Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Crnogorski genetski inženjering

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 maj 2011 20:21
Do ponovnog ujedinjenja
Odavno nismo bili mudri i strpljivi.Sada su nam ove osobine potrebnije nego ikada
Preporuke:
67
1
2 sreda, 25 maj 2011 20:45
paja patak
"Još od Turaka i poturica..." A kada, i da li će doći do njihove istrage?
Preporuke:
52
1
3 sreda, 25 maj 2011 20:46
Vlada Kanada
Znaju dobro zapadni varvari da nema mira na Balkanu sve dok ima Srba, pa čine sve da Srbe umanje, da razvodne njihov enticitet, kraće, da sve Srbe uteraju što dublje u mišje rupe, što su delimično i uspeli. Ta njihova politika nije ništa novo, iznenađujuća i nepoznata. U tursko doba neki Srbi su, zbog povlastica ili moranja, prešli u islam, a neki od njih su taj prelaz zaboravili ili se još uvek toga stide. Deo Srba je, uglavnom nasilno, prešao u katoličanstvo. Takođe, deo Srba je, pod uticajem komunistista, prihvatio nešto što ni oni sami ne znaju. Srbi su čudan mentalitet. Njihov najveći neprijatelj je blagostanje. Da Srbi sada lepo žive, imaju lepa kola, stanove, poslove, da mogu da putuju, vrlo bi brzo zaboravili šta su i ko su. Ovako, zapadni varvari čine Srbima veliku uslugu. Što nas više kinje, a mi jači i otporniji. Što smo gladniji, mi žilaviji. Što režim u Srbiji poslušniji, mi nemirniji. Što nas više neće, mi svesniji sebe. Sada, mi Srbi, pravimo granicu izmeđe sebe i njih i "naših".
Preporuke:
86
1
4 sreda, 25 maj 2011 21:06
cenda
mislim da je samo pitanje vremena kad ce srpstvo u crnoj gori pokleknuti i svesti se na nekih par procenata.A glavni razlog toga je sto je ovo moderno doba, doba televizije. Svi televizijski kanali na podruciju crne gore izuzimajuci tv Elmag su pod direktnom kontrolom mila djukanovica i svi udaraju u isti nakovanj, svi rade u korist onoga sto je autor teksta napisao.. lako je bilo u prijasnje vrijeme odrzavati srpstvo i srpsku nacionalnu svijest, koja se njegovala u plemenima uz ognjiste i guslarske pijesme. Drugi veliki razlog sto ovo mislim je i taj sto je skolstvo isto tako pod velikim pritiskom i uticajem serbe rastodera i ostalih krojaca novokomponovane crnogorske istorije i njihovog takozvanog jezika. Postoji jos jedan faktor a to je drugi svijetski rat u kojem je poginula velika vecina srba koja je pripadala cetnickom pokretu i od toga udarca se srbi u crnoj gori nikad nisu oporavili, sto je pokazao referendum..nigdje nema visih nevjernika,zagrizenijih komunista nego u cg.
Preporuke:
49
6
5 nedelja, 05 jun 2011 21:22
Marko Gay
"Zapad toliko zazire od rešavanja tog [srpskog nacionalnog] pitanja da bi stao na put bilo kakvoj integraciji, čak i onoj koja bi se dogodila kada bi u Crnoj Gori i BiH živelo i po 99 odsto Srba. [...] čak i pomisao na integraciju srpskih teritorija za Ameriku je ravno objavi rata."

Pa sta hocete, da Rusi otvore bazu u Baru, jel to hocete?

Pa da Rusi odatle pomazu Palestincima, Sirijcima, Grcima, Libijcima...

Mozda, ali samo preko mrtvog SAD lesa.

Naravno da bi takav razvoj (pa stoga i srpska integracija) bio ravan objavi rata protiv SAD.
Preporuke:
5
73
6 ponedeljak, 06 jun 2011 00:32
!?!
...ali za Srbe i buduće naraštaje svakako će biti važno da se učinak tadašnje srpske Vlade dostojno ukleše u istorijske udžbenike i osvetli, da se vidi koliko je ona tome doprinela radeći nakaradno i naopako, ili pak, na drugim mestima ne čineći ništa.


Nije mi jasno od kada srbi nemaju pravu srpsku vladu, znam samo da je nemamo. Lično bi "tipovao" da smo je izgubili sa nastankom Kraljevine Jugoslavije 1918 i od tada ređamo nakaradne i naopake kompromise zbog tuđih interesa a ne sopstvenih. Žao mi srpskog naroda gde god živeo, svugde služi za izgovor zla.
Preporuke:
20
1
7 ponedeljak, 06 jun 2011 03:30
Danilo
@cenda,
Slazem se sa vasim komentarom u kojem kazete da ce Srpstvo u C.Gori pokleknuti zbog svih razloga koje ste naveli.
Ja bih se vratio u 1878 god,tj,u period kada su Srbija i C.Gora bile medju 27 nezavisnih drzave svijeta.
Tada se nije postavljalo pitanje da li su Crnogorci Srbi,niti da li je SPC zajednicka crkva.
Njegos je u svojim djelima iskazivao pripadnost srpskoj naciji i SPC-i.

Kralj Petar I zeni Nikolinu kcerku Zorku i sve biva kako treba.
Dvije srpske drzave su zivjele u bratstvu jedna pored druge,kao sto i danas zive Grcka i Kipar,Njemacka i Austrija,Francuska i Luksemburg itd.
A onda su Karadjordjevici 1918,napravili veliku gresku,C.Gori oduzeli drzavnost,a dali je Hrvatskoj i Sloveniji.

Najmanje polovina Crnogoraca se tada protivila takvoj odluci.Cak je,prvi put u istoriji,doslo do krvavih sukoba unutar bratskog naroda.

Da je Crna Gora ostala drzava,a da su Karadjordjevici zaokruzili srpsku drzavu do granica gdje zivi srpski narod,danas ne bilo problema.
Preporuke:
22
5
8 ponedeljak, 06 jun 2011 04:34
Sizif
Da Srbija ima vlast koja bi bila antinatovski i proruski orijentisana, vlast koja ne bi ni po koju cenu nikoga izručila Hagu, vlast koja bi (s obzirom na to koliko ima obrazovanih ljudi) organizovala nezavisnu i samodovoljnu ekonomiju bez stranih kreditiranja, Crna Gora se nikad ne bi ni odvojila.
Drugim rečima - ako srpstvo predstavlja današnja Srbija ovakva kakva je i ako je Boris Tadić primer kakav Srbin treba da bude, onda, izvinićete me, ja s pravom postavljam pitanje da li nas dvojica pripadamo istom narodu.
Preporuke:
31
0
9 ponedeljak, 06 jun 2011 09:52
brm
ni na jednu temu nije napisano toliko gluposti kao o Crnoj Gori u poslednjih 20 godina..
prosto kao neka magija...
Preporuke:
3
26
10 ponedeljak, 06 jun 2011 10:47
ekvilibrij
Bravo Slavko, nadmašili ste i samog Iliju Garašanina!
Samo još niste svatili da više nismo u poziciji da drugima krojimo gaće!Svi su pobegli od nas.Toliko smo dobri, pametni i plemeniti da niko ne želi s nama!A čudno, jer kako vi kažete sve su dobili baš od nas!!
Preporuke:
5
24
11 ponedeljak, 06 jun 2011 11:11
aleksandar
Poštovani Danilo.
Odakle Vam podatak da se "polovina" u tadašnjoj Crnoj Gori protivila ujedinjenju sa Srbijom.
O kakvim "krvavim sukobima" govorite.
Ako mislite na tzv. "Božićnu pobunu", ona je i po razmerama i po "masovnosti" učesnika bila više nego minorna i skromna. Takoreći nebitna.
Velika većina, čak ogromna većina tadašnjeg srpskog naroda u Crnoj Gori nije iskazivala nikakvu "nelojalnost" prema novoj državi i dinastiji, niti je pomišljala da razmišlja kao današnji docleani odnosno montenegrini.
Ovo antisrpsko čudo i pokor kome sada prisustvujemo, i koje svoju kulminaciju doživljava u novopečenoj "drevnoj" Duklji, nastaje tek sa doslednim sprovođenjem Kominternine politike u Titovoj Jugoslaviji.
U navedenom smislu, montenegrini sa svojim "identitetom, jezikom i pismom" su u svemu produkt titoizma, i doslednog sprovođenja "partijske direktive".
Preporuke:
33
3
12 ponedeljak, 06 jun 2011 12:05
montenegro
Hoćete li vi Srbi prihvatiti već jednom činjenicu da je CRNA GORA nezavisna i suverena država??
Što bi rekli Bosanci "prkosna od sna"!
Preporuke:
7
41
13 ponedeljak, 06 jun 2011 12:47
slazem se
Nemam dodatni komentar na ovaj tekst jer je sve receno.
Potpisujem ga i sam
Preporuke:
16
2
14 ponedeljak, 06 jun 2011 12:49
vinovnik reda
"Postoji jos jedan faktor a to je drugi svijetski rat u kojem je poginula velika vecina srba koja je pripadala cetnickom pokretu i od toga udarca se srbi u crnoj gori nikad nisu oporavili,"

ja bogami mislio da je MIlo unuk Blaža četničkog komandanta Crne Gore
a da je Sveto potomak Grbljana četnika pobijenih kod Zidanog mosta

a da je Iličković SDP unuk oficira pilota kraljevskog (SHS)..
a da su Bulatovići npr bili zelenaši

odličan vam je stereoptip, samo što je sve obrnuto U SRBIJI VLADAJU PARTIZANI A U CRNOJ GORI POTOMCI ČETNIKA...
Preporuke:
7
9
15 ponedeljak, 06 jun 2011 12:50
aleksandar
Za montenegrina.
Koliko je "nezavisna i suverena", a koliko si i ti "nezavisan i suveren" sam sa sobom, jasno govori tvoj nadimak na ovom sajtu.
Zoveš sam sebe na "maternjem italijanskom jeziku", ne čak ni na novopečenom drijevnom "montenegrinskom" jeziku i drijevnom docleanskom "pismu" nastalom pre godinu dana.
Blago niščima duhom, njihovo je carstvo nebesko.
Preporuke:
40
3
16 ponedeljak, 06 jun 2011 14:00
M. Petrovic
g. Zivanov, moja pok. majka bila je Cetinjanka iz ugledne kuce; U nasem domu u Bgd zivelo se kao na Cetinju i bilo je veselo; kuca nam je bila puna ljudi iz CG svaki dan kao "open house" Generaciju moje majke vaspitavali su da sve ucini za drugog i da svakog stavi ispred svog interesa. Rad, red i postenje je bila poruka iz ugledne cetinjske kuce i nije moglo biti drugacije. Onda je dozivela da neki tamo ...prodaju sve ono sto su generacije kao njena i druge stvorili, cela YU je dala zajmom CG vrlo solidarno da ne moze biti ljudskije i cestitije; E onda je dosla klika Milosevic u Srbiji a dzemperas u CG; Doslo im pod ruku da rasprodaju sto su drugi stvorili i da trpaju u svoje dzepove; to nije bilo tesko jer samo je 500 hiljada dusa tamo i mi ih opet pomazemo ...pomoc porodice porodici ne pestaje u nasem slucaju od 48e to je tako tako su nas naucili da bude ljubav i pomoc; A nas decu tih istih divnih ljudi niko ne pita za odvajanje ...ko smo mi? a teraju nas izSrbije smetamo ovde.
Preporuke:
19
1
17 ponedeljak, 06 jun 2011 14:13
machak Garfild
za aleksandra
Ne polemisem sa vama, cak se i slazem, ali me zanima vase misljenje o tome, a i u ovom tekstu se to pojavljuje kao markiranje problema, zasto Srbe karakterise ta osobina da lako usvoje drugu veru i naciju. Od muslimana u Bosni, pokatolicavanja, pa sve do ovih slucajeva u CG a i Vojvodini
Preporuke:
19
0
18 ponedeljak, 06 jun 2011 14:13
bajo-iz-budve
Srpstvo u Crnoj Gori ce se ispostaviti mnogo jacim i trajnijim. Boze zdravlja vidjecete.
Preporuke:
30
1
19 ponedeljak, 06 jun 2011 17:29
Nenad Pivaš
@aleksandar

Moram vam reći da niste potpuno u pravu. Tačno je da su Crnogorci deo srpskog naroda. Tačno je i da je bjelaša (pristalica ujedinjenja) bilo više nego zelenaša (protivnika ujedinjenja). Ali, isto tako je tačno da je mnogo naroda dole bilo veoma nezadovoljno zbog toga što Crna Gora nije imala status federalne jedinice u novoj državi. To se lako može videti po tome što su komunisti i Crnogorska federalistička Partija, na čijem je čelu bio Sekula Drljević, imali dosta glasova u Crnoj Gori. Većina crnogorskih komunista, među kojima i Milovan Đilas, nisu smatrali da su Crnogorci nešto što nema veze sa Srbima. Pošto ovde nemam dovoljno prostora za da ih citiram sve, zamoliću vas da pogledate ovaj petominutni klip na tu temu:

http://www.youtube.com/watch?v=LJEDLNKuacE
Preporuke:
2
0
20 ponedeljak, 06 jun 2011 17:31
Nenad Pivaš
@aleksandar

Kada svemu tome dodamo i da je Milo svoju karijeru započeo kao Srbin a završava je kao što vidimo kao antisrbin šta možemo da zaključimo? Nosioci i ideolozi crnogorskog nacionalizma i antisrpstva su u većini slučajeva ljudi bez nekih određenih uverenja! Mogu se podeliti na dve vrste. Prvi, koji veruju jedino u vlast i svoju ideologiju prilagođavaju tako da tu vlast očuvaju. Drugu grupu čine propali i od intelektualne javnosti odbačeni "intelektualci" koji koji svojim delovanjem leče neke ranije stečene komplekse i koji se nadaju da uz to zaraditi neku paru. Ali taj montenegrinski nacionalizam, koliko god da ne može da pronađe utemeljenje u zdravom razumu, može i tekako da pronađe saveznike i zaštitnike među nama nenaklonjenim faktorima u svetu! Uostalom, da bi se bio superioran (nad Srbima naravno!) nekome se mora biti i pokoran, Albancima, Hrvatima, Italijanima, Engleѕima, Amerikancima... najbolje svima!
Preporuke:
7
0
21 ponedeljak, 06 jun 2011 20:11
Danilo
@aleksandar,
Postovani Aleksandre,ja bih volio da je sve tako kako vi kazete.
Medjutim,to da je polovina naroda u C.Gori bilo za nezavisnu drzavu pokazao je i Milov referendum.
A,bratska krv je pala,koliko god,nepotrebno.

Ja sam zivio u Crnoj Gori i znam sta pricam,znam ko su "bjelasi" a ko "zelenasi".

Komunisti u C.Gori su od pocetka rata potencirali drzavnost C.Gore,a njene vodje kao sto su Tempo,B. Jovanovic,V.Vlahovic bili su glavni Titovi pioni.

Ja sam samo htio reci da su Karadjordjevici,a kasnije komunisti od srpske Crne Gore napravili nesrpsku.

Karadjordjevici su,za Mojkovacku bitku,zahvalili
Nikoli tako sto su mu zabranili povratak u zemlju.

Mnogo je primjera gdje je rukovodstvo Srbije cinilo nepravde prema Srbima van Srbije.
Danas Tadic donosi "Deklaraciju o Srebrenici","Istanbulsku deklaraciju" itd,sto je noz u ledja Srbima u Srpskoj.

Ja volim sve Srbe i Srbiju,ali,brate mili,sve ima granice,pa i ta ljubav.
Politika iz Beograda steti svim Srbima.
Preporuke:
20
1
22 ponedeljak, 06 jun 2011 20:24
aleksandar
Dobri moj Garfilde.
Odgovor je jasan ukoliko politiku neshvatate kao slučajnost.
Zaista smo na nezgodnom i trusnom geografskom položaju, gde se mnoga koplja lome, čak i kada to nije tako lako da se golim okom vidi.
Tzv. zapadnoj, katoličkoj i protestantskoj "Europi" je svakako oduvek bilo stalo da oslabi pravoslavni i potencijalno "proruski" faktor na Balkanu, a mi Srbi im se zbog svog čestog i tradicionalnog istorijskog savezništva sa Rosijom sami nameštamo.
Prilično je jasno da će Imperija ovim prostorom svakako lakše upravljati i njime ovladati ako na njemu nema jedne jake, stabilne, nacionalno homogene države. Lakše im je da imaju posla sa nekakvim međusobno zavađenim domorodcima - "montenegrima", "kosovama", "sanđacima", "vojvodinama", "užom Srbijom" ili provizorijumom BiH.
Ako ste primetili, isto rade i na obodima današnje Rosije, gde pokušavaju da zametnu kavgu između nekada istog naroda, Rosijana, Ukrajinaca, Belorusa, kao i njima duhovno veoma bliskih Bugara ili Gruzina.
Preporuke:
9
0
23 ponedeljak, 06 jun 2011 23:31
Srbin iz CG
Prosto je nevjerovatno koliko su ljudi u Srbiji a posebno u BG nezaiterosovani ili bolje reći neinformisani kada se radi o dešavnjima u CG.Izgleda da CG gledaju samo kroz ovu izdajničku vlast na čelu saMilom Đukanovićem samo malo argumenata to je taj isti Milo koga je BG i intelektualci iz Srbije obožavali kada se97 razišao sa Miloševićem.Nema nijednog političara iz Srbije da nije bio oduševljen Đukanovićem(Zaboravilo se)Referendum je pokraden to je javna tajna a znate li gdje su štapane lažne lične karte za fantomske birače u BG(na Topčideru)dalje da je i u takvim uslovima a vama ih braćo Srbi ne želim da doživite 185002 stanovnika CG glasalo za zajednicu višeod 2/3 pravoslavnog življa.Ko je prvi posjetio tzv nezavisnu CG vaš predsjednik.No to nije više važno.Važno je da posle popisa u CG biće i dalje preko 33% Srba a srpskim će govoriti barem pola građana CG(sačekajmo i formalno rezultate do 15 jula) Njima je srpstvo bilo iznad interesa i nijesu imali straha da se izjasne da su SRBI.
Preporuke:
32
1
24 utorak, 07 jun 2011 07:45
glavomibradom!
@ ''Srbin iz CG'' :

Svaka vam cast. To je ono sto sam ja pokusavao objasnit pre desetak dana kad je Misina napisao onaj nakaradni tekst.
Veliki je problem Crne gore u tome sto Djukanovic ima mnostvo pristalica u Beogradu, a sa druge strane, obican svijet o Crnoj Gori ne zna nista sem 'Trokadera' i 'Buducnosti'.

O tim procentima sam i ja pricao, ali ne treba obracat paznju na njih, jer je i popis reziran.
I oni koji se izjasnjavaju kao Crnogorci nijesu neprijateljski nastojeni prema Srbiji, ogromnom vecinom. U Beogradu se stvara slika o nekakvoj novoj Hrvatskoj, a vijesti prenose svaku Milovu i Krivokapicevu izjavu, a ne daju nista pozitivno.
Preporuke:
11
3
25 utorak, 07 jun 2011 12:57
aleksandar
Dobri moj gospodine Pivaš.
Koliko ja znam, "zelenaši" nisu bili protivnici ujedinjenja kao što ste naveli.
"Crnogorska stranka" koju pominjete, nikada nije bila ni blizu da predstavlja relevantnu snagu na tom prostoru, a ni ona se nije izjašnjavala, koliko je meni poznato, da su Crnogorci nekakvi Docleani, sanitarnim kordonom i čeličnim zidom odvojeni od srpstva.
Današnji "montenegrini", uključujući i čuvenog Mila i Ranka (Ranja) Krivokapića, kao uostalom i današnji "vojvođani" su direktan produkt Titove politike "Slaba Srbija -jaka Jugoslavija". Cilj je bio maksimalno oslabiti srpstvo njegovim identitetskim cepanjem, da bi se Hrvati i Slovenci osećali ugodnije u Jugoslaviji. Današnji "crnogorski nacionalisti" su direktan produkt osnovne škole koju su kao mladi pioniri pohađali u SFRJ.
Dobri moj Danilo.
Slažem se da onaj Karađorđević (i sam ga ne cenim) nije postupio dobro prema svom dedi.
Ali nikako ne slažem se sa Vama da "ljubav prema Srbiji i Srbima ima granicu".
Ne sme biti granice.
Preporuke:
12
2
26 sreda, 08 jun 2011 01:17
sinnad
Srpstvo u CG jeste na udaru, ali nema razloga za paniku, niti za kojekakve apokalipticne stavove/tekstove. Broj Srba u CG je u porastu, i to u uslovima koji su takvi kakvi jesu, sa nikad vecom ekonomsko-finansijskom neizvjesnoscu svakog pojedinca i porodice. Kada bi uslovi bili bolji, broj Srba u CG ne bi bilo ispod 40% (malo sam rekao).

Sa druge strane, Srbi u CG predstavljaju, uglavnom, konzervativniji dio populacije, okrenut tradiciji i porodici. Samim time, Srbi u CG u prosjeku imamu vise djece od Crnogoraca. Sacekajmo jos 2 popisa (da ne kazem ovaj sljedeci) i vidjecete kakvi ce biti rezultati.

U onom znaku pobjedjujemo, ili sto bi rekao Martin Luther King: we shall overcome
Preporuke:
8
0
27 sreda, 08 jun 2011 08:12
cuban_linx
Ne zaboravite da je 'deda' pobegao iz zemlje i izdao sopstveni narod, a postoje i podaci da je otvoreno pregovarao sa Austrijom.

Mislim da u CG postoji tiha vecina koja voli Srbiju. Podela na Crnogorce i Srbe i ne bi bila toliko strasna da nije politizovana do ratnih razmera. Komunizam je ucinio svoje, nema sta.

Vlast u CG pokazuje slabosti, to se vidi u sve jacim vidovima terora pa cak i u ubistvima neistomisljenika(Pejanovic).

Drzite se braco iz Crne Gore! U Sparti je najteze biti Spartanac!!
Preporuke:
5
2
28 sreda, 08 jun 2011 11:59
Montenegro
A što ste vi Srbi toliko ljubomorni na nas??
Jeli zato što smo bolji ljudi od vas ili zato što imamo daleko orginalniju i bogatiju istoriju?,,,ili je možda razlog ljubomora zbog mora?
Preporuke:
8
11
29 sreda, 08 jun 2011 16:14
Mile
Montenegro, koliko covek moze da bude zaljubljen u sebe i svoj odraz u ogledalu da ne bi video jad, bedu i cemer?
A koliko tek treba da bude egoista i narcis bez pokrica da bi umislio da je neko na njega takvog kakav jeste - ljubomoran.
Budi bog s nama, i daj svima bar malo pameti.
Preporuke:
13
1
30 sreda, 08 jun 2011 22:44
bogdan
Nema potrebe za ljubomorom po pitanju mora jer Srbi cine apsolutnu vecinu u Herceg Novom, a relativnu u Budvi i Baru. I pored neregularnog popisa.
Preporuke:
9
2
31 petak, 10 jun 2011 00:52
Dejan Milojević
"Srbija je, ukoliko je uopšte i žalila, prežalila Crnu Goru onog trenutka kada je Đukanović prvi put pomenuo referendum."

Otkud znate da je prežalila? Ja sam Srbin, iz Srbije i nisam je prežalio. Znam mnoge koji nisu. I Vaši sarkastični komentari, u inače solidnom tekstu, dokaz su za to da Srbija nije prežalila. Ponašamo se kao ostavljeni muž: malo jadikujemo, malo tobož likujemo, a nikad se nismo zapitali jesmo li mi svojom arogancijom, nerazumevanjem i narcisoidnošću doprineli tom otcepljenju, tom rastu tenzije između Srba i Crnogoraca u Crnoj Gori.
Možda je bolje bilo zapitati se jesmo li mogli više da učinimo kroz kulturu, umetnost i nauku na primer da privučemo svoj narod Van srbije. Pa i veoma blizak Crnogorski narod (stavio bih ga pod navodnike, ali činjenica je da on postoji, jer se izvestan broj ljudi u Crnoj Gori, ali i u Srbiji tako izjašnjava). A šta smo mi ponudili? Idiotske skečeve na pinku sa Crnogorcem policajcem i pesme Bore Čorbe tipa: otcijepi se Milo.
Preporuke:
5
4
32 petak, 10 jun 2011 11:29
Veles
"..........jer za razliku od neštobrojnih beogradskih "fensi" Crnogoraca sa viškom zavičajnih akcenata i manjkom civilizacijskih manira .... "
Cak ako se svi slozimo da Crnogorci imaju manjak "civilizacijskih manira",znaci li to da svi Srbijanci imaju visak "civilizacijskih manira" i da su svi rodjeni i zive iskljucivo u krugu dvojke ?
Ne bih rekao,jer je nazalost vecina na ovim prostorima oduvek bili sa "manjkom civilizacijskih manira".Uostalom, mi smo za poslednjih 20 god. u nasem "fensi" Beogradu izmislili i prihvatili sve posasti tipa turbo-folka,populizma i svakojakih prostakluka.
Znaci li to imati fine manire da se usred centra nasega glavnog grada prebija na smrt strani drzavljanin,nas gost ? Nesto se ne secam da se to desilo u Crnoj Gori,zemlji sa "manjkom civilizacijskih manira".Znaci li to da nasi stanovnici sa crnogorskim genima u sebi,kao nas Predsednik , imaju genetski manjak civilizacijskih manira u odnosu na nekog poreklom iz npr.Vranja,Leskovca,Pirota,Cacka itd. ?
Preporuke:
6
5
33 nedelja, 12 jun 2011 15:21
@dejan milojevic
Stvarno? Bas ste me iznenadili da poznajete ljude u Srbiji koji nisu prezalili CG?!
Vi ili ne razumete poentu, ili je namerno okrecete naglavacke. Kad se kaze "Srbija" misli se na vecinu ljudi koji tu zive, a ne na neke Srbe, a pogotovo ne na neke Srbe vase poznanike.
umesto sto se "kacite" za takve stvari probajte da razumete smisao teksta. to ce vam pomoci u nekim daljim citanjima. jer evo imate jos bolji primer medju komentatorima. ovaj posle vas kaze, "ako crnogorci necaga imaju manje, to onda znaci da srbi toga imaju u visku". pazljivija citanja svima pomognu, pod uslovom da nisu pocetnicka i da nisu povod da izbacite malo vise pljuvacke koje ste skupili jer vam recimo sef udara cvrge na poslu i tome slicno.
Preporuke:
1
1
34 nedelja, 12 jun 2011 23:56
Dejan Milojevic
Nije mi namera bila da flejmujem. Štaviše, rekao sam da smatram da je tekst solidan. Samo sam protiv sveke isključivosti, i uopštavanja. Jednaka prava imam da tvrdim da Srbija nije prežalila Crnu Goru kao što vi imate prava da verujete da jeste.
Voleo bih da i Crnu Goru i sve druge krajeve gde žive Srbi, prestanemo da gledamo kao morsku obalu ili kao teritoriju, već kao srpski narod koji tamo živi. Onda taj gubitak nikome neće biti mali. I neće se moći tek tako prežaliti. Neću dalje komentarisati, a stojim Vam na raspolaganju da u privatnoj prepisci kao iskreni srpski nacionalisti, razmenimo argumente. Možda i dođemo do zaključka kako makar ometati dalje komadanje Srbije, da za koju godinu ne moram da komentarišem Vaš budući tekst o tome kako je Srbija prebolela Vojvodinu, Sandžak, Negotinsku krajinu...
Preporuke:
2
1
35 ponedeljak, 13 jun 2011 12:42
@dejan milojevic
Samo sam protiv sveke isključivosti, i uopštavanja.


Zalaganje protiv "svake iskljucivosti" i "uopstavanja" je u najmanju ruku, uopstavanje i frazerstvo. Mililetar do praznorecja. Nisam ni ocekivao smisleniji odgovor.
A o privatnoj prepisci, mozda neki drugi put, hvala na ponudi.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner