недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Да ли је сусрет Николића и Јахјаге само пука формалност?

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 фебруар 2013 12:09
Milijana/Kikinda
Gde stade Tadic,Toma produzi!Uspostavili granicu,uveli registarske tablice,priznali diplome,razmenili ambasadore(oficire za vezu),Jahjagu nazivaju predsednikom Kosova,pa sta jos treba,da bi shvatili da su priznali Kosovo?
Izvinite zbog latinice!
Препоруке:
55
4
2 среда, 06 фебруар 2013 12:18
Србин Србиновић
Формалне су "једнакоправне" симетрије између шиптарског покрета "самоопредељење" и СРС. Симетрије су формалне и воде у бесмислицу, без великог образложења. Закључивање по формалној аналогији, познато је, води у бесмислици. Очигледно да је аутор текста добио "немогући задатак".
Препоруке:
30
5
3 среда, 06 фебруар 2013 12:18
Слободан Н.
Шта рећи, а да не сличи на заслужену псовку,
шта рећи а не увредити издајничку Владу РС,
шта рећи а не увредити убитачни НАТО,
шта рећи а не нарушити веру верујућих гласача,
шта рећи а не сахранити задњу наду неопредељених,
шта рећи а не вриснити, не јаукнути,јер НАС убијају, секу, и наше делове бацају црносветским хијенама,
шта рећи а да се туга и бол одагна , а нада поврати.
СРБИЈО НИСИ САМА, ИМАШ НАС,БОГА И РУСЕ,
СПАСИЋЕМО ТЕБЕ И НАС!
Препоруке:
45
4
4 среда, 06 фебруар 2013 12:32
Горан Јевтовић
Тако да упркос томе што Србија ништа неће добити овим састанком његове потенцијалне последице могу бити веома повољне упркос противљењима из табора радикала.

Шта је поента овог текста?
Да представимо радикале као мрачне снаге прошлости које спречавају "веома повољне потенцијалне последице" састанака од кога "ништа нећемо добити", или је поента да ову страшну издају Тимислава Николића релаксирамо до непрепознавања?

Ово што се данас дешава у Бриселу је круна разбијања Србије (у овој фази) и то не симболично, већ врло суштински, и из тога не може изаћи ништа добро, већ напротив, чиста катастрофа.
Тим пре ако се узме у обзир шта је синоћ изјавио тај исти Николић, а то је да признаје да је Косово територија на којој Србија не врши власт, да признаје њихов устав, законе, судове, све органе власти...и да ће за српску заједницу захтевати једино специјална права.

Присуствујемо врло суштинском произнању Косова као државе и уставном пучу који је извео председник.
Препоруке:
55
4
5 среда, 06 фебруар 2013 13:04
Stojan
Ovaj briselski susret dvoje "predsednika" dve susedne "države" koliko god bio protokolaran, bar isto toliko jeste i istorijski. Činjenica. U istom tom formalnom smislu.
Ali, zar nas ne zanimaju suštine svih događaja?
I dalje mislim da je Nikolić "autor" aktuelnog raspleta kosovske drame. Istorijski su bili njegovi susreti sa briselskim, eu i inim komesarima - medijski nepokriveni, naravno ! Rezultat tih susreta i dogovora gledamo već nekoliko meseci kao dokumentarnu seriju o Kosovu, a današnji susret je samo jedna njena epizoda.
Za razliku od Dačića koji, kao izvođač radova, više liči na petla-vetrokaza na zgradi vlade, nego na premijera, tandem Nikolić + Vučić primenjuje vrhunsku (u najperfidnijem maniru) medijsko-marketinšku taktiku.
Ukoliko me budući događaji i neke nove depeše demantuju, javno ću se izviniti na sred Terazija.
Препоруке:
34
1
6 среда, 06 фебруар 2013 13:07
zoran
јер Косово, како данас стоје ствари нема никакву перспективу ако се не постигне договор са Београдом


pa drecune, nije se postigao dogovor, u pravu si, siptari su dobili sve, sta ce im dogovor? ovo sto se kao zove pregovaranje je samo potpisivanje i odobravanje ono sto su siptari namerili, gde ti vidis uopste bilo koji dogovor...znam da je fotelja poslanika slatka, ali ne preteruj sa glupostima!
Препоруке:
24
1
7 среда, 06 фебруар 2013 13:13
Besim
Mi pristali razgovor sa vama srbi.Iako vi albanima 100godini cinili zulum.Vi treba budete srecni.Mogli i ne razgovarati.radikalji poznati sto mrze albanci.Mrze i u jug srbije albanci mrze i u drzavu Kosovo.albanci nisu srecno za razgovor.Ali jos da pokazemo da smo kulturni i da ucinimo srbi.samo vi ne priznate kosovo drzavu.Prizna je i Amerika i sve jake zemlje.Eno citajte imacemo i vojsku.i branicemo svud albanci.Vasa policija i vojska nikad na kosovo.
Препоруке:
3
38
8 среда, 06 фебруар 2013 13:35
nikola
Mogli ste slobodno da napisete Predsednici tkz. drzave Srbije i Kosova ce se sastati.
Препоруке:
36
3
9 среда, 06 фебруар 2013 14:05
Ivan
Jadno izgleda kako nekada gordi i nepokolobljivi Nikolic sada ponizno odlazi u Brisel da svojoj ljubavi Atifeti preda nedonosce od drzave.
Препоруке:
31
2
10 среда, 06 фебруар 2013 14:28
Vojvodina
Danas se pregovara-razgovara o Kosovu da li ce za izvesno vreme neka druga vlada pregovarati-razgvarati o Vojvodini.Valjda bi tada Srpsko pitanje bilo reseno.Mislim da je cilj svega svodjenje Srbije na granice juzno od Save-Dunava do Ristovca...
Препоруке:
26
4
11 среда, 06 фебруар 2013 15:08
Slavomir Srpski
U cilju potpune realizacije r1244, koja predvidja i povratak dela vojske da cuva granicne prelaze prema susednim drzavama, i time zavrsetak privrenog PUN protektorata, naravno da institucije drzave Srbije moraju da se sastanu sa predstavnicima privremenih autonomnih vlasti Albanaca u Pristini. Ukoliko se zeli mirno reintegrisanje KIM (posle odlaska OUN i UNMIKA) ka autonmne pokrajine u Srbiji.

Dakle susret Predsednika Srbije sa srpskom gradjankom Aftijagom, koja je politicki predstavnik lokalnih Albanaca na KIM, je slican susretima Slobe sa Rugovom devedesetih kada je Rugova predstavljao politicke Albance.

Nova platforma u Skupstini naravno je jasna da je KIM jedna autonomna pokrajina, ali ide dalje od toga i daje umernice na koji nacin ta pokrajina politicki moze da se uredi, podelom u kantone, i davanjem Albancima u njihovom kantonu najsira politicka prava i lokalne vlasti, ali u okviru drzave Srbije.
Ako to ne uspe onda se situacija zamrzava i OUN i dalje ostaje na KIM.
Препоруке:
7
22
12 среда, 06 фебруар 2013 16:24
Papini Marinci
@Slavomir Srpski
"Dakle susret Predsednika Srbije sa srpskom gradjankom Aftijagom, koja je politicki predstavnik lokalnih Albanaca na KIM, je slican susretima Slobe sa Rugovom devedesetih kada je Rugova predstavljao politicke Albance."
Kakva zamena teza,pobrkane babe i zabe,predsednici i politicki predstavnici i jos puno toga u vasem komentaru!!!
Neko kompetentniji od mene ce vam sigurno sve lepse objasniti.
Препоруке:
20
5
13 среда, 06 фебруар 2013 16:27
s.p.Lajković
Blago nama sa ovakvim diletantima na vlasti.Da otvorimo kladionicu - hoće li Srbija postojati sledeće godine?
Препоруке:
19
1
14 среда, 06 фебруар 2013 16:32
Slavomir Srpski
Mislim da je odgovor na pitanje u naslovu najbolje formulisao Leon Kojen danas na B92 (Kaziprst), gde moze da se vidi taj video.

Profesor Kojen je izneo vrlo lucidne poglede na problematiku i cilj susreta, kao i ocenu da ce biti najvaznije videti sta i kako ce Predsednik Srbije izneti na tom sastanku. O tome da taj susret nije protivustavan i on je izneo jasan stav, pa je neuspela manifestacija radikala bila cista strumentalizacija protiv Tomislava Nikolica jer je ranije "izdao" Seselja.

Stoga ocekujem da Toma jasno iskaze stavove Srbije na ovom sastanku, pa da tu konacno postavimo tacku. Mislim da je Predsednik Srbije duzan da to jasno ucini a ne da vrda i srlja tamo-amo kao premijer Dacic. Imamo potrebu da drzava Srbija ispolji svoju ozbiljnost, koja je znatno spala posle Dacicevih istupa. Stoga su ocekivanja od Tome obavezujuca i neophodna.
Препоруке:
6
18
15 среда, 06 фебруар 2013 16:42
The Tao of Groove
Slavomire ne lupaj, jer jedno su zelje odnosno lazi a drugo su cinjenice. Rugova nije bio predstavnik drzave Kosova. Atifete Jahjaga jeste. Susret siptarske policajke i srbijanskog grobara je nazalost priznanje Republike Srbije da drzava Kosova postoji. Da nije tako tog susreta ne bi bilo kao ni granice izmedju Srbije i Kosove. Vase lupatenje je sramotno i odgovarajuce oportunisti SNS-a, laznoj patriotskoj a iskreno izdajnickoj partiji.
Препоруке:
26
4
16 среда, 06 фебруар 2013 17:21
Горан Јевтовић
@Papini Marinci i @The Tao of Groove

Хвала за помоћ у демаскирању овог "стручњака" за све и свашта и упорног манипулатора, каквог није било дуго на овом сајту.

Поздрав.
Препоруке:
18
2
17 среда, 06 фебруар 2013 17:45
Дино Зоранић
Догодине у Призрену!
Спас Србије је на Истоку!
Препоруке:
20
4
18 среда, 06 фебруар 2013 17:47
Papini Marinci
@Горан Јевтовић
Zaista nema na cemu.Jednostavno nije u redu da Slavomir Srpski (ne)svesno brka i postavlja takve uporedjenja.Neprimereno je.
Iskren pozdrav.
Препоруке:
12
4
19 среда, 06 фебруар 2013 17:58
prolaznik
Za Gorana Jevtovica.-Nazivate komentatora Slavomira provokatorom SNS.Medjutim trebalo bi da se suzdrzite jer se kroz vase komentare vidi da ste vatreni radikal.I ta podela medju srbima ce nas upropastiti.Svakako se mora razgovarati radi biducnosti.Niko iz vlasti ne kaze da se vode razgovori sa prestavnicom druge drzave.Isto tako vise puta je ponovljeno da Srbija nikad nece priznati Nezavisnost Kosova.Ne sumnjam u vas patriotizam ali treba biti realan.Pozivanje na vojno resenje pitanja Kosova je iluzorno.Pa cak i da su druge okolnosti za to bi trebalo imati jake i dibro opremljene snage.Da li znate u kakvom je stanju VS.Sta je donela profezionalizacija.Drugo ime za razoruzavanje Srbije.
Препоруке:
4
17
20 среда, 06 фебруар 2013 18:08
Slavomir Srpski, @Papini Marinci
Ako trazite da se neko kompetentniji javi po tom pitanju, onda ne treba da dajt prebrze i uvredljive prsude.

Brinite se o sopstvenoj spoznaji dogadjaja, a ukoliko se ne slazete sa nekim od mojih stavova onda iznesite svoje protivargumente, a ne da trazite "kompetentnije".

Koji ste vi argument dali? Nikakav. Osim da ne delite moj mosljenje, sto je legalno. Ali ne i vredjanje neistomisljenika sto samo objasnjava vas manjak licne kulture. Sve najbolje.
Препоруке:
4
11
21 среда, 06 фебруар 2013 18:16
Slavomir Srpski, @The Tao of Grove
citiram vas:"Rugova nije bio predstavnik drzave Kosova. Atifete Jahjaga jeste."

Sada razumeh. Dakle za VAS je Atifeta prdsednik drzave? Da se niste malo prevarili pa sada nas ubedjujete u to. Zar vam nisu dovoljni ovi pristinski politicari da to uporno rade, ili bi i vi da im doprinesete.

Vidite, realnost je druga: ne postojiu ta nazovi pristinska drzava, niti je punopravno priznata u svetu (osim odredjenog broja drzava), a niti od nase drzave Srbije. Vi kao slobodan gradjanin imate pravo da priznajt sv i svasta, ali to nema objektivnu vrednost. A to da priznajete tu "drzavu" vas bolje odredjuje od stotine komentara.
Ja to ne priznajem kao vvecina gradjana u Srbiji i vecina drzava u svetu.

Kao sto vidite delimo suprotne vrednosti i stavove, pa mi je jasno da mene koji ne priznaje "drzavu Kosova" mozet onda i da kritikujete. A ja da to ne uvazavam. Zar ne?
Препоруке:
6
10
22 среда, 06 фебруар 2013 18:18
Горан Јевтовић
prolaznik

Ако сте већ у "пролазу", ја вам желим срећан пут (вероватно се кренули у Европу!) и још бољу "одбрану" г-сн Славомира, савременог "Дедијера" ономе "диктатору" Милошевићу!

А у вези онога што наведосте, било би корисно да прочитате више мојих коментара, али пажљиво.
И ако сте искрени, схватићете да је овде не заговарам никакав екстремни радикализам, већ напротив, потребу да се путем протеста (другачије није могуће) принуди ова тзв. власт а у ствари, сада већ огољена диктатура, да се миче са тих позиција а затим организују нови, али поштени извбори.

Е, када се то деси, следи повлачење "ручних кочница", рекапитулација затеченог, укључивање умних нестраначких глава у процес подизања Србије из мртвих.

Поздрав.
Препоруке:
21
3
23 среда, 06 фебруар 2013 18:24
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Хвала за помоћ у демаскирању овог "стручњака" за све и свашта и упорног манипулатора, каквог није било дуго на овом сајту.

Bravo kontraobavestajni Pukovnice, sada ste presli i na licne izraze mrznje. Tu vam manjka profesionalnost, da gubite zivce i hladnu razboritost. A to da se zahvaljujete Tao of Groove, koji tvrdi (pogledajte) da je Atifaga predsednik drzave Kosova, vas postavlja u isto drustvo i ne zavidim vam.

Za mene ona nije predsednika bilo kakve drzave, kao ni za vecinu drzava u svetu, niti je "Kosova" clan OUN. Stoga sastanak tog srpskog gradjanina albanske nacije, UNMIK-izabrana u Pristini, slici sastanku Rugova sa Slobom (nastavak..)
Препоруке:
2
17
24 среда, 06 фебруар 2013 18:31
Slavomir Srpski, @Papini Marinci
"Jednostavno nije u redu da Slavomir Srpski (ne)svesno brka i postavlja takve uporedjenja.Neprimereno je."

Zasto je neprimerno. Rugova je onda bio predsednik Albanaca u paralelnim institucijama na Kosovu, ne priznatim od Srbije. I danas te institucije u Pristini sa Atifagom, iako izabrane od Albanaca po odobrenju UNMIKa (OUN), nisu priznate, pa analogija stoji.

Jedina razlika je sto je onda KIM bio u punom sastavu Srbije, a danas je formalno deo Srbije ali protektorat OUN sa UNMIK i KFOR. Dakle danas nam je teze da direktno uticemo na politicke procese u toj pokrajini, jer tako nalaze r1244 koju nam je Slobo doneo i izvukao svu vojsku i policiju tako da ne mozemo da kontrolisemo tu teritoriju. Pa ako je onda moga Slobo da se spusti da pregovara sa Rugovom, danas kada smo u tezoj situaciji zasto Toma ne bi mogao sa Atifegom??
Препоруке:
2
15
25 среда, 06 фебруар 2013 18:48
Slavomir Srpski, @Prolaznika
citiram:"Za Gorana Jevtovica.-Nazivate komentatora Slavomira provokatorom SNS.Medjutim trebalo bi da se suzdrzite jer se kroz vase komentare vidi da ste vatreni radikal.I ta podela medju srbima ce nas upropastiti."

Hvala vam na podrsci da izdrzim ove ekstremisticke napade, koji blentavo srljaju u propast. Ali d vas ohrabrim, ne brinite za ovu tkzv podelu, jer ova sacica prikupljenih radikalskih ekstremista ne predstavlja ni 3% srpkog drustva, aiko penzionisani Potpukovnik kontraobavestajac ima mloogo vremen da piskara, vatreno, junacki i do posljednje kapi krvi. Steta sto to ne ucini pod Slobom da odbrani Kosovo i ne dozvoli povlacenje nase nepobedjene i ocuvane vojske iz te pokrajine.

Ali znate, penzioneru uz kaficu sa fotelje je sada lako napadati sve i svasta, i opsruirati bilo kakav racionalan pokusaj resavanja problema. Sve najbolje.
Препоруке:
4
11
26 среда, 06 фебруар 2013 19:16
Горан Јевтовић
Славомир - Дедијер јуниор
Ali znate, penzioneru uz kaficu sa fotelje je sada lako napadati sve i svasta, i opsruirati bilo kakav racionalan pokusaj resavanja problema. Sve najbolje.

Месецима избегаваш да нам саопштиш где си ти то ратовао, да ли си уопште омирисао барут, када си и где си бранио Косово и Метохију, да ли је твоја нога доле икада у животу крочила и где, и наравно, одкале црпиш та силна знања и искуство?

О мени све знаш, према томе не узнемиравај ми пензионерске дане у које сам улетео у 44-тој години живота (на жалост овог напаћеног народа који плаћа неколико стотина таквих!) захваљујући твојим "демократама" из састава легендарног ДОС-а, који су узјахали Србију петог октобра и не пуштају.
Препоруке:
22
3
27 среда, 06 фебруар 2013 19:39
The Tao of Groove
Koliko znam, predsednik drzave u sluzbenim drzavnim sastancima se sastaje sa njemu ravnim ili eventualn osa drzavnim sekretarom drzave. Tomislav Nikolic se sastajuci sa gradjankom Srbije, koja se u Evropi i Svetu pretstavlja kao predsednica Kosove, priznao njenu funkciju. Ako ste toliko dosledni u vasem razonsko-cinjenicnom zakljucivanju, navedite mi primer da se Nikolic sastao se nekim gradjaninom Srbije uz medjunarodno posrednistvo na bilo kom delu teritorije Evrope ili sveta. Treba da vas je sramota za ono sto iznosite ovde, gospodine Slavomire Srpski.
Препоруке:
16
3
28 среда, 06 фебруар 2013 20:54
дејан ар.
Сретење ће показати вредимо ли ишта, мада ми нешто хладно око срца. Да се власт плаши народног бунта изврдао би Тома сусрет, лежи грип на пример, међутим знају они да ми нисмо способни да организујемо ни доровљно давање крви, а камоли блокаду БГД.
Препоруке:
18
1
29 среда, 06 фебруар 2013 21:31
Slavomir Srpski, @The Tao of Groove
Citiram:" navedite mi primer da se Nikolic sastao se nekim gradjaninom Srbije uz medjunarodno posrednistvo na bilo kom delu teritorije Evrope ili sveta."

Kakve to veze ima sa specijanom situacijom u kojoj je Srbiji privremeno oduzeto mupravljanje delom teritorije od strane OUN??? Zar to ne uvidjate, kao i potrebu da ako zelimo da reintegrisemo tu pokrajinu odlaskom UNMIKa (OUN) onda moramo da na drzavnom nivou imamo odnose sa predstavnicima Albanaca na KIM, jegalno izabranim u tom OUN protektoratu po r1244?

Ili se pravite blesavi, ili jednostavno ne zelite bilo kakav odnos drzave Srbije sa lokalnim predstavnicima Albanaca na KIM. Znaci za vas jedino ostaje primena sile i rat da bi reintegrisali KIM u Srbiju?? Pa recite to da ne polemisemo uzalud.

Ja nisam takav ekstremicar da iskljucivo pozivan novi rat, i racionalno podrzavam pregovore ako oni imaju smisao reintegrisanje KIM u sastav Srbije sa sirokom autonomijom.

Sastanak zavrsen, Srbija neizdana, Kosovo nepriznato.
Препоруке:
3
13
30 четвртак, 07 фебруар 2013 03:21
Prdimir hrvatski II
Srecna vam Kosova srbijanski izdajnici
Препоруке:
2
2
31 четвртак, 07 фебруар 2013 09:40
телетабис
Четници ми нешто ћуте, никако да се изјасне по питању политике четничког Војводе Томе од Бајчетине.
Препоруке:
3
3
32 четвртак, 07 фебруар 2013 10:47
ел нињо
може Борко и сличан миротворко да уговара са аљбанезима, али не може и не сме то да ради Председник Србије. коме ово није јасно требао би да иде у вечерњу политичку школу код Баје Патка.
Препоруке:
4
1
33 четвртак, 07 фебруар 2013 12:29
Драган Катун
за Volter srpski

Да се је претходна и ова екипа придржавала Р 1244, не би ни било ,,разговора,, са представницима побуњеника на Метохији и Косову, већ искључиво са ОУН.

Све ван тога је апсолутна грешка.
Препоруке:
7
0
34 четвртак, 07 фебруар 2013 13:40
BG_PASHA
Dajte odmah da razgovaramo i o uspostavi Beogradskog Pašaluka. Pa vreme je.
Препоруке:
3
0
35 четвртак, 07 фебруар 2013 14:28
Lazar Stanojković
Pogledajte mladica u donjem desnom delu slike. Klasican stereotip bez imalog procenta greske. Pretpostavljam da je vatreni navijac komunistickih klubova Zvezde i Partizana. Koristi rasprostranjenu americku marku Nike. Verovatno ni ne zna ko za nase velikane Stefana Sremca, Simu Lozanica, Milunku Savic itd.
Sramota me.
Препоруке:
4
0
36 четвртак, 07 фебруар 2013 16:56
Slavomir Srpski, @Dragan Katun
Да се је претходна и ова екипа придржавала Р 1244, не би ни било ,,разговора,, са представницима побуњеника на Метохији и Косову, већ искључиво са ОУН.

Potpuno ste u pravu. To je i moj licni stav ali i DSS jer trazimo da se oduzme legalitet Eulexu i stvari vrate u OUN. Kao sto se zalazemo za prekid EU-priblizanija.

Ali u situaciji u kojoj smo 8% u Skupstini, a svi ostali za EU-priblizabija nalazimo se tu gde smo. Tacno je da je razlog svih ovih Brisle-dogovaranja u stvari zelja vlade da dobije EU-Datum.

Stoga se ostrica akcije mora usmeriti na zahtevu referenduma po pitanju da li zelimo ili ne u EU pod ovakvim uslovima, a ne da sipamo drvlje i kamenje sto se drzavni predstavnici sastaju sa lokalnim albanskim predstavnicima, legalno izabranim pod UNMIKom (OUN), a koji svakako nisu drzava, iako nas EU tera da to priznamo. Toma to nije priznao, i podvukao da dogovaranja ne mogu daleko ukoliko inzistiraju na tome. Taj glas je jasno odzvonio u Briselu, i time je on branio Ustav.
Препоруке:
4
1
37 четвртак, 07 фебруар 2013 17:42
prolaznik
Slavomir Srpski-Potpuno ste u pravu!Na zalost srpski narod je tu gde jeste izmedju ostalog i sto mu nedostaje zrelosti da u odlucujucim pitanjima po opstanak zaboravi na stranacke podele i izabere mudrost.Danas sam cuo misljenje jednog naseg analiticara da ovaj susret ima formalni karakter.Ali neki od nas su odmah optuzili Predsednika i vladu za izdaju.Treba ih pustiti da rade ako je to u skladu sa ustavom.Ako ne onda odgovornost izbori i nova vlast.Ovako samo otezavamo polozaj ionako slabe drzave.
Препоруке:
3
2
38 четвртак, 07 фебруар 2013 18:30
Драган Катун
за Slavomir Srbski

У намерно створеној, условно, луд збуњеног, где у току дана исти јавни радник од утицаја-намештења-испали потпуно противуречан став о изузетно, историјским, значајним проблемима са којима смо суочени, и поступцима то потврђује.
Стасао сам и живим у руралном окружењу, са нагласком на чувању и надградњи традиционалних Србских вредности, са минималним мирисом тамјана, због поштовања предака, и поштовањем туђих, сматрам да овакви поступци власти праве стварну штету Народу и Држави Србији.
Већ сам писао да сам за референдум, мада ће се трудити да то избегну, јер народ незна шта је за њега боље.

У 7 процената налази се и моје скромно парченце, не замерам им они су елитистичка странка, али без обзира сматрам да би требали да тврђе-агилније, постоје начини парламентарне борбе, стављају грађанима на изузетну пажњу какву велику штету прави власт.

Образованији сте од мене, гледајте својим очима, сматрам да нам срамно подваљују.

Поздрав.
Препоруке:
4
0
39 петак, 08 фебруар 2013 12:41
Miodrag
A ko kaze da su samo radikali protiv ovog sastanka.Ima jedna ozbiljna parlamentarna straka koja je, takodje,protiv. Samo sto tu stranku i njenog predsenika mediji strogo izbegavaju pa i NSPM. Poznato je da mi u Srbiji imamo samo jednog ozbiljnog politicara, a to je dr Vojislav Kostunica. Ne razumem sta fali njegovom planu i programu da se odreknemo EU i krenemo svojim putem. Da li je normalno trcati za nekim ko vas ne podnosi.Dobar je onaj transparent gde pise:Nikolic i Dacic= Tadic i Cvetkovic. Mozda su malo gori.
Препоруке:
2
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер