уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сергеј Трифуновић на премијери „Монтевидеа“ у Сарајеву у мајици с ликом генерала Дивјака

Kоментари (103) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 05 март 2011 16:15
Ј_С_Б
Фуј на шта човек може да се сведе
Препоруке:
0
0
2 субота, 05 март 2011 16:17
Jasna
A tek ovi srbijanski glumci su posebna prica i ceo taj pozorisni svet i pozorisni klanovi, (drugosrbijanski i antisrpski se visoko kotiraju pri raspodeli para),pocev od onog nesrecnog Gorcina,Srbljanovicke,Borke,Vide Ognjenovic,Mire Karanovic,Lecica,ovog sirotog polupismenog Trifunovica, pa nadalje ...Dno dna.
Препоруке:
0
0
3 субота, 05 март 2011 16:18
Ратко Младић
Јесте ли сигурни да је ово Сергеј Трифуновић?Мени више личи на Јелену Карлеушу.
Препоруке:
0
0
4 субота, 05 март 2011 16:25
Ђорђе
А све је почело овако:
NA SPISKU STRELjANIH "DRŽAVNIH NEPRIJATELjA" NAŠLI SU SE I MNOGI POZNATI BEOGRADSKI UMETNICI, GLUMCI, PISCI, MUZIČARI...
KADA je došlo oslobođenje, zavesa je pala na život mnogim beogradskim glumcima koji su bili na pozornici i tokom rata! Na "Politikinom" spisku od 105 streljanih nalazi se i Aleksandar Cvetković, jedan od najtalentovanijih glumaca svog vremena, koji se isticao u Nušićevim komedijama. Optužen je da se "kao glumac u raznim Nedićevim pozorištima i preko radija, istakao ismevanjem i omalovažavanjem Engleske, Sovjestkog saveza, Amerike i našeg narodno oslobodilačkog rata". Na crnom spisku bio je i komedijaš Jovan Tanić, iako je u Beograd ušao sa oslobodiocima, priključivši se partizanima. Optužen je za "ismevanje partizanskog pokreta i služenje okupatoru". Nije mu oproštena šaljiva replika sa scene, kada je jedan lik viknuo: "Idu partizani!", a on je odgovorio: "Šta? patlidžani?"
Препоруке:
0
0
5 субота, 05 март 2011 16:26
dejo
sramota trebao je da stavi i antu pavelica na drugoj strani.
Препоруке:
0
0
6 субота, 05 март 2011 16:40
Uskokovic Sasa
Bedno! Zadnje vreme je doslo!
Препоруке:
0
0
7 субота, 05 март 2011 16:41
Aleksandar
Ako ikada Srbija dobije normalnu vlast, trebalo bi ovom oduzeti srpsko drzavljanstvo (ako ga uopste i ima). Da je doticni glumac bio tih ratnih godina u Sarajevu kao Srbin, sad bi dobro znao kakvu nesrecu i zlo pravi za nas narod. Montevideo ne zelim ni da gledam, Muka mi je i pri samoj pomisli na ovaj uzasni dogadjaj, zabio je srpskom narodu noz u ledja, poturica, nikad ne zaboraviti!
Препоруке:
0
0
8 субота, 05 март 2011 17:01
Sunđer Bob
Zasluženo je završio kao voditelj kojeg psuju kojekakve lakomoralne pevaljke. A nada se, mukica, da će ga mama Anđa zvati da glumi nekog brutalnog Srbina, ubicu nevinih.On je oboleo od prekomernog samoljublja i u njemu će i sagoreti. Problem je što mi imamo kratko pamćenje, kolko sutra preobući će se taj, kao i mnogi...
Препоруке:
0
0
9 субота, 05 март 2011 17:11
Болна истина...
Другосрбијанци већ годинама суверено владају српско кинематографијом. Нађе се ту неки Радош Бајић, Драган Јовановић или Лале Павловић али џаба кад нема ко да их чује. Сергеј Трифуновић је одавно показао да ''није ни Србин а ни глумац''. Волео бих само да чујем шта ће рећи Сергеј повод овога, а како се одговор зна унапред било би добро да га неко пита шта значи агресија и геноцид?!
Препоруке:
0
0
10 субота, 05 март 2011 17:18
Борис
Фуј.
Препоруке:
0
0
11 субота, 05 март 2011 17:20
Одбрана и последњи дани
Било је хвале за овај филм, али нисам хтео да кварим идилу. Можда и није лош..ко зна? Друго је питање политичких конотација. Ова премијера у Сарајву баш боде очи. Тешко да би они пристали да промовишу просрпске филмове. Овај сам филм схватио, с обрзиром на тему и неколико сцена,као југоносталгичну комедију која треба да нам покаже како је некада било лепо живети у заједничкој држави. Зашто су је се муслимани одрекли сада је мање битно, јер потребно је Србима у Р.Српској јединствену БиХ учинити прихватљивом, па се с тога и популаришу овакви филмови. А ово са Трифуновићем уопште није случајно. Тај је глумац мера за антисрпство и у којем год игра филму будите сигурни да је антисрпски. Било би лепо да се остатак филмске екипе огради, јер ако то не учине слажу се са њим.Да постоји свест у Србији ово би требало да утиче на гледаност филма,па да се режисеру смањи добит, да му се покаже да не може седети на две столице.
Препоруке:
0
0
12 субота, 05 март 2011 17:22
GJ
A cenih tog coveka do danas
Препоруке:
0
0
13 субота, 05 март 2011 17:43
Мићко
О зашто су глумци тако жути? Претежно. То је ствар која захтева социолошко разматрање, то је појава социолошки изазовна.
Препоруке:
0
0
14 субота, 05 март 2011 17:50
Станимир Трифуновић
Најмрачније је пред зору...
Препоруке:
0
0
15 субота, 05 март 2011 17:56
Сизиф
Не чудим се уопште, он редовно узима улоге негативаца, лежи му то природно.
Препоруке:
0
0
16 субота, 05 март 2011 18:01
саша р.
Какав јадник.
Препоруке:
0
0
17 субота, 05 март 2011 18:04
dule
Sta reci, droza popije mozak,samo tako.
Препоруке:
0
0
18 субота, 05 март 2011 18:12
Сава
Свакакав отпад може да се нађе у овом народу.Због оваквих особа који праве такве испаде на штету свога Народа ,Бог треба да постоји.Пре десетак година био је један надарени млади глумац који је прихватио да на сцени исмејава и понижава Светога Саву и све Немањиће, а са тим и Народ коме је припадао. Нека се узме у памет и овај надобудни глумац и нака се присети како је прошао његов колега после одлуке да одигра своју `најважнију`, али и последњу улогу у животу.
Препоруке:
0
0
19 субота, 05 март 2011 18:17
Vladimir
Sergeja ne treba osudjivati vec zaliti.
Препоруке:
0
0
20 субота, 05 март 2011 18:21
John The Rebelator
Eto takva je "elita" zapala Srbima; porodio ju je 6-ipo-decenijski teror razsrbljavanja, "bra'stva-jedinstva", nasleđenog ovom sadašnjom "eu-ropskom" fazom. "Elita" je crvene uniforme zamenila žutim "frakovima". Drug Jovo Kapičić, paradno i ponosno maršira, ruku pod ruku, s Drugom Tadiđem, Čedom, Čankom, Basarom, Karleušom i Sirgayom.
Nema naroda na svetu, koji je u dvadesetom veku doživeo takve golgote i monstruozne zločine, koji ima ovakvu rodomrzačku, odnarođenu, podaničku, konvertitsku, gamižuću kultur-političku "elitu"...
Препоруке:
0
0
21 субота, 05 март 2011 18:23
Neverni Toma
Rekao sam tj napisao sam stotinu puta da je problem odnosno da je stanje u kojem se Srbija trenutno nalazi samo logicna posledica jednog svojevrsnog patoloskog mentalnog sklopa srpskog naroda i to uglavnom Srba iz tzv centralne Srbije i (jos uvek za sada) severne srpke pokrajine Vojvodine i to uglavnom "starosedelaca" Vojvodjana a ne kako ih pogrdno nazivaju "dodjosa" dakle Srba iz RSK proteranih od strane Hrvata i Srba iz R.Srpske i Federacije BiH.
Eh sada gore postavljena teza tj izneto misljenje moze nekome da se ne dopada, da se nadje uvredjenim ali to je tako.
Zbog cega.Pa zamislite situaciju u kojoj jedan Hrvat ili Albanac ili tzv Bosnjak iz glumacke profesije postupi na nacin na koji je postupio Sergej Trufunovic.
Svakako slozicete se da je to apsolutno nezamislivo.
Dakle ovakvo ponasanje i stanje u Srba zahteva jednu ozbiljnu analizu ljudi iz svih oblasti nauke...medicine (psihijatrije,psihologije) , antropologije,istorije itd.
Препоруке:
0
0
22 субота, 05 март 2011 18:27
Бобо
Е моја Србијо...Докле ћеш ово подносити?
Препоруке:
0
0
23 субота, 05 март 2011 18:34
S
Знате зашто је носио Дивјакову слику?
Негде затурио мајицу са Тачијевим ликом
Препоруке:
0
0
24 субота, 05 март 2011 18:52
Njujorker
O "delima" nesrecnog Sergeja, najbolje govori misljenje nasih sunarodnika iz Njujorka i Los Andjelosa, koje je listom negativno. Covek je u srpskoj zajednici postao persona non grata, zbog "uvaljivanja" po stanovima, uzetih i nikada ne vracenih novcanih pozajmica i slicnih svinjarija, kakvima je sklon.
I, eto, na kraju je zavrsio kao "zena u crnom"...
Препоруке:
0
0
25 субота, 05 март 2011 18:57
Centar
Sergej trebao bi da znas i ovo. Muslimani su u Sarajevu za vrijeme posljednjeg rata mucili i poubijali hiljade neduznih Srba civila. Kukavicki su se izivljavali nad nemocnim Srpskim civilima. Etnicki su ocistili Sarajevo od Srba. Jovan Divjak je bio na strani tih ubica. Sa ovom majicom i ti si pokazao ko si i sta si. Slika i prilika politike koju Srbija danas vodi.
Препоруке:
0
0
26 субота, 05 март 2011 19:04
наташа
Сергеј Трифуновић заједно са Мирјаном Карановић глуми у свим дотираним филмовима о овдашњим догађајима, односно о верзији тих догађаја у виђењу Срба као злих момака. Ја лично те филмове не гледам. Ни на крај памети ми не пада. Монтевидео је домаћи филм који сам гледао јер није дотиран из те Карановићевско-Трифуновићевске верзије.
Трифуновић у том филму одудара. Глуми једног помало манијака, наравно насилног и по начину глуме и уопште присуством одудара и од екипе и од стила филма. Надам се да га у наставку неће бити да не квари филм.
Сетих се да је и раније био политички врло активан у предизборној кампањи Тадића. Они су као пајтоси, играју баскет.
Углавном његови и сви други протести у корист Дивјака су куцање на отворена врата, Дивјак ће бити сигурно пуштен и сигурно ће бити коментара "правда је победила".
То је уједно потврда у ком мрачном периоду се налази наша мала планета и у каквио морално ништавило смо се ми као људска врста запутили.
Препоруке:
0
0
27 субота, 05 март 2011 19:08
Zarko
Ne cudim se Trifunovicu, coveku bez identiteta, malom provincijalcu iz zabiti, nego Srbima iz Bosne kojih u Beogradu ima na hiljade. Da se ne nadje ni jedan da ga edukuje sta se srbima desavalo u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Brodu, Sijekovcu, Bratuncu i drugim mestim sirom Bosne. A jos kad pomislim da se Divijak i ostalu zlikovci iz raznih patriotskih liga, ljiljana, hos-a itd, slobodno setaju i dolaze u Beograd svih ovih godina. Ne bi me iznenadilo da Divjak prima penziju iz srpskog ministarsta odbrane!!
Препоруке:
0
0
28 субота, 05 март 2011 19:29
Висарион
Треба се учити од Јевреја.Неки певач, ја му не знам ни име, у неком ријалити шоу , на Пинку рекао нешто противу њих.Они дигли толику џеву да се цела Србија тресе.Они бране свој суверенитет свуда и на сваком месту.
Нас блате на све стране,наши нас продају или се тако продани сликају са мајицама и ми се згражамо али ништа конкретно не чинимо.Бранковићи су наша судбина.Код Јевреја тога нема.Ни код Муслимана,ни код Шиптара, ни код Хрвата.Дајте било где у бившој држави нађите Наташу Кандић.И видите само ми страдамо у Хагу и по томе смо виновници зла.Потврђујемо у Пентагону лабораторијски измишљену репутацију о "лошим момцима".Ово није за згражање ово је за глумачке националне суспензије а не за националне пензије, коју ће овај даса да добије ако већ није.Басара, Кандићка,Бисерко и наравно Сорос стоје иза уметничке " "слободе" и ове сподобе.А ми не схватамо.
Препоруке:
0
0
29 субота, 05 март 2011 19:30
Zoran
Masakr vojnika JNA u Dobrovoljackoj se dogodio u maju 1992, pre bilo kakvih ozbiljnijih sukoba izmedju tzv "Armije BiH" i Vojske RS, pre bilo kakvih izmisljenih i stvarnih masovnih ubistava tokom rata u BiH, dakle masakr je prvi masovni zlocin u tom ratu. Postojao je dogovor o mirnom povlacenju po utvrdjenoj trasi i JNA se u potpunosti drzala dogovora i nije mi jasno kakav odbrambeni, herojski, humani cin je ubijati iz zasede tu vojsku koja odlazi da bi se izvrsilac i nalogodavac tog zlocina danas slavili i da bi im se likovi nosili na majicama. Zasto je izdata naredba da se izvrsi pokolj? Zasti je naredba izvrsena? Zasto JNA nije uzvratila, onako kako bi uzvratila bilo koja druga vojska na svetu da im neko zverski poubija nenaoruzane vojnike? Da je uzvratila,verujem da Sergej Trifunovic danas nebi nosio majicu sa likom Jovana Divjaka.
Препоруке:
0
0
30 субота, 05 март 2011 19:31
Мишљења једног кловна
Па нема овде ничег изненађујућег, он је репрезентант генерације коу су задојиле соње, наташа кандић..., а подизао "отпор" . Ова фотографија јесте слика бесловесности. Уосталом он у свим улогама глуми будалу, и тешко је не гледати га тако и на овој фотографији!

ИСТИНА ЈЕ ОВО НИЈЕ ДРУГО
ДО ГОМИЛА КОСТИХ И МРАМОРАХ
НА КОЈИМА МЛАДЕЖ САМОВОЉНА
ПОКАЗУЈЕ ТОРЖЕСТВО УЖАСА
Препоруке:
0
0
31 субота, 05 март 2011 19:46
Пера Панкер,нажалост
И шта ћемо сад?

Хоћете да плачете? Плачите!!!
Препоруке:
0
0
32 субота, 05 март 2011 19:46
Jelena
Neverovatno ,koji sve mediokriteti pljuju Srbiji u lice.Lako je Sergeju ni brige ni pameti,sto je gore to je dole i sve tako samo da skrene paznju makar i gadostima.
Препоруке:
0
0
33 субота, 05 март 2011 19:53
...изда
Гњида се увек прода за пиће у локалном бирцузу ... И гњида се увек позна по томе што мисли да је паметнија од других ако се разликује тамо где му је безбедно да то чини, а исти је као други тамо где може да буде опасно. Имамо ми две сличне речи: једну за полни орган, а другу за карактерне особине оваквих људи.
Препоруке:
0
0
34 субота, 05 март 2011 19:55
Vladimir Jevtić
Sergej Trifunović je ovim činom pokazao ko je i šta je...U potpunosti se slažem sa komentatorkom Natašom. Zaista je tužno kakvo je stanje u Srbiji po pitanju narodnog jedinstva kada je odbrana nacionalnih interesa u pitanju za razliku od naših suseda koji zdušno demonstriraju u znak podrške dokazanih ratnih zločinaca. Žao mi je Srbije i iskrenih Srba koji nisu šovinisti već iskreno vole svoju zemlju...
Препоруке:
0
0
35 субота, 05 март 2011 20:01
Стефан Душан
(почетак)

Није ово прича о том несрећнику и остатку другосрбијансе глумачко-редитељске екипе која сада добија својих пет минута. Ово је заправо, још једном, слика и прилика српске народне културе.

Спољне узроке који су довели до окупације у којој се Србија данас налази образложио је Љубомир Кљакић у бриљантном тексту "Корисни идиоти и колапс Србије". Међутим, он се у том, по свему недостижном тексту, није бавио питањем дефекта српске народне културе (што је посебна тема), а управо тај дефект је огромни унутрашњи допринос окупацији.

Може ли неко да замисли да се припадник било које озбиљне европске нације залаже за колапс сопствене земље, а да то прође без последица по њега? Када би то урадио, рецимо, неки немачки држављанин - он и читава његова породица били би изложени тихом али потпуном бојкоту, на улици, у школи, у продавници, на радном месту, на сваком замисливом месту. То није насиље, то је елементарна национална солидарност, која у Србији једноставно не постоји.
Препоруке:
0
0
36 субота, 05 март 2011 20:03
александар
"Глумци" у Србији.
Најгори од најгорих. Част веома ретким изузецима, који су махом покојни.
Лакрдијаши и комедијанти, продане душе, циркузанти.
За мало пажње, за мало светслости рефлектора, за понеки бесплатни коктел и бесплатно набадање на чачкалицу, продали би и оца и мајку, а камоли неће свој народ и земљу.
Још ако им неко аплаудира.
Мало је рећи дно дна.
Препоруке:
0
0
37 субота, 05 март 2011 20:05
Стефан Душан
(завршетак)

Превелика толеранција је грех! Српска пучка култура носи тај грех на својим плећима и управо због тога ми Срби дефинитивно нестајемо као нација.

Онај ко опрости и заборави Јасеновац и направи федерацију са сопственим душманима, нема будућност. Да Немачка и Израел којим случајем деле границу, еквивалент томе била би њихова федерација.

@Станимир Трифуновић:

Згодно и оптимистички звучи, али нешто дуго траје то "најцрње пред зору". Та зора се, како сада ствари стоје, ни не наслућује.

Једино питање које се сада поставља је - да ли ће је икада бити.
Препоруке:
0
0
38 субота, 05 март 2011 20:28
Anta
Sergej Trifunovic je narkoman....ne u prenosnom vec u bukvalnom smislu te reci.... tako da je besmisleno trositi reci na postupke bolesnog coveka.... Setimo se Sonje Savic...
Препоруке:
0
0
39 субота, 05 март 2011 20:30
folker
da nebih ponovio... -
još jedanput pročitati "visariona" -

mudri ljudi ti jevreji. ceo svet od njih uči. da li smo (mi srbi)toliko naivni,ludi...?

moj trifunoviću, - da nije bilo masakra u dobrovoljačkoj i zatim u tuzlanskoj koloni, (divjak je jedan od glavnih aktera) - rata u bh nebi ni bilo.
kad bi neki sarajlija nosio lik kadijevića, (koji je nastojao da do rata ne dođe)...? ili malo "tezgariš" a!
Препоруке:
0
0
40 субота, 05 март 2011 20:38
хиперборејац
ат Пера ПАанкер

да ... још један Србин против нас... :-)
Препоруке:
0
0
41 субота, 05 март 2011 20:44
goxy
najjadnije je kad im tadic naredi da se slikaju u tramvajima toboze bore se oni za nesto, Sergej ajde ti lepo u Ameriku i ne vracaj se vise
Препоруке:
0
0
42 субота, 05 март 2011 20:49
Živadinka
Moje duboko žaljenje ovog anti-bića.A čije je to ime ''Sergej''? Rusko? Uf kakav razlaz forme i sadržaja...
Препоруке:
0
0
43 субота, 05 март 2011 20:51
Miki
Malo je reći SRAMOTA.
Препоруке:
0
0
44 субота, 05 март 2011 20:54
Boban
Ne objaviste komentar te ponavljam.
Šta je tu loše? Čoveka, zaista, treba pustiti iz protvora... I ja bih učinio isto što i Sergej.
Препоруке:
0
0
45 субота, 05 март 2011 20:58
Dejan
Sergej i mnogi drugi glumci imaju veliku porebu da se "pozicioniraju" u razlicitim politickim previranjima, jer su svesni da im od toga zavise anganzmani, time i egzistencija. Medjutim njihova umisljenost je komicna, Sergej se predstavlja pozvanim da sudi o Jovanu Divjaku, a nije bio uz njega svo vreme rata i sigurno ne moze imati uvid i garantovati njegovu besprekornu ispravnost. Mislim da bi Sergej trebao ipak biti oprezniji, Jovan Divjak je oficir vojske u kojoj su se borile na hiljade mudzahedina iz arapskog sveta, Turske, Cecenije, ali od njega nisam bolje ni ocekivao, vrlo je neinformisan, neobrazovan i povrsan, sto se vidi nakon dve sekunde kad god usta otvori.
Препоруке:
0
0
46 субота, 05 март 2011 21:03
lauret
ne gine mu nagrada 'žanka stokić','zoran radmilović','osvajanje slobode' i nacionalna penzija....
Препоруке:
0
0
47 субота, 05 март 2011 21:11
Алекса Ђурић
Браћо!


Хајде да убудуће бојкотујемо овог човека! Да не гледамо ни један његов филм, ни једну представу, да не присуствујемо ни једном његовом јавном наступу, све док се Сергеј Трифуновић јавно не покаје за ову увреду српским жртвама!!! Покажимо да и Срби имају достојанство!!!
Препоруке:
0
0
48 субота, 05 март 2011 21:13
Božidar Maslać
Verovatno je on umislio i da je učinio nešto hrabro, da je borac protiv establišmenta, poput nekih Zapadnih glumaca koji se ne slažu sa politikom svojih zemalja. Ono što karakteriše ljude koji poseduju moralne principe je da se suprotstave moćnicima radi odbrane svojih uverenja. Ovaj moralni čovečuljak i emotivno nezrela osoba glumi buntovnika protiv establišmenta sopstvene države. Kao da je Srbija neka velika sila koja silom i bezobzirnošću sprovodi svoju politiku. Verovatno bi u tom slučaju bio jedan od podobnih glumaca, kao što je uostalom sada slučaj. Njegova akcija je kopija pravog buntovništva. Kao što su nekada postojali od službe stvoreni imitatori neprijatelja sistema, kako pravi ne bi došli do izražaja, tako on glumi borca protiv "nacionalističkog" "establišmenta" slabašne, poluokupirane srpske države. Zato mu treba davati onoliko značaja koliko se daje reabok patikama, panasoanik televizorima i ostalim kopijama pravih stvari. Buntovnik na strani moćnika. To je on.
Препоруке:
0
0
49 субота, 05 март 2011 21:13
Kruševljanka
Bože, a bilo je tako bistro dete.
PS. A, u koje vreme su posete?
Препоруке:
0
0
50 субота, 05 март 2011 21:14
Пера Панкер,нажалост
@хиперборејац
Јасно да није.
Нити је икада био.
Надам се да ће доживети медијиски линч налик оном ко је претрпео један наш познати певач када се усудио да говори КО нас је бомбардовао, а претходно и после тога починио небројане злочине у име своје ''изабраности''
Препоруке:
0
0
51 субота, 05 март 2011 21:18
Ненад Миличић
Ако нека је обукао ту мајицу,то је његова срамота.Српска елита илити Квази интелектуалци нас сваки дан подсећају у каквом друштву живимо!!!
Препоруке:
0
0
52 субота, 05 март 2011 21:19
Božidar Maslać
Verovatno znate kako bi reagovala država Izrael kada bi neki njihov glumac nosio majicu sa likom nekog arapskog vojnog lidera optuženog za ratne zločine nad izraelskim vojnicima na sličnom događaju. Verovatno znate kako će reagovati srpska država.
Препоруке:
0
0
53 субота, 05 март 2011 21:31
наташа @ Boban
Још једном да поновим да ваш став да убијање Срба није кривично дело је једанпут доживело историјски пораз, 1945 године, али не и одговарајућу законску казну. Можда је нека утеха да ни данас реализатори Јасеновца, Олује и Добровољачке не смеју да изађу из мишјих рупа иако их нико нити гони нити тражи. Казна им је што је њихов живот страх. Заговорници идеје да убити Србина или масу Срба није злочин поново у јавности истичу покушавају да релаксирају злочинце.
Уз злочин увек иде нека форма казне.
Добровољачка улица и Сребреница су јако повезани, једно претходи другом, не као узрок и последица него као однос злочина и казне.
Јел ви то заговарате Добровољачку и Сребреницу поновио, док се међусобно не сатару Срби и Бошњаци да се Бисеркини и Кандићкини фаборити добро прошире у Босни, а и шире.
Препоруке:
0
0
54 субота, 05 март 2011 21:35
Ultravisitor
Drugosrbijancima je mudzahedinska doktrina prozeta evropskim vrednostima ideal. Prvo begoradjanin jovo koji je junacki branio svoje Sarajevo, onda glumci Karanovicka pa ovaj anonimni perverznjak koji je ogadio srpsku kulturu u nastranom Serbian filmu ekpresno uradjenom za zapadnu distribuciju. Neko kaze da droga pojede mozak, ali sta droga pojede kada nema sta da jede je vece pitanje.
Препоруке:
0
0
55 субота, 05 март 2011 21:40
Milena
Verovatno će naon ovoga dobiti nagradu ''Zoran Radmilović'' kao što reče lauret
Препоруке:
0
0
56 субота, 05 март 2011 21:47
čovek sendvič
koliko je naplatio?ili radi za DŽ.
Препоруке:
0
0
57 субота, 05 март 2011 21:48
Страдија
Циљ је постигнут,највише коментара на већини домаћих интернет портала,без обзира што су негативни и то је врста рекламе и својеврсни "image".
Препоруке:
0
0
58 субота, 05 март 2011 21:49
nikola
sramno je da najveci izvor neprijateljstva i mrznje prema srpskom narodu dolazi iz beograda ovo sto se desilo i sto se desava danas oko nas je za uzbunu i mobilizaciju da se mi koji smo po imenu i prezimenu i po jeziku srbi podignemo protiv zla koji vlada u beogradu jer ako nastavimo da cutimo nestacemo kao pepeo ovo je pitanje zivota.
Препоруке:
0
0
59 субота, 05 март 2011 21:57
...
Oduvek sam znao da je gnjida, sad valjda to svi znaju. Ovi glumci, pevaci kao da se takmice ko ce vise da pljune i zgazi na Srbiju, te promovisu pedere, te ovo te ono. Sto rece jedan komentator "najmracnije je pred zoru".

Covek podrzava zlikovca koji je ubijao njegov narod, sto nije obuko i majcu Haradinaja, Orica, Tacija, Klintona, Kusnera .... i da se setas malo po Beogradu.

Odvratno je blaga rec.
Препоруке:
0
0
60 субота, 05 март 2011 22:00
Благоје Јововић
Трагично и бедно, какав све трећеразредни може некажњено да пљује ову земљу по којој хода и чији ваздух дише. Каква ли шиканирања подносе они који носе мајице са српским генералима, о томе подебља књига може да се напише...
Препоруке:
0
0
61 субота, 05 март 2011 22:07
posle 1999
i marina abramović je morala da se pokloni sarajevu i tako se pridruži osudi srba kao isključivih zločinaca u jugoslovenskom krvoproliću.i svako ko hoće da opstane mora prvo da objavi,da!srbi su zločinci pa tek onda da mu moćnici daju kartu za dalji profesionalni život.i naše demokrate su odmah autobusima krenuli put sarajeva i klanjali se žrtvama rata,naravno žrtvama samo jedne necionalnosti a ta nije srpska.jedina ulaznica za život u srbiji,znači da se dođe do posla kao umetnik,kao javna ličnost,kao čimbenik kulture,.... je da se prizna ekskluzivna srpska krivica i genocidna namera i udruženi zločinački poduhvat i velikosrpski memorandum i težnje i vekovna hegemonistička istorija i politika...i sve redom...ako to ne učinite,mrtvi ste!profesionalno i doslovno.ne dobijate posao,ne zovu vas tamo gde ste bili neizbežni,izostavljaju vas,prekrajaju knjige i činjenice,brišu vas iz ponovljenih izdanja,stavili su vas na led još pre 15godina,živog su vas za zakopali,humanisti.
Препоруке:
0
0
62 субота, 05 март 2011 22:09
Boban
Nataša, podsetiću Vas da smo toliko puta pali zbog nedostatka dokaza i nekih bednih optužnica pisanih reda radi, tako da je svako hapšenje kao što je ovo, ili hapšenje Purde, čisto blamiranje i rušenje ugleda.
Препоруке:
0
0
63 субота, 05 март 2011 22:21
бгд1987
Иначе, сигуран сам да је господин Трифуновић до детаља упознат са каријером и делима Дивјака. Сигуран сам да се својим очима уверио да дотични господин-генерал или шта већ није ни наредио ни подржао убиства војника при повлачењу, па је зато решио да му пружи подршку... Зар је могуће да је 'кул' и 'модерно' бити на страни против Срба, да носи мајицу човека који је оптужен да је убио десетине војника при повлачењу а за кога се још није доказало да је невин!!! Срамота ме је што делим исту земљу као дотични глумац и остали слични њему.
Препоруке:
0
0
64 субота, 05 март 2011 22:38
zoran
Zar mora toliko da se ponizava.Predpostavljam da ce tu majicu da nosi u Banjaluci,Pametniji je kad cuti.Definitivno kao narod nismo zreli za opstanak.Cudime da taj covek nezna svoju istoriju nezna koliko je njegov narod stradao.
Препоруке:
0
0
65 субота, 05 март 2011 22:44
Горан
@Алекса Ђурић
Слажем се с поменутим коментаром. Треба бојкотовати његове филмове и наступе уопште.
Иначе једина ствар која ме радује у свему овоме је та да ми је лик антипатичан већ неколико година,тј да нисам погрешио у процени.
А можда је одлучио и да се опроба у политици,а ово му дође као препорука за неке партије, LDP на пример.
Препоруке:
0
0
66 субота, 05 март 2011 23:21
Violeta
Ne mogu da verujem, da je Sergej tako jadan. Kod mene je precrtan za sva vremena.
Препоруке:
0
0
67 субота, 05 март 2011 23:32
Trident
Бојкот!!!!!!
Препоруке:
0
0
68 субота, 05 март 2011 23:39
Неофит77
После пуштања на слободу кољача Јуришића, кажњавања Гњиланске групе (која је поклала и мучила на стотине Срба) казнама као да се ради о обијању киоска и на крају одустајања од гоњења злочинца Пурде, ово ми делује сасвим безазлено. Сергеј је само последица суноврата једног квислиншког режима, да је само он проблем где би нам био крај.
Мада се слажем са појединим коментаторима, убудуће нећу гледати филмове у којима он глуми.
Препоруке:
0
0
69 субота, 05 март 2011 23:44
roadrunner
Džoni Štulić :

"Sačuvaj me bože kuge, gladi i glumaca"
Препоруке:
0
0
70 субота, 05 март 2011 23:49
Александар Миловић
ОЈ КУКАВНО СРБСТВО УГАШЕНО...
На дотичног господина није потребно трошити ријечи, као и на већину његових колега.
Да будем искрен, нисам одгледао ни један филм у којем дотични глуми, можда до сад ни нисам знао прави разлог за то(личне антипатије ћу сад занемарити), али сад сигурно знам зашто нећу ни убудуће гледати овог биједника.
Не гледам филмове у којем глуме глумци нивоа мексичких серија, јер то вријеђа моју интелигенцију, а овај гари је управо на том нивоу.
Препоруке:
0
0
71 субота, 05 март 2011 23:51
Зоран Туцаковић
Сергеј Трифуновић је овим поступком демонстрирао апсолутну сагласност са америчким виђењем "борбе за људска права". Дакако, та "права" су резервисана за појединце привржене достигнућима октопод-демократије, који пристају на властито обезличење и обездушење. Повремено, јави се у таквим јадницима свест о томе шта су, и шта представљају. Али, уместо да стид, који се повремено пробије кроз наслаге самозаваравања и добровољне амнезије, нађе исходиште у покајању, код таквих "персона" често за последицу има гротескну егзибиционистичку потребу за проказивањем и исмевањем оно мало преостале људскости.

А можда је све то само најава будућег филма Горана Марковића "Јован Дивјак, човек звани храброст"? Улога Милутина Кукањца је резервисана за нашег Сергеја, с обзиром да се већ доказао улогом у филму "Турнеја".

Вид' Сергеја, српскога јунака,
носи мају са ликом Дивјака!
А кад није добрано надуван,
он Младића у свом срцу чува!
У Сергеја срце је велико,
неће Ратка да пронађе нико!
Препоруке:
0
0
72 субота, 05 март 2011 23:59
Биљана Николић @бгд1987
Радује ме што сте на овом сајту, а још више ме радује Ваше мишљење. Надам се да нисте усамљени у својој генерацији и да вас има још много са патриотским односом према нашој Србији.
Препоруке:
0
0
73 недеља, 06 март 2011 00:01
Зоран Ђорђевић
Кад би неки Хрват, не неки виђенији глумац, певач или спортиста, него обичан радник, окачио беџ са Шешељевим ликом и пустио да га сликају и то објаве у Хрватској, не би смео да се врати кући. А Сергеју, кад се врати, неће ни мајку да опсују.
Слажем се са свима који кажу да га треба бојкотовати.
Препоруке:
0
0
74 недеља, 06 март 2011 00:07
SamoZaNezadovoljne
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_134019143333956&ap=1
Препоруке:
0
0
75 недеља, 06 март 2011 00:24
Зоран
Можда га хапсе да сведочи против Младића.
Препоруке:
0
0
76 недеља, 06 март 2011 00:24
covek iz loznice
pa citajuci pregrst komentara, mahom ,,ljudi se cude,grde,i sta ne znam jos,, ali i to je ,,neko lice srbije,,i zaista se onako ,,zdravorazumski pitam,,sta je njemu to trebalo,sta je postigao stim,, akoznamo da su ljudi ubijani u toj ulici,da je taj oficir jna, pa armije bih,ucestvovao u tome, ja ne volim da tvrdim da je ,,on/divjak/apriori kriv, to je na sudovima da utvrde,, ali se provlaci jedna druga slika, koju salju ,,nasa tuzilastva,,koja je pre svega ,,neprofesionalna,,.i sad jedno direktno pitanje ,sergeju trifunovicu, a sta poznati glumce ,,ako je jovan divjak,,ucestvovao u egzekuciji tih nesretnih vojnika,, dobrovoljacke ul.,,kakvu ces onda ,,majicu da obuces.!hoces li onda biti ,,avangardan,,normalno pod uslovom da je gore pom.oficir kriv!ja ponavljam ne volim ,,unapred presude,,.
Препоруке:
0
0
77 недеља, 06 март 2011 00:25
DHSS-ovac
Sergeje, nisi ispao ni pametan ni hrabar.
Ne mozes da podrzavas Kostunicu i uzvikujes Kosovo je Srbija a sa druge strane branis pravdu i slobodu u liku i delu generala Divjaka.
Hrabro nisi ispao, jer tom majicom trebas prosetati Beogradom, a ne Sarajevom.
Препоруке:
0
0
78 недеља, 06 март 2011 00:27
Bodgan T.
Dobro je. Sve je Bogu dobro i ugodno bilo... Pa zamislite da su majicu obukli Kusturica,Nole,Dule Savic... Ovako sto se mene tice, Trifunovicu ostani i kuliraj na Miljacki. Vec odavno te ovde niko normalan ne moze ni gledati ni slusati...
Препоруке:
0
0
79 недеља, 06 март 2011 00:38
Република Српска
Браћо и сестре, не могу да вјерујем да сте се изненадили! Не знате Трифуновића? Не знате ко је? Не знате шта прича годинама? Све је познато. Ништа се ново није десило. Дозволили смо таквима да нас праве будалама. Можда то и јесмо!
Препоруке:
0
0
80 недеља, 06 март 2011 01:10
Senka
Ima tu jos jedan ugao koji treba razmotriti, a to je :
Da nije stavio na srce lik covjeka koji je kriv za stradanja Srba- ne bi dospio na naslovnu stranu.
A ocigledno nije imao hrabrosti da stavi lik Ratka Mladica.
I ako mu je namjera bila da koristi sok -propagandu - nije se bas proslavio .
U stvari, moglo bi se reci da je usao u ring s pola koplja. Znate onu uzrecicu " da se neko drzi ko kkkk-oplje u ladnoj vodi"
Препоруке:
0
0
81 недеља, 06 март 2011 01:12
RS
Evo i reakcija:

http://www.kozarskadubica.net/kdnet/news.php?extend.145
Препоруке:
0
0
82 недеља, 06 март 2011 01:19
Александар РС
Брука. Немам ријечи. Заиста, да неко толико не хаје хоће ли повриједити своје сународнике оваквим гестом, то ми је несхвативо. У Републици Српској му ово неће заборавити никада.
Препоруке:
0
0
83 недеља, 06 март 2011 01:29
Duško Kovačević
Tačno je da je neukusna i odvratna bila ova Sergejeva fora.
Sergej voli da pravi skandale, provocira javnost...malo se popilo...zezanje...evo dao je izjavu da nije znao ko je na slici....
Nije Sergej srbomrzac i tome slično ubjeđen sam...ima dosta izjava gdje brani integritet i ponos Srbije...ponavljam-ružno je sve ovo ispalo, ali sigurno Sergej nije mislio da podrži ovog zločinca ....neki skeč ili štos a možda stvarno i ne znanje ko je lik na majici ....polako....objsniće Sergej o čemu se radi, treba mu vjerovati jer nije folirant
Препоруке:
0
0
84 недеља, 06 март 2011 01:33
Сколе НС
Увек ми је изгледао као неко ко мрзи део себе али сад сам свхатио да он тај део себе нема.

Показао је које и чији је !
Препоруке:
0
0
85 недеља, 06 март 2011 02:08
Darko T.
Pa doci ce vrijeme kad ce on sa ovom majicom hodati Beogradom dok ce pojedini prolaznici, crveni od stida, bjezati od lika i djela osobe sa slike kao djavo od krsta. Samo jedan djelic, samo jedan jedini malecki djelic muke i patnje koju je Sarajevo preguralo u ratu ste i vi osjetili tokom bombardovanja i sankcija. A znate kako vam je bilo. Pa sad zamislite kako je nama bilo, a Jovo ne moze biti kriv on nije naredjivao da se kolje i ubija nego bas obratno. Vratio je Aliji sva odlicja kad je saznao za zlocine koji su pocinjeni nad nasim narodom u kazanima. Citav rat sam proveo na samoj liniji razgranicenja, komsiluk mi je i prije u za vrijeme i poslije rata bio pola pola. Ljudi u Srbiji ne znaju ili nece da znaju ali svrstavati Jovana Divjaka medju ratne zlikovce je zlocin sam po sebi.Doci ce vrijeme kad ce se generalima vojske RS suditi u Srbiji, zbog onoga sto su pocinili srbima u Sarajevu...Ah da ne zaboravim, srbin sam iz Sarajeva da ne bude neke zabune
Препоруке:
0
0
86 недеља, 06 март 2011 02:23
do sada uzdrzan
Treba proveriti kome su sve Dana i Vuk iz gradskog fonda, za vreme svoje "slavne" vladavine Beogradom, poklonili stan.
Na poduzem spisku naci se i ime tada studenta glume Sergeja trifunovica(?!!!)
To sam procitao u medijima tog vremena.
Препоруке:
0
0
87 недеља, 06 март 2011 02:37
Mr X
Razocaran sam postupkom Sergeja Trifunovica,mislio sam da taj covek ima malo vise pameti!?To sto je uradio,je prilicno ljigavo....Resio sam da ne gledam ''montevideo''
Cisto iz protesta,prema glupom i nemoralnom postupku S.Trifunovica.
Препоруке:
0
0
88 недеља, 06 март 2011 02:37
jpapan
procitajte sergejevu izjavu o ovom slucaju, pa onda komentarisite...
Препоруке:
0
0
89 недеља, 06 март 2011 03:06
300 + 1
Фуј.

Бојкот.

Заувек.

Нека му госпођа Карановић од сада буде агент за нове подухвате у Сарајеву.
Препоруке:
0
0
90 недеља, 06 март 2011 04:41
Mirko
Samo da kazem istinu i samo istinu tako mi bog pomogao.Ovaj doticni o kome svi ovde pisemo i nerviramo se bio je prije nekoliko godina ovde u NY.Vidjao sam ga skoro svake nedelje u sali crkve sv. Save nikad na sluzbi ,a uvijek tamo gdje se jede i da se jos zna nije on sam radio tako mnogi likovi iz BG rade tako i dan danas. Samo da se nesto pojede i da vas neko vidi a o nekoj pomoci crkvi i narodu nema govora.
Препоруке:
0
0
91 недеља, 06 март 2011 07:25
Mrky28
Ovom coveku je nepotreban komentar jer kako nas narod kaze: "Cega se pametan covek stidi,stim se BUDALA p o n o s i". Zalosno je jedno sto na'oko "dobri" predlagaci neke bolje buducnosti u Bosni kao Suljaga Tihic ovako jednog odgovornog coveka naziva Herojem. U ratnoj nevolji u samom pocetku izbrao je zlocin, ucestvujuci protiv svojih do "Juce" saboraca gde ga je ipak na kraju Alija Izetbegovic odbacio tj. isterao ga iz svoje vojske. Alija je znao: "Ko nije veran svome nece ni tudjem". Po toj formuli netreba ni Sulji Tihicu verovati da on misli dobro Bosanskoj drzavi.
U tome je Milorad Dodik neprokosloven i u pravu sto neveruje ni Sulji a ni njegovom prijatelju Lagudziji.
Препоруке:
0
0
92 недеља, 06 март 2011 07:29
Miki
Slika srpskog nihilizma i mazohistickog unistavanja
Препоруке:
0
0
93 недеља, 06 март 2011 10:41
Jasna@Dusko Kovacevic
"Sergej nije folirant"
Smesna izjava.Sergej je veliki folirant,pri tom povrsna ,neobrazovana i nadobudna osoba,jer to po pravilu jedno s drugim ide,(nadobudnost i neznanje).I da ste ga slusali pazljivo sta govori videli biste da je on vrlo na antisrpskoj liniji i pre ovog skandala.
Препоруке:
0
0
94 недеља, 06 март 2011 10:48
Све се враћа, све се плаћа
Чекајте, чекајте. Немојте журити. Његов брат Бранислав Трифуновић,глумац, био је конферансије у кампањама Демократске странке. Тако да ће брат Бранислав овде штитити брата Сергеја, који је, јелте,
прекјуче отворио Фест, једним лошим скечом и песмама из филмова.Онда је брат Сергеј био у Сарајеву са мајицом Дивјака на прстима. Сутра ће брат Бранислав... Разумете, мислим, овај, како да кажем...
Препоруке:
0
0
95 недеља, 06 март 2011 11:11
Министар за корупцију
Просто ко пасуљ. Бојкот!!!!
Препоруке:
0
0
96 недеља, 06 март 2011 11:35
Koле
Ако сте мислили да је ово највећа срамота, неки кажу дно,послушајте www.radiosarajevo.ba, Драгану Бјелогрлићу је ЖАО што Дивјак није присуствовао премијери филма...
Препоруке:
0
0
97 недеља, 06 март 2011 11:57
Александар Миловић
g. Darko T.
Један мој пријатељ, иначе родом из бивше БиХ користи узречицу ЉУДИ СМО, НИСМО САРАЈЛИЈЕ!
Ово се свакако не односи на оне који су стицајем животних околности живјели у Сарајеву, већ на оне који од тог појма "Сарајлија" праве нешто посебно.
Сарајево је махала, град од три зграде и 10 улица.
Овдје је ријеч о КРВНИКУ који је УЧЕСТВОВАО У ПОКОЉУ ДЈЕЦЕ КОЈА СУ СЛУЖИЛА ЈНА У ТОМ ВАШЕМ "ГРАДУ".
ДЈЕЦА КОЈА СУ ИМАЛА 18-19 година и НИСУ БИЛА ИСКЉУЧИВО СРБСКЕ НАЦИОНАЛНОСТИ.
То шта Ваш мозак не може да разлучи шта и како се дешавало у том Вашем "граду", није разлог да на овако БЕСТИДАН начин омаловажавате ЖРВТЕ ОВОГ ЗЛИКОВЦА!!!
Ако нисте знали тај покољ се десио прије свих тих небулоза које Ви набрајате.
BEFOR SARAJLIJO!!!
Препоруке:
0
0
98 недеља, 06 март 2011 12:25
Ivan
A cenio sam ga do danas. Fuj. FUJ.
Препоруке:
0
0
99 недеља, 06 март 2011 12:46
Министар за корупцију
@Неофит77 Потписујем се испод вашег коментара.
Препоруке:
0
0
100 недеља, 06 март 2011 12:55
Александар Миловић
BEFORE!!!
Извињавам се, грешка у типкању.
Препоруке:
0
0
101 недеља, 06 март 2011 18:03
rs
Srpski glumci su me toliko razocarali u poslednje dvije godine da sam prestao da gledsam domacu kinematografiju. Sergej Trifunovic, Nikola Djuricko, burazer Sergejev,Mirjana Jokovic .Kakav je to jad
Препоруке:
0
0
102 понедељак, 07 март 2011 10:23
Мирослав Анђелковић
Пљувао је он по Србији која је стењала под санкцијама и оговарао је ''објективним'' пискаралима још давних деведесетих, док је као бахати јуноша и негативац из ''Бурета барута'' учествовао на Венецијанском филмском фестивалу. Мада је тамо представљан као ''велики глумац'', та глумачка величина једноставно није умела правилно да акцентује именицу БАРУТ. Дуго узлазно А изговарао је као кратко силазно. Деловао је карикатурално, ма колико се, као свежи провинцијалац, трудио да у Венецији остави утисак о себи као блазираном припаднику београдског круга двојке!
Препоруке:
0
0
103 уторак, 08 март 2011 20:45
Никола
Ради се у ствари о томе да су Србији ампутирани последњи остаци институционлано организованог националног достојанства. Само у Србији може некажњено да се користи говор мржње према властитом народу. Србија у ствари више није Србија него некаква наказа, кретен, који се само лажно представља. Имамо естаблишмент који се утркује у пљувању по власитом народу. Можда и није чудно, што Срби свугдје у свијету изазивају презир. Није ни чудо, тукли су нас моћни непријатељи. Дуго, упорно, паметно, смишљено, систематски и брутално. Можда је разлог у томе што је народ у силним страдањима искрварио, изашла је снага из њега? Срби су у Србији једноставно незаштићени. Можда не би било лоше да преостале патриоте почну примјењивати уставом загарантоване механизме заштите, које имају и све друге националне, вјерске, сексуалне итд групе.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер