Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izveštaj iz debele pozadine "vojvođanskog fronta"

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 avgust 2012 16:26
Aleksandar...
Sjano, Bane, pozlatila se svaka reč!!!!
Preporuke:
76
6
2 petak, 24 avgust 2012 16:40
thinking maize
Čitao sam Ristivojevića, kad je onako pravničko-hirurški precizno SECIRAO tzv. "Statut" tzv. "neovisne Vojvodine" (UVEK SRPSKA Vojvodina, NIKAD Titina ili K und K!), ali ovo je MNOGO BOLjE! Šta ćete, čovek ima VIŠE talenata! Takvi smo mi "neobavešteni"!
Preporuke:
80
6
3 petak, 24 avgust 2012 16:54
Bojan Priština
Bravo! Sa slašću sam pročitao tekst. Bojao sam se Crnogorskog Scenarija ali pored Srba iz Srpske i Srbi iz Srpske Vojvodine su sa lakoćim položili test iz Srpstva ! Živela Srbija!
Preporuke:
86
6
4 petak, 24 avgust 2012 17:19
Zašto tako
Mislim da sprdanje sa jednim ozbiljnim pitanjem ne doprinosi smirivanju strasti. Naprotiv. Nedavna prošlost nas tome uči. Duhovitost se može ispoljavati oko druhih manje osetljivih pitanja.
Preporuke:
12
78
5 petak, 24 avgust 2012 18:29
Silueta pokojnog Staljina
Ne mogu čančići i čančići uveoci da se nose za Branislavom Zmajem Srpskim.
Preporuke:
49
7
6 petak, 24 avgust 2012 19:09
Smiljanski
Tekst je odličan,ali je se ne bih zavaravao,ovo je više nego ozbiljan problem!U pitanju je proces.Ko je verovao da će od "najčistijih" Srba iz Crne Gore da se stvore onake ustaše.Ќoliko pre par dana smo komentarisali kako Srbi na Cetinju kliču "Ubi zakolji da Srbin ne postoji"!Nekada je to bilo nezamislivo,a šta imamo sad?Tako da i ova priča sa Vojvodinom uopšte nije bezazlena!
Ova ekonomska, i opšta kriza će itekako dobro da dođe kreatorima ove tzv. države.Pritisla glad,pa su ljudi u stanju svašta da urade,zarad malo para,radnog mesta,ili moždsa i neke pretnje.Uosatalom barem mi imamo iskustav sa tim stvarima,i takvi nam danas najviše prave problema!
Preporuke:
58
6
7 petak, 24 avgust 2012 19:22
Dimitrije
NE BUDITE PROSTI.
Preporuke:
5
50
8 petak, 24 avgust 2012 19:25
Silueta pokojnog Staljina
Smiljanski, poređenje sa Crnom Gorom stoji samo donekle, kao, uostalom i svako poređenje. Na Cetinju vlada endemska sujeta,dok se separatizam u Vojvodini kod Srba rukovodi ekonomskom demagogijom.Ne-Srbi u Vojvodini imaju takođe snažne iracionalne pobude, a pokušavaju da ih prenesu na nezadovoljne Srbe tako da se iz ekonomskog, pa čak i iz kulturološkog "interesa" pojavi razorna mržnja prema Beogradu. To znači da su dukljanski Crnogorci već bili skuvani u sopstvenom sosu, dok Srbi u Vojvodini do tog besnila tek treba da stignu. Jeste stvar ozbiljna, slažem se, ali nije isto, ni približno.
Preporuke:
38
3
9 petak, 24 avgust 2012 20:37
Smiljanski
Naravno da nije isto,kao što rekoh,to je proces!Vrlo je opasno!Pitanje je koje država treba da ispita,ko je plaćao za bilborde"Ja sam Vojvođanin",zašto je Bojbođanska Banka ukinula Ćirilicu,zašto su Hrvatoi kupili skoro svu zemlju po Vojvodini,a naročito onu pored puta,čemu služi Razvojna banka Vojvodine,zašto se masovno koristi prefiks "vojvođanski",.....???
Preporuke:
41
4
10 petak, 24 avgust 2012 21:09
Silueta pokojnog Staljina
Slažem se. Treba država sve to da ispita.Ali, šta su preduslovi? Prvo, mediji oslobođeni od iste one vampirske ruke koja je sve to ponačinila što treba ispitati, ili je pomogla da se ponačini. Drugo, bezbednost države! Moramo da je povratimo realizmom, a kad kažem realizmom, milsim na sledeće: Sedam i po mioliona Srba u Srbiji ne mogu za zub da zapadnu nikome i da se tako zagube, previše nas ima, pa shodno tome treba napraviti vojnu ravnotežu. Mediji i bezbednost, za početak dosta. Intimno, mislim da ne može da se sudi separatistima pred sudom za veleizdaju, ali samo iz pragmatičnih razloga ne može. Pravno gledano i to bi išlo ko po loju.No, pošto od tog nema ništa, zadovoljiti se treba time da utvrdimo granice na severu. Kad bih najkraće morao to da kažem, rekao bih ovako: DOVOLjNO je da se Srbija ponaša u skladu sa svojim potencijalima.Dosizam nas je sveo na političkog patuljka, na Andoru, San Marino... U čabar treba baciti svaki dosizam, pa zapevati U ranu, ranu zoru.
Preporuke:
23
2
11 petak, 24 avgust 2012 21:19
Liman
Ne brinite braćo vojvođanski srbi.Čanak je ... u čabar.
Preporuke:
40
3
12 petak, 24 avgust 2012 21:42
seljak bezemljaš
&Smiljanski
Koga su zmije ujedale treba i o gušteru da vodi računa.
Možemo da računamo da je zvaničan program stvaranja crnogorske nacije počeo 1.maja 1945 napisima Milovana Đilasa u listu BORBA.To je program KP od 1926.Partija koja je 1941.g. imala 3000 članova,dakle na nivou slabije sekte,pobeđuje,između ostalog,voljom geostrategije i jedan izuzetno manjinski osećaj u Crnoj Gori za pedeset godina dovodi na nivo 42%.
Crnogorska nacija i samostalna Crna Gora pre svega bili su iznutra potrebni separatizmu Hrvatske i Slovenije(tako se"lomila srpska hegemonija")a spolja počelo je sa Kominternom a završilo se NATO zemljama.
Prosto,ovo je prostor gde se seku linije interesa velikih i smetala bi ozbiljna država.Sve što je važilo za Crnu Goru važi i za Vojvodinu.A
SILUETA POKOJNOG STALjINA je dobro objasnijo mehanizam upravljen prema narodu.
AUTONOMAŠTVO U VOJVODINI ODR
Preporuke:
29
2
13 petak, 24 avgust 2012 21:55
seljak bezemljaš
&Smiljanski
Izvinjavam se u žurbi mi je pobegao tekst.Sve što je važilo za Crnu Goru važi i za VOJVODINU.Samo što sporije ide.Autonomaštvo ustoličeno 1945.g. nastavila je posle nestanka KP DEMOKRATSKA STRANKA.Bez nje oni su ispod cenzusa.Oni ih vuku i trude se da ih ojačaju.Zašto oni znaju.Nadam se da će na sledeći izborima biti kažnjeni zbog toga.
Nadam se da će se ozbiljno pregledati"razvojna banka vojvodine"i ne samo banka.Autonomaši su u Vojvodini zaštićeni kao beli medvedi.Tu intresnu grupu niko ne kontroliše.
I da ne zaboravim.
Pozdravljam gospodina Branislava Ristivojevića.
Voleo bih da ga vidim kao ministra pravde Srbije.
Preporuke:
34
2
14 petak, 24 avgust 2012 23:53
Miloš Marić
Moj "Zašto tako" pa taj tvoj, kako li se već zove, je po definiciji sprdnja. I sada treba ko' da ga vadimo. Ne ide.
Preporuke:
19
2
15 subota, 25 avgust 2012 07:24
Ne klepeći nanulama
Šta mislite poštovani, da li u vojvođanskoj sarmi sa suvim nogicama ima mesa iz Metals banke odnosno sada RBV, premasna sarma...ja sam 100% ubeđen da se sarma krckala u ličkom opanku...
Preporuke:
24
2
16 subota, 25 avgust 2012 12:09
@Miloš Marić
Genijalno objašnjenje. Za enciklopediju. Takodje duhovito, da se iskidaš od smeha. Novi Nušić.
Preporuke:
13
1
17 subota, 25 avgust 2012 13:24
Smiljanski
Slažem se da su mediji najjače oružje,pa su to shvatili i autori ovog projekta,koji su doveli provereni kadar sa B92.Protiv ovih"neoustaša"treba prvo da ustanu građani N.Sada,i,time dokažu da je to njihov stav,a ne,da je nametnut iz Beograda!e mogu da shvatim da niko nije reagovao na ovaj klasičan propagandni akt!Čak postoji i "Vojvođanski Dnevnik",malo je čudno ali,srpskog nigde nema!
Preporuke:
16
2
18 nedelja, 26 avgust 2012 00:52
Becarevic Becarovski
Posto znamo da se iza svega kriju Englezi ne treba zaboraviti da su posle Prvog svetskog rata Makedonci zvani juzni Srbi a posle drugog svetskog rata Becarevici postajali Becarovski. Posto nam se pojavio Pokret za Sumadiju i neki vec mrze Crnogorce i obratno postavlja se pitanje kako su Covici I Santici postali Hrvati katolici.Ali oni su to postali.

Zasto Srbi od novcanog problema prave drzavni i nacionalni i o tome ne sme da se razgovara, jer odmah iskoce besovi Da li je istina da " vojvodjanski novci" zavrsavaju u Sumadiji ili Pomoravlju.
U Nemackoj oko svakog veceg grada 50000 stanovnika postoji okrug koji preko svojih prdstavnika upravlja novcem a jedan deo ide u saveznu kasu i niko za to ne pljuje Berlin jer su odluke donete kroz parlamentarnu raspravu i koncenzusom. Jako je ruzno stose kod nas tako tesko uci jezik demokratije. Demokrata kaze sta se njemu ne svidja i predlaze resenja a ne skrece temu na naciju veru pol, pa ni na autonomastvo.
Preporuke:
2
8
19 nedelja, 26 avgust 2012 19:08
Becarovski aus Berlin
Zašto da ne Becarovski , na nemački način, Srem , Banat , Bačka , tri regiona sa opštinama, izvršiti fiskalnu decentralizaciju i izbor organa u regionima, ali šta bi radili tvoj Čanak i Pajtić, hiljade ljudi u zgradi Banovne i okolini , ostali bi bez vojvođarenja, pokrajinska marža bi nestala i nacija u nastajanju, vojvođarenje je kao crnogorčenje, anticivilizacijsko razbijanje srpskog naciona. Josina politika , poznati scenario od drugova , drugarčina...
Preporuke:
6
1
20 nedelja, 26 avgust 2012 21:59
Becarevic Becarovski
Moji nisu sigurno, ali ne mozes nikom zapusiti usta iako bi trebalo proveravati sta je po zakonu. Eto sad su izabrani narodnjaci pa da vidimo kakve promene u sistemu ce da izguraju, a da ne povrede zakon i demokratiju. Jako sam radoznala.
U zemlji u kojoj moze da se pljuje ustavni sud, a da se ne snose konsekvence svasta je moguce.
Dobro je da se diskutuje o odgovornosti i da gradjani pocnu da se udruzuju shodno interesima i traze svoja prava, da preduzmu odgovornost.
Volela bih da dozivim reorganizaciju drzavne urave i ucvrscivanje srpske drzave jer mi Srbi zaista kasnimo, jer su nas imperijalne sile stalno rasparcavale. Dosta vise toga, drzava treba da nam bude svetinja ali da je kritikujemo kad god zakaze. Mi smo sad na redu. Funkcioneri treba da daju zvanicne izjave za javnost , transparentne i jasne a ne da nam tabloidi diktiraju politicki diskurs.Nasa demokratija nije punoletna jos se diskutuje na stari emocionalan nacin ali vazno je da se diskutuje.
Preporuke:
1
0
21 ponedeljak, 27 avgust 2012 23:38
Becarevic Becarovski
Ideja regiona je donekle dobra, ali meni se svidja kako su stedljivi Nemci organizovali lokalnu samoupravu. Gradovi veci su centri okruga i taj koncept bi trebalo da bude reforma za ulazak u Evropu. Vojvodini treba podici spomenik prema istorijsom znacaju, a koncept modernizacije lokalne uprave treba razraditi i staviti na dugorocnu diskusiju. Pa zasto je u vreme Banovina Jugoslavija najvise napredovala. To znaci da bi grupisanje oko geografskih i tradicionalnih celina bio razlozno ali da se gradjani tog regiona ukljuce u diskusiju. Regioni,pa okruzi i sva administracija iz Banskih dvora bi bila zbrinuta iako bi njima trebalo argumentima odgovoriti, Ne kazem da ne mozemo da fantaziramo da bi neki juzni region hteo da se odvoji i prikljuci Bugarskoj. Pretnje iz Vojvodine da ce se internacionalizovati pitanje Vojvodine je u najmanju ruku neukusno. Ocigledno nema kolegijalnog savetovanjai objasnjavanja. Tezi se "Upodobljavanju vlasti" na lokalu, pa to je diktatura.
Preporuke:
1
0
22 utorak, 28 avgust 2012 00:00
Becarevic Becarovski
Mogu da postanu regioni Srem ,Banat i Backa, pa dalje , Sumadija itd Ali taj predlog treba da predloze i geografi, poljoprivredni strucnjaci. I to bi trebalo pod hitno raditi.Vojvodina je suvise velika prema uzoj Srbiji i izaziva konkurentsku borbu. Kad bi se razvili okruzi i regioni, Vojvodina bi zaista imala istorijsku i simbolicnu vrednost. Mnogo jednostavnog sveta je vec spremno da stvaraju "vojvodjansku naciju" To je neodgovorno prema interesima Srpskog naroda i to drzavni organi treba da preduprede zbog vekovnih losih iskustava. Muslimani su za godinu dana postali Bosnjaci i srpski jezik nazvali bosanskim, isto tako i Crnogorci. Sta je prvi srpski brend koji treba zastititi jezik, srpska prezimena. Srpska tolerancija me podseca na Pruse koji su bili Sloveni a sad su Germani ili Luzicki Srbi. Aman Zaman jos nas zovu fasistima. Nek se ljudi izjasnjavaju kako hoce ali od bolesti se treba braniti. Nema ni Elsas autonomiju ni Berlin sa toliko Turaka, a na nas su se navrzli ko osice.
Preporuke:
1
0
23 utorak, 28 avgust 2012 22:37
Kobojagi Becarevic
Zao mi je sto sam blokirala diskusiju, ali bila sam na sajtu autonomija. Oni vec nisu "SrbijanCi" i spominju Srbonacionalizam. Nemam reci. Da se takav govor mrznje tolerise. Komentare ni ne primaju, ali pokusacu.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner