субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Не смемо Србију препустити радикалима

Kоментари (145) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 01 јун 2011 23:59
Усатв је јасан
Заклетва је положена од стране председника Републике Србије и гласи:

"Заклињем се да ћу све своје снаге посветити очувању суверености и целине територије Републике Србије, укључујући и Косово и Метохију као њен саставни део, као и остваривању људских и мањинских права и слобода, поштовању и одбрани Устава и закона, очувању мира и благостања свих грађана Републике Србије и да ћу савесно и одговорно испуњавати све своје дужности".
Препоруке:
223
2
2 четвртак, 02 јун 2011 00:03
...
Борис Тадић и Светислав Басара: Не смемо Србију препустити радикалима


Ne smemo vise Srbiju ostavljati u rukama kvislinga kojima okupator nema alternativu. Nakon sto su prodali srpskog junaka Generala Mladica srpskim zlikovcima na stratiste srpskog naroda Haski tribunal (verovatno po uzoru na teroristu hasima tacija i bernara kusnera, oni isto vole da prodaju Srbe doduse u delovima po belom svetu), spremaju se sluge okupatora da priznaju teroristicku nato/eu drzavu "Kosova republjik" na teritoriji Srbije.

Srpski narod mora spreciti ove "vizionare" da rastacu i unistavaju Srbiju i srpski narod kako fizicki(rasturajne drzavne teritorije) tako i duhovno (nasilno nametanje izopacenih "evropskih vrednosti" i unistavanja srpske tradicije, kulture, vere)

Zivela slobodna Srbija !
Ziveo General Mladic !
Ziveo Vojislav Seselj !
Препоруке:
204
7
3 четвртак, 02 јун 2011 00:03
Давид 1/2
Никад са већом муком нисам прочитао било који текст на овом сајту.

Занимљиво је како би нас Басара све забранио. Са друге стране критикује екстремно десне идеологије. Срамота је да њему председник земље за чију је заставу рекао да је крпа поклања пажњу. Ваљда спада под ону са ким си такав си. Али одговараће и Басара и друге ''Басаре'' једног дана. На пропалог писца више нећу трошити речи. Он је само један шраф у целој медиској машини која треба да оцрни све што има префикс српско.

Но, карте су на столу. Може Тадић да увија али ''прагматични, флексибилнији'' или какав год приступ Косовском питању уствари значи да ће под патронатом отпуштања тега историје(или који год ступидан израз да користе) признати Републику Косово. Праве се јако наивни ако не знају да није у питању само национални идентитет оно што представља Косово и Метохија. Иза свега стоји борба за ресурсе. Али као што рекох, маске су пале.
Препоруке:
147
3
4 четвртак, 02 јун 2011 00:05
Један пажљиви читалац
На овај начин бих могао да се поигравам много боље и "до миле воље". Ако мислите да ја то не радим зато што ми то не би било плаћено (као овима), онда се варате - ако не одмах, временом би се плаћало! Ради се о томе, што ја нисам оперисан од морала и елементарног патриотизма - органски се гадим оваквог писанија!
Препоруке:
105
3
5 четвртак, 02 јун 2011 00:07
неле
На шта ме ово подсети? Ах, да, Ото и Мото! Колосално.
Препоруке:
82
2
6 четвртак, 02 јун 2011 00:11
Давид 2/2
Видимо ко су петоколонаши, сада је народ на потезу. Дали су генерала, не могу више да намећу фиктивне услове, сад је све изашло на видело. Зато су и кренули отворено да пропагирају да треба признати Косово. Нажалост господин Вукадиновић је био управу. Дачић је био само пробни балон а ово је сада наставак исте политике само сада Тадић отворено прича о томе. Зато немојте ово зло поново да изгласате на изборима ако не желите да Србија буде сведена на територију на којој је била за време Другог светског рата. Немојте да нас деца проклињу што смо им свели државу на Београдски пашалук.

p.s.
Драги председниче слажем се са Вама да су прављене грешке у протеклих 20 година. Ваш долазак на власт је навјећа! Питање да ли ћемо моћи да се опоравимо од пошасти које сте донели са вама!
Препоруке:
153
2
7 четвртак, 02 јун 2011 00:17
Srba
Dodji medju narod tadicu da mi objasnimo kome cemo da prepustimo Srbiju, ali ne smes, opremio si policiju ,napravio si policisku drzavu, da te cuva, vojsku si unistio da Srbiju nema ko da cuva, pa je gazi i pljuje svaka bitanga kojoj padne napamet.

Samo da znas, narod nije glup, narod je dobar, mozes da ga prevaris 1,2,3 puta ali kad narodu prekipi.... neces imati kad da pobegnes u Rumuniju ni ti ni ostale sluge okupatora.
Препоруке:
122
2
8 четвртак, 02 јун 2011 00:21
krk
Znaci svi glasamo za SRS, hvala ti tadicu sto si istakao neprijatelje okupatora, ali necemo to da ti uzmemo za olaksavajucu okolnost ne brini. Moraces da odgovaras za sve sto si uradio i ti i ostalo veselo drustvo koje ispija sapmanjac sa serzom bramercom, katrin eston i ostalom eu/nato svitom.
Препоруке:
114
3
9 четвртак, 02 јун 2011 00:34
qq
SRS, DSS (Kostunica da se izjasni, da se okane onog novopecenog evrofanatika nikolica to je boris tadic) i ako udju u politiku Dveri i Nasi 1389, front za spas Srbije i srpskog naroda. Nema vise gde, saterao nas je okupator u cosak ... prodali su sve sto su mogli, zrtvovali su sve srpske junake na olataru Novog Svetskog Poretka (hag), sad spremaju teren da naprave "veliku albaniju" na svetoj srpskoj zemlji Kosovu i Metohiji, sta cekamo ?

Ustani Srbijo !
Препоруке:
103
5
10 четвртак, 02 јун 2011 00:36
Tadija
Ovi su prevazišli i barona Minhauzena. U ovako naivne priče niko normalan ne veruje. Valjda treba ubediti glasače kako je reč o naivnim, čestitim, prepoštenim ljudima koje ne navijaju stane službe,koji brinu samo o narodu, a nama nikad gore i poniženije, nije bilo.
Препоруке:
91
2
11 четвртак, 02 јун 2011 00:42
Зоран Ђорђевић
Тадић дрско лаже да није имао ничију подршку.
Препоруке:
124
2
12 четвртак, 02 јун 2011 00:50
s.p.Lajković
Šteta za vas dvoje,i ostalu četvoricu što ćete sledeće godine biti kilometrima daleko od vlasti.Vaše noćne more u liku Voje & Voje će postati stvarnost. Saznali smo najzad iz ovog intervjua koja to ekipa totalnih amatera ,nepismenih i priglupih , drma iz senke. Tri NAJGORA "stručnjaka" iz oblasti marketinga IKAD u SRBIJI SAVETUJU PREDSEDNIKA - AMATERA ...NIJE NI ČUDO DA NAS SVE OZBILJNE ZEMLJE TRETIRAJU KAO TOTALNE DEBILE. Možete jos malo da kraduckate, narod će i to istrpeti kad zna da su vam dani odbrojani . Kad sletite sa vlasti svoje BEDNE amaterske REKLAMNE spinove možete da uvalite nekoj drugoj nesretnoj zemlji, evo Egiptu na primer,možda vam i poveruju (ne znaju jezik )A vi znate porazno da lupetate...,povedite i ovog NAZOVI pisca slepog kod očiju i gluvog u mislima da vam smislja SLOGANE I RAZLOGE VAŠEG POSTOJANJA .AMATERI JEDNI JADNI!
Препоруке:
94
4
13 четвртак, 02 јун 2011 00:53
s.p.Lajković
bt ili ti ili mi treće nema.
Препоруке:
73
3
14 четвртак, 02 јун 2011 01:09
Nikola Turajlić
Srblji su konačno saznali kako BoTa uspešno kreira srpsku naconalnu politiku slušajući Severininu muziku i čitajući Basarine umne tekstove.
Ako sam do sada imao dilemu da li je BoTa terapeut ili pacijent, razgovor sa "istomišljenikom" Basaraom je istu otklonio.
Basarina benevolentnost prema BoTi je više nego izražena, pa pretpostavljam da ima u izgledu ambasadorske akreditive.
Препоруке:
108
2
15 четвртак, 02 јун 2011 01:10
Goran
Sada je valjda svima jasno da su njih dvojica slicnog mentalnog sklopa.Pitam se ako bi na nekim izborima morali birati izmedju njih dvojice zasto ne izabrati Basaru?
Препоруке:
65
2
16 четвртак, 02 јун 2011 01:11
Goran
Sada je valjda svima jasno da su njih dvojica slicnog mentalnog sklopa.Pitam se ako bi na nekim izborima morali birati izmedju njih dvojice zasto ne izabrati Basaru?
Препоруке:
33
2
17 четвртак, 02 јун 2011 01:50
Дејан
Тешко се заборављају понижења и порази које нам је ова власт са својих 2-3 процента више бирача наметнула.

Лично поздрављам сада, 10 месеци од избора, њихову "флексибилност" и "сагледавање ситуације из друге перспективе".

Када оду са власти мораће да се сведу рачуни за изгубљену деценију, као што су они испоручили Слобиној екипи рачун за деведесете. Без милости су све послали у Хаг, јер је то, ето, наша међународна обавеза. Пошаљеш противника у затвор, а све са образложењем да је то наша обавеза (и да нас чека светла будућност).

Е сад, пошто нисмо Маова Кина или Стаљинова Русија, морамо да видимо где су ови законски сагрешили (овде не причамо о моралу).

Приватизације ће бити тешко доказати, биће ту свачега, нестајања документације, вештачења, свега и свачега.

Прича о Косову је као пенал, лако се доказује а казне су велике, рекао бих хашке.

Само нека они буду флексибилни по питању Косова, то ће бити сламка која је сломила кичму камили.
Препоруке:
82
2
18 четвртак, 02 јун 2011 02:31
питалица
Молим вас, да ли неко од коментатора који је прочитао цео текст може у две-три реченице да ми препича о чему се ради у овој бајци?
Препоруке:
99
3
19 четвртак, 02 јун 2011 02:41
Марко
Кад видим њих двојицу и кад сагледам све што нам се догађа ја сам поносан што сам члан Српске радикалне странке. Српска радикална странка ће увек бити трн у оку њима а ја ћу бити на то поносан и увек ћу сањати велику Србију!

ЖИВЕЛА СРПСКА РАДИКАЛНА СТРАНКА!
ЖИВЕО ВОЈИСЛАВ ШЕШЕЉ!
ЖИВЕЛА ВЕЛИКА СРБИЈА!
Препоруке:
55
3
20 четвртак, 02 јун 2011 02:44
Danilo
Tadicu,predsjednice,nije rijec ni o kakvom mitu,rijec je o drzavnoj teritoriji Srbije,Ustavu Srbije,narodu Srbije.
A posebno znacenje u srpskoj istoriji ima KosMet.

Ko si ti,uostalom,da prodajes drzavnu teritoriju?

Ti ima da se drzis Ustava drzave Srbije,a ako neces,siroko ti polje.

Kad si zadnji put spomenuo Rezoluciju SB.UN.1244 koja kaze da je KosMet Srbija?
A to je svjetski katastar drzava.
Kad,nikad,ne smijes od svojih gazda.

I ko je tebi,Tadicu,rekao da bas ti moras rijesiti pitanjae KosMeta?
Mozda ce se to pitanje rjesavati u narednih stotinu ili vise godina,ko zna.

Covjece,je li tebi jasno da ti radis protiv naroda i drzave Srbije?
Ti ne postujes Ustav drzave na cijem si celu i u koji si se zakleo kad si stupao na funkciju.

Ja samo mogu primjetiti da ti,Tadicu,uopste ne realizujes ni gdje se nalazis,ni sta radis.
Ti si pogresan covjek na pogresnom mjestu i bilo bi najbolje da se zahvalis na funkciji i da odes.
Препоруке:
58
1
21 четвртак, 02 јун 2011 02:49
Aна
Наумила сам да прочитам овај текст,али сам одустала кад наиђох на речи да није имао ничију подршку за кандидатуру за председника...Не могох да наставим са читањем,а и што бих кад и птице на грани знају да то није тачно...Пошто сам и ја гласала за њега (нажалост) и нећу никад више,јасно је да наш председник итекако ради за интересе неке друге,а не своје земље и неког другог,а не свог народа.
Да није тако не би изабрао Цветковића за премијера,него неког способног човека, не би продавао Телеком,не би се хвалио странцима како Србија има јефтину радну снагу,не би било скоро милион гладних у пољопривредној земљи чији је председник.
После његове владавине,осећам се изманипулисано,искориштено и понижено јер сам гласала за њега који је обећао уређену државу,посао,напредак,а добили смо да остадосмо без свега ,па и без државе.
Препоруке:
69
2
22 четвртак, 02 јун 2011 02:49
питалица
Молим вас, да ли неко од коментатора који је прочитао цео текст може у две-три реченице да ми препича о чему се ради у овој бајци?
Препоруке:
26
2
23 четвртак, 02 јун 2011 02:51
Dragan Damjanić
Odvratniji tekst nisam pročitao godinama.
Препоруке:
65
1
24 четвртак, 02 јун 2011 02:53
Senka
Bezvezni su obojica. U nekom zdravom drustvu ni jedan ni drugi ne bi imali paznju ni manjine a ni vecine.Govore kao “ pokondirene tikve” o popravljanju kulturnog modela Srbije. Kao bas su oni su ti izuzetni pojedinci koji ce izmjeniti kulturu cijelog jednog drustva koja je stvarana stotinama godina. I bas su oni identifikovali nestalnost u izvodjenju projekata pa ce ga eto popraviti i Srbi ce postati tacni i metodicni kao Svajcarci. Bez veze.
Kod Tadica me narocito smeta to naznacavanje dobrog licnog odnosa njega i Josipovica i namjere da taj licni odnos prenese na dve drzave.
Kako uopste smije takve gluposti govoriti?
On je drzavni sluzbenik , obavlja duznosti za koje je placen a njegove privatna druzenja su njegova licna stvar - gradjani o tome ne treba ni da budu obavjesteni a kamoli da im se natura ideja o spoljnopolitickom kursu bazirana na tom prijateljstvu. Dobro da nije rekao da je licni prijatelj sa Tacijem....
Препоруке:
59
1
25 четвртак, 02 јун 2011 02:56
Ceda
Nije valjda da tako mislite!?
Препоруке:
18
1
26 четвртак, 02 јун 2011 03:19
весна
Мучно! Сабласно! Језиво!
Препоруке:
56
1
27 четвртак, 02 јун 2011 03:45
Младен
Прочитао сам само половину. Мрзело ме је даље читати. Судећи по квалитету питања која је постављао, овај С. Басара (уопште не знам ко је то) у једној нормалној земљи не би могао радити ни за булеварске новине, а камоли да са председником разговара на ову тему и изиграва инетелектуалца.
Међутим разговор је добар из разлога што даје информације о нашем председнику као политичару, србину...
О томе да је култура кочница српског напретка, нема дилеме, али то није главни проблем. Узрок свих наших проблема је подела на национално-идеолошкој основи: Срби-Југословени. Ове две групе раздваја мржња и недостатак консензуса о националном питању које још увек није решено, а чије је решавање предуслов за све, доводи до тога, да, иако не отворено, национално-идеолошки циљеви доминирају нашом политиком. Тако политичари на власти, који су такође политичко-идеолошки опредељени, себи за примарни циљ постављају утирање пута својој националној идеологији, док све остало долази после.
Препоруке:
35
2
28 четвртак, 02 јун 2011 03:48
Младен 2
Борис Тадић припада југословенском блоку! Врло је острашћен и судећи по резултатима његове владавине, види се да увелико ради на утирању пута својој националној идеологији, која може бити спроведена у дело само ако се предходно уништи српство. Његово викање "Живела Србија", подизање три прста и ћирилоцом исписан лого демократске странке, су чист популизам, маркетинг и мамац за глупе рибе. Његов је примаран циљ уништавање српске државе, а не израда стратегије за отклањање мана из српске културе, кроз квалитетан образовни систем и медије и наравно стварање напредног и функционалног економскиг модела, што је један од услова за развој и напредак друштва. Да би се економија развила, потребно је најпре изградити здраву базну структуру, а то мора да уради онај који је на власти: Борис Тадић. Та хистерија о српској "лошој" култури и митовима као о главним проблемима српског народа и његове будућности, су само изговори за правдање неуспеха и пропагандни адути југословена који су на власти.
Препоруке:
55
1
29 четвртак, 02 јун 2011 03:52
Dragan Bogosavljev
U kojoj funciji je ovaj drugi ucesnik u razgovoru?
Препоруке:
39
1
30 четвртак, 02 јун 2011 03:53
Тата-мата
Да ово није нека непотписана "хумореска"?! Да се не ради о трагичној судбини земље и нације, којој овај двојац са кормиларима кроји капу и копа јаму, можда би се могло наћи неко зрнце гротескног хумора у самодопадању ове двојице креатора дијалога, "зависног и независног интелектуалца", како сами себе титулишу. Колико видимо, овде је Бора на каучу, а Света психоанализира.
Препоруке:
39
1
31 четвртак, 02 јун 2011 03:59
mp
gospodine Tadicu Vi nikada niste pobedili u Srbiji; Vi ste cistom igrom slucaja dosli na vlast i naravno uz pomoc van zemlje to su vasi najveci pomagaci. Verujem da bi radikali bili mnogo bolja solucija za Srbiju a sta ste bili Vi pokazali ste svojim delima. Ostavka!
Препоруке:
41
1
32 четвртак, 02 јун 2011 04:34
Kiza
Ovo me potseca na onu rusku pricu o vojniku koji je ukrao med, a porucnik kaze - znamo mi ko je pojeo med, eno mu pcele iznad glave. Onda Tadic mahne rukom da otera pcelu - identifikuje za kog treba svaki patriota da glasa.

Hvala.
Препоруке:
36
0
33 четвртак, 02 јун 2011 05:21
М.
...председник се, на моју радост, сложио са дијагнозом да наши нагомилани проблеми нису ни политичке ни економске него културолошке природе и да они не почињу Милошевићевим доласком на власт, него да сежу више од сто педесет година у прошлост.
Jedino smisleno u ovom tekstu!
Препоруке:
15
18
34 четвртак, 02 јун 2011 06:21
Karan
Ne,ne,ovo nije moguce,ovo je neko napisao da bih se sprdao sa njima.Predsednik jedne Evropske zemlje i popularni pisac ovako da razmisljaju,ne,ne to nije moguce,pa tako ne bih ni debili razgovarali.Sram ga bilo ko god da je ovo izmislio!
Препоруке:
43
1
35 четвртак, 02 јун 2011 06:23
наташа
Покушао сам да прочитам, дошао до пола и даље нисам могао. Докони људи трућају ли трућају.
Мада има и "опасних" тенденција у смислу, Има нас Еуропљана и интелектуалаца, само да се окупимо и да погазимо ову националистичку багру.
То би био немерљив доппринос побољшању ситуације у "региону", а Европа ако нас се сети тети.
Препоруке:
43
1
36 четвртак, 02 јун 2011 06:32
Alexander "X"
Ако бисмо питали просечног интелектуалца у Србији

Ne postoji prosecan nego intelektualac i kvazi inteletualac.
Јер, ЕУ је и заједница идентитета, сви брижљиво чувају свој језик, свој идентитет и своју културу.

Itekako cuvaju i svoju zemlju ili ste vec potpisali za Sorosa koji negira nacionalne granice.
патриотских снага, које би требало законом забранити.

Ovo je mnogo gore reci nego nekome obesicu te za banderu.
Они нису били мотивисани никаквим митом, они су људи једноставно бранили своју земљу.

To mi svi radimo od postanka Srbije do 2004.
не можеш да будеш, као независни интелектуалац, слободан и препун луксузне самовоље, па да кажеш: са овим нећу, са овим хоћу.

Pozadina je diktator
Али начин на који смо третирали питање Косова је супротстављен интересима Србије, интересима српског народа

Znaci ovo je sledeci uslov za bezalternativnu Srbiju, kuda je vodite u EU?

SRAMOTA
Препоруке:
58
1
37 четвртак, 02 јун 2011 06:52
Драгослав Јовановић
Тадић - Басара! Нашла рупа закрпу.
Препоруке:
46
1
38 четвртак, 02 јун 2011 06:58
zuba
Mator sam, ali zdrav, ljut, u inostranstvu (izgnanstvu)pola veka. Pratim ove koje vladaju Srbijom, pratim im govor, slusam vestacke izreke, konstruisane od titovih, "koegzistencija nesvrstanih naroda" i slicno, pa sada jos vise poengleziranim izrekama, da kao bajagi raja misli kako ima cudo od vlade da ih vodi ako treba i preko vode zedne. Vraticu se da umrem za svoj Casni Krst i Kosmet ako truba pozove. "Svaki svoga ubijte subasu, zene djecu u zbegove krijte"
Препоруке:
46
2
39 четвртак, 02 јун 2011 07:01
Alexander "X"
Mr B&B Inc. kupio sam u svetu 20 zlatnih dinara sa likom Obrenovica iz 1882 a posle 20 zlatnih dinara sa likom Aleksandra Karadjordjevica iz 1924. Imao sam u sefu takodje 20 svajcarskih i 20 francuskih zlatnih franaka pa sam seo za sto i uporedio ih sa srpskim novcem. Imali su istu tezinu, debljinu i precnik. Dinar je bio konvertabilna valuta u odnosu 1=1.

Prvi beogradski vodoinstalater G Janko Ogrizak kad je ugradjivao vodu na dvoru je pricao da je kraljica krpila carape u hladu, to je potvrdio i G Misa Ilic potomak cuvenog pesnika. Sta vi danas od ove drzave radite?

Tito & Co. su nas lagali da je prethodna YU bila trula a danas ovde vi nas lazete da je ovo najbolje sto se moze. Jeste sa vaseg aspekta to je vase najbolje izdanje. Vas intelekt dopire maglovito do titove YU i tu se gubite. Stojadinovic, Pasic su bili casniji i mnogo vestiji politicari, radikali su bili i uvek su prisutni kada je zemlja u opasnosti. Sidjite sa vlasti dok jos mozete posle cete morati da bezite.
Препоруке:
47
1
40 четвртак, 02 јун 2011 07:03
Прокисо_Ђувеч
Убих се тражећи четвртог јахача апокалипсе. Јутрос сазнах да је то ТУЦКО. Или је једно место испред?
Препоруке:
35
1
41 четвртак, 02 јун 2011 07:11
ЂУРЂИЈЕ
Да ли је Устав РС јачи од председника, или обрнуто. Свим расположивим средствима спречити свакога, ПА И ПРЕДСЕДНИКА РС, да својим бесловесним поступцима угрози суверенитет и територијални интегритет Републике Србије.
Препоруке:
48
1
42 четвртак, 02 јун 2011 07:56
гаврило
Пуно финоће, басара не псује и не пије, разговара се у опуштеној атмосфери, додирују се болне тачке, свако види и осјећа да ствари морају да се ријешавају али како?Чини ми се да је њима пожељна СРбија без СРБА!или неки други Срби којима ресетована стварност може да делује барокно!Не схватају суштину нашњг трајања да мјењањем тог кода,културне матрице, ми нећемо бити МИ.А МИ немамо алтернативу МИ смо безалтернативни ако хоћемо да будемо МИ, СРБИ!све остало је празна прича, стварање Новог Светског Поретка на препарирању стварности, стварање религије у медијима који се баве само обманама, преварама и лажима односно какви су интереси појединих земаља(читај АМЕРИКЕ и мање више њених трабанта из Европе).да се не заваравамо цијела историја је заправо наметање моћи силних над слабијима! да ли ћемо нестати и на који начин ваљда је то и у нашим рукама а не само божјим!
Препоруке:
47
1
43 четвртак, 02 јун 2011 08:14
Angel
Kad dođe stani-pani, to vas niko neće ni pitati. To što umišljate sebi da istorija počinje sa vama nije upravo u istoriji nikakva novost, puna je istorija raznoraznih egomanijakalnosti i egomanijaka.
Препоруке:
32
1
44 четвртак, 02 јун 2011 08:15
thinking maize
Неко рече овде "ко Ото и Мото", а ја само додајем: "КОД "ПРЕШЈЕДНИКА" НА КАНАБЕТУ!" Уосталом, јел се исти "г-дин" С.Б. "препоручивао" "Џорџу Клунију" за "премијера" у стилу "јего сијатељства"?! Ако се таква ЛАКРДИЈА ДЕСИ, тј. "г-дин" С.Б. постане "србијански" "премијер" "указом" "прешједника" МУ, чини ми се да ће трајати колико ЈУЛ-овски "председници општина" у Србији током шетњи 1996-97! А толико ће трајати и ЊЕГОВ "прешједник". ЈАКО КРАТКО!
Препоруке:
35
1
45 четвртак, 02 јун 2011 08:20
B.R.
Odusevljava me ovaj Tadic. On stvarno nista ne razume. Basara ga je navukao. Uloge su bile obrnute. Nije Basara obavio intervju sa Tadicem, vec je Tadic je obavio intervju sa Basarom.
Препоруке:
36
1
46 четвртак, 02 јун 2011 08:27
cuban_linx
kakvi intelektualci. :)
Препоруке:
32
1
47 четвртак, 02 јун 2011 08:45
Сале
"Сматрам да имамо два начина, макар када је политика у питању: тихим, али упорним радом, или „великим патриотским“ наступом."...а јел председник размислио о тихом, упорном а уједно и патриотком наступу ?
Препоруке:
22
1
48 четвртак, 02 јун 2011 08:48
Jordan
Jel' ovo izmišljeni intervju? Satira neka? Šta li je? Stao sam posle petog pitanja i zaključio da ovo nije stvarno. Neko se ozbiljno šegači sa nama.
Препоруке:
34
1
49 четвртак, 02 јун 2011 09:06
Jelena
Ljudi, pa ova dva mediokriteta nas smatraju idiotima!
Препоруке:
53
0
50 четвртак, 02 јун 2011 09:14
Jelena 2
borise,pa zar te niko drugi nije hteo da udostoji do ovaj srednjoskolac sa ambasadorskim ambicijama.Verujem da nije jer i nema zasto,Satro si drzavu i narod.Ne racunam specijalce koji te cuvaju.
Препоруке:
43
1
51 четвртак, 02 јун 2011 09:27
Петар
Да није трагично било би смешно! За њихов трагичан неуспех наравно крив је варварски народ коме припадају, а не њихова неспособност, лош карактер и недостатак љубави према свом народу!
Препоруке:
42
1
52 четвртак, 02 јун 2011 09:30
н.б.
Колико Србија само има оваквих самозваних интелектуалаца и нарциса
Препоруке:
40
1
53 четвртак, 02 јун 2011 09:37
Татјана
После највећег успеха у његовој каријери, са "просрпским председником" разговара једино светислав басара. Таман саговорници какав један другог заслужују.
Препоруке:
38
0
54 четвртак, 02 јун 2011 09:38
nataša @ nele
Mene podseća na seriju "Otpisani".
Ima puno tih scena kad Kriger, Gestapo, naredi nekom od ministara u Nedićevoj vladi ili samom Nediću, a onda on to prenese policiji Dragiju Jovanoviću ili Tozi Vujkovicu šta mora da se uradi.

Tada Nedić i Vujković prokomentarišu narebu i ljutiti što ih je grdio Kriger, zbog nekih neposlušnih ili nemarnih "geaka" smišljaju kako će da kazne te "geake" sve uz put se dok diskutuju užasavaju njiheove nekultura, a dive se Krigerovoj i uopšte kulturi Gestapovaca.

Mislim i da su odnosi između, Fligea i Tadića i Tadića i Basare, potpuno istovetni odnosima Kriger, Nedić, Vujković. Potpuno isti rečnik, potpuno isti postupci i potpuno iste posledice.
Od privrede do isporučivanja i hapšenja.

Ispunjavaju oni dug Evropi, a Evropa, ako ih se seti, seti.
Препоруке:
37
3
55 четвртак, 02 јун 2011 09:41
Miki
Bajka, BT je doveo SRPSKI narod pred provaliju. Mrak, diktatura i glad. Narod mora uzeti Srbiju u svoje ruke.
Препоруке:
33
1
56 четвртак, 02 јун 2011 09:52
gh
Za čitanje integralne verzije treba biti mazohista. Ne hvala i ovo je previše.
Препоруке:
39
1
57 четвртак, 02 јун 2011 09:54
Србин агностик
Овде човек једино може да се љути на академика Љубомира Тадића, јер Председник показује недостатак елементарне зрелости и васпитања.

Најбоље да и Басару уврсти међу своје саветнике - "Идоле", а нек придода и Јова Капу - и онда нек иду по сфрј и певају МАЉЧИКЕ, за озбиљније делатности нису.
Препоруке:
42
1
58 четвртак, 02 јун 2011 09:59
боле
ОН, Крле, Шапер и Туцко, филозофијом жирафе и змије, убедили су народ да је добро прогутати жабу. И власт су преузели без тајкуна (сви су у ДС-у), мафијаша (воде главну реч у Војводини-нпр. Шарић). Па, шефе, нису баш сви људи излапели као алкохол. Ваљда је Вама познато да алкохол убија мождане ћелије, и да се оне не могу регенерисати.

Не сећате се Ваше кампање и улоге мафије из ЕУ у тој кампањи? Хе хе хе... (Нисам чуо да и Ви пијете). А тек шта је било после избора, то је посебна прича.

Верјте ми и Ви и Ваш "независни интелектуалац" Басара, да је у "варваризму", којег помињете са презиром, било много више части и хуманости, него код вас двојице и вашег еуро-атлантског цивилизованог Запада.
Препоруке:
41
1
59 четвртак, 02 јун 2011 10:15
bozidar
Ovaj "intelektualni" razgovor je samo priprema terena za potpuno odustajanje od KosMeta.
Znate kad covek zeli nesto da prikrije,neku vaznu poruku npr. on je onda posalje u nekom velikom paketu punom raznih djakonija a unutra-pismo,malo kratko pismo ciji je sadrzaj bolan.
e o tome se radi u ovome "dijalogu"
Препоруке:
27
1
60 четвртак, 02 јун 2011 10:18
Јордан
„Имаш ли ти неку подршку, неке безбедносне структуре, имаш ли подршку неке финансијске структуре, неке стране земље, имаш ли подршку било кога?“ Не! Били смо само нас четворица. Не знам ни да ли сам и у странци имао подршку за тако нешто.

Басара: Ти, Крле, Шапер и ко је четврти?

Тадић: Туцко. Нас четворица."

Какав, што би Хрвати рекли, другоразредни лажац!Није небитна улога ових његових спинера и медијских тајкуна, али много брате воле да крију свој прави идентитет везан за разноразне државне безбедности.
Препоруке:
38
1
61 четвртак, 02 јун 2011 10:21
SJ
Istina, samo sam naslov proctiala sto mi je dovoljno da reagujem. Pa jesu li NAS vasi ocevi dali vama u naslesdstvo. Ma necete vi, nego to ne zeli USA i EU, vi nemate tu petlju a jos manje moc da hocete ili necete. Vi kao sahovski pioni jedino sto mozete to je da njihov tekst ucite na glas napamet. To sto vi izjavljujete to su ustvari reci jos onog crnog duhovnog kvazimoda Kondoline Reis. Odavno je ona rekla da radikali nesmeju u Srbiji da dodju na vlast. Znaci ni to niste u stanju da smislite.
Препоруке:
19
1
62 четвртак, 02 јун 2011 10:22
Stvarno?
"Ne smemo Srbiju prepustiti radikalima" Ne, prepustite je Turcima i Nemcima.
Препоруке:
46
1
63 четвртак, 02 јун 2011 10:23
Ceca Lazinica
Ovo da se Basara malo opere i da se vidi da zna da vodi kakve takve razgovore.
Препоруке:
19
1
64 четвртак, 02 јун 2011 10:27
сиже
питалици,

Колико сам ја схватио све се своди на оно "ја теби и себи војводо, ти мени и себи сердаре". Наиме, Басара хвали Бориса и себе, а Борис хвали Басару и себе. И њих двојица генијалаца су дошли до непобитне чињенице да је целокупна српска историја "варварска" и промашена, а да су све квислиншке власти биле управо оно што је било на путу да препороди српски народ и Србију. Највећа историјска мудрост, по мишљењу ове двојице мудраца, је сарадња са окупатором и испуњавање окупаторових жеља. А слажу се да је Борис дошао на власт без ичије помоћи, односно Борис и још тројица пајдаша су се једно вече договорили да крену у препород Србије. И тако је почело ово што данас имамо.
Препоруке:
47
1
65 четвртак, 02 јун 2011 10:33
Светозар Максимовић
четвртак, 02 јун 2011 02:31
питалица
Молим вас, да ли неко од коментатора који је прочитао цео текст може у две-три реченице да ми препича о чему се ради у овој бајци?

Басара покушава да изиграва интелектуалца.
Препоруке:
29
1
66 четвртак, 02 јун 2011 10:35
Дача Павиљонски
Тадић: Може ти деловати превише атипично како сам ушао у ово. А ушао сам у све тако што смо се нас четворица, моји другови из детињства и ја, нашли и једне ноћи разговарали о томе да ли Србију треба препустити радикалима. Један од главних посленика јавне речи и социјалних и политичких збивања у Србији последњих 20 година, кад је сазнао да то хоћу, кад смо се договорили о кандидатури, питао ме је: „Имаш ли ти неку подршку, неке безбедносне структуре, имаш ли подршку неке финансијске структуре, неке стране земље, имаш ли подршку било кога?“ Не! Били смо само нас четворица. Не знам ни да ли сам и у странци имао подршку за тако нешто.

Басара: Ти, Крле, Шапер и ко је четврти?

Тадић: Туцко. Нас четворица.

Ово је прави материјал да се напише књига коју ће у будућности
морати да прочита сваки школарац као лектиру и да научи КАКО СУ СЕ СТВОРИЛИ СУПЕРЈУНАЦИ нашега доба.Ево посла за садашње и будуће писце...
Препоруке:
43
1
67 четвртак, 02 јун 2011 11:03
Milan
Četiri musketara: Boris, Krle, Šaper i Tucko
Препоруке:
21
1
68 четвртак, 02 јун 2011 11:23
jututunac
@pitalica: mogu da odgovorim sa -

CAST I BRUKA ZIVE DOVIJEKA
Препоруке:
25
0
69 четвртак, 02 јун 2011 11:45
страст
нису имали никога на своју страну?Боже, заиста јадни Председник!Сада незнам што да мислим да ли лаже Веља или Преседник?Ономад Веља рече како су из мађарске улазили са виндјакнама напуњеним доларима! У књизи италијанске новинарке прочитах да је ДС добио само од Амера најмање 100 милиона долара подршке!ОХ, овај предсеник је заиста несрећан човек!
Препоруке:
17
0
70 четвртак, 02 јун 2011 11:46
ssss
ako je ovo sala, onda razumem, ako nije, onda je katastrofa.

pazite, obavezno nagrdi Kostunicu i ako ga Kostunica uopste ne spominje.
druga stvar, neki kao prete da vesaju na banderu, ali ne kao canak, on to radi umetnicki...sta reci
trece je da mu niko nije pomogao, dobro, ali pazite ovo ko je stvorio novu srbiju

Не! Били смо само нас четворица. Не знам ни да ли сам и у странци имао подршку за тако нешто.
Басара: Ти, Крле, Шапер и ко је четврти?
Тадић: Туцко. Нас четворица.


krle, saper i tucko....hhahhaaa, ljudi, mozda je ovaj intervju neka sala, ne mogu da verujem da je ovo rekao...hhaahaa

gde zive ova dvojica, da li im je neko rekao da ovo nije lalala land....

tesko cu ikad poverovati da je ovo stvarno bio intervju sa jednim predsednikom zemlje, auu, kuku nama!
Препоруке:
27
0
71 четвртак, 02 јун 2011 11:48
Бодин Ј.
Да сведемо целу причу на закључак:Овој СРБИЈИ коју води овај Преседник и "његови људи" нису потребни Срби са замором у коду и културној матрици:отворено хоће другу Србију и са другим народом!
Препоруке:
23
0
72 четвртак, 02 јун 2011 12:10
Љуба
@питалица
Молим вас, да ли неко од коментатора који је прочитао цео текст може у две-три реченице да ми препича о чему се ради у овој бајци?

БТ: ....Па ево, једном другачијом политичком културом, неконвенционалним интервенцијама у политици, у националним питањима, у регионалним односима...

Ради се, изгледа, о припреми терена за признање КИМ као независне државе али на један неконвенционалан начин! Да превесла народ а да овај и не буде свестан шта га је снашло!
Препоруке:
22
0
73 четвртак, 02 јун 2011 12:20
александар
Дакле рокенролерима Крлету, Шаперу и Туцку је препуштена "српска национална политика".
ВИС Идоли као "очеви нације".
Ајде.
Нема ничег фантастичнијег од стварности.
Препоруке:
36
0
74 четвртак, 02 јун 2011 12:41
m.f
što je ovo dosadno
Препоруке:
9
0
75 четвртак, 02 јун 2011 12:42
Rade Jovicevic
Jadna li si Srbijo, u cijim si rukama,...
Препоруке:
19
0
76 четвртак, 02 јун 2011 13:29
Simic Manojlo
Kakva prosjecnost na celu Srbije u presudna vremena
Nista gore od njih i nije moglo da nam se dogodi.
Pamet VIS IDOLA i njihove rezerve, odlucile o sudbini Srbije.Da su barem "Gudaci Sv.Djordja".
Neka nam pokazu jednu od 27 zemalja clanica EU,koja
se,zbog clanstva u EU, odrekla svoje tradicije,
istorije, kulture, i bilo cega svog.
Odkako uzjasise ovi prosjecni, Srbija je postala
eksperimentalno polje, na kojemu razni europski
nizi sluzbenici, cim su shvatili da to "srpske"
Vlasti dozvoljavaju, i cak stimulisu,domisljaju
razlicite zgode, kako bi civilizovale Srbiju, koju
su necivilizovanom ucinile bas ove Vlasti, i njena
intelektualna "elita" Basarinog profila.Umesto da insistira da ce Srbija da prihvati sve evropske
Zakone, i da ce da ih primenjuje, a da nista, ni za
jotu, nece promjeniti u svom uspravnom istorijskom
hodu, niti u svom religijsko-kulturnom kodu(kao sto
na to ne pristaje nijedan 2.Narod),ovi nasi
"intelektualni" mekusci, jedva prosjecni,menjaju
Narod
Препоруке:
23
0
77 четвртак, 02 јун 2011 13:34
rs
Ja vece patetike nisam vidio u svom zivotu...
Препоруке:
22
0
78 четвртак, 02 јун 2011 13:52
Љаксе Бре
Прва ствар која ми је засмрдела 5-ог октобра је било Басарино баљезгање на Студију Б.
Прво сам мислио да је то од слављеничког пијанства, али ускоро сам, као вероватно и преварена већина, схватио да је то нова владајућа идеологија: 'Друга Србија' до бесмисла.
Препоруке:
32
0
79 четвртак, 02 јун 2011 14:07
thinking maize@ Бодину Ј.
Поштовани г-дине рекосте: "Да сведемо целу причу на закључак:Овој СРБИЈИ коју води овај Преседник и "његови људи" нису потребни Срби са замором у коду и културној матрици: отворено хоће другу Србију и са другим народом!", па да Вас овом приликом подсетим да је ТО ИСТО ТРАЖИО и Вук Драшковић после ПРВИХ ВИШЕСТРАНАЧКИХ ИЗБОРА у Србији после 2-ог Светског рата. Нешто је помињао Кинезе, па га је Мира Марковић послушала... Само се надам да ови неће како "предлаже" онај Чедин ЛДП-овац: "У Србији ће бити демократија, СА ИЛИ БЕЗ Срба!" Ако хоће, а ИЗГЛЕДА да ХОЋЕ, онда је ред да им покажемо ГДЕ ИМ ЈЕ МЕСТО! Знате, нешто ме Чанак ИНСПИРИШЕ!
Препоруке:
22
0
80 четвртак, 02 јун 2011 14:08
Aladin i čarobna lampa
Prestao sam da čitam intervju kad je rekao da nije imao stranu pomoć.

Šta ste očekivali od kvislinga,laže da bi sebe i druge zavarao.

Kvislingu su potrebne laži, on na lažima opstaje.
Препоруке:
32
0
81 четвртак, 02 јун 2011 14:40
Bojan
Ovako nebulozan i potpuno odsjecen od stvarnosti intervju nisam odavno procitao.

Jadni mi sa ovakvim predsjednikom.

Kao dva poluskolovana srednjoskolca koji su upravo procitali pola Engelsove "Kritike Hegelove Filozofije" i sad razglabaju o nedavnoj istoriji (nazalost im znanje dopire samo 150 godina unazad) i njenom uticaju na razvoj neposredne buducnosti.

Najvise sam se nasmijao na njihovo strucno:
"Добро видиш ствар, јер економија се не може побољшати волунтаристички - дај сад да нешто урадимо, овде ћемо да подигнемо фабрику кугличних лежајева, тамо ћемо да производимо чункове... Када се нормализује политичка ситуација и када се створе услови за нормално пословање економија ће сама од себе да крене да се развија..."
Препоруке:
31
0
82 четвртак, 02 јун 2011 15:17
...
Ko je Tucko...?
Препоруке:
20
0
83 четвртак, 02 јун 2011 15:21
steva
Ovo je mucno. Tadic je nadobudan, pun sebe, prazan ...
Propali smo. Kada smo zemlju predali u ruke ljudima kao sto je Sloba, Vuk, Tadic, Seselj. Katastrofa. Propast.
Препоруке:
11
9
84 четвртак, 02 јун 2011 16:08
Драгослав Пакић
Ако оволиким повлађивањем Председнику уважени Басара не завреднује још једно амбасадорско место у некој пријатељској земљици, флаша доброг вискија му сигурно не гине. Саговорници се толико слажу о будућој судбини Космета да им некултура нашег народа и његова склоност ка миту нуде недвосмислено оправдање за једино могуће решење по њима- предају Космета.
Шта би од хришћамства остало када би се избацио мит о Христу? Иако овој двојици не смета Исус, пре би се рекло да више мисле на Јуду.
Да којим случајем живе у Риму прво што би урадили било би помпезно рушење споменика вучици која доји Ромула и Рема. Какав примитивизам и колики степен некултуре заосталих Римљана! Ми, срећом, немамо вучицу, али имамо Вука. Чудо је да и њега још нису напали.
Препоруке:
22
0
85 четвртак, 02 јун 2011 16:24
Ko je Tucko...?
Puno ime mu je Branimir Dimitrijević (Tucko), momak iz "Idola".

http://www.belgradedesignweek.com/arhiva2006/biografijaolja.html

http://www.idolsnfriends.co.rs/
Препоруке:
14
0
86 четвртак, 02 јун 2011 16:26
Драгослав Пакић
Ова двојица су пуни себе. Праве се да су невини. Као гоблен.
У њиховом разговору нема мисли.
Препоруке:
18
0
87 четвртак, 02 јун 2011 17:26
Обсервантес
Страшно! Дијагонално сам прочитао овај текст. Пажљивије ћу касније јер овде врви од дијагноза. Сачувај Боже! Мајко Србијо, добро је да си жива. Кафана и то она јефтина, то Србији данас детерминише озбиљност ( с тим да оне на ибарској магистрали не увредим – оне су факултет за овакве инциденте, што се мисоног тока тиче).
Препоруке:
23
0
88 четвртак, 02 јун 2011 17:59
Jasna*
Joj Srbijo medju sljivama!!!
Препоруке:
20
0
89 четвртак, 02 јун 2011 18:06
Два лоша
Тадић глуми интелектуалца, а Басара трезног човека. Монтипајтоновски
Препоруке:
31
0
90 четвртак, 02 јун 2011 18:17
@thinking maize@ Бодину Ј.
ваши коментари су добри, прави, као да сам их ја писао али овде се исувише прича! Шта хоћу рећи, они знају шта ХОЋЕ а ми,народ, немамо оно што би требало да имамо да се одупремо.Тадић ради по оној народној-тиха вода брег рони! време је на његовој страни.потребно му је време као и Мојсију и његовим левитима,40 год. је то трајало, да направи други народ са "преседниковим људима"!нема ту завере али све иде у том правцу како пише у сионским мудрацима!зато се ретко и јављам а видим да су и многи одустали ви нисте, можда је то добро. бар неко нака паметно држи ПРАВУ СТРАНУ!!!
Препоруке:
16
2
91 четвртак, 02 јун 2011 18:37
питалица за Љуба
Хвала, јер и даље нисам у стању да прочитам текст до краја. Трудио сам се али не иде.
Препоруке:
15
0
92 четвртак, 02 јун 2011 18:37
Костић Святослв, једнократно ради имена Басаре
@ "Два лоша" - надопуна! Два лоша убише српскога Милоша!
Препоруке:
18
0
93 четвртак, 02 јун 2011 18:39
Milos Stankovic
Moj pokojni deda je govorio da se mator konj ne uci oranja. Valjda ce Voja naci snage da se vrati.
Препоруке:
18
0
94 четвртак, 02 јун 2011 18:42
саша р.
Председник је проширио свој опус, интервјуишући Басару, показао је таленат и за журналистику.
Препоруке:
18
1
95 четвртак, 02 јун 2011 18:45
Слободан
Прочитах, иако са тешкоћом, до Тадићеве тврдње да "није имао страну, и чак, ничију подршку". Тад престах читати,.
Препоруке:
23
1
96 четвртак, 02 јун 2011 18:46
Citalac
Basara

Вуково чедо, народњачки концепт, милом или силом одржавано у вештачком животу


Basara se otuzno ponavlja. Zanimljivo kako su svim kolonijalno-kvislinskim "civilizatorimas" uvek NAJVECI TRN u oku bile Vukove reforme srpskog jezika i knjizevnosti. Jer Vuk bese upravo zagovornik onog zdravog narodsko-anarhoidnog i demokratskog shvatanja naroda, nasuprot opskyurnjastvima i reakcionarskim snovima iz sinjela raznoraznih evropskih ultrakonzervativnih desnica.

Osim toga, Basara - propagator Evole i pisac odurno antisemitskih romana poput "Marte Koen" koja kao u nacistickoj Nemackoj da je pisana - nema iskrenost u nekakvoj "zabrinutosti fasizmom" jer je fasistoidni, kvazimisticni, lumpen-literarni diskurs upravo obelezje NJEGOVIH tema, i te nepismene zlovolje i ogorcenosti Vukom Stef.

Ova fingirana prisnost i razgovor na 'ti' u intervjuu s predsednikom drzave su niski.

A teze su mu na nivou kvislinskog ministra Jonica da "Srbe treba prevaspitati".
Препоруке:
26
0
97 четвртак, 02 јун 2011 19:00
питалица за сиже и остале
И вама се захваљујем. Коначно сам успео и ја да прочитам ово (не)дело. Да, слажем се са већином коментатора и додајем да покушај веће психичке тортуре не видех одавно.
Да, ова скупина заиста жели да створи народ који ће умети да је беспоговорно слуша и да јој се диви.
Првог као лоше васпитаног човек не поштујем, а другог не признајем као свог председника. Или га бар декларативно признајем као што он декларативно признаје целовитост Србије. Е сад, ако он не хапси оне који нам растачу државу, надам се да ни мене неће ухапсити због мог коментара.
Препоруке:
25
0
98 четвртак, 02 јун 2011 19:28
Dejan P.
Pa,naravno,da ne smeju da prepuste u ruke radikala.Kako bi inace bili na samom izvoru finansija i nastavku dalje pljacke ovog naroda.Ali,nece se samo oni pitati o tome.Nije im ovo vise 5.oktobar 2000.godine.
Препоруке:
15
0
99 четвртак, 02 јун 2011 19:29
Обсервантес
Овде ако не буде 1000 коментара као рефлексија на детекцију српске (пропагандом и окупацијом наметнуте) невоље онда стварно долази у питање наше, српско, укупно схватање реалности. „Шпајз интелектуализам“ прожет неологизмима и прихватање утицајног психолога да глуми у том филму је стварно довољна тема за радни наслов: КУД (ће те бре) ИДОЛИ и коме сте то? Читао сам до мазохизма и не вреди или ћу да ућутим или има да пошаљем још 10 коментара као реакцију на сваки од пасуса из овог текста који одише егоизмом и убиственим по нацију.
Препоруке:
17
0
100 четвртак, 02 јун 2011 19:38
iz Republike Srpske
Nisam uspjela sve da pročitam, previše je.
Na osnovu onog što sam pročitala, uvjerena sam da je u pitanju izmišljeni intervju Svetislava Basare. Jednostavno, ne vjerujem da bi ovakve izjave sebi dozvolio predsjednik države, pa makar se on zvao i Boris Tadić.
Препоруке:
17
0
101 четвртак, 02 јун 2011 19:39
Светислав Костић о паради и маскаради
Двојац Тадић и Басара, како презентовани, намећу рефлексно поређење са једним другим истовјетним паром - једним истиријским вођом и његовим гласоношом.

А има и других паралела и гласина које и једѕн и други диктатор повезује.
Препоруке:
10
0
102 четвртак, 02 јун 2011 20:00
Mladen Šipka
Dakle, Krle, Šaper , Tucko i , naravno,BOKI!
Препоруке:
19
0
103 четвртак, 02 јун 2011 20:03
@Iz Republike Srpske
Potpuno isti slučaj. I ja sam verovao da je izmišljeni intervju, kakve su već praktikovali i Basara i njegovi duhovni istomišljenici iz E novina. Ali, avaj. Stvarnost je crnja i gora čak i od naših pesimističkih očekivanja. Strašno.
Препоруке:
24
0
104 четвртак, 02 јун 2011 20:05
ЂУРЂИЈЕ
Кратку психолошку причу о теби, а да не буде претерано вулгарна, би могао једино написати Ф М Достојевски, али на жалост он више није у долини суза.
А из дела које чиниш, става сам да ниси у могућности да психолошки анализираш никога и ништа, биле би то само кратке приче које би биле дубоке као колумне јелене карлеуше!
Препоруке:
18
0
105 четвртак, 02 јун 2011 20:12
Veliki korak za nauku
I ja sam bio ubedjen da je ovo nepostojeci intervju, Basarino fantaziranje. Cak sam pogledao sajt Statusa, da nije neki stos (sajt ne radi). Izgleda da nije laznjak. Intervju ima jednu pozitivnu stranu - konacno dokazuje teoriju kosmologije da mozda postoji nekoliko univerzuma. Mi smo u jednom, a predsednik, cije reci su prenete preko teleporta Basare, u drugom.
Препоруке:
22
1
106 четвртак, 02 јун 2011 20:33
Арчибалд Рајс
У почетку сам помислио да се ради о јунацима неке од сатира Радоја Домановића, тужно је уколико је ово истинито.
Препоруке:
20
0
107 четвртак, 02 јун 2011 20:41
S
А јесу се и нашли! Не знаш који је бољи, паметнији...
Препоруке:
14
0
108 четвртак, 02 јун 2011 20:47
Mile
Ja sam zapravo zahvalan Basari jer smo videli predsednika u kompletnoj velicini i pojavi. To je on.
Препоруке:
27
0
109 четвртак, 02 јун 2011 20:58
Gordana Sandalj
Obzirom da sam na mnogobrojnim svetskim sajtovima procitala u kojoj meri ljudi sirom sveta analiziraju,odobravaju i dive se srpskom narodu i Rusiji u njihovoj borbi protiv globalnog porobljavanja,i pored najbolje volje ne mogu da se slozim sa ova dva gospodina.Jednostavno,nema sansone!Mozda je to zato sto gospodin Tadic nije pomenuo,a mozda zna, da pored jezika zirafe i zmije postoji i nemusti jezik ili zato sto nesto zna a nije nam rekao.Mi nismo narod kojem se,sa lakocom, moze poturiti nekakva zamena za ULTIMATIVNU ISTINU.

Dugujete nam ISTINSKO TUMACENJE nase objektivne stvarnosti a ne price za malu decu,gospodine Tadicu jer,ma kako pazljivo biranim recima opisujete nasu stvarnost,nesto mi tu izgleda supljikavo te radi toga apelujem na gospodina Antonica da nam da svoj prikaz ovog intervjua.
Препоруке:
13
0
110 четвртак, 02 јун 2011 21:00
сс
у две речи: South Park
Препоруке:
17
0
111 четвртак, 02 јун 2011 21:11
Нина
Сада знамо ко су четири јахача апокалипсе:

Крле, Шапер, Туцко, и Тадић

”Тадић: Може ти деловати превише атипично како сам ушао у ово. А ушао сам у све тако што смо се нас четворица, моји другови из детињства и ја, нашли и једне ноћи разговарали о томе да ли Србију треба препустити радикалима.
Басара: Ти, Крле, Шапер и ко је четврти?

Тадић: Туцко. Нас четворица.”
Препоруке:
16
0
112 четвртак, 02 јун 2011 21:35
Светислав Костић
Шлаг на торту, ни након хапшења Младића неће престати понижење и условљавање Србије. Компензација: Србија постаје држава, и то независна а њени Срби слободна нација.
Препоруке:
9
0
113 четвртак, 02 јун 2011 21:45
Ala
Da li ste sigurni da ovo nije neki sviftovski crni humor?
Los vodvilj?
Sta je,bre/prvi put upotrebljavam uzrecicu/ovo?!
Sedite obojica,kec k`o vrata!
Препоруке:
15
0
114 четвртак, 02 јун 2011 21:48
Нина (наставак)
Још не могу да се одлучим ко је од ова четири српска јахача апокалипсе задужен за оно што им Библија приписује у задуажења:

1. Окупација
2. Ратови
3. Сиромаштво, глад, болест. безнађње
4. Смрт
Препоруке:
18
0
115 четвртак, 02 јун 2011 22:35
Tuljanin
Racionalizacija, kulturni preobražaj, Zapad kao uzor i učitelj, mrski orijentalni mitovi, prokleto Kosovo i beskrajno "i tako dalje" modernistisčkih gluposti... Preobražaj o kome Basara trabunja poodavno se dogodio. Srbija je već dugo utvrđena u tzv. realnosti savremenog sveta, ona je utvrđena u vladavini MITA O PROGRESU, ona stvarnost te vladavine oseća i živi. I to ne od 2008. ili 2001., već od 1804., pa i ranije. Dovoljno je npr. oslušnuti Daničićev odgovor na primedbu ruskih slovenofila (i Leontjeva i Dostojevskog) da je Srbija, skupa sa ostalim balkanskim pravoslavcima, stupila na put utapanja u banalnost zapadnonoevropske civilizacije. Daničić otprilike kaže: "Rusija je do duše saveznik, ali ipak... Evropa." Tako Daničić, tako Basara, tako i Glavić (mali prepametni poglavnik - prim. Tuljanin), tako već dugih i predugih 200 godina. "Evropa (tačnije ZAPAD) nema alternativu"... Juče te mantre je nacionalizam ili "demokratski nacionalizam" ili ... (nastavak sledi)
Препоруке:
10
0
116 четвртак, 02 јун 2011 22:38
Балакаха
„Имаш ли ти неку подршку, неке безбедносне структуре, имаш ли подршку неке финансијске структуре, неке стране земље, имаш ли подршку било кога?“ Не! Били смо само нас четворица. Не знам ни да ли сам и у странци имао подршку за тако нешто.

Басара: Ти, Крле, Шапер и ко је четврти?

Тадић: Туцко. Нас четворица.


Овде још само фали Дубравка Марковић и имамо "Хит месеца". ;)

Да ли је могуће да смо овако јадни?
Препоруке:
17
0
117 четвртак, 02 јун 2011 22:40
Светолик
Нисам баш љубитељ радикала, али ова прича са возом и радикалима једноставно није тачна. Наиме Никола Баја Пашић је као грађевински инжењер радио на изградњи прве жељезничке пруге у Србији Београд - Ниш.
Препоруке:
12
0
118 четвртак, 02 јун 2011 22:48
El Jefe
OPREM DOBRO
Препоруке:
8
1
119 четвртак, 02 јун 2011 23:11
isak
Ehhh Borise Tadicu.Gasi bre svetlo u kafani pa da tuca opet pocne!Pusti nas bre da zaratimo opet sa celim NATOM,i sa mogucom podrskom majcice Rusije.Ne mogu da verujem da ovoliko brace Srba i sestara Srbkinja mrzi politiku BT koja ih moze jedino spasiti.Glasati za radikale ili Voju Kostunjavog ce samo ubrzati gasenje svetla u kafani.
Препоруке:
1
25
120 четвртак, 02 јун 2011 23:13
Tuljanin
... ili insistiranje na državi-naciji ili krstite to kako god vam drago. To juče je Evropa nacionalnih država, odnosno početak moderne (tj. antitradicionalne, kontratradicionalne) Evrope. To juče je početak demokratskog, REVOLUCONARNOG pokreta, pokreta koji se evo okončava u potpunom obezličenju i obezduhovljenju evropskih narada, u apsolutnoj vladavini čoveka-mase i njegovih poželjnosti... Ali kako, kako? Zar se nacionalizmi, države-nacije, veliki nacionalni sudari zaključuju u bedi internacionalističkog globalizama? U vladavini NOVCA I EKONOMIJE, odnosno u potponoj podređenosti čoveka Molohu "boljeg i lagodnijeg života"? Zar se sve to zavržava u jednom životu koji nije drugo do sumanuto i komično PRORAČUNAVANJE ŠTO UDOBNIJIH I SIGURNIJIH USLOVA NJEGA SAMOG?... Čini se da je zaista tako i da "nacionalizam" i "globalizacija" nisu suprotnosti već sukcesivne faze jednog istog i neumitnog kretanja. To kretanje je ono što se naziva "praktičnom transcendencijom"...
Препоруке:
7
0
121 четвртак, 02 јун 2011 23:36
Турас
Овде је све јасно.БТ није случајно изабрао Басару.Овај анти-србин,а психолог као умеренији са разрадом проблема,који је отворио(на чији наговор)Дачић о Космету.Зна чи врши се припрема за уставне промене у циљу даље демонтаже Србије.Све остало је "мудријашка"реторика .
Препоруке:
8
1
122 петак, 03 јун 2011 00:09
Хорхе Орландо
@isak

Мало му је политика штеточинска по државу, погубна по економију, затирућа по науку и културу, тежа по здраву психу...
Препоруке:
12
0
123 петак, 03 јун 2011 01:19
Tuljanin
... demokratsko-egalitarističkim pokretom, revolucijom, progresom, modernizacijom, tra-la-la. - Šta je suština ovog "pokreta"? - Suština ovog pokreta nam je zapravo pred očima. Ta suština je ono što Negri i Hart nazivaju IMPERIJOM (prokleti levičarski diskurs), odnosno širenje narečene "Imperije" na čitav zemaljski glob. Po sredi je, dakle, "velika politika": BORBA ZA GOSPODARENJE SVETOM, tj. pokušaj da se GLOBALNO POTROŠAČKO DRUŠTVO - društvo neoliberalnog kapitalizma - uzdigne kao JEDINA I KONAČNA (POLITIČKA) STVARNOST VRSTE. Takav, u osnovi mesijanski i eshatološki pokret, pretpostavlja rat "protiv svega onoga što nije on sam", rat protiv sopstvenog juče oličenog u nacionalizmu, ali i protiv svakog nastojanja da se stvarnost modernog sveta prevađe i prevlada (- Rat protiv "fašizma" - fašizma "pravoslavnog", "islamskog" ili "japanskog"; rat protiv svake autentične tradicije (npr. šiizam) koja još polaže pravo na vladavinu i važenje; rat protiv "autoritarne, totalitarne...
Препоруке:
6
0
124 петак, 03 јун 2011 02:53
Tuljanin
... i despotske Evroazije" (čitaj: Rusije) - protiv celokupnog "Sibira duše".)... Da skratim - u pitanju je radikalno neprijateljstvo prema celokupnoj prošlosti ali i celokupnoj budućnosti - svojevrsni "pir efemernosti" koja hoće i nastoji da se nametne jednom i za vazda... A Boris Tadić i Svetislav Basara? - Boris Tadić i Svetislav Basara su mala, tužna i umišljena služinčad na ovom nihilističkom piru...

PS. Povezivati pojmove Zapad, kultura i kulturna misija uistinu je komično. Kultura je sublimno oblikovani život - život uzdignut i preobražen vrhuncima, veliki i jedinstveni stil. A Zapad je drugo: Zapad je ekonomizam, scijentizam, pseudologije, berze, trbusi. Zapad (- zalaženje Sunca, Apolona, Zevsa -)je "mračenje duha": - tek plebejska tehnicistička civilizacija...
Препоруке:
6
0
125 петак, 03 јун 2011 04:14
Tuljanin
Odvaratno je to: posipati se pepelom po glavi i stideti se balkanskog porekla. "Balkan je užas... Balkan je varvarstvo, zaostalost i kaljuga."... Ali, Balkan je Evropi dao Emila Siorana, Mirču Elijadea, Nae Joneska, Mihaila Polihroniadea, Vintilu Horiju, Ežena Joneska, Konstantina Brankušija, Miloša Crnjanskog, Momčila Nastasijevića, Rastka Petrovića i da ne nabrajam dalje. Svi oni su GENIJALNI BALKANSKI ljudi. Svi oni su živeli i stvarali u XX veku.
XX vek: u duhovnom smislu Balkan je visoko: svakako 1000 stopa iznad, recimo, Engleske*.


*
Engleska je "obećana zemlja":
1) svih demokata i demokratkinja
2) svih "gradjanki"
3) svih emancipatora
4) svih "kulturnih"
5) svih urbanih
6) svih globalista (tj. "globalnih seljaka")
7) svih "emancipatora"
8) Milana St. Protića
9) Svetislava Basare
10)pokojnog Batića (Bog neka mu dušu prosti)

(mada su svi oni u osnovi isto)

U vezi sa Engleskom i Englezima nekoliko zapažanja... u sledećem dopisu
Препоруке:
9
1
126 петак, 03 јун 2011 06:56
Tuljanin
Odvratno je to: biti presamićem pred "civilizacijom" i Zapadom, posipati se pepelom po glavi, i stideti se svoga balkanskog porekla. "Balkan je užas... Balkan je varvarstvo, primitivizam, kaljuga i mržnja na železnicu."... Ali, prokleto znanje! Balkan je u XX veku, Evropi dao desetak vanrednih ljudi, desetak budućnonosnih i genijalnih duhova. Dao joj je Emila Siorana, Mirču Elijadea i Vintilu Horiju. Dao joj je Konstantina Brankušija, Ežena Joneska, Miloša Crnjanskog, Momu Nastasijevića... Dao joj je puno, i sa svim tim on nema čega da se stidi. On stoji visoko, gotovo rame uz rame sa Nemcima, Rusima, Francuzima.
Visoko bi svakako značilo i ovo: - 1000 stopa iznad "obećane zemlje" vesternista, naime, Engleske...
Препоруке:
7
0
127 петак, 03 јун 2011 08:45
slobodan 50
diskretni šarm crvene buržoazije.završni stadijum.

svojevremeno, negde, oko, 1981.godine, izađe, pompezna vest u austrijskim novinama: grupa idoli najbolja i najperspektivnija grupa u evropi!!!
nisam mogao da se načudim i stalno sam, naivno, razmišljao, koji je to kvalitet koji ja ne raspoznajem, jednostavno, ne osećam toliko veliki muzički kvalitet...onda sam proveravao, proveravao, proveravao...kako je moguće, da neki list sa zapada, promoviše socijalističku rok grupu kao naj, naj u evropi???... u to vreme, krenuli su, simple minds, U2, mnogi, mnogi drugi...a idoli, i pored svih ovih grupa, najperspektivniji....jebo te, mora da sam nešto propustio...
danas je sve vrlo prosto, lako i jednostavno shvatiti.
Препоруке:
14
0
128 петак, 03 јун 2011 08:49
slobodan 50
neverovatno, kako svi upadno u istu zamku...dakle, ta vlast, stvarno ima neku magiju, kojom ispije mozak vladarima.to je to.nije prilika, da ponavljam, da ostatak poštenih građana srbije, nema više ni bioloških šansi, u skraćenom BG pašaluku...
Препоруке:
11
0
129 петак, 03 јун 2011 09:02
Tuljanin
"Kulturološki glib" u kome se Srbija nalazi nije ništa drugo nego vesternistička kulturološka matrica. Tvrditi da je "Srbija plemenska zajednica", da njom gospodare nekakve misteriozne plemenske vođe, u situaciji u kojoj su sve političke, kulturne i medijske institucije, gotovo svi tokovi društvenog, ekonomskog, političkog i kulturnog života pod nedvosmislem kontrolom pripadnika vesternističkog lagera, ne govori niočemu drugom nego elementarnom nedostatku intelektualne čestitosti ljudi koji ove teze formulišu i oglašavaju. Smisao ovih tvrdnji nije u osvetljavanju i kritici nekog realnog stanja stvari, već u pripremi terena za pojačavanje ideološkog pritiska, pritiska čiji je smisao vesternističko preumljenje Srbije. To je pritisak koji od 2001., uz veća ili manja kolebanja ali neprekidno traje. Da kažem drugačije: smisao ovih tvrdnji je podjarivanju vlasti (tj. sebe) na odlučni i neumoljivi obračun sa poslednjim uporištima otpora vladajućoj vesternističkoj pseudologiji.
Препоруке:
7
1
130 петак, 03 јун 2011 09:36
ovan3012
Hvala ti borise tadicu za ovaj sjajan tekst!Konacno si se legitimisao pred licem naroda ko si i sta si.Ovo treba da procitaju svi u Srbiji..Nije lako,priznajem,ali treba suspregnuti gadjenje i osecaj odvratnosti i procitati ovo kao smernicu za koga se sme,a za koga NE SME glasati da bi se Srbija spasla nestajanja.
Препоруке:
7
0
131 петак, 03 јун 2011 10:21
nije neki komentar pa da ostavim ime
Da li moze neko da nam kaze kakvi su djaci bili ova dvojica?

Ovo je dijalog dveju poluobrazovanih osoba koji ne zavredjuje paznju.
Препоруке:
11
1
132 петак, 03 јун 2011 10:30
cirkus
Dakle, Krle, Saper i Tucko ce uz pomoc BT da promene srpski narod koji je defektan i kao takav nepozeljan za njihove gazde? Bice interesantno.
Препоруке:
10
0
133 петак, 03 јун 2011 10:34
exp
zamislite sta bi bilo od srbije da boris, krle, saper i tucko - a tu negde se muvao i hegel - te noci nisu odlucili "e, ne damo".
stvari se ubrzavaju i bice sve "brze" sto su izbori blizi. istovremeno, mozda "na hegelijanskom nivou" (zna, bre, covek, pa sto da ne pokaze), padace i maske jer je vremena za "prestruktuiranje" sve manje.
predsednik je, odmah posto je na planetarnom nivou obnarodovao hapsenje mladica (neka naivcina bi pomislila da je to posao nadleznog ministra, mozda i premijera), pustio u opticaj "nekonvencionalno resenje" za kosovo.
sta to znaci, smislice naknadno. ali, izbori su sve blize, a glavni posao (ista ona naivcina bi veruje da je to mladic) jos nije uradjen. a sta ako ipak dodju radikali u naprednoj verziji!? i kazu NE. Evo, i rusija je obustavila uvoz povrca i EU. iz brisela je odmah stiglo naredjenje da se zabrana ukine, ali rusi mozda nece poslusati.
i na kraju pitanje vezano za pocetak: "ko su ovi ljudi?" (lajt-motiv filma "buc kesedi i sandens kid")
Препоруке:
3
0
134 петак, 03 јун 2011 13:31
Владимир
Прво питање - Коштуница. Хехе, како је овај човек оптерећен...
Препоруке:
8
0
135 петак, 03 јун 2011 16:54
Tuljanin
O Englezima

"Da bi Rusija prihvatila liberalni režim, trebalo bi znatno da oslabi, da joj snaga veoma opadne, pa bi čak trebalo i da izgubi svoju posebnost i ostane bez svojih bitnih nacionalnih odlika [...] I sama Francuska mogla je da se zaputi ka demokratiji tek u onom trenutku u kome su njene unutrašnje opruge počele da popuštaju, u kome se, ne težeći više prevlasti, pripremala da postane zemlja dostojna poštovanja i razborita. Prvo carstvo pretstavljalo je njenu poslednju ludost. Posle njega, otvorivši vrata slobodi, ona će se teško na nju navikavati doživljavajući mnoge potrese, za razliku od Engleske koja se - eto primera što zbunjuje - odavno na nju navikla ne doživevši unutrašnje sukobe i ne izlažući se opasnostima, zahvaljujuću konformizmu i prosvećenoj nedotupavosti njenih žitelja (u njoj se, koliko mi je poznato, nije rodio ni jedan jedini anarhist)." (Emil M. Sioran, Istorija i utopija, Rusija i virus slobode)

I dalje...
Препоруке:
7
0
136 петак, 03 јун 2011 17:06
Tuljanin
O Englezima (nastavak)

I dalje:
"... ne smetnimo s uma da su Englezi svojom dubokom prosečnošću već jednom izazvali opštu depresiju evropskog duha: ono što se naziva "modernim idejama", ili "idejama osamnaestog stoleća", ili čak "francuskim idejama" - znači, ono protiv čega se sa dubokom odvratnošću podigao nemački duh - bilo je engleskog porekla, u to ne treba sumnjati. Francuzi su bili samo majmuni i glumci tih ideja; takođe, njihovi najbolji vojnici; na žalost, i njihove prve i najpotpunije žrtve: jer je, na kraju u toj prokletoj anglomaniji "modernih ideja" ame francaise toliko utanjila i oslabila da se danas gotovo sa nevericom sećamo njenog šesnaestog i sedamnaestog stoleća, njene duboke i strasne snage, pronicljive otmenosti. No ne treba da iz vida izgubimo ovaj sud, koji izražava istorijsku pravičnost, i moramo se braniti od trenutnosti i privida: evropska noblesse - osećanja, ukusa, običaja, ukratko:...
Препоруке:
7
0
137 петак, 03 јун 2011 17:14
Tuljanin
... evropska noblesse - osćanja, ukusa, običaja, ukratko: uzimajući tu reč u svakom uzvišenom smislu - delo je i pronalazak Francuske; evropsku vulgarnost, plebeizam modernih ideja valja pripisivati Engleskoj." (Fridrih Niče, Sa one strane dobra i zla, Narodi i otadžbine)

I na kraju:

"Ako čovek ima svoje ZAŠTO? u životu, onda će se pomiriti gotovo sa svakim KAKO? - Čovek ne žudi za srećom; to čini samo Englez." (F. Niče, Sumrak idola, Aforizmi i strelice)
Препоруке:
8
0
138 петак, 03 јун 2011 17:35
Dragan Damjanić
Svega ovoga ne bi bilo da je.....

Lokalni pozornik sa Dorćola obratio pažnju i lepo svu četvoricu Idola vratio kući umesto da vladaju jadnom Srbijom.
Gde su bili ti ostali Dorćolci što kaže BT koji se nisu slagali sa njima. Da se šetao Zemunom drugacije bi to izgledalo.
Ipak smo za sve sami krivi.
Препоруке:
15
0
139 понедељак, 06 јун 2011 00:04
kolubara
boris ne samo da je postao dobar predsednik, nego je i državnik koji će, ako ovako nastavi, možda biti i najveći kojeg smo ikada imali. imamo sreće, mi srbi, više nego pameti: bog nam u ovako kratko vreme podario dva velika lidera, zorana i borisa.
Препоруке:
2
2
140 понедељак, 06 јун 2011 15:21
thinking maize
Г-дин Tuljanin, КАО И УВЕК, НА НИВОУ!
Препоруке:
0
0
141 понедељак, 06 јун 2011 21:06
Туљанин@thinking maize
Ova pohvala mi je draga zato što dolazi od Vas . . . Pozdrav i svako dobro.
Препоруке:
1
0
142 уторак, 07 јун 2011 18:35
Висарион који се мора да враћа
Теби Т. је тешко да замислиш тежњу Срба да заједно живе.Да ли је могуће?Па Шиптарима је то за време призренске лиге било још теже и ево остварују.Причате о културним моделима, као деца поједностављујете моћ мита у нашем опстајању кроз време и све сводите на његов утицај на тренутну политику.Све је то последица крајњих тачака и нетолеранције на којој се обојица налазите.За вас је обојицу све што тврдите без алтернативе.То значи заковано.Све друго је избрисано.Ту разговора нема.Обојица хоћете то укидањерм митске свести.Америка је установила да нас је мит одржао под Турцима.Њима у овим околностима одговара да га укинемо, јер тако престајемо да будемо онакви какви смо опстали под Турцима.Турци нам се понављају.Начин на који је мит то учинио није онај који вама смета да дате Косово.Косово се дати мора.Страшно је што то није учињено кад је творац нашег мита то предлагао, него сада кад то није лако и кад је цена велика.Али ја покрећем питања која траже више простора.Неравноправан сам
Препоруке:
1
0
143 уторак, 07 јун 2011 23:24
Висатрин наставак
"Културни модел" као образац за сопцијални напредак је врло сумњива категорија.
Пример.Ми смо после Првог српкског устанка славодобитно и удворучки, као што чинимо и сада, објавили да смо разорили стару средњевековну породичну задругу.Шиптарима то ни данас не пада на памет.Они Леку Дукађинија испод жита осећају и данас као залогу свога јединства:они имају партије, покрете али ни никакве разлике кад треба бранити Тачија од оптужби за вађење органа живим Србима.И шта им фали.Никоме тамо не пада на памет да мењају културни модел.Чак настоје да своје право да гањају Србе са сопствене територије промиовишу уз асистенцију међународних представника ,као природно демогктратско право.И успевају. Да смо ми у Прешевеу напали било кога Шипрата и пребилио га због неке возачке дозволе, цела европска јавност би нас кашгтиковала.Да укинемо струју пордицама које је не плаћају ( а Шиптари струју нигде не плаћају од давнина)цео свет би брујао о нашим генмоцидним намерама.Какав црни културни модел
Препоруке:
2
0
144 уторак, 07 јун 2011 23:38
Висарион трећи наставак
Ми сад село немамо.Они га пуне становништвом и већ стижу да купују сеоска имања око Куршумлије."Албанија до Ниша" се из маште претвара у стварност.За то време еврпопски културни модел код нас разориио је Српко село и лишио нас сакралног извора обичајног и друштвеног идентитета .
И кад то Басара разара целу нашу пост устаначку традицију, сматрајући је заосталом, и покушпава да сведе Србију на традиционалну и назадну средњевековну Недођију, он то не чини зато што има овакве чињенице пред очима него зато што је Америчка шема о нама као лошим момцима тај пут изабрала да нас напокон, кад већ то нису успели Турци, као реметилачки народ на Балкану напокон докрајчи.Уништење митског за које се Басара последњих година у својим "романима"залаже отуда вуче своје корене.Отуда и из извесних испарина у којима се све чини двоструким и могућим онаквим како газда каже.То што Тадић дивани с њим и слаже се , потврђује да бољег саговорника и уништитеља свих српких вредости чак и међу Шиптарима није
Препоруке:
2
0
145 уторак, 07 јун 2011 23:44
Висарион пред суттрашњи наставак
ни међу Шиптарима није могао да нађе.
Тадић није човек који се од тога Басаре разликује.Он је њега иноватора уиштења и разарања свих кључних српских вредности изабрао зато што и сам по своје мишљење иде у Вашингтон и што му отуда треба да промовишу нови изборни победнички , и већ се с њим у том погледу изједначио.Он је измишљњен да се једначи.Басара га спасава од Томе Николића који се у удвориштву с њим такмичи.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер