среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Транзиционо подметање Златка Паковића

Kоментари (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 14 март 2012 15:27
Мирко Грбић, Бањалука
За људе типа Паковић.... и једнодимензионалност њихова ума Бранко Ћопић је сковао израз..."Рекао комесар"....у овом случају комесар је Сорош.... а паковићи апортују !
Препоруке:
63
2
2 среда, 14 март 2012 15:36
Јован Анастасијевић
"...настојао да потенцирајући само појављивање Д. Бокана на промоцији књиге Добрице Ћосића.." Чему овакво езоповско писање? За мене и многе који нису били на промоцији не би било згорег да неко објасни значење овога? Нити тачно знам ко је тај Бокан, нити да ли се само појавио, или је нешто - и шта казао.
Препоруке:
33
4
3 среда, 14 март 2012 16:05
Sukobi na režijskoj desnici
Mislim da nije u redu to što autor ovog teksta ovako oštro kritikuje Pakovića i Bokana jer su u pitanju dva relativno mlada autora koji nisu imali šansu da se u svojoj struci (režiji) dokažu, pa su zato prisiljeni da se dokazuju na nekim drugim mestima. Takav je umetnički svet, među mladim umetnicima uvek vladaju odnosi konkurencije. Uvek je bilo čarki među glumcima, rediteljima i ostalim umetnicima, a posebno među ovako mladim autorima. Paković i Bokan su na početku umetničkih karijera i sasvim je moguće da će jednog dana zadužiti srpsku kulturu a onda neće imati razloga da se dokazuju po tribinama i kolumnama...
Препоруке:
18
27
4 среда, 14 март 2012 16:38
Јордан
Паковић и Бокан, нека и њих има. Има нас сваких разних. Њих повезивати са Добрицом, коме је то пало на памет? Коначно - Добрица пише за све. Остали мумлају, лажу и ћуте.
Препоруке:
36
1
5 среда, 14 март 2012 19:22
Zabrinuta Srpkinja
Veliki ljudi greše, ali ja mislim da to nije razlog da svaku njihovu grešku predimenzioniramo i horski osuđujemo. U pitanju je obična zavist! Nedavno sam gledala emisiju u kojoj su gostovali filozof Nenad Daković i Zoran Živković. I tada sam se pitala, zbog čega se ovako kvalitetni, elokventni i nadasve obrazovani ljudi tako malo pojavljuju u našim medijima, a onda sam, čitajući ovaj tekst, shvatila da ovo društvo neguje prosečnost i ne dopušta svojim najumnijim glavama da dođu do reči. Ako ne želimo da čujemo jednog Pakovića, Dakovića, Bokana ili Živkovića, zbog čega nas čudi to što najobrazovaniji i najtalentovaniji mladi ljudi napuštaju ovu zemlju i zauvek odlaze u svet?
Препоруке:
8
27
6 среда, 14 март 2012 21:58
јбгбгд
Nomen Est Omen. Паковић је најновији мезимац утицајних кругова којима је "другост" прирасла срцу.Паковање или суштина, питање је сад!?!Ни једно ни друго, већ стара фатва сa западних страна због које се бесомучно мора мантрати како је најопаснији фамозни српски национализам.Ако то неким случајем нисмо меморисали, ту су увек спремни и расположени Паковић& Даковић да нам скрену пажњу на негативне последице једне такве друштвене појаве.Saludos Amigos!
Препоруке:
20
2
7 среда, 14 март 2012 22:17
рат
Ћосић познаје рат, учествовао је у једном.Ови остали причају напамет. Гледали су рат на телевизији.Тачно је оно о овом рату као најсвирепијем међунационалном, вјерском и грађанском рату на овим просторима(у фрагментима), али има и других димензија. Рат ослобађа више од рада. Живи се од данас до сутра. Нема будућности,па тако ни проблема.Људи показују више доброте и солидарности, него у мирно вријеме. Страсти се ослобађају,љубави су велике,рађају се здрава и јака дјеца. Има психопата, али су они у мањини.Хашки трибунал је предимензионирао ужасе рата. Рат је у Босни био интензиван само на почетку и пред сам крај када се Дејтонски споразум морао испоштовати на терену.......
Препоруке:
16
1
8 среда, 14 март 2012 22:18
рат
Рат је овај био средњег интензитета. Авијација није свакодневно учествовала, није било бојних отрова. Било је осиромашеног уранијума од Нато пакта, али на ограниченом простору.Највећа трагедија овог рата су масакрирани цивили.Од цивила највише су маскарирани Срби. Треба само погледати свједочења преживјелих.Колико само таквих свједочења има на српској, а колико на хрватској и муслиманској страни? Ноторна је лаж да су у Сребрници масакрирани цивили. Кад се погледа ко се све бави овим ратом, које су хијене у питању, и колико зарађују на томе и колико ту, са свих страна,има прљаве политике може се слободно рећи да је рат био бољи.
Препоруке:
20
2
9 среда, 14 март 2012 23:56
сељак беземљаш
Увек је било оних који су да би зарадили за хлеба и на хлеба писали у одбрану "владајућег мишљења".Писали су фразе и ређали општа места.Једном речју били су досадни.
Препоруке:
19
0
10 четвртак, 15 март 2012 09:13
Виде Даничић
Прочитао сам књигу поштованог госп. Ћосића. Како и не бих: па то је прва књига о последњем рату, а уз то аутор је био председник СРЈ и директан учесник ратних догађаја у једном од најважнијих периода. Не слажем се са Гопс. Ћосићем баш у свим његовим ставовима, али је чињеница да је искрен, поштен и снажан документ о пресудно важним ратним догађајима. Овом књигом ја сам потврдио своја ранија сазнања и ставове о србској ратној несрећи: да је била у питању огавна геополитичка агресија империје зла и НАТО пакта на Србе у целости; да је уједињена Немачка коначно поразила Србе у историјским сукобима и осветила им се за раније поразе; да је неокуминистичка власт Милошевићеве клике пресудно утицала да Срби и овога пута у миру изгубе добијени рат; да се током рата у СРбији под утицајем евроатлантских непријатеља накотио унутрашњи квислиншки сој; да се Србија први пут у историји показала као зла маћеха према несрећним избеглицама; да је Милошевић лично изазвао раскол Србског вођства преко Дрине.
Препоруке:
12
0
11 четвртак, 15 март 2012 09:14
Pobunjenik
Mislim da svi kriticari i zlonamernici mogu samo da zavide Dragoslavu Bokanu u svakom pogledu.Mozda obim i domet i kvalitet njegovog rada nije ni prineti Dobrici Cosicu ali on je jedan od retkih ljudi i intelektualaca kao mlad covek 90-tih napustio salone i kafane i druge patriotizme tog tipa,obukao uniformu i otisao licno da se bori i strada uz svoj narod.To sto je bio dobrovoljac i pripadnik Belih Orlova ne bi trebalo da ga unapred diskvalifikuje,bas naprotiv.Niti su sve paravojne jedinice cinile zlocine niti su svi pripadnici istih zlocinci.To je upravo konstrukt i diskurs onih koji i dan danas unistavaju ovaj narod.Licno ne razumem ovoliko kritike za Bokana jer siguran sam da ono sto je govorio nije bilo ni pateticno ni neprimereno jer covek je mudar i talentovan govornik a u ostalom,predpostavljam da ga domacin ne bi ni pozvao da ga smatra za osobu za koju ga smatraju autori dva obljavljena teksta na NSPM...
Препоруке:
12
3
12 четвртак, 15 март 2012 10:20
Pobunjenik
Razumem ovakve stavove kada dolaze od drugosrbijanaca ali oni su eko-sistem za sebe,nejasno mi je kada ovakve kritike iznose ljudi koji navodno stoje na ovoj drugoj strani.Tuzno je ziveti danas u Srbiji u kojoj je dovoljno da zauvek budes prokazan to sto si bio dobrovoljac i sto jos uvek o vaznim stvarima razmisljas isto kao i pre 20god. Jer to je Dragoslav Bokan,covek koji se danas nije odrekao sebe od onda i to moze samo biti kvalitet u ovom danasnjem vremenu nedoslednosti i ljudske,moralne trulezi.U ovom vremenu smrti Srbije u kojem ljudi koji bi trebalo da nas vode i budu elita misljenja menjaju kao carape a cast i ideale samo za novac.Da li je to sto je izrekao bilo politikanstvo?Mozda,ali svi smo politicka bica i tako je uvek bilo,narocito u Srbiji i narocito kada je tema knjige pre svega politicka,bliska proslost.
Препоруке:
10
3
13 четвртак, 15 март 2012 10:47
zoransan
Ja sam par puta sedeo u društvu sa novinarima Danasa i kad god bi se pomenuo Ćosić to je bila tolika doza netrpeljivosti prema njemu da je to neverovatno.Ja sam im uvek tad govorio da je on jedini čovek koji se prihvatio da bude Predsednik u ovoj državi a da nije želeo niti išta radio da to unovči ,već je to prihvatio iz ubeđenja da može da pomogne svom narodu.Novinarima kao da baš to najviše smeta.
Препоруке:
12
1
14 четвртак, 15 март 2012 10:57
Nevenka
I ja mislim da su ovi napadi na Bokana neodmereni i nekorektni. Nije mi jasno zbog čega Bokana prikazuju kao nekog ekstremnog nacionalistu kada se on više puta dokazao kao evropski orijentisani demokrata. Upravo je Bokan bio menadžer predsedničkih kampanja generala Pavkovića i kneginje Jelisavete, kampanja koje su imale za cilj rasipanje glasova potencijalnih glasača Koštunice i DSS-a. Da nije bilo Bokanovih kampanja, danas bi Koštunica vladao Srbijom i svakako ne bismo bili kandidati za EU!
Препоруке:
5
10
15 четвртак, 15 март 2012 15:34
сељак беземљаш
&ЈБГДГБ
Бојим се да нисте у праву.У случају спомињаног господина не важи изрека филозофа Дејвида Хума а везана за имена NOMEN EST OMEN.(имају денотацију али немају конотацију,обележавају али не значе,не изражавају суштину).Господин Златко има веома прикладно презиме.
Ако се не варам господин Паковић је филозоф по образовању па би нам могао рећи да ли је то Хјум написао у свом спису " Расправа о људској природи"или у спису где Хјум пише о моралу и политици.
Препоруке:
5
0
16 четвртак, 15 март 2012 18:55
Симић Манојло
Мени некако не изгледа поштено, праведно ни
паметно, ово стављање у исту раван поштеног
српског националисте-дефанзивца Драгослава Бокана,
и прононсираног титоистичко-усташког србождера
Златка Паковића.Све су истине на Бокановој страни,
као што су све титоистичке и фашистичке лажи, на
Паковићевој.Београд је постао опасно место
титоистичко-усташког јуришничког здруга.Под фирмом
"пута без алтернативе", могуће је вршити фронталне
титоистичко-усташке нападе на све што је српско.
Препоруке:
15
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер