недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како ће Срби у Србији прославити Дан државности БиХ

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 25 новембар 2011 21:35
Бели Орао
@аутору.Уствари тај празник се и није нешто славио седамдесетих и пре. То је почело крајем седамдесетих и почетком осамдесетих.
Препоруке:
20
3
2 петак, 25 новембар 2011 21:46
V.P. 6143/5
Ово би могао бити пробни балон за концерт Марка Перковића-Томсона, којим би у Београду лепо могао да се обележи "десети травња". Баш штета што исти није одржан још овог пролећа. Била би то лепа, округла седамдесета "обљетница".
Препоруке:
71
5
3 петак, 25 новембар 2011 22:05
Смиљански
Чему толика "фрка",око Мерлина?Па кроз Србију су сви прошли, покупили паре вратили се у Хрваску, или БиХ,и наставили са пљувањем по Србији?!Дино је као сви остали,зашто њега издвајати?Сетите се да је наш "драги" председник примио у посету Дарка Рундека!Једна приватна ТВ из Суботице је емитовала Томсонов концерт,па ником ништа!Шта је са Магазином,Кесовијом,Цетинским,Массимом,и осталима,баш имамо кратко памћење?!
Препоруке:
58
5
4 петак, 25 новембар 2011 22:09
Милорад Богдановић
Идоли око себе окупљају истомишљенике.Око овог вечерас ће се окупити Срби слични њему, који "све најљепше" о њима мисли, више него ја њему.
Препоруке:
42
3
5 петак, 25 новембар 2011 22:24
Војвода Војислав
Невјероватно је како случајности направе симболику, и наводе нас да се просто запитамо да ли су то уопште случајности.


Све што се деси једном може да да буде случајност, а све што се деси више пута дефинитивно није случајност!
Стара кинеска изрека


Од тога како ће Срби у Србији "прославити" Дан државности БиХ,више ме интересује колико ће његови концерти коштати пореске обвезнике.
- Направили смо детаљну процену безбедносних ризика и ако се узму у обзир и претње разних екстремних организација, али и навијачких група, овај догађај је оцењен као високоризичан. Зато ће бити ангажовано неколико хиљада полицајаца. Када се срачунају њихове дневнице, трошкови тродневног боравка у Београду, али и разна техника која ће бити коришћена на више локација у граду, то ће по дану износити и по неколико стотина хиљада евра - тврди један од челника српске полиције.
Долазак на 1. концерт је најавио готово комплетан државни врх, на челу са Борисом Тадићем.
Препоруке:
28
3
6 петак, 25 новембар 2011 22:34
драго.ца
Морам да цитирам Johny Rebelа: вечерас у ствари муслимани дочекују своју 1433. хиџретску годину а Един је ту да увелича прославу. То што се дочек нове године и дан државности БиХ поклопио је само бонус.
Препоруке:
35
2
7 субота, 26 новембар 2011 00:01
Симић Манојло
Овај се сликао са Јуком Празином
и Мушаном Топаловићем, највећим кољачима Срба у
126 логора за Србе у Сарајеву(од 536 логора за Србе
у читавој БиХ). Он је такође изјавио да су Срби болестан Народ, а
да болесника ваља посјећивати.Блесава Србадија.
По Сарајеву већ кружи виц: Уфатио четник златног
Дину, а он му рекао- пусти ме, испунићу ти 3 Арене
Препоруке:
47
3
8 субота, 26 новембар 2011 00:29
Salvador DaLi
Pozdrav.

Ako je istina ono što sam pročitao da je državni vrh Srbije najavio dolazak na koncert onda moram reći da ću dobro da razmisli kada mi drugi put na vrata u Beogradu zakucaju akretitovani za popis stanovništva, kako ću se izjasniti, možda kao Rus, jer prosto kao častan čovjek čija se matica toliko saginje, bez ikakve potrebe, bruka se, ne znam šta da kažem, mrzim da psujem, ne mogu da psujem, ali ovo je prešlo svaku mjeru. Što je dosta, dosta je. Moram da kažem iako sam vrlo mlad da kod pojedinih Srba para radi bolje no burgija. E sad, da li je to većinski dio ili ne to je pitanje. Znate šta, moja majka je rimokatolkinj, poljskog i hrvatskog porijekla. Ona mi je prije neki dan reka da se ona pita Dino Merlin ne bi prešao granicu Republike Srpske i Srbije, jer za nju šta čovjek jednom kaže to ostaje zavujek zapisano. Ovo je sramota za sve, ne samo Srbe, nego ljude koji drže do sebe i zdravog razuma. Pa dokle više poniženja i samoomalovažavanja uz parolu lažnog suživota.
Препоруке:
49
3
9 субота, 26 новембар 2011 01:14
ел нињо
свака част,фино се каже да није у питању никаква мржња него истина
Препоруке:
17
1
10 субота, 26 новембар 2011 05:37
Danilo
Neka ste zivi i zdravi,braco Srbi preko Drine,ali dalje od nas,bice bolje i za vas i za nas.Vi nam ne prestajete zabijati noz u ledja.Poceli ste sa isporukom nasih heroja u Hag,sa Deklaracijom o Srebrenici,Istanbulskom deklaracijom,pa sada оvaj koji vas je natjerao da s njim pjevate i placete,"Bosnom behar probeharao",kako pise sarajevski "Avaz".Vas dvadeset hiljada dodje da vam ovaj cestita praznnik islamske dzamahirije,vas nije briga za Srbima u Srpskoj,vas nije briga ni za nas narod sa KosMeta,na barikadama vam ginu braca,vas nije briga ni za Srbiju,pitam se samo,ko ste vi dame i gospodo iz Beograda i iz Srbije.Neko kaze da se Srbija i Srpska trebaju ujediniti,a sami dokazujete da to nije moguce,ipak se mi mnogo razlikujemo.Drzacemo se mi Rusa i Rusije,a vama zelim sve najbolje uz pjesmu ,Je'l Sarajvo,gdje je nekad bilo".Nisam se slagao sa pricom dusmana da od vas Srba svi bjeze,a sada u to vise nisam siguran.
Препоруке:
32
2
11 субота, 26 новембар 2011 06:55
Karan
Beeoograaadjanii su veceras dokazali ono sto je dino vise puta rekao dasu Srbi i pitanje ima li vam lijeka?Mislite da ce vas Evropa takve kakvi ste primiti.NIKADA!
Препоруке:
16
3
12 субота, 26 новембар 2011 09:18
Бели Орао
V.P.6143/5. To сам одавно предлагао, али у другој штампи, али са гостима Баја Мали Книнџа и Дино, по фазону Ибро,Лојзек И Драгиша служили су у армије негде око Ниша(Б.Бизетић). Мапунили би Звездин стадион. Рако навали.
Препоруке:
6
2
13 субота, 26 новембар 2011 12:04
audi
Svim gradjanima Bosne i Hercegovine cestitam Dan Drazvnosti Bosne i Hercegovine!
Препоруке:
5
34
14 субота, 26 новембар 2011 12:15
влкс
Није случајност.
Atmosfera je doživjela usijanje kada je naš Merlin zapjevo „Jel' Sarajvo gdje je nekad bilo" i „Bosnom behar probeharao", a tada je i čestitao Dan državnosti Bosne i Hercegovine.
Цитат из "Дневног аваза".
Препоруке:
18
1
15 субота, 26 новембар 2011 13:00
Salvador DaLi @ audi
Pozdrav.

Nije to dan državnosti BiH, jer ga Srbi ne slave, a bogme i ogroman dio Hrvata. Juče sam gledao na Federalnoj TeleViziji reportažu iz nekog mjesta blizu Mostara. Uglavnom su Hrvati većina. I sada spikerka pita dvije starije gospođe da li slave dan državnosti, a jedna odgovara ma možda bi trebalo slavit, a druga, ma nipošto, samo dan Herceg-Bosne. Eto ispade na kraju onako kako i jeste samo Muslimani, namjerno pišem m veliko, je to najadekvatniji naziv za etničku skupinu muslimana u BiH. Dan državnosti BiH treba da je, ako se upošte mora slavit, dan potpisivanja Dejtonskog sporazuma, jer AVNOJ-evska BiH i ova su totalno različite. Prvu su stvarali Srbi-komunisti, bilo je tu i Muslimana i hrvata, ali vrlo malo. Oni su uglavnom, što se zna pripadali ustaškom pokretu i kojekakvim Handžar divizijama, okorjelim koljačima i čovjekomrscima. A juče u Mostaru na polaganju cvijeća partizanima, sve same Muje, Alije, Fikreti, Fate, a nigdje Frano, Anto, Mato, Rade, Dragan, Zoran itd.
Препоруке:
18
3
16 субота, 26 новембар 2011 14:21
Jasna*
Pa sto toliko povike na Dina?Covek je lepo izjavio da su Srbi bolestan narod i da ce mozda jednom doci da ih obidje ,jer se bolesnici obilaze.I to je i ucinio.To sto su mu beogradjani dali priliku da ih obidje nije Dino kriv.Posto takvih "bolesnika"mnogo ima u prestonici,trebao bi Dino svake godine da ih obilazi,a i Tompsona pozvati obavezno !
Препоруке:
25
3
17 субота, 26 новембар 2011 17:32
Војвода Војислав
@ Danilo

Чему потреба за генерализацијом!?
Знате веома добро именом и презименом ко је испоручивао и потписивао,ко је позвао Дина у Београд.
Ткђ. знате да су ти људи дошли за НАТО бомбама и финансирани од истих.
Откуд Ви знате да су у Арени били сви Срби?Наташа Кандић која је била на синоћњем концерту је огледало Србије ?
Ви и ја лично се разликујемо и то је очигледно,али генерализовати на цео српски народ је неразумљиво.
Свака част Русима за помоћ у борби против Турака, Аустро-Угара и Немаца,али 90` нисмо били на истим странама.Руски политичари нам нису помогли у укидању санкција,приликом бомбардовања,јер 1995/6 нису хтели да нам испоруче С-300,повукли су се са КиМ.
Али то су били политичари ,а не руски народ и ја Русе као велику нацију изузетно поштујем,али и схватам да они прво морају да гледају своје интересе.Као што смо и ми често нарушавали пријатељство са Русима,зарад "бољих" односа са Западом.
Ако Вас душмани поколебају,шта онда више написати осим срамота!
Препоруке:
20
4
18 субота, 26 новембар 2011 19:40
iron lion zion
Ne odbacujmo Dina Merlina. Neka ga, neka prica lose o Srbima, nema veze. Neka ga Beograd lepo doceka. Duh Beograda je uvek bio iznad prizemnih emocija. Beograd je metropola. Njegova muzika je lepa. Ne treba da mu uzimamo za zlo njegove izjave, on i ne zna sta prica. Nije on kriv sto veruje u pogresne stvari. Ja bih licno voleo da znam kako su se prezivali njegovi preci pre konverzije. Ako neko zna neka nas obavesti. Ne da bi bili zlobni vec da bolje shvatimo nasu kulturnu bastinu, da bolje razumemo sami sebe.
Препоруке:
5
16
19 субота, 26 новембар 2011 20:01
zoransan
Tompson će sigurno pevati u Srbiji i moraće da prisustvuju cela Vlada.To će tražiti hrvatska Vlada 2020 godine ako budemo želeli da Hrvatska glasa da uđemo u EU.
Препоруке:
21
1
20 субота, 26 новембар 2011 22:51
Danilo
@ Vojvoda Vojislav,Jedna lasta ne cini proljece,kao sto ni casni izuzetci Srba u Srbiji ne cine casnu Srbiju.Koliko vas izidje na ulice Beograda i svih gradova u Srbiji da date MAKAR podrsku Srbima na kosmetskim barikadama.Niko,Vojislave.Dosle zene sa KosMeta u Beograd pa im se pridruzi samo oko 300 gradjana.Slazem se da Tadiceva bulumenta vodi politiku Srbije,ali,ko ga je birao,sta vi cinite da ga sprijecite, cinite to da ga birate za najpopularniju licnost Srbije,po anketi postovanog NSPM-a.Sto se tice Rusije,ne govorite pravo,jer ne znate.R.Srpske ne bi bilo da nije bilo Rusije,njihovih vojnih formacija i raketnih sistema BUK M-1 (preteca S-300) koji su rusili NATO avione,a 1999 su isti bili i u Srbiji i opet rusili NATO letjelice,za sta ih je Milosevic odlikovao.Zar mislite da se Zapad bojao Milosevica,Madica i Karadzica pa im dao Srpsku?Dokazite,Vojislave,da ste dostojni slavne Srbije,pa cemo vas postovati,kao i prije.
Препоруке:
16
1
21 недеља, 27 новембар 2011 00:18
Војвода Војислав
@ Danilo

– О набавци С-300 размишљало се у годинама и месецима пре почетка рата, нажалост ништа није урађено по том питању. Испорука таквог система, прилично гломазног и сложеног за обуку, више није била реална када је почело бомбардовање. Заправо, ми смо радили на набавци руског ракетног система „бук”, који је мањи а и наши људи би брже савладали руковање јер је реч о усавршеној верзији система „куб” који имамо у наоружању. Наши генерали и експерти били су у Русији током рата. Иако су ова средства била припремљена, одобрење за испоруку никада није дато, упркос разочарању руског војног врха. Али, то је била Русија Бориса Јељцина, не оваква какву је данас знамо – ово су речи генерал-потпуковника Спасоја Смиљанића, команданта РВ и ПВО 1999.
Агресија НАТО заправо била прва ваздушно-космичка нападна операција.
– То су били удари са дистанце, скоро без контакта са нашим снагама ПВО. Авиони НАТО, у високом проценту, нису улазили у зону дејстава већине наших система ПВО.
Препоруке:
7
3
22 недеља, 27 новембар 2011 00:42
Бели Орао
@Данило. Ми смо Срби феноменалци да скачемо са фабуле радње на фабулу радње. Никаквог Бука није било нити је Руса било код нас у РВ и ПВО.
Иначе прекјуче је био Дан 250.рбр, бригаде народног хероја, која је оборила Ф-117 и још много тога.

П.С.
А како да нам Јељцин да систем кад смо били против њега. Ни ја га не волим,али шта је ту је.
Препоруке:
5
2
23 недеља, 27 новембар 2011 00:43
Војвода Војислав
@ Danilo

Тадић је победио на изборима у последњи час захваљујући замешатељству америчког амбасадора,који је вратио СПС у игру.
ДСС је могла да направи владу са СРС па није.
Ако нисте знали полиција често забрањује скупове подршке Србима на КиМ,као и одлазак на север КиМ под изговором да их организују десничари или да би могли да угрозе јавни ред и мир.
Није Србима нико дао Републику Српску,већ су они сами одбранили своја огњишта.
Неких 70/75 % територије је било под контролом Срба да би били сведени на 49 %,тако да је Запад Србима одузео, а не дао.
Када су Хрвати и Муслимани кренули на РС 1995,поред српске одбране један од разлога повлачења је и претња САД санкцијама и бомбардовањем Хрватске и муслиманских снага.
1999. је НАТО губио медијски рат и отуд уцена Ахтисарија како ће БГ бити сравњен тепихом бомби ако се не потпише прекид борбених дејстава.
Резолуција УН 1244 је издејствована херојском борбом ЈВ, а не страх Запада од Русије,којој су се 90` подсмевали.
Препоруке:
8
2
24 недеља, 27 новембар 2011 01:25
Зоран Ракић,Србин из Србије
@Данило
Нека си ти жив и здрав,брате Србине преко Дрине,али ако не схваташ да Србијом од 1945. не владају Срби из Србије већ Срби изван Србије,онда не схваташ ништа.Ако не разумеш зашто је тако,онда кнјигу у руке па научи.Неразумеванје ситуације у Србији од стране вас и вама сличних достиже ниво безобразлука.Када је другима требало помагати Србија је ћутала и помагала,жртвујући стотине хилјада лјудских живота,а када Србији треба помоћи,по нјој се плјује.Зашто се ви нисте побунили када је Драган Чавић предавао Педију Ешдауну ингеренције Републике српске?Зато што није имао ко да вас поведе,као ни нас сада.Ако не знаш зашто нема ко да нас поведе,опет кнјигу у руке.Потрудите се да помогнете Србији,јер ћете тако помоћи и себи.Јер без нас неће бити ни вас,свидело вам се то или не,колико год се везивали за Русију.Покушајте да схватите да нам је судбина заједничка.
Препоруке:
11
5
25 недеља, 27 новембар 2011 09:56
Danilo-1 dio
@ Svima koji su mi replikovali,Draga braco Srbi,@ Zorane,bas ti hvala,sad smo mi bezobrazni sto u N.Skupstini izglasaste Rezolucuju o Srebrenici i sto se Tadic druzi sa raznima po Bascarsiji.Cak je dolazio u Banjaluku da nas nagovara da pristanemo na ukidanje Srpske.@ Beli Orao,Ruske posade su sa BUK M-1 nad Srbijom oborili 370 raznih letjelica,aviona,helikoptera,raketa i bespilotnih,a u Kumanovu je POTPISANO da se o gubicima NATO ne smiju davati izjave za javnost.Osim onoga F-117 u Budjanovcima,pogodjeno je jos 3 takva,jedan je pao u Hrvatskoj (Osijek),jedan u Madjarskoj i jedan u Jadran (vadili su ga proslog ljeta).Oboren je i B-2 strateski,isto nevidljivi.Zbog gubitaka su i odustali od osvajanja cijele Srbije,sto je bilo planirano.Zato su rusili mostove na Dunavu da odmah odvoje Vojvodinu.To,da je Zoltan Dani oborio F-117 su price za javnost,tek je o tome pricao 2006 god,a do tada ga niko nista nije pitao.Zato su i nastavili daviti Srbiju do danasnjih dana.
Препоруке:
7
0
26 недеља, 27 новембар 2011 10:18
Danilo-2 dio
@ Vojislave,

BUK M-1 su preko C.Gore dosli u Srpsku,na Pale,1994 god,B.Plavsic prica da je u Banjaluci cula da su Rusi dotjerali neko tajno oruzje i odmah se uputila na Pale da sazna o cemu se radi.Pitala je neke generale,a oni su je uputili na Karadzica,a Radovan joj je rekao da pita Mladica,a Ratko joj je rekao:"Jeste Biljana,stiglo je rusko oruzje,ali ti ne mogu reci o cemu se radi".A tu su stalno bili prisutni ruski oficiri i vojska.
Avioni NATO-a su padali k'o kruske,zarobljeni francuski piloti koje Mladic nije dao ni na intervenciju Milosevica.
Zato NATO nije smio bombardovati Srbe oko Srebrenice,iako je sve bilo dogovoreno,bojali se gubitaka.
Neki su pricali da su Rusi dotjerali i neke mini-atomske bombe,ja to ne znam,ali ocito je da se NATO bojao i zato je slopljen mir.
Ranije je Aleksa Buha prijetio Njemackoj da ce poslati avione da im ruse nuklearke,a Nijemci se zgranuli.
Ti BUK M-1 su premjesteni u Srbiju 1995 god.i cekali do 1999,jer se znalo da ce napasti Srbiju.
Препоруке:
5
0
27 недеља, 27 новембар 2011 10:39
Danilo-3 dio
Izvinjavam se moderatoru,ali moram odgovoriti Zoranu.
Brate Zorane,dok se Srpska uzdala u pomoc Srbije,visoki predstavnici,Pedi Esdaun i ostali su nam uzimali ingerencije,jer je Srbija bila ucjenjivana da nas nagovara da se predamo,a ne da nam pomogne.
Kada je dosao Dodik na vlast vidio je da od Srbije nema pomoci i otisao u Moskvu da trazi zastitu.
Samo je Kostunica pomogao i spasio Srpsku od bankrota,tako sto je kupio Telekom Srpske za 600 milona evra,sto je,u to vrijeme,bilo dobro precijenjeno,ali se,kasnije,ispostavilo da se Srbiji,ipak,ta transakcija isplatila.

To sto kazes,Zorane,da nemate vodju,a ja te opet pitam,zar je potreban vodja da se izidje na ulicu i podrze Srbi na KosMetu.Da ja zivim u Beogradu,svaki dan bih pred Skupstinom nosio pankartu podrske braci na Kosmetu,a sigurno bih se nasao i na barikadama.
A,nije vam tesko doci na koncert onoga Dine,pa da vam se cijela BiH-dzamahirija smije.
A Dino nam rece:"Srbi su bolesni,a bolesniku treba doci u posjetu".
Препоруке:
12
1
28 недеља, 27 новембар 2011 13:12
Војвода Војислав
@ Danilo

Ја вама наведем шта је рекао генерал-потпуковник Спасоје Смиљанић, командант РВ и ПВО 1999. а ви мени претпоставке.
Да су НАТО авиони падали као крушке и даље би имали 70 % БиХ.
Србе у Сребреници нису бомбардовали због холандских војника,али јесу у РСК.
Младић је претио како ће бомбардовати циљеве у Европи,што је био само блеф јер смо и ми и западњаци знали да немамо чиме да им претимо.
За бомбардовање Србије сам вам већ написао да ми нисмо имали реалне шансе са нашим ПВО и РВ, већ се све сводило на трикове наше војске за коју је Весли Кларк начелнику ГШ ВЈ Драгољубу Ојданићу 15. марта рекао да ће је уништити за пар дана а издржали су 78 дана.
Циљ је био сачувати људство и технику,јер би другачије било само тотално уништење.
На нама су примењивали ткз. модел бесконтактног извођења борбених дејстава уз примену 8 - 12 сателита.
Нису одустали од освајања Србије због ратних губитака,него због медијског рата,који су губили због бомбардовања цивилних објеката.
Препоруке:
3
2
29 недеља, 27 новембар 2011 14:33
Зоран Ракић
@Данило
Брате Данило,није цела Србија на референдуму изгласала резолуцију о Сребреници,нити је цела Србија била на концерту оног Мерлина.Такође није већина Срба гласала за ову власт,већ је она формирана захваљујући изборној превари социјалиста који су пришли опцији за коју нису добили гласове својих бирача.Ни Борис Тадић не би био председник без гласова припадника националних мањина(наравно да су и њихови гласови равноправи,али говорим о мишљењу већине Срба).Ми смо на улице изашли и 27.03.1941.па је то плаћено са преко милион српских живота,такође и 1988.па смо то платили са деценијом пропадања,као и 05.октобра 2000.па још увек трпимо последице тога.Ништа лакше него изаћи на улице,али тешко је ту огромну енергију ове сада тихе већине правилно искористити.Критике које ви и понекад Светислав Костић упућујете целој Србији(а које су понекад преоштре) усмерене су на погрешну адресу.Добро би нам дошло мало више међусобног разумевања,јер нам је судбина заједничка.
Препоруке:
7
3
30 недеља, 27 новембар 2011 15:18
Jasna*@Zoran Rakic
"Mi smo izasli na ulice 27.3.1941 ,pa zbog toga smo imali preko milion zrtava,pa 5.oktobra 2000.i jos uvek trpimo posledice toga ,nije problem izaci na ulice..."
Ali je problem sto Srbi uvek izlaze na ulice kad ne treba ,a kad treba da izadju nigde ih nema...
Препоруке:
7
2
31 недеља, 27 новембар 2011 17:46
XXX
@Danilo

Gde pokupi sve te priče, u Diznilendu? Kakve sve to ima veze sa Dervišhalidovićem?
Препоруке:
0
5
32 недеља, 27 новембар 2011 21:44
Danilo
@ XXX,
Ako vi ne znate kakve veze ima sva ova prica sa Dinom Merlinom onda vam ja tesko mogu objasniti.
Radi se o jednom psihickom stanju srpskog naroda u Srbiji koji dusmana docekuje rasirenih ruku,a za bracu u Srpskoj i na KosMetu nece niko ni da cuje.Opet,kazem,cast casnim Srbima kojih nije malo.

A price iz Diznilenda pricaju oni koji su ga napravili da bi zabavljali takve kao sto ste vi,dok vam otimaju drzavnu teritoriju i narod.

@Vojislave,S.Smiljanic prica ono sto je dogovoreno u Kumanovu,to sam vam napisao.

Rusi su sa BUK M-1 djelovali potpuno izolovano od nase PVO.
NATO avioni su nad Srpskom padali,ali nama je vise prijetila opasnost od udruzene vojske Hrvatske i tkz.vojske BiH jer smo na ratistu ostali bez pomoci Srbije,cak nam je Milosevic nametnuo sankcije na Drini.
Da smo prihvatili Vens-Ovenov,plan na sta nas je tjerao Milosevic,danas Srpske ne bi bilo.

NATO nije odustao od rata zbog javnog mnijenja na Zapadu,nego zbog velikih gubitaka koje nisu planirali.
Препоруке:
7
0
33 недеља, 27 новембар 2011 23:27
XXX
@Danilo

E, da, psihologija! Rusi sa BUK-ovima, desetine oborenih NATO aviona, Dervišhalidovićev koncert, stanje nacije, Diznilend, ma sve si ti to super rekao i povezao!
Препоруке:
0
6
34 понедељак, 28 новембар 2011 16:44
thinking maize
Јелте Срби, ШТО се НАДГОРЊАВАТЕ!? Јел сте ЗАБОРАВИЛИ шта је рече БРАДАТИ УСТАША Месић: "Не Србе на врбе, него СРБЕ на СРБЕ!" Узмите се у памет и НЕ НАДГОРЊАВАЈТЕ СЕ! Јуче сам био на Јагњеници, неки момци дошли, као и ја, из Београда, формално у организацији "Жена Косова и Метохије", а стварно, онако БЕЗВЕЗЕ, и навалили са: "Удри, з....., да Шиптар не п......!" И то 27.11. 2011., ДАН пред 28.11. 2011., Дан Заставе, НАЈВЕЋЕГ ПРАЗНИКА Албанаца! Каже му НАШ ЧОВЕК, Србин са барикаде и то МИРНО, БАШ КАО патријарх Павле: "Пријатељу, ти ћеш да се вратиш у Београд, а ја И МОЈА ДЕЦА ОСТАЈЕМО ОВДЕ са ЊИМА, који СВЕ ПАМТЕ!" Знате, ЛАКО је МЕРИТИ ДРУГЕ, пробајте да ИЗМЕРИТЕ СЕБЕ! Пробајте да КАЖЕТЕ ИСТИНУ, али да се ОПЕТ ПОГЛЕДАМО у ОЧИ БЕЗ СТРАХА! Уосталом, "СНАГА без КОНТРОЛЕ је НИШТА!" Наша снага сад МОРА да буде САМО НАША СМИРЕНОСТ, ОДЛУЧНОСТ и УПОРНОСТ, а НЕ руски "кубови" и слично! Русима СВАКА ЧАСТ, али ОВУ БИТКУ НЕ ДОБИЈА СНАГА, већ СМИРЕНОСТ, ОДЛУЧНОСТ и СЛОГА!
Препоруке:
12
0
35 петак, 02 децембар 2011 16:24
драгу МГ
Потпуно се слажем да треба да хладне главе водимо ову борбу али не би ли било много дјелотворније а и за нас много више самопоуздања да се у Београду или Бањој Луци или било којем српском граду почне окупљати (достојанствено) по неколико десетина хиљада људи дневно и то, рецимо тачно у пет до дванаест јер ово и јесте пет до дванаест за наш народ, наравно без вулгарија, псовања и вријеђања било кога. Много би нас више поштовали и сигуран сам да не би олако звецкали оружјем. А шта ми радимо, завукли смо се у мишије рупе и нијемо гледамо шта раде од наших људи. Да ли нам је дража Европа од људског достојанства? Како је било Србима под турском, нису сви потурчени, одупријели су се. А ми кукамо над овом нашом биједом, не можемо да путујемо по свијету па хајде да зарад те могућности издамо и наш народ и наше претке.
Слажем се да треба неко да нас поведе, али неко ко искрено вјерује у Бога.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер