петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо Борису Тадићу – о РЕКОМ-у и подршци

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 05 септембар 2011 12:19
kaja
џаба пишете...
Препоруке:
39
0
2 понедељак, 05 септембар 2011 12:20
nataša
Je li ovo ozbiljno ili ja imam neke čulne obmane?
Da to nije neki fond sa jednim ili dva člana?
Šta je ovo ljudi moji?
Препоруке:
54
0
3 понедељак, 05 септембар 2011 13:21
Ratko
Srbija je poligon za eksperimente tipa - da vidimo šta su sve spremni da prihvate i koliko su u stanju da kleknu. Ovde može da prođe sve osim zdrave pameti.
Препоруке:
69
0
4 понедељак, 05 септембар 2011 13:26
Сока
Невладине организације, преко којих се перу паре, уздигнуте изнад Устава! Земљо, отвори се!
Препоруке:
71
0
5 понедељак, 05 септембар 2011 13:43
Petar Kocic
Pogledajte na samom kraju teksta koliko se para tu valja i ko su sve donatori...
Препоруке:
48
0
6 понедељак, 05 септембар 2011 13:55
Gordana
Nigde kraja izivljavanjima na Srbiji! Sad ce jos i Natasa Kandic da osniva privatni sud! Boze me sacuvaj!
Препоруке:
55
0
7 понедељак, 05 септембар 2011 15:05
Senka
(1) Otvoreno pismo jedne Senke kao odgovor na otvoreno pismu upucenom Borisu Tadicu od strane Fonda za razvoj demokratije

Sad je demokratija i svako moze da kaze sta misli ali ja se eto , veoma staromodno izvinjavam Borisu Tadicu sto mu se mjesam u odgovor ovom otvorenom pismu, iako privatno ne mislim da on treba da ima odgovor na ovakve provokacije .Kandicka trazila pare , Kandicka potrosila pare-ostali ni luk jeli , ni luk mirisali...

Dakle,osjecam obavezu da Vas obavjestim da Vasa ocekivanja u vezi ulaganja Sorosa i ostale bratije( Rokfeller et cetera) nisu urodila plodom i izgleda da ste imali previse nepotpunih informacija , preciznije, - izgleda da se niste pravilno konsultovali sa zrtvama u ovom slucaju nego samo sa izvrsiocima zlocina koji su ocigledno namjerili platiti putem REKOMAa te izvrsioce zlocina a zrtve proglasiti zlocincima.
Препоруке:
29
0
8 понедељак, 05 септембар 2011 15:11
Senka
(2)Sa ponosom odgovaram da 2.4565.11,77 EUR sa razlicitih zapadnih strana + 5.045,30 EUR od same Republike Srbije ( Telekom Srbija) a vezanu za pokusaj “ da Skupština Srbije usvoji i ratifikuje međunarodni regionalni i obavezujući ugovor kojim se osniva REKOM kao međunarodna organizacija sa ciljem da na teritoriji Srbije vrši javna saslušavanja funkcionera i svih drugih lica Srbije u cilju utvrđivanja činjenica/dokaza o umešanosti svih u Srbiji ( i nerodjene djece , pride)i za vreme proteklih ratnih sukoba nisu ni blizu cifri koja bi bila potrebna da se lica koja su ostecena( poznate srpske zrtve u ovom slucaju) od strane hrvatskih , muslimanskih i albanskih separatista ostete i nadoknade.
Suosjecam ovom prilikom s Vama i vidim da ste bacili uzaludno sve te Vase pare ali ovom prilikom jednostavno ne mozete okriviti zrtvu da je bila zlocinac... Vi jednostavno nemate tih para za ovu muziku
Препоруке:
31
0
9 понедељак, 05 септембар 2011 15:49
Sud i Sudije
Udruzenje za razvo demokratije - bolje reci za razvoj demagogije.
Ovi bi da nam jos jednom sude i presudjuju pa da nas drze u misolovci narednu dekadu i vise.
Dragi boze, kave gluposti kolaju u ovozemaljskom "demokratskom" zivotu. Metode
Talibana ipak treba visoko cijeniti.
Препоруке:
33
2
10 понедељак, 05 септембар 2011 16:31
Nedim
Pošto joj Zapad više ne daje tako puno para, rešila žena da od žrtava uzima. A, kakvi su ovi naši političari i ulizice belosvetskim hohštaplerima raznih vrsta i nacija, ne bi me iznenadilo da to podrže i plate joj dalju kampanju rpotiv Srbije i srpskog naroda.
Препоруке:
45
0
11 понедељак, 05 септембар 2011 16:50
Vlada
Molim komentatore da budu malo pažljiviji, tj. da ne brkaju ovaj KRITIČKI dopis g. Milenka Radića i njegovog Fonda za razvoj demokratije, sa aktivnostima gospodje Kandić i REKOM-a na koje se ovo pismo kritički osvrće. Advokat Radić i njegov Fond su na istoj liniji kao i većina autora i komentatora ovog sajta.
Препоруке:
26
1
12 понедељак, 05 септембар 2011 17:49
Ceca Lazinica
Šta se sve moglo uraditi s tim silnim parama.Onaj ko ih je potrošio taj nek ih i vraća.Nemojte nam i taj dug natovarati na glavu i ubrajati u dugove države.A to što nije imala veći odziv to je njihov problem jer ne mogu biti istovremeno remetilački faktor i demokratske snage.Ne mogu i recitaciju i monolog.
Препоруке:
15
0
13 понедељак, 05 септембар 2011 18:01
papiga
Zaustavite ove falsifikatore istine, Srbima njihova prica nije potrebna, ni Hrvatima, mozda Bosnjacima i donekle Albancima, u svakom slucaju nepotrebno.
Препоруке:
29
0
14 понедељак, 05 септембар 2011 18:46
Nostradamus
Teza, antiteza=sinteza..
Препоруке:
11
0
15 понедељак, 05 септембар 2011 18:58
лакмус
Чим сам видео да је тај РЕКОМ на латиници,окренуо сам главу на другу страну. То је сада за мене прва, често и главна проба да ли је нешто на одговарајућем културном и цивилизацијском нивоу.
Препоруке:
25
1
16 понедељак, 05 септембар 2011 19:12
луди скретничар
Ако хоћете да НВО (Кандићка, Бисерко,Војин и екипа) утврђују "истину" од ратовима `90-их, онда гласајте за РЕКОМ.
Препоруке:
22
0
17 понедељак, 05 септембар 2011 20:31
Вељко
Овo ни наша историја не памти.
Препоруке:
19
0
18 понедељак, 05 септембар 2011 21:09
Милодан
Као што је познато оружани сукоби у Хрватској и Босни Херцеговини су окончани 1995. године а у Србији и на Косову 1999. године. Ми још не знамо праву истину. То су требале да ураде државе, учеснице у овим сукобима. Нису то урадиле ни после 16 односно 12 година. Врте се у круг, не постоји политичка воља. Ово што ради Хашки трибунал и национални судови за ратне злочине је само кап у мору. Многи ратни злочинци су још увек на слободи а неки и на високим политичким позицијама. Судбина многих несталих се и даље не зна и на томе се мало ради.
Стиче се утисак да су на разоткривању ратних злочина знатно више урадиле Невладине организације него државе и поред ресурса са којима располажу.
Не бих да поистовећујем институције са почињеним злочинима јер су злочине су починили појединци. Само их треба идентификовати и извести пред суд.
Позната је судбина бившег заштићеног сведока Бојана Златковића из Власотинца, бившег припадника Посебних јединица полиције на Косову, САЈ Државне безбедности.
Препоруке:
3
36
19 понедељак, 05 септембар 2011 23:01
Биљана Николић
Који и какав народ би трпео власт и преседника који су спремни да потпишу овај срамни и понижавајући акт којим РЕКОМ-ДИКТАТОРЕ предају надлежност полиције и судску извршну власт?
Препоруке:
15
0
20 понедељак, 05 септембар 2011 23:03
boris65
Sta ima da se istrazuje?Za zlocine u bivsoj SFRJ su odgovorni bivsi nacisti H.D.Genser i onaj poljski papa cija je porodica prodavala nacistima ciklon za gasne komore.Najveci zlocin je izvrsen nad istini.A istina je prosta.Samo treba biti drzak i stalno je ponavljati kao sto to rade ovi koji ne zele da se ikad sazna PRAVA istina.
Препоруке:
12
1
21 уторак, 06 септембар 2011 01:17
Senka
@ Milodan
Oni koji su bili zrtve znaju ko je krivac. Na drzavnom nivou se nikada nece usaglasiti istorija a svjezi primjer imamo ovih dana kada Kosorka hvali hrvatske ratne zlocince koji su direktno krivi za udruzeni zlocinacki pothvat zvan Oluja u kojem je pobijeno 1920 Srba navedenih imenom i prezimenom ili ovo sto proglasava kaznu kojom su ustase kaznjene za komunisticki zlocin i otkriva im spomenik u Macelju.
U Hagu drze i kaznjavaju uglavnom Srbe ( 400 i nesto) i kao sto vidis i Seselja a on je bio u opoziciji i mogao je promjeniti tok istorije koliko i ja i ti kad kucamo po tastaturi.
A za ove pojedince koje ti navodis, predlazem da se upitas da li je stvarno potrebno da Soros i ostali plate milione evra Kandicki da bi ona objavila ko je tu kriv a ko nije?
Mislim da se tu prije radi da je Kandicka obecala prodati nesto sto nije njeno i sad se dogadja da oni koji su dali pare- traze rezultate a para nema.
Препоруке:
14
0
22 уторак, 06 септембар 2011 01:20
Јаков
Које замајавање јавност????
Креативно!!!
Или писмо писано по задатку да се добију неке парице.
Препоруке:
7
2
23 уторак, 06 септембар 2011 01:26
Лала
Можемо очекивати још "отворених" писама ако погледамо следећу листу
LISTA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA ČIJE AKTIVNOSTI ĆE PODRŽATI EVROPSKA UNIJA:
U OBLASTI BORBE PROTIV DISKRIMINACIJE I PROMOCIJE KULTURNE RAZLIČITOSTI
1. Fondacija Centar za demokratiju, Srbija
2. Radionica Integracije, Srbija
3. Ekumenska humanitarna organizacija, Srbija
4. Fondacija Beogradske filharmonije, Srbija
5. Centar za kulturnu dekontaminaciju, Srbija
6. Hausing Centar, Srbija
7. Praxis, Srbija
8. Društvo za obrazovanje odraslih, Srbija
9. Fond B92, Srbija
10. Komitet pravnika za ljudska prava, Srbija
11. Edukacioni centar Leskovac, Srbija
12. Centar za regionalizam, Srbija
13. Resurs centar Majdanpek, Srbija
14. Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM), Srbija
15. Odbor za ljudska prava Niš, Srbija
Видети наставак
Препоруке:
7
0
24 уторак, 06 септембар 2011 01:27
Лала
наставак
16. Grupa 484, Srbija
17. Partneri za demokratske promene, Srbija
18. Centar za unapređenje pravnih studija, Srbija
19. Društvo za razvoj dece i mladih, Srbija
20. Novosadski humanitarni centar, Srbija
21. BAZAART, Srbija
22. Centar za kvalitetno obrazovanje, Srbija
Препоруке:
10
0
25 уторак, 06 септембар 2011 02:01
Senka
@ Vlada
Ovo otvoreno pismo Tadicu je previse ambivalentno napisano da bi bilo shvaceno kao kritika REKOMa. Mozda je autor pisma mislio dobro ali je definitivno lose rekao.
Vidimo da navodi dogadjanja vezana za REKOM kao Bogom dana i po pravilu. Znamo da to nije istina. Cijela ta zamisao o REKOMu je neispravna od pocetka i smisljena s ciljem da se od zrtava naprave zlocinci.Tako je trebao i autor kritikovati ako je mislio kao i mi a ne podsjecati Tadica i Dejanovicku da su oni potpisali podrsku REKOMu . Pa sta ako su i potpisali? Potpisao je i Josipovic a vidimo da se bas ne sekira previse na ocigledne Kosorkine provokacije.
Jedino sto smo naucili iz teksta je da je Telekom Srbija dao pola miliona evra . Pa cak i to nema veze s nama. Telekom treba te pare da trazi natrag od Kandicke i problem rjesen.Pise u tom Statutu REKOMA kako ce sluzbenici REKOMA biti iznad zakona i zasticeni ali to se naravno ne odnosi na krivicna djela pronevjere sredstava. Jednostavno, zar ne?
Препоруке:
9
1
26 уторак, 06 септембар 2011 03:35
Светислав Костић
Једно је поуздано, владајућу гарнитуиру у Београду и што неопростиво, Бориса Тадића за предсједника Србије, није нико други изабрао сем грађана Србије.

И што тешко схватити, да се за Тадића и његове политпајдаше нису Срби већински изјаснили и на последњим изборима, неби сада Србија и њен народ стајали пред једним нерјешивим проблемом више деценијског робовског животарења плаћајући репарације јер Тадића и посланике у скупштини њихове будеће жртве саме изабрали.

Мени таквих неодговорних српских савремника није ни мало жао, јер сами себи код отворених очију јаму ископали. Жао ми њихових потомака који ће проклињати родитеље који их у вјећно робовласништво отпустили.
Препоруке:
11
0
27 уторак, 06 септембар 2011 03:36
izbjeglica
Treba već jednom shvatiti da je cilj i namjera Kandićeve ne da se utvrdi DA LI su navedene srbijanske institucije krive za raspad Jugoslavije, nego DA SU one krive za sve. Za ovo što tvrdim svjedok su bezbrojne izjave i djelatnosti ne samo Kandićeve nego i njoj sličnih (Biserko, Korać i drugi). Da li će muslimani iz BiH nepristrasno utvrđivati istinu? Pa oni nisu do sada priznali niti jedan zločin izvršen nad Srbima (ako je neko i ubijen od strane njihovih heroja, onda je to bilo isključivo u samodbrani). Slična je situacija i sa Hrvatima - po njima je riječ bila o ''obrambenom ratu protiv srbijanskih agresora'' (i onih iz Kninske krajine). Ko se nada objektivnom i nepristrasnom istraživanju i zaključcima - taj je više nego naivan.
Препоруке:
17
0
28 уторак, 06 септембар 2011 03:52
Bre
Citam ovaj tekst, pa onda komentare, pa sam ga zbog toga procitao jos jednom. Ako zanemarimo zlonamerne, mislim da je deo komentatora pomislio da tekst afirmise Rekom, sto nije tacno. Iz teksta je jasno da je Rekom pokusaj da se napravi jos jedan tribunal po principu kadija te tuzi, kadija ti sudi. A kadija je bio na proglasenju nezavisne drzave "Kosovo" sa onima sto vade nekaznjeno Srbima organe, trguju drogom, ubijaju svojim rukama Srbe i svedoke zlocina, pa ih ond Haski sud, institucija dvostrukih arsina i ogromnih plata, oslobodi kao i Nasera Orica... E, to su pravi Talibani! Sve to neodoljivo podseca na srednjovekovnu inkviziciju i "narodne tribunale" u nacistickoj nemackoj gde nije bilo ni trunke pravde. Srpski zlocini su proizvod nasilnog razbijanja Jugoslavije, genocida nad srpskim narodom, zlocina protiv mira od strane onih koji uglavnom platise Rekom, i nije ih bilo onoliko koliko bi Rekom to voleo. Rece Josipovic, odgovor zlocinom na zlocin nije zlocin, drz'ga Kandicka!oj!
Препоруке:
10
0
29 уторак, 06 септембар 2011 09:05
@Лала
Једне служба написала (осмислила) (ЦИА, МИ6, БНД, итд)а друге службе финансирају (ЕУ).
Лепо сте навели листу организација у којима раде агенти странихслужби.
Било би интересантно за истраживачко новинарство да прати траг новца а богме и везе наведених организација са органима власти у Србији. Било би то интересантно штиво.
Препоруке:
9
0
30 уторак, 06 септембар 2011 10:20
Одбрана и последњи дани
Невероватно! Сам устав ове квазинаучне институције написан је тако да се недвосмислено указује на то да ће се судити српском народу и српским интитуцијама као што су САНУ,СПЦ,итд. И да ће те пресуде постати званична историја која ће се учити у српским школама.
Препоруке:
11
0
31 уторак, 06 септембар 2011 10:49
Guru
REKOM statut je prekopiran dokument iz predratne Nemacke, koji je bio mnogo lepse srocen pa je iznedrio Gestapo. To se i nama sprema.
Препоруке:
12
0
32 уторак, 06 септембар 2011 19:40
Ружичасти пантер
Оснивачи (ваљда финансијери) Хашког трибунала међу којима је Госп. Ђерђ Шорош, пошто су се уверили у неспорне (?) судове невладиних организација (које су они основали), сад су тим организацијама поверили утврђивање кривице цркава, академија наука, медија. Да ли је ово нека шала? Шта је циљ овог текста и ко стоји иза тог Фонда?
Препоруке:
6
0
33 уторак, 06 септембар 2011 21:19
@Ружичасти пантер
ЦИА снајка, ЦИА
А друштво јој праве МИ6, БНД, и још неколико обавештајних служби такозваног Запада.
Добише ови фондовци паре па пожурили да их оправдају.
У прилогу Лале наведене су неке од мрежа обавештајних служби које су финансиране од стране ЕУ (по препоруци надлежних агенција).
НВО (није исто што и удружење) су у ствари меке агентуре разних држава Запада. Један од основних задатака ових агентура, пардон НВО, је регрутовање нових меких агената (оних који сумњају да раде за стране обавештајне службе али никада нису сигурни и раде по систему "не буди гадљив, уради то што траже, узми паре и ћути"). Страни агенти су менаџери НВО-а и тренери. Тренинзи које организују НВО су у ствари регрутни центри за стране обавештајне службе.
А у последњих 10 година натренираше се срби тако да би зли језици рекли да је више агената страних слуби него патриота (испран мозак и провереним патриотама па јуришају на казанче НВО).
Препоруке:
6
0
34 уторак, 06 септембар 2011 22:28
Ружичасти пантер @ Bre
И ја сам још једном прочитао текст. Поента је у одељку I, други пасус:
„Полазећи од околности у којима је стваран Хашки трибунал, његови оснивачи су вероватно били свесни да ће легалност његовог формирања бити спорна, па су надлежност тог Суда задржали само на појединцима, док су утврђивање кривице цркава, академија наука, медија итд. наменили невладиним организацијама чије пројекте годинама финансирају и у чије су се неспорне судове и опредељења уверили.“

Да аутори имају критички став према РЕКОМ-у онда би у том кључном пасусу написали „у чије су се НАВОДНО неспорне судове и опредељења уверили“.Али они то нису написали.

После овог кључног пасуса следи препричавање Статута РЕКОМ-а. Најчудније у целој ствари је да је Статут РЕКОМ-а достављен Тадићу па није јасно зашто овај Фонд препричава Тадићу Статут који је он примио и то још у Отвореном писму. Читава ствар је чудна.

Иначе један од иницијатора РЕКОМ-а је Кандићкин Фонд за хуманитарно право.
Препоруке:
4
0
35 уторак, 06 септембар 2011 22:38
miki maus
partizanka poslala pismo partizanu
Препоруке:
1
2
36 уторак, 06 септембар 2011 23:51
Senka
@ Ruzicasti Panter
I ne samo da je један од иницијатора РЕКОМ-а Кандићкин Фонд за хуманитарно право, nego u emisiji "Utisak nedelje" prije dva mjeseca mozete cuti i direktno iz Kandickinih usta da ona drzi pare za REKOM i da ona odgovara za te pare jer je kaze potpisala za njih i da nijedna druga NVO ne moze ni da primirisi tim parama.
Ako nista , znat ce se ko ce i odgovarati onog trena kad se pronadje da su pare nestale a vec su se cule neke optuzbe na taj racun.
Препоруке:
2
0
37 среда, 07 септембар 2011 06:49
Bre
@Senka, Ruzicasti panter. U pravu ste sto se tice Rekoma, niste u pravu sto se tice pisma, niste razumeli smisao! Mozda je problem sto (pretpostavljam da) niste pravnici, jer svakom pravniku je dovoljno citiranje statuta nekog privatnog, naddrzavnog tribunala/inkvizicije, koga finansiraju strane drzave koje su razbijale YU da se zgrozi. Da je to pismo podrske rezimu, da li bi bilo otvoreno??? Uostalom guglajte malo po Internetu i sakupite informacije pre nego sto nekoga tesko optuzite. To sto neko pise suptilnije i diplomatskim tonom, ne znaci da mrzi Srbiju, da je strani placenik itd. Naravno, polazim od toga da ste oboje dobronamerni, i da Rekom "ne volete" :-)
Препоруке:
2
0
38 среда, 07 септембар 2011 23:16
Ружичасти пантер @ bre
Ја сам правник по професији као уосталом и аутор овог отвореног писма, адвокат Миленко Радић, директор Фонда за развој демократије.

Право је једна врло егзактна дисциплина и захтева крајње прецизне формулације. Порука или смисао једног текста који напише један правник и упути га јавности, мора бити кристално јасна и СВИМА разумљива. То, међутим, није случај са овим отвореним писмом. Различити коментари и недоумице које је текст изазвао то доказују. Не бих да се понављам, али остаје потпуно нејасно зашто аутор упућује Отворено писмо Тадићу да би га упознао са материјалом који је Тадић већ примио и прихватио услове из тог материјала. То је као кад бих ја Вама упутио отворено писмо са преписаним условима под којима Телеком обрачунава и наплаћује своје услуге а Ви тај обрачун добијате редовном поштом.
Препоруке:
1
0
39 четвртак, 08 септембар 2011 18:16
Bre
@Ružičasti panter
Mislim da je ovo samo pitanje stila.
Rečenica u kojoj se pravi paralela sa ultimatumom Austro-Ugarske i "napretku" Srbije u odnosu na to doba je za mene primer ironije, ali treba dobro znati istoriju da bi je dešifrovao. Naime, Austro-Ugarska je napala Srbiju posle Sarajevskog atentata zato što Srbija nije ispunila SAMO JEDNU tačku ultimatuma, a to je da Austrijski državni organi VODE ISTRAGU na teritoriju Srbije (već je za tu tačku predložila arbitražu u Hagu). Govoriti o "napretku" Srbije je smešno, jer istraga koju Rekom hoće da sprovodi prevazilazi onu koju bi sprovela Austrija, tad smo ušli u rat, a sada Bota sve hoće i svima se izvinjava.
Препоруке:
1
0
40 петак, 09 септембар 2011 02:20
Senka
@Bre
Mislim da je ovo nije samo pitanje stila jer ako citalac mora posebno dešifrovati neke dijelove kao sto ti npr navodis pitanje poznavanja istorije u slucaju ultimatuma Austro-Ugarske Srbiji- efekat tog pisma postaje suprotan od namjere.
Svima je jasno da bilo koji projekat koji Kandicka smisli i namece - nece po Srbiju izaci na dobro. Njeni clanci u New York Times , apsolutno ignorisanje srpskih zrtava ( 2003 je nazvala trgovinu srpskim unutrasnjim organima - incidentom)i stalno potenciranje nesrpskih zrtava i to do apsurda tako da cak podmicuje ne-Srbe da svjedoce protiv Srba se pokazalo kao konstanta.
Ovo otvoreno pismo ( ako je namjera bila da se ukaze na nepravilnosti i stetu koje REKOM moze da napravi Srbiji i srpskim zrtvama)je trebalo potencirati takve negativne primjere Kandickinog djelovanja a ne da ovako izokola navodi citate iz dokumenta ( Statut REKOMa)koji je Kandicka osmislila i nametnula javnosti.
Препоруке:
1
0
41 петак, 09 септембар 2011 16:44
Bre
@Senka
Ok, Senka, shvatam ja šta ti želiš da kažeš, i slažem se sa svim šta imaš da kažeš o Rekomu i njegovom duhovnom tvorcu. Poenta je međutim u Statutu, a ja NISAM IMAO POJMA šta tu piše, kada sam pročitao otvorile su mi se oči i zgrozio sam se (još više)! Tako da mislim da su autor ili autori postigli pun efekat (daj Bože da su Statut pročitali Bt i režimlije pre nego što su - smeškajući se snishodljivo - podržali inicijativu)!
Druga je stvar što smo mi generalno impulsivni kao nacija, i zato sam te uputio da malo guglaš po Internetu pre teških reči.
I na kraju - ja i dalje mislim da JESTE pitanje stila, a od čitalaca NSPM (u koje se i ja ubrajam) očekujem veći stepen obrazovanja i svesti nego od čitalaca tamo nekih žutih sajtova i novina "da živimo kao sav normalan svet". Svima je u Srbiji jasno kada Velja kaže nešto jednoj novinarki ili kada Šele poruči nešto sudijama, van der Spulu i Hansu Holcijusu, ali to je to isto - samo drugim stilom i rečnikom rečeno! Ili grešim?
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер