадића ИЗГУБИЛА ЛЕГИТИМИТЕТ, да одавно НИЈЕ легитимна, ако је икада и била легитимна. Ево образложења:
Тадић НИЈЕ урадио оно што је обећавао на изборима, а урадио је низ радњи о којима није говорио на изборима а штетне су по Србе и Србију. То значи да је Тадићева власт преварила народ, а онај ко превари народ ГУБИ легитимитет.
Препоруке:
0
0
7 среда, 09 фебруар 2011 12:42
Verterdegete
Mozete vi svi da piskarate koliko hocete. Za Ksotunicu vise niko nije lud da glasa...
Препоруке:
0
0
8 среда, 09 фебруар 2011 12:44
Петроније
Пуно пута је набројано шта је све Тадић обећавао а шта урадио, на пример: обећао стотине хиљада радних места а добили смо НОВИХ 250000 незапослених; обећао „јаку и стабилну Србију“ а добили смо државу у којој нема млека и у коју се велики део пољопривредних производа увози иако би Србија могла хранити пола Европе (Милошевићева Србија је била под санкцијама и под агресијом Запада па је било више млека произведеног у Србији); обећао „јаку и стабилну Србију“ а добили смо сепаратну „војводину“ зацементирану Тадићевим Статутом и на путу даљег одвајања; обећао слободу и демократију а добили смо да су сви медији под контролом власти, добили смо да незадовољан, опљачкан и ојађен народ на протестима дочекује ДИВИЗИЈА НАОРУЖАНИХ ПОЛИЦАЈАЦА, са свим техничким средствима за кажњавање народа, добили смо политичко-партијска тужилаштва која брзометно дижу оптужнице против малог незадовољног грађанина а политичко-партијски судови доносе брзе политичке, дакле дубоко НЕПРАВЕДНЕ, пресуде,итд.
Препоруке:
0
0
9 среда, 09 фебруар 2011 12:53
Лазић
Не знам да ли сте приметили на Утиску недеље да је Дерета у једном тренутку рекао (парафразирам): "Вучић и ја смо били на истом састанку (са странцима), када је речено да ће избори бити у октобру". (Када на Б92 буде објављен транскрипт емисије, предлажем да проверимо шта је тачно Дерета рекао).
Не занима ме толико на ком су тачно то састанку са станцима Дерета и Вучић заједно били, већ чињеница да Дерета и Вучић изгледа да имају исте газде. И те газде, очигледно, треба да донесу одлуку кад ће бити избори. А онда ће се обојица те одлуке придржавати. Јер, то је смисао Деретиног позивања на ауторитет тог састанка, којим је хтео да поклопи Тому.
Дакле, не одлучује о изборима Тадић, већ неко у Бриселу и Вашингтону. А све остало је бојим се само представа за народ...
Препоруке:
0
0
10 среда, 09 фебруар 2011 12:54
Петроније
Дакле, суштина је у томе да власт која је изгубила легитимитет НЕМА легитимитет да ДИВИЗИЈОМ наоружаних полицајаца дочекује народ, и то треба јавно говорити колико год нас они ЈЕЗИВИМ поступцима ЈЕЗИВО кажњавали (По праву на интелектуалну својину мора се признати да патент на језиво кажњавање припада господину Хомену, секретару у Министарству правде магловите државе Србије).

Коначно, они што су на власти, или што ће бити, морају знати да не могу владати противно изборним програмима и обећањима и противно моралу и праву. Њихова воља мора бити подвргнута вољи народа, а не обрнуто, како то ради власт Демократске странке на челу са Борисом Тадићем. Морају то знати и Т. Николић и А. Вучић, а морају знати и њихови ментори на Западу. Народ, морал и право је изнад њих. Морал и право морају поштовати и властодршци, и то више него обичан грађанин, а не да буде наопако и обрнуто како је у њиховој "демократској" владавини.
Препоруке:
0
0
11 среда, 09 фебруар 2011 13:00
Ружичасти пантер
Невероватно је да чак и на сајту НСПМ има људи који то не схватају.
Препоруке:
0
0
12 среда, 09 фебруар 2011 13:06
nataša @ nikola
Mislim da su isforsirani, pre svega novcem, a onda i u medijima, praktično ne možete da uključite ništa ada ne vidite teatralnu neiskrenu facu Vučića ili još patetičnijeg Nikolića. Ispitivanja javnog mnenja su takođe isforsirana.
Ja zaista ne susrećem skoro nikoga ko je za njih.
Nije isključeno da oni koji su u nekoj obavezi prema vosjsci, policiji i sudu, kao i tajni aktivisti DS-a i drugih stranaka vladajućeg režima da ih dodatno pumpaju.
Oni su tigar od papira.
Препоруке:
0
0
13 среда, 09 фебруар 2011 13:07
очајни завидљиви дсс-овци
фрустрирани су чињеницом да тих 70.000 људи који су на митинг дошли из целе Србије своје поверење поклањају Томиславу Николићу, а не импотентном, СПО-изованом ДСС-у који ће се на предстојећим изборима борити да пређе цензус... Али за ту пропаст некада најјаче странке у Србији нису им криви Тома и Вучић, већ буљук дебејаца у Коштуницином кабинету и врху странке који су је упропастили и довели на ниске гране
Препоруке:
0
0
14 среда, 09 фебруар 2011 13:44
Завист чини чуда
Какво решење па аутор нуди?

Ако је тачно да су све били чланови СНС-а, онда можете слободно да прогласите победника будућих избора, јер ко још може да изведе 50000 чланова, и колико је у том случају било оних који су остали код куће.

Симптоматично је да се само критикује СНС, а ни речи о ДСС-у или СРС-у, па макар позитивно.

Знате драги ауторе да ће једна од те две на изборима бити испод цензуса.
Препоруке:
0
0
15 среда, 09 фебруар 2011 13:47
Никола Радосављевић
Не ваља протест јел? Аха, ок, чекам да видим шта ће ДСС предузети. Подржавам и њихове антивладине протесте. Али можда ће ипак одлучити да преговарају са Динкићем да направе још једну владу. Тамо им више одговара, јер неће бити најмањи. Можда ће моћи да помогну Војводини да се отцепи, као Црној Гори.

Нема наде, нема, док људи не кажњавају за лажи и неспособност.
Препоруке:
0
0
16 среда, 09 фебруар 2011 14:03
Др
Занимљиво је да још ниједан Напредњак који се овде појављује није побио ниједну тврдњу из текста, већ се позива на неспособност ДСС-а. Апсолутно је тачно да је ДСС неорганизована партија, без довољно храбрости, без правог кадра, али они, као ни радикали, барем нису под директном контролом Вашингтон и Брисела за разлику од СНС, који је тренутно у бољим односима са Америчком амбасадом чак и од ДС-а.
Препоруке:
0
0
17 среда, 09 фебруар 2011 14:11
nataša @ zavist čuda čini
Na moju dušu vi ste pobrkali da je DSS i SRS na vlasti. Na vlasti su DS i SPS, LDP i SPO SDA i LSDV.
Sad kad sam vam nadam se objasnio ko je na vlasti i protiv koga bi se vi kao, je li, opoziciona stranka trebali boriti, da vas pitam, a zašto vi svoju kritiku ne usmerite malo na vlast, nego Vučić reče: "Nećemo loše govoriti o vlastima". O njima nećete, a DSS u se rugate i junačite svojom veličinom i snagom, kao i potentnošću. Šta kaže semafor, kad i gde ste tu potentnost na terenu dokazali? Niste ni juče, ni danas. Prsite se onim što mislite da će biti sutra. Napominjem da sutra ne bude nikad, ali nikad, onako kako se zamišlja da će biti.
Препоруке:
0
0
18 среда, 09 фебруар 2011 14:12
Бојан
Слажем се са аутором
Препоруке:
0
0
19 среда, 09 фебруар 2011 14:50
DHSS-ovac
Iako se inace sa 99.9 odsto vasih stavova gospodine Malbaski ne slazem, moram istaci razocaranost ovakvim jednim clankom.
Sve vrvi od politicke ostrascenosti, reci da je 50.000 ljudi (a bilo je mnogo vise) kontrolisano dovedeno na miting i odvedeno je za podsmeh.
Ne to je slika i prilika Srbije, onih razocaranih i gladnih ljudi. Vecina njih je spontano tamo dosla, mnogi i koji nisu pristalice Nikoliceve opcije. I sve vise ljudi ce se spontanije priklanjati toj opciji.
Jednostavno Nikolic je jedina iole pristojna alternativa u onome sto danas cini opoziciju. Seselj i Kostunica su odavno prezaljene i pregazene opcije, na vasem mestu ja bih se veoma zabrinuo i dobro, dobro razmislio kad uopste pomenem te dve opcije a kamoli izadjem i glasam za njih.
Gotovo je sa babskim pricama i nacionalistickom demagogijom, narod je gladan i umoran, dajte da radimo pa cemo onda mozda da zasviramo i ponekad tu pricu.
Препоруке:
0
0
20 среда, 09 фебруар 2011 14:52
Peca
Jednostavno, razumljivo i tačno. Od reči do reči. Eto i objašnjenja zašto ljudi veruju Tomi i Vučiću. Ne veruju oni njima, ali oni jedini imaju šansu da se dokopaju vlasti, pa da podele nešto i članovima, posao, funkciju itd. Kod ovih koji su trenutno na vlasti, velika je gužva, čeka se dugačak red, i zna se po kom redosledu se šta dobija, pa se ne isplati ići tamo i čekati. Ono što Toma i Vučić govore, ili što rade nije ni najmanje bitno. Mogu da kažu masi ''pobićemo svakog drugog od vas'', pa će ovi opet sa stoičkim mirom to saslušati, nadajući se da će biti svaki prvi, čak mislim da se i ''pristalice'' ove nazovi Stranke pribojavaju masovnosti i prevelike ''konkurencije''.
Препоруке:
0
0
21 среда, 09 фебруар 2011 14:56
луди скретничар
#Др.#

Све сте рекли.
Препоруке:
0
0
22 среда, 09 фебруар 2011 15:19
Odsustvo logike čini čuda
Zaista, zašto su se naprednjaci kao navodno opoziciciona snaga okomili na DSS koji uopšte nije na vlasti?
Препоруке:
0
0
23 среда, 09 фебруар 2011 15:28
slobodan45
ponoviće nam se, opet, istorija...ljudi, razumem ja zašto pljujete dotičnu gospodu, nisam ni ja zaljubljen, ali postavite sebi pitanje: kako dalje iz ovog ambisa?nemojte, molim Vas, da ste toliko naivni i loši po budućnost naše dece, nemojte da ste čipovani roboti...svaki iskusan čovek, ZNA, da ne može ništa preko noći, ali važno je načiniti prvi korak u dobrom smeru...šta nudi, autor teksta i ostali kritizeri kao rešenje?recite!da dođe voja na vlast i onda če med i mleko...PROMENLJIVOST, naročito nečeg lošeg je već nešto...moguće, ako budu loše radili, da ćemo morati kao italijani nekad, 200 vlada su promenili, dok nisu došli do nečega što liči uređena i srećna država.molim Vas, razmislite, odgovornost je na svima nama...znam da vlada strah i da je medijski haos, ali valjda, opstoji nešto skuplje: BUDUĆNOST NAŠE DECE!!!dosta stranačkog foliranja.istina, samo ona, može spasiti srbiju.čućemo se za nekoliko meseci, pa ćemo videti vrednost ovakvog načina "razmišljanja"...pozdrav
Препоруке:
0
0
24 среда, 09 фебруар 2011 15:45
Биљана Николић
Дафина и Језда су окупили народ - и, јесу ли га усрећили?! Или су усрећили само себе и оне око себе а већину изманипулисали? Не хвалите се на превару стеченим поверењем народа.
Проглашење независности КиМ под "демокртском владом" МОРАЛО се икористили за јачање националног снага, а Николић и Вучић су збунили,ослабили и разбили најјачу патриотску идеју и људство.
Свесни сте СВИ да би Николић и Вучић,да су били у власти, били окривљен и коришћени као изговор за Тачијево отцепљење. Уместо да буду бар коректни према Коштуници што им није тај камен натоварио на леђа, него га је поштено понео са онима који су 2000те преузели власт, Николић и Вучић дрвље и камење бацају на њега.
Питање зашто Коштуница није само направио нову коалицију са СРСом подразумева да би ДАНАС РЕКОНСТРУКЦИЈА ВЛАДЕ ДС-СНС БИЛА ПОТПУНО ПРИХВАТЉИВА?
Да ли је та коалиција онда прави циљ европско-патриотског СНСа?
Препоруке:
0
0
25 среда, 09 фебруар 2011 16:03
Драган
Да ли су Николић и Вучић под контролом САДи ЕУ, још се са сигурношћу не зна, видећемо. Али ако са за њих не зна, за Коштуницу се већ зна са ким може, а са ким неће или не сме да прави коалицију.
http://sr.wikipedia.org/sr/Прва_Влада_Војислава_Коштунице
http://sr.wikipedia.org/sr/Друга_Влада_Војислава_Коштунице
Препоруке:
0
0
26 среда, 09 фебруар 2011 16:15
prophecy
Пошто силна камарила демонског запада на челу са нво и лдп и осталих сателитчића не успе да уништи Коштуницу доведоше ова два да то ураде за њих. Срби, браћо и сестре дошло је време великих одлука и светских превирања. У следећих 30-ак година одиграће се коначна представа са људским родом у главној улози, а за то време ће друга србија још жешће наваљивати на припаднике Прве Србије заједно са својим демнским западним менторима. Нама остаје да истрајемо што дуже можемо, да скинемо што више маски са демонских лица.
Препоруке:
0
0
27 среда, 09 фебруар 2011 16:24
Ceca Lazinica
Ne shvatam uopšte ni autora ni komentatore.Da je rekao Toma da će nam biti lepše u EU da li bi mu povjerovali.?Da je rekao da je Kosovo naša južna pokrajina da li bi mu povjerovali? Ovako oni su o tome ćutali jer nisu na vlasti i ne kroje naše kape. A ovi sadašnji bome nam tesno kroje.Možda su trebali obećati po 1000 evra pa bi svi bili zadovoljni.Mene jedino strašno smeta što to sve košta i za te pare se možda moglo nešto bolje uraditi.E da a i kažite koji političar nema suflere iz drugih zemalja to me zanima baš.
Препоруке:
0
0
28 среда, 09 фебруар 2011 16:46
разочарани члан СНС-а
Хоће ли СНС ако дође на власти запослити своје страначке кадрове ,а као против услугу послушности странци,еклатантан пример је Општина Вождовац.
Ја знам десетак њих именом и презименом који су нашли ухлебљење у овој Општини само зато што је то наредио господин Вучић.Ко неверује нека провери који су кадрови запослени од избора до данас,шта су радили и где су радили и које функвције имају
од Масних до Општинских одбора у СНС-у.Председник општине Вождовац је тамо само фигура,који ништа неможе да уради против навале "кадрова"СНС.
Како су челници Странке говорили да је општина Вождовац Србија у малом,замислимо каква ће бити у великом.
Ова власт је заиста најгора,дали је једина алтернатива СНС и њени страначки послушници
незнам.
Знам једино да би неко водио Државу није довољно да зна да лепи страначке плакате.
Препоруке:
0
0
29 среда, 09 фебруар 2011 16:48
ZoranSan
Iskreno sam se nadao da će Neprednjaci ponuditi nešto novo.Međutim SNS i DS kao da igraju onu društvenu igru "Monopol".Pošto je zadnjih par godina Ds rasprodao gotovo sve firme ,hotele i ostalo i kupio za to nekakav socijalni mir,Naprednjaci su našli izlaz u prodaji preostalog dela državne imovine a to su placevi odnosno zemljište.
Prosto neverovatno stvoriti jednu novu stranku SNS i reći da je plan izlaza iz krize prodaja zemljišta strancima.Stvarno sam verovao da će se nešto desiti.Još uvek je jedini izlaz za Srbiju DSS.Jer su lepo rekli dokle će nas dovesti obećanje penzionerima ,a ne samo to.Danas se isplaćuju penzije,što je dobro za penzionere,ali odakle pare kad zaposleni još nisu primili ni decembarsku platu.Valda penzije idu iz realnih prihoda a ne iz kredita.
Препоруке:
0
0
30 среда, 09 фебруар 2011 16:54
александар
Ако је ишта кристално јасно, то је да Николић и Вучић немају конкретан одговор ни на једно кључно питање.
Уопштено "критикују" постојећу владу, понављају општа места о "корупцији" и "пљачкању", о "сиромаштву", о томе да "је ситуација лоша, катастрофална", и слична бла, бла и трућ, трућ.
То може свако од нас.
Али где је одговор на суштинска национална и политичка питања, без чијег решења тешко можемо напред.
Ту им је маца појела језик.
Камо КиМ, како ће то овај некадашњи "националистички" двојац решавати. Камо "Еуропа", какву ће будућу политику у погледу "Еу интеграција" водити ова два умивена и анестетизована "домаћина", односно јесу ли се најзад договорила ова двојица, ко заправо нема алтенративу, Србија или "Еуропа".
Хоће ли се и они "грлити и љубити" са Јосиповићем, Вујановићем, Силајџићем. Хоће ли наставити клечање у Поточарима и Овчари.
Хоће ли и они "узимати кредите" и продавати једине вредне фирме у земљи.
Хоће ли и даље слати стенограме амбасадама.
Одговора нема.
Препоруке:
0
0
31 среда, 09 фебруар 2011 16:55
Петроније
@Очајним СНС - овцима
На чему да вам завидимо, господо из СНС??? На томе што сте прихватили да будете амерички јаничари??? Добро знате да су Американци убице Срба, рушитељи свега што је српско, они су плаћене убице Срба, убице плаћене исламским петрол доларима.
То што је вама добро као јаничарима, и добијате подршку окупатора, не значи ништа ново: увек су јаничари имали привилегије од окупатора, и то привилегије на штету народа. Или сте имали лошу школу, или сте све заборавили?
Многи су вам приступили из шићарџијских разлога, очекују да се уз власт огребу без рада и тешкоћа. Зато су вам приступили а не зато што мисле да сте у нечему добри. Ако јесте добри, у чему је то??? У чему сте добри???
Препоруке:
0
0
32 среда, 09 фебруар 2011 16:58
Петроније
@Очајним СНС - овцима

Ако добијете гласове за власт, то ће бити зато што су ови које предводи Тадић дозлогрдили и Богу и народу. У поређењу са њима, ви сте бољи, или се очекује да не можете бити лоши као они, али то вам није комплимент.
Ако се дочепате власти, онда знајте да никакву посебну моћ НЕ можете имати ако будете поштовали право и морал. Посебна моћ је последица злоупотребе власти. Можда се и ви на то спремате. Видећемо.
Препоруке:
0
0
33 среда, 09 фебруар 2011 17:10
брм
честитам аутору на поштењу јер је питања
"„Како мислите да заштитите ову државу?“. „Како мислите да запослите овај народ?“. „Како мислите да уђете у ЕУ, а да не признате Косово?“. „Докле ћемо да Бриселу дајемо ропску послушност данас, за магловита обећања да ћемо нешто добити за 20 година?“. „Шта ћете с банкама-пијавицама, и тајкунима-пљачкашима?“. „Шта ћете са Санџаком и Зукорлићем?“. „Шта ћете с Војводином и Пајтићем?“. „Како ћете да зауставите демографско изумирање овог народа?“. „Како ћете да зауставите другосрбијанско убијање српске културе и српског идентитета?“..."

небројено пута постављао Коштуници док је владао...
само принципијелно..
Препоруке:
0
0
34 среда, 09 фебруар 2011 17:41
Биљана Николић @slobodan45
Патриотски ме молите да помогнем стварање двопартиског проевроског система и уништим ДСС и СРС? Молите ма да гласам свеже задуженог слугу запада и да верујем да неће мојом судбином плаћати своје дугове?
Молите ме да СНСу запретим да ће ме тући њихова полиција ако будем гладна поред њих и да ћу да доведем на власт..кога него Тадића јер друге сам сама уништила гласајући за СНС?
Молите ме да ми први корак из амбиса "Тадић и Европа" буде амбис "Николић и Европа"?
Молите ме да оне који нису испунили НЕМОГУЋА обећања
заменим онима који кажу да су НЕМОГУЋА обећања добра, само ови које мењам не знају да их испуне?
Молоте ме да БУДУЋНОСТ МОЈЕ ДЕЦЕ одређује ваше слепило?
Ако вама није јасно да треба гласати или за СРС или за ДСС, можда сте ипак Ви чиповани.
Препоруке:
0
0
35 среда, 09 фебруар 2011 17:50
kaktus
Ja tipujem da ce sve manje vise ostati isto, mislim na sastav vlade.Naravno da ce Nikolic ucestvovati u vlasti ali ce to najverovatnije biti na nacin kao sto radi Ceda Jovanovic.Jer DS nije stvorio SNs da rusi Tadica nego da razbije Radikale i da sto vise naskodi Kostunici.Posle Izbora ce Nikolic naravno napadati Tadica i jos vise Kostunicu i lepo ce se opet zavuci u ladovinkicu.Najvaznije je da su osigurali opet vecinu od 126.
Препоруке:
0
0
36 среда, 09 фебруар 2011 18:07
Гојко
Сваки сајт, новина, и телевизијска станица има право да буде наклоњен једној или другој политичкој опцији.

Сви чланци и вести о митингу СНС-а су били негативни.

Коментатори често прелазе границе пристојности својим нападима на СНС.

Коштуница је без постављања услова и питања направио владу са Динкићем.

Николић, за разлику од Динкића, ваљда треба да Коштуници одговори на 3000 питања као да подноси кандидатуру за чланство у ЕУ.

Друго, овде има доста коментатора који нагињу СРС-у. Требали би да се питају зашто им Коштуница ДАНАС није понудио сарадњу.

Питање за ДСС-ове и СРС-ове присталице је да ли вас ишта уједињује осим антипатије (некад и отворене мржње) према СНС-у.
Препоруке:
0
0
37 среда, 09 фебруар 2011 18:15
slobodan45
jesu danas kristalno jasne mnoge stvari, a pogotovu one stvari i ličnosti, na koje su upozoravali pošteni i slobodomisleći građani srbije, odnosno, pravi srpski domaćini.šta sad?sad oni manje loši, a loši, da drže pridike, o onim mnogo lošim? i još se traži, od slobdnih ljudi, da poštujemo loše, ali manje loše od najlošijih!?alo!!!običan pokušaj vređanja inteligencije, pod jedan.pod dva, od straha neznate šta pričate...stvari su veoma jasne.moraju srbi da naprave "preokret", ali ne onaj o kome priča, zvanična, loša vlast, nego suštinski preokret, sa saznanjem i odlučnošću, da i "preokret" mora da košta, mora da se plati...da li su srbi spremni na to?mislim, da zarad BUDUĆNOSTI NAŠE DECE, moramo da spustimo loptu na zemlju, da se ne svađamo, ali moramo da se okrenemo kini, japanu, rusiji i tako pokrenemo NAŠU proizvodnju...to je to.sve drugo, ponoviće se istorija, 5% imaće sva blaga ovog sveta, 5% će se šlepati pored ovih prvih, a 80 % će grcati, na ovaj ili onaj način...grcati, grcati
Препоруке:
0
0
38 среда, 09 фебруар 2011 18:20
@брм
Principijelno - pozitivna presuda MSP IZ 2007 je rezultat Koštuničine vladavine. Da je, kao što su tražili, doneo 2005te Deklaraciju o Srebrenici, mislite li da bi presuda bila u korist Srbije.
Principejelno - setite se spiska usvojenih prioriteta pri sastavljanju vlade 2007 i setite se da su izbori raspisani kad je Koštunica preglasan.
Principejno setite se tužbi i diplomatskih koraka koje je Koštunica tražio da se preduzmu - od svega se odustalo.
Principijelno, više se zapošljavalo nego što se otpuštalo i deblji je bio novčanik dok je Koštunica vladao.
Principijelno, zar ga Dinkić nije proglasio ludim jer je insistirao da Srbija samo sa KiM može u Evropu.
A kako se drugaćije mogla i kako se danas može - što nam Toma ne kaže?
Jel vam dosta ili da nastavim?
Препоруке:
0
0
39 среда, 09 фебруар 2011 18:55
za Biljanu
Biljana SNS je pokazala da nije sposobna za nešto novo jedini spas je DSS
Препоруке:
0
0
40 среда, 09 фебруар 2011 18:56
Јасна Симоновић
Мислим да текст ипак обилује предрасудама...
Мислим да је баш добро што "искрено кажу да хоће на власт, и то што пре" и што "ништа не обећавају"!? До сада су сви долазили на власт зато што не воле, али "ето ако се баш мора"....И обећавали "куле и градове", а испуњавали "норму" и "фејк податке"...

Сврха митинга ограничена само на неопходност "скупих" ванредних избора није разлог за омаловажавање сакупљања "50.000 незадовољника" и прозивку да су "упартијешени" и да ништа нису питали...

Уосталом, ко брани "народу" да сва наведена питања постави свим партијама "у круг",онда се можда "запути" и неко питање које није политичко већ чисто животно...
Препоруке:
0
0
41 среда, 09 фебруар 2011 19:01
Stanislav
Za razliku od DSS kojeg rezim drzi pod sapom zbog afere "Kolubara", SNS ipak ima tu snagu da rolizvede narod na ulicu, pa cak i da se pokaze kao dovoljno sposobna opcija da kontrolise nezadovoljstvo ljudi. Hvala istaknutim prvoborcima sadasnjeg rezima iz DSS na ovakvim tekstovima i samo neka nastave dok stranku ne odvedu ispod cenzusa, gde joj je inace i mesto.
Препоруке:
0
0
42 среда, 09 фебруар 2011 19:11
slobodan45
dobro, možda sam ja, onaj čipovani robot, koji slepo veruje glupostima koja mu se serviraju?možda...iako emperija zaključuje suprotno, do sada je moj mozak dobro radio i predviđao...šta sada?da se složim sa vama i sa još nekima, zato što ste "obojeni"?"agresivni"?ili, da Vam ponavljam prethodni komentar, o gradaciji loših?ovde čovek navodi teške podmetačine, a kada bi ste ga pitali, a kako se to lepo živelo u titovo vreme, on bi odgovorio u trenu i tačno "pa normalno, živelo se na kreditima"!pa na čemu su, bili deblji novčanici u vojino vreme?na velikoj proizvodnji u srbiji!?alo, ljudi!!!nemamo vremena za prepucavanja, ako su Vam namere poštene.promene su neizbežne i promena će morati biti mnogo...što reče jedan aleksandar, moraćemo svećama u mraku, da tražimo novog vođu, jer je srbija u mraku svake vrste.i sad, možemo mi ovde da se nadmudrujemo, imam sve adute i činjenice sve vaše da pobijem, ali nije mi to namera, nemamo ništa od toga, ni Vi, ni ja, ni naša deca...
Препоруке:
0
0
43 среда, 09 фебруар 2011 19:25
@гојко и остали СНСовци
26.02.2007, BEOGRAD
Izvor: PRESS
Intervju Tomislav Nikolić, zamenik predsednika SRS

Tražite ovih dana i da se srpska strana povuče sa pregovora u Beču?
- A šta drugo mogu da rade? Pa, još na prvoj stranici tog papira koji im je ona matora budala tutnula pod nos piše da je Kosovo nezavisno! I sada Hiber, onaj Popović iz Partizana i ostali likovi moraju da glume "grčevitu borbu". Ma, ajte molim vas!

Šta biste Vi uradili da ste na njihovom mestu?
- Ne brani se Kosovo sa skinutim gaćama u Beču!

Vlada još nije, a ka'će, ne znamo...
- Ne mogu da se dogovore, jer Koštunica hoće da prekida odnose sa zemljama koje priznaju Kosovo, a Tadić je protiv toga.

КАД ЈЕ ТОМА НИКОЛИЋ БИО У ПРАВУ - 2007ме или данас

пс - и шта кажете на културу изражавања?
Препоруке:
0
0
44 среда, 09 фебруар 2011 19:26
slobodan45
dakle, svi su pokazali sve loše što se moglo pokazati u politici: nesposobnost organizacije, predviđanja, patriotizma, nesposobnost u borbi za pravnu državu, nesposobnost u vođenju ekonomije, nesposobnost u pokretanju proivodnje, amaterizam, korumpiranost, nehumanost, bezidejnost, kriminal, itd,itd...neka vlast više, neka manje.prava šansa za ulazak u evropu je bila 1989.godine, a sada je samo priča za manipulaciju čipovanim robotima.treba sagledati druge mogućnosti, jer sigurno postoje.vremena nemamo.mora da se dela.nisu bitne partije i njihovi lideri, jer IMALI SU ŠANSU, nisu je iskoristili, jer NEZNAJU i to je to.ono što nismo pokušali nikad u istoriji, to je moj skromni predlog-okretanje na ISTOK.na istoku se pare gomilaju i tek će se gomilati.veoma prostom logikom, možete doći do zaključka, da mnogoljudnim zemljama na istoku, srbija ima šta da ponudi.to su osnovne stvari.ako to nije jasno, važi, idemo u evropu da budemo sluge 2076.godine...ako EU bude postojala do tada.
Препоруке:
0
0
45 среда, 09 фебруар 2011 19:38
slobodan45
pošto je ovde glavni moto "kome je do morala u politici", još malo filozofiranja:
kaže, uvaženi komentator i poziva se na logiku, zašto se sns okomila na dss, kad su ovi u opoziciji?e sad, tu ide lepo kontrapitanje, koje, NEUMOLJIVO vodi do istine i šta se valja iza brda: zašto se dss, okomio i sprda sa sns, ako se zna tačno, da je sns u opoziciji?i da nikad nije bila na vlasti?(nemojte mi spominjati period bombardovanja, molim vas) to je to.znači, ovde se svi loši, bore samo za golu vlast, niko ne razmišlja o srbiji i građanima srbije.e, to je to.
Препоруке:
0
0
46 среда, 09 фебруар 2011 20:03
Гојко
"За Гојка и остале СНС-овце"

Човек се учи три године да говори, а цео живот да ћути, то је схватио и Николић.

Као што видите, боље се пролази кад се мишљење задржи за себе.
Препоруке:
0
0
47 среда, 09 фебруар 2011 20:03
Nesa
Sto se tice ovih ljudi ,nista,ali bas nista ne ukazuje da ce prica sa njima da izadje na dobro.I bas u tome ja vidim neko zrno nade.Izdali su,slagali,nista ne obecavaju,nemaju ni ljude,sve u svemu tuga.Opet,svi mi ostali ne nalazimo nacin da se organizujemo.Meni su bliski srcu dveri i Branko Dragas.Njima verujem.Ali opet nemamo nacina da se nametnemo.Nije malo ni skloniti Mladju i Djelica.A i oko Tadica se nakupio rekordan broj neradnika i lezilebovica,laznih vrednosti i lumper proletera.To jos niko nije uspeo tako da ih okupi u srpskoj istoriji.Tamo nema ni jedan,ali ni jedan posten covek.Mislim da je jedino pametno graditi.Toma,takav kakav je nesto gradi.Ako hocemo nesto bolje moramo da gradimo i mi.Od kukanja nema vajde.
Препоруке:
0
0
48 среда, 09 фебруар 2011 20:10
Тореадор
Да приупитам нешто аутора ових редака...

Шта је требало да ураде на митингу па да Ви будете задовољни? да руше и пале Београд? Скупштину? Као што су ДОС-овце радиле 5. октобра?

У Србији народ треба да живи и послије избора. Потребна нам је Србија. Не можемо је рушити. Као што је рушена 5. октобра...
Препоруке:
0
0
49 среда, 09 фебруар 2011 20:49
@Ceca Lazinica
Шешељ нема суфлера.
Препоруке:
0
0
50 среда, 09 фебруар 2011 21:03
aleksandar ,oslobodjen za malo
Tesko je biti pametan, kada su nas sludili.
Vecina komentatora je dobronamerno, ali antagonizam nastaje tamo gde je propao i dogovor na vrhu izmedju Kostunice i Nikolica, to je Kosovo. Nije slucajno, da na mitingu nije bilo ni slova od Kosova, Toma je rekao i Evropa i Kosovo, iako zna da je to nemoguce i da je to prevara koju je izmislio Tadic, Kostunica kaze hoce Evropu ali samo sa Srbjom koja podrazumeva Kosovo u Srbiji, Kostunica ne radi nista i ne oglasava se na najnovija blacenja i razotkrivanje Kolubare, pa i ako znamo da je to spinovani i orkestrirani izvestaj, nije dobro da se samo cuti, nije dobro da na Kostunicu iz svih oruzja pucaju placeni pljuvaci(Ceda&co.) u dalj, a da on cuti, nije dobro da ga Toma proziva, a on cuti, i ovde se desavaju napadi iz svih oruzja na Kostunicu, ali ovde ga brane drugi. Ako neko ima kontakt sa tim covekom zamolite ga da kaze bar par reci da olaksa svojim ljudima.
ne svadjaj se narode i misli svojom glavom , pozdrav svima.
Препоруке:
0
0
51 среда, 09 фебруар 2011 21:20
nopo.org.rs
ima dosta opcija. ovo je jedna od mojih.
Препоруке:
0
0
52 среда, 09 фебруар 2011 21:30
Ceca Lazinica
U pravu ste da Šešelj nema suflera ali čovjek je u Hagu a treba voditi narod pa sam zbog toga postavila pitanje.Svi oni vode sličnu politiku samo neko više priča i obećava a neko manje.Princip je isti sve su ostalo nijanse.Nisam član SNS ali ovo nije bio predizborni miting da se čalanovi okupe ovo je bilo više kao štrajk nezadovoljnih radnika.Zbog toga nije bilo pominjanja Kosova i EU.Da spominju gladnim radnicima kako će EU uvesti nove standarde i nove tehnologije a već sad ostaju bez posla i poslodavci ne isplaćuju plate.Možda bi spominjanje toga bilo dolivanje ulja na vatru.Ovako je vrlo evropski prošlo a ipak je pametnom dovoljno da shvati ako krene unutrašnjost i Bg, a na vlasti ništa ne učine da će biti veliki preblem.To više neće biti miting nego rulja pa će doći i "kusi i repati".Treba preživjeti dok se Šešelj vrati iz Haga.
Препоруке:
0
0
53 среда, 09 фебруар 2011 21:31
aleksandar ,oslobodjen za malo
Tesko je biti pametan, kada su nas sludili.
Vecina komentatora je dobronamerno, ali antagonizam nastaje tamo gde je propao i dogovor na vrhu izmedju Kostunice i Nikolica, to je Kosovo. Nije slucajno, da na mitingu nije bilo ni slova od Kosova, Toma je rekao i Evropa i Kosovo, iako zna da je to nemoguce i da je to prevara koju je izmislio Tadic, Kostunica kaze hoce Evropu ali samo sa Srbjom koja podrazumeva Kosovo u Srbiji, Kostunica ne radi nista i ne oglasava se na najnovija blacenja i razotkrivanje Kolubare, pa i ako znamo da je to spinovani i orkestrirani izvestaj, nije dobro da se samo cuti, nije dobro da na Kostunicu iz svih oruzja pucaju placeni pljuvaci(Ceda&co.) u dalj, a da on cuti, nije dobro da ga Toma proziva, a on cuti, i ovde se desavaju napadi iz svih oruzja na Kostunicu, ali ovde ga brane drugi. Ako neko ima kontakt sa tim covekom zamolite ga da kaze bar par reci da olaksa svojim ljudima.
ne svadjaj se narode i misli svojom glavom , pozdrav svima.
Препоруке:
0
0
54 среда, 09 фебруар 2011 22:03
The Tao of Groove
LoboTomija je recept za politicki uspeh u SrbijU.

That's it!
Препоруке:
0
0
55 среда, 09 фебруар 2011 22:35
@Ceca Lazinica
Шешељ је у Хагу али његова партија је у Србији.
Препоруке:
0
0
56 среда, 09 фебруар 2011 22:40
@slobodan45
О грађанима Србије размишља Шешељ који је дао седам година свог живота да би одбранио истину о Србији. Док он седи у хашкој ћелији Николић купује станове од 400.000 евра.
Препоруке:
0
0
57 среда, 09 фебруар 2011 23:00
наташа @ DHSS-ovac
Прилично сте јасно и недвосмислено изнели став да је глад ваш избор како да се угуши национализам код Срба. А национализнам је све што носи ознаку српско или српски.
Назирем једно ново пријатељство ДХСС и СНС.
То отприлике значи да СНС, барем његови експонирани лидери и нису толики националисти како се некада чинило, нити сте ви толико против српског национализма како сад изгледа.
Питање је шта је ту веза. Вероватно неки секретар из америчке амбасаде. Вероватно ћете сада бити поносни да је нокло помислио да имате везу са "белим светом", и да сте самим тим неко и нешто, али то што ви мислите да је Америка није, барем не цела. И Наом Чомски је Американац, и то мало славнији и признтији и у Америци, и свету него тај ваш секретар. Па и Обрад Кесић је Американац, а и ја сам у административном смислу.
Како то да се примате и ви из ДХСС-а и СНС-а за тог трећег секретара од многих америчких политичких опција?
Одакле је тај ко вас је повезао са тим трећим секретаром?
Препоруке:
0
0
58 среда, 09 фебруар 2011 23:04
Један пажљиви читалац
Аутор текста је изванредно проницљиво оценио догађај о коме је реч. Милина је читати нешто тако јасно и утемељено, после толико увијања и свакојаких замена теза (и тема)! Има нешто дубоко онеспокојавајуће у понашању, односно вербализовању свога "вјерују" код "напредњачких" присталица, нека дубинска неуроза коју сами потискују; нека ипационална, коцкарска нада да тај Драшковићевски пут којим је Николић кренуо неће завршити истим исходом! И стога негирају сваку сличност ове двојице и нервозно се брецају на сваку рационалну опомену! Ко данас каже да је био Драшковићев присталица? Па нису сви помрли?! А док су опомињани, понашали су се исто као данашњи СНС-овци! И ко фамилију Драшковић највише иритира до дана данашњег? Иде ли то Николић стопама Дане, Дерете и Басаре? Чему злурадост и прича о цензусу? Чему радост због квантитета гласова ако је њихов квалитет тако (не)упитан?! Јел` превлачимо конопце?!
Препоруке:
0
0
59 среда, 09 фебруар 2011 23:08
Један пажљиви читалац
п.с.
Знам да невероватно звучи (но, нећу бити малодушан): још нисам запазио коментар Биљане Николић са којим се не бих у потпуности сложио! Њене коментаре читам као дупуну текстова. Хвала аутору овог текста и Биљани!
Препоруке:
0
0
60 четвртак, 10 фебруар 2011 00:05
Горан Станковић
За @slobodan45
У Италији мењају владе, али никада не „дирају“ у министарства полиције и иностраних послова.
За @ Ceca Lazinica
Ovako oni su o tome ćutali jer nisu na vlasti i ne kroje naše kape.
Знате ли Ви да је сваки члан Скупштине биран на изборима од стране грађана, значи има политичку тежину да удари песницом о сто и каже ДОСТА... . Замајавамо се флоскулама, када дођемо на власт...
За @разочарани члан СНС-а
Знам једино да би неко водио Државу није довољно да зна да лепи страначке плакате.
Хвала, све сте рекли о Србији ДАНАС, на свим нивоима.
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 10 фебруар 2011 00:07
Горан Станковић
2.део
Мој став: промене да, али не на улици. Избори ће бити расписани. На изборима се морају кандидовати нови људи, који политику доживљавају као частан посао у којем могу допринети бољитку свих грађана. Доста те јапијевске приче, успешан, богат, таман је је за политику. Не, хвала. Сада нам требају домаћини. Из свих професија. Људи које познајемо, којима верујемо.
Због тога поздрављам иницијативе да се направи листа кандидата за парламентарне изборе. Под окриљем организација и сајтова где се могу окупити истомишљеници. Две и три листе, мора се наћи начин и конкурисати странкама. Може се направити волонтерска кампања, свако тамо где живи и ради, флајерима, програмом, биографијама кандидата. То је једини пут, по мени, да се крене у промене. Колико кандидата већ, међу вама, коментаторима, видим... . Размислите о томе.
Препоруке:
0
0
62 четвртак, 10 фебруар 2011 00:18
Биљана Николић @Тореадор
Кад се изборите да Републику Српску води неко ко по мишљење иде код Дорис Пак, кад замените Додика (који никме не ћути) са неким ко има политичку кампању попут садашње Николићеве, онда се јавите. До тада, немојте нам желети нешто што нећете за своју кућу.
Препоруке:
0
0
63 четвртак, 10 фебруар 2011 00:29
Ilija
Toma i Vučić su mnogo puta već rekli kako moze da se popravi, postojeće katastrofalno, stanje u zemlji i pametnima je to sasvim dovoljno. Onim drugima ne vredi više pričati, ako do sada nisu razumeli, ili treba to ilustrovati kroz neku slikovnicu?
Mozda bi autor teksta bio zadovoljan ako SNS obeća da će posle pobede na izborima, ostaviti na funkcijama sve sadašnje muljatore i one koji su toliko ogrezli u kriminalu da misle da im ta mesta pripadaju doživotno.
Препоруке:
0
0
64 четвртак, 10 фебруар 2011 00:31
Биљана Николић@ceca lazinica
Nisam član SNS ali ovo nije bio predizborni miting da se čalanovi okupe ovo je bilo više kao štrajk nezadovoljnih radnika

PA su ih okupili da izbleje malo na ćošku i sažale se na jadnog siromašnog prognanika Karića?? Pa jes nezgodno pored njegove muke pominjati KiM.
Препоруке:
0
0
65 четвртак, 10 фебруар 2011 01:03
@Ilija
Toma i Vučić su mnogo puta već rekli kako moze da se popravi, postojeće katastrofalno, stanje u zemlji i pametnima je to sasvim dovoljno

Možda su šapnuli Vama na uvce, na mitingu nisu ni zucnuli o tome, a bogami ni na TV.
Препоруке:
0
0
66 четвртак, 10 фебруар 2011 01:09
Доктор
О каквим ДСС-овцима ви овде причате, па не могу неком бити покриће за издају неспособни ДСС-овци. Тај ДСС-је дошао на власт као прозападна странка, и ако ништа друго барем се кретао у патриотском смеру (друга ствар што није имао храбрости да се супротстави Империји). Ето само зато сам НЕКАДА полагао наде у тај ДСС, али апсолутно ни због чега другог. Напредњаци се, са друге стране, од свог оснивања крећу ИСКЉУЧИВО КА ИЗДАЈИ. Заједно са њима, ка издаји се креће и већина затуцаног народа са акцентом на онај "патриотски" полусвет што је прешао пут од СПС-а и ЈУЛ-а до Карића и Палме. НИЈЕ МИ ЈАСНО ШТА САД ОЧЕКУЈЕТЕ ВИ НАПРЕДЊЦИ, ДА ВАМ АПЛАУДИРАМО ШТО СТЕ ПОСТАЛИ ИЗДАЈНИЦИ ПА ИМАТЕ АМЕРИЧКИ БЛАГОСЛОВ ДА ПРАВИТЕ ВЛАДУ??!!
При томе, прича вам је толико испразна да увелико превазилази оквире просечне политичке демагогије. Искрено стварно ме боли ме уво ко ће добити изборе између вас и ДС-а. Мада бих волео да изгубите, чисто да бих видео Вучићеву фацу после пораза:)
Препоруке:
0
0
67 четвртак, 10 фебруар 2011 01:22
Miloje Demir Negotinski
Odlicna zapazanja, veoma nadahnut tekst i lepo sagledavanje politicke scene u Srbiji. Iz prilozenog bi trebalo shvatiti sledece: Izvucite ponovo Kostunicu iz naftalina i postavite ga na pijedestal zajedno sa svom njegovom svitom, jer osim njega niko nema program, ni nacionalni, ni ekonomski, ni bilo koji. Nekako se prirodno namece ovakav stav, ne samo u ovom vec i u drugim tekstovima NSPM. Nemojte se mnogo brinuti o politici SNS, cak i da je nema, naci ce samu sebe, htela to ili ne. Bitno je da je opet narod stao uz nekog prinudjen ocajem, kao sto je svojevremeno velicao Kostunicu ni krivog ni duznog. Nekako se naujvise zamera mitingasima SNS sto su bili mirni, nista nisu zapalili ni razbili. Ti ljudi su bili vojnici partije, dicsiplinovani. Ako je i tako, dobro je. Jedno je sigurno, iz "zute podmornice" jedno Naprednjaci trenutno imaju sansu da izrone i ne treba biti zlurad prema njima dok se ne vidi stvar do kraja. Nisam nesto siguran da su preko noci postali toliki mondijalisti.
Препоруке:
0
0
68 четвртак, 10 фебруар 2011 01:27
Slavomir Srpski
Ovakav faciozni tekst Nikole ne vodi ni cemu dobrom, a svakako ne skidanju ovog rezima i to sto pre. Toliko faciozan da sam morao da mu odgovorim na takvu zlonamernost. Miting nije bio radi predstavljanja jednog stranackog PROGRAMA, vec eksluzivno manifestacija protiv sadasnjeg medijskog mraka od strane tadicevog rezima, i ZAHTEVA za prvremene izbore. Nije cak bio ni jedan predizborni poziv da se glasa eksluzivno za SNS. A sta je uradila ostala opozicija ovom rezimu da bi doprinela rusenju rezima trazenjem prevremenih izbora? Zasto autor Nikola to ne objasni citaocima? Sta to uveliko rade ostale stranke opozicije da bi izvele narod na ulice i trazili smenu vlasti na prevremenim izborima? Pa to najvise bode oci, jer cilj ove manifestacije je bio poznat mnogo ranije: poziv gradjana i zahtev za prevremene izbore. Ali izgleda da ostalim opozicionim stranlkama to nije interesantno? Neka onda po njima Tadic i dalje nesmetano vlada. Ili ocekuju Kraljevica Marka sa topuzom?
Препоруке:
0
0
69 четвртак, 10 фебруар 2011 02:01
@Доктор
мала исправка, ДСС је дошао са проеврпским странкама на власт 2000те, али никад није променио национални програм и одустао од националне политике при уласку у ДОС. Зато су се одмах сви из ДОСа и удружили против њега, а и данас га називају наследником Милошевићеве политике.
Има једна народна пословица - добар коњ има много мана, а лош само једну. Лошег можеш хвалити колико хоћеш, он и даље остаје лош. Тако је и са СНСом. Џабе га хвале и уздижу.
Препоруке:
0
0
70 четвртак, 10 фебруар 2011 02:56
@Miloje Demir Negotinski
Извинте што питам, а са ким ће СНС да направи ту нову владу која ће успут(?) да донесе и спроведе чаробни програм и политику спаса? Ко му остаје? Коштуница из нафталина и његов програм? СРС чије се политике одрекао? ДС кога је отерао са власти? Опамећени Динкић и УПС? ЛДП са својим програмом? ПУПС? Како ви то замишљате? Или много питам?
Ја не видим квалитете СНС ни разлоге због којих би требало исистирати на гашењу осталих странака из опозиције, а СНС управо то жели да постигне.
Препоруке:
0
0
71 четвртак, 10 фебруар 2011 04:02
драго.ца
Заборавих да понудим могуће одговоре:
а) Слободан нема посла
б) Слободан има превише посла
б1) Слободан ће у будуће да користи неколико псеудонима

Уместо "Слободан45" можете ставити и неке друге псеудониме.
Препоруке:
0
0
72 четвртак, 10 фебруар 2011 08:19
Ceca Lazinica
Pa ok onda ne treba niko ništa raditi.Ne treba se buniti niti reći svoje mišljenje.Pa bolje da kanališu narod i nezadovoljstvo nego da rulja krene i sve zapali.Onda bi bilo moj Beograd ste došli da rušite.Da Šešeljeva stranka radikali nisu u Hagu ali 5.oktobra je uništena više ta stranka nego SPS.Između ostalog među narodom je išla priča da je dosta rata i da je glavni pokretač rata bio Šešelj a ne Sloba jer 5.oktobra u unutrašnjosti se nije mnogo znalo o demokratskim promjenama i njihovim ciljevima koji su ustvari vrlo lični.Bilo je prilike pa sam gledala kako ljudi koji su do juče bili Srbi odjednom počinju da osećaju krivicu i povlače se u sebe jer su krivi za sve ratove i sramota ih je i da kažu da su Srbi.A šta rade prosvjetari zar oni ne bleje malo po ćoškovima i ne maltretiraju malo decu jedino što nisu došli u Bg nego su po svojim centrima.Lako je kritikovati treba nešto i uraditi a da to svima odgovara.Činjenica je da još uvijek narod gleda stranku po jednom čovjeku a ne prog
Препоруке:
0
0
73 четвртак, 10 фебруар 2011 09:05
Kiza
Osnovna karaketristika Zapadnog modela demokratije, koji je ocigledno uhvatio korene u Srbiji, je da se narodu nudi izbor izmedju radikalnih suprotnosti kao sto su Koka Kola i Pepsi Kola. Cim se pojavi, neki istinski program za promene, e to ne moze. Demokratija sme da funkcionise samo u domenu status kvoa.

A mi sve k'o truli Zapad.
Препоруке:
0
0
74 четвртак, 10 фебруар 2011 09:10
slobodan45
neverovatno, ali istinito, šta se brani u ovom tekstu!klasični EPP jedne propale stranke, a koja je imala iskreno veliki broj simpatizera.znači, pošto je deo čipovanih robota, ukapirao da je pukao pod ovom vlašću, a nema čemu da se nada sa propalom strankom, siguran je, da su ostali isti kao oni i hajdemo da pljujemo po njima, možda ćemo uspeti da se prošlepamo sa starim prijateljimma, a građani?srbija?ma ko njih šiša.nikolić, vučić i svi ostali su isti i gori nego li tadić.tadić je slagao ovo i ono, ali kakvi će tek oni da budu, kad ne daju obećanja...i gle čuda, izdali su opoziciju, jer nisu hteli da daju lažna obećanja.i gle čuda, nisu razbijali beograd, pa to su sve čipovani roboti, to nisu pravi, originalni srpski domaćini, koji ne razbijaju, ne uništavaju..sledeći argument je: nemaju program!?ima li šta lakše na ovome svetu, nego u srbiji prepisati neki program, malo ga nafilovati i eto programa.ideš, vređaš prvu, drugu,treću srbiju, lažeš i postaneš glavni baja?jel to program?
Препоруке:
0
0
75 четвртак, 10 фебруар 2011 10:49
Тореадор
За Биљану Николић

Није ствар у томе шта ја желим, већ дух који се провлачи у овом тексту а који се може сажети у једну директну реченицу "Какав је тај митинг, па они нису ни излоге били у стању да разбију".

У праву сте, не желим сагету републику Српску, а још мање сагету Србију.

Нажалост, катастрофалну грешку Србија је направила 5. октобра када је срушила државника Милошевића и довела антидржавнике на власт.

Од тог тренутка Срби из Србије су изложени менталном терору који је помутио здраве резоне и релативизовао национална осјећања. На крају крајева телевизија као што је Б92 има националну фреквенцију, у РС би нешто такво било немогуће.

Након свих ових година терорисања и препадања грађана санкцијама, бомбардовањима, изолацијом и осталим глупостима, замлаћивања ЕУ интеграцијама, народ је уплашен. Несигуран.

Зато и Тома мора имати такав став. Тако узима Тадићу гласове. Они храбрији Срби, којима се такав Тома гади, гласају за СРС и ДСС. Вук сити и све овце на броју
Препоруке:
0
0
76 четвртак, 10 фебруар 2011 11:39
брм
@ БРМ @ GOSN PRINCIPIJELNI 2 део
„Шта ћете с банкама-пијавицама, и тајкунима-пљачкашима?“.
поклонићу им још коју луку београд.. привартна иницијатива је супериорна, зар не видите како ови моји газдују Колубаром..
„Докле ћемо да Бриселу дајемо ропску послушност данас, за магловита обећања да ћемо нешто добити за 20 година?“
па бар јопш 20 година..док деца моје десне руке не доживе пензију у европким институцијама где их је запослио
„Шта ћете са Санџаком и Зукорлићем?“
ја сарађујем са другим муфтијом коме сам дозволио да прогласи Србију за исламску државу (јер само силамске државе ијмајуј самосталне исламске заједнице)
„Шта ћете с Војводином и Пајтићем?“.
ја сам их и створио кад сам у новом уставу обновио покрајине..они су само фигуре, ЈА САМ ОТАЦ СУВЕРЕНЕ ВОЈВОДИНЕ..срам их било што ми узимају заслуге
Препоруке:
0
0
77 четвртак, 10 фебруар 2011 11:42
брм
„Како ћете да зауставите другосрбијанско убијање српске културе и српског идентитета?“..."
не брините, мој министар Вуксановић је већ прогласио бошњачки за језик и топ званичан, а поставили смо јаку личност, великог Србина за директора народне библиотеке...

„Како ћете да зауставите демографско изумирање овог народа?“.
смањењем накнада трудницама
Препоруке:
0
0
78 четвртак, 10 фебруар 2011 11:52
Mile
Odličan tekst sa potpuno tačnom dijagnozom pojave organizacije SNS na srpskoj političkoj sceni. Ne verujem, nažalost, da je većina prisutnih na pomenutom mitingu bila u svojstvu pripadnika SNS. Bojim se da je tu bilo dosta medijski sludjenih i zavedenih nezadovoljnika koji jednostavno nemaju drugu mogućnost da svoje nezadovoljstvo izraze sem na ovako kontrolisanim i manipulisanim mitinzima čiji je osnovni cilj upravo "da se Vlasi ne dosete".
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 10 фебруар 2011 12:49
Гојко
@ slobodan 45

У праву сте за програме странака.

Милошевић је обећао "шведски стандард", Коштуница је давао реч, Тадић нема шта није обећао.

Све те декларативне идеје су биле само празна прича.

Уосталом, сваки озбиљнији програм, који није замагљен уопштеним обећањима, је неразумљив за лаике.

99,9% грађана Србије не зна ни основне појмове у економији - шта је еластична/нееластичма тражња за робом, шта значи есконтна стопа...

Сад ће неко гомили лаика да улази у детаље, које не разумеју, да би нешто доказао.
Препоруке:
0
0
80 четвртак, 10 фебруар 2011 12:51
psihodrama
Posle odgledanog mitinga, misljenja o tome iznetih u sredstvima informisanja i komenentara koji slede, moj utisak je da je od ove UZASNE vlasti gora samo njena kopija u vidu SNS. Oni su , to je sada jasno kao dan, izmisljeni da produze zivot kompradorskom rezimu kad dodura do duvara. A bice da se to upravo desava. I sta nam je ciniti? Ako nista drugo, ne nasesti na podvalu. Ako Srbija ovom UZASU nema alternativu, onda znaci da se jos nije ispunilo vreme. Inace, miting i sve price oko njega doneli su samo jednu zanimljivost: obrusavanje na DSS (koja pritom glasa ne pusta, sto stvar cini zanimljivijom i dramaticnijom), prvo lapsusima govornika na mitingu, a onda i u nicim izazvanim komentarima kojekude, pa i ovde. Meni je od svega najzanimljivije pitanje zasto ima toliko onih koji propricu i brinu se da ce Kostunica pasti ispod cenzusa. Ja ne vidim da se on potresa oko toga. Zato, ne berite brige. Ili, jos logicnije, glasajte za njega, pa da se ne sekirate.
Препоруке:
0
0
81 четвртак, 10 фебруар 2011 13:50
Биљана Николић @Тореадор
Какав је то митинг где се гладни радници позивају да се боре за права Карића?


Јел митинг био уплашени и гладни народе отерајмо њихове тајкуне да би се наши тајкуни вратили у земљу Србију?

И какве везе има ОВАЈ СНС са ОНИМ МИЛОШЕВИЋЕМ на кога се позивате, осим Богољуба Карића, новог идола гладних радника Србије?

На изборима 2008ме, и поред испирања мозга који сте навели, СРС као најтврђа опција отпора западу, добио 78 посланички места, ЗНАЧИ НЕМА ПОМЕНА О СТРАХУ НАРОДА као РАЗЛОГУ стварања проевропског СНСа. Много логичније је појачати патриотску политику, ако заиста верујеш у њу. Проевропску политику мењати проевропском политиком је илузорно.
Узимањем Тадићевих бирача, ти постајеш њима одговоран,а њих занима ЕВРОПА.

Ко се пред једним клања, другом показује леђа.
Препоруке:
0
0
82 четвртак, 10 фебруар 2011 13:56
Freya
Sta ste se,bre, svi okomili na Kostunicu i njegovu DSS? Ja cu bas iz inata da ga biram!
Препоруке:
0
0
83 четвртак, 10 фебруар 2011 14:03
Биљана Николић @slobodan45
Па шта ће нам онда и школе - деца преписују од памтивека и шапућу једни другима. Ко да је то тешко. Лепо да им дамо наштампамо дипломе по жељи ко шта хоће да буде и готово. Ионако им 90% градива неће требати у животу.
Шта ће нам држава, и овако сви краду, распустимо државу и немамо више око чега да се свађамо.

Или можда да позовемо Шварцнегера да нам буде вођа и готово - и европљанин и американац и јак и филмска звезда и прича стране језике (бар знамо зашто га не разумемо)...
Препоруке:
0
0
84 четвртак, 10 фебруар 2011 14:29
slobodan45
istina je često bolna, a u nedostatku argumenata, primite moj...savet: lepo sednite, možete i da legnete i razmislite o svemu i to bez negativne energije, onda napišite svoj komentar.smislite nešto, a ne epp pljuvanje, to više ne prolazi, verujte mi.napišite konkretan predlog.ja svoje pišem već par godina, unazad, ali đžaba.međutim, uporno i dalje pišem.na primer, moj je predlog da se smanji broj poslanika, od pre 3-4 godine, ali ne na ovaj način.srbija je mala i sve treba smanjiti, bukvalno sve, osim pokretanja proizvodnje, mnogo discipline, znači zakona i tako redom...prvo bih gradio zatvore, a možda i ne bih.možda bi kod mene zatvorenici služili kaznu na njivama, radilo bi se smenski, a jedan krevet bi koristilo troje ljudi...to je to.što se tiče škola, jer se upravo takvo prepisivanje i događa, a o podmićivanju i kupovanju diploma da ne pričamo...srbiju spašava samo istina i srpski domaćini NIŠTA I NIKO DRUGI!!!ZAPAMTITE OVO, AKO KO DOŽIVI SREĆNU SRBIJ
Препоруке:
0
0
85 четвртак, 10 фебруар 2011 14:38
цдј
Горан Станковић
Знате ли Ви да је сваки члан Скупштине биран на изборима од стране грађана, значи има политичку тежину да удари песницом о сто и каже ДОСТА..
.

Грађани на изборима, колико је мени познато нису бирали "чланове Скупштине", већ политичку партију, а грађанима је био познат само тзв "носилац листе". Ко је на листи те политичке партије није знало 99% грађана Србије.

Међутим данас у скупштини Р. Србије имамо посланике који припадају партији која уопште није била на изборима, а на сајту скупштине се воде да припадају СРС.

Да зло буде веће, та странка, са таквим тумачењем политике и права, треба да буде будућа власт у Србији. Ево, ја вам сада кажем: ЈОЈ СРБИ, ЗАИСТА ЗАСЛУЖУЈЕТЕ СВЕ ОВО ШТО ВАМ СЕ ДЕШАВА.
Препоруке:
0
0
86 четвртак, 10 фебруар 2011 15:01
Биљана Николић@slobodan45
Колико вас има под овим ником? У прошлом коментару са истим ником, стоји sledeći argument je: nemaju program!?ima li šta lakše na ovome svetu, nego u srbiji prepisati neki program, malo ga nafilovati i eto programa.ideš, vređaš prvu, drugu,treću srbiju, lažeš i postaneš glavni baja?jel to program?

а онда исти на моју надоградњу његовог става исти ник одговара
...napišite konkretan predlog.ja svoje pišem već par godina, unazad, ali đžaba.međutim, uporno i dalje pišem....

Па јел требају програми или не требају? Ако не требају онда зашто Ви пишете.
Ако требају, зашто СНС не послуша ваш савет -lepo sedne, može i da legne i razmisli o svemu i to bez negativne energije, onda napiše svoj - ПРОГРАМ и представи га бирачима?
Препоруке:
0
0
87 четвртак, 10 фебруар 2011 15:22
@Freya
I meni dodje isto! Pa nesto mislim da nije sve ovo lukavstvo Vojinih pi-ar-ova, kad svu vodu na njegovu vodenicu guraju. "Sova " drema, a sto i ne bi, kad se ovi ubise radeci za njega.
Препоруке:
0
0
88 четвртак, 10 фебруар 2011 16:55
slobodan45
ozbiljna politika je veoma odgovorna i domaćinska stvar.veoma kompleksna kao i pisanje slobodan45, koje je kompleksno.znači, možete vi, da izvrćete misli do besvesti, ali slobodan45 jasno piše o svemu.napisao je šta je napisao, čitajte.svi su loši, neko više, neko manje.slobodan45, valjda ima pravo, kao i svi građani, da iznosi svoje mišljenje, da kritikuje, itd...možda zaista ima više slobodana45, ja bih to voleo, jer znam da bi onda srbija bila zemlja poštenih domaćina.ovako, vama je nejasno, da slobodan čovek može da razmišlja slobodno i da ima za pojedine životne teme iste stavove i kao sloba milošević i kao điki i kao boris i kao šešelj i kao voja i kao toma, itd.ISTO TAKO, MOŽE I DA VIDI, DA SU ISTI NAVEDENI, IMALI MNOGO PROPUSTA, GREŠAKA, ITD...da li to može biti jasno, ako niste, čipovani robot, obojen svim bojama ovog sveta, ili ako su vam razum pomutile sve loše stvari u poslednjih 20 godina?meni je jasno.
Препоруке:
0
0
89 четвртак, 10 фебруар 2011 18:22
hehe
Odlično rečeno - DS kaže "EU nema alternativu!" , a SNS kaže "ЕУ нема алетернативу!". Иста парола, само Борис латиницом а Тома ћирилицом! СЈААААЈНО!!!!
Препоруке:
0
0
90 четвртак, 10 фебруар 2011 21:16
Mićko
Najjače je to što će S.A.R.S i Marčelo da podnesu tužbu zbog bespravnog puštanja njihove muzike na mitingu. Marčelo kaže otprilike ovako, parafrazoraću ga : Sva priča na mitingu se vrtela oko poštenja. I dok se ta priča pričala mažnjavali su mi pesmu. Poštovanje intelektualne svojine - nula bodova. A poderaše grlo preteći lopovima.
I...Marčelo je tu zab'o u rašlje.
Препоруке:
0
0
91 четвртак, 10 фебруар 2011 22:28
Тореадор
Па није баш тако Биљана. СРС је увијек био најјачи, али никад довољно најјачи.

Увијек је било тако близу а тако далеко.

Понављам, ако послије признања Косова од стране већине ЕУ земаља није довело до Тадићеве катастрофе, онда је о томе тебало добро размислити.

Како год, ја сам задовољан перспективама српске политичке сцене.

Чак је и добро да се ствара атмосфера линча против СНС-а јер ће тако ДСС и СРС прећи цензус а то је од изузетне важности.

Размишљам да се и сам придружим том таласу да се нацинални гласови не би изгубили у странкама које би евентуално остале испод цензуса.
Препоруке:
0
0
92 четвртак, 10 фебруар 2011 23:53
Биљана Николић @Тореадор
Ја сам реаговала на Ваш став да је због страха у народу СНС напустила политику СРС и окренула се Тадићевим гласачима. Није имала никакву потребу за тим. Ако је формирање владе у питању, данас је СНС (СА ОТЕТИМ ТАДИЧЕВИМ БИРАЧИМА, ДИЈАМТРАЛНО СУПРОТНИМ СТАВОВИМА И ОБАВЕЗАМА ПРЕМА ЕВРОПИ) у истом проценту гласова (као раније СРС са националном политиком) што значи да се опет мора "удати или оженити" са неким кога јој тата Европа изабере.
Национална идејабез обзира на међупаријске разлике како најбоље спровести ту идеју, много је изгубила оваквим преокретом СНСа. Кад радикал каже да је Европа ПРИХАТЉИВА, то је бомба у глави, а запад је управо то и хтео.
Препоруке:
0
0
93 петак, 11 фебруар 2011 00:08
Биљана Николић @Тореадор
И није ово линч СНС, већ слободно, објективно сагледавање СНСа, БЕЗ СТРАХА И СЛУЂЕНОСТИ због спиновања Б92.
Препоруке:
0
0
94 петак, 11 фебруар 2011 03:01
Opanak
Било је око 80000 према франспресу, велика масаа за поштовање,кажу на ББЦ телевизиији. Немојте смањивати , омаловажавати, па ни тај Коштуница реално ништа није урадио за Србију, побегао је са престола кад је било најгоре за одлучивање о Косову.
СРС се распала, каква је то странка кад је напусти пола посланика због Николића!
Имам велике резерве према Николићу и Вучићу, надобудном, али они су нешто покуашали, извели народ. Нека изведе народ Коштуница, Тодоровића.
лако кјекритиковати унапред, као и анализирати уназат као генерали после битке.треба сачекати , па са киме ће ДСс на изборе!? И СНС не може сама да освоји и она м је упућена на ДСС.
Али сујета је чудо!
Препоруке:
0
0
95 петак, 11 фебруар 2011 09:39
Тореадор
Опет не разумијете Биљана.

ПОгледајте колико у збиру имају СНС и СРС и схватићете да је то много више него што је имао СРС као самостална странка...

Ово је чист добитак. Тадић изгубио несигурне бираче које је добијао страхом, а национални бирачи су остали гдје су и били, само је питање да ли је то СРС, СНС или ДСС.
Препоруке:
0
0
96 петак, 11 фебруар 2011 10:46
Биљана Николић@Opanak
Онај ко носи опанак не пише латиницом. Не маскирајте своје европејство.

Динкић је понудио 1000 евра и 150000 гласача је потрчало за њим. У здрављу трошили и потрошили добијено!
Николић је на повратак Карића,који ће да реши питање незапослености и нахрани народ окупио мање од Динкића? Значи мораће још да "ради и нуди". У здрављу јели зелену салату!
Препоруке:
0
0
97 петак, 11 фебруар 2011 11:00
slobodan45
ne volim to sabiranje i oduzimanje, na neviđeno, ali komentator TOREADOR je, verovatno u pravu i to je dobra, zdrava polazna osnova, bez obzira na šikaniranje "elita" i "proevropskih kulturnih i naprednih građana".zaljubljenost i lebdenje komentatorke biljane je simpatična, čak mislim, da je poštena i da nije čipovani robot.samo je nasela na medijske manipulacije, unazad 20-30 godina...
Препоруке:
0
0
98 петак, 11 фебруар 2011 11:04
Биљана Николић @Тореадор
Узимањем Тадићевих бирача, ти постајеш њима одговоран,а њих занима ЕВРОПА.
Ко се пред једним клања, другом показује леђа.


Апсолутно нисте у праву, осим ако не сматрате да су се Тадићеви бирачи(отети европејци) претворили у прикривене радикале. То је научна фантастика.
Препоруке:
0
0
99 петак, 11 фебруар 2011 11:08
Биљана Николић @Тореадор - СА ДОПУНОМ И ИСПРАВКОМ
Апсолутно нисте у праву кад твредите да је са ОВАКВИМ СНС патриотска опција јача, осим ако не сматрате да су се Тадићеви бирачи(отети европејци) претворили у прикривене радикале. То је научна фантастика.

Узимањем Тадићевих бирача, ти постајеш њима одговоран,а њих занима ЕВРОПА.
Ко се пред једним клања, другом показује леђа
.
Препоруке:
0
0
100 петак, 11 фебруар 2011 11:13
Pera iz solitera
u vreme mitinga propozicije lift u mom soliteru nije radio tako da sam peske isao na komemoraciju. bice da ga je neko namerno pokvario da narod ne bi prisustvovao. sumnjam na neke clanove koalicije. bogami cu i ja da ga pokvarim kada oni budu imali miting. pa ce fino da idu peske u Evropu, a ne da se voze.
Препоруке:
0
0
101 петак, 11 фебруар 2011 11:18
ben
Ona politicka partija koja zeli da spasi Srbiju mora da ima u svom programu prijedloge za;istnsku regionalizaciju,a ne neki komunisticki model AP, uporno brani teritorijalni integritet,poveca porez na profit(sadasnja stopa od 10% je destruktivna),unaprijedi ekonomsku saradnju sa Rusijom (povecanje izvoza),zaustavi privatizaciju Komercijalne banke,Telekoma,EPS-a,insistira na vojnoj neutralnosti,podrzava i razvija Republiku Srpsku,uvede javnu kontrolu finansiranja svih NVO-a i medija,plan razvoja poljoprivrede(u Srbiji nema mlijeka??),zabrani sulude kes kredite,poveca izdavanja za obrazovanje,zdravstvo,itd itd .
Gdje je program SNS-a,Vulina,Karica i ostalih????
Препоруке:
0
0
102 петак, 11 фебруар 2011 11:32
slobodan45
samo istina spašava srbiju, a ona će urediti i pokretanje proizvodnje, urediće život, stvaranje realne dobiti, PRAVNE DRŽAVE, itd, a ako jedna IMPERIJA to sprečava, onda se moramo okrenuti drugoj IMPERIJI.valjda nas neće ponovo bombardovati, a ako je tako suđeno...kad sam bio mali, igrao sam najbolje u mnogim sportovima, ali nisam uspeo da postanem poznati sportista...šta mislite, zašto?da li sam, ja, realno, bio najbolji, ili je splet okolnosti, politika, ili NIsam bio najBOLJI?ili je istina, negde na sredini?ILI NIJE BILO KOGA, DA ME POGURA?ILI SAM ODBIJAO, PRIJATELJSKU POMOĆ?DAKLE, od teksta smo se udaljili, sa pravom, ali mnogi građani žele da ova laž, ludilo i samouništavanje prestane...SAMO ISTINA SPAŠAVA SRBIJU!!!
Препоруке:
0
0
103 петак, 11 фебруар 2011 11:53
@Opanak
Cudo je i zamena teza. A cudno je da jedan Opanak ne zna tako ociglednu istinu: u Srbiji danas javno okupljanje u tolikom broju dozoljeno je samo miljenicima i korisnicima vlasti(zar nisu od vlasti dobili i besplatan prevoz!?). Ako se ko drugi drzne- eto mu "patika za....", navijaca i ostalih rusilaca mira i demokratije.Pitate li se gde su nestali svi ti huligani odjednom, da ni jednog nije bilo na mitingu koji organizuje Toma.On se pokazao jaci i organizovaniji od drzave onomad kad su bili jedan na jedan i policija nije uspela da spreci rusenje mog Beograda! Vidite, puno ima pitanja koja ne pominjemo i odgovore ne zelimo da cujemo.To sto su se Kostunici dogodile "patike za Kosovo" samo govori kolika je zaista bila njegova realna moc tada kao zvanicnog nosioca vlasti, a koliko se zaista ta vlast valja iza kulisa. Zato je uradio jedino ispravno i moguce da mandat vrati narodu. Tako vam je to sa demokratijom. Trazili ste- gledajte!
Препоруке:
0
0
104 петак, 11 фебруар 2011 11:55
Биљана Николић @slobodan45
zaljubljenost i lebdenje komentatorke biljane je simpatična...samo je nasela na medijske manipulacije, unazad 20-30 godina..

Вама је "симпатично лебдење под медијским манипулацијама" мој протест испред скупштине због усвајања декларације о Сребреници, дељење плаката и књиге Стефана Каргановића "Истина о Сребреници", а "чврст патриотски став" вам је излазак СНС са гласања о тој резолуцији и двогодишње "проституисање са Европом?

Унапредили сте ме из "чипованог робота" у "заведену"?

Моја глава и моји ставови су само моји и за Србију. Не прилагођавам их било којој политичкој партији на штету Србије и свог народа.
Препоруке:
0
0
105 петак, 11 фебруар 2011 12:11
Доктор
Наши људи имају лош обичај да се у политичком размишљању пре свега орјентишу према политичким актерима а не према самој проблематици. Имају осећај да ће повредити лични интегритет ако по неким питањима одступе од мишљења свог Изабраника. Нажалост, када сте окупирана држава попут Србије, морате научити да се водите политичком логиком која је увек уперена против вашег окупатора, а према самим политичким актерима морате имати хладан и флексибилан однос. Стога, маните се оцена на основу минулог рада и гледајте реалност:Тома и Вучић су издајници, маните то што су вам пријемчивији јер су вам некако "нашкији" издајници, маните се суманутог хваљења или мржње према Коштуници зато што је неспособан или зато што вам је сменио Председника, јел ипак није толко велика шанса да ДАНАС има дил са Америма, и на крају гласајте за СРС не зато што их волите већ што је код њих ипак најмања шанса да ће постати издајници и најмања шанса да ће ваш глас неким чудним путем отићи Америци.
Препоруке:
0
0
106 петак, 11 фебруар 2011 12:57
slobodan45
iskreno se izvinjavam komentatorki Biljani.žao mi je, možda sam se ja pogubio u prevelikoj želji, da srbija, što pre, postane, srećna zemlja.priznajem, pogrešio sam.povlačim sve što sam rekao i neću više komentarisati.neka ostali građani dobiju prostor za iznošenje kritika, pohvala.stvarno sam u zabludi da su svi loši, da imamo, ne samo patriote, nego da imamo i izdajnike, itd...odoh da lepim parket, šijem opanak, a možda i da naučim da pišem ćirilicom, jer priznaćete, to je najvažnije stvar u rešavanju srpskih problema.miting je bio fatamorgana.nije bilo programa i svi su oni izdajnici.sada su mi se otvorile oči.voja je genije, koji čeka, da narod progleda, ili da se vrati šeki živ iz haga.pozdrav.kome je do morala u politici, neka ide na NSPM.
Препоруке:
0
0
107 петак, 11 фебруар 2011 15:51
@slobodan45
miting = EKSKURZIJA sa sendvičima

nemaju program = nisu imali kad da ga napišu, morali su da prave sendviče

izdajnici = kako za koga, za Štefana Filea su odgovarsjući sagovornici iako su u opoziciji.

Bolje da radite to što ste naveli, nego da propagirate SNS.
Препоруке:
0
0
108 петак, 11 фебруар 2011 16:20
Веља
Игноришући све аргументе који показују да је СНС у свом односу према политици коју нам диктирају Вашингтон и Брисел истоветна ДС-у (можда још и гора), поборници СНС-а ће нам стално овде мењати тему истичући како СНС има подршку а ДСС нема.
Да појаснимо нешто: није спорно то да СНС тренутно има много већу подршку од ДСС-а и да ће вероватно и освојити власт. Није спорно ни то да ДСС без подршке народа не би требало да влада (што је уосталом Коштиница и показао вративши мандат народу). То све није спорно, али то не значи да ДСС и друге националне снаге сличног курса, треба да се одрекну борбе за афирмацију својих политичких ставова, ако верују у исправност истих. ("није битна сила која ме прати, већ колику светињу браним")
ДСС и СРС су опозиција првенствено евроатланској политици и свим носиоцима такве политике, били они формално у власти или не. Тако да је потпуно бесмислено очекивати од ДСС-а да се интерној борби за превласт две евроатланске инстанце сврстава уз било коју.
Препоруке:
0
0
109 субота, 12 фебруар 2011 00:34
Један пажљиви читалац
"Напредњаци" прочитајте актуелни тест Ане Филимонове о "Јужном току" на овом сајту!
И што толико жучи према Коштуници који "неће прећи цензус"?
Препоруке:
0
0
110 субота, 12 фебруар 2011 11:15
slobodan45
@slobodan45

KADA JE POČEO SUNOVRAT SD CRVENE ZVEZDE, PRVE REAKCIJE SU BILE, DA SU KRIVI NAVIJAČI PARTIZANA, UPRAVA PARTIZANA, VLAST U SRBIJI, SVI DRUGI SU BILI KRIVI, SAMO NE LJUDI IZ ZVEZDE, ITD...
ja sam svoj parket izlepio već, opanke završio, naučio i ćirilicu da pišem( praktičnije mi je da nastavim latinicu...)ali sve ostade isto u srbiji i posle jutarnjih vesti...i dalje se laže i dalje se želi na vlast samo radi vlasti i ličnog prosperiteta, a ne opšteg i dalje se podmeće, da ljudi promovišu sns, da se jedu sendviči, kojih nema u srbiji za toliki narod, a ne kaže se prava istina, da je došlo do "balčaka"...dogorelo...došli smo, do jednog kraja, priznali, ili ne priznali.promena će biti sigurno, samo je pitanje, da li na bolje, ili...
Препоруке:
0
0
111 субота, 12 фебруар 2011 11:50
slobodan45
trebaju nam egzakni podaci, činjenice i ništa više od toga, da shvatimo sve što nas zanima...i ko pravi propagandu, a ko iskreno želi boljitak
Препоруке:
0
0
112 субота, 12 фебруар 2011 12:31
Веља
@слободан45

promena će biti sigurno, samo je pitanje, da li na bolje, ili...

са СНС-он може доћи само до промена на исто. Читава улога СНС-а је у томе да обезбеди да промена власти не донесе никакву суштинску промену.

Али је узалудно са вама расправљати кад у вашим коментарима нема ни покушаја да се одговори на конкретне критике на рачун СНС-а које упуте други коментатори. Мислим да је безобзирно са ваше стране да се, кад већ немате одговоре, и даље јављате, као да тобож учествујете у овој расправи.
Препоруке:
0
0
113 субота, 12 фебруар 2011 13:20
slobodan45
g.veljo, ja sam igrao odlično šah nekad, volim matematiku, statistiku, itd...hoću da kažem, da mi logika i kombinatorika, nisu nepoznate stvari...vaša je logika, da se kritikuje jedna stranka, koja je u opoziciji!?jesu to Vaši argumenti?i pretpostavka, da su oni izdajnici, jel tako?e, pa, ako imate memoriju, setite se događaja od pre 05.10....pa izvlačite zaključke.međutim, nije ni to bitno.vlast kaže, da u srbiji mora da se desi PREOKRET.slažem se 100% sa tim stavom.prirodno je, da taj preokret izvrši neko drugi, jer je vlast imala sve šanse ovoga sveta, ali jednostavno, nije sposobna za to.g.veljo, a onaj, koga vi branite je najmanje sposoban za tako nešto.e sad, vaš savet neću poslušati iz nekoliko razloga: nije dobronameran, nije iskren, retrogradnog je polaza, a i demokratija ima svojih pravila, zar ne?ili, da svi, koji mislimo drugačije, ućutimo i da slušamo lažne kritike i pokašaj, da se ostaci poštenih grašana u srbiji, opet, napravi budalama...no pasaran.
Препоруке:
0
0
114 субота, 12 фебруар 2011 13:48
Веља
слободан45

Ваш последњи коментар је потврда мог закључка о вама саговорнику у расправи. Поново сте коментарисали питања која нико није поставио.

Аман, бре, јел можете ви нама рећи пре свега у чему је разлика између СНС и ДС?

Ви очито немате прави одговор на ово питање па онда пишете нешто, што вам пада на памет, а што нема везе свезом.
Препоруке:
0
0
115 субота, 12 фебруар 2011 14:36
slobodan45
g.veljo, aman, bre, znam da je razlika između ove dve stranke, to, što je jedna na vlasti već 10 godina, u raznim oblicima, a da ova druga nije u vlasti, nego je u opoziciji.to je jasno svima, koji imaju imalo mozga.da li je, ova druga stranka dobra za srbiju, JA NEZNAM, ali ZNAM, da NIKO nezna, KAKO BI ONI RADILI, možemo samo da pretpostavljamo, da pretpostavljamo, na osnovu predrasuda...kako ZNAM, da od ovih današnjih stranaka na vlasti, nema gorih na ovome svetu, mogu da se NADAM, da će neke NOVE STRANKE, POKRETI, doneti neki boljitak srbiji.
g.veljo, nemojte živeti u zabludi, da sam simpatizer neke stranke, ponoviću, SVI SU LOŠI.međutim, priznaćete, sns je nova stranka, sa poznatim facama, koje nikad nisu bili na vlasti.TN nikad nije kreirao vlast u srbiji, a ni AV.nikad.istina, zar ne?logično, zar ne?g.veljo, to nas čeka u budućnosti, stalne promene, kao nekad u italiji...
Препоруке:
0
0
116 субота, 12 фебруар 2011 14:56
Биљана Николић @Slobodan 45
"sns je nova stranka, sa poznatim facama, koje nikad nisu bili na vlasti.TN nikad nije kreirao vlast u srbiji, a ni AV.nikad.istina, zar ne"

НЕ НИЈЕ ТАЧНО итекако није тачно!

И молим Вас, пошаљите писмо Ани Филимоновој, јер је у заблуди да је СНС против Русије, чак је у тексту таксативно навела све изјаве и потезе СНСа који то ДОКАЗУЈУ. Вероватно је и Ани Филимонова чиповани робот чим може да напише цитирам

"Неколико речи о предисторији 'антируског демарша' Српске напредне странке..... Нова странка је у потпуности одустала од идеологије радикала и прогласила својим спољнополитичким приоритетом укључивање Србије у Европску унију. На унутрашњем плану изразита карактеристика СНС је непостојање политичког прграма, који је замењен сетом парола, које су по свачијем политичком укусу."
Препоруке:
0
0
117 субота, 12 фебруар 2011 18:01
slobodan45
neznam koje ana filimonova i ne interesuju me strani državljani i strani političari, manjeg kalibra od vladimira putina.samo sam tvrdio jedno i ostajem pri istini, pri notornoj činjenici: TN nikad nije kreirao politiku srbije, možda je šešelj, sloba, điki, voja, boris i ostali, ali toma nikolić, nikad nije kreiraо politiku srbije, ostavljam drugima...
Препоруке:
0
0
118 субота, 12 фебруар 2011 18:12
slobodan45
i još nešto: neko pokušava, da mi onemogući pristup NSPM.pitam se, ma ko li je to...
Препоруке:
0
0
119 субота, 12 фебруар 2011 19:38
Биљана Николић
Аха значи док Путин не распише пеферендум који ће потврдити да је СНС антируска партија, Ви ћете тврдити супротно.

Да нисте Ви у ствари из Г17*, И ОНИ ЗАГОВАРАЈУ ТЕЗУ ДА ДИНКИЋ НИЈЕ КРОЈИО ПОЛИТИКУ У СРБИЈИ па би га за премијера.
Препоруке:
0
0
120 субота, 12 фебруар 2011 22:12
глиша
@slobaodan45

Ви сте прави демократа, веома сте неозбиљни и заљубљени у вашу "памет", мисили су Вам потпуно апстрактне и контрадикторне. Прави пример "experta".

100% сам убеђен да такви људи не могу ништа корисно направити за свој народ. Такви су одлични сарадници оних иза завесе.
Препоруке:
0
0
121 недеља, 13 фебруар 2011 01:55
slobodan45
uputili ste mi, skoro, najveću moguću uvredu sa onim G pa neki broj čuvenih "eksperata"...g.biljana, vama nije jasno, da može i običan građanin-patriota, da iznosi svoje mišljenje, odnosno, da kritikuje, razne podmetačine, po svom ličnom nahođenju, a da nije član nijedne stranke.ovo što pišem, ima smisla, ako ste pošteni, ako niste zlonamerni.za poštenje neznam, ali da ste ostrašćeni maksimalno, to se vidi.opet vam kažem, ovo je priča za epp programe, nema veze sa našom, budućom, nadam se, srećnom srbijom.ovo je sve surova borba za vlast, a niko ne misli na građane srbije, na budućnost naše dece. pljuje se po nekome, ko nije na vlasti, ko ne odlučuje i ko nije odlučivao poslednjih 11 godina.meni prolazi život i gotovo je, ali mi je žao naše dece, ako razumete srpski.zašto na mitingu, nije izašla sva opozicija, ako uopšte postoji?da li se sećate, ranijih događaja?i čemu su vodila ta "trvenja"?to isto, neko želi opet.taj neko, nije dobronameran, pa sad vi razmišljajte...svojom glavom!
Препоруке:
0
0
122 недеља, 13 фебруар 2011 04:39
Pera
Morate znati pravila igre koje okupacione Americke
Cionisticke (Hazarske) glavesine primenjuju na
izborima u Americi,ili bilo kojoj Evropskoj ili zemlji pod njihovom kontrolom.
Svi kandidati su uvek njihovi ljudi,pa narod moze da bira kolko hoce,ali uvek njihov covek pobedi.
Sta mislite dali ce dopustiti nekom Tomi da pobedi
ukoliko nije njihov "covek"?
Препоруке:
0
0
123 недеља, 13 фебруар 2011 09:30
@slobodan 45
Проблем је што је Николић неће кројити политику ни када освоји власт (ако је освоји).Кројачи ће остати исти, народњаци ће само продавати готова одела.
Препоруке:
0
0
124 недеља, 13 фебруар 2011 12:50
Биљана Николић@slobodan45
зашто вас вређа кад неко прихвати ваш начин сагледавања чињеница? Код Вас константно црно по потреби постане бело, за шта једног критикујете, за исто то свог пулена хвалите, и тако у круг. Размишљате ли колико пута сте Ви друге увредили разноразним етикетама и трвдњама које немају ама баш никакво упориште? Ако сами инсистирате на таквом начину разговора, немојте кукумавчити кад Вам се он врати попут бумеранга.
Препоруке:
0
0
125 недеља, 13 фебруар 2011 17:22
Станимир Трифуновић
Коментарисаћемо ми још!

Само да би се један човек вратио
Препоруке:
0
0
126 недеља, 13 фебруар 2011 19:17
slobodan45
sav uplakan se slažem sa komentatorom, koji kaže,da ćemo još komentarisati...naročito sledi analiza, posle izbora...
Препоруке:
0
0
127 недеља, 13 фебруар 2011 19:58
Веља
@слободан45

g.veljo, aman, bre, znam da je razlika između ove dve stranke, to, što je jedna na vlasti već 10 godina, u raznim oblicima, a da ova druga nije u vlasti, nego je u opoziciji.to je jasno svima, koji imaju imalo mozga


Из контекста целе рсправе, свакоме ко има мало мозга, јасно би било да се моје питање пре свега односи на идеолошку разлику између СНС-а и ДС-а. Ви на то питање наравно немате одговор који би оправдао ваш став да СНС треба да преузме власт. Уместо тога ви, по обичају, као одговор подмећете коментар на нешто што није суштина питања.
Али већ, ако је неучествовање у власти главна квалитативна разлика између СНС и ДС, онда што не гласати и за ЛДП? Па ни они формално гледано нису вршили власт, зар не?
Препоруке:
0
0
128 понедељак, 14 фебруар 2011 04:02
@slobodan45
Може се десити да тек после избора следи плакање.
Препоруке:
0
0
129 понедељак, 14 фебруар 2011 08:38
slobodan45
g.veljo, LDP, nije vršio vlast?ha,ha,ha.
Препоруке:
0
0
130 понедељак, 14 фебруар 2011 11:23
Веља
@слободан45

Објасните конкретно у ком то смислу и којој то мери је ЛДП вршио власт више него СНС?

Опет сте избегли да ми одговорите којај је идеолошка разлика између СНС-а и ДС-а?
Препоруке:
0
0
131 понедељак, 14 фебруар 2011 11:54
slobodan45
dakle, puno pozdrava redakciji i kome je do morala neka ide na NSPM.
Препоруке:
0
0
132 понедељак, 14 фебруар 2011 12:30
slobodan45
sns je SRPSKA NAPREDNA STRANKA, a ds je demokratska stranka.eto razlike, jedne..idemo dalje, sa nabrajanjem razlika.hajde sad vi...
Препоруке:
0
0
133 понедељак, 14 фебруар 2011 14:47
Веља
@слободан45

Оваквим одговором сте, на жалост, сами себе дисквалификовали као озбиљног и коректног саговорника. Што се мене тиче расправа са вама је завршена.
Препоруке:
0
0
134 понедељак, 14 фебруар 2011 15:59
@слободан45
sns je (gladan)napredni kurjak a ds je (polusit)demokratski vuk -
stanište - Srbija
Препоруке:
0
0
135 понедељак, 14 фебруар 2011 20:33
slobodan45
verbalni delikt?neeee...sačekajmo još malo...
Препоруке:
0
0
136 понедељак, 14 фебруар 2011 21:17
Доктор@слободан45
Ево шта смо до сада научили из двадесет коментара које је на овај текст оставио слободан45:
1.Да је дотични врсни математичар и одличан шахиста
2.Да СНС још није био на власти
3.Да су ДС и СНС две различите странке
А сада да видимо и питања за чије одговоре смо остали ускраћени:
1.Које су програмске разлике између ДС и СНС?
2.Како објаснити интензивне званичне и незваничне контакте напредњачких лидера са западним дипломатама?
3.Да ли постоји икакав индикатор да би напредњаци могли да не воде прозападну политику?
4.Да ли је онда грађанима потребно да после жутих пијавица наставе да финансирају читаву једну нову класу страначких апаратчика, домаћинских бизнисмена и задриглих директора?
5.Да ли да СНС подржавамо из чисте радозналости да бисмо видели какви ће бити на власти или ипак треба да имамо бар још неки додатни мотив?
6.Да ли је свако ко укаже на то да су СНС издајници аутоматски мора да буде ватрени присталица ДСС-а или СРС-а и зашто?
Препоруке:
0
0
137 среда, 16 фебруар 2011 15:29
Dejan
Naravno kontrolori. Svaka opozicija se trudi da bude kontrolor nezadovoljstva. Tako funkcionisu stvari.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер