петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Андерс Брејвик и Срби

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 27 јул 2011 16:06
Свашта
Хришћански фундаменталиста је једна од највећих глупости које су ланирале фабрике лажи.
Попут оне фразе коју су говоирли муџахеидни и усташе "српске комуниситчко-четничке снаге".

Не псоотји хришћански фундаментализам.
Постоје хришћански ревносници-зилоти.

  • Они мало филозофирају,
    претерују у ревности, дотле да средом и пектом не ејду орахе, ленике итс, јер садрже уље а тада се ппости на води
    живе по типику строжијем од манстирског,
    цитирају Свете оце,
    деле пацке онима који су грешни,
    иду у "ин" цркве,


Али, поштују заповести, па и ону "Не убиј".
Препоруке:
25
7
2 среда, 27 јул 2011 16:19
Саша
Изванредан текст.
Препоруке:
49
3
3 среда, 27 јул 2011 16:43
Nostradamus
Veoma dobar tekst, koji odslikava stvarnost u danasnjem svetu.Autor je zaboravio ili previdio spomenuti, da slicna praksa skretanja javnog mnenja se uveliko koristila u bosni za vreme rata.Markale 1 i 2, red za hleb u Miskinovoj, masakr u Srebrenici dogovoren u kabinetu alije u Titovoj.Sve te nevine zrtve su bile kolateralna steta u ime visih ciljeva.Sa druge strane ne treba zaboraviti ni islamska divljanja povodom objavljivanja karikature muhameda. Ubistva sirom Evrope i pogromi hriscanskih zajednica sirom Afrike koja traju i danas.Ocigledna i planska islamiz acija Evrope, uz blagoslov poltronskih i kvinsliskih vlada neminovno ce izazvati slicne tragedije sirom sveta. Stotine i hiljade buducih zrtava su samo kolateralna steta zbog visih ciljeva, ili stvaranja novog kalifata, ili novog svetskog poretka.To je cena koju ce vladari iz senke rado platiti, jer njihova deca su daleko od tog haosa.
Препоруке:
36
6
4 среда, 27 јул 2011 17:02
@Свашта (1)
Gresite.

Imaju dve kategorije patoloskoj izopacenja vere (mada bi se moglo reci da oni i nisu vernici, pa time da nema 'hriscanskog fanatizma', jer covek prestaje da biva hriscanin ako postane fanatik; to su samoo nebitne finese, vazno je RESITI problem, a ne klasifikovati ga).

Prva kategorija su oni koji misle da su strogi vernici, i do najmanjih sitnica se drze pravila ili 'pravila', ALI (i ovo je KRAJNJE KLJUCNO, i to je ono sto ih CINI PATOLOSKIM 'VERNICIMA', a ne pravim vernicima), oni ne gledaju na drugi milostivim okom, vec ih osudjuju zato sto nisu kao oni. ZNACI, ti ljudi ne jedu orahe, primera radi, a MRZE. Drugim recima, drze se beznacajnih sitnica (koje imaju smisla samo ako su neki podvig koji pomaze u veri (A NISU, jer te ljude samo pune gordoscu i daju im iluziju uzvisenosti)), a zanemaruju kljucna ucenja vere. To su oni bolesni ziloti o kojima cesto govore nase vladike.

Druga kategorija su ljudi poput koji prate izopacene dogme koje su najzastupljenije medju
Препоруке:
11
1
5 среда, 27 јул 2011 17:06
Fristajlo
Наиме, већину садашњих институција у САД, ЕУ и у Србији, као и већину медија контролишу и на њих утичу људи који долазе из левичарског и марксистичког миљеа.

Da nije ove rečenice, rekao bih da je tekst solidna analiza Brejvikove ličnosti.
Ovako, samo mogu da kažem da je to još jedna subjektivna ocena događaja. Izmeštenost političke game u desno je evidentna svakom ko je iole politički obrazovan, a brkati totalitarizam sa idejama levice je slično kao i pobrkati Breivika sa fašizmom.
Препоруке:
12
32
6 среда, 27 јул 2011 17:08
Јаков
Подршка муслиманима и исламизацији на Западу је лажна.
Број муслимана у Европи још увек није критичан и они у суштини немају неку значајну политичку димензију.
То што медији по диктату придају несразмеран значај броју муслимана и њиховом утицају није случајно.
Муслимани могу слободно да раде, да се богате, да се образују, итд.
Али у једном тренутку (који је релативно близу) наћи ће се изговори да буду оптужени за сва зла, за све проблеме и то не само у Европи већ и САД и још неким земљама.
Спровешће се такве мере репресије да ће СС јединице бити у рангу хуманитараца.
Вероватно је у плану већи рат са применом нуклеарног или биолошког оружја у муслиманским земљама а у Европи ће наћи неки начин да се елиминишу по кратком поступку (неко биолошко оружје које делује на оне са неким доминантним геном код муслимана који ће бити убризган људима код неке будће имагинарне пандемије).
Брејвик није усамљен и има истомишљенике на веома важним положајима.
Препоруке:
15
22
7 среда, 27 јул 2011 17:08
Обсервантес
Мене интересује корелација рангова и то посебно интригира. Проф. др В. Шешељ – мученик и контра њему овај зликовац Брејвик?
Препоруке:
14
1
8 среда, 27 јул 2011 17:09
МП
Просто је невероватно да у једној од земаља НАТО пакта и њиховој узданици у обавештајном раду се деси све ово.Сат и по убица иде и убија појединачно људе,а за то време њихове безбедоносне службе ништа не могу да учине(пилоти хеликоптера на одмору!???).То је једна од земаља која је највише помагала нашој армији(или њеним остацима) да достигне НАТО стандарде наводно најбоље на свету(Шутановац).Зар на њих да се угледамо???Тачно да је наша тренутна министарка спорта Снежана била чиновник у нашој амбасади у Ослу,па потом помоћник министра одбране(ваљда је отуд добила препоруке да то може успешно да ради),али је тачно да ја(вероватно нисам усамљен) немам баш никакво поверење у такве кадрове,поготово сада.
Препоруке:
30
1
9 среда, 27 јул 2011 17:12
Обсервантес
Девет година је Шешељ утамничен, за шта (бизарним суђењем стиче се утисак „тамновања за пример“. Коме као пример? Јел то порука српском народу, ваљда ради ампутације права на одбрану од агресије болесно удружених)? Проф. Требјешанин је назавао Шешеља психопатом у јавној емисији на РТС-у! Брејвик, шта је то (нисам психолог, нисам психијатар)? При томе ова корелација има битну атрибутвну предодређеност. Шешељ самоодбрамбено прича, вришти превентивно у рату (који по дефиницији егзистенцијално уозбиљује свест а он је сав у одбрани свог народа) а Брејвик масакрира децу усред мира. Димензије свести су у питању а које раздвајају „две собе“ (које се зову: наметнут рат српском народу - Шешељ, и злоупотреба мира у неспорно болесне сврхе масовним убиством деце - Брејвик). Човечанство одступа, губи контролу и ту нема дилеме.
Препоруке:
27
1
10 среда, 27 јул 2011 17:14
@Свашта (2)
Druga kategorija su ljudi poput onih koji prate izopacene dogme koje su najzastupljenije medju kvazi-hriscanskim sektama u Americi, i koje nizu iz ranijih izopacenja u zapadnom hrizcanstvu. Medju njima ima onih koji Ameriku smatraju nekom izabranom zemljom, i koji Americki nacin zivota (tacnije, njihovu iluziju i mit o tom nacinu zivota) smatraju uzvisenijim, i koji delaju sirom sveta, u pokusaju da svoja verovanja 'porele' sa drugima. Te sekte su skoro bile STROGO kritikovane od strane antropologa za ono sto cine u Brazilu, gde ne samo da pokrstavaju pojedina plemena, vec im decu prisiljavaju da zaborave svoj jezik i predju na engleski, kao i da napuste sve tradicije i obicaje, jer su oni hvalem 'inferiorni' u odnosu na Americke. Znaci KLASICAN PRIMER kulturnog IMPERIJALIZMA, i POtpUNA degeneracija istinskih ucenja hriscanstva.
Pod tu kategoriju bih stavio i one koji ignorisu celu poentu hriscanskog ucenja, i koji su veru prvorili u idolopoklonstvo biblije kao knjige.
Препоруке:
11
0
11 среда, 27 јул 2011 17:14
Обсервантес
Данас се девијантност само тумачи као реалност, "пушта с ланца", да би се ваљда рестовала цивилизацијска достигнућа настала на одбрамбеном хуманизму и креативизму. Морбидно је то анимализовање људског рода јер „најјачи само опстају и остају“(Фукујама и крај цивилизације, пази то)? Систематски човеку данас отимају кору великог мозга која је човека одвојила од животиња и дала му свест. Ради се о томе да анимализација човека данас постаје „закон“ еволутивне странпутице оних који су некад били перспективни примати а данас „антипланетарни војници“.
Препоруке:
15
1
12 среда, 27 јул 2011 17:21
Milan Nedic
Ako se shvati da se Novi Svetski poredak sprovodi pomocu matrice dijalektickog materijalizma,odnosno pomocu kumuliranja sukoba suprostavljanjem npr. levice - desnice ,katolika-pravoslavaca,gej-strejt,centralno- regionalno,onda moramo stvari objektivno posmatrati i shvatiti kroz ovaj primer: Ako smo u nasoj subjektivnoj vizuri mi kao Srbi ugrozeni,a npr. Hrvati su agresori,onda smo mi u subjektivnoj vizuri Hrvata agresori,a oni zrtve u odnosu na nas.T.j. nas sovinizam ,nije nista ispravniji od Hrvatskog sovinizma.Nesrecu nam kuvaju u loncu Bilderberskom kreatori svetskih tokova i jednako njome hrane , sve nas obicne ljude,zadojene raznim (suprostavljenim) ideologijama."AKO BOGA NEMA,SVE JE DOZVOLJENO" F.M.Dostojevski
Препоруке:
13
4
13 среда, 27 јул 2011 17:23
Драгослав Пакић
Како, бре, овај човек Брејвик не би био сумњив нашим политичким аналитичарима кад му само име почиње баш са ''бре''. Оно ''јвик'' на норвешком сигурно значи Србине!
Препоруке:
21
0
14 среда, 27 јул 2011 17:25
@Свашта (3)
Znaci, za njih biblija nije samo sveto pismo, i deo tradicije crkve koja nas vodi ka istini. Oni nemaju blagodat crkvenog usmenog predanja, i nemaju blagodat pristupa saznanjima ranijih generacija. Jednostavno NEMA nimalo bezbednosti protiv iskrivljenih ucenja i pogresnog tumacenja. To vam je kao da zelite da desifrujete znacenje recenice 'Dobar dan Dusane', a da ne znate sta znaci 'Dobar dan'.

Isto je i sa Svetim pismom. Sveto pismo je samo jedan deo celo predanja i Crkve. Samo jedno pomagalo. Svakako, postovanje 10 Bozjih zapovesti vam hoce pomoci, ali to nije kraj samo po sebi. To je nista ako se vi ne preobrazavate. Cilj hriscanskog zivota je preobrazaj, a ne postovanje 10 Bozjih zapovesti (koja jesu vazna, ali su samo deo onoga sto trebamo postici). Tu i lezi problem. Clanovi tih sekti to ne znaju. Ne posvecuje se paznja unutrasnjem, i cesto se pogresna tumacenja Svetog pisma, koja nisu u skladu sa onim sto znamo da je ispravno i hriscansko, shvataju kao 'rec Bozja'.
Препоруке:
10
0
15 среда, 27 јул 2011 17:36
@Nostradamus
Muslimani su DALEKO manji divljaci nego ovi na Zapadu. U ostalom, na zapadu su iznikla gotovo sva najmonstruoznija ucenja i 'shvatanja' sadasnjice. Od nacizma, kulturnog imperijalizma, fasizma, pa do nasilnog ateizma (koji je nasao plodno tlo u komunizmu).

Zapadni novinari NISU imali pravo da objavljuju te crteze. Pokazali su koliko malo postivanja i kulture imaju. Pokazali su se kao pravi naslednici svojih slicno prostih i necivilizovanih predaka, koji su divljali po Aziji, Africi, i drugde. Pokazali su koliko su mali ljudi sa tacke gledista moralnog. Do te mere su dopustili da im gordost podivlja, da ne vide nimalo problema sa ismejavanjem cele jedne vere, u korist dokazivanja nekih svojih 'prava'.. Ponasaju se kao pobesneli tinejdzeri, kojima je tesno u sopstvenoj kozi, i koji nikako da se smire.

Zato ne opravdavam ono sto su ucinili. SVAKAKO divljanje koje smo videli po Bliskom istoku NIKAKO nije opravdano, niti dobro (i to vazi za svako divljastvo), ali to nista ne menja
Препоруке:
26
4
16 среда, 27 јул 2011 17:41
Miro
Смрт једног човека је трагедија, смрт милиона је статистика

(Јосиф Стаљин)


Nebi bilo lose da prestanete vec jednom da drugu Stalinu pripisujete nesto sto on nikada nije rekao niti napisao.

Gore navedeno je napisao Erich Maria Remarque u svom delu "Crni Obelisk".

Inace tekst vezan za Brejvika je odlican!
Препоруке:
28
2
17 среда, 27 јул 2011 17:41
@Fristajno
KAo sto rekoste, sasvim je netacno da sve kontrolisu 'levicari' i marksisticki ucenici.

U Americi su na vladi delom desnicari (mrzim ovu 'levo-desno' podelu, pa cu reci na sta mislim; mislim na ljude koji zele da amerika vlada svetom, i koji nemaju obzira prema drugima), a delom oni koji su nalik na 'nase' politicare. ZNACI, klasicni politicari, bez preteranog ubedjenja, i ponajvise zainteresovani samo za sebe.
Препоруке:
14
3
18 среда, 27 јул 2011 17:43
Milan Nedic@fristajlo
Marksizam i jeste totalitarizam,t.j. obogotvorenje radnicke klase na celom svetu bez izuzetka,s tim sto se pokazalo da je marksizam t.j. komunizam u praksi obogaljenje radnika ,a da je meka za birokrate i centralni BURZUJSKI komitet ,olicen danas na globalnom nivou u BILDERBERG KLUBU.
Препоруке:
17
2
19 среда, 27 јул 2011 17:51
Деда Мразов лиферант
Хришћански фундаменталиста је једна од највећих глупости које су ланирале фабрике лажи.
Попут оне фразе коју су говоирли муџахеидни и усташе "српске комуниситчко-четничке снаге".
Не псоотји хришћански фундаментализам.
Постоје хришћански ревносници-зилоти.

Овде се варате. Постоји итекако хришћански фундаментализам, као и онај исламски и јудаистички, ова реч изворно и нема неко веома лоше значење, могли би је заменити са "ортодоксан" или "ултраортодоксан", евентуално. Ви сте можда поистоветили овај израз са "хришћански екстремиста" с тезом да тога нема. Потпуно сте у праву да тога код нас нема, нити је икада било, овог има доста на западу, али не и у нашем културном миљеу. То је наслеђе белог западног колонијализма. Хвала Богу да нам је страна велика нетолеранција, али претеривање у верском смислу, у смислу догми, свакако да нам није непознато.
Такођер, време Брејвиковог напада је врло сумњиво с обзиром на развој ситуације у Либији, и можда онманифест није ни написао
Препоруке:
15
0
20 среда, 27 јул 2011 17:57
@Јаков Prvi deo
U potpunosti ste u pravu. Sigurno, evropske zelje vecinom nisu kao Amerika ili druge zemlje u kojima je nacionalnost (vecinom) bazirana na drzavnosti, a ne na etnickoj pripadnosti (mada ni to nije potpuno tacno, jer ima rasnog komponenta u tome. Neki u, recimo Australiji, mozda misle da 'Australci' mogu biti samo belci, ili samo Anglo-saksonci). Znaci, covek moze postati deo te nacije, ili barem njegovi potomci. Ali u zemljama Evrope, izuzev mozda Belgiju i slicne (bez obzira na etnicku pripadnost, vi mozete biti 'Belgijac', ali naravno, u toj zemlji imaju 2 glavne etnicke grupe koje sacinjavaju nador, i njima ne mozete pripadati), nije moguce postati nist avise nego gradjanin. Ne mozete biti Francuz, znaci pripadnik te etnicke grupe, ako ste potomak neke druge (mada ne znam kako stvari stoje u Francuskoj. Mozda oni 'Francuz' vezuju uz 'drzavljanin Francuske'.. neznam, ali dajem primer).

E,sad, sta biva kad neka druga etnicka grupa nadbroji onu originalnu?
Препоруке:
7
0
21 среда, 27 јул 2011 18:10
@Јаков Drugi deo
Vidite, u tome lezi problem. Sta biva kad pridosla etnicka grupa, koja je sacuvala svoju posebnost i nije se utopila u onu koja je osnovala drzavu (nije se utopila, jer mogu biti samo gradjani, recimo Srbije, a nikako Srbi (mi smo dobar primer, jer je u vecini drugih zemalja tesko razlikovati izmedju ekvivalenta reci 'Srbijanac' i reci 'Srbin', ali se i ko njih uvidi posebnost etnickog i gradjanskog))? Znate li da je u Oslu oko 10% stanovnistva muslimanske veroispovesti? Da je broj imigranata uopste u porastu, a da broj Norvezana opada. Da u oko 40% skola (i ovo je kljucno jer pokazuje sta se moze ocekivati u buducnosti) broj onih koji nisu etnicki Norvezani nadmasuje broj etnickih Norvezana?

Znaci, u pravu ste, na Zapadu politicari sve ucestalije iskoristavaju strah stanovnistva od muslimana i imigranata uopste. I, u pravu ste, dobar deo toga je strah zasnovan na laznim pretnjama, ali ipak, ima i malo istine u tome. Mislim da je kljucno za zemlju da imigraciju ne suzava samo
Препоруке:
10
0
22 среда, 27 јул 2011 18:13
Дејан
Нашао сам "Манифест" на интернету и мало прелетео по садржају (има 1500 страница, нико неће све да прочита).

Судећи по тексту Брејвик није расиста, није нациста, није луд.

Он је просто врло интелигентан и прорачунат злочинац.

Његова искуства са муслиманским досељеницима су занимљива прича.

У Норвешкој се изгледа дешава нешто што је у Америци уобичајена појава - гетоизација.

Из делова Осла са растућом муслиманском имигрантском популацијом се одсељавају Норвежани.

Да би мало разумели шта је оформило његову свест, морамо да замислимо "мултикултуру" где се помешају људи из Пакистана и Норвежани. Културолошке разлике су огромне.

Он прича о скупљању данка од неверника (џизја или харач), и како су пакистански адолесценти ишли у акције скупљања "џизје" од њихових норвешких вршњака.

Аутор је прескочио да је Брејвик проруски настројен.

Мени су били чудни делови везани за повећање наталитета и цела она "фетиш" прича о процентима плавокосих и плавооких.
Препоруке:
25
2
23 среда, 27 јул 2011 18:20
istina
Sve cestitke na odlicnom tekstu!
Za trenutak sam pomislio da su zaista svi podlegli pritisku i drago mi je da jos postoje ljudi spremni da napisu i objave sta zaista misle.
Autor verovatno i sam zna da ce mu biti prilepljena etiketa ljubitelja fasistickih zlocinaca od strane raznih "mislilaca" posle ove analize.
Препоруке:
23
2
24 среда, 27 јул 2011 18:20
@Јаков Treci deo
(oprostite, ne znam gde sam tacno stao..)
Znaci, bitno je da imigracija bude malo pazljivija, i da se ne primaju imigranti samo iz jedne zemlej ili samo oni koji dele jednu veru, jer se time priprema tlo za buduce probleme. Cinjenica je da nije isto dozovoliti Kinezima da doju, i dozvoliti, recimo, muslimanima. Cinjenica je da imigrantska populacija muslimanskog porekla u Zapadnoj Evropi ima daleko visociji natalitet. Cinjenica je da MOZE doci do situacije u kojoj ona bivsa vecina, i ljudi koji smatraju tu drzavu svojom tvorevinom, postanu manjina. Sta se onda desava? Pa zavisi. Moze se desiti nesto kao u Maleziji, u kojoj Malajsko stanovnistvo ima privilegije u odnosu na Indijce koji su tu neka 2 veka, ili Kineze koji su tu jos od 15. ili 16. veka. Kinezi i Indijci su zakonski gradjani druge klase, i nemaju ista prava, i to samo zbog etnicke pripadnosti. Ili se moze desiti nesto drugo. Nova vecina moze zatraziti promenu nastavnog programa, praznika, drzavne strukture, imena zemlje
Препоруке:
8
0
25 среда, 27 јул 2011 18:29
@Деда Мразов лиферант
U pravu ste. I ja sam isto porucio gospodji/gospodinu. Tacno je da ekstremizam/fundamentalizam (koristim rec u onom steknutom znacenju, i svi mi znamo sta to znaci, a ne u onom drugom) nije odlika hriscanstva, ali to ne znaci da 'hriscanski fundamentalisti' ne postoje. Postoje I TE KAKO, ali naravno, kad covek postane fundamentalista, on prestaje da bude pravi hriscanin. S te tacke gledista moze se reci 'nema hriscana fundamentalista', ali to ne menja stvari. Bitno je resiti problem, a ne praviti neke teze i diskusije o beznacajnim finesama (vise leksickim nego finesema od verskog znacaja).

Ubijanje i ophodjenje na nacin na koji se ovaj ubica ophodio je krajnje protivno hriscanstvu, i naravno da se on ne moze naznati pravim hriscaninom. Zapravo ne mislim ni da je 'hriscanski fundamentalista', jer ne mislim da je preteran vernik (pa taman to bilo one izopacene vrste). Jos nesto, bitno je razlikovati hriscanina kao barem nominalnog pripadnika religije, i hriscanina kao ideal.
Препоруке:
5
0
26 среда, 27 јул 2011 18:30
Дејан
Мала допуна.

Брејвик је доста критичан према "Секс и град" менталитету. Ту серију очигледно не воли.

Он греши у једној ствари - суноврат европске цивилизације није последица муслимана, него декаденције самих Европљана.

Колико има неудатих жена код нас у 30-им годинама, колико мушкараца од 35 година мисле да "има времена".

После ће нам бити крива Америка.

Сви морамо својим животом да доприносимо добру Србије. Један од елемената јесте и то да сваки Србин, а не држава, треба да се побрине за повећање наталитета.

Имам двоје деце, волео бих још једно дете да имам, али искрено, одвратна ми је мисао да моја деца за 20 година раде да би "долче вита" хедонисти са једним дететом или без деце имали пензију.
Препоруке:
25
5
27 среда, 27 јул 2011 18:40
@Milan Nedic
Vase ignorisanje svih ovih, po vama, 'nizih' preokupacija i grupacija ljudskih, kao vera i slicno, stavljate ispod neke nevidljive i dobrim delom iluzorne masinerije koja se trudi da uspostavi novi svetski poredak. Na vasu pateticno 'obrazlozenu' teoriju o tome kako smo mi svi isti i jednako 'obmanjeni', reci cu ovo: Ne vide Srbi Hrvate kao agresore, vec vide zlodela delova Hrvata, od Jasenovca pa nadalje. Vasa konstatacija da nas los stav prema njima, zasnovan na STVARNIM ZLODELIMA, je nimalo vise pravedan od njihovog loseg stava prema nama koji se zasniva ILI NA LAZIMA, ili KAO REAKCIJA na nas OPRAVDAN los stav prema njima, nEMA logike. To je apsurdno, i nadam se da vas ne ispunjava nekim osecanjem uzvisenog znanja ili logike, jer bi to znacilo da ste potpuno obmanjeni lazju.

Da se vratim na 'novi svetski poredak' i 'nize' preokupacije i deobe: Svi koji misle da su mocnici ovog sveta u stanju da ignorisu sve nase 'nize' preokupacije, i U POTPUNOSTI se posvete nekom uspostavljanju
Препоруке:
8
2
28 среда, 27 јул 2011 18:47
@Mialn Nedic (nastavak)
Da se vratim na 'novi svetski poredak' i 'nize' preokupacije i deobe: Svi koji misle da su mocnici ovog sveta u stanju da ignorisu sve nase 'nize' preokupacije, i U POTPUNOSTI se posvete nekom uspostavljanju novog svetskog poretka, pokazuju svoje KATEGORICKO NEPOZNAVANJE COVEKA i kako se covek ponasa, kao i ljudskih slabosti. Zapamtite gospodine, svi ovi mocnici su se rodili, svi odrastali, svi sticali znanje, svi imaju slabosti, preokupacije, interese. NIJEDAN COVEK NIJE MASINA, vec je slozeno bice. Zmesno je i vrlo opasno od vas sve prepisati nekom novom svetskom poretku, i ignorisati sve ostalo. Krajnje su opasne ove, porprilicno Srpske, ideje koje se uhvate jednog 'krivca', i ignorisu sve ostalo. Neki se late Masona, neki Vatikana.. Nije to toliko bitno, koliko je bitno, i opasno, to sto svi dele, a to je zapostavljanje svega ostalog. Sve pripisu tom jednom gotovo svemocnom organizmu, koji upravlja ostalima kao da su marionete.

BUDITE SIGURNI da nije tako.
Препоруке:
8
3
29 среда, 27 јул 2011 18:54
@Milan Nedic (predzadnji deo)
Ovaj svet je krajnje slozen, i ne moze se objasniti samo jednom teorijom o 'novom svetskom poretku'.

Cinjenica je da u ovom svetu ima mnogo snaga koje pokusavaju da uticu, ili uticu, na desavanja u njemu. SVAKAKO, ta Bildeberg grupa je jedna od tih snaga, ali ne toliko zato sto oni imaju definitivne dogme o tome sta zele da bude ucinjeno, vec iz sasvim prirodne tendencije mocnih da se zblize, ako su dovoljno pametni da su jaci zajedno. Budite sigurni da medju njima nema zajednickog duha na bilo kom vecem nivou, osim u tome da svi zele da sacuvaju svoju moc, i da su spremni da je DELOM podele izmedju zebe, jer su shvatili da je to manje rizicno od toga da se okrenu jedni protiv drugih. Drugim recima, ima dovoljno mesta da njihov medjusobno sazivot.

Znaci, ima mnogo tih 'snaga', i nijedna niej tako jednostavna kako vi slutite. Nikad na ovom svetu nije postojala grupa ljudi u kojoj su svi u potpunosti bili slozni i istog stava. Znaci, utice i Vatikan, i ima svoje ciljeve, utice i
Препоруке:
4
5
30 среда, 27 јул 2011 18:55
Боки
"Када један појединац почини масакр, он је злочинац, али када то чине државе и војни блокови, нарочито они који доминирају светом, онда то је само статистика. Оно што западни медији и политичари који Брејвика осуђују не схватају је, да су управо они његови творци и њихово невиђено лицемерје."

Ово је кључ свега да се схвати да је колективно лудило далеко горе. Исто оно које је убило милионе у Вијетнаму Ираку Авганистану а хиљаде у Србији и Либији и ко зна колико још ће их убити.

У томе лежи корен зла па и овог Брејвиковог.

Светом влада једна шизофрена елита располућена хипијевским погледима шездесетих и подмићена од стране корпорацијских монопола. Тако имамо на неделу једну коалицију културолошких марксиста и бескрупулозних финансијера који у име профита не презају ни од чега. Први им дају идеолошки оквир који помаже да се обичан народ не сети да има посла са класичним хијенама. Зато је ова квазилевица и гора од корпорацијског фашизма коме служи.
И код нас и у свету.
Препоруке:
29
1
31 среда, 27 јул 2011 19:01
@Milan Nedic (ZADNJI deo)
Svi imaju svoje interese, svoje ciljeve, ono sto zele postici. Vatikan ima sovje ciljeve, pravoslavni imaju svoje ciljeve (ali nisu ni blizu tako ratoborni u njihovoj implamantaciji, niti su oni tako svetovni), svaka pojedinacna grupa ima svoje ciljeve, svaka grupa istomisljenika.. Zemlje su u konkurenciji. To nije dobro, jer ocito su mnoge spremne da pogaze druge radi sopstvenog interesa. Amerika ubija hiljade da bi malo produzila uzasno rasipnicki nacin zivota svojih gradjana. Ali ni ona nije slozna. u njoj ima hiljade razlicitih interesnih grupa. Neki su casni ljudi, i zele da ucine dobro. Drugi obicni profiteri. Bilo profiteri koji imaju malo obzira prema drugima u ostvarenju svojih ciljeva. Neki bez imalo grize savesti napadaju druge zemlje u cilju povecanja svoje popularnosti. Drugim recima SVASTA SE RADI! Ne zivimo u jednostavnom svetu. U njemu ima vise pravaca iz kojih dolazi priticak, i nemoze se sve pripisati samo toj grupi. Siguran sam da oni dosta kontrolisu, ali ne sve
Препоруке:
8
3
32 среда, 27 јул 2011 19:27
Goran
Bio sam u Oslu skoro , Norvezani nam po mojoj prici sa njima zavide sto su srpski gradovi koliko-toliko homogeni, tamo je sve puno imigranata, setao sam tamosnjim ulicama i imao sam utisak da sam u Pakistanu ili nekoj arapskoj zemlji. Sva silovanja su uglavnom nad norvezankama i pocinjena su od imigranata, norveska djeca su manjina u skolama, duzna da se povinuju vecini , tj imigrantskoj djeci . Ne smiju da donesu u skolu sendvic sa salamom, da nose zastavu na majici, posto je osnova krst , sikaniraju se na jos razne nacine , to je sve donio taj melting pot u Evropi, ima tamo jos mnogo Brejvika.
Препоруке:
23
5
33 среда, 27 јул 2011 19:37
Старац Фочо
@Дејан
Он (Андерс Брхевуј) греши у једној ствари - суноврат европске цивилизације није последица муслимана, него декаденције самих Европљана.

Ево управо читам његову књигу, око 800. стране сам, и ја мислим да он то не тврди што Ви кажете, већ баш то да је у питању декаденција самих Европљања.
Препоруке:
20
0
34 среда, 27 јул 2011 19:43
Milan Nedic
Pogledajte ovaj intervju pa kazite da l' nije sve kontrolisano.Ko kontrolise novac ,taj kontrolise i ideologije.Ljudi su samo instrument instruiran za ciljeve vrhuske. www.youtube.com/watch?v=lDKVL8DOwnc&playnext=1&list=PL6D3575626347DD7B
Препоруке:
4
3
35 среда, 27 јул 2011 20:21
Fristajlo
KAo sto rekoste, sasvim je netacno da sve kontrolisu 'levicari' i marksisticki ucenici.
Tačno. Nikakve veze oni sa marksizmom, još manje levicom nemaju; a sad, pogledajte kako je moj komentar dočekan...
Konfuzija obrazovanja i besomučni antikomunizam zapada proizveo je da ljudi mrze komunizam, iako im nije baš najjasnije šta je to zaista.
Ali, za svaki slučaj ga- mrze...
Milan Nedic
Marksizam i jeste totalitarizam,t.j. obogotvorenje radnicke klase na celom svetu bez izuzetka,s tim sto se pokazalo da je marksizam t.j. komunizam u praksi obogaljenje radnika ,a da je meka za birokrate i centralni BURZUJSKI komitet ,olicen danas na globalnom nivou u BILDERBERG KLUBU.
Vaš komentar mog komentara je sjajan dokaz onoga što rekoh gore...
U jednoj rečenici, napravili ste neverovatnu i komičnu fuziju nespojivih ideja; Udruženje hiperbogatih ste postavili kao nastavljače Marksove političke doktrine...
Otkad se to najbogatiji brinu za sudbinu svetskog proletarijata?
Препоруке:
7
4
36 среда, 27 јул 2011 20:39
Vladimir Dž
Stekao sam utisak, sumirajući celokupni tekst i na osnovu komentara, da imamo posla sa:

Konzervatvnim hrišćaninom, masonom, što bi u biti trebalo da bude nespojivo, liberalnim evropejcem koji uvažava gej populaciju, voli ujedinjenu evropu, simpatiše cionistički stav prema muslimanima, spominje nas i tumara po istoriji još nekih naroda ....ali sve u svemu mrzi to što se muslimani slabo intergrišu u EU zbog toga što “kulturni Marksisti” nisu sposobni da to sprovedu.

Ovaj teskt samo potvrđuje moj pređašnji sud, iznetim u predhodnom tekstu, da imamo prosec narastanje, evolucije i rađanja prvih primeraka novih terorista: pominjare – splačine. Dekadencija Evrope uzima nove forme i rađa nove hibride nepoznate našoj istoriji.

I zamolio bi autora da nas mane te priče, paradigme, levica protiv desnice, već je u pitanju narod protiv globalista.
Препоруке:
9
4
37 среда, 27 јул 2011 20:48
Milan Nedic@fristajlo
Pogledajte intervju koji sam postavio u kome gospodin Saton na vrlo argumentovan nacin dokazuje da je Oktobarsku revoluciju finansirala bankarska lihvarska elita sa Wall street-a ,odnosno da im je trebala komunisticka revolucija u Rusiji da bi sprecili razvoj Carske Rusije koja bi za neku godinu prestigla USA.Komunizam,Nacizam i Kapitalizam su ideologije nastale u istoj kuhinji.
Препоруке:
10
2
38 среда, 27 јул 2011 21:26
@ (Milan Nedic@fristajlo)
Opet vam porucujem, kao i u ona 4 komentara upucena vama, da se suvise upustate u bajke i kvazi-istine, i suvise malo paznje posvecujete vidljivim istinama.

Jako je mala verovatnoca da su bankari za Vol strita to ucinili, i precenjujete americke sposobnosti iz tog vremena. A i gresite u analizi da je Carska Rusija za koju godinu mogla preteci Ameriku. Carska Rusija je pretrpela katastrofalan poraz na rukama Japanaca, prodala Aljasku i.t.d. Carska Rusija je imala OGROMNE probleme u drustvu, i dobar deo stanovnistva joj je gladovao. To su komunisti, sa divljakom Lenjinom na celu, iskoristili, jer jer politika Carske Rusije u to doba bila katastrofalna. Car se povukao van prestonice, i dobrim delom je ignorisao probleme, i nije skoro nista cinio po pitanju vodjenja drzave. Pomirite se sa tim da je Carskoj Rusiji, kad tad, pretila propast. A i sa cinjenicom da Ameika tog doba nije jos bila tako veliki igrac.
Препоруке:
4
7
39 среда, 27 јул 2011 21:37
@Fristajlo
Upravo, doticni mesa pojmove, i toliko je kontradiktornih doktrina i teorija pomesao u jedno, da je rezultat jedna obicna splacina.

To izrasta iz cinjenice da on ignorise ove, po njemu, manje bitne podele i snage u drustvu, i sve pripisuje nekom tajanstvenom fantomskom udruzenju koje nastoji da uspostavi novi svetski poredak. To su obicne gluposti, i kontradiktorne su ljudskoj prirodi. Cinjenica je (ili najvise verovatno) da u ovom svetu ima VISE centara moci i snaga; CInjenica je da mnoge zemlje nastoje da uspostave hegemoniju, i/ili obore hegemoniju drugih; Cinjenica je da su neki postaknuti patriotskim, neki fasistickim i imperijalistickim, neki finansijskim, neki licnim, neki kolektivnim, neki moralnim. A sto se tice one grupe mocnika, apsolutno je tacno da ono sto cine predstavlja neku teznju ka kontroli ili mozda cak i uspostavljanju novog poretka, ali cisto sumljam da je ono sto imaju zajednicko ista vise od njihove pohlepe i zelje da zadrze moc.
Препоруке:
3
6
40 среда, 27 јул 2011 21:38
Дејан
@ Старац Фочо

Нисам улазио у детаље, за манифест је предугачко.

Ослабљени организам нешто мора да нападне.

Рекао бих да се нађе варварин за сваку декаденцију.

Мислим да је он на линији да се сви муслимани протерају из Европе.

То није решење проблема како га он види, јер би са гомилом "секс и град" 35+ полу-баба девојака и оматорелих дечака опет цела Европа стала под једну шљиву за 50 година.

Да је нас Срба 20 милиона сви проблеми би били решени.

Мада морам да признам да су цитати Срђе Трифковића и Роберта Спенсера корисно знање.
Препоруке:
10
0
41 среда, 27 јул 2011 21:47
Vladimir Dž
@Milan Nedic - U pitanju je Prof Antony C. Sutton - Wall Street, Hitler i Sovjeti. Kad ukuvate u pretrazivac.
Препоруке:
2
1
42 среда, 27 јул 2011 21:49
@Vladimir Dž
Upravo. Splacinari i dusevni mutanti.. Doticni je verovatno samo pokusao da spoji sve odlike sadasnje Norveske, koje su po njegovoj volji, i naspram toga video muslimane, i od njih napravio predmeet mrznje. Takve mutantne dogme su obicno odlika ljudi koji nisu u stanju da potpuno shvate da su ti delici njohove mutant-filozofije medjusobno nespojivi..

Najzdravije je ne razmisljati o ovim bolesnim izdancima Zapadnog drustva. KAkvo drustvo, takvi i izdanci. Nije normalnim ljudima moguce pojmati sve nove i nijanse izopacenosti koja tamo nastaju. Jednostavno napara mozak.
Препоруке:
4
2
43 среда, 27 јул 2011 21:49
Lovro
Norveški terorista je zasigurno inspiraciju crpio djelom i iz srpskih zločina po HR i Bosni!
Tip je zadivljen monstruoznošću Karadžića.
Pretpostavljam da mu je bila i inspirativna izjava Biljane Plavšić koja je pravdajući genocid nad Bošnjacima izjavila da su oni "genetski deformiran materijal" i da ako je potrebno da izgine pola Srba dok ih ne unište, barem će ostatak polovine živjeti slobodno.
Eto, i ovaj norveški teorista je žrtvovao nekoliko desetina svojih sunarodnjaka kako bi iskazao svoju islamofobiju!
Препоруке:
5
30
44 среда, 27 јул 2011 21:51
теофил
Изванредна анализа. Невероватно како код нас нико тј. домаћи медији и тзв. експерти не могу да се откаче од клишеа и за све имају исту визуру. Велика храброст треба да се све ово изложено и ваљано подупре доказима (све сам проверио)и потпише пуним именом, уз ризик да буде етикетиран од неистомишљеника. Моје честитке и на томе.
Препоруке:
12
5
45 среда, 27 јул 2011 22:00
@Goran Isto se govori i za Srbe, Grke i.t.d. Samo manje jer su sad glavni krivac muslimani, Kinezi...
APSOLUTNO niste u pravu. NIJE tacno da su svu nesrecu doveli migranti (a migranti su i SRBI, dragi Grane!), niti je tacno da sva silovanja pocinjavaju ne-Norvezani. To je samo jos jedan primer Zapadnog rasizma, i njihove umisljene superiornosti, bilo moralne, bilo kulturne, nasuprot dokazima u protivnom. Zasto vama smeta sto Oslo izgleda 'kao neka Arapska zemlja'? Sve sto tu vidim je vas rasizam, sto iz cinjenice da to postavljate kao nesto negativno, a sto iz cinjenice da oni NISU Arapi.
Cinjenica je da migranti/stranci cine 26% stanovnika Osla, ali samo jedno trecina od toga su muslimani. Laz je i podvala reci da stranci nadbrojavaju Norvezane u SVIM skolama, jer je tako samo u 40% skola, i to ukljucuje SVE strance, a ne samo muslimane.

Da, vole se svi zaliti na migrante, ali koji Norvezanin bi cistio ulice i toalete. 'Uzimaju nam poslove', kazu oni, ali koji od njih ima potrebne kvalifikacije i/ili zeli taj posao. Ima nepravde sa obe strane, i nije tako crno na belo.
Препоруке:
12
9
46 среда, 27 јул 2011 22:56
Goran
Srbi su obicno visokostrucni kadar i zivi apsolutno mirno i nema nas u velikom broju, za razliku od muslimana . Ja sam vidio sve svojim ocima, projekt globalista se urusava, ne mozes nametati domicijelnom stanovnistvu cinjenicu da moraju biti manjina u rodjenoj drzavi. Takodje je cinjenica da ti imigranti, tj muslimani, da nebi tu uracunali Srbe, stoje iza velikog broja silovanja, kradja, ubistava, ali se to zataskava, zaboga to bi znacilo da melting pot i nije bio bas uspijesan. Zar to nama ne rade na Kosmetu.
Препоруке:
11
4
47 среда, 27 јул 2011 23:30
Старац Фочо
@Дејан
Схватам шта говорите. Ја се у томе са Вама скроз слажем. Ево напредовао сам даље са читањем, и интересантније би ми било да се Брејвик више фокусирао на тај аспект који Ви спомињете. Међутим, колико закључујем из читања, ипак је његова теза да се Исламу, којег он види као главног непријатеља, може супротставити једино "отрежњењем" хришћанске европе (и то свехришћанске; овде морам скренути пажњу да има поприлично здрав став, за једног западњака, према православној европи) и њеним избављењем из те декаденције. Он врло јасно и нуди кораке ка тој ревитализацији европског друштва. Једино, као што сам рекао, више се бави анализом спољног непријатеља него што бих ја волео, али то јесте један ефикасан начин отрежњивања. Док је све бајно и красно, док се непосредна претња не види, нема много воље за напредак и препород. Са друге стране, ако се претња прекасно види, може се десити да нема више времена за реаговање. Зато је ова његова књига једно од врло корисних и добрих штива на ту тему
Препоруке:
7
0
48 среда, 27 јул 2011 23:54
Свашта
Неколико коментатора је мало реплицирало са мном.
А заправо тврдимо исто.
Ти "хришћански фундаменталисти" су заправо обични фарисеји.
И они, и све кад би хтели да прекрше заповест Божију "Не убиј", тешко да би то урадили: Сувише су лењи и комформисти да би то радили.

Значи, све речено се односи на хришћане-Србе.

А ви сте имали у виду хришћане Американце.

Е, ту се разликујемо, Је, по мени, у УСА уопше енма хришћана. Нестали су 60-их, са појавом рока и свих оних, привидно бенигних покрета...

На западу је већ почео прогон хришћана.
Пољак Боруч, голман, упозорен не од стране фудбаских босова, него од полиције, да се не крсти пре пенала.
Девојка на аерордоуму остала без посла због привеска са крстићем.

А у Србији, сваки хришћанин није фундаменталиста, него ексремиста, десничар, хулиган итд..
Препоруке:
9
0
49 четвртак, 28 јул 2011 00:10
Fristajlo
Pogledajte intervju koji sam postavio u kome gospodin Saton na vrlo argumentovan nacin dokazuje da je Oktobarsku revoluciju finansirala bankarska lihvarska elita sa Wall street-a
Sve i da jeste tako- zar i posle 100 godina od tada, i 20 posle pada "komunizma" postoji iko razuman koji će se za jučerašnje brljotine zapada, koji nikad nije bio komunistički, vaditi na komunizam? Kakve veze komunizam ima sa dekadencijom zapada i religijskom "tolerancijom" koja je Breivika dovela do toga da uradi šta je uradio?
Krajnje je vreme da desnica počne da razmišlja gde je ona sama zabrljala, i da prestane sa optuživanjem komunizma i šutiranjem u njegov leš. Ako ništa drugo, već je po malo postalo dosadno.
Препоруке:
8
2
50 четвртак, 28 јул 2011 00:26
@Vladimir Dž
"I zamolio bi(h) autora da nas mane te priče, paradigme, levica protiv desnice, već je u pitanju narod protiv globalista."

Подела на левицу и десницу се поклапа са поделом на "народ против глобалиста".Десница је та која заступа народ.
Препоруке:
7
2
51 четвртак, 28 јул 2011 02:44
Боки
Занимљиво да ни у стварном ни у виртуелном српском свету не можемо да будемо поштеђени пропагандних лажи коментатора као што је овај 'Ловро' који своју лаж и очигледну мржњу дижу на ниво разлога за своје дисање.
Препоруке:
14
1
52 четвртак, 28 јул 2011 07:16
Angel
Savremeni svet pod vodstvom velikoposedničkog mentaliteta (čitaj trećeklasnih ljudi vrlo prizemnih sklonosti i pogleda na svet - koji često pređu i u podzemne) sasvim izvesno sve dublje tone i uvodi svet u jedno pakleno stanje. To drugačije sa takvim mentalitetom ne može biti. Jednostavnoje suprotno osnovnim principima života i postojanja; a takonešto je unapred osuđenona propast. To je samo pitanje kada, i uz koliko sasvim nepotrebne patnje.
Препоруке:
3
0
53 четвртак, 28 јул 2011 09:10
Ićo
Ljudi, shvatite da su religije ništa drugo nego zloupotreba planeta na život na Zemlji, a u cilju vladanja čovekom. Stara srspka vera je i danas svojim glavnim elementima prisutna u narodu, i to je jedino što nas čuva i održava u životu. Evo, npr. kako je stari Srbin Pitagora shvatao neke stvari:

Pitagora zove broj sedam brojem nevinosti, jer je to prvi broj koji nije ni generisan niti je stvoren, niti može da bude podeljen na dva jednaka dela. On ne može biti proizveden bilo kojim ponovljanjem brojeva, niti sam po sebi može biti proizveden dupliranjem nekog broja, niti može biti napravljen deobom od onih koji su u granicama od deset, što je prvo ograničenje brojeva, a samim tim i sedmi broj je bio svet, nosio je ime Palas Atene. Pitagora je definisano Boga kao Živuću i Apsolutnu Istinu obučenu u Svetlost. U religiji je ovaj broj duboko poštovan, to je broj zakletve među Jevrejima, tako da, kada je Avram napravio savez sa Avimelehom dao mu je sedam jaganjaca kao svedočanstvo.
Препоруке:
2
3
54 четвртак, 28 јул 2011 09:14
Брка
@Дејан
У многим земљама када другачије мислиш или се не слажеш са неким ставовима одмах ти прилепе да си проруски настројен.
Ако у Србији кажеш да има комрумпираних политичара у владајућим странкама онда си одмах проруски човек јер су они забога ЕУропејци (корумпирани су по ЕУ стандардима.
Западна друштва нису (или су све мање) "шарена" она су све више црно-бела. Или си са нама или си против нас. То је мото многих група. Ако си са нама има да радиш како ми кажемо а ако ниси има да те нема.
Прича о левици и десници је излишна јер прво треба навести дефиницију левице и деснице. Читајући чланке учених људи по том питању констатовао сам да ти појмови данас немају смисла јер су код различитих људи испуњени различитим садржајима.
У сваком (или у већини) вредносном систему данас коме људи припадају имате елементе левице и деснице од пре 50 година. Разврставање је потребно да би смо се снашли у класификацији ставова људи али данас је то веома тешко. Поготово на Западу.
Препоруке:
5
0
55 четвртак, 28 јул 2011 09:19
Ićo
Sedmog dana, Stvoritelj se odmorio od svojih dela, to je dan koji Mojsije naziva Sabat, to je dan odmora. Kroz Stari i Novi Zavet broj 7 vidimo zapisan mnogo puta, i ključevi misterije Apokalipse se razumeju i razotkrivaju kroz broj sedam. Za broj sedam je vezano mnogo moći kako u prirodnim stvarima tako isto i u svetim stvarima i ceremonijama, pored toga imamo sedam dana, sedam planeta, sedam Plejada koje predstavljaju sedam Atlasovih kćeri, šest vidljivih i jedna sakrivena, sedam godina sveta, sedam promena čoveka, sedam slobodnih umetnosti među mnogim mehaničkim, sedam boja, sedam metala, sedam čakri…

U Inteligibilnom svetu ima sedam Anđela koji stoje pred licem Boga.

Na Nebesima ima sedam planeta – Saturn, Jupiter, Mars, Sol, Venera, Merkur i Luna. Po njima su i dani u sedmici dobili imena.

U paklenom svetu ima sedam staništa Prokletih.

Ima sedam tonova u svakom glasu, ljudskom i instrumentalnom.
Препоруке:
2
2
56 четвртак, 28 јул 2011 09:20
Ićo
U prvih 7 godina, se menjaju zubi.

U drugih 7 godina se u čoveku rađa mogućnost emitovanja plodnog semena.

U trećih 7 godina, čoveku raste brada kao muškarcu.

U četvrtih 7 godina, njegova snaga dostiže svoj maksimum.

U petih 7 godina je čoveku vreme za brak.

U šestih 7 godina, čoveku najviše visine inteligencije stižu.

U sedmih 7 godina, čovek dostiže zrelost razuma.

U osmih 7 godina, čovek dostiže savršenstvo oba.

U devetih 7 godina, čovek stiče jasnu pravičnost i blagost, strasti postaju nežne.

U desetih 7 godina, kraj poželjnog života.

Solon Atinski Zakonodavac kao i Hipokrat koji je bio lekar, takođe su koristili ove 7 godišnje podele života.
Препоруке:
2
2
57 четвртак, 28 јул 2011 09:25
Ićo
Neki filozofi su rekli da naše duše imaju 7 ognjišta u materijalnom telu.
Telo ima sedam očiglednih delova, glavu, grudi, stomak, dve noge i dve ruke.
Postoji sedam unutrašnjih organa, želudac, jetra, srce, pluća, slezina i oba bubrega.
Vladajući deo, glava, ima sedam delova za spoljašnju upotrebu, dva oka, dva uha, dve nozdrve i usta.
Ima sedam stvari: vid, telo, interval, veličina, boja, pokret i stalnost.
Postoji sedam modulacija zvukova glasa: akutna, duboka, vibrirajuća, gruba, umiljata, duga i kratka.
Ruke čine sedam pokreta: gore i dole, desno i levo, napred i nazad, i kružne.
Postoji sedam pražnjenja: suze iz očiju, sluz iz nozdrva, pljuvačka, sperma, dve izlučevine i znoj.
Savremena medicinska saznanja potvrđuju drevnu izreku da je u sedmom mesecu rođeno ljudsko potomstvo održivo.
Menstruacija teži da se pojavi na svake četiri nedelje od po sedam dana, a svakako je povezana sa Mesecom na okultni način.
Lira ima 7 žica, koje odgovaraju planetama.
Препоруке:
2
2
58 четвртак, 28 јул 2011 09:26
negativna selekcija
nemrljiv raskol,razdor i asimetrija u znanju izmedju ljudi koji se pozivaju na javne servise i ljudi koji reflektuju na ovakvim mestima....strašno!lako je napraviti ozbiljan izraz lica,to svi znamo!,ali ozbiljno se poduhvatiti razmišljanja...to je već mnogo zahtevniji poduhvat refleksije!
Препоруке:
2
0
59 четвртак, 28 јул 2011 09:30
Ićo
Čiste zveri su primljene u Nojev kovčeg u sedmorkama, dok nečiste samo u parovima.

Goti su imali 7 božanstva od kojih dolaze naša imena o danima u nedelji, Sunce, Mesec, Tuisco, Votan, Tor, Friga, Seatur, koji odgovaraju i planetama.

Apolon, bog Sunca, imao grčko ime Ebdomaios – Sabat, sedmostruko.

Persijski Mitra, Bog Sunca, imao je broj 7 kao svoj sveti broj.

Sedam mudraca Grčke su bili:

Bijant, koji je rekao: “Većina ljudi su loši,” 550 godine pre nove ere.

Hilon iz Sparte koji je rekao “Razmislite o kraju”, 590 godine pre nove ere.

Kleobul – Cleobūlos “Izbegavaj krajnosti” 580 godine pre nove ere.

Perijandar je rekao “Ništa nije nemoguće istrajnome” 600 godine pre nove ere.

Pitak – Pittacus “Znaj kada je tvoja prilika”, 569 godine pre nove ere.

Solon je rekao “Spoznaj sebe” 600 godine pre nove ere.

Tales – Thāles je rekao “Jemstvo je propast” 550 godine pre novo ere.
Препоруке:
2
2
60 четвртак, 28 јул 2011 09:34
Ićo
Nakon rođenja 7 čas odlučuje da li će dete živeti, nakon 7 dana vrpca otpada, za dva puta po 7 dana bebine oči počinju da prate svetlo, za triput po 7 dana beba okreće glavu, za 7 meseci beba dobija zube, za dva puta po 7 meseci beba čvrsto stoji, za triput po 7 meseci beba počinje da govori, nakon 4 puta po 7 meseci beba hoda snažno.

Nakon 7 godina, zubi se drugi put pojavljuju.

Nakon 14 godina dolaze generativne moći. Nakon 21 godine kosa muškosti je kompletna.

Nakon 28 godine mi prestajemo da rastemo, u 35 dostižemo najveću snagu, u 49 je najveću diskreciju, a u 70 godini je prirodni kraj života.

Mesec prolazi kroz faze od 7 dana: porasta, punog, smanjenja i obnavljanja.
Препоруке:
1
4
61 четвртак, 28 јул 2011 09:37
Ićo
Naaman je naredio Eliši (Adeptu) da se sedam puta zagnjuri u reku Jordan, da bi se očistio od gube.

Zlatni Svećnjak sa Sedam Grana bio je značajan simbol ukras unutar šatora Mojsija, Egzodus XXV. 31.

Zapazi da ima sedam godina za Pokajanje; 7 crkava Azije ili Assiaha, 7 Anđela sa trubama, 7 sedmostrukih svećnjaka na Svetim Mestima, 7 pečata, 7 truba, 7 kraljeva, 7 hiljada pobijenih, 7 čaša gneva treba da se izlije jer 7 je tempo Apokalipse. 7 članova čine Masonsku ložu savršenu, mada 5 mogu da drže jednu.

Fransis Baret, u svom Magusu katalogizuje 7 ptica, riba, životinja, metala, kamenja i konstitutivnog delova tela.

Rečeno je da sedam otvora lobanje može da korespondira sa sedam planeta.

Postoji sedam stepeni u orijentalnom Redu Sikha i Sat Bhai – 7 braće, ali postoje izvesne sumnje u Brahmaničku autentičnost imena ovog Reda, koji je uveo J.H. Lorens Arčer.
Препоруке:
1
3
62 четвртак, 28 јул 2011 09:41
slobodan 50
nisam siguran, da znam, koliko ima kilometara do norveške.u vreme modernih komunikacija, to kao i nije ni važno.ali meni je mnogo važnije od norveške, što za ceo jug centralne srbije, postoji samo JEDAN APARAT za detaljnu dijagnostiku zdravlja građana ostatka srbije.neko će reći da je vreme loše za odlazak na adu, ali je daleko više građana srbije, koji i neznaju kakva je vremenska prognoza.osećaju teskobe, ali im ne pada na pamet, da se pitaju zašto se menja vrh teniskog saveza, kada je prvo na svetu?međutim, ono se menja.šta se ne menja u srbiji?ne menja se vlast, iako nije prva na svetu.nema sednice parlamenta, jer su članovi iste, kao humani ljudi, skapirali, da je tako šteta manja po blagorodnu zemlju srbiju, koja jedino nema protivgradne rakete, sve ostalo ima, a najviše tuge i nesreće, pogotovu malobrojni srpski seljaci, kojima je rod uništen.međutim, oni nalaze utehu u tenisu.navijaju za noleta ne pitaju zašto je norvežan toliko bitan.aparata za dijagnostiku u norveškoj ima...
Препоруке:
7
0
63 четвртак, 28 јул 2011 09:52
Ićo
7 je darova Duha Svetoga, Isaija XI. V. 2, to su Mudrost, Razumevanje, Promišljenost, Snaga, Znanje, Pobožnost i Strah od Gospoda.

7 spavača u Efesu, u skladu sa monaškom legendom su bili hrišćani koji su se skrivali u pećini od progona Deciusa – Decije u trećem veku, oni su padali u trans i spavali 200 godina. Oni su se probudili u 447 godine nove ere i otišli do cara Teodosija II, i oni su ga ubedili u istinu života posle smrti. Uradeći to, vratili su se u pećinu da spavaju do Strašnog Suda.

7 šampiona hrišćanstva su Sveti Đorđe za Englesku, Sveti Denis od Francuske, Sveti James od Španije, Sveti Andrija od Škotske, Sveti David od Velsa, Sveti Patrik od Irske, i Sveti Antonije od Italije.

Sedam je znak Saveza između Boga, koji je Trojedini, i Čoveka, koji je Kvarternarni – Četvorostruki. W.F. Shaw.
Препоруке:
3
4
64 четвртак, 28 јул 2011 10:56
Бивши левичар @ Fristajlo
Коначно се испоставило да левица заступа интересе неког непостојећег "светског радника". Одбијање да призна примат, или бар важност националног, довело је левицу дотле да је у свим садашњим потресима на светској сцени - политичким, социјалним, геостратешким - била на погрешној страни. Опседнутост интернационализмом довела је левицу дотле да подржава најочигледније империјалистичке походе као што је бомбардовање Србије.

Без много теоретисања то препознају и радници. Последица тога је осипање традиционалног гласачког тела левих партија и чињеница да радничка класа себе препознаје у програмима десних партија национално утемељених, које једине бране њене интересе.
Препоруке:
9
2
65 четвртак, 28 јул 2011 13:18
Прокисо_Ђувеч
Феноменално! Браво, браво Г.дине Анђелковићу.
Препоруке:
8
2
66 четвртак, 28 јул 2011 15:02
Даг
Културно левичарење у споју са економским десничарењем, то је тај химерични хибрид неолиберализма који иницира нове форме тероризма. Одлична анализа једне историјске ситуације и још једног медијског блиц крига против традиционалиста. Честитам аутору!
Препоруке:
7
1
67 четвртак, 28 јул 2011 15:04
Sceptical Bystander
Ako bi sam Brejvikov zlocin bio dokaz njegovog ludila, svaki zlocinac bi se mogao smatrati psihicki bolesnim, a znamo da je to veoma retko slucaj.

Iz srpske perspektive je mozda teze razumeti Brejvikov gnev kojim se obrusio na podmladak levicarske vladajuce partije, ali evropski levicari su ti koji su otvorili sirom evropske kapije za nekontrolisano doseljavanje, a ime multikulturalizma zagovaraju "slobode" doseljenika da nose burke, da imaju istovremeno vise od jedne zene, a iznad svega "slobodu" da preziru i mrze narod medju kojim zive i njegovu kulturu.

Brejvik je mogao da postavi bombu i u nekoj dzamiji pre neki mesec, u maju, norveski imam Al Bukhari je pozivao na odsecanje glave svima onima koji ne postuju Ramadan) sa mozda istim ishodom po broju poginulih, ali ocigledna namera je poruka norveskim levicarima koji ne samo da drmaju u akademiji, vec i u vlasti, cime najdirektnije uticu na sudbinu norveskog naroda i evropske civililizacije.
Препоруке:
10
0
68 четвртак, 28 јул 2011 15:17
Drago
{"Циљ овог текста је систематско оповргавање тврдњи да је Брејвик лудак, фашиста"}Pisac texta ,ocigledno desnicar,na svaki nacin pokusava da spere ljagu sa desnice.Zasto autor texta izgleda pokusava da odbrani fasizam,time sto pokusava da predstavi Brejvika kao nefasistu?"Nije fasista",a Brejvik se tako izjasnjavao?Obavezno desnicarski autori pocinju text sa nekom potencijalnov izjavom nekog komuniste(Staljina),koja nikada nije zabelezena,vec se pominje samo u zapadnjackoj propagandi.Brejvik jeste fasista,jer fasizam jeste na desnoj strani,bez obzira koliko desnica ne bi htela tako da bude.Kako to da Brejvik za desnicare nije fasista,ali oni iz umerene Radnicke partije,jesu svi od reda gomila komunjara.Brejvik je produkt decenijske desnicarske politike koja se vodi po Evropi i svetu.To se moze videti i po komentarima u mnogim listovima,gde se on pokusava na neki nacin opravdati od strane desno nastrojenog glasackog tela Srbije.Cak se ide toliko daleko,da su same zrtve krive,ne ubica
Препоруке:
2
10
69 четвртак, 28 јул 2011 18:39
aleksandar ilic
čovek je marketinški genije. ubio je sve te ljude da bi izreklamirao svoj manifest.
Препоруке:
3
5
70 четвртак, 28 јул 2011 18:40
@Drago
"Brejvik je produkt decenijske desnicarske politike koja se vodi po Evropi i svetu."

Последње три деценије у Западној Европи су НА ВЛАСТИ биле претежно социјалдемократске партије.
Препоруке:
7
4
71 четвртак, 28 јул 2011 23:44
Ружичасти пантер
Код нас је мало познато да је Норвешка 1934. донела законе о чистоти расе по угледу на нацистичку Немачку. Тзв. еугеничне законе који су предвиђали принудне стерилизације за грађане који властима нису изгледали довољно аријевски, донеле су у периоду између два рата Швајцарска (1928), Данска (1929), Норвешка и Немачка (1934), Финска и Шведска (1935) и Естонија (1937).
Препоруке:
4
0
72 петак, 29 јул 2011 09:16
Sajber Mileva
Погледајте вести: У Британији постоји 25 шеријатских зона. Људи лепе плакате на којима пише: Улазите у шеријатску зону, пазите шта радите...

http://www.glassrpske.com/vijest/12/svijet/61236/cir/Proglasili-uvodjenje-serijata-u-Ujedinjenom-kraljevstvu.html

Да не буде да су то дезинформације Додикове великоспрпске штампе, десних екстремиста и хришћанских хулигана, има то и на енглсеким емдијима:
http://intellicept3.blogspot.com/2011/07/london-now-has-shariah-zone-while-al.html

http://www.abigmessage.com/uk-sharia-controlled-zones.html

или само прогуглате "shariah zone"
*
И сад заммилсите: неком суманотом Енглезу буде тога преко главе, направи неко грдило и одмах га повежу са Србима..

Смешно или тужно, питање је сад...
Препоруке:
2
1
73 петак, 29 јул 2011 14:48
Mladen Schwartz
Vrlo dobra analiza. Dobar deo onoga ste rekli što je o ovoj temi istinito.
Препоруке:
3
2
74 петак, 29 јул 2011 20:40
Fristajlo
Bivši levičar
Odbijanje da prizna primat, ili bar važnost nacionalnog, dovelo je levicu dotle da je u svim sadašnjim potresima na svetskoj sceni - političkim, socijalnim, geostrateškim - bila na pogrešnoj strani. Opsednutost internacionalizmom dovela je levicu dotle da podržava najočiglednije imperijalističke pohode kao što je bombardovanje Srbije.
Ovo je vrlo blizu istine, priznajem; no, da bi bilo potpuno istinito, treba proveriti koliko je se ta "levica" zaista držala nekih od osnovnih principa leve ideje. Moje je skromno mišljenje da je ta "eurolevica", odnosno razne laburističke partije, socijal-demokratske i srodne im samo razvodnjena ili potpuno dezorijentisana srednja klasa, koja je koketirala sa nekim idejama levice, ne udubljujući se u suštinu. Nije tu nikad bilo istinski levičarskih principa, već samo komotnog manipulisanja u eri blagostanja. Pri prvim problemima, prava priroda kapitalizma zbrisala je svu tu "levicu" kao mrve sa stola...
Препоруке:
2
0
75 петак, 29 јул 2011 21:43
Микула
Та подела на левицу и десницу данас је потпуно бесмислена. Нити је левица левица, нити је десница десница.

Овде се ради, а то вам причају већ 20 година, о "новом светском поретку", то значи да се ради о борби за "животним простором", због чега су избијали сви светски ратови.

Да ли се сећате да је пред бомбардовање Србије Клингтон оптужио Србе да су изазвали оба светска рата? Поента је била прећутана, а она је јасна, "оптужићемо Србе и за изазазивање трећег". Зато је толика медијска и свака друга хајка на Србе.
Препоруке:
1
0
76 недеља, 31 јул 2011 05:04
Senka
Sta bi vi tek pisali da ste na mjestu Australijanaca?
Naime , Breivik je posvetio posebnu paznju australijskim politicarima i politici. Dobro ih je nahvalio u svom dokumentu (blueprint od 1 500 strana)sto se tice politike prema imigraciji muslimana , o davanju inicijative bijelim zenama za radjanje vise djece , o kontroli granica ,sve najbolje napisao o bivsem primeministru Howardu .Trazio je preko interneta kontakte sa desnicarskim organizacijama u Australiji...

Lovro kao pripadnik naroda koji je izvrsio genocid - totalan i uspjesan nad drugim narodom ( srpskim narodom ) je zadnji koji se na ovu temu treba javljati. I svaki puta nek prvo pogleda u svoje dvoriste pa tek onda nek kritikuje druge.

Ovaj Trebjesanin sve vise i vise postaje karikatura od javne licnosti. Norvezani uzeli tim strucnjaka da odredi jel Breivik lud ili nije a ovaj nadri-psiholog vidio izdaleka dao dijagnozu i jos se naziva nekim strucnjakom iz psihologije.Ko ga uopste vise i pita ?
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер