Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čija je Bosna i Hercegovina

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 05 septembar 2011 18:43
Nostradamus
Hvala profesor. Na zalost u pravu ste kao i mnogo puta prije 100%.Ako ne bude pameti kod hriscana, desice im se upravo ovo, i da se ne kaze da nisu na vreme upozoreni.
Preporuke:
67
9
2 ponedeljak, 05 septembar 2011 19:16
Car_Lazar
Nema od toga nista.
Pred nama ( Srbima ) je jedan veliki zadatak a to je zbacivanje trenutnog rezima i vracanje nacionalnim vrednostima i naravno vracanje svih Srbskih teritorija ( Crna Gora, Kosovo i Republika Srbska ) u jedinstvenu Srbsku drzavu u kojoj ce biti preko 11 miliona Srba, povratak starim prijateljima i jacanje saradnje kako nacionalne tako i vojne, jacanje ekonomije, obnova drzave i naravno obnova i jacanje Srbske vojske do te mere da bude sila na balkanu ( onda ce uslediti vracanje Republike Srbske Krajine ), sa tom "realnoscu" niko ne bi mogao da ignorise Veliku Srbiju i njen kapacitet...
Sve ce to uslediti, korak po korak, onog trenutka kada neko pametan skapira da NE TREBA I NE SME da postoji drzavna granica ismedju jednog naroda ( Srba )...
ZIVELA VELIKA SRBIJA!!!
Preporuke:
71
19
3 ponedeljak, 05 septembar 2011 19:50
nataša
Sedeo sam četiri godine u istoj klupi sa jednim Hrvatom u jednoj BiH gimnaziji i dan danas ga smatram najkorektnijim čovekom koga sam ikad upoznao i kod koga nikada nisam video ni trunku mržnje prema Srbima. Možda sam ja bio više podozriv prema Hrvatima iako sebe smatram očišćenim od nacionalnih predrasuda.
Dakle, Profesor Vlajki nije ni prvi ni jedini Hrvata u BiH koji nema ni trunke mržnje prema Srbima. Ja u stvari mislim da je većina BiH Hrvata emocionalno uvek bila naklonjena Srbima.

Ali Vlajki ne kreira hrvatsku nacionalnu politiku.

Problem sa Hrvatima je hrvatska nacionalna politika kreirana u Beču i usmerena na konfrontaciju sa Srbima i zločinačke aktivnosti malog broja hrvatskih nikogovića koje i Hrvati preziru.

Srpski problem je Austrija i Turska.

Bošnjački problem je Turska i nekolicina privilegovanih. Vole Tursku jer im nudi privilegije, a ne podnose je naročito kad odu tamo, jer su svesni da kulturološki nemaju ništa sa Turcima, pogotovo jezički.
Preporuke:
83
10
4 ponedeljak, 05 septembar 2011 20:53
aleksandar
Dobri profesore.
Pa hrvatska nacionalna politika će pre izvršiti samoubistvo, odnosno samoubojstvo, nego da napravi pakt sa Srbima.
Mržnja će uvek biti jača od koristi.
Neke stvari nisu racionalne i nikada neće biti racionalne.
Saglasno tome, Srbi iz Srpske treba da vode samo svoju politiku, a osnova te politike je nikada ne ulaziti u bilo kakvu stratešku (taktička, kratkotrajna može) sa hrvatskom nacionalnom politikom.
Stravično iskustvo govori da će hrvatska i muslimanska nacionalna politika (uz malu pomoć zapadnih "prijatelja") na kraju uvek biti udružene protiv srpske.
Drugim rečima, lasno će se oni dogovoriti protiv nas.
Nego, podrška Dodiku.
U Boga se uzdamo da će biti na visini zadatka u predstojećem periodu, i da će, kada pritisci postanu nesnosni organizovati Srbe na sveopštu neposlušnost i blokadu Tamnog vilajeta. Da pokaže da nećemo pristati na ukidanje Srpske.
Nadamo se i da već radi na pripremi naroda i potencijala Srpske na svaki način za teška vremena koja dolaze.
Preporuke:
62
6
5 ponedeljak, 05 septembar 2011 21:06
Simeon Srebrenica
Bekir preti žešće neg ALIJA.
Za mnogo nežnije pozive Šešelj robija već 10-tak godina.
Sramota.
Preporuke:
67
6
6 ponedeljak, 05 septembar 2011 23:27
Turas
Nažalost gosp.Vlajki to nije moguće a i Vi to znate,znate i zašto.Kosmopolitizam na Balkanu nije moguć.Sa time se zanose više Srbi(jugosloveni)nego Hrvati.Ovi drugi danas imaju nacionalnu da ne kažem nacionalističku državu,dok Srbi iako bi to sa pravom istoriskim morali da imaju,osporava im se kroz glupačku sintagmu velike Srbije.Da ne napomiljem NDH kao genocidnu državu 41-45g.Vu lgarno je gosp.Vlajki tražiti od mene da zaboravim poklane u Jasenovcu,koji je bio gori od svih nemačkih logora zajedno.Spremni smo da oprostimo ali samo da u svojim školama učite svoja pokolenja kakva ste zverstva činili. Da oni, kao nemci što su znali za naciste,tako i mladi hrvati uče o Starčeviću,Paveliću,Stepincu itd.Onda možemo da govorimo o pomirenju,koje bi spontano došlo a ne kroz kvazi Tadićevu i Josipovićevu politiku.Prijateljski pozdrav.
Preporuke:
43
6
7 utorak, 06 septembar 2011 00:15
Averoes
BIH je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da BIH vise nema, ne mogu se zaliti sto ih BIH nece. Jer BIH je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.
Preporuke:
15
75
8 utorak, 06 septembar 2011 01:19
BB
Bsnjacko-Turska?? hahhahaaa
Bosnjaci ne vole Tursku. Turska je bila okupator. Radi tog istorijskog iskustva Bosanci i Hercegovci ne vole Tursku. Ovaj put je Emil visokok skocio. Ai on je svakako iz Spita ne druzi se sa bosnjacima, ne moze covek sve znati.
Bosna i Hercegovina nikad nece biti Turska. Niti je to interes Turske. Turska ima druge interese. Interesantno je da je Tadic stalno poziva Tursku u goste.
Preporuke:
7
35
9 utorak, 06 septembar 2011 01:21
ccdd
bosna nikad nije bila srpaks teritorija vec bosanska. Tek od 92-95 je srpska teritorija ali i to pod navosnicima.
Preporuke:
8
58
10 utorak, 06 septembar 2011 03:14
Srboljub Savic
Izgleda, da ne razumemo profesora Vlajkija.
"Hiltleri iz malog sokaka" svoju malenkost naduvavaju
uz velike ... Bosnjaci iz Raske oblasti i BiH, u
Turskoj vide "zastitnika"-a jedini izvor svoje moci
i sopstvenog bogatstva.
Turska vidi BiH i Rasku oblast, kao svoje buduce
teritorije-garant bespogovornog ulaska u EZ i jacanja svoje moci.
SAD (bez obzira na price za javnost) zele i jacu
Tursku(protiv Rusije)i vecitu ranu u Evropi-da se
ne smiri i okrene radu.
Kako se na RS i Dodika vrsi nevidjen pritisak, kako
Srbija ne mari za opstanak Srba, to ne cini nista
(cak obrnuto) da spreci "otomanizaciju" BiH, pa i
dobrog dela Srbije.
Dok je suverenitet davno priznate Jugoslavije,
pocepan kao stari papir, to se floskule o granicama
BiH i KiM-njihovim "tvorevinama", proglasavaju
svetinjama (zato nema podrske hrvatskom entitetu).
Turska BiH sa "Sandzakom", uvod je u trajno resenje
"juznoslovenskog pitanja"-nestanak, prvo Srba, potom i ostalih.D1
S. Savic
Preporuke:
27
5
11 utorak, 06 septembar 2011 03:41
Srboljub Savic
D2. Slovenci su, vec danas, zadovoljni kao, prvi
ex YU "europeici". Medju Hrvatima, jacace novokomponovani "europejci", koji ce svim silama
nastojati da se otresu svega sto bi ih povezivalo
sa slovenstvom (muka ce mozda biti jezik, toliko
izvorni, a nemacki se i ne bori za primat u EZ).
Tako, sta god ko mislio, BiH je pitanje opstanka
Juznih Slovena.
[Na eventualno podsecanje o opstanku, u Otomansko i Austrougarskoj imperiji, ne treba zaboraviti:
- da je nekoliko miliona pripadnika Juznih Slovena
nestalo iseljavanje i asimilovanjem i da
iseljavanje nije prestalo(iz BiH, intenzivirano),
pa se smanjujemo dok drugi (Turska 400 %, Nemacka
30%, samoza 50 godina) rastu;
- da u Turskoj imperiji, Srbi nisu bili unistavani
programom genocida (pored svih stradanja u
ratovima, ustancima, ...)
- da je Austrougarska imperija (i Nemacka
podsticala najpogubniji sukob Hrvata i Srba,
perfidno podrzavajuci hrvatski genocid nad
Srbima (vecem narodu).
S. Savic
Preporuke:
20
4
12 utorak, 06 septembar 2011 06:37
Slađana @ Averoes
[guote]BIH je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da BIH vise nema, ne mogu se zaliti sto ih BIH nece. Jer BIH je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.[/guote]

Zameni BIH sa Jugoslavija i stavi prst na čelo.
Preporuke:
45
5
13 utorak, 06 septembar 2011 06:59
Sizif
@ Averoes

Tvoja poruka je patetični iskaz nemoći i života u iluzijama. Zvučiš kao Rade Šerbedžija i jugonostalgičari u trenutku kada su prvi rafali parali vazduh Sarajeva.
Preporuke:
39
4
14 utorak, 06 septembar 2011 08:33
gavrilo
cijenim PAMET i LOGIKU g-dina Vlajkija,cijenim i razboritost koju pokazuje u ovim delikatnim vremenima i želju kako se oduprijeti nadirućem NEOISLAMU.ništa se nije promjenilo od dolaska Turske na Balkan,ništa! Srbi su ratovali sami tako će i sada biti.Vatikan se dogovorio što mogu Turci da uzmu, što im daju a najbolje je da se svi ratovi i konflikti vode po zemljama gdje je Srbski narod kako bi bio sveden ispod minimuma "remetilačkog faktora".g-dine VLAJKI, kartel je odlučio da SRBI moraju da nestanu i da njihove zemlje budu razdijeljene svakom prema zasluzi.Rvati neće da rizikuju, oni hoće samo da je njihovo čisto, svaki savez sa Srbima ide u korist njihove štete, jer to Svetski Lihvari ne dozvoljavaju.I da ne dužim: SRBSKI Narod mora biti pokoren u svakom smislu, razjedinjen, rasjepkan i doveden u situaciju da nepredstavlja ništa odnosno da bude na nivou RAJE, naravno moderne kako ne bi ni znao da je samo ROB i da radi za LIHVARSKI KARTEL!Amerika i EU su samo vojnici koji rade po naredbi...
Preporuke:
28
5
15 utorak, 06 septembar 2011 09:04
thinking maize@ Averoes
BiH !? NE-BiH !!!
Preporuke:
33
4
16 utorak, 06 septembar 2011 11:05
b.s.
Pozivate Hrvate da se ujedine sa Srbima ili Srbe da se ujedine sa Hrvatima?
Gospodine, vi ste nedavno napisali članak u kome izjavljujete da ćete "RADITI NA TOME DA SE REPUBLIKA SRPSKA PRIKLjUČI HRVATSKOJ"...???
Preporuke:
9
15
17 utorak, 06 septembar 2011 11:31
iz Republike Srpske
@b.s.
Molim Vas da napišete kad je Emil Vlajki napisao taj članak, odnosno gdje je objavljen (dajte nam internet adresu), kako bi i mi pročitali kako će to potpredsjednik Republike Srpske raditi na tome da Srpsku priključi Hrvatskoj.
Kad pročitam tekst čestitaću Vam na reakciji, tim prije što ni predsjednik Dodik ni bilo ko drugi od visokih rukovodilaca u Srpskoj nije, koliko znam, reagovao na taj tekst potpredsjednika Vlajkija.
Preporuke:
27
2
18 utorak, 06 septembar 2011 15:50
nostradamus
Nisu vazni retki komentrari poturica i kvislinga u NSPM, cinjenica je da ih sve vise cita srbsku stampu, jer je Avaz i hrvatska glasila dno dna, tamo vise nemaju sta procitati.
Preporuke:
20
5
19 utorak, 06 septembar 2011 16:28
sred.bosna
Jasno je da je Vlajki IZNIO samo MOGUĆNOST.
Da bi se ta mogućnost i realizirala potrebno je MNOGO , MNOGO toga uraditi , a za to što je potrebno niti turci zajedno s poturicama nemaju niti slučajno snage niti moći. Ovaj tekst ima jednu drugu namjeru Vlajkija.

pa na samom Balkanu ima jednako, ako ne i više, kršćana koliko ima turaka u Maloj Aziji i poturica na balkanu zajedno.
Preporuke:
3
3
20 utorak, 06 septembar 2011 18:51
Jasam Kobidrugi
Bravo gavrilo. Jedini smislen komentar. Povežimo se.
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
2
3
21 sreda, 07 septembar 2011 22:45
iz Republike Srpske
@b.s.
Ne javljate se da nas uputite na tekst koji bi "raskrinkao" dr Emila Vlajkija? Mislili ste da ćemo Vam tek tako povjerovati? Zbog toga ste se čak potrudili da pišete ćirilicom?
Shvatam da Vam smeta mišljenje uvaženog dr Vlajkija, ali drugi put izmislite nešto što je vjerovatno.
Ovako kao da samo potvrđujete tačnost viceva o Muji ili o Sulji.
Preporuke:
7
2
22 četvrtak, 08 septembar 2011 01:08
vc
Slađana @ Averoes
Evo umjesto BiH stavih Jugoslavija po tvom savjetu:
[guote]jugoslavija je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da Jugoslavije vise nema, ne mogu se zaliti sto ih Jugoslavija nece. Jer jerguslavija je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.[/guote]

Slađana ko treba stavi prst na čelo?
Jugoslavije nema jos od 1990.
Preporuke:
3
3
23 četvrtak, 08 septembar 2011 09:24
b.s@republika srpska
"Moji prioriteti će biti višestruki. Prvo, borba protiv islamizacije ovih prostora. Drugo, insistiranje na paralelnim i specijalnim vezama sa Hrvatskom, a na koncu konca i sa svim drugim zemljama u okruženju. Treće, napori za stvaranje hrvatskog entiteta unutar Federacije BiH. Četvrti prioritet će, naravno, biti borba protiv demonizacije srpskog naroda."
Ovo je citat iz teksta pod naslovom "Mogu da budem vrlo koristan za RS", sa sajta NSPM.
U straha su velike oči, kaže narod, možda su i moje prevelike, to je zbog toga što su hrvatski apetiti za tuđim teritorijama neutaživi! Osim toga ne vidim zašto bi se gradile paralelne i specijalne veze sa Hrvatskom, ako je većinski narod u RS srpski narod.
Preporuke:
2
3
24 četvrtak, 08 septembar 2011 11:32
dada
Izreka ''NEDAJ BOŽE DA SE SRBI SLOŽE?? ne odnosi se samo na Srbe prasvoslavne veroispovesti, nego se odnosi na sve Srbe, svih vera, jer oni koji vladaju svetom dobro znaju ko su Srbi (SORABI), zato oni rade sve da bi zavadili srbe pravoslavne, islamiste i katolike i ostale, Razmislite i sklopite sve kockice kroz celu istoriju. U pamet se sorabski narode svih veroispovesti, da bi se mogli sačuvati od zapadnih reptira koji uvek žele da se proliva krv Soraba jer im je to hrana. Pa izmišljaju kojekakve nacije na ovim prostorima da bi lakše vladali ovim prostorom. Svi srbi govore istim jezikom a to je SRBSKI. Ali oni koji žele da vladaju ovim prostorima nazivaju Srbski jezik nekim drugim jezicima. Običan narod od političke elite neće dobiti ništa. Opameti se SORABSKI narode nemojte razmišljati samo o tome štaće te Use nase i Podase.
Preporuke:
2
1
25 četvrtak, 08 septembar 2011 12:28
Marko2
ja kao Hrvat ne vidim nikakvu opasnost za Hrvate od strane Bosnjaka. Takodjer ne vidim problem u izjavi Davoglua. Ako mogu Srbi da svojataju hrvatsku Krajinu na osnovu 'historijskog prava', zasto ne bi Turci svojatali Bosnu na osnovu jos duzeg perioda istog prava. Sem toga nekorektno je negirati Bosnjacima prava da u drzavi BiH ostvare svoje nacionalne interese, koje Hrvati i Srbi ostvaruju u svojim maticnim drzavama.

Konacno, Turci su u Bosni korz 500 godina ostavili kulturne i vjerske objekte, dok su Srbi do temelja porusili sve nesrpsko u samo 5 godina, od crkvi do imena ulica i gradova. Zato kao Hrvat ako vec moram birati 'nadglednika' za BiH, uvijek biram danasnju Tursku prije nego Srbiju.

Naravno svesrdno se nadam da ce BiH zavrsiti kao multikulturna i visenacionalna drzava. Ali ono Sto Srbi zele je da sebicno uniste drugima drzavu, otimajuci dio na kojem su postali vecina nakon sto su pretjodno istjerali sve ostale. E bogami tako to nece ici, nista od pakta SR-HR
Preporuke:
6
11
26 četvrtak, 08 septembar 2011 12:42
alkar@dada
netriba srbiji većih neprijatelja od vas ali vam neću objasnjavat jer nećete shvatit...dovoljno je da pročitate pamflet koji ste napisali
Preporuke:
2
4
27 četvrtak, 08 septembar 2011 13:34
Alfred
Za Marko2

Kao prvo, malo je glupo napisati da Turci imaju veće i duže historijsko pravo na ovim područjima od Srba. (Vidi historijska dokumenta iz srednjevjekovne Bosne, npr.-povelja Stefana 1. Kotromanića).

Kao drugo, Srbi u današnjoj Hrvatskoj nisu od prekjučer. A što se tiče uništavanja nesrpskog vlasništva, to stoji, ali ne prevazilazi uništavanje ne... vlasništva na drugim starnama. Još, što se tiče Srba u današnjoj Hrvatskoj,mislim da je njihova nevoljnost da se potčine novoj ND Hrvatskoj nakon 2. svj. rata opravdana. Naravno, kao što i drugi narodi više ne žele da žive sa Srbima tako ni oni ne žele više sa njima. Teritorijalno pitanje je jedna druga stvar i još nije riješeno.

Kao treće, nazovi srpsko-hrvatski pakt je proizvod činjenice da se u ovoj BiH gura politika koju Srbi ne žele. Važno: Srbi ne mrze BiH, oni mrze i odbacuju POLITIKU koja se na silu forsira od strane jedne etničke grupe i MZ. Nastavak slijedi...
Preporuke:
4
2
28 četvrtak, 08 septembar 2011 13:45
Alfred
Nastavak...

Srbi ne vide u Hrvatima nikakvu niti pomoć, spas a kamoli zajedničko viđenje stvari. Što se mene lično tiče, Srbi bi trebalo da se priklone dogovoru sa Bošnjacima ali je problem što oni danas odbacuju svako drugačije viđenje BiH osim onog što oni žele jer ih na to nagovara MZ. I tu je trenutno kraj potencijalnom rješenju, danas. Srbi bi morali bježati od Hrvata i na svaki način izbjeći bilo kakav dogovor sa njima. Za sada se Bošnjaci uzdaju u MZ ali su u suštini sami na Balkanu i to MZ i te kako koristi a to isto pokušava i Turska za svoje interese. Ali, ubrzo, kada se stvari promjene, a stvari se uvijek mjenjaju, pokazaće se ko se zaletio.

Na kraju, razumijem mržnju prema Srbima, ali samo se malo prisjetite da Srbi imaju razlog za mnogo veću mržnju prema i muslimanima i Hrvatima. Pokušavam zamisliti kakva bi tek mržnja bila da su uloge kroz istoriju bile zamijenjene. Ne daj Bože.
Preporuke:
4
4
29 četvrtak, 08 septembar 2011 14:03
iz Republike Srpske
@b.s.
Hvala što ste se konačno javili i razjasnili nam na šta ste mislili.
Po Dejtonskom sporazumu, Federacija BiH ima pravo na specijalne i paralelne veze sa Hrvatskom, kao što ima Republika Srpska sa Srbijom. Sporazum Federacije BiH i Hrvatske nikada nije sklopljen. Možda je dr Vlajki mislio na taj sporazum, za što zalaganje potpredsjednika Republike Srpske ima veću težinu nego jednog univerzitetskog profesora, što je do izbora prošle godine bio dr Vlajki.
Bilo je i više ideja i prijedloga da Srbija sklopi sporazum o specijalnim i paralelnim vezama i sa Federacijom BiH (čini mi se, sa srpske strane), pa je možda dr Vlajki i na to mislio. Ne znam.
U pravu ste kad pominjete hrvatske apetite prema teritorijama. Uvjerena sam da dr Emil Vlajki nije iz te priče. Uostalom, dr Vlajki je, koliko znam, postao gradjanin Republike Srpske po prvi put tek dosta poslije rata. I to nešto govori, zar ne?
Preporuke:
3
2
30 četvrtak, 08 septembar 2011 18:56
alkar@iz republike srpske
vi zaista pričate ono sta ne stoji-O HRVATSKIM ASPIRACIJAMA NA TUĐI TERITORIJ.ako vam je dokaz nikad provjereni dogovor milošević-tuđman,nebi se ja ni tomu čudio od ta dva lika,ali činjenice govore ovo-I PORED POBJEDE U RATU U HRVATSKOJ NISMO PROŠIRILI AVNOJEVSKE GRANICE HRVATSKE NI ZA mm, A IMALI SMO PRILIKU 95.g SMO DOSLI DO BANJALUKE,po dogovoru s izetbegovićem,I NARAVNO JE DA SMO SE VRATILI NAKON DAJTONA.vi nas vojno niste vratili. nama danas NEUM i bosansko primorje dijeli zemlju na dva dijela i prelazimo dvi granice do dubrovnika,A SVE JE TU HRVATSKI ZIVALJ I VOJNO JE BILO U NASIM RUKAMA 95.g i i i i i i i sta i??? NISTA.NISMO TO UZELI JER NIJE NASE.....ODAKLE VAMA PRAVO NAS PROGLASAVAT ZA ONE KOJI KRADU TUĐI TERITORIJ.....KOJI SMO MI TO TUĐI TERITORIJ UZELI NAKON SAMOSTALNOSTI? aj nađite nam neku drugu manu,ova je čista laž....jedino ako vi ne mislite da je i avnojevska hrvatska bila srbija pa je mi ukrali...to me ne bi iznenadilo od vas...
Preporuke:
3
6
31 četvrtak, 08 septembar 2011 20:44
iz Republike Srpske
@alkar
Imate selektivno pamćenje. Zaboravili ste pokliče s početka devedesetih o "hrvatskoj granici na Drini" i o hrvatskom barjaku "na vrh gore Romanije". Mi nismo, previše nas je to podsjećalo na NDH, kada ste vi koji "ne želite" tudje teritorije prisvojili čitavu Bosnu i Hercegovinu.
Predobro znamo kako nam je bilo kad ste u BiH bili na vlasti vi i "hrvatsko cvijeće". Zar to nisu bile otvorene aspiracije?
Nažalost, 1995. godine ste se pridružili "svom cvijeću" i pustošili srpske teritorije na zapadu BiH. I još niko zbog toga nije odgovarao!
O, ostali bi vi u BiH, i te kako, ali već je Badinterova komisija bila zaključila da nekadašnje administrativne granice izmedju republika postaju državne, niste se mogli proširiti. Zato su i neke opštine sa većinskim srpskim stanovništvom u tom dijelu BiH postale dio Federacije BiH, odnosno hrvatskih županija (i ukinute Herceg-Bosne).
Preporuke:
4
2
32 četvrtak, 08 septembar 2011 23:12
iz Republike Srpske (nastavak)
@alkar
U medjuvremenu sam se prisjetila često ponavljanog Tudjmanovog poredjenja Hrvatske s kiflom, koju treba "popuniti", "podebljati",..., kako bi Hrvatska ličila "na nabubrelu žemlju", a ne na kiflu.
Vi se toga ne sjećate i ne znate čime je "otac nacije" htio da popuni "hrvatsku kiflu"?
Preporuke:
4
2
33 petak, 09 septembar 2011 10:50
Marko2 za @Alfred
vi kazete "Teritorijalno pitanje je jedna druga stvar i još nije riješeno"

Ta se teza trajno provlaci kroz srpsku politiku i javno misljenje. Teza da je srpski teritorij sve sto Srbi smatraju da je njihovo, klasicni teritorijalni ekspanzionizam iz 19. vijeka. To je naravno apsolutno nerazumna teza, ali ta uporno ponavljana teza ce imati sasvim konkretne posljedice.

Sto znaci da ce u nekom slijedecem pokusaju realizacije Srbija mozda biti nadomak Zagreba, ali je jednako moguce da ce Hrvatska biti u Zemunu ili dalje. Jer jedno je sigurno, slijedeci potencijalni vojni sukob nece biti samo na teritoriju Hrvatske vec ce generatora nestabilnosti trebati neutralizirati na njegovom vlastitom teritoriju. Bit ce to sukob do konacnog rjesenja. To trebaju imati na umu svi zagovaratelji teze o 'nerijesenom teritorijalnom pitanju'

Imate dobar pimjer na gubitku Kosova ali jos vam izgleda nije 'svanulo'
Preporuke:
2
0
34 petak, 09 septembar 2011 12:18
alkar
nemojte vi mene,koji nikada nisam podrzavao tuđmanovu politiku u bih,učiti sta je on reka a sta je bilo moguće i posteno...bih je drzava,samostalna i priznata...ja je kao takvu ,a i 99 % hrvata,postujemo i priznajemo...nismo se mi povukli sta ste vi nas vojno vratili jer ste već bili na drini...vratili smo se jer to nije nasa drzava,a tamo smo bili po dogovoru bih-hrvatska uz odobrenje un-a....i to nisu zapadne srpske zemlje,već suverena bih,koja ce opstati pa rusili je vi kao i onda i danas...spominjete badintera i njegove granice,naravno da smo to postovali..a vi?ni onda ni danas-stalno nka teznja da se promijene i to tako da rs pripojite srbiji...evo vam juče dosa sorensen pa izjavi da je dajton mrtav i da ce dodik letit,to ja već dugo pisem na ovom sajtu ali se vi pravite gluvi ili glupi...rs ne priznaje bih i tu je problem...nećete srbiju dovuć priko drine..nikad.pokusate li nato će to lako rijesit,ali znate vi to bolje od mene
Preporuke:
3
2
35 petak, 09 septembar 2011 15:19
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Nije valjda da se u Hrvatskoj više poštovala Vaša nego Tudjmanova riječ?
Vi živite u drugoj državi, zbog čega brinete brige Republike Srpske? Hvala, nisu nam potrebni ni Vaši savjeti ni Vaše prijetnje NATO-om.
Preporuke:
3
2
36 petak, 09 septembar 2011 17:25
alkar
mozda ste i u pravu neman se ja sta misat u stvari druge drzave....da ste tako baren mislili 90-99 pa svojoj braci srbima savjetovali da se ne misaju u poslove drugih drzava hrvatske,slovenije,bih....zalite se administratoru pa ako mi zabrani ja se neću javljat pa vi uzivajte u svojim jednakim stavovima,sta će vam vasu idilu remetit moji suprotni stavovi... ja za tuđmana nisan glasa nikad,ali većina je i sta se tu sad triba govorit.demokracija je.
Preporuke:
2
1
37 petak, 09 septembar 2011 18:00
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Hoćete reći da Srbi koji su generacijama živjeli u Hrvatskoj nisu bili njeni državljani, da je za njih Hrvatska bili neka druga država? Ili da meni, čiji su svi preci koljenima unazad Srbi iz Hercegovine, nije domovina Bosna i Hercegovina, da nismo imali prava da u njoj branimo vlastita ognjišta? Pa eto, vi ste Srbe, ostatke u II svjetskom ratu zaklanog naroda, "demokratski" protjerali iz Hrvatske, a u BiH nas je bilo procentualno više pa smo se odbranili, sebe i Republiku Srpsku. I sad to vama i vašim istomišljenicima smeta, htjeli bi da Srpska nestane, čak prijetite NATO-om. Pa, ako vi imate NATO, imamo i mi Rusiju, ne onu Jeljcinovu, nego ovu Putinovu. Istina, Rusi nikoga ne bombarduju, ali znaju način da nas zaštite. Od takvih.
Pišite koliko hoćete, očito nemate gdje drugo.
Preporuke:
1
3
38 petak, 09 septembar 2011 20:21
alkar
ako je srbija po ustavu drzava srpskog naroda i ostalih zasto onda nebi hrvatska bila drzava hrvata i ostalih..po čemu ste vi srbi specificni da bi nebi bili manjina sa svim pravima kao i druge manjine,a ne konstitutivni narod?TAKO SU I ALBANCI MORALI BITI KONSTITUTIVNI NAROD U SRBIJI A VI NE SAMO DA STE IH GURNULI U MANJINE NEGO STE IM I AUTONOMIJU UKINULI.o čemu vi pricate ..a i sta vi meni imputirate mijesanje u stvari drugih drzava kad vi iz bih komentirate stanje u hrvatskoj i srbiji.nijedna nije vasa zemlja...ali svak pa i vi i ja imamo pravo na demokratično promisljanje i javljanje....
Preporuke:
3
1
39 petak, 09 septembar 2011 20:27
ALKAR
a kad su to vas rusi zastitili na terenu...provali na kosovu nakon kumanovskog sporazuma pa ih ameri potjerali...provjerite...oni vas samo deklarativno pomazu tj verbalno...a od toga nemate koristi..neće oni ratovat za vas..samo se vi nadajte...evo,nađite mi primjer,osim par stotina ruskih kriminalaca koji su ratovali u ratovima devedesetih na vasoj strani,kad su to oni u devedesetima ozbiljno vama pomogli....
Preporuke:
3
1
40 petak, 09 septembar 2011 21:15
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Pomogli su da se Srbija krajem II svjetskog rata oslobodi od fašista. Malo li je?
Preporuke:
0
4
41 nedelja, 11 septembar 2011 11:23
alkar@srpkinja
pomogli su,naravno..pitate li se zasto i kako?prvo je vjerovatno zelja da se slomije fasizam..a sve drugo je njihov interes...pogledajte,sve zemlje koje su pomogli osloboditi su ostale u njihovim rukama,politički ili vojno-sve osim yug su kasnije postale dio varsavskog pakta..europa je podijeljena na zone utjecaja,ruse smo zapali mi i ostali iz vars. pakta...oni su mislili kontrolirat sve ono sta oslobode-osvoje..tako je bilo do rusenja berlinskog zida.to samo poltički slijepac ne vidi...a to sta su silovali po vojvodini...to je prica za snimit film.informirajte se..smucit ce vam se...
Preporuke:
1
0
42 nedelja, 11 septembar 2011 21:32
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Već mi se smučilo. Zbog rušenja Berlinskog zida. Kao i svim pravim antifašistima. Pogledajte šta se sve u svijetu poslije toga desilo. Ali, vama se to dopada. Zato i pjevate: Danke Dojčland.
Vaše i moje vidjenje su potpuno suprotstavljeni. To neće promijeniti prepiska na NSPM-u. Zbogom.
Preporuke:
0
3
43 ponedeljak, 12 septembar 2011 10:01
alkar@srpkinja
odoste vi,aj barem ste se pristojno pozdravili na rastanku..odoste u nedostatku povijesnih dokaza i neargumentiranosti vasih stavova koji su vasi,postujem,ali su u najvećoj mjeri ognjistarsko-populistički, da ne kazem politikantski i sluze ne za istinu već za "srpsku stvar"..ali naucili smo mi na te guslarske fazone.i još nesto-pad berlinskog zida je pad komunizma a ne antifasizma...jer najveći antifasisti su bili amerikanci i rusi,podnijeli su najveći teret u oslobađanju od nacizma i fasizma..razlika su komunizam/kapitalizam od antifasizam.. a sad vas lipo i srdacno pozdravljan.u zdavlju!
Preporuke:
2
2
44 subota, 17 septembar 2011 01:20
dra
Samo da primetim da je potpuno neprimereno junaciti se tudjom snagom. Ostavljam na razamisljanje na sta takvi postupcu ukazuju, mada se zakljucak namece...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner