понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одбрана мале земље

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 29 септембар 2011 16:29
јбгбгд
Браво за Васовића! Можда је све помало амбициозно у овом тренутку, али од нечега се мора почети.Веома је добро што се дојучерашањим грађанима некадашње заједничке државе шаље порука да имамо много заједничких интереса у свим сферама живота, иако нас медији у рукама страних картела бомбардују само кичом и неукусом.
Препоруке:
108
11
2 четвртак, 29 септембар 2011 16:54
Саша
Заиграће мечка и пред њиховом капијом, и то врло брзо, ако бог да, а онда ће видети шта то значи у пракси, пробисвети белосветски...трунке поштовања немам за ту сржи покварену "такозвану" америчку нацију и продане "европске" народе који су нам као пријатељи...стидите се...
Препоруке:
107
0
3 четвртак, 29 септембар 2011 18:40
Molder
Koliko je prokletstvo toliko je i prednost sto nam je zemlja mala. Slazem se da je dovoljno da se sa tri S-300(400) odbrani cela Srbija. Inace mislim da pet tih sistema brani samo Moskvu. S-400 ima fantasticne preformanse projektil putuje 5000m/s, radijus kao sto je receno 400km, i domet 40km. Problem koji za nas moze da se javi je ostar otpor Zapada na nase osavremenjivanje vojske. U tom slucaju moramo da imamo jaku podrsku Kine i Rusije. Slazem se da redovno sluzenje vojske mora da se vrati. Mi zivimo na takvom prostoru da je vojna obucenost stanovnistva jednostavno neophodna. Medjutim, pre vojske treba uraditi mnogo toga. Mora postojati politicka volja i da se sprovedu odlucne ekonomske reforme. Da se sasece korupcija i da se zaposljavaju strucni ljudi, a ne po politickoj liniji, sto je priznacete sa ovom vlasti nemoguce. Tekst je sjajan kao i ideje iznete u njemu, ali pre ostvarivanja tih ideja mnogo toga mora da se uradi u Srbiji.
Препоруке:
82
0
4 четвртак, 29 септембар 2011 19:16
Давид Новаковић
Кад би српска а не про-европска тј. петоколонашка власт услепа да оствари макар трећину задатих циљева, бољитак би итекако био осетан.
Сви предходни догађаји и анализе указују да ће следећи избори бити пресудни. Ако ова политика добије мандат још четири године очекује нас ''сви Срби под једном шљивом'' сценарио. Памет у главу!
Препоруке:
72
0
5 четвртак, 29 септембар 2011 19:35
Кокан Кокаиновић
Само Чеда да дође на власт! Он ће све пробелеме
рештити за два минута! Ако се појави неки проблем он
ће да изађе на телвизију, причаће нешто 2-3 минута, и
проблем ће бити решен. Зашто не бисм били Београдски
пашалук у саставу Турске. Европске Турске. Живео кок!
Препоруке:
49
0
6 четвртак, 29 септембар 2011 19:59
Marko Gay
Zemlja koja sama proizvodi svoje oruzje ne bi trebalo da se osvrce na trosak ovog plana jer vojna industrija postaje deo i zamajac privrede.

A sad, da malo procesljamo i NASE opcije.

Imate li vi npr kakvu odbranu od:

1. trgovacke blokade. Koju ce sprovesti svi vasi susedi ako ih lepo zamolimo. Ako ste racunali na Dunav kao medunarodni plovni put, Bugarska i Rumunija su u NATO a u Dunavskoj komisiji imamo vecinu dok Rusija u njoj ima SAMO jedan glas.

2. mikro-nuklearnog udara koji bi NATO mogao da sprovede. Rizik kontra-napada bio bi dovoljan da nas totalno odvrati i od pomisli na isti (kojoj iskreno ni ovako nismo preterano skloni), ali imate li kakvu ideju odakle bi taj uzvratni udar dosao?
Препоруке:
2
67
7 четвртак, 29 септембар 2011 20:03
Бојан
Испада да су рјешења свих наших проблема системи С-400. Не треба сметнути с ума да данас у Србији имамо не мален проценат становништва које је идеолошки заслепљено и које би опструисало одбрану државе једног дана, па ако треба и својим тијелима покушавали да саботирају те системе.

Друга ствар, оно што је прави проблем у Србији је систем вриједности, корупција, безнађе. Све је наопако окренуто! Нама није рјешење да купимо С400, већ да се тај изокренути систем постави да буде како треба, а С400 и служење војног рока ће онда доћи сами од себе!
Препоруке:
55
1
8 четвртак, 29 септембар 2011 21:09
Fristajlo
Sve što je rekao Vasović, drži vodu; no, i ovo što je pomenuo Marko gey- takođe stoji...
Ne sviđa se to ni meni, ali- u pravu je. Plan, koji Vasović iznosi je dobar, ali- samo uslovno; jer, SAD su država koja bi bez ikakvih problema to i uradila (nuklearni udar), ako izračuna da je konvencionalni rat "preskup".
Treba prethodno obezbediti savez sa Kinom i Rusijom, pakt- ako nas neko i tako napadne- da se postavi kao obaveza -nuklearni kontraudar.
Jer, ovaj naš "kilavi" režim u jednoj stvari jeste u pravu- oni koji nas napadaju, sa njima ne možemo da ratujemo. Jedino što danas garantuje kakvu- takvu bezbednost je- nuklearno oružje. SAD laju na evernu Koreju, Iran, Pakistan, ali- ne napadaju...
Препоруке:
40
0
9 четвртак, 29 септембар 2011 21:13
Jmax
Напад је најбоља одбрана.
Србија већ развија ракету већег домета , а то је неколко стотина км. Око 1000км би било сасвим довољно да нас оставе на миру. Узгред ми смо већ развили нешто домета 800 км и продали Пакистану. Штета што то не може да се прави у Србији. Једноставно би побили све стручњаке тако да они и не помишљају да то праве овде.
Више информација на сајту српскаполитика.цом у тексту војноиндустријски комплекс ,први и други део.

Међутим ко зна, можда Србија изненада роди неког генијалца који још има и срце уз то.
Препоруке:
34
1
10 четвртак, 29 септембар 2011 21:46
slobodan 50
odavna se zna, ko je tata...gde se javio problem?u naglom razvoju skupe i opasne tehnologije...međutim, i tu se zna koje tata...i ja vam predlažem, hajmo kod tate!
Препоруке:
14
9
11 четвртак, 29 септембар 2011 22:06
Шерпас
Златним пером пишеш, Васовићу!!!
Препоруке:
27
0
12 четвртак, 29 септембар 2011 23:28
maxim
Steta je sto nismo iskoristili potencijal vince da napravimo atomku... jedva su docekali da prodaju reaktor. Pitam se samo po cijem nalogu......
Препоруке:
27
0
13 четвртак, 29 септембар 2011 23:30
dragoslavic
hvala autoru. ja bih dodao i tacku 12:
-sutanovca skloniti a lazanjskog za ministra odbrane.
Препоруке:
26
2
14 четвртак, 29 септембар 2011 23:49
Бели Орао
@Молдер. Слажем се. Иначе ПВО се састоји од ЛА и арј и пво. ЛА је ловачка авијација, а арј и пво су аљтиљеријско ракетне јединице. Они су саставни део РВ-а Ратног Ваздухопловства које се сада зове В- ваздухоловство јер није више Р-ратно.
Међутим како се из Вашег писанија наслућује дух је нешто што је најважније, важније и од РВ и од ПВО.
То је оно што су имали данашњи пекари, чувари, комерцијалисти и остали продавци осигурања. Они то раде часно и поново ће да се врате, ако буде требало.
Препоруке:
26
0
15 петак, 30 септембар 2011 00:32
Петар Јанкетић
Свака част аутору на тексту!

Дај Боже да се све то оствари.


А што се тиче бојазни од могућег нуклеарног напада САД-а на Србију, па није Србија на крај света, већ у сред Европе:

Београд - Беч је 500км
Београд - Минхен је мање од 800км
Београд - Ватикан је само 700км и мислите да се папа не би уплашио за своју безбедност због радијације која не познаје границе?

Зашто су две атомске бомбе бачене на Јапан, а ни једна на Немачку?

А да не причам о близини Америчких пријатеља: Будимпеште, Букурешта, Софије, Истанбула, Загреба...
Препоруке:
27
0
16 петак, 30 септембар 2011 00:34
Kolateralan
Maloj zemlji treba savez sa velikom silom. Te milijarde dolara kredita koje su pomenute su uslovljene valjda saveznistvom sa Rusijom. Rusi ne daju pare da bi se kupovao F16 falcon. Za Ruse mi smo pion duboko u protivnickoj odbrani. Sa druge strane zapad nas kaznjava za primer drugima kao tradicionalne saveznike Rusije. Zato smo kao Palestinci u njihovim ocima bez prava na drzavu, prakticno, ili sa pravom na jako malu drzavu. Sta je bio problem Americi da prizna Palestinu pa nije, a Kosovo jeste, i to odmah. Svi sad vide koliko je sati. Od Nato saveza nema nista. Srbija je prevarena i to je vec istorija.
Rusija bi takodje morala da ojaca vojno ako zeli da pomogne. Avijaciji fale moderni avioni u veliom broju, a to je recimo jako lose ako ocekujemo da dolete do naseg neba da bi nas zastitili u slucaju tezeg konflikta. Ako bi Rusija mogla da zastiti nase nebo i dopremi nam zalihe vazduhom mozda bi mogli da suprotstavimo u slucaju rata. Inace bolje je da napravimo neku mirnu strategiju.
Препоруке:
14
1
17 петак, 30 септембар 2011 00:58
!!!
Жао ми је што овакви текстови тек сада долазе, требало је то још пре 10-20 година примењивати док смо још са ЦГ у заједници били и док је српски народ у Крајни живео. Али било како било идемо даље и надам се да ћемо следеће године почети са реализацијом. Поред војне и привредне јачине треба имати и демографски развој на уму. Ту би се требали стручњаци питати под којим условима можемо одржати односно повећати број популације.
Препоруке:
8
0
18 петак, 30 септембар 2011 01:26
Обсервантес
Добар текст. Аутор држи буквар. Сваки домаћин и без основне војне обуке схватио би ово основно. Свест о одбрани се не учи. Рефлексом је дата, природа је дала. На сваки бол реакција је одбрамбени трзај. Трзаја овде нема. Сузбити трзај је већ утицај учињене анестезије. Србија је данас у служби националних анестезиолога. Анестезија уклања бол али ако су рука и нога у ватри, безболно ћете изгубити те „екстремитете“. Српском народу се акцијом пропаганде, вођењем псеудорационалне политике укида будност, стање свести које даје могућност реакције па тиме и одбране. Обавезни војни рок треба да постоји ако ни због чега другог а оно бар да у мирнодопским условима постоји инжињерија која би интервенисала у елементарним непогодама (поплаве, пожари, земљотреси...) а што нам је недостајало у блиском временском а негативном искуству. Стручњацима за војску бих препустио остале аргументе када су могуће непосредне ратне претње у питању. А оне су сталност кад је Србија у питању.
Препоруке:
13
0
19 петак, 30 септембар 2011 01:46
дулебг
Ропство је: када господар односи све што имаш, када радиш дању-ноћу да би преживео, а он се користи твојим радом, не да ти да се лечиш, да се школујеш, плаши те несигурношћу, неморалом, дрогом, скандалима, подводи твоју децу, убија или поткупљује најбоље људе - који би могли да се ставе на чело побуне.
Слобода је када су твоји ресурси твоји, када радиш за себе и своје, када уређујеш државу, народ, непосредну околину - како је најбоље за све њих. И када се наоружаваш да ти се ропство не деси поново.
Препоруке:
13
0
20 петак, 30 септембар 2011 01:53
дулебг
@ Marko Gay
Наравно да ниокаквом отпору не може бити речи без подршке Русије и Кине, а можда и целог БРИКС-а. А ту онда престају географске препреке - пара врти где бургија неће. Зар смо ми имали географски контакт исаким током 90-тих, па се опет боље живело него данас и производња била 100х већа?
Препоруке:
8
1
21 петак, 30 септембар 2011 01:58
дулебг
@Колатералан
Уопште није важно да ли смо ми савезници Русије.
Довољна је чињеница да бисмо могли да будемо, и као такве Запад ради на томе да нас затуче једном и за свагда.
Препоруке:
11
0
22 петак, 30 септембар 2011 04:49
аса
Одличан текст , први неопходни кораци када добијемо Србску владу .
Али потом циљ мора бити постављен максимално измислити нова најмоћнија оружија на свијету , на то нас опомиње i обавезује наша прошлост ,ако овај вијек буде наставак прошлог ми смо нестали .
Измислити ,створити , направити најбоље мора бити циљ и у свим другим областима живота .
Много тога се мора потпуно измијенити , а највећи проблем је у нама , у позитивној селекцији . Рјешења је безброј .
Први корак је мирним демострацијам натјерати ову владу да одступи и сљедећу не чекати четри године или осам , мијењати их , ако резултати нису опипљиви видљиви , осјетљиви на кожи , да буду свјесни да су само коњ на челу запреге који се највише троши .
Препоруке:
4
0
23 петак, 30 септембар 2011 05:24
Светислав Костић
Marko gay, све што си напричао. не пије воду. Из твојих негативних реакциј одише једна непотребна паника, да би нестанком притисака на Србију од стране западних прогеј вуцибатина, ти и твоја геј популација били "оштећени" у неком погледу.

Марк! Истина је обратно. Јер масивно мјешање Запада и САД и злоупотреба геј популације за антинационалне циљеве Запада и Геј популација која допушта да ју Запад користи против већинског народа у погледу хетеро опредељених, провоцира управо одбојност огромне већине Срба према хомосексуализму.
Препоруке:
12
0
24 петак, 30 септембар 2011 10:02
гаврило
оспособити државу СРБИЈУ да дише.између авиона и противракетне одбране изабрати противракетну одбрану али имати онолико авиона колико је нама потребно ради контроле нашег ваздушног простора.коректна анализа или добар правац...
Препоруке:
5
0
25 петак, 30 септембар 2011 10:32
dan osman
Uvek je bilo ratova i biće ih i u budućnosti. Država koja ne razvija i ne modernizuje svoju vojsku ne može se smatrati ozbiljnom i uvek će neka druga strana u pregovorima nastupati sa pozicije sile. istorija i iskustvo nas uče da moramo da razvijamo svoju vojsku,da idemo u korak sa vremenom u modernizaciji vojne tehnike i obučavanja ljudstva.Samo na taj način ( naravno i uz razvijanje partnerskih odnosa sa prijateljskim zemljama) možemo biti respektabilan faktor u medjunarodnim odnosima.
Препоруке:
8
0
26 петак, 30 септембар 2011 10:41
Нн
По наводима „Гласа Русије“, из априла ове године, држава Србија припрема модернизацију армије, прву модернизацију српске армије после 1999. године, укупно треба да буде утрошено око три милијарде долара, средства ће бити обезбеђена на основу руског кредита, циљ је модернизација ратног ваздухопловства, противваздушне одбране и радиотехничких трупа, размишља се о куповини ловаца четврте генерације МИГ 29М и СУ-30, а није искључена ни куповина два дивизиона противракетног комплекса С-300 (или извозне варијанте С-400) и радиолокационих станица.


Ако се ово деси, частим целу кафану.
Препоруке:
11
0
27 петак, 30 септембар 2011 11:49
slobodan 50
i sada, iz ove najnovije situacije, tražimo i tražićemo pomoć rusije...na razne načine, a onda će, opet, po 1000 put, da dozvolimo čipovanim robotima da omalovažavaju ruse i rusku pomoć srbiji...ponavljam, jedno je rusija pre putina, a nešto sasvim drugo posle putina.naš jednini izlaz je savez sa rusijom i kinom.zapamtite, posle će biti kasno.
Препоруке:
10
0
28 петак, 30 септембар 2011 11:54
slobodan 50
godinama pišem, toliko je prosto, jeste skupo, ali sloboda nema cenu...postavljanjem prvih baterija SS400 i samo jednog SS500, dobićemo mir i spokojstvo, biće smesta povlačenje stranih trupa sa naše teritorije...posle toga, dogovorićemo se, veoma brzo sa šiptarima...dakle, još jednom, šta nam preostaje, ovako, u okupiranoj srbiji?ako ne napravimo savez sa rusijom i kinom, da li znate, šta nam sledi?ne smem da vam kažem, ako niste sami svesni...
Препоруке:
8
0
29 петак, 30 септембар 2011 11:59
slobodan 50
spominje se kao argument služenje armije...najveća glupost.imali smo mi ranije takvu situaciju, pa nismo mogli da oborimo nijadan avion, koji je leteo iznad 5000 m....dakle, sve te pare, koje bismo trošili uzalud, usmeriti u kupovinu najsavremenije vojne tehnologije i sistema SS 400 , 500, 700...dok ovo pišem, srbi su svi izašli na barikadama, a napad natoa se sprema...srbima, dakle, nije potrebna vojno podučavanje, nego najsavremenije oružje.
Препоруке:
9
0
30 петак, 30 септембар 2011 12:11
Slavomir Srpski
Povratak obaveznog vojnog sluzenja i obuke je neophodan jer smo pod pretnjama otimacine teritorije, i pred slikama gde NATO puca bojevnom municijom na nenaoruzane gradjane. Gde to ima? Pa ni u Izraelu niko ne puca na njihov nenaoruzani9 narod a oni imaju i najsavremenije naoruzanje kao i obavezan vojni rok NE SAMO ZA MUSKARCE!!!
Mislim da je ova analiza svakako dobar primer kakvu strategiju odbrane TREBA da izvedemo, kao i da potvrdim da je najveci odbrambeni fakt volja naroda da se brani, kao sto pokazuju niz primera od Afganistana do desavanja u Libiji. Obe ove drzave i narodi su pokazili da su mnogo vise pozrtvovaniji i odlucniji da se brane od nas. Vreme je da i mi pocnemo ne da delujemo kao nasi slavni dedovi i pradedovi (jer izgleda da im nismo dostojni), vec kao vecina drzava koje se brane od porobljivanja po bilo koju cenu.
Препоруке:
5
0
31 петак, 30 септембар 2011 12:35
slobodan 50
naši dedovi sa odsluženim i neodsluženim vojnim rokom su bili tate na bojnom polju, jer nisu kaskali u tehnološkom smislu za neprijateljima srbije...mogli su i da otmu oružje od neprijatelja...ali ta vremena su prošla...sećam se, gledam avion nato-a i ništa mu ne mogu, a on mene može da skine u svakom trenutku...prema tome, molim Vas, ne lupajte, nego hajdemo, pod hitno, u savez sa rusijom i kinom, jer nemamo para da kupimo tehnologiju, a nije samo reč ni o običnoj kupovini...
Препоруке:
5
0
32 петак, 30 септембар 2011 12:40
slobodan 50
da završim svoju misao, a rečima autora:

"Слобода је данас, као што је увек и била, темељ за привредни развој, пристојно образовање, коришћење природних ресурса на сопственој територији, воде, струје, коришћење за исхрану пољопривредних производа произведених на сопственој територији, па чак и коришћење канализационе мреже.

Супротно од слободе је ропство."
Препоруке:
6
0
33 петак, 30 септембар 2011 12:40
Marko Gay
@ Светислав Костић

Secate li se kako su muslimani nasiljem odgovorili na uvredu, provokaciju, krajnje ponizenje i ugrozavanje svoje kulture: karikature proroka Muhameda u Danskoj ili knjigu Salmana Rushdieja u Britaniji?

Srbi su tada mahom osudivali muslimane. Medutim danas -- kad se Srbi i sami brane od skoro identicno drskih gay provokacija -- mislim da konacno uvidaju kako su se muslimani osecali.

Srbi i muslimani bore se, zajedno sa 80% covecanstva, za ocuvanje patrijarhalne kulture. Zato vas sve i trpamo u isti kos.

Za razliku od vas, Zapad tradiciju preispituje, a americki sudovi smatraju uvredljivi politicki govor dragocenim, polazeci od pretpostavke da je svaka stvarno revolucionarna ideja uvek uvredljiva.

Verujemo da je nasa preispitivacka kultura daleko superiornija od vase (srpske, arapske itd) koja se slepo drzi tradicije.

Ovo je dakle zestok sukob oko toga cija ce kultura prevladati u svetu, a ne samo oko homoseksualnosti.
Препоруке:
1
12
34 петак, 30 септембар 2011 13:55
slobodan 50
savez sa rusijom i kinom, onemogućavamo bilo kakav trgovački embargo...
Препоруке:
6
0
35 петак, 30 септембар 2011 16:16
Kolateralan
@дулебг

Bilo kako bilo jasno je da je ovo propast politike neutralnosti. Moracemo u blokve ili cemo biti unisteni veoma brzo. Pravo pitanje je sta nam tacno Putin nudi. Da li je to ulazak u vojni savez koji podrazumeva vojno angazovanje Rusije u slucaju da je Srbija napadnuta ili samo podrska u UN. A onda da li postoji vecinsko opredeljnje Srba za takav savez koji sa sobom vuce mnogo rizika. Npr. sta ako dodjemo u poziciju Abhazije da budemo napadnuti npr. od Albanije i Kosova koje pomaze Nato. Da li ce Rusi da se umesaju ili ce se ovde desiti pokolj. Ne treba zaboraviti da su i pravoslavne zemlje kao Bugarska i Grcka u Natou. Oko nas su zemlje Natoa i kao takve mogu nas potpuno blokirati u slucaju rata. Da bi Rusi uopste stigli do nas moraju uci u rat sa npr. Bugarskom koja je clanica Natoa kako bi preleteli njenu teritoriju. Na taj nacin uvlacimo ceo svet u rat. Sa druge strane ulaskom u Nato dobijamo kakav takav mir kako sa nasim komsijama tako i sa drugima. Sta je bolje za nas?
Препоруке:
0
4
36 петак, 30 септембар 2011 17:56
slobodan 50
čipovani roboti, ne mogu da shvate, da nas nato neće, jer je nato okupator naše zemlje...već 11 godina,
drži 15 % teritorije u apsolutnom vlasništvu i ko zna šta i koliko još kao vladar iz senke.
Препоруке:
3
0
37 петак, 30 септембар 2011 19:58
dd
Lepo neko rece, treba od Izraela da naucimo kako se ponasa u situaciji kada su svi u okruzenju neprijatelji.

Jaka armija, jedinstvo, inovativnost, jak saveznik....

Samo, mi smo u situaciji da nam je u susedstvu instalirana americka vojna baza a SAD su nam neprijatelj. Nimalo naivna okolnost.....
Препоруке:
2
0
38 петак, 30 септембар 2011 22:19
miroslav
Tekst je u osnovi spisak lepih zelja u ovoj situaciji.Dokle su ovi na vlasti nece vojska jacati.Nebi je oni od 2000 unistavali da bi sada jacali.I ja bih voleo da vidim na nabu Srbije Suhoje ali nazalost nacekacemo se.dotle ce nam nebo cuvati Mig-21 sa raketama v-v r-60 malog dometa.Radar na migu-21 ne moze da isprati rakete veceg dometa.Vojni rok ako bi bio opet uveden nebi sigurno trebao da traj samo 3 meseca a pogotovo za spec jedinice 6 meseci.Sluzio sam nekad JNA pa mogu sa sigurnoscu da tvrdim da je i 1god.malo.Sto se tice PVO komponente samo integracija avijacije i raketa z-v daje rezultate.Ne postoje ozbiljne drzave koje nemaju avijaciju.Jeste skupo ali sloboda je jos skuplja.Po izjavi ljudi iz naseg vazd.pitanje nabavke novih aviona je politicka odluka pored finansiskih uslova.Ida kazem da sistem S-400 Rusi jos ne izvoze jer ga postepeno uvode u pvo teritorije.Ali pored sistema s-300/s-400 oni su razvili sistem BUK koji bi nama takodje odgovarao.
Препоруке:
7
0
39 субота, 01 октобар 2011 00:58
Miloje
manite se vojske i ratovanja moji Srbi. Kada god ste jacali armiju izasli ste sa porazom. Armija vam moze pomoci samo u sukobu sa Hrvatskom BiH i komsijama ali ne sa NATO.

Da potrosite 3 milijarde na oruzje pa da ga NATO unisti u jednoj sedmici. Kakav S300 to je namenjeno velikim silama a ne maloj zemlji do koje moze da stigne Tomahavk raketa iz komsiluka bez da je uopste vidite na radaru. Tomahavk leti na 20m od zemlje i menja putanju a S300 treba eskadrilu aviona koji dolaze iz dovoljne udaljenosti, koje u Srbiji nema jer je prosto premali teritorij.

Mozete samo da razjarite NATO jer ste postali zvanicna meta kao Ruski saveznik, pa da vam se izdesava sve ono sto ne moze da se izdesava Rusiji. Rakete u Srbiji znacile bi NATO rakete u hrvatskoj i gde je tome kraj. Zar treba jos jedan svetski rat odavde da krene. Mi da udisemo uranijum a Amerikanci da uzivaju na svom kontinentu. Ako su mogli svoje vlastite da pobiju u Njujorku, sta su tek u stanju nama

Dozovite se pameti Srbi
Препоруке:
3
6
40 субота, 01 октобар 2011 01:40
Rade
pre nedelju dana sam razmisljao o istom, a jos bih dodao dve stvari:
- Postavljanje raketnog stita u slucaju aktiviranja istog u rumuniji, ne da ce napasti nas, vec u slucaju da obore neki nuklaerni projektil, direktno pada kod nas. Ovo je dovoljan razlog da se progura i kroz javnost.
- Ukljucivanje u projekat i RS
Препоруке:
2
0
41 субота, 01 октобар 2011 09:44
slobodan 50
miloje, mi srbi iz srbije, poznajemo geografiju naše otađžbine, ne trebaju nam saveti.prema tome, vodi ti računa o svojoj otađžbini, pusti nas srbe, mi smo loši momci za tebe i tvoju razjularenu rulju...
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер