Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ne smemo Srbiju prepustiti radikalima

Komentari (145) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 01 jun 2011 22:59
Usatv je jasan
Zakletva je položena od strane predsednika Republike Srbije i glasi:

"Zaklinjem se da ću sve svoje snage posvetiti očuvanju suverenosti i celine teritorije Republike Srbije, uključujući i Kosovo i Metohiju kao njen sastavni deo, kao i ostvarivanju ljudskih i manjinskih prava i sloboda, poštovanju i odbrani Ustava i zakona, očuvanju mira i blagostanja svih građana Republike Srbije i da ću savesno i odgovorno ispunjavati sve svoje dužnosti".
Preporuke:
223
2
2 sreda, 01 jun 2011 23:03
...
Boris Tadić i Svetislav Basara: Ne smemo Srbiju prepustiti radikalima


Ne smemo vise Srbiju ostavljati u rukama kvislinga kojima okupator nema alternativu. Nakon sto su prodali srpskog junaka Generala Mladica srpskim zlikovcima na stratiste srpskog naroda Haski tribunal (verovatno po uzoru na teroristu hasima tacija i bernara kusnera, oni isto vole da prodaju Srbe doduse u delovima po belom svetu), spremaju se sluge okupatora da priznaju teroristicku nato/eu drzavu "Kosova republjik" na teritoriji Srbije.

Srpski narod mora spreciti ove "vizionare" da rastacu i unistavaju Srbiju i srpski narod kako fizicki(rasturajne drzavne teritorije) tako i duhovno (nasilno nametanje izopacenih "evropskih vrednosti" i unistavanja srpske tradicije, kulture, vere)

Zivela slobodna Srbija !
Ziveo General Mladic !
Ziveo Vojislav Seselj !
Preporuke:
204
7
3 sreda, 01 jun 2011 23:03
David 1/2
Nikad sa većom mukom nisam pročitao bilo koji tekst na ovom sajtu.

Zanimljivo je kako bi nas Basara sve zabranio. Sa druge strane kritikuje ekstremno desne ideologije. Sramota je da njemu predsednik zemlje za čiju je zastavu rekao da je krpa poklanja pažnju. Valjda spada pod onu sa kim si takav si. Ali odgovaraće i Basara i druge ''Basare'' jednog dana. Na propalog pisca više neću trošiti reči. On je samo jedan šraf u celoj mediskoj mašini koja treba da ocrni sve što ima prefiks srpsko.

No, karte su na stolu. Može Tadić da uvija ali ''pragmatični, fleksibilniji'' ili kakav god pristup Kosovskom pitanju ustvari znači da će pod patronatom otpuštanja tega istorije(ili koji god stupidan izraz da koriste) priznati Republiku Kosovo. Prave se jako naivni ako ne znaju da nije u pitanju samo nacionalni identitet ono što predstavlja Kosovo i Metohija. Iza svega stoji borba za resurse. Ali kao što rekoh, maske su pale.
Preporuke:
147
3
4 sreda, 01 jun 2011 23:05
Jedan pažljivi čitalac
Na ovaj način bih mogao da se poigravam mnogo bolje i "do mile volje". Ako mislite da ja to ne radim zato što mi to ne bi bilo plaćeno (kao ovima), onda se varate - ako ne odmah, vremenom bi se plaćalo! Radi se o tome, što ja nisam operisan od morala i elementarnog patriotizma - organski se gadim ovakvog pisanija!
Preporuke:
105
3
5 sreda, 01 jun 2011 23:07
nele
Na šta me ovo podseti? Ah, da, Oto i Moto! Kolosalno.
Preporuke:
82
2
6 sreda, 01 jun 2011 23:11
David 2/2
Vidimo ko su petokolonaši, sada je narod na potezu. Dali su generala, ne mogu više da nameću fiktivne uslove, sad je sve izašlo na videlo. Zato su i krenuli otvoreno da propagiraju da treba priznati Kosovo. Nažalost gospodin Vukadinović je bio upravu. Dačić je bio samo probni balon a ovo je sada nastavak iste politike samo sada Tadić otvoreno priča o tome. Zato nemojte ovo zlo ponovo da izglasate na izborima ako ne želite da Srbija bude svedena na teritoriju na kojoj je bila za vreme Drugog svetskog rata. Nemojte da nas deca proklinju što smo im sveli državu na Beogradski pašaluk.

p.s.
Dragi predsedniče slažem se sa Vama da su pravljene greške u proteklih 20 godina. Vaš dolazak na vlast je navjeća! Pitanje da li ćemo moći da se oporavimo od pošasti koje ste doneli sa vama!
Preporuke:
153
2
7 sreda, 01 jun 2011 23:17
Srba
Dodji medju narod tadicu da mi objasnimo kome cemo da prepustimo Srbiju, ali ne smes, opremio si policiju ,napravio si policisku drzavu, da te cuva, vojsku si unistio da Srbiju nema ko da cuva, pa je gazi i pljuje svaka bitanga kojoj padne napamet.

Samo da znas, narod nije glup, narod je dobar, mozes da ga prevaris 1,2,3 puta ali kad narodu prekipi.... neces imati kad da pobegnes u Rumuniju ni ti ni ostale sluge okupatora.
Preporuke:
122
2
8 sreda, 01 jun 2011 23:21
krk
Znaci svi glasamo za SRS, hvala ti tadicu sto si istakao neprijatelje okupatora, ali necemo to da ti uzmemo za olaksavajucu okolnost ne brini. Moraces da odgovaras za sve sto si uradio i ti i ostalo veselo drustvo koje ispija sapmanjac sa serzom bramercom, katrin eston i ostalom eu/nato svitom.
Preporuke:
114
3
9 sreda, 01 jun 2011 23:34
qq
SRS, DSS (Kostunica da se izjasni, da se okane onog novopecenog evrofanatika nikolica to je boris tadic) i ako udju u politiku Dveri i Nasi 1389, front za spas Srbije i srpskog naroda. Nema vise gde, saterao nas je okupator u cosak ... prodali su sve sto su mogli, zrtvovali su sve srpske junake na olataru Novog Svetskog Poretka (hag), sad spremaju teren da naprave "veliku albaniju" na svetoj srpskoj zemlji Kosovu i Metohiji, sta cekamo ?

Ustani Srbijo !
Preporuke:
103
5
10 sreda, 01 jun 2011 23:36
Tadija
Ovi su prevazišli i barona Minhauzena. U ovako naivne priče niko normalan ne veruje. Valjda treba ubediti glasače kako je reč o naivnim, čestitim, prepoštenim ljudima koje ne navijaju stane službe,koji brinu samo o narodu, a nama nikad gore i poniženije, nije bilo.
Preporuke:
91
2
11 sreda, 01 jun 2011 23:42
Zoran Đorđević
Tadić drsko laže da nije imao ničiju podršku.
Preporuke:
124
2
12 sreda, 01 jun 2011 23:50
s.p.Lajković
Šteta za vas dvoje,i ostalu četvoricu što ćete sledeće godine biti kilometrima daleko od vlasti.Vaše noćne more u liku Voje & Voje će postati stvarnost. Saznali smo najzad iz ovog intervjua koja to ekipa totalnih amatera ,nepismenih i priglupih , drma iz senke. Tri NAJGORA "stručnjaka" iz oblasti marketinga IKAD u SRBIJI SAVETUJU PREDSEDNIKA - AMATERA ...NIJE NI ČUDO DA NAS SVE OZBILJNE ZEMLJE TRETIRAJU KAO TOTALNE DEBILE. Možete jos malo da kraduckate, narod će i to istrpeti kad zna da su vam dani odbrojani . Kad sletite sa vlasti svoje BEDNE amaterske REKLAMNE spinove možete da uvalite nekoj drugoj nesretnoj zemlji, evo Egiptu na primer,možda vam i poveruju (ne znaju jezik )A vi znate porazno da lupetate...,povedite i ovog NAZOVI pisca slepog kod očiju i gluvog u mislima da vam smislja SLOGANE I RAZLOGE VAŠEG POSTOJANJA .AMATERI JEDNI JADNI!
Preporuke:
94
4
13 sreda, 01 jun 2011 23:53
s.p.Lajković
bt ili ti ili mi treće nema.
Preporuke:
73
3
14 četvrtak, 02 jun 2011 00:09
Nikola Turajlić
Srblji su konačno saznali kako BoTa uspešno kreira srpsku naconalnu politiku slušajući Severininu muziku i čitajući Basarine umne tekstove.
Ako sam do sada imao dilemu da li je BoTa terapeut ili pacijent, razgovor sa "istomišljenikom" Basaraom je istu otklonio.
Basarina benevolentnost prema BoTi je više nego izražena, pa pretpostavljam da ima u izgledu ambasadorske akreditive.
Preporuke:
108
2
15 četvrtak, 02 jun 2011 00:10
Goran
Sada je valjda svima jasno da su njih dvojica slicnog mentalnog sklopa.Pitam se ako bi na nekim izborima morali birati izmedju njih dvojice zasto ne izabrati Basaru?
Preporuke:
65
2
16 četvrtak, 02 jun 2011 00:11
Goran
Sada je valjda svima jasno da su njih dvojica slicnog mentalnog sklopa.Pitam se ako bi na nekim izborima morali birati izmedju njih dvojice zasto ne izabrati Basaru?
Preporuke:
33
2
17 četvrtak, 02 jun 2011 00:50
Dejan
Teško se zaboravljaju poniženja i porazi koje nam je ova vlast sa svojih 2-3 procenta više birača nametnula.

Lično pozdravljam sada, 10 meseci od izbora, njihovu "fleksibilnost" i "sagledavanje situacije iz druge perspektive".

Kada odu sa vlasti moraće da se svedu računi za izgubljenu deceniju, kao što su oni isporučili Slobinoj ekipi račun za devedesete. Bez milosti su sve poslali u Hag, jer je to, eto, naša međunarodna obaveza. Pošalješ protivnika u zatvor, a sve sa obrazloženjem da je to naša obaveza (i da nas čeka svetla budućnost).

E sad, pošto nismo Maova Kina ili Staljinova Rusija, moramo da vidimo gde su ovi zakonski sagrešili (ovde ne pričamo o moralu).

Privatizacije će biti teško dokazati, biće tu svačega, nestajanja dokumentacije, veštačenja, svega i svačega.

Priča o Kosovu je kao penal, lako se dokazuje a kazne su velike, rekao bih haške.

Samo neka oni budu fleksibilni po pitanju Kosova, to će biti slamka koja je slomila kičmu kamili.
Preporuke:
82
2
18 četvrtak, 02 jun 2011 01:31
pitalica
Molim vas, da li neko od komentatora koji je pročitao ceo tekst može u dve-tri rečenice da mi prepiča o čemu se radi u ovoj bajci?
Preporuke:
99
3
19 četvrtak, 02 jun 2011 01:41
Marko
Kad vidim njih dvojicu i kad sagledam sve što nam se događa ja sam ponosan što sam član Srpske radikalne stranke. Srpska radikalna stranka će uvek biti trn u oku njima a ja ću biti na to ponosan i uvek ću sanjati veliku Srbiju!

ŽIVELA SRPSKA RADIKALNA STRANKA!
ŽIVEO VOJISLAV ŠEŠELj!
ŽIVELA VELIKA SRBIJA!
Preporuke:
55
3
20 četvrtak, 02 jun 2011 01:44
Danilo
Tadicu,predsjednice,nije rijec ni o kakvom mitu,rijec je o drzavnoj teritoriji Srbije,Ustavu Srbije,narodu Srbije.
A posebno znacenje u srpskoj istoriji ima KosMet.

Ko si ti,uostalom,da prodajes drzavnu teritoriju?

Ti ima da se drzis Ustava drzave Srbije,a ako neces,siroko ti polje.

Kad si zadnji put spomenuo Rezoluciju SB.UN.1244 koja kaze da je KosMet Srbija?
A to je svjetski katastar drzava.
Kad,nikad,ne smijes od svojih gazda.

I ko je tebi,Tadicu,rekao da bas ti moras rijesiti pitanjae KosMeta?
Mozda ce se to pitanje rjesavati u narednih stotinu ili vise godina,ko zna.

Covjece,je li tebi jasno da ti radis protiv naroda i drzave Srbije?
Ti ne postujes Ustav drzave na cijem si celu i u koji si se zakleo kad si stupao na funkciju.

Ja samo mogu primjetiti da ti,Tadicu,uopste ne realizujes ni gdje se nalazis,ni sta radis.
Ti si pogresan covjek na pogresnom mjestu i bilo bi najbolje da se zahvalis na funkciji i da odes.
Preporuke:
58
1
21 četvrtak, 02 jun 2011 01:49
Ana
Naumila sam da pročitam ovaj tekst,ali sam odustala kad naiđoh na reči da nije imao ničiju podršku za kandidaturu za predsednika...Ne mogoh da nastavim sa čitanjem,a i što bih kad i ptice na grani znaju da to nije tačno...Pošto sam i ja glasala za njega (nažalost) i neću nikad više,jasno je da naš predsednik itekako radi za interese neke druge,a ne svoje zemlje i nekog drugog,a ne svog naroda.
Da nije tako ne bi izabrao Cvetkovića za premijera,nego nekog sposobnog čoveka, ne bi prodavao Telekom,ne bi se hvalio strancima kako Srbija ima jeftinu radnu snagu,ne bi bilo skoro milion gladnih u poljoprivrednoj zemlji čiji je predsednik.
Posle njegove vladavine,osećam se izmanipulisano,iskorišteno i poniženo jer sam glasala za njega koji je obećao uređenu državu,posao,napredak,a dobili smo da ostadosmo bez svega ,pa i bez države.
Preporuke:
69
2
22 četvrtak, 02 jun 2011 01:49
pitalica
Molim vas, da li neko od komentatora koji je pročitao ceo tekst može u dve-tri rečenice da mi prepiča o čemu se radi u ovoj bajci?
Preporuke:
26
2
23 četvrtak, 02 jun 2011 01:51
Dragan Damjanić
Odvratniji tekst nisam pročitao godinama.
Preporuke:
65
1
24 četvrtak, 02 jun 2011 01:53
Senka
Bezvezni su obojica. U nekom zdravom drustvu ni jedan ni drugi ne bi imali paznju ni manjine a ni vecine.Govore kao “ pokondirene tikve” o popravljanju kulturnog modela Srbije. Kao bas su oni su ti izuzetni pojedinci koji ce izmjeniti kulturu cijelog jednog drustva koja je stvarana stotinama godina. I bas su oni identifikovali nestalnost u izvodjenju projekata pa ce ga eto popraviti i Srbi ce postati tacni i metodicni kao Svajcarci. Bez veze.
Kod Tadica me narocito smeta to naznacavanje dobrog licnog odnosa njega i Josipovica i namjere da taj licni odnos prenese na dve drzave.
Kako uopste smije takve gluposti govoriti?
On je drzavni sluzbenik , obavlja duznosti za koje je placen a njegove privatna druzenja su njegova licna stvar - gradjani o tome ne treba ni da budu obavjesteni a kamoli da im se natura ideja o spoljnopolitickom kursu bazirana na tom prijateljstvu. Dobro da nije rekao da je licni prijatelj sa Tacijem....
Preporuke:
59
1
25 četvrtak, 02 jun 2011 01:56
Ceda
Nije valjda da tako mislite!?
Preporuke:
18
1
26 četvrtak, 02 jun 2011 02:19
vesna
Mučno! Sablasno! Jezivo!
Preporuke:
56
1
27 četvrtak, 02 jun 2011 02:45
Mladen
Pročitao sam samo polovinu. Mrzelo me je dalje čitati. Sudeći po kvalitetu pitanja koja je postavljao, ovaj S. Basara (uopšte ne znam ko je to) u jednoj normalnoj zemlji ne bi mogao raditi ni za bulevarske novine, a kamoli da sa predsednikom razgovara na ovu temu i izigrava inetelektualca.
Međutim razgovor je dobar iz razloga što daje informacije o našem predsedniku kao političaru, srbinu...
O tome da je kultura kočnica srpskog napretka, nema dileme, ali to nije glavni problem. Uzrok svih naših problema je podela na nacionalno-ideološkoj osnovi: Srbi-Jugosloveni. Ove dve grupe razdvaja mržnja i nedostatak konsenzusa o nacionalnom pitanju koje još uvek nije rešeno, a čije je rešavanje preduslov za sve, dovodi do toga, da, iako ne otvoreno, nacionalno-ideološki ciljevi dominiraju našom politikom. Tako političari na vlasti, koji su takođe političko-ideološki opredeljeni, sebi za primarni cilj postavljaju utiranje puta svojoj nacionalnoj ideologiji, dok sve ostalo dolazi posle.
Preporuke:
35
2
28 četvrtak, 02 jun 2011 02:48
Mladen 2
Boris Tadić pripada jugoslovenskom bloku! Vrlo je ostrašćen i sudeći po rezultatima njegove vladavine, vidi se da uveliko radi na utiranju puta svojoj nacionalnoj ideologiji, koja može biti sprovedena u delo samo ako se predhodno uništi srpstvo. Njegovo vikanje "Živela Srbija", podizanje tri prsta i ćirilocom ispisan logo demokratske stranke, su čist populizam, marketing i mamac za glupe ribe. Njegov je primaran cilj uništavanje srpske države, a ne izrada strategije za otklanjanje mana iz srpske kulture, kroz kvalitetan obrazovni sistem i medije i naravno stvaranje naprednog i funkcionalnog ekonomskig modela, što je jedan od uslova za razvoj i napredak društva. Da bi se ekonomija razvila, potrebno je najpre izgraditi zdravu baznu strukturu, a to mora da uradi onaj koji je na vlasti: Boris Tadić. Ta histerija o srpskoj "lošoj" kulturi i mitovima kao o glavnim problemima srpskog naroda i njegove budućnosti, su samo izgovori za pravdanje neuspeha i propagandni aduti jugoslovena koji su na vlasti.
Preporuke:
55
1
29 četvrtak, 02 jun 2011 02:52
Dragan Bogosavljev
U kojoj funciji je ovaj drugi ucesnik u razgovoru?
Preporuke:
39
1
30 četvrtak, 02 jun 2011 02:53
Tata-mata
Da ovo nije neka nepotpisana "humoreska"?! Da se ne radi o tragičnoj sudbini zemlje i nacije, kojoj ovaj dvojac sa kormilarima kroji kapu i kopa jamu, možda bi se moglo naći neko zrnce grotesknog humora u samodopadanju ove dvojice kreatora dijaloga, "zavisnog i nezavisnog intelektualca", kako sami sebe titulišu. Koliko vidimo, ovde je Bora na kauču, a Sveta psihoanalizira.
Preporuke:
39
1
31 četvrtak, 02 jun 2011 02:59
mp
gospodine Tadicu Vi nikada niste pobedili u Srbiji; Vi ste cistom igrom slucaja dosli na vlast i naravno uz pomoc van zemlje to su vasi najveci pomagaci. Verujem da bi radikali bili mnogo bolja solucija za Srbiju a sta ste bili Vi pokazali ste svojim delima. Ostavka!
Preporuke:
41
1
32 četvrtak, 02 jun 2011 03:34
Kiza
Ovo me potseca na onu rusku pricu o vojniku koji je ukrao med, a porucnik kaze - znamo mi ko je pojeo med, eno mu pcele iznad glave. Onda Tadic mahne rukom da otera pcelu - identifikuje za kog treba svaki patriota da glasa.

Hvala.
Preporuke:
36
0
33 četvrtak, 02 jun 2011 04:21
M.
...predsednik se, na moju radost, složio sa dijagnozom da naši nagomilani problemi nisu ni političke ni ekonomske nego kulturološke prirode i da oni ne počinju Miloševićevim dolaskom na vlast, nego da sežu više od sto pedeset godina u prošlost.
Jedino smisleno u ovom tekstu!
Preporuke:
15
18
34 četvrtak, 02 jun 2011 05:21
Karan
Ne,ne,ovo nije moguce,ovo je neko napisao da bih se sprdao sa njima.Predsednik jedne Evropske zemlje i popularni pisac ovako da razmisljaju,ne,ne to nije moguce,pa tako ne bih ni debili razgovarali.Sram ga bilo ko god da je ovo izmislio!
Preporuke:
43
1
35 četvrtak, 02 jun 2011 05:23
nataša
Pokušao sam da pročitam, došao do pola i dalje nisam mogao. Dokoni ljudi trućaju li trućaju.
Mada ima i "opasnih" tendencija u smislu, Ima nas Europljana i intelektualaca, samo da se okupimo i da pogazimo ovu nacionalističku bagru.
To bi bio nemerljiv dopprinos poboljšanju situacije u "regionu", a Evropa ako nas se seti teti.
Preporuke:
43
1
36 četvrtak, 02 jun 2011 05:32
Alexander "X"
Ako bismo pitali prosečnog intelektualca u Srbiji

Ne postoji prosecan nego intelektualac i kvazi inteletualac.
Jer, EU je i zajednica identiteta, svi brižljivo čuvaju svoj jezik, svoj identitet i svoju kulturu.

Itekako cuvaju i svoju zemlju ili ste vec potpisali za Sorosa koji negira nacionalne granice.
patriotskih snaga, koje bi trebalo zakonom zabraniti.

Ovo je mnogo gore reci nego nekome obesicu te za banderu.
Oni nisu bili motivisani nikakvim mitom, oni su ljudi jednostavno branili svoju zemlju.

To mi svi radimo od postanka Srbije do 2004.
ne možeš da budeš, kao nezavisni intelektualac, slobodan i prepun luksuzne samovolje, pa da kažeš: sa ovim neću, sa ovim hoću.

Pozadina je diktator
Ali način na koji smo tretirali pitanje Kosova je suprotstavljen interesima Srbije, interesima srpskog naroda

Znaci ovo je sledeci uslov za bezalternativnu Srbiju, kuda je vodite u EU?

SRAMOTA
Preporuke:
58
1
37 četvrtak, 02 jun 2011 05:52
Dragoslav Jovanović
Tadić - Basara! Našla rupa zakrpu.
Preporuke:
46
1
38 četvrtak, 02 jun 2011 05:58
zuba
Mator sam, ali zdrav, ljut, u inostranstvu (izgnanstvu)pola veka. Pratim ove koje vladaju Srbijom, pratim im govor, slusam vestacke izreke, konstruisane od titovih, "koegzistencija nesvrstanih naroda" i slicno, pa sada jos vise poengleziranim izrekama, da kao bajagi raja misli kako ima cudo od vlade da ih vodi ako treba i preko vode zedne. Vraticu se da umrem za svoj Casni Krst i Kosmet ako truba pozove. "Svaki svoga ubijte subasu, zene djecu u zbegove krijte"
Preporuke:
46
2
39 četvrtak, 02 jun 2011 06:01
Alexander "X"
Mr B&B Inc. kupio sam u svetu 20 zlatnih dinara sa likom Obrenovica iz 1882 a posle 20 zlatnih dinara sa likom Aleksandra Karadjordjevica iz 1924. Imao sam u sefu takodje 20 svajcarskih i 20 francuskih zlatnih franaka pa sam seo za sto i uporedio ih sa srpskim novcem. Imali su istu tezinu, debljinu i precnik. Dinar je bio konvertabilna valuta u odnosu 1=1.

Prvi beogradski vodoinstalater G Janko Ogrizak kad je ugradjivao vodu na dvoru je pricao da je kraljica krpila carape u hladu, to je potvrdio i G Misa Ilic potomak cuvenog pesnika. Sta vi danas od ove drzave radite?

Tito & Co. su nas lagali da je prethodna YU bila trula a danas ovde vi nas lazete da je ovo najbolje sto se moze. Jeste sa vaseg aspekta to je vase najbolje izdanje. Vas intelekt dopire maglovito do titove YU i tu se gubite. Stojadinovic, Pasic su bili casniji i mnogo vestiji politicari, radikali su bili i uvek su prisutni kada je zemlja u opasnosti. Sidjite sa vlasti dok jos mozete posle cete morati da bezite.
Preporuke:
47
1
40 četvrtak, 02 jun 2011 06:03
Prokiso_Đuveč
Ubih se tražeći četvrtog jahača apokalipse. Jutros saznah da je to TUCKO. Ili je jedno mesto ispred?
Preporuke:
35
1
41 četvrtak, 02 jun 2011 06:11
ĐURĐIJE
Da li je Ustav RS jači od predsednika, ili obrnuto. Svim raspoloživim sredstvima sprečiti svakoga, PA I PREDSEDNIKA RS, da svojim beslovesnim postupcima ugrozi suverenitet i teritorijalni integritet Republike Srbije.
Preporuke:
48
1
42 četvrtak, 02 jun 2011 06:56
gavrilo
Puno finoće, basara ne psuje i ne pije, razgovara se u opuštenoj atmosferi, dodiruju se bolne tačke, svako vidi i osjeća da stvari moraju da se riješavaju ali kako?Čini mi se da je njima poželjna SRbija bez SRBA!ili neki drugi Srbi kojima resetovana stvarnost može da deluje barokno!Ne shvataju suštinu našnjg trajanja da mjenjanjem tog koda,kulturne matrice, mi nećemo biti MI.A MI nemamo alternativu MI smo bezalternativni ako hoćemo da budemo MI, SRBI!sve ostalo je prazna priča, stvaranje Novog Svetskog Poretka na prepariranju stvarnosti, stvaranje religije u medijima koji se bave samo obmanama, prevarama i lažima odnosno kakvi su interesi pojedinih zemalja(čitaj AMERIKE i manje više njenih trabanta iz Evrope).da se ne zavaravamo cijela istorija je zapravo nametanje moći silnih nad slabijima! da li ćemo nestati i na koji način valjda je to i u našim rukama a ne samo božjim!
Preporuke:
47
1
43 četvrtak, 02 jun 2011 07:14
Angel
Kad dođe stani-pani, to vas niko neće ni pitati. To što umišljate sebi da istorija počinje sa vama nije upravo u istoriji nikakva novost, puna je istorija raznoraznih egomanijakalnosti i egomanijaka.
Preporuke:
32
1
44 četvrtak, 02 jun 2011 07:15
thinking maize
Neko reče ovde "ko Oto i Moto", a ja samo dodajem: "KOD "PREŠJEDNIKA" NA KANABETU!" Uostalom, jel se isti "g-din" S.B. "preporučivao" "DŽordžu Kluniju" za "premijera" u stilu "jego sijateljstva"?! Ako se takva LAKRDIJA DESI, tj. "g-din" S.B. postane "srbijanski" "premijer" "ukazom" "prešjednika" MU, čini mi se da će trajati koliko JUL-ovski "predsednici opština" u Srbiji tokom šetnji 1996-97! A toliko će trajati i NjEGOV "prešjednik". JAKO KRATKO!
Preporuke:
35
1
45 četvrtak, 02 jun 2011 07:20
B.R.
Odusevljava me ovaj Tadic. On stvarno nista ne razume. Basara ga je navukao. Uloge su bile obrnute. Nije Basara obavio intervju sa Tadicem, vec je Tadic je obavio intervju sa Basarom.
Preporuke:
36
1
46 četvrtak, 02 jun 2011 07:27
cuban_linx
kakvi intelektualci. :)
Preporuke:
32
1
47 četvrtak, 02 jun 2011 07:45
Sale
"Smatram da imamo dva načina, makar kada je politika u pitanju: tihim, ali upornim radom, ili „velikim patriotskim“ nastupom."...a jel predsednik razmislio o tihom, upornom a ujedno i patriotkom nastupu ?
Preporuke:
22
1
48 četvrtak, 02 jun 2011 07:48
Jordan
Jel' ovo izmišljeni intervju? Satira neka? Šta li je? Stao sam posle petog pitanja i zaključio da ovo nije stvarno. Neko se ozbiljno šegači sa nama.
Preporuke:
34
1
49 četvrtak, 02 jun 2011 08:06
Jelena
Ljudi, pa ova dva mediokriteta nas smatraju idiotima!
Preporuke:
53
0
50 četvrtak, 02 jun 2011 08:14
Jelena 2
borise,pa zar te niko drugi nije hteo da udostoji do ovaj srednjoskolac sa ambasadorskim ambicijama.Verujem da nije jer i nema zasto,Satro si drzavu i narod.Ne racunam specijalce koji te cuvaju.
Preporuke:
43
1
51 četvrtak, 02 jun 2011 08:27
Petar
Da nije tragično bilo bi smešno! Za njihov tragičan neuspeh naravno kriv je varvarski narod kome pripadaju, a ne njihova nesposobnost, loš karakter i nedostatak ljubavi prema svom narodu!
Preporuke:
42
1
52 četvrtak, 02 jun 2011 08:30
n.b.
Koliko Srbija samo ima ovakvih samozvanih intelektualaca i narcisa
Preporuke:
40
1
53 četvrtak, 02 jun 2011 08:37
Tatjana
Posle najvećeg uspeha u njegovoj karijeri, sa "prosrpskim predsednikom" razgovara jedino svetislav basara. Taman sagovornici kakav jedan drugog zaslužuju.
Preporuke:
38
0
54 četvrtak, 02 jun 2011 08:38
nataša @ nele
Mene podseća na seriju "Otpisani".
Ima puno tih scena kad Kriger, Gestapo, naredi nekom od ministara u Nedićevoj vladi ili samom Nediću, a onda on to prenese policiji Dragiju Jovanoviću ili Tozi Vujkovicu šta mora da se uradi.

Tada Nedić i Vujković prokomentarišu narebu i ljutiti što ih je grdio Kriger, zbog nekih neposlušnih ili nemarnih "geaka" smišljaju kako će da kazne te "geake" sve uz put se dok diskutuju užasavaju njiheove nekultura, a dive se Krigerovoj i uopšte kulturi Gestapovaca.

Mislim i da su odnosi između, Fligea i Tadića i Tadića i Basare, potpuno istovetni odnosima Kriger, Nedić, Vujković. Potpuno isti rečnik, potpuno isti postupci i potpuno iste posledice.
Od privrede do isporučivanja i hapšenja.

Ispunjavaju oni dug Evropi, a Evropa, ako ih se seti, seti.
Preporuke:
37
3
55 četvrtak, 02 jun 2011 08:41
Miki
Bajka, BT je doveo SRPSKI narod pred provaliju. Mrak, diktatura i glad. Narod mora uzeti Srbiju u svoje ruke.
Preporuke:
33
1
56 četvrtak, 02 jun 2011 08:52
gh
Za čitanje integralne verzije treba biti mazohista. Ne hvala i ovo je previše.
Preporuke:
39
1
57 četvrtak, 02 jun 2011 08:54
Srbin agnostik
Ovde čovek jedino može da se ljuti na akademika Ljubomira Tadića, jer Predsednik pokazuje nedostatak elementarne zrelosti i vaspitanja.

Najbolje da i Basaru uvrsti među svoje savetnike - "Idole", a nek pridoda i Jova Kapu - i onda nek idu po sfrj i pevaju MALjČIKE, za ozbiljnije delatnosti nisu.
Preporuke:
42
1
58 četvrtak, 02 jun 2011 08:59
bole
ON, Krle, Šaper i Tucko, filozofijom žirafe i zmije, ubedili su narod da je dobro progutati žabu. I vlast su preuzeli bez tajkuna (svi su u DS-u), mafijaša (vode glavnu reč u Vojvodini-npr. Šarić). Pa, šefe, nisu baš svi ljudi izlapeli kao alkohol. Valjda je Vama poznato da alkohol ubija moždane ćelije, i da se one ne mogu regenerisati.

Ne sećate se Vaše kampanje i uloge mafije iz EU u toj kampanji? He he he... (Nisam čuo da i Vi pijete). A tek šta je bilo posle izbora, to je posebna priča.

Verjte mi i Vi i Vaš "nezavisni intelektualac" Basara, da je u "varvarizmu", kojeg pominjete sa prezirom, bilo mnogo više časti i humanosti, nego kod vas dvojice i vašeg euro-atlantskog civilizovanog Zapada.
Preporuke:
41
1
59 četvrtak, 02 jun 2011 09:15
bozidar
Ovaj "intelektualni" razgovor je samo priprema terena za potpuno odustajanje od KosMeta.
Znate kad covek zeli nesto da prikrije,neku vaznu poruku npr. on je onda posalje u nekom velikom paketu punom raznih djakonija a unutra-pismo,malo kratko pismo ciji je sadrzaj bolan.
e o tome se radi u ovome "dijalogu"
Preporuke:
27
1
60 četvrtak, 02 jun 2011 09:18
Jordan
„Imaš li ti neku podršku, neke bezbednosne strukture, imaš li podršku neke finansijske strukture, neke strane zemlje, imaš li podršku bilo koga?“ Ne! Bili smo samo nas četvorica. Ne znam ni da li sam i u stranci imao podršku za tako nešto.

Basara: Ti, Krle, Šaper i ko je četvrti?

Tadić: Tucko. Nas četvorica."

Kakav, što bi Hrvati rekli, drugorazredni lažac!Nije nebitna uloga ovih njegovih spinera i medijskih tajkuna, ali mnogo brate vole da kriju svoj pravi identitet vezan za raznorazne državne bezbednosti.
Preporuke:
38
1
61 četvrtak, 02 jun 2011 09:21
SJ
Istina, samo sam naslov proctiala sto mi je dovoljno da reagujem. Pa jesu li NAS vasi ocevi dali vama u naslesdstvo. Ma necete vi, nego to ne zeli USA i EU, vi nemate tu petlju a jos manje moc da hocete ili necete. Vi kao sahovski pioni jedino sto mozete to je da njihov tekst ucite na glas napamet. To sto vi izjavljujete to su ustvari reci jos onog crnog duhovnog kvazimoda Kondoline Reis. Odavno je ona rekla da radikali nesmeju u Srbiji da dodju na vlast. Znaci ni to niste u stanju da smislite.
Preporuke:
19
1
62 četvrtak, 02 jun 2011 09:22
Stvarno?
"Ne smemo Srbiju prepustiti radikalima" Ne, prepustite je Turcima i Nemcima.
Preporuke:
46
1
63 četvrtak, 02 jun 2011 09:23
Ceca Lazinica
Ovo da se Basara malo opere i da se vidi da zna da vodi kakve takve razgovore.
Preporuke:
19
1
64 četvrtak, 02 jun 2011 09:27
siže
pitalici,

Koliko sam ja shvatio sve se svodi na ono "ja tebi i sebi vojvodo, ti meni i sebi serdare". Naime, Basara hvali Borisa i sebe, a Boris hvali Basaru i sebe. I njih dvojica genijalaca su došli do nepobitne činjenice da je celokupna srpska istorija "varvarska" i promašena, a da su sve kvislinške vlasti bile upravo ono što je bilo na putu da preporodi srpski narod i Srbiju. Najveća istorijska mudrost, po mišljenju ove dvojice mudraca, je saradnja sa okupatorom i ispunjavanje okupatorovih želja. A slažu se da je Boris došao na vlast bez ičije pomoći, odnosno Boris i još trojica pajdaša su se jedno veče dogovorili da krenu u preporod Srbije. I tako je počelo ovo što danas imamo.
Preporuke:
47
1
65 četvrtak, 02 jun 2011 09:33
Svetozar Maksimović
četvrtak, 02 jun 2011 02:31
pitalica
Molim vas, da li neko od komentatora koji je pročitao ceo tekst može u dve-tri rečenice da mi prepiča o čemu se radi u ovoj bajci?

Basara pokušava da izigrava intelektualca.
Preporuke:
29
1
66 četvrtak, 02 jun 2011 09:35
Dača Paviljonski
Tadić: Može ti delovati previše atipično kako sam ušao u ovo. A ušao sam u sve tako što smo se nas četvorica, moji drugovi iz detinjstva i ja, našli i jedne noći razgovarali o tome da li Srbiju treba prepustiti radikalima. Jedan od glavnih poslenika javne reči i socijalnih i političkih zbivanja u Srbiji poslednjih 20 godina, kad je saznao da to hoću, kad smo se dogovorili o kandidaturi, pitao me je: „Imaš li ti neku podršku, neke bezbednosne strukture, imaš li podršku neke finansijske strukture, neke strane zemlje, imaš li podršku bilo koga?“ Ne! Bili smo samo nas četvorica. Ne znam ni da li sam i u stranci imao podršku za tako nešto.

Basara: Ti, Krle, Šaper i ko je četvrti?

Tadić: Tucko. Nas četvorica.

Ovo je pravi materijal da se napiše knjiga koju će u budućnosti
morati da pročita svaki školarac kao lektiru i da nauči KAKO SU SE STVORILI SUPERJUNACI našega doba.Evo posla za sadašnje i buduće pisce...
Preporuke:
43
1
67 četvrtak, 02 jun 2011 10:03
Milan
Četiri musketara: Boris, Krle, Šaper i Tucko
Preporuke:
21
1
68 četvrtak, 02 jun 2011 10:23
jututunac
@pitalica: mogu da odgovorim sa -

CAST I BRUKA ZIVE DOVIJEKA
Preporuke:
25
0
69 četvrtak, 02 jun 2011 10:45
strast
nisu imali nikoga na svoju stranu?Bože, zaista jadni Predsednik!Sada neznam što da mislim da li laže Velja ili Presednik?Onomad Velja reče kako su iz mađarske ulazili sa vindjaknama napunjenim dolarima! U knjizi italijanske novinarke pročitah da je DS dobio samo od Amera najmanje 100 miliona dolara podrške!OH, ovaj predsenik je zaista nesrećan čovek!
Preporuke:
17
0
70 četvrtak, 02 jun 2011 10:46
ssss
ako je ovo sala, onda razumem, ako nije, onda je katastrofa.

pazite, obavezno nagrdi Kostunicu i ako ga Kostunica uopste ne spominje.
druga stvar, neki kao prete da vesaju na banderu, ali ne kao canak, on to radi umetnicki...sta reci
trece je da mu niko nije pomogao, dobro, ali pazite ovo ko je stvorio novu srbiju

Ne! Bili smo samo nas četvorica. Ne znam ni da li sam i u stranci imao podršku za tako nešto.
Basara: Ti, Krle, Šaper i ko je četvrti?
Tadić: Tucko. Nas četvorica.


krle, saper i tucko....hhahhaaa, ljudi, mozda je ovaj intervju neka sala, ne mogu da verujem da je ovo rekao...hhaahaa

gde zive ova dvojica, da li im je neko rekao da ovo nije lalala land....

tesko cu ikad poverovati da je ovo stvarno bio intervju sa jednim predsednikom zemlje, auu, kuku nama!
Preporuke:
27
0
71 četvrtak, 02 jun 2011 10:48
Bodin J.
Da svedemo celu priču na zaključak:Ovoj SRBIJI koju vodi ovaj Presednik i "njegovi ljudi" nisu potrebni Srbi sa zamorom u kodu i kulturnoj matrici:otvoreno hoće drugu Srbiju i sa drugim narodom!
Preporuke:
23
0
72 četvrtak, 02 jun 2011 11:10
Ljuba
@pitalica
Molim vas, da li neko od komentatora koji je pročitao ceo tekst može u dve-tri rečenice da mi prepiča o čemu se radi u ovoj bajci?

BT: ....Pa evo, jednom drugačijom političkom kulturom, nekonvencionalnim intervencijama u politici, u nacionalnim pitanjima, u regionalnim odnosima...

Radi se, izgleda, o pripremi terena za priznanje KIM kao nezavisne države ali na jedan nekonvencionalan način! Da prevesla narod a da ovaj i ne bude svestan šta ga je snašlo!
Preporuke:
22
0
73 četvrtak, 02 jun 2011 11:20
aleksandar
Dakle rokenrolerima Krletu, Šaperu i Tucku je prepuštena "srpska nacionalna politika".
VIS Idoli kao "očevi nacije".
Ajde.
Nema ničeg fantastičnijeg od stvarnosti.
Preporuke:
36
0
74 četvrtak, 02 jun 2011 11:41
m.f
što je ovo dosadno
Preporuke:
9
0
75 četvrtak, 02 jun 2011 11:42
Rade Jovicevic
Jadna li si Srbijo, u cijim si rukama,...
Preporuke:
19
0
76 četvrtak, 02 jun 2011 12:29
Simic Manojlo
Kakva prosjecnost na celu Srbije u presudna vremena
Nista gore od njih i nije moglo da nam se dogodi.
Pamet VIS IDOLA i njihove rezerve, odlucile o sudbini Srbije.Da su barem "Gudaci Sv.Djordja".
Neka nam pokazu jednu od 27 zemalja clanica EU,koja
se,zbog clanstva u EU, odrekla svoje tradicije,
istorije, kulture, i bilo cega svog.
Odkako uzjasise ovi prosjecni, Srbija je postala
eksperimentalno polje, na kojemu razni europski
nizi sluzbenici, cim su shvatili da to "srpske"
Vlasti dozvoljavaju, i cak stimulisu,domisljaju
razlicite zgode, kako bi civilizovale Srbiju, koju
su necivilizovanom ucinile bas ove Vlasti, i njena
intelektualna "elita" Basarinog profila.Umesto da insistira da ce Srbija da prihvati sve evropske
Zakone, i da ce da ih primenjuje, a da nista, ni za
jotu, nece promjeniti u svom uspravnom istorijskom
hodu, niti u svom religijsko-kulturnom kodu(kao sto
na to ne pristaje nijedan 2.Narod),ovi nasi
"intelektualni" mekusci, jedva prosjecni,menjaju
Narod
Preporuke:
23
0
77 četvrtak, 02 jun 2011 12:34
rs
Ja vece patetike nisam vidio u svom zivotu...
Preporuke:
22
0
78 četvrtak, 02 jun 2011 12:52
Ljakse Bre
Prva stvar koja mi je zasmrdela 5-og oktobra je bilo Basarino baljezganje na Studiju B.
Prvo sam mislio da je to od slavljeničkog pijanstva, ali uskoro sam, kao verovatno i prevarena većina, shvatio da je to nova vladajuća ideologija: 'Druga Srbija' do besmisla.
Preporuke:
32
0
79 četvrtak, 02 jun 2011 13:07
thinking maize@ Bodinu J.
Poštovani g-dine rekoste: "Da svedemo celu priču na zaključak:Ovoj SRBIJI koju vodi ovaj Presednik i "njegovi ljudi" nisu potrebni Srbi sa zamorom u kodu i kulturnoj matrici: otvoreno hoće drugu Srbiju i sa drugim narodom!", pa da Vas ovom prilikom podsetim da je TO ISTO TRAŽIO i Vuk Drašković posle PRVIH VIŠESTRANAČKIH IZBORA u Srbiji posle 2-og Svetskog rata. Nešto je pominjao Kineze, pa ga je Mira Marković poslušala... Samo se nadam da ovi neće kako "predlaže" onaj Čedin LDP-ovac: "U Srbiji će biti demokratija, SA ILI BEZ Srba!" Ako hoće, a IZGLEDA da HOĆE, onda je red da im pokažemo GDE IM JE MESTO! Znate, nešto me Čanak INSPIRIŠE!
Preporuke:
22
0
80 četvrtak, 02 jun 2011 13:08
Aladin i čarobna lampa
Prestao sam da čitam intervju kad je rekao da nije imao stranu pomoć.

Šta ste očekivali od kvislinga,laže da bi sebe i druge zavarao.

Kvislingu su potrebne laži, on na lažima opstaje.
Preporuke:
32
0
81 četvrtak, 02 jun 2011 13:40
Bojan
Ovako nebulozan i potpuno odsjecen od stvarnosti intervju nisam odavno procitao.

Jadni mi sa ovakvim predsjednikom.

Kao dva poluskolovana srednjoskolca koji su upravo procitali pola Engelsove "Kritike Hegelove Filozofije" i sad razglabaju o nedavnoj istoriji (nazalost im znanje dopire samo 150 godina unazad) i njenom uticaju na razvoj neposredne buducnosti.

Najvise sam se nasmijao na njihovo strucno:
"Dobro vidiš stvar, jer ekonomija se ne može poboljšati voluntaristički - daj sad da nešto uradimo, ovde ćemo da podignemo fabriku kugličnih ležajeva, tamo ćemo da proizvodimo čunkove... Kada se normalizuje politička situacija i kada se stvore uslovi za normalno poslovanje ekonomija će sama od sebe da krene da se razvija..."
Preporuke:
31
0
82 četvrtak, 02 jun 2011 14:17
...
Ko je Tucko...?
Preporuke:
20
0
83 četvrtak, 02 jun 2011 14:21
steva
Ovo je mucno. Tadic je nadobudan, pun sebe, prazan ...
Propali smo. Kada smo zemlju predali u ruke ljudima kao sto je Sloba, Vuk, Tadic, Seselj. Katastrofa. Propast.
Preporuke:
11
9
84 četvrtak, 02 jun 2011 15:08
Dragoslav Pakić
Ako ovolikim povlađivanjem Predsedniku uvaženi Basara ne zavrednuje još jedno ambasadorsko mesto u nekoj prijateljskoj zemljici, flaša dobrog viskija mu sigurno ne gine. Sagovornici se toliko slažu o budućoj sudbini Kosmeta da im nekultura našeg naroda i njegova sklonost ka mitu nude nedvosmisleno opravdanje za jedino moguće rešenje po njima- predaju Kosmeta.
Šta bi od hrišćamstva ostalo kada bi se izbacio mit o Hristu? Iako ovoj dvojici ne smeta Isus, pre bi se reklo da više misle na Judu.
Da kojim slučajem žive u Rimu prvo što bi uradili bilo bi pompezno rušenje spomenika vučici koja doji Romula i Rema. Kakav primitivizam i koliki stepen nekulture zaostalih Rimljana! Mi, srećom, nemamo vučicu, ali imamo Vuka. Čudo je da i njega još nisu napali.
Preporuke:
22
0
85 četvrtak, 02 jun 2011 15:24
Ko je Tucko...?
Puno ime mu je Branimir Dimitrijević (Tucko), momak iz "Idola".

http://www.belgradedesignweek.com/arhiva2006/biografijaolja.html

http://www.idolsnfriends.co.rs/
Preporuke:
14
0
86 četvrtak, 02 jun 2011 15:26
Dragoslav Pakić
Ova dvojica su puni sebe. Prave se da su nevini. Kao goblen.
U njihovom razgovoru nema misli.
Preporuke:
18
0
87 četvrtak, 02 jun 2011 16:26
Observantes
Strašno! Dijagonalno sam pročitao ovaj tekst. Pažljivije ću kasnije jer ovde vrvi od dijagnoza. Sačuvaj Bože! Majko Srbijo, dobro je da si živa. Kafana i to ona jeftina, to Srbiji danas determiniše ozbiljnost ( s tim da one na ibarskoj magistrali ne uvredim – one su fakultet za ovakve incidente, što se misonog toka tiče).
Preporuke:
23
0
88 četvrtak, 02 jun 2011 16:59
Jasna*
Joj Srbijo medju sljivama!!!
Preporuke:
20
0
89 četvrtak, 02 jun 2011 17:06
Dva loša
Tadić glumi intelektualca, a Basara treznog čoveka. Montipajtonovski
Preporuke:
31
0
90 četvrtak, 02 jun 2011 17:17
@thinking maize@ Bodinu J.
vaši komentari su dobri, pravi, kao da sam ih ja pisao ali ovde se isuviše priča! Šta hoću reći, oni znaju šta HOĆE a mi,narod, nemamo ono što bi trebalo da imamo da se odupremo.Tadić radi po onoj narodnoj-tiha voda breg roni! vreme je na njegovoj strani.potrebno mu je vreme kao i Mojsiju i njegovim levitima,40 god. je to trajalo, da napravi drugi narod sa "presednikovim ljudima"!nema tu zavere ali sve ide u tom pravcu kako piše u sionskim mudracima!zato se retko i javljam a vidim da su i mnogi odustali vi niste, možda je to dobro. bar neko naka pametno drži PRAVU STRANU!!!
Preporuke:
16
2
91 četvrtak, 02 jun 2011 17:37
pitalica za Ljuba
Hvala, jer i dalje nisam u stanju da pročitam tekst do kraja. Trudio sam se ali ne ide.
Preporuke:
15
0
92 četvrtak, 02 jun 2011 17:37
Kostić Svяtoslv, jednokratno radi imena Basare
@ "Dva loša" - nadopuna! Dva loša ubiše srpskoga Miloša!
Preporuke:
18
0
93 četvrtak, 02 jun 2011 17:39
Milos Stankovic
Moj pokojni deda je govorio da se mator konj ne uci oranja. Valjda ce Voja naci snage da se vrati.
Preporuke:
18
0
94 četvrtak, 02 jun 2011 17:42
saša r.
Predsednik je proširio svoj opus, intervjuišući Basaru, pokazao je talenat i za žurnalistiku.
Preporuke:
18
1
95 četvrtak, 02 jun 2011 17:45
Slobodan
Pročitah, iako sa teškoćom, do Tadićeve tvrdnje da "nije imao stranu, i čak, ničiju podršku". Tad prestah čitati,.
Preporuke:
23
1
96 četvrtak, 02 jun 2011 17:46
Citalac
Basara

Vukovo čedo, narodnjački koncept, milom ili silom održavano u veštačkom životu


Basara se otuzno ponavlja. Zanimljivo kako su svim kolonijalno-kvislinskim "civilizatorimas" uvek NAJVECI TRN u oku bile Vukove reforme srpskog jezika i knjizevnosti. Jer Vuk bese upravo zagovornik onog zdravog narodsko-anarhoidnog i demokratskog shvatanja naroda, nasuprot opskyurnjastvima i reakcionarskim snovima iz sinjela raznoraznih evropskih ultrakonzervativnih desnica.

Osim toga, Basara - propagator Evole i pisac odurno antisemitskih romana poput "Marte Koen" koja kao u nacistickoj Nemackoj da je pisana - nema iskrenost u nekakvoj "zabrinutosti fasizmom" jer je fasistoidni, kvazimisticni, lumpen-literarni diskurs upravo obelezje NJEGOVIH tema, i te nepismene zlovolje i ogorcenosti Vukom Stef.

Ova fingirana prisnost i razgovor na 'ti' u intervjuu s predsednikom drzave su niski.

A teze su mu na nivou kvislinskog ministra Jonica da "Srbe treba prevaspitati".
Preporuke:
26
0
97 četvrtak, 02 jun 2011 18:00
pitalica za siže i ostale
I vama se zahvaljujem. Konačno sam uspeo i ja da pročitam ovo (ne)delo. Da, slažem se sa većinom komentatora i dodajem da pokušaj veće psihičke torture ne videh odavno.
Da, ova skupina zaista želi da stvori narod koji će umeti da je bespogovorno sluša i da joj se divi.
Prvog kao loše vaspitanog čovek ne poštujem, a drugog ne priznajem kao svog predsednika. Ili ga bar deklarativno priznajem kao što on deklarativno priznaje celovitost Srbije. E sad, ako on ne hapsi one koji nam rastaču državu, nadam se da ni mene neće uhapsiti zbog mog komentara.
Preporuke:
25
0
98 četvrtak, 02 jun 2011 18:28
Dejan P.
Pa,naravno,da ne smeju da prepuste u ruke radikala.Kako bi inace bili na samom izvoru finansija i nastavku dalje pljacke ovog naroda.Ali,nece se samo oni pitati o tome.Nije im ovo vise 5.oktobar 2000.godine.
Preporuke:
15
0
99 četvrtak, 02 jun 2011 18:29
Observantes
Ovde ako ne bude 1000 komentara kao refleksija na detekciju srpske (propagandom i okupacijom nametnute) nevolje onda stvarno dolazi u pitanje naše, srpsko, ukupno shvatanje realnosti. „Špajz intelektualizam“ prožet neologizmima i prihvatanje uticajnog psihologa da glumi u tom filmu je stvarno dovoljna tema za radni naslov: KUD (će te bre) IDOLI i kome ste to? Čitao sam do mazohizma i ne vredi ili ću da ućutim ili ima da pošaljem još 10 komentara kao reakciju na svaki od pasusa iz ovog teksta koji odiše egoizmom i ubistvenim po naciju.
Preporuke:
17
0
100 četvrtak, 02 jun 2011 18:38
iz Republike Srpske
Nisam uspjela sve da pročitam, previše je.
Na osnovu onog što sam pročitala, uvjerena sam da je u pitanju izmišljeni intervju Svetislava Basare. Jednostavno, ne vjerujem da bi ovakve izjave sebi dozvolio predsjednik države, pa makar se on zvao i Boris Tadić.
Preporuke:
17
0
101 četvrtak, 02 jun 2011 18:39
Svetislav Kostić o paradi i maskaradi
Dvojac Tadić i Basara, kako prezentovani, nameću refleksno poređenje sa jednim drugim istovjetnim parom - jednim istirijskim vođom i njegovim glasonošom.

A ima i drugih paralela i glasina koje i jedѕn i drugi diktator povezuje.
Preporuke:
10
0
102 četvrtak, 02 jun 2011 19:00
Mladen Šipka
Dakle, Krle, Šaper , Tucko i , naravno,BOKI!
Preporuke:
19
0
103 četvrtak, 02 jun 2011 19:03
@Iz Republike Srpske
Potpuno isti slučaj. I ja sam verovao da je izmišljeni intervju, kakve su već praktikovali i Basara i njegovi duhovni istomišljenici iz E novina. Ali, avaj. Stvarnost je crnja i gora čak i od naših pesimističkih očekivanja. Strašno.
Preporuke:
24
0
104 četvrtak, 02 jun 2011 19:05
ĐURĐIJE
Kratku psihološku priču o tebi, a da ne bude preterano vulgarna, bi mogao jedino napisati F M Dostojevski, ali na žalost on više nije u dolini suza.
A iz dela koje činiš, stava sam da nisi u mogućnosti da psihološki analiziraš nikoga i ništa, bile bi to samo kratke priče koje bi bile duboke kao kolumne jelene karleuše!
Preporuke:
18
0
105 četvrtak, 02 jun 2011 19:12
Veliki korak za nauku
I ja sam bio ubedjen da je ovo nepostojeci intervju, Basarino fantaziranje. Cak sam pogledao sajt Statusa, da nije neki stos (sajt ne radi). Izgleda da nije laznjak. Intervju ima jednu pozitivnu stranu - konacno dokazuje teoriju kosmologije da mozda postoji nekoliko univerzuma. Mi smo u jednom, a predsednik, cije reci su prenete preko teleporta Basare, u drugom.
Preporuke:
22
1
106 četvrtak, 02 jun 2011 19:33
Arčibald Rajs
U početku sam pomislio da se radi o junacima neke od satira Radoja Domanovića, tužno je ukoliko je ovo istinito.
Preporuke:
20
0
107 četvrtak, 02 jun 2011 19:41
S
A jesu se i našli! Ne znaš koji je bolji, pametniji...
Preporuke:
14
0
108 četvrtak, 02 jun 2011 19:47
Mile
Ja sam zapravo zahvalan Basari jer smo videli predsednika u kompletnoj velicini i pojavi. To je on.
Preporuke:
27
0
109 četvrtak, 02 jun 2011 19:58
Gordana Sandalj
Obzirom da sam na mnogobrojnim svetskim sajtovima procitala u kojoj meri ljudi sirom sveta analiziraju,odobravaju i dive se srpskom narodu i Rusiji u njihovoj borbi protiv globalnog porobljavanja,i pored najbolje volje ne mogu da se slozim sa ova dva gospodina.Jednostavno,nema sansone!Mozda je to zato sto gospodin Tadic nije pomenuo,a mozda zna, da pored jezika zirafe i zmije postoji i nemusti jezik ili zato sto nesto zna a nije nam rekao.Mi nismo narod kojem se,sa lakocom, moze poturiti nekakva zamena za ULTIMATIVNU ISTINU.

Dugujete nam ISTINSKO TUMACENJE nase objektivne stvarnosti a ne price za malu decu,gospodine Tadicu jer,ma kako pazljivo biranim recima opisujete nasu stvarnost,nesto mi tu izgleda supljikavo te radi toga apelujem na gospodina Antonica da nam da svoj prikaz ovog intervjua.
Preporuke:
13
0
110 četvrtak, 02 jun 2011 20:00
ss
u dve reči: South Park
Preporuke:
17
0
111 četvrtak, 02 jun 2011 20:11
Nina
Sada znamo ko su četiri jahača apokalipse:

Krle, Šaper, Tucko, i Tadić

”Tadić: Može ti delovati previše atipično kako sam ušao u ovo. A ušao sam u sve tako što smo se nas četvorica, moji drugovi iz detinjstva i ja, našli i jedne noći razgovarali o tome da li Srbiju treba prepustiti radikalima.
Basara: Ti, Krle, Šaper i ko je četvrti?

Tadić: Tucko. Nas četvorica.”
Preporuke:
16
0
112 četvrtak, 02 jun 2011 20:35
Svetislav Kostić
Šlag na tortu, ni nakon hapšenja Mladića neće prestati poniženje i uslovljavanje Srbije. Kompenzacija: Srbija postaje država, i to nezavisna a njeni Srbi slobodna nacija.
Preporuke:
9
0
113 četvrtak, 02 jun 2011 20:45
Ala
Da li ste sigurni da ovo nije neki sviftovski crni humor?
Los vodvilj?
Sta je,bre/prvi put upotrebljavam uzrecicu/ovo?!
Sedite obojica,kec k`o vrata!
Preporuke:
15
0
114 četvrtak, 02 jun 2011 20:48
Nina (nastavak)
Još ne mogu da se odlučim ko je od ova četiri srpska jahača apokalipse zadužen za ono što im Biblija pripisuje u zaduaženja:

1. Okupacija
2. Ratovi
3. Siromaštvo, glad, bolest. beznađnje
4. Smrt
Preporuke:
18
0
115 četvrtak, 02 jun 2011 21:35
Tuljanin
Racionalizacija, kulturni preobražaj, Zapad kao uzor i učitelj, mrski orijentalni mitovi, prokleto Kosovo i beskrajno "i tako dalje" modernistisčkih gluposti... Preobražaj o kome Basara trabunja poodavno se dogodio. Srbija je već dugo utvrđena u tzv. realnosti savremenog sveta, ona je utvrđena u vladavini MITA O PROGRESU, ona stvarnost te vladavine oseća i živi. I to ne od 2008. ili 2001., već od 1804., pa i ranije. Dovoljno je npr. oslušnuti Daničićev odgovor na primedbu ruskih slovenofila (i Leontjeva i Dostojevskog) da je Srbija, skupa sa ostalim balkanskim pravoslavcima, stupila na put utapanja u banalnost zapadnonoevropske civilizacije. Daničić otprilike kaže: "Rusija je do duše saveznik, ali ipak... Evropa." Tako Daničić, tako Basara, tako i Glavić (mali prepametni poglavnik - prim. Tuljanin), tako već dugih i predugih 200 godina. "Evropa (tačnije ZAPAD) nema alternativu"... Juče te mantre je nacionalizam ili "demokratski nacionalizam" ili ... (nastavak sledi)
Preporuke:
10
0
116 četvrtak, 02 jun 2011 21:38
Balakaha
„Imaš li ti neku podršku, neke bezbednosne strukture, imaš li podršku neke finansijske strukture, neke strane zemlje, imaš li podršku bilo koga?“ Ne! Bili smo samo nas četvorica. Ne znam ni da li sam i u stranci imao podršku za tako nešto.

Basara: Ti, Krle, Šaper i ko je četvrti?

Tadić: Tucko. Nas četvorica.


Ovde još samo fali Dubravka Marković i imamo "Hit meseca". ;)

Da li je moguće da smo ovako jadni?
Preporuke:
17
0
117 četvrtak, 02 jun 2011 21:40
Svetolik
Nisam baš ljubitelj radikala, ali ova priča sa vozom i radikalima jednostavno nije tačna. Naime Nikola Baja Pašić je kao građevinski inženjer radio na izgradnji prve željezničke pruge u Srbiji Beograd - Niš.
Preporuke:
12
0
118 četvrtak, 02 jun 2011 21:48
El Jefe
OPREM DOBRO
Preporuke:
8
1
119 četvrtak, 02 jun 2011 22:11
isak
Ehhh Borise Tadicu.Gasi bre svetlo u kafani pa da tuca opet pocne!Pusti nas bre da zaratimo opet sa celim NATOM,i sa mogucom podrskom majcice Rusije.Ne mogu da verujem da ovoliko brace Srba i sestara Srbkinja mrzi politiku BT koja ih moze jedino spasiti.Glasati za radikale ili Voju Kostunjavog ce samo ubrzati gasenje svetla u kafani.
Preporuke:
1
25
120 četvrtak, 02 jun 2011 22:13
Tuljanin
... ili insistiranje na državi-naciji ili krstite to kako god vam drago. To juče je Evropa nacionalnih država, odnosno početak moderne (tj. antitradicionalne, kontratradicionalne) Evrope. To juče je početak demokratskog, REVOLUCONARNOG pokreta, pokreta koji se evo okončava u potpunom obezličenju i obezduhovljenju evropskih narada, u apsolutnoj vladavini čoveka-mase i njegovih poželjnosti... Ali kako, kako? Zar se nacionalizmi, države-nacije, veliki nacionalni sudari zaključuju u bedi internacionalističkog globalizama? U vladavini NOVCA I EKONOMIJE, odnosno u potponoj podređenosti čoveka Molohu "boljeg i lagodnijeg života"? Zar se sve to zavržava u jednom životu koji nije drugo do sumanuto i komično PRORAČUNAVANJE ŠTO UDOBNIJIH I SIGURNIJIH USLOVA NJEGA SAMOG?... Čini se da je zaista tako i da "nacionalizam" i "globalizacija" nisu suprotnosti već sukcesivne faze jednog istog i neumitnog kretanja. To kretanje je ono što se naziva "praktičnom transcendencijom"...
Preporuke:
7
0
121 četvrtak, 02 jun 2011 22:36
Turas
Ovde je sve jasno.BT nije slučajno izabrao Basaru.Ovaj anti-srbin,a psiholog kao umereniji sa razradom problema,koji je otvorio(na čiji nagovor)Dačić o Kosmetu.Zna či vrši se priprema za ustavne promene u cilju dalje demontaže Srbije.Sve ostalo je "mudrijaška"retorika .
Preporuke:
8
1
122 četvrtak, 02 jun 2011 23:09
Horhe Orlando
@isak

Malo mu je politika štetočinska po državu, pogubna po ekonomiju, zatiruća po nauku i kulturu, teža po zdravu psihu...
Preporuke:
12
0
123 petak, 03 jun 2011 00:19
Tuljanin
... demokratsko-egalitarističkim pokretom, revolucijom, progresom, modernizacijom, tra-la-la. - Šta je suština ovog "pokreta"? - Suština ovog pokreta nam je zapravo pred očima. Ta suština je ono što Negri i Hart nazivaju IMPERIJOM (prokleti levičarski diskurs), odnosno širenje narečene "Imperije" na čitav zemaljski glob. Po sredi je, dakle, "velika politika": BORBA ZA GOSPODARENJE SVETOM, tj. pokušaj da se GLOBALNO POTROŠAČKO DRUŠTVO - društvo neoliberalnog kapitalizma - uzdigne kao JEDINA I KONAČNA (POLITIČKA) STVARNOST VRSTE. Takav, u osnovi mesijanski i eshatološki pokret, pretpostavlja rat "protiv svega onoga što nije on sam", rat protiv sopstvenog juče oličenog u nacionalizmu, ali i protiv svakog nastojanja da se stvarnost modernog sveta prevađe i prevlada (- Rat protiv "fašizma" - fašizma "pravoslavnog", "islamskog" ili "japanskog"; rat protiv svake autentične tradicije (npr. šiizam) koja još polaže pravo na vladavinu i važenje; rat protiv "autoritarne, totalitarne...
Preporuke:
6
0
124 petak, 03 jun 2011 01:53
Tuljanin
... i despotske Evroazije" (čitaj: Rusije) - protiv celokupnog "Sibira duše".)... Da skratim - u pitanju je radikalno neprijateljstvo prema celokupnoj prošlosti ali i celokupnoj budućnosti - svojevrsni "pir efemernosti" koja hoće i nastoji da se nametne jednom i za vazda... A Boris Tadić i Svetislav Basara? - Boris Tadić i Svetislav Basara su mala, tužna i umišljena služinčad na ovom nihilističkom piru...

PS. Povezivati pojmove Zapad, kultura i kulturna misija uistinu je komično. Kultura je sublimno oblikovani život - život uzdignut i preobražen vrhuncima, veliki i jedinstveni stil. A Zapad je drugo: Zapad je ekonomizam, scijentizam, pseudologije, berze, trbusi. Zapad (- zalaženje Sunca, Apolona, Zevsa -)je "mračenje duha": - tek plebejska tehnicistička civilizacija...
Preporuke:
6
0
125 petak, 03 jun 2011 03:14
Tuljanin
Odvaratno je to: posipati se pepelom po glavi i stideti se balkanskog porekla. "Balkan je užas... Balkan je varvarstvo, zaostalost i kaljuga."... Ali, Balkan je Evropi dao Emila Siorana, Mirču Elijadea, Nae Joneska, Mihaila Polihroniadea, Vintilu Horiju, Ežena Joneska, Konstantina Brankušija, Miloša Crnjanskog, Momčila Nastasijevića, Rastka Petrovića i da ne nabrajam dalje. Svi oni su GENIJALNI BALKANSKI ljudi. Svi oni su živeli i stvarali u XX veku.
XX vek: u duhovnom smislu Balkan je visoko: svakako 1000 stopa iznad, recimo, Engleske*.


*
Engleska je "obećana zemlja":
1) svih demokata i demokratkinja
2) svih "gradjanki"
3) svih emancipatora
4) svih "kulturnih"
5) svih urbanih
6) svih globalista (tj. "globalnih seljaka")
7) svih "emancipatora"
8) Milana St. Protića
9) Svetislava Basare
10)pokojnog Batića (Bog neka mu dušu prosti)

(mada su svi oni u osnovi isto)

U vezi sa Engleskom i Englezima nekoliko zapažanja... u sledećem dopisu
Preporuke:
9
1
126 petak, 03 jun 2011 05:56
Tuljanin
Odvratno je to: biti presamićem pred "civilizacijom" i Zapadom, posipati se pepelom po glavi, i stideti se svoga balkanskog porekla. "Balkan je užas... Balkan je varvarstvo, primitivizam, kaljuga i mržnja na železnicu."... Ali, prokleto znanje! Balkan je u XX veku, Evropi dao desetak vanrednih ljudi, desetak budućnonosnih i genijalnih duhova. Dao joj je Emila Siorana, Mirču Elijadea i Vintilu Horiju. Dao joj je Konstantina Brankušija, Ežena Joneska, Miloša Crnjanskog, Momu Nastasijevića... Dao joj je puno, i sa svim tim on nema čega da se stidi. On stoji visoko, gotovo rame uz rame sa Nemcima, Rusima, Francuzima.
Visoko bi svakako značilo i ovo: - 1000 stopa iznad "obećane zemlje" vesternista, naime, Engleske...
Preporuke:
7
0
127 petak, 03 jun 2011 07:45
slobodan 50
diskretni šarm crvene buržoazije.završni stadijum.

svojevremeno, negde, oko, 1981.godine, izađe, pompezna vest u austrijskim novinama: grupa idoli najbolja i najperspektivnija grupa u evropi!!!
nisam mogao da se načudim i stalno sam, naivno, razmišljao, koji je to kvalitet koji ja ne raspoznajem, jednostavno, ne osećam toliko veliki muzički kvalitet...onda sam proveravao, proveravao, proveravao...kako je moguće, da neki list sa zapada, promoviše socijalističku rok grupu kao naj, naj u evropi???... u to vreme, krenuli su, simple minds, U2, mnogi, mnogi drugi...a idoli, i pored svih ovih grupa, najperspektivniji....jebo te, mora da sam nešto propustio...
danas je sve vrlo prosto, lako i jednostavno shvatiti.
Preporuke:
14
0
128 petak, 03 jun 2011 07:49
slobodan 50
neverovatno, kako svi upadno u istu zamku...dakle, ta vlast, stvarno ima neku magiju, kojom ispije mozak vladarima.to je to.nije prilika, da ponavljam, da ostatak poštenih građana srbije, nema više ni bioloških šansi, u skraćenom BG pašaluku...
Preporuke:
11
0
129 petak, 03 jun 2011 08:02
Tuljanin
"Kulturološki glib" u kome se Srbija nalazi nije ništa drugo nego vesternistička kulturološka matrica. Tvrditi da je "Srbija plemenska zajednica", da njom gospodare nekakve misteriozne plemenske vođe, u situaciji u kojoj su sve političke, kulturne i medijske institucije, gotovo svi tokovi društvenog, ekonomskog, političkog i kulturnog života pod nedvosmislem kontrolom pripadnika vesternističkog lagera, ne govori niočemu drugom nego elementarnom nedostatku intelektualne čestitosti ljudi koji ove teze formulišu i oglašavaju. Smisao ovih tvrdnji nije u osvetljavanju i kritici nekog realnog stanja stvari, već u pripremi terena za pojačavanje ideološkog pritiska, pritiska čiji je smisao vesternističko preumljenje Srbije. To je pritisak koji od 2001., uz veća ili manja kolebanja ali neprekidno traje. Da kažem drugačije: smisao ovih tvrdnji je podjarivanju vlasti (tj. sebe) na odlučni i neumoljivi obračun sa poslednjim uporištima otpora vladajućoj vesternističkoj pseudologiji.
Preporuke:
7
1
130 petak, 03 jun 2011 08:36
ovan3012
Hvala ti borise tadicu za ovaj sjajan tekst!Konacno si se legitimisao pred licem naroda ko si i sta si.Ovo treba da procitaju svi u Srbiji..Nije lako,priznajem,ali treba suspregnuti gadjenje i osecaj odvratnosti i procitati ovo kao smernicu za koga se sme,a za koga NE SME glasati da bi se Srbija spasla nestajanja.
Preporuke:
7
0
131 petak, 03 jun 2011 09:21
nije neki komentar pa da ostavim ime
Da li moze neko da nam kaze kakvi su djaci bili ova dvojica?

Ovo je dijalog dveju poluobrazovanih osoba koji ne zavredjuje paznju.
Preporuke:
11
1
132 petak, 03 jun 2011 09:30
cirkus
Dakle, Krle, Saper i Tucko ce uz pomoc BT da promene srpski narod koji je defektan i kao takav nepozeljan za njihove gazde? Bice interesantno.
Preporuke:
10
0
133 petak, 03 jun 2011 09:34
exp
zamislite sta bi bilo od srbije da boris, krle, saper i tucko - a tu negde se muvao i hegel - te noci nisu odlucili "e, ne damo".
stvari se ubrzavaju i bice sve "brze" sto su izbori blizi. istovremeno, mozda "na hegelijanskom nivou" (zna, bre, covek, pa sto da ne pokaze), padace i maske jer je vremena za "prestruktuiranje" sve manje.
predsednik je, odmah posto je na planetarnom nivou obnarodovao hapsenje mladica (neka naivcina bi pomislila da je to posao nadleznog ministra, mozda i premijera), pustio u opticaj "nekonvencionalno resenje" za kosovo.
sta to znaci, smislice naknadno. ali, izbori su sve blize, a glavni posao (ista ona naivcina bi veruje da je to mladic) jos nije uradjen. a sta ako ipak dodju radikali u naprednoj verziji!? i kazu NE. Evo, i rusija je obustavila uvoz povrca i EU. iz brisela je odmah stiglo naredjenje da se zabrana ukine, ali rusi mozda nece poslusati.
i na kraju pitanje vezano za pocetak: "ko su ovi ljudi?" (lajt-motiv filma "buc kesedi i sandens kid")
Preporuke:
3
0
134 petak, 03 jun 2011 12:31
Vladimir
Prvo pitanje - Koštunica. Hehe, kako je ovaj čovek opterećen...
Preporuke:
8
0
135 petak, 03 jun 2011 15:54
Tuljanin
O Englezima

"Da bi Rusija prihvatila liberalni režim, trebalo bi znatno da oslabi, da joj snaga veoma opadne, pa bi čak trebalo i da izgubi svoju posebnost i ostane bez svojih bitnih nacionalnih odlika [...] I sama Francuska mogla je da se zaputi ka demokratiji tek u onom trenutku u kome su njene unutrašnje opruge počele da popuštaju, u kome se, ne težeći više prevlasti, pripremala da postane zemlja dostojna poštovanja i razborita. Prvo carstvo pretstavljalo je njenu poslednju ludost. Posle njega, otvorivši vrata slobodi, ona će se teško na nju navikavati doživljavajući mnoge potrese, za razliku od Engleske koja se - eto primera što zbunjuje - odavno na nju navikla ne doživevši unutrašnje sukobe i ne izlažući se opasnostima, zahvaljujuću konformizmu i prosvećenoj nedotupavosti njenih žitelja (u njoj se, koliko mi je poznato, nije rodio ni jedan jedini anarhist)." (Emil M. Sioran, Istorija i utopija, Rusija i virus slobode)

I dalje...
Preporuke:
7
0
136 petak, 03 jun 2011 16:06
Tuljanin
O Englezima (nastavak)

I dalje:
"... ne smetnimo s uma da su Englezi svojom dubokom prosečnošću već jednom izazvali opštu depresiju evropskog duha: ono što se naziva "modernim idejama", ili "idejama osamnaestog stoleća", ili čak "francuskim idejama" - znači, ono protiv čega se sa dubokom odvratnošću podigao nemački duh - bilo je engleskog porekla, u to ne treba sumnjati. Francuzi su bili samo majmuni i glumci tih ideja; takođe, njihovi najbolji vojnici; na žalost, i njihove prve i najpotpunije žrtve: jer je, na kraju u toj prokletoj anglomaniji "modernih ideja" ame francaise toliko utanjila i oslabila da se danas gotovo sa nevericom sećamo njenog šesnaestog i sedamnaestog stoleća, njene duboke i strasne snage, pronicljive otmenosti. No ne treba da iz vida izgubimo ovaj sud, koji izražava istorijsku pravičnost, i moramo se braniti od trenutnosti i privida: evropska noblesse - osećanja, ukusa, običaja, ukratko:...
Preporuke:
7
0
137 petak, 03 jun 2011 16:14
Tuljanin
... evropska noblesse - osćanja, ukusa, običaja, ukratko: uzimajući tu reč u svakom uzvišenom smislu - delo je i pronalazak Francuske; evropsku vulgarnost, plebeizam modernih ideja valja pripisivati Engleskoj." (Fridrih Niče, Sa one strane dobra i zla, Narodi i otadžbine)

I na kraju:

"Ako čovek ima svoje ZAŠTO? u životu, onda će se pomiriti gotovo sa svakim KAKO? - Čovek ne žudi za srećom; to čini samo Englez." (F. Niče, Sumrak idola, Aforizmi i strelice)
Preporuke:
8
0
138 petak, 03 jun 2011 16:35
Dragan Damjanić
Svega ovoga ne bi bilo da je.....

Lokalni pozornik sa Dorćola obratio pažnju i lepo svu četvoricu Idola vratio kući umesto da vladaju jadnom Srbijom.
Gde su bili ti ostali Dorćolci što kaže BT koji se nisu slagali sa njima. Da se šetao Zemunom drugacije bi to izgledalo.
Ipak smo za sve sami krivi.
Preporuke:
15
0
139 nedelja, 05 jun 2011 23:04
kolubara
boris ne samo da je postao dobar predsednik, nego je i državnik koji će, ako ovako nastavi, možda biti i najveći kojeg smo ikada imali. imamo sreće, mi srbi, više nego pameti: bog nam u ovako kratko vreme podario dva velika lidera, zorana i borisa.
Preporuke:
2
2
140 ponedeljak, 06 jun 2011 14:21
thinking maize
G-din Tuljanin, KAO I UVEK, NA NIVOU!
Preporuke:
0
0
141 ponedeljak, 06 jun 2011 20:06
Tuljanin@thinking maize
Ova pohvala mi je draga zato što dolazi od Vas . . . Pozdrav i svako dobro.
Preporuke:
1
0
142 utorak, 07 jun 2011 17:35
Visarion koji se mora da vraća
Tebi T. je teško da zamisliš težnju Srba da zajedno žive.Da li je moguće?Pa Šiptarima je to za vreme prizrenske lige bilo još teže i evo ostvaruju.Pričate o kulturnim modelima, kao deca pojednostavljujete moć mita u našem opstajanju kroz vreme i sve svodite na njegov uticaj na trenutnu politiku.Sve je to posledica krajnjih tačaka i netolerancije na kojoj se obojica nalazite.Za vas je obojicu sve što tvrdite bez alternative.To znači zakovano.Sve drugo je izbrisano.Tu razgovora nema.Obojica hoćete to ukidanjerm mitske svesti.Amerika je ustanovila da nas je mit održao pod Turcima.Njima u ovim okolnostima odgovara da ga ukinemo, jer tako prestajemo da budemo onakvi kakvi smo opstali pod Turcima.Turci nam se ponavljaju.Način na koji je mit to učinio nije onaj koji vama smeta da date Kosovo.Kosovo se dati mora.Strašno je što to nije učinjeno kad je tvorac našeg mita to predlagao, nego sada kad to nije lako i kad je cena velika.Ali ja pokrećem pitanja koja traže više prostora.Neravnopravan sam
Preporuke:
1
0
143 utorak, 07 jun 2011 22:24
Visatrin nastavak
"Kulturni model" kao obrazac za sopcijalni napredak je vrlo sumnjiva kategorija.
Primer.Mi smo posle Prvog srpkskog ustanka slavodobitno i udvoručki, kao što činimo i sada, objavili da smo razorili staru srednjevekovnu porodičnu zadrugu.Šiptarima to ni danas ne pada na pamet.Oni Leku Dukađinija ispod žita osećaju i danas kao zalogu svoga jedinstva:oni imaju partije, pokrete ali ni nikakve razlike kad treba braniti Tačija od optužbi za vađenje organa živim Srbima.I šta im fali.Nikome tamo ne pada na pamet da menjaju kulturni model.Čak nastoje da svoje pravo da ganjaju Srbe sa sopstvene teritorije promiovišu uz asistenciju međunarodnih predstavnika ,kao prirodno demogktratsko pravo.I uspevaju. Da smo mi u Preševeu napali bilo koga Šiprata i prebilio ga zbog neke vozačke dozvole, cela evropska javnost bi nas kašgtikovala.Da ukinemo struju pordicama koje je ne plaćaju ( a Šiptari struju nigde ne plaćaju od davnina)ceo svet bi brujao o našim genmocidnim namerama.Kakav crni kulturni model
Preporuke:
2
0
144 utorak, 07 jun 2011 22:38
Visarion treći nastavak
Mi sad selo nemamo.Oni ga pune stanovništvom i već stižu da kupuju seoska imanja oko Kuršumlije."Albanija do Niša" se iz mašte pretvara u stvarnost.Za to vreme evrpopski kulturni model kod nas razoriio je Srpko selo i lišio nas sakralnog izvora običajnog i društvenog identiteta .
I kad to Basara razara celu našu post ustanačku tradiciju, smatrajući je zaostalom, i pokušpava da svede Srbiju na tradicionalnu i nazadnu srednjevekovnu Nedođiju, on to ne čini zato što ima ovakve činjenice pred očima nego zato što je Američka šema o nama kao lošim momcima taj put izabrala da nas napokon, kad već to nisu uspeli Turci, kao remetilački narod na Balkanu napokon dokrajči.Uništenje mitskog za koje se Basara poslednjih godina u svojim "romanima"zalaže otuda vuče svoje korene.Otuda i iz izvesnih isparina u kojima se sve čini dvostrukim i mogućim onakvim kako gazda kaže.To što Tadić divani s njim i slaže se , potvrđuje da boljeg sagovornika i uništitelja svih srpkih vredosti čak i među Šiptarima nije
Preporuke:
2
0
145 utorak, 07 jun 2011 22:44
Visarion pred suttrašnji nastavak
ni među Šiptarima nije mogao da nađe.
Tadić nije čovek koji se od toga Basare razlikuje.On je njega inovatora uištenja i razaranja svih ključnih srpskih vrednosti izabrao zato što i sam po svoje mišljenje ide u Vašington i što mu otuda treba da promovišu novi izborni pobednički , i već se s njim u tom pogledu izjednačio.On je izmišljnjen da se jednači.Basara ga spasava od Tome Nikolića koji se u udvorištvu s njim takmiči.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner