Mokova priča je priča za malu djecu. Radi se o osveti propalog katoličkog carstava AU prema Jugoslaviji, a u produžetku ciljana osveta išla je prema Srbima, to isto važi i za Njemačku. Priznanje secesije izazvalo je krvavo nasilje i milijunske izbjeglice u čemu je austrija vrlo pristrasno učestvovala. Sada traže opravdanje i relativizuju svoju odgovornost.
Preporuke:
115
5
2
četvrtak, 30 jun 2011 10:52
Lovro
Trice i kučine,,,,trla baba lan,,,!
Iako bi velikosrpskim ideolozima odgovarala neka drugačija priča, ipak je vascijeloj planeti jasno zašto i kako se raspala Jugoslavija.
Velikosrpska ideologija i velikosrpski projekat stvaranja VELIKE SRBIJE (bez nesrba) je jedini i glavni krivac razvoja događaja 90-ih godina!
Preporuke:
7
160
3
četvrtak, 30 jun 2011 11:15
thinking maize
Elem, da citiram pogled DRUGOG DELA K und K dueta na Versajska i srodna mirovna rešenja "glede" rezultata 1-og Svetskog Rata. Citiram po sećanju odlomak iz "Istorije Mađara", grupe autora, prevedene na srpski i objavljene od preduzeća "Clio": "Po Trijanonskom mirovnom ugovoru rumunske trupe su ušle u Budimpeštu i zadržale se tamo kao okupatori tri meseca 1918/19 godine. U kolektivnom sećanju mađarskog naroda ta epizoda se može meriti samo sa mongolskom najezdom 1241-ve godine i katastrofom kod Mohača 1526-te godine." Znači za Mađare crnji su bili Rumuni tri meseca 1918/19 g., nego Sovjeti koji pod svojom čizmom držahu Mađarsku skoro pola veka! Prema tome, braćo Srbi, drugi put kada nas pogleda Bog i osmehne nam se sreća junačka, SAMO i JEDINO STARI ZAVET! Samo onako, kako nam zapoveda vladika Rade u "Gorskom vijencu"! Nikako kao što učinje onaj kukavac Aleksandar Karađorđević!
Preporuke:
59
4
4
četvrtak, 30 jun 2011 11:26
ecc
Austrijska politika prema Srbiji nije se promenila poslednjih 3 veka, samo poprima razlicite forme u zavisnosti od geopolitickih prilika i odnosa snaga u Evropi (Albert Roan i likom i delom oličava tu atavističku mržnju prema Srbima i Srbiji). Njena politika prema Srbiji nije određena samo "osvetom propalog AU carstva" u I sv. ratu kako je neko primetio, već viševekovnom agresivnom politikom Vatikana prema pravoslavnim prostorima na Balkanu i Evropi. Poznato je ko je oduvek činio i danas čini "Papine divizije" u tom ratu - Germani.
Otuda, zar je potrebno objašnjavati ko je glavni spoljni rušitelj Jugoslavije i ko je prvi unilateralno uveo sankcije protiv Srbije (Nemačka) pa potom priznao Sloveniju unilateralno (Nemačka), pa onda ucenio (usvajanjem Mastrihta) ostatak EZ da ga sledi u tom nepočinstvu koje je uzrokovalo stotine hiljada žrtava i devastiranje nekada snažne zemlje.
Srbi u dobi iznad 70 g imaju izraz za krajnji antagonizam: "Mrzim ga k'o Nemca!"
I to nešto govori
Preporuke:
56
2
5
četvrtak, 30 jun 2011 12:16
Simić Manojlo
Upućeniji i veći vizionar od austrijskih političara
koji bi sada da peru ruke,bio je Edvard Kardelj.
On je, nekako neposredno nakon Ustava 1974.god.,
u Intervjuu sa Savom Dautovićem iz NIN-a,smijući
se grohotom, izjavio da će u slučaju raspada SFRJ,
Slovenija i Hrvatska kao katoličke zemlje, na"zapad"
a ostali- "tamo".Religiozni rascjepi, koliko god
se gurali na marginu, bili su i ostali glavni razlog, i ne samo na Balkanu.
Razlozi da su Bugarska i Rumunija, danas na"zapadu"
čisto su militarističke prirode,i mogu da se objasn
potrebom "zapada",čija suština ima religiozne
motive i paničan strah, da okruži Rusiju, i ujedno
je odvoji fizički i geografski od Srbije koju oni
smatraju, bez obzira na količinu puzanja "žutih"
beogradskih Vlasti,najbližim ruskim saveznikom,a Srbe,malim Rusima.
Pa, kad je bilo drugačije?
Suština je uvijek ista, a mijenjaju se samo pojavni
oblici, forme, i oni koji povlače konce iza scene.
Srbija nema političare koji bi znali i mogli da
se postae
Preporuke:
61
3
6
četvrtak, 30 jun 2011 12:17
Ala@Lovro
Stvorena je VELIKA HRVATSKA,sto i jeste bio cilj tj.obnova Rimskog carstva(History Chanel 29.VI cca., 22h).
Beograd je PETI PUT bombardovan od istih drzava Nemacka,Britanija,SAD....
Inace,drzave nastale na genocidu,Hrvatska proistekla iz genocidne matrice NDH,ponovljene u gradjanskim ratovima 1990-ih,su pravno nistavne.
Cinjenice,totalno brisanje Srba iz Hrvatske(cca.,
3 %),ocitiji je dokaz od Vasih razmisljanja.
Ko je poklao i proterao Srbe iz Dubrovnika,Splita,Knina,Siska,Osijeka...?
Hrvatska(NDH) imala je 26 logora smrti i bezbroj jama i skrapa za nesrecne hiljade Srba.
Kraj svakog druma,zeleznicke postaje,treba postaviti spomen na sve malisane umrle tokom transporta i bacene ko zna gde.
No,ko drugome jamu kopa-i Hrvati izumiru.Mada je metodologija popisa nesto drugacija,za 10 godina manje ih je oko 100.000.
Niste hteli Srbe.O.K.Budete dobili Albance.
Preporuke:
79
3
7
četvrtak, 30 jun 2011 12:48
Svetlana
@ecc
Kažete da postoji izreka po kojoj mrzimo Nemce!
A koga to Srbi ne mrze??
Preporuke:
8
102
8
četvrtak, 30 jun 2011 12:54
Dule
Još je Karađorđe rekao da će "reći popovima da stave u knjige i da odsad pa doveka čitaju po crkvama da se Nemcima ne veruje".
Preporuke:
54
3
9
četvrtak, 30 jun 2011 13:14
Nn
Ovako napisan tekst je spisak gnusnih laži. Raspad i uništenje SFRJ je smišljeno sedamdesetih godina prošlog veka u Americi.
Preporuke:
29
7
10
četvrtak, 30 jun 2011 13:20
Simić Manojlo
Da li je Svetlana ikad rekla nešto, osim najtvrđih
budalašćina?
Preporuke:
50
6
11
četvrtak, 30 jun 2011 13:25
thinking maize
Javila nam se Ceca, drugosrpkinjica! Ako, ako..., a jel se to javljate što Vaša Nataška IPAK ostade na čelu REKOM-a?! Pa se ponadaste da će opet da krene "zlatna kiša"?! Što jes, jes, Nataška je baš GARANT za "poštenje" "drugosrbijanaca"!? Istina to Vaše "poštenje" mora da bude STALNO "podmazivano"! Isuše se pljuvačne žlezde, nije to lak POSAO!? Stvarno Vam nije lako, toliko pljujete Srbe, Vi BIVŠI Srbi, da to stvarno postaje zamorno!? No, kada Vas slušam, tako EU-ropske, sve se nešto prisećam stare Grčke, kao evropske kolevke i njene mitologije!? Posebno se prisećam 12 Heraklovih podviga, a naročito onog o ČIŠĆENjU Augijevih štala!? Znate ono, kada Herakle SKRENE tokove dveju reka, eda bi OČISTIO SVO ĐUBRE iz Augijevih štala!? Zanimljive asocijacije se javljaju kada se proučava to ZAJEDNIČKO evropsko NASLEĐE!?
Preporuke:
52
4
12
četvrtak, 30 jun 2011 13:46
Coca
Poštovani Thinking maize!
Slažem se sa Vama gotovo u svemu, i sa posebnom
radošću i pažnjom čitam šta pišete.
U razgovou često spominjem opremu koju merkamo po
svetu kao reparaciju posle naše velike pobede,
tu sam, za sada šalu, od Vas naučio.
Molim Vas, da ako hoćete,
naučite i Vi od mene nešto.
Nije dobro nikada, pa ni u šali, pomisliti
kako nas Hristos uči nečemu štetnom po nas.
Raѕumem i vašu oštru reakciju na ovaj tekst.
Razumem i starozavetno zub za zub.
Ali ne razumem, nadam se pogrešan utisak,
da nam valja uzeti stvari samo u svoje ruke,
da nam tu Njegova pomoć i pokroviteljstvo ne trebaju, kad ponovo budemo jaki.
Pa mi ni pobediti belosvetsku nepravdu i silu bez
Božije pomoći ne možemo. A tek će nam u slavi
Hristova pomoć trebati! Iskreni pozdrav
Iskren pozdrav.
Preporuke:
21
7
13
četvrtak, 30 jun 2011 14:08
Marko Gay
@ ecc
"Otuda, zar je potrebno objašnjavati ko je glavni spoljni rušitelj Jugoslavije."
Potrebno je, jer Nemacka nije nezavisna zemlja.
Preporuke:
28
5
14
četvrtak, 30 jun 2011 14:10
thinking maize@ Coci
Poštovana Coco, rekoh: "Prema tome, braćo Srbi (dodajem i "sestre Srpkinje"!), drugi put kada nas pogleda Bog i osmehne nam se sreća junačka, SAMO i JEDINO STARI ZAVET!" Znači, PRVO da nas POGLEDA Dragi i Višnji Bog, a to ako sledimo I NjEGOVE Zapovesti iz Starog Zaveta, pa TEK ONDA dolazi naše sposobnosti, sa "srećom junačkom"! Jer, da podsetim, mi Srbi smo se OTPADILI i od Novog i od Starog Zaveta, pa LUTAMO kao GUSKE u MAGLI! A poznato je da PRE Novog "ide" Stari Zavet! Vrlo merim svoje reči, jer mislim da svaka treba da bude na svom mestu. Ko što reče veliki katolik Bela Hamvaš: "Ispravne misli treba da idu ispred ispravnih reči, a ove ispred ispravnih dela!" Ili kao što naši stari govorahu: "Ako Bog da!" Svako dobro!
Preporuke:
22
5
15
četvrtak, 30 jun 2011 14:16
montenegro
Pa dobro pitanje je Svetlana postavila!
Današnji (veliko) Srbi ne priznaju identitet najbližim susjedima Crnogorcima, Bošnjacima, Makednoncima, Hrvatima, te sve skupa podjednako tretiraju manje vrijednima.Na neke susjede su izvržili oružanu agresiju a nad nekima je čak i genocid počinjen!
O Bugarima, Albancima, Nemcima, Francuzima ili Amerima da ne govorimo!
Dobro bi bilo postaviti pitanje :Ko u stvari (takve) Srbe voli??
Preporuke:
6
73
16
četvrtak, 30 jun 2011 14:25
Žika S. Tadić
@Lovro
kakve besmislice...ali, stvarno!
Preporuke:
32
3
17
četvrtak, 30 jun 2011 15:09
Drazen, Niksic
@ Lovro, da je u Beogradu sjedio Mahatma Gandi, a ne SM Hrv i Slo bi srusile SFRJ. Pa i danas posle toliko godina, ako hoces nekog da najvise uvrijedis u Hrvatskoj, kazes mu da je jugonostalgicar.
Kazem Hrv i Slo, a mislim na USA i njene satelite u EU.
Preporuke:
41
3
18
četvrtak, 30 jun 2011 15:10
vlks
@montenegro
Od država naklonjeniji smo Rusiji, Grčkoj, Španiji, Rumuniji, Slovačkoj, Kipru, Ukrajini, Kini, Brazilu...
Preporuke:
43
5
19
četvrtak, 30 jun 2011 15:10
nepristrasna vaga
@thinking maize
To da dobro merite svoje reče nekima od komentatora je naročito dobro poznato jer su osetili na sopstvenom primeru! Hvala!
Preporuke:
10
6
20
četvrtak, 30 jun 2011 15:36
Šta bi rekao Dragoš na to
Sve to jeste tačno, šta su nam radili Austrijanci.
Ali,da se prisetimo šta je pričao pok.Kalajić.
O vezama Srbije i Austrije,u vreme Obrenovića.
Pa je knjaz-kralj Milan bio kupio četvrtinu Pratera, na 100 godina, to je moglo da se produđž 70-ih godina prošlog veka li vlasti SFRJ nisu htele.
Gde su išli sprski intelektualci?U Beč.
Predić, Paja Jovanović, Njegoš, Branko, Đura Daničić, Vuk.
Srpski studenti besplatnostudirali.
Onda, kralj petar divljački ubije Aleksandra Obrenovića i okrene leđa Vieni.
Pa posle ubistvo Ferdinanda.
Ostalo je istorija.
Ne mogu da potvrdim jer ne znam ali Kalajić je jednom davno rekao da je kralj petar namerno sve uradio da bi Srbija bila zgažena, da je to zadatak dobijen od mentora. Kao danas tadić. I ubostvo F i odbijanje istrage.
To što je prešao Albaniju s vojskom, pa šta? Da nije uradio šta jeste, ne bi ni bilo ni rata ni prelaza Albanije.
Tako tvrdio Dragoš, a ja ne znam. Ali, kad se slože kockice...
Preporuke:
15
8
21
četvrtak, 30 jun 2011 15:57
SM
@VLKS
Nije Vas Montenegrin razumeo,malo mu pojasni stvar.
Preporuke:
15
3
22
četvrtak, 30 jun 2011 16:13
thinking maize@ nepristrasna vaga
Prema svecu i tropar!
Preporuke:
12
1
23
četvrtak, 30 jun 2011 16:32
Dejan
@ montenegro
Nije pitanje priznanja identiteta, nego što u Crnogorci, Bošnjaci i slični svoj identitet definišu animozitetom prema Srbima.
Svi znamo kakav progon kriminalni režim Titovih pionira iz Titograda (pardon Podgorice) sprovodi nad svojim stanovništvom koje se oseća kao Srbi.
Posle 2. sv. rata su u Makedoniji silom menjana imena iz srpskih u ova današnja bugarska.
Bošnjaci su mahom nastali prelaskom Srba i Hrvata u islam.
To su činjenice, u Jugoslaviji se vodila politika fragmentacije i isticanja različitosti, umesto da su se isticale sličnosti, koje su mnogo veće.
Rezultat takve politike je raspad Jugoslavije.
Preporuke:
34
2
24
četvrtak, 30 jun 2011 17:45
jezivi
Da se nije raspao SSSR ne bi se raspala ni Jugoslavija.
Septembra 1991. godine, Jeljcin rasturi SSSR, a nakon toga su usledila priznanja republika SFRJ.
Istorija pokazuje, uvek kad je Rusija bila u problemu, Srbi na Balkanu su to plaćali životima.
Preporuke:
22
2
25
četvrtak, 30 jun 2011 17:51
Bojan
Mrki, jel to ponestalo serija? :)
Preporuke:
2
2
26
četvrtak, 30 jun 2011 18:00
Đorđija
Pij zemljo srpska
O grudo sveta,
zemljo predaka srpskih i moja!
Ti ne bi bila ni pitoma tako,
da nije naših suza, krvi i znoja.
Pij zemljo srpska,
napajaj se krvlju miliona svojih
palih na braniku veličine davne,
ispijaj čaše sudbine svoje,
gorke, ali slavne!
O večna grudo !
Ti što nikad nisi stenjala od bola,
jer si uvek bila od dželata jača.
Ima li šta drugo što sramotu pere
sem borbe i mača!
Preporuke:
17
2
27
četvrtak, 30 jun 2011 18:01
Đorđije
O svom poreklu Hrvati nerado govore. Doduše, na prvi pogled. Međutim, oni su zbog urođenog oportunizma na svojoj siromašnoj „povijesti“ ostavili širom otvorene kapije, kako bi svoje poreklo mogli vezivati čas za Romane, čas za Germane, a koji put i za Slavene. Jedan „slikovit primjer“, kako bi to oni sami rekli, vidi se iz slučaja sa hrvatskom „poviješću“, koju je hrvatska vlada propisala kao udžbenik za školsku 1941/42. godinu. U ovoj „povijesti“ zastupljena je gotska teorija o hrvatskom poreklu. Već sledeće školske 1942/43. godine, ista ona ustaško-hrvatska vlada, koja ga je propisala, izdala je drugi, gde se o hrvatskom poreklu zastupa druga, iransko-kavkaska teorija. Da se sramota što pre preda zaboravu, vraćen je novac svakome kupcu onoga prvog udžbenika, koji ga je makar napola poderanog povratio.
Preporuke:
26
2
28
četvrtak, 30 jun 2011 18:02
Đorđije
Verni svome nestalnom mentalitetu, Hrvati su kroz celu svoju prošlost usporedo sa razvojem situacije menjali ne samo svoje uverenje, već i narodnost ako je to bilo potrebno. Ali, nešto u čemu su ostali konzekventni, to je bolest gusarenja po tuđim istorijskim baštinama i mana naturavanja svoga nepopularnog imena. Tako se sretamo sa jednim odlomkom iz novije hrvatske istorije („Hrvatski List“ od 14. IV. 1939.) gde se ovo priznanje izražava u rečenici: „Došavši Hu-ur-vathi zajedno sa Hunima u Evropu, zavladali su nad slavenskim starosjediocima, s kojima su se slili u jedan organizam, kojemu su dali svoje ime, iako su bili u manjini". Hrvati, dakle, po ovom svome priznanju dolaze u slavensko starosedelaštvo, koje je, dakako, moglo biti samo srpsko, pošto se za druge Slavene u ovom prostoru ne zna, i donose sobom svoje ime, sa kojim se to slavensko starosedelaštvo stolećima sukobljuje.
Preporuke:
26
2
29
četvrtak, 30 jun 2011 18:06
Đorđije
Kao što god postoji oprečnost o vlastitom poreklu među samim Hrvatima, (jer „suvremena hrvatska povijest“ u delu štampanom 15. IV. 1939. tvrdi, za razliku od dr. Lorkovića, da su Hrvati gotskog porekla), tako su različiti i datumi njihovog doseljenja unešeni u njihovoj „povijesti“. Tako je o dolasku zabeležio vizantijski car Konstantin Porfirogent, kako su se od „Bijelih Hrvata" odvojila petorica braće, među kojima i jedan po imenu Hrvat, te došli u Dalmaciju, gde su zatekli Avare („Hrvatski List“ od 15. IV. 1939.). Za ovu istorijsku tvrdnju izgleda nam da je Hrvatima primarni momenat bio zaposedanje Primorja. Međutim, vremenski je pozivanje na Porfirogenta dovelo u pitanje datum hrvatskog doseljenja, pošto je Porfirogent živeo, odnosno vladao od 912. do 959. godine.
Preporuke:
16
3
30
četvrtak, 30 jun 2011 18:07
Đorđije
Hrvatski istoričar Pavle Vitezović (1652. - 1714.) pomera ovaj datum doseljenja unazad i kaže da se onih petorica braće doselilo 640-te godine posle Hrista i da su se nastanili u gornjem primorju. Za razliku od Tadije Smičiklasa, koji hrvatsko ime izvodi iz pojma nekog brdskog junaštva, Vitezović kaže da ime Hrvata potiče od onoga među petoro braće, koji se zvao Hrvat. Novijoj hrvatskoj istoriji bilo je malo ono Vitezovićevo pomeranje hrvatskog doseljenja unazad, pa je ovo doseljenje pomerila još za daljnjih 100 godina unazad. („Hrvatski List“ od 14. IV. 1939). Ko zna, neće li se naći koji od Starčevićevih učenika koji će pronaći da su Hrvati doselili još u ledeno doba. Datum njihovog doseljenja na prvi pogled ne izgleda toliko važan, ali, njegovo je fiksiranje potrebno, kako bi ga usporedili sa Vitezovićevom tvrdnjom, da su Srbi 35 godina pre Hrista ratovali u Makedoniji sa Rimljanima, i naselili Malu Vlašku (Slavoniju).
Preporuke:
15
2
31
četvrtak, 30 jun 2011 18:09
Đorđije
Slavonski istoričar Matija Katančić (1750.-1825.), iako katolički sveštenik, ne smatra sve stanovnike katoličke vere na teritoriji koja je 1941.godine prozvana „Nezavisnom državom Hrvatskom“ Hrvatima. Naprotiv, on tvrdi, da su Dalmatinci, Bosanci i Slavonci iste etničke strukture kao i Srbi i da se ovi etnički u mnogome razlikuju od pravih Hrvata, a da je hrvatsko ime ovim krajevima jedino austrougarskim pritiskom nametnuto, mada se ovi narodi nikada nisu tako osećali. Govereći o čistoći jezika Katančić kaže: „Ali se bosansko-dalmatinsko i srpsko narječje odlikuje čistoćom i elegancijom“. O naturanju hrvatskoga imena Katančić piše. „Uvjerit ćeš se, najzad, da se hrvatsko ime u Dalmaciji, Bosni i Srbiji naročito propagiralo, ali se ilirski narodi u ovom predjelu nikada nijesu tim imenom nazivali". Stoga, kad govorimo o Hrvatima, imamo pred očima one Hrvate u uskoj Hrvatskoj, odakle su vekovima pokušavali da nature svoje ime bosanskim, slavonskim i dalmatinskim, pa čak i Srbima u Srbiji
Preporuke:
15
2
32
četvrtak, 30 jun 2011 18:11
Đorđije
Po toj pjesmi Staniša je, pošto se sa svojom pratnjom poturčio i sedam godina (vele protiv Bagdada) služio cara, dobio od njega pašaluk od Skadra do mora, i osim svojijeh pratilaca još i jednu tursku vojsku, da zavojšti na Crnu Goru. Njegov brat sretne ga kod Lješkopolja, potuče mu do noge vojsku i zarobi mnogo poturčenijeh Crnogoraca, Staniša pobjegne ka Skadru, ali kako ga Skadrani ne pustiše unutra, ode u selo Bušate, i po tome je, vele, njegova porodica dobila poznato prezime Bušatlije. Ele bilo ovako ili onako, tek ostaje kao pouzdano da se jedan sin Ivanov poturčio, i da se neki broj s njim poturčenijeh Crnogoraca vratio u domovinu, a nastanio se među svoje na starijem sjedištima i vremenom se namnožio.
Preporuke:
14
2
33
četvrtak, 30 jun 2011 20:01
Decko iz B.
Ne secam se dali je jos bilo za vreme rata u (Helmut Kohlovoj)Kohlaciju (takozvanu Hrvatsku) ili jeli su vec izbili ratna dejstva i u Bosni i Hercegovini. U to vreme Austrijska Stampa je bila jedna od vodecih Esalona, za satanizaciju Srba (kao i Nemacka i druge "Kulturne" Nacije)! Francuzi su imali veliki Vojni Kontingent (UN Slemova) u tim Ex-YU podrucijima. A Francuska Stampa iznervirana zbog ratne propagande Austrije, je pisala u to vreme, da ce "Austrija da se bori do posljednjeg Francuza protiv veliko Srpske, sovinisticke Politike". Kasnije i Francuzi poceli kao svi da se prave kao "Herrenmenschen".
Preporuke:
12
1
34
četvrtak, 30 jun 2011 21:10
Visarion
Lovro i Montenegrini?Gospode,s kim smo živeli tolike godine.I sad hoćemo u Europu?S njima!Oni nisu sami, oni su ti narodi.Celi.Ono nekoliko mogućih procenata u Hrvatskoj ne treba računati, onih tridesetpet i kusur posto u CGu išćeraće i crkvu će im ugasiti.Tako mi plaćamo avanturu što smo pristali na Jugu.Ono najgore što sa tim istim narodima hoćemo u Evropu.To je glavno pitanje.Ne Lovro.Lovro traži način da nastavi s lažima na kojima je načinjena Hrvatska.Mi smo ih porobili pa su se onii u Krajini oslobodili.To može da prođe u Austriji.Treba li trošiti reči šta je u stvari.
Komentatori koji misle srpski su sve ostalo rekli čak i učeni Triking Maize,koji malo previše drži do svojih znanja koja su impresivna ali ponekad zbog toga čovek poželi da kazuje tačno u metu.Inače je i on Srbin i te kakav.Veoma se radujem što sa mnogima isto mislim.To je znak da ima tema gde smo i mi jedinstveni.Ona dva tri suprotna primera samo dokazuju da nema žita bez kukolja.Lovro je kukolj sto posto.Tu žita nema
Preporuke:
21
2
35
četvrtak, 30 jun 2011 22:28
Ultravisitor
Alebrt Rohan, desna ruka naciste Kurta Valdhajma za vreme njegovog sluzbovanja kao GenSek UN-a. Inace, ceo nacisticki sistem medjunarodnih odnosa iz Drugog rata je prislikan na UN preko vodecih sila Zapada sa izuzetnom ulogom Izraela koji je kompromitovao milionske zrtve neduznih Jevreja.
Preporuke:
11
2
36
četvrtak, 30 jun 2011 22:32
Zdravko
Veliki je apsurd govoriti o nekim velikosrpskim korijenima sukoba u SFRJ a prenebregnuti jednu veliku činjenicu koju zatičemo u toj istoj SFRJ. Dakle, voljom komunističkih terorista koji su diktaturom proleterijata zagospodarili Jugoslavijom i njihovim igranjem crtanja republičkih granica stvorena je Velika Hrvatska. Da je tada bilo ikakvih Srba neko bi već ukazao na ovo nasinje, ali nije, svi Srbi su bili komunisti. Ostali Srbi su uništeni ili zaplašeni ili raseljeni. Hrvati su okupirali Istru sa Rijekom, Zadar sa zaleđem, grad Dubrovnik, teritorije koje nikada do tada ni u kojoj vazalskoj verziji nisu bili u sastavu Hrvatske. Više od 90% morske obale bivše SFRJ pripalo je toj i takvoj Hrvatskoj. Iz Istre su protjerali više od 350 000 Italijana uz stravične zločine i stratišta. Ta i takva nakazna i zločinačka tvorevina bila je tempirana bomba za budući raspad države. I evo za nagradu biće primljena u isto takvo zločinačku bratiju okupljenu oko Evropske unije. Sretno vam bilo i zbogom!
Preporuke:
19
2
37
četvrtak, 30 jun 2011 22:39
Ultravisitor
Da, umalo da zaboravim napisati, Albert Rohan je takodje i desna ruka Martija Ahtisarija u sastavljanju pisanog resenja za Kosovo. Austrijski nacista je do danas u borbi protiv slobode srpskog naroda. mi ih sve prepoznajemo i branicem ose. Boris Prosprski moze s njima pregovarati i udvarati im se. Kada Srbi osvoje vlast u Srbiji svaki ugovor sa nacistima ce biti ponisten a nacisticki saradnici osudjeni na kazne u skladu sa Ustavom i krivicnim zakonom Republike Srbije..
Preporuke:
14
1
38
četvrtak, 30 jun 2011 23:03
Simić Manojlo
& šta bi rekao Dragoš na to;
"Jednog dana u jednom društvu u Beču knez Petar
Karađorđević sreo se sa "gvozdenim nemačkim kancelarom" knezom Bizmarkom. I kada je u razgovoru neko u društvu pomenuo mogućnost povratka
dinastije Karađorđević na srpski presto,Bizmark je
rekao: To neće biti dok sam ja kancelar i dok bude
Nemačke, jer mi nećemo nikada zaboraviti da ste se
Vi borili protiv nas za Francusku".
"Politika",17.o8.1921.,povodom smrti Kralja Petra.
Bizmark je ustvari govorio o francusko-pruskom ratu
1870.g.kada se "Prens Kara"kako su ga zvale kolege u višoj vojnoj školi u Mecu, koju je završio 1867.g
u kojem se Petar Karađorđević veoma istakao svojom
hrabrošću, a u boju kod Vilerseksela bio ranjen, pa
Francuska nikad nije zaboravila tu krv prolivenu za
nju.( Ovo "nikad",trebalo bi shvatiti strogo uslovno
jer smo svedoci šta se kasnije događalo, a naročito
šta se danas događa).
Bečki đaci koje ste nabrojali, i danas su stvarna
srpska elita.
Za "zapad",mi smo mali Rusi.
Preporuke:
12
4
39
petak, 01 jul 2011 00:56
Komentarisite i Vranickog, ne samo Moka!
Komentarisu se samo stavovi Alojza Moka (za kog se oduvek znalo da je tvrdi "papista" i "habsburgovac", dakle revansista), ali niko da spomene Vranickog! Tadasnji kancelar mislio je drugacije - i nije bio jedini! I u Nemackoj su socijaldemokrati tada bili vrlo rezervisani prema separatizmu Slovenije i Hrvatske. Jedan Gras, inace Brantov "saborac", cak je bio skeptican u pogledu ujedinjenja dviju nemackih drzava, bio je pre za konfederaciju i polagano priblizavanje. Dakle, nisu svi Nemci i Austrijanci isti! Posleratni razvoj stvorio je u obema populacijama ljude tolerantnih shvatanja, nemojmo to zaboraviti. Jedan poznati autor (Mechterheimer) cak je verovao da Nemacka moze da postane "mirovna sila" (Friedensmacht)! Potencijal za to nesumnjivo je imala - sto je sve krenulo drugacije, u neku ruku je sticaj okolnosti. Da je umesto jednog Helmuta (Kola) bio onaj drugi (Smit), i da tolerantnog i principijelnog Vranickog nije potirao klerikalac Mok, i Balkan bi mozda izbegao krvoprolice.
Preporuke:
7
3
40
petak, 01 jul 2011 01:50
David Novaković
Posle prvog pasusa u tekstu jasno mi je bilo kud vodi ovo. Još jedan (ne)uspeli pokušaj da se Srbima pripiše krivica za raspad SFRJ. Sobzirom da su napravili čitav jedan sud u to ime, ovakvi ''propagand materijali'' uopšte ne treba da čude.
Preporuke:
12
1
41
petak, 01 jul 2011 11:15
Milorad Bogdanović
Oni Srbe mrze i kad bi pomoć od Srba tražili. Oni to i ne kriju. I mrziće nas dok i mi nebudemo kao oni, mržnjom potkovani.
Preporuke:
14
2
42
subota, 02 jul 2011 10:22
glad
jedan ceznjivi pogled mace na slaninu.
Preporuke:
1
1
43
subota, 02 jul 2011 14:36
Beli Orao
@Milorad Bogdanović. Nisam Vam dao ni plus ni minus. Tačno je da nas mrze, ali zar nije lepše da budemi prema njima ravnodušni. Po sistemu daleko im lepa kuća.
Ovi što nas guraju tamo samo nek nas guraju. Čak i ako odemo za mene to ne važi.
Iako bi velikosrpskim ideolozima odgovarala neka drugačija priča, ipak je vascijeloj planeti jasno zašto i kako se raspala Jugoslavija.
Velikosrpska ideologija i velikosrpski projekat stvaranja VELIKE SRBIJE (bez nesrba) je jedini i glavni krivac razvoja događaja 90-ih godina!
Otuda, zar je potrebno objašnjavati ko je glavni spoljni rušitelj Jugoslavije i ko je prvi unilateralno uveo sankcije protiv Srbije (Nemačka) pa potom priznao Sloveniju unilateralno (Nemačka), pa onda ucenio (usvajanjem Mastrihta) ostatak EZ da ga sledi u tom nepočinstvu koje je uzrokovalo stotine hiljada žrtava i devastiranje nekada snažne zemlje.
Srbi u dobi iznad 70 g imaju izraz za krajnji antagonizam: "Mrzim ga k'o Nemca!"
I to nešto govori
koji bi sada da peru ruke,bio je Edvard Kardelj.
On je, nekako neposredno nakon Ustava 1974.god.,
u Intervjuu sa Savom Dautovićem iz NIN-a,smijući
se grohotom, izjavio da će u slučaju raspada SFRJ,
Slovenija i Hrvatska kao katoličke zemlje, na"zapad"
a ostali- "tamo".Religiozni rascjepi, koliko god
se gurali na marginu, bili su i ostali glavni razlog, i ne samo na Balkanu.
Razlozi da su Bugarska i Rumunija, danas na"zapadu"
čisto su militarističke prirode,i mogu da se objasn
potrebom "zapada",čija suština ima religiozne
motive i paničan strah, da okruži Rusiju, i ujedno
je odvoji fizički i geografski od Srbije koju oni
smatraju, bez obzira na količinu puzanja "žutih"
beogradskih Vlasti,najbližim ruskim saveznikom,a Srbe,malim Rusima.
Pa, kad je bilo drugačije?
Suština je uvijek ista, a mijenjaju se samo pojavni
oblici, forme, i oni koji povlače konce iza scene.
Srbija nema političare koji bi znali i mogli da
se postae
Beograd je PETI PUT bombardovan od istih drzava Nemacka,Britanija,SAD....
Inace,drzave nastale na genocidu,Hrvatska proistekla iz genocidne matrice NDH,ponovljene u gradjanskim ratovima 1990-ih,su pravno nistavne.
Cinjenice,totalno brisanje Srba iz Hrvatske(cca.,
3 %),ocitiji je dokaz od Vasih razmisljanja.
Ko je poklao i proterao Srbe iz Dubrovnika,Splita,Knina,Siska,Osijeka...?
Hrvatska(NDH) imala je 26 logora smrti i bezbroj jama i skrapa za nesrecne hiljade Srba.
Kraj svakog druma,zeleznicke postaje,treba postaviti spomen na sve malisane umrle tokom transporta i bacene ko zna gde.
No,ko drugome jamu kopa-i Hrvati izumiru.Mada je metodologija popisa nesto drugacija,za 10 godina manje ih je oko 100.000.
Niste hteli Srbe.O.K.Budete dobili Albance.
Kažete da postoji izreka po kojoj mrzimo Nemce!
A koga to Srbi ne mrze??
budalašćina?
Slažem se sa Vama gotovo u svemu, i sa posebnom
radošću i pažnjom čitam šta pišete.
U razgovou često spominjem opremu koju merkamo po
svetu kao reparaciju posle naše velike pobede,
tu sam, za sada šalu, od Vas naučio.
Molim Vas, da ako hoćete,
naučite i Vi od mene nešto.
Nije dobro nikada, pa ni u šali, pomisliti
kako nas Hristos uči nečemu štetnom po nas.
Raѕumem i vašu oštru reakciju na ovaj tekst.
Razumem i starozavetno zub za zub.
Ali ne razumem, nadam se pogrešan utisak,
da nam valja uzeti stvari samo u svoje ruke,
da nam tu Njegova pomoć i pokroviteljstvo ne trebaju, kad ponovo budemo jaki.
Pa mi ni pobediti belosvetsku nepravdu i silu bez
Božije pomoći ne možemo. A tek će nam u slavi
Hristova pomoć trebati! Iskreni pozdrav
Iskren pozdrav.
"Otuda, zar je potrebno objašnjavati ko je glavni spoljni rušitelj Jugoslavije."
Potrebno je, jer Nemacka nije nezavisna zemlja.
Današnji (veliko) Srbi ne priznaju identitet najbližim susjedima Crnogorcima, Bošnjacima, Makednoncima, Hrvatima, te sve skupa podjednako tretiraju manje vrijednima.Na neke susjede su izvržili oružanu agresiju a nad nekima je čak i genocid počinjen!
O Bugarima, Albancima, Nemcima, Francuzima ili Amerima da ne govorimo!
Dobro bi bilo postaviti pitanje :Ko u stvari (takve) Srbe voli??
kakve besmislice...ali, stvarno!
Kazem Hrv i Slo, a mislim na USA i njene satelite u EU.
Od država naklonjeniji smo Rusiji, Grčkoj, Španiji, Rumuniji, Slovačkoj, Kipru, Ukrajini, Kini, Brazilu...
To da dobro merite svoje reče nekima od komentatora je naročito dobro poznato jer su osetili na sopstvenom primeru! Hvala!
Ali,da se prisetimo šta je pričao pok.Kalajić.
O vezama Srbije i Austrije,u vreme Obrenovića.
Pa je knjaz-kralj Milan bio kupio četvrtinu Pratera, na 100 godina, to je moglo da se produđž 70-ih godina prošlog veka li vlasti SFRJ nisu htele.
Gde su išli sprski intelektualci?U Beč.
Predić, Paja Jovanović, Njegoš, Branko, Đura Daničić, Vuk.
Srpski studenti besplatnostudirali.
Onda, kralj petar divljački ubije Aleksandra Obrenovića i okrene leđa Vieni.
Pa posle ubistvo Ferdinanda.
Ostalo je istorija.
Ne mogu da potvrdim jer ne znam ali Kalajić je jednom davno rekao da je kralj petar namerno sve uradio da bi Srbija bila zgažena, da je to zadatak dobijen od mentora. Kao danas tadić. I ubostvo F i odbijanje istrage.
To što je prešao Albaniju s vojskom, pa šta? Da nije uradio šta jeste, ne bi ni bilo ni rata ni prelaza Albanije.
Tako tvrdio Dragoš, a ja ne znam. Ali, kad se slože kockice...
Nije Vas Montenegrin razumeo,malo mu pojasni stvar.
Nije pitanje priznanja identiteta, nego što u Crnogorci, Bošnjaci i slični svoj identitet definišu animozitetom prema Srbima.
Svi znamo kakav progon kriminalni režim Titovih pionira iz Titograda (pardon Podgorice) sprovodi nad svojim stanovništvom koje se oseća kao Srbi.
Posle 2. sv. rata su u Makedoniji silom menjana imena iz srpskih u ova današnja bugarska.
Bošnjaci su mahom nastali prelaskom Srba i Hrvata u islam.
To su činjenice, u Jugoslaviji se vodila politika fragmentacije i isticanja različitosti, umesto da su se isticale sličnosti, koje su mnogo veće.
Rezultat takve politike je raspad Jugoslavije.
Septembra 1991. godine, Jeljcin rasturi SSSR, a nakon toga su usledila priznanja republika SFRJ.
Istorija pokazuje, uvek kad je Rusija bila u problemu, Srbi na Balkanu su to plaćali životima.
O grudo sveta,
zemljo predaka srpskih i moja!
Ti ne bi bila ni pitoma tako,
da nije naših suza, krvi i znoja.
Pij zemljo srpska,
napajaj se krvlju miliona svojih
palih na braniku veličine davne,
ispijaj čaše sudbine svoje,
gorke, ali slavne!
O večna grudo !
Ti što nikad nisi stenjala od bola,
jer si uvek bila od dželata jača.
Ima li šta drugo što sramotu pere
sem borbe i mača!
Komentatori koji misle srpski su sve ostalo rekli čak i učeni Triking Maize,koji malo previše drži do svojih znanja koja su impresivna ali ponekad zbog toga čovek poželi da kazuje tačno u metu.Inače je i on Srbin i te kakav.Veoma se radujem što sa mnogima isto mislim.To je znak da ima tema gde smo i mi jedinstveni.Ona dva tri suprotna primera samo dokazuju da nema žita bez kukolja.Lovro je kukolj sto posto.Tu žita nema
"Jednog dana u jednom društvu u Beču knez Petar
Karađorđević sreo se sa "gvozdenim nemačkim kancelarom" knezom Bizmarkom. I kada je u razgovoru neko u društvu pomenuo mogućnost povratka
dinastije Karađorđević na srpski presto,Bizmark je
rekao: To neće biti dok sam ja kancelar i dok bude
Nemačke, jer mi nećemo nikada zaboraviti da ste se
Vi borili protiv nas za Francusku".
"Politika",17.o8.1921.,povodom smrti Kralja Petra.
Bizmark je ustvari govorio o francusko-pruskom ratu
1870.g.kada se "Prens Kara"kako su ga zvale kolege u višoj vojnoj školi u Mecu, koju je završio 1867.g
u kojem se Petar Karađorđević veoma istakao svojom
hrabrošću, a u boju kod Vilerseksela bio ranjen, pa
Francuska nikad nije zaboravila tu krv prolivenu za
nju.( Ovo "nikad",trebalo bi shvatiti strogo uslovno
jer smo svedoci šta se kasnije događalo, a naročito
šta se danas događa).
Bečki đaci koje ste nabrojali, i danas su stvarna
srpska elita.
Za "zapad",mi smo mali Rusi.
Ovi što nas guraju tamo samo nek nas guraju. Čak i ako odemo za mene to ne važi.