Sta je Hitler rekao: "Iskovacu celino jezgro nove imperije, koja ce biti nerazrusiva. Austrija, Ceska i Moravska, zapadna Poljska...Oko toga bloka bice pre svega konfederacija istocne Evrope-Poljska, balticke drzave, Madjarska, balkanske drzave, Ukrajina, Povolozje i Gruzija. To ce biti federacija, nema sumnje, ali njeni clanovi nece biti ramnopravni sa Nemcima. Savez drugostepenih naroda koji nece imati vojske, koji nece voditi svoju politiku niti svoju privredu-takva ce to biti federacija".
Citat je iz brosure Vojno politicke biblioteke-Poraz hitlerizma.
Препоруке:
82
1
2
петак, 24 јун 2011 20:39
Милена
ко разуме тај је схватио, а ко није, нема му помоћи
Препоруке:
81
3
3
петак, 24 јун 2011 20:52
Давид Новаковић
Похвале аутору на одличном тексту!
p.s.
Такође ме је ова вест јако обрадовала, приметио сам да се мења став и код оног дела грађана наше земље који су из најбољих мотива веровали да Србија треба да уђе у ЕУ (иако је пут у пакао поплочан добрим намерама). Искрено се надам да је почело буђење Србије и да ће грађани и аминовати једну нову политику на изборима.
p.p.s
Шта ли се крије иза овог потеза Немачке, јер из њихове перспективе, то им може донети само нове проблеме и руши власт коју граде десет година и за коју су бацили милионе евра/марака да би била постављена на првом месту? Евидентно је да нас никако не би пустили у ЕУ, камоли са Косовом у саставу, али за њихове планове у Србији тј. ово је поприличан ударац. Да су опет дали шаргарепу успели би да поставе нову ''про-српску'' и ''про-европску'' владу. Тома или Бора исто му дође. Плашим се да се не спрема нешто велико, толико погубно за Србију да им је свеједено ко је на валсти и какав је став јавног мњења!
Препоруке:
72
4
4
петак, 24 јун 2011 20:55
Здравко
Ја богами нисам сигуран да ће народ (већина на референдуму) послије опсежних медијских обрада и обмана рећи велико НЕ за косово репубљик. Али треба рећи оно што се сигурно неће чути ни видјети са плаћеничких и издајничких медија какви су данас у Србији. Треба рећи да на Космету на који тапију има Србија леже таква рудна и остала природна бигатсва чија вриједност вишеструко прелази све збирне ЕУропске помоћи и остале ИПА фондове. За манастире и цркве ваљда зна сваки Србин. За свијетлу историју такође се зна. И треба рећи, да ако се пристане на тај велеиздајнички чин, ту се нажалост, комадање Србије неће зауставити. А са Њемачком се увијек знало на чему смо. На врху бајонета!
Препоруке:
97
1
5
петак, 24 јун 2011 21:13
Dejan P.
Sve je to lepo ,ali pomalo bajkovito.Zar zaista mislite da ce zuta,izdajnicka ekipa na vlasti tek tako promeniti ovu nakaradnu politiku,koju sprovodi vec 10 godina, zbog ovog nemackog saopstenja?? Mislim da nece,a ko u to veruje mnogo je naivan!
Препоруке:
70
1
6
петак, 24 јун 2011 21:34
Peter RV
Potpuno se slazem sa autorom. Nekad smo se smejali na samare koje su nam drugi davali, Njemci su nam sad dali jednu pesnicu - direktno u nos. Ovo bi trebalo da otrijezni 'nasu' vladu, ma da to nije sigurno. Nasa kultura ulizivanja ima vec duboke korijene. U svakom slucaju bice zabavno posmatrat verbalne akrobacije koje ce sad nastupit da se 'dokaze' da Njemci ne misle ono sto kazu.
Pridruzujem se pozdravu- Danke Deutschland.
Препоруке:
53
2
7
петак, 24 јун 2011 21:45
Предраг,Скопље
Е брате и ја се надам да ће Срби прогледати.И да ће окренути леђа Борису и овима из СНС.Али немој да се изненадиш кад сад почну да нас убеђују да опет нисмо ништа разумели,и да су они то очекивали(богами и ја сам то очекивао од Шваба). Али да ће се све променити кад дође тај тренутак кад ми испунимо свењихове услове,и да ће тада нама за љубав променити ту своју одлуку.Мислиш да им неће више нико од Срба веровати?Е мој брате воле Срби приче за малу децу.
Препоруке:
71
2
8
петак, 24 јун 2011 22:11
au mile
Тадић "никада, али никада" неће признати Косово. То му сигурно нико и неће тражити. Али ће Тадић фактички признати Косово, признајући њихове документе,царине, присуства њихових делегација на међународним скуповима, омогућавањем учлањења Косова у УН и остале међународне организације.
Ако Срби подрже овакву политику на следећим изборима, знаћу да се већи део нашег народа претворио у гимизавце, без имало части и достојанства, који је спреман да прода све зарад удељене милостиње, при чему није вољан ни способан да своју егзистенцију обезбеди пристојним радом.
Препоруке:
88
1
9
петак, 24 јун 2011 22:58
Смиљански
А,тек шта ће Хрвати сад да нам раде?Има да нас растргну,као керови.Све своје комплексе које имају,и претензије,сад ће преко ЕУ,да остваре!И док се како,тако бавимо Косметом,Војводина полако,али сигуено одлази!Наравно Муамер не мирује,а ми никад слабији,али не само војно,него и ментално,потпуно смо се предали,и чекамо као овце за "клање"!
Препоруке:
62
1
10
петак, 24 јун 2011 23:33
McMurphy
"Žuti" režim nije instaliran da radi na dobro Srbije, ako u ulasku u EU ima ičeg dobrog. Ta dosad bi i Milošević uveo Srbiju u EU sa sve Kosmetom, "JUL"-om i Dačićem.
Poželimo da nam švabo i dalje ostane tradicionalni neprijatelj, jer njihova postojanost je korisnija od varljivih "prijateljstava" iz EU.
Препоруке:
49
0
11
субота, 25 јун 2011 00:10
Kosmet
Kosmet nije nase vlasnistvo ni vlasnistvo Tadica vec nasih predaka i nasih naslednika. NIKO nema pravo da trguje sa Kosmetom. Odreci se prebogatog Kosmeta (rudama i mineralima) da bi bili gradjani drugog reda u EU i primali milostinje i naredjenja, bio bi najgluplji potez koji je Srbija ikada ucinila. Hrvatskoj je EU neophodan jer sem Mora nemaju nista drugo.
Препоруке:
47
0
12
субота, 25 јун 2011 01:32
Обсервантес
Значи, шиптарски неоромантизам је званично (одлуком свих велесила, без изузетака) фаворизован наспрам доказаног, историјском жртвом овереног, српског космополитизма и универзализма! „Биолошки рецепт да победи српску жртву, толеранцију и хуманизам“ (парафразирам Кустурицу) довољно говори и индикатор је глобалне антислободарске (пре свега антисрпске) девијације. Фашизам „ante (grande) portas“. Срби су, неспорно, верификаторски историјски лакмус за то. Србија нема пријатеље јер су тзв. историјски пријатељи трговали Србијом и њеним болом и недаћама. И то треба да се зна. Србија је могла да дуби на глави, да прави петеоктоМбре, да часну и лојалну, родољубиву политичку и одбрамбену елиту хашки жртвује ал' давно донету пресуду није могла да измени. Дакле, аутору свака част али једна замерка, „Danke Deutschland“ не подносим ни у једном контексту па ни у оном који он подразумева: као увид и као евентуално отрежњење.
Препоруке:
37
0
13
субота, 25 јун 2011 03:39
Мита
Немци су врло јасни, и хвала им на томе до неба.
Оно што ова влада може да уради је да настоји некако да замени Косово за Републику Српску, уз гаранције екстериторијалности српских светиња на Косову, попут Свете Горе у Грчкој.
Али то не може никако да се постигне непрестаним трубљењем "ЕУ нема алтернативу", јер земља која јасно ставља до знања да нема алтернативу нема никакву преговарачку позицију. И на крају крајева, КАКО СМЕ државни врх неке земље да нема алтернативу по било ком питању? Ви бар знате како то иде на западу. Кад би ја овде (на западу) свом послодавцу рекао да моје решење пројекта нема алтернативу, избацио би ме са посла моментално.
Где је план "Б"?
Препоруке:
13
12
14
субота, 25 јун 2011 07:01
Бели Орао
Ми који мало дуже памтимо, а не претерујемо са дужином, сећамо се Португалије, Грчке, Шпаније, а о Ирској i Исланду да не говоримо. Уласком у ЕУ одједном они постадоше обећана земља, а ми остадосмо бедници. Сада Грчкој нуде 120 милијарди наштампаних долара(ова бројка изгледа овако 120.000.000.000$), ако предузме мере штедње. Овим другима пакет следи. За Шпанију, нисам жив.
`ајмо мало сељачки. Шта ми(они то већ су задужили-изнајмили) добијамо да би седели у том друштву. Изнајмљене лаковане ципеле, са шпилхозницама-обавезно, које нас убијају, фрак који нам не стоји и стеже нас, за смокинг нам требају цигаре, а за цилиндар мислимо да је део за ауто. Чак и да седнемо натронтани са том опремом на себи, постоји већи проблем, а то је шутирање испод стола. Шта чинити?Па ништа,само схватити да на неком мора да се преломи и да свим силама треба почети вадити потонулу лађу из мора.
П.С.
Шта мислите зашто их зову земље P.I.G.S.-а?
Препоруке:
40
0
15
субота, 25 јун 2011 07:59
Godo
Nažalost u ovoj zemlji to ne funkcioniše tako kako se Vama čini. Još se sećam scena iz dokumenarnog filma koji je 70 godina snimila nova izraelska država, a koji govori o Holokaustu iz drugog svetskog rata. Priča jedan od svedoka, robijaš iz Aušvica koji je kao odabrani, bio određen da sprovodi novopridošle sunarodnjake do gasnih kupatila. Dolazi grupa iz nekog sela na severu Grčke. Jedan od njegovih kolega prepoznaje svoje seljane i ne izdržavši pusti bujicu reči koja nagoveštava skori kraj seljanima dok se budu "tuširali".
Epilog: Egzaltirana masa saznavši šta im se sprema golim rukama vrši linč nad glasnikom i u miru ulazi pod "tuševe".
Tužna je istina da smo bliži ovom samouništavajućem scenariju, jer je paukova mreža (mediji, NVO, političari, tajkuni, zombi masa, estradne zvezde) upletena toliko gusto da se ne možemo izvući iz nje i da se samo čeka trenutak da otrov okonča funkcionisanje našeg organizma.
Препоруке:
31
2
16
субота, 25 јун 2011 08:34
Јовиша Видић од Рудина
Сачувај ме Боже од пријатеља, а од непријатеља ћу се чувати сам - народна пословица. Саберимо: кога су све Срби сматрали за браћу, (у буквалном смислу речи) пријатеље, родбину и шта су од таквих за узврат добили, а шта од непријатеља или
"непријатеља" - како хоћете - мислим на Немце?
Тешко лонцу, чекајући из села зачина - опет народна мудрост. Јадна је држава, чији се властодршци надају, да ће им други решити проблеме, а које сами нису у стању да реше. Тужно је гледати Тангеристе - танге део женског доњег веша - на који начин се додворавају и увлаче свима, па и шалтерским службеницима у Бриселу.
Хвала Немцима за искреност, и немојмо се касније изговарати да нисмо знали. Ако нисмо од јуче, почнимо припрему од данас за решење српског питања.
Клатно не може у бесконачност ићи само на једну страну, стога спремно морамо дочекати промену смера, а истовремено радити да се то што пре догоди. Уколико има - а знамо има - некко да нам у томе помогне утолико боље.
Препоруке:
38
0
17
субота, 25 јун 2011 09:10
Kiza
Autor je sve u pravu, jedino je tuzno sto je ozbiljno shvatio foluskulu "I Kosovo i Evropa". To je od pocetka bila cista laz u Zapadno-medijskom spin stilu. Istina je "I Goli ko pistolji i Roblje".
Препоруке:
28
0
18
субота, 25 јун 2011 10:08
Смиљански
Вазда се за Косово и Метохију ратовало,а за то има много разлога!Наравно да је у питању огромно богатство!Кад би којим случајем Трепча,била комплетно наша ,осетио би се бољи стандард у целој Србији.Она је важна пре свега, што има знатне количине Злата,и Сребра,па тек онда Олово, Цинк,итд.Такође у близини имамо и Никал којег има врло мало у свету,а наша фабрика Феро-Никал у Глоговцу, је остала Шиптарима!У околине Клине постоји рудник Боксита,Волујак,па имамо и Ново Брдо где још из средњег века постоји рудник,и који је истовремено и наш најстарији град!Шта рећи о лигниту на коме лежи цело Косово,и чије резерве још нико није утврдио,а последње,непотпуне процене су биле 300 година!Косовска земља је изузетног квалитета,и на њој одлично успева пшеница,кукуруз,и остале културе.Метохија се разликује по клими,и врсти земљишта.Због утицаја медитеранске клима преко Дрима,на њој успева воће и поврће изузетног квалитета,а ко је пробао вино из ораховачког виногорја зна о чему говорим.
Препоруке:
34
0
19
субота, 25 јун 2011 11:02
DUSL
ove medijske strategije ovdasnje vlasti oko priznavanja tj nepriznavanja kosova vrijedjaju ljudku inteligenciju, jer ce srbija itekako da prizna sve kosovske institucije vozacke dozvole, diplome, tablice itd. a ovamo u srbiji ce pricati kako nikada nece glasno priznati kosovo. to vam je kao kad igras 100 utakmica i izgubis svaku i pricas kako nikada neces glasno reci da si ih izgubio iako je svaku utakmicu posmatralo hiljade navijaca. smijesno i tragicno.
Препоруке:
21
0
20
субота, 25 јун 2011 12:17
Jasna*
Zuti ce i dalje da lazu i mazu narod, da priznanje Kosova nija uslov za EU,dok ce i dalje odradjivati sta im se kaze tj obavljati poslove na indirektnom priznavanju nezavisne drzave Kosova,dok ce se narod(dobar deo)i dalje pretvarati da im veruje i da ne vidi to sto rade.
Препоруке:
22
0
21
субота, 25 јун 2011 13:23
Jasna Simonović
Baš lepo "osvešćenje", gdine Ostoja...a i "osvećenje" ako ljudi prihvate vaš poziv na Sv. Stefan...Može i za mene 10 letnjih dana? Poneću neodgovorene "visoko ekonomske farmaceutske" dopise upućene Nemačkim najvišim institucijama....(Časna mi advokatska reč iz srca Berlina!) ...Pa da brate pomognemo i njima da vratnice slobode ne zatvaraju pred Pinokijevim nosem...suviše je dugačak pa zaista nema smisla....
Samo ne znam u kom su odnosu nemački Bundestag i američki Kongres...(Može veliko slovo meni za ljubav!?)...I ko garantuje da će Srbija čak i ako bi priznala Kosovo (što je nemoguće) biti priznata nezavisna država EU...Ma ajte molim vas, ne može se večito biti deca...
Препоруке:
10
2
22
субота, 25 јун 2011 13:41
МП
А шта је оно Тадић,преко Јеремића поручио Гузенбауеру?
Препоруке:
9
0
23
субота, 25 јун 2011 14:45
Gordana
Svaka vam cast za ovaj tekst.Samo da je sto vise ljudi koji ce ga procitati ,stvarno razumeti,ozbiljno porazmisliti i, uskladu sa njim, postupati narocito na izborima. Samo da je vise pravih i postenih ljudi koji ce da zagrizu i prihvate se nezahvalnog posla politike, bez obzira na podrsku EU Kurte i Murte, te u skladu sa stavovima koje iznesoste u tekstu, krenu jednu sasvim novu , zdravu i jedino mogucu pricu za sav ovbaj sludjeni svet koji se nesnalazi u svim zaludjivanjima kojima ga truju godinama.
Kako sve to odraditi do izbora? Kako obnarodovati vase pismo i utuviti ga sto vecem auditorijumu? Kako nesto uciniti STO PRE da ponovo ne bude kasno, pa da jos jedan mandat dopustimo unistavanje i katastrofalne, nepopravljive eksperimente EU prpoagatora?
Smislita nesto ali brzo ,inace....!!!!!!!
Препоруке:
21
0
24
субота, 25 јун 2011 21:08
sergios
Na stranu rudno bogatstvo,nastavak politike raspada i dalje posledice eventualnog priznanja nezavisnosti Kosova-otvorene izdaje. Kosovo prevashodno ima duhovno-psiholosku dimenziju.Na kosovskom mitu izgradjen je generacijski san svesrpskog vaskrsa.Sa okupiranim Kosovom mi smo narod koji ocekuje priliku da ispravi istorijsku nepravdu.Pravno priznanje situacije na terenu(izdaja)rusi temelje srpske nacionalne svesti i identiteta i cini nas narodom gubitnika i otvara vrata za neke nove narode: Vojvodjane,Sumadince,Krajisnike i druge.
Kosovo pripada Srbima,ali ne svima vec onim koji znaju kojem se carstvu valja privoleti.Koliko nas je takvih?
Препоруке:
20
0
25
субота, 25 јун 2011 22:42
Jos jedan "tribalac"
Plasim se da granice manevarskog prostora rezimskog spinovanja nisu ni blizu kraja. Uvek se tu moze naci neki cinovnicic EU koji ce da tupi da nemci nisu tako mislili i da se tako nadje na svim naslovnim stranama domacih novina. Kad to propadne rezim moze da se okrene prici da priznanjem Kosova zapravo sprecavamo secesiju drugih delova Srbije. Budimo realni, doba 6. flote i 2000 aviona davno je proslo. Zapad ima ogroman broj poluga da srusi Srbiju bez ijednog vojnika. Bez domacih banaka mogu sa kursem evra da rade sta hoce, Srbija iz svog budzeta servisira svako separatisticko udruzenje manjina koja su i iznad zakona, zemlja je pred bankrotom a dobar deo poljoprivrede je u rukama stranaca. Medjunarodni polozaj Srbije, a to osecamo svi cak podsvesno i zuti glasaci je takav da se postojanje Srbije tolerise sve dok zastupa ratne ciljeve NATO-a. Nijedna strana zemlja ne bi usla u rat zbog Srbije a malo koji pripadnik nase armije bi pucao na neprijatelja i izlozio se izrucenju.
Препоруке:
21
0
26
субота, 25 јун 2011 23:20
Petko Cancar
Svabe me nimalo ne iznenadise, ovo se znalo od pocetka, a nije znao zaista neko ko je u delirijumu ludila ili krajnje naivni.To nam inace misle svi Tadicevi prijatelji, bolje receno gazde.Isto tako me nece iznenaditi ni DEMOKRATSKO odceplenje ilinsamoopredelenje Vojvodine i Raske.Ono sto me istinski brine, je nikad veca podeljenost srbskog naroda, a secajuci se Lord Ovena koji rece, A NA KRAJU CEMO SRBE NA SRBE.od 45 na ocigled nasih otaca i dedova se vrsi unistavanje i komadanje Srbije uz ucesce nasih svesrdnu pomoc nasih predaka u ime VISIH CILJEVA da se decentralizuje Srbia.Kvinsliski rezimi od devedesetih, zasijani korov rodio kao nikad.Trulo sve u drzavi Danskoj, Skolstvo, mediji, sudstvo,SPC, odbana, unutrasnji poslovi.Svoji ljudi postavljeni svuda gde treba.Srbija vise nije srbska zemlja nego gradjana Srbije.Odakle poceti? Za cupanje korova potrebna je revolucija, a to je upravo ono za sta Tadicevo drustvo navija.SRBI NA SRBE??? A kako drugacije???
Препоруке:
20
0
27
субота, 25 јун 2011 23:29
Petar Trninić
Upravo sada kada se slažu karte svetskih imperija za 21.vek,mi Srbi smo od naših vekovnih neprijatelja upozoreni na vreme što oni misle.
Kad je u pitanju Srbija bojim se da mi tu više nemamo veliki manevarski prostor.Čak i oni koji su nam naklonjeni kao Rusija smatraju, da je za Srbiju jedina budućnost u EU.Kriza u Grčkoj je i poslednjim slepcima valjda otvorila oči da u EU postoje pravila, koja nameću moćnije i bogatije države.A najveća moć je koncetrisana u rukama Nemačke.Realno govoreći Srbija će ući u EU samo pod uvetima koji oni propišu ili su vrata zatvorena.Na političkoj sceni u Srbiji nisam primetio ni jednu stranku koja je neki relevantni faktor, a da je protivnik ulaska u EU.Na nekom referendumu bi se možda i dogodilo da većina državljana Srbije bude protiv EU,ali takav referendum ne bi prošao ni u samim državama osnivačima EU(recimo Holandiji).Vreme koje je pred nama će pokazati da li smo spremni pogaziti dostojanstvo i biti članovi kluba gdje vam i nisu nešto naklonjeni.
Препоруке:
19
0
28
недеља, 26 јун 2011 10:47
s.p.Lajković
Istine radi DS i SNS koji žele u EU,kao i svi oni koji su ili trenutno nisu na vlasti, to žele samo zbog novca i ni zbog čega drugog .Taj novac(fondove )su smislili EU birokrate ne bi li sebe mogli da večito "podmazuju" .
Problem za narod je taj što će taj novac videti samo vladajuće strukture i strani biznismeni. Taj novac narod neće ni videti ni osetiti,zato narodu tj.glasačima treba da je svejedno u najgorem slučaju, ili da bude strogo protiv ulaska u tako mamutsku mafijašku organizaciju ,zato što će od Evrope dobiti samo silne ZABRANE dok će novac završiti kod bt,djel,tn i sličnih ...a Zabrane služe da bi držale stanovnike pod kontrolom. Nemoguće je krasti u pravoj demokratiji,a ovo što caruje u Evropi veze nema sa demokratijom,suviše je zabrana sa jedne i suviše je besmislenih i neprirodnih "sloboda" sa druge strane...A alternativa ili EU ili TR koju nameće vladajuća struktura,srušiće se kao kula od karata kada na izborima pobede snage koje su protiv ulaska u EU.
Препоруке:
17
0
29
недеља, 26 јун 2011 17:22
Markan
postavlja se sustinsko pitanje i teska dilema, koja je alternativa Evropi. Gde to moze Srbija da udje sem u EU. Ako ostane da kazem samostalna, ovako mala i vojno ekonomski slaba bice okruzena NATO i EU zemljama, kao ostrvo u moru.
Ako ostane sama postace izolovana i jos slabija,okruzena dokazanim neprijateljima ostace samo pomen nekadasnje Srbije, svi oni kao clanovi mocne zajednice imace nacin da se izivljavaju nad njom. Neki i da se osvecuju.
Koja je perspektiva Srbije ako ostane izvan EU. Mozda priklanjanje Turskoj? Ulazak u EU je los razvoj dogadjaja, ali ne vidim nijednu drugu alternativu.
Situacija je izabrati lose ili jos losije resenje. Mojim se da niko nije slutio sta se Srbiji spremalo sve ove godine, a ona sama bila je zabavljena 'Srbovanjem' narocito sa strane Republike Srpske, koje je davalo dojam da Srbija nesto znaci. Buducnost je losa.
Препоруке:
1
14
30
недеља, 26 јун 2011 22:59
Владимир
Текст је одличан него ја се бојим да ће у кампањи бити довољно поново рећи: "сад не смемо да станемо, не смемо у деведесте, сад је пресудно, Европа нас чека" и сличне глупости и довољно глупандера ће гласати за њих. Свима препоручујем овај филм http://www.youtube.com/watch?v=Dx35KBZw-9w
Препоруке:
13
0
31
понедељак, 27 јун 2011 07:28
Bojan Todorović
Ama grešite g. Simetiću. Duboko i tragično grešite.
Približavanje Srbije ostalim evropskim državama je neminovno i definitivno.
Džaba podvriskujete.
Ne postoji nikakva alternativa koja bi se ponudila kao ozbiljna i prihvatljiva ( što nije dobro ),
To je nesporan tok stvari..
Kao i mirenje sa činjenicom da je Kosovo postalo nezavisno.
Naravno – druga je stvar koliko će Srbija sama sebi zla naneti inateći se sa svetom, zdravim razumom i tokovima istorije.
Niko ne spori da ćemo se možda godinama i godinama mrcvariti, da će nas sve to što ćemo pre ili kasnije učiniti u međuvremenu koštati stostruko ( zar to ne radimo poslednjih dvadeset godina ?)
Moguće je da ćemo biti neka nova Kuba u Evropi, ali suštinski i na duže staze – tok se neće promeniti – baš kao i na Kubi koja će posle smrti diktatora opet dočekati slobodu, baš kao Rusija posle propasti komunizma.
Sve ide svojim tokom, samo je razlika u ceni koju plaćaju pojedini, a zavisi od nivoa razuma, gde nismo baš neki...
Препоруке:
0
18
32
понедељак, 27 јун 2011 08:24
thinking maize
Прво, мала допуна аутору. Св. Николај жички и охридски рече: "Боже благодари моје пријатеље и моје непријатеље. Јер, непријатељи ми нису непријатељи, већ строги пријатељи!" и тако даље, као што већ знате! Зато хвала Немцима, нашим строгим пријатељима! Друго, неко у коментару рече: "А зашто су то Немци рекли?" Па да дам једно могуће објашњење: Ових дана тако прозивани Добрица Ћосић је за време свог мандата на челу државе 1992/93 имао неколико сјајних савезника, а и, руку на срце, Мајлан (баш тако, како изговарају Амери!) Панић није био последњи као мандатар! Један од тих саветника је био и наш познати германиста проф. Зоран Константиновић, који је у једном интервју објашњавао како је покушао, а по налогу Ћосићевом да ступи у контакт са Немцима, еда би некако загладио српско-немачке односе. Ћосић је врло исправно сматрао да је Немачка од свих великих сила Запада можда највише антисрпска, па је био ред, а по принципу "не може шут са рогатим", да ми некако решимо те односе...
Препоруке:
3
1
33
понедељак, 27 јун 2011 08:41
thinking maize@ наставак "гледе" Немаца
Тако је проф. Зоран Константиновић, по Ћосићевом налогу, ступио у контакт са Немцима са тезом: "Испословали сте независност Словеније и Хрватске, остварили Ваш утицај на Западном Балкану, па да ли можемо некако да усагласимо Ваше интересе, који су историјски и економски засновани, са српским, (тада!) етничким интересима!?" Отприлике ту поруку је послао Ћосић Немцима, тј. њиховом естаблишменту, посредовањем проф. Константиновића и његових веза. Немци нас нису удостојили одговора, али у опису целе ситуације (у поменутом интервју) проф. Константиновић је изрекао сјајно запажање "гледе" Немаца и њиховог начина у животу и политици: "Знате, Немци обожавају маршеве! Тада су најопаснији, када сви они ступају у корак!" У том смислу ову њихову поруку можемо и тако схватити, с тим што су они сада уместо Аустријских горских чета и СС дивизије "Принц Еуген", подунавских Шваба сада на нас послале НОВЕ СС "Вражије", "Ханџар" и "Скендербег" дивизије, коју чине унуци усташа, балија и балиста!
Препоруке:
5
3
34
понедељак, 27 јун 2011 08:58
thinking maize@ "гледе" Немаца, КРАЈ!
И као што су Немци током мартовских преговора 1943 нашли modus vivendi (за појединости консултујте др Сотировића!) са Титиним партизанима, тачније, тврдим идеолошким језгром Брозовог покрета (консултујте др Сотировића!), тако су сада постигли договор са "жутократама"! Ко не верује, нека се сети оног: "НАШИ НЕМАЧКИ ПРИЈАТЕЉИ!" Као што честити обични партизани a la Николетина Бурсаћ и ини о тим Титиним и Титића увеока (a la Владимир Велебит, Милован Ђилас и Коча Поповић, да наведем САМО Србе!) ДИЛОВИМА са НАЦИСТИМА нису имали појма, тако ни самоуправљачи, када су одлазили "трбухом за крухом" у Швабију нису исто имали појма о тим Брозовима ШЕМАМА, тако и ми сада НЕМАМО ПОЈМА о младалачким авантурама по Швабији и евентуалним договорима са BND и другим службама државе Германије највећег "петоктобарског сина"! У том смислу велико хвала немачкој љубави према маршевима! Просто, ИСТРЧАЛИ су се! А нама Србима, док НЕКО НЕ СТАВИ ПРСТ У ОКО, нема да се ОПАСУЉИМО! УЗМИМО се у ПАМЕТ!
Препоруке:
7
3
35
понедељак, 27 јун 2011 09:07
Jasna Simonović
Vladimir....vidim da se na mreži često preporučuje film Težina lanaca...Preporučujem vam tekst koji sam o tome napisala 12.maja 2011...
Препоруке:
1
1
36
понедељак, 27 јун 2011 16:07
Peter RV@ Petar Trninić
Nazalost, tako je. Treba ipak dodat da je nas ograniceni 'manevarski prostor' bio nametnut od vladajuce klike, potpomogutom, obilato, od nase bezprizorne opozicije koja je ucestvovala aktivno da se stvori ova evropska 'self-hipnoza'.
Naravno da se moze zivjet, itekako, 'izvan' Evrope (koja je usrecila Grcku, Irsku, Portugal i sada Spaniju), ali objasni ti ovo Kostunici, na primjer.
Vec i Rusi dizu ruke od nas, umoreni od naseg hohstapleraja, vladino-opozicijonog. Kad si odlucan da ides u djubre, ko moze da ti to sprijeci?
Препоруке:
5
0
37
среда, 06 јул 2011 15:21
marlon
problem sa nasim narodom je u potiskivanim secanjima. znamo dobro ko su istorijski neprijatelji srbije te je prica o novom svetu gde net i biznis brisu granice za malu decu. metafizika danasnje srpske politicke scene se ogleda u tome da sve stranke rade za tudje interese. nemamo nijednu partiju koja je tu da svojim angazmanom stiti nacionalne interese. poruka iz bundestaga je poruka moci da se pokaze ko je gazda i gde mora da se veze konj ako zelimo da budemo i dalje miroljubivo i licemerno jahani kao do sad sto smo u poslednjih 10 godina. ono sto germani znaju ali se prave anglosaksonci, to je, da je srpski konj najnezgodniji kad je najmirniji kao danas sto je. zato sami provociraju ovakvim i slicnim potezima nase divljanje da bi uradili ono sto cak ni milosevic nije hteo da potpise a to je nesmetan ulazak i boravak stranih vojnih trupa u srbiji. to je inace i zelja ovdasnjih mocnika na vlasti cime bi zaokruzili krug ekonomskog ubistva srbije i stavili tacku kao sic presidenti iste.
Citat je iz brosure Vojno politicke biblioteke-Poraz hitlerizma.
p.s.
Такође ме је ова вест јако обрадовала, приметио сам да се мења став и код оног дела грађана наше земље који су из најбољих мотива веровали да Србија треба да уђе у ЕУ (иако је пут у пакао поплочан добрим намерама). Искрено се надам да је почело буђење Србије и да ће грађани и аминовати једну нову политику на изборима.
p.p.s
Шта ли се крије иза овог потеза Немачке, јер из њихове перспективе, то им може донети само нове проблеме и руши власт коју граде десет година и за коју су бацили милионе евра/марака да би била постављена на првом месту? Евидентно је да нас никако не би пустили у ЕУ, камоли са Косовом у саставу, али за њихове планове у Србији тј. ово је поприличан ударац. Да су опет дали шаргарепу успели би да поставе нову ''про-српску'' и ''про-европску'' владу. Тома или Бора исто му дође. Плашим се да се не спрема нешто велико, толико погубно за Србију да им је свеједено ко је на валсти и какав је став јавног мњења!
Pridruzujem se pozdravu- Danke Deutschland.
Ако Срби подрже овакву политику на следећим изборима, знаћу да се већи део нашег народа претворио у гимизавце, без имало части и достојанства, који је спреман да прода све зарад удељене милостиње, при чему није вољан ни способан да своју егзистенцију обезбеди пристојним радом.
Poželimo da nam švabo i dalje ostane tradicionalni neprijatelj, jer njihova postojanost je korisnija od varljivih "prijateljstava" iz EU.
Оно што ова влада може да уради је да настоји некако да замени Косово за Републику Српску, уз гаранције екстериторијалности српских светиња на Косову, попут Свете Горе у Грчкој.
Али то не може никако да се постигне непрестаним трубљењем "ЕУ нема алтернативу", јер земља која јасно ставља до знања да нема алтернативу нема никакву преговарачку позицију. И на крају крајева, КАКО СМЕ државни врх неке земље да нема алтернативу по било ком питању? Ви бар знате како то иде на западу. Кад би ја овде (на западу) свом послодавцу рекао да моје решење пројекта нема алтернативу, избацио би ме са посла моментално.
Где је план "Б"?
`ајмо мало сељачки. Шта ми(они то већ су задужили-изнајмили) добијамо да би седели у том друштву. Изнајмљене лаковане ципеле, са шпилхозницама-обавезно, које нас убијају, фрак који нам не стоји и стеже нас, за смокинг нам требају цигаре, а за цилиндар мислимо да је део за ауто. Чак и да седнемо натронтани са том опремом на себи, постоји већи проблем, а то је шутирање испод стола. Шта чинити?Па ништа,само схватити да на неком мора да се преломи и да свим силама треба почети вадити потонулу лађу из мора.
П.С.
Шта мислите зашто их зову земље P.I.G.S.-а?
Epilog: Egzaltirana masa saznavši šta im se sprema golim rukama vrši linč nad glasnikom i u miru ulazi pod "tuševe".
Tužna je istina da smo bliži ovom samouništavajućem scenariju, jer je paukova mreža (mediji, NVO, političari, tajkuni, zombi masa, estradne zvezde) upletena toliko gusto da se ne možemo izvući iz nje i da se samo čeka trenutak da otrov okonča funkcionisanje našeg organizma.
"непријатеља" - како хоћете - мислим на Немце?
Тешко лонцу, чекајући из села зачина - опет народна мудрост. Јадна је држава, чији се властодршци надају, да ће им други решити проблеме, а које сами нису у стању да реше. Тужно је гледати Тангеристе - танге део женског доњег веша - на који начин се додворавају и увлаче свима, па и шалтерским службеницима у Бриселу.
Хвала Немцима за искреност, и немојмо се касније изговарати да нисмо знали. Ако нисмо од јуче, почнимо припрему од данас за решење српског питања.
Клатно не може у бесконачност ићи само на једну страну, стога спремно морамо дочекати промену смера, а истовремено радити да се то што пре догоди. Уколико има - а знамо има - некко да нам у томе помогне утолико боље.
Samo ne znam u kom su odnosu nemački Bundestag i američki Kongres...(Može veliko slovo meni za ljubav!?)...I ko garantuje da će Srbija čak i ako bi priznala Kosovo (što je nemoguće) biti priznata nezavisna država EU...Ma ajte molim vas, ne može se večito biti deca...
Kako sve to odraditi do izbora? Kako obnarodovati vase pismo i utuviti ga sto vecem auditorijumu? Kako nesto uciniti STO PRE da ponovo ne bude kasno, pa da jos jedan mandat dopustimo unistavanje i katastrofalne, nepopravljive eksperimente EU prpoagatora?
Smislita nesto ali brzo ,inace....!!!!!!!
Kosovo pripada Srbima,ali ne svima vec onim koji znaju kojem se carstvu valja privoleti.Koliko nas je takvih?
Kad je u pitanju Srbija bojim se da mi tu više nemamo veliki manevarski prostor.Čak i oni koji su nam naklonjeni kao Rusija smatraju, da je za Srbiju jedina budućnost u EU.Kriza u Grčkoj je i poslednjim slepcima valjda otvorila oči da u EU postoje pravila, koja nameću moćnije i bogatije države.A najveća moć je koncetrisana u rukama Nemačke.Realno govoreći Srbija će ući u EU samo pod uvetima koji oni propišu ili su vrata zatvorena.Na političkoj sceni u Srbiji nisam primetio ni jednu stranku koja je neki relevantni faktor, a da je protivnik ulaska u EU.Na nekom referendumu bi se možda i dogodilo da većina državljana Srbije bude protiv EU,ali takav referendum ne bi prošao ni u samim državama osnivačima EU(recimo Holandiji).Vreme koje je pred nama će pokazati da li smo spremni pogaziti dostojanstvo i biti članovi kluba gdje vam i nisu nešto naklonjeni.
Problem za narod je taj što će taj novac videti samo vladajuće strukture i strani biznismeni. Taj novac narod neće ni videti ni osetiti,zato narodu tj.glasačima treba da je svejedno u najgorem slučaju, ili da bude strogo protiv ulaska u tako mamutsku mafijašku organizaciju ,zato što će od Evrope dobiti samo silne ZABRANE dok će novac završiti kod bt,djel,tn i sličnih ...a Zabrane služe da bi držale stanovnike pod kontrolom. Nemoguće je krasti u pravoj demokratiji,a ovo što caruje u Evropi veze nema sa demokratijom,suviše je zabrana sa jedne i suviše je besmislenih i neprirodnih "sloboda" sa druge strane...A alternativa ili EU ili TR koju nameće vladajuća struktura,srušiće se kao kula od karata kada na izborima pobede snage koje su protiv ulaska u EU.
Ako ostane sama postace izolovana i jos slabija,okruzena dokazanim neprijateljima ostace samo pomen nekadasnje Srbije, svi oni kao clanovi mocne zajednice imace nacin da se izivljavaju nad njom. Neki i da se osvecuju.
Koja je perspektiva Srbije ako ostane izvan EU. Mozda priklanjanje Turskoj? Ulazak u EU je los razvoj dogadjaja, ali ne vidim nijednu drugu alternativu.
Situacija je izabrati lose ili jos losije resenje. Mojim se da niko nije slutio sta se Srbiji spremalo sve ove godine, a ona sama bila je zabavljena 'Srbovanjem' narocito sa strane Republike Srpske, koje je davalo dojam da Srbija nesto znaci. Buducnost je losa.
Približavanje Srbije ostalim evropskim državama je neminovno i definitivno.
Džaba podvriskujete.
Ne postoji nikakva alternativa koja bi se ponudila kao ozbiljna i prihvatljiva ( što nije dobro ),
To je nesporan tok stvari..
Kao i mirenje sa činjenicom da je Kosovo postalo nezavisno.
Naravno – druga je stvar koliko će Srbija sama sebi zla naneti inateći se sa svetom, zdravim razumom i tokovima istorije.
Niko ne spori da ćemo se možda godinama i godinama mrcvariti, da će nas sve to što ćemo pre ili kasnije učiniti u međuvremenu koštati stostruko ( zar to ne radimo poslednjih dvadeset godina ?)
Moguće je da ćemo biti neka nova Kuba u Evropi, ali suštinski i na duže staze – tok se neće promeniti – baš kao i na Kubi koja će posle smrti diktatora opet dočekati slobodu, baš kao Rusija posle propasti komunizma.
Sve ide svojim tokom, samo je razlika u ceni koju plaćaju pojedini, a zavisi od nivoa razuma, gde nismo baš neki...
Naravno da se moze zivjet, itekako, 'izvan' Evrope (koja je usrecila Grcku, Irsku, Portugal i sada Spaniju), ali objasni ti ovo Kostunici, na primjer.
Vec i Rusi dizu ruke od nas, umoreni od naseg hohstapleraja, vladino-opozicijonog. Kad si odlucan da ides u djubre, ko moze da ti to sprijeci?