уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Не жалећи да у тој борби дам и свој живот

Kоментари (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 19 август 2011 21:05
Alek
Tacno, iskreno se nadam da je to misljenje svih (ili bar vecine) Srba. Nisu smeli da upotrebe rec NIKAD, ali neka nova vlast (opet se nadam) ce to da ispravi. Nisam vojnik, ali cu uvek da ispostujem poslednju recenicu iz teksta (...Не жалећи да у тој борби дам и свој живот...)
Zivela slobodna Srbija!
Препоруке:
112
1
2 петак, 19 август 2011 21:22
Јовиша Видић од Рудина
Сваки онај, који нема зашта живот заложити, узалуд му је Свевишњи живот доделио. А диплпматија коју не подупире сила, јесте крезуба баба.
Препоруке:
94
1
3 петак, 19 август 2011 21:23
Војислав
Господине Крсмановићу,
Ваша реченица "Не могу бити миран док и један човек пати само због тога што припада мом народу!" представља поруку за србе у целом свету.
Mи срби iмамо велики проблем.
Подметнули су нам у власт погубне људе, гмизавце, змије које уједају душу српског народа.
Они су сви до последњег БАЛВАНИ који сметају да будемо слободни.
Није нас окупитала светска сила, него наши велеиздајници у њихово име.
Уништиће нам све што имамо. Род и пород. Немају милости
Чекамо прилику да се организује неки митинг да их снесемо са земље.
Властодршци ће бити подржани од свих српских непријатеља.
Па зар то није прави сигнал шта да радимо!
Препоруке:
105
2
4 петак, 19 август 2011 21:30
Живорад
Да, али Британија још увек има раљевску фамилију на власти, која се не извлачи као комунистичке вође, већ њени синови потурају главу тамо где је најопасније. А то онда народ види и угледа се.
Препоруке:
40
20
5 петак, 19 август 2011 21:34
Rade Markovic
Ne zaleci da u toj borbi dam i svoj zivot!
Ja ne zalim da dam svoj zivot za svoju zemlju Srbiju,iako znam da je to nesto najvrednije sto nam je Bog podario.
Препоруке:
60
0
6 петак, 19 август 2011 21:36
4s
Поштовани господине Крсмановић ваш текст ме је дао оно последње зрно наде да у овој нашој Србији има још људи
који би дали и свој живот за њу.Гледајући све ове године
силне гадости које су се дешавале на овим просторима и све оне испоручене патриоте и српске борце добро је да
још неко размишља на тај начин.
О моралности британске империје нећу уопште да говором јер је то једна наказна творевина која је опљачкала цео
свет па и данас живи од те пљачке.
Жао ми је једино што смо у ових двадесетак година постали
највећи поштоваоци златног телета,где нам је важнији профит од сопственог народа и државе.
И поврх свега она отрцана крилатица која неда мира ником
ко мисли добро овој држави да "европа нема алтернативу"
тера нас да будемо однарођени и расрбљени.
Надам се да ће се то ускоро променити што би рекао велики
Његош "нека буде што бити неможе"
Препоруке:
72
2
7 петак, 19 август 2011 22:11
Биљана Николић
У овом тексту је сажет сав мој патриотизам.

Знам и не замерам, што ће мушкарци вероватно скептично и потцењивачки оценити овај мој коментар, јер сам женско.

Дух Србије држе у животу људи попут аутора овог текста.
Препоруке:
103
3
8 петак, 19 август 2011 22:25
Милоје
Текст изванредан. Овако мисле сви нормални Срби, (а требало би да мисле и сви нормални грађани Србије).

Има међу онима који су носиоци власти и моћи у Србији и оних који не воле Србе и Србију, поред тога што воле новац и желе да постану још богатији на пропасти Срба и Србије.
На жалост, власт је главна сметња за одбрану Срба и Србије.
Препоруке:
57
2
9 петак, 19 август 2011 22:58
srbin
Tamo gde smo se borili nema više srba. A neki bi opet !
Препоруке:
18
88
10 петак, 19 август 2011 23:24
boris
Potpisujem!Ne bojim se`ni neprijatelja ni smrti.Dolazim i bez poziva samo reci kad!
Препоруке:
47
1
11 петак, 19 август 2011 23:27
Одбрана и последњи дани
Слажем се у потпуности са аутором.Друго је питање у каквом је стању Србија и да ли има капацитет за било шта? Србија је "пукла" још онда када је Наташа Кандић ударила оног несрећног деду.Шта се уопште могло очекивати после тога?
Препоруке:
57
3
12 петак, 19 август 2011 23:38
Микајло
Због тога што смо се борили тамо данас постојимо овде.
Препоруке:
54
2
13 субота, 20 август 2011 00:41
Fristajlo
Kada nam ovakav čovek bude ministar vojni, ličićemo na državu.
Препоруке:
75
2
14 субота, 20 август 2011 01:04
Србољуб
Хвала!

"Не могу бити миран док и један човек пати само због тога што припада мом народу"
Такође.

„Не жалећи да у тој борби дам и свој живот!“
Такође.

Желим да додам.
Поменути британци сматрају да се за Отачбину убија а не гине, и да треба помоћи непријатељу да да живот за њу.

Можда је кршење Божје заповести и угрожавање сопственог спасења та врхунска жртва.

Лично мислим да Свети Цар Лазар није планирао да погине него да побије што више турака.

"али уколико ова држава сматра да је треба бранити..."
Ви,Ја и и остатак овог напаћеног народа смо држава и дужни смо да од оних које бирамо тражимо да је бране. Они сами то НИКАДА неће радити. Морамо им "помоћи" да то раде.

Морамо бити свесни да "Само мртви могу да виде крај рата - Платон" тј. да рат само мења облик али да никада не престаје. Изгледа да је правилније рећи да је тзв. мир наставака рата другим средствима.

Још једном се захваљујем јер Нас који овако мисле има много више него што колаборатори мисле.
Препоруке:
53
1
15 субота, 20 август 2011 01:10
Здравко
Шта да кажем својој дјеци која кличу и дан данас својој Мајци Србији, одавде из Републике Српске? Нисам војник али потписујен сваку ријеч овога великог човјека и патриоте!
Препоруке:
64
1
16 субота, 20 август 2011 02:15
Сима
Аферм, јуначе!
Препоруке:
39
1
17 субота, 20 август 2011 10:52
Биљана Николић@Filip
Био би у праву Филипе да је држава станиште грабљиваца различите снаге, па како се ко снађе.

Побркао си или поистоветио државни апарат са државом и народом.

Твоји преци су се потрудили да ти не упознаш ропство, а ти би зарад твоје личне "несигурне сигурности" својим потомцима да оставиш сигурно ропство у 21 веку.

По теби затвор је идеално место за живит, само да мало повећају кралитет смештаја и исхране. Све други ради за тебе, а ти си жив и здрав.
Препоруке:
31
2
18 субота, 20 август 2011 11:16
Арчибалд Рајс
Брате Крсмановићу Ти си како видим војно лице, са искуством у одбрани Отаджбине продружи се Српским ророљубима који су спремни да иду до краја у одбрани народа. Ја сам спреман да помогнем на било који начин да спасемо Отаджбину од издајника на власти. Поздрав ЗА КРСТ ЧАСНИ И СЛОБОДУ ЗЛАТНУ.
Препоруке:
39
1
19 субота, 20 август 2011 11:35
Božidar Maslać
Svaka čast pukovniče!
Препоруке:
31
1
20 субота, 20 август 2011 11:35
Filip
... i da dodam nešto. Vi koristite primer Britanije. Ali, Britanija je pustila Irsku da ide, iako joj to nije bilo drago. Mislim na Republiku Irsku, gde su većina katolici. Nije stala da brani teritorijalni integritet protiv volje stanovnika, tj ljudi koji su tamo živeli. Pustila je i Indiju da ide, a onda se i povukla sa skoro svih teritorija svoga carstva, da metak nije ispalila. I Francuska je pustila Alžir da postane nezavisan. I Poljska je izgubila teritorije na istoku, a Nemačka takođe. I Italija je izgubila Istru. I Mađarska Transilvaniju i neke krajeve kod nas. Prema tome, takve se stvari dešavaju, a da su vojnici disciplinovano izvršili odluku političara, koliko god im to bilo teško. Teritorijalni integritet NIJE svetinja. Ljudski život jeste.
Препоруке:
6
58
21 субота, 20 август 2011 11:37
влкс
@Filip
Је л ви то хоћете да кажете да за вас као индивидуалисту нема ништа важније од сопственог живота? То што сте навели да је више људи спремно да погине за своју фамилију је сасвим природно. Ти људи нису индивидуалисти ни у ком случају, јер у својој свести имају виши циљ од сопственог живота(безбедност најмилијих). То што сте рекли за државе може бити тачно, али опет сваки од тих хероја бивших држава заслужују наше дивљење данас. Ниједном од њих не можемо порећи да је био спреман да за виши циљ да свој живот.
Препоруке:
30
1
22 субота, 20 август 2011 13:03
анта
....Британија се више пута у прошлости огрешила о моју земљу и мој народ. То се ипак може разумети, њени интереси су империјални, планетарни и не могу се усаглашавати са малим народима .... то се не мозе никако разумети,..... а наш слом почива пре свега на начину размишљања који тако добро репрезентује аутор текста оличен у реченици коју цитирам.... предстоје нам и нови порази све дотле док верујемо да се насиље и плачка моћних може разумет....а о себи будемо мислили као малом народу који треба да задовољи апетите великих....
Препоруке:
7
17
23 субота, 20 август 2011 13:04
Jos jedan "tribalac"
Gospodine Krsmanovicu u JNA koja se sad krije pod imenom Vojska Srbije da se manjine ne uvrede, nije samo bitno ko je ispred vas vec i ko je iza vas. Jer ako ste drzali otvorene usi znate da su se mnogi izmotavali sa zakletvom i izgovarali "ne zEleci u toj borbi da dam svoj zivot".
Препоруке:
16
0
24 субота, 20 август 2011 13:16
Filip
Za Biljanu Nikolić: pre svega, molim da me persirate, jer se ne poznajemo. Smeta mi intimizacija sa nepoznatima. Drugo, mislim da nisam pogrešio jer država JESTE pljačkaška organizacija, u kojoj oni koji su na vlasti i privilegovani propagiraju PATRIOTIZAM uglavnom zato da bi mogli bolje da prisvajaju javna dobra. Za takvu državu - a takve su naše države, uključujući i Srbiju - ne treba ginuti, niti je ijedan ljudski život vredan očuvanja države. Sve će to da završi u novom razočaranju, a ne u nekoj slobodi ili pravdi. Ne treba imati nikakvih iluzija. Dati život za iluziju je potpuno neprihvatljivo.

Na ovaj drugi komentar, nisam rekao da treba da se čuva samo SOPSTVENI život, nego ŽIVOT kao takav. To uključuje i živote drugih ljudi. Svejedno mi je da li su ti životi srpski ili albanski - čovek je čovek, i nijedan ne bi smeo da pogine za državu.
Препоруке:
7
48
25 субота, 20 август 2011 13:32
гаврило
Г-дине, да ли нас има довољно?Моје искрено поштовање јер се само на тај начин воли и поштује своја Држава и земља!Хвала Вам да постојите!
Препоруке:
30
2
26 субота, 20 август 2011 14:05
@Здравко
а шта ја да кажем вашем ѕемљаку (мом дугогодишњем пријатељу) који гласа за ЛДП и убеђује ме како су "Срби Косовари" лоши људи, другачији од "нас"(којих нас?).
Успут, за време рата у БиХ, ЗАЈЕДНО СМО СЛАЛИ ПОМОЋ ЊЕГОВОЈ ФАМИЛИЈИ и брат му је уз моју помоћ оперисан на ВМА. Није са моје стране било питања - какви су људи...

Ништа не могу паметно да му кажем, зато се не дружимо више.

Кажите својој деци да да док је Србије, биће и правих Срба чистог и храброг срца.
Препоруке:
42
1
27 субота, 20 август 2011 14:38
Старац Фочо
Одличан текст, свака част!

Мислим да суштина заблуде једног дела људи који не разуме, или неће да разуме, овај текст, а њихово оличење је Филип који се овде јавио, то што не доживљавају државу онако како она треба да се доживљава. Држава, то смо ми. Ми сви који имамо заједнички животни, културни и духовни интерес. Његово оличење треба да буде држава. Зато када Филип и њему слични кажу да не желе за "државу" да се "заложе", то заправо значи да њихови интереси нису исти са нашим интересима. Они немају интерес нити потребу да заштите своју сабраћу на Космету, не виде интерес у очувању вековне културе српске у Крајини, на пример. И тако када кренем да ређам, видимо да остаје мало за шта људи као Филип имају интереса, осим пуко материјални сопствено благостање. Пошто је у огледају себе тешко таквог у очи погледати, онда је лакше исконструисати неки виши принцип због ког је то тако. Али, ако је већ тако, зашто Шиптари смеју да гину и убијају за своју државу? Идите њима продајте те приче.
Препоруке:
36
1
28 субота, 20 август 2011 15:00
Пажљиви посматрач
За Филипа

Кад сте већ код Британије и њеног напуштања колонија, треба да се нагласи да колоније Британије и Француске и Косово нису иста ствар. Друго, та иста Британија је ушла 80-тих година у рат са Аргентином због шаке камењара (Фокландска острва) који је удаљен више од хиљаду километара од британске обале. Зато не лупајте, молим Вас.
Препоруке:
48
2
29 субота, 20 август 2011 15:04
Filip
Shvatite ljudi, molim vas, da države dolaze i prolaze, i da im se teritorija menja i društveno uređenje, i da se zakoni menjaju, pa ko je bio heroj postaje zločinac, a ko je bio savestan službenik može da ostane bez penzije... Hoćete li za to da ginu naši momci i mnogi drugi? Kada bi se svi držali ovoga da ginu za svoju državu, rat ne bi stao u Evropi nikada. Pa, dokle bi Italijani trebali da ginu da vrate Istru? I Mađari da vrate Suboticu? I mi Srbi dokle bi trebali da ginemo da vratimo Krajinu i Kosovo?

Mi treba da se ugledamo na narode koji su IZGUBILI rat, a nakon toga su postali moćni. Nemce i Japance, na primer. Da iskoristimo DEMILITARIZACIJU da bismo ojačali ekonomiju. Britanci su dobili rat, a izgubili teritorije, a Nemci su izgubili rat i teritorije, pa evo ih gde su. Nemojte više uludo da ginemo.
Препоруке:
4
44
30 субота, 20 август 2011 15:49
Filip
Pažljivi posmatraču: Britanija je ušla u rat za Falklande zato što su građani Falklanda želeli da ostanu u Britaniji. Da li je to slučaj na Kosovu? Da li Albanci žele da ostanu u Srbiji?
Препоруке:
2
42
31 субота, 20 август 2011 16:15
Биљана Николић @Filip
Нећу да ти персирам и баш ме брига шта те нервира и немам намеру ни у чему да ти угађам.
Персирање је у основи знам поштовања, са твојим саможивим и себичним ставовима ти не заслужујеш моје поштовање. Ти си се декларисао као кукавица која води рачуна само о себи.
Препоруке:
42
2
32 субота, 20 август 2011 16:29
@Filip
Mislite na Foklandske ovce?

Britanci su inace komandovali Sektorom Pristine od juna 1999. kada je ovaj srpski grad potpuno ETNICKI OCISCEN od Srba, a njihova imovina i stanovi su im brutalno oteti.

E, moj Filipe, idi u London pa tamo prosipaj svoje petenovske komentare
Препоруке:
39
2
33 субота, 20 август 2011 16:31
@Филип
Укључи ТВ АВАЛА и погледај филм који се управо приказује. Твој циљ је да се у будућности дешава и у Београду - на Косову и Метохији се већ дешава,
Препоруке:
23
1
34 субота, 20 август 2011 18:09
влкс
@Filip
Не боре се Срби за државу Србију доле, већ пре свега за свој ЖИВОТ на том простору.
Препоруке:
31
0
35 субота, 20 август 2011 18:38
Турас
Већина нас овде је спремна да се бори за своју земљу,која није само у границама данашње Србије.Пажљиво читајте коментар Војислава,да би притом знали ко је "главни"непријатељ србскога народа.Против издајника махом није потребна сила .Довољно је да виде спремност народа,разбежаће се.Како се организовати и показати нашу спремност то је питање за нас.
Препоруке:
24
0
36 субота, 20 август 2011 19:15
Пажљиви посматрач
За Филипа

То значи да Република Србија треба да поведе рат у Републици Српској јер већина људи у том ентитету не жели да буде у саставу Босне. То теби и твојим западним пријатељима не би сметало?
Препоруке:
36
0
37 субота, 20 август 2011 21:49
Filip
Pažljivi posmatraču:

Najpre bi trebalo da se utvrdi da većina ljudi u RS želi nezavisnost. To još nije nigde utvrđeno. Gosp. Dodik govori, ali ne deluje u tom smeru. Ako bi rezultat bio pozitivan, RS bi trebala da proglasi nezavisnost od BiH, a nakon toga da zatraži priznanje. Da li bi Srbija priznala RS, to je isto tako pitanje. Treća nepoznata varijabla je - da li RS želi da bude država, ili da se ujedini sa Srbijom. Prema Ahtisarijevom planu, Kosovu je ZABRANJENO da se ujedini sa Albanijom. Dakle, ne vidim šta bi se postiglo eventualnim izdvajanjem iz BiH. Ali, da, nemam ništa protiv, pod uslovom da se to izvede BEZ RATA. Države mogu da se raspadnu, iako u slučaju BiH mislim da to nije realno, jer je štiti Amerika, kao što štiti i Kosovo, ali u principu, ne mislim da bi takav potez sam po sebi bio za osudu. Za osudu bi bila svaka upotreba nasilja, bilo od strane RS ili BiH u tom slučaju. Ne bih opravdao očuvanje teritorijalnog integriteta vojskom, kao što ne opravdavam ni Srbiji
Препоруке:
2
36
38 субота, 20 август 2011 23:20
Спаки
„Рат је ружна али није најружнија ствар. Много је гори и деградирајући морални став и патриотско осећање према коме нема ништа горе од рата. Човек који нема ништа за шта би био спреман да се бори, за кога не постоји ништа вредније од влстите сигурности – бедна је креатура и нема могућности да постане слободан и бољи него што мисли да јесте“

Ово је суштина, остало је коментар. Био сам у два рата, било је тешко, опасно, храна лоша, мало спавања, много хладноће, комараца, нигде купатила и удобности. Али је и прилика да испробам своје границе, када је најтеже да пружим највише што могу, помогнем коме је још теже.
Видео сам многе пожртвоване војнике и официре, али изгледа врло ретко пишу. Изгледа оних других има мало али су много гласнији. Хвала за текст, Вама и редакцији НСПМ.
Препоруке:
23
0
39 субота, 20 август 2011 23:29
Зоран Живковић вс Филип 1.део
Поштујем Ваш став Филипе, јер не морамо да се лажемо то је став већинске Србије која не жели да ратује па макар је целу раскомадали бесни пси. Због таквих као Ви ова концепција политике владаће Србијом све док Србије не нестане. А онда црни Филипе кад бесни пси дођу пред Ваша врата хоћете ли их филантропијом удаљити или посматрати како Вам једу најмилије? Или ћете молити државу које нема да Вас спашава? А у тој држави која треба да Вас спашава исто тако има нечијих синова и кћери који би требали да се одупру бесним псима, да би сачували Ваше најмилије. Ваш егоизам Филипе нема граница, већинско је мишљење у Србији и ја то не морам да поштујем, то је тако. Српски народ после толико погинулих у ратовима дошао је до ступња самодеструкције и можда је и то његов историјски пут.
Препоруке:
31
0
40 субота, 20 август 2011 23:46
Зоран Живковић вс Филип 2. део
Слободан Милошевић ја последњи Мохиканац који је покушао да спаси српску руину коју је остави Тито. Дон Кихот који се борио са ветрењама зла - новог светског фашизма и који је доживео пораз од тог фашизма. Једини владар у 20. веку који је покушао да заштити српске инересе. Сви остали владари Србије су после убиства краља Александра Обреновића шутирали српске главе као крпене лопте.
Није наравно предат терминаторима на Видовдан , зашто је то учињено то треба да објасне ти "испоручиоци" људских глава и "визионари" Србије. Србија је биолошки уништена зато има "Филипе". Мисли да немамо више снаге да се одупремо самодеструкцији која је постала владајуће мишљење, али је то самодеструкција само због до мог интереса.
Један сам од многих настављача и чланова "сеоба" који су напустили Србију и отишли у мајку Русију која још увек покушава да буде независна држава. Видим препород руског народа који у генетском коду не дозвољава руку на себе. Можда ће моји наследници и постати Руси,
Препоруке:
21
4
41 недеља, 21 август 2011 00:04
Зоран Живковић вс Филип 3. део
као што ће можда и Ваши Филипе постати Шиптари, Немци, Французи, муслимани али верујте Срби више бити неће.
На крају доста је ове комедије апсурда: српски народ нема више снаге за супротстављање бесним псима. Предајте им се јер немају алтернативу.
Народ који делове свог народа са Косова, из Крајине, Босне, Црне Горе, Македоније исмејава и ниподаштава, а дражи су му трећеразредни хрватски пургери са "тисућљетњом" културом и марљиви и вредни и цинични Словенци код којих сам увек примећивао дозу надмености и одвратности када су водили наше набављаче по Италији и Аустрији, није државотворни народ за себе већ за друге.
Народ који има уграђен у генетски код комплекс ниже вредности према народима са којима је до јуче "заједно живео" нема шансу за опстанак.Народ који своју браћу са Косова и Метохије називе Шиптарима и људима који су продали Косово, који зове Србе из Босне балијама, а који Србе из Хрватске зове Усташама, нема будућности и кренуо је на пут без повратка...
Препоруке:
29
0
42 недеља, 21 август 2011 00:05
boris
Kada jednom upadnu provalnici u "gajbu"civilizovanog novojevropljanina Filipa nadam se da nece pozvati policiju ili bilo koju sluzbu drzave koja je pljackaska organizacija i da ce on sam da se civilizovano dogovori sa provalnicima bez upotrebe sile.Ako provalnici odluce da ga bace kroz prozor mora da insistira da se o tom predlogu glasa pa kako odluci vecina.
Препоруке:
28
0
43 недеља, 21 август 2011 01:27
Maksim
Tako je, svaka ti je na mjestu. Jos ima pravih Srba. Za krst casni,slobodu i otadzbinu. Mislim da nam jedino teba Vozd. Ovi u Beogradu su za dolar kupljeni. Nazalost i takvih nas ima.
Препоруке:
21
0
44 недеља, 21 август 2011 10:38
brm
@srbin
Tamo gde smo se borili nema više srba.

naravno kad se uvek borimo protiv Srba
siguran metod da nekog od Srbina pretvoriss u ne/Srbina je da uperiss pussku u njega i njegovu porodicu..
recimo topove na srpski Dubrovnik u ime velikih Srba Mila i Sveta..a iz Beograda aplauzi..
ili snajperom po demonstrantima u Sarajevu..
Препоруке:
1
24
45 недеља, 21 август 2011 11:04
Румија
ФИЛИП,је прави представник оног дијела народа који је погубио своје коријење и тражи неке друге,оне којима би вјерно и послушно служио па што кошта да кошта!Пуна је СРБСКА ЗЕМЉА таквијех са усуканим мозгом!Они немају разумијевање да СРБИ не ратују зато што воле рат него им је он наметнут јер му угрожавају животни простор али зато имају објашњење за све ратове које воде НАТО и АМЕРИ и њихови вјерни послушници са БАЛКАНА како написа ЖИВКОВИћ оптерећени комплексом и знањем да не вриједе у односу на нас СРБЕ ни пишљива боба!Цијела историја нам је показала да су само били на страну јачег и уништавали своју браћу по крви на монструозне начине.То су покушали и у овом задњем рату и грдно би прошли да им нису у науму припомогли НОВИ ФАШИСТИ!ФИЛИПЕ далеко ми кућа од таквијех као ти, вјеруј ми некада храбра и чојствена Црна Гора која је изграђена и у чије темеље стоји Свето Косово пуна је таквијах гадова и отпада људског!
Препоруке:
22
0
46 недеља, 21 август 2011 14:11
Peter RV@Filip
Nije mnogo inteligentno podvlacit neku analogiju izmedju Njemaca, Engleza i -Srba. Prvi su imperijalisticki narodi (kao i danas Amerika) koji su napadali druge i otimale im zemlje i narodna bogatstva. Kakve veze imaju oni sa Srbima koji su pod neprestalnom agresijom, bas od njih samih, od devedesetih naovamo? Vi to izgleda ne primjecujete kad se upustate u vase ne-violentne, gandijevske snove? Vasa teorija bi trebala da se primijeni prvo na Libiju, Filipe, zar ne? (Pokusajte prvo da je prodate Sarkoziju i Kameronu za koje vi vjerujete da su pronasli pravi put prema 'velicini' njihovih nacija).
Znate sto Filipe, kad je vas narod (smatram da ste Srbin?)pod konstantnom agresijom, ne bi trebalo da vas toliko nerviraju njegovi izrazi patriotizma. Nije li ovo momenat za Srbe da se izjasne na ciju su stranu? Ovdje leze vase teskoce.
Препоруке:
10
0
47 недеља, 21 август 2011 15:35
Жика С. Тадић
текст кратак и јасан:

баш онакав какав и доликује великим умовима!
Препоруке:
9
0
48 недеља, 21 август 2011 22:24
Добрица
Криво ми је што ово ја нисам написао! Свака част!
Препоруке:
12
0
49 понедељак, 22 август 2011 19:12
Добронамерно Филипу и сличнима
Колосално ти је одсуство стида у давању лекција, али би било корисније да си пре тога ишта прочитао и мало се образовао. У примерима које наводиш, или су колонизатори напуштали колонијалне, а то значи отете поседе, или као у случају Алжира то није било без дуге и крваве борбе. Према томе, непоредиво је са, по свим узусима важећег међународног права, српским Косовом и Метохијом. Изузев, наравно, голе силе САД и НАТО пакта.

Што се тебе лично тиче, као и Арбанаса Косова и Метохије (укључујући и оне досељене после НАТО агресије), можете слободно да идете где год вам воља. И не морате да нам се јављате. Само, тешко да ће вам игде дозволити да на туђем тлу проглашавате своје државе.

На твој одговор госпођи Биљани Николић, персирање заслужују људи чији идеали надилазе "у се, насе и пода се".
Коначно, нисам био Србин Сарајлија ни Мостарац, ни Крајнишник у "Олуји", ни Косовац 2099, 2004. ни данас, па зашто бих био патриота? Али се питам ко ће и рашта то бити када ја будем угрожен?
Препоруке:
11
0
50 среда, 24 август 2011 19:25
апис
Кад човек проучи кроз какве је пропасти пролазила српска држава и у коликом су броју Срби гинули , мучени и у ропство одвођени, заиста је велико чудо да у свету постоји српски народ и српска држава. То светско чудо се једино може објаснити тиме да Бог није дозволио да се сатана дотакне душе српског народа. А докле год је у једном народу , душа жива и јака, дотле ништа није изгубљено , као што се данас чини.Јер човек може живети без имања али без душе тешко. Желећи да нам изчупају душу, наши душмани су ударили на нашу Свету Цркву чувара наше душе, сејући семе раздора међу нашим преосвећеним епископима и часним монаштвом. Пркос је завладао на обе стране. Уместо да се исправљају они се деле. Црква је важнија од свега , пошто је само Цркви обећана верност до краја света.
Препоруке:
2
0
51 петак, 26 август 2011 15:42
Tanja
Iako sam žena i nažalost još uvek bez poroda....ali za Krst Časni i Slobodu Zlatnu dala bih život.

Dok ovom zemaljskom kuglom hoda i jedan neslobodan Srbin ja sam isto tako neslobodna.

Hvala Vam za tekst. Ima nade.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер