уторак, 30. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Томислав Николић – како је ЕУ остала без алтернативе

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 30 мај 2012 23:18
....
Ма немо' да сте на крај срца! Тако ми невернога Томе, све је то обична лаж.
Препоруке:
41
5
2 среда, 30 мај 2012 23:35
фристајло
Па- лепо рече човек, пре неко вече: "То што сам говорио некад више не важи"...

:-)
Препоруке:
78
2
3 среда, 30 мај 2012 23:35
Peter RV
Nikolic sad ucjenjuje EU. "Ako mi ne date kandidaturu, u Srbiji novi parlamentarni izbori" sto moze da znaci krah DS-a. Ili jedno ili drugo, Nikolic dobija. Neocekivana politicka vjestina. Odlicna taktika.
Препоруке:
20
38
4 среда, 30 мај 2012 23:59
Slavomir Srpski
Nije mi jasno sta svi ovi citati zele da pokazu: kako je ranije SNS imala odnos prema pitanju EU integracija? Pa oni su deklarativno bili za EU i to je poznata stvar, ali i to da su sa DSS potpisali dogovor da po tom pitanju ce morati da se sprovede referendum.

Obzirom da nisam video nove poteze Nikolica, a to cemo videti tek kada bude i zvanicno ustolicen kao predsednik, onda cemo tek moci odredjenije da vidimo kako deluje. Koliko sam razumeo, iz posldnjeg tektsa Nikolica, on vecu paznju daje tome da Srbija dostigne nke standardne demokratske uslove, i da se konacno izbavi iz tadiceve demokrature rezima. U svakom slucaju, nema govora o tome da bi u tu EU mogli da udjemo i za kojih 10 godina. Druga je stvar, mnogo vaznija kako ce se Toma kao predsednik ponasati prema pritiscima iz EU-Eulexa po pitanju Kosmeta. To je mnogo vazniji problem, sa kojim ce se verovatno vrlo brzo suociti. Eto, to ocekujem da vidimo i to za vrlo kratak vremenski period. Sve najbolje.
Препоруке:
41
3
5 четвртак, 31 мај 2012 00:14
Jos jedan "tribalac"
Cudo jedno gde se dedose svi oni s tvrdnjama da su Dveri drzavni projekat, da nam objasne ciji je to Kostunica projekat?
Препоруке:
24
30
6 четвртак, 31 мај 2012 00:29
krit
Šta je bilo sa izbornom kradjom to više ne pominju ovi iz SNS-a.Prva velika njihova laž.To je ozbiljna optužba,dosta je bilo igranja politikom.Želim ponovno brojanje pa da vidim da li je bilo kradja..Ajde novi predsedniče sprovedi akiviraj se malo prvi si čovek u zemlji..ajde da vidim da li je bilo kradje.
Препоруке:
46
3
7 четвртак, 31 мај 2012 00:49
Горан Јевтовић
Е, "наш" вајни председниче!
Ниси ти разбијао СРС због неслагања са саборцима, него ради НАЛОГА оних истих због којих и постоји ВИКИЛИКС (као што нам пренесе Шеки, а што и сами видимо ми који имамо очи и бар мало памети).

Знаш ти добро председниче да би поштовањем Резолуције 1244, а пре свега слањем контигента војника, полицајаца и цариника проблем ОДМАХ био решен! Не само конкретно у пракси, него што је важније психолошки! Али, наравно, нити смеш нити желиш то да радиш.
Вараш овај народ ОПАКО!

И сад ће неки "па они би доле били глинени голубови!..." Ма јели?!!! А зашта их плаћамо овако "реформисане"!!!
А иначе, неби били голубови!
Па зар нам овај наш јуначки народ на барикадама није показао како то изгледа у пракси!
Велики поздрав свим Србима и Српкињама на КосМету!

Ко сме да се самном клади о чему ћемо и о коме за пар година читати на старом или новом ВИКИЛИКСУ?!

БУДИ СЕ СРБИЈО УСНУЛА. ИЗДАНА И ПОКРАДЕНА!
Препоруке:
72
5
8 четвртак, 31 мај 2012 01:30
Slučajni prolaznik
Juče jedno, danas drugo..a sutra? Nemojte da mislite da kopiram nečiju političku propagandu-(pu pu daleko bilo); samo hocu da kažem da kada KUM IZDA KUMA-to na dobro nemože da izađe... Ista su obojica i:T.N. je francuski špijun! Poslušajte malo prof. dr-a Vojislava Šešelja...B.T. je....no comment!Kad sabereš i oduzmeš, kao narod nastradali smo.
Препоруке:
31
2
9 четвртак, 31 мај 2012 01:44
драго.ца
Слажем се са Slavomirom. Уопште не разумем који је циљ текста и копање по предизборној пропаганди усмереној на дезавуисање тадашњег (и будућег) режима?
Препоруке:
7
4
10 четвртак, 31 мај 2012 01:58
Милан
Што бих се ја изјашњавао о барикадама?! Ко сам ја да Србима кажем шта ће да раде?


Па како ко? Ваљда српски предсједник, који је биран да и нешто ради не само да се слика и даје интервјуе.
Препоруке:
21
3
11 четвртак, 31 мај 2012 02:05
Шешељевац
Било би занимљиво прочитати коментаре напредњачких лобиста.
Препоруке:
27
3
12 четвртак, 31 мај 2012 03:48
povremeni čitalac
Zaboga, pa taj čovek je sušta nebuloza! Ali opasna nebuloza.
Препоруке:
29
3
13 четвртак, 31 мај 2012 03:55
Znamo se
Da se ne lažemo,naš narod (većinski) ne obraća veliku pažnju šta kaže neko ili ne zna čitat među redove.
Nikolić ima glasače zahvaljujući jednostavnoj mučeničkoj faci koja odudara od Đelića Čede Čanka i co. Tu peca mase
Препоруке:
17
1
14 четвртак, 31 мај 2012 05:39
Ultravisitor
Kada sam video ime Tomislav presao sam odmah na komentare bez citanja clanka. Neposteno ali bolje za mentalno zdravlje. Koga Nikolic moze da pretstavlja? Glasace DS-a i LPD-a svakako. A SNS-a? Cudno pitanje, ali ne razumem zasto su ljudi isli na glasanje u drugom krugu kada je Nikolic licno proglasio prvi krug neregularnim. Sve ostalo je posledica. Srbija, saucesnik u sopstvenom (samo)ubistvu.
Препоруке:
23
5
15 четвртак, 31 мај 2012 08:39
siniša
Znam da neću zvučati originalno, ali sve što se može reći je "Pozdravi Borisa Tadića".
Препоруке:
24
1
16 четвртак, 31 мај 2012 08:49
Др
Коначно је Србија добила председника Србије који је Србин из Србије и биран на изборима. За то је Србији требало више од 100 година. Какав је, такав је али је наш.
Препоруке:
17
27
17 четвртак, 31 мај 2012 08:59
ГАГАРИН
Лепо је писао Ђорђе да је ђаво у ситницама. На овај текст има 13 коментара, од којих је 8 написано хрватском латиницом.Зато нама може ваљати Тома који од ћирилице бежи као ђаво од крста.Његова је порука да се боље живи, а ћирилица се не може ни појести ни попити, а камоли уновчити.Поступиће као и Борис : ћутаће о неуставном правопису Мата Пижурице и Матице српске, којим је латиница именована стандардним српским писмом. Односно, одобравањем брисања ћирилице доказиваће комшијама да су Срби раскинули са прошлошћу.Правник, академик Лукић наговорио је 1990. председника Уставне комисије Б.Јовића да ћирилица буде заштићена Уставом, али не као фолклорна вредност, него да влада у Србији. Као што и сваки други слободан народ има једно писмо.Али југословенство и комунизам испрали Србима мозак, па не мора непријатељ, као некад, да им силом намеће латиницу,него сами себе латиниче. Зато што смо ми овакви,ваља нам овакав председник .
Препоруке:
27
3
18 четвртак, 31 мај 2012 09:16
@ gagarin
Možda neki pišu sa posla gde se ne može menjati seting na kompjuteru.
Препоруке:
14
5
19 четвртак, 31 мај 2012 09:55
саша р.
Чему толики напади на Тому кад се још ни устоличио није. Слажем се да је мењао мишљења, слажем се да је можда непознаница и за самог себе. Али ипак је он био прогањани радикал који је имао прилике да сагледа и Брисел и Тадића. Прво, урадио је једну лепу ствар, бацио је арогантног Тадића у стање панике. Колико видим, две опције су на столу. Једна је да Тому увуку у каљугу коју су направили на КиМ не би ли поделили одговорност, а друга је да од њега створе Елизабету. А ту су и специјалне полуге, легендарне "кртице" -Пешићева, Јакшић и остала свита. Одједном све похвале иду Весни Пешић, чак нас медијски дрско навлаче да верујемо да су "бели листићи" њена заслуга. Јесте, ми смо кокошке са троминутном меморијом, па не можемо да се сетимо шта је Весна до пре пар месеци причала и радила, док се није са њима посвађала око поделе колача. За почетак, од Томе ће бити довољно да нам по посети Бриселу искрено пренесе њихове уцене у вези КиМ.
Препоруке:
18
6
20 четвртак, 31 мај 2012 10:21
Никола @Gagarin
Живо ме занима колико од коментатора овог сајта ради на рачунарским системима у којима је администратор забранио корисницима да мењају корисничке тастатуре?! Лично сам видио гомилу корпоративних мрежа, али ниједну са таквом забраном.

Чак и да то јесте случај, нађите ми један систем гдје ће администратор да одбије кориснику да дође и подеси му ћирилицу на његовом рачунару?! Очекујете да неко у то повјерује?!

Не господо, ви сте, као и сви остали, само неписмени, лијени и боли вас уво за будућност српског писма, културе, па и народа. Гагаринов коментар јесте бруталан off topic, али убада у срж проблема. У овој земљи сви су спремни да нагваждају и кукумавче, а нико да помјери прст и учини нешто, макар толико банално као што је да коментарише ћирилицом. Да не причамо о демократији, или Косову.

А "Тома Србин" је, као што каже Гагарин, таман "српски председник" колико је латиница "српско писмо"...
Препоруке:
17
6
21 четвртак, 31 мај 2012 10:30
Острво
"Не гунђам и не жалим се (не знам зашто бих), а људи се чуде и као да им је криво што сам ја миран и весео. А ја се њима чудим што губе вријеме на неразумности, боље би им било да живе.
Али им то не кажем, људи не воле кад им се говори истина. И жалим их што се оптерећују невољама без којих би могли да буду. Доста нам је невоља без којих се не може."
Препоруке:
8
0
22 четвртак, 31 мај 2012 10:49
Дејан
Хајде да мало пустимо да прође време.

Дела су битнија од речи.

Путину је рекао да нема уласка у НАТО, и да јесмо за ЕУ, али ако поставе услове да признамо Косово, ми ћемо да одустанемо.
Препоруке:
19
5
23 четвртак, 31 мај 2012 10:49
Svetozar D.
Nista se nije promenilo, niti ce!
Препоруке:
11
3
24 четвртак, 31 мај 2012 11:47
синиша @ Дејан
То што је Николић рекао Путину, исто то је и Тадић рекао Путину. Зато му је Путин одговорио на те његове изјаве, "нећемо у НАТО, недамо Косово макар прекинули интеграције у ЕУ" рекао му је "Поздрави Тадића". И ја му исто то кажем.
Препоруке:
12
2
25 четвртак, 31 мај 2012 12:37
@GAGARIN mare
Ja pišem latinicom jer na kompijuteru nemam ćirlicu.Ti ako misliš da je to glavni problem u Srbiji onda blago tebi...
Препоруке:
13
3
26 четвртак, 31 мај 2012 14:31
Пуковников ученик
Како подесити ћирилицу на рачунару?

http://www.youtube.com/watch?v=56oaQCRuNoI&feature=related - Windows XP

http://www.youtube.com/watch?v=Vjmhdrjc3dc - Windows 7
Препоруке:
7
0
27 четвртак, 31 мај 2012 14:42
Дејан
За Синишу

Време је показало да је Тадић лагао. То знамо сигурно, и то из искуства.

Николић је пре 10 минута положио заклетву, дакле тек ће да се види.

Није ми блиско предвиђање будућности, кад прође неко време закључићемо.

Ови што унапред причају да су Николић и Тадић исти, да ће бити велике коалиције и слично су заправо само пакосни, не могу да прикрију своју антипатију према Николићу.
Препоруке:
11
6
28 четвртак, 31 мај 2012 15:18
Бели Орао
""Пуковников Ученик. Као и увек. Генијално.

""Др. Наш је брате па нека поцркају душмани. Једино ми можемо да га критикујемо. Знам да ћу да навучем брдо минуса, али баш ме брига.
П.С
Путин му је после рекао...ја сам онда био сам, а ти имаш мене.
Препоруке:
4
2
29 четвртак, 31 мај 2012 15:21
Горан Јевтовић
за Дејана
"Данас (31.05.о.г.) је велики дан у односима Косова и ЕУ и велики дан за Косово. Покренули смо структурни дијалог у области владавине права и истовремено, у присуству моје колегинице (комесарке за унутрашња питања) Сесилије Малмстрем разговарали смо о ситуацији у вези са мапом пута за визну либерализацију", рекао је Филе након састанка

И, г-сн Дејане, како ће то уважени Председник да се носи са овим "стручњацима".
За твоју али и Председникову информацију, не само да су давних дана признали "Косово", него убрзано раде на томе да ту квази државу приме у своје редове, потпуно равноправно као и "Србију"!
И како ћемо то ми са све нашим Председником, да им се одупремо, када Он и даље безглаво, много више него бивши ("не волим ту реч која је по закону"!), СРЉА у ЕУ КАЗАМАТ???! По козна који пут се и данас, у свечаном говору, обавезао да ће тамо гурати!

Поздрав.
Препоруке:
6
1
30 четвртак, 31 мај 2012 16:44
синиша @ Дејан
Док је понављао, не љутите се ако кажем, као папига, шта Шешељ каже личило је да је паметан. Сада Николић понавља за Тадићем и не личи да је паметан. Осим ако не мислите да је Тадић паметан.

У праву сте није ми симпатичан ни мало.

Што се тиче дриблинга у смислу председник свих грађана, то значи да они који су га довели на власт, барем тако мисле, његови јуришници из странке СНС код њега не треба да долазе ни за какву интервенцију, запошпљавање укључивање у бизнис итд. Он је изјавио да неће њих да подмирује него све грађане Србије. Они који су и до сада били привилеговани биће и у будуће.

Што се велике коалиције тиче она је на делу. С малим изузетком што је у ту коалицију ушао из СНС-а само Николић и још десеторица иако вама нису јавили.

Знам да је за вас моје наводе прихватити као истините увредљиво, али жао ми је тако је.
Мене преварио није и не верујем му никако док не докаже супротно. Нема бланко поверења ни десет минута а не сто дана.
Препоруке:
4
2
31 четвртак, 31 мај 2012 17:31
драго.ца
Судећи по коментарима изгледа да се на НСПМ преселило барем пола коментатора са Б92 и да је почело затрпавање пропагандним материјалима. У вези ове теме чињенице су следеће:

Србија је бирала између две опције: Тадић/Николић, односно наставак тоталне диктатуре или нада да ће то да се прекине. Ако би се избори за Председника поништили, шта је евентуална трећа опција: Дачић. Кандидат кога бих ја волео да видим на том месту се једва назире на хоризонту што значи да ми остаје само да се определим између горњих опција.
Из већине коментара се види жал за наставком диктатуре Тадића и тоталним растурањем Србије. Поређење између Коштунице и Николића није адекватно, али систем дезавуисања и фронтални напад на човека који је тек данас положио заклетву је исти.
Волео бих да ми неко од ових критизера који није то по задатку објасни шта је алтернатива: Тадић, Дачић, грађански рат...
Препоруке:
6
4
32 четвртак, 31 мај 2012 17:49
Peter RV
Opet kazem da, ako Nikolic raspusti Skupstinu i sazove nove parlamentarne izbore (u slucaju da DS formira vladu) da razcisti situaciju- ovo bi se moglo ocijenit kao vrlo pozitivno. Imat nove 'ciste' izbore bi uklonilo svaku sumnju dali ga Narod podrzava.
Koliko sam ga razumjeo on je to insinuirao ako mu EU ne da kandidaturu.
On je sad u najboljem polozaju da to uradi-dok mu traje ugled.
Najgori bi ishod bio da on prihvati neku kosku bacenu iz Brisela koja bi ga anestezirala dok mu taj 'predsjednicki ugled' ne prodje. Onda bi postao autenticni Boris II.
Препоруке:
2
0
33 четвртак, 31 мај 2012 17:57
Jasna*@drago.ca
"Sudeci po komentarima ,izgleda da se na NSPM pola komentatora preselilo sa b92..."
Ocigledno preselili se pola sa b92,a pola iz radikalne stranke,oni su sad na istoj liniji.
Ovaj izbor Nikolica ,mnoge stvari isterao na cistac,npr ogoljenu, besprizornu medijsku blokadu i nevidjeno brukanje medija,kao sto je NIN i dr.,a mnoge stvari doveo do apsurda, radikali i b92 na istoj liniji blacenja Nikolica,(prvi se ubise da dokazu da je izdajnik Srbije i pre nego sto je poceo ista da radi,drugi se ubise da dokazu da je izdajnik evropske ideje,za razliku od Tadica Velicanstvenog) ,Vesna Pesic postade najzesci opozicionar rezimu Borisa Tadica,a Bosko Jaksic najveci borac za slobodu medija u klincu sa izgleda vec bivsim "savetnikom"zaduzenim za propagandnu delatnost porazenog tadicevog rezima itd.
Eto mnoge su se stvari promenile ,pa i medju komentatorima na NSPMu.Inace primetila sam da ta ekipa nije zainteresovana za druge teme ,vec kad god se pojavi Nikolic ,slozno kidisu.
Препоруке:
7
2
34 четвртак, 31 мај 2012 18:11
Jasna*@Sinisa
I da je sve to tako ,kao sto tvrdite,sta je alternativa?
Препоруке:
5
3
35 четвртак, 31 мај 2012 18:31
Горан Јевтовић
@ Jasna*
Eto mnoge su se stvari promenile ,pa i medju komentatorima na NSPMu.Inace primetila sam da ta ekipa nije zainteresovana za druge teme ,vec kad god se pojavi Nikolic ,slozno kidisu.

Уважена Јасна, не кидишемо ми на Тому него нас он једноставно доводи до лудила својом "идеологијом", "политиком" и особито свакодневним контрадикторним изјавама, коментарима, интервјуима...величањем Европске уније и тсл.

Уместо да јасно изнесе како ће Косово и Метохију да врати у уставни поредак државе, он излеће са намером да лично преговара са тамошњим наркосатрапима и да им тако бетонира легитимитет!

Уместо да одржи обећања која је дао: испитивање крађе избора, мандат СНС-у, поштовање договора са ДСС-ом, покушај да се приволе социјалисти, итд, итд,...он се јадно додворава, наочиглед целе нације, диктатору Тадићу!
Он га је ових дана, а не врх ДС-а, просто убедио да треба да формира владу!
Жалосно. Да ли је ово довољно?
Препоруке:
4
2
36 четвртак, 31 мај 2012 18:42
Jasna*@Goran Jevtovic
Pa dobro,nije jos ni poceo da radi ,a vi vec navalili.Sacekajmo malo pa cemo videti kako ce se stvari odvijati.Uostalom nismo ni imali drugi izbor,jer je jedina alternativa Nikolicu bio Boris Tadic.Pa sad ko sta voli...
Препоруке:
6
1
37 четвртак, 31 мај 2012 19:23
драго.ца
@Горан Јевтовић
"Уместо да јасно изнесе како ће Косово и Метохију да врати у уставни поредак државе"

Ви се још увек нисте пробудили из бунила Тадићеве диктатуре. Све то што очекујете од Николића спада у ингеренције Владе.
Како то мислите да Николић тера Тадића да постане Премијер? Сви они странци су долазили само на кафу?
Није добро ако емоције одређују Ваше деловање уместо разума.
Препоруке:
3
2
38 четвртак, 31 мај 2012 20:00
@Jasna*@Goran Jevtovic
Већина са овог сајта не воли ни Тадића ни Николића.
Неки су гласали за Николића као за мање зло.
Неки су гласали за њега као за (релативну) непознаницу уз наду да ће ипак учинити нешто позитивно за ову земљу.
После завршених избора и Николићеве победе, нико од тих гласача није сматрао да има разлога за радовање јер И МАЊЕ ЗЛО ОСТАЈЕ ЗЛО.
Ви сте, међутим, пре избора ватрено лобирали за Николића као да се ради о спасиоцу нације (а не о мањем злу) а после објављених резултата сте били најблаже речено еуфорични, као да је спасилац коначно стигао.
И једно и друго је, разуме се, Ваше право. Али и право свакога од нас (или бар моје право), је да у Николићу видим не мање, него ИСТО ЗЛО У ДРУГОМ ПАКОВАЊУ.Ваше право, међутим, није да свакога ко у Николићу не види спасиоца проглашавате за "жутог" и доводите у везу са Б92, Н.Крстићем, В.Пешић и свим другосрбијанским креатурама које Вам падну на памет. Осим што је некоректно то је и прилично глупо.
Препоруке:
6
2
39 четвртак, 31 мај 2012 20:02
Горан Јевтовић
@ драго.ца

Када би питања која сте ми поставили била логички и методолошки постављена тако да могу да одговорим, учинио бих то врло радо. Овако, узалуд.
Нема разлога да правите инверзију на очигледним стварима.

Да нагласим, Николић се сам "црта" и неодољиво копира управо Тадића. Проверите још једном све његове наступе у јавности, макар последњих 15-так дана.
И на крају, нема емоција, само суве чињенице.
Поздрав.
Препоруке:
4
1
40 четвртак, 31 мај 2012 20:36
Branko
Kako to da NSPM nije nikada bio ni priblizno kritican prema Borisu Tadicu. Uvak mu se davala druga sansa i bilo je razumevanja za njegove izdajnice poteze. Pustite coveka. Tek je polozio zakletvu. Dajte mu bar 100 dana da vlada.
Препоруке:
8
3
41 четвртак, 31 мај 2012 21:06
Mirjam
Toma Diploma i Boris Džak
Sklopili gradjanski brak

Četnički vojvoda i partizanski sin
Očekuju suživot fin

Koferče od kuma
Dobili na dar
Finansijski se
Zbrinuli bar

Džak i Diploma
Dva Soma
Po glavi Roma
Uvek pobedjuju
Boris i Toma

Prvi krug tebi
Drugi meni
Pa me posle izbora ženi

Ko je mladoženja a ko mlada
Jel ovo počela Gej parada

Biće i poroda
Za devet meseci
Evo u 100 evra
Ajde seci

EU kumica
Zbog suženih granica
Nazvaće je Srbijica
Препоруке:
7
0
42 четвртак, 31 мај 2012 21:20
Луди Ванко
Луди Ванком огорчен
Чини се,мени који мислим да Николић није велики политички формат ,али ни Тадић,(поготову он)да овим онај ко ово пише хоће да га учини политички инфериорним због недоследности.Да ли човека који је тек изабран за председника у овим приликама кад он осећа да мора са свима и да је важно да се нешто уради, треба доводити у рашље.Шта тиме постижемо.Хоћемо ли да га бацимо на колена, или збунимо, или његове присталице од њега отуђимо.Па ми смо у трагичном сплету околности.Стегли су нас у менгеле.Чак и Јосиповић који слави бљесак и олују а с тим и Јасеновац каже да Николић треба да се докаже да би он дошао на његову инаугурацију.Еј људи они који су Србе отерали са њихове земље и славе Туђмана, Степинца и остале да нас ставаљају на пацке за неке кривице.Тадић их је навикао на извињења.И шта сада овај лист хоће да помогне Јосиповићу?.Баш ме занима.Мислите да је у политици доследност врлина.Има кад јесте али има кад није.Лако је све срушити.Тешко с нама нешто направити
Препоруке:
7
2
43 четвртак, 31 мај 2012 21:24
Jasna*@Jasna
A vi ste neki parapsiholog pa znate zasto,tj iz kojih razloga sam ja lobirala za Nikolica?
Vi ste ovde lobirali protiv Nikolica,po meni je savrseno svejedno iz kojih razloga ,da li iz licne mrznje sto je nekom razbio stranku i lisio ih skupstinskih fotelja,ili iz razloga sto mu se ne veruje da je EUrofil kakvim se predstavlja.Zasto vas vredja kad kazem da ste na istoj liniji u pogledu Nikolica sa B92,kad je to istina?
Nisam vas poistovetila ,to poturate da biste uzgred mogli malo i da vredjate,vec sam rekla da ste na istoj liniji,samo iz razlicitih pobuda.Po meni radikalski motivi su jos gori ,jer su licni.Briga vas za drzavu ,najvaznije su fotelje.Da vas je zanimala drzava ,bavili biste se njome ,a ne Nikolicem.Ovim je svaka moja dalja diskusija sa vama zavrsena.Ostajte tamo gde ste zasluzili.
Препоруке:
6
3
44 четвртак, 31 мај 2012 21:49
драго.ца
@Горан Јевтовић
"И на крају, нема емоција, само суве чињенице."

Добро, и шта Ви предлажете као излаз из ове ситуације?
Ја сам пре избора убеђивао колегу ис СНС да промени партију, међутим...Ако је Тома данас ступио на дужност још нема никаквих чињеница. Имамо сам наклапања разних медија и кампању која све више почиње да личи на једну другу од пре неколико година која је направила слику "туњавог, килавог и необавештеног" политичара. (Погледајте интервју овог Немца.) Све је јасно али он је политички уништен таквом хајком и нико га у Србији више не рачуна као озбиљну претњу овим политикантима.
Ако Тома којим случајем пређе на позиције које од њега тражи ДСС, овим се већ припрема платформа за његово рушење. Да ли је то и Ваш циљ?
И да поновим горње питање: шта у ствари Ви желите да постигнете овим нападима?
Препоруке:
4
1
45 четвртак, 31 мај 2012 22:02
Jasna*
I jos samo cu dodati ovo.
Toliko su vam ista ova dvojica da ste lobirali za jednog ,a protiv drugog.
Toliko su vam ista ova dvojica da ne mozete da podnesete da se neko euforicno (kako kazete) raduje sto jedan od te dvojice izgubio predsednicke izbore.
Ali da, jedan od te dvojice vam je razbio stranku.
I Ah da ,vi naravno niste radikal.
Препоруке:
5
2
46 четвртак, 31 мај 2012 22:55
Горан Јевтовић
@ драго.ца

Добро, и шта Ви предлажете као излаз из ове ситуације?

Да моментално батали ово замлаћивање Европском унијом, да се искрено окрене Русији, да иступи јасно око КосМета и одбране српских институција, да захтева одлазак Еулекса и враћање проблема искључиво и УН, да инсистира на Резолуцији 1244 и повратку наших снага... да бар на том фону врши свакодневни притисак на Владу и преокрене атмосферу у народу!

Ако је Тома данас ступио на дужност још нема никаквих чињеница.

Итекакве чињенице су његови јавни наступи.

Ако Тома којим случајем пређе на позиције које од њега тражи ДСС, овим се већ припрема платформа за његово рушење.

Па шта је циљ - да имамо патриотског председника или енглеску краљицу?

шта у ствари Ви желите да постигнете овим нападима?

Ово горе што вам написах. И, опростите, нису то никакви напади већ покушај разумне размене мишљења. Ваљда.

Срдачан поздрав!
Препоруке:
4
3
47 четвртак, 31 мај 2012 23:47
@Jasna*
Текст који коментаришемо је насловљен : „Томислав Николић – како је ЕУ остала без алтернативе“. Текст потврђује помоћу цитата из Николићевих изјава да је он на Тадићевој линији у погледу уласка Србије у ЕУ. Пошто улазак у ЕУ подразумева одрицање од Косова и Метохије то значи да је Николић на Тадићевој линији у вези Косова и Метохије. То су чињенице. Ви, међутим, потпуно игноришете те чињенице и убацујете у дискусију с брда с дола шта Вам падне на памет: фотеље, радикале, психологију, парапсихологију... све, све, само не ту основну чињеницу да је Тома Николић на истој политичкој линији на којој је и Борис Тадић.P.S. Не видим сврху даље полемике са Вама.
Препоруке:
4
2
48 петак, 01 јун 2012 00:25
драго.ца
@Горан Јевтовић
Да будем мало ђавољи адвокат:

"да се искрено окрене Русији"

Ваљда Вам је јасно да бисте одмах добили и арапско пролеће.

"Да моментално батали ово замлаћивање Европском унијом, ..., да иступи јасно око КосМета и одбране српских институција, да захтева одлазак Еулекса и враћање проблема искључиво и УН, да инсистира на Резолуцији 1244 и повратку наших снага... да бар на том фону врши свакодневни притисак на Владу и преокрене атмосферу у народу!"

Ово је програм партија које су изгубиле изборе, по трећи пут и до сада најубедљивије. Тома је видео (или они који евентуално стоје иза њега) шта пролази у народу и томе се прилагодио. Закључак: да бисте добили политичаре какве прижељкујете, морате прво да научите народ како да гласа.

И на крају: Вацлав Клаус је евроскептик и ради као што Ви прижељкујете али Влада ради оно што ради и погледајте који је резултат!
Препоруке:
1
0
49 петак, 01 јун 2012 00:36
Peter RV
@Jasna*
Vec je on prilicno 'uradio' da bi se kritikovao.
Nikoliceve izjave se brzo pretvore, pod pritiskom Zapada (Vasingtona, Brisela, raznih ambasada, unutrasnjih 'zutih' itd) u neodoljive 'obaveze'. Potpuno je legitimno napadat ga zbog toga i to sto prije.
Kostunica je isto tako poceo, vrlo uobrazen da je samo njegovo predsjednistvo predstavljalo resenje srpskih problema. Znamo kako kako se to zavrsilo- predajom bivseg predsjednika zajedno sa citavim vojnim stabom Hagu,otcepljenjem CG i Kim-a, Vukom Draskovicem kao ministrom spoljnih poslova itd.
Ima li smisla cekat skrstenih ruku dok se sumnja u Nikoliceve sposobnosti ne otkloni?
Препоруке:
3
2
50 петак, 01 јун 2012 00:42
драго.ца
@Горан Јевтовић
"Да се искрено окрене Русији"

Једна од првих изјава актуелног Председника (велико П): :-)

"Николић је такође казао да Србија остаје војно неутрална, а да ће, до уласка у Европску унију, њен главни спољнотрговински партнер бити Русија. „После ћемо видети”, казао је Николић."
Препоруке:
8
0
51 петак, 01 јун 2012 02:43
Горан Јевтовић
драго.ца @
Ваљда Вам је јасно да бисте одмах добили и арапско пролеће.

Никада неби било то "пролеће" ако би био ИСКРЕН! Али он то није и неће бити (страшно бих волео да грешим).

Ово је програм партија које су изгубиле изборе, по трећи пут и до сада најубедљивије.

Не, то су партије које су жестоко покрадене!!!! Не брините, читаћемо и о томе у неком будућем Викиликсу.

Тома је видео (или они који евентуално стоје иза њега) шта пролази у народу и томе се прилагодио.

А ово се зове врхунско бешчашће, лицемерје, школски пример основа корупције, превара, неморал...

Закључак: да бисте добили политичаре какве прижељкујете, морате прво да научите народ како да гласа.

А ово се зове перфидна тиранија каква се памти из "златног доба" Римских императора!

Једна од првих изјава актуелног Председника (велико П): :-)

На вашу жалост и овде нисте у праву. Пише се мало "п"!
Препоруке:
2
1
52 петак, 01 јун 2012 05:04
@драго.ца@ Goran Jevtović
Ако нам је намењено арапско пролеће онда ће оно "гранути" без обзира шта ми радили. У том случају је боље отворено устати у одбрану својих интереса јер ипак постоји нека шанса да се ти интереси одбране. Ако седимо скрштених руку у нади да ћемо се ипак некако споразумети - онда немамо баш никакве шансе јер са ајкулама нема споразумевања.
Препоруке:
2
0
53 петак, 01 јун 2012 08:22
Горан Јевтовић
драго.ца @

И да, да не заборавим, 90-тих сам ја итекако преживео нешто што је много, много теже било од арапског пролећа!

Гледали смо се на КосМету "очи у очи" и тукли "прса у прса"! Верујте, било је горе од Вијетнама, али, издржали смо. Нису нас копнено поробили нити понизили!

За разлику од мучених Арапа, ми Срби умемо бар да се бијемо, али квалитетно! Баш онако како смо војничке врлине и знања наследили од Путника, Мишића, Бојовића...

Нека је слава погинулим херојима!
Препоруке:
4
1
54 петак, 01 јун 2012 09:22
синиша @ Jasna*
Ја сам човек демократа. За мене је избор народа неприкосновен.
Међутим питање је учешћа на изборима и равноправности учесника. Ту је проблем.
Једни ( ДС ) незаконито користе ресурсе државе, и краду изборе што је недемократски и због тога им треба демократски забранити учешће на изборима.
А дргу, ( СНС )за које ви тврдите да немају алтернативе учествују на изборима и политичком животу финансирани из непознатих извора, што је недозвољено, забрањено и недемократски.
С тим да постоје врло основана сумња да у финансирању тих ваших који немају алтернативу учествују људи који су на потерницама, а једног од њих се може тврдити са стопостотном сигурношћу, Карић, а за другог са мало мањом, Суботић.
То је недозвољено и то није алтернатива него крађа исто као што је крађа оно што раде ДС.

Дакле решење су поштени демократски избори у којима кандидати могу и морају да оправдају сваки динар који имају у изборној активности, а и иначе.

Јасна* зар је то тако тешко да се схвати?
Препоруке:
2
1
55 петак, 01 јун 2012 15:58
Jasna*@Sinisa
Nisam tvrdila da je Nikolic jedina alternativa,vec sam postavila sasvim jednostavno pitanje:"ako je to tacno sto tvrdite ,sta je alternativa?"
Ako vec polemisete sa nekim onda se bar potrudite da sagovornika pravilno shvatite.
Kazete novi posteni izbori.
Hm lepo zvuci,samo ne znam kako mislite da se to postigne u zemlji u kojoj je 99% medija u rukama prozapadnih (zutih) lobista ,u zemlji u kojoj je i "kraduckanje"glasova dozvoljeno,taman toliko da se mogu ostvariti dozvoljene kombinatorike,a da se nedozvoljene sprece.
Vama izgleda jos uvek nije jasno gde(u kakvoj zemlji) zivite!
Препоруке:
2
0
56 петак, 01 јун 2012 16:24
Jasna*@Peter RV
Slazem se da ga treba kritikovati ,da se ne bi isuvise "opustio",ali jedno su dobronamerne kritike,(a znam da vase to jesu),a drugo su (bujice)zlonamerne kritike,iz raznoraznih pobuda (licni motivi kao radikali,ili oni drugi EUfanatici, pogledajte samo one zapenusane nekadasnje "skojevke"sada u poodmaklim godinama...),e pa mislim da je to jako neukusno i vec prevrsilo svaku meru,a pocele su vec i pre nego sto se covek ustolicio.
Препоруке:
3
0
57 петак, 01 јун 2012 17:21
синиша @ Jasna*
Ја немам неких озбиљнијих примедби ни Србији, а још мање српском народу.

Проблем у Србији су власти, дакле како ви кажете "жути" и други проблем је лажна опозиција дакле Николић који све што ради ради у договору са Тадићем. Давно сам то навео лажна опозиција лажних власти.

Највећи проблем у Србији је малодушнопст и губитак духа српског народа који је резултирао да га може ко год хоће замајавати политичким играма, бурама у чаши воде без сврхе и смисла које имају само један резултат, пут у ништавило.

Како би било лепо поверовати да Николић може нешто да учини позитивно, али ни то није највећи проблем што не може. Највећи проблем је што неће и не зна чак и да може.
Препоруке:
3
1
58 петак, 01 јун 2012 18:23
Шешељевац@Jasna*@Peter RV
Тома Николић и напредњаци сматрају да Србија треба да постане чланица ЕУ. ЕУ сматра да Србија треба да призна лажну државу Косово.
Да ли је неко ко само помене те две ноторне ствари злонамеран? Или, друкчије речено, да ли је ЦИТИРАЊЕ Томе Николића о безалтернативности чланства у ЕУ злонамерна критика?
Препоруке:
5
3
59 петак, 01 јун 2012 19:17
Шешељевац
Добро. Добио сам минус, а то значи одговор који гласи: забрањено је цитирати Тому Николића.
Препоруке:
2
3
60 недеља, 03 јун 2012 08:47
Бели Орао
Неко рече да је доста коментатора са Б92 прешло на НСПМ.
Не слажем се. Караван НСПМ пролази поред њих.
Препоруке:
0
0
61 недеља, 03 јун 2012 22:41
ГАГАРИН
@Никола
Хвала на подршци.Молим да пошаљете е пошту на Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер