уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Понижавање Србије у режији Ивице Дачића

Kоментари (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 29 децембар 2012 23:27
...
Управо тако. Туга.
Препоруке:
180
4
2 субота, 29 децембар 2012 23:34
perkins
Sto da se doda na ovako kratku jednostavnu istinitu analizu od dva bombasa malo jaca iza upravljaca,koliko govori o njima govori i o nama.
Препоруке:
115
4
3 субота, 29 децембар 2012 23:36
А.Ч.
Ја заиста не могу да вјерујем да се све то дешава.Срби нешто се мора учинити.Мислим да се прво мора кренути са привредом , са запошљавањем.
Ове ствари по питању тих споменика ма то се рјешава без пуно приче, без галаме,енергично ...
не могу да вјерујем да табла Аћиф ефендије још виси а сада и тај УЧК.
Препоруке:
110
5
4 субота, 29 децембар 2012 23:39
albanopolis
kome zakon u topuzu leži,ima bombardovanje pa spomenike...može da se nada srpskoj,ali tragovi mu...amin
Препоруке:
10
130
5 субота, 29 децембар 2012 23:44
Миладин Зековић
Удружени издајнички подухват који је започео Тадић са Дачићом и Млађом се наставља само у нешто измењеном саставу.Тадића су западни пријатељи заменили Томом и Вучићем.
Препоруке:
130
3
6 субота, 29 децембар 2012 23:48
Др
Како је кренуо на крају ће Ивица "да се избори за компромис" - ми признамо Косово, а они нам дозволе да срушимо споменик.
Препоруке:
165
3
7 субота, 29 децембар 2012 23:50
Gordana
Mogo bi premijer da uputi one jedinice sa granice, ups! integrisanih prelaza, poslatih da razbijaju blokade srba na istim, da uklone taj spomenik!Ionako su trenutno besposleni.
Mogli bi da im pomognu oni koji su pre neki da presreli i vratili grupu gradjana koja se uputila da sama to ucini!
Ili premijer misli da je za te "junake" potrebna NATO sila?!
Jadna smo mi drzava!
Препоруке:
100
3
8 субота, 29 децембар 2012 23:52
Мићуновић
То код мојих кажу - гурају нам шиљак у нос.
Тачно је да нема државе.
Постоји само власт која се керебечи по телевизијама. Да је државе, послала би десет специјалаца и одмах уклонила те споменике злотворима. Тако би урадила свака Европска земља која је признала независно Косово.
Али, не лези врађе. Плоче су сигурно наручене и плаћене одн финансиране из те Европе,
А Дачић је њен део.
Шта онда очекујете.
Ја сам одмах дао коментар да га неће уклонити.
Знао је то и Дачић.
Они споменике Ћенифама нису постављали да би их уклањали.
Изазивају рат, друђе Ивице.
Да је државе и власти тамо где су ти споменици, неби могли бити ни постављени. Одмах би их власт ухапсила.
Вероватно тамо власти нема, сами себи издају одобрења за споменике и наоружавање,
Зуцни Ивичице и четврти пут.
Срамото српска.
Препоруке:
110
3
9 субота, 29 децембар 2012 23:53
ata Turk
ne mogu srbi večno brutalno da ponižavaju druge,a da to prolazi nekažnjeno.tako je mogao da razmišlja vasa čubrilović kada je verovao da za desetine hiljada pobijenih i raseljenih arnauta svet neće da mari.ali sadašnja elita mora da vam bude jako dobra i obazriva,upravo istančana! da ne bi bilo...a vi,junačine,ionako ćete svi da se posakrivate po kafanama ili da se sklonite u neki mir s korpama punim jabuka i krušaka...
Препоруке:
8
114
10 недеља, 30 децембар 2012 00:07
СНС = ДС
Да, Србија је окупирана земља, а на власт долазе само марионете. Излаз се не назире.
Препоруке:
99
3
11 недеља, 30 децембар 2012 00:08
Горан Јевтовић
Браво Марковићу, кратак али врло сочан текст који говори о трагедији и понижењу српског народа
И зато, ово доле ваља још једном апсолвирати:

Прво, интернационализовао је догађај, и од унутрашњег питања Србије који она сама треба и мора да реши, начинио међународни проблем у коме ће да посредују, нама добро знани, „западни партнери“, који су све конфликте на подручју Балкана у последњих 20 година решили на штету Србије и српског народа.

Друго, индиректно је признао да су Бриселски преговори заправо у искључивом интересу Брисела и Приштине, јер прети да ће да им „напакости“ тако што неће отићи на те преговоре, чиме, заправо, демантује сва досадашња уверавања власти како је у интересу Србије да преговора са Приштином под покровитељством бриселских бирократа.
Препоруке:
95
5
12 недеља, 30 децембар 2012 00:13
perkins@za albanopolisa
za svaku pohvalu kako si savladao SRPSKI jezik,jer maleni je to korak za covecanstvo,a za tebe velik,sto se to slomilo u tebi sto te vuce prema nama,griznja savesti,pokajanje,ne to je zelja da otvori novi horizont jer jezik SRPSKI nas spaja,da nema tog jezika SRPSKOG ne bi ni prepiska ova moguca bila,divan je to osecaj da ljudi koji po rodenju SRBI nisu zele da SRPSKI jezik uce
Препоруке:
85
4
13 недеља, 30 децембар 2012 00:16
Бранко
Као и увек, Ивица мисли да је у праву.
Грешиш Ивице. Нећеш ићи на преговоре ако шиптари не сруше споменик. Ако га сруше ,срушиће га због неког Тачија а не због неког Ивице. Ивице,Ивице,лупеташ глупости. Кога брига шта ти мислиш!!!! Једноставно сруши споменик. Не увлачи Тачија као неки фактор. Јел` те томе учио СЛОБА?
Препоруке:
69
2
14 недеља, 30 децембар 2012 00:17
Горан Јевтовић
ата Турк
vi,junačine,ionako ćete svi da se posakrivate po kafanama ili da se sklonite u neki mir s korpama punim jabuka i krušaka...

А јеси ли сигуран да ћемо баш сви да се посакривамо?
Шта мислиш, може ли да се сабере бар једно 100.000 нас који не мислимо као Дачић и остали компањони који сада користе збуњност овога народа?
И да ли сигуран да нисмо спремни по ко зна који пут да освајамо слободу?

Историја Срба је била увек оваква, у амплитудама. Падали смо али смо се увек дизали. А када се то дешавало читав свет је био одушевљен и клањао се нашој неустрашивости!

И овај пут ће бити тако. Када? Незнам сада, али ми нешто говори да ће бити брзо.
Препоруке:
94
5
15 недеља, 30 децембар 2012 00:22
дејан ар.
Ето, Тома ће да сруши услед бела дана ако неће Ивица. Али мало сутра. Срамота, брука, туга и мука.
Препоруке:
75
2
16 недеља, 30 децембар 2012 00:22
Србовање
Слажем се да је држава поражена... Не треба заборавити да би тај споменик могао да буде окидач за сукобе у јужном делу Србије. Дакле тај споменик је саставни део преговора који се воде и притисака који се врше (зато условљавање Дачића да неће ићи у Брисел док се не уклони споменик). Сасвим сигурно ће бити још таквих трикова. Оно што би држава за сада могла да уради јесте рецимо да ишара тај споменик да се на њему не види ништа и да чека реакцију и паралелно са тим да поднесе захтев за уклањање споменика. Такође, мора да донесе закон (ако већ не постоји) који ће да осујети и сваки следећи покушај постављања таквих споменика и што ће омогућити држави да одмах интервенише. Треба бити лукав и правити пажљиве кораке.
Препоруке:
42
5
17 недеља, 30 децембар 2012 00:23
дејан ар.
Ето, Тома ће да сруши услед бела дана ако неће Ивица. Али мало сутра. Срамота, брука, туга и мука.
Препоруке:
37
3
18 недеља, 30 децембар 2012 00:38
pokretstarosedelaca.izsrbije
vazno je samo da srbi ne diraju jugoslovensko-crnogorsko dedinje oteto od srba iz srbije,a sve ostalo nije vazno .
dace dedinjski jugosloveni i do nisa ako treba,ili mi se to cini?
Препоруке:
60
5
19 недеља, 30 децембар 2012 00:41
Vlastimir
Potvrdili ste osnovanu sumnju? Kod mene, sumnja nikada nije ni postojala!
Препоруке:
45
2
20 недеља, 30 децембар 2012 01:00
Љ
На крају ће Дачић да одустане од уклањања споменика под изговором да тиме наше споменике на КИМ може да сачува од даљег рушења. Рамуш данас рече и притом запрети Дачићу "Ми ваше на Косову чувамо"...
Препоруке:
57
2
21 недеља, 30 децембар 2012 01:07
Војислав
Потпуна глупост премијера!

Ако је већ хтео да упути неки ултиматум онда је требао да запрети да ће прекинути преговоре ако запад почне да трансформише безбедносне снаге косова у војску!
Препоруке:
60
1
22 недеља, 30 децембар 2012 01:28
Anka Krajina
E, vala neka! Neka su ga postavili! Šteta što je u Preševu. Treba ga postaviti na sred Beograda i uz njega još tri dodatna: Tuđmanu, Paveliću i Hitleru!
Nek se zna da je "Dačićeva" Srbija "demokratska i tolerantna država".
To je nama naša borba dala...da imamo Dačića za maršala!
Препоруке:
89
3
23 недеља, 30 децембар 2012 02:04
Realan
Zagužvali smo u Sloveniji,pobunili se u Hrvatskoj i BIH,crnogorci nas ostavili,Kosovo otišlo e sad još malo ratovati pa rasterajte i ovo što je ostalo. Dobra škola našeg velikog Dobrice šteta što mu nema Brane Crnčevića ali je zato Bećković tu da kaže ćeraćemo se još.Nema rata ogledne se nekima je još uvek parola.
Препоруке:
4
64
24 недеља, 30 децембар 2012 02:05
Jovan Nenad
A zamislite situaciju "nasih zapadnih partnera' u kojoj bi u Nevadi i Manchecsteru osvanuli spomenici borcima Fataha i Hezbolaha? Jednostavno nemoguce...Glave bi letele!
Препоруке:
40
0
25 недеља, 30 децембар 2012 02:24
@ goran jeftović
istorija u amplitudama...misliš u sinusoidama,znaš ono,manično pa depresivno,a?
Препоруке:
0
38
26 недеља, 30 децембар 2012 03:14
Marko Gay
@ Anka Krajina

Treba ga postaviti na sred Beograda i uz njega još tri dodatna: Tuđmanu, Paveliću i Hitleru!


Da Srbi nisu hteli sve ove (Daciceve/ Vuciceve) kompromise sa Albancima, pretpostavljam da bi glasali za Srpsku radikalnu stranku na proslim izborima?
Препоруке:
45
9
27 недеља, 30 децембар 2012 03:38
Урош
У праву је аутор, али ипак изгледа да боље од овога не може.

Ја би као одговор на овако нешто поставио споменик Дражи Михаиловићу у Београду и то испред нове америчке амбасаде или где год...

Тек сада се види колико је Србија у чељустима Запада, а чини ми се да би се радо ови наши искобељали да то могу.
Препоруке:
18
6
28 недеља, 30 децембар 2012 04:14
Србин Обични
Хоће ли тај споеминк спрејати војска, полиција или жандармерија?

Ко год да буде спрејао нек то ради по мраку да се Шипци не наљуте.

Исто важи и за Аћифа.

Ко то каже ко то лаже...
Препоруке:
27
0
29 недеља, 30 децембар 2012 04:33
predlog
Svi koji vole da ruše, nek se udruže pa sa krampovima pravo na spomenik, odmah započnu rat i dokažu svoje junaštvo.
Što reče komentator Srbovanje: treba biti pažljiv i raditi polako i promišljeno.
Препоруке:
4
33
30 недеља, 30 децембар 2012 04:43
Marko Gay
Samo stvaranjem Velike Albanije -- i to ujedinjenjem sadasnje Albanije i delova bivse Jugoslavije -- mozemo kontrolisati balkanske narode u dovoljnoj meri.

Nijedan od balkanskih naroda -- pa ni Albanci -- ne pripada nasoj kulturi, sto testiramo po tretmanu homoseksualaca.

Posto ne pripadaju nasoj kulturi, potrebno je da tim narodima ovladamo i kontrolisemo ih, gde je neophodno raselimo ih, i po mogucstvu ekonomski ih ekspoloatisemo.

Ako to ne uradimo, oni bi mogli zavladati regionom, a udruzeni s drugim slicnim narodima na kraju preovladati i u svetu, i na taj nacin u krajnjoj liniji nametnuti nam svoju kulturu.
Препоруке:
16
15
31 недеља, 30 децембар 2012 07:01
goran sydney
Neko pomenu dedinjske jugoslovene. Tu lezi vecina srpske tragedije zadnjih godina pa i vise. Dedinjski jugosloveni bi dali sve do beograda jer su oni internacionalisti, borci za blagoutrobije, a za srbiju i narod ih bas briga.
Препоруке:
39
4
32 недеља, 30 децембар 2012 08:38
Lili
@Perkins. Zar stvarno verujete da neki Albanac cita Nspm i jos na odlicnom srpskom pise komentare.Sve je to nasa peta kolona koja za lovu (preko Nvo)seje defetizam.Uvek ima nekoliko negativnih komentara,to je verovatno jedan aktivist zaduzen za Nspm.Pustimo ga da zaradjuje!!!
Препоруке:
48
1
33 недеља, 30 децембар 2012 08:51
гаврило
Овој земљи кажем ЗЕМЉИ јер Србија од државе нема ни Д потребно је ослобођење!
Препоруке:
37
0
34 недеља, 30 децембар 2012 09:19
Stefan
Treba se zapitati da li smo imali suverenitet u Presevu i Bujanovca pre podizanja spomenika? Sta je sa rezultatima izbora gde su Albacni obavili sramnu kradju glasova kada su zauzeli vlast u opstinama. Sta je sa zaposljavanjem Albanaca u lokalnim instituticijama (Albanac se zaposljava tako sto pita koja diploma treba i sutra je donese). Niko nije odgovarao za neradan dan za vreme njihove proslave dana zastave, za postavljanje Albanske zastave na drzavnim institucijama. Niko se ne pita kakav je polozaj Srba. Neko proba neki Srbin zaposljen u drzavnim institucijama da odbije neki zahtev Albanca (bio on i nelegalan) i odmah ce biti izlozen dodatnom sikaniranju Albanaca. Tamo su duple plate u drzavnim institucijama od nereda pocetkom 2000-tih. Ovaj spomenik je samo vrh ledenog brega izgubljenog suvereniteta nad tom teritorijom. Siptari jednostavno cim postanu vecina odmah pokazu svoje pravo lice i pocinju da vicu velika albanija i pocinju da zlostavljaju Srbe jer smo im mi za sve krivi.
Препоруке:
36
1
35 недеља, 30 децембар 2012 09:38
plitko oranje
Nazalost upravu bese onaj siptar koji je zvao Ivicu da dode .Nesmije,ej bre policija ne sme da ode.EJ bre ni ministar vojni ne ide,zamislite u Juruzalemu spomen ploca sta ti je znam Dinu kvaterniku,pa sve sa drugovima ,Luburicem ,pa Anticom veselo drustvo humanista.Ne znam da li ce mo docekati seselja .ali neki Pukovnik bi morao da se pojavi.Evo ja se prijavljujem za adjutanta,svesno i dobrovoljno.
Препоруке:
28
0
36 недеља, 30 децембар 2012 09:50
Miloš Kikić
Dačićevu izjavu da neće ići u Brisel pročitao sam juče na sajtovima dva naša dnevna lista koja se nalaze među tri najbolja u Srbiji, po anketi novinara profesionalaca čije je rezultate objavio "Status".
Poslao sam na obe adrese komentare u kojima sam napisao nešto sasvim slično ovome što piše Igor Marković u svome tekstu.
Ne samo da komentari nisu objavljeni, nego ni te vesti danas više nema na sajtovima ova dva lista.
Mora da je i sam Dačić shvatio pravo značenje te svoje izjave.
Препоруке:
35
1
37 недеља, 30 децембар 2012 10:46
Мај нејм из Митар
Добар текст, правовремено реаговање, не кад све падне у сену!
Препоруке:
22
0
38 недеља, 30 децембар 2012 11:09
mladen
Sve je istina, osim primedbe o Vucicu. Ko misli da je on "dovoljno inteligentan", ja mislim da taj nije dovoljno inteligentan. Necu da vredjam, zelim da kazem da je to dogovorena igra i neka, samo njima, poznata taktika.
Препоруке:
27
0
39 недеља, 30 децембар 2012 11:11
Дринко Кончаревић
Све ово, дешава се пред прославу нове године и православни Божић. Очигледно је, да је све ово темпирано.После тога неко ће неком нешто поклонити. Шта, не знам. Мирише на смак. У Македонији и Словенији грађани траже оставку влада. Ни у осталим крајевима бивше југе није ништа боље. Према томе, само стрпљиво до Томиног термина а онда ће мо видети.
Препоруке:
24
0
40 недеља, 30 децембар 2012 11:16
SM.
Ko se još seća Dačićevih objašnjenja Kalemegdana francuskom kolegi na snimku koji je obišao svet?Meni osobno Dačić deluje smeteno, ali.....birali smo ga treba ga trpiti.Ulica spava snom pravednika.
Препоруке:
24
0
41 недеља, 30 децембар 2012 11:58
@ Anka Krajina
Све је баш тако Анка. Није ми јасно одакле нама идеја да смо проницљив народ. Толико пута наседати...То је нама наша борба дала да имамо велики број сала где слушамо говоре будала.
Препоруке:
23
1
42 недеља, 30 децембар 2012 12:06
Niko Nikolić
Srbija je u svom redovnom stanju, a autor i ostali patrioti dižu nekakvu bunu protiv "dahija".
Zaboravili su da je superpatriota Koštunica amnestirao šiptarske teroriste, a uskoro će ovi po redovitom toku stvari dobiti i status boraca pravednika sa pripadajućim benefitima kao u susjednoj Makedoniji.
Medutim Srbi su svesni da se šukati i rogati ne mogu bosti, pa biraju svoje "bikove predvodnike" koji eskiviraju svaku besmislenu konfrontaciju.
Potvrda za ovo je udvostručeni rejting naprednjaka, zar ne?
Препоруке:
6
16
43 недеља, 30 децембар 2012 12:48
zoran
...samo jedna napomena:nije tacno da premijer i ministar policije nije uradio nista po ovom pitanju...pre neki dan poslao je policiju da uhapsi grupu Srba koji su posli da sruse "spomenik"...isti uhapseni i po kratkom postupku osudjeni...ko kaze da Srbija nije drzava Srba....uhapsen je i srpski tajkun,a oni sto ukradose 15%Srbije,...e sa njima se mora pregovarati...
Препоруке:
29
0
44 недеља, 30 децембар 2012 13:01
Нереалан
""Реалан. Зато су се пришљамчили 1918. год. Не причај причу
Препоруке:
12
0
45 недеља, 30 децембар 2012 13:07
Anka Krajina
@ Marko Gay
pretpostavljam da bi glasali za Srpsku radikalnu stranku na proslim izborima?

Ne, Marko, ne za njih nego za "kukuriku koaliciju"!
To nije stvar političkih stranaka već zakona pravne države.
Da ga vidim, junaka, koji sme u Kninu ili bilo gde u Hrvatskoj, postaviti spomenik Milanu Martiću!
A Milanović nije HDZ-ovac!
Препоруке:
23
2
46 недеља, 30 децембар 2012 13:11
perkins@zaLili
Hvala na vasem komentaru,tko je on i sto je on necu da istrazujem,covek je dao svoje ime, misljenje,ideje nema razloga da mu ne verujem,ja ga prihvatam pod imenom tim,da li je nas no,drugos...,ili nesto trece nije bitno bit svega toga je da on ili njemu slicni ne mogu da rade sta hoce i dokle hoce,na jedan fin i kulturan nacin stvari brzo dodu na mesto gde trebaju da stoje,ipak smo mi SRBI tolerantan narod ma i tolerancija ima svoje granice po NICEU bi to ovako izgledalo;mrznja trazi kontakt i ima zelju da unisti kontakt mrznje jer u mrznji je strah i ona zeli da unisti taj strah,na kraju sve to i nije vazno,koliko ovo,SVE ZA SRPSTVO,SRPSTVO ZA NISTA.Ko se stidi porekla vazda rda doveka.P.P.NJEGOS
Препоруке:
19
0
47 недеља, 30 децембар 2012 13:46
паја патак
Сећам се оне старе предизборне пароле за (мени никада ни најмање симпатични "стари") СПС,тај отровни изданак комунизма : "Што јес` - јес, најбољи је СПС". Како то данас носталгично многима звучи.... Не схватају, ти јадници,који још увек за њега гласају да је и даљи развој те партије текао својим неизбежним, природним током... За овај (нови) - Дачићев СПС, ту паролу би требало само малкице преиначити: "Што јес` - јес, НАЈГОРИ је СПС". Али, то није крај... биће још и горе. Треба се само малко стрпети. Надмашиће родољубац Ивица, ако "тако треба" и СНС.
Препоруке:
12
1
48 недеља, 30 децембар 2012 13:49
Jovan T.
Ovde u Srbiji je narod okupiran od svoje vlasti.
Препоруке:
20
1
49 недеља, 30 децембар 2012 13:50
Алекса
Али шта очекујете од такве особе као Дачић, која је још у младости ушла у политику? То вам је помало као са фудбалерима. Дакле ушао новинарчић у политику, окоштао у систему, он га је уобличио у то шта је сада. Он се одавно не креће у реалном свету, он нема где да осегне зрелост човека... смешни су ми они којима је он гори од јајета из којег се испилио, гори од својих комунистичких узора из раних деведесетих око Милошевића. Дачић никад неће имати одговарајући интелектуални и морални интегритет, нема где да га стекне. Уцењен од Запада, може једино да се у вођењу своје приватне политике, којој је важнији његов живот него интерес Србије... може једино да се нада да ће кад га страх од гневне Србије више уплаши од Ештонове, да ће да проба да потражи новог газду у Москви. Е бре, рачунају се дела, а не што такви као Дачић петљаре ухваћени у мрежу циничних западних марионета, које жаре и пале српским земљама. Дачић није капацитет.Србија је окупирана идејно још од 44.Промене још нема
Препоруке:
16
1
50 недеља, 30 децембар 2012 14:07
Драгославић
Шешељу врати се! Слобо, повампири се!
Препоруке:
19
4
51 недеља, 30 децембар 2012 14:53
laxa
izgleda da bi i mi mogli podici spomenik maksu luburicu u sremskoj mitrovici...kad vec albanci mogu da rade kod vas sta hoce
Препоруке:
8
11
52 недеља, 30 децембар 2012 15:16
Никола
"Друго, индиректно је признао да су Бриселски преговори у искључивом интересу Брисела и Приштине, јер прети да ће да им „напакости“ тако што неће отићи на те преговоре, чиме, заправо, демантује сва досадашња уверавања власти како је у интересу Србије да преговора са Приштином под покровитељством бриселских бирократа."

Сјајно запажање.
Препоруке:
23
0
53 недеља, 30 децембар 2012 16:15
Бели Орао
""Милош Кикић. Милоше као што видите и даље водите са 15:0. И од мене опет плус. Ипак признајте да сте били демократа па сте се покајали. Мислим због Политике.Дневног листа. И тако.
Препоруке:
14
1
54 недеља, 30 децембар 2012 17:02
Slavomir Srpski
Naravno da je sve ovo tacno, da bolje ne bi moglo biti opisano.

Ali svi oni koji su zeleli rusenje Tadiceve vlade, u kojoj je Dacic bio onaj presudni stub (kada u 2008 prevari svoje birace i predje u tabor Tadica), cijim urusavanjem bi Tadic i DS sisli sa vlasti. To da je sada Dacic prevario i Tadica (a ranije Kostunicu) samo pokazuje da je to najneposteniji i najprefriganiji politicki dogmata ove u Srbiji. Dakle onaj stetocinski nus-produkt koji sada moramo jos da trpimo da bi ipak promenuli samoubilacki proces Borko-Tadic.

Ali bas zbog toga bi bilo cudno ocekovati bilo sta bolje od Dacica, koji je protivurecan sam sebi i svim ostalima, pa mu bilo kako prevrtanje curaka uvek dolikuje. Izdaja kod njega i nije izdaja, kada je konstantno odradjuje, i danas izdaje ono sto juce odradi a sutra ce izdati ono sto danas radi.

On je najgori izdanak nekvalifikovane "politicke misli" kod srpskog politikanstva. Ni najgori deo Milos Obrenovica mu nije do kolena.
Препоруке:
21
1
55 недеља, 30 децембар 2012 17:13
@ perkins
tačno,stvari brzo dođu na mesto gde trebaju da stoje.to vredi i za srbe i srbiju.proces je u toku.i neće dugo da traje...amin.
Препоруке:
1
8
56 недеља, 30 децембар 2012 17:16
Slavomir Srpski
Autor kaz da Dacicvo pozivanje da ce "prekinuti Briselske dogovore" ukoliko lokalne vlasti U prsevu same ne sklone taj "spomenik", po mom misljenju nije u vezi sa tim da se priziva EU da se mesa u srpske unutrasnje stvari.

Pa oni su VEC go grla umesani u domacu politiku, ili to nekima promice ispod ociju??

Nije tu fora. Fora je u tome sto Dacic ne upotrebljava legalno ( a ni EU ne bi mogla biti protiv) da bi taj "spomenik" uklonile. Ali onda jadnom Ivici bi preprecili EU-priblizanija, sto on NECE. Ovaj njegov iskorak nije u smislu da bi on jos vise da uvlaci EU u unutrasnje stvari Srbije, vec da Srbiju uvuce kako-tako u EU.

Nasa boljka nije Brisel, ve Daciceva i vladina manija da se EU ne sme cackati kao mecku ako je molimo na kolenima da nas udostoji neko datuma o (ne)mogucim pregovaranjima za jevrointegracije. To je sadasnja srpska tragdija, jer imamo vladu koja bolje zna od naroda sta je nama bolje.

Blago nama da vlada tako lepo brine o svom nevaspitanom narodu.
Препоруке:
10
2
57 недеља, 30 децембар 2012 18:22
perkins za @
tu smo znaci,gde je hrabrost nestala,nema imena vise,papila maca jezik,progovori glasno i jasno na jeziku mome sada i tvome SRPSKOME,da i tvoj glas se jednom cuje,zato se i sluzis jezikom SRPSKIM,jer sa drugim te nitko ne cuje
Препоруке:
11
1
58 недеља, 30 децембар 2012 18:27
@ perkins u živom pesku svojih horizonata(bućkuriš nije lek za to)
onima koji su gluvi za druge jezike(i za Druge)normalan čovek mora da se obraća tako da ga insuficijentni svate.tebi je to nešto čudno? misliš da treba da se ponosiš zbog toga,a?
Препоруке:
0
13
59 недеља, 30 децембар 2012 19:47
perkins za@
sto ce meni drugi jezik,SRPSKI je najvazniji,vidis da si ga i ti naucio da vazan nije kako bi ti komunicirao,ponosan sam na tvoje znanje jezika SRPSKOG
Препоруке:
17
0
60 недеља, 30 децембар 2012 20:35
Хришћанин
Похвале господину Марковићу за одличан текст. Ивица је заиста уникат. У најкраћем року елиминисати неспособне и недостојне личности са српске политичке сцене. Пробудите се Срби! Поздрав читаоцима и редакцији НСПМ.
Препоруке:
26
0
61 недеља, 30 децембар 2012 23:06
НЕ ЗАБОРАВИ
perkins za@
део нашег срБског језичког идентитета је и ћирилица
Препоруке:
12
1
62 понедељак, 31 децембар 2012 12:09
Mrks
@Lili:slazem se sa vama, ranije sam to i ja pretpostavio, verovatno se radi o nekom LDP sa dobrim znanjem jezika jer je anti-Srbin. NSPM nije Blic ili E-novine pa otud takvi ovde, i dobro je da su tu, ipak njihova bezocnost nervira i to ih valjda podstice da i dalje nastavljaju vredjati.Nemam nista protiv NSPM filozofije da svakome treba dozvoliti da kaze sta hoce, izuzev vredjanja, a nama ne ostaje nista drugo nego da ih ignorisemo, smatram da njihove komentare ne treba ni ocenjivati, agresivni bestidnici mogu biti samo agresivniji ako ulazite u diskusiju sa njima.
Препоруке:
12
0
63 четвртак, 10 јануар 2013 21:41
Patriota
Sramoti li se Ivica, sramoti i dzavu, sramoti svu policiju srbije, jer im ne dozvoljava da rade svoj posao. Sta misliti o policajcu koji na izjavu da ce ga docekati 500 naoruzanih terorista ne poduzima ma bas nista osim sto prica viceve. Pravi policajac bi poduzeo radnje da se otkrije tih 500 naoruzanih da im se uzme oruzje i da ih se privede pravdi. TO je jedan minimum koji je trebalo uciniti. Ko to jos da veruje Vucicu koji kontrolise i koordinira rad svih sluzbi sigurnosti kad nema informacije od BIA koliko su stvarne te pretnje siptarskih terorista. Kako je moguce da BIA nema niti spisak onih koji bi mogli da budu naoruzani i kod kojih bi se zdruzenom akcijom izvrsili pretresi u cilju pronalazenja oruzja. Ako neznaju da rade neka pozovu one koji su u socijalizmu cuvali drzavu da ih nauce kako se brani zemlja.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер