четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија између два спина

Kоментари (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 29 мај 2012 11:56
у центар
Објективно и јасно разоткривање медијског спиновања владајуће и "опозиционе" клике. Као што се и очекује од проф. Антонића.
Препоруке:
136
11
2 уторак, 29 мај 2012 12:13
Бранислав Г. ромчевић
Ово је најбољи текст досад у вези с овим изборима.
Препоруке:
158
14
3 уторак, 29 мај 2012 12:15
Velika koalicija malih ljudi
Mislim da je dobro to što Srbijom upravlja jedna nova elita političara druge klase. Dosta nam je bilo onih harizmatičnih ljudi sa vizijom, dobro je to što su konačno na vlast dospeli mali ljudi koji se ne zanose velikim pričama. U odnosu na Dačića, Sloba je bio politička gromada; u odnosu na Tomu, Šešelj je istorijska figura; u odnosu na Čedu, Vesna Pešić je francuski akademik; a u odnosu na Tadića, čak i Đinđić deluje kao vizionar...
Препоруке:
131
9
4 уторак, 29 мај 2012 12:22
Игор
Добра и објективна анализа. Мада не знам зашто се овде од неких коментатора СНС још увек третира као патриотска странка.
Препоруке:
108
9
5 уторак, 29 мај 2012 12:30
Милан Шећеровић
Да! Све јасно и тачно речено. А спинивања што се тиче са задовољством констатујем да то код доброг дела омладине не пролази. Доказ? Мој син управо завршава трећи разред у Првој београдској гимназији и члан је тамошњег ђачког Парламента. Изгласали клинци да се у школу позове Матија Бећковић, који је већ био прошле недеље, и одрецитовао им, између осталог, своју песму о Косову где се "џамијају цркве". Одлично су га клинци разумели. А пре неки дан су изгласали да им у походе дођу и Београдски Синдикат и Добрица Ћосић. Није пао предлог, потврђује ми син, да се позове било ко из табора "Друге Србије".
Препоруке:
135
3
6 уторак, 29 мај 2012 12:33
Miloš Kikić
"Ипак, најважније је разумети процесе у које нас гурају не само овдашњи спин мајстори, већ и загранични господари наше елите – да се у Србији влада само делимично бира на изборима, и да на то треба да се навикнемо као на нешто савим нормално.", ispravno konstatuje Slobodan Antonić.
Ne zato što sam mnogo pametan, nego zato što verujem da sam razumeo te procese, napisao sam još 9.maja,dakle skoro dve nedelje pre izbora za predsednika,na jednom drugom sajtu sledeće:
"Zar ne bi Brisel i Vašington mogli da predlože i treću kombinaciju, da se napravi koalicija DS-SNS pa onda predsednik iz jedne a premijer iz druge? Sa ikebanom u vidu Čedinih korpica za cveće? Možda oni nisu baš sigurni kakav bi Dačić najmoćniji koalicioni partner(a možda i šef) bio Demokratskoj stranci. Naročito posle njegove predizborne kampanje i pobedničke izjave posle objavljivanja rezultata izbora."
Tada je to izgledalo skoro suludo, a evo došli smo dotle da je ova kombinacija sasvim realna i moguća.
Препоруке:
42
1
7 уторак, 29 мај 2012 12:34
Jelena
Поражавајуће је са каквом садистичком педантношћу западни ослободиоци уништавају Србију: стиче се утисак да се они смртно боје Срба“ (Леонтјев). Зато, нажалост, нама тренутно и не састављају нову владу, већ само нову колонијалну управу. Срећа је да ни она, ма каква да буде, ипак неће потрајати предуго – криза која наступа порушиће све те конструкције као куле од карата.
OVO JE SUSTINA.Gospodine Antonicu ,svaka cast i hvala za ovakav tekst.
Препоруке:
93
3
8 уторак, 29 мај 2012 12:36
Вид
Одличан текст! Прст у око напредњацима, који незаинтересовано мудрују кад је учешће у влади у питању. тзв. велика коалиција итекако је могућа. Што се мене тиче највећа добит од ње је што не бисмо морали да слушамо арогантну демагогију политиканта-патриоте Ивице Дачића са позиције министра и потпредседника владе. Као посланик је подношљивији зато што ће мање бити заступљен у медијима.
Препоруке:
53
4
9 уторак, 29 мај 2012 12:43
Митар Карапанџа
Нема места било каквом коментару, јер је све јасно и како воле да кажу наши врли политиканти - транспарентно, да коментар губи свој смисао. Жалосно, да жалосније не може бити.
Препоруке:
50
2
10 уторак, 29 мај 2012 12:51
Ђура
Откада Србин на лета пази,
Четир` стотине ногама гази,
И, ево, опет ново се јави,
Да новом бољом срце крвави!
Спора времена брзо летише!
Срб што је био,то није више:
Други по телу, други по души;
Лагано време, ал` брзо руши!
Где су нам сада понос-јунаци?
- Сви скупа вену у једној раци!
Где нам је срце, дух ратоборан?
- Смирено време: `Слуга покоран!`
О, грешна гласа ( проклете душе!),
Којим се Марка унуци служе...
Препоруке:
48
1
11 уторак, 29 мај 2012 12:52
Srđa
Šta znači biti protivnik demokratije, a u isto vreme je predstavljati kao svoju ekskluzivnu vrednost? Doslednost. Ali ne dugog roka.
Препоруке:
6
12
12 уторак, 29 мај 2012 13:03
siniša
Naši komentari i komentori, pa i analitičari uglavnom nastoje da u svojim tekstovima imaju neku vrstu ravnoteže da sve zadovolje, da nešto i kažu ali da ne ogole soj stav do kraja.

Izuzeci su neke čisto navijačke novine komentatori i analitičari koje ne treba tretirati ozbiljno.

Ovaj tekst je prilično ogoljen i stavlja autora, Prof. Antonića na čistinu. On se ovde prilično jasno izjasnio. Ambasade nam spremaju koaliciju SNS i DS i verovatno SPS.

Ja sam Antonića do sada video kao i odmerenog i umerenog u prognozama, ovo je prvi javni iskorak izvan žabokrečinastih prognoza DS, SPS manjine koje najviše liče na prognozu po tipu pobeda domaćina ili gostiju, eventualno nerešeno.

Doduše ja i mnogi drugi smo tu koaliciju naslutili istog časa kad je SNS formirana, ali eto za par dana će nam se kompletna tehnologija vladanja Srbijom mimo njenih građana i zakona ukazati kao na dlanu.
Препоруке:
63
2
13 уторак, 29 мај 2012 13:06
фристајло
Као што се и очекивало- промена на исто...
Добра анализа, која огољује до кости ситуацију на српској политичкој сцени; Николић и његова странка нису (бар до сада!) испунили ни једну скривену наду српских гласача, којима дугују ту "Пирову победу" на изборима. Очито је да су наше "наде" истог порекла као и "страхови" запада- да би Николић и СНС могли да се "отргну са ланца" и крену неком авантуристичком стазом непослушности.
Остаје нам да чекамо, посматрамо и надамо се; нада је све мања, али како време одмиче- све ће бити већа могућност да се потврди истинитост Леонтјевљеве констатације.
Зар су једном империје страдале баш у Србији?
Нико их није звао овамо.
Препоруке:
71
2
14 уторак, 29 мај 2012 13:10
Дино Зоранић
Демократско и патриотско има у новом скупштинском сазиву само та "млака" странка! Начин на који се већ годинама сатанизују она и њен председник је бљутав и вулгаран! Похлепни лицемери патолошки жељни власти, по ситему "бато, колико сам ја ту добар" , од Србије настављају да праве Бантустан.
Препоруке:
45
2
15 уторак, 29 мај 2012 13:13
Mir Jam
Svaka cast profesore Antonicu.Mnogo je nas zbunjenih ovakvim spinovanjem i ovo Vase rasclanjivanje na najsitnije detalje ovih nemoralnih i bescasnih dogovora moze biti samo od
pomoci da shvatimo sta se desilo i sta se moze ocekivati od buduce vlasti.Ne pripadam ni jednoj od
ovih stranaka koje se bore za vlast(simpatizer sam DSS-a) i ne mogu da shvatim ovoliku dozu nemorala,
neprincipijelnosti pa i bescasca u ponasanju svih lidera stranaka zainteresovanih za vlast po svaku cenu.Boris Tadic posle dvostrukog debakla na izborima izjavljuje da nikako nece biti premijer da bi samo nedelju dana posle toga zapoceo pregovore o formiranju nove vlade.Kakva doslednost!
Tomislav Nikolic izjavljuje da ce svojoj bivsoj stranci(posto se rasplakao zbog vracanja funkcije predsednika)dati mandat za formiranje vlade da bi i
sam ispao neprincipijelan samo par dana kasnije,pristajuci da Boris Tadic formira vladu.
Pitanje je:KOME OVAJ NAROD DA VERUJE?MERI VORLIK?
Препоруке:
65
4
16 уторак, 29 мај 2012 13:22
Little Big Serb
Naravno da se za ovaj tekst moze reci ''dobar tekst", "najbolja analiza'' posle izbora. Svi se slazu. Ni ja ne mogu reci da je analiza lose a jos manje pogresna, ali meni nije do toga. Svi analiziraju, mnogi po medijima bliski bivsoj vladi sto ih nece udaljiti od buduce, jer ce biti ista, stvaraju psihozu demokratske obrade rezultata izbora na osvovu cega ce se formirati taj organ jer, ne daj boze da dodje do ''institucionalnog vakuuma'' ( 2 u, 2 treba ).KUhinja koja pravi : Bosanski lonac analiza, Annalyseneintopf, le pot au feu des annalyzes , sluzi, ustvari jednu te istu ''ortacku mandzu koju ni psi ne jedu''.
Zeleo bih da procitam ne analizu, zeleo dah da naidjem na putokaz ''Ej bre, Srbi ovuda"!, hteo bih neki predlog, neki izlaz, neki poziv na cekanje, poziv na reusmeravanje ljudi po coskovima ideologija, poziv na odmor pameti, poziv na oruzje, sta ja znam, jer sve ovo svi znamo s tim sto se mnogi od nas ne izrazavaju tako dobro, niti za to imaju priliki. IZLAZ ? Gde su vrata ?
Препоруке:
56
1
17 уторак, 29 мај 2012 13:27
Gavrilo
Kikicu, nisi razumeo analizu/tekst G-dina Antonica, rochitaj ga josh par puta u celini i probaj da ga razumesh.

Ja samo mogu ponoviti shto neko reche "najbolja izborna analiza do sada."
Препоруке:
17
5
18 уторак, 29 мај 2012 13:32
Little Big Serb
Ovo je tacno :
„Поражавајуће је са каквом садистичком педантношћу западни ослободиоци уништавају Србију: стиче се утисак да се они смртно боје Срба“ (Леонтјев). "

Ali zasto se mi onda njih plasimo? Ne mozes se plasiti nekoga ko se tebe plasi. Pa i ne plasimo se, mi smo dozvolili da nas ovi nasi na celu koji rade za njih, ubede da 'alternative nema'' !
Препоруке:
55
0
19 уторак, 29 мај 2012 13:49
thinking maize
Г-дин Антонић рече: "...нажалост, нама тренутно и не састављају нову владу, већ само нову колонијалну управу. Срећа је да ни она, ма каква да буде, ипак неће потрајати предуго–криза која наступа порушиће све те конструкције као куле од карата." Зато предложем да размотрите један МОГУЋИ тајминг догађаја, по стварању било "велике", било "СПС-лајк" "коалиције"! Обема ће "премијер" бити од средине јуна Борис будући-БИВШИ! Јун-август: годишњи одмори, ко може иде на одмор (до 5% грађанства), ко не, сваке вечери на "дозу" РТС "ХАМБУРГЕРА", са "додацима" "Пинка", "Прве" и сл.! Септембар: ПОЛАЗАК ДЕЦЕ у ШКОЛУ, уз ТРОШКОВЕ, куповина ПРВОГ дела ЗИМНИЦЕ. Октобар: куповина ДРУГОГ дела ЗИМНИЦЕ и њено спремање, уз ГЕЈ-НЕДЕЉУ, тј. НЕДЕЉУ ДАНА СУКОБА и БЛОКАДЕ Београда! Новембар: куповина чврстог ОГРЕВА и ПОСКУПЉЕЊЕ СТРУЈЕ! Од Децембра: "Висок датум" већ 1-ог у месецу, динар СТРЕЛОВИТО "хита" ка 150 дин. за евро, банкроти људи и одузимања имовине, убрзано гашење малих фирми и... ПУСТИТЕ МАШТИ на ВОЉУ!
Препоруке:
58
4
20 уторак, 29 мај 2012 13:53
Istok
Jasno je sve ko na dlanu. Suprostavimo se stranim azdahama da nas ne progutaju makar mi okupljeni oko NOPO.Okupimo sve patriote, svu Srpsku intelegenciju, presvega mlade. Ja zivim na zapadu. I vidim ga iznutra. Oni su pomalo vec mrtvaci ali kada ce da umru jos neznamo.Samo da se narod zapada digne protivu bogatih. Zbijmo svoje redove.
Препоруке:
33
2
21 уторак, 29 мај 2012 14:07
Miloš Kikić
@ Gavrilo: Samo da znaš da ti ja nisam dao onaj jedan minus a, molim te, objasni i radi mene i radi drugih šta to nisam razumeo.
Препоруке:
7
3
22 уторак, 29 мај 2012 14:44
Slavomir Srpski
Nemam dovoljno podataka da bih dao sud o tim spinovima. Ono sto sam video juce je jasno nastupanje Jorgovanke po pitanju i pravljenja vlad i provere izbornih kradja. Ni jedno ni drugo nije postavljeno pod tepih, ako govori istinu. Sto se tice neutralnosti Tome kao buduceg predsednika po pitanju pravljenja nove vlade, ono je u skladu sa Ustavom: ali svakako da inizijativu za prvi krig pregovora oko koalicije za vladu pre svega treba i mora (u demokratijama) da prvo preuzme prva stranka na izborima: dakle SNS. Veci problem je ovde sto mas medija spinuju, zajedno sa DS (iza koga soje sve klijentele i drzavni-korupcijski tajkuni), da DS odmah pravi vladu, sto je izvan logike demokratije i rezultata izbora. To je dokaz koliko su kod nas korumpirani mediji i NVO, koje bi trebala da na to prve reaguju, u smislu odbrane demokratije i njenih nacela. Koliko i kako ce se ovakve stvari voditi, ostaje da se vidi.
Препоруке:
20
6
23 уторак, 29 мај 2012 15:10
Nikola, USA
Povika na NSPM asocira na zapažanje jednog hroničara od prije 184 gdine. On je zabilježio sljedeće:Izvjesni Miloje Lipovac je daleke 1828. godine predlaže da u Srbiji iskorijene sve pismene ljudi, jer, kako je tvrdio, “šire nezadovoljstvo protiv vlasti i truju narod”...Sadasnje eliminisanje izborne volje građana, odnosno gusenje javnog mnjenja podstaknuto od “pismenih” Europejaca sa novom ćabom u Briselu i instrukotorima u ambasadama, svi su izgledi, vraća Srbiju u Milojevo doba. Spasitelj je tu sa učinkom- najveća nezaposlenost i najmanje plate u Evropi. Ko ne vjeruje u briselskog namjesnika (i u salto morale "izbornih pobjednika")? Uzor: Rimski samodržac Kaligula, kada je postao imperator povjerovao je da je tim činom postao Bog; sagradio je sebi hram božji i organizovao božju službu u svoju čast. Nagradjivao je sluge koje je ujedno i prezirao. Zato je i konja proglasio senatorom, kojemu su se klanjali. Izostajanje naklona konju bila je izdaja, smrtni grijeh prema državi.
Препоруке:
37
0
24 уторак, 29 мај 2012 15:11
@Little Big Serb
Тражили сте путоказ? Ево:

1. Обавестити ЕУ да дефинитивно нисмо заинтересовани за чланство;

2. Обавестити НАТО да дефинитивно нисмо заинтересовани за чланство;

3. Обавестити Русе да смо дефинитивно заинтересовани да на југу Србије(или на локацији коју они одаберу)направе војну базу која би по величини и функционалности одговарала америчким базама у Румунији,Бугарској,на Косову.

Ово јасно ставити до знања "међународној заједници", без играња жмурке. Све друго је мрцварење до коначне пропасти.
Препоруке:
72
2
25 уторак, 29 мај 2012 15:13
Андро Лутак
Баш колико је текст напредњачког активисте у о "седморици која туку једнога" - јадан и бедан, а надасве лажан, толико је овај текст господина Слободана Антонића блистав одраз здравог разума, и истинит приказ ситуације.

Свака част, господине Антонићу!
Препоруке:
28
8
26 уторак, 29 мај 2012 15:14
Бојан Приштина
Не знам шта сте очекивали од Томе, стан од 115 квм, синовљев стан од 140 квм, лукс кућа у Бајчетини , западни ментори коју су му то омогућили сада то морају да наплате кроз продају државних интереса које ће добити од марионете коју су инсталирали.
Препоруке:
40
4
27 уторак, 29 мај 2012 15:19
Дејан
Препоручујем да се са оценама сачека до формирања владе.

Разумем огромну нетрпељивост појединаца према СНС, али пре него што се одмах прихвате нечији ставови као тачни, требају да буду у пракси доказани.

Поготову кад неко показује скоро патолошки ниво нетрпељивости према СНС-у, немам разлога таквима да верујем превише.
Препоруке:
17
24
28 уторак, 29 мај 2012 15:41
Влада Канада
Крађе на изборима је било у довољној мери да се избаце патриотске снаге, СРС и Двери, максимално осакати ДСС, а њихови гласови додају регионалцима (Динкић анд Цомпани) и прекренутим (Драшковић, Чеда Ј. и Јова Капа). ДСС је у "парламенту" и служиће као икебана (демократија на делу). Тако је добијен састав који апсолутно одговара западним колонијалним-окупаторским амбасадама. ДС, СНС, СПС, регионалци, преокренути и мањине чине више од 85% колонијалног парламента. Окупатори ће моћи да "изгласају" одлуку по жељи, чак признање Космета, даље разбијање осакаћене Србије, све у демократском духу и у сагласности са међународним правилима. Живи били, па видели. Срећом, долазе тешка времена за Србе, која ће се граничити са буквалним гладовањем становништа. Колач (читај: остаци лешине) биће довољан само за најуже чланове окупаторских власти у кругу двојке. Смедерево је прво.
Препоруке:
52
0
29 уторак, 29 мај 2012 15:59
Лола
Сјајно запажање суштине. И показало се још једном да се није далеко одмакло од оног вашег текста "Све да би један човек отишао". Успели су да уконе целу гарнитуру. А ја се надам да ће им криза порушити и конструкцију.
Препоруке:
17
1
30 уторак, 29 мај 2012 16:19
брм
"неће дати мандат за формирање владе, којој се надају напредњачки бирачи, а коју би чинили СНС, СПС и ДСС."
а ко сад спинује професоре Антонићу?
нисма срео ниједног напредњачког бирача којии жели владу с аИвицом Дачићем ..а ни демократског.
Препоруке:
17
15
31 уторак, 29 мај 2012 16:24
Дејан
За Андру Лутка

Не знам по чему је текст о седморици који бију једног јадан и бедан.

Секунд на РТС је коштао око 100 евра. Сегмент Тадићевог интервјуа ХРТ-у у коме је изјавио да није поносан што је председник Србије укупно траје око минут и по.

Томина изјава о "црној рупи у Европи" такође у целини траје минут и по.

РРА, која је очигледно у кампањи била продужена рука власти, је забранила спот о Борису Тадићу тврдећи да је изјава извучена из контекста, а није. Истовремено је допустила да се емитује Томина изјава која јесте извучена из контекста.

Жути таблоиди су свакодневно водили личне нападе на СНС и Тому. СРС и Двери су пуштани на телевизију у мери у којој су нападали СНС.

Није било могућности демантија.

Режимска дружина квази интелектуалаца и надри аналатичара је свакодневно анализирала по налогу својих жутих газда.

Врхунац покварености је насловна страна у предизборној тишини са Томином сликом и насловом губитник.

Шта је бедно у том чланку Лутак?
Препоруке:
32
8
32 уторак, 29 мај 2012 16:25
Little Big Serb
@ @Little Big Serb

Dali ste mi odgovor na pitanje : sta da se radi? Odbiti EU, odbiti Nato i pozvati Ruse da organizuju bazu kod nas. Ko bi trebalo, da obavesti doticne instance i Ruse o toj nasaoj odluci? Tadic, ispred vlade koju ce predvoditi ili sam predsednik Nikolic? U ime jedne odluke donete u skupstini? Tadic to ne moze da uradi. Kazem ne moze, jer je to protiv svega sta je on ili cak, to je protiv svega sto je on stvorio od sebe. On je, pocev od vrlo visokog misljenja o sopstvenoj licnosti stvorio lik : VELIKAN DANASNJICE ! On nije vise samo izuzetno inteligentan, izuzetno lep, izuzetno obrazovan, izuzetno plemenit itd, on je sebe pretvorio u SUDBINSKOG COVEKA. Njemu je mesto sa gospodarima sveta, makar kao posluzitelj a to je u Vasingtonu, Brlinu i Briselu.
Nikolic ? Ni na njega ne mozete racunati racunati da sprovede vas plan.
Ko ?
Препоруке:
24
1
33 уторак, 29 мај 2012 16:27
Radosav
Fantastican tekst koji zaista otvara oci svima, osim onih koji namerno nece da vide kako stvari stoje.

Samo je ogromna steta sto se ovaj i slicni mu tekstovi ne moze pojaviti na nekom elektronskom ili stampanom mediju. Ovako ga nece procitati dovoljan broj ljudi. 17000 koji svakodnevno posecuju sajt NSPM je jako mali broj u odnosu na onaj koji gleda, slusa i cita upravo te spinovane vesti. Verovatno zato rezultati izbora i jesu takvi kakvi su.
Препоруке:
26
3
34 уторак, 29 мај 2012 16:34
Бојан Приштина
Мада је мени од првог дана јасно да су СНС и ДС у дилу још из времена када је Тома направио пуч у СРС а ДС им незаконито омогућио да наставе деловање у скупштини.

Како било, ја се надам влади СНС ДС јер ће коначно изаћи на чистац да СНС није никаква патриотска странка, и да лепо на црту изађу патриотске и колаборационистичке партије ако до тада Србијица буде успела да " задржи воду док сви ови мајстори оду"
Препоруке:
36
1
35 уторак, 29 мај 2012 16:36
Одбрана и последњи дани
Напокон да неко(уз задњи текст професора Вукадиновића)прекине надмудривање око резултата изб ора и ствари назове правим именом.Ову сам кохабитацију у једном коментару назвао кохадиторизац ија алудирајући на приштинске новине. Дакле, наставиће се процес дезинтеграције Србије и одвајања Косова и Метохије, што су задњих осам година успешно проводили Б.Тадић и његова коалиција с тим да ће сада имати и подршку СНС,која је, барем до сада, важила за какву-такву патриотску опозицију. Невероватно је да сада долази до консензуса две супростављене стране,када су ДС и њен кандидат за председника изгубили на изборима, а таквог консензуса није било после избора 2008.г., када су Борис Тадић и његова клика практично растурили патриотску опозицију и сасекли је у корену.Јака, патриотска, СРС се распала, а ДСС је потпуно маргинализован.Преостало ми је још 171 карактер, али сам остао без текста.
Препоруке:
21
2
36 уторак, 29 мај 2012 16:40
gubitnici
pravi pobednici ovih izbora su W. Montgomery ili Monga Mara ili Meri Vorlik na zalost. Gubitnici smo mi obican narod.
Препоруке:
29
2
37 уторак, 29 мај 2012 17:10
Glasac bez mogucnosti dobrog izbora
A kako se zove funkcija lokalnog sefa kolonijalne uprave?...Na koju ga danima nagovarase,kao da on nije hteo!....Zalosno ali moguce-SLOM EKONOMIJE(izgleda neizbezan)KAO NOVI ZDRAVI POCETAK....A kamo ljudi?....SUMORNO....
Препоруке:
22
0
38 уторак, 29 мај 2012 17:29
Луди Ванко све луђи и луђи
Ипак смо ми као народ криви.Ко нас био по ушима да им(тамо њима)омогућујемо овакве комбинације.
Не разумем се у све те партијске којештарије и мангуплуке(има овде стручњака за то)али сам, као потивник ЕУ и њихових канџи којима су нас счепали, с осећањем да ће та заједница завршити као Југа, предлагао у предизборним данима да се удруже ДСС,радикали и двери, да начине патриотски фронт и да покушамо да пружимо отпор белосветском мешању и мешетарењу по овој несрећној земљи.У Тунгузији је боље него у ЕУ, нама Грцима, Италијанима, Шпанцима.(Бугарима је свеједно.Исто им је под Димитровом као подМеркеловом.Братко живи слатко)Међутим,то никоме од њих није било ни на крај памети.А ни нама као гласачима није пало на памет да једнога од њих учинимо великим.Радикали су пропали.Коштуница није постао сила.Постао је Дачић(којешта)Двери су остале тамо где су и биле.Чак и да није било крађа нисмо их довољно акцентовали.
И ето где смо.Сад савијмо шипке и дајмо им шансу да владају одакле хоће и како
Препоруке:
22
1
39 уторак, 29 мај 2012 18:09
Шешељевац @ Little Big Serb
Да не правим мистерију, понекад напишем неки коментар као "Шешељевац". Ипак, мој "шешељизам" треба узети условно. Поштујем В.Ш као симбол усправне Србије, као човека који политику схвата као службу народу и отаџбини а не као начин да се "направи каријера". Није спорно, међутим, да је правио грешке и имао превиде - да их не набрајам.

А сад да се вратим на Ваше питање. ПУТ да се прекине ова агонија је јасно и отворено окретање ка Истоку, колико из принципијелних толико и из прагматичних разлога. Прагматични, тачније рационални разлози су чињеница да је питање времена када ће се ЕУ дефинитивно и потпуно распасти.
Али Ваше питање је било - ко ће нам бити ПУТОВОЂА на том ПУТУ ка Истоку? Нико од оних који су сада на политичкој сцени Србије. Али не треба сумњати да ће се у овом народу појавити таква личност. У међувремену треба разбијати мит о спасоносном "европском путу" - износећи истину и само истину о ЕУ. Уверен сам да време ради за нас.
Препоруке:
28
1
40 уторак, 29 мај 2012 18:13
Биљана Николић
Тексту се нема шта ни одузети ни додати. Сува суштина.
Кад тад доћи ће време да на изборе излазимо да би променили НА БОЉЕ стање у држави, а не само у инат неке странке и у корист неке странке.

До тада, НСПМ не сме да одустане и посрне - чека нас вишедеценијско дружење....

Велики поздрав!
Препоруке:
22
2
41 уторак, 29 мај 2012 18:18
Циле
Перфектна анализа Томиних активности!
Препоруке:
16
6
42 уторак, 29 мај 2012 18:22
Peter RV
Antonic je kazao nesto sto se vec odavno (t.j. od 5og Oktobra) osjecalo t.j. da mi imamo jednu kolonijalnu upravu, koja -kao takva, mora bit po volji kolonijalnoj sili koja nas je okupirala.
Uzimajuci ovo ozbiljno, ludo je spekulisat da ce iko drugi bit premijer sem Boris Tadic. Samo ovo moze bit istinski 'dokaz' ljubavi Nikolica prema njegovom 'bez-alternativnom' bozanstvu. Nije dovoljno sto se on izcrpno 'kleo da sa Borisovog puta ne skrene', kolonijalni gospodari se zadovoljavaju samo sa 'promjenama koje nista ne mijenjaju'.(Ko da se kladi da Sutanovac nece nastavit da bude srpski vojskovodja?)
Tekst je odlicna analiza domena koji je pod lupom. Ostaje, medjutim, da se vidi sudbina DSS-a u ovome 'imbroglio'. Dali ce se Kostunica zadovoljit snekim nevaznim ministarstvom ('neutralnosti'?)kao zahvalnost za njegovu kljucnu predizbornu uslugu?
Препоруке:
14
5
43 уторак, 29 мај 2012 18:44
Франакфилија
Процес личне деколонизације је почео данас на једном киоску у центру града. Купио сам први пут од кад зарађујем (плус 15 година) швајцарске франке уместо евра за штедњу, због стања у еврозони (читање европске штампе о кризи је оставило трага). Поносам сам што сам поступио тако европски прорачунато, "монетарно оријентисано", а некако евроскептично (у буквалном смислу речи евро и речи скептично). Текст је одличан, вредео је и писања и читања.
Препоруке:
16
0
44 уторак, 29 мај 2012 19:14
Betelgeuse
U potpunosti se slazem sa Little Big Serb, jer nam je analiza, a bez koraka koji ce proisteci iz analiziranja, DOSTA! Prema tome, i Vi gospodine Antonicu, pokusajte ponuditi nesto, jer ako se ne varam, po mnogim kriterijima treba da pripadate srpskoj inteligenciji. Neprestano konstatovanje i opisivanje stanja, ne vodi nicemu. Medjutim i na ovim stranicama je bilo konkretnih predloga. Prvo, da bismo mogli nesto menjati u Srbiji, potrebno je imati skupstinsku vecinu. Dakle, potrebna je "vlast". Tu sansu smo propustili; Dveri, DSS, SRS, pa i SNS (SPS ne racunam, oni su se pretvorili u oportunisticke lovce na srecu - novac i polozaje), su mogli PRE IZBORA, oformiti nekakvu koaliciju koja bi pocivala na najosnovnijim zajednickim imeniteljima. Medjutim, nesloga nas je i dovela dovde, da beskrajno analiziramo i opisujemo, dok zivot prolazi. Predlog za sledeci put: pokusati premostiti SUJETE nasih patriotskih politicara, i osvojiti vlast. Eto, sta konkretnije od toga?!
Препоруке:
16
1
45 уторак, 29 мај 2012 19:17
Jasna*
Pa Srbi su hteli okupaciju.Sto se sada zale?
Препоруке:
20
2
46 уторак, 29 мај 2012 19:23
Jasna*@Bojan Pristina
A ko ce to u Srbiji da "drzi vodu dok majstori odu" ,ako su kako tvrdite DS I SNS u dilu?
Препоруке:
5
2
47 уторак, 29 мај 2012 19:25
Little Big Serb
@ seseljevac
Imam mnoge poglede koji se nebi uklopili u "seseljevstvo", medjutim sa ovim sto ovde kazete sam sasvim saglasan. I sam sam dao to objasnjenje u nekim ranijim komentarima na ovom sajtu, skori tim recima kao vi danas : NEKO se mora pojaviti i zaustaviti kosmar. To je neminovno .
Moja pitanja, danas i ovde su bila manje pitanja a vise povod da se i tome pocne diskutovati a ne samo o analitickim vidjenjima, sabiranjima mandata, koalicijama. Izborni sistem dopusta najludje varijante : izbubiti i legalno izigrati taj rezultat u ime neke vecine.
Препоруке:
7
0
48 уторак, 29 мај 2012 19:40
Шешељевац @Little Big Serb
Да, читам Ваше коментаре. Разумљиве су ми Ваше ограде и резерве према "шешељизму".
Свако добро.
Препоруке:
10
0
49 уторак, 29 мај 2012 20:00
Млади Џедај
У интервјуу Екстра магазину, проф. Мило Ломпар овако описује (кратко и јасно) суштину колонијалне управе: "Њена једина слобода је да краде: имате колонизатора који даје налоге, имате колонизовани народ који треба да удовољи тим налозима и имате класу (власт) оних који то обезбеђују по цену да могу да се обогате. То је све."
Препоруке:
29
0
50 уторак, 29 мај 2012 20:32
Betelgeuse
уторак, 29 мај 2012 20:00
Млади Џедај
У интервјуу Екстра магазину, проф. Мило Ломпар овако описује (кратко и јасно) суштину колонијалне управе: "Њена једина слобода је да краде: имате колонизатора који даје налоге, имате колонизовани народ који треба да удовољи тим налозима и имате класу (власт) оних који то обезбеђују по цену да могу да се обогате. То је све."


Slazem se. I kako dalje prof. Milo? Ako vam je titula dokucila do tih visina, nije Vam ni bila potrebna (mozda jeste Vama licno, ali narodu ne koristi). Dokle cemo se zadovoljavati samo teoretisanjem? Ljudi, Srbija grabi u ponor, a mi filozofiramo i glumimo inteligenciju. Ne mislim ovaj put NA NAS OBICNE, vec na onu istinsku inteligenciju koja u svakoj normalnoj zemlji vodi napred! A ne, mi imamo "profesore" koji nam govore kako je posle mnogo dana bez kise zemlja suva!
Препоруке:
7
7
51 уторак, 29 мај 2012 20:33
@Jasna^ Бојан Приштина
Алудирао сам на то дал ће Србија да издржи док све ове лажне прозападне манјсторе раформаторе и модернизаторе , издржимо и склонимо са власти.
Препоруке:
9
0
52 уторак, 29 мај 2012 20:43
Byakuya-sama
Inače interesantno je da u trenutku pisanja ovog komentara,odnos napisanih i objavljenih komentara na na tekst Zeljka Cvijanovica na NS je 155/55, demokratija...
Препоруке:
9
2
53 уторак, 29 мај 2012 21:14
Socijalizam ili nestanak
kakva sva lutanja kroz ove komentare je moguće spoznati. Svi ali doslovno svi sve što je vezano za ovu Srbiju sagledavaju kroz nacionalne naočari. Nije stvar u tome! Ovo je propast kapitala i sistema odnosa na njemu zasnovanih. I to nema veze sa Srbijom. A Srbi uporno ko najveće budale tvrdoglavo pričaju o Srbiji, parlamentu, izborima, većini, manjini, partijama, alternativama samo ne o onom suštinskom. Kako ubiti sistem koji ubija svakog od nas pojedinačno. A to je sistem kapitala i odnosa na njemu izgrađenih, politički i svih drugih. Prema tome, samo organizovani pod zastavom borbe za radna prava, za socijalna prava, za paravo upravljanja proizvodima svoga rada i pravom zastupanja interesa radnih slojeva možemo nešto uraditi. Na toj lini i povezivanje sa drugima u drugim državama. Ovde vas neće spasavati ni "vaša crkva" ni "vaša država" ni "patrioti" ni "vaši političari" niti "vaše gazde". Samo oni koji se nalaze u istoj poziciji u kojoj i vi. Socijalizam ili nestanak.
Препоруке:
11
15
54 уторак, 29 мај 2012 21:52
Сока
@ Социјализам или нестанак
Дајем 100 позитивних бројања за Ваш коментар.
Препоруке:
7
7
55 уторак, 29 мај 2012 21:56
сељак беземљаш
Ми имамо невоље са елитом.Историчар Драгољуб Живојиновић окарактерисао је оне који су водили преговоре о стварању државе 1914-1918.као замлате.Од Пашића до Цвијића.
По мени проблем је мало дубљи.Српска елита, задњих сто година,ма колико била стручна(случај Јована Цвијића)када се нађе у пословима око политике или у политици масовно и дуготрајно пада у стање које је најближе стању поремећене памети.
У догодило се на данашњи дан 28. маја многима је промакла вест да су тога дана 1928. године у Београду почеле демонстрације студената Београдског универзитета против ратификације НЕТУНСКИХ КОНВЕНЦИЈА.
Ево о чему је реч.На основу мировног уговора Италија и Краљевина Југославија водиле су преговоре у месту НЕТТУН.Договорено је да Италија добије право подизања фабрика у Далмацији(то би сада биле жељене стране инвестиције,заштита права италијанске мањине(која је била жестоко притиснута од стране Хрвата)да хрватски рибари не прилазе обали Ријеке(коју су држали Италијани)ближе од миље.наставак
Препоруке:
5
1
56 уторак, 29 мај 2012 22:15
show
Najverovatniji u vladu idu DS-SPS-URS(LDP)-manjine a svi analitičari koji su pričali o realnoj vladi DS-SNS moraju javno da se izvinu.Svi koju su pričali o vladi DS-SNS su bili ZLONAMERNI.
Препоруке:
3
4
57 уторак, 29 мај 2012 22:15
Jasna*@Mladi Dzedaj
Bravo ,to je sustina okupacije!
Препоруке:
4
1
58 уторак, 29 мај 2012 22:25
сељак беземљаш
наставак.Да не дужим.Хрвати имају друге рачунице са Италијанима(остварене 1945.г)Почињу демонстрације у Сплиту,Задру...Пали се и ломи имовина Италијана(поновиће се то са Србима 1991)Један од учесника пише како је једна мала просторија у којој је припадник италијанске мањине крпио кишобране три пута ломљена.
Тим поводом студенти Београдског универзитета организују веома насилне демонстрације.Разбијен је "РУСКИ ЦАР"а полиција је трећи дан ушла у студентски дом" Краљ Александар"и дом је у сукобима демолиран.
Извесни Милан Радановић поводом задњих студентских протеста спомиње демонстрације против Нетунских конвенција као антифашистичке.То је у подужем континуитету прича о измишљеном фашизму код Срба о коме сада посебну бригу воде госпођица А.Јерков и Н.Чанак.То им задужење.
Студенти пале и ломе по Београду да би хрватски рибари пришли ближе обали ријеке јер су тамо срделе најдебље.И дете од три године има више памети.И они са посебним потребама боље мисле.наставак
Препоруке:
8
1
59 уторак, 29 мај 2012 22:34
Socijalizam ili nestanak
Zašto socijalizam? Zato što to znači najšire ovladavanje uslovima i rezultatima svoga rad. To je pravo da svi članovi društva a ne neka apstrakcija kao što su građani, utiču na stvaranje uslova za život i razvoj. Toga nema bez realizacije prava na rad, školovanje i stanovanje, naravno, uz slobodu dioktiranu prethodnim uslovima. organizovati skupštine zaposlenih kao i savete zajednica ljudi na komunalnom principu. Tek iz njih birati delegate za više forme organizovanja. To je demokratija u interesu svih i svakoga. Nikakva demokratija na opštim izborima. Na njima dobijamo takve kao Tadića, Nikolića i slične. Ukinuti političke partije a organizovati proizvođačka i interesna profesionalna kao i servisna udruženja običnih ljudi. Političke partije su od ljudi udaljene i izolovane forme ekskluzivnog organizovanja u cilju ovladavanja otuđenom sferom društvene moći kakva je politika. Svojinu preurediti u intrese onih koji je revalorizuju. Poslove bezbednosti približiti običnim ljudima.
Препоруке:
4
10
60 уторак, 29 мај 2012 22:39
Коњец дело краси
Не само да нам је изборна понуда, медијским и другим манипулацијама, јасно омеђена, већ и она једина странка која је, против воље Вашингтона и Брисела, доспела у парламент, ма колико била млака, мора бити искључена из било које комбинације код састављања владе


ИЛИ, "САМО ДА БИ ЈЕДАН ЧОВЕК ОТИШАО", како рече исти аутор у јуну 2008. године,

а неки додали и "САМО ДА СЕ ЈЕДАН ЧОВЕК НЕ БИ ВРАТИО"
Препоруке:
9
0
61 уторак, 29 мај 2012 22:42
Socijalizam ili nestanak
Šta je danas najpreči zadatak? Insistirati na što većoj homogenizaciji interesa radnog sveta. To učiniti putem naglašavanja njihovih suštinskih potreba dok bi pre toga trebalo promovisati kao najvažniji zadatak zadovoljavanje i snažan razvoj socijalnih potreba. Tek na određenom nivou njihovog razvoja se i mogu realizovati individualne i lične preferencije u smislu potreba. One se onda paralelno razvijaju i podstiču napredak jedne odnosno druge. Nacionalni interes prepoznati pre svega kao socijalni interes na bazi čega se potom razvija i svaka druga vrsta interesa. U Srbiji je preko potrebno kreirati što širi socijalni pokret koji jednovremeno naglašava i najširi nacionalni interes. Drugog nema bez prvog. Oni, međutim, moraju biti ne samo sinhronizovani već i progresivni a to znači delovati u najširem opsegu poštovanja svih ostalih prava. Ali, pre svega socijalnih prava i prava socijalne zajednice. Nacionalno pravo se ne može realizovati bez razijenog socijalnog prava.
Препоруке:
1
8
62 уторак, 29 мај 2012 22:45
фристајло
Jasna*
Pa Srbi su hteli okupaciju.Sto se sada zale?
Не бих се сложио са Вама.
Србија је мултинационална земља, и њоме владају, ако ћемо поштено, националне мањине и другосрбијанци; таман, колико треба. Сетите се- од 2000-те једва се склепају Владе, увек је тесно, и увек тако да намакну неку килаву већину. И у самим коалицијама, које се на силу праве, ствари често буду сведене на минимум, који им обезбећују притисци са запада и претње затвором овоме или ономе...
Чак ни ово мало "Срба по крштеници, и ничему другом- не гаје илузију да ово није окупација; по природи слабог карактера, приклањају се том симулакруму из пуког кукавичлука и комодитета.
На нама, којима је образ пречи од гу*ице је да то објашњавамо и раскринкамо; да производимо стид, док не направимо критичну масу.
Јер, хтети и морати је различито, колико и праг-докле се хоће, и када се мора.
Они морају; ми нећемо...
Препоруке:
10
1
63 уторак, 29 мај 2012 22:48
сељак беземљаш
Не бих ово ни спомињао да то нема континуитет.Само да споменем дешавања око Трста где су Италијани били деценијама запрепашћени српским ставом.А тек Грци око Македоније.И да не спомињем питање Срба у Македонији.
Нацинални интереси овде мени само служе да укажем да елита масовно делује са недостатком елементарне памети.
Београдски универзитет је поред осталог установа која је самлела културне разлике код српског народа.
Питам се у ком правцу је то урађено.
Што се тиче назива патриотски блок.Било би ми драго да и на мене рачунају.Али би ми било драже да се каже ТО СУ ОНИ ШТО НЕ БИ ЗА ШАРЕНОМ САЛВЕТОМ ОТРЧАЛИ НА КРАЈ СВЕТА.
Та шарена салвета нуди се и у коментару социјализам или нестанак.
Национално је везано за социјално.Тако је више од двеста година.
Ми то први нећемо развезати.
Препоруке:
10
1
64 уторак, 29 мај 2012 22:50
Socijalizam ili nestanak
U tom smiislu bi trebalo promovisati i socijalnu republiku. Ona bi bila izraz najšireg interesa naroda i radnih slojeva. Zvala bi se "Narodna socijalna republika Srbija". Svakako da bi podrazumevala i borbu za integralnu zajednicu kojoj pripadaju Kosovo i Metohija. napore u sličnom pravcu kod svih suseda trebalo bi pozdraviti pa u tom smislu i rqzvijati odnose. ne bi trebalo brinuti kako bi se takva tvorevina ponašala u okruženju kakvo poznajemo jer se ono iz časa u čas menja trebalo bi u punom smislu biti spreman za promene jer se u Evropi sprema prava revolucionarna oluja. Ko to ne shvati odocniće! Stvari se neverovatno ubrzavaju. Svet je na pragu velikih promena. Očigledno je da se na stari način i sa dosadašnjim nosiocima političke moći više ne može računati. Iluzija je da se bilo šta na dosadašnji način može promeniti. Novi amnijent traži nove ljude ali i otvara sveže i nove perspektive. U pitanju je viši tip socijalne organizacije. Okoštavanje je startovalo!
Препоруке:
1
13
65 уторак, 29 мај 2012 23:03
socijalizam ili nestanak
@сељак беземљаш

recite konkretno šta vam smeta od iznetih teza? Možda zajednica socijalnog interesa. Ili način izbora i organizovanja? Možda odnos nacionalnog i socijalnog? previše skrivate iza zagonetne "šarene salvete". Vi bi ste lako skočili, po svoj prilici, u "nacionalni kazan"? ne branim. Samo to uradite na sopstvenu odgovornost i sa onim ko pristaje na tako šta. zagonetne fraze nikoga ne zadovoljavaju. Posebno one koji su sve više socijalno pogođeni. Kakav odgovor za njih spremate? Izjasnite se, ali ne zagonetno. Hoćete li ih nacionalno postrojavati i isto tako prebrojavati. Možda ih terati u red pred kazan ili u školske klupe? Ili mislite da će neko drugi rešavati vaše nacionalne nevolje. Neće ni oni na koje mislite jer i oni imaju sve više socijalnih nevolja koje u ovom času u Evropi dobijaju najviše na značaju. One e odlučivati i o nacionalnom principu na vaš užas ili žalost.
Препоруке:
1
10
66 уторак, 29 мај 2012 23:12
Горан Станковић
СПС има историјску улогу, уколико је и њима Србија на првом месту, јер :
СНС, СПС и ДСС имају 138 посланика.
ДС, Преокрети УРС имају 102 посланика.
Мањине немају проблем да буду уз владајућу већину, јер по дефиницији сви имамо разлога да их додатно уважимо.
Уважени професор овим текстом ставља све нас на пробу: јесмо ли зрели за самосталан живот ( тврдим да јесмо ), тј.имамо ли снаге да се одупремо притисцима, да потражимо ослонац... .
Не видим у чему је проблем да ДС оде у опозицију. Да се за то време ПОЗАБАВЕ собом, направе ДЕМОКРАТСКЕ промене унутар странке ( нпр.више кандидата за водеће функције ), реше питања лидерства са Јовановићем, Живковићем, формулишу државотворну политику. Овако остаје опор укус: МОРАЈУ да остану, да би опстали. А народ ко народ, ту је. Нема куд.
Или и СПС мисли да је ДСС највећи проблем СРБИЈЕ?
Препоруке:
9
0
67 уторак, 29 мај 2012 23:14
Jasna*@Fristajlo
Ja sam mislila na okupaciju,koju su izabrali 5. oktobra,u kojem dogadjaju su vecinom ucestvovali upravo Srbi.Posle toga bio je jedan period koprcanja(sa Kostunicom),a od 2008,do danas otvorena okupacija,ispunjavanje naloga koje okupator izdaje,poslusna vlast ,koja slusa da bi se bogatila,kako kaze Mladi Dzedaj,sto jeste sustina.
Препоруке:
8
3
68 уторак, 29 мај 2012 23:54
НСПМ web
@ socijalizam ili nestanak

Поштовани,
Бројност ваших коментара и чињеница да немају везе с темом текста тера нас да их овде више не објављујемо, с молбом да ни на другим местима не претварате дискусије у приватне трибине.

хвала на разумевању,
уз поздраве од
(супер)модератора
Препоруке:
29
0
69 среда, 30 мај 2012 00:03
Турас
Нажалост исправна анализа.Отрежњујућа.Тхинкинг маизе лицитира блиску будућност србијице као колоније.Остали коментатори мање-више слично предвиђају.Закључак:надамо се неком рушењу"куле од карата"Али пре тога следи СНС-ДС мрцварење народа до изнемоглости.Дали ће остати снаге у србском народу за збацивање јарма сопствених окупатора.Сумњам.Остаћемо, да можемо стати под једну шљиву(Тарабићи)
Препоруке:
8
1
70 среда, 30 мај 2012 01:11
Aleksandar
Pogresan je tuzan stav da pobedom Nikolica nista nije dobijeno. Dobili smo pad Tadica--oteran je sa predsednickog mesta. To je sve sto smo dobili, jer Toma predsednik nista ne znaci. Malo ko je uopste glasao ZA njega, vec je on pokupio sve one glasove PROTIV Tadica.

Ali posto je DS izgubila i predesdnicke i parlamentarne izbore, poruka naroda je jasna: Necemo daljnu vladavinu DS. E sad, onaj ko uprkos tome dovede DS nazad na vlast kao koalicioni partner, bilo SPS ili SNS potpisuje smrtnu presudu za svoju partiju. Zasto? Vidite polsednju recenicu:

Срећа је да ни она, ма каква да буде, ипак неће потрајати предуго – криза која наступа порушиће све те конструкције као куле од карата.


Kriza o kojoj je rec nije samo nasa, vec i ona ka kojoj srlja EU. Poslusnost stranim ambasadorima u kojima je DS velemajstor ce u ovoj nastupajucoj krizi ce znaciti njihovu konacnu politicku smrt.
Препоруке:
5
4
71 среда, 30 мај 2012 04:44
Glas Slobodne Srbuje
Ja zaista pojma nemam sta se u recniku kojim pisu pojedini autori podrazumeva pod recima kohabitacij, spin i tako redom. Cudna neka pojava kao i prebegavanje Ima ljudi koji pamte a i ima i onih koji brzo zaborave. Pa tako i drug Toma nista ga zaustaviti ne moze u borbi za vlast pa cak i velika laz i povracaj u zivot prevazidjene naprednjacke starnke
Препоруке:
1
2
72 среда, 30 мај 2012 08:57
Томислав Милановић
На пола пута до потпуне пропасти. Тако би се могао назвати наставак владе Дачић-Тадић. Сада је, нажалост, сувише касно да се у Србији било шта поправи. Радило се прилично неразумно, онако, како нико паметан неби радио. Узимали су неповољне кредите да би делили пензије и плате буџетским установама и узгред се хвалили како је динар стабилан. Смешно и тужно. Привреда је унакажена, никад гора није била. Пољопривреда, на пример, требало је да буде српски стратешки циљ, сада, скоро да не постоји. Дошли смо до ситуације да увозимо месо из Шпаније и Италије, поврће из Албаније, воће из Турске. Страшно! Е, сад да вас видим, мојстори, шта ћете сада да измислите?
Пара више нема, а нема ни пријатеља. Да видимо шта ће вам рећи они што вам указаше поверење. Ако сада и ово
будете преживели, ви сте онда светски феномени.
Препоруке:
5
0
73 среда, 30 мај 2012 11:20
брм 1
сељак беземљаш:

"ма колико била стручна(случај Јована Цвијића)када се нађе у пословима око политике или у политици масовно и дуготрајно пада у стање које је најближе стању поремећене памети."

теби су стање помућене свести демонстрације студената против поклањања дела своје територије од стране Пашићеве владе и краља тада непријатељској земљи и режиму...ако сам те добро схватио ти си онда за мирну предају Косова Албанцима данас ...

и иначе си све живо побркао - Пашић и Цвијић су две опречне и супротстављене идеологије... победила је пашићева па ћемо сви ускоро постати беземљаши..
Препоруке:
4
3
74 среда, 30 мај 2012 11:24
брм 2
сељак беземљаш 2

на тој територији тада нису живели никакви "хрвати рибари" већ рибари фетиви Далматинци фанатични Орјунаши (организација југословенских националиста) који су лемали те Хрвате(присталице идеологије сепаратног хрватства), Влаје улицама Далмације кадгод би дигли нос... теби дакле продаја и предаја најлојалнијег становништва и ОБАЛЕ(!!!) није а побуна против тога јесте стање помућене свести..

твоја "пометеност" је типична за данашње Србе славимо оне којих би требали да се грозимо а заборављамо или чак пљујемо "пометене"..па смо зато (баш због пашићевског народњаштва и "мож да бине а не мора да значи" непринцуипијелности) још увек недовршена нација

оно што си заборавио је да је управо то била тема заседања скупштине која је зато (да се не би ратификовала та издајничка одлука) месецима блокирана, када је убијен Стјепан Радић .. што мало мења боје у црно белом погледу на историјске догађаје
Препоруке:
3
2
75 среда, 30 мај 2012 12:02
фристајло
Jasna*@Fristajlo
Ja sam mislila na okupaciju,koju su izabrali 5. oktobra,u kojem dogadjaju su vecinom ucestvovali upravo Srbi.
О томе и говорим- то је тај део, који, уз мањине спроводи "власт" у Србији.
У суштини, слажем се са Вама- али, волим да се прецизно зна како смо довде дошли.
Као што и сам наслов каже- налазимо се између спинова; два, сто, хиљаду- тако контролишу ствари. Сви релевантни медији данас раде за њих тај посао. Али- никад нећу прихватити теорију да су Срби хтели окупацију; јер, онда нису Срби, тада губе то право, да се тако зову...
Препоруке:
11
0
76 среда, 30 мај 2012 12:37
Павле Ћосић
То је то! Кратко и јасно. Хвала, Антонићу.
Препоруке:
8
0
77 среда, 30 мај 2012 15:21
Tuga Bozja
Ovo sto se radi sa Srbijom je tuga Bozja.Zasto?
Jer to Srbiji rade njeni Srbi ili drugi izabrani od Srba.Politicari bez morala,principa,doslednosti
dostojanstva,casti i postenja vode zemlju u ponor direktno bez trunke savesti.Jedno misle,drugo govore a trece rade i ocekuju da im narod veruje i glasa upravo za njih.A kad se to ne dogodi i kad dozive debakl(na oba terena)kao Boris Tadic ipak to nista ne znaci jer ce ga EU i USA"prijatelji"
ustoliciti ponovo ovoga puta na funkciju sa vise ingerencija po ustavu nego sto predsednicka funkcija propisuje.Istinu govoreci on se nije ni drzao tog ustava pa je prigrabio svu vlast u svoje ruke i bio apsolutni gospodar svih dogadjaja ili zbivanja u nesrecnoj Srbiji.Ali posto svoj zadatak jos nije ispunio(Srbija jeste na izdisaju ali jos nije mrtva)vracen je na drugu poziciju sa vise uticaja da zada onaj konacni udarac.Ko u sve ovo ne veruje nek procita"Vikiliks Beogradske depese"
Nikole Vrzica.Bice mu sve jasno.Pomozi SRBIJI BOZE!
Препоруке:
4
0
78 среда, 30 мај 2012 21:19
сељак беземљаш
&брм
Вашим подметањима,полуистинама краја нема.На све се одговорити не може.Измислили сте поклањање територије.Та измишљотина је оправдање за како би то Црњански рекао франковлук.Да се притисне италијанске мањина а да се дисциплинују они Хрвати који нису прихватали националну политику која је водила истеривању Италијана,бацањем у фојбе(јаме).Исту националну политику која је од 1902 разбијањем имовине Срба у Загребу до Задра маја 1991 и даље до 1995.г створила етнички чисту државу у којој су само Срби пре сто година чинили 26%становништва.Та држава је створена тешким злочинима а ви сте ту да то релативизујете.
То су у крајњој линији у својој глупости подржали студенти Београдског универзитета.Комунисти као организатори убацили су и антифазизам и тако и Србе оквалификовали као фашисте.Да би се релативизирао и прикрио хрватски фашизам.наставак
Препоруке:
5
1
79 среда, 30 мај 2012 21:42
сељак беземљаш
&брм
наставак.Слободно задржите за себе гњиле и гњецаве приче о томе кога да се стидимо а кога да хвалимо.
Дошло је време да се сапере идеолошко блато и да се историјски покрети,процеси,догађаји и личности осветле и виде онакви какви су стварно били.
Господин Драгољуб Живојиновић је дао свој допринос документовано оцењујући рад Краља и српских политичара и интелектуалаца приликом стварања Југославије 1918.г.И односи се само на тај део њиховог дела.Ви против научних истина хоћете офуцаним полуистинама и неистинама. Код вас није у питању идеологија већ зла намера.
Ваше упоређивање нетунских конвенција са Косовом је тежак облик безобразлука и цинизма.
Препоруке:
5
1
80 среда, 30 мај 2012 23:11
Dragan Katun
Pošteno. Hvala.
p.s. predlažem da se pozabavite sa: šta nam je činiti?
Препоруке:
3
0
81 среда, 30 мај 2012 23:44
Вера, Нада и Љуба
~Млак~, је прави избор речи за понашање изабраног председника, и морам признати иако ми он није политичка опција, очекивала сам одлучнији став, на жалост изгледа да ће влада бити иста и да је све било узалуд. Зашто неко ко је изабран демократским путем, не поштује Устав по коме има право да постави свог мандатара,већ снисходи и пре него сто је ступио на власт. Изгледа да ће у скупштини бити тужно, јер је све мање неистомишљеник.
Господине Антонићу немојте да се уморите и одустанете од Србије!
Нису успели да нас исламизују,покатоличе, атеизују па неће успети ни да нас обездуше преко новог светског поретка, јер смо најјачи када нам највеће опасности прете.
Препоруке:
7
0
82 четвртак, 31 мај 2012 09:21
Данко Б. Марин
Где је ту друг (националиста) Вучелић,разрешите нам ТУ енигму!
Препоруке:
3
0
83 четвртак, 31 мај 2012 14:24
Љаксе Бре
Да резимирамо:
СНС + ДС => НАТО + ЕУ
Препоруке:
1
0
84 четвртак, 31 мај 2012 18:02
Alkar
@Little Big Serb
"Тражили сте путоказ? Ево:"
Nesreca u tome je sto Ruje u ovom trenutku nisu mnogo zainteresovani za tako nesto, iliti njihova dnevna politika je da podrzavaju celovitost Srbije zato sto im je jasno da smo se mi toga vec, tajno, odrekli.
Amerika jeste dosla na nivo u kojem ce da postoji, za neko vreme, dok se druge silice njima 'priblizavaju' ali nemojte misliti da ce oni dozvoliti da se to desi!
Препоруке:
2
1
85 четвртак, 07 јун 2012 20:36
Bianca
Previse intelektualizma, cjepidlacenja i negativizma. To je mentalitet koji je gubitnicki, i koji sebe vjecno gleda kao zrtvu, i nikada aktivnog ucesnika u bilo cemu --- ili u pobjedi ili u porazu.

Nikolic ce raditi sto najbolje moze. Jasno je gdje je njegov horizont, a to su dugo zanemarene potrebe naroda --- psihicke i fizicke. Neka radi sto hoce, oni koji su ga na vlast donijeli nece mu uskratiti podrsku. Ako DS skroji vladu sa starim licima, narodu ce tek biti dosta DS i svih drugih. Tu oni mogu samo biti gubitnici. Ako DS osnuje vladu sa SNS, DS ce imati izbor: ili ce biti remetilacki faktor i specavati promjene, ili ce se povinovati novom Presdjedniku. Kako Tadic ce dobiti puno savjeta od svojih "partnera", logicno ce biti da ce on uvijek zastupati tudje interese. I to ce postati jasnije, i ociglednije. Nikolic samo treba da donese malo vise transparentnosti, i da prisili DS, a osobito Socijaliste da se pokazu u svojem pravom ruhu.

Ovo je tek POCETAK.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер