недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Раст вехабијског покрета у БиХ

Kоментари (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 22 јун 2011 12:19
Смиљански
Као и увек Срби спавају,и немају појма о томе.Чекају,слушају бајке ДС-а,и осталих анти-српских групација,и чекају ред за "клање"!
Ништа чудно,у већини случајева кроз историју,тако смо радили.Док Зукорлић прави хаос по Србији,ми уживамо,јер је у Београду мирно,и баш нас брига.Важно је да ми сад одемо у Хрватску на море,и да се лепо проведмо поред јама где су живе Србе бацали!
Омладина из Рашке области,редовно иде у Турску на обуку по терористичким камповима,и враћа се у Србију,где се касније ради у илегали.Српски министри Расим,и Суљо мудро ћуте,и мирно посматрају шта се дешава,као и исељавање Срба,из Рашке Области,али ког је још брига за то!?Србија је пуна "спавача"!
Препоруке:
41
2
2 среда, 22 јун 2011 14:44
Predrag Milojević
Dajte molim Vas, imajte barem malo obraza!
Posao mi je takav da često putujem u Bosnu i prolazim je i uzduž i popreko.
Kakvi bre islamistički pokreti???
Bosanski muslimani odnosno Bošnjaci su evropski muslimani i nemaju nikakve veze sa nekim radikalnijim islamskim učenjima!
Čiste nebuloze iznosite!!
Препоруке:
5
54
3 среда, 22 јун 2011 15:13
Gedža
Još jedan novinar koji koristi metodu sijanja straha a koja ima za cilj generiranje mržnje!!
Bolje da se pozabavimo sa našim ravnogorcima i četničkom ideologijom koji su realna pretnja nego što mlatimo praznu slamu o islamskom ekstremizmu u Bosni!
Препоруке:
5
49
4 среда, 22 јун 2011 15:22
Nektarije
Ako sam dobro skontao, te vehabije dođu nešto kao naši ravnogorci!!??,,,,ili ovi sad novi revnitelji.
Препоруке:
5
39
5 среда, 22 јун 2011 15:45
iz Republike Srpske
@Predrag Milojević
Niste na svojim čestim putovanjima po Bosni čuli za terorističke napade vehabija (s poginulim i ranjenim nevinim ljudima) u Vitezu i Bugojnu, za preduprijedjeni napad u Tuzli, za nedavno u Brčkom kod osobe bliske vehbijama otkriveni dinamit i ostale materijale potrebne za terorističke napade? Gospodine, Vi kroz BiH proputujete, a mi ovdje živimo, normalno je da mi brinemo.
Препоруке:
50
4
6 среда, 22 јун 2011 15:50
iz Republike Srpske
@Gedža
Da smo mi tako razmišljali 1992. godine, morali biste se vi u Srbiji još malo pozbiti da primite novih bar milion Srba iz BiH. A sve mi se čini da Vam je i ovih pristiglih prekodrinskih Srba preko glave.
Препоруке:
40
5
7 среда, 22 јун 2011 15:52
ПА
@Predrag Milojević
Ma kakvi evropski muslimani! Svi muslimani su istih stavova i uverenja, gde god da su! Samo, kad su u manjini drugačije se ponašaju! I rađaju decu dok ne postanu većina! A onda ...!
Препоруке:
42
3
8 среда, 22 јун 2011 15:56
Cule
A šta su REVNITELJI??
Može neko da pojasni?
Препоруке:
18
1
9 среда, 22 јун 2011 16:06
Lovro
Možete vi Bošnjacima ili bosanskim muslimanima inputirati što god želite ali činjenice iz rata govore samo jedno.BH muslimani su se u proteklom ratu pokazali najcivilozovanijima u BiH!!
Očekivao sam da će Dudaković poslije genocida u Srebrenici doslovce poklati sve Srbe gore u bosanskoj Krajini međutim ponio se kao pravi vojskovođa-junak.Oslobodio je nekoliko krajiških općina i došao nadomak Prijedora a da nije počinio ni jedan zločin!
Šteta što su ga amerikanci zaustavili, mogao je osloboditi i Banjaluku koja je ionako povijesno hrvatsko-bošnjački grad!
Препоруке:
8
47
10 среда, 22 јун 2011 16:26
Смиљански
Какве везе има равногорски покрет са овим текстом?Увек се нађу неки паметни "Срби" да релативизују туђе злочине!То само код нас има ,замислите обратну ситуацију,па да Муслимани кажу ма пустите четнике,видите шта нама раде Муџахедини из Зенице,или Хрвати,да се баве усташтвом и Томсоном,а да не пљују по Србима!Баш ме занима какав ментални склоп имају ти људи ,који су толико искомплексирани,и да не прихватају злочине над својим народом!
Препоруке:
33
2
11 среда, 22 јун 2011 16:45
Војвода Војислав
@ Gedža
Објасните како су то четници претња у данашњој Србији?
Уосталом четнички покрет није искључив, јер је у њему било Хрвата и Муслимана и то из Рашке области,где су вехабије 2006 год. прекинули концерт групе "Балканика",иначе су активни још од почетка 90` на Космету.
30 км од Новог Пазара је откривен камп за обуку,том приликом су ухапшена петорица...
Преко НВО из Саудијске Арабије, где су и настали у 18.веку, финансирају свој покрет и постали су претња и муслиманским верницима на Космету,јер намећу своје сунитско тумачење Шеријата и Курана,основали су на десетине школа где привлаче сиромашне...
Зелена трансверзала од Арабије до Србиња(Фоче).
Препоруке:
25
2
12 среда, 22 јун 2011 17:07
Смиљански
@Ловро
А што ћутиш о Мостару,као да се тамо ништа није десило,колико су Бошњака побили Хрвати,и не причате како сте срушили мост по коме је овај град познат!А,данас,постоје два паралелна града,две општине,две болнице,гимназије,...Али о томе се ћути јер неможете то да припишете Србима.и ту се види дволичност ЕУ!Нико не прича о рату између самих Муслимана,у околини Кладуше?
Ако је Бањалука "повјесни"град шта ми да кажемо за: Дубровник,Задар,Ријеку.Сплит,Карловац,Вуковар,,,,уосталом,можете да рачунате само на Загорје!
Препоруке:
28
2
13 среда, 22 јун 2011 17:30
Spetsnaz
Ono jes vala zaustavili ameri i pad Banja Luke a verovatno i jos nekih gradova i regija , da su ti isti ameri jos malo pomogli arbih ko zna mozda bi i Beograd bio oslobodjen a i to je povjesno bosnjacko-hrvatski grad . Ali eto "drmnu se cunak ode sanak pusti ..." pa i ono malo sto je arbih "oslobodila " da ne bi Dejtona bi verovatno nestalo . Usput da vas podsetim nekako bas ovih dana pada godisnjica od uspesne operacije "koridor " koju je slavna bosnjacko-hrvastka koalicja izvojevala . Upssss pa nije bas bila slavna al koga to jos zanima ....
Препоруке:
23
2
14 среда, 22 јун 2011 18:32
strah
- sta 'no ti rece... 'oce l' bit' rata...?
- bice rata...
Препоруке:
17
1
15 среда, 22 јун 2011 18:36
nataša @ Lovro
Kakva promena. hrvati su nastojali da budu OZBILJNI ljudi i nacija, kad tamo zaista cirkus.
Radi se o mučnim temama, te ubistva te progonui te ratni zločini, ali moja reakcija na vaš tekst Lovro je bila iskreni smeh.
Ubuduće ću vaše kometare čitati kao šale i pošalice koje nemaju mnogo veze sa realnošću, ali su nekako veselo smešne. Znate onu hrvatsku narodnu poslovicu " ako se ne nasmeješ budali nećeš ni pamnetnom".
Препоруке:
17
2
16 среда, 22 јун 2011 19:27
Nada
@Spetsnaz
U pravu ste, Ameri su baš pomagali Srbima u BiH u ratu devedesetih! Vašem komentaru bih dodala i njihovo, preko NATO-a, "prijateljsko" bombardovanje srpskih položaja u BiH 1994. i 1995. godine. Kao uvod u bombardovanje Srbije i Crne Gore 1999. godine. O njihovoj ulozi u pripremi hrvatske Oluje protiv Srba da i ne govorimo.
Препоруке:
19
4
17 среда, 22 јун 2011 23:08
Petar simovic
Slazem se sa tekstom novinara, ali me ne cudi jacanje vehabija u BIH, jer i po kuranu, a i planu stvaranja novog kalifata, muslimani se prvo moraju obracunati sa mangupima u svojim redovima.REVOLYCIJE u islamskom svetu, pobede islamista u Turskoj su samo korak prea svetskom dzihadu.Zapravo cudi me upornost tih istih islamista na srpskim sajtovima, gde nastavljaju pokusavati minimizirati zlocine islamsko ustaskih zlocina iz poslednjih ratova na Balkanu.Da li je to jednostavna provokacija ili plansko gusenje srpske misli, istine.Jer priznacete istina je samo jedna, ali i Gebels nekada rece, ako se laz ponovi 8 puta, deveti put postaje istina.Mislim da xve te koji se kriju iza hriscanskih imena treba samo ignorisati, jer ne zasluzuju da se komentarisu.A Srbi treba da se obracunaju sa mangupima u svojim redovima, imamo i previse posijanog korova koji je rodio.A znamo ko su..ziveli
Препоруке:
16
1
18 среда, 22 јун 2011 23:52
Senka
@ Nektarije
Nisi dobro skontao , te vehabije ne dođu nešto kao naši ravnogorci nego kao islamski fundamentalisti protiv koji se Zapad bori vec godinama ali izgleda gubi bitku( eto i Obama povlaci americku vojsku iz Afganistana)....Iako vidim da bi neki komentatori volili da zazmire i da kad otvore oci - nema vehabija i nema opasnosti od islamskog fundamentalizma, jadni oni kad budu suoceni sa posljedicama svojih danasnjih laznih nada.
Jedno je sigurno : kad je Klintonka nedavno opisala muslimane u Bosni kao umjerene- polupala je loncice.
Препоруке:
16
2
19 четвртак, 23 јун 2011 01:01
Averoes
Ovaj tekst ima za cilj sirenje islamofobije. Svaki dan se nadje po neko da targetira Bosnjake. Jeremic je poslednji u nizu. Bosnjaci su opredeljeni za mir, ali iskustvo nas uci da budemo uvijek spremni, jer nam je okruzenje takvo. Poslije genocida, imamo pravo da nikome ne vjerujemo. Ali kao sto vec neko gore rece, bavite se vi vasim ljudima koji vam malo malo izlome Beograd.
Препоруке:
4
15
20 четвртак, 23 јун 2011 01:49
isak
Da i ono nisu Vehabije braco Srbi one bradonje sto se okupise po rep.srbskoj davajuci podrsku dzeneralu mladicu?Mora da su i to Vehabije preobucene u bracu cetnike!Jadna ce biti rep.srbska sa ovim Vehabijama.
Препоруке:
4
16
21 четвртак, 23 јун 2011 09:04
Pantelija
Ja sam čuo od komšinice baba Joke da najveći kamp vehabita postoji u selu Prdipolje kod Bihaća i da im je cilj zabiti se avionom u novu Dodikovu zgrade vlade!
Baba Joka ima ozbiljne dokaze da je i sam Ajman Zawahiri poreklom iz Gluhe Bukovice kod Travnika.
Jes vidio to to mooj brateee!!
Препоруке:
7
12
22 четвртак, 23 јун 2011 09:29
Одбрана и последњи дани
Да ли је неко обавестио Тадића о овоме? Док он нама продаје добросуседске односе доле се оштре ножеви.Они из Сарајева као не могу да реше проблем. Они су га и направили и успоставили у БиХ. Вехабије и остале Абу Хамзе њихово су дело.Па се десио терористички акт у Бугојну, који је добро дошао сарајевским политичарима како би показали да се тобоже налазе у сукобу са екстремним исламистима. Није него.
Препоруке:
11
1
23 четвртак, 23 јун 2011 10:47
рада БиХ
Зашто се шири неистина и признаје име бошњак када је то измишљено име за Србе исламске вероисповести . Зар не примјећујете њихова презимена, А такође и Хрвати су 60% Србског поријекла. И сви они да би показали своју покорност новој вероисповести зато се тако понашају према нама православним Сбима. Сви су јадни који мрзе своје поријекло, а пред богом ћемо одговарати за своја земањсда дјела. Вехабије постоје на територији БиХ, Србије, а можда и у Црној Гори, и они су претња за целу Европу.
НЕКАЉ НАМ ЈЕ БОГ НА ПОМОЋИ.
Препоруке:
14
3
24 четвртак, 23 јун 2011 11:11
Gedža
Najbolje rešenje je te bradate vehabije ali i bradate ravnogorce poslati na Kosmet pa da na kosovo polju odmere snage!
Dajte ljudi da se uozbiljimo, niti prosečan građanin Srbije voli ravnogorca-radikala niti prosečan građanin Bosne voli vehabiju!
I nemojmo predimenzionirati te pojave!
Препоруке:
4
16
25 четвртак, 23 јун 2011 11:15
Laki
U ponedeljak je u centru Prijedora (u narodnom pozoristu) odrzan skup nekakvih ali po zlu poznatih "cetnika ravnogorskog pokreta" ili tako nesto slicno,skupu je prisustovalo oko 200 pripadnika ove organizacije,ciji je program poznat po "humanosti" prema drugim nacijama,kamerama je bio zabranjen pristup ,ikonografija sa nozevima,mrtvackim glavama,kokardama ovaj dogadjaj valjda ne zasluzuje da se pomene.Ovaj dogadjajne bi bio mozda ni vrijedan pomena ali eto desava se bas u Prijedoru gdje se ovih dana obiljezavaju godisnjice od progona Bosnjaka i Hrvata 1992,kao i logori Omarska,Keraterm i" Koricanskih stijena ".Gradonacelnik Pavic se nije oglasio povodom ovog skupa,naravno nije bilo niti jedne osude od bilo kakve organizacije ili politicke partije,sto znaci da imaju javnu podrsku rukovodstva RS,za razliku od vehabija koji nisu prihvaceni u Bosnjackom narodu.Bilo je tesko vidjeti ijednog Bosnjaka tog dana na ulicama Prijedora ali za medije je to najnormalnija stvar.
Препоруке:
4
19
26 четвртак, 23 јун 2011 15:04
Miki
Pо nekoliko stotina pripadnika Ravnogorskog pokreta iz Srbije, Crne Gore i RS okuplja se često u Undruljama kod Višegrada te obilježava godišnjice hapšenja četnički vođa.
Na mjestu na kojem je 13. marta 1945.uhvaćen Draža Mihailović održavaju se skupovi u znaku četničke ikonografije, šajkača, šubara i kokardi, zastava s mrtvačkim glavama, ali i onih kojima se veliča haški optuženik Vojislav Šešelj.
Uz zvuke "Bože, pravde", pjesme "Sprem'te se, sprem'te, četnici" i pucnjeve, ravnogorci se postrojavaju. Mjesto Undrulje, nakon rata, pretvorili su u Draževinu, a od zločinca i domaćeg izdajnika pokušavaju napraviti heroja!
U tzv. Draževini su napravili i smještajne objekte za kako kažu "obuku".
Препоруке:
5
13
27 четвртак, 23 јун 2011 19:45
Милорад Богдановић
Лаки је мало нервозан.
Напали сте Приједор, војнички поражени и шта сад.
Причај ми мало о Дудаковићу. Како се можеш поносити титовим официром који је водио рат против своје браће муслимана од Кладуше.
Небој се ти "равногораца", они нису сјекли главе у последљем рату као "муслимански витезови" што с њима, "лопте" пред великом публико у Грачаници играше. Тако се усликаше и морал таквим као вама подигоше.
Препоруке:
18
4
28 четвртак, 23 јун 2011 20:55
Nada
Otkud nekim komentatorima potreba da uporedjuju vehabije i četnike? Ne smetaju nikome brade ili kratke pantalone kod vehabija, nego okrenutost jednog broja njih terorizmu, koji je svjetski problem (BiH je već označena kao zemlja s brojnim potencijalnim teroristima, bijelom Al Kaidom). Znamo da je već bilo u Federaciji BiH terorističkih napada vehabija s ljudskim žrtvama. Možda nisam dobro informisana, pa molim one koji stavljaju u istu ravan vehabije i četnike da nam kažu za neki teroristički napad četnika s ljudskim žrtvama u mirnodopskim uslovima.
Препоруке:
13
4
29 петак, 24 јун 2011 01:06
Senka
@ Averoes
Kako to mislis "sirenje islamofobije"?
"Prema poslednjim informacijama sarajevskih medija, u nedelju 12. juna na Igmanu u blizini Ratne džamije održan je skup više od stotinu vehabija iz cele BiH, pretežno sledbenika Nusreta Imamovića iz Gornje Maoče kod Brčkog, koji je i sam prisustvovao okupljanju."
Kakva crna islamofobija ako tekst lepo izvestava o odrzavanju skupova radikalnih islamista u Bosni?
Sta bi po tebi trebalo da pise u ovom tekstu?
Jel ovo? "Hriscansko stanovnistvo Balkana je s radoscu docekalo vijest o skupu odrzanom na Igmanu kada je vise od stotinu vehabija radilo o glavi recenim hriscanima i smisljalo strategije jacanja nove modernije Al Kaide na prostorima Balkana sa jasnim ciljem da Pariz i Bec budu nova uporista vehabija. Zukorlic se izvinio sto nije mogao doci a razlog je taj sto nece da se exsponira prerano kad jos uvijek uspjeva lagati srpsku javnost da nije zainteresovan za sprovodjenje vehabijskih ideja."
Tako nesto bi ti volio da citas, jel da?
Препоруке:
16
3
30 среда, 29 јун 2011 15:09
Prvo skoci pa reci hop
Obistiniće se izgleda ona davno izrečena: Srbi će žaliti za svojim bivšim komšijama Muslimanima koje bespotrebno protjeraše iz RS-a da bi mogli da dišu čistiji zrak.

Posljedice srpskog nacionalizma i stvaranja Republike Srpske u BiH su:

1. pojava Bošnjaka kao nacije
2. pojava bosanskog jezika
3. homogenizacija Bošnjaka
4. islamizacija Bošnjaka
5. radikalizacija Bošnjaka

Pa nije reis Cerić slučajno jednom rekao da su Karadžić i Mladić više uradili za islam na ovim prostorima za par godina, nego što su Turci za više stotina godina svoje vladavine.

Očigledno da je Srbima u BiH bilo draže imati svoju čistu enklavu i biti okružen sa radikalnim islamistima, nego živjeti bez enklave sa liberalnim etničko-neosvješćenim muslimanima, čiji se i "radikalni" Alija izjašnjavao kao Srbin.

Sada je već kasno za kajanja. Sjeme je posijano, a materijala za mržnju ne fali. Od Kozarca pa do Srebrenice, ali o tome se trebalo malo prije razmišljati.
Препоруке:
2
2
31 понедељак, 04 јул 2011 23:00
Mustafa
Samo nemojte jednostrano gospodine.

Vasa misao jeste nazalost nacionalisticka-srpska.
Vi ne znate nista o multikulturi. Imate li u familiji bosnjaka, albanaca, madjara, njemaca...
Ja imam.

Protiv tih istih wahabiit-a u afganistanu rade samo iz Tuzlanskog kantona deset hiljada, jeste, i brojem napisano 10.000 bosnjaka.

I medju njima ima radnika iz Srbije.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер