петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Николић и истина о Сребреници

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 јун 2012 21:54
Svetozar D.
Odlican clanak, ali ce predsednik imati celu drugu (izdajnicku) Srbiju protiv sebe.
Препоруке:
121
4
2 среда, 06 јун 2012 21:59
Влада, Србија
Евроатлански лицемери у овом тренутку (јавно) не притискају Дачића за став скоро идентичан Николићевом (додуше, посредно исказан у вербалном препуцавању са Ч.Јовановићем). Просто, треба им Дачић да нам још једном формирају владу по свом нахођењу.
Препоруке:
112
0
3 среда, 06 јун 2012 22:00
SNS-ovac
Ako Srbija zeli u EU, a tamo je negiranje holokausta i genocida krivicno delo!Sto se tice gospodina Tomislava Nikolica, njegov stav o Srebrenici je poznat a njegova izjava istrgnuta iz konteksta. Nadam se da ce za zrtve Srebrenice doci pravde i da ce glavni, Mladic i Karadzic biti osudjeni propisno za najveci zlocin u Evropi jos od doba Hitlera!!!
Препоруке:
6
189
4 среда, 06 јун 2012 22:04
nikola
Mislim da bi tebalo jednom za svagda rascistiti sa gospodom sa zapada sta je genocid a sta zlocin.Genocid je pocinio Naser Oric jer je ubijao sve sto je stiga,u Srebrnici su ubijeni samo muskarci znaci nije bilo genocida red je jedanput da dignemo glavu.
Препоруке:
118
3
5 среда, 06 јун 2012 22:14
Михајло
Ако буде смогао снаге да то учини, он ће тек од тог момента – а не од тренутка када је положио заклетву пред Скупштином изабраном помоћу врећа лажних листића које је после првог круга јавности баш он показивао – стварно постати председник Србије.

Волео бих да ме демантује, али мислим да Николић нема снаге за то.
Препоруке:
79
12
6 среда, 06 јун 2012 22:15
folker
nema sumnje, -predsednikov odlazak u brisel "na raport", mogao bi da se pretvori u svojevrsnu odbranu srbije, od nedostojnog evropskog ponizavanja, famom o genocidnoj drzavi. neka predsednik, umesto snishodljivog odgovora, javno podnese dokumentovane dokaze, na za to odgovarajucem mestu, ( pa i da ih podeli novinarima). svakako bi trebalo da se za taj segment brifinga dobro pripremi, i tako bi na najbolji nacin dokazao da srbija ima predsednika koji je drzavnik, kome se moze verovati.
Препоруке:
86
0
7 среда, 06 јун 2012 22:20
ТЕШКА ИЗБОРНА КРАЂА
Задатак председника је зато јасан: у име Србије, он свом саговорнику мора да предочи да су Барозо и његова екипа управо ти који фалсификују историју. И он мора да одбаци свако наметање њихове лажне слике, без обзира на цену.


то ме подсети на онај "штос": лопови вриште-држите лопова!

Ако буде смогао снаге да то учини, он ће тек од тог момента – а не од тренутка када је положио заклетву пред Скупштином изабраном помоћу врећа лажних листића које је после првог круга јавности баш он показивао – стварно постати председник Србије.


слажем се.
Препоруке:
51
2
8 среда, 06 јун 2012 22:25
konobar
Pokrao moj komšija kukuruz na očigled svih prisutnih ljudi koji su ga tužili. Pita sudija jesi li ti stvarno pokrao kukuruz ? On odgovora: "Druže sudija sve da sam ga pokrao ne bih priznao, a kamoli kad nisam".
Препоруке:
26
12
9 среда, 06 јун 2012 22:34
Моћ говора
Каргановић нам не дозвољава да умремо. И морално.
Препоруке:
88
0
10 среда, 06 јун 2012 22:42
ТЕШКА ИЗБОРНА КРАЂА
Михајло

Волео бих да ме демантује, али мислим да Николић нема снаге за то.


мислим да је потребно председнику дати времена-саћекати конкретна ДЕЛА (а не речи, мислим пре свега на речи за домаћу јавност,...), у смислу рефлексног критиковања свега и свачега, а које је изгледа давно већ прешло у навику.

мислим да је потребно и више такта и што мање острашћености (као оне СРС-кад уместо да указују на изборну крађу, они нападају радије Т.Н.)
Препоруке:
37
1
11 среда, 06 јун 2012 23:05
НД
Свака част господину Каргановићу.
Оно што ме чуди је како нико други из 10. Диверзантског одреда није изведен пред хашки суд,осим Ердемовића,ако је цео одред учествовао у наводним вишесатним стрељањима?!
Изгледа да је једина намера овог суда легализација распарчавања СФРЈ и Србије као и етничког чишћења Срба из РСК,БиХ и КиМ.
Препоруке:
86
0
12 среда, 06 јун 2012 23:21
Мила
Господине Каргановићу,

Још једном мој наклон и моје дивљење Вама!

Било би добро да Вас Николић овде сада послуша, а и убудуће увек има за саветника.

Познајем људе који све о неком човеку умеју да прочитају са његовог лица; познајем врсне читаче бора, мимике, израза, подочњака, сјаја и сенки у очима; познајем људе који знају да другог дешифрују само ослушкујући му дисање... Ја ништа од тога не умем, једино што сам се уверила да у тим "читањима" има неке истине. Ја сам само неповерљива према Николићу и јавља ми се нека бојазан се да ће владавина његова бити килава исто онолико колико на његовом лицу преовлађује неки килав израз, нешто поводљиво, превртљиво... Дај, Боже,да ме утисак вара!
Препоруке:
61
7
13 среда, 06 јун 2012 23:48
МР
Најпре треба видети која је дефиниција геноцида: Уништење или покушај уништења целе једне нације или етничке групе. Оно што се десило у Сребреници не испуњава услове те дефиниције. То је био један од ексцеса којих има скоро у свим ратовима, нарочито кад се има у виду шта су ти момци радали са српским живљем у околини Сребренице. Догађај у Сребреници је био освета за српско цивилно становништво које су муслимани убијали без милости. Да се разумемо, ја сам против нехуманог убијања чак и животиња, а да и не говоримо о људским бићима. Али у рату нема морала. А циљ сваког рата, па и оних које воде земље НАТОа, је убијање. Нажалост нико не ради на спречавању рата, сви ови високо морални западњаци их потпирују где год је то у њиховом интересу. За рат у Југославији они сносе највећу кривицу.
Препоруке:
63
0
14 среда, 06 јун 2012 23:59
Nevernik
Gospođo Mila, vi kao ozbiljna osoba (čitate NSPM) treba da znate da čitanje karakternih osobina sa (nečijeg) lica spada u istu kategoriju kao i gledanje u šoljicu, pasulj i sl. Nauka je to (fiziogonomiste, čini mi se) davno odbacila, jer su ti "čitači lica" čitave rase proglašavali za niže i štetne. Nemojte, u 21. veku to spominjati, ružno je.
Препоруке:
17
29
15 четвртак, 07 јун 2012 00:06
Бранислав Александар Јулиус
Ако је у Сребреници почињен геноцид, шта је онда оно што се догодило октобра 1941. у Шумарицама? И у Краљеву? И у Нишу? И сто за једнога, шта је то? Шта чека Скупштина Србије, што се не изјасни о томе када посланици толико знају о геноциду? Да неће можда неко из Брисела да порекне Шумарице? Или часта српску треба да брани само овај свети господин Карганович?
Препоруке:
60
0
16 четвртак, 07 јун 2012 00:14
фристајло
Треба сачекати да се догоди тај састанак.
Лично, не верујем да ће Николић променити став, и да је свестан да је ту преломна тачка његовог "председниковања". Попусти ли ту, цео мандат би му прошао у повлачењу и дефанзиви, у издаји и себе и државе, коју води.
Имајмо мало вере; за толико му дугујемо.
Препоруке:
60
0
17 четвртак, 07 јун 2012 00:14
Кобац
Колико год да се слажем са ставовима г. Каргановића, толико не могу да схватим овакво лупетање једног, кажу, врсног адвоката! Нити ће ишта од овога што он на овакав начин износи бити игде и икад у Европи узето у обзир, нити ће Николић имати мрвицу људске храбрости и достојанства (којим се човек разликује од брава) да њима то скреше у брк. Иако је читав свој живот у политици провео трубећи о српству и пљујући на све стране да му се није могло прићи на блиско растојање.
Ако ли су му и саветници такви, попут овога Каргановића, утолико сам више убеђен да ће Николић продати и кости својих и наших мртвих дедова само да би остао са својом кликом на власти.
Живи били па видели за који месец.
И да Бог да, да сам ја све ово само лупетао. И да ме распнете на стубу срама.
Препоруке:
13
43
18 четвртак, 07 јун 2012 00:21
Горан Јевтовић
закључак да је Десети диверзантски одред, јединица етнички мешаног састава у којој су се налазили Срби, Муслимани, Хрвати и Словенци, и за коју се не зна од кога је примала наређења и ко је њене припаднике за извршене задатке (по сведочењу „крунског сведока“ Дражена Ердемовића) плаћао златом, одговоран за погубљење седам до осам стотина, а не хиљада, заробљених припадника 28. дивизије Армије БиХ после пада Сребренице 11. јула 1995. Неколико хиљада Муслимана јесте погинуло, али то је било у оружаном пробоју из „демилитаризоване“ зоне Сребреница, а не као последица погубљења.


Ово горе мора да уђе у Српски буквар!
Хиљаду пута ХВАЛА господине Каргановићу!
Орден који је Вама намењен по Божјој правди а због огромних заслуга, на жалост, "морао" је да се уручи "стручњацима" који су "јуначки" ухватили и испоручили хероја Ратка Младића.
Али, кад-тад, доћи ће те и Ви у Скупштину!
Препоруке:
57
1
19 четвртак, 07 јун 2012 00:30
SNS-ovac
Уништење или покушај уништења целе једне нације или етничке групе. Оно што се десило у Сребреници не испуњава услове те дефиниције


Naravno da ispunjava jer je Srebrenica samo finalizacija genocida u Bih.

То је био један од ексцеса којих има скоро у свим ратовима, нарочито кад се има у виду шта су ти момци радали са српским живљем у околини Сребренице. Догађај у Сребреници је био освета за српско цивилно становништво које су муслимани убијали без милости.


Ne znam za te zlocine nad Srbima u Istocnoj Bih, tacnije ne znam da li je iko osudjen za te navodne zlocine. Naser Oric je bio jedan od glavnih optuzenih ali je oslobodjen, tacnije prvo osudjen na dve godine kasnije zalbom je to ponisteno. Ne treba zloupotrebljavati srpske zrtve radi pravljenaj mitova ili jos gore, takvih zluradih interpretacija kojima se osvetom opravdava genocid nad muslimanskim zivljem!
Препоруке:
2
64
20 четвртак, 07 јун 2012 00:37
Branislav
Problem je u tome što je Zapadu preča nafta nego istina. I dok god je to tako - "istina" će se praviti u Hagu i sličnim mestima. Usled dosadašnje politike (a prvenstveno usled politike SAD) koja je jačala radikalni Islam, na račun umarenijih snaga, počevši od Avganistna iz vrmena intevencije SSSR, SAD je jačala i koristila radikalne Islamske snage radi svojih globalnih interesa u centralnoj Aziji.Stvar se otela kontroli i sada Zapad po svaku cenu teži da (i po cenu kreiranja neistina) primiri snage koje je sam stvorio. Jasno je da se strategija Zapada neće menjati u tretiranju priče o Srebrenici, da bi se uskladila sa činjenicama, jer se tu radi o mnogo važnijim računicama za Zapad. To bi i našim političarima trebalo da bude jasno. Mi smo kao mali narod - jednostavno manje važni za Zapad, pa i istina koja je bitno različita od zvanične. To će biti tako sve dok se sadašnji globalni odnos snaga ne promeni - na bolje. A to ne zavisi mnogo od nas ni od istine, na žalost.
Препоруке:
25
0
21 четвртак, 07 јун 2012 00:47
Турас
Волео бих да се варам,али и ја сумњам,назовимо то карактером једног праведног и поносног србина,Томе Николића.Али Тома зна шта срби очекују од њега у Бриселу.Тамо може да изневери само себе.Ми смо изневерени са његовим претходником.Он би могао да нам поврати наду и понос у васкрс србске државе,о чему пише госп.Каргановић.
Препоруке:
34
0
22 четвртак, 07 јун 2012 00:52
Peter RV
Gospodine Karganovicu,
Posaljite sto prije vase savjete gospodinu predsjedniku- prije nego sto podje za Brisel.
Ovu bitku za istinu o Srebrenici ne smijemo da izgubimo, jer cemo stim izgubiti sve.
Samo Vi mozete dati Nikolicu neophodno naoruzanje, koje mnogi od nas misle da on ne posjeduje.
Препоруке:
36
0
23 четвртак, 07 јун 2012 01:25
Mилодан
Ова прича пролази само код једног дела (истина већег) Срба у Србији и Републици Српској која се овде "врти" годинама и није заснована на историјским чињеницма већ на негирању, минимизирању и релативизацији свега пто се догодило у и око Сребренице у јулу 1995. године.Своју последњу реч дао је Међународни суд правде у Хагу где су, захваљујући ко зна из којих разлога, затамљеним деловима докумената који компромитују Србију (тада СРЈ) скинули (у већем делу) одговорност са Србије-СРЈ на чему би требало да им, најблаже речено, будемо захвални. Оваквим понашањем из интелектуалних кругова у Србији, Републици Српској и српској дијаспори ми, (не)свесно провоцирамо МЗ да обнови поступак и Србији натовари бреме од кога се нећемо ослободити за вјек и вјекова.Не знам како ће се Томислав Николић, чији су ми ставови овим поводом добро познати, понашати према ЕУ званичницима али ако овако настави не пише нам се добро.
Препоруке:
5
53
24 четвртак, 07 јун 2012 01:44
Горан Јевтовић
Кобац
И да Бог да, да сам ја све ово само лупетао. И да ме распнете на стубу срама.


Ево добровољца за стуб срама!
Аман пријатељу, јел прочитасте овај текст пажљиво, и да ли упште прочитасте до сада нешто од стотинак досадашњих чланака господина Каргановића?
Чему такве квалификације?

Па човек може да буде председник Адвокатске коморе и, успут, да води САНУ, онако викендом! А преко недеље, поред редовних обавеза, да саветује комплетну Владу Србије са свих 100-тинак еуропских агенција!
Резултате би врло брзо видели - енглеска Краљица би дошла у Београд да тражи опроштај за све злочине тзв. западне цивилизације према Српству, у последњих 200 година!

Амин.
Препоруке:
35
1
25 четвртак, 07 јун 2012 04:03
Мила
@Nevernik

Мислила сам на оне истанчане људе, обдарене једним вишим сензибилитетом, који имају способност лаког препознавања суштине иза неке појаве, што нема никакве везе са расном физиогномијом. Иако највише ценим умове са даром мистичког искуства, којима не треба много »чулних података« да би сагледали суштину (у филозофији се мистичко искуство назива »непосредни увид«), овде сам – »читајући« Николићево лице – мислила на оно што раде глумци и психолози, када покушавају да декодирају неку особу, неко понашање, неки изглед. Наравно да је тајна човекове личности много дубља од свега видљивог и праведно је што се она открива само светим људима. Иначе, опште је позната ствар да у Америци политичари бивају изложени таквом темељном психо-цепидлачењу, да је то застрашујуће! На пример, из неког несагласја покрета усана са погледом у неком датом тренутку психо-цепидлаке извлаче (»читају«) невероватне податке о неком политичару, то после презентују јавности... Ретко када погреше.
Препоруке:
19
2
26 четвртак, 07 јун 2012 04:11
Мила
@Nevernik

Мени лично је много ближе оно »читање« другога које чине глумци када покушавају да се увуку »под кожу« неког лика који тумаче. Да бих неког боље разумела, понекад се тако глумачки »обучем« у њега, покушам да будем он. Признајем, нисам то још урадила у односу на Николића, али ево сада сте ми дали идеју... Јавићу Вам какав је Николић када га будем тако глумачки »скинула«! Шта ако је заиста и изнутра тако килав као што је споља, као што му је килав израз лица?!! И немојте мислити да сам ја политички против Николића. Иако нисам гласала ни за кога, јер живим у иностранству и јер је овај пут оманула организација гласања у дијаспори, а да сам могла, гласала бих пре за њега него за Тадића.

Што се тиче мерења нечије озбиљности Вашим критеријумом »читате НСПМ«, то ме је насмејало. Ипак, признајем да овде често свраћам, да веома ценим и Антонића и Вукадиновића, да имам поверења у њихову памет и сензибилитет, у њихов морал и одговорност. Овај сајт ми је гавна информативна лука.
Препоруке:
24
2
27 четвртак, 07 јун 2012 06:01
Микош
Западне силе не желе да разјасне злочин у Сребрен. ,јер им та магловитост више одговара.25.6.1993 г.Ф.Морион говори Младићу:,,У Сребр.најрадикалнији мусл.желе погоршати ситуацију,да би свет имао грижу савести.".Према стр. податцима 11.7.1995 у енклави Среб.40 000 особа.С.з.о наводи 4.8.1995 г. у Тузли 35500 избеглих из Сребренице. 28.дивизија није хтела положити оружје и пробијала се,имала је 2500 жртава што прихвата генерал Хаџихасановић,а Орић износи да је претходно било око 1300 жртава у борбама. Вероватно је стрељано 700-800 људи,ту процену даје и Ф.Корвин највиши цивилни званичник УН у БиХ 1995 г.И.Мустафић у књизи:,,ПЛАНИРАНИ ХАОС." Говори о жртвовању Сребрен.и ОДРЖАВАЊУ МИСТЕРИЈЕ,а пита:,,Ко је имао право да послије демилитаризације Сребр.формира 7 ОГ,касније 28 дивизију,ко је слао наредбе да за изласке војника из демилит.зоне да праве недјела како би створили алиби за напад ћетника,због чега је из Сребренице извучен Н.Орић? Клинтон А.Изет. говори о 5000 потребних жртава за свет
Препоруке:
33
0
28 четвртак, 07 јун 2012 06:39
Aleksandar
Nikolicu, pred put u Brisel vezbaj malo izgovor sledece engleske fraze: KNOCK IT OFF! Moras im preneti da OLADE po pitanju gnjavaze oko Srebrenice.
Препоруке:
25
0
29 четвртак, 07 јун 2012 06:49
Михајло
ТЕШКА ИЗБОРНА КРАЂА
мислим да је потребно председнику дати времена...

Имао је Николић довољно времена, свих ових година колико је у политици, да искристалише свој став о многим по нашу нацију важним питањима из блиске прошлости, па и о питању Сребренице. Овде се не ради о времену, већ о конкретном одговору који ће председник Србије морати да да у Бриселу. Але из Брисела ричу и траже да председник Србије буде кооперативан, то јест да настави погубну (по српски народ) политику свог претходника. То аутор текста, г. Каргановић, лепо примећује. Конкретно, Тома ће у наредних месец дана да докаже да ли ће да свира и игра по бриселским нотама или ће им ставити до знања да је време једностраног извињавања прошлост. Уосталом, за то и није потребна нека храброст. За Николића ће бити довољно да истрајава на чињеницама које иду у прилог истини. А истина је да се у Сребреници десио злочин, али не у размерама које би га могле ставити у исту раван са геноцидом нациста и усташа.
Препоруке:
25
0
30 четвртак, 07 јун 2012 07:12
Горан Станковић
Хвала гдину Каргановићу на преданој борби за истину.
Мислим да, сада, нема потребе у Бриселу преузети иницијативу око утврђивања истине, тј.ЊИХОВОГ наметања кривице. За сада председник би требало да их саслуша и обавести да је:
Скупштина Србије је усвојила Декларацију о Сребреници. То је акт државе. Тада се Николић и СНС повукли из сале, тј.нису гласали ( ни за ни против ). Полагањем заклетве председник се обавезао, да ће поштовати правно уређење Србије. Због тога не разумем ТУ ПОТРЕБУ Брисела да се стално ИЖИВЉАВАЈУ над нама. Сад он треба у камеру да им каже. Па реците им председниче управо ово што сам елаборирао, јер њих вероватно не интересује Ваше лично мишљење.
Препоруке:
17
0
31 четвртак, 07 јун 2012 08:12
Lav @ SNS-vac
Nemoj nama podmetati kukvičije jaje , mi identifikujemo već i jaje od kolibrića..., nego idi na " Dnevni avaz" i tamo takvi tribalni nađite sebi poziciju...

G-dine Karganoviću , borba za istinu o Srebrnici mora trajati sve dok se NATO propagandna mantra o Srbima ubicama ne eliminiše, jeste poseta Briselu važna za prvi korak g-dina Nikolića, ne mora on Vas zvati , pošaljite mu neke materijale koje će demistifikovati haške(američke i NATO) laži.
Za mene je ova poseta Nikolića kao prijemni ispit na fakultetu , ako ga " poklope" gotova je njegova politika.
Препоруке:
36
1
32 четвртак, 07 јун 2012 08:45
Цоца
Ето, шта је живот.
Сматрао сам да ће бар година проћи пре него што
видимо шта смо добили променом председника Србије,
кад оно ни месец дана. Време се убрѕало веома!
Када већ трпи увреде, кад већ мора да буде сталожен када чује да је примитиван,
да је неурачунљив, да је превртљив,
да је фалсификатор диплома,
да је жеднији власти но ико,
даће Бог да снисходљиво, али јасно и гласно каже
у Бриселу оно што је рекао у Подгорици!
Ево, ја сам у то већ сигуран!
Мали корак за њега, али велики за Србију!
Моја Шумадија пева о срећи!
Препоруке:
29
0
33 четвртак, 07 јун 2012 09:02
Лаповац
Баш тако. Очигледно да им сад треба и један Шумадинац да потврде исправност њихових дела задњих двадесет и кусур година. Бојим се да не доживимо још и то.
Препоруке:
21
0
34 четвртак, 07 јун 2012 09:14
ORGAN
среда, 06 јун 2012 23:59
Nevernik
Gospođo Mila, vi kao ozbiljna osoba (čitate NSPM) treba da znate da čitanje karakternih osobina sa (nečijeg) lica spada u istu kategoriju kao i gledanje u šoljicu, pasulj i sl. Nauka je to (fiziogonomiste, čini mi se) davno odbacila, jer su ti "čitači lica" čitave rase proglašavali za niže i štetne. Nemojte, u 21. veku to spominjati, ružno je.


a kako to da ja bioloskog homoseksulca u oko 95% slucajeva poznajem po licu

jos je Sokrat pisao o tome.

a to sto su neki naucnici zloupotrebili nauku ilibivali zloupotrebljeni, to je vec druga stvar.

nije Nice bio simpatizer nacista ili slicno *jer i nije ziveo u tom periodu), ali ipak je njegov Nadcovek zloupotrebljen u svrhe sotone.
Препоруке:
20
2
35 четвртак, 07 јун 2012 09:38
трагач
Михајло саже најкраће и најјасније:

"...А истина је да се у Сребреници десио злочин, али не у размерама које би га могле ставити у исту раван са геноцидом нациста и усташа."

Најбоље је за савезника у борби изабрати Истину. Довољно је да председник Србије ЕУнијатима каже ту једну реченицу.

Надам се да поседује довољно мудрости и храбрости за то, а каквог је кова видећемо убрзо.
Препоруке:
32
0
36 четвртак, 07 јун 2012 09:57
Ђура
Поново похвале за Стефана Каргановића!

Господине Каргановићу, да ли сте ово послали председнику?
(Нисам сигуран да редовно чита НСПМ, мада можда и грешим :))
Препоруке:
26
0
37 четвртак, 07 јун 2012 10:06
tanja
Eh, kada bi predsednik imao snage.
Bože, daj, osnaži ga !!!
Za budućnost naše dece!
Препоруке:
24
0
38 четвртак, 07 јун 2012 10:15
Луди Ванко избезумљен
Браво Каргановићу.Ако Ниџа не сме или клекне-скинућемо га .Овде је стани пани.Или они с лажима или ми с истином, па ако треба да гинемо- гинимо.Убице народа једва чекају али ће и њима доћи крај.
Препоруке:
28
0
39 четвртак, 07 јун 2012 10:23
ТЕШКА ИЗБОРНА КРАЂА
четвртак, 07 јун 2012 06:49
Михајло

Имао је Николић довољно времена, свих ових година колико је у политици, да искристалише свој став о многим по нашу нацију важним питањима из блиске прошлости, па и о питању Сребренице. Овде се не ради о времену, већ о конкретном одговору који ће председник Србије морати да да у Бриселу.


ви или сте неки агент смутљивацумем њега, или можда немате такта. Па већ је дао изјаву у вези Сребренице-зато и овај чланак г. Каграновића. А са Барозом се још није ни састао, а ви већ унапред "кудите коња којег нисте још ни узјахали".

верујем да му није лако поред оваквог фидбека. Овде људи из навике само критикују, или хорски пљеште рукама - као Брозу.
Препоруке:
13
4
40 четвртак, 07 јун 2012 10:52
Човек који се боји своје сенке
Господине Каргановићу,
зашто се под покровитељством Републике Српске (знам да под покровитељством меко окупиране Републике Србије то није могуће), не организује међународни научни скуп на тему "геноцида" у Сребреници, са учешћем највећих моралних и научних аутеоритета данашњице? Размишља ли неко о томе?
Препоруке:
33
0
41 четвртак, 07 јун 2012 13:57
Miki BG
U potpunosti se slažem sa tekstom gospodina Karganovića. Nadam se da će Tomislav Nikolić imati dovoljno snage da kaže istinu ma koliko se ona ne dopadala službenicima i zvaničnicima EU. Ako to učini, onda će zaista biti predsednik svih gradjana Srbije jer verujem da 90 odsto stanovnika deli mišljenje svog predsednika: U Srebrenici je izvšen strašan zločin koga se stide časni Srbi, ali ne i genocid! Srbi su narod koji je na ex-yu prostorima pretrpeo najveće žertve fašizma i nacizma, koji je u Hrvatskoj doživeo genocid. Zato Srbi nikada ne mogu niti trebaju da pristanu na zamenu teza, da postanu genocidan narod, umesto narod koji je dožoveo najveći genocid na Balkanu.
Препоруке:
17
0
42 четвртак, 07 јун 2012 15:23
цз
Слажем се у потпуности. Можда ствари треба гледати овако, Николић не иде на рапорт, напротив, Николић иде да нешто уради за Србију, тј. да као председник покуша да пласира једну другачију причу о Сребреници (уз наду да ће то имати одјека). И као друго, да себе и остале српске политичаре једном ослободи тог вечитог страха и бриге око тога, како ће њихове изјаве третирати у Европи. Бескрајно поштујем рад и ангажовање господина Каргановића чија сазнања би требало користити, поготово када је реч о политичарима или личностима које долазе у ситуацију да јавно говоре на ову тему. Надајмо се да ће Николић искористити ову понуду, као и могућност која је пред њим.
Препоруке:
10
0
43 четвртак, 07 јун 2012 17:06
Žiko
Veoma dobro i sažeto ste obrazložili Srebreničku priču. Brojke su uvijek problem i onda o njima treba oprezno. Dražen Erdemović je čini mi se priznao da je sam ubio oko 1200 zarobljenika. Sav prikaz u tekstu je potpuno autentičan. Najviše muslimanskih boraca je poginulo upravo u proboju. U samom proboju su i oni bili brutalni. Čak su na putu Milići Srebrenica pucali i ubijali prolaznike koji su se kretali putničkim vozilima. Dešavalo se to kada su prelazili preko glavnog puta. Oni su naime koristili šumske ali su negdje morali preći preko glavnog puta. Usput su ubijali i zarobljavali Srbe mještane a neke su koristili kao vodiče prema Kladnju. Predsednik Nikolić mora dobiti sve činjenice na uvid i zaista onako muški i njemu poznatom retorikom to treba da baci u lice onima u Briselu. Pa ne mogu oni više lagati protiv nas i tjerati nas da pojedemo tu njihovu laž. Jednostavno istina je nešto sasvim drugačije i jednom mora da ispliva na površinu.
Препоруке:
20
0
44 петак, 08 јун 2012 01:30
isak
Nikolicu predesdnice svih Srba na planeti Zemlji.Sta bre zamajavas brani bre Srbiju kao sto Milo brani RS.Kakav bre genocid!Citati naseg voljenog vodze Mila.
RS je za nas svetinja, a ko dirne u tu svetinju, ima problem sa mnom. Mi je više volimo nego što vi volite Srbiju. U suprotnom, Srbija bi drugačije izgledala.


Manje hladnjaca, vise masovnih grobnica! RS estetika. Rece Mile i ostade ziv!
Препоруке:
0
15
45 петак, 08 јун 2012 08:29
Lav @ Isak Čaušević
Pročitaj knjigu " Sarajevska košulja krvava", i zapitaj sebe i svoje sunarodnike da li ste saglasni da se svi ratni zločini tretiraju u skladu sa civilizacijskim normama u svetu. Ne , vi to ne možete , Vaša politika je deklarativna.Pa niste Vi Kinezi a mi Tibetanci da nam namečete Vaš suverenitet nad BiH , šta hoćete, da idemo na klaonice dobrovoljno kao naši roditelji 1941. godine, NIKADA.Upamti , nije pretnja nego upozorenje, srpski narod je radikalizovan, odgovoriće adekvatno na ciljano propagandu iz sarajevskogkruga zla.Vi nemate senzibiliteta za zaklano i masakrirano dete Slobodana Stojanovića iz sela Kamenice od strane Orića.
Препоруке:
12
0
46 петак, 08 јун 2012 10:59
одбранити се нападом!
Председник Србије треба да јавно затражи доказ да у Поточарима нису сахрањени припадници армије БиХ за које постоји сумња да су учествовали у масакрирању цивилног становмиштва српске националности а који су погинули у оружаним сукобима.

Треба једноставно затражити место где су они (погинули Насерови борци) сахрањени уз образложење да ће се председник поклонити свим невиним жртвама али би морала да буде отклоњена свака сумња да у Поточарима има велики број оних који то нису итд...

На овај начин би се избегла наметнута ситуација доказавања да геноцида није било пред онима који то знају и скренула би се пажња јавности на српске жртве у Сребреници без вређања невино пострадалих.

П.С На оптужбе да предсдник "негира злочин, шири мржњу" итд, добар одговор би могао да буде у стилу "Мени је, за разлику од ........ (уписати потребно) СТВАРНО стало до истине о ономе што се догодило у Сребреници"
Препоруке:
8
0
47 петак, 08 јун 2012 17:31
@lav
Ko to nema senzibilitet za jedno dete zaklano?Ja ga sigurno imama?Gde je tvoj senzibilitet za svu decu poklanu u Srbrenici,senzibilitet za strljanje i ubijene sirom Bosne i Hrecegovine?Zasto ste vi sve ovo radili uz pomoc JNA?Zato da bi ste se odbranili od duhova proslosti ili da bi ste opravdali GENOCID koji je smisljen i kreiran jos davnih godina prije rata i raspada bivse Yuge.
Prijetio bi ti lave da znas da imas JNA iz sebe ali tog vise nema.Ostade vam samo jedna stvar da zavaravat sami sebe da niste tvorci GENOCIDA.
Dzaba vam svi sudovi svijeta kada ne mozete da se suocite sa onim sto ste sami stvarali kroz akademiju Srbskih nauka na celu sa Cosicem i ostalom takozvanih humanista akademika.
Jedno Srbsko dete jednako hiljadu Srebrenicikh mladica!?Jeli ti ova jednacina odgovara lave brate Srbine?Stidite se svoje buducnost!
Препоруке:
1
15
48 петак, 08 јун 2012 17:58
Lav
"Novosti" objavile spisak ubijenih Srba iz Srebrenice Beogradski dnevnik "Vecernje novosti" objavio je spisak od 3.287 Srba iz Srebrenice i okoline stradalih u ratu u BiH od 1992. do 1995. List je spisak objavio kao specijalni dodatak na 16 strana. Nije napisano kako su stradali ljudi cija se imena navode, kao ni gdje su poginuli. Ispod dodatka potpisano je pet organizacija, Odbor porodica zrtava rata, Savez logorasa, Boracka organizacija RS, opstine Bratunac i Srebrenica i Centar za istrazivanje zlocina nad srpskim narodom.

Kako su stradali iz " demilitarizovane zone", a Iso, šta se praviš Francuz, ponosite se ubicama a la Orić, pokazali ste se neki dan u Sarajevu na obilježavanju masakra u Dobrovoljačkoj, civilizacijska sramota, nećete takvi indoktrinirani da se suočite sa istinom za razliku od Srba koji osuđuju zločince, tu se mi diferenciramo od vas kao narod , a suverenitet, nikada nad nama.
Препоруке:
11
0
49 петак, 08 јун 2012 18:59
G-dine Karganoviču
Evo Iso je paradigma prosečnog čoveka bosanskog Muslimana ( Bošnjaka)u smislu razmišljanja o proteklom ratu, takoreči egzemplar.
Bilo je raznih predloga na ovom portalu o dokazivanju istinitih događanja u ratu, ja nikada ne bih imao apologetski stav prema zločinima ali molim Vas da pronađete put istine , ma kakav da je " Azerbejdžanci" su nevini !!! Lep pozdrav.
Препоруке:
4
0
50 понедељак, 11 јун 2012 18:42
@ SNS-ovac i ostali koji ste na njihovoj strani
Srebrenica ne moze biti genocid. Ne ispunjava ni jedan jedini uslov da bi to i bila. Mnogo veci zlocini su prosli bez tog epiteta i mislim da o tome ne treba diskutovati.

Ali istoriju pise uvek pobednik ili onaj koji je u tom trenutku jaci. Tako da moramo cekati da se ploca okrene pa cemo onda ponovo diskutovati.
Препоруке:
6
0
51 среда, 13 јун 2012 22:16
Dr.Rade Pajovic,Florida
Za komentatora koji se potpisao SNS-ovac:Posedujem spisak sa svim podacima o 3853 zrtve Nasera Orica i njegovih bandi.Pokusao sam da za to zainteresujem pretsednika spoljno politickog odbora Pretstavnickog doma Gilmana,kongresmena koji me je tada zastupao.Dobio sam neki smuseni odgovor u smislu:obratite se Medjunarodnom crvenom krstu,sto je otprilike eufemizam za Upravu Vodovoda!Ovakva tvrdjenja su zaista strasna!Sto bi rekao Dzordz Vasington:Sreli smo se sa neprijateljem a to smo mi!
Препоруке:
2
0
52 четвртак, 14 јун 2012 21:32
Mario
citam sve ovo 20 godina nakon rata i ne vjerujem. E dragi Srbi, duboko ste zaglibili. Ni trunke stida ili kajanja. Danas se vise slave i opravdavaju zlocini nego pred 20 godina

Tko ce da vas iscupa i kako, ne znam. Ali znam da je duboko a vi se jos dublje zakopavate
Препоруке:
1
2
53 петак, 15 јун 2012 22:46
Геџа
Није неопходно да било ко из Србије негира геноцид у Сребреници. Довољно је прочитати скорашњу пресуду суда БиХ.
"Суд Босне и Херцеговине осудио је Франца Коса, Станка Којића, Властимира Голијана и Зорана Гороњу на казне од 19 година до 43 године затвора за злочине против човечности на подручју Сребренице јула 1995. године.
...
...
...
Правну квалификацију геноцид, коју је Тужилаштво БиХ на терет ставило четворици оптужених, Судско веће није прихватило, јер је оцењено да оптужба није доказала да су они имали геноцидну намеру. Иначе, то су највише казне које је Суд БиХ изрекао у једном предмету."
(извор: РТС, 15.06.2012.)

У питању је стрељање око 800 људи. Биће интересантно видети како Инцко, Барозо, Ештонка и остали "лупају" пацке Суду БиХ због негирања историски утврђених чињеница.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер