петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Женска развратничка култура”

Kоментари (92) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 21 јул 2012 23:19
Ala
La,la,la...To postoji samo u vitruelnom svetu komercijalnih medija.
Puritanska Amerika jos uvek ima dominaciju nad Bijonse i g-djicom Cikone.
Literatura o takvima je profitabilni marketing za nezaposlene,uboge domacice i glupave ljubiteljke "fashion backstage"a ili nasih lokalnih "umetnica" a la Krleusa.
To jeste namenjeno siromasnim masama naroda/neka bude i "opijum za narod"/ kao skretanje paznje sa nezaposlenosti,bede i sirotinje.
Milijarde umornih,gladnih zena ne zna kako i cime da prehrani i leci svoju decu.
Feminizam i "kucke" su bacanje prasine u oci.
Препоруке:
116
10
2 субота, 21 јул 2012 23:49
Лола
Обрађена још једна тема светске а неше пропале стварности. Увести дебео порез на овај јад од музике, преко филма до књига. Забранити емитовање свега сличног до ситних сати и организовати емисије и предавања у школама на тему наслова овог текста!
Препоруке:
95
5
3 недеља, 22 јул 2012 00:55
Kučka je ženski pas zar ne?
Кислинг, Барбара, „Водич ’добрим’ девојкама за секс ’лоших’ девојака: водич за задовољство и завођење”, Еsotheriа, Београд, 2008.

Ooličan tekst-pitao bih autora da li je imao probleme digestivnog trakta dok je čitao ovu knjigu...Neverovatan izdavač koji se bavi okultnom literaturom i koji truje mlade ljude...

Feminizam=liberalizam
Препоруке:
48
10
4 недеља, 22 јул 2012 00:59
Браво
Погођена тема, бритак језик. Јадан и кукаван је мушкарац који може да се упеца на било шта што личи на феминисткињу.Чини се да друштво све више морално пропада па је значај породице утолико већи. Васпитавати децу да живимо у доба ропства, и да на прокламоване циљеве "еманципације" жена, као и на "нормалност" хомосексуалности, гледају као на замку, опасност, погубну идеологију. Свака част аутору.
Препоруке:
65
12
5 недеља, 22 јул 2012 01:29
Микош Само средство ка НСП.
А.Вајсхаупт је као предуслов стварања светске владе планирао разарање религије(кохезиони фактор и образац живљења) и породице.Тада су људи усамљеници у мноштву и као аморфна маса лако се обликују. Сведени на ниво физиолошког рефлекса подложни су сексуалној манипулацији,као што пре неки дан отпадуша Чиконе на сцени избаци млечну жлезду и запали руљу. И несретница Силвија Кристл скончава као ислужена. Да, све су оне само средство планираних промена и друштвеног инжењеринга као што је то са Битлсима, масовном употребом дрога и новог сленга реализовао институт Тависток. Остварене су тектонске друштвене промене а протагонисти мира пацификовани у безопасне кловнове. Отров такозваног либерализма трује како укључите телевизију или отворите новине промоцијом скаредности и кварењем људи. Тешко је наћи здраву породицу а ако се сложимо са Хесеом узрок многих недаћа је у НЕДОСТАТКУ ЉУБАВИ.Само хришћанство даје жени црту спиритуалности ако има боље и срећније--срећан пут.
Препоруке:
49
10
6 недеља, 22 јул 2012 01:36
bela lala
Zbog ovakvih članaka o ŽENSKOJ čednosti je i došlo do pojave ŽENSKOG razvrata.
Препоруке:
34
64
7 недеља, 22 јул 2012 01:44
фристајло
Да, ово што се данас догађа много дугује и овом феномену...
Фриволно, као циљ, секс као средство и дезоријентација великог дела женске популације поп-псеудокултуром производи много штете. Неолиберализму, као идеологији, то је погодовало, јер је разулареност заменила реалне слободе, које су скупе, и чине људе тежима за манипулисање. Чињеница је да је савремена цивилизација у великој кризи делом и због овог феномена, да је све постало роба; релативизацијом традиционалних вредности нисмо добили нове, вредне чувања, само смо старима ставили ореол- што ће се кад тад вратити као бумеранг, са свим претеривањима и радикализацијом.
Добар чланак, честитке аутору.
Препоруке:
40
7
8 недеља, 22 јул 2012 02:23
Ждеромил
Њихови критеријуми за оног „правог” обично су толико високи да га ретко проналазе.

Одличан текст.Не бих се сложио са издвојеном кнстатацијон.Немају оне никакве критеријуме,то је крдо погубљених љуштура које не могу да се скрасе ни пор4ед кога .
Препоруке:
52
16
9 недеља, 22 јул 2012 02:53
Андро Лутак
Не знам коме може да смета Бијонсе у кавезу?!
Препоруке:
22
45
10 недеља, 22 јул 2012 03:21
Ђука
Још један од видова деструкције морала поробљених народа у сврху брисања целокупног народа. Природа треба бити једини путоказ. Једино што је сигурно а да је од Бога или Творца или Креатора, или како већ, а не може бити људских руку дело, јесу природа и њени закони. Готово све што пропагирају ционисти преко својих медија је у супротности са природом и њеним законима. Бојим се да смо и ми дошли у ту фазу где од жена праве мушкарце, а од наших мушкараца жене. Удари на национализам, традиционализам, итд. су већ извршени те је дошло и ово на ред. Тако су данас све бројније некакве феминистичке групе жена "мушкараца" махом противне породичним вредностима и којекакве параде "поноса" мушкараца "жена".
Препоруке:
39
8
11 недеља, 22 јул 2012 05:39
Смарач
Има ту још нешто: жене пре налазе посао на Западу и Србији (додуше, мање плаћен), по свим статистикама које сам видео. Почињу и да преовлађују у примарној популацији. Све то говори о доминацији феминистичког приступа. Због своје услужности преовлађују у одговарајућим делатностима а властима и капиталистима више одговарају. Стално се промовишу и величају њихове особине и одговарајуће понашање, као што је описано у тексту. С друге стране, друштва са оваквим схватањима склона су депопулацији и навирању у њих припадника другачијих култура. То, међутим, није први пут да се такво нешто догађа у историји. Сада је то само брже. У одговарајућим временима то је просто природан процес.
Препоруке:
40
4
12 недеља, 22 јул 2012 07:01
ДРаган
Одлично одабрана тема и још бољи кратак осврт.
Један дужи аналитички текст би добро дошао.
Имам разумевања за коришћење наводника,
иако мислим да су сувишни.
Препоруке:
21
3
13 недеља, 22 јул 2012 07:11
Јагош Москва
Велика мањина терорише и преваспитава огромну већину. Моје рускиње бије глас да су проститутке, међутим, оне су начитане, културно се понашају, а највећим делом су строго патријархалне и привржене деци и породици. У Украјини су жене још чистије. Музика и текстови на највићем нивоу. Изузеци су ретки. Покажимо руску естраду. Грациозно и меланхолично.
Сав овај женски смрад долази из америчке кухиње.
Спасимо децу.
Препоруке:
92
7
14 недеља, 22 јул 2012 08:42
Anta
Od Avril Lavin do turbo folka... pisac je zeleo da bude ucen i analitican,,, a zapravo tekstom nista ne govori... Sou biz je prica dovoljno siroka da se na nju mogu nakaciti svakakve analize... i o feminizmu i o satanizmu i o profitu i o.... i jos nesto najsmesnije mi je kad neko ko nastoji da bude analitican pocne da upotrebljava izraz turbo foll, koji zapravo nista ne oznacava , a koristi se da bi se nesto diskfalifikovala i prikazalo u najcrnjem svetlu, a opet vezalo za Srbe...
Препоруке:
21
48
15 недеља, 22 јул 2012 08:53
Dragan
Religija je o mestu i ulozi žene rekla svoju reč. Da je ta reč poslušana, ne bi civilizacija tonula ovde gde tone.

Najveće vrline žene su čednost, stidljivost (kao kontrateža raskalašnosti), a ako je udata onda i lojalnost i vernost mužu. Savremena nazovi "civilizacija" sve to sistematski razara. Od raskalašne i promiskuitetne žene gori je samo muškarac koji je vezan za takve žene.

"Kralj, brahmana i joga-mistik gde god da odu su poštovani, ali žena koja se skita potpuno propada."

Pravac u koji je usmerena savremena "civilizacija" nužno vodi u razvrat. Požuda je toliko jaka da je njome izuzetno teško vladati čak i onima koji su od detinjstva pravilno trenirani u ovladavanju njome, a kamoli ljudima odraslim na tzv. "seksualnim slobodama". Jedna od najvećih tragedija savremenog sveta je svakako nepoznavanje vrednosti i dobrobiti čednosti, njeno zanemarivanje, a u savremenom sveti i izrugivanje s njom!
Препоруке:
28
24
16 недеља, 22 јул 2012 08:54
Dragan
"Arjuna reče: O potomče Vrišnija, šta nagoni čoveka da čini grešna dela čak i protiv svoje volje, kao da je na to prisiljen?
Svevišnja Božanska Ličnost reče: To je samo požuda, Arjuna, koja nastaje zbog dodira sa materijalnom gunom strasti i kasnije se preobražava u gnev. Ona je sveproždirući grešni neprijatelj ovog sveta." Bhagavad-gita 3.36-37
Препоруке:
20
18
17 недеља, 22 јул 2012 09:27
Бели Орао
Стварно нема смисла што је и Јеца у овом друштву.
Препоруке:
21
9
18 недеља, 22 јул 2012 09:51
Даг
Одличан чланак! Коначно је то што нас већ двадесет година запљускује са малих екрана добило своје право име.

Овоме треба додати да код нас постоје телевизијске водитељке специјализоване за ширење женске развратничке културе међу младим женама и девојкама. Веома су популарне и постављају стално иста наизглед глупава питања својим саговорницама, које нејчешће нису свесне у чему то учествују. Публику у студију обавезно чине тинејџерке. Тако започиње индоктринација.
Препоруке:
34
11
19 недеља, 22 јул 2012 09:57
Мика
Потпуно погрешна анализа. Да ли писац може да ми дефинише да ли он сматра Мадону, Лејди Гагу, Карлеушу ”Високо образованим”?? Шта за њега значи висока образованост? Да знају да читају?
Препоруке:
25
11
20 недеља, 22 јул 2012 10:43
Shooter_64@live.com
Анализа западњачке "женске развратничке културе" је потребна, мада можда не на овакав начин. Сам аутор каже да је дошло до "замјене улога" између полова, па би са његовом логиком могли доћи до закључка да је престала да влада "мушка развратничка култура", којој аутор, да будемо реални, нема шта да приговори.

Међутим, за наше поднебље, утицај те западњачке "културе" и није тако пресудан.
Код нас преовладава "Гранд култура", наше дјевојке и дјевојчице не сањају да постану Мадоне или Лајди Гаге. Ма, не.
Оне сањају да постану Стоје, Лепе Брене, Цеце...


Зашто се онда окрећемо према западу и ту тражимо проблеме који су нас снашли, а не размишљамо о директној опасности по српску културу која је оличена у "Гранд продукцији"?

Да ли можемо на било какав начин умањити утицај турбофолка на младе људе?
Изгледа да не можемо, јер већина нас учествује у том злу гледањем Пинк-а у кући (чиме дајемо лош узор нашој дјеци).
Проблем је у унутрашњем, не у спољном непријатељу.
Препоруке:
37
9
21 недеља, 22 јул 2012 10:44
cisto onako
Za mene je jos veci problem sto se to namece deci od najranijih dana. Recimo, animirana serija Winx u kojoj bukvalno uce devojcice da je dobro biti mala sponzorusa.
Препоруке:
38
2
22 недеља, 22 јул 2012 11:03
Kum
Emancipacija zene donela je, pored prednosti, i citav niz negativnih efekata. Najpogubniji po buducnost modernog drustva je pad nataliteta. Zena nikada nije imala vecu slobodu: moze da se obrazuje, da radi, da menja partnere kako zeli, da zivi kako hoce. potpuno je nezavisna od muskarca a pokazuje realno "slabiji ucinak" u ulozi majke nego muslimanske zene. Zene su cesto dezorijentisane, uplasene jer im sloboda koju imaju ne donosi ono najboitnije - da se ostvare kao majke. To je apsolutno najvaznija uloga zene na planeti a ta uloga je gurnuta u drugi plan. Feministicki pokret je u svojoj sustini jalov i destruktivan u smislu nataliteta pokusavajuci da zenu slepo izjednaci sa muskarcem. I budimo sasvim iskreni: osim lekara, zubara i nesto malo inzenjera zene uglavnom zauzimaju mesta u drzavnoj upravi, administraciji itd. To su "izmisljena" neproizvodna radna mesta sa najmanjom produktivnoscu. Umesto da rade ono za sta ih je Bog stvorio zenama prolazi zivot radeci takve poslove.
Препоруке:
33
10
23 недеља, 22 јул 2012 11:11
Kum
Moderna drustva ce se brzo suociti sa pitanjem golog bioloskog opstanka. Kako se ne mozemo vise vratiti starom modelu porodice jer je zena nezavisna i radi mozemo uciniti mnogo vise na podsticanju uloge majke u drustvu. Zene bi trebalo da imaju mnogo duze placeno trudnicko i materinsko odsustvo (koje se pogresno zove bolovanje jer je u tom periodu zena najzdravija) - ovaj period bi mogao biti dugacak i do 10 godina - zavisno od broja dece. Parove i pojedince bez dece drasticno oporezovati, Abortus zabraniti zakonom (ili pravila drasticno poostriti) uz poboljsano seksualno obrazovanje. Dobijeni novac od "samaca" koristiti za programe usvajanja nezeljene dece u funkcionalnim heteroseksualnim porodicama bez dece ili sirotistima (koja su trenutno sramota naseg drustva). Srbija je siromasna zemlja da bi se odricala svoje dece tek tako ili skolovala decu za kasniji rad u inostranstvu (ali to je druga tema).
Препоруке:
27
14
24 недеља, 22 јул 2012 12:16
old fashion Србин
@kum

поштовани, предухитрили сте ме јер сам хтео да напишем коментар скоро идентичан вашем. Слажем се да је крајња последица овога што се мења у улози и схватању жена, то да ће се распасти основне идеје здравог друштва, а то су стабилност породичног дома, перспектива биолошког опстанка и, у крајњој мери, идеја живљења живота на нормалан начин у заједници двоје људи супротног пола. Једино са чиме се не слажем у вашем коментару је оно о "кажњавању" непродуктивних парова и појединаца. Случајно познајем доста људи који се годинама муче да направе дете и користе разне медицинске и/или народне третмане да би им то успело. Да ли они заслужују казну? Хоћу да кажем да кад је у питању промовисање здравог породичног живота, треба размишати о позитивним подстицајима а не негативним. И наравно, треба срушити ову владајућу "културу" која се спрда са нормалним животом и здравим разумом, било да је та култура "женска" или "кучкаста".
Препоруке:
33
3
25 недеља, 22 јул 2012 12:53
ПОСЛЕДЊИ РЕД
недеља, 22 јул 2012 10:43
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

...Код нас преовладава "Гранд култура", наше дјевојке и дјевојчице не сањају да постану Мадоне или Лајди Гаге. Ма, не.
Оне сањају да постану Стоје, Лепе Брене, Цеце...


по мом мишљењу, искрено - чланак из данашњег "Курир":

Nemci: Srbi slušaju muziku za idiote!
Stars, 16:37, 19.07.2012.


Nemački časopis objavio tekst o srpskim narodnjacima uz naslov "Muzika za idiote: Uspon i pad srpskog turbo-folka"
Препоруке:
24
2
26 недеља, 22 јул 2012 13:00
Робеспијер
Текст описује једну страну медаље, која је свакако за осуду, мада у неким деловима и претерује. Да би текст био потпун, аутор је био дужан да објасни и други екстрем, те да понуди средње решење. Други екстрем се састоји у потпуном потчињавању жене у тзв. традиционалним културама. То верско поимање статуса жене искључиво као мајке и домаћице, засновано на тзв. првобитном греху, допринело је одласку у екстрем који је аутор описао. Присуствовао сам црквеним венчањима у којима поп има подугачку листу жениних обавеза према мужу, од којих је и да га се боји као Бога, док постоји само једна једина обавеза мужа да наводно поштује жену. И да га не би наводила на грех, као Ева Адама, њено је место за шпоретом и судопером, док мушкарац може слободно да шврља по ''селу''. Мушкарац је онда даса и фрајер, сви му се диве, али када жена покуша да се уздигне изнад свог потчињеног статуса, аутоматски добије статус курве.
Препоруке:
35
22
27 недеља, 22 јул 2012 13:01
Kum
@old fashion Србин
S obzirom da je ovde broj karaktera ogranicen, jasno je da se ne moze detaljisati. Vrlo lako se da proveriti koji parovi se bezuspesno lece. Takvima u svakom slucaju ponuditi usvajanje kao mogucnost (to se i sada radi). Poreska stopa se odnosi na broj dece u porodici a ne na broj pokusaja. Ako sami nemaju ili ne mogu da imaju a nece da usvoje postenije je da im poreska stopa bude ista ili vrlo slicna onima koji to ne zele pa ce i na taj nacin biti pomognuti koji su dete usvojili. Bioloski opstanak se ne bazira samo na zeljama nazalost, vec na uspehu. Porodica se, pored ljubavi kao najvaznijeg sastojka, bazira i na interesu dvoje ljudi da zive zajedno. Cvrsce su porodice bile tamo gde je zena bila zavisna ili gde je puno dece jer bracni ar je tada upuceniji jedno na drugo. Sa nezavisnom zenom ili malim brojem dece, tradicionalnu porodicu je jako tesko odrzati pred navalom "razvratnicke kulture".
Препоруке:
12
12
28 недеља, 22 јул 2012 13:09
Kum
I da jos dodam: sve ovo ne znaci da zena ne treba da je emancipovana za svoje dobro i za dobro drustva. Potrebno je insistirati na zdravim vrednostima i najvaznijoj ulozi zene na planeti. Ovo sto se sada desava je zatvaranje ociju pred ociglednim problemima. Moderna drustva sebe zapravo razgradjuju klanjajuci se laznim vrednostima i razvlaceci zenu po "polju slobode" gde njoj zapravo nije najvaznije mesto. Doslo se do toga da znacajan broj zena (srecom ne sve) smatraju radjanje dece smetnjom karijeri, neslobodom ili cak rostvom "starim zabludama". Istorija je puna primera civilizacija koje su pokleknule i zapravo nestale bas iz tog razloga NIJE BILO DOVOLJNO DECE - Rim, Vizantija samo su neke od njih ali nama najblize.
Препоруке:
11
12
29 недеља, 22 јул 2012 13:16
Робеспијер
Гледао сам давно репортажу о женама у Србији, углавном из руралних крајева, којима најпре очеви нису дозволили да се школују, а касније мужеви да раде. Имају статус кућног полуроба, које и свекар има право да удари. Њихова је обавеза да испуњавају жеље укућана.

Да не говоримо о статусу жене у муслиманском свету, које губе и своје животе за најмањи ''прекршај'' верских норми.

Сад, између та два екстрема, треба наћи неко средње решење, које ће уважавати право жене да се еманципује и буде самостална, а да притом не занемарује своје брачне обавезе. У породици се конфликти решавају договором, подједнаким уважавањем мишљења свих њених чланова, а не силом и наметањем ставова најјачег.

То затуцано схватање да је жена нижих интелектуалних капацитета, пада у воду пред чињеницом да у данашњем свету, а и раније, постоје жене које су својим деловањем преобликовале свет у којем живимо, набоље. Које су доказале да се може бити истовремено, и добра мајка и жена, и имати успешна каријера.
Препоруке:
36
7
30 недеља, 22 јул 2012 13:23
Пуковников ученик
А "Секс и град"? Још у комбинацији са "Гранд парадом"? То је тек појава која захтева дубоку анализу.
Препоруке:
30
2
31 недеља, 22 јул 2012 13:49
Андро Лутак @ свима мушким који ми дадоше негативне поене
Ја биџ, другови, радо Бијонси кавез дрмао, а ви?
Препоруке:
12
20
32 недеља, 22 јул 2012 13:56
ПОСЛЕДЊИ РЕД
недеља, 22 јул 2012 13:00
Робеспијер
..., аутор је био дужан да објасни и други екстрем, те да понуди средње решење. Други екстрем се састоји у потпуном потчињавању жене у тзв. традиционалним културама.


као да коментатор (другосрбијанац?) нехотице успореди феминизам са инквизицијом !
Препоруке:
3
4
33 недеља, 22 јул 2012 14:03
Бранислав
Ово је заправо феминизам који лаким мушкарцима највише одговара- жена без икаквих моралних назора, увек спремна и на располагању, жена као роба. Што је најсмешније, она је та која мисли да је тиме искористила мушкарца. Мислим да су ту феминисткиње мало промашиле тему.

Милион студија је написано о разлици у мушкој и женској перцепцији сексуалног односа. Женска неверност је знак апсолутног распада заједнице, јер је то емотивни стуб породице. (Ни на који начин не желим да релативизујем тежину мушког неверства, пошто и оно има катастрофалне последице)

Промовисање промискуитетизације жена (мушка је одавно прогурана као друштвено прихватљива) и хомосексуалности првенствено мушкараца (женска је увек била више толерисана) води апсолутној немогућности заснивања породице и нормалном одгоју потомства. Када се у једначину убаци и одбацивање религије, односно било какве гриже сасвести за такво понашање, ето рецепта за социјалну катастрофу.

Коме је то у интересу?
Препоруке:
38
4
34 недеља, 22 јул 2012 14:07
Ја
@Андро Лутак @ свима мушким који ми дадоше негативне поене

А јел би је водио пред олтар и да буде мајка твојој деци?
Препоруке:
30
5
35 недеља, 22 јул 2012 14:24
Marko Gay
@ Kum

Moderna drustva ce se brzo suociti sa pitanjem golog bioloskog opstanka. Abortus zabraniti zakonom


Stanovnistvo planete se povecava: 1.2% neto porast za samo godinu dana u 2011-oj!

Bas kao i stanovnistvo razvijenih zemalja (Australia 1.4%, Norveska 1.3%, Kanada i Svajcarska 1%, USA 0.9%, Svedska 0.8%, UK 0.7%, Francuska 0.6%, Holandija 0.5%, Austrija 0.3%.

"Problem" o kome pricate ne postoji.
Препоруке:
13
25
36 недеља, 22 јул 2012 14:48
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Уместо да говоримо колико је нешто грозно хајде да то прво ставимо у прави контекст: Прво, феминизам је изопачење идеје о правима жена исто као што друге идеје без суштине . Друго, мислим да тзв конзервативци у Америци немају снагу да се одупру општој америчкој култури јер су и сами њен део и део система, они се само препуцавају о модалитетима те културе али не и о самој култури. Треће, имиџ “кучке” није изворно толико негативан као што то српска реч кучка имплицира, ради се о црначкој речи за “женску” тј привлачну девојку, где наравно црначко становништво природније и спонтаније исказује сексуалност него бело становништво. Масовни медији ту немилосрдно искориштавају имиџ “кучке” ради профита али у последњих 20 година и ради промене културе млађег становништва које је најрањивије јер се може најлакше манипулисати а нема још изграђен систем вредности.
Препоруке:
8
5
37 недеља, 22 јул 2012 14:49
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Музика је најјаче оружје за наметање другачије културе и система вредности и може бити моћно оружје за власти и контролисање шта народ мисли. САД су уништиле антиратни покрет 60-тих деломично и преко музике.

Што се тиче Србије, код нас је другачији феномен, али веома повезан с музиком. Наша “култура разврата” је заправо кампања заглупљивања девојчица и омладине преко Гранда и сл. Иза те кампање стоје наравно власти, а прави циљ је идиотизација бирача и свођење људског размишљања на најниже и најскарадније инстинкте. Код нас су мета и мушкарци и жене и то прилично лака мета јер у свима нама тече крв обичних сељака и земљорадника.
Препоруке:
21
2
38 недеља, 22 јул 2012 14:50
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Тај имиџ просте девојчице-девојке чије мисли су површне као и текст турбофолк песама је крајњи циљ владајуће елите, и сада је време да се схвати да су музика и видео медији важан стратешки ресурс у одбрани културе и државе. Додуше треба додати и да је ово трећи талас системског заглупљивања у Србији, први је створен 80-их с Лепом Бреном, а други је почео с турбо фолком одлуком Милошевића 1992-е.
Препоруке:
15
3
39 недеља, 22 јул 2012 15:26
Kum
@M.Gay: taj problem itekako postoji. Sva ta drustva "pozitivne cifre" duguju prilivu stanovnistva iz inostranstva. Jedini zaista pozitivni prirodni prirastaj bez emigracije imaju u Evropi Francuzi i donekle Englezi. Nemci, Austrijanci, Skandinavci, Rusi..svi imaju slican problem. Pa Nemaca je pre 2. sv rata u Nemackoj bilo 82 miliona koliko i danas + 13 miliona u Centralnoji Istocnoj Evropi. To je 95 mil ljudi. Danas Nemaca ima 82 miliona ponovo, nema ih nigde u Evropi vise a od tih 82 miliona svako 4 dete nije Nemac a uskoro ni svako trece. Oko 25 odsto stanovnistva ima nenemacko poreklo. I to nije problem? Nije NAS problem ali problem jednog modernog drustva jeste. A ni Srbi nisu mnogo bolji. To sto se takvi kao ti iz tvog nicka ne mnoze jer to jos nije moguce (a nece ni biti) je druga tema. Svakako ne treba uvoditi gay kulturu kao model ponasanja koji je eto "razlicit". Nije samo razlicit vec je i bioloski potpuno neproduktivan i beskorisan. necemo valjda tako nesto jos da negujemo
Препоруке:
25
4
40 недеља, 22 јул 2012 15:39
...
и каква је уопште сврха таквог и сличних текстова, кад народ то ионако не чита, осим неких појединац?!
Препоруке:
3
9
41 недеља, 22 јул 2012 15:43
Kum
@Marko Gay
Stanovnistvo planete se povecava samo zato sto se poveceava broj stanovnika Afrike, Azije i Juzne Akerike. Da je do Evropljana samo, slika bi bila katastrofalna (uz par izuzetaka).
http://en.wikipedia.org/wiki/Birth_rate
http://en.wikipedia.org/wiki/Mortality_rate
Svako ko hoce da ulozi imalo truda da procita ovo nece dati pozitivan glas tvom komentaru.
U Evropi je i stanovnistvo sve starije a broj zena u reproduktivnom dobu opada s tim sto se nagli pad tek ocekuje. Sa ovakvim modelom drustva i malom reproduktivno sposobnom populacijom gay-evi vise nece biti ni "razliciti". Ta sorta moze samo da se raduje. Nema veze, bice uvek arapskog mesa za vas u obe varijante. Globalizacija na delu. Naravno da planeta ne moze da izdrzi jos milijarde ljudi ali svakako Evropa tj evropski svet nije na pravom putu. Postojece stanovnistvo se smanjuje. neka nas nema vise ali neka nas nema manje.
Препоруке:
19
2
42 недеља, 22 јул 2012 15:47
nebitan
'Big harlot' , Lilit kao 'markeri' (jos jednog ) doba - 'pornokratije'.... Apokalipticno ?!
Препоруке:
6
4
43 недеља, 22 јул 2012 16:21
Данко Б. Марин
Развратност спонзоруша је хвалила проф.др Свенка Савић! За њу су оне украс успешних и то сам гледао путем ТВ таласа!? Карлеуша је чедна бебица у односу на поменуту профанку,боље ставите Свенкину слику!!
Препоруке:
17
6
44 недеља, 22 јул 2012 17:41
Karl Marks-naš duhovni vođa
Fašista je aspirin za žensku zapadnjačku razvratničku kulturu.
Naučno dokazano 1939-1945 u Evropi.
Mi imamo popa Makarija.
Препоруке:
4
10
45 недеља, 22 јул 2012 19:25
thinking maize
Читам ових дана Ничеа, пре њега Белу Хамваша, ЛЕКОВИТО је! Неко овде помену Силвију Кристл ("оживела" и ПОПУЛАРИСАЛА још 70-тих у НИЗУ софт-порнића ЛИК Емануеле), као једну од "пионирки" у "женској развратничкој култури", а која ових дана трагично завршава болесна од рака. Чини ми се да је више таквих НАШИХ "грабљивица" У ЗАДЊЕ ВРЕМЕ трагично завршило, било као мртве, инвалиди или оболеле..., да не помињем имена, ипак је ово УЉУДАН сајт... У сваком случају ЊИХОВЕ СУДБИНЕ се не РАЗГЛАШАВАЈУ, што је СИМПТОМАТИЧНО за ОВАКВУ "културу" где је СВЕ на ПРОДАЈУ! У сваком случају, један од ИЗЛАЗА је ПОНОВНО УВОЂЕЊЕ ПОРЕЗА НА шунд, затим ОДУЗИМАЊЕ НАЦИОНАЛНИХ ФРЕКВЕНЦИ СВИМ МЕДИЈИМА који ПРОПАГИРАЈУ ОВАКАВ "културни" patern или УСЛОВЉАВАЊЕ да се ДЕО ТИХ САДРЖАЈА ОПОРЕЗУЈЕ и ЕМИТУЈЕ САМО у времену 1-4 часа НОЋУ, па ко воли, нек изволи! Знао сам у мојој фирми за "случајеве", кад су нпр. "Великог Брата" (И ТАМО има елемената ОВАКВЕ "културе"!) пратили до 3 сата ноћу, АЛИ, то НЕ МОЖЕ дуго да траје!
Препоруке:
15
6
46 недеља, 22 јул 2012 19:32
Андро Лутак @ Ja
Ајдееее ... причамо о некој условно речено женској голотињи са Музичке Телевизије, а ми смо еротске спотове гледали на новогодишњим програмима РТБ још давнихшездесетих!

Каква Бијонсе и њен кавез, какви бакрачи!


Тада се америчким затуцаним масама није смело пуштати овако што за new year eve јер би дигли револуцију која би прерасла у верски рат - Оливера Катарина Вучо као америчка Индијанка са својом плесном групом (и Чкаља који "зове" Миљана Миљанића!) у новогодишњем програму Радио Телевизије Београд, 1968/1969 - држ'те се , полећемо :) --- http://www.youtube.com/watch?v=d9dmsQ2wEc8
Препоруке:
11
4
47 недеља, 22 јул 2012 19:38
thinking maize@ наставак
Веома је симптоматично да марксисти у ОВАКВИМ СИТУАЦИЈАМА, када је НАПАДНУТА ЕГЗИСТЕНЦИЈА и то не нивои егзистенције ЗАВИСНИ од ЕКОНОМИЈЕ, већ ВИШИ НИВОИ, да БАШ у ТИМ СЛУЧАЈЕВИМА марксисти НЕМАЈУ РЕШЕЊЕ! Како би и имали када су они САМО ИЗДАНАК ИСТОГ ОНОГ МАТЕРИЈАЛИСТИЧКОГ ЛИБЕРАЛИЗМА (као ИДЕОЛОГИЈЕ КАПИТАЛА!), који је "отац" феминизма! Уосталом, ако ћемо поштено, ПРИВЛАЧНИЈА је Мадона, чак и ОЦВАЛА од Кларе Цеткин или нпр. неке друге МУШКОБАЊАСТЕ ПОЛИТИКАНТКИЊЕ (види под Гоца Чомић)! Неко такође помену, чини ми се "Андро Лутак" да му се допада Бијонсе или Ријана "у ланцима"!? Пријатељу, погледај "Бората" и види ШТА ЈЕ ОН ПОКУШАО да УРАДИ Памели Андерсон! А тамо је сама Памела ПОКАЗАЛА КОЛИКО су "вредне" такве жене! Узгред, има негде код Ерике Џонг, "маме" свих феминисткиња, опис ситуације током њеног пута кроз Турску, где је њеном сапутнику ПОНУЂЕНО од локалаца да Ерику ПРОДА за 20-так ОВАЦА! Мислим да би, да се та "трговина" реализовала, човечанство било ПОШТЕЂЕНО много чега!
Препоруке:
10
8
48 недеља, 22 јул 2012 19:51
Baters
Ako mene neko pita sve je to proizvod cinjenice da nam je novac glavno merilo vrednosti. Ne svima, ali velikoj vecini jeste. Mi ljudi se danas generalno ponasamo nezrelo. Krivo nam je kako se danas ponasaju devojke, a zaboravljamo da danas ocevi svoje cerkice dovode na manekenske revije ili potpisuju dozvolu da im maloletna cerka igra u filmu sa puno eksplicitnih scena seksa.
Препоруке:
10
3
49 недеља, 22 јул 2012 22:35
Lena
O kakav promasaj!!!
Ne mogu se uporedjivati REM i Radiohead sa Rihannom i ostatkom druzine. Ako zelis fer uporedjenje naved MTV rep kulturu gde su polugole zene kucke,meso i stvar, pa postaje jasnije otkud takve pevacice....nisu one produkt feminizma vec eksploatacije seksa i seksualnosti. Nisu one takve da bi udovoljile ustogljenim profesoricama vec muskarcima koji ih gledaju. Emancipacija nije isto sto i razvrat i razvrat nije posledica emancipacije vec cinjenice da u danasnjem svetu seks prodaje proizvode. Prodaje ih i muskarcima i zenama.
Feminizam jeste radio na "oslobodjenju" zena i na tome mu fala. Ne moze se neko zalagati za zensku cednost, mozes se zalagati za cedno drustvo i odbijanje produkata seksualne revolucije, ostalo je takvo licemerje.Znate,mozda vama muskarcima koji komentarisete to jos niko nije rekao ali i zene vole sex,isto koliko i vi. I u tome nema niceg loseg. Otkud te price o iskoriscavanju i ko koga iskoriscava,aman ljudi to je na obostranu korist.
Препоруке:
31
3
50 недеља, 22 јул 2012 22:50
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Веома је симптоматично да марксисти у ОВАКВИМ СИТУАЦИЈАМА, када је НАПАДНУТА ЕГЗИСТЕНЦИЈА и то не нивои егзистенције ЗАВИСНИ од ЕКОНОМИЈЕ, већ ВИШИ НИВОИ, да БАШ у ТИМ СЛУЧАЈЕВИМА марксисти НЕМАЈУ РЕШЕЊЕ! Како би и имали када су они САМО ИЗДАНАК ИСТОГ ОНОГ МАТЕРИЈАЛИСТИЧКОГ ЛИБЕРАЛИЗМА (као ИДЕОЛОГИЈЕ КАПИТАЛА!), који је "отац" феминизма!

Оваквим типом резоновања могли бисте оптужити Мојсија и Исуса за инквизицију и крсташке ратове.
Препоруке:
6
8
51 недеља, 22 јул 2012 22:52
Роксанда
Феминизам је жене деценијама учио да не буду сексуални објекти (чак по цену да не буду сексуално привлачне, сетимо се напр. недепилирања ногу као легитимног фемистичког избора).
Данас је за феминисткиње не само прихватљиво, већ и пожељно да жена буде сексуални објекат за којим влада потражња, што жену наводно оснажује, па се девојчице васпитавају да буду успешне пословне жене са силиконима.
На све стране постоје примери ране сексуализације женске деце, а тинејџерке се облаче и дотерују као раднице за плочника.
У овоме, што је глобална појава, најгоре пролазе земље као што је Србија, где скоро да не постоји алтернатива.
Препоруке:
28
3
52 недеља, 22 јул 2012 23:29
Б 92
Б 92 је једном у вестима за проституке користио израз сексуалне раднице. Па су се повукли, по нечијем савету, или зато што су видели да им гледансот рапидно опада.Развратничка женска култура и економска пракса се неће зауставити док се либералима западног типа не одузме друштвена моћ. Пре свега медији.
Препоруке:
16
4
53 понедељак, 23 јул 2012 00:28
dulebg
Приметна је експанзија "амазонки" - жена које себе доживљавају као мушкарце: у сексуалном смислу су "стрејт" (рецимо?!) али својим животом, културом, ставовима и вредностима су уствари мушкарци.

Маштају о Мр Идеалном, али се удају за шоње/безвезњаке, па их после 15 година шутну, кад деца почну да пуштају бркове. Не бих им био у кожи: ни мужа, ни детета.
Препоруке:
9
6
54 понедељак, 23 јул 2012 02:56
Marga
Koliko muskaraca koji mrze zene se skuplja na ovom sajtu je neverovatno. Jadno.
Препоруке:
20
26
55 понедељак, 23 јул 2012 03:01
$$$
Вулгаризација певачица су последице чисте комерцијале. Уз нешколоване гласове и примитивних текстова нуди се тинејџерима уз ритмични бас за плес наравно и секс. То није ништа ново (секс, драгс анд роканрол из 50 и 60 година). Народ је са временом огуглао а сукњице немогу више бити краће него што јесу па се сада, од обичног секса који је постао досадан, почео истицати бизарни и перверзни секс са циљем да се јавност узбуди и на куповину нагони.
Тржиште брише сваку моралну границу, пошто се она сваки пут помера да би остало "узбудљиво". Где ће феминизам, хуманизам и етика данашњег друштва завршити видићемо.
Могу само да наслутим да у либералном капитализму ништа неће свето остати, све ће се моћи продати образ, част, тело, душа и морал наше деце, све за паре.
Препоруке:
13
3
56 понедељак, 23 јул 2012 03:02
Роксанда @ Lena
Emancipacija nije isto sto i razvrat i razvrat nije posledica emancipacije vec cinjenice da u danasnjem svetu seks prodaje proizvode. Prodaje ih i muskarcima i zenama.


Наравно да еманципација није исто што и разврат и мислим да нико није ни сугерисао да је разврат последица еманципације. (Ово би требало да је сасвим очигледно - пример су бројна друштва у којима нема ни е од еманципације, али разврата има на сваком кораку.)

Проблем је у томе што се данас одвија процес који је супротан женској еманципацији.

Женска (и свака друга) еманципација подразумева право на избор, али данас се женама то право одузима.
Препоруке:
22
5
57 понедељак, 23 јул 2012 09:57
Ја
@ Marga

Мушкарци који обожавају жене могу само да презиру Мадону Чиконе и остале које руже космичку лепоту лепшег пола. То је и природно и социјално исходиште мушкарца и зато није бљувотина духа времена, него вечна судбина.
Препоруке:
13
5
58 понедељак, 23 јул 2012 10:24
ОСЛОБОЂЕН ОД ЗАПАДЊАЧКОГ ИНДИВИДУАЛИЗМА
а ево шта може да се деси у демоНкратији ако.... :


Žrtvi silovanja preti zatvor jer je na Tviteru objavila imena maloletnih napasnika
D. Milojković | 22. 07. 2012. - 20:59h | Komentara: 75
Препоруке:
11
0
59 понедељак, 23 јул 2012 11:41
zene
Nista novo, kad god su se u istoriji zene kvarile i odavale razvratu, dolazilo je do velikih katastrofa i nedaca, nista novo, a po ovome sto se vidi danas cekaju nas teska vremena, Bog sve vidi.
Препоруке:
4
8
60 понедељак, 23 јул 2012 12:04
Lena
@ Роксанда
Pa kada autor na kraju teksta tvrdi da su za "zensku razvratnicku kulturu" odgovorne feministkinje i
Њихова критика „патријархалности”, „сексизма”, „традиционалних родних улога” пружа теоретско оправдање за напуштање женске чедности и смерности.
to i nije sugerisanje, u pravu ste, vec vrlo jasan promasaj i teza koja nije odrziva. Razvrat je posledica konzumerizma i cinjenice da
udaranjem
na osnovne nagone firme najbolje prodaju svoje proizvode muskarcima i zenama, ali i deci.
I ne razumem cemu ovo "zenska razvratnicka kultura", zar danas nije cela kultura, i muska i zenska,razvratna (mada ovakva podela kulture nema smisla,npr. Rihannu slusaju i muskarci)? Ili mozda autoru samo takva razvrat smeta dok bi seksizam tolerisao i smatrao pozeljnim? Zasto kao tema napustanje zenske cednosti a ne napustanje cednosti same po sebi?
Препоруке:
15
6
61 понедељак, 23 јул 2012 12:10
Kum
Marga
Koliko muskaraca koji mrze zene se skuplja na ovom sajtu je neverovatno. Jadno.

Ne znam gde si to video-la? Niko ne mrzi zene ali svakako kulturu koja od zene pravi "modernu javnu stvar" i u reproduktivnom smislu beskorisnog clana drustva niko normalan ne moze da prihvati kao pozeljnu. Zapravo modernoj zeni uopste nije lako: do 25-30 se skoluju, do 35-40 grade neku karijeru tj pocinju..Za radjanje dece im ostaje malo i vremena i sanse a na kraju i volje jer ih je u medjuvremenu "pregazilo" bar njih sedam-osam (cesto i znatno vise)i smorilo ih za sve pare.
Препоруке:
9
7
62 понедељак, 23 јул 2012 12:10
Lena (nastavak)
@Роксанда
Женска (и свака друга) еманципација подразумева право на избор, али данас се женама то право одузима.

Ovde Vas ne razumem? Kako nema? Svako moze da zivi svoj zivot kako zeli i svako moze da svoju decu vaspita kako smatra da treba (ukoliko mu decu ne vaspitava TV). Da je lako nije, ali kada je i bilo lako.
A stabilnog i ostvarenog muskarca (istinski dominantnog) ne moze nezavisnos i samodovoljnost zene da ugrozava vec mu naprotiv imponuje. Takvi (izuzetno retki) traze
amazonke
(koje su jos redje).
Препоруке:
7
4
63 понедељак, 23 јул 2012 13:16
Романтика
Једном је на ББЦ аташе из једне арапске земље правио смешним водитеља,који се укачио за то да у тоја рапкој земљи жене или немају право гласа или су га скоро добиле.
А овј га пита: Јесу ли ваше жене срећније због права гласа?
У мојој земљи,жене се не баве политиком,него породицом.Ваше жене имају сва права,па је ипак свака друга на прозаку (*),а наше „угњетене“ жене и не знају шта је то.
Ваше слободне и еманциповане жене иду викендом да се напију у пабовима, због стреса и депресије у које су доведене, и при том не гелдају у чијем ће кревету завршити, јер немају ни љубави ни оног другог.
(*)- Прозак је збирни назив за антидрепесиве
***
Чуо сам мишљења да је сврха порнографије разбијање и породице и нормалног сескуалног општења:
Такође, данашња женска мода све чини да се мушком свету огади општење с њима.
То нису жене него скелети.
Са силиконом у грудима и уснама,просто терају од себе. Онда,све дубљи и грубљи гласови, агресивно понашање, изигравање неких вучица.
Препоруке:
12
4
64 понедељак, 23 јул 2012 13:17
Романтика -наставак
Да ли данашње идолке имају иакакв шарм, умиљатост, или само сирову чулност? Па хајде да поменемо и романтику.Лиз Тејлор је била и остала легенда, али је,осим сексипила и бурног живота имала и неку умиљатост,поглед, очи које вреде свих наших умишљених вучица.Па и Урсула, Брижит, чак и Марилин, имале су неку врсту умиљатости.А тек Натали Вуд! Била и она „опасница“ али више вреди видети њену слику него ове наше агресивне мушкобањаче.
Препоруке:
8
5
65 понедељак, 23 јул 2012 15:36
Roksanda @ Lena
U teoriji postoje izbori, ali svi znamo da postoji dominantna kultura i Zeitgeist.
Vi naravno mozete Vasu cerku vaspitavati kako Vi zelite, mozete joj kupiti stado ovaca i nesto pasnjaka i lansirati njenu cobansku karijeru u izolaciji Pesterske visoravni, ali to je domet onoga sto je u pojedincevoj moci. Za to vreme, mainstream je ono sto se servira na televiziji kao dominantnom mediju.
Feministkinje nisu nevine u ovoj stvari - feministicki pokret je napravio otklon od cilja da zena ne bude seksualni objekat i proglasio novi ideal snazne zene koja jeste pozeljan seksualni objekat. (Ovde se govori o zenama, a tacno je da su i muskarci seksualni objekti koji prodaju proizvod, kao napr. pektoralni misici i ocrtnane dimenzije privatne anatomije Dejvida Bekama.)
Srpsko drustvo je nazalost u tezoj situaciji nego mnoga druga zbog monopola i koncentracije novca i moci kakve nema u razvijenom svetu, pa su posledice seksualizacije i zaglupljivanja jos dalekoseznije.
Препоруке:
16
6
66 понедељак, 23 јул 2012 16:38
Stanić Milan
Feminizam kao pokret izlazi na političku scenu pobedom Francuske buržoaske revolucije i prevashodno ima klasni karakter- dakle borba da se iz podređenog položaja u društvu krene ka socijalno-klasnoj emancipaciji.Feministički pokret kakvog danas vidimo je proizvod masovne degeneracije društvenih odnosa početkom 20-tog veka,nastao iz potrebe da se za tržište kapitala obezbedi masovna radna snaga koja će biti potplaćena i gde će na tržištu radne snage oboriti cenu rada.Naravno,sve je to praćeno i sa drugim fenomenima,kao što je pojava masovne prostitucije, trgovine ljudima, širenjem droge uz popratnu pojavu socijalnih bolesti.Deskripcija uspešnih žena u šou biznisu kako nam autor daje u tekstu nema blage veze sa suštinskim pitanjem žene kao majke,supruge,sestre, druga,prijatelja, radnog kolege etc.Ako sam u životu mogao da biram- za saradnika,druga,prijatelja,uvek je izbor bio na ženi zbog neuporedivog kvaliteta u odnosu na muškarca.
Препоруке:
6
2
67 понедељак, 23 јул 2012 17:10
Romantika
Код нас мода да мајке ћеркама за пунолетство уплате силконе.
*
Прогуглајте речи "Volela bih da nisam poznata",ових дана је писало о томе:
Prestanite da maltretirate decu!
Već nekoliko puta smo pisali o američkim izborima za mis, u kojim učestvuju veoma male devojčice, gde se vidi da njihovi roditelji ta takmičenja shvataju veoma ozbiljno.
Tako one,iako im nisu ispali ni mlečni zubi,nose navlake za zube i umetke u kosi, sunčaju se u solarijumu i uče seksi pokrete da što bolje odigraju svoju plesnu tačku.
Svakome ko je imalo normalan potpuno je jasno da je u pitanju lečenje kompleksa mama, koje su želele da budu lepe i mršave, i koje preko dece ostvaruju svoje bolesne ambicije.
Iako bi se te devojčice radije igrale sa svojim lutkama, u tim emisijama uglavnom pričaju roditelji, a retko kad možemo da čujemo šta ta deca zaista misle.

Evo njihovih izjava koji mogu da nam dočaraju šta se dešava u glavama tih devojčica, šta misle o tom maltretiranju...
Препоруке:
5
3
68 понедељак, 23 јул 2012 17:33
neki tamo
Primetio sam da ima mnogo više ženskih komentara nego što je uobičajeno na ovom sajtu.
Čim se povede reč o seksu,više se žena javlja.
S obzirom da su žene veoma inteligentne i praktične, i interesuje ih stvarni život, zaključujem da je tema pun pogodak.
Препоруке:
3
3
69 понедељак, 23 јул 2012 18:06
фристајло
Lena
A stabilnog i ostvarenog muskarca (istinski dominantnog) ne moze nezavisnos i samodovoljnost zene da ugrozava vec mu naprotiv imponuje. Takvi (izuzetno retki) traze
amazonke
(koje su jos redje).

На жалост, овде грешите; јер, такве су толико ретке, да се више и не траже.
То је као детелина са четири листа; бесмислено мале шансе за пронаћи...
Зато је Роксанда у праву; мејнстрим је толико јак, да је простор који је остао превише сужен. Реализовати се у таквом окружењу, а остати свој и одолети декаденцији постаје немогућа мисија; схватљива је Ваша борбеност, и за свако поштовање- али- испада као борба са ветрењачама, а не би смело да буде тако.
Много добре и паметне деце улази у живот са фрустрацијама и траумама јер је- добро и паметно дете, а простор и прилику добијају "гора и глупља"- свет је устројен тако, да имају "првенство пролаза". Парадоксално- Ви сте за све у праву, а опет- испада да нисте; друштво, а не појединац, треба да тежи чистоти и моралу.
Препоруке:
2
2
70 уторак, 24 јул 2012 01:40
Ксантипа Сократова
Доста више са окривљавањем феминизма за све и свашта! Други су идеолози ове развратничке културе! Окомите се на индустрију порнографије. Феминизам је за циљ имао само да пружи једнака социјална права жени: право на образовање (што се не жените сељанкама без школе, ако вам то већ више одговара?!), право на економско-финансијску независност, право на самостално кретање (да има пасош, да има право на возачку дозволу), затим право политичког гласа, да бира и да буде бирана (зар да се не питамо куда нас водите?!). А сва ова прича са срозавањем еротског у беспримерену вулгарност нема везе са феминизмом, већ само са порно-идеолозима, који су обично мушкарци.

Ја сам хришћанка и знам вредност уздржавања ради раста у Љубави, али када чујем ове изразе "чедна, стидљива и лојална мужу", коса ми се дигне на глави. Па да ли ви знате да и шизофреничарка може бити "чедна, стидљива и лојална мужу"?!! А шизофренија је плод гордоумља, тог највећег и за душу најсмртоноснијег греха!
Препоруке:
13
8
71 уторак, 24 јул 2012 08:44
thinking maize
Укратко, пошто му НИЈЕ УСПЕЛО да до краја ПОКОРИ Фауста, Мефистофелес се окренуо према Гретици, Фаустовој љубави! Отуд, а као НАГОВЕШТАЈ ОВАКВОГ РАЗВОЈА ДОГАЂАЈА имате да Маргарита ГУРА свог Мајстора ка Воланду (alias Сатане), а због СМИРЕЊА! Смирења, као ДОКАЗА ИСЦРПЕНОСТИ ЖИВОТНЕ ЕНЕРГИЈЕ! Размислите о томе! Такође РАЗМИСЛИТЕ ЗАШТО НЕЗАПАДНЕ ЦИВИЛИЗАЦИЈЕ још имају животну енергију и у складу са тим се ЈОШ СМЕЈУ, РАДУЈУ и ИГРАЈУ! Размислите и ЗАШТО су Срби престали да се смеју, а посебно ЗАШТО су престале да се смеју наше жене, док нам се деца још којекако кикоћу!? А СВЕ У КОНТЕКСТУ ПОЗНАТЕ Холбрукове ПРЕТЊЕ: "СКИНУЋУ Србима ОСМЕХ са ЛИЦА!" Јер, пре било какве љубави ПРВО ДОЂЕ ОСМЕХ! Значи, пре него што је дошло до ИЗОПАЧЕЊА ЉУБАВИ, прво смо ПРЕСТАЛИ да се СМЕЈЕМО! За подробнији опис овог процеса ИЗОПАЧЕЊА консултујте Белу Хамваша.
Препоруке:
9
1
72 уторак, 24 јул 2012 08:44
Бели Орао
""Марга. Однос је управо пропорционалан твојом плусевима и минусима.
Препоруке:
1
1
73 уторак, 24 јул 2012 13:09
Dušan
Zabavljaju me oni komentari koji su jako zabrinuti za sudbinu Evrope jer se ljudi u njoj ne množe dovoljno, a na njihovo mesto dolaze 'stranci' -- npr. u Nemačkoj, gde svako 4 dete više nije 'pravi' Nemac. A šta čini Nemca pravim Nemcem? Rasna čistota, nekakvo arijevstvo? Ili pak državljanstvo ili boravak u Nemačoj i mesto unutar nemačkog društva? Zašto je problematično da ljudi drugih vera i rasa budu Nemci, govore nemačim jezikom, žive i rade u Nemačkoj i sl? Samo je rasistima ovo sporno i samo neko krajnje budalast i zaostao može da savremenu naciju izjednačava sa etničkim čistim poreklom -- to je, uostalom, bio diskurs nacizma.

Takođe, to što stanovništvo narasta van Evrope -- problem, dakle, nije u tome što Evropljana ima premalo, nego nas globalno, u odnosu na raspoložive bazične resurse i ekološku situaciju ima previše i sada, toliko da smo već ozbiljno ugrozili ekosistem prekobrojnošću sopstvene vrste. Možda neko misli da je Evropa na drugoj planeti, ali, nažalost, nije tako
Препоруке:
6
9
74 уторак, 24 јул 2012 15:46
!!!
@ thinking maize

Мислите ли на Невидљиво збивање од Беле Хамваша или на неку другу књигу? За свест о сатанској подлози развратничке културе добро је имати у виду и мишљење Црњанског да је ђаво, како историја одмиче, све мање видљив, али га све више има.Зато се код Гетеа нечастиви појављује као мрачна људска фигура, код Булгакова мења лик али је углавном налик неком немачком професору, а код Црњанског, у роману о Лондону, само га наслућујемо као онога који је гурнуо у смрт главног јунака Рјепнина. Невидљивост не значи непостојање.Позитивизам глупака породио је више зла од било макојег ексремизма у историји.
Препоруке:
3
1
75 уторак, 24 јул 2012 16:19
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Feminizam o kome Vi goorite je onaj anahroni, sa kraja devetnaestog i pocetka dvadesetog veka koji se bavio poboljsanjem polozaja zena i njihovom jednakoscu u pravima sa muskarcima.

Taj feminizam je odavno mrtav, a danasnji feminizam ima taman toliko veze sa tim izvornim koliko i papski inkvizitori sa prvim hriscanima.

Danas se feministkinje ne samo ne bore za zenska prava koja Vi pominjete, ona ih cak ni nominalno ne zanimaju.

Vec pedeset godina se feminizam bavi pravom na orgazam, koji je postao stvar akademije i politike! (Setite se istrazivanja Ser Hajt - od tada je proteklo vec 35 godina!)

Sadasnji feminizam promovise ideal jake, uspesne i agresivne zene koja je predmet/objekat muskih fantazija, koja je lojalna samo sebi, ciji je cilj zadovoljstvo kroz multiple orgazme i koja ne daje vec uzima. U borbi za moc i uspeh je sve dozvoljeno, pa i posluziti se klasicnim zenskim metodama, zavodjenjem i suzama, a i zabijanjem noza u ledja.
Препоруке:
13
3
76 уторак, 24 јул 2012 17:26
thinking maize@ !!!
Мислим на "Scientia sacra-хришћанство", где се око 20-30 главе приповеда КАКО су се МУШКАРАЦ и ЖЕНА НЕКАДА СУСРЕТАЛИ и ПРЕПОЗНАВАЛИ у Златном Добу, тј. Рају! То је наравно само мит, али као сваки мит, МНОГО је СТВАРНИЈИ него нпр. берзе или нешто тако. Јер, тамо видите неке зграде, мониторе, људе, нешто се дешава, а СВЕ у "СЛАВУ" ДРУГОГ ЗАКОНА ТЕРМОДИНАМИКЕ-ПРАВЉЕЊА ШТО ВЕЋЕГ НЕРЕДА, тј. НИШТАВИЛА! Ово о чему причам, је, као и свака Традиција СЕЋАЊЕ на ЗЛАТНО ДОБА, које је СТАЊЕ ДУХА, не нешто "тврдо"! Уосталом: "Уз присуство ИСТИНСКЕ ЖЕНЕ све ствари су ДОСТИЖНЕ и ДОСТУПНЕ! Уз присуство ИСТИНСКОГ МУШКАРЦА све ствари су РАЗУМЉИВЕ и ОБЈАШЊИВЕ!" (Наведено по сећању) Егзистенција НИЈЕ НЕШТО МАТЕРИЈАЛНО, то је ЖИВЉЕЊЕ СОПСТВЕНОГ ИДЕАЛА! А о идеалима мушкарца и жене, такође има понешто код Хамваша. КЉУЧНИ ПОЈАМ је АНДРОГИН, МУШКО-ЖЕНСКО БИЋЕ, НАЛИК Богу (не хермафродит, хермафродит је НАКАЗА и карикатура мушко-женског бића). И у прва два тома "Scientiaе sacraе" доста се говори о овим темама!
Препоруке:
6
3
77 уторак, 24 јул 2012 18:34
!!!
@ thinking maize

Хвала. Писци као Хамваш који су тематизовали односе између мушкарца и жене добар су против отров.
Препоруке:
6
1
78 среда, 25 јул 2012 12:37
Ксантипа Сократова
@ Roksanda

Ако је садашњи феминизам све то што ви наводите, онда се он не може звати покретом за еманципацију жене, већ покретом за понижење, разбољевање и сатанизацију жене. Није уопште у реду ни да се назива феминизмом. Шта више, онај "анахрони феминизам" би могао поднети и тужбу за крађу имена против овог "садашњег феминизма". Онако као што су хришћански верници у једном руском граду поднели тужбу против компаније "Coca-cola", када је ова покушала да им свој хедонистички производ рекламира лепећи на њега ликове руских светитеља.

Ја, када за себе понекад кажем да сам између осталог и феминисткиња, увек мислим само на онај "анахрони" феминизам. И није он уопште толико анахрон, јер још у многим деловима како Србије тако и остатка света жена је веома потлачена, пречесто је и жртва насиља у породици и сл.
Препоруке:
9
2
79 среда, 25 јул 2012 12:39
Ксантипа Сократова
@ Roksanda

Јака и успешна жена – зашто да не!!? Али и агресивна – сачувај Боже!
А у овакав модел жене - "lojalna samo sebi, ciji je cilj zadovoljstvo kroz multiple orgazme i koja ne daje vec uzima" – може се уклопити само дефектна жена. Нормална жена би се угушила у томе. Пре свега, та идеја о жени која не даје него само узима нема упориште у основним законима психе – узимање уопште није могуће без давања себе! Особи која се не пружа, не дарива другом него остаје у саможивом грчу аутоматски се и затварају њени пријемници за животну енергију љубави, радости и задовољства. Таква особа вене. Дакле, тај "садашњи феминизам" се базира на једној великој лажи. И треба га тужити за – психичко убиство!
Препоруке:
7
1
80 среда, 25 јул 2012 14:39
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
И није он уопште толико анахрон, јер још у многим деловима како Србије тако и остатка света жена је веома потлачена, пречесто је и жртва насиља у породици и сл.


U potpunosti se slazem sa Vama, samo bih prokomentarisala gornje.

Zena je potlacena u svim delovila sveta, cak i onima u kojima se feministkinje autisticno bave najpovrsnijim aspektima zenske egzistencije, ili bolje da kazem da u svakom delu sveta ima potlacenih zena.

Nasilje u porodici je boljka svih drustava, svih klasa i svih sredina, a u razvijenom svetu prostitutke su cesto u statusu polurobinja, dovedene sa drugog kraja kontinenta ili planete. Nazalost, polozaj potlacene zene odavno nije u fokusu feministkinja.

U tom smislu je eklatantno odsustvo sire zenske solidarnosti, a pomoc zrtvama je ogranicena na profesionalnu koju neko pruza jer je za to placen.
Препоруке:
6
1
81 четвртак, 26 јул 2012 07:07
Ксантипа Сократова
@Roksanda

Умањени осећај солидарности и јесте основна слабост хуманизма у односу на богоцентричну концепцију света и човека. А како је феминизам никао у недрима хуманизма, односно човекоцентричне концепције, тако и пати од истих болести као и сав хуманизам.

С друге стране, ни под окриљем богоцентричне концепције, где је солидарност међу људима приметно јача, није примећена нека посебна брига о угроженим и злостављаним женама. Није познато у историји да је Црква имала неке домове за безбедност потлачених и злостављаних жена (типа данашњих сигурних кућа). Али да не бисмо били неправедни – можда ће, кад нашој Цркви врате отету јој имовину, она нешто и урадити на том пољу. Тек је почела своју каритативну делатност: центри за лечење наркомана, затим неки старачки домови итд. Можда једног дана Црква постане и наша најсолидарнија "феминисткиња". Она "анахрона", наравно!
Препоруке:
5
2
82 четвртак, 26 јул 2012 11:34
vanda krajinovic
Zaista je katastrofalno koliko u Srbiji nema spoja izmedju nauke i socijalne politike. Koliko nedostaje medij u koji imaju poverenje oni sa potrebnim znanjem o osnovnim pojmovima. Kolika je zbrka izmedju visoke i popularne kulture. Do koje mere su taj haos kreirali oni koji ga i dalje produbljuju. Ako je ovaj sajt tu da to pokazuje to zaista nije dovoljno!
Препоруке:
3
2
83 четвртак, 26 јул 2012 12:53
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Aли да не бисмо били неправедни – можда ће, кад нашој Цркви врате отету јој имовину, она нешто и урадити на том пољу. Тек је почела своју каритативну делатност: центри за лечење наркомана, затим неки старачки домови итд. Можда једног дана Црква постане и наша најсолидарнија "феминисткиња". Она "анахрона", наравно!


Volela bih da verujem u tu mogucnost kao i Vi, ali mislim da nazalost nasu Crkvu u pastoralnom staranju ne sprecava nedostatak novca i drugih sredstava, vec pre svega veliki nedostatak empatije kod nasih svestenika i popadija.
Препоруке:
7
2
84 четвртак, 26 јул 2012 14:09
Ксантипа Сократова
@Roksanda

Не грешите душу - свуда има свакојаких људи, али ипак најлепши бисери међу људима су у Цркви. И у њој има емпатије више него било где на овом свету! Са каквим сузама Божији човек може учествовати у боловима других, то ја знам из прве руке! Није у недостатку емпатије и саосећању проблем, када је реч о женским мукама. Више је ту проблем нека нефлексибилност узрокована њиховим идејама о вредности женске чедности. Заборављају да чедност или уздржање није вредност по себи него да само има функционалну улогу на путу до оног коначног циља – доспевање до океана бесконачне Божије љубави. И да до њега може стићи и она која није чедна, јер Богу је довољно наше скрушено срце.

Друго, Црква заиста нема неопходна материјална средства за једну свеобухватнију каритативну делатност. И то знам из прве руке – колико би људи хтели да помогну и пруже, али чиме?! Лично сам учествовала у покушају стварања једног црквеног дома за старе, сиромашне и напуштене људе, али нисмо успели.
Препоруке:
5
1
85 четвртак, 26 јул 2012 14:41
Stanić Milan
Stanić M.-Ksantipa
Poštovana gospođo,
Vaša opažanja su dosta lucidna na zadanu temu,međutim trebaće dosta vremena da se izmeni društvena klima na ovom oporom balaknskom tlu,pa da se stvari dovedu u neki humani sklad.Tražiti od verskih zajednica da nešto učine na planu"sigurnih kuća"je jalov posao.Zašto?One su(mahom) naučile uzimati,a ne davati.I,uopšte šta će "sigurne kuće"?Treba izmeniti zakonodavstvo i te razbojnike strpati ili u zatvor ili u psihijatirjsku ustanovu,a ne osnivati azile za ugrožene žene i decu.
Препоруке:
4
2
86 четвртак, 26 јул 2012 15:56
Roksanda @ Ksantipa Sokratova
Draga Ksantipa, nemam ni najmanju nameru da tvrdim da u Crkvi nema bisera, ali ima i svega drugog.
Niko nije bolje pozicioniran od popadija za pastoralno staranje u okviru parohija, ali gde su srpske matuske i sta one rade?
Dodjite u Beograd i pogledajte od crkve do crkve ko su svestenici i koja kola voze.
U ovom vremenu bede i ocaja, svaki bi svestenik mogao da jednom nedeljno nahrani makar desetinu nevoljnih. Gde ste videli da je to slucaj?
A ako se sprovode dobrotvorne akcije, one uglavnom poticu od laika, a ne od svestenika, dok prihodi parohija ostaju netransparentni.
Uljuljkivanje i idealizovanje nas nece daleko dovesti.
Препоруке:
9
1
87 четвртак, 26 јул 2012 21:48
vanda krajinovic
One koje na ovom mestu prizivaju religiozne duse da razmisle odakle potice eticko poimanje socijalne politike potpuno su u pravu. U svetu tamo gde postoje vidovi velferizma sve je pocinjalo pre bar 300 godina iz pobuda onih hriscana i hriscanki koji su trazili i vise od supruznicke harmonije. Onih koji su drustvo i politiku videli u deljenju dobrog a ne samo dobara u obilju i u nestasici. Kod nas su svi ti pojmovi nestali 1945 kada su i nase prezivele feministkinje drugog svetskog talasa morale da se sakrivaju od drugova i drugarica. Treci talas se kod nas nikada nije ni pojavio. Za njega je bila potrebna i drzava i nastavak gradjenja volonterskog aktivizma i hriscanske vrline zenskog zajednistva.
Sto se tice studija kultura kod nas su svaki pokusaj pisanja o tome rekuperisala deca istih drugova i drugarica nastavljajuci dobro uhodane tehnike.Tako su preuzimali samo one delove termine i medijske formate kroz koje su mogli da budu iskljucivi na njihov uopstavajuce negativan nacin.
Препоруке:
3
2
88 четвртак, 26 јул 2012 23:48
Bob
više volim ribe nego leba da jedem.
Препоруке:
2
2
89 субота, 28 јул 2012 14:15
netačno
Volela bih da saznam koliko feministkinja je autor ovog teksta upoznao? Kao studentkinja rodnih studija upoznala sam ih mnogo, i ni jedna se ne uklapa u gorenavedeni opis. Takođe, na osnovu čega su npr. Rijana ili Lady Gaga feministkinje? I na osnovu čega se žena sa uspešnom karijerom automatski naziva feministkinjom?
Препоруке:
9
2
90 понедељак, 30 јул 2012 10:09
kristina
Zapadnog coveka su toliko preplavili prejakim nadrazajima (ne slucajno) da je jedino sto izaziva reakciju neka vrsta ove ili one pervertuiranosti. Pocinje se "lagano" kroz sou-biz, a kako ce se zavrsiti - bolje da ne znamo!
Препоруке:
1
2
91 понедељак, 30 јул 2012 10:16
kristina
@netacno
Ni rijana ni ledi gaga (paz'-ledi! :))) posve sigurno nisu feministkinje, naprotiv - samo su orudja u rukama menadzera i raznih drugih osoba sumnjivih zanimanja i jos sumnjvijih htenja
Препоруке:
4
1
92 понедељак, 30 јул 2012 23:05
vanda krajinovic
Kao sto se prepisivanjem i imitiranjem tudjih akademsko karijeristickih stiva ne stvara nista autenticno tako ni tudji nazivi primenjeni u nepostojecoj praksi ne odredjuju one koje se njima sluze. Proglasiti se u zemlji bez osnovnih mogucnosti za emancipaciju dostupnu svim zenama aktivistkinjom 'r odne politologije' jeste perverzno kao i vodviljska vulgarnost industrije zabave za mase. Ako se ti oblici savremene ispraznosti nekome ne dopadaju i dozivljava ih kao "razvrat" onda je mozda produktivnije da objasni sta je zenska kultura?Za pocetak predlazem da istrazi oko sebe...
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер