четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Прижељкивао сам да на челу Србије буде – Србијанац

Kоментари (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 05 јул 2012 10:36
јова
Двеста кила крушке, триста кила дршке.
Препоруке:
36
1
2 четвртак, 05 јул 2012 10:37
Žiko
Don Milo i dalje vam je teško izustiti riječ Srbin, jer Tomislav NIkolić je Srbin a ne Srbijanac kao što ni Mađar nije Mađarijanac niti Bugarin Bugarijanac a ni Crnogorac Crnogorijanac. Malo više trebaš da se posvetiš izučavanju maternjeg (Srpskog) jezika u svom feudu a nebi bilo loše i malo čojstva da nabaciš.
Препоруке:
87
6
3 четвртак, 05 јул 2012 11:09
јанко
Ја чојка, ја образа!
Препоруке:
50
1
4 четвртак, 05 јул 2012 11:34
Deda
čovek za sva vremena. Nepogrešivo u sukobu uvek bira pobedničku stranu.

Odvojio CG i pripremio je za NATO i EU. Ali zasluge pripadaju zapadu koji CG želi da odvoji od Srbije i ruskog uticaja. Milo je to naravno lukavo iskoristio. Napraviće od CG bogati Monte Karlo jer zna kako funkcioniše svet i još važnije zna da da se moćnom gazdi ne govori ne.
Препоруке:
19
37
5 четвртак, 05 јул 2012 11:59
робокап@жико
Аман људи илити браћо СРБИ одакле Вам право да мени оспоравате право да самог себе називам именом СРБИЈАНАЦ(САМИ СРБИ из ПРЕТКУМАНОВСКЕ СРБИЈЕ Су СЕБЕ НАЗИВАЛИ СРБИЈАНЦИМА).Изгледа да овај назив иритира НОВОКОМПОНОВАНЕ ТЗВ:СРБИЈАНЦЕ КОЈИ СУ ТО ПОСТАЛИ ОД 1944.А за тај назив Србијанац сам први пут сазнао као дете 1965 када МИ се родила сестра у САРАЈЕВУ ТЕТКА УДАТА ЗА СРБИНА ИЗ БОСНЕ).Испрва ми је то било чудно али временом где год сам ишао(Црна ГОРА,ВОЈВОДИНА;ХРВАТСКА :КОСОВОи МЕТОХИЈА;СЛовенија и где год сам рекао одакле сам сви су ме називали СРБИЈАНЦЕМ:ЈА немам проблем са тим називом и сматрам да нисам мањи СРБИН ако ме неко назива СРБИЈАНЦЕМ.Изгледа да највећи проблем са овим имају неки који су се доселили у Србију па се осећају РАСПОЛУЋЕНИМ .Желели би да буду и ТЗВ:СРБИЈАНЦИ а истовремено да другом ногом буду и СРБИ из БОСНЕ,КРАЈИШНИЦИ;ЛИЧАНИ;ЦРНОГОРЦИ;БАНИЈЦИ;КОРДУНАШИ.
Препоруке:
24
58
6 четвртак, 05 јул 2012 12:14
Робокап@жико-наставак
ИЗГЛЕДА да Вама више смета Истина коју је рекао ЂУКАНОВИЋ да је на чело СРБИЈЕ дошао АУТЕНТИЧНИ СРБИЈАНАЦ и да је ово крај владавине оних КОЈЕ је ТИТО довео на власт у СРБИЈУ 1944 године и који постали већи СРБИЈАНЦИ од ТЗВ:СРБИЈАНАЦА.Вероватно се у многим главама тешко схвата да Да срби из СРБИЈЕ(ТЗВ:СРБИЈАНЦИ) хоће за председника свог аутентичног човека а не ТЗВ .СРБИЈАНЦА по ПРОФЕСИЈИ.Пре неколико дана сте на ову тему дали комрнтар да скоро милион срба у данашњој СРБИЈИ је рођено у БОСНИ а да скоро 2 милиона води порекло из БОСНе.ТО исто тврде и Црногорци па испада да сам учио погрешну историју и да је ВЕЛИКА СЕОБА СРБА ПОД АРСЕНИЈЕМ ЧАРНОЈЕВИЋЕМ БИЛА ИЗ БАЊАЛУКЕ ИЛИ СА ЦЕТИЊА И ДА су пре вашег доласка у ТАДАШЊОЈ СРБИЈИ ЖИВЕЛЕ АМЕБЕ.Аман бре браћо СВОЈЕ ПЛЕМЕНСКЕ КОМПЛЕКСЕ и КРИЗУ ИДЕНТИТЕТА лечите на другом месту а мене пустите да се изјашњавам како ја хоћу.Иза крај сваки србијанац из ПРЕТКУМАНОВСКЕ СРБИЈе ће вам исто ово рећи.Запитајте се ЗАШТО?
Препоруке:
18
51
7 четвртак, 05 јул 2012 12:33
Srbi Narod jedan nedeljiv
Ovaj manipulant nema ni malo casti i postenja za covecanstvo. 1 bio je uz svoj Narod 1991 zalagao se za stav svi Srbi u jednoj drzavi. Pozivao je da se obracunamo sa hrvatima jednom zauvjek normalno svje je to bilo legitimno sto je nasa dika milo govorio jer ako Amerikanci, Njemci,i ostali imaju pravo da zive u jednoj drzavi to i nama pripada. Sada se manipulatorska faca sluzi Hrvatskim mentalitetom i politikom zove svoga brata Srbina Sbijancem pa tako Crobatojevci govore pa vidim da zbog neznanja neki su i u Srbiji poceli da koriste taj izraz sto je lose zasto bi se sluzili hrvatskojevskim nazivima.

Milo i dalje vam je teško izustiti riječ Srbin, jer Tomislav NIkolić je Srbin a ne Srbijanac kao što ni Mađar nije Mađarijanac niti Bugarin Bugarijanac a ni Crnogorac Crnogorijanac. Malo više trebaš da se posvetiš izučavanju maternjeg (Srpskog) jezika u svom feudu a nebi bilo loše i malo čojstva da nabacis
Препоруке:
41
5
8 четвртак, 05 јул 2012 12:46
Miloš Kikić
Biće ovde dosta posprdnih i omalovažavajućih komentara na račun Mila Đukanovića, ali čovek je potpuno u pravu. I zar je trebalo da nam on, Crnogorac, kaže da se raduje što je konačno na čelu Srbije Srbin iz Srbije a ne Crnogorac kao do sada? Odavde se niko ne usuđuje ni danas da izjavi tako nešto jer bi odmah bio nagrđen sa svih strana, od "patriota" sve do Helsinškog odbora i Nataše Kandić dok Milo,evo,reče. Alal mu vera, bez obzira na to kakav on smisao želi da da toj izjavi.
Препоруке:
18
35
9 четвртак, 05 јул 2012 13:00
Trajko da traje
Živi dokaz da političari nikako ne treba da budu mladi.Postanu predsednici pa onda dugo traju a pri tome su fizički zdravi kad su stari narod se može ponadati da će brzo da umru.Primera ima koliko oćeš:Čaušesku,Djukanović,Gadafi ,Djukanović,Asad,Djukanović ima li kraja nabrajanju.........
Препоруке:
28
2
10 четвртак, 05 јул 2012 13:09
Bajo-iz-Budve
Ja ne znam o kom Monte Karlu govorite. Ovaj covek je nema svijetlu buducnost. Podrska Mitropoliji i obicnom narodu koji je u lancima!
Препоруке:
52
2
11 четвртак, 05 јул 2012 13:14
jojo
Miloš Kikić:

Milo nije rekao Srbin iz Srbije, već Srbijanac.

To ima drugu dimenziju, podelu Srba.
A koliko je Milu milo, mogu misliti!?
Препоруке:
38
2
12 четвртак, 05 јул 2012 13:18
Srpski Narod nedeljiv
Mozde u neformalnom razgovoru da se kaze Srbijansko kada se misli na Srpsko Drzavljanstvo sto znaci da svaki ko ima Srpsko Drzavljanstvo moze se neformalno kazati Srbijanski. Srbi su sebe zvali Srbima od uvjek a ovaj trend i naziv je delo Crobatojevca jer sotim pokusavaju da dele Srpski Narod ubace naziv pa kazu niste isti jedni su bolji 2 su losi zavadite se a mi cemo da vladamo kada se vi Srbi zavadite. U CG,Srpskoj Travunji to jest staroj Srbiji (Srpskoj) Srbi nazivali sebe Srbljanci.
Препоруке:
20
3
13 четвртак, 05 јул 2012 13:19
Srpski Narod nedeljiv
Kao i Vojvode vojvodjani to je jos 1 zamka u kojoj se Srbi trebaju upletat i posvadjat a mi Crvatojevci i Madjarojevci iskoristit cemo guzvu pa vladat. Canku smetaju Vojvode pa onda mu smetaju i Vojvodjani jer Vojvode = Vojvodjani isto jer tako je reko Sava Tekelija,Dorde Brankovic koji su Staratelji Vojvodstva Srbije Vojvodjana odnosno Vojvoda. Vojvodjan to jest Vojvoda je termin za Cetnickog Vojvodu odnosno Vojvodjana odkud to da se I Madjarojevci I Krvarojevci sade nazivaju Vojvodjanima odnosno Vojvodama tako se oni nazivaju dok nas zavade a onda se vrate na naziv Hrvati I Madjari. Braco i Sestre nas SANU kojim su Komunist vladali dugo sad ako ima Srba u SANU trebaju da ne prihvataju nazive koje namecu drugi ako ih privataju trebaju da kazu Vojvodjan je Vojvoda u 1 svetskom ratu Vojvodjan odnosno Vojvoda bio je Cetnicki Vodja a I prije 1 svetskog rata znacenje je bilo Vojvodjanin=Vojvoda sto znaci Cetnicki Vojskovodja.
Препоруке:
17
2
14 четвртак, 05 јул 2012 13:22
Srpski Narod nedeljiv
Da ne bi bilo zablude ne osporavam Partizanske pobede I partizane jer su Partizani I Cetnici djelo Srpskog Naroda koji su se borili protiv okupatora ustasa. Kod Cetnika je bilo 8% muslimana tako da je kod Partizana isto kao I kod Cetnika bilo 10% ne Srba koji su stali na strain pravde. Ali htjeo bi da kazem da su pravi Partizani pobijeni istrebljeni I poslani na goli otok a zamjenjeni ustasam koji su skinuli ustasku kosulju I obukli Partizansku .Sava Kovacevic je morao da ubije svog Rodjaka da bi ostao ziv. Na Sremski front su poslati samo Srbi Partizani nije bilo 2 Naroda sem Srba koji su poslati na Sremski front no bilo je Cincara (Vlaja) to jest Romanizovani Srbi.
Препоруке:
18
3
15 четвртак, 05 јул 2012 13:23
Бели Орао
@Робокап. Иначе се слажем са Вашим коментарима ипак,
ако је моја стрина Србијанка(тако се стварно зове), ја нисам чуо да се неком стриц зове Србијанац.

Што се Мила тиче почело шлихтање.
Препоруке:
26
3
16 четвртак, 05 јул 2012 13:23
Srpski Narod nedeljiv
Sremski front nije bio potreban jer je Crvena Armija bila u naletu I ona bi oslobodila Srpski Srem Rusi su je javili Titi da ne salje vojsku na Sremski front no on je to uradio da bi prikrili Ustaske zlocine I kad pravi Partizani budu ubijeni onda ce Ustase obuci Partizasku Kosulju. Mnoge Ustase su preobukli partizansku koslju da bi unistili prave Partizane I Cetnike.
Prvi svetski rat Vojvodjanin to jest Vojvoda Babunski sa svojim Cetnicima ima velike zasluge za oslobodjene Srbije to jest Yugoslavije
Препоруке:
25
3
17 четвртак, 05 јул 2012 13:44
Srpski Narod Nedeljiv
Romi i Kurdi oni nemaju drzavu pa njih nazalost sto je meni jako zao svi ih dele pa se medjusobno svadjaju egipcani,cergari i tako dalje oni se svadjaju a ostali se smiju. Srpski Narod ima Srpsku dusu,Partizane,Cetnike i nedeljiv je svi su Vojvode to jest Vojvodjani sto znaci Cetnicko Vojvodstvo 1 svetskog rata Jovana Babunskog isto kao i svi su Partizani Save Kovacevica, Hajduci Caslava Klonimirovica i Jove Deretica, Vojvodjani(Vojvode) Momcila Popa Djujica. Cetina,Sava,Una,Piva,Ibar,Drina,Krka,Dunav,Morava,Timok,Tisa,i mnoge reke svuda sve Vojvodjani i Srbijanci to mislim neformalno kada kazem mislja sam na Drzavljanstvo kada se izgovori neformalno i ne Akademski no Formalno i Akademski kako bi SANU trebao da kaze sve Srbi. Pa i nasa ljepa Marija Tereza je kazala Sve Sami Srbi od Budimpeste do Beograda i Sirom Balkana eto nijesmo mi krivi sto je Marija Tereza rekla tako Pomaze bog Braco i Sestre.
Препоруке:
11
2
18 четвртак, 05 јул 2012 14:12
робокап@српски народ Недељив
Слажем се стобом да је сремски фронт био непотребан али по Ослобођењу србије у јесен 1944(ЗА МНОГЕ СРБИЈАНЦЕ ОКУПАЦИЈЕ) била је потребна свежа крв.То су били голобради и неискусни Србијански младићи који су тамо послати.стари прекаљни ТИТОВИ саборци са Неретве и иних битака су били заузети истребљивањем ТЗВ:НАРОДНИХ НЕПРИЈАТЕЉА У ОСЛОБОЂЕНОЈ СРБИЈИ али и заузмањем њихових кућа и станова и пљачком истих.Слањем неподобних у Борски рудник а богме и узалудним јуришима на Сремском фронту при којим су многи погинули од ТЗВ.пРИЈАТЕЉСКЕ ВАТРЕ. А БОГМЕ требало је и Немачке фолксдојчере ослободити од имовине а богме и живота.Погледај сајт.Тајне ГРОБНИЦЕ :РС.Наћи ћеш гомилу државних непријатеља од 80 до 90 година старости.Међу њима је и Војвода Петар Бојовић претучен на смрт 26.1.1945.од стране осташћених СКОЈЕВАЦА У 88 години живота.То ти је одговор на моју констатацију у другом коментару.ЗАШТО:
Препоруке:
19
4
19 четвртак, 05 јул 2012 14:27
Робокап
Видим да сам добио гомилу минуса што сам и очекивао.Мило је само рекао оно што гомила људи илити тзв.Србијанаца мисли.Нећемо за председника Црногорца рођеног у Босни већ некога коме су и чункун-чукун деда ,прадеда .деда и отац рођени у Србији и чују кућу краси АЛБАНСКА СПМЕНИЦА а не ПАРТИЗАНСКА СПОМЕНИЦА:ЈЕЛ САД ЈАСНО:ВЛАДАТЕ СРБИЈОМ СКОРО 80 година и ДОСТА БРЕ ВИШЕ:
Препоруке:
22
12
20 четвртак, 05 јул 2012 14:32
ДС = СНС
Ако те Мило хвали - најгори си.
Препоруке:
20
4
21 четвртак, 05 јул 2012 14:34
boban
Djukanovic je rekao nesto sto svaki pravi Srbin zna:da su Crnogorci na vaznim polozajima u Srbiji unistili Srbiju.
Cudime samo da nije cenzurisan, zato sto mene kada o tome komentarisem, pojedini srpski mediji cenzurisu.
Препоруке:
22
6
22 четвртак, 05 јул 2012 14:47
сељак беземљаш
У дилеми сам.Никако да се одлучим.Да ли је тачније да дава лоша убише Милоша и ли два без душе трећи без главе.У ствари нису двојица него тројица,(три групе)
То Милово је 1918 било мало.Није помогао ни труд и интервенција Италије.
Од 1941 трудиле се усташе и како видимо од језика до навијања има плодова.дакле Секула Дрљевић.
Од 1945 у складу са програмом КП Јово Капичић.Иако је овде спомињана громада Милован Ђилас већ маја 1945 писао у листу Борба да треба стварати црногорски идентитет објективно већи је допринос практичара Јове него теоретичара Ђиласа.
Ослањајући се на то уз подршку западних земаља трећи Мило Ђукановић скроман,као што га је Бог дао каже"Победио сам га"
Стигло се до 43% Црногораца и уз дивну мултиетничку слогу до 55.5%на референдуму.
Све то виси у ваздуху и да ја сада не питам шта ће бити када се у пракси сазна да се творевина ослањала на зидове без темеља.А оно што неки деда пише о Монте Карлу није смешно,глупо је.
Препоруке:
23
2
23 четвртак, 05 јул 2012 15:16
@Робокап
Слушам Вас, чујем Ненада Чанка. С тим што ће он уместо "Црногораца" да каже "Србијанци", остало је све исто, са све "80 година владате, докле више".

Ваше "србијанство" је исто што и његово "војвођанство" - само начин да се сопствена неспособност и неодговорност пришије на леђа "другоме", да се смањује политичка одговорност и конкуренција локалцима, који би били нико и ништа у политичком систему свих претходних трулих Југославија.

Ви хоћете да кажете су Томислав Николић, Веља Илић, Драган Марковић Палма, Ивица Дачић или Млађан Динкић добри за Србију само зато што су овде рођени? У питању су обични медиокритети, и што им је мања земља, то су они веће фаце. И на то сви играју, и Чанак са Републиком Војводином, и Верко и Млађа са својим "регионима".

Србију има да води сваки њен грађанин који је истински патриота и који испуњава законске услове и ради на добро Отаџбине. Пре бих довео за председника поштеног, образованог и лојалног Шиптара, него локалну барабу и лопова.
Препоруке:
38
6
24 четвртак, 05 јул 2012 15:20
сељак беземљаш
&Робокап
Ви само показујете да сте нова младица изникла са старог пања.
Отац наше педагогије Војислав Бакић жалио се 1910.г. у делу СРПСКО РОДОЉУБЉЕ И ОТАЧАСТВОЉУБЉЕ да
"да се ми не показујемо као један народ,као једна целина,према другим народима.Ми не употребљавамо ни у говору ни у писму увек српско име,него узимамо радије пределно име,нпр.Шумадинци,Црногорци,Старосрбијанци,Војвођани"
Има о томе и код Радована Самарџића.Као да је описивао сина Николу.
Све нације су саткане из покрајинских идентитета.Пренаглашавање тога је знак болести нације.
Ми смо добили неколико удараца.Стабло се затресло и птице су се узнемириле.Неке су и одлетеле.
Пред први српски устанак досељеници су чинили 80%становника.Доста спремно су дочекали Карађорђа.
Препоруке:
20
3
25 четвртак, 05 јул 2012 15:51
SRAMOTNO
Sramotan intervju, sramotne novinarke sa sramotnim sagovornikom.Taj bivsi premijer i predsednik Crne Gore je u Vremenu pre 15 godina izjavio da je Milosevic prevazidjen politicar, a onda par meseci kasnije, nakon sto se jedinstveni DPS, po unapred napisanom scenariju i dogovoru, podelio na pola, u Skupstini SRJ, ti isti poslanici Milove frakcije, po njegovom naredjenju su izglasali Slobodana Milosevica za predsednika SRJ i direktno su odgovorni za bombardovanje SRJ i smrt svih neduznih.Ta novinarkа, nijednom da ga pripita - pa zasto ste izglasali Milosevica ako je prevazidjen politicar.Ta novinarkа, ne sme da ga pripita, zasto je i po cijem nalogu pre par dana pokusano ubistvo Slavka Perovica u Herceg Novom.Ta novinarkа, ne sme da ga pita ko je pretio Dusko Jovanovicu pre ubistva.Ne sme da ga pita, ko preti, prisluskuje,prebija i ubija crnogorske novinare! SRAMOTA OD NOVINARA, SRAMOTA OD DRZAVNIKA I SRAMOTE OD LJUDI!
Препоруке:
19
4
26 четвртак, 05 јул 2012 16:00
Робокап@@робокап
Побркао си лончиће.Ја нисам као ЧАНАК ВОЈВОЂАНИН у другом колену и не тражим независну Шумадију а Чанак и остали који траже независну Војводину су углавном потомци "ВЛАКА БЕЗ ВОЗНОГ РЕДА".Што Чанак и Пајтић не траже независну ЛИКУ јер су им тамо гробови предака.
Препоруке:
26
8
27 четвртак, 05 јул 2012 16:06
сељак беземљаш
&Робокап
Петар Стамблић је из Ивањице.Да,да, то је онај што је дао је Фадиљу Зубин Поток и Лепосавић.
Латинка Перовић из Крагујевца а Дража Марковић из околине Сопота.Милош Минић из Прељине код Чачка.Њихов допринос положају Србије по уставу 1974.г.је неизмеран.
Али коме ја да пишем.
Робокапу је лепо у предкумановској Србији.И то је то.
Препоруке:
34
3
28 четвртак, 05 јул 2012 16:07
Miloš Kikić
@ jojo: Ja sam mišljenja kao i komentator Robokap@žiko, da izraz Srbijanac uopšte nije pežorativan i ne ide na podele među Srbima nego da, jednostavno, Srbi koji nisu iz Srbije tako zovu one Srbe koji jesu, da bi ih bliže odredili. Nećete valjda reći da bliže određivanje Srbijanaca ili Srba (da Vas ne uvredim), kao Nišlija, Užičana ili Šumadinaca postoji samo da bi delilo Srbijance ili Srbe? Pa zar je i ona pesma "Jelek, anterija i opanci" pežorativna?
Što se tiče toga da li je Milu milo, u to i ja sumnjam pa sam zato i napisao "bez obzira na to kakav on smisao želi da da toj izjavi."
Sem toga, slažem se sa mišljenjem onoga drugog komentatora koji je napisao da Tomislav Nikolić, Velja Ilić, Dragan Marković Palma, Ivica Dačić ili Mlađan Dinkić nisu dobar izbor samim tim što su ovde rođeni, ali ako se tako bude nastavilo, naćiće se jednom valjda i jedan koji će biti dobar izbor.
Препоруке:
9
11
29 четвртак, 05 јул 2012 16:10
робокап@сељак беземљаш
Хвала вам за овај цитат.поучноје.Али сви ти који су са Карађорђем подигли устанак су током целог 19 века изграђивали своју националну државу као матицу за Србе у околним земљама.Ја говорим о новијем партикуларизму Српског народа и онима који су спремни зарад ситних завичајних интереса да жртвују и матицу која их је великодушно примила али и да тој матици и народу који их је примио набијају на нос како су они већи баштиници српства од саме матице а у понашању се не труде да се прилагоде тој матици већ покушавају да своје обичаје и племенско рођачку филозофију наметну и самој матици са убеђеношћу да је њихов партикларно завичајни интерс константа у коју нико не сме да посумња.
Препоруке:
9
12
30 четвртак, 05 јул 2012 16:23
Student
Srbijanc kao geografska odrednica može da se koristi ali i ne mora,ali kao nacionalna NE.Nekad kad pratim ove hrvatske sajtove vidim da oni koriste tu geografsku odrednicu a ne nacionlnu tipa"srbijanski predsednik,oni ne mogu da prevale preko svog jezika prefiks "srpski" to je još jedan crv koji ubačen od strane naših neprijatelja.Novak Djkovoić može biti i srpski teniser a može biti i srbijanski teniser?!Ali zanimljivo je da kod nacionalnijih naroda ajde opet da uzmemo Hrvate kao primer takve besmislne podele ne postoje.Hrvat sa Starog Grada,Zemuna,Rume,Zagreba,Pule,Berlina,Ciriha je Hrvat,ili nebitno da li je on iz Hercegovine,Slavonije,Dalmacije on je će glavom i bradom reći da je Hrvat(npr.na popisu stanovništva).Da pitamo genetičkog Srbina iz Novog Sada velika većina njih sebe će nazvati Vojvodjaninom,Semberecem,Banačaninom ali Srbinom NE.Tu se vidi sav anacionalni osećaj ljudi koji žive na ovim prostorima:zašzo neće da budu Srbi od Juga do Severa nego tu ima jedno 10 odrednica.
Препоруке:
32
1
31 четвртак, 05 јул 2012 16:38
pravo u centar
Seljak bezmeljak je ovim postom pri dnu pogodio suštinu stvari.100% TAČNO
Препоруке:
9
4
32 четвртак, 05 јул 2012 16:40
Влада Канада
За Србе постоје само Срби, без обзира где живе и потичу. За Србе постоје црногорци, крајишници, шумадинци, пироћанци, јагодинци, нишлије, херцеговци, сремци, банаћани, далматинци, и тако даље, као ознака краја из којег потичу. Срби причају неколико дијалеката Српског Језика, екавицу, ијекавицу (још и пироћански). Срби пишу ћирилицу, али као културан народ разумеју латиницу (западну, гајевицу). Шта о свему томе мисли мило, монтенегристи, чанкови војвођанери, потомци оних што су јахали попове, палили цркве и претварали их у магацине и штале, потурчени и покатоличени срби, нас Србе не треба да изнемирава и, стога, не треба да губимо време покушавајући да им објаснимо оно што њихове главе не могу да схвате. Једноставно, треба их отрести као досадну муву.
Препоруке:
30
2
33 четвртак, 05 јул 2012 16:44
робокап@сељак беземљаш
Ако си мислио да ми (ДА СЕ НЕ УВРЕДЕ СРБИ)Србијанци не знамо ко су ПЕРА;ДРАЖА;МИЛОШ;ЉУБИЧИЋ поставио бих ти једно питање ато је ;КАКО то да су највећи пљувачи СРБИЈЕ потомци ТИТОВИХ бораца из прекодринских крајева.Соња Бисерко,Борка Павићевић,ПоК.Бљана Ковачевић_вучо ,Наташа Кандић и ини.Све су то деца ТИТОВИХ ПРЕКОДРИНСКИХ САБОРАЦА:@Милош Кикић.ХВАЛа на подршци али изгледа да тапију на СРПСТВо и власт над СРБИЈОМ је веома слатка.Аргументи и чињенице су небитни. Нећу више да се јављам јер ово је разговор глувих телефона.
Препоруке:
15
6
34 четвртак, 05 јул 2012 17:43
Рио Лобо
Кад овако нешто изјави Мило Ђукановић онда то значи нешто као порука Црногорцима( вероватно и осталима диљем некадашње) да је доста било романтике и да сада долази нешто друго... Браво Мило, куд не рече тако шта бар деценију раније!
Препоруке:
7
0
35 четвртак, 05 јул 2012 17:50
Петар Јанкетић
Бранко Радичевић пише 1844. године:

...
Коло, коло,
Наоколо,
Виловито,
Плаховито,
Наплетено,
Навезено,
Окићено,
Зачињено -
Брже, браћо, амо, амо,
Да се скупа поиграмо!
Србијанче, огњу живи,
Ко се теби још не диви!
Хрваћане, не од лане,
Од увек си ти без мане!
Ој Босанче, стара славо,
Тврдо срце, тврда главо,
Тврд си као кремен камен
Где станује живи пламен!
...

Да ли је погрешио што је рекао "Србијанче" уместо "Србине"? Да ли је то рекао намерно у пежоративном смислу?
Препоруке:
13
7
36 четвртак, 05 јул 2012 18:33
jojo
Miloš Kikić:

U redu je, nismo u raskoraku mišljenja.

Posebno mi se sviđa komentar Vlade Kanade.
Препоруке:
6
1
37 четвртак, 05 јул 2012 18:50
Бели Орао
""Милош Кикић. Било куда Кики свуда. Од Васељенске до.......
Препоруке:
3
2
38 четвртак, 05 јул 2012 19:20
Турас
Мило је алијас Дачић у политици каже праву реч у право време,иако у то и сам не верује,али зна многи други ће то похвалити(М Кикић).Што се Србства тиче;или јесмо или нисмо.Ја сам шумадинац,који када ме "хрваћанин"(то су Срби који морају да кажу да су хрвати)пита шта сам,ја као неки овде коментатори кажем да сам са Јамајке.То је исто као србијанац(пише се малим словом јер је непријатељска доскочица)Такође свакога Рвата који није од Загорја,зовем хрваћанином,из рецимо,Далмације,Славоније,Лике итд.Надам се да ће се ово моје одомаћити и заживети као и ваше"србијанство".
Препоруке:
13
2
39 четвртак, 05 јул 2012 21:05
Vojvoda Kikinda
Ja sam Srbin iz Banata isto kao i moja braca Srbi iz Srema,Backe(Vojvodine),Sumadije,Podrinja,Macve,Plevlja ,Herceg-Novog,Banja luke,Trebinja,bjeljine.Ako moja braca iz Sumadije i Podrinja kazu da su Srbijanci onda sam i ja iz Banata Kikinde Srbijanac ali ne dam za pravo da Hrvaticanci ili Madjarijevci odredjuju koje ce izraze moj Narod koristiti.Mogu biti i Srbljanac mislim da treba da se stavi tacka na ovu temu Srbski Narod je nedeljive i nedozvoljava da niko cepa Srpsko Tkivo kao sto se to Romima desava .Srbijanci,Srbljanci,Srbende,Srbadije i tako dalje zovite vi nas kako god hocete mi smo ne deljivi nije mogo jasenovac i hrvatojesko ustasvo da nas unisti zato smo Boziji narod pripadamo Nebeskoj Srbiji tako je ostalo od Boginje Serbone i Boga Serbona.
Препоруке:
15
3
40 четвртак, 05 јул 2012 21:08
сељак беземљаш ИСПРАВИЋЕМО ЗАБЛУДУ
&Петар Јанкетић
Господине Јанкетићу,мало сте се збунили.Није ни чудо.Слушали сте деценијама овај део Бранкове песме као"југословенско"коло.
па сте помислили да је оно"Рваћане"исто што и Хрват.
Неће бити.Да не улазимо у то да хрварска нација тих година није конституисана.(ако се Алкар јави имаће и аргументе)
Бранко Радичевић и да је хтео није могао да има појма о југословеству ЈЕР ИДЕЈЕ ЈОШ НЕМА.
Као Вуков сарадник Бранко је знао за Вуков рад који је Вук нешто касније преточио у дело СРБИ СВИ И СВУДА.То је Радичевић само навео у песми.Он позива у коло све Србе.Пева о српској историји,Дрини,Карађорђу и позива све у коло.Позива по географском кључу.Не заборавља ни Дубровчане.
Његов позив је у функцији јединства а "робокап-кикић"у функцији разбијања.
Даље Бранко пева:
СВЕ ОД МОРА ЈАДРАНСКОГА
И ОД ГРАДА БИЈЕЛОГА
СВЕ ОД ОНОГ ДРЕНОПОЉА
ШТО С ОТЕЖЕ МОРУ ЦРНУ
СВЕ ТО ДУШАН СЕБИ ЗГРНУ
ТО УЧИНИ БОЖА ВОЉА
ДУШАН ДУШАН БУЈНА РЕКА
СРБИН ЈУНАК ПА ДО ВЕКА
НАСТАВАК
Препоруке:
16
5
41 четвртак, 05 јул 2012 21:13
Бели Орао
Mилош Кикић, Петар Јанкетић и остале Перун(ике).

Како ти да ни Босаче, ни Хрваћани не одстадоше то што јесу него само Србијанац остаде Србијанац?

Милоше, имате скоро 257 година, заједно сте са Карађорђем дизали устанак(били сте курир Јовица), учествовали сте код Декија у квизу, а баш ништа осим демократије које се сад одричете не капирате.
Препоруке:
6
9
42 четвртак, 05 јул 2012 21:19
Vojvoda Niksic
Ja sam Srbin iz Niksica mogu biti Srbinstarohercegovac,Srbincrnogorac,Srbinbrdjanin. Da me neko zove Srbijanac mogu biti i to jer nema razlike izmedju mene Srbina iz Niksica i Srbina iz Uzica,Kragujevca,Nisa,Novog sada,Sremske Mitrovice,Vrca,Zrenjanina,Beograda,Banja Luke,Trebinja,Visegrada i tako dalje da ne nabrajam. Srbi imaju Djedovinu,Otadjbinu,Domovinu i rod svoj Srpski a ostali ni rod ni pomoz bog Domovinu bez Djedovine,Otadzbine i korjena.Knjaz Nikola Petrovic i Karadjordje Petrovic istog su roda zive Srpski narod i ostali posteni svjet.
Препоруке:
29
0
43 четвртак, 05 јул 2012 21:38
сељак беземљаш
НАСТАВАК Како је део песме коју би тада и сада оценили као великосрпску постао код Срба симбол југословенства,није ми јасно.Шта су мислили сви они који су читали ЂАЧКИ РАСТАНАК,јер о тој песми је реч.
Како се десило да неки Срби стварно помисле да је Бранко Радичевић мислио на различите нације када је спомињао СРБИЈАНЦЕ,РВАЋАНЕ,ЦРНОГОРЦЕ,БОСАНЦЕ......

Песма је штампана у Бечу у јерменском намастиру 1847.г. у збирци ПЕСМЕ Бранка Радичевића и посвећене СРПСКОЈ ОМЛАДИНИ.
Највише претплатника,то се звало пренумеранти,из Темишвара(61 књига)Вуковар(29књига)Да не наводим даље.Цетиње један претплатник Господар Петар Петровић Његош владика Црногорски и Брдски.
Занимљива су имена и занимања претплатника.
Препоруке:
15
6
44 четвртак, 05 јул 2012 22:00
Milo =Slobo
Milo prica kao i Milosevic nema razlike samo sto on to prica u negativnom smislu a Milosevic je pricao u pozitivnom smislu vidise da su CrnogorciSrbi ili mozes ih nazvati CrnogorciSrbijanci pa ako hoces da se nasalis moze RavnicariSrbijanci,BrdjaniSrbijanci,StaroSrbljanci i tako dalje mozemo poeziju pisati kao Branko Copic. Istina je ta sto milo ne prica iz njegove glave nego iz negovog djepa . Milo jado sve do 1995 je bio veci Srbin od Milosevica on je za milosevica reko da je izdainik Srpskog naroda kad je potpisao Dejton. Ja mislim da ga Milosevic iznevjerio sto je odustao od Seseljevog plana Svi Srbi u jednoj drzavi pa i mene je Milosevic iznnevjerio sto je odustao od Srpskog ujedinjenja ali nijesam bolestan u mozak pa da se sad odricem svojega roda Srpskog jadan milo mozda ce on ozdraviti i svojem se rodu vratiti.
Препоруке:
12
2
45 четвртак, 05 јул 2012 23:32
The Jack
Ama ljudi, smir'te se, kako kazu u Novome Sadu i sire!! Sada bi vi svi polemisali, analizirali don-ove izjave, a bog'me se i potukli da ojacata pozicije .....


Ja Milu imam samo jedno da porucim - Sta god si smislio - odgovor je NE!!!
Препоруке:
9
0
46 петак, 06 јул 2012 01:00
Dragan
Прижељкивао сам да на челу Србије буде – Србијанац


I ja, na čelu Crne Gore (da ne može biti crnja i da ne može biti gora)
Препоруке:
6
0
47 петак, 06 јул 2012 01:47
Одбрана и последњи дани
Зато су нас поштовали и данас нас поштују.

Ђукановић прича о некаквом поштовању као да смо ми овде последње незналице на планети земљи.Које црно поштовање? Држава која хоће да буде призната или која хоће да избегне бомбардовање мора да испуни све што јој се нареди.После тога се Клинтонова огласи куртоазно речима да поштује ту државу.Зна то добро и Ђукановић.
Препоруке:
5
0
48 петак, 06 јул 2012 09:31
Петар Јанкетић
@сељак беземљаш

НАСТАВАК Како је део песме коју би тада и сада оценили као великосрпску постао код Срба симбол југословенства,није ми јасно.

Како се десило да неки Срби стварно помисле да је Бранко Радичевић мислио на различите нације када је спомињао СРБИЈАНЦЕ,РВАЋАНЕ,ЦРНОГОРЦЕ,БОСАНЦЕ......


Мени се чини да сте Ви управо један од тих Срба који мисли да Бранко Радичевић мисли на различите нације, а више је него очигледно да Бранко Радичевић НЕ мисли на различите нације, већ говори ЈЕДИНО о ГЕОГРАФСКОЈ ПРИПАДНОСТИ.

Ми, Срби из Србије немамо тапију на србство. Ми нисмо ништа "већи" Срби од Срба из Босне, Црне Горе, и других територија на којима се налазимо вековима. Сви смо ми Срби, али међусобно се ближе одређујемо ГЕОГРАФСКИМ терминима Србијанац, Босанац, Црногорац, Херцеговац, Крајишник итд.

Ја заиста не видим ништа ружно у томе, јер сматрам да смо сви ми СРБИ без обзира на територију на којој живимо.
Препоруке:
15
0
49 петак, 06 јул 2012 11:17
Смиљански
Зар није довољно што Хрвати,и Муслимани упорно инсистирају на термину Србијанац,да би ми схватили да ту нешто не ваља?То наравно раде и тзв. "Црногорци"!Јасно је да иза овога стоји идеја, да се направи разлика између Срба,и "Србијанаца"!
Препоруке:
12
6
50 петак, 06 јул 2012 11:21
Петар Јанкетић
А то ако Хрвати (у задњих пола века) користе термин "Србијанац" у пежоративном смислу, то не значи да су они ИЗМИСЛИЛИ тај термин, нити бисмо ми требали да се обазиремо на њих и њихова злобна тумачења. Апсолутно иста ситуација је и са термином "четник" који Хрвати користе у пежоративном смислу за Србе и зар ми сад треба да се стидимо тог термина?? Иначе за оне који не знају, термин "четник" је настао још у 19.веку током борбе Срба против Османлијске окупације.

С друге стране, Срби рођени у Србији СКОРО РЕДОВНО називају Србе из Босне - Босанцима, а Србе из Црне Горе - Црногорцима, па тако и они називају Србе из Србије - Србијанцима, али наравно да су то ГЕОГРАФСКЕ припадности, а НЕ нације.

У Србији се ЧЕСТО чује како нам "Босанци и Црногорци заузимају радна места", а НИКО неће да каже да су то СРБИ такође. Нпр. избеглице из Босне, које се налазе у Србији, скоро сви називају Босанцима, а не Србима.

И још једном, нећемо се ваљда обазирати на хрватска злобна тумачења.
Препоруке:
14
1
51 петак, 06 јул 2012 12:04
Miloš Kikić
@ Seljak bezemljaš: Znači li to da zbog primera Petra Stambolića, Latinke Perović i Draže Markovića na čelu Srbije uvek treba da su Crnogorci?
Препоруке:
6
4
52 петак, 06 јул 2012 13:53
Петар Јанкетић
@Смиљански

Зар није довољно што Хрвати,и Муслимани упорно инсистирају на термину Србијанац,да би ми схватили да ту нешто не ваља?
Па није довољно, јер такође не постоји ни један СРБИН из Крајине, Босне и Црне Горе који не каже Србијанац кад говори о Србима из Србије. Ако би он термин Србин ИСКЉУЧИВО везивао за Србе из Србије, то би значило да он није Србин, пошто његови преци вековима живе ван Србије.


То наравно раде и тзв. "Црногорци"!Јасно је да иза овога стоји идеја, да се направи разлика између Срба,и "Србијанаца"!
Мислим да нико на свету не тврди да Србијанци нису Срби. Али исто тако јасно је да сви Срби нису Србијанци.

Србин је општи национални појам, а Србијанац је само географска припадност.

Ако би неко нпр. у Црној Гори говорио о "српској влади", онда не би било јасно да ли мисли на владу Републике Српске или на владу Републике Србије, јер обе су србске владе.
Препоруке:
10
0
53 петак, 06 јул 2012 17:29
Смиљански
Наравно да знам да је то географска одредница,али,од тих географских одредница добисмо нове нације,настале од Срба!Чак ,и на овом сајту многи коментатори сматрају да постоје Црногорци,и Македонци!
Препоруке:
9
5
54 петак, 06 јул 2012 20:44
Филозоф
Што је проблем био да је Црна Гора друга српска држава!?
Овако је направио вјештачку подјелу на Црногорце и Србе
Која ће му се прије или касније разбит о главу
"На Ловћену Његош спава најмудрија Српска глава"
Што се Ђида тиче он је био Србин комуниста
Ко има времена и стрљења да прочита
Његов књижевни рад виђеће да није правио разлику између
Срва и Црногораца као ивећина умних људи.
О овим малоумним који су данас на власти у ЦГ
Просудите сами!
Препоруке:
7
0
55 петак, 06 јул 2012 21:28
брм
"da uzmemo Hrvate kao primer takve besmislne podele ne postoje.Hrvat sa Starog Grada,Zemuna,Rume,Zagreba,Pule,Berlina,Ciriha je Hrvat,ili nebitno da li je on iz Hercegovine,Slavonije,Dalmacije "
"У Хрвата" не постоји Далматинац, Славонац, Међумурец (домовине сине) ??? ма хајде...
ПС ако ишта пратите моглисте да приметите да ХРТ НАГЛО напушта појам Србијанац/србијански и прелази на Србин или српски јер су схватили да није у њиховом инетересу.. "Србијанче огњу живи." значи да има Срба и ван Србије, набројаних таксативмо у песми Коло Коло наоколо... а њима је у интересу да постоје само у Србији, па су прешли на "српски" ... робокоп је суштински у праву ал се мало с историјо и тпо блиском посавађао .. са Карађорђевићима из Климената , војводом Мишићем са Таре (реке), Ненадовићима, Обреновићима и осталим "Црногорцима" "староседеоцима" Србије..
Србија је просто крајем 18. века била опустошена
Препоруке:
6
1
56 петак, 06 јул 2012 21:36
брм
за све "Србе из Баната" Србе из ЦГ Србе из БОсне...у ранијм покољењима то би били плеоназми јер се подразумевало да су сви који говоре истим језиком (слове) исти народ..
према томе Хрваћани у песми ЈЕСУ Хрвати (врста Срба)- не односи се на некакве "Србе из Хрватске" већ и на деду Анте Павелића
Препоруке:
6
1
57 субота, 07 јул 2012 14:23
damir slijepcevic
Комунисти и њихови наследници, у виду М.Ђ. и осталих деле народ, по регијама, селима,... Неки чак Б.Радичевићеву песму извлаче из контекста и налазе србијанце, тик поред банаћана, сц.
Нажалост, успели су да нас разделе,... Бог зна шта нас чека, уз овакву памет!?
Препоруке:
1
2
58 субота, 07 јул 2012 15:56
LIBERAL
Sa zaprepašćenjem sam pročitao ovaj nazovi intervju ali i komentare na njega na ovom portalu. Ne mogu shvatiti da se lijepiti na floskulu Srbin odnosno Srbijanac i sl.

Podijeliću, ako pusti administrator, moju tugu i sramotu što sam stanovnik Crne Gore čiji je 23 godišnji predsjednik intervjuisani. Protiv takve Crne gore sam i bio na referendumu 2006.godine jer sam znao da je on privatna stvar intervjuisanog (koji je uzgred rečeno jedan od 20 najbogatijih stanovnika Evrope a davne 1989 ga pamtite u Vunko džemperu). Kao crnogorski liberal LSCG imam na to puno moralno i kakvo god hoćete drugo pravo, pa shvatite ako želite.

Zar Vam nije dovoljno što je na čovjeka koji je prvi pomenuo Crnu goru kao prijatelja i Srbije Slavka PEROVIĆA izvršen atentat u H.Novom od strane đukanovićeve pretorijanske garde a da to svi prećute u toj oazi demokartije.
Препоруке:
4
1
59 недеља, 08 јул 2012 01:59
Bob
Povodom "srbijanstva" upozoriću vas samo na jednu stvar: "drugosrbi" smatraju da je jedna od odlika srpskog nacionalizma odbijanje postojanja srbijanstva! Pa vi razmislite. Dakle, taj pojam forsiraju pre svega srpski neprijatelji. Jer po njima, samo Srbin koji je srbijanac može da živi, svi ostali Srbi treba da se pobiju.

...uostalom, ono što neki smataraju za srbijanca ima svoj ispravan naziv: Šumadinac.
Препоруке:
3
0
60 недеља, 08 јул 2012 09:35
Урош
Ево и Јован Јовановић Змај је Србе из Србије називао Србијанцима.

ПТИЦА ТИЛАТАЛЕ

Чудио се Београд,
Па у чуду виче:
"Нас Милутун, мајчин син,
Посто Далматинче!"

Чудио се Шибеник,
Па од чуда скаче!
"Глете, глете, Ика наш
Посто Србијанче!"

Јесам Србин, али нисам Србијанац, већ сам Сетелинарац :). Када идем јужно од Саве и Београда кажем "идем доле у Србију", или кажем "ови доле из Србије".
Мислим да краља Александра оптужују да је хтео да створи југословенску нацију, и ја бих се некако највише препознао као Југословен. Мало је ван теме, али морам да објасним, културолошки сигурно сам ближи Хрвату из Славоније него Србину из Врања, ког би вероватно и тешко разумео.
Препоруке:
2
1
61 недеља, 08 јул 2012 20:11
Bob
Da... zamislimo za trenutak nekog hrvata koji kaže, bliži mi je kultorološki Srbin iz Slavonije nego hrvat iz Dalmacije... nemoguće? Jeste nemoguće.
Zato su oni nacionalno porazili Srbe i šta da radimo, nejaki Uroši, možda i nismo za bolje.
Препоруке:
0
0
62 недеља, 08 јул 2012 20:14
Bob
Inače, nejaki Uroš je mislio na nešto što se zove genius loci (a ne kultura) i to nema veze sa nacijom, tačno, ali sebe je ionako izbacio iz svega nacionalnog, pa je besmisleno praviti razliku.
Препоруке:
1
0
63 недеља, 08 јул 2012 21:40
трагач
Ето једном Урошу је културолошки ближи Славонац. Заједничка бечка школа заборава нема. А дал је Славончев деда носио U на капи, то Уроша (претпостављам са севера Србије) уопште не интересује. "Култура" их повезује.

Цело истрајавање на српско-српским поделама, сви мудријашки "закључци" о карактеру ових и оних, разликама и кривицама оних који су оданде и одавде има један крајњи циљ: "Србија до Дрине".

Србе хоће да програмирају причама и "доказима" о "разликама", које је немогуће превазићи, тако да нам ништа друго не преостане већ да једни од других дигнемо руке, а за остало ће се већ побринути Ватикан, Хрвати, некадашњи и будући Хитлери, Павелићи, НАТО итд.
Препоруке:
1
0
64 недеља, 08 јул 2012 21:44
трагач 2
Заборавих малочас, не само до Дрине, већ и до Саве и Дунава.
Препоруке:
0
0
65 понедељак, 09 јул 2012 11:59
Јединство
Браћо, мислим да је тема битна, али да је Мило последњи на свету кога се то тиче!

Уопште није бито из које српске земље или неке друге земље долази неко ако добро обавља свој посао и воли свој српски народ и своју мајку Србију.

Друга је сад прича што Срби који су задржали племенски менталитет у банана државама и хаосу боље пролазе јер се како се то метафорично каже вуку ко црева.

Зашто је питање битно, па зато што морамо бити равноправни а не да су неки Срби са повластицама, па тако ако неко живи 70 км од Новог Сада на пример, нема шансе да дође до места у дому за студенте од Срба из Црне Горе па и БиХ, то стварно нема смисла, па онда шта мислите кога ће рођа да запосли кад се факултет заврши?! Ако неко треба да има приоритет у НС онда су то људи из НС, али не треба то него треба да квалитет одлучи и да су сви равноправни. Чињетница је да је један болесни поредак, да неко ко је са стране има приоритет при студијама и запошљавању само зато што су му разне рође на положају.
Препоруке:
0
0
66 понедељак, 09 јул 2012 13:09
thinking maize
I posle Tita, Milo! Sa tim u vezi, a misleći i na ono Mesićevo: "Ne Srbe na vrbe, već SRBE NA SRBE", RAZMISLITE da li je baš "bez vraga" govoriti Srbin i/ili Srbijanac!? Uostalom i Mile Dodik nešto reče u pogledu određivanja Srba iz Bosne (i Hercegovine!), kao "Bosanaca" (i "Hercegovaca"!): "Mi smo Srbi iz Republike Srpske! A PRINUDNO smo u Bosni i Hercegovini!" Razmislite, DOBRO razmislite, pre nego što OLAKO kažete: "To je SAMO geografija!" Tim OLAKIM "pristupom" ostali smo BEZ GEOGRAFIJE (tj. VEKOVNIH PROSTORA na KOJIMA SMO ŽIVELI), ostajemo BEZ PISMA, uskoro i BEZ JEZIKA (obratite ŠTA kaže Đukanović O JEZIKU), a AKO SE TAKO NASTAVI, BEZ ISTORIJE i IMENA!? Setite se Zmajeve pesme: "NEMA Srba!", "posvećene" "ocu domovine" Anti Starčeviću! Nego da zasučemo rukave i da RADIMO, da ne prođemo ko Hazari! Oni su se pretopili u Jevreje, a mi ćemo kako je krenulo u HRVATE!? Jel TO HOĆETE!? Naravno, "slobodna" volja je čudo, ako se "podupre" sa "Milosrdnim anđelom" i NVO-ima!?
Препоруке:
1
0
67 уторак, 10 јул 2012 01:29
Bob
Bilo bi dobro da prodjemo ko Hazari, gle kako drmaju ameriku i svet!
Plašim se da ne prodjemo ko Avari, to je već zabrinjavajuće...
Препоруке:
0
0
68 среда, 11 јул 2012 15:24
Урош
@Боб
Ајде, молим те, објасни ми шта то одређује националну припадност. Да ли је то језик, географија, религија, генетика? Језик није, можеш припадати једној нацији а и не знати језик који говори већина те нације (извини, али стварно не разумем људе из јужних крајева). Религија апсолутно не одређује нацију. Генетика? Ајде објасни ми шта тебе одређује србином, немој само много компликовано, него што једноставније ми објасни. А што се тиче "Genius loci" више ми се ипак свиђа реч "Zeitgeist".
Препоруке:
0
0
69 среда, 11 јул 2012 15:39
Урош
@Трагач
О чему ти причаш, човече?
У реду, ономе коме деда није носио U на капи са њим сам близак, а са оним који је носио са њим нисам близак. Исто тако са оним србином из босне који је ратовао на страни аустроугарске нисам близак, а са оним који је препешачио Албанију са њим сам близак или обрнуто, како год. Глупо је сматрати да су Срби хомогени народ без разлика. Подела има, и разлике су нормалне и добре. Трагачу, делује ми да доста ограничено размишљаш, али добар ти је надимак "трагач", па у духу тог надимка настави да трагаш.
Препоруке:
0
0
70 недеља, 15 јул 2012 17:32
Bole
@Robokap i sl...

Teza ti je apstraktna. Ali opet, Ti si presrecan covjek, jer imas za predsjednika polupismenog Sumadinca, a na celu Crkve ti je opet Sumadinac koji je nekidan ustvrdio da je u Hrvatskoj odnos prema Srbima vise nego dobar. Pitam se, sta bi na to rekao pokojni patr.Pavle koji je bio Srbin iz Hrvatske (Krajine), koga si zbog toga Ti i sl., pretpostavljam , prezirali. To bi, navodno trebalo ba dude autenticno srpstvo ?
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер