уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зашто Срби рекламирају Анђелину Џоли?

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 23 јануар 2012 12:38
jututunac
nije zaradila 1.25 dolara? Film je garantovano politicki i bez da ga gledam!
Stvarno se glupo ponela, a mogla je, po mom scenariju, da zaradi petostruko. U teoriju informacija zna se da manje verovatni dogadjaji nose veliku kolicinu informacija, te tako da je napravila film gde se Srbi prikazuju kao "dobri momci", svi bi ga gledali, jer to bi bila velika kolicina informacija buduci i da je filmsko trziste zasiceno sa fantasticnim filmskim ostvarenjima gde su doticni Srbi prikazani, ne kao "losi momci", nego kao najgori na svetu. A bila bi i vrlo blizu sakrivene istine. Nije se dosetila, eto, propade americki projekat, kao i onaj Kusnerov od pre neki dan. Sto se tice "drugosrbijanaca", usput se nudim da im cepam karte na ulazu u bioskop, kao i da im baterijskom lampom osvetlim mesto gde ce uzivati sledeca dva sata gledajuci, i emocionalno se vezujuci za ovo velicanstveno ostvarenje...
Препоруке:
61
2
2 понедељак, 23 јануар 2012 12:45
ево зашто
Не рекламирају је Срби, то су антисрби, тј. интернационалисти-глобалисти. А рекламирају је зато што имају своје приватне медије, приватну војску, приватну полицију, приватне гласаче и приватну државу. И нико им ништа не може док не падне Империја.
Препоруке:
96
8
3 понедељак, 23 јануар 2012 12:48
...
Zato sto Srbi vole da se dodvoravaju svojim dzelatima. Tu osobinu jedan deo naroda je preuzeo od ovih petokolonasa sto jasu ovu zemlju vec 12 godina, njihova puzajuca politika je inficirala neke ljude, neki su bili bolesni od kad su se rodili. To je sindrom " Sto te vise gaze to ih vise volis"

Pa zar ima vecih mazohista od Srpskog naroda, neprijatelj im otima drzavu, rastura po svim savovima, a oni i dalje glasaju za njihove sluge.
Препоруке:
99
4
4 понедељак, 23 јануар 2012 12:51
racel
G_din Karganovic, koga, uzgred ,veoma cenim,dao je nacin kako treba da posmatramo , ne samo ovaj sund film, nego i ostale dogadjaje vezane za nas, Srbe.Moje veliko postovanje i veliko bravo za ovaj tekst,tj. komentar.Pozdrav i uvazavanje ovom velikom Gospodinu.
Препоруке:
98
2
5 понедељак, 23 јануар 2012 12:58
Петар Петровић
Слажем се са предложеним тезама овог чланка у суштини мада мислим да је важно рећи да "емотивну" реакцију код Срба више изазива равнодушност и поклоничка спремност домаће "елите" да прихвати и промовише анти-српске пројекте попут филма госпође Џоли. Такође, иако је по свему судећи ово једно лоше филмско остварење, недоговорно умањивати значај чињенице да овакав, отворено "анти-српски" пројекат добија реклама на телевизијским станицама са националном фреквенцијом па и на самом јавном сервицу. Када узмемо у обзир чињеницу на је фил "Парада" са онако скандалозним рекламним постером, као српски филм, обишао најпре Београд, па онда и Загреб, Подгорицу, Сарајево и Скопље Срби са правом треба да се питају шта се то догађа у нашој, још увек српској, држави? Да ли је заиста могуће да у Београду сваки анти-српски пројекат представља највишу цивилизацијску тековину и пример слободе док свака активност која подстиче, промовише српску традицију, обичаје, језик и писмо предтавља архаизам!?
Препоруке:
77
2
6 понедељак, 23 јануар 2012 13:14
siniša
Postoje razlike u reakcijama na filmove koji predstavljaju Srbe, bosanske musimane i Albance u negativnom svetlu.

Reakcija Albanaca je direktivna, od rukovodioca pa na niše. Reakcija bosanskih muslimana je takođe direktivna od rukovodioca pa na niže. Srpska reakcija je spontana i suprotna od direktivne. direktivna reakcija, reakcija od strane medija koji kreiraju javno mnenje i rukovodilaca koji povlađuju te medije je afirmativna u smislu aktivnosti Đoli i njenog filma.

Zgražavaju se neki novinari i pojedinci kao na primer moja žena koja je izjavila da Anđelinu i njenog medijskog supruga Pita više ne želi da vidi očima na našem tv u kući.
Razlike su to.
Препоруке:
47
2
7 понедељак, 23 јануар 2012 13:22
Jasna Simonović
Ma mora da je ipak Bog Srbin kad smo ovoliko moćni za "završnu reč"...
U ovom tekstu dobismo baš lepe informacije...hvala...
naročito o mukotrpnom dolaru na putu za dolar i četvrt! (nadam se da su naši "krvo-medni" glumci bili dovoljno balkanski vispreni da uzmu dobar fikni honorar!)...

A ja vispreno priželjkujem da Andželina Žoli (koju ne znam zašto ste okarakterisali lošom glumicom na osnovu rediteljskog dela, šta vam bi, da li ste gledali filmove?!)ipak ovim filmom podari neku poruku (kada smo već platili toliku cenu!) ...npr. da su silovanje i ubistvo za muške "protagoniste" različite karakterne kategorije...toliko laički zaključujem na osnovu novinskih tekstova jer nisam gledala film, a ne znam ni da li ću ga gledati...izuzev ako dobijem kartu džabe jer želim da dostavim Andželini edukativnu literaturu za novi scenario kojim moće da se "iskupi"...I svakako dođe iz "zemlje krvi i meda" u "zemlju zemlje i vode"...tako nekako
Препоруке:
9
26
8 понедељак, 23 јануар 2012 13:24
Влада, Србија
Сагласан сам са Каргановићевим размишљања о овом холивудском курцшлусу, осим са једном важном разликом. Иако прављен у Холивуду, овај филм није прављен првенствено да заради, тј. није прављен са амбицијама да ће га гледати широка публика (америчка, пре свих). Он је финансиран од С.Арабије која и "не примети кад јој из џепа испадне" 13 милиона долара.
Прављена је да убеди овдашње гледалиште (са простора бивше Југославије), а пре свих из БиX да за своју накарадну "истину" немају разлог да брину - она неће пући - подржава је "велики свет" и "важни људи". CD са овим "ремек делом" делиће Зукорлић, Церић и читава политичка врхушка Федерације БиХ - коме год стигну!
С.Арабија ће имати сатисфакцију што, служећи Америчким интересима, шири муслиманску "истину"!
То је права мисија овог филмског уратка!
Препоруке:
85
2
9 понедељак, 23 јануар 2012 13:34
mali perica
treba ih tretirati kao vasarske prevarante, jer to i jesu.

a na ovoj slici bas tako i izgledaju.
Препоруке:
46
1
10 понедељак, 23 јануар 2012 13:42
ivan3012
ovu budalastinu od filma treba okaciti na internet,pa ko hoce da se zabavlja,a ne trosi pare za gledanje banalne i beznacajne gluposti,moze to da uradi,sa mogucnoscu da uvek moze da prekine glupost,i potrazi nesto interesantnije na tv.A sto se tice komentara,ne treba se ni osvrtati,a kamo li pridavati neku vaznost necemu sto inace svi u svetu smatraju nedotupavnim pokusajem da se napravi nesto sto bar treba da lici na filmsko ostvarenje..Ova seka dasa...Pardon andja bila je mnogo zanimljivija kao glumica,i to narocito na pocetku karijere,kad je snimala filmove koji se gledaju u malim salama,prigusenog osvetlenja...Obicno sa crvenim tapetama...
Препоруке:
34
1
11 понедељак, 23 јануар 2012 13:52
Симић Манојло
Филм Анџелине Џоли оптерећен је стереотипима,можда
чак и више него "Турнеја" Горана Марковића.
Док се за америчке селебритис зна да никад не иду
против мејнстрима, јер би то угрозило њихову популарност, за Горана Марковића се зна да је увек
"на линији" свих власти, и сваког господара.
Снажан политички утицај на Анџелину Џоли, извршиле
су организоване групе за политичку пропаганду(Жене,
жртве рата). Притисак је био толико снажан, да је филм сниман у Маџарској, а не у Сарајеву како је било предвиђено, али су усвојени сви захтеви Хатиџе
тако да може да се каже да је Анџелина само косценариста.
Код Горана Марковића је други случај. Њему је сценариј, у ходу, писао Емир Хаџихафизбеговић.
Ако о Босни баш ништа не зна први комшија Горан
Марковић, како онда неки објективнији приступ можемо да очекујемо од холивудске лутке?

P.S.Молим господина Каргановића да Горана Марковића
поред кокица и кока-коле, послужи и са соган-долмом
Препоруке:
53
1
12 понедељак, 23 јануар 2012 14:33
Ala
Treba poslusati g.Karganovica i ignorisati tetoviranu Jolie.
Препоруке:
40
1
13 понедељак, 23 јануар 2012 14:51
Анђин дим
Текст уваженог г. Каргановића може да буде занимљив као теоретско разматрање, али, у суштини, превише значаја придаје писању на интернету, нарочито у коментарима.
Таквих коментара има на све могуће теме, чланке и текстове, и ови на филм гђе Жоли нису ни по броју, ни по садржају друкчији од било којих других. Исто важи и за текстове о истом филму.
Ево једног актуелног примера: ни г. Угричић и догађаји око њега не заслужују толике чланке и коментаре. То је природа интернета - постоји дан-два или неколико, и ништа.
Анђелинин филмић је већ прошлост. Нека машу њиме и керебече се екстремни муслимани у својој федерацији, утолико ће бити (траги-)комичнији.
Препоруке:
30
1
14 понедељак, 23 јануар 2012 15:09
Jefimija
Dotična ,,dama" ne spada u red zaista loših holivudskih glumica, iako veliki deo popularnosti duguje ,,spoljašnjim" efektima, tipa ,,tata mi je Dž.Vojt i ne govorimo godinama, sa rođenim bratom volim da se ljubim po francuski, imala sa dugogodišnju vezu sa ženom, od nakita volim bočice pune krvi oko vrata" i slično tome. E sad je Anđa odlučila da se uozbilji i sebe predstavi kao nekog ko ima stvarni umetnički integritet. I, u maniru svake ambiciozne a nedovoljno talentovane osobe, spotakla se na prvi kamen. Stereotipi, neobaveštenost o tematici, sramotno nepoznavanje istorije sukoba i tematike kojom se bavi, saveti uzeti od onih koji su taj sukob i kreirali. Umesto ,, tražite ženu", ispravno je reći, ,,tražite novac" i sve će vam se kasti samo. Pokušala je Anđa da se profiliše kao neko ko, uz ,,Beneton" usvajanje dece, ima i visokoumetničke režiserske kvalitete, ipak bi joj pametnije bilo da je nastavila da polugola vija tobožnje krimose po džunglama, L.Kroft joj je bolje pristajala.
Препоруке:
36
1
15 понедељак, 23 јануар 2012 15:40
Мила
Где и како је могуће срести и упознати господина Каргановића? Хтела бих да му се поклоним уживо, лично. Или, ако већ није лако доступан, да нам дате неку његову е-адресу.

Толико је све здраво, разумно и поучно што пише господин Каргановић,да се после сваког његовог текста осећам као да сам пила са извора најчистије воде.
Препоруке:
37
1
16 понедељак, 23 јануар 2012 15:41
thinking maize
ПРОПАЛЕ холивудске глумице (а и глумци), када СХВАТЕ да МОРАЈУ да зарађују за "хлеб насушни", а НЕ ЖЕЛЕ да то раде БЕЗ камере, имају следеће ОПЦИЈЕ: 1) да пређу на снимање СЕРИЈА за ТВ (што се сматра ДЕГРАДАЦИЈОМ у послу, али ЈОШ УВЕК часним излазом); 2) пређу на снимање РЕКЛАМА на ТВ (што је ДАЉА ДЕГРАДАЦИЈА, али и ВРЛО КРАТКОТРАЈНО РЕШЕЊЕ за зарађивање "хлеба насушног"); 3) пређу на снимање "порнића". Ad опције 2., рекох, КРАТКОТРАЈНО РЕШЕЊЕ. Ad опције 3., рецимо ДЕГУТАНТНО "решење" (ал, кад стомак "засвира"!?). Што се тиче опције 1., јел можете замислити Анђу као "special guest" у "Два ипо мушкарца", како се ваља испод ћебета са Чарлијем Шином!? Чарли можда не би имао нешто против (за разлику од Бреда Пита), али могу да мислим шта би онај КЛИНАЦ рекао!? Према томе, да се Срби НИСУ ЗАЛЕТЕЛИ, Анђа би имала ВРЛО СУЖЕН ИЗБОР!? А онолику децу је усвојила!?
Препоруке:
18
2
17 понедељак, 23 јануар 2012 15:41
Др. Кувар Бродски
Г. Каргановић злата вреди (толико, да се плашим за њега). Апсолутно је у праву што се тиче "језика" којим треба говорити са западњацима. Они су одавно одбацили емоције као природну појаву и део људског бића. То је по мени САМОСАКАЋЕЊЕ (=болест), а са таквима (пацијентима) треба бити хладан и рационалан. Треба их стрпљиво боцкати коктел ињекцијама од чињеница, аргумената и благих седеатива.
Живи били г. Каргановићу!
П. С. Врзма ми се идеја да се кандидујете у Србији чисто да, као кандидат, искористите ЗАКОНСКО право гостовања на РТС-у јер Ви и српски народ то дебело заслужујете!
Препоруке:
38
1
18 понедељак, 23 јануар 2012 15:48
Nikola Marinkovic
Ovaj film je tako ocigledno politicki, a ne ekonomski projekat tako da se tu ne slazemo...
Tvrdnja da Holivud radi samo ekonomske projekte takodje deluje naivno u danasnjem svetu gde holivudska propaganda vlada...
I kao najbitnije, sva negativna energija prema filmu je, u stvari, okrenuta prema domacim medijima, glumcima i politickoj "eliti" koji sve to na ovakav nacin prihvataju... Tu se radi o medijima koji nas 2 godine obavestavaju o "lepoj atmosferi" sa snimanja ovog propagandnog smeca, radi se o srpskim glumcima koji se hvale sto su Srbe predstavljali kao genocidne bolesnike i zlocince i sto su se druzili sa kreatorom ovog ostvarenja, i radi se o "eliti" danas, politicka ili kulturna, koja najavljuje premijeru i gostovanje "reziserke", bez osvrta na gnusne lazi koje su iznete o svima nama...
Na kraju, onaj koji ne postuje sam sebe, ne moze da ocekuje ni da ga postuju...
Препоруке:
29
1
19 понедељак, 23 јануар 2012 16:13
а штета?
Ако већ говоримо о прагматизму, која је штета ове интернет хајке? да ли је филм гледанији него што је очекивано? Не, напротив, посјећеност је далеко испод очекиваног. Да ли је филм добио боље критике? Не, ништа добро о филму се не може прочитати. Па ми се јасно намеће питање која је штета тога што смо направили хајку? Да смо барем тако радили за неке наше одвратне плагијаторске филмове, било би много боље по нас и наше заједништво. Јасно је мени о чему аутор прича, али ако се позива на прагматизам онда ова непланска и емоционална акција није направила штету, о користи ће се судити када филм дође на ове просторе па се види да ли је позив на бојкот успио.
Најлакше је да ми ћутимо сваки пут када нас газе, пљују, фалсификују историју! Е тада смо цивилизовани. Ма немој... то што фалсификати као што је ,,свети георгије убива аждаху" одлично пролазе иако су ђубре, то нема везе, важно је да нема хајке и да нисмо нецивилизовано скочили против омаловажавања нас.
Република Српска не да на себе!
Препоруке:
28
3
20 понедељак, 23 јануар 2012 16:21
Мирослав Анђелковић
Реч и мисао дана
Требљење треба
Милорад Додик: "Ми смо се изборили с многима, па ћемо се изборити и с таквом требом!"

Милорад Додик, председник РС, о Анђелини Џоли, "Курир"
Препоруке:
38
2
21 понедељак, 23 јануар 2012 16:29
Anta
tekst g. Karganovica je upravo ono kakvu srpsku reakciju zapad zeli... dakle oni imaju projekat da nas potpuno uniste, a mi, mi treba da ne budemo provincijalci i da se dernjamo dok nas razapinju vec mudro i trezveno, hladne glave da.... jer zaboga, oni to ne rade zato sto nas mrze, vec, zato sto imaju geostrateske interese... I za kraj g. Karganovicu, januara 1993. g.obreo sam se na Budipestanskom aerodromu i cekajuci minibusic kojim sam trrebao da se prebacim do Beograda u novinarnici sam video naslovnu stranu americkog Tajm-a na kojoj su bile prikazane neke uplakane zene a ispod fotografije je krupnim slovima pisalo 30 000 muslimanskih zena silovano u Bosni...to je bilo 1993. januara meseca, sada je 2012. januar mesec....
Препоруке:
10
10
22 понедељак, 23 јануар 2012 16:48
Сарајлија
Заиста ценим господина Каргановића и опет ћу искористити прилику да му се захвалим на труду и пожртвовању које улаже да би нам открио истину.

Слажем се да је потребно да са мање емоција анализирамо догађаје око нас а посебно оне који се тичу политике и односа у свету и региону.

Оно са чим с ене бих сложио је следеће. Сумњам да ће реакција Срба да натера некога у Европи, САД или остатку света да погледа тај филм, иако претходно није имао намеру да то учини.
Интересовање у свету може да буде једино објашњено тиме да га је режира Анђелина а не зато што је то неко велико уметничко остварење.
Нас вређа неистина која се пласира а не истина, за разлику од наших суседа о којима сте писали.
Што се тиче особине Срба да реагују емотивно и неразложно - колико је то лоша особина са друге стране управо то је оно што је чувало све ове векове наш слободарски дух. Верујем када се те емоције усмере на прави начин могу да стварају чуда - у позитивном смислу.
Препоруке:
26
1
23 понедељак, 23 јануар 2012 17:13
AnaBg
Ma koliko da postujem gospodina Karganovica cini mi se da u ovom slucaju gresi. Srbi nisu narod koji postuje naredjenja, sem u ratu. I imaju jednu divnu osobinu, a to je da reaguju na nepravdu ma ko da je cini. I zato mislim da je pozitivno sto klinci od 17 do 25 godina napadaju ovaj film na jutjubu jer to ako nista bar pokazuje da se propaganda prosrba nije bas primila na mlade. A i red je bio da se mi javimo kad nas napadaju.
Препоруке:
31
2
24 понедељак, 23 јануар 2012 17:39
Peter RV
Ovaj Dzolijin film predstavlja nastavak (bezkrajne) anti-srpske propagande. I treba ga uzet kao takav.
Kako reagirat na njega? G.Karganovic savjetuje da ga ignorisemo i idemo svojim poslom (sto bi bilo lako ako bi drugi ignorisali -nas). Najbolje bi bilo da se ne ljutimo zbog toga, sto nas samo pravi ridiculnim, kako to g. Karganovic dobro ukazuje.
Ipak.
G.Karganovic ne pridaje znacaj da je ovaj film djeo anti-srpske propagande cija se moc ne moze bas tako-zanemarit. To je 'tiha voda koja brjeg roni' i u srpskoj situaciji, imamo svaki razlog da posumnjamo da se nesto zlokobnije sprema. Ovo treba drzat na um.
Srbi nemaju sredstva za kontra-propagandu. Bilo bi apsurdno bacat novac takmicenjem sa Holivudom koji be parirao svaki nas (losi) film sa barazom njihovih.
Srbi su jedan izolovani narod u kome ni njegova sopstvena vlada nema cisti stav prema anti-srpskom aktivizmu, sto znaci sve je ostavljeno informativnim medijima koji su u rukama stranaca.
Odrzimo bar dostojanstvo.
Препоруке:
22
2
25 понедељак, 23 јануар 2012 17:42
Boki
Mislim da postoji jedna velika razlika izmedju reakcije Muslimana na onaj norvezki film i reakcije Srba na film sa Angelinom Jolie. Onaj norvezki film se bavi do jedne mere sa istinom, dok je film sa Angelinom jedna totalna laz.
Препоруке:
24
1
26 понедељак, 23 јануар 2012 18:50
Ala
Ako sam razumela g.Karganovica,jalovo je spustati se na nivo A.DZ.Isto kao i davati demanti novinama.

Potrebno je da mi sami plasiramo svoju istinu,vrednosti i dostignuca na svim planovima,svoj istorijski doprinos civilizaciji.

Na tom planu nista ne cinimo jer su nam mediji-svi odreda-osakaceni nepismenim i podobnim urednicima,SANU drema,ministar kulture i informacija i pored zrelih godina jos do diplome nije dogurao,ministarka pravde pojma nema o cemu se radi,ministar obrazovanja se kao nesto trudi....
Cvetkovic mudro cuti te i ovakav kakav je BT ispada
pametan.
Predsednik je potcinio Parlament sebi.
On i njegovi puleni nemaju ni istorijsku zrelost niti odgovornost pred nasom decom i bedom u koju su nas uvalili.
Sta mu rade kapucehaje/ambasadori/ po Parizu,Londonu,Rimu,Berlinu,Vasingtonu,Delhiju?!
Da li ih mi placamo iz budzeta Srbije i da li oni zastupaju interese drzave ili Predsednika?
Sramota!
Препоруке:
15
1
27 понедељак, 23 јануар 2012 19:14
Анџо, Пинк ти отвара врата
Анџелину Ђоли ће да угости Еврољуб Ж. Митровић. Он ће јој бити домаћин на Јахти од Кроасаније и њен величанствен домет ће бити приказан на Пинку одмах после култне културно-традиционлане емисије Микија од Купинова "48 сати свадба". Можда ће Анџа после да сними и српску криминалистичку серију о међународном тровању тајкуна.
Препоруке:
21
3
28 понедељак, 23 јануар 2012 19:43
Глига
Један рече :" сто пута поновљена лаж постаје истина".
Све је више Срба који верују лажима које се упорно понављају.Потребно је реаговати на овакве лажи не због света, већ због нас самих јер Истинољубље је врлина а не одлика провинцијалаца.
Препоруке:
20
2
29 понедељак, 23 јануар 2012 19:45
Небојша Малић
Мислим да се отуд и дигла толика дрека у Жутим медијима (ово намерно великим словом), јер је филму био потребан публицитет. Филмска индустрија је ионако у кризи, а овај филм ће изгледа да обори рекорд "Иштар" за најмањи профит по инвестицији. Већина филмских критичара га сматра "мучним ваљањем у блату" (конкретно, Рабинов приказ има много бољих цитата од изабраног), а ни они који воле филм јер "говори истину" (sic) о Босни - углавном режимски подрепаши - не могу а да не признају да је технички и уметнички лош.

Дакле, никакве тужбе, никакви захтеви за извињење - само немојте да јој дате паре. То ће више да уради од било какве дреке.

На крају, поређење са "Отетом" није фер: тај филм је имао рекордну премијеру, а на крају је зарадио скоро триста милиона. Дакле, био је комерцијални хит. "Крв и мед" је по свим мерилима фијаско. Нека тако и остане.
Препоруке:
28
2
30 понедељак, 23 јануар 2012 22:06
Пасуљ Киселокупусић
Старински сам човек,па ми је такав и јеловник. Док пишем овај коментар једем пасуљ пребранац и кисели купус као салату.И не осећам грижу савести.Знам да је некултурно и аљкаво прљати тастатуру и да је дужност сваког цивилизованог човека да испоштује ред,али шта могу кад сам ирационалан.А што се тиче Анђелијиног филма, тако ми овог пасуља пребранца и киселог купуса, ја га нећу гледати.
Препоруке:
18
1
31 понедељак, 23 јануар 2012 22:58
Пасуљ Киселокупусић
Свим Кинезима, ма где били, желим срећну кинеску Нову годину..Сад ви реците да Пасуљ није космополита.
Препоруке:
15
1
32 понедељак, 23 јануар 2012 22:58
Jasna*
I mene je iznenadilo ovoliko paznje i prasine koji je ovde proizveo taj film,(koji Amerikanci niti ce gledati,niti ce zapamtiti),jedne netalentovane, povrsne, ,neobrazovane i neinformisane glumice ,kakvih ih je pun Holivud.
Препоруке:
9
0
33 понедељак, 23 јануар 2012 23:04
Митар
Анђелина је само обичан пијун у игри много већих играча, медијских могула, који управљају Холивудом и без чије сагласности ни један филм не угледа светлост дана. Ми, Срби, вечити бунтовници, смо трн у оку њиховом успостављању мулти-култи и мулти-расног друштва, као и Новог Светског Поредка, тј једне светске владе. Отуда и константни медијски напади на нас, како би нас приказали у најгорем могућем сценарију... Омладина поручује: Живела Република Српска, Живела Србија! Нема предаје!
Препоруке:
15
1
34 понедељак, 23 јануар 2012 23:31
Бојан_Приштина
Хајде ово и некако, али кад смо се оно скоро препуцавали са оном америчком водитељком Хедер, која је на некој трећеразредној америчкој телевизији блебетала нешто против нас ... тад ме је стварно било срамота колико смо не провинцијални, него колко смо ситне душе које стално имају потребу да доказују да то нису, да је њихова личност велика и да се не може вређати...до до правих величина та кокодакања ни не допиру.

А црњак је тек био када се у то уплео и министар војни, кога не вређа што му колеге из америчке војске народ држе у логору под отвореним небом,а вређа га шатро што Србију прозва нека новинарка која не уме вероватно ни Европу да убоде на карти света.

Да је Нушић жив за ових протеклих 10 година имао би инспирацију да напише дела која би било немогуће надмашити :)
Препоруке:
14
1
35 уторак, 24 јануар 2012 00:38
Lav
Film za mene nije tako benigan politički pamflet, ne zaboravite da je promovisan u muzeju holokausta u Njujorku i da će ostati kao dokaz genocida ili kao reče Amor Mašović, holokausta nad Bošnjacima.

Finansijeri nisu tražili umetničke dojmove nego antisrpsku propagandu.Iskorištena je ali i dobro plaćena Enđi, tržište će ipak biti Turska , neke islamske države i antisrpski agitatori u Evropi.

Šta nam je činiti, najbolja kontra argumentacija je dokumentarni film, zašto vlada RS ne plati i izdvoji nešto novca za takve filmove,ja sam napravio jedan dokumentarac pre dve godine(nisam filmadžija) i plasirao ga, nije ratna tema, koštao je 2000,00 evra, dve hiljade evra,niko nije bio plaćen!
Препоруке:
14
0
36 уторак, 24 јануар 2012 00:44
Турас
Увек солидан Каргановић.Плаши ме да многи(рецимо,наш председник)насупрот наведеним страним критичарима Анђиног филма,похвалиће ово офуцано дело,колико из "србске"увиђавно сти,толико глупости.Такође верујем да ће гледаност овог дела(иза чијег финансирања вероватно стоји нека НВО)у Србији бити већа него на западу.Ту се слажеем са (...)коментатором.Брисел ће пресудно утицати на понашање и мишљење наше "елите".
Препоруке:
6
0
37 уторак, 24 јануар 2012 03:25
Peter RV@Jasna*
Amerikanci ga nece mnogo gledat ali film ce da kruzi po svijetu. Amerikanci namecu njihov djubre-proizvod svim trgovinskim satelitima. Oni ce zaradit na filmu koji ce se projektirati po muslimanskim zemljama i J.Americi.Napravice nam to stetu. Nazalost, mi nemamo nacina da to sprijecimo.
Препоруке:
9
0
38 уторак, 24 јануар 2012 11:28
Jovandeka Babic
Господине Каргановићу, лако ћу се сложити с вашом трврдњом да смо грајом и повиком на филм редитељке Анђелине Џоли заправо филму дали додатни публицитет.
Али како да се сложим с тврдњом да је она "једна неталентована глумица и донедавна јефтина манекенка", кад је она 1999 добила Оскара за споредну улогу у "Girl, Interrupted", a заиста пефректно одиграна улога мајке у "Тhe Changeling" joj је донела номинацију за најбољу женску улогу по избору Америчке академије за филм 2008 г. (препоручујем онима који филм нису погледали)?
Даље, какве везе има њено рано бављење манекенством (у време ране адолесценције) са њеном компетентношћу у улози редитеља? Исто питање важи и за њену глуму у односу на њену режију (која је овде предмет расправе). Нема довољно места, али само да истакнем да сте и критике филма изабрали тенденциозно. Кога интересује, нека прочита на пример одличну критику у "The Washington Times"-у. А таквих има поприлнично (повољних критика).
Препоруке:
6
12
39 уторак, 24 јануар 2012 11:46
Den
Predlazem da se projekcija filma proprati lupanjem u lonce i palenjem svijeca, jer nitko nema pravo da "siluje" jedan narod.
Препоруке:
10
0
40 уторак, 24 јануар 2012 11:54
milos odalic
Svakako treba ignorisati i film i Andju. Jos vise treba ignorisati vinopiju, Radeta Serbedziju, koji pokusava da nas uvede u kosmopolitske vode preko svojih komercijalnih uloga u trecerazrednim filmovima. Ono sto je stvorio dobro u kinematografiji je stvorio na rodnoj grudi i neka mu je to za pouku.
Препоруке:
21
0
41 уторак, 24 јануар 2012 17:02
МР
Хеј, малопре прочитах да је Холивуд одбацио кандидатуру њеног филма за Оскара. То је за мене велико изненађење с обзиром како Холивуд гледа на нас, Србе. Мислим да би то требало да значи и крај дискусије по овој ствари. Надам се да га наши неће увести у српске биоскопе. Имамо доста ђубрета и без њега.
Препоруке:
7
0
42 уторак, 24 јануар 2012 17:09
Pol Korektan
U vreme građanskog rata u BiH u Sarajevu je upriličena izložba likovne umetnosti.Među poznatim svetskim imenima izlagala je i Marina Abramović koja se predstavlja kao Srpkinja,Crnogorka,Holanđanka...Svetski umetnici su izložbom podržali ratnu kampanju USA.Od tada je Marina super-zvezda,živi u NYC ,a njeni nastupi u najpoznatijim svetskim muzejima su ode korporativnom stilu poimanja umetnosti i njene funkcije u društvu.Dakle;jedino ona umetnost koja podržava neoliberalni kapitalizam jeste main-stream-a i ima vrednost robe na art marketu.
'Anđa',kako su glumicu nazvali srpski mediji/?!/, svoj je film napravila kao 'umetničku' potvrdu da je verzija istorije koju svetski lider i guru neliberalnog kapitalizma-USA pravi-validna i istinita.
Novcem iz Saudi Arabije/dakle,*Anđa* ne mora da zaradi 1,25$ na 1$!/napravila je verziju koja se dodvoravanjem Bošnjacima ulaguje režimima iz Severne Afrike...istovremeno spremajući muslimanski svet za nova ratna dejstva/Iran/.A ima toga još...
Препоруке:
8
1
43 уторак, 24 јануар 2012 22:10
Ozren
МР@

Nije kraj diskusije po ovoj stvari.Upravo zbog ovoga sto ste napisali:

-Надам се да га наши неће увести у српске биоскопе. Имамо доста ђубрета и без њега.

Pretpostavljam da komentari na ovaj film nisu pisani da bi se vodio dijalog sa Holivudom i medjunarodnom zajednicom,nego sa nasom bedom koja mu pljesce i koja ce da ga promovise u Srbiji.Da se skrene paznja onima koji su nezainteresovani i ravnodusni.G. Karganovic gresi kada kaze da su reakcije na ovaj film usmerene na sredjivanje odnosa sa svetom. Stvarno bi bilo naivno ako neko misli da je to moguce.Po mom misljenju one su su usmere na sredjivanje odnosa unutar nase drzave.Sto se tice dijaloga sa medjunarodnom zajednicom,njega relevantno i kvaliteno vodi g.Karganovic i nema potrebe da mu se neko mesa u posao,pogotovo ne na ovaj nacin. Niti je to, kao sto rekoh, moguce.
Препоруке:
2
0
44 среда, 25 јануар 2012 01:19
Слободан
Не брине ме Џоли, забрињава ме наш однос према разним Шербеџијама, за кога је овај и овакав филм обична прича и да је задатак глумца да је одглуми! Ако ово није безобразно изругивању части и интелигенцији овог народа, не знам шта је. Можда концерти Дина Мерлина, Терезе Кесовије и других љубитеља Срба.
Препоруке:
7
1
45 среда, 25 јануар 2012 07:26
bishop
nije da su srbi preostro reagovali Jolie-ov film nego nisu dovoljno! albanci ce normalno da cute i da cekaj "da film umre" (Taken) jer ne mogu da se pobune oko necega sto ne postoji u zapadnom svetu, a to je losa slika albanaca na zapadu. kad bi digli prasinu oko tog filma vise bi skrenuli paznju na stvarnost na kosovu i ulogu koja njihova mafija (kao vodeca) ima u "human trafficking". albancima cak ni teroristicke akcije u americi koje izvode (ili su pokusali) ne menja sliku o njima u medijima i kod amerikanaca uopste. kod srba je situacija totalno oburnuta; ceo svet nas gleda kao ubice i ako se mi protiv tog sterotipa ne pobunimo onda ko ce? to je kao da biste rekli da jevreji nisu nikada trebali da obracaju paznju na anti-semitism kroz istoriju a oni (logicno) suptrotno tome rade sto na zalost srbi ne razumeju dovoljno...
Препоруке:
5
0
46 четвртак, 02 фебруар 2012 13:31
Симеон Други
Срби се гаде Џолике и њене филмске проституције. Она је платила медије да је критикују, галама је добра реклама, кад већ филм није вредан пажње. Каргановићу, Трас Бум медија жутих није Србија. Србије нема, Србија ћути, Србији су исчупали језик, Србија није Угричић и САНУ који су, насупрот Уставу, избацили и ћирилицу. Стефане - неће дуго, крај им је близу, сатраће се сами од себе.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер