Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

BiH – „prijatelj Sirije“ na putu ka NATO-u

Komentari (17) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 04 april 2012 16:10
Prvo skoci pa reci hop
Zašto obmanjujete javnost autore. Zašto ne kažete javnosti da su svi političari iz RS-Srbi dali svoj pristanak u pogledu svih reformi koji Bosnu i Hercegovinu priključuju NATO Savezu. Svi, ali baš svi srpski političari su podržali tu činjenicu.

Pa zar mislite da je nakon svih tih potpisa koje su potpisali srpski političari ZA pristupanje NATO-u, sada moguće reći:e to se ne pika, mi smo promijenili taktitku i stav?

Pa kakvi su to političari koji ne poštuju vlastite potpise i odluke i dogovore? Nikakvi ili takvi da javno pričaju jedno, a u praksi rade drugo da ne bi došli na udar javnosti.Javnost je kod nas obična stoka koja guta sve što im se prezentira na jedan fin i patriotski način.

Ne sporim Vam pravo da vi lično ne želite u NATO i da imate rezerve prema tom savezu, ali isto tako nemate pravo da sporite drugima koji jesu za NATO. Neka odluči volja naroda, ali naroda koji žive u Bosni i Hercegovini, a ne samo u jednom entitetu jer u NATO ne ide entitet već država u cjelini.
Preporuke:
4
29
2 sreda, 04 april 2012 16:51
Mujo Hrnjica
E daj mi jarane reci u vezi Sirije, otkud BiH da je " prijatelj Sirije" , mi smo merhametli narod , šta nama treba ubijanje naše braće ili bilo koga.
Preporuke:
20
2
3 sreda, 04 april 2012 17:21
siniša
Turska je pozvala Lagumdžiju da dođe na skup kako bi mu dala na značaju. Kad se već zatekao tamo onda je Lagumdžija odrecitovao pesmicu koju je ranije naučio o situaciji u Bosni " napucajte ih sad" ko Patak Dača. Naravno potpuno deplasirano.Situacija u Siriji i na Bliskom Istoku je jako komplikovana i američki, ruski, nemački, uopšte evropski ekspertski timovi ubrzano prave analize da bi dokučili šta će i kako biti. Ne znaju šta će biti ni kako će se situacija razvijati. Jedino Lagumdžija zna. Gospodine Durmanoviću, Lagumdžija se provaljuje tamo, podupire tursku poziciju na jedan glupav način ne znajući u šta ulazi Turska i sa kim će se sve zbog "majke" Turske zavaditi, možda i preseći granu na kojoj sedi.Uglavnom dat je preveliki značaj Lagumdžijinom prolupavanju.E kad bi Lagumdžija znao vlastitu meru, ali njemu je važno da se isprsi pred prijateljima i pokaže revnost, ali ne zna o čemu se radi.
Preporuke:
18
1
4 sreda, 04 april 2012 17:27
Peter RV
Autor mora da zna da RS ima pravo na "veto" na spoljnu politiku BiH-a. To je Dodik dokazao kad je sprijecio glas BiH-a da se Palestina prizna u S.B-UN. Gospodin Durmanovic bi izgledao postenije kad bi nam analizirao Dodikovu licnu politiku u vezi Nato-a, umjesto da svaljuje sve na Sarajevo. Preciznije receno- gdje Dodik vodi RS.
Preporuke:
23
4
5 sreda, 04 april 2012 18:18
Lav
Ja čestitam Dodiku što nije dao glas za teroristički Hamas i ostale ubice, onaj ko podržava ubice i sam se identifikuje sa njima.
Preporuke:
12
5
6 sreda, 04 april 2012 19:59
Filosofija
@Prvo skoci,...
gospodine, vi trazite da se jednom entitetu u BIH ne ospori pravo da udje u NATO i kazete kako niko nema pravo da vas zaustavi na tom putu. A zasto onda ne dozvolite Republici Srpskoj da izadje na Referendum i izjasni se o nezavisnosti od Federacije? To je pravo srpskog naroda koje vi konstantno osporavate.
Preporuke:
18
0
7 sreda, 04 april 2012 20:29
prvo skoči, zatim nas preskoči
da li može bez ratnohuškačke retorike? jel ste upoznati da je zbog stavova koje navedoste na kraju komentara došlo do rata 92.g.?
Preporuke:
6
4
8 sreda, 04 april 2012 21:53
Sale
re: prvo skoči, zatim nas preskoči

Nije rat izbio zbog retorike nego zbog napada na Srbe.
Preporuke:
18
0
9 četvrtak, 05 april 2012 08:36
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Najgora, ali zato vrlo rasprostranjena karakteristika Bosne je da se po kafanama priča koje su žene poimenice neverne i smatra se vrlinom da se zna gde su i kad i s kim, neki kažu i koliko puta, bile sa nekim negde. Naravno to ne rade svi, ali ima Bosanaca koji samo te podatke prikupljaju. Moja zapažanja su da oni koji najviše o tuđim ženama pričaju najmanje znaju šta njihove žene rade.

Izgleda da ste vi pravi Bosanac, svima kažete prvo skoči pa reci hop, a stalno govorite hop, a nikako da skočite. Recite sebi to što govorite svima.

Hik Roodus! Hik salta! Evo Rodosa! Sad skoči!

Preneseno na Siriju, hajde naoružajte pobunjenike, šta mislite da ćete postići.
U Turskoj živi 20% Alavita koji smatraju Siriju svojom državom i svi su uz Asada.
Preporuke:
5
0
10 četvrtak, 05 april 2012 08:55
Prvo skoci pa reci hop
@Filosofija

Pročitajte malo bolje šta sam napisao. Upravo suprotno od ovoga što ste vi zaključili. Napominjem da je sve i jedan srpski političar iz BiH, uključujući posebice SNSD, podržao pristup Bosne i Hercegovine i cjelini u NATO savez u zadnjih 10 godina.

Ako ne vjerujete meni pitajte gdina Radmanovića, visokopozicioniranog kadra apsolutno vladajuće partije SNSD-a i srpskog člana Predsjedništva BiH koji u konačnici stavlja svoj potpis kao zadnja instanca u ovom procesu.

Ako srpski političari podržavaju sve ove godine NATO, onda ja to shvatam kao i volju srpskog naroda u BiH, jer taj narod sve ove godine i bira te političare.

Dakle, nemate Vi meni ništa prebacivati. Ja samo iznosim činjenice i držim se teme, tj. ovog teksta. To očekujem i od drugih kojih se javljaju, a ne po onoj našoj staroj dječijoj: ja te pitam jedno, ti meni odgovaraš deseto, a u najboljem slučaju drugo. Takvo što kod ozbiljnih sagovornika ne prolazi. Disperzivnost je karakteristika površnosti.
Preporuke:
3
3
11 četvrtak, 05 april 2012 09:21
Prvo skoci pa reci hop
@sinišaSa primjerom koji ste dali vezanim za Bosnu, vi ste Siniša demonstrirali upravo sve svoje negativne predrasude i površnost kada je Bosna u pitanju i narodi koji žive u njoj.Bolje Vam je da uzmete malo i isčitate knjigu filozofa Vladimira Dvornikovića "Karakterologija Jugoslovena" s početka XX stoljeća, pa ćete se vrlo vjerovatno i sami prepoznati u njoj danas, tj. 100 godina poslije.
Preporuke:
1
4
12 četvrtak, 05 april 2012 10:01
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Rusija je garant Republici Srpskoj. Ulazak u NATO znači raskidanje tih garancija. Neka vrsta saradnje BiH i NATO postoji i treba da postoji, kao što postoji i saradnja NATO i Rusije. Ulazak BiH i RS u NATO menja ustrojstvo države i dejtonske osnove države, odnosno entitetsku nadležnost pšo pitanjima odbrane. Odbrana i ministarstvo nije isto. Prema tome, te ugovore koje pominjete i tu saradnju nemojte mešati sa članstvom, a još manje odricanje prava na odbranu koje Dejtonski sporazum daje Republici Srpskoj. Još jednom Rusija je vojni garant Republici Srpskoj, a NATO bi je verovatno ukinuo da može, a ne može, kao što ne može da promeni Asada bez saglasnosti Saveta Bezbednosti. Nije valjda da previđate takve stvari.

Dakle glumljenje ludila, ili psihoze, je posledica manjka inteligencije i nervoze.
Ne budite nervozni kao Lagumdžija.
Polako, sedite, popijte nešto. Kaže li se tako u Bosni?
Preporuke:
7
0
13 četvrtak, 05 april 2012 10:45
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Ja i predrasude, i to nacionalno-verske.
Grešite.
U bosanskim kasabama ljudi sede satima, danima, godinama i teme su im tuđi životi. To nije pitanje karaktera već načina života. Polupali ste lončiće, ne znate šta je karakter, a šta životni stil.

Hoćete da kažete da to nije istina.

Tema je Lagumdžijina kritika Asadovog režima, koga podržava 70 % Sirijaca, ali ne i Turska i njegov zahtev da se naoružaju pobunjenici. Naoružani mogu imati samo veće gubitke, a pobediti ne mogu bez strane intervencije. A intervencije neće biti bez saglasnosti UN.

Prizivanje članstva u NATO u BiH je pokušaj da se ukine Republika Srpska.
Republiku Srpsku, reče mi jedan prijatelj iz Foče ne može da ukine niko, ako se sama ne ukine, a sama se ukinuti neće.

Vaša upornost je odavno prešla granice racionalnog. I ta priča o prihvatanju NATO-a bez saglasnosti srpskog naroda u Republici Srpskoj je
samo pokazatelj kako biste vi hteli stvari rešavati silom koju nemate. Zaboravi NATO!
Preporuke:
7
0
14 petak, 06 april 2012 08:55
Prvo skoci pa reci hop
@za sinišu Da ponovimo:Svi srpski političari unazad 10 godina su u Bosni i Hercegovini podržavali i podržavaju ulazak Bosne i Hercegovine u NATO. Dakle svi. To je za mene ujedno i volja srpskog naroda u Bosni i Hercegovini.To govore činjenice, a vi nastavite mantrati u nedostatku argumentacije i slušajte šta Dodik i dodikovci govore u medijima, a žmirite i dalje na ono šta on i njegovi rade u praksi i šta potpisuju i kakve obaveze preuzimaju u ime srpskog naroda.
Preporuke:
1
1
15 petak, 06 april 2012 15:16
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Vi nesumnjivo imate pravo da tumačite volju srpskog naroda kao hoćete, pa i aktivnosti srpskih rukovodilaca tamo.

Međutim, to još uvek ne znači da ste u pravu i da vaši zaključci ma koliko vi zamišljali da su logični i inteligentni ikoga išta obavezuju. Da se ne bi osetili uvređenim moram da dodam da je sudbina mojih zaključaka istovetna kao i sudbina vaših zaključaka. Nisu relevantni.

Čak i kad bi svi Srbi u RS jednoglasno rekli da hoće u NATO to ne znači da bi ih NATO primio i to samo zato što Rusija ima neku vrstu veta na širenje NATO pakta. Pogledajte malo šire situaciju pa ćete videti da je tako.

Nisam sklon magijsko-religijskom mišljenju budističkog obreda tako da mi je mantranje strano, ali vi jeste skloni tipično "bosanskom" isticanju razlika između srpskog naroda i rukovodstava u cilju konfrontacije, kao i "zavađanju" Rusa i NATO kako biste sebe doveli u nadmoćnu poziciju i nad jednima i nad drugima. To je poznati "bosanski uvid" iz viceva o Muji i Hasi.
Preporuke:
1
1
16 subota, 07 april 2012 19:41
Ivan
ko kaze da je Rusija vojni garant RS-u? Nit je RS drzava nit je Rusija blizu. Ovo je zapadno NATO podrucje a sve ostalo su iluzije. Amerikanci ce Putinu pokloniti novi Harley da ga umire i sve ok;)
Preporuke:
0
1
17 subota, 07 april 2012 19:56
GRU @ Ivan
Ja kažem.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner