четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Филмска офанзива

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 14 фебруар 2011 15:44
objektivan
Uz dve "male" napomene, iako je to opstepoznato.
Uzicka republika se nije nikad tako zvala, vec - Uzicka boljsevicka republika. Istorije se ne treba stideti, proslosti - kako kad.
Osim nagrade AVNOJ-a, Veljko Bulajic je tu nedavno i zvanicno proglasen i nagradjen, valjda, za najboljeg hrvatskog redatelja.
Pragmatizam, koga bi se i Djindjic zastideo.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 14 фебруар 2011 16:43
Danski Srbin
Secam se posleratnog vremena u kome stariji ljudi, ako nisu bili komunisti i drzali do sebe, nisu isli u bioskop. Otac mi je tada govorio da su filmovi propaganda, samo sprovedena vrlo prepredeno. Bunilo me je to, sto je on mislio pored partizanskih i o americkim filmovima.
Kad sam odrastao i ojacao, shvatio sam koliko je on imao pravo i koliko je bio ispred vremena u kome je ziveo.
U Danskoj, u kojoj zivim, jedva da ima sta da se gleda na 30 kanala TV, sem americkih filmova koji ,verovatno, imaju za cilj zaglupljivanje sirokih narodnih masa.
Vidim, da vi u Srbiji ,pored americkih, imate i jugokomunisticke propagandne idiotluke.
Mi smo uspostavili princip: u Danskoj ne gledamo Americke filmove, ako nema nista drugo razgovaramo ili citamo, isto to vazi za partizanske filmove u Herceg Novom, gde provodimo letnji deo godine.
Filmovi su veliki faktor u oformljivanju opstih misljenja, i njihova prikazivanja nisu prepustena slucajnostima.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 14 фебруар 2011 17:05
нетје мотји
Ако би се тако поступило са "партизанским" филмовима, онда би морало да се и са свим другим филмовима поступа на сличан начин јер, сви су пропаганда нечега, а нарочито амерички. Дакле, неће моћи, схватате ваљда зашто.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 14 фебруар 2011 17:07
Смиљански
Одлично запажање,и врло, врло озбиљно питање.Управо ми смо жртве те пропаганде,и зато и данас осећамо последице .Милиони долара су бачени да би се Срби затровали комунистичком идејом,и југословенством!
За протеклих 70 година,имамо само један филм о славној српској истирији,а то је "Марш на Дрину".Просто ме чуди да им је то промакло."Бој на Косову" је "скарабуџен" за 2 месеца,и то са врло малим буџетом,и то је све, што имамо од српске историје, да покажемо нашј деци.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 14 фебруар 2011 17:16
Живорад
Немам шта да додам осим да подржим аутора чланка, пошто се и сам бавим истом мишљу.
Можда би чак било опортуно и забранити ове филмове пошто доприносе искривљавању историјске истине те сатанизацији целог једног народа.
Али, барем напомена на почету филма би била Ок. Због оних који тек долазе свакако.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 14 фебруар 2011 17:16
Саша
Изванредна тема и солидан текст. Међутим не објашњава једну веома важну ствар, а то је поплава бољшевичких филмова на свим телевизијама на просторима бивше СФРЈ (осим у Словенији). Неретва се прикаже на ХРТ а након недељу дана на РТС, Б92 или Првој Српској. Хрвате разумем, они имају комунизму доста тога да захвале, али шта је са нама. Како то да се ти филмови синхронизовано приказују на телевизијама братских република СФРЈ? До скора је република Српска била имуна, али сам пре неко вече и код њих гледао Врхове Зеленгоре. Право питање је откуд поплава ових филмова? Повратак бољшевичког начина размишљања није ни мало наивна појава. Неко нам то смишљено пласира, а ми не можемо (барем ја) да докучимо, ко и зашто?
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 14 фебруар 2011 17:22
Pera iz solitera
sve je isto samo njega nema.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 14 фебруар 2011 17:56
паја патак
Да се зна: Сви филмови у којима сам ја главни јунак су дубокомисаони, дубокоморални и највиших уметничких квалитета!За оне са Мики Маусом - баш ме брига!
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 14 фебруар 2011 19:14
Machak Vojo
@Saša

Pa Srbi treba najviše da zahvale Titu i SFRJ, samo smo tada svi živeli u jednoj državi! Tito je nesvesno sproveo plan Velike Srbije iz Načertanija!
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 14 фебруар 2011 19:25
rajko
Гледајући филм ''беса'' а и неке друге филмове снимљене задњих година о историјским темама запажам да су објекти (зграде) у којима је снимано оронули и стари, склони паду, па се питам да ли је порука филма да Срби нису ништа градили и да су те објекте наследили од оних које су протерали и да објекте уопште нису одржавали.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 14 фебруар 2011 19:47
Неофит77
А шта је са новим Булајићима, и њиховим пропагандним сплачинама типа ''Турнеја'', ''Свети Ђорђе убија аждаху'', ''Српски филм'' и ''Шишање''. Изгледа да сваки режим има своје Булајиће и Крвавце.
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 14 фебруар 2011 19:50
Misa
Pogledajte na Youtube, kako danas izgledaju cetnicke proslave na ravnoj gori, videcete da je Bulajic svoje cetnike ulepsao do neprepoznavanja sa danasnjim.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 14 фебруар 2011 19:53
ПА
Јасно је ко је,од чијих пара и за чије потребе урадио овај филм. Нека оде у Приштину по признања, јер Оскара неће добити,зато што онима који Оскара додељују српски народ није нешто важан, па ни његово унижавање није вредно награђивања.
Међутим, ја стално размиљам о томе ко треба да одговара због тога што је једна накарадна бљувотина умоболног садржаја (да ли је онај ко је створио то дело исти такав -то треба испитати)названа "српски филм". Филм нисам гледала, нити бих, али читам коментаре деце на Фејсу и не могу да верујем шта им је у виду филма понуђено. Сматрам да неке институције треба да раде свој посао и да на суду одузму право овом филму на назив, а да аутор кривично треба да одговара за вређање народа и државе.
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 14 фебруар 2011 20:29
Саша
@Machak Vojko
Без везе. У којој то једној држави? Држави МАкедонији? Држави Хрватској? Држави Косову? Да ли је могуће да још увек, након толике погибије, има људи који не виде да су све Титове републике у ствари биле државе, само што су од Србије направљене три! Једино што је Тито несвесно урадио то је насељавање Војводине колонистима. Жарко желећи да Хрватску очисти од Срба, довео их је у Војводину. МОрао је мало више размислити.
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 14 фебруар 2011 21:05
nataša @ miša
Bulajićevi i Draškovićevi četnici su isti. Radi se o istom stereotipu iz iste propagandne kuhinje.

U tom smislu ste zaista u pravu kad poredite Bulajićeve i Draškovićeve četnike. Ali to nisu četnici kakvi su zaista bili, i ako su zaista bili. Pogotovo nisu oni koji su mogli jednim zamahom oderati kožu sa leđa austrijskog žbira, oni od kojih se ledila krv u žilama austrijskim žbirima.

Broz je bio zavezan za bukvu na Ceru kad je uhapšen 1914. kao austro-ugarski kaplar i zamalo da mu oderu kožu sa leđa, ali neko se sažalio i pustio ga.

Jugoslovenska vojska u otadžbini nisu bili četnici. Prvo zato što je tu organizaciju naš Kralj zabranio, i naredba se morala poštovati. Ni Draža nije bio član četničke organizacije.
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 14 фебруар 2011 21:37
brm
e da je bulajicc znao za ta dranja kozze s ledja..al bi bilo scena..
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 14 фебруар 2011 22:12
Дејан Михаиловић
Штета коју партизански филмови евентуално праве није ништа у поређењу са оном коју наносе ови наши најновији филмови, типа Турнеја, Шишање, Српски Филм и остали по наруџбини. Чак може да се каже да су корисни јер на неки начин ипак промовишу патриотизам.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 14 фебруар 2011 22:38
Цигура
Јел гледа неко МТВ? "Македонци" често дају позоришне представе о српском насилничком менталитету из периода Краљевине СХС, као и осталим српским гнусобама до данас.

Земља која нема чак ни име, лечи своје фрустрације на нама у свакој прилици. За то време, пола "државе" им је, практично, недоступно, много мудрије изведено него на КиМ:

"Данашњи протести су уследили након што је у ноћи између четвртка и петка група од стотинак грађана међу којима су били и градоначелник скопске општине Чаир и заменик министра полиције, обојица из редова ДУИ, срушила део конструкције музеја на брду Кале који се гради на темељима некадашње цркве.

Представници албанских политичких странака и невладиних организација више пута су тражили прекид градње, јер сматрају да то није у складу са мултиетничношћу и споре чињенице да се на том месту налазила црква."

За колико смо избегли ову судбину?
Препоруке:
0
0
19 уторак, 15 фебруар 2011 00:48
Плодови гнева
''Битка на Неретви'', глумци: Ричард Бартон, Марчело Мастројани, Јул Бринер, Орлсон Велс, Сергеј Бондарчук, Шпела Розин...

Човече, које су ту паре потрошене!

Југословенски филмски ратни спектакл није био ништа бољи ни гори од одговарајућег америчког и руског жанра.

Наравно, поред оваквих, постојали су и добри ратни филмови (''Апокалипса данас'', ''Ловац на јелене'', ''Иваново детињство'', ''Ждралови лете'', ''Три'', ''Јутро'' и тд...)

Нема шансе да такве филмове видимо на десетинама програма наших националних и осталих телевизија.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 15 фебруар 2011 06:51
zvezda
Nije mi jasno zasto veliki broj komentatora ovde iz dna duse mrzi partizane, drugi sv. rat nije bio sala. Medju partizanima je bilo hrabrih i postenih ljudi i zbog postovanja prema poginulim ne morate koristiti svaku priliku da pljujete po njima. Mozda ti filmovi nisu skroz sjajni, ali uz neke scene moze da se zaplace, a uz danasnje filmove ni da se smeje ni da place.
Препоруке:
0
0
21 уторак, 15 фебруар 2011 10:00
Патриота из Топлице
Док једини филм који достојно обележава један од херојских догађаја из најславнијег периода новије српске историје остаје "Марш на Дрину", чије снимање се ко зна како "омакло" диктатору Брозу давних шездесетих прошлог века, српски филмски "уметници" настављају да блате свој народ и да се подсмевају чак и том времену. Ми нисмо дочекали да г. Брадићу падне на памет пројекат филма о Кумановској битци у освит 100 годишњице Првог балканског рата, али зато гледамо "Бесу"... Да не помињемо све бестијалности и све увреде на рачун свог народа које произвеше наднационални "уметници". Као што "књижевник" Басара својим трабуњањем исмејава и омаловажава српску историју, они то исте чине у свом много скупљем медију. У препуном Сава центру, пред почетак филма "Адмирал", руски редитељ рече "Ми сада друкчије читамо нашу историју..." То раде и наши "уметници", али они нашу историју читају лажно, срамно испуњавајући задатак Империје, баш као и они који емитују ретроспективе партизанских филмова!
Препоруке:
0
0
22 уторак, 15 фебруар 2011 10:21
Живорад
"Machak Vojo "

Да ли ѕнате када је настала Југославија? Приметио сам, наиме, да један део људи заиста не зна.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 15 фебруар 2011 12:06
Саша
@Патриота из Топлице

БРАВО!
Препоруке:
0
0
24 уторак, 15 фебруар 2011 13:05
Machak Vojo
@Saša

Dakle, Tito je (ne)svesno stvorio vladajuću klasu u Srbiji! Crnogorce iz Vrbasa...oni i braća izBosne (jedna reč!) su kao u vesternu ujahali u preriju, jer smo oterali Indijance! I dan danas su svoji na njinom!
Препоруке:
0
0
25 уторак, 15 фебруар 2011 13:34
Саша
@MAchak Vojo
Без везе. Те индијанце (ако мислите на Немце) које смо отерали, довео нам је Хитлер, па ако сте Ви његов присталица, ја то поштујем. А ако мислите на класне индијанце, слажем се, али нису ту само Црногорци и Босанци, има ту Шумадинаца, Ерцеговаца, Далматинаца, Личана, па и Лала. ДА их је довео Тито, давно би у Србији био изгласан закон о реституцији, као у нормалном свету. Али који политичар сме (и жели) да истера тетку са Дедиња, само ради закона. Без везе!
Препоруке:
0
0
26 уторак, 15 фебруар 2011 15:11
Симић Манојло
Најважнији су задати оквири.
У сукобима и ратовима између националиста и
комуниста широм Планете, не постоји други пример
осим Срба, да је "запад"(Черчил)стао на страну
комуниста, без обзира на разлоге.
Свугдје су, од Кине где су заштитили националисте
и помогли преселење на Формозу (данашњи Тајван који
и данас штите и наоружавају)па преко Балтика у
Европи(Естонци,Летонци,Литванци, који су били већи
нацисти од Немаца самих-од 320.000 Јевреја,само
3.000 је успело да преживи, а Русе, као ни Србе,
нико и не броји),па до гушења сваког покушаја, у
Средњој и Јужној Америци, увек дајући највећу
помоћ и подршку националистима.Само у Србији.
А ово што раде наше "филмаџије", срозавши своје
"стваралаштво"на ниво употребних вредности у складу
са тренутним политичким потребама, оправдава ону
заједљиву и опаку опаску: " да су глумци паметни,
зар би читавог живота изговарали нечије туђе мисли?
Препоруке:
0
0
27 уторак, 15 фебруар 2011 15:18
Симић Манојло
наставак;

А ови режисери у оптицају, стављени у функцију а
убеђени да су у праву, нека погледају своје филмове
након 30 година.Ако данас стида немају, тада ће да
проради. И ако данас њихови филмови имају неку
вредност, имаће и тада. За сваког објективног
посматрача, они имају само употребну вредност.
Јад и беда аутоцензуре.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 15 фебруар 2011 15:23
Бели Орао
1. @Саша и пријатељи.На незналице типа@Мачак Војо немојте да се осврћете, јер ако нису незналице онда су они други.Овај сајт, баш као и црно-бели лист, су почели системски да нападају и бомбардују они други, а то су бомбардери са Б-52 (да баш "са" Б-52, а не бомбардери Б-52).
Ако ћемо поштено стварно су Хрвати први почели да приказују партизанске филмове.Ја сам се фрапирао, јер је партизанска историја уствари српска историја,коју су Хрвати вешто давајући јединицама именима хрватских географских подручја и места присвојили(Славонски партизанси одред,крајишке бригаде и сл.).Наравно они су ту вешто убацивали командни кадар који није српски.
Филм "Козара" је лепо обрађена тема без много идеологије. Види се да су то Срби који су се дигли на устанак против десетоаприлског усташког терора. Сличну тематику носи и филм "Шолаја".Дакле устанак.После тога је настало време каубојских филмова, а све у циљу јачања надри историје на коју смо ми мање-више сви поклекли. Ми клинци сви одреда.
Препоруке:
0
0
29 уторак, 15 фебруар 2011 15:37
Бели Орао
2. То што смо ми клинци прихватили то је јасно. Родитељи штитећи нас нису хтели да нам причају, а дедови су мало вртели главама и смејуљили се.
О најлепшем српском филму "Марш на Дрину" не бих много. Довољан је атрибут на почетку.
О шљаму од филмова такође не бих. Такође је атрибут довољан.
Сетите се само Borisa Buzančića и Božidarke Frajt, како глуме славну екипу у Ужицу, а наш Бане Коцкица, Курир Миша.
Тешко су се Срби и у филмовима пробијали до високог командног кадра. Бата Живојиновић је морао ипак да прогута кнедлу од забране летења коју му је дао Беким. Можда то њему тада није било важно. Ипак и данас је најпопуларнији глумац у Кини испред Клинта Иствуда и Чарлса Бронсона.
Зашто баш само ми Срби треба да се посипамо пепелом то ми није јасно. Можда ће неко покушати да ми дочара?
Препоруке:
0
0
30 уторак, 15 фебруар 2011 16:20
Freya
I dan-danas mi je muka od tih filmova!Toliko lazi i toliko nametnutih istorijskih "istina"! Ali, ruku na srce, bilo je ponekad i necega smesnog u njima: napr. kad tzv. nemacki vojnici govore nemacki sa srpskim akcentom!
Препоруке:
0
0
31 уторак, 15 фебруар 2011 16:21
Citalac
@ zvezda

Apsolutno ispravno. Niti se partizani smeju, niti mogu iskljucivati kao (castan i vazan) deo srpske istorije. Slazem se, inace, sa nacelom da oba antifasisticka pokreta moraju imati jednak tretman (prosto, silom istorijskih cinjenica koje kazu da su po nacistickim mucilistima ubijani srpski ravnogorci kao i srpski komunisti), ali bojim se da je ovde doslo do propagandno 'obrnute SFRJ-partizanstine' draskovicevskog kova. I sada odjednom niko nista dobro ne moze da kaze o partiozanima da ga ne zapljusnu nedouceni komentari o 'komunjarama' i slican nedicevski arsenal. Ne govorim o ovom sajtu toliko, koliko o situaciji na gotovo SVM portalima na srpskom jeziku.

Danasnji rezim naprosto GURA srpski narod sa liste casnih ucesnika Drugog svetskog rata. O Jasenovcu cutimo i prihvatamo hrvatske neofasisticke revizije. Na obelezavanja oslobodjenja Ausvica, i Pobede u Moskvi, ponekad saljemo predstavnike, ponekad ne.
Препоруке:
0
0
32 уторак, 15 фебруар 2011 16:30
Citalac
- nastavak -

KOME ta sramotna praksa odgovara? Srpskom narodu sigurno ne (retke su kod nas porodice kojima fasisti nisu bar nekog ubili).

Drugi svetski rat je svojevrsna civilizacijska legitimacija i NE SMEMO dozvoliti da IKO prekraja istoriju i umanjuje bilo nas doprinos, bilo nase zrtve u borbi protiv nacizma i fasizma. Pa zvali se relativizatori ljoticevci ili drugosrbijanci (nikakve razlike i nema: ljoticevci su sramotni eksces ovog naroda i nije ni cudo sto ta margina digne glavu kad god naruci neko spolja, a drugosrbijanska relativizacija nacizma je jednako opscena: Nenad Canak drzi hitlerov portret u ofisu, a Biljana Srbljanovic u Pescaniku pise monstruoznu nacisticku laz da su Holokaust izvrsili, pazite dobro, RUSKI BOLJSEVICI a ne nemacki nacisti).
Препоруке:
0
0
33 уторак, 15 фебруар 2011 19:09
Zarko
@Beli Orao
Boris Buzancic je osvedoceni nancionalista i pobornik ustastva, Sramotno je da su uloge srba dobijali uglavnom iu ono vreme podobni hrvati. Sto se tice Bozidarke Frajt njena porodicna sudbina i istorija je tuzna istorija srpskog naroda krajine. Roditelji (Srbi) pobijeni, a ona dete od 2-3 godine data na cuvanje (prevaspitavanje) podobnim hrvatima kad je imali 2-3 godine. Tek je pre 10-tak godina saznala ko je i sta je!
Препоруке:
0
0
34 уторак, 15 фебруар 2011 21:38
Бели Орао
@Жарко. Нисам знао за Божидарку Фрајт. Хвала за информацију.

Било како било кад су новинари питали Орсона Велса на врхунцу славе, који је глумац најбољи на свету, он је рекао: Сада ћу да вам кажем једно име које вама не значи много. Павле Вујисић Паја. Они су га зачуђено гледали. Ето, видите да не знате. То је један српски глумац из Београда који ме је на снимању Неретве научио како се глуми и како се пију шприцери.
Препоруке:
0
0
35 среда, 16 фебруар 2011 11:23
Саша
@Бели орао
ДА, и рекао је да је то једини глумац код кога се не може приметити да глуми.
Препоруке:
0
0
36 среда, 16 фебруар 2011 12:11
thinking maize@ слободно размишљање на тему...
Елем, ми Срби, кад неко започне са контроверзном/"контроверзном" (узмите по вољи!) темом, ми "рипимо" ко "кер за коском"! Ово кажем не да вређам сајт и коментаторе на њему, али ЗАР ВАМ СЕ НЕ ЧИНИ да ми Срби УПРАВО ТО И РАДИМО! И не покушавамо да ИЗАЂЕМО ИЗ ШАБЛОНА "СТРАШНО, СТРАШНО"! Што је по Ерику Берну (овде ће ме г-дин "Наташа", као психолог подржати!) ИЗБЕГАВАЊЕ ПРОБЛЕМА, шта више његова експлоатација КРОЗ ИГРУ, уз ИЗБЕГАВАЊЕ СТВАРНОГ ЖИВОТА и РЕШАВАЊА СТВАРНИХ ПРОБЛЕМА! Јер, са СИМУЛАТОРИМА ЖИВОТА, а што су скоро СВЕ СРПСКЕ ФИЛМАЏИЈЕ после Жике Митровића, уз изузетак Кустурице (од Макавејева, иначе НЕУСПЕШНОГ психолога, па на даље!), треба само ТРЖИШНО! Значи УКИДАЊЕ ЊИХОВОГ МОНОПОЛА на истину и ЊИХОВОГ СКИДАЊА са државних јасли! Како? Почните од Закона о култури! Тамо стоји да се "УМЕТНИК-ПРИПРАВНИК ПРИМА У СТАЛНИ РАДНИ ОДНОС" и тако даље. Да не помињем да је нпр. "Југословенско (sic!) драмско позориште" ДОТИРАНО МАЛО МАЊЕ од ФК "Црвена Звезда"!? Ради поређења погледајте...
Препоруке:
0
0
37 среда, 16 фебруар 2011 12:35
thinking maize@ слободно размишљање на тему..., 2-ги део
Ради поређења погледајте Закон о науци или Закон о високом образовању. Тамо стоји да су доцент или научни сарадник (еквивалентно) и ванредни професор или виши научни сарадник (еквивалентно) "ИЗБОРНА, ВРЕМЕНСКИ ОГРАНИЧЕНА ЗВАЊА И ПОСЛОВИ"! А за tе послове/звања НЕОПХОДАН ЈЕ ДОКТОРАТ из неке науке! Или да се у поменутим Законима УСЛОВЉАВА за радна места асистента или истраживача-сарадника, да људи који ту раде МОРАЈУ да докторирају и буду изабрани у одговарајућа наставна тј. научна звања за 5 ГОДИНА! Или ће БИТИ ОТПУШТЕНИ! Питам се да ли СЛИЧНА ОБАВЕЗА ВАЖИ за младе "уметнике" по Закону о култури?! Ајд, да не буде да сам против СВИХ УМЕТНИКА, ДА ПОДСЕТИМ, ко ОНО БЕШЕ ВИСИО НА МИТИНЗИМА КОД Тадића и "жутих"?! A ко jе "обнашао" Министарство културе по 5-ом октомврију? Све неки "ГЛУПЦИ", да цитирам БЕСМРТНОГ Бранка Ћопића! Е сада ако ти "ГЛУПЦИ" буду СКИНУТИ са државних јасли?! И нпр. ДРЖАВА СРБИЈА не финансира више ЈУГОСЛОВЕНСКО ДРАМСКО ПОЗОРИШТЕ?! Занимљиво?! Imagine those things!
Препоруке:
0
0
38 среда, 16 фебруар 2011 13:57
Симић Манојло
"Битка на Неретви", за коју је Титин АГИТПРОП
смислио чедно( не Чедино )име:" Битка за рањенике",
била је " удружени злочиначки подухват "Партизана,
Усташа и Немаца, против Четника. Само то, и ништа
више.
Вељко Булајић је, као и Крсто Папић, из Бањана,
одакле су скоро све црногорске Усташе, и његов
интелектуални профил, идентичан је оном Секуле
Дрљевића, члана Павелићеве Владе.Наши партизански
филмови, немају ни најдаљих додирних тачака са
стварношћу.Од њих су гори, још једино ови који су
" на линији " ове Власти, и бесловесних НВО.
Србија је јединствена земља на свијету- само у њој
" интелектуална елита ",припада најпримитивнијим
деловима Народа. Гађење.
Препоруке:
0
0
39 среда, 16 фебруар 2011 14:33
Бели Орао
@Саша. "ЈАШТА БРАТЕ" (Ко то тамо пева).
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 17 фебруар 2011 20:31
Pero Trocadero
treba se nadati da ce Emir Kusturica sa najavljenim snimanjem filma "Na Drini cuprija" neke stvari "pucanstvu" objasniti.
Препоруке:
0
0
41 петак, 18 фебруар 2011 23:41
Турас
Филм је културолошки доживљај оних који не иду у позориште или не читају класике.Филм је превасходно америчка(не)култура.Амери глорифицирају индијанску културу,наравно филмски,а још увек држе резервате у којима живе црвенокошци.Овде се неисцрпно,како само Срби умеју,подсмева србском филму који руку на срце има доста безвредних.Али заборављате да смо као мала кинематографија имали и награђене филмове.Ипак сви филмови не вреде као доживљај посматрање заласка сунца са вољеном особом.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер