недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Филмови које нећете гледати

Kоментари (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 17 фебруар 2012 15:51
Marko Gay
Srbi ne bi trebalo da imaju iluzija -- filmu Angeline Jolie dat je ogroman publicitet u svim zapadnim medijima.

Rec je o kapitalnom delu zapadne propagande koje se mozda moze uporediti samo sa Schindlerovom listom.

Zbog izuzetne politicke vaznosti za opravdavanje vojnog primata Zapada, film Angeline Jolie bice jedan od najvise repriziranih filmova na zapadnim medijima, a nadamo se i u srpskim.

Ovo je dakle samo pocetak...
Препоруке:
18
116
2 петак, 17 фебруар 2012 16:12
Душан
Тема будуће предизборне дебате треба да буду и ове, такозване "мале ствари": зашто простиремо црвени тепих антисрпском филму, зашто одустајемо од истине коју нам нуде објективни странци, зашто не објаснимо у чему је та штета за Србију када четири општине са севера Космета желе да јавно покажу одбијање да буду предмет нетранспарентних преговора, зашто смо купили смедеревску железару за један долар, ко нас је лагао за пораст запослења и још много тога. Све те "мале теме" су део укупне, врло негативне слике о томе како се води Србија. Ако они који данас воде Србију поново добију поверење народа, сами Срби су криви за оно што им се догађа. Ситуација је довољно лоша да свако на сопственој кожи увелико осећа ту неспособност или злу намеру и владе и многих невладиних структура. Ако пристанемо на то и после мајских избора, боље нисмо ни заслужили.
Каргановићу признање за одлично уочавање наших проблема, не само у овом него и у другим прилоѕима у континуитету.
Препоруке:
85
1
3 петак, 17 фебруар 2012 16:20
trn
Gospodine Karganovicu,
Ne mogu da shvatim niti da prihvatim vas poziv da srbi gledaju njen film. Cemu mazohizam? A uzgred budi receno, svaki dinar koji srbi daju da gledaju film dopunjava njenu kasu. Znaci li to da i mi, kao sto je slucaj sa vladom, trebamo da finansiramo sve sto je anti-srbsko?
Препоруке:
67
6
4 петак, 17 фебруар 2012 16:51
goran sydney
to da je ovaj film kapitalno delo zapadne propagande i da mu se daje na zapadu ogroman publicitet, je potpuno tacno ali mi srbi iz toga moramo da izvucemo pouke.eu je zadnji ekser u kovceg srpskom narodu.
Препоруке:
80
1
5 петак, 17 фебруар 2012 17:43
гаврило
Са Вама имамо наду...Браво!
Препоруке:
39
1
6 петак, 17 фебруар 2012 17:50
Lav
G-dine Karganoviću uz svo poštovanje, ne slažem se da gledamo još jedno smeće, ne treba nama da snimamo igrane filmove, imamo dokumentarne materijale, treba to posložiti i prezentirati javnosti.Živi su ljudi svedoci, novinari, lekari, žrtve, svo jednog teksta iz " Glasa Srpske"

Ginekolog beogradske Ginekološko-akušerske klinike (GAK) u Višegradskoj ulici doktor Miomir Krstić, koji je bio na čelu tadašnje komisije za odobravanje prekida trudnoće, rekao je Srni da je u ovu ustanovu, pri Kliničkom centru "Srbija" primljena 21 silovana Srpkinja tokom rata u BiH, radi prekida trudnoće, od čega ih se šest porodilo, jer su bile u poodmakloj trudnoći.
Zainteresovani mogu pročitati kompletan tekst " Silovane Srpkinje.
Препоруке:
60
1
7 петак, 17 фебруар 2012 18:13
Зоран Ђорђевић
Зашто је српским гледаоцима ускраћено право да на својим телевизијским екранима гледају другу страну дебате о Сребреници, и шире посматрано о рату у БиХ, у елоквентном и чињеничном излагању једног угледног страног редитеља?

Зато што би влада после тога морала нешто да предузме. А она то не сме, све и да хоће. Не сме ни да помисли да повуче резолуцију о Сребреници, што би народ логично затражио после тог филма.
Не могу да тврдим, али мислим да неки наши нису само продане душе, већ и да су уцењени, и да се не би наносили главе ако би почели нешто да чачкају.
Препоруке:
76
2
8 петак, 17 фебруар 2012 18:16
jazavac
Od pocetka ratova, ili rata, na teritoriji bivse nam domovine, prestao sam da gledam holivudsko- pentagonsku propagandu. Covek se mnogo lepse oseca, kada ne gleda neprekidno americki barjak, a i konjice mi je na vrh glave. Ima kulturnih sadrzaja i van ovog kruga, potrazite ih.
Препоруке:
51
3
9 петак, 17 фебруар 2012 18:35
фристајло
Установа која је од норвешког продуцента откупила искључиво право да тај документарац у Србији прикаже, али која га и даље држи под кључем јер нема намеру да то учини, а истовремено одлучна је да онемогући све друге који би то могли и хтели. Руководство РТС је системски део и продужена рука политичке групације која управља Србијом и жарко жели да ви гледате смеће Анџелине Џоли.
Тако, брате- јасно и гласно!
Доста је било ових "политички коректних", који само замајавају народ.
Србија је издана земља, и то тако, јасно и отворено треба рећи.
Препоруке:
95
1
10 петак, 17 фебруар 2012 19:22
V.P. 6143/5
@Marko Gay

Често се питам какав се моралн склоп крије иза овог псеудонима.

Негде почетком седамдесетих знао сам вршњака, средњошколца, сина бившег југословенског амбасадора у Москви. Патолошки је мрзео оца, говорио му "Ви" (да га "држи на дистанци"). Едиповски је волео мајку, буржујку из добре аустроугарске коренике. Он и она били су део једног узвишеног, недодирљивог света. Црно-жута монархија била му је идеал. Редовно би палио свећу на рођендан кајзера Франца Јозефа.

Често замислим лик коментатора на НСПМ-у. На пример, моја је машта неком ко се овде потписивао као "наташа", ко зна зашто, дала лик глумца Небојше Глоговца. Десило се тако да и Marko Gay добије слику у мојим мислима: то је лепи плавокоси Норвежанин Anders Behring Breivik. Мало смешно, јер Брејвик је са речи прешао на дела. А г-дин Марко је у безбедном окружењу нижих бића на овом сајту. Допушта им да завире у висине са којих им се обраћа (ионако ништа неће схватити), чекајући да акцију предузму "његови".
Препоруке:
47
5
11 петак, 17 фебруар 2012 19:24
б.с.
Ми сами имамо више редитеља који су иста Анђелина! Много се новца издвајало у Србији за кинематографију која је скоро па безвредна. Производ тих "мртвих и белих филмова" су генерације које не мисле српски. Црни талас , пластични Исус, лазар стојановић, наташа кандић, па то су више него брачне везе између филма и политике. Српски филм, такозвани, је чак и у омраженој Британији забрањен за емитовање. Кад само помислим од кога су све узете паре за буџет, и коме су све дате да би снимио филм којим ружи лепо лице Србије!!!Од лажи више не може да се дише!
Препоруке:
46
1
12 петак, 17 фебруар 2012 19:34
Цојле Манојле
Ако се ипак неко одлучи да прикаже овај филм у Београду , онда обавезно треба да се одреди место, тј биоскопска дворана где ће се приказивати.Ако ми дозволите ја бих препоручио да сама Жолика изабере Одеон, Козару или Јадран. Не би било лепо да неко препоручи Југословенско Драмско Позориште да представа не прође као представа `Свети Сава`. Било која друга биоскопска дворана ће бити чиста провокација за сваког Србина, а колико је познато не ваља се инатити са нама.
Препоруке:
16
1
13 петак, 17 фебруар 2012 20:27
kojot
Puno smo se obesili na ovu, toliko da joj u stvari pravimo reklamu za nesto, sto nismo, a i necemo vdeti. Mi imamo drugi problem, nasa Andja je Veljko Bulajic i Neretve i Sutjeske. Olako smo prelazili preko zamascenih brada i svih partizana koji se odazivaju, na, Sime, Jure, Stipe, a ja mislio da su oni bili u ustasama, a sada nam ih sifrovana TV vraca u punom sjaju. Najtipicniji primer srpskog idiotizma je film, po Copicu, ne znam ko je reziser, Hajducka vremena, zeni se mlinar Dundurije, ili kako vec, radnja u Bosanskoj krajini, a slavonske tamburice ubise, u carstvu ojkace, suludo, ali prolazi.
Препоруке:
30
1
14 петак, 17 фебруар 2012 20:40
kramp
Da bi se snimali ovakvi filmovi, morate imati i glumce, koji imaju eticki nesporazum, sa sobom, domovinom macehom, a i narodom, ciji ste izdanak. Nije lako, ali evo, ide.
Препоруке:
38
1
15 петак, 17 фебруар 2012 20:43
Peter RV
Dvouman sam oko prikazivanja filma, ali vidim Karganovicevu poentu. Sad kad je odobreno njegovo prikazivanje treba se pitat dali komadi koji su flagrantno anti-srpski, ne budu eliminisani da se "dokaze da je protest bio neopravdan,"ekstremisticki, fasisticki" itd, sto bi predstavljalo dodatnu propagandu protiv protesta. Ovo se cesto radi, narocito u arapskom i muslimanskom svijetu.
Savjetovao bih da se insistira na prezentaciju kompletnog filma, ako je nemoguce njegovo sprecavanje.
Препоруке:
20
1
16 петак, 17 фебруар 2012 21:16
фристајло
V.P. 6143/5


Често се питам какав се моралн склоп крије иза овог псеудонима.


Постоје две варијанте; прва, да је то особа која патолошки мрзи Србе, и перверзно ужива у провоцирању већине, која се овде оглашава. У том случају, не треба се превише обазирати на њега, јер је таква особа за жаљење, а и нема никаквог утицаја на креирање јавног мњења.
Друга- да се ради о интелигентној и домишљатој особи која намерно заузима позу супериорног западњака, чиме жели да анимира и "продрма" учмалу српску националну свест, да уздрма новокомпоновани псеудо -морал и заталаса малограђанску жабокречину, и сам пун презира према тезама које "заступа". "Он" је све што презиремо; бахат, неправедан и цинично "признаје" свако зло запада причињено Србима.
Ако је то у питању- ја га поздрављам и честитам на успешном "подухвату", јер је очито да је многе "гурнуо" у размишљања...
Како год- немате много штете, а може бити и користи, зар не?
Препоруке:
33
1
17 петак, 17 фебруар 2012 21:30
В. Сидерис
Па није ваљда да сматрате да Срби немају толико проницљивости, да не могу да проникну у суштину, него да треба да се излажу понижењу гледања филма!?
Што се кларка, холбрука, аманпур и сличних тиче, сама Џоли, обавештава нас о томе да су јој они били консултанти. Дозвољавам, разуме се, да лаже, јер непрекидно лаже; међутим, реч је о томе, да су холбрук, кларк, аманпур...добили свој филм, то јест, да су - "по законима вероватности и нзжности", што би рекао Аристотел у своме делу "О песничкој уметности" - они могли бити аутори тог филма. А коаутори, свакако и увелико јесу.

Вама, Господине Каргановићу, дугујемо бесмртну захвалност што нам дарујете победе у најтежем рату - рату проношења истине о Србима.
Препоруке:
31
1
18 петак, 17 фебруар 2012 21:47
folker
--- svi usponi i padovi srpskog naroda, nastajali su kao posledica srpskog kolektivnog mentalnog sklopa. (isto vazi recimo za nemacku koja se vrtoglavo digla iz ratnog pepela i danas joj zavidi ceo svet).
dakle, film - ovakav ili onakav, prethodno valja (i treba) pogledati, a kakav ce uticaj imati na naciju zavisi samo od njene kolektivne svesti - kao i u svakom drugom slucaju. jedan film nas nece unazaditi, a moze nas uzdignuti , ako nismo budale.
Препоруке:
8
3
19 петак, 17 фебруар 2012 22:01
U Sarajevo su ovo filmsko ostvarenje... proglasili za bošnjačku " Šindlerovu listu"
G-dine Karganoviću, molio bih Vas s obzirom da živite u SAD da prezentirate "Svetskom Jevrejskom Kongresu" dokumentarnu istinu o događajima silovanja u BiH, materijale možete preuzeti od Srne.

Ovakve nebulozne komparacije sarajevskog propagandnog političkog i svakog drugog establišmenta su negacija Holokausta, propagnda koja vređa zdrav razum.

Sarajevski " Šindlerovci" su masovno vršili silovanje srpskih žena u Sarajevu, imenom i prezimenom a mnoge te jadnice su i ubijene.

Zarobljeni um, atakuje na zdravi um, to je poruka filma koji je tako slavodobitno i trijumfalno dečekan u " prokletoj avliji" a još jednom zakucao ekser na mrtvački sanduk, mrtvaca koji je preminuo 1992 godine.
Препоруке:
23
1
20 петак, 17 фебруар 2012 22:04
Marko Gay
@ V.P. 6143/5

Често се питам какав се моралн склоп крије иза овог псеудонима. Црно-жута монархија била му је идеал. Десило се тако да и Marko Gay добије слику у мојим мислима: то је лепи плавокоси Норвежанин Anders Behring Breivik.


Da vam pomognem da sklopite sliku:

Ne zivim u zemlji nemackog govornog podrucja i nijedan predak pa cak ni rodak (koliko znam) mi nije Nemac.

Predak mi je proveo neko vreme u Hitlerovom koncentracionom logoru. Preziveo je.

Zalazem se za preraspodelu bogatstva u korist siromasnih i socijal-demokratsku opciju u svojoj zemlji, jer smatram da nam je u interesu da narod bude zadovoljan tu gde nam je baza.

Zalazem se za najsuroviji liberalni kapitalizam u svim ostalim zemljama.

Iako je cenim, licno ne ponavljam propagandu jer to smatram nepristojnim kad se obracam ili razgovaram sa inteligentnim osobama.

Ovom prethodnom recenicom objasnjavam i svoje komentare ovde.
Препоруке:
14
13
21 петак, 17 фебруар 2012 22:23
Одбрана и последњи дани
Марко се често погрешно тумачи. Он само скреће пажњу да овај филм не треба минимализовати и да је он, на Западу и овде у нашем "пријатељском" окружењу, прилично медијски заступљен.Углавном,се не говори о квалитету филма, него о рату у Босни,што је и била намера онога ко га је правио. Ако ми о њему не проговоримо, испашће да се слажемо са сценаријем.То за оне који понављају зашто се више бавимо Анђелином и њеним пропагандним филмом. Непојмљиво је да се овај филм приказује у Србији, о РС да и не говорим. Жалосно је то ако ће на одлуку бирача за кога ће гласати да утиче филм од Анђелине. Поразно. Бласфемија је најбоља реч за ту премијеру. Црвени тепих,рефлектори,безброј новинара.Сви ће да се диве креацији коју ће Анђелина да носи. Послаћемо лепу слику свету. Публику, која ће интензивно мрзети Анђелину, нећемо снимати.
Препоруке:
16
1
22 петак, 17 фебруар 2012 22:27
Student
Rade Šerbedžija u pomenutom vicu od filma glumi srpskog generala iliti (Ratka Mladića). Pitam se šta taj čovek traži u boksu kako kažu velikog Srbina Novaka Djokovića zajedno sa britanskim ambasadorom zvanim Majkl Deveneport na Vimbldonu,šta će mu to u životu,da li je on svestan ko njega okružuje. Znamo svi ko Andjelina Džoli osoba i koje je njen otac bio i čiji učenik.
Препоруке:
32
1
23 петак, 17 фебруар 2012 23:41
Jovandeka Babic
@Marko Gay

Marko, jesi li dobar s Vaskom?
Препоруке:
8
1
24 субота, 18 фебруар 2012 00:43
Давид Новаковић
Zalazem se za preraspodelu bogatstva u korist siromasnih i socijal-demokratsku opciju u svojoj zemlji, jer smatram da nam je u interesu da narod bude zadovoljan tu gde nam je baza.Вековима је такав начин размишљања робовао људима што кроз верске институције, што кроз монархије, што кроз капитализам. Ви сте једно себично биће које јавно признаје да живи на рачун других. То је уствари паразитирање. Срећом, капитализам је по природи осуђен на пропаст а са собом ће повући остатак света уколико не дође до еволуције свести. Наше оруђе сада поседује моћ да уништи живот на земљи а капиталисти ће га искористити притиснути недостатком ресурса (врло лако може дођи до сукоба нуклераних сила јер су све те земље капиталистичке и све су приморане да ратују око ресурса тј. или да их бране, као Русија, или да их освајају, као Америка). Кажем срећом јер сматрам да је боље да нестане људска цивилизација него да, у добу разума, будемо сведоци једног оваквог система.
Препоруке:
14
1
25 субота, 18 фебруар 2012 01:21
isak
Sve komentataore koji osudzuju film,treba zajedno prepustiti porodicama Srba koji su izgubili svoju decu u ratu koji Srbija nije vodila,odnosno nije učestvovala.
Svima vama kojim smeta film, neka sude roditelji 20.000 srpske mladeži koji su vraćeni u sanducima iz Hrvatske i Bosne.Sve ovo sto Andzelina pokusa da prikaze na filmu je veoma blizu realnosti a realnost je jos gora kakav ste bre narod vi braco Srbi.Jaram "GENOCIDA" vam je nabijen braco Srbi.Nije vam niko iz vana kriv.Krivi su vam Srbski akademici,politicari:Milosevic,Cosic,Karadzic,Seselj,ovi novo komponovani Kostunica,Tadic,Dodik itd.Ovi novi samo pomazu da se taj jaram neskine za vjeke vjekova.
Препоруке:
2
45
26 субота, 18 фебруар 2012 01:29
б.с.
Ја разумем да Џоли није добра глумица а мора да заради, можда воли паре? Знам да има богатог мужа, али можда само воли да има "своје паре"?
Јуче Николаидис, данас Џоли, сутра ко зна шта, а референдум на Косову безвредан?! Значи да би Север "отпловио", Џоли треба да дође, филм треба да буде приказан, прашина да се подигне, а Косово тихо да оде, оде, оде....
Препоруке:
19
1
27 субота, 18 фебруар 2012 02:30
ел нињо
ко тебе режијом, ти њега црвеним тепихом..само што се то у свету не сматра милосрђем,него капитулацијом
Препоруке:
13
1
28 субота, 18 фебруар 2012 02:46
Кувар Бродски
Г. Каргановић се тако прецизно изражава да ми изазива несвестицу. Свааакааа ЧАСТ!
Препоруке:
13
0
29 субота, 18 фебруар 2012 03:43
cvetak.....
Kratko i jasno...nas narod je momentalno pod masovnom depresijom,izazvana ratnom traumom i politicko-ekonomskom nesredjenoscu...So na zivu ranu?? to nama netreba...Izmedju ostalog, pljuje po meni mom narodu i jos da je platim da gledam njene bljuvotine....pa vi niste normalni...hvataju se kao davljenik za slamcicu i to malo sto nam je ostalo i to bih da uzmu....mi da je sponzoriramo???? Van svake pameti......
Препоруке:
12
1
30 субота, 18 фебруар 2012 11:12
zoranSan
Znači istina je ono što sam pročitao na Fejsbuku ,jedna moja prijateljica je dobila kartu za taj film 23 ili 26 u Beogradu i "mora "da se pojavi na premijeri .Član je jedne NVO.A mislio sam da je to šala da se daje u Beogradu.
Препоруке:
13
1
31 субота, 18 фебруар 2012 11:40
zoran đurić
samo jedna informacija, rts je počeo da šalje za neredovne platiše (jedan od njih sam i ja )rešenja o prinudnoj naplati, koja možemo podeliti na šest mesečnih rata. Ovo je realnost ( ako pričamo o rts - u ), gde je naša zajednička akcija, nećemo da plaćamo propagandu....
Препоруке:
16
1
32 субота, 18 фебруар 2012 12:51
Istok
Glasajmo za Dveri, DSS i SRS koje zlocinacki zapad ne zeli. Ucinimo suprotno da ih podcenimo i pokazemo da nismo budale. Ne mogu nam nista njihova moc pada.
Препоруке:
10
1
33 субота, 18 фебруар 2012 13:10
siniša @ Marko Gay
Polako, ali sigurno ono što vi namenjujete "celom svetu" postaje sve više i više samo vama interesantno.Ako je tzv. film gospođe Anđeline Đoli propagandno ostvarenje prvog reda, imate li povratnu informaciju koliko je "neobaveštenih" o zbivanjima obavestila i koliko ima novih ljudi koji veruju u takvu situaciju na bosanskom terenu.Nemate podatke, a nemate ni mogućnost procene, jer inteligencija je psihička funkcija koja se može izmeriti. Niko novi nije pridobijen, samo su satri postali malo neoprezniji i dezinhibovani, potaknuti na mržnju i teror, uz uverenje da imaju zvezdu na svojoj strani.Da ste iteligentni znali bi da je taj film samo bura u čaši vode, da mu navijači daju veći značaj nego što ga ima, a da mi koji nismo navijači koristimo tu pojavu da poentiramo.
Препоруке:
8
1
34 субота, 18 фебруар 2012 13:24
uporno netolerantan
Kad je vec rec o filmu,o Srebrenici evo adrese za sve one koji nisu pogledali,ima i drugih zanimljivih dokumentaraca koji se napravili objektivni ljudi.

http://tv.globalresearch.ca/2011/07/srebrenica-town-betrayed
Препоруке:
6
1
35 субота, 18 фебруар 2012 13:25
тату
Занимљиво ми је да нико од свих који су се јавили да нешто кажу од аутору и филму није покушао да довеоде њене тетоваже у везу са њеном естетиком. Нека ми слободно замере сви они, којих је нажалост све више, који су одлучили да своја тела, као и наречена глумица-режисер, оките трајним мастиљавим обележјем потпуног естетског суноврата и необоривим доказом довођења површине и дубине сопстевног церебрума у облик билијарске кугле, али само та чињеница је довољна за потпуну дисквалификацију и аутора и његовог производа.
Препоруке:
12
1
36 субота, 18 фебруар 2012 13:49
siniša @ isak
Nema nikakvog jarma na mom vratu isak, a neće ga ni biti.

Vama je verovatno lakše da mislite da ima, verovatno nepodnošljivost trajanja u sopstvenoj koži vam je tolika da ste počeli da halucinirate i vidite neke jarmove gde ih nema.

Jedna moja lepa poznanica je iz Sarajeva otišla u Tursku 1992. i tamo se zaposlila kod nekog privatnika u butiku.
Nakon godinu dana je uspela da se otrgne i dospela je u Ameriku gde smo se sreli.
Ona je stvarno bila jedna lepa i dobra devojka. Kad sam je uz mali osmeh upitao kako joj je bilo u Turskoj u "izbeglištvu" upravo je upotrebila taj izraz, jaram. Rekla je, tretirali su me "dobročinitelji" kao životinju, samo što mi jaram nisu stavili na vrat. Bila sam im rob, toliko su me ponižavali da se više ne opsećam ni muslimankom, i da te ropske lance želim da zaboravim.
Najsrećnija bih bila da se udam za Srbina, ali svako zna šta znači raditi kod Turčina, da je to rob i telesni i duhovni. Život su mi upropastili.
Препоруке:
13
1
37 субота, 18 фебруар 2012 13:57
Predrag
Sugestija o gledanju Andjelininog filma je razlozna i svrsishodna, posto za neopredjeljene glasace to treba da bude jezicac na vazi za koga ce glasati.Ako glasaju za one (kako kaze g. Karganovic) koji Srbijom vladaju van Srbije - dobice onakvu vlast kakvu zasluzuju.
Cini mi se malo vjerovatnim, da je film Srebrenica izdani grad prodat RTS ukljucujuci i njegovo bunkerisanje tj. neprikazivanje, pa je u dispoziciji autora da rijesi tu stvar sa kupcem tj. RTS.
Kao gradjanin, medjutim, rado bih potpisao peticiju RTS kojom bi se trazilo prikazivanje filma o Srebrenici. Ako se ne postuje Senekina sentencija: (ispravno: Audiatur et altera pars) - onda neka se bar postuje princip reciprociteta !
PS
Prilicno sam siguran da sam procitao vijest o prijemu A. Dzoli kod Obame prilikom kojeg ga je ona obavjestila o svom poduhvatu, tako da sada postaje jasnije ko je bio moguci spiritus movens svega ovoga.
Препоруке:
10
1
38 субота, 18 фебруар 2012 14:43
siniša @ Stefan Karganović
Svaka čast i ovaj tekst je odličan.
Pominjete osobe koje su zadužene za propagandu, odnosno profesionalce kao tvorce scenarija za pomenuti film gospođe Džoli.
Evo i jedno konkretno ime. Gospođa Džejmi Miscik. Ona je bila zamenik analitičke službe CIA-e u vreme kad je plasirana izmišljotima o postojanju onog nekog opasnog oružja što je poslužilo kao povod za napad na Irak. Kad se ispostavilo da tog oružja nije bilo izbio je veliki stkandal i u SAD i VB i tražio se krivac. osoba koja je lično potpisala taj izveštaj je bila gospođa Miscik i kažnjena je i izbačena iz CIA-e zbog davanja lažnih izveštaja američkom predsedniku lično.

Ona je lično ključni konsultant za pisalje filma gospođe Đoli.
Препоруке:
10
1
39 субота, 18 фебруар 2012 17:31
Peter RV
@ isak A sto, ako 'vasa' braca Srbi ne vjeruju u vase 'istine' koje su rezultat njihove dugo-godisnje satanizacije?
Препоруке:
10
1
40 субота, 18 фебруар 2012 21:04
Lav @Marko Gey
Srbi ne bi trebalo da imaju iluzija -- filmu Angeline Jolie dat je ogroman publicitet u svim zapadnim medijima.Rec je o kapitalnom delu zapadne propagande koje se mozda moze uporediti samo sa Schindlerovom listom. ____________________________________________________-P.S. Pročitaj tekst Vedrane Rudan, prava sevdalinka za tebe o iluzijama ! Koliko nikova imaš !!!
Препоруке:
5
1
41 субота, 18 фебруар 2012 21:19
ел нињо
siniša @значи та је ... наместила Америма рат у Ираку, а ја мислио да је у питању био покојни Бенџамин Франклин
Препоруке:
4
1
42 субота, 18 фебруар 2012 21:44
синиша @ ел нињо
Мислио сам да ће ми се јавити господин Каргановић да му предочим карику која недостаје. Откуд веза госпођа Мисцик са БиХ, тако високо рангирани службеник ЦИА-е. Радила је у ЦИА двадесет и једну годину док је нису избацили због фабриковања лажи.Веза се зове Ћишић, вероватно први обавештајац БИХ.Сарајевски Енергоинвест јест градио постројења за фабрику хемијских и биолошких отрова у Ираку. Посао је прекинут 1991. године. Заменик директора и главни безбедњак, и ЈНА, изворно, и БиХ, значи турски, и ЦИА интересно. Он је откуцао Мисцик о постојању постројења у Ираку, све са плановима, све са степеном завршетка радова и све са продајом чаура које је Ираку испоручила Република Српска. Заиста је РС имала на лагеру неке чауре и продала их је посредством 1998. Ираку.
Препоруке:
4
1
43 недеља, 19 фебруар 2012 02:22
@sinisa od brata isak
Za koga li ti radis Sinisa?Zivis u USA a kritikujes CIA?Govoris o Bosanki koja je bila izbjeglica u Turskoj.Svakako da je imala jaram.Naj gore je u zivotu biti Muhadzer Sinisa?Muhadzer je izbjeglica,protjeran sa svog ognjista.Sto ne srete barcu Srbe iz Hrvtske koji zive u Americi.Da si ih sreo kao sto sam ih ja sretao i srecem znao bi kako su ih docekivali tvoji Srbi u macici Srbiji.Arkan ih je fatao i exspresno slao u Bosnu da ratuju za Karadziceve Srbe.Na destine hiljada ovih tvojih Srba Sinisa ima da ti pricaju pricu o JARMU koji im je Milosevicev rezim nabacio.Slagao se ti sa mojim misljenjem ili ne JARAM ili ti Oglavina je nabacena svim Srbima.Kada pomenes da si Srbin u Evropi ili Americi odmah te povezuju sa Karadzicevim izvodzacima GENOCIDA!O kapislama iz r.Srbske nisu kapisle vec djelovi mlaznih motora za avione i rakete.Sve ovo je iz bivsih magacina JNA ili vojske genocidne r.Srbske.Zivio ti meni muhadzeru Srbski Sinisa.
Препоруке:
1
13
44 недеља, 19 фебруар 2012 09:39
Бранислав
V.P. 6143/5Кажи ми молим те да ли је то онај лик који је у време проглашења "косовске независности" правио документарац б92 у Москви у вези подршке руског народа Србији у вези Косова и Метохије (исмевајући незнање сваког детаља наше историје код насумично (?) интервјуисаних људи по улици). То је био лик који је очигледно био у Москви дуже време против своје воље....
Препоруке:
1
1
45 недеља, 19 фебруар 2012 09:41
exp
ne slusajte karganovica, verujte tijanicu jer je on zasluzan za vase pravo da znate sve!
Препоруке:
6
1
46 недеља, 19 фебруар 2012 11:36
Istina o Bosanskim Muslimanima i Srbima u svetu
Komentar da kad se spomenu Srbi u svetu ili Evropi da ih asocira na Karadžića , genoccid je obična propagandna glupost.

Moj prijatelj Sulejman koji živi u Americi je promenio ime zbog diskriminacije, kaže svaka šuša američka ti može navesti agente ili policiju ako zna da si musliman, ide detaljan pregled stana ili kuće, prevrtanje svega, opkoljavanje itd. , eto to je istina.
U Evropi, ha, Nemci, Holanđani, Austrijanci bi vas najradije sve oterali u Saudijsku Arabiju, poistovećuju vas sa Turcima, još kad vide umotane bosanke u Beču, joj,joj bruka !
Препоруке:
8
1
47 недеља, 19 фебруар 2012 11:48
синиша @ isak
Има нешто што ћемо се искрено сложити. У Босни и из Босне је било много избеглица, или ако више волиш мухаџера, и то не само Бошњака и Срба него и Хрвата. Тешко да се то може спорити. И у праву си да су сви, или скоро сви прошли као боси по трњу. Да тешко раде и да било где да се налазе не налазе се по својој вољи и одмах им није добро. Ја нисам био избеглица. Ја сам из БиХ отишао раније на редовно школовање и где год сам се задесио задесио сам се по властитој вољи. Сусретао сам Србе који су се чак жалили и на Србију, једном нису дали да шверцје цигаретама, па је огорчен, другом је крив Милошевић што је протеран из Зенице. ( Имају родбину у БиХ и боје се да их не побију Алијини тамо )

Амерички мислећи људи се слажу са мојим ставовима 90%.

Не мора нико да мисли да сам ја за Караџића или Милошевића, ја то кажем и гласно и јасно. Нико ми није ружну реч због тога рекао, нити ме је на послу прогањао, нити је лоше о мени мислио.

Једино "наши" у томе виде нешто лоше. Питам се шта?
Препоруке:
5
1
48 недеља, 19 фебруар 2012 14:20
синиша @ isak
Прича о госпођи Мисцик је опште позната из новина. Редовно пратим Ну Јорк Тајмс и кад се појавило њено име на шпици филма, и у пратећој екипи, као и у екипи која хоће да прича нешто са Тадићем, однмах сам се сетио из новина да је то та Џејми Мисцик. Дакле нису никакви специјални подаци.

У Америци је модерно критиковати америчку политику. Наравно не сви. Ја сам белац и то плаве косе и очију, хришћанин, нисам католик, католици се гледају подозриво, и нисам муслиман, они се гледају благо буди речено дискриминаторно.

Ја тамо спадам у привилеговане. Наравно ја сам васпитаван и волим кад смо сви равноправни. Али ту своју привилегованост користим да критикујем неке аспекте америчке политике. Америчка политика није јединствена има пуно аспеката. Неки ми се свиђају.
Препоруке:
5
1
49 недеља, 19 фебруар 2012 15:47
Laki
Sjajno sjajno,
петак, 17 фебруар 2012 20:16
фристајло
V.P. 6143/5

Redovano se odusevim Fristajnlovim komentarima, ali ovaj komentar je genijalan.
Препоруке:
3
3
50 недеља, 19 фебруар 2012 18:28
Srbin@Istina o Bosanskim Muslimanima i Srbima u svetu
Imam i ja zeta muslimana u Kanadi, koji je imao kanadsko drzavljanstvo jos pre rata, ali je odrastao u Bosni. Nakon rata otisao je da se krsti i da to svi u njegovoj firmi znaju. Posle 11 Septembra ovde niko ne obozava muslimane pa reci da si Srbin i nije bas povezano sa Genocidom.
Kad mene jedan talijan po deseti put pita da li sam hrvat ja mu odgovorim ja sam SRBIN , mi smo oni losi momci kojih se svi boje. Talijan je skolovan, obrazovan ali skoro da nema pojma cak ni o toj propagandi, za obicne Kanadjane Balkan je nesto daleko i nepoznato , a njemu cuju i znaju samo ono sto vide na CNN.
Препоруке:
3
1
51 недеља, 19 фебруар 2012 19:36
Nostradamus
Nisam gledao film i nemam nameru, i u sustini mislim da nije vredan toliko tekstova, pohvala i kritika o njemu izrecenih. Sasvim mi je dovoljan sud nekolicine srbskih intelektualaca, glumaca, koji su ga pokusali gledati i odustali nakon desetak minuta. Daleko vise me brine sljepilo ljudi, Srba koji su podpomogli realizaciju ovog pamfleta narucenog i placenog od radikalnog islama. Naravno na prvom mestu srbskog doajena Serbedzije, prema kome sam u svakom slucaju gajio postovanje. Sta se to moglo dogoditi? Sta je nateralo, tog Srbina, umetnika, glumca,ucestvuje u realizaciji ovakvog bezvrednog filma. Zar je moguce da je njegov i moj sud o kvalitetu toliko razlicit? Na kraju, i nakon odgledanog filma.On koji je snimio toliko dobrih uloga danas tvrdida je to DOBAR film??Koje su pare u pitanju da covek baci u blato citav svoj umetnicki put, obraz, nacionalnu pripadnost.On tvrdi da film nije antisrbski, a milioni Srba vide da je to bezvredan pamflet koji nece isplatiti ni troskove.
Препоруке:
4
1
52 недеља, 19 фебруар 2012 22:30
Одбрана и последњи дани
Шербеџија,и да је хтео, није могао да одбије да игра у овом памфлету,јер би тиме његова холивудска каријера била окончана.Он је радник на привременом раду у иностранству. Каква уметност и какви бакрачи.
Препоруке:
6
1
53 понедељак, 20 фебруар 2012 08:43
V.P. 6143/5
@Бранислав
Не знам на кога мислиш. Живим у Канади већ више од 20 година. Онај "мој" лик се звао Дарко Сенековић.
Препоруке:
2
0
54 уторак, 21 фебруар 2012 02:27
isak
E Sinisa brate Srbine.Ako je to istina da se misleci Amerikanci slazu 90% sa tvojim misljenjem onda od kuda da se prave filomvi ovog tipa.Ako si ti privilegovan samo zato sto si plavook i plavokosi Srbin onda odtkud da je USA predsjednik crn(a jos ima i srdenje ime Husein).Kazes citas NY tims.Bas dobro.A jesli citao NY timse u ono vrijeme bombardovanja Srbije.Naj veci jastrebovi iz republikanske stranke su vlasnici NY timsa.A ti su vas i bombardovali kao sto ce vas opet bombardovat ili ovaj puta nece samo ce da nahuskaju Dodikove sljedbenike a onda ce opet bit Amerika Cemerika!
Препоруке:
0
1
55 уторак, 21 фебруар 2012 10:14
siniša @ isak
Dobro kad vi kažete da mi plavooki i plavokosi nismo privilegovani u SAD, a da crni i muslimani jesu ravnopravni u Americi. I dalje mislite tako, ako baš volite. Sa moje strane ću vam reći samo, dođite pa vidite.

Što se tiče mogućnosti novog bombardovanja i to nije isključeno. Posle Prvog svetskog rata kad smo pobedili uz puno muke i žrtava ko se nadao da će isti za dvadeset godina napasti ponovo. I ponovo smo ih pobedili i vratili na njihovo mesto. Opet uz žrtve i stradanja.
Nije isključeno da Amerika ponovo bombarduije Srbiju kako se vi nadate i naslađujete, onako kao "brat", ali neće ni skoro ni izvesno. Imaju neki prioriteti.

Amerika je trenutno u ratu na život i smrt do istrebljenja sa muslimanima. Možda kad i ako rasčiste sa muslimanima, možda će tada udariti Srbiju. Mi ćemo gledati da ih dočekamo kao što smo uvek dočekivali agresore.

Nije valjda "brate" isače, da u bobardovanju Srbije vidite svoju sreću. Ko bi se tome od vas nadao!?
Препоруке:
0
0
56 уторак, 21 фебруар 2012 10:24
siniša @ isak ( o imenu Husein )
Husein nije muslimansko ime, odnosno nije izvorno muslimansko ime, iako ga danas koriste većinom muslimani, ali ne isključivo muslimani. U Egiptu među Koptima hrišćanima to ime je bilo vrlo popularno dok ga nisu prisvojili, kao i drugo. Verovatno je starije od Islama. Poznati koptski graditelj, arhitekta koji je gradio mostove, jedan od njegovih remek dela, sličnih je izgradio svega tri je Stari Most u Mostaru je bio pravoslavni Kopt po imenu Husein.
Препоруке:
0
0
57 уторак, 21 фебруар 2012 18:10
isak
Opet gledas pogresno brate Srbine Sinisa.Ko ti se jadan nebio nasladzuje bombardovanjem?Ko je izazvao bombardovanje?NATO ili Sloba Milosevevic?
Milosevic je vjerovao u Rusiju kao sto danas Dodik igra na tu kartu.Kostunjica je isti igrac koji igra na Rusiju.Zar vi Srbi niste sami izazvali NATO da vas bombarduje?Zar vi Srbi niste pocinili ratne zlocine po Hrvatskoj,Bosni i Kosovu?Ko je planirao Srebrenicu?Ko je izveo sva masovna ubijanja po Bosni,Kosovu?Ko Sinisa brate Srbine?
Sad vam Angelina smeta.Zasto?Jel samo zato sto ste prikazani losim momcima vi Srbi?Dzaba Karganovic,dzaba sva negiranja Srbi su slikani kao genocidan narod.Ko je za sve ovo kriv?Oni koji su vas poveli u rat protiv drugih i drugacijih.Eto ko Sinisa.A ti samo nastavi da citas NY times.Vidjet ces i sam da Amerika uvijek udara po losim momcima.
Danas Irak,Libija,Sirija,Iran.Sutra mozda druga zemlja?Ja se nadam da nece biti opet Srbija i ne zelim ti to Sinisa brate Srbine.
Препоруке:
0
2
58 уторак, 21 фебруар 2012 18:38
синиша @ isak
Дискутоваћемо ми још, али кад је реч о Анђелинином филму, ништа ми не смета. Ама баш ништа.
Чак сам предложио свима да га погледају на ју тјубу за џабе. Мислим да тај филм неће ништа нашкодити Србима, ако им неће поправити позицију. Гледао сам филм и филм је исдиотизам до даске. Немам другу реч.
У овом тексту Каргановића то и није тема. Тема је нешто друго. РТС је откупио права на дистрибуцију једног другог филма. "Сребреница издани град". Једино РТС има право да дистрибуира тај филм, али уместо да га дистрибуира држи га бункерисаног.

Значи влада Србије, због добросуседских односа силом незаконито блокира приказивање филма у коме се јасно показује да је прича о Сребреници потпуна измишљертина.

Е то је зло. У име лажних добросуседских односа се штити лаж.
А Анџелинин филм; могу само рећи сваки њен филм јој такав био.

Питање фашизма у Америци је ових дана главна тема на свим медијима од НЈТ до НСПМ. ( Рон Пол: "Америка клизи у фашистички систем") Прочитај то.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер