четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Патриотска пљачка или издајничка инсценација?!

Kоментари (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 25 септембар 2012 12:59
Даг
И патриотизам и издаја имају своју цену. Б92 пропагандом против патриотизма и устава показује колика је цена издаје!

Ово је само најновија епизода њихове пропагандне политике у интересу страних сила. Стиже им и Клинтонова у помоћ. Ово је медијска аретиљиријска припрема за завршни ударац.

Премијер им је претходно лично отворио Кажипрст. Неће га то спасити.
Препоруке:
301
16
2 уторак, 25 септембар 2012 13:02
то је то
На љуту рану, љута трава. Гледао сам ОНО синоћ и још не могу да дођем себи од беса. Заиста браво господине Вукадиновићу.
Препоруке:
319
18
3 уторак, 25 септембар 2012 13:06
Миомир Костић
Баш права вивисекција! Зар они живе у уверењу да их нико неће прозрети или их баш брига, важно је да су они своје одрадили?
Препоруке:
239
11
4 уторак, 25 септембар 2012 13:07
Smiljanski
Za pocetak bi mogli da naprave emisiju o sebi!Kako su dobili lokaciju u najskupljem delu grada?Ko je to platio?Od cega oni zive,odakle im pare za plate,ligu sampiona,formulu 1,.....?
Препоруке:
288
11
5 уторак, 25 септембар 2012 13:10
Миомир Костић
Баш права вивисекција! Зар они живе у уверењу да их нико неће прозрети или их баш брига, важно је да су они своје одрадили?
Препоруке:
100
10
6 уторак, 25 септембар 2012 13:11
Студент
Јуче и прекјуче сви су причали о Ненаду Чанку и његовом наводно батињању Павла Лешановића. Синоћ увече благо пустише вест о прихвататњу споразума о интегрисаном управљању административним прелазима, а у исто време Т.Николић у Њујорку? Јуче у емисији "Око" Коштуница мртав-ладан и без оштре реакције. Лепо су смислили ову игранку за народ.
Препоруке:
152
18
7 уторак, 25 септембар 2012 13:14
Марко Радовановић
Од Бранкице Станковић - ништа ново.
Препоруке:
175
9
8 уторак, 25 септембар 2012 13:15
Konobar
Gospodin Vukadinović kao pošten Srbin još ne može da poveruje da je premijer patriotske vlade ozbiljno rekao da će prihvatiti Zajedničko Upravljanje GRANICOM sa šiptarima ma šta ko mislio o tome. Normalno je da to mora da se opravda kao mera za sprečavanje šverca i kriminalnog bogaćenja i srpskih i šiptarskih kriminalaca. Treba Srbi da se pripreme na sledeće epizode serijala o zloupotrebi fondova za Kosovo da se opravda ukidanje finansiranja srpskih struktura i nihovo ukidanje. Ovi će pokazati Tadiću kako se radi kad se hoće u Evropu bez alternative. Jasno, čvrsto, odlučno.
Препоруке:
148
11
9 уторак, 25 септембар 2012 13:20
F-16
Nije prva iscenbacija. Traje to od 5.oktobra.
Препоруке:
142
5
10 уторак, 25 септембар 2012 13:20
Skit
Bravo za komentar!
Препоруке:
94
6
11 уторак, 25 септембар 2012 13:24
Пера Детлић
Шта је са "великом демократском пљачком"?
Препоруке:
167
5
12 уторак, 25 септембар 2012 13:32
Nikola
Obično ne šaljem komentar, ako nemam šta da prokomentarišem, već samo da pohvalim tekst. Ovog puta pravim izuzetak. Ne bih mogao više od ovoga da se složim sa autorom.
Препоруке:
109
5
13 уторак, 25 септембар 2012 13:34
Саша Б. Пешић
Рођен сам у Косовској Митровици и ја себе доживљавам као родољуба! (Нисам патриота, јер немам патрију него отаџбину!) А сада да кажем, да као родољуб нисам учествовао у никаквој "великој пљачки", што ће значити, да ме оптужујете за нешто, што нисам учинио!
Плашим се да тајминг овог инсајдера није случајан! Надам се да се разумемо! Молим вас да добровољно не учествујете у делу културног геноцида, тако што не пишите ћирилицом!
Велики поздрав Г-дину, Ђорђу Вукадиновићу!
Препоруке:
189
10
14 уторак, 25 септембар 2012 13:35
Pusi
Brankica (ta nemusta devojka, koja verujem samo cita nesto sto su drugi sastavili i smislili ,jer to sto ona izrece musavije je od samog serijala)i bee92 nisu nista drugo do srpski Pusi Rajot. Samo skaredno drustveno dno. Zna ona da ce biti napada odasvud?! Ne zna ona sta radi, ali to se ne moze oprastati. Ta placenicka klapa se prvo uzdigla na nekakav tron nedodirljive neporecivosti- istina je ono sto "haug" ja kazem. I radice tako na stetu srpske drzave i naroda svaki bednik dok se ne ozakoni zabrana vredjanja svetinja kao sto su drzavnost, narod, patriotizam... Zato sto je neko zloupotrebio (ako je) patriotizam za pljacku i kriminal treba, je li, dati tu teritoriju neprijatelju? Pa cela Srbija je kriminalizovana, sve sa evropskim integracijama na usnama, sto rece Djordje. Ne treba ovo napadati, sami su sebi pljunuli u lice i etiketu zalepili. I onda se nama zale sto na etiketi pise to sto pise. E, Brankice, tesko je kad pameti nema.
Препоруке:
179
10
15 уторак, 25 септембар 2012 13:37
СНС = ДС
Одлично написано. (Дез)информативни програм Б92 већ одавно не гледам. Већ само постојање и несметан рад медијске куће Б92 је најбољи доказ да је Србија окупирана држава. Имати у срцу сопствене државе медиј који ради против голог опстанка те исте државе је просто чудовишно.
Препоруке:
174
4
16 уторак, 25 септембар 2012 13:40
Mare
Odlican tekst! Hocemo "Insajder" o 5.Oktobru i tokovima novca za rusenje Milosevica ,ko je i koliko postao bogatiji u tom periodu ?
Препоруке:
201
5
17 уторак, 25 септембар 2012 13:47
Kiril
".....Nisu Srbi kao sto su bili,losiji su nego pred Kosovom!..."
Препоруке:
76
4
18 уторак, 25 септембар 2012 13:53
Робеспијер
Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“...


Све су то споредне теме, наспрам евентуалног прављења ''Инсајдера'' о правој природи 5. октобра 2000. године. Када сазнамо истуну о том преврату, онда ће се моћи лакше сагледати и последице ''патриотске пљачке'' и последице ''демократске пљачке''.

Да видимо: ко су главни актери, ко их је финансирао, шта им је био прави задатак, како је обмањен Милошевић, зашто су спаљени Скупштина и РТС, упад у НБС и царине, улога СИК, земунски клан и Легија, НАТО, Коштуница и Ђинђић, СРС и њихова помоћ ДОС, Павковић и Војска, СПЦ, лажна инаугурација, линч политичких противника...

То су права питања за један ''Инсајдер'', све остало је замазивање очију јавности!
Препоруке:
145
10
19 уторак, 25 септембар 2012 14:14
МП
Ђорђе: "Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“, на пример, о погубним последицама Споразума о стабилизацији и придруживању и стотинама милиона евра који су се само на тај начин, захваљујући укидању и обарању царина на увоз из ЕУ, за само неколико година уместо у буџет Србије прелили у џепове појединаца и предузећа из држава Европске уније? Ко ће емитовати и ко спонзорисати серијал о економској и политичкој цени пароле „ЕУ нема алтернативу“ и о „лажном европејству“ које је годинама прекривало намештене тендере и погубне приватизације српског банкарског сектора, цементара, шећерана, „Сартида“...? "
И ко је крив и колико кошта што је Србија ишла дванест година путем без алтернативе.Удружени злочиначки подухват да се нађемо овде где јесмо. Лако је квантификовати насталу штету и по том основу свима осим робије одузети имовину коју су ти удруживањм стекли.Списак свакако није кратак.
Препоруке:
101
4
20 уторак, 25 септембар 2012 14:21
Najbolje rešenje
Ignorisati B92. Neki navijači doibli zatvorske kazne za pretnje izrečene na stadionu.

A Insajder ne pominje Azdejksoivćev poziv da se ruše crkve i džamije.
Препоруке:
107
4
21 уторак, 25 септембар 2012 14:24
коле 1
Да ништа није случајно јасно је и са овом шарадом.Ту некако пре 100 година ослобођен је простор Метохије, а у исто време покушава се све да се оно и дефинитивнио пороби, одвоји,а све свали на неког другог...Што се није десило у предизборним данима, јер актуелни жути све су толерисали да би купили време.Изгубили а Бранкици свануло, сада је ДСС,ауз њих и сви други крви, само њени ментори невини,а они нас бомбардују и пљачкају...има ли неког серијала о тим данима и свему што нам чине илије време да се такви ''истраживачи'' лише пшрава да трују народ, али не и само на тв б92, иста је прича и на ртс и наравно РТВ тј Чанковизији, новинари као дасу омамљени, не знају да склопе и организују емисију, све подређују бившима а куде садашње, требало би да та екипа постане бивша,а неки нови млади, по могућности, преузму одговоран посао.
Препоруке:
82
4
22 уторак, 25 септембар 2012 14:37
David Novaković
Prva rečenica koja mi je zasmetala na samom početku je ona u kojoj se krivi Milošević za gubitak Kosova uz konstataciju ''da se posle tri meseca bombardovanja praktično odrekao tog dela teritorije''. Ignorisanje rezolucije 1244 i onoga što piše u njoj je očigledno.

''Obojenost'' redakcije insajder nije potrebno dovoditi u pitanje, ali stvari koje su iznete su tačne, i biće zloupotrebljene da bi se još više demonizovao svako ko je portiv secesije Kosova.

Zato treba što pre naći rešenje, tu gospodin Koštunica sa komentatorima greši.

Kao što smo videli, od '99-te naovamo, status kvo više odgovara Albancima nego Srbima. Mic po mic oni su uspeli da ostvare neke od planova, dok su Srbi ili bežali ili su proterivani sa Kosova, a prostor u kome bi mogla da deluje srpska diplomatija se sužavao. Da se poslužim onom narodnom, ''čije ovce njegova livada''. Ako ode ovo malo Srba sa tih par severnih opština, a sve vodi ka tome, neće na Kosovu ostati ni to malo juristikcije države Srbije.
Препоруке:
50
15
23 уторак, 25 септембар 2012 14:45
Jednom receno
Sada mi je jasno, kada je SNS bio u opoziciji, neko je (ne znam da li Vucic ili Nikolic)rekao:- da smo mi na vlasti, vec bi odavno bili u EU-. Sada svi znamo na koji nacin su mislili to da postignu.
Препоруке:
80
7
24 уторак, 25 септембар 2012 14:48
Раде Призренац - први део
Ауторка ове емисије се намерно поиграва бројкама. Након пажљиво одгледане емисије, види се да Србија није оштећена за 2 милијарде евра, већ заправо толико износи вредност робе која је отишла на КиМ. Да ли је овде вредност изражена са ПДВ-ом или без њега то није речено, али узмимо гори сценарио, а то је да је вредност без ПДВ-а. Од те вреднсти спорна је роба у вредности од 600 милиона евра, за коју се на основу разлике у пријављеном одласку и пријављеном пријему, може рећи да је завршила у сивим токовима. Од те робе највероватније је негде око 30% враћено у Србију, у то сам сигуран, не више, али претпоставимо да је 50%, тј. у Србију је поново ушла роба у вредности од 300 милиона. Вредност ПДВ-а од 18% на ову робу је 54 милиона. Дакле, ако је Србија оштећена онда је за шест и по година оштећена за 54 милиона а не за две милијарде. Ауторка је ову штету надувала преко 37 пута!
А сада да се запитамо ко је заправо направио штету. Несумњиво да има Срба са севера КиМ који су се на овај ...
Препоруке:
77
5
25 уторак, 25 септембар 2012 14:53
Раде Призренац - други део
...начин обогатили, али они су мањина у овом ланцу. Ако се пажљиво погледа емисија види се на анимацији да путеви одласка на КиМ и враћање робе у Србији нису исти. Враћање робе иде преко Рашке или што би неки рекли Санџака. А то је већ тема коју ауторка не сме да дира и о којој се ћути.
Дакле, на крају да закључим, ова емисија није рекла ништа ново, нити конкретно, већ је само податке представила на начин који некоме одговара, није тешко претпоставити коме. Тако да и овог пута ауторка није била објективна, баш као и са причом о навијачима, јер на њену несрећу и тада и сада сви путеви воде у Нови Пазар и околину, а то је део Србије који она не дира зато што не сме или неће. Највећи шверц је био и остао у Новом Пазару, најекстремнији навијачи су у Новом Пазару били и остали, али једноставно о томе се у медијима ћути.
И на крају заборавио сам да додам да је ПДВ уведен на захтев ЕУ,то није тако лош порески систем, али оно што је занимљиво и што је сада постало сасвим нормално...
Препоруке:
70
4
26 уторак, 25 септембар 2012 14:58
Раде Призренац - трећи део
...и што већина људи у овој земљи зна, нарочито они који често купују у околним земљама, а што је ауторка намерно превидела да спомене, то је да када робу купљену у некој земљи износите ван њених граница имате право на повраћај ПДВ-а. Ово правило важи и за обичне грађане и за велике извознике. То значи, да када би сутра Србија признала Републику Косово и ушла у ЕУ, као што неки желе, тада Србија опет на ову робу од 2 милијарде не би имала пореских прихода, и оно у чему је највећа иронија, то је да би се део робе опет алтернативним путевима преко Рашке области се поново враћао у Србију, и опет би била начињена штета буџету.
Препоруке:
79
4
27 уторак, 25 септембар 2012 15:02
Др
Да закључимо – можда се Бранкица и њени сарадници осећају као усамљени хероји и медијске лучоноше сред српског политичког мрака, али су, авај, само истурена медијска јединица у једној континуираној специјалној операцији против властите државе и њеног територијалног интегритета.


Браво Ђорђе! Маестрално демаскриање издајника, који од речи патриотизам, па и од речи Србин, хоће да направе пежоративан израз!
Препоруке:
84
4
28 уторак, 25 септембар 2012 15:05
kaca
Nija valjda da ste nesto drugo ocekivali od B92 i cuvene Brankice ?!Kako sto se kaze u teksu orkestiranost je bila tako ocigledna da je to kod pametnih ljudi moglo izazvati samo odijum prema emisiji i autoru.
Zahvaljujuci njenim emisijama ljudi su optuzivani pre nego sto je opuznica i podneta a istrazne radnje otpocete . I tako dodjosmo u zemlju gde se Nevinost dokazujes iz pritvora , cuveni Staljinov sudija Visnjevski bi zavidio umesnosti B92 i njenih novinara sto ne znaci da bilo kakve zloupotrebe treba abolirati. Naprotiv , ali bez uvazavanja "istina" Brankice i njenih saradnika.
Osnovno pitanje koje se namece je :Koliko dugo cemo trpiti teror sa malih ekrana istrazitelja tipa Brankica & com.?
Препоруке:
62
3
29 уторак, 25 септембар 2012 15:12
Зоран
Не видим разлог да се неко приказује у том светлу јер је мало више дао на своју рекламу, али да Србима највише смета то што мућкају и поткрадају сами себе, јесте тачно.
Препоруке:
10
34
30 уторак, 25 септембар 2012 15:19
veca vestica
Glavne prevare i pljacke se rade preko kriminalnih zakona i uredbi.Tako su zakoni o privatizaciji radjeni po instrukcijama Svetske banke i MMF-a i Evropske banke za obnovu i razvoj,kakva je privatizacija bila-videli smo!Samo Srbija nema UGA CAVEZA da stranim konsultantima i instruktorima za put u propast kaze MARS iz Srbije,a potom i sprovede NACIONALIZACIJU svih resursa koji su opljackani ili uzurpirani od naroda.


To sto radi B-92 su samo amortizeri za priznavanje Kosova
Препоруке:
55
3
31 уторак, 25 септембар 2012 15:19
Decko iz B.
Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“,...?

Одлично питање као што је и одличан цео текст.
Препоруке:
47
2
32 уторак, 25 септембар 2012 15:26
Зоран
"Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“, "

Па ето направите ви.
Препоруке:
31
11
33 уторак, 25 септембар 2012 15:31
Миленковић
Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“, на пример, о погубним последицама Споразума о стабилизацији и придруживању и стотинама милиона евра који су се само на тај начин, захваљујући укидању и обарању царина на увоз из ЕУ, за само неколико година уместо у буџет Србије прелили у џепове појединаца и предузећа из држава Европске уније? Ко ће емитовати и ко спонзорисати серијал о економској и политичкој цени пароле „ЕУ нема алтернативу“ и о „лажном европејству“ које је годинама прекривало намештене тендере и погубне приватизације српског банкарског сектора, цементара, шећерана, „Сартида“...?


Ево и мене једном Вукадиновић да одушеви...
Препоруке:
43
5
34 уторак, 25 септембар 2012 15:46
Саша
Некада је Б-92 била једини истраживачки медииј, барем до пре неких 5 година. Онда се НСПМ појавио као опозиција. Остало, је легенда! Свака част НСПМ! Свака част Ђорђе! Свака част Бранкице, напокон сте испословали опонента.
Препоруке:
41
9
35 уторак, 25 септембар 2012 15:49
Zoran L.
SAMO SAM BESKRAJNO BESAN ŠTO SMO TAKAV NAROD.
Препоруке:
39
5
36 уторак, 25 септембар 2012 15:54
NajveĆi zagovornici odcepljenja KiM
Dimitrije Tucović.
Ivan Stambolić.
Boris Tadić.
Препоруке:
57
8
37 уторак, 25 септембар 2012 15:55
jojo
"Patriotski pljačkaši", Insajder i B92 su na istom zadatku.
Samo, izgleda da je Šešelj i ovog puta bio u pravu, kada je rekaoda će ova vlast a što se nacionalnih interesa tiče, biti gora od predhodne.
Nažalost.
Препоруке:
60
6
38 уторак, 25 септембар 2012 16:07
Татијана
Ономад смо у клупама учили о успону и паду Атине и Византије, а сада имамо прилику да постанемо хроничари свога времена и на основу сопственог примера, оставимо неизбрисив траг о томе како је и на које начине самозвана "Западна цивилизација" у томе успела. Први корак је био тај да се на превару узме, или силом опљачка културно и материјално богатство, како би се разорило друштво,па се у тако разорено друштво поново долази са истим оним опљачканим богатством и нуди се помоћ. Други и трећи корак је обично ствар импровизације, осмишљава се на лицу места, и састоји се у томе шта је пропала држава или народ који живи у њој успео да сачува као своју вредност у таквим условима. Онда се стварају промене у друштву "реформама" које све те вредности замењују како би се отклонила и последња препрека свем крају. Б92, немајући ту намеру(!) потврђује да су последње наше вредности и материјалне и културне, наше Косово и Метохија, односно сопствена земља Србија и Православна црква на њој. Слава!
Препоруке:
38
3
39 уторак, 25 септембар 2012 16:17
Dragan
Pa jel neko odavde gleda BEEEEEE 92?
Препоруке:
35
3
40 уторак, 25 септембар 2012 16:17
Nebojša Beatović
Alal vjerа
Препоруке:
24
4
41 уторак, 25 септембар 2012 16:22
хм,
US$5,000,000 ЈЕ плаћено отмичарима предс. Милошевића да би био испоручен 'Хашком трибуналу'.Намерно пишем председника Милошевића јер је он за све ове после њега- заиста био председник!

Знате ли која су то 3 имена?
Препоруке:
61
6
42 уторак, 25 септембар 2012 16:57
мари
Браво, Ђорђе!

А кад би тек знали ко је платио овај пропагадни "серијал", чијим парама и ко је посредовао, тек тад би вам припала мука...
Препоруке:
56
3
43 уторак, 25 септембар 2012 17:29
Sibin M
Da, stvarno, zašto ga ne naprave? Ništa ne sprečava druge televizije da prave svoje "Insajdere". Emisija se može napraviti i van etra: ako je zakačite na Jutjub, verovatno će je videti još više ljudi. Šta sprečava novinare, od kojih je bar nekoliko orijentisano "na suprotnu" stranu od B92, da sprovedu sopstvena istraživanja, intervjue, i naprave ako ne sam "Insajder" a ono bar njegovog klona, ili parodiju? Ili možda postoji konsenzus svih medija u Srbiji o pitanjima koja ne treba otvarati? A ako novinari to nisu u stanju, šta sprečava pojedince? Zar je moguće da smo toliko ukočeni i nefunkcionalni da puštamo da udarci samo pljušte po nama?
Препоруке:
37
2
44 уторак, 25 септембар 2012 17:35
old fashion Србин
Да је б92 антисрпска телeвизија, финансирана и инструирана да дезинформише и психолошки обрађује српско јавно мњење, већ је познато свим слободномислећим људима у нашој земљи. У том смислу нема више много сврхе показивати колико дубоко су они огрезли у оцрњивању "свог" народа. Ја бих предложио да се феномен јавне стране агентуре покуша посматрати из једног новог угла: КОЛИКИ је утицај б92 са тим њеним намештеним и букачким емисијама. Да ли се може измерити и проценити колико б92 тачно учествује у загађењу српског националог духа? на кога они заиста утичу, да ли обесхрабрују банкаре, да ли "прете" политичарима? Да ли на пример, човек са просечним примањима прихвата наметнуте идеје са б92, да ли му те идеје улазе директно или постоји неки кумулативан ефекат кроз кретање у круговима истомишљеника? Мислим да више није толико битно ШТА б92 говори, него КОМЕ то говори. Онда би смо боље знали и како да неутралишемо утицај те... тв станице.
Препоруке:
45
3
45 уторак, 25 септембар 2012 17:48
В&С
Узгред, да ли ће и ко једном направити „Инсајдер“ о оној „великој демократској пљачки“, на пример, о погубним последицама Споразума о стабилизацији и придруживању и стотинама милиона евра који су се само на тај начин, захваљујући укидању и обарању царина на увоз из ЕУ, за само неколико година уместо у буџет Србије прелили у џепове појединаца и предузећа из држава Европске уније? Ко ће емитовати и ко спонзорисати серијал о економској и политичкој цени пароле „ЕУ нема алтернативу“ и о „лажном европејству“ које је годинама прекривало намештене тендере и погубне приватизације српског банкарског сектора, цементара, шећерана, „Сартида“...?

Ово је поента.
Стари добри Вукадиновић!
Препоруке:
63
2
46 уторак, 25 септембар 2012 17:54
Impuls
Na početku izvinjenje jer ću malo skrenuti sa teme gđe Brankice i njenih opskurnih drugova, poznatih kao vesela družina na brodu, koji plovi pod zastavom raznih "nezavisnih" udruženja građana zapadno orijentisanih. Dalje bi izrazio podršku Srbima sa Kosova i Metohije. Ima verovatno ljudi kojima je najveća svetinja dolar, evro ili bilo koja druga valuta. Oni bi trebalo da budu predmet tužilaštva, čemu se iskreno i nadam. A svakog drugog ko pomisli da na neki način zaradi od pomoći našim sugrađanima na Kosovu, treba javno proskribovati i naterati da namiri nastalu štetu. Pa bi malo kome palo na pamet ugroziti podršku našim sugrađanima na Kosovu. Pozdrav.
Препоруке:
34
3
47 уторак, 25 септембар 2012 18:22
Brane2
Slaem se sa autorom.

Insajder se prilično razbljutavio i postao u stvari "Outsider".

Nemam problem s tim što je rađen s nekim interesom ili sa nejgovom perspektivom, nego sa tim, da u tom interesu nema novinarskog profesionalizma.

Sav efekat pokušava da postigne tipično dramatičnim, dubokim i hrapavim glasom komentatora i muzičkom pozadinom.

Bez toga ostaje jako malo.

Dobro, kroz Kosovo se pljačkalo domaću privredu.

Ali:

- pa kome to nije poznato ? Da li možete da nađete i najodlapelijeg penzionera, koji ne bi mogao da spoji tačke i da vam kaže kako mućkaju sa prevozom robe i PDVom ?

- po čemu je to toliko različito od ostalih mućki ?

- gde je tu "đavo na delu" ? Sve što ja vidim, je klasična gramzivost ( ili možda čisto grabljenje za slamku spasa ?) firmi, koje su preko toga izbegavale PDV.Verujem da država nije slučajno previđala tu rupu ali onda je glavna vest, ko je ( ako je iko) bio "šef" tog "posla".

Ko zna, možda će sledeći delovi biti bolji...
Препоруке:
20
12
48 уторак, 25 септембар 2012 18:46
Ружичасти пантер
Од "Инсајдера" се није могло ништа друго ни очекивати. Али од владе "Вучић-Дачић" и од Николића су многи ипак очекивали нешто друго. Наша трагедија је у томе што су они практично на линији Б92 и "Инсајдера". Можемо да не гледамо Б92 али не можемо да не гледамо шиптарску царину усред Србије.
Препоруке:
52
3
49 уторак, 25 септембар 2012 19:00
Aleksandar
Ako jos ima glupih koji gledaju B92 onda i zasluzujemo da nas skuvaju ko zabu.
Препоруке:
40
3
50 уторак, 25 септембар 2012 19:18
Brane2
Još možda jedna primedba, u stvari zapažanje.

Albancu uz zadnjim serijalima za srspku javnost nastupajo daleko spremnije i manje nepismeno nego pre.

Iako se zna, da kriminal na Kosovu ne samo da cveta nego ej prerastao i "zvanične" strukture, niko sa one strane nije ni zamucnuo.

Kao, smeta im što nemaju 100% tačne podatke o prelasku robe, a to im treba čisto onako, iz birokratskih razloga.

Pričica za malu decu.

Ali tip ju priča smireno, staloženo, siguran u sebe.

Kao da ej bio pripremljen za ovaj nastup.Možda mu nije direktno preostatak studija čitao pitanja i sugerisao odgovore, dok ga je "peglao" šminker ali očigledno je da je došao spreman - da ga je neko obavestio pre toga bar o prirodi razgovora.

Izgleda da nije SNS jedini koji je uvezao PR eksperte za peglanje javnih nastupa...
Препоруке:
25
3
51 уторак, 25 септембар 2012 19:18
фристајло
Б92 је настао због тога, само то ради, и не треба очекивати да ће икад истражити "жуте мућке", то је иста интересна група, а "врана врани очи не вади".
Одличан чланак.
Препоруке:
61
2
52 уторак, 25 септембар 2012 19:21
Grbic Jovica
Svaka cast gospodine Vukadinovicu za tekst,ono sto sam sinoc pomislio gledajuci emisiju sve sam procitao u vasoj analizi.Insajder nije ni poceo a vec sam pretpostavio da ce DSS biti glavna tema.Naravno da sve lopove i svercere treba pohapsiti ali ovo je delovalo tako jeftino i ciljano i ocito je radjeno namenski da se opet po ko zna koji put omalovazi i kriminalizuje g-din Kostunica i sve patriotske snage.
Препоруке:
39
2
53 уторак, 25 септембар 2012 19:59
Шешељевац @ B&C
Мени се чини да је поента ипак у томе што се то приказује у тренутку кад соц-напредњачка влада наставља, да не кажем ставља завршну тачку на политику жутих.
Препоруке:
43
3
54 уторак, 25 септембар 2012 20:48
Катран
Не знам да ли је ватра испод бурета са катраном већ запаљена, али се надам да је макар потпала спремљена. Наравно, мислим на онак катран којим се на цивилизованом Западу, коме и ми тежимо, улепшају курве после окупације.
Препоруке:
30
2
55 уторак, 25 септембар 2012 20:56
Decko iz B.
@фристајло
Поштовани, одговорио сам вам на ваш коментар на други текст у вези поделе Косова и Метохије. Ево вам мој лимк са мојем одговору, занимило ме ваше мишљење.

- komentari na tekstu "Ивица Дачић: Подела Косова једино реално и могуће решење".
Препоруке:
13
3
56 уторак, 25 септембар 2012 21:03
Jasna*
Providan je do bljutavosti cilj ove televizije b92,vec u prvoj recenici slagali su da se Milosevic Kumanovskim sporazumom odrekao Kosova,u drugoj recenici i slici Kostunica ,a ko bi drugi bio. glavni inspirator i uzrocnik kriminala na Kosovu,jer je doneo onu uredbu i sve to u ime PATRIOTIZMA,to PATRIOTIZMA stalno ponavljaju u ironicnom tonu ,onaj instruisani voditelj cita posebnim ,gotovo pretecim i ironicnim tonom "Kosovo je srce Srbije",da sam se u jednom momentu uplasila da ce iskociti iz televizora i krenuti da nas bije.
Medjutim na stranu ta providna CIA propaganda, ipak ostaje cinjenica da je tamo na sceni ogavni kriminal,domacih kriminalaca koji koriste okupaciju dela nase teritorije,koje nije briga ni za Kosovo,ni za narod ,koji tamo zivi ,vec samo za svoje pune dzepove.I zaista se mora uciniti nesto da se tom narodu zaista pomogne,jer ova uredba je ispala totalna budalastina ,a kriminalcima stane na put.
Препоруке:
41
2
57 уторак, 25 септембар 2012 21:24
Дино Зоранић
Да ли је претходни амерички амбасадор и даље главни уредник дотичне ТВ станице?
Препоруке:
41
1
58 уторак, 25 септембар 2012 21:33
Branislav Zekic Zeka
Mala izdajnička inscenacija

A kad tamo još veća!

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić poručio je na sednici GS UN da se Srbija zalaže za direktne pregovore na najvišem političkom nivou između Beograda i Prištine, bez priznavanja nezavisnosti Kosova. "Srbija će ispuniti sve obaveze koje je kao država do sada preuzela, mada ih ocenjujem kao ispunjavanje spiska želja albanske strane i popuštanje našeg tadašnjeg rukovodstva pod teškim pritiscima", rekao je Nikolić.

N a r a v o u č e n i j e:
Povika na Koštunjave dok nam SNS-SPS Mesari državu žderu!
Препоруке:
53
6
59 уторак, 25 септембар 2012 21:52
...

уторак, 25 септембар 2012 Sibin M
Ništa ne sprečava druge televizije da prave svoje "Insajdere". Emisija se može napraviti i van etra: ako je zakačite na Jutjub, Šta sprečava novinare ... A ako novinari to nisu u stanju, šta sprečava pojedince?


Има тога на нету, има и филм "Тежина ланаца", који Тијанић НЕ СМЕ да пусти на телевизију, а други још мање. А то не смеју јер овде још државом управљају службе, а службе су старокомунистичке-новоЕУропске и оне стране.


Успут, а шта неке спречава да пишу ћирилицом? Латиница у српском језику се темељи на истој коминистичкој идеологија, на коју се савршено надовезала ЕУ идеологија ...
Препоруке:
33
4
60 уторак, 25 септембар 2012 22:17
Nidzo
Bravo za komentar
Препоруке:
17
1
61 уторак, 25 септембар 2012 22:22
Фикус
Серијал треба да убеди "шире народне масе" да је Косово сува пљачка и да треба, је л', да се манемо истог.
Три су кључна питања:
1. Одакле Инсајдеру долазе информације?
2. Зашто је серијал едитован више пута?
3. Одакле паре за продукцију (ипак није јефтин филм)?
М-да...
Препоруке:
41
1
62 уторак, 25 септембар 2012 22:39
Муад Диб Српски
Свака му је ка` Његошева!
Препоруке:
26
1
63 уторак, 25 септембар 2012 22:43
Рин о-о то
Негледам ову ТВ. Али верујем Ђорђу који иначе бира речи („три пут мери, једном сече“). Нисам у материји последњих дана али читајући, већином ми је све јасно као и многима. Континуитет антисрпске акције! 13 година овде су на власти петооктобарци. Њима и на њихове очи се ово десило под условом да је све набројано тачно. А пошто то нису спречили њихова је кривица. А ако нису могли да спрече онда су криви што су створили амбијент за афирмацију психопатије и криминогене свести. Није родољубље владало него антиродољубље...
Препоруке:
30
1
64 уторак, 25 септембар 2012 22:48
Рин о-о то
... Одбрана Метохије и Косова је немогућа с овако произведеном свешћу? То је циљна тенденца оваквих медијских антисрпских акција тј. циљ производње овакве свести и јесте да се одбрана Метохије и Косова представи немогућом мисијом и да Метојхију и Косово „незаслужујемо“? Софистицирана субверзивна делатност у „медијским рукавицама“ има дводеценијску сталност у Србији. Питање је само избора мазања и фуговања оваквих производњи рупа у здравој српској свести. Имају један проблем што ово малтерисање Срба предуго траје. Зид их више не прима. Малтер пада сам од себе јер има превише наслаганих слојева који се међу собом органски неподносе! Зид неће пасти и они то знају! Поента је у томе да у њему оставе много рупа и да буде ружан. Вандали савремене српскости, то су они!
Препоруке:
33
1
65 уторак, 25 септембар 2012 23:01
U PAMET SE SRBI
Kad ćete shvatiti da su svi koji nešto vrede na sprkoj političkoj sceni, ili u Hagu ili sklonjeni. Nemamo nikoga više da narod povede i izbavi od ove bede. Potrebna nam je nova generacija političara. Ovi su totalno korumpirani.
Препоруке:
37
2
66 уторак, 25 септембар 2012 23:09
Danilo
Kao prvo,bravo g-dine VukadinovicuVjerujte mi da se takvi (ne)ljudi i antimediji,sa takvom antisrpskom propagandom,u R.Srpskoj,ne bi odrzali ni 24 casa.
Препоруке:
32
3
67 уторак, 25 септембар 2012 23:13
Antibukadzija
Razocaran sam emisijom i kao obican gledalac i kao patriota. Ocekivao sam da se bar isti nivo profesionalizma kao i kod ranijih emisija. Spipnovanje, izvlacenje iz konteksta, sporedni politicki faktori koji su bili intervjuisani, demagoske konstrukcije, dizanje prasine u javnosti, zamene teza. Nisu nam pokazali nista novo, ostavili utisak pristrasnosti i neprofesionalnosti. Ono sto je medjutim veoma opasno je GOVOR MRZNJE koji se na jedan perfidan nacin provlaci kroz citavu emisiju. Na stranu to, sto se implicitno kroz emisiju "blati" i tzv patriotski blok, i dss, poenta je sto se na taj nacin karakterisu svi Kosovci ( a hvala bogu pripadam i licno istima) kao lopovi,neradnici,krivi za sve sto se desava u Srbiji, losi momci. Alo bre. Ovakve emisije su semena govora mrznje, lokalnacionalistickih stavova, srpske nesloge. I sve to perfidno u belim rukavicama. Veoma je potrebno da se neki javni delatnik (analiticari u uzem smislu) pozabave govorom mrznje koji se provlace na ovaj nacin.
Препоруке:
31
2
68 уторак, 25 септембар 2012 23:26
Рин о-о то
@U PAMET SE SRBI
Опростите и нељутите се али ми за то немамо времена. „Унутрашње слабости су наша унутрашња резерва“, рекао би афористичар својевремено (мислим да је ВИБ или Брана Црнчевић?) и с чиме бих се сложио данас.
Препоруке:
15
2
69 уторак, 25 септембар 2012 23:27
јбгбгд
У праву је Вукадиновић када каже да треба указивати на махинације и криминал, али је исто тако у праву и када указује на тајминг још једног "ремек-дела" ударне информативане песнице сорошевских медија. Не смемо да дозволимо да нас пропагандно обрађују они који потписивањем пропагандих памфлета беже од свог више него скромног порекла.
Препоруке:
37
2
70 среда, 26 септембар 2012 04:39
Srboljub Savic
"Vostani Srbijo!"Ima li u Srbiji prava, pravnika, tuzioca-bilo kogavec palcenog da stiti Ustav i drzavu Srbiju.Zar se moze osuditi osoba koja otruje (ili pokusa)pojedinca, a TV B92, koja truje ceo narod i josjoj placeni drzavni sluzbenici-"sluge naroda"otvaraju varta-daju dozvolu i frekvenciju?Dokle cemo dajos dodatno sebe unistavamo, besnecibespomocno?S. Savic
Препоруке:
22
1
71 среда, 26 септембар 2012 08:15
Андро Лутак
Одличан је био овај први део најновијег серијала. Још једном све честитке за Бранкицу Станковић и екипу Инсајдера!

Када то Инсајдер није био 100% у праву гледе разних злочина, пљачки и превара? Да није можда "омашио" гледе Колубаре, или "фудбала" и "фудбалских навијача", или Луке Београд?!

Што се тиче наслова серијала, па тај наслов се сам по себи намеће!

Нека се види колико је осиромашене и понижене грађане Србије коштало "јуначко" бусање у прса од стране страначко-криминалних група који су се итекако заклањале иза "патриотизма".
Препоруке:
5
47
72 среда, 26 септембар 2012 08:56
zatvoreno društvo robova i snobova
B92,MSUB,kulturni centar beograd,rts,ulus,atelje 212,bitef,mixer,'politika',univerzitet umetnosti,....mediji,kultura,obrazovanje...građani srbije,pojedinci,ličnosti,individue,kreativni ljudi i stvaraoci,asimetrični...svi su izgnani i naravno,ekonomski iscrpljivani pa onda stavljeni na crne liste.u srbiji niko ne može da se 'pojavi'ukoliko nije odobren od albanskog-nato-lobija.
Препоруке:
23
1
73 среда, 26 септембар 2012 09:05
@Sibin M
"Da, stvarno, zašto ga ne naprave?"...a ko da napravi? RTS? Na RTS-u niste mogli nista komentarisati ako ptethodno ne kazete da je Tadic odlican! Sada se ponasaju nesto uzdrzanije ali je cinjenica da opet vise prostora posvecuju DS-u i Tadicu, i njihovoj kuknjavi oko svega i svacega, i to vrlo odbranaski, nego aktuelnim problemima drzave.Onog Milanovica umalo nisu ubili svojevremeno, 10 godina u zatvoru zamenjivao Solanu i komp., a ovoga kratko posisanog niko ni da zamoli uctivim pismom da sidje sa trona. Uz sve naopake poteze aktuelne vlade oko Kosova, ne vidim ko ce da pocne govoriti istinu ovom narodu.
Препоруке:
18
1
74 среда, 26 септембар 2012 09:51
сељак беземљаш
Од првог дана се зна,како и зашто б92 у Србији.
Када се зна,какво је задовољство у гледању исте.
Да гледам колико су вешти.Имам и других начина за дангубу.Не гледам на тој телевизији ни тенис.Има Еуро-спорт,Спорт-клуб.
Причали су ми да их је интересантно гледати без тона.
Док се бече и колутају очима.Познато ми је глуматање лажова и пропагандиста,па ни за то нисам заинтересован.
Препоруке:
26
1
75 среда, 26 септембар 2012 10:09
Dragana
Svaka cast
dace Bog da svi procitaju ako nisu uspeli da shvate gledajuci Insajder
Препоруке:
18
1
76 среда, 26 септембар 2012 11:34
Биљана Николић
Б92 је једна ос 5 телевизија које имају националну фреквенцију. Шта је са осталих четири?

Кад овакве емисије престану да буду ЈЕДИНЕ емисије о проблемима са јужном српском покрајином, њихов утицај ће бити маргиналан.

Тема Косова и Метохије може се гледаоцима приближити на милион исправних начина, али све националне телевизије беже од те теме.

Зато, нова власт и нови министар културе нека одвоје средства, нека распишу конкурсе са тематиком Косова и Метохије, нека овој теми дају значај и важност на прави начин и како заслужује.
Препоруке:
31
1
77 среда, 26 септембар 2012 12:03
Komunista
Gospodine Vukadinovicu, svaki komentar je suvisan. Bravo! Samo da u Srbiji ima vise takvih kao Vi i ovaj medij, raskrinkavanja bi bilo vise, brze i efikasnije.
Препоруке:
19
1
78 среда, 26 септембар 2012 12:07
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Cifre koje su predstavljene u Insajderu su paushalne, serija je tendenciozna i ima za cilj da gradjani sto lakse prihvate ideju priznanja Kosova. Npr 15.miliona godisnje prometa naftom, a ne profita, i nije neki novac. Nabrojane su firme koje su navodno zloupotrebljavale, mislim da ce trag da ide na SPS.

Sigurno da je bilo muvanja, ali po meni licno korisnije je da tamo vlada i anarhija, nego da se prizna Kosovo, da bi do 2020 usli u EU, koja do tada verovatno nece postojati ili ce biti drasticno transformisana. Naravno da je bila potrebna drzavna kontrola kako za ovaj slucaj, tako i za ostale.
Препоруке:
19
1
79 среда, 26 септембар 2012 12:31
nokitj
bravo bravo bravo
Препоруке:
15
0
80 среда, 26 септембар 2012 13:39
Миладин Зековић
Бранкица Станковић и истраживачко новинарство, то је ко БОГ И ШЕШИРЏИЈА.Квинслинзи са Б92.
Препоруке:
18
1
81 среда, 26 септембар 2012 14:32
Тијана
Б92 као и сви други медији прате уређивачку политику власника. Када ће се остварити она прича о транспарентности власништва над медијима. Тада ће бити јасно ко шта пише и због чега. Па не може се од власника Б92 очекивати да истражују нпр трговину дрогом, оружјем, органима, људима, све на Косову и Метохији, од таквих истраживања заиста лете главе, о каквим се људима тамо ради и буквално. Зато се увек може лепо запљунути све што је српско или од важности за Србију, макар полуистинама и инсинуацијама, е за то се добијају бонуси од Великог Газде, што за Србију горе то бољи бонуси. Г Вукадиновић, као и увек, сјајан. Браво за уређивачку политику НСПМ.
Препоруке:
16
1
82 среда, 26 септембар 2012 15:21
кич 92
Све лоше у Србији генерализовати и повезивати са патриотизмом и лошом генетиком је програмска шема
тв92 већ туце година,што потврђују пробрани гости- -интелектуалци којима једино Ви г.Вукадиновићу још имате живаца да се супроставите.Хвала вам на томе и молим Бас да издржите.
Препоруке:
16
1
83 среда, 26 септембар 2012 16:02
Анонимни
Лицемерни су Николић, Вучић, Дачић, Вулин. Бранкица Станковић није лицемерна. За разлику од ове четворке и читаве соц-напредњачке владе, она сасвим отворено игра антисрпску игру.
Препоруке:
20
2
84 среда, 26 септембар 2012 16:59
Peter RV
Brankica (zasto ne Branki-cica?) zna vrlo dobro sto joj daje pasos za prijeme na izvjesnim ambasadama, i pristup na Nato-Evropsku scenu kao 'progresivna srpkinja'. Zasto se onda cudit da je sve patriotsko mora bit neka 'patriotska pljacka'?
U svakoj drzavi, vlada nadje nacin da se oslobodi ovakvih 'patriota sa megafonom'.
Sto cekaju Dacic i Vucic?
Aplauuz za 'slobodu misli i izrazaja' od americkog senata?
Препоруке:
5
2
85 среда, 26 септембар 2012 17:50
Саша 2
Па ко се примио, примио се.


Браво Ђорђе!!!!!!!!!
Препоруке:
13
2
86 среда, 26 септембар 2012 18:02
Вања
Браво! Одличан текст.
Препоруке:
12
2
87 среда, 26 септембар 2012 18:58
Sibin M @@
Nije RTS emitovao ni "Insajder", već B92. Ali ono što najviše boli nije inertnost medija i profesionalaca, oni su svoje time rekli, već nedostatak svake lične inicijative na tom planu. Za mene je naročito indikativno da je neke od najboljih dok. filmova o tome šta se stvarno zbiva na Kosovu snimio jedan mladi Amerikanac srpskog porekla. Studenti FDU, studenti FPN-a, gde ste? Sadržinu "Insajdera" čine ljudi i priča, a ne novac propaganda. Ljude i priču nije teško naći: oni su svuda oko nas. Malo je teže napraviti intervju, ali kada to rade neki zaneseni (mladi) ljudi deluje simpatično i teško ih je odbiti. Najmanje je teško okačiti to na Internet. Ali za sve to treba raditi, a ne samo se glasno žaliti kako propadamo. O gospođi Stanković nemam pohvalno mišljenje, naprotiv, ali ona je svoj (nimalo laki) napor u ovom malom prljavom medijskom ratu izvršila. Drugim rečima, ona je veći radiša od svih nas. Bojim se da će lenjost, a ne nedostatak srca, biti uzrok naše propasti.
Препоруке:
13
0
88 среда, 26 септембар 2012 21:33
Miloš
Još jednom bravo gospodine Vukadinoviću.Ono fino nijansiranje ,razdvajanje,poređenje,slikovitost su najlepši delovi svakog Vašeg teksta.
Препоруке:
10
2
89 четвртак, 27 септембар 2012 13:16
poznavalac
Ili ima pljacke ili nema. Sve ostalo je cisto patriJotsko metanisanje.
Препоруке:
1
12
90 четвртак, 27 септембар 2012 15:14
Mile
Stankovickina kuhinja mi se odavno zgadila.Njene insajdere ne gledam jer nisam mazohista.Mi nacionalno orijentisani dobro znamo sta od njenih emisija mozemo da ocekujemo.Njene emisije ne mogu pokolebati nas koji znamo ko smo i sta smo, na cemu stojimo, koja nam je ideologija i kojim putem idemo.Pokolebati se mogu bivsi ,,julovci,,(Vulinovi socijalisti),Milosevicevi socijalisti( sada Dacicevi ,,evropejci,,), bivsi radikali( sada evropski ,,naprednjaci,,), plus vec pokolebani Ceda, Canak, Dinkic i jos po neko.Potrebno je da svi pokolebani i oni koji to mogu postati zaista shvate, da je Kosovo i Metohija sastavni deo Srbije.Vukadinoviceve tekstove rado citam ali komentare citalaca sve manje.Mnogo je onih koji brane lik i delo onoga koga smo skinuli 5-og oktobra 2000-te.Posle 5-og oktobra je bilo mnogo lose, ne poricem ali taj datum je ostao bitan za razvoj demokratije u Srbiji.
Препоруке:
5
1
91 четвртак, 27 септембар 2012 15:20
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
g-dja B.Stankovic + B92 su samo mali deo IZDAJICA + PLACENIKA zapadnih
nam "prijatelja" sa jedinim zadatkom a taj je UNISTAVANJE SVESTI INTEGRITETA
i SAMOPOSTOVANJA srpskog naroda !!

Srbija je podeljena 50% x 50% IZDAJNIKA/SRBOMRZACA i Srba,naroda koji pokusava da ocuva svest o svojoj istoriji,suverenitetu i naciji !!!

B92 je od svog samog pocetka bio u rukama onih koji su sve srpsko u sebi i oko sebi bezgranicno mrzeli i unistavali.

Uz njih stoje sve NVO-subvencionirane iz zapadnih fondacija a na prvom mestu one koje placa George SOROS=SRBOMRZAC per exleans!!!

Ali, mi nesmemo da zaboravimo jednu cinjenicu,a to jeste NAJVAZNIJA tacka:

SVI ONI, B92 i SVE te "dame koje se bore za ljudska prava" NV-ovce i svi ti .
samoprozvane "gradjanske organizacije", su odmah na pocetku '90-tih god. -
jednu stvar shvatili: AKO HOCU DA ZIVIM DOBRO, MORAM RADITI PROTIV -
Srbije za ZAPAD =SAD + EU =NATO!!

To je pokretac bio i ostao!!!
Препоруке:
7
2
92 четвртак, 27 септембар 2012 17:25
Mile
člsnsk kso i 90% komntara su čisti promašaj i zavaravanje.

jedino pravo pitanje je: da li je istina da je tamo došlo do pljačke i ove pronevjere od 2 milijarde. Jeste ili nije.

Sudeći prema dosadašnjim emisijama Insajdera, po svemu sudeći jeste. Tačka. Nema dalje.

Brankicu Sranković cenim jer je direktna i nosi glavu u torbi jer govori ono za što zna. Da je neka zapadnjačka šmizla sasvim sigurno ne bi riskirala život o ovoliku mržnju u narodu. Ona naprosto ima potrebu da kaže istinu pa šta bude, i zato je veoma cenim
Препоруке:
7
19
93 четвртак, 27 септембар 2012 17:47
Марко Радовановић
@Mile

Знате, нема Запад само шмизле у Србији.
Препоруке:
9
1
94 четвртак, 27 септембар 2012 21:31
Boki - Nish
Mislim da je u redu insajder. KAda ne reaguje tuzilac ili policija za zakidanje pdv-a, sta onda? Ako jedan kamion zakine 12000 evra pdv ko je na dobitku? taj neki koji tamo tzv patriota ili gradjanji, bolnice,,,,skole.......
Препоруке:
4
4
95 четвртак, 27 септембар 2012 21:38
Биљана Николић@Mile
Миле, Бранкица као храбри новинар треба да крене на Косово и Метохију и Албанију, у истрагу о отмицима, вађењу органа и трговини органима.

Ово "сервирано" новинарство за дебеле новце, није за поштовање.
Препоруке:
17
0
96 четвртак, 27 септембар 2012 22:13
@Андро Лутак
Други део серијала о томе колико осиромашене и понижене грађане Србије кошта "демократско бусање у европске груди" би био још "одличнији" али, нажалост, госпон Лутак, тај део серијала нећемо видети.А и шта ће нам серијал,то гледамо уживо.
Препоруке:
9
0
97 субота, 29 септембар 2012 00:13
Легиа Семлин
Чудно је да губите време гледајући Б92, а нико не покушава да узврати на исти начин - заиста, зашто нико не направи серијал о "демократским" пљачкама, да се види да је већини "демократија на српски начин" донела само јад и беду, а мањини ужасна, непристојна лична богатства?

Иначе, уредница дезинформативног програма Б92 је наше, земунско дете Јелена Косанић Подунавац - изгледа да се зарекла да ни по коју цену више неће крочити у родно јој (сиромашно, радничко предграђе) Земун Поље, па у томе не бира средства. Брзо се из препуног, смрдљивог аутобуса на линији 704 из половине осамдесетих ускочило у бесна кола, али је повратак много тежи, скоро немогућ. О Бранкици "инсајдеру" нема се шта много рећи. Стога, умукнућу на време, немам ја те храбрости.....
Препоруке:
6
1
98 понедељак, 01 октобар 2012 00:39
Турас
Господин Вукадиновић само нас подсећа на развој медиског "залуђивања"Б92.Они не спавају.Очекујемо на ову или сличну тему Бисерку или Кандићку на "идеолишку"разраду.Они не знају да ће доћи ускоро дан у Србији када ће као слуге својих западних газди бити пуштени низ воду.Биће то национално прочишћење у Србији које се дуго очекује.Они се надају да ће на време да побегну(као пацови)са брода који тоне,ми се надамо да неће.
Препоруке:
5
1
99 понедељак, 01 октобар 2012 22:32
Aleksandar B.
Gosn.Djordje mozda je vreme da se stvari nazovu pravim imenom. Nebitna je Brankica. P.S.podrska inicijativi za spas Srbije.
Препоруке:
9
1
100 понедељак, 01 октобар 2012 23:01
Тодор Митровић
Живим у Аустралији и први пут сам на овом сајту, случајно налетех на један линк на ФБ. После читања овог текста, могу само рећи, добили сте још једног новог сталног посетиоца.

Велики поздрав свима у домовини.
Препоруке:
12
1
101 уторак, 02 октобар 2012 09:50
Дарко (Нови Зеланд)
Одличан текст.
Препоруке:
9
1
102 уторак, 02 октобар 2012 18:03
Херман
Свака част за чланак, свака реч је тачна од почетка до краја и нема шта у коментару да се дода о "Инсајдеру" а да у чланку није речено!
Препоруке:
7
2
103 среда, 03 октобар 2012 10:04
.......
Укључи мозак, искључи ....
Препоруке:
4
0
104 понедељак, 08 октобар 2012 19:20
5+
Оцена текста. Нема се шта додати
Препоруке:
3
0
105 среда, 10 октобар 2012 11:11
Zlopamtilo
Imam jednu malu dilemu nakon čitanja teksta i komentara . Naime ,nije li ovo sve zajedno u stvari spinovanje priče o klasičnom kriminalu ? 90% teksta govori o zloj Brankici i B92 koji u stvari napadaju Koštunicu koristeći priču o kriminalu kao paravan ,a tek u jednom pasusu se konstatuje da ta zla namera autora i potencijalnih nalogodavaca ne abolira potencijalne ,daleko bilo kriminalce.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер