Zalosno je koliko je Kecmanovic slabo ili nedovoljno informisan o tome sta se sprema u BiH. Neka prati sta pise Obrad Kesic pa ce mu biti sve jasno.
Preporuke:
19
7
2
utorak, 12 jul 2011 19:31
Svetislav Kostić
„Da bi srpska nacionalna baza Srpsku mnogo radije vidjela u zajedničkoj državi sa maticom“, to je sasvim izvjesno" - smatra Kecmanović.
Ali za mene nezamislivo da bi Srbi iz Republike Srpske bili spremni da se ujedine sa jednom Srbijom koja iz generacije u generaciju proizvodi kvislige, kolabolatere i što za prekodrinskog Srbina neshvatnjivo i zapanjuje, da u samoj Srbiji živi jedan nemali broj Srba srbomrzaca. Fenomen nepoznat kod Srba u RS
Ujedinjenjem i stapanjem sa Srbima u Srbiji, izvorištu izdajica svoga srpskog naroda, prekodrinski Srbi mogli bi da izgube svoj specifični identitet, proizašao u vjekovnoj borbi za opstanak u jednoj sredini koja po rođenju i religijama najkasnije svaka pola vijeka inscenira pogrome i masakre nad srpko pravoslavnim življem.
Najbolji dokaz su Drašković i Čanak. Takvi mogu samo u Srbiji da sa antisrpskim ideologijama prave karijeru. Zato su i otišli tamo gdje su.
Preporuke:
46
5
3
utorak, 12 jul 2011 20:48
Sarajlija, Srbin
Na aerodromu nije bio Radmanović, nego Alkalaj!
Ipak to ne mijenja suštinu teksta, koji podržavam.
Preporuke:
12
5
4
utorak, 12 jul 2011 21:56
iz Republike Srpske
@Svetislav Kostić
Nažalost, imamo i mi "drugosrbe", odnosno mrzitelje
Srba, samo što im značajni mediji u Srpskoj ne daju
publicitet, uglavnom ih ignorišu. Pogledajte, na primjer, ponekad na www.6yka.com, "online magazin
za online mislioce", koji izlazi u Banjaluci.
Preporuke:
20
2
5
sreda, 13 jul 2011 00:37
Bosanac
utorak, 12 jul 2011 21:56 iz Republike Srpske
kada vam nedostaju pritivnici, onda vi udarate po svojima! Takozvanim *drugosrbijancima": "jedna verzija za unutarnju upotrebu, a drug verzija za javnost!"
Preporuke:
5
11
6
sreda, 13 jul 2011 02:42
aleksa, banja luka
nije ni u RS sve tako svijetlo kao što se želi predstaviti.
kao što reče jedan od komentatora iznad mene, tu je Buka čiji je urednik ili vlasnik, nisam sad siguran, jedan od bivših oficira RS.
istina je takođe da u RS ne postoji medij kao što je B92 koji dopušta da se čuje ta neka "neoliberalna demokratska misao". zaboravljate da je BiH bila republika sa najviše mješanih brakova i da bi mnogi takvi "Srbi" rado vidjeli RS i dalje sa BiH nego sa Srbijom.
druga stvar, Čanak je porijeklom iz Like, tako da nije baš da je on rođeni izdajica "srbijanac".
vjerujte mi jednu stvar, da postoji interes zapada za parčanjem RS kao što postoji za parčanjem Srbije, lako bi oni i ovdje našli kvislinge.
Preporuke:
7
4
7
sreda, 13 jul 2011 06:49
Svetislav Kostić o "drugosrbima" tamo i amo
@ iz RS Kostiću! Dokaz koji opovrgava da se drugosrbi u RS mogu da porede sa onima u Srbiji: Članak iz 6yka.com NASLOV: Bratunac-godišnjica stradanja:
"Na Vojničkom groblju u Bratuncu danas će u organizaciji Odbora za njegovanje tradicija oslobodilačkih ratova Vlade Republike Srpske, biti odat pomen i služen parastos za 3267 poginulih srpskih civila iz Podrinja u posljednjem ratu u BiH i uslijediće obraćanje zvaničnika i podsjećanje na srpska stradanja u ovoj regiji.
Od 22 nestalih Srba njih 10 je prošle godine slučajno ekshumirao tim Instituta za traženje nestalih BiH jer su tragajući za bošnjačkim posmrtnim ostacima naišli na masovnu srpsku grobnicu. NJihovi posmrtni ostaci ni za godinu dana nisu (namjerno) identifikovani u laboratoriji u (muslimanskoj, prim. Kostića) Tuzli.
Za ove, kao i za mnoge druge zločine počinjene nad Srbima iz Srebrenice i Bratunca još niko nije odgovarao.
A bitna razlika je u činjenici da su drugosrbi u Srbiji nstitucija i sastavni dio režima.
Preporuke:
7
3
8
sreda, 13 jul 2011 09:20
drugosrbijanac
Profesore Kecman,
Nedostaje li vam Sarajevo?
Čujete li se sa Radovanom Karadžićem?
Preporuke:
5
12
9
sreda, 13 jul 2011 10:12
iz Republike Srpske
@Bosanac
A Vi uvijek udarate po Srbima, bez obzira na to imate li razlog.
Preporuke:
5
4
10
sreda, 13 jul 2011 10:52
Prvo skoči pa reci hop
"RS ne zanima kantonalno i entitetsko Sarajevo, ali u „državnom“ hoće da bude svoja na svome."
Gdin Kecmanović bi trebao da zna da Ustav Bosne i Hercegovine nisu donijeli entiteti, već narodi i da je Bosna i Hercegovina samo modificirala svoje unutrašnje ustavno uređenje, a nikako da je nastala spajanjem (konfederacijom) entiteta kao država.
Slijedom svoje teze da je država BiH skup entiteta, a ne volja sva tri konstitutivna naroda i da su entiteti suvereni državnosti BiH, a ne njeni konstitutivni narodi zajedno sa ostalima, dobijemo percepciju gdina Kecmanovića i da je Sarajevo glavni grad entiteta umjesto da je glavni grad Srba, Bošnjaka i Hrvata i ostalih.
S druge strane, bilo bi zgodno da nam autor nekad objasni šta je to uopšte Sarajevo po Ustavu BiH i koji teritorij ono obuhvata. Predratni? Ratni? Poratni?
Čak i u ratu i nakon rata je u Ustavu RS pisalo da je Sarajevo glavni grad. Pisalo je Sarajevo, nije pisalo Srpsko Sarajevo, Pale ili Banja Luka.
Preporuke:
5
6
11
sreda, 13 jul 2011 11:21
iz Republike Srpske
@Svetislav Kostić
Reagovala sam na Vašu tvrdnju da u Srpskoj ne postoji fenomen srbomrzaca. Čitajte "6uku", prijateljski portal (tako sami kažu) e-novina, u malo dužem periodu!
Činjenica je, međutim, da u Republici Srpskoj
nemaju šansu, nadam se da neće ni imati, stranke koje su protiv njenog jačanja. Teško da bi kod nas Jovanovićev LDP ili Čankova LSDV, kako li se zovu,
mogle da postanu parlamentarne stranke. "Naša stranka" i "Nova socijalistička partija" doživjele su u decembru prošle godine krah na izborima u Srpskoj. Lično mislim da imamo "drugosrba", kojima krila daju finansijeri (isti kao e-novina) i Federacija BiH, ali da, bar za sada, nemaju šansi u narodu, kao ni njima bliske partije u biračkom tijelu Republike Srpske.
Preporuke:
6
4
12
sreda, 13 jul 2011 12:32
Nada
@Prvo skoči pa reci hop
Ako već hoćete da "podučavate" profesora doktora Nenada Kecmanovića, treba da znate bar osnovnu informaciju o Ustavu BiH. Nije to nikakav "modifikovani Ustav", nisu ga usvojili narodi, nego je Ustav BiH aneks IV Dejtonskog sporazuma, napisanog u Dejtonu, SAD, i potpisanog u Parizu, Francuska. Pročitajte taj Ustav, vidite kakve su nadležnosti entiteta i šta o vlasti na nivou BiH piše u tom Ustavu. A što se glavnog grada BiH tiče, to na papiru jeste Sarajevo, ali kako da Srbi i Hrvati Sarajevo doživljavaju kao svoj glavni grad ako ih, zajedno, u Sarajevu živi oko 5%? Tako bar kažu analitičari i statističari, ali se pravi podaci ne znaju, jer popisa nema. Neće ga to isto Sarajevo, kao glavni grad Federacije BiH.
Preporuke:
10
4
13
sreda, 13 jul 2011 13:00
Prvo skoči pa reci hop
@Nada
Draga gospođo, nemam ja šta da podučavam gdina Kecmanovića o Ustavu. Ja se držim samo slova Dejtona i čitam kako piše.
U Ustavu lijepo piše da su ga donijeli Srbi, Bošnjaci, Hrvati kao konstitutivni narodi, zajedno sa ostalima i u Ustavu lijepo piše da Republika Bosna i Hercegovina nastavlja svoje postojanje kao država sa modificiranim uređenjem. Također, u Ustavu piše da je Bosna i Hercegovina demokratska država.
To su slova Dejtona. Duhovi Dejtona nas svakako ne zanimaju, kao što reče Dodik. Držimo se samo slova i biće mirna Bosna.
Zasada niko nije odgovorio šta obuhvata Sarajevo kao glavni grad iz Ustava BiH. Predratno područje grada Sarajeva ili današnje Sarajevo koje obuhvata samo 4 opštine ili možda Kanton Sarajevo?
Šta je obuhvatalo kao Sarajevo kao glavni grad RS-a iz Ustava RS u ratu i nakon rata?
Preporuke:
4
5
14
sreda, 13 jul 2011 13:55
Nada
@Prvo skoči pa reci hop
Tačno je da u Aneksu IV Dejtonskog sporazuma ili Ustavu BiH piše da su ga donijeli narodi, ali ni poslije više od 15 godina taj Ustav nisu čak ni verifikovali narodni predstavnici u Skupštini BiH.
Ne bih se složila da je Ustav BiH samo modifikovani Ustav RBiH, jer sem kontinuiteta postojanja BiH nema suštinski ništa iz starog Ustava (Bošnjaci bi htjeli da se vratimo na Ustav RBiH). Da su postojali mehanizmi zaštite nacionalnih interesa i onemogućavanja preglasavanja
čitavih naroda, što se desilo Srbima u Skupštini BiH 1991. godine, ko zna da li bi bilo referenduma o osamostaljenju BiH i rata. U pravu ste, Sarajevo je nedefinisano. Ono je u Federaciji BiH, ni po tome ne može biti glavni grad Srpske, a ne mogu mu pripadati ni opštine koje su u Srpskoj. Umjesto Brčkog, Sarajevo je trebalo biti distrikt, ali to autorima nije odgovaralo (trebalo je u Brčkom presjeći Republiku Srpsku).
Preporuke:
6
4
15
sreda, 13 jul 2011 14:13
Svetislav Kostić
@ iz Republike Srpske, zemljače! Ja i govorim o narodu, a ne o fukarama. Neka se uvredi ko hoće, ali kada se govori o sistemu srpskih zajednica nastalih i egzistentnih u okvirima Međunarodnog prava, onda može da se poređuju samo Republika Srpska i Srbija. S tim, da RS jeste jasno omeđeni Entitet, a Srbija jedva država u punom smislu riječi jer se njeni vlastodršci odriču rado jedne cijele pokrajine za članstvo u EU, pa i u NATO.
Te kada se ima na umu da je u Srbiji ista izdajnička struktura na vlasti već preko deset godina i da narod/glasači u Srbiji o već po ko zna koji put bira na vlast upravo razbijače svoje zemlje, a ne one pojedince i stranke koji se odlučno protive rasparčavanju Srbije, onda je jasno da zlo počinje i završava se unutar tog naroda u Srbiji.
A činjenica je da od tog svega ne može da se kaže za narod u RS, mada i tamo žive izvjestan broh muslimana i Hrvata.
Zašto narod u Srbiji nasjeda, a li ne i u RS? To sam u svom prvom napisu nagovijestio.
Preporuke:
4
4
16
sreda, 13 jul 2011 23:29
Bosanac
sreda, 13 jul 2011 10:12 iz Republike Srpske
@Bosanac
A Vi uvijek udarate po Srbima, bez obzira na to imate li razlog.
Ali za mene nezamislivo da bi Srbi iz Republike Srpske bili spremni da se ujedine sa jednom Srbijom koja iz generacije u generaciju proizvodi kvislige, kolabolatere i što za prekodrinskog Srbina neshvatnjivo i zapanjuje, da u samoj Srbiji živi jedan nemali broj Srba srbomrzaca. Fenomen nepoznat kod Srba u RS
Ujedinjenjem i stapanjem sa Srbima u Srbiji, izvorištu izdajica svoga srpskog naroda, prekodrinski Srbi mogli bi da izgube svoj specifični identitet, proizašao u vjekovnoj borbi za opstanak u jednoj sredini koja po rođenju i religijama najkasnije svaka pola vijeka inscenira pogrome i masakre nad srpko pravoslavnim življem.
Najbolji dokaz su Drašković i Čanak. Takvi mogu samo u Srbiji da sa antisrpskim ideologijama prave karijeru. Zato su i otišli tamo gdje su.
Ipak to ne mijenja suštinu teksta, koji podržavam.
Nažalost, imamo i mi "drugosrbe", odnosno mrzitelje
Srba, samo što im značajni mediji u Srpskoj ne daju
publicitet, uglavnom ih ignorišu. Pogledajte, na primjer, ponekad na www.6yka.com, "online magazin
za online mislioce", koji izlazi u Banjaluci.
kada vam nedostaju pritivnici, onda vi udarate po svojima! Takozvanim *drugosrbijancima": "jedna verzija za unutarnju upotrebu, a drug verzija za javnost!"
kao što reče jedan od komentatora iznad mene, tu je Buka čiji je urednik ili vlasnik, nisam sad siguran, jedan od bivših oficira RS.
istina je takođe da u RS ne postoji medij kao što je B92 koji dopušta da se čuje ta neka "neoliberalna demokratska misao". zaboravljate da je BiH bila republika sa najviše mješanih brakova i da bi mnogi takvi "Srbi" rado vidjeli RS i dalje sa BiH nego sa Srbijom.
druga stvar, Čanak je porijeklom iz Like, tako da nije baš da je on rođeni izdajica "srbijanac".
vjerujte mi jednu stvar, da postoji interes zapada za parčanjem RS kao što postoji za parčanjem Srbije, lako bi oni i ovdje našli kvislinge.
"Na Vojničkom groblju u Bratuncu danas će u organizaciji Odbora za njegovanje tradicija oslobodilačkih ratova Vlade Republike Srpske, biti odat pomen i služen parastos za 3267 poginulih srpskih civila iz Podrinja u posljednjem ratu u BiH i uslijediće obraćanje zvaničnika i podsjećanje na srpska stradanja u ovoj regiji.
Od 22 nestalih Srba njih 10 je prošle godine slučajno ekshumirao tim Instituta za traženje nestalih BiH jer su tragajući za bošnjačkim posmrtnim ostacima naišli na masovnu srpsku grobnicu. NJihovi posmrtni ostaci ni za godinu dana nisu (namjerno) identifikovani u laboratoriji u (muslimanskoj, prim. Kostića) Tuzli.
Za ove, kao i za mnoge druge zločine počinjene nad Srbima iz Srebrenice i Bratunca još niko nije odgovarao.
A bitna razlika je u činjenici da su drugosrbi u Srbiji nstitucija i sastavni dio režima.
Nedostaje li vam Sarajevo?
Čujete li se sa Radovanom Karadžićem?
A Vi uvijek udarate po Srbima, bez obzira na to imate li razlog.
Gdin Kecmanović bi trebao da zna da Ustav Bosne i Hercegovine nisu donijeli entiteti, već narodi i da je Bosna i Hercegovina samo modificirala svoje unutrašnje ustavno uređenje, a nikako da je nastala spajanjem (konfederacijom) entiteta kao država.
Slijedom svoje teze da je država BiH skup entiteta, a ne volja sva tri konstitutivna naroda i da su entiteti suvereni državnosti BiH, a ne njeni konstitutivni narodi zajedno sa ostalima, dobijemo percepciju gdina Kecmanovića i da je Sarajevo glavni grad entiteta umjesto da je glavni grad Srba, Bošnjaka i Hrvata i ostalih.
S druge strane, bilo bi zgodno da nam autor nekad objasni šta je to uopšte Sarajevo po Ustavu BiH i koji teritorij ono obuhvata. Predratni? Ratni? Poratni?
Čak i u ratu i nakon rata je u Ustavu RS pisalo da je Sarajevo glavni grad. Pisalo je Sarajevo, nije pisalo Srpsko Sarajevo, Pale ili Banja Luka.
Reagovala sam na Vašu tvrdnju da u Srpskoj ne postoji fenomen srbomrzaca. Čitajte "6uku", prijateljski portal (tako sami kažu) e-novina, u malo dužem periodu!
Činjenica je, međutim, da u Republici Srpskoj
nemaju šansu, nadam se da neće ni imati, stranke koje su protiv njenog jačanja. Teško da bi kod nas Jovanovićev LDP ili Čankova LSDV, kako li se zovu,
mogle da postanu parlamentarne stranke. "Naša stranka" i "Nova socijalistička partija" doživjele su u decembru prošle godine krah na izborima u Srpskoj. Lično mislim da imamo "drugosrba", kojima krila daju finansijeri (isti kao e-novina) i Federacija BiH, ali da, bar za sada, nemaju šansi u narodu, kao ni njima bliske partije u biračkom tijelu Republike Srpske.
Ako već hoćete da "podučavate" profesora doktora Nenada Kecmanovića, treba da znate bar osnovnu informaciju o Ustavu BiH. Nije to nikakav "modifikovani Ustav", nisu ga usvojili narodi, nego je Ustav BiH aneks IV Dejtonskog sporazuma, napisanog u Dejtonu, SAD, i potpisanog u Parizu, Francuska. Pročitajte taj Ustav, vidite kakve su nadležnosti entiteta i šta o vlasti na nivou BiH piše u tom Ustavu. A što se glavnog grada BiH tiče, to na papiru jeste Sarajevo, ali kako da Srbi i Hrvati Sarajevo doživljavaju kao svoj glavni grad ako ih, zajedno, u Sarajevu živi oko 5%? Tako bar kažu analitičari i statističari, ali se pravi podaci ne znaju, jer popisa nema. Neće ga to isto Sarajevo, kao glavni grad Federacije BiH.
Draga gospođo, nemam ja šta da podučavam gdina Kecmanovića o Ustavu. Ja se držim samo slova Dejtona i čitam kako piše.
U Ustavu lijepo piše da su ga donijeli Srbi, Bošnjaci, Hrvati kao konstitutivni narodi, zajedno sa ostalima i u Ustavu lijepo piše da Republika Bosna i Hercegovina nastavlja svoje postojanje kao država sa modificiranim uređenjem. Također, u Ustavu piše da je Bosna i Hercegovina demokratska država.
To su slova Dejtona. Duhovi Dejtona nas svakako ne zanimaju, kao što reče Dodik. Držimo se samo slova i biće mirna Bosna.
Zasada niko nije odgovorio šta obuhvata Sarajevo kao glavni grad iz Ustava BiH. Predratno područje grada Sarajeva ili današnje Sarajevo koje obuhvata samo 4 opštine ili možda Kanton Sarajevo?
Šta je obuhvatalo kao Sarajevo kao glavni grad RS-a iz Ustava RS u ratu i nakon rata?
Tačno je da u Aneksu IV Dejtonskog sporazuma ili Ustavu BiH piše da su ga donijeli narodi, ali ni poslije više od 15 godina taj Ustav nisu čak ni verifikovali narodni predstavnici u Skupštini BiH.
Ne bih se složila da je Ustav BiH samo modifikovani Ustav RBiH, jer sem kontinuiteta postojanja BiH nema suštinski ništa iz starog Ustava (Bošnjaci bi htjeli da se vratimo na Ustav RBiH). Da su postojali mehanizmi zaštite nacionalnih interesa i onemogućavanja preglasavanja
čitavih naroda, što se desilo Srbima u Skupštini BiH 1991. godine, ko zna da li bi bilo referenduma o osamostaljenju BiH i rata. U pravu ste, Sarajevo je nedefinisano. Ono je u Federaciji BiH, ni po tome ne može biti glavni grad Srpske, a ne mogu mu pripadati ni opštine koje su u Srpskoj. Umjesto Brčkog, Sarajevo je trebalo biti distrikt, ali to autorima nije odgovaralo (trebalo je u Brčkom presjeći Republiku Srpsku).
Te kada se ima na umu da je u Srbiji ista izdajnička struktura na vlasti već preko deset godina i da narod/glasači u Srbiji o već po ko zna koji put bira na vlast upravo razbijače svoje zemlje, a ne one pojedince i stranke koji se odlučno protive rasparčavanju Srbije, onda je jasno da zlo počinje i završava se unutar tog naroda u Srbiji.
A činjenica je da od tog svega ne može da se kaže za narod u RS, mada i tamo žive izvjestan broh muslimana i Hrvata.
Zašto narod u Srbiji nasjeda, a li ne i u RS? To sam u svom prvom napisu nagovijestio.
@Bosanac
A Vi uvijek udarate po Srbima, bez obzira na to imate li razlog.
Ja ovdje nisam dao nikakav komentar!