субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

У Србији се припрема удар на „Јужни ток“

Kоментари (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 11 фебруар 2011 13:53
Angel
Jednom izdajnici vazda izdajnici. Posledica takve politike će biti da Srbija od Južnog toka neće imati nikakvu ekonomsku korist a da će poremetiti odnose sa jednim od retkih prijatelja - Rusijom. I to je sve što se može izroditi od ovakve bezumne ujdureme
Препоруке:
0
0
2 петак, 11 фебруар 2011 14:11
Milan
Obradovao me je ovaj text. Uvek cu glasati za stranku koju Rusija ne podrzava.
Препоруке:
0
0
3 петак, 11 фебруар 2011 14:40
саша р.
Не желим да подржим Николића и Вучића, јер је њихово опхођење према човеку који их је створио и уздигао, у најмању руку врло некоректно.
Као скоро сваки Србин, ја волим Русе.
Али, њихово понашање према Лукашенку постаје врло симптоматично. Човек који им је допустио да инсталирају ракетни штит у својој земљи, заслужио је да буде третиран на много коректнији начин. Насупрот томе, видимо честе нападе Путина и Медведева на њега. А врло шокантно је деловала последња Лавровљева изјава - да Лукашенко не поступа демократски према опозицији и невладиним организацијама - и то баш према онима иза којих стоји ЕУ и САД, оних који су мимо воље огромног броја гласача хтели да га сруше. Чудно, зар не?! Да ли и Русија, као и САД, жели око себе полтроне, преко којих ће моћи да музе све што јој треба. Евро - америчка бахатост нам је добро позната, али од Путина је ово врло изненађујуће и алармантно.
Препоруке:
0
0
4 петак, 11 фебруар 2011 14:50
ТОПОЉ
Томислав Николић,Александар Вучић и уопште њихова партија тзв.СНС,то је подвала Србији слична америчкој подвали СТАРТ.Само Русија није Србија и на ту подвалу неће насјести.Огромна је Русија,бескрајно велика,са преко 17 милиона квадратних километара,и веома је лако сакрити на тајне локације руско атомско оружје,посебно ново а приказати нешто друго, односно старије или чак ни то.Тако је то у озбиљној држави.А Србија,шта је са Србијом?Данашња Србија,то није Србија са славном српском традицијом и историјом.Ово је Србија која је већ одавно ушла у НАТО и мислим да у ауторском тексту поштоване Ане Филимонове недостаје ова констатација.Она је нажалост тачна и мора се смоћи снаге о њој проговорити.На политичкој сцени Србије су криминалци произведени у лабораторији петог октобра.Они који заслужују лисице на рукама и вишегодишње робије,они су власт у Србији.
Препоруке:
0
0
5 петак, 11 фебруар 2011 15:09
ТОПОЉ
Наставак...Вријеме је да се из Москве пооштри реторика према званичном Београду,односно актуелној власти.И госпођа Филимонова дала је овим својим ауторским текстом велики допринос.Ја сам већ једном написао да ту реторику треба пооштрити.Па доста је било лажних месија и њихових празних прича.Данашња власт у Србији се одрекла КиМ.То је примјер лоше државе.А примјер праве и одговорне државе је кад се званичмом Токију јасно стави до знања да не гура нос тамо гдје му није мјесто.Ријеч је о Курилским Острвима.Николић и Вучић али и њихова партија су неко коме треба ставити до знања да су најобичнији шпекуланти којима не треба ништа вјеровати.Најбоље је у Србији основати једну проруску странку.То је неко коме би ја вјеровао.Овим данас не вјерујем апсолутно ништа.Доста пута сам чуо:"Ех да је Србија имала атомску бомбу".И шта би се десило?Какви изроди владају Србијом,то би атомско оружје било предано у руке генералима из Пентагона.Они би њиме управљали. Ово је жалосна истина.
Препоруке:
0
0
6 петак, 11 фебруар 2011 15:34
kk
Напредњаци ће све мање моћи да седе на две столице. Многе странке у Србији заступају америчке интересе као и СНС, зашто се онда стиде тога? Када заступају тај курс онда ваљда и верују да је то добро и за СНС и за Србију. Ако и сами не верују у то што раде како да им бирачи верују. Овако им се цео програм свео да заједно са поштеним ЈУЛ-ом, Карићима и НС позивају на борбу против корупције. Реална ситуација у Србији је таква да ниједна странка не би смела ни да помиње корупцију у противничком табору, ако имају бар мало образа. То важи и за СНС, као и за све друге. Иначе, странка која контролише више медија је мање корумпирана и обрнуто. Жалосно , али истина.
Препоруке:
0
0
7 субота, 12 фебруар 2011 01:21
Svetislav Kostić
U tekstu, iz bilo kog razloga, izostavljen je itekako krupan „detalj“. Naime, da je direktno Boris Tadić taj koji kao predsednik Srbije već 7.septembra 2006. u Vašingtonu potpisao Sporazumom o statusu vojnih snaga SAD u Srbiji (SOFA).

U Vašingtonu tom prilikom Tadić je izjavio: “Moja filozofija je veoma jasna. Novo mesto Srbije u svetu je to da bude stožer kolektivne i bezbednosne arhitekture NATO-a“.

Druga izjava i Tadićeva poruka, glasila je: “Prošle nedelje sam puno radio na tome da naša Vlada odobri slanje jednog kontigenta vojske za operaciju NATO saveza “ISAF”, u Avganistanu.

Da Srbi ginu zarad globalističkih interesa američkih okupatora? Vlada Srbije tada nije ovlastila Tadića da zastupa ovakve stavove u Vašingtonu. To nisu učinili ni građani Srbije. Nakon ovih podaničkih izjava, Tadić je parafirao Sporazum SOFA. Američka strana može u svako doba da ga izvuće iz ladice.

Pomozi sam sebi, pa će i Bog da ti pomogne. A jer Srbi sami sebi ne pomažu, neće ni Bog Srbiji.
Препоруке:
0
0
8 субота, 12 фебруар 2011 01:36
Биљана Николић
Зашто је овај текст у хроници? Пребаците га међу текстове па да "развијемо мало ширу дискусију". Овде неће добити пажњу коју заслужује.
Препоруке:
0
0
9 субота, 12 фебруар 2011 17:55
Miloš Kikić
Ova žalopojka gospođe Filimonove neće mnogo pomoći da se ruske pozicije poboljšaju ovde. Bolje bi bilo da pogledaju kako to Amerikanci rade pa, ako mogu, ugledaju se na njih i daju gas do daske da nadoknade propušteno, a ako ne mogu onda da se pomire sa sudbinom. Šta drugo reći?
Препоруке:
0
0
10 субота, 12 фебруар 2011 18:12
Јован Стојковић Бабунски
Ауторки би било паметније да је аргументовано оповргла тврдње ове политичарке из СНС, а не да игра на карту дискредитовања њене партије.Овако ме оставља у дилеми да ли су тврдње можда и истините.
Препоруке:
0
0
11 субота, 12 фебруар 2011 18:15
Jasna
Ne bih rekla da su 2006.kada su potpisivani ovi sporazumi sa Amerikom ,kojima je kako Ana Filimonovna kaze Srbija priznala okupaciju,bili na vlasti ni Vucic ,ni Nikolic ,ni SNS .
Препоруке:
0
0
12 субота, 12 фебруар 2011 18:44
slobodan45
hoće li neko da mi objasni, koje potpisao ovaj "loš" ugovor za državu srbiju?koje bio tada na vlasti?nije baš najjasnije, u stvari, čini mi se, da je ovakvo ispiranje mozgova krenulo posle mitinga sns-a...čini mi se gore, nego za vreme čika slobe.
Препоруке:
0
0
13 субота, 12 фебруар 2011 18:59
Станимир Трифуновић
Дуго веје над Србијом. Много је трагова остављено...
Препоруке:
0
0
14 субота, 12 фебруар 2011 19:00
nataša @ Miloš Kikić
Gde vi vidite žalopojke? Gde vidite nenadoknadiv ekonomski gubitak za Rusiju koji može prouzrokovati bilo koja srpska vlada i njihova odluka?
Ja u ovom tekstu osim preciznih činjenica vidim i žaljenje za gorkom sudbinom srpskog naroda koji je izložen maltretiranju od raznih neprijatelja kojima idu na ruku pre svega vlasti, ali i deo opozicije koji se priprema da preuzme vlast.
Ono što je karakteristično za srpsko-ruske odnosa danas je da Rusija ima mali i skoro nikakav uticaj na srpsku politiku kasko državnu tako i ekonomsku.
Sa druge strane trgovinska razmena sa Rusijom i aktivnost naših građevinaca tamo je jedina svetla tačka današnje srpske situacije.
Srbija je u sveri energije zavisna od inostranstva pa e zavisna i nikada neće biti u tom smislu nezavisna.
Jedino što može da bira hoće li gas i naftu da kupuje od Rusa direktno ili će taj isti gas i naftu da kupuje od kvaziaustrijskih firmi, tj firmi u vlasništvu Tačija i Halimija sa sedištem u Beču.
Препоруке:
0
0
15 субота, 12 фебруар 2011 19:04
Милена Матић
све велике силе наступају са положаја хегемоније, то ваљда и врапци знају...да је наш однос према "браћи Русима" хистерично-незрело-контрадикторан, тога смо сви свесни....подржавам предлог једног од коментатора да би сами Руси требали да подигну улог, па да се зна шта они хоће - у суштини, ми знамо шта хоће Амери, али нисмо сигурни шта хоће Руси; осим једне БИТНЕ ствари - Руси не желе независно КиМ!!! да ли је то довољно да се мало спустимо на земљу, па колико смо се понизили према директним непријатељима?, могли би можда мало и према коалиционим партнерима?.....
На тај начин, армија САД и приватне војне компаније које сарађују са њом у Србији уживају право „правне екстериторијалности“. Баш као у окупираној земљи.
Ово ме брине!
А то да је у Србији манир забити нож куму у леђа, знамо још од Карађорђа! СНС је ПРОЈЕКАТ, и тај који га је написао и који га финансира сигурно не жели добро нашој Републици! Сретан вам био дан Републике, 15. фебруар!
Препоруке:
0
0
16 субота, 12 фебруар 2011 19:09
a4
A da nije u pitanju strah ucenjenog/ih haskim "sudom", a?
Препоруке:
0
0
17 субота, 12 фебруар 2011 20:01
Starac Milija
E pa sada dragi sugrađani zemlje Srbije naše pojedinačne snage su male, ali bez naše građanske podrške ništa ne biva. Setite se toga na sledećem političkom mitingu i na sledećim izborima. Setite se braćo da postoji naša odgovornost, i ako im ne damo podršku - ovi likovi iz SNS neće proći.
Препоруке:
0
0
18 субота, 12 фебруар 2011 20:24
aleksandar ,oslobodjen za malo
Ovo je raskrinkavanje pravo u centar mete, jos ako podsetimo ljude, kako je Toma govorio o Moskvi i ugovoru, i kako je glasao u skupstini za verifikaciju tog sporazuma, sadasnji salto mortale ne bi mogao da objasni ni Vucicu, sve u svemu bravo za obe Ane.
Molim komentatore patriote da pazljivije procitaju tekst pa da ga onda komentarisu,mozda nesto i nauce iz teksta, pa shvate da ne moramo da se uverimo da je neko prodana dusa tako sto ce mo ga pustiti bez borbe da dodje na vlast, onda bi valjda i vrapcima bilo jasno, nema Srbija vremena za jos jedan eksperiment in vivo.
Pozdrav svima koji misle svojom glavom !!!
Препоруке:
0
0
19 субота, 12 фебруар 2011 20:48
Биљана Николић
На велика звона СНС је објавио склапање протоколараног споразума СНС и ЈР као јасан знак руске подршке СНСу, а ТН је изјавио да ће учинити све на зближавању Србије и Русије. цитат са сајта СНС
У саопштењу се додаје да су стране изразиле спремност да подрже комерцијалне, узајамно корисне пројекте у области испорука енергената као кључног елемента енергетске безбедности Европе засноване на економском прагматизму, а не на политичкој ситуацији.
И нико други (ЕУ, САД)није заслужио слово критике да нас обмањује него само Путинова Русија!?
Препоруке:
0
0
20 субота, 12 фебруар 2011 21:20
Биљана Николић@Jasna и slobodan 45
Споразуми су ратификовани у скупштини Србије 2009 и за њих СНС није имао примедбе, али за гасни споразум, СНС има примедбе.

До ратификације су празно слово на папиру. Ако сте мислили да их прикачите Коштуници и његовој парламентарној већини, нисте успели.

Ако мислите ко је потписао и ратификовао "лош" гасни споразум - онда је одговор Коштуница.

Покажите мало више политичке писмености или мање бескурпулозноти.
Препоруке:
0
0
21 субота, 12 фебруар 2011 21:51
Jasna
@Biljana Nikolic
A vi pokazite malo manje ostrascenosti!
Ja podrzavam Kostunicin gasni sporazum sa Rusima i ne dopada mi se uopste ovo "cackanje"istog od strane Nikolica,ali ona tri sporazuma potpisao je Kostunica dr Vojislav ,tako da uzalud pokusavate da ih prikacite nekom drugom!
Препоруке:
0
0
22 субота, 12 фебруар 2011 23:17
Биљана Николић @Јасна
ЗАКОН О ПОТВРЂИВАЊУ СПОРАЗУМА ИЗМЕЂУ ВЛАДЕ СРБИЈЕ И ЦРНЕ ГОРЕ И ВЛАДЕ СЈЕДИЊЕНИХ АМЕРИЧКИХ ДРЖАВА

Други споразум је потписан са Министарсвом одбране Србије -

ТРЕЋИ - СОФА - потписао ТАДИЋ

Коштуница није дозволио да ни један од тих споразума ступи на снагу за време његове парламентарне већине у Скупштини, ратификовани су 2009.


Немојте нас Јасна бомбардовати вашим остаршћеним незнањем. Наравно да ћу острашћено бранити истину.
Препоруке:
0
0
23 недеља, 13 фебруар 2011 00:13
Alexander "X"
Srbija ne poznaje amerikance. Americka administracija radi 24/7/365 po celom svetu, vodi je ista grupa ljudi po 20-30 nekada cak po 40 godina. Demokratska i Republikanska stranka su pandam VISA-MASTERCARD koje se smenjuju da bi se mase zadovoljile. Isti projekat je smisljen i za Srbiju. DS=VISA, SNS=MASTERCARD ili obratno pa menjaj po potrebi, vlasnik je isti, USA. Amerikanci su kao kancer kada udju u tkivo, cepaju ga svakim danom bez predaha ni napamet im ne pada da posustanu. Uplivali su na silu u Srbiju, dobili slobodnu teritoriju i sada se diskutuje kako im dodatno udovoljiti. Svakim danom spisak zahteva ce se povecavati dok se organizam-drzava ne raspadne. Amerikancima se jednostavno ne moze udovoljiti tako opstaju. Istoriski Srbija nikada na kolenima nije bila blize zapadu nego u proteklih nekoliko DOS-ovih gladnih godina. Takodje nikada nisu bile vece armije mojih sugradjana koji obilaze kontejnere, gladni u sopstvenoj zemlji pod vodjstvom Demokratske Stranke.
Препоруке:
0
0
24 недеља, 13 фебруар 2011 00:15
Стефан Душан
Где Рускиња удари, ту трава не расте! Сјајан текст. Ко и даље верује у компанију Thoma Nicolich & Alex Voochich - или је плаћеник, или бескрајно глуп човек. У оба случаја - не интересује ме. Идемо даље.
Препоруке:
0
0
25 недеља, 13 фебруар 2011 00:19
Alexander "X"
Deo-2: Da se ne lazemo mnogo u cemu se sagledava ta demokratije. Da zivite bez potrosnje energije, resursa ili hrane, da ne pijete vodu jer se moze nekome prodati i po mogucnosti da ne disete. Sta drzava Srbija danas ima, kuda ide, ko je vodi i kome ce biti predata? Trenutna vlast jedva ceka dan da nas nekome da na djuture. Koliki je dug napravljen da bi se razvio novi sistem internacionalnih konekcija i moze li to narod preziveti. Drzava sa 24 milijarde evra spoljnog duga, drzava bez materijalnih rezervi, drzava bez privrednih resursa, drzava bez kapitala ili moralnih vrednosti, drzava gladnih gradjana, drzava nezaposlenih, drzava u kojo domacini vise ne smeju da peku rakiju bez opstinskog odobrenja. Srbija drzava koja samo sopstvenim gradjanima je najgori neprijatelj na svetu. Da li se to zove demokratija i da li je to kurs ili pravac takozvani JEDINA ALTERNATIVA. Po starom dobrom srpskom obicaju: i alternative i demokratiju i ovakvu perspektivu za sledece pokolenje.
Препоруке:
0
0
26 недеља, 13 фебруар 2011 00:34
Toреадор
У свим варијантама овај текст госпође Филимонове је, не толико добар, колико користан.

Да не објашњавам зашто, нисам овдје успио објаснити ни једноставније ствари. Наставите овако Ана. Бе иронишем. Треба развити атмосферу линча на СНС (не СНП, крупну грешку правите). Има доста корисних последица.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 13 фебруар 2011 06:17
Danilo-1
Dragi komentatori,nemojte se svadjati,pokusajmo zajedno odgonetnuti tajnu ovog nelogicnog clanka.G-dja Ana Filimonova napada Nikolica i Vucica drvljem i kamenjem kao najvece neprijatelje Rusije.Zasto ona to radi,kad su Nikolic i Putin sklopili partijski pakt isto kao i Kostunica-Putin?Nikolic je podrzao gasni sporazum sa Rusima.Nikolica na Zapadu smatraju proruskim covjekom koji igra igru da ih prevari.
Nikolica i Vucica u Washingtonu juce nazivaju bivsim saradnicima Milosevica i nema ih na mol.dorucku.Ne vjeruju im.
Tadic je dao NIS i potpisao gasni sporazum zato sto je Putin nagovorio Tomu da mu preda predsjednicke izbore i Tomo je to ucinio 2 sata nakon zavrsenog glasanja.Inace,zasto bi Srbija prodala,i to jeftino,NIS Rusima kada se zna da su odnosi Beograda i Moskve na najnizoj mogucoj tacki?Kako su SAD i EU dozvolila prodaju NIS-a Rusima i gasni sporazum,kada i danas guraju Bugare da anulisu taj sporazum o "Juznom Toku",za koji se zna da je strateskog znacaja?
Препоруке:
0
0
28 недеља, 13 фебруар 2011 06:42
Danilo-2
Mora se priznati da je potpisivanje gasnog sporazuma i prodaja NIS-a cudna stvar,ako znamo da Srbija od 2000 god nije dala Rusima da unese bilo kakav kapital u Srbiju pa cak ni kupovinu Kulske banke koju su godinama trazili.
Dalje,zasto zvanicna ruska politika (Lavrov i Curkin u SB.UN.) traze objasnjenje zasto je Seselj u pritvoru 8 godina bez presude.A juce se D.Todorovic zhvaljuje Rusiji na stalnoj podrsci.Znaci,Rusi sklapaju dogovor sa Tomom,a ti isti Rusi imaju odlicne odnose sa Seseljom.Kako to?
Ako Tomo uspijeva varati Ruse,svaka mu cast,u sta ja sumnjam.Ili se film rezira u Moskvi.
Zasto se ovih dana formiraju novi pokreti,rekao bih,patriotski,Nasi-1389 i Dveri.Je li to,mozda,koncentrisanje desnih snaga.
Da li Ana Filimonova ovim clankom unosi zabunu u necije redove?Da li je ovo ruska sahovska partija?
Putin,kao prozapadni igrac,dolazi na vlast uz pomoc Berezovskog,Gusinskog i Cubajsa,pa onda okrece curak.Prevareni tajkuni bjeze u London.Zapad o toj "prevari" i danas bruji.
Препоруке:
0
0
29 недеља, 13 фебруар 2011 08:27
наша раша
Дочим је чланак добар, и вредан читања, и за сваку похвалу, ипак стоје две замерке.

Једна је суштинска: Тадића је као кандидата за председника подржао Путин, тадашњи председник Русије, и није га се одрекао ни када су дошли скупштински избори, где је тај исти Тадић био носилац листе. Не би се могло ни замислити да нико у Русији није знао ко је и какав је тај Тадић. Дакле, Русија је врло смишљено и намерно помогла да један такав дође на власт у Србији. Сада пребацивати Србији што је изабрала човека који је Западу наклоњен а против Русије, лицемерно је. Мајчице Русијо, где си била кад је густо било? Можда не би било лоше осврнути се и на тај аспект српске политике.

Друга је замерка техничка: домен .gov.yu није у употреби већ неколико година. Стављање указница на документе на том интернетском домену, неозбиљно је и не улива поверење у садржај чланка. Штета, јер је чланак важан, добар, и вредан пажљивог разматрања, поготову ако у Србији буде избора. Ако буде...
Препоруке:
0
0
30 недеља, 13 фебруар 2011 10:23
Александар Миловић
Ако НСПМ дозволи...
ГОСПОЂО БИЉАНА НИКОЛИЋ дугујем Вам извињење.
Ви знате због чега.
Читајући Ваше коментаре, иако имам много РАДИКАЛНИЈЕ ставове, могу само да закључим да сте једна дивна жена, коју сам непотребно увриједио.

Најискреније се извињавам!
Надам се да ми не замјерате!?
Препоруке:
0
0
31 недеља, 13 фебруар 2011 10:56
Milanu Sonjinom
Od vas se drugo i ne očekuje.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 13 фебруар 2011 11:38
Милоје
Људи, погледајте ову фотографију: Т. Николић и физички личи на брата Ризу Хаљимија. Морал, психологија и физички изглед се временом усклађују.
Хвала ауторки текста што шири истине у потпуно замраченој Србији.
Препоруке:
0
0
33 недеља, 13 фебруар 2011 11:38
za Toреадор
Štamparska greška u tekstu je rutinska greška koja ne menja karakter ANTIRUSKOG istupawa SNS, niti MENJA štetnost sporazuma sa USA koji nisu meta napada SNS.
Krituku da pravi veliku grešku, mnogo je primernije uputitii SNS nego Ani Filimonovoj.
Препоруке:
0
0
34 недеља, 13 фебруар 2011 11:40
Зоран Ђорђевић
Још пре десет дана написао сам овај коментар на текст "Једина алтернатива Србије":

четвртак, 03 фебруар 2011 21:55
Зоран
На следећим изборима мора да се појави нека странка која ће отворено да се изјасни да је против ЕУ и да је за сарадњу са Кином и Русијом. Наравно, мора да има и њихову подршку. Нико нема илузија да ће је они дати због неке братске љубави, или чега сличног, него због својих интереса, али треба проценити да ли би уклапање у њихове интересе било боље за Србију. Тек онда ће народ имати за шта да гласа. Једни ће бити за једне, други за друге, али излазност ће бити велика, могу да се кладим.


Не бих ништа ни додао ни одузео.
Препоруке:
0
0
35 недеља, 13 фебруар 2011 11:56
Jasna
@Biljana P.
Pa ko je bio premijer te VLADE kada su potpisivani Sporazumi sa USA? I zasto bi uopste bilo bitno koje Ministarstvo ga je potpisalo?Ako je Kostunica kako kazete sprecio njihovu primenu, sve dok je bio mandatar Vlade,zasto je UOPSTE dozvolio njihovo potpisivanje za vreme njegovog mandata?
Ja se slazem sa svim Vasim komentarima, sem kad nekriticki i ostrasceno branice Kostunicu,slusajuci Vas ispade Kostunica neprikosnoveni i neustrasivi borac , za srpsku stvar,ako je tako zasto je pomogao ZUTOJ BANDI, da se docepa vlasti i citavih OSAM godina bio u Vladi sa tom istom bandom,koja je unistila zemlju i koje cemo se tesko,(ako i ikada) osloboditi?
Ili to mozda nije bio on,nego nam se samo ucinilo?
Препоруке:
0
0
36 недеља, 13 фебруар 2011 13:43
Лалегатор
АнтиРуси и русофоби у Србији никако да схвате да ће само Србија имати невероватне штете,јер наравно да нас Британија и САД неће посебно наградити нити ЕУ неким експресним пријемом. У случају неких преиспитивања гасних споразума може нам се десити да Русија изабере за централно место гасовода рецимо Албанију,па ће краци ка Србији ићи из правца Косова које ће нам наравно наплаћивати транзит,а Русија жели да Србија буде та у којој ће бити главни чвор кад гасовод пређе из Русије преко Бугарске ка Србији и РС.Руска Федеарација нема времена да чека никога јер је притискају пре свега европски партнери којима је то витални интерес.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 13 фебруар 2011 13:55
Sergej
izvinjavam se za gresku i za moj srpski. Samo da kazem sta opoziciona stranka mora odrediti svoj stav prema glavnom problemu. To je SAD. Tu Vucic cuti, i sve je jasno. I kao glavni problem on odreduje nije sasvim los sporazum sa Rusijom. Akcentiram: tu ima nedostatke, ima los rad. Ali sigurno nisu takvi kakvi u sfrerama "saradnji" sa zapadnjim faktorima. Jos jedan put izvinjavam se za srpski!
Препоруке:
0
0
38 недеља, 13 фебруар 2011 14:17
Sergej Rus
Nastavak: kada Vucic zele ne pamptim tacno kako on je rekao (nesto u smislu normalizacije odnosa sa SAD), sta SAD je broj 1... To je to! Broj 1. Samo za Srbiju njihova politika - politika potpunog unistenja. I otvorena deklaracija Vucica u toku vizita u SAD ima jasnu poruku: on ce nastaviti ovaj kurs. Kurs, koji utvrden je vec u ovim STRASNJIM ugovorima!!! I drugo: a glavni problem za njega - Juzni tok. Rusi su zive samo od nafti. Unistenje Juznog toka (simbolicno - u Srbiji!) - unistenje Rusiji. (ako nije ona, sutra OUN ce priznati nezavisnost Kosova).
Препоруке:
0
0
39 недеља, 13 фебруар 2011 15:53
Биљана Николић@Александар М.
Наравно да прихватам извињење часног човека!
Препоруке:
0
0
40 недеља, 13 фебруар 2011 16:42
ВВС - 1
Руси, драга браћо, добро је што сте уочили у ком правцу делује странка Томе Николића. Упркос томе, немојте никад заборавити да бар половина српског народа одувек воли Русију и подржава најтешње везе са вама, својом истородном и истоверном браћом. Одавно је познато, а тако ће увек и остати, да докле постоји српска држава, дотад ће и Русија имати ослонац и пријатеља на Балкану.
Ипак, морам признати да су ме неки ваши потези, иако искреног русофила, веома разочарали, почев од сталног продужавања рада правног чудовишта Хашког трибунала, па до одсуства активније улоге у српском друштву. Зашто су српски медији у рукама (само) Американаца и Немаца? Да ли је оснивање и финансирање неколико медије у Србији толико тешко или скупо? Зашто се Руси нису појавили као купци када су се српски медији продавали у бесцење? Зар је могуће да на спрској политичкој сцени не постоји ниједна странка нити организација која заслужује поверење већу и активнију подршку?
Препоруке:
0
0
41 недеља, 13 фебруар 2011 16:46
ВВС - 2
Драга браћо, Србија је у тешкој и незавидној ситуацији, притиснута са свих страна, у рукама непријатеља и домаћих проданих душа. Све критике су на месту, али нама је потребна већа помоћ и подршка искрених пријатеља.
Препоруке:
0
0
42 недеља, 13 фебруар 2011 16:48
zi
Moram da citiram onog izdajnika:"Siri dalje", sirite istinu medju prijateljima i omladinom, da znaju ko je SNS.
Препоруке:
0
0
43 недеља, 13 фебруар 2011 18:46
Александар Миловић
Привет брате Сергеј!
Ваш српски је много бољи него мој руски.
Свакоме ко иоле прати историјат настанка СНС је јасно чему служи та странка, но међутим о томе би требао да поведе рачуна и руски амбасадор, те својим (не)присуствовањем одређеним догађањима може да покаже свој став.
Срдачан поздрав из окупиране Србије!
Препоруке:
0
0
44 недеља, 13 фебруар 2011 19:47
Биљана Николић@Danilo-1
Драги Danilo Тореадоре,
нелогично је упоређивати ВЕТОМ ПУТИНА И ГАСНИМ СПОРАЗУМОМ потврђену сарадњу двојице лидера две земље, са споразумима између две партије од којих једна није на власти. Споразум СНС-ЈС погазила је СНС три месеца после потписивања и нема више моралног права да се позива на њега. (За Вашу информацију ДСС-ЈС од 2007. до данас имају 3 потписана протокола о конкретној сарадњи а последњи је 2010-2012).
Наведите ко, где и кад је на западу од 2008. до данас изјавио да је Николић проруски човек.
У праву сте,СНС још мора доказивати УСА, али сте заборавили да истакнете труд СНС да се докаже УСА.

Кад напишете да је један лидер наговорио другог да преда власт лошијем од себе, јесте ли свесни да сте НИКОЛИЋА ПРОГЛАСИЛИ ПРОДАНОМ ДУШОМ која је издала своје бираче? Наговештавате ли Ви то даљу "продају" Николића на следећим изборима?
следи наставак
Препоруке:
0
0
45 недеља, 13 фебруар 2011 20:15
Биљана Николић@Danilo-1
Znaci,Rusi sklapaju dogovor sa Tomom,a ti isti Rusi imaju odlicne odnose sa Seseljom.Kako to?
Лако, кад имате ставове,принципе и осећај за правду.
Кад немате, онда изврћете чињенице, нападате, омаловажавате, лажно оптужујете и блатите, друге потцењујете а себе уздижете, подмећете,(наравно водећи рачуна да је изнето са ваше стране немогуће проверити) да би заштитили свој интерес.

Тако и на конкретан текст на конкретну критику, Ви износите само Вама знане податке и теорије који деградирају председника ПУТИНА из озбиљног државника у недоследног сплеткароша на нивоу Томислава Николића.

Није ли Ваш и Томин циљ да испровоцирате Русију како би повукла ВЕТО у УН а Тома коначно отишао на молитвени доручак?
Препоруке:
0
0
46 недеља, 13 фебруар 2011 22:02
Sergej
Draga braca! Kada je bilo bombardovanje Srbije, SVI NA SVAKOM KORAKU pricali samo o tome, ne preterujem! Bol je bila neverovatna, svi su mislile sta to je kraj izdaje! Nemojte da sumnjati - za Ruski narod Srbi braca zauvek. Ali Elcin je inistio svaku opoziciju. Sada veoma sporo i samo i odredenoj sferi u RF ima oporavak. A u drugim - teska situacija. Zapadu u prvom redu su potrebni mi (resursi), sve ostalo - samo priprema. I oni radi sve za to, ofanziva protiv RF ide u svim pravcima. Moramo izdrzati se. Sta je sada u srpsko-ruskim odnosima? Ugovor o slobodnoj trgovini, Kosovo (nepriznanje), Juzni tok, RF bori se za Telekom. Velikoj intervencije nece biti, mislim, ali Srbija uradi nesto za sebe, Rusija ce podrzati, sve ukazuje na to. Mosda pogresno mislim, ali cini mi se ovako...
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 14 фебруар 2011 12:55
Shooter_64
До када ће се међу Србима провлачити прича о "братском" руском народу? При томе се, наравно, првенствено мисли на руску државу.

Да не идемо далеко у историју, али ти исти Руси нису спријечили (а могли су, без икаквих проблема) неправедне санкције према Србији, бомбардовање од стране NATO-а...

Кад схватимо да свијетом не владају пријатељства међу народима, него искључиво и једино интереси - можда ћемо и боље живјети, боље одредити своје приоритете...

Јасно је да су нам Америкамци непријатељи, али ми није јасно по чему су нам Руси пријатељи? Зар само зато што пустише коју сузу због судбине сиромашних рођака на Балкану?
Вјеровање у руско пријатељство је слично вјеровању у Бога - ни једно ни друго нисмо видјели, али се то не смије доводити у питање.

Као што рече један од коментатора, Руси морају да покажу Србима да су пријатељи. Да ураде нешто. А не само да ламентирају над тим што нас не опљачкаше онолико колико то успјеше наши западни непријатељи...
Препоруке:
0
0
48 понедељак, 14 фебруар 2011 14:33
Сергеј Булајић
Кривична одговорност за потписане споразуме се без икаквог изговора мора тражити. Од тога се не сме одустати ни по коју цену, јер такви споразуми имају далекосежне последице. Мора се укинути њихово важење неком новом скупштинском резолуцијом.
Снагу Руске Федерације не треба ни потцењивати, а не треба ни прецењивати.
У сваком случају треба показати воље и жеље да се брани оно што нам је остављено у наслеђе од наших предака. Они су давали своје животе и проливали своју крв за нашу слободу и достојанство. Будимо достојни наших предака.
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 14 фебруар 2011 14:41
син Драган за СТРЕЛАЦ64
Мени су пријатељи Србије све државе који нису признале Косово и Метохију, а РУСИЈА ЈЕ НАЈВЕЋИ ПРИЈАТЕЉ докле год држи вето у УН.
Да знаш шта је држава, да цениш и волиш своју државу, да поштујеш родну кућу своју, никад овакво питање не би поставио. Ти би собу рођеног брата продао да би своју собу опремио, а брата на улицу истерао! Русија ти државу брани а ти је не сматраш пријатељем, мало ти?!
Пуцаш у срце Србије и најјача леђа Србије, зарад свог бога Томе Николића.
Препоруке:
0
0
50 понедељак, 14 фебруар 2011 18:23
Веља
@Shooter_64

Русија никада није бомбардовала нити на који други начин војно уништавала Србију.

Русија је 1914. моментално ушла у рат на страни Срба, што је до те мере угрозило да је уништена у револуцији.

Кад је Русија била слаба да није могла ни себи помоћи, није могла ни Србији.

Кад год је Русија била јака и Србија је могла да бира. На жалост, ми смо у таквим приликама трговали и ценкали се, уместо да искористимо прилико и чвршће се вежемо за свог најпоузданијег савезника из реда Моћних.

Од свих великих сила, заинтересованих у одређеној мери за Западни Балкан, а ту рачунам: Англо-американце, Немце, Турке и Русе, једино је Русији циљ јака Србија. Осталима су то пре свега Хрватска, муслиманска БиХ и Албанија.

Тако да је наша оријентација ка Русији потпуно рационална ствар. Увек се подмукло и површно подмеће теза да је то првенствено емотивне природе.
Истина је да се наши и руски интереси у великој мери поклапају.
Препоруке:
0
0
51 понедељак, 14 фебруар 2011 22:01
@ Сергеј Булајић
У сваком случају треба показати воље и жеље да се брани оно што нам је остављено у наслеђе од наших предака. Они су давали своје животе и проливали своју крв за нашу слободу и достојанство. Будимо достојни наших предака.


Da niste mozda slucajno zaboravili da je Zelezara Smederevo poklonjena amerikancima za $23 miliona, aluminijumski kombinat za $320,000, JESU LI I ZA TO PRECI KRVARILI ILI JE PALO SA NEBA PA KAKO DOSLO TAKO I OTISLO.
Препоруке:
0
0
52 уторак, 15 фебруар 2011 10:59
Shooter_64
@sin Dragan

Да знаш шта је држава, да цениш и волиш своју државу, да поштујеш родну кућу своју, никад овакво питање не би поставио...

Твој коментар је управо потврда оног што сам написао - не смије се неким Србима уопште доводити у питање руско "пријатељство". А, заправо, све се смије преиспитивати и разматрати, поготово кад за то постоје оправдани разлози. Наравно, уколико нисмо злонамјерни.

Американце (илити "запад") не волим, али исто тако не желим безусловно да волим Русију.
То је била суштина мог коментара.
Препоруке:
0
0
53 уторак, 15 фебруар 2011 11:40
син Драган за СТРЕЛАЦ64
али исто тако не желим безусловно да волим Русију.


Не мораш је уопште волети, не мораш је ни ценити, не мораш јој ни бити захвалан. ОСТАВИ ЈЕ БАР НА МИРУ, не помињи је по лошем, јер бољег од ње немаш.
Препоруке:
0
0
54 уторак, 15 фебруар 2011 11:42
Shooter_64
@Веља

Наши и руски интереси се заиста у великој мјери поклапају. То стварно нема никакве везе са емоцијама - него са интересима.

И шта је сада наш проблем? СНС и Тома не желе помоћ Русије, или Русија не жели да се баш превише уноси у наше муке?

Ипак имам утисак да је "проблем" до Русије. Када би они коначно одлучили и јавно рекли (као што то кажу Американци за многе државе) да Србија потпада под руски национални интерес, све би било лакше.
Овако нас "запад" оптужује да смо "експоненти руске политике на Балкану", а Русија се баш и не труди много да то оправда.

Наравно, не кажем да нису баш ништа учинили за нас, али нису довољно. Па ми и страдамо због тога што западне земље нас сматрају "зоном руског интереса".
Зато Русија има бар моралну обавезу да то спроведе у дјело. Па да се барем зна гдје је ко.

Читајући текст госпође Ане, имам утисак да су баш Руси одустали од "јужног тока", па сад траже жртвено јагње у Србији да би се оправдали. Жалосно.
Препоруке:
0
0
55 уторак, 15 фебруар 2011 13:45
Тореадор
Подржавам нападе Русије на СНС.

Данило је добро намирисао неке ствари, али нећу о томе много. Није у интересу Србије и Русије.

Јако је корисно нападати СНС и треба се потрудити да изгубе што већи број десних гласова. Ево и ја ћу дати свој допринос.

Мислим да је овај Анин текст показао да је Николић западни човјек и да треба учинити све да га спријечимо да дође на власту мјесто Тадића.

Радикали и евентуално ДСС су добар избор и не смијемо поновити грешку послије 5. октобра када смо рекли било ко само не Милошевић.

Добро размислити коме иду наши десни гласови.

Не знам шта Двери и Наши траже на изборима. Ко је смислио тај идиотлук? Само комадају националне гласове.
Препоруке:
0
0
56 уторак, 15 фебруар 2011 14:17
Биљана Николић@Shooter_64
Немате Ви утисак, Ви имате задатак,намеру и циљ.
Задатак Вам је да обесмислите подршку Русије Србији као безначајну по користи а уједно јако штетну за односе са западом.
Намера Вам је да пристанак СНСа на услов запада да се гасни споразум стави ад акта, представите као интерес Русије да се повуче.
Циљ је показати да Србија није вредна пријатељског залагања за њене интересе, што би олакшало признавање лажне државе под Тачијем на територији Србије.
Препоруке:
0
0
57 уторак, 15 фебруар 2011 18:24
Miša
U tekstu se spominje da Srbija godišnje gubi 250mil. samo od nekorišćenja sopstvenih izvora nafte. U tekstu nadalje, autorka nigde to ne opovrgava, ali navodi da će ukupno investiranje Rusa biti do 2015. 1 milijarda. Prostom računicom 7godina x 0.25=1.75milijardi naših para Rusi će do 2015.da isisaju iz Srbije. Tim parama su platili NIS, investiraće i ostaće im još i bakšiša. Znam, sada će rusofili reći da oni ipak nas vole, a ljubav je slepa, pa...
Spominjete Sartid da je dat za 25miliona, a niko ne spominje da je taj Sartid preko Beogradske banke već bio povukao preko 1.9milijarde od austrijskih i nemačkih banaka. Điki je sa jakom zaledjinom uspeo da otpiše B.banku i dugove za koje je garantovala, ali je zato taj Sartid (u kome su pre toga gajili pečurke) morao da pokloni, a verovatno je i on zato 2m pod zemljom.
Inače NIS je prodat za 400mil., a u trenutku prodaje je imao 190 Jugopetrolovih pumpi, a gde je ostala imovina? Ako jedna pumpa košta oko 2mil., samo u njima je 380mil.!
Препоруке:
0
0
58 уторак, 15 фебруар 2011 18:44
Miša
Hoćete još brojki?
Na žurkama koje ti "naftaši" prave a plaćaju našim parama, pije se šampanj od 10000$, a konobar ujutru nalazi novčaice od 500evra nakačene na lusteru. U pitanju je jedan Bg restoran, na jednoj terasi... Znam, znam ali mi smo braća i oni nas vole...
Pa kad nam onako bratski kažu:"Vi se ništa ne pitate gde će ući gasovod u Srbiju"
Iz Stiga svake noći tutnje cisterne sa bušotine Sirakovo, a stižani nemaju ni dolar od toga. Pa bar da nam snize cene goriva, srede ekologiju u Pančevu... Ne, oni onako bratski cede suvu drenovinu.
Nego Srbi moji, rad, rad i samo rad, "u se' i u svoje kljuse". Ovakvi kakvi smo niko nas neće i gledaju samo da nas zloupotrebe. Tek ako smo jaki i dovoljno samosvojni bićemo cenjeni.
Topolj&Co., izadjite iz 1945., ovo je ipak 2011.
Препоруке:
0
0
59 уторак, 15 фебруар 2011 19:41
@Miša
Smanji malcice zec od trinaest kila i sampanjac od $10,000. Po modelu Zelezare Smederevo i vasoj zutoj matematici koliko je NIS bio duzan. Logika sta je poklonjeno amerima to nije nista ni vredelo, US steal-u skocila vrednost akcija posle kupovine Smedereva, Drzavni Sekretar Powel licno dosao u Beograd da se zahvali. Drzava se cardala u poslednjih deset godina sve sto je vredelo je otislo, vlast su drzale DEMOKRATE.

Slazem se da se revizira NIS-ov ugovor ali se zalazem da se reviziraju i ugovori iz kabineta za Beocin, Majdanpek (kolika je cena bakru danas) pivare uljare secerane.....................................
i da prestane da se drobi o cetiri milijarde na Kipru jer ih ocigledno nema i da prestane da se NIS poredi sa BP-jem jer to ocigledno nije. Zuti su kao skakavci opeljesili i ugovore sklopljene sa Rusima ali i sa amerima zar ne.
Препоруке:
0
0
60 уторак, 15 фебруар 2011 20:09
СМРТ НАТО ПАКТУ
@misa
НАТО банкари из Србије годишње извуку бар 2 милијарде долара.И никог ништа не питају.
Такође, НАТО банкарска екипа која влада Србијом
у последњих 10 година је вратила индустрију
у 19.век.А пољопривреду у 20.

Ако се безусловно не окренемо Русији,
нас више неће бити.
Неки овде то и хоће.
Препоруке:
0
0
61 уторак, 15 фебруар 2011 20:38
Miša
Prvo, nisu ugovori opljačkani, nego smo mi, a da li su žuti, crveni, crni, šareni, sve jedno mi je.
Inače, ovo što sam naveo o šampanjcu nije lovačka priča, to veče su došli i izbacili sve goste iz lokala. Konobare su na kraju častili sa po 10000.
Inače nije to ništa neobično, npr. jedan direktor hotela (onog kada se predje gazela) zna za veče da napravi ceh po par hiljada evra, pa tako par puta mesečno, a ovih što prave po 1-2000 za veče ima po takvim lokalima ne mali broj.
Naravno da treba da se uradi revizija svega i svakoga, pa čak kako su i stanovi otkupljivani za po par stotina maraka.
Nego, mene je izritirao članak i naslov zbog propagande, pa sam zato opleo po braći. Inače, i ovim drugim nemam dobro mišljenje, čak suprotno, ali oni nisu spominjani u tekstu. Zato sam i rekao "u se' i svoje kljuse". (Gosn. Topolj bi rekao-"u se' i svoje Ruse"-unapred Vam se izvinjavam, ali ste mi nekako upečatljivi sa Vašom bezrezervnom rusofilijom). Sve najbole
Препоруке:
0
0
62 уторак, 15 фебруар 2011 20:43
Shooter_64
@Биљана Николић

Цијењена госпођо (или госпођице) Николић,
не љутите се што са Вама и осталима не дијелим безусловну љубав према Русији.
И немојте ми неосновано давати велики значај, па да због пар коментара закључите да сам ја "човјек са циљем, намјером и задатком".

Међутим, овдје није разговор о томе да ли ми волимо Русе или не, него о интересима државе Србије.
А ту се може много тога рећи. Или је то можда табу тема?
Да ли је могуће да се након јефтине продаје НИС-а сада доводи у питање "Јужни ток"? Па још се при том неко досјети да су за то (наједном) криви само Тома и Вучић, односно њихова нова, прозападна политика.
Ко брани Гаспрому да заврши посао који је обећао? Нико. Сваки успјешан пројекат гласачи награђују, а то чак и ова власт препознаје. И опозиција.

Што се тиче "штете" коју нам Русија чини - прочитајте шта сам написао. Ја сам за то да се они изјасне, па да бар заиста постанемо дио њиховог националног интереса.
А не да страдамо само због вербалне подршке.
Препоруке:
0
0
63 уторак, 15 фебруар 2011 21:03
Miša
@СМРТ НАТО ПАКТУ, Proguglajte malo gde Rusija danas kupuje 30% svog naoružanja i sa kim ima ugovor o bezuslovnoj razmeni informacija, pa će te shvatiti kakvu ste besmislicu rekli.
Takva logika nas je i koštala da nas sada ima 7mil., a ne 70mil. Kako ljudi ne shvataju da mi moramo da se maknemo iz bitke slonova, inače ćemo biti kolateralna šteta. Mora mnogo pametno da se odigra, jer više neće biti popravnog, jer u suprotnom će biti:"Predsednik države Grocke je najavio skoro učlanjenje u NATO da bi se zaštitio od agresorskog napade neprijateljski nastrojene države Mladenovac, jer im sa severa preti i neprijateljska dunavska alijansa država Pančevo i Kovin"-razbucaće nas, a novonastali patuljci će sami hrliti u NATO. Iskreno, voleo bih da grešim, ali sve mi na to miriše.
Препоруке:
0
0
64 уторак, 15 фебруар 2011 21:36
Miša
@@Miša-Još samo ovo, što se tiče matematike (žute) kako je vi nazvaste. US Steel_u je skočila vrednost ne zato što je Sartid toliko vredeo (za vreme Matkovića u njemu su stvarno gajili pečurke), nego što su uspeli da pokrenu sve visoke peći (prethodno to u Sartidu nisu nikad uspeli), što su dobili jeftinu radnu snagu, jeftinu struju i što ne moraju da poštuju ekološke standarde (merna stanica u Radincu-preko puta fabrike, je i dan danas pokvarena, po kućama se taloži crvena prašina). Dalje, sprečili su prodor ukrajinskog čelika i sa čeličanom u Košicama postali su ozbiljan igrač u istočnoj Evropi. A poseta Colin Powell_a je bio čist marketing u smislu i ovde smo glavni, a Sartid samo povod.
Dalje, spominjete BP i NIS, mešate babe i žabe, uporedjute globalnu i lokalnu kompaniju. Da ste spomenuli LUK Oil i BP, to ima smisla.
Kažete, nije NIS toliko vredan. Verujte jeste, jer bez NISa i EPSa nema ni ove države, to su žile kucavice, a ako nekome date to, taj kontroliše i sve ostalo.
Препоруке:
0
0
65 уторак, 15 фебруар 2011 22:19
Биљана Николић@Shooter_64
Ја у клин, ви у плочу!
Љубав за љубав, паре за паре, вето за ??? Не знам да ли је вето из љубави, пријатељства, принципа, руског интереса, за паре, за јаре, за гасни споразум, за НИС, за шта год даје - ВРЕДИ! Бар у овом тренутку, јер нико други неће, ни под којим условима, да нам помогне више од Русије.
Безрезервно волим своју породицу и Србију, наравно са Косовом и Метохијем.
Ако вам је број у нику годиште, онда имате довољно животне зрелости да поставите приоритете по важности.
Препоруке:
0
0
66 уторак, 15 фебруар 2011 23:50
@MISA
US Steel_u je skočila vrednost ne zato što je Sartid toliko vredeo (za vreme Matkovića u njemu su stvarno gajili pečurke), nego što su uspeli da pokrenu sve visoke peći (prethodno to u Sartidu nisu nikad uspeli), što su dobili jeftinu radnu snagu, jeftinu struju i što ne moraju da poštuju ekološke standarde (merna stanica u Radincu-preko puta fabrike, je i dan danas pokvarena, po kućama se taloži crvena prašina). Dalje, sprečili su prodor ukrajinskog čelika i sa čeličanom u Košicama postali su ozbiljan igrač u istočnoj Evropi


Kada se vec napinjete iz petnih zila procitajte sta sami kazete. Znaci US se isplati da postane kljucni igrac u istocnoj evropi. Moje pitanje jos jednom zasto se nama nista nije isplatilo? Miso Srbine cement se prodavao kao alva na vasaru. Zasto je cela zemlja prodata, sa ili bez NIS-a, da li mi uopste postojimo vise na ovim meridijanima i ko nas bilo sta pita. Da li je ovo drzava ili necija stranka?
Препоруке:
0
0
67 среда, 16 фебруар 2011 00:00
Веља
@Miša

Економика сложених система као што је национална нафтна компанија се по неком мом искуству моделира системом сложених, обично диференцијалних једначина.
Стим у вези ми ваша "математика" 7х0.25 =1.75 ми делује адекватно за опис месечне потрошње уља у неком домаћинству, али делује поприлично тривијално, да некажем вулгарно, да би се њоме описао економски модел НИС-а.
Било би такође добро да мало образложите тврдњу да држава губи 250 милиона долара због датих концесија на експлоатацију. Како је израчуната та цифра?
Препоруке:
0
0
68 среда, 16 фебруар 2011 07:08
Danilo
@Toreador,
Vidim da Vi jedini ovdje ne citate redove,nego izmedju redova,tako to rade inteligentni ljudi,bravo,brate.Kaze g-din Toreador".....ali necu o tome mnogo.Nije u interesu Srbije i Rusije",eto,to je to,pametnom dosta.
Necu da odgovaram onome ko ne dijeli moje misljenje,nema smisla.
Do sada nije bilo vrijeme za preuzimanje vlasti u Srbiji,trebalo je da se sam narod uvjeri gdje ih je dovela "zuta" kuga.
Medjutim,i oni koji dodju na vlast,a zna se ko ce doci,morace jedno vrijeme igrati "zutu" igru samo zato sto je drzava dovedena do bankrota(u miru i bez sankcija) i sto se bez kredita od MMF i banaka ne mogu vise podijeliti ni plate,a ni penzije.A znamo da samo jedna nepodjeljena plata i penzija rusi vlast.Kada se,vremenom,izidje iz te krize,uz pomoc nasih pravih prijatelja,pocece nova era za Srbiju kojoj ce sunce prestati izlaziti na Zapadu,nego ce,kao sto je i Bog odredio,ponovo poceti izlaziti na Istoku,a zalazice na Zapadu.
A Tomo ce,za mnoge,biti grom iz vedrog neba.
Препоруке:
0
0
69 среда, 16 фебруар 2011 07:09
Miša
@Velja-Moj komentar se odnosi na tekst i na činjenice iz istog i samo logički povezujem stvari, nemam uopšte nameru da radim ekonomsku analizu NISa-"то што смо нафтну компанију НИС „продали за 400 милиона долара, а српске резерве нафте износе 250 милиона евра годишње – нико здравог разума не може подржати такву одлуку државе“;"ovo je iz prvog pasusa, a Ana F. nigde dalje to nije opovrgla, tako da u ovon tekstu šljaka vulgarna matematika-7x0.75=1.75
Inače, gosn. Veljo, nemojte biti smešni, kakav sistem dif. jednačina u ekonomiji, pa još u ekonomiji NISa. Da li one obuhvataju zlatne padobrane, provizije, lumpovanja u Slavoniji, cice iz Madjarske... Mada ne sporim, postoji mogućnost da se u delu poslovanja, npr. segment proizvodnje, napravi mat. model i da se kao f-ja cilja postavi maksimiziranje profita ili minimizaranje troškova ili neki drugi cilj i da se za to izračuna verovatnoća ostvarivosti. Ali, to je naka druga priča, važno je da vi znate šta su dif. jenačine.
Препоруке:
0
0
70 среда, 16 фебруар 2011 07:37
Miša
@@Miša-Meni je zanimljivo da vidim šta ljudi oko mene misle i kako se sučavaju sa činjenicama, to je svrha mojih komentara, niti se naprežem, niti pokušavam da išta dokažem, samo imam dovoljno slobodnog vremena za praznik.
Vidite, Sartid je bio socialna ustanova za rešavanje svega i svačega, samo ne za pravljenje profita, dok ove nove samo profit i zanima. Da li Satid nije mogao, nije imao sa čime ili šta već, ne znam, ali kada se podvuče crta da je dobro radio, nije.
Inače, zbog sitnih interesa oni bi prodali i rodjenu majku, ako bi mogli i nas same, a kamoli cementare, šećerane,...; da li je to smišljeno negde spolja i da li smo mi samo detalj na slici ne mogu da kažem. Ali krivi smo i mi, jer smo mnogo čekali, zarad svojih lični, malih interesa. Radnicima je bilo važnije da dobiju neku crkavicu, da smisle gde će okrenuti prase, nego gde će sutra raditi i od čega će živeti, ali zato znaju da kukaju.
Препоруке:
0
0
71 среда, 16 фебруар 2011 07:51
Miša
Iskreno, divim se ljudima u autobuskom preduzeću "Jugoprevoz"-Kruševac (možda sam pogrešio naziv firme), koji su se sami okupili i otkupili firmu i sada su svoj na svome, ne može nijedna vucibatina da ih vuče za nos.
Inače, pitate se da li postojimo, naravno da postojimo, ali nas niko ništa ne pita zato što nemamo svoje ja. Nećemo da mućnemo glavom i da zavrnemo rukave, već bi samo da slugenjarimo Rusima, Amerima, Evropi i da čekamo da nam bacaju mrvice.
I za kraj (evo ga novi radni dan i nemam više slobodnog vremena), da je ovo ovde dobro, nije, i da nešto mora da se menja, mora[/b]. Pozdrav svim ljudima dobre volje
Препоруке:
0
0
72 среда, 16 фебруар 2011 13:40
Вељко
Треба имати добар стомак да би се сварили бројни коментари и неразумна и јалова спорења гладних у поробљеној парадржави.

А отпора агресору и домаћим издајницима ни од куда. Па чак ни јасног препознавања кандидата који се сами препоручују за следеће издајство.
Препоруке:
0
0
73 среда, 16 фебруар 2011 15:44
Веља
@Миша

Манте се ви просте логике, кад је реч о економици сложених система. Ако не разумете најбоље неке аспекте немоје ни коментарисати.
Економика је егзактна наука и озбиљна анализа неког економског система подразумева и моделе описане диференцијалним једначинама. Не знам како би се другачије анализирала динамика таквих система или повратни ефекти. Без озбиљне анализе која подразумева квантитативно изражавање утицаја и веза свих релевантних фактора, немогуће је доносити валидне закључке. Проста логика и "здрав разум" су корисни као прва помоћ, али често оће да наведу на погрешне закључке, кад је реч о сложеним појавама.
Међутим вашем простом логицирању се чак и здрав разум буни: ако су резерве 250 мил. долара годишње, не схватам како Србија губи тих 250 милиона због концесија!?

Што се тиче лумповања и куплераја, па немојте ми рећи да је то својствено само НИС-у? Зашто вама у целој српској економији смета првенствено НИС?
Препоруке:
0
0
74 среда, 16 фебруар 2011 15:59
Биљана Николић @Danilo
Medjutim,i oni koji dodju na vlast,a zna se ko ce doci,morace jedno vrijeme igrati "zutu" igru -

Nema više vremena da bilo ko igra žutu igru inače neće Srbija dočekati to vaše istočno Sunce!

Nije ovo konkurs za najmaštovitiji izlaz Srbije iz propasti, uozbiljite se malo.

MMF će dati pare samo i samo ako ispunimo zshteve EU i USA, iako nas deru kamatama. I zarađuju na nama i uceнјuju nas. Какве користи да ли нас задужује Жика или Лаза кад су услови остају уцењивачки?
Препоруке:
0
0
75 четвртак, 17 фебруар 2011 11:11
Zoran
Samo dve rečenice zaslužuje ovako obiman tekst i većina komentara"Srbi opametite se najzad,dosta teorije zavere, ovi što su na vlasti su uništili sve. Volim Ruse, ali zašto plačemo na tudjem groblju pogledajmo sebe i svoje interese, budimo jedared racionalni u politici, dosta više sa pričom da smo najbolji,najlepši, najpametniji...Počnimo da delamo.
Препоруке:
0
0
76 петак, 18 фебруар 2011 22:57
aleksa
Srbija bi trebalo da ima najbolje moguce kulturne,politicke i ekonomske odnose sa Rusijom.
Mi jesmo braca,ali ipak nam "kese nisu sestre".
Od svih zemalja koje su usle u projekat izgradnje
"JUZNOG TOKA"jedino je Srbija morala da ,prakticno pokloni svoju nacionalnu naftnu kompaniju.Da ne bi bilo zabune,mislim da NIS,EPS,TELEKOM i ostala strateska preduzeca ne bi smela biti prodata nikome i nikada i ni pod kakvim uslovima.Osim toga,u preduzecu koje ce graditi gasovod, Rusi imaju 51% vlasnistva,samo preduzece je registrovano u Svajcarskoj(zbog manjeg poreza),a izgleda da ce i trasu kroz Srbiju odrediti Gasprom.Ne mogu da verujem da nije mogao da se postigne bolji sporazum.Sada je vec kasno, i sporazum treba postovati.Sto se tice SNS-a,videcemo kada i ako dodju na vlast kako ce se ponasati.Uostalom,ni Vladimiru Putinu ne bi dozvolili da dodje na vlast,da savrsenom mimikrijom nije uspeo da sakrije svoje prave namere.
Препоруке:
0
0
77 субота, 19 фебруар 2011 12:40
Биљана Николић@aleksa
Očekivati od Rusije da sudbinu svog kapitalnog projekta stavi u ruke Srbije u kojoj prozapadne snage
imaju presudni uticaj u vlasti,(danas i u opoziciji) je NEBULOZNA. Za razliku od Srbije, Rusija je ozbiljna država i kao takva, normalno da je energetski sektor u Srbiji izmakla iz šapa Evrope i tako predupredila mogućnost ucena od strane zapada kad je Južni tok u pitanju.

U svakom evropskom projektu i srpskom projektu koji se finansira iz EU, investitor postavlja pod kojim uslovima će dati novac i kakve preporuke moraju imati firme da bi mogle biti angažovane. Uvek su to firme iz zemlje investitora koje naše firme,za male pare,uzimaju kao podizvođače.

Kad i ako dovedemo na vlast patriotske snage koje misle svojom glavom i za Srbiju, koje zapad ne savetuje i ne ucenjuje, koje ne kritikuju Rusiju još iz opozicije, imaćemo i veće poverenje Rusije.
Препоруке:
0
0
78 субота, 19 фебруар 2011 13:03
Биљана Николић @алекса
Монтгомеријеви савети СНСу да изједначи уцене запада, одузимаље Косова и Метохије зарад уласка у ЕУ, са споразумом око Јужног тока, показују да Монтгомери ради за српске паре у интересу Америке. Видите, Монтгомери као лобиста, мора да пријави сваки уговор и приход од лобирања како би америчка администрација имала увид и могућност контроле и праћења да ли је Мотгомеријев рад у супротности са интерсима Америке.
Где СНС и ви у свему томе види интерес Србије?
Препоруке:
0
0
79 субота, 19 фебруар 2011 21:58
русофил
Па ми смо као народ потпуно дегенерисани.Вероватно сви ратови 20 века однели су оно што ваља па нас сад воде Марсовци.Мислим да код нас дефинитивно постоји психо момент који се може препознати као мазохизам.Па ми упорно штитимо интересе оних који су нас скупо коштали у претходном веку.Зато браћи Русима предлажем да нас прописно ишамарају па ћемо их поново поштовати.Нажалост сви наводи из текста г.ђе Филимонове су истинити.Сартид је поклоњен и још горе један је од највећих дужника ЕПС-у.Овај народ нема појма.Ето случајно сам у бранши енергетике па већина навода уважене колегинице из СНС-а сматрам политичким панфлетом а никако стручном анализом.Пошто ови наши Марсовци са прозападним ставовима усрећују народ верујем да ће ускоро бити и два милиона незапослених. Русима предлажем да се окану овакве Србије, да нам залупе сва врата, а да наше компаније третирају ко западне.Бојим се да ће променом курса према Србији Русија несумњиво много изгубити.Можда доживе економски слом.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер