субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Друга Србија“ на бранику Владе Србије

Kоментари (107) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 23 фебруар 2013 19:21
Jovan T.
"Подршка" тзв. Друге србије је због отпуштања Косова из Србије, тј. транспарентнијег настављања Тадићеве политике. Ако или кад се тај процес успори или застане, преко ноћи ће се окренути против њих и СНС ће опет постати "нови радикали", "настављачи Милошевичеве политике" и др.
Препоруке:
72
1
2 субота, 23 фебруар 2013 19:28
Marko Gay
да ће се одржати континуитет „европског пута“, упркос томе што већина нас зна да тај пут води у потпуну државну и националну пропаст. Тако је поражавајући исход последњих избора чињеница да је политика „Друге Србије“, нарочито у погледу Космета и ЕУ, ојачала Ovo deluje nekonzistentno. Jer ako vecina Srba misli da evropski put vodi u propast, kao sto autor tvrdi, zasto su onda na izborima glasali za evropski put?SNS je jasno rekla da je za EU, a gradani Srbije su za njih glasali. Ne moze se ta cinjenica prosto ignorisati kao da uopste ne postoji.
Препоруке:
39
32
3 субота, 23 фебруар 2013 19:51
Moravac
Tek sad pocinje da me hvata strah i jeza ako nam ovi hale vladu ,........ neka nas Bog sacuva i od njih i od vlade
Препоруке:
77
1
4 субота, 23 фебруар 2013 20:17
Perun
'Druga Srbija" postaje "prva Srbija". Iako sporo, sve ipak ide svojim prirodnim tokom.
Препоруке:
36
17
5 субота, 23 фебруар 2013 20:21
Горан Јевтовић
И истовремено доказујући даљу лојалност њиховим заједничким страним господарима, у страху да не буду пуштени низ воду као убудуће непотребан политички чинилац.

Одлична анализа господине Калик.
Суштина је у последњој реченици, овој горе, а то у преводу на "мој српски" значи - нема ту и никада није било никакве "друге Србије" "анти Србије", "грађанских вредности", "хуманизма", "интернационализма"..., било је и остало да је посреди реч о класичном и професионалном агентурном деловању за богату апанажу, са прецизним задацима, са стручним и оперативним вођењем, дефинисаним тајмингом у повлачењу планираних потеза и свему другом што карактерише најдеструктивнију "делатност" у историји човечанства.

Таква делатност која није аматерски и кампањски организована и вођена, а понајмање препуштана случају, за две деценије је разорила не само државу, већ и огромну масу народа.
Погледајмо само на шта нам личи скупштина.

Постоји решење и на дохват је руке.
Препоруке:
82
1
6 субота, 23 фебруар 2013 21:34
Станић Милан 1
Шта значи трговина се територијом Србије?1.КиМ јест привремено изузета из надлежности Р. Србије и стављено под ингеренцију УН,али то не значи да ће тамо и остати и да се можемо помирити са актом једностране сецесије.Да је то тако лако не би НАТО алијанса толико притискала Србију.2.Са ЕУ треба преговарати јер Србија не може остати(и опстати)као црна рупа- али једно је сређивање стања унутар саме државе васпостављањем цивилизацијских норми и владавине права,а сасма друга прича трговина са територијом.3.Ко је овластио двојац Вучић- Дачић да може мимо постојећег Устава мењати уставну структуру земље,а да се Н. Скупштини не полажу рачуни?4.Да ли је случајно прозван г. премијер пред одлазак на преговоре са Тачијем ради контакта са(наставак)
Препоруке:
38
2
7 субота, 23 фебруар 2013 21:45
Lalica
Još jedna od mnogih konstatacija koja doprinosi dizanju važnosti pojedinih ličnosti iz "Druge Srbije".Slažem se da ona ustvari i nije nikakva "Druga",već da je to "lezilebovićka" neradna Srbija.Naučeni na stalne donacije i na sprovođenje tuđih stavova,sada su se ponovo probudili iz zimskog sna.Oni su već godinama zaštićeni kao mrki medvedi.
Oni slažu svoje "mukom" zarađene dolare i evre. Učestvuju u bezbroj upravnih odbora ili upravljaju "legalno" kupljenim preduzećima.Kad osete da im ne curi dovoljno u džepove,tada se oglašavaju na sav glas.
Trenutno su postigli svoj cilj.Ponovo su u centru pažnje.To im omogućujemo mi svi.Zapravo mnogi od nas ne vide dalje od nosa.Populistička Srbija se podelila.Sami smo sebe oslabili.Ta manjinska nepošteno bogata Srbija je uspela po onom:DAVIDE ET IMPERA!(zavadi pa vladaj),da razjedini nekada složnu i jaku opoziciju.
Kako smo sada razjedinjeni,ne treba da nas iznenadi ni novi SLED DOGAĐAJA u Vojvodini.
Препоруке:
32
0
8 субота, 23 фебруар 2013 21:51
Станић Милан 2
(наставак)ради контакта са Шарићевим кланом или унапред смишљена провокација ради "омекшавања" и терање на кооперативност.Је ли његов одлазак у УСА случајан?
5.Читава халабука дигнута око млека,приватни иступи пок. секретара Владе Војводине име све одлике "специјалних дејстава",али исто тако нико није овластио г. Вучића да у полуприватним контактима обећава дати оно што није његово(нити његов посао.Уосталом да ли се неко питао каквог је квалитета увозно месо и месне прерађевине и колика је концентрација хормона и антибиотика).У продају државних комбината ја би лично консултовао не само пок. владу него и општине у чијим се атарима налази то земљиште.Исти је случај са зградом генералштаба која је под заштитом УН као ремек дело дубровачког архитекте.Да не одузимам више простор и време закључио би своје писаније речима Др. Алберта Швајцера који је за демократију рекао," да је то добра ствар,али биће још боља кад се оствари."
Препоруке:
32
1
9 субота, 23 фебруар 2013 22:14
Дринко Кончаревић
Мислим да Србију не треба делити на прву и другу. Треба делити Србе на добре и лоше с посебним акцентома на зле. Ко је ко? То показују стварни резултати. А стварни резултати између осталог јесу: подилажење странцима и хвалисање о томе, губитак територија, губитак војних потенцијала, уништавање привреде, велика незапосленост, мито, корупција, криминал, убиства, самоубиства, насиље, пљачке и сами знате даље ... Ко је то све створио? Људи који су на власти, били и сада. Ко их је довео? Ми својим наивним гласањем које смо темељили на прикривеној похлепи. Можда смо гори и од коњушара?
Препоруке:
28
0
10 субота, 23 фебруар 2013 22:22
Бојан, ПРИШТИНА
И кусо и репато пришло да подупре окупаторску чизму...
Препоруке:
50
0
11 субота, 23 фебруар 2013 22:44
'mali Mish =...'
"SNS je jasno rekla da je za EU, a gradani Srbije su za njih glasali. Ne moze se ta cinjenica prosto ignorisati kao da uopste ne postoji."Ovo iznad vazi samo ukoliko predpostavimo da su izbori bili posteni a to je moj prijatelju velika zabluda. zar iko misli da ce se u Srbiji sprovesti 'slobodni izbori' posle svega sta se desilo 1999te pa naovamo? Chizma okupatorska je tu da ostane!
Препоруке:
33
0
12 субота, 23 фебруар 2013 22:58
Filozof
dobar tekst profesore
Препоруке:
29
2
13 субота, 23 фебруар 2013 23:06
au mile
Поједноставимо ствари.
Лепо неко пре неки дан рече, да је Американцима добар свако ко их слуша, док их слуша.
Препоруке:
38
0
14 субота, 23 фебруар 2013 23:45
Милодан
Бисерко је, у сваком случају, само једна у низу истакнутих другосрбијанских перјаница (тачније, родомрзаца) који отворено бране Владу

Шта ће Соња Бисерко мислити, радити и говорити је њена лична ствар*. Са овом њеном изјавом се не слажем али не у контексту "шта је писац хтео да каже" већ због тога што Дачић, Вучић, Николић и остали воде такву политку а да пре тога нису, по њих у најблажем случају лустирани, одговарали за све оно што су чинили током деведесетих година. Соњи Бисерко моје пуно поштовање управо због тога што је својим ангажовањем у ХО (документовано) обавестила, оне који су то желели - а ја сам један од тих, шта се све издешавало тих страшних ратних година, мада сам доста тога знао.
Шта значи овај термин "родомрзаца"? Да ли то значи - да ако осуђујем све злочине, првенствено својих сународника мрзим свој (на)род? Е, господине Марио, то није тачно.
*То исто важи и за Јовановића, Драшковића, Прокића, Пешићку, Басару и остале.
Препоруке:
2
53
15 недеља, 24 фебруар 2013 00:23
сељак беземљаш
Добро.Јесу и њиховим физичким и духовним прецима пут на власт крчили 1944.г. англо-амерички авиони,као и њима 1999.г. али су преци били ефикаснији.
Можда зато што су преци добили БРЕНГАЛЕ а потомци ДОЛАРЕ.

Бренгал је америчка машинска пушка масовно 1944 дељена партизанима.

Све до 2008 године многи другови,тада већ трансформисани у господу броје доларе,шта ли и касне.Тек 2008 стварањем СНСа Србија се враћа на стару стазу,којом иде од 1944.

Стварају се две групе које се боре за власт такмичећи се која ће бити кооперативнија у растурању Србије и народа српског.

То се некада цинично у кулоарима звало, прва пролетерска против прве шумадијске.

Незнам како вама али мени је логично да дс буде ПРОЛЕТЕРСКА а снс ШУМАДИЈСКА.

Ово је само дрги чин,тог старог филма.

Крајем 1988 у Чачку случајно сам гледао задње кадрове првог чина.
Народ је викао човеку рођеном у том граду.
МИНИЋУ ЗАШТО СИ ИЗАДАО СРБИЈУ.

НЕКА ЗНАЈУ ОВИ ИЗ ДРУГОГ ЧИНА ТО ИХ ЧЕКА И ТО БОЛИ И ПОСЛЕ ГРОБА.
Препоруке:
37
1
16 недеља, 24 фебруар 2013 00:30
Турас
Тачан коментар Калика,тачније анализа која нам је свима мање-више позната.Постоји решење које помиње госн Јевтовић.Верујем да је и Калику познато али га никада у својим коментарима није поменуо.
Препоруке:
21
0
17 недеља, 24 фебруар 2013 00:30
Милодан
Миљенко Дерета: „Они који су били одговорни за рат и национализам заправо су преузели делове програма и идеје такозване друге Србије“. Морамо признати да је Дерета у праву, макар у другом делу свог става.

Не само у другом, још више у првом делу свога става.
у време предизборне кампање, е-новине, као екстремно гласило “Друге Србије“, пружају подршку напредњацима; на њиховом сајту могли су се видети банери ове странке

Е-новине су заговарале "беле листиће" и по сваку цену одлазак са власти Демократске странке, која им је много зла нанела. Истина, постојао је банер СНС-а и Зукорлића, али се и дан данас пише критички о новој власти, изузимајући Александра Вучића о коме није било критичких текстова знатно раније од постављања банера. Управо је ово био разлог мог разлаза са Е-новинама, изостанак критике Вучића. Да скратим: Дачић, Вучић и Николић су пласирали толико контрадикторних изјава од почетка изборне кампање до данас да их не треба озбиљно схватати.
Препоруке:
2
23
18 недеља, 24 фебруар 2013 01:01
Давид Новаковић@Милодан
Шта значи овај термин "родомрзаца"? Да ли то значи - да ако осуђујем све злочине, првенствено својих сународника мрзим свој (на)род?


Не бих употребио исти термин - родомрзац, као Калик, по том питању се делимично слажем са Вама, с' тим што се активност побројаних особа никако не може завести под осудом злочина свих страна, првенствено оних који су доприлени распаду СФРЈ, а нарочито што том комплексном питању приступају en passant без икаквог разумевања политичко-економских проблема и збивања у тадашњем свету. И сами наступате са такве позиције, тражите ''крв'' странака и људи које видите као кривце за један тежак период кроз који смо сви ми прошли, а да се при томе уопште не осврћете на нека виша питања која су незаобилазна у овој теми. Нисам приметио да се поменути кружок тако ревносно залаже за расветљивање злочина почињених против грађана Србије и првенствено српског народа, да не говоримо о агресији НАТО пакта, који је преузео улогу божије руке, на СРЈ.
Препоруке:
24
3
19 недеља, 24 фебруар 2013 01:06
Impuls
Jednostavno, udruženi zločinački poduhvat, u cilju konačnog uništavanja Srbije. Mada se ne mogu otrgnuti utisku da se ovde snima nastavak filma Trumanov šuo 2, jer mi nikako nije jasno kako više dospustamo lopužama, izdajnicima, secikesama i lažovima da nam se smeju u lice, i da nam se svakodnevno izruguju. Pa zaboga šta treba da se togodi, da ustanemo kao narod i da odreagujemo na pitanja koja u većini podržavamo?
Препоруке:
24
0
20 недеља, 24 фебруар 2013 01:11
Давид Новаковић
Опет морам препоручити Викиликс и податке које је прижио на увид зарад јаснијег разумевања процвата љубави између раније љутих политичких противника. Моћ, слава, власт лако опију човека када му се нађу на дохват руке.

Политичка елита опет издаје интерес радничке класе, еуфанатизам, који је са правом професор Антонић назвао дрогом, води ову земљу ка једном тоталном посрнућу. Људи су обесправљени, сведени на ниво животиње, продавци из економског очаја потежу оружје једни на друге. Сваки динар је разлика између живота и смрти. Ако се говорило да је комунизам мртав, ваљда постаје јасно да је и капитализам умро одавно, покојник је почео да трули још 2008. Европска унија, која је лајт мотив овог тескта, преедставља непријатеља радничке класе, непријатеља радника коме се бацају мрвице са стола. Време је да радник седне за тај сто. У ЕУ му то сигурно неће бити омогућено.
Препоруке:
21
1
21 недеља, 24 фебруар 2013 05:59
Србин Обични
Од свих коментара мислим да је следећи најближи суштини проблема.

Perun

"Druga Srbija" postaje "prva Srbija". Iako sporo, sve ipak ide svojim prirodnim tokom.


Није данашња Србија у политичком смислу подијељена на "Прву" и "Другу Србију", она је подијељена на Српски и Србијански политички блок. У чему је разлика? Па у перцепцији српског питања:

  1. Српски блок у Србији (Бећковић, Ћосић, Шешељ...)уважава цјелину српских интереса и цјелину српског политичког простора то јест преферира национални аспект вис-а-вис јевропског

  1. Србијански блок (Томица, Ивица, Алек, Јовановић, Пешић... дјелује искључиво у име(уже) Србије и тобож њених интереса, па сукладно томе преферира газдино јевропејство вис-а-вис универзалног српства.


У суштини платформа Србијанског блока је искључива: "У СЕ, НА СЕ и ПОДА СЕ (без дјеце молим)", па ако треба и одсјецањем сваког дјела Србије који пати од неког проблема. Космет је такав дио и Србијанци га одсјецају.
Препоруке:
19
10
22 недеља, 24 фебруар 2013 06:14
Gordana
I sada mi treba, valda, da se brinemo sta ce da misle i kazu "drugo- srbijanci" o vladi!?Ko su navedeni likovi?Zbog cega njih i njihovo misljenje treba da uvazava nase javno mnjenje? Cime su oni to zaslizili?Veruje li ijedan gradjanin Srbije , koji poseduje elementarni oscaj pripadnosti ovom narodu, da pomenuti ista dobro nama misle, ili rade za dobro Srbije? NE! Pa onda iste treba ignorisati i prestati im ustupati prostor koji koriste za TROVANJE i onako sludjenog i apaticnog naroda.
Problem je sto PRAVA ELITA SRBIJE nema i nemoze da se izbori za prostor i nacin, da se obrati stanovnistvu ( koji je procenat stanovnistva koji posecuje ovaj sajt?)te se stice utisak (sto je , naravno , i cilj) da u Srbiji nemoze nista da se uradi!
Bojim se da ce i biti veoma tesko , na ovom stadiumu rastakanja drustva i drzave!Jedino da se , na neki nacin, umole prijatelji srpskog naroda ( 70% je protiv EU integracija)i bar uloze sredstva u nezavisne medije!MOLIMO IH ZA SPAS!
Препоруке:
17
0
23 недеља, 24 фебруар 2013 07:23
aleksmelb
Kako ljudi ne shvataju da kada je prestao rat oruzjem da je zapad nastavio rat protiv Srbije drugim sredstvima. Ta druga sredstva su druga Srbija, NVO-je, tzv. intelektualci, oportunisti i srbomrsci. Iskompromitovali su reci humanitarni, nevladini, gradjanski, civilni, demokratija itd.. za sva vremena u Srbiji posto im je to bio zaklon za rad protiv interesa svoje zemlje svo ovo vreme!

Nije bitno sta vecina ljudi u Srbiji misli i hoce kad imamo medije i koji neprestano truju javno mnenje anti-srpskom propagandom. Dokle vise da placamo pretplatu da bi gledali Sonju Biserko, Natasu Kandic i ostale kako prosipaju lazi i pljuju po svemu srpskom?!


Da je srece pa da skinemo taj jaram sa vrata jednog dana pa da sve te kvislinge izvedemo pred sud ali ratni sud posto su svo ovo vreme vodili rat protiv svog naroda i svoje drzave.
Препоруке:
21
0
24 недеља, 24 фебруар 2013 07:26
aleksmelb
Najgore od svega je sto nam je sad zapad dokazao koliko su mocni, da su uspeli da okorele nacionaliste kupe tako sto su ih doveli na vlast posle toliko godina poraza i sad im oni vracaju dug!!

Ali najgore u svemu tome je to sto su dali primer drugima u buducnosti sta ce se desiti ako ne slede upustva iz inostranstva.

Sta ce biti sledece sto ce traziti, i da li postoji ista sto srpski politicari ne bi dali radi licnog interesa!!??
Препоруке:
22
0
25 недеља, 24 фебруар 2013 10:18
Даг
Да ли се може са прве и друге Србије прећи на трећу Србију? Сувише се истрајава на овој подели, која је изразито идеолошка, и тиме увећева и иначе преувеличан значај "Друге Србије". Ако та минорна групација даје подршку овој влади, зар је проблем у тој подршци? Зар је проблематична подршка са Запада? Или је проблем у тихој подршци Треће Србије?

Окренимо се класно-социјалној анализи, можда стекнемо неке нове увиде. Прича о две Србије је ћорсокак, зато што постоје три.
Препоруке:
12
1
26 недеља, 24 фебруар 2013 10:55
Марио Калик
Друже Давиде, зашто не бисте за њих користили израз родомрсци (или, аутошовинисти, по странски)?
Препоруке:
20
1
27 недеља, 24 фебруар 2013 11:41
Вид
Нема места изненађењу! Од комуниста па овамо тзв. левица је изразито антисрпска, анационална или југословенска. Дачић своје корене вуче из те и такве левице: СКЈ-СПС(са Милошевићем)- СПС (са Дачићем)! Не пада ивер далеко од кладе! Кад је то српским комунистима КиМ нешто значило, па тако и Дачићу. Подршка коју ова Влада има од овога што данас зовемо "грађанска Србија", НВО-сектора итд. сасвим је нормална и очекивана. Ти који га подржавају углавном су антисрпски, анационални или југословени, заљубљени у Броза, деца првобораца и следбеници Јове Капичића. Мени је све ово са Дачићем потпуно јасно и очекивано. Још увек ми није најјасније шта се дешава са бившим радикалима Томом и Вучићем, али ускоро ће и њихово (не)дело изаћи на видело.
Препоруке:
16
10
28 недеља, 24 фебруар 2013 12:16
гаврило
све је ту одрађено на вријеме и свако ради свој посао по утврђеној листи и цјеновнику!али све ово се и претвара у пепео и прах, цијела прича са ВЕЛЕИЗДАЈНИЦИМА страшног калибра, као у оној пјесми о Ван Гогу гдје једном куглом учини крај!тако и ми браћо Срби за СРБИЈУ све-крв и живот али нас изгледа нема...тако можемо само да пишемо и да не мрдамо смјеста.Битка за СРБИЈУ се не води овдје за рачунаром води се у истинској битки гдје све пршти јер ускоро неће имати ко да подигне глас,овако испраних мозгова и опраних личних биографија постаћемо сви исти: клонирана овца ДОЛИ!
Препоруке:
9
0
29 недеља, 24 фебруар 2013 12:36
гаврило
тек сада сам 100% сигуран да Војвода неће изаћи жив из хашког казамата!
Препоруке:
10
2
30 недеља, 24 фебруар 2013 12:43
Vidovitost
Koliko vidovitih političara, pravih novih Pašića medju komentatorima. Utrkjuju se u prosipanju mudrosti i (ne)znanja.
Препоруке:
3
15
31 недеља, 24 фебруар 2013 13:13
Marko Gay
@ 'mali Mish

ukoliko predpostavimo da su izbori bili posteni a to je moj prijatelju velika zabluda.


Da rezultat izbora ne odrazava opredeljenje gradana Srbije, oni bi sada bili na ulicama protestujuci protiv priblizavanja Evropskoj Uniji ili barem ucvrscivanja drzavnosti Kosova, kao sto su radili toliko puta ranije. Vas argument nije logican.

Uostalom, zato je Kalik kao svoj centralni stav i morao da istakne dve teze koje su potpuno medusobno kontradiktorne:

да ће се одржати континуитет „европског пута“, упркос томе што већина нас зна да тај пут води у потпуну државну и националну пропаст. Тако је поражавајући исход последњих избора чињеница да је политика „Друге Србије“, нарочито у погледу Космета и ЕУ, ојачала


Kako to da navodna "vecina" nije odrazena na izborima ili barem sada na ulicama?

Razocaran sam sto umesto objasnjenja vecinskog misljenja u Srbiji, od Kalika i citaoca dobijamo njegovo ignorisanje i poricanje.
Препоруке:
7
7
32 недеља, 24 фебруар 2013 13:40
Бели Орао
Кукала нам мајка, ако ће ови да нас бране.
Препоруке:
13
1
33 недеља, 24 фебруар 2013 13:41
једнорог
Цео протекли век, а тако се наставило и у овом, Срби се гложе око, суштински, два типа управе: радикалски (какав је сада) и комунистички (какав је био претходни). Ни један од та два пута није српски. Ни једно од та два правца није политичка идеологија, већ религија, веровање. Резултат су милиони бесмислених смрти и губитак огромних територија, историје, садашњости и будућности. Мислио сам да бар Руси знају шта подржавају 2012, испало је да је преломио Велики Оријент, још 2011. Погледајте архиву, видећете где је састављена ова Влада још тада. Који би био српски пут? Рестаурација, обнова српског (божанског, зато и српског) система вредности, вертикала, не хоризонтала, не бескорисни ослободилачки масонски(партизанско-четнички) покрети. Не иде родољубље без национализма, национализам без монархије, монархија без Светог Саве, Свети Сава без Христа. Пишу о томе: Николај, Јустин, Љотић, Небојша Крстић, Данило Крстић, Краков, Калајић, рани Бокан, Селић... Радили су и раде на томе!
Препоруке:
10
3
34 недеља, 24 фебруар 2013 13:51
Vera Sobat
Gospodine Mario Kalik, ODAVNO je SVE ovo o cemu Vi danas pisete, srpskom narodu =POZNATO !!!

Srpskom narodu su SVA imena od pocetka pa do kraja vase kolumne i svega
ZA STA TA IMENA STOJE = POZNATA !!!

SVE, apsolutno SVE sto ste naveli, se vec GODINAMA desava pred ocima srpskog naroda, i...???????

Srpski narod = CUTI....CUTI....CUTI !!!

Pa mozda OVAJ narod danas,OVAJ narod koji se danas jos uvek naziva srpski -
narod ="srbi", NIJE ONAJ SRPSKI NAROD a NI SRBIJA o kojima neki Srbi jos uvek
govore !?

OVAJ narod, sa SVIM ovim licnostima koje ste naveli, treba PREPUSTITI bas tim
istim, i pruziti im mogucnost da dodju u "srecnu situaciju" da budu u klubu -
"bez-alternativnih" prijatelja!!!

Ja sam se konacno,KONACNO oslobodila ILUZIJE o "slobodarskom srpskom narodu" kojima smo bili KLJUKANI u skolama za vreme BROZA a koji je u isto vreme UNISTIO Srbiju CEPAJUCI je!
I onda i danas ovo sto se zove "srpski narod" je = CUTAO !!!

Pozdrav
Препоруке:
8
4
35 недеља, 24 фебруар 2013 14:41
stefan.borota@gmail.com
СИКОФАНТИ УЗ СУСРЕТ ЛИДИНГТОНА & НИКОЛИЋА* НАТО-власти острвљених острвљана су донеле очекивану одлуку да снизе ниво односа са својим српским ...., процењујући извесност њиховог пада. Реч је о маневру који после избора у Србији треба да олакша наставак њихове отворене стрвинарске политике према њој. Ништа зато што су острвљени острвљани углавном сами криви за сопствене неуспехе. Рачунају да ће се већ колико сутра у Србији наћи други ..., а искуство им говори да наша политика обилује таквим кандидатима. Ето зашто се Лидингтон сусрео са Томом. [,] — * http://www.nspm.rs/hronika/danas-s-kime-je-sve-razgovarao-britanski-ministar.html http://www.nspm.rs/hronika/dejvid-lidington-resavanje-pitanja-severa-kosova-ne-moze-se-zauvek-odlagati.html
Препоруке:
4
0
36 недеља, 24 фебруар 2013 15:46
thinking maize
Каже лепо народ: "Не пада снег да покрије брег, већ да свака зверка покаже њен траг." Паметном довољно. Него, мене више брине оно Млађино& Алеково очијукање са СВИМА у ЕКОНОМИЈИ, СЕМ са ПРИЈАТЕЉИМА! Ако имаш ХРАНУ& какву такву привреду, биће и народ упослен и биће не само "с леба и преко леба", већ АКО ЗАТРЕБА И ЏЕБАНЕ, а онда "Бог и срећа јуначка"! Ако НЕ БУДЕ ХРАНЕ& осталога, са ПОСЛОМ за НАРОД, ЏАБА нама хуљење по "другим"& "напредним" "србијанцима"!? Сетите се ЗАШТО се г-дин Божа Маслаћ (иначе повремени НСПМ-ов аутор) ЗАЛАГАО БАШ за ПОБЕДУ Бориса Тадића на Ђурђевданским изборима 2012!? Да би ова АГОНИЈА ШТО ПРЕ ИЗАЗВАЛА НАРОДНИ УСТАНАК!? Овако ово личи на ЛАГАНО СТЕЗАЊЕ, уз ПОВРЕМЕНО САСВИМ НЕБИТНО ПОПУШТАЊЕ, да се ЖРТВА НЕ БИ ДОСЕТИЛА и ПРУЖИЛА ОЧАЈНИЧКИ ОТПОР!? А "ЖРТВА" смо СВИ МИ, укључујући И "друго" и "напредне" "србијанце"!? Не верујете!? Мислите ли да ће БИТИ ПОСЛА за те ИЗДАЈНИКЕ кад Србија буде пацификована!? Да ће Весна& Алек бити можда Империјине Гурке да ГУШЕ ПОБУНЕ!?
Препоруке:
14
4
37 недеља, 24 фебруар 2013 17:21
за Вида
Било вам је јасно с Милошевићем, а да ли вам је било јасно са Вуком Драшковићем, Ђинђићем, Чедом, Чанком и сличнима?
Препоруке:
14
0
38 недеља, 24 фебруар 2013 17:26
Racel / za Moravca/
Sa ovom vednom Vasom recenicom, kazali ste sve.U moje ime hvala.
Препоруке:
4
0
39 недеља, 24 фебруар 2013 17:30
Duh Slobodana Miloševića vlada Srbijom!
Svima je jasno da se u poslednjih 25 godina, u Srbiji baš ništa nije promenilo. Današnji režim prodaje kosovske Srbe isto onako kao što je Miloševićev režim prodao krajiške i bosanske Srbe. Jedina je razlika u tome što je uloga glavnog ideologa režima nekada pripadala dr Miri Marković a danas je to mesto okupirala dr Vesna Pešić.

Vesna Pešić je Mira Marković Druge Srbije!
Препоруке:
17
16
40 недеља, 24 фебруар 2013 17:40
Peter RV
@Vidovitost se izgleda navikao na jedno-misljenicki nacin 'misljenja' serviran od nekog partijskog komiteta pa svaka misljenja pojedinaca su za njega 'mudrolije'.
Nervira kad svako hoce da kaze sto misli, zar ne?
Препоруке:
6
1
41 недеља, 24 фебруар 2013 17:45
Давид Новаковић@Марио Калик
Мени лично боље звучи термин социо-културни расисти како сте их назвали у једном тексту, некако ово алудира да мрзе само свој ''род'' а не целу једну обесрпављену класу људи, на коју гледају као на инфериорне дивљаке које треба преваспитати, уздижући себе на ниво некакве авангарде.
Препоруке:
7
4
42 недеља, 24 фебруар 2013 17:57
@Србин Обични
Није баш тако, где су Драшковић, Кораћ и Чанак? Србија се дели у посткомунисте са антисрпском политиком и српским родољубима било којих република и подручија.
Препоруке:
4
4
43 недеља, 24 фебруар 2013 20:22
kaca
Ceo tekst je veoma sadržajan , ali je ključ u zadnjim rečenicama sa kojima se završava ova analiza o braniteljima Vlade Srbije .
Препоруке:
4
0
44 недеља, 24 фебруар 2013 20:36
Jaroslav
Druga Srbija je "sabir oduzetih uvecan licnim primanjima na stetu zivih i mrtvih".
Препоруке:
7
0
45 недеља, 24 фебруар 2013 21:55
Марио Калик
@ Давид Новаковић

Нема суштинске разлике између аутошовинизма и социо-културног (ауто)расизма јер је тај "род" управо народ, већина нашег становништва, према којем емитују свој презир и мржњу: рурални, слабије формално образовани (ал с јачим образом од њих), старији итд. како сам прецизирао у тексту који спомињете.

Када П. Луковић каже да је "у сали било више глава него зуба", приликом боравка путујућег Пешчаниковог позоришта у једном србијанском градићу, јасно алудирајући на крезубост присутних (више злурадо измишљену него стварну), то илуструје ово о чему причам.

Поред тога, атакују на свакога ко је постигао неки успех у свету а истиче своје родољубље, нпр. Кустурицу, Ђоковића итд. Смета им кад Ђоковић развије српску заставу, ал не и америчка, немачка или албанска. Обезвређују и одбацују многе традиционалне вредности овог народа које никако нису спорне: ћирилица, косовски мит, борбе за слободу, истакнуте писце (нпр. Ћосића) итд.

Све су то јасни симптоми родомрзилаштва.
Препоруке:
16
2
46 недеља, 24 фебруар 2013 22:10
Roza
Pozdrav za Maria Kalika,
zadovljstvo je citati vase tekstove.
Препоруке:
13
6
47 недеља, 24 фебруар 2013 22:14
Peter RV
@Марио КаликDrzite se izraza "rodomrsnik", daleko bolje odgovara ovoj gomili ....., nego nego "autosovinist" koji, pored toga sto je u prevodu potpuno bezsmislen, zvuci kao pretencijozana strana rijec. Nemamo li ih vec isuvise?.
Препоруке:
4
2
48 недеља, 24 фебруар 2013 22:57
SFRJ
Čudno je da fanatičnom pokloniku lika i dela J. B. Tita toliko smeta Druga Srbija, kad u njoj ima više Brozovih duhovnih i političkih potomaka i rođaka nego što ih je ikad bilo i što će ih biti igde na svetu, računajući i Kumrovec.
Препоруке:
5
10
49 недеља, 24 фебруар 2013 23:18
thinking maize@ аутору о термину...
Поштовани друже Калик, то о "родомрзилаштву" као ПОСРБЉЕНОМ термину за "аутошовинизам" није нипошто безазлено, јер још стари Латини рекоше Nomen est Omen да НАГЛАСЕ ВАЖНОСТ ОЗНАКЕ-ИМЕНА, повремено у смислу ПОКЛАПАЊА ИМЕНА, САДРЖАЈА и ЗНАЧЕЊА, а често и у НЕПОКЛАПАЊУ! Интересантно је да су Срби као СИМБОЛ за ИЗДАЈНИКА (зашто не употребити и тај ДИРЕКТАН термин!?) везали за ИМЕ и ЛИК Вука Бранковића, ИСТОРИЈСКОГ БОРЦА и МУЧЕНИКА у борби против тадањих ОКУПАТОРА Турака!? ЗАНИМЉИВОСТ је у томе што ИМЕ "Вук" везујемо за ДУРАШНОСТ, ХРАБРОСТ, ИЗДРЖЉИВОСТ, истина ЗЛОКОБНУ (јер ВУК је у нашој митологији ХТОНСКО биће!), али НЕОДУСТАЈНУ! НЕСРЕЋНИ Вук Бранковић НИЈЕ ПОСУСТАЈАО у борби против Турака, као ни његов ЈОШ НЕСРЕЋНИЈИ син Ђурађ, а није посустајао ни један ДРУГИ Вук, Караџић, ХЕРОЈ и ОТАЦ НАШЕ МОДЕРНЕ КУЛТУРЕ! Него, као да се НЕКО ПОИГРАВА са тим СИМБОЛИМА, па су се међ те "родомрзиоце", тј. "аутошовинисте" СВРСТАЛИ и ПОЈЕДИНЦИ имена "Вук", "Весна", "Светислав", "Миљенко", "Чедомир" и сл.
Препоруке:
4
5
50 недеља, 24 фебруар 2013 23:35
thinking maize@ аутору о термину..., наставак
Значи, дошли смо у овом тренутку наше историје до ситуације коју је ЈОШ ПРЕ 2500 година ПРЕПОЗНАО као ВЕОМА ОПАСНУ и ОТАЦ КИНЕСКЕ ДРЖАВНОСНЕ МИСЛИ, велики Кунг-фу-це (позападњаченог имена КОНФУЧИЈЕ)! Но, велики Конфучије није само ПРЕПОЗНАО и ИСКАЗАО ту ОПАСНОСТ НЕСАГЛАСНОСТИ ИМЕНА, МИСЛИ и ДЕЛА, већ је дао и ПРЕПОРУКЕ о "ИСПРАВЉАЊУ ИМЕНА"! "Да отац буде отац, син буде син..." и сл. типично кинеске ЈЕЗГРОВИТЕ мисли, које И ДАНАС ПОШТУЈУ, а Бога ми и ПРАКТИКУЈУ у Кини! Значи, садања КОМУНИСТИЧКА ВЛАСТ ПРИМЕЊУЈЕ та ДРЕВНА САЗНАЊА њиховог великана и ПРИЛАГОЂАВА их модерним условима, да би САЧУВАЛА СТАБИЛНОСТ КИНЕСКОГ СОЦИУМА током процеса МОДЕРНИЗАЦИЈЕ те нације, НЕЗАБЕЛЕЖЕНОГ у ИСТОРИЈИ! Мислим да би и српски левичари могли да ПРЕВАЗИЂУ ИДЕОЛОШКУ УСКОСТ и сагласно Маовим и Денг-Хсиао Пинговим мислима о "стотину цветова" и "бело-црним мачкама" које ПОДЈЕДНАКО УСПЕШНО "лове мишеве", РАЗМИСЛЕ о ИНТЕГРАЦИЈИ досадањих ИСТОРИЈСКИХ ИСКУСТАВА НАШЕГ НАРОДА у НОВУ, а СТАРУ ДУХОВНУ ВЕРТИКАЛУ Срба!
Препоруке:
4
5
51 недеља, 24 фебруар 2013 23:44
Марио Калик
"СФРЈ", оно што је фанатизам је ваш коментар. Само да вас подсетим на једну "ситницу" - Веран Матић је својевремено, сарађивао у "Погледима", заједно са Биљаном Србљановић, Николом Самарџићем и осталом "Брозовом децом". Претпостављам да су и "Погледи" брозовско чедо...
Препоруке:
13
2
52 недеља, 24 фебруар 2013 23:47
thinking maize@ аутору о термину..., КРАЈ!
Само тако, ОБНОВОМ НАШЕ ДУХОВНЕ ВЕРТИКАЛЕ, интеграцијом косовског мита, Карађорђевог устаничког прегнућа, напора Срба у балканским, првом светском, а добрим делом у другом светском рату, уз бројне позитивне елементе из социјалистичког периода наше историје, можемо РАЗЛУЧИТИ "жито од кукоља" и РАЗДВОЈИТИ Вука од "Вука", Весну од "Весне", Миљенка и Чедомира од "Миљенка" и "Чедомира", а обашка ЛАЖНИ "Богољуби", да не речем "Теофили"! И тако, а ПРЕ СВЕГА ПРИМЕРОМ, БЕЗ ИДЕОЛОШКИХ ПРЕДРАСУДА, а са ЈАСНОМ ЕТИЧКОМ ПОРУКОМ, не слабијом од оне Марка Миљанова и патријарха Павла, УТИЦАТИ на МЛАДЕ! Јер, ово је БИТКА ЗА ЊИХОВЕ ДУШЕ! А њихове душе јесу душе будућности наше! Ако УСПЕМО да ИНТЕГРИШЕМО ОНО ШТО је ПОЗИТИВНО из СВИХ ИСТОРИЈСКИХ ЕТАПА НАШЕГ НАРОДА у једну ОБНОВЉЕНУ ДУХОВНУ ВЕРТИКАЛУ и ако пренесемо младима ПОРУКЕ И светог Саве ("Трудом својим све ћете задобити!") и светог Симеона Немање ("Чеда моја, боље је да држава изгуби тврди град него ЈЕДНУ РЕЧ СВОГА ЈЕЗИКА!"), за Србе "НЕМА ЗИМЕ"!
Препоруке:
4
5
53 понедељак, 25 фебруар 2013 04:18
Душан комуниста
Да ли су Другосрбијанци аутошовинисти?

Добар, једноставан и лако схватљив текст. Ипак, када је реч о односу представника политичких гледишта које идентификујемо као "Друга Србија" према српском народу мислим да се поткрада грешка када се каже да су против свега српског и да су аутошовинисти. Наиме, њихови ставови су ставови подршке оним друштвеним групама и политичким опцијама који активно свесно и/или несвесно подржавају политику компромисерства, попуштања и некритичког прихватања свега што долази са Запада и ЕУ. Они нису за подстицање друштвених интереса као јачање, у сваком смислу, домаће привреде, безбедности, суверенитета итд. који су уједно и национални интереси из којих може произаћи позитивни патриотизам и негативни национализам. Дакле, њихово антидруштвено и антинационално деловање није последица мржње према роду него према отпору и алтернативној политици, без обзира на националну припадност. Нажалост, водећа политика националних мањина одлично се уклапа са њиховом.
Препоруке:
8
1
54 понедељак, 25 фебруар 2013 09:16
једнорог
Племенити кукурузу,
Дотакли сте тему којом се готово нико није бавио, јер излази из поља позитивизма. То је понављање имена. Зашто су нам водећи либерали Јовановићи: Владимир, Слободан, Чедомир, на пример? Неко је већ приметио да се имена, у разним облицима: Милош и Вук, често понављају код Срба (Вучић, Милошевић, на пример, а варијанти има још, наравно). Што се тиче Вукове издаје, она је метафизичка, есхатолошка, није историјска. У преводу: битка је завршена, Царство је задобијено, за шта се сад па ти бориш, Вуче? За земаљску Србију. са Карађорђем и Вуком Караџићем сте забасали на супротну страну од оне на којој сте желели да будете. Баталите ту двојицу. Милош Велики и Јован Хаџић (МИЛОШ Светић) су правац који Вам препоручујем. Вертикала. Што се историје тиче: МИЛОШ С. Милојевић, не оцемрзачка историја. Има нешто у тој предестинацији. Шта мислите? "Вама је свака влас на глави избројана".
Препоруке:
4
3
55 понедељак, 25 фебруар 2013 10:28
SFRJ
@Mario Kalik
Ako vi postavljanje pitanja smatrate fanatizmom, onda se ne možete nazvati misliocem. To kao prvo. Kao drugo, na pitanje niste odgovorili a veoma me zanima šta imate tim povodom reći. Sve "drugosrpske vedete" koje spominjete (i koje niste spomenuli ovom prilikom) potiču iz porodica ubedljivo najodanijih titoizmu (Borka Pavićević, Žarko Korać, Biserko, pokojnu Vučo da ne spominjem, Kandić itd). Iznenadiće vas ovo što ću napisati: dobrim delom ste u pravu kada kritikujete "četničku Srbiju". "Slučaj Veran Matić" pri tome je najmanje važan, ali je dobro što ste ga spomenuli. U svakom slučaju mislim da ste fanatično neraspoloženi da u celosti sagledate istinu kada su u pitanju "zasluge" titoista za propast ove države, zločine počinjene nad Srbima za vreme i posle II sv. rata i da ne spominjemo.
Nacionalno pomirenje neće se desiti bez istine koja, nažalost, ni vas ne zanima u celosti.
Препоруке:
7
5
56 понедељак, 25 фебруар 2013 11:57
Марио Калик
На излизану тезу о "духовној деци титоизма" одавно сам одговорио, пре свега у тексту "Анти-титоисти" из 2009. Ваш је проблем што то не знате.

А на основу начина на који ми се обраћате, и идеја које заступате, јасно је да са таквима као што сте ви нема ни расправе, а камоли (националног) помирења!
Препоруке:
11
6
57 понедељак, 25 фебруар 2013 12:37
брм
другосрбијанисти се деле на оне који имају начела и личне ставове (Пешићке, Прокић нпр.) , ма како понекад перверзни били и на антипротивне и штребере (који декламују научено), без икаквих личних ставова и креативности - Турајлићку, Дерету и сл.
првосрбијаши имају само антипротивне понављаче фраза и празнословља...зназе о коме (тј. о вама ) причам.. супериорнокст, чак и етичка (због истрајавања на начелима) друге Србије је очигледна, па је и победа очекивана ...
од једног филозофа се очекује дубља анализа од копи пејст вести, цитата и повлађивања навијачким паролама ... у том је ипак друг Јефтовић цар
Препоруке:
2
9
58 понедељак, 25 фебруар 2013 13:07
Марио Калик
Господине брм, признајем да до дубоких вирова у којима ви обитавате ја не могу допрети, нити желим!
Препоруке:
10
3
59 понедељак, 25 фебруар 2013 13:35
Горан Јевтовић
брм
првосрбијаши имају само антипротивне понављаче фраза и празнословља...зназе о коме (тј. о вама ) причам.. супериорнокст, чак и етичка (због истрајавања на начелима) друге Србије је очигледна, па је и победа очекивана ...

Ех, када бих ово горе могао да разумем, врло радо бих полемисао. Међутим, не иде, пет пута сам прочитао и нисам схватио шта је чувени "словоклепац" желео да каже.

Жив ти нама био "брм", шта би смо ми овде без таквих. Било би заиста монотоно.
Препоруке:
9
3
60 понедељак, 25 фебруар 2013 15:17
брм
Марио Калик
"Господине брм, признајем да до дубоких вирова у којима ви обитавате ја не могу допрети, нити желим!"
друже Марио можеш ал не желиш
Препоруке:
3
11
61 понедељак, 25 фебруар 2013 16:37
thinking maize@ o "БАКУТАМА"& "ДЕКАМА" "druge srbije" и њиховим ПРИКРИВЕНИМ ФАНОВИМА, аутору, па Г-ДИН "Једнорог"
"Бакуте"& "Деке" "druge srbije" су рекли своје и све се своди на њихово ДЕФИНИСАЊЕ као "ПОСТМОДЕРНИХ ЈАЊИЧАРА", опрости рахметли Мехмед-пашо Соколовићу! Друго, ФАНОВИ "drugosrbijanaca" у том контексту личе на "КРИТИЧАРЕ" "литературе" a la MirJam! Знате већ "Грех њене маме", "Рањени орао" и сл. "врхови"! Згодно за ПОКУШАЈ СПИНОВАЊА о "грађанском континуитету" од краља Аце до Зоће Ђикија, "првомученика" неотитоистичких "либерала" (читај: "drugosrbijanci") али СУШТИНСКИ ЛАЖНО! Ergo и Мика Антић је писао "љубиће" због "хлеба насушног", али ПАМТИМО га САМО ЗБОГ "Плавог чуперка" и других његових ПЕСАМА! Па је ДЕГУТАНТНИЈЕ разлагати "шта је писац хтео да каже" код нпр. Анабеле Басало (софт порно верзија поменутих "романа" Мике Антића!). Тим пре је ОДИОЗНО УПОРЕЂИВАТИ нпр. Весну П.& Соњу Б., са нпр. АУСТРИЈСКИМ ГРОФОМ Чедомиљом Мијатовићем или Светозаром Прибићевићем, ПРЕДРАТНОМ УСИЈАНОМ ГЛАВОМ и ПРЕТЕЧАМА "drugosrbijanaca"!? Јер, потоњи су ИЗДАВАЛИ са СТИЛОМ, а прве то раде МЕХАНИЧКИ!
Препоруке:
5
4
62 понедељак, 25 фебруар 2013 18:51
Reddy
Šta reći posle vere Sobat i Давида Новаковића a da ne bude prazno i ništavno? MOžda guliti do beskraja ko što rendaju Tinkering maize i Једнорог? Nisu više ni zabavni ko što nekad behu. Izgubiše i poslednju čar i sve se utopi u crni gar...
Препоруке:
5
5
63 понедељак, 25 фебруар 2013 21:26
једнорог
Племенити кукурузу,
говорио сам о митској димензији имена Милош и Вук у српској историји, Ви опет о другосрбијанцима. Па сваки револуционар, модернизатор, сваки лудак који би да нас усрећи на силу је другосрбијанац. Цео прошли век се туку две групације другосрбијанаца: радикали и комунисти. Пашић, Стојадиновић, Шешељ, Тома, Вучић, с једне, односно: Туцовић, Броз, Стамболић, Ђинђић, Тадић, Дачић Ђилас, с друге стране (Јовановићи су либерали). И? Све се то купи за тепсију рибе. А Реди-у сам дао плус, за риму и помињање В. Собат. Тачно је све што је рекла. Али, тај народ нису Срби, већ другосрбијанци - себри серви - који се купе за тепсију рибе. Размислите о томе, племенити. Демонска димензија је кад нечија, туђа езотерија поништава наше божанство, па ће нам одлуку о датуму саопштити на Видовдан. Нема то везе са Анабелом Басало. Има са Мејринком, пише он о томе, као и они које већ наведох. Јако је добро што постоје сталежи, мада их другосрбијанци не признају.
Препоруке:
8
3
64 понедељак, 25 фебруар 2013 21:39
сељак беземљаш
&милодан
Прочитах твој коментар и замислих се.

Са којих то даљина (не географских,већ интелектуалних) долазе милодани.
Шта су све одбацили као "назадно" да би стигли до интелектуалног пртљага у чијем је средишту изјава
"да је све о деведесетим сазнао од С.Б." а оверио код њој сличних.
Као да те видим,простодушни Милодане како од трке и вратоломних скокова,задихан,знојав али срећан,утрчаваш у то друштво,и онако са краја,му се диви.И трудиш се да запамтиш њихове мудре речи.

А оно да С.Б. није родомрзац случајно си погодио.
Израз родомрзац Калик је сјајно сковао али С.Б.ЈЕ ОБИЧАН СРБОМРЗАЦ.
Препоруке:
9
2
65 уторак, 26 фебруар 2013 01:02
thinking maize@ o "БАКУТАМА"& "ДЕКАМА" "druge srbije" и њиховим ПРИКРИВЕНИМ ФАНОВИМА, аутору, па Г-ДИН "Једнорог" , наставак
Малопре започех други пост у низу, па ми нешто "пуче веза", па погледах додатне постове како ауторове, тако и његових левичарских фанова, па помислих, а ШТО БИХ се ПЕТЉАО у свађу "црвеносрбијанаца" са "другосрбијанцима". Друг Калик истиче да је "на излизану тезу о "духовној деци титоизма" одавно одговорио, пре свега у тексту "Анти-титоисти" из 2009.", нашта не бих ишта додавао и тумачио човеков став. Сад што имам мало другачије мишљење, то је друга ствар, али то НИЈЕ ТЕМА Каликовог текста, па не треба започињати полемику где јој није место! Г-ДИНЕ "Једнороже", за НЕСТАНАК сталешког друштва у Срба нису заслужни "другосрбијанци" 19-тог, 20-тог и 21-ог века, "свих боја и провенијенција", већ ТУРЦИ, који су и УНИШТИЛИ нашу средњовековну државу и њено СТАЛЕШКО УСТРОЈСТВО, а њиховим ВОЈНИЧКИМ ПРИТИСКОМ СПРЕЧИЛИ да ДРУГО СТАЛЕШКО ДРУШТВО, монархија Хабзбурга УВРСТИ И Србе у ЊЕН СТАЛЕШКИ ПОРЕДАК, на скромно, ВЕОМА СКРОМНО МЕСТО! Па тако Срби С ОВЕ СТРАНЕ Саве и Дунава остадоше кметови и...
Препоруке:
7
5
66 уторак, 26 фебруар 2013 01:15
thinking maize@ o "БАКУТАМА"& "ДЕКАМА" "druge srbije" и њиховим ПРИКРИВЕНИМ ФАНОВИМА, аутору, па Г-ДИН "Једнорог" , други наставак
Па тако Срби С ОВЕ СТРАНЕ Саве и Дунава остадоше кметови и ВЕЧИТЕ БУНЏИЈЕ, док Срби С ОНЕ СТРАНЕ Саве и Дунава ПОСТАДОШЕ СЛОБОДНИ РАТНИЦИ-сељаци, потом трговци и свештеници и... наставак већ знате! Ergo, нама је ИНХЕРЕНТНО ПОТРЕБНА ИНТЕГРАЦИЈА НАШИХ, ВЕОМА РАЗНОРОДНИХ ИСТОРИЈСКИХ ИСКУСТАВА, а не држање за схеме, било оне нововековне или сталешке! Сталешко устројство ЈЕСТЕ ДРЕВНО ИНДОЕВРОПСКО ДРУШТВЕНО УСТРОЈСТВО, ergo и српско, али индоевропска друштва су се од времена Кимераца и ПОДИЗАЊА Аркаима РАЗВИЈАЛА! Дал је то добро или лоше, оно што је БИТНО то је да је то ЧИЊЕНИЦА! Па су тако СИЛОМ ИСТОРИЈСКОГ ДИКТАТА Срби, у средњем веку СТАЛЕШКИ НАРОД, прешли у ПРОТОДЕМОКРАТСКО ДРУШТВО, типично за НОМАДЕ и... ГРАНИЧАРСКА ДРУШТВА! Није ни чудо да су нас енглески конзули у Србији средине 19-тог века, ДИРЕКТНО СЕ ПОЗИВАЈУЋИ на Де Токвила УПОРЕЂИВАЛИ са ОНДАШЊИМ АМЕРИЧКИМ ГРАНИЧАРСКИМ ДРУШТВОМ! Но ту престаје АНАЛОГИЈА, јер Србија НИЈЕ КОНТИНЕНТ и НЕ МОГУ СЕ Срби НЕОГРАНИЧЕНО ШИРИТИ, не зато...
Препоруке:
7
5
67 уторак, 26 фебруар 2013 01:31
thinking maize@ o "БАКУТАМА"& "ДЕКАМА" "druge srbije" и њиховим ПРИКРИВЕНИМ ФАНОВИМА, аутору, па Г-ДИН "Једнорог" , трећи наставак
Но ту престаје АНАЛОГИЈА, јер Србија НИЈЕ КОНТИНЕНТ и НЕ МОГУ СЕ Срби НЕОГРАНИЧЕНО ШИРИТИ, не зато што тако кажу Германи (КОЈИМА СМЕТАМО у њиховом ПОХОДУ ка Медитерану), њихови "другосрбијански" ПОДРЕПАШИ (на страну, још колко прекојучерашње ИСТО ТАКВО ТАЛАМБАСАЊЕ и "ДУВАЊЕ у ИСТУ ТИКВУ" и ових, од 8-ме седнице НОВОПЕЧЕНИХ ЦРВЕНИХ патриота), као и синци "Гордог Албиона", већ зато што Србија и Срби, на Балкану-МОСТУ ПРЕМА Истоку, ЗАУЗИМАЈУ ЦЕНТРАЛНО МЕСТО, ПОТПУНО АНАЛОГНО МЕСТУ Немачке и Немаца у Европи! Срби су Вам (како, сад почивши Предраг Драгић-Кијук ЛУЦИДНО цитира МИСАО ЈЕДНОГ Француза!) ЧУВАРИ CATENAE MUNDI, тј. КАПИЈЕ СВЕТА! И то Вам је то! Наш значај РАСТЕ у времену (како Тојнби пре 70-так година ЛУЦИДНО ПРИМЕТИ) ЕТЕРИЗАЦИЈЕ ГЕОПОЛИТИКЕ! Путин са "Гаспром"-ом ПРЕСКАЧЕ Босфор и Дарданеле и чини оно што козачки царски пукови и тенковске Стаљинове армије НИСУ УСПЕЛЕ, док ДРУГА СТРАНА и БУКВАЛНО, преко тзв. HARRP система, али и ИНСТАНТ "обојених" и "твит" револуција" ЗАПОЧИЊЕ...
Препоруке:
7
5
68 уторак, 26 фебруар 2013 01:40
thinking maize@ o "БАКУТАМА"& "ДЕКАМА" "druge srbije" и њиховим ПРИКРИВЕНИМ ФАНОВИМА, аутору, па Г-ДИН "Једнорог" , КРАЈ!
Путин са "Гаспром"-ом ПРЕСКАЧЕ Босфор и Дарданеле и чини оно што козачки царски пукови и тенковске Стаљинове армије НИСУ УСПЕЛЕ, док ДРУГА СТРАНА и БУКВАЛНО, преко тзв. HARRP система, али и ИНСТАНТ "обојених" и "твит" револуција" ЗАПОЧИЊЕ ИСПУЊЕЊЕ Откровења Јовановог! И то вам је то! За ТАКВЕ ДОГАЂАЈЕ ДУХОВНА ИНТЕГРАЦИЈА и ДУХОВНА ВЕРТИКАЛА су НЕОПХОДНЕ! Сад, што ПОНЕКИ из ЗАБЛУДЕ ТО НЕ ПРЕПОЗНАЈУ, а ПОНЕКИ НАМЕРНО НЕЋЕ да то ПРЕПОЗНАЈУ, еее, то вам је ОНО: "са ЛЕВЕ стране ће доћи Синови...", наставак већ знате! Једном речју, Срби МОРАЈУ ПРЕЋИ у СЛЕДЕЋУ ФАЗУ ЊИХОВЕ ЕТНОГЕНЕЗЕ, тако што ће се ОТРЕСТИ НОВОВЕКОВНИХ ЗАБЛУДА и ВРАТИТИ се СЕБИ, али НЕ И ПОРЕЋИ ДОСАДАЊА ПОЗИТИВНА ИСКУСТВА! Како рече ВЕЛИКИ Брит Арнолд Тојнби: "УСПЕШНИ НАРОДИ СЕ МЕЊАЈУ, АЛИ ОСТАЈУ ИСТИ!" Свако добро!
Препоруке:
7
5
69 уторак, 26 фебруар 2013 03:11
Андро Лутак
Хвала на још једном сјајаном тексту друже Калик!
Препоруке:
5
7
70 уторак, 26 фебруар 2013 13:23
eddy
Ne bih rekao da je Druga Srbija samo na braniku Prva Srbije. Ovde je nešto drugo u pitanju! A to drugo je uporno nagluvost prema onome što tutnji svuda oko nas. To najviše služi interesima onih koji su izgubili samo vlast ali ne i imovinu a to je suštinska stvar, kao i ovima koji se danas nalaze na vlasti a koji imovinu stiči tako što amortizuju povike i nezadovoljstva na prethodnike. U takvom ambijentu, vrlo tipično, pojavljuju se komentari domaćeg sveznadara Tinkering maize-a koji soli, pali i žari sred muke koja nas je snašla. On to radi na površno zavodljiv ali isprazan način jer se konstantno u takvim prilikama dohavata istorijske panorame od mlađeg kamenog doba pa sve do naših dana. Time, vrlo radikalno pokušava premestiti savremenu političku tematiku i praktiku u ideološku futrolu još navodno neprevaziđenih nacionalnih podela. No, Tinkering maize ovde potpuno promašuje i to namerno radi. Radi jer oseća i njuši da su se stvari primakle kraju koji neće biti veseo.
Препоруке:
4
6
71 уторак, 26 фебруар 2013 13:32
eddy
Približava se i u Srbiji čas svođenja računa a to znači postavljanja pitanja šta se konkretno može uraditi da bi se izvukli iz jame u koju nas je gurnula aqvanturistička ideologija "liberalnog neokonzervatizma", čiji je Tinkering maize jedan od najuglednijih ideoloških primarijusa. Umesto da se ponude konkretna rešenja ovaj "arhajski ideološki skakavac" Srbe stalno poziva na kakvu "istorijsku pamet" kao da smo juče ceo božji dan ljubili pravoslavni krst. Kao da srpski narod do sada nije uspeo progledati a sve zbog zlosudbinskih crvenosrbijanaca. Logično pitanje bi otuda bilo pa šta se to zbiva u susedstvu oko nas ako samo sa nama nije u redu a sa svima ostalima jeste. A biće da nije tako. Jer, šta znače protesti, demonstracije, obaranje vlada i diskreditovanje poturenih neokonzervativnih društvenih recepata prema kojima su i Srbi sami sebi kroz izbore skrojili svoju današnju sudbinu? Kako se ovaj leptir šarenih ideoloških krila" nikako ne doseća kojim on to poljima jezdi i na koje
Препоруке:
4
7
72 уторак, 26 фебруар 2013 13:43
eddy
cvetove aterira u potrazi za lekovitim i hranljivim ekstraktom. Ako Srbi pripadaju Evropi onda bi trebalo da i oni osećaju pa i prepoznaju u čemu je problem i šta ih tišti. Pa, ako su to recepti i tinkture spravljene u liberalno-konzervativnim laboratorijama a biće da je tako onda ovakva "odocnela ideološka dopucavanja" srbijanskog ideološkog razvigora ciljaju daleko od mete. Ali, onda, postaje i bespredmetno ovakvo ideološko-istorijsko ulagivanje osmuđenom srbijanskom mentalitetu koji zbog sličnih tipova i umova nije u stanju da se opasulji i krene ravnijom stranom istorije. No, ovaj primerak je samo vrh ledenog brega koji je okovao ovdašnju misao smeštajući je pod davno zaboravljene paragrafe. Tinkering maize predstavlja paralizujući srbiujanski akademizam sa isteklim vekom trajanja koji još uvek računa sa prođom makar i na trećerazrednim buvljacima punim ideoloških ispljuvaka.
Препоруке:
5
6
73 уторак, 26 фебруар 2013 16:59
Поштовалац НСПМ Г. Јевтовић
Да постоји решење господине Јевтовићу али није баш на дохват руке како ви то кажете. Услови под којима ова Србија преживљава и сами сте методе и поступке агентурног деловања изнели, нису ни мало наивни и обични. Тачније већ сам рекао да је Србија контаминирана на сваки начин, врло добро знате шта би се десило сваком појединцу уколико би имао успеха у успостављању српске државе. Као један безбедњак морате знати да у условима овакве контаминације државе озбиљног рада нема без тајности, па и сами знате да је Тадић предао све спискове од комадира вода до команданта корпуса Американцима, и да они баратају са свим перс подацима, као и да контролишу све активности у војсци. Једино што не би знали ко се по новој шеми и како организује, и одакле новци уколико извори не би били домаћи. Дај боже да се душа сачува. Живела Србија.
Препоруке:
3
1
74 уторак, 26 фебруар 2013 22:37
thinking maize@ "(R)eddy"
Јелте "(R)eddy", а ШТО Вам ИСПАДЕ оно "R", па сте сада само ВЕСЕЛИ "Eddy"!? "Добри" "наш" "Едичка" (Кардељ!?), јел сте то ОСТАЛИ БЕЗ "Црвенила" (REDness) или РЕВОЛУЦИЈЕ (REVOLUTION), или сте "сирак тужни" БЕЗ ОБОГА, па сте сада САМО "EDDY"!? Но, шта ћете, "NOMEN EST OMEN", па сте препознати, ИАКО СЕ издајете ЗА НЕКОГ "пријатеља" Срба, који СРПСКИ НАРОД "спасава" од ИСТОГ СРПСКОГ НАРОДА, без да ПИТА тај српски народ дал га треба "спашавати" НА ВАШ "НАЧИН"!? Баш како НИ "другосрбијанци" НЕ ПИТАЈУ Србе дал им је УОПШТЕ И ПОТРЕБНА БАШ ТАКВА Европа!? Узгред, Сунце се ОДУВЕК РАЂАЛО на Истоку, зар не!?
Препоруке:
6
3
75 среда, 27 фебруар 2013 02:05
Давид Новаковић@Марио Калик 1
Одговарам друже са малим закашњењем, затрпан обавезама нисам стигао да погледам коментаре на овој теми.

Собзиром да је у бити идеологија друге Србије елитистичка, самим тим по њиховом виђењу обичан народ нема капацитета да доноси одлуке невезано са његово порекло, јер иако они највише ''критикују'' припаднике српског народа, крајњи резултат такве политике је обесправљеност целе једнке класе којој порекло не игра никакву улогу, собзиром да неолиберални капитализам и његово усторјство подједнако погађају све етничке групације од српске до ромске. У том смислу ми појам социо-културног расизма носи много више призвук марксизма. Но, моја замерка апсолутно не умањује исправну суштину текста.

Апсолутно се слажем по питању Кустурице, мада је он озбиљно нападан од стране много ''виших'' инстаници због свог позитивног става према Слободану Милошевићу (погледајте згрожавање Блица услед доделе ордена Лијани Канели, припадници грчке комунистичке партије, наводно због истог греха).
Препоруке:
2
7
76 среда, 27 фебруар 2013 02:05
Давид Новаковић@Марио Калик 2
Са друге стране делимично се могу сложити по питању Ђоковића. Иако се њему морати признати успех што је први и један од најбољих тенисера у историји, не свиђа ми се његово поистовећивање са некаквим осветником у име Србије и целом гунгулом коју други дижу око њега. Од глупих песмица, до идолопоклонства и помало расистичких призвука да његово крвно порекло има везе са успесима које постиже. Но, то је скроз друга тема која се бави утицајем медија и креирањем нечијег профила у јавном мњењу, као и самом стању јавног мњења у Србији, које је лишено било каквог личног успеха те је једини излаз из тог осећања инфериорности поистовећивање са успешним спортистима.
Препоруке:
2
7
77 среда, 27 фебруар 2013 08:23
Breddy
@Tinkering maize

Čemu ta patološka okupiranost mojom ličnošću? Vama kao da ništa drugo nije na horizontu. A posebno sudbina srpskog naroda ali i pre svega radnih ljudi. Dobro, zato tako često o crkvi, popovima i njihovim snoviđenjima. Ali tome mesto nije ovde. Imate Pravoslavlje pa u njemu tupite koliko vam drago. Ovo je stvaran svet koji živi od svoga rada ali koji to sve teže može ostvarivati. I mesto da se, ako već imate takvu želju, bavite takvim problemima, vi uporno do tvrdoglavosti insistirate na religijskim prikazanjima i kojekakvim čudima a i prečesto gnjurite po beskrajnim arhajskim dubinama. Kao da tražite ersatz za ovu neveselu igrariju koju ste vi i vaši idolopoklonici priredili, sve nas zasipajući pahuljicama istorijskih prolaznosti i ispraznosti. Ma niste vi tako značajni koliko ste interesantni za povremena igranja i proigravanja. Sve ostalo je samo vaša loša namera.
Препоруке:
3
5
78 среда, 27 фебруар 2013 08:41
Breddy
@Tinkering maize

Koliko vidim vi konsultujete popove i mlađe kameno doba a usput i neke od novousrećitelja kakav je po prilici i vaš omiljeni lik, Vojislav Koštunica!. Ja bar nikada javno kako ste vi to radili sa Edvardom /Kardeljem/ u SKJ i njegovim žozefprudonovskim ambicijama to nisam radio. A to što na crvenu maramu reagujete ka' svaki bivo ja vam ne mogu pomoći sem na način kako to činim. Rogove ste već srubili pa vas sada i glava boli od silnih promašaja i upraznih ispada. Razmislite još sa tim ostatkom tek da se okanete provincijalnih ideoloških iluzija. No, mladi ste, još ima mesta za prazan hod a samim tim i za kakav spas.
Препоруке:
3
5
79 среда, 27 фебруар 2013 13:02
thinking maize@ "(B)(r)eddy"
Јел бре "(B)(r)eddy", где ти је твоја "Анђелина", твоја "Црвена Соња"!? Кад си већ 1/2 (и то СЛАБИЈА!) ЦРВЕНОГ "Бренђелина" пара, ред је да нам кажеш ђе ти је "Анђелија девојка", "ЦРВЕНЕ косе"!? И КАКО си од "неолиберално-православно-средњовековне" "Хајкуна-дјевојке" НАПРАВИО ЦРВЕНУ "Анђелију", па звала се она и Vera Sobat или тако некако!? Ајде, леба ти ЦРВЕНИ "Мали Радојице" испричај нам како сам ти стављао идеолошке "гује присојкиње" и како сам ти "ложио ватру на јуначким прсима у којима КУЦА СРЦЕ за РАДНИЧКУ КЛАСУ и ПОШТЕНУ ИНТЕЛИГЕНЦИЈУ" и како сам навео "Хајкуну-дјевојку" да са "неолиберално-православно-средњовековним" дјевојкама ти "заигра" по "НСПМ пољу", све ИСПИТУЈУЋИ твоју КЛАСНОСТ& ПАРТИЈНОСТ!? А ти све "јуначки" и "свјесно партијски" ИЗДРЖА!? Него, наведи нам где је та твоја ЦРВЕНА "црква" у којој си од "неолиберално-православно-средњовековне" "Хајкуна дјевојке" градио ТВОЈУ ЦРВЕНУ "Анђелију", твоју "СВЈЕСНУ ДРУГАРЦУ"!? PS. Ако мислиш да те З...., САВРШЕНО СИ У ПРАВУ!
Препоруке:
5
3
80 среда, 27 фебруар 2013 13:11
Milan Budimir
уторак, 26 фебруар 2013 00:15
thinking maizeСталешко устројство ЈЕСТЕ ДРЕВНО ИНДОЕВРОПСКО ДРУШТВЕНО УСТРОЈСТВО, ergo и српско, али индоевропска друштва су се од времена Кимераца и ПОДИЗАЊА Аркаима РАЗВИЈАЛА! Дал је то добро или лоше, оно што је БИТНО то је да је то ЧИЊЕНИЦА! Па су тако СИЛОМ ИСТОРИЈСКОГ ДИКТАТА Срби, у средњем веку СТАЛЕШКИ НАРОД, прешли у ПРОТОДЕМОКРАТСКО ДРУШТВО, типично за НОМАДЕ и... ГРАНИЧАРСКА ДРУШТВА!

u vezi Kimerijaca (Cimry-Kelti) preporucujem studiju Milana Budimira.
Препоруке:
6
2
81 среда, 27 фебруар 2013 13:47
Breddy
@Tinkering maize

Uh, ala si se skotrljao! Da te nisu, možda, uvezli u Srbiju kao GMO? Pa, nije ni čudo da si u centru pažnje. Sada nas sve z........jer si nam sišao čak do creva a verovatno si začepio i sam duodenum! Priznajem, za takve je teško naći profilaksu! Dakle, moraćemo forsirano da te odstranimo. Znamo, na sreću, kako se to radi....
Препоруке:
3
4
82 среда, 27 фебруар 2013 14:07
Марио Калик
@ Давид Новаковић

Мислим да се национални моменат не може и не сме занемарити колико год класни имао примат и био универзалнији. Обичан припадник српског народа је данас у својој властитој земљи двоструко оштећен, и класно и национално. Пљачкају га и гурају на ивицу егзистенције, а приде му убијају језик, писмо, државу, слободарску традицију. То се никако не може потценити у име надређености класног момента. То што је овај други важнији, не значи да овај први није важан.

Припадницима других националних заједница, с друге стране, манипулишу, јачајући њихову националну свест, па и национализам на рачун срспког народа и Србије - у Војводини, Прешевској долини, Санџаку, на Космету итд. У погледу националног идентитета, који интернационализам не одбацује, већ само превладава, они стоје у Србији боље него сами Срби, колико год се то изопачавало у њихов национализам.
Препоруке:
5
6
83 среда, 27 фебруар 2013 14:21
Марио Калик
А "Друга Србија" није само социјално елитистичка, него и национално. Према несрпским заједницама постављају се с емпатијом и солидарношћу, а према српској с равнодужношћу, презиром или мржњом. Када је реч нпр. о албанским избеглицама и жртвама, или социјално угроженим Ромима, брује на сав глас, ал кад је реч о српским избеглицама и жртвама, или социјално угроженом Србима, ћуте к'о заливени.

Зато је "Друга Србија" лажно интернационалистичка. Она је уистину антисрпски националистичка. Свака појава која долази из несрпског корпуса, а којом се напада Србија и њени легитимни национални интереси, налази код њих на прећутну или, чешће, изричиту подршку и одобравање.

Мислим да ви овај јако изражени националистички моменат "Друге Србије" неоправдано занемарујете, и утолико ваш став делује превише апстрактно. Левица не сме да игнорише националну слободу и очување националног идентитета било ког народа, па ни српског.

О Ђоковићу имам слично мишљење, ал то није тема мог коментара.
Препоруке:
6
6
84 среда, 27 фебруар 2013 14:44
Reddy
@Марио Калик

Odnos klasnog i nacionalnog momenta je složen. Ipak, nacionalni momenat izvire iz klasnog i već zbog toga oni nisu jednako važni. Nacionalni momemnat može, međutim, u nekim prilikama, kao što je to danas kod Srba, postati reprezentativniji ali on i dalje zadržava svoju kotvu pri klasnom principu. I samo se tazvojem ovog poslednjeg može razumeti i pređašnji. Ali, da bi se to izvelo potrebno bi bilo razumeti i širi okvir zbivanja. Primer, to je ono što se zbiva danas, koliko u našem susedstvu, još više u evropskim a svakako u svetskim razmerama. Druga Srbija je "izgubila kompas" jer je zamah globalizacije posustao, dok i nacionalni momemnat postaje sve maglovitiji baš u korist klasnog principa. To proizlazi iz svega što se poslednjih dana zbiva na evropskoj političkoj pozornici.
Препоруке:
3
6
85 среда, 27 фебруар 2013 15:02
thinking maize@ аутору
Друже Калик, Ви рекосте: "националистички моменат "Друге Србије", међутим НИСТЕ ПРЕЦИЗНИ! На страну недовољно диференцирана разлика национализма и патриотизма/родољубља, али оно што РАДИ та тзв. "Друга Србија" пре би се могло подвести под ШОВИНИЗАМ, па и РАСИЗАМ, а не као што сте рекли "национализам"!? Чак и кад ТРЕТИРАМО "национализам" са негативним предзнаком (а са чиме се ЛИЧНО не слажем!), ОНО што РАДЕ и ГОВОРЕ "другосрбијанци" је ШОВИНИЗАМ, а не "национализам", ма и у марксистичком смислу! У осталоме сте у праву! И не примајте к срцу моју ЧЕТВОРОГОДИШЊУ полемику са другом "Reddy"-јем, то је НАШ уобичајени "спорт"! Свако добро!
Препоруке:
5
4
86 среда, 27 фебруар 2013 15:33
thinking maize@ друг "Reddy", аlias "sajber marksistа"
Ти рече: "Ipak, nacionalni momenat izvire iz klasnog i već zbog toga oni nisu jednako važni." Пријатељу, можеш ти И БОЉИ ВИЦ да смислиш!? Друго, ако НИСИ РАЗУМЕО да сам се ПОИГРАО са мотивом познате народне песме "Мали Радојица", која је УЗГРЕД РЕЧЕНО, БАШ из СРПСКЕ Далмације (близу твог ЗАВИЧАЈА!), еда би се НАШАЛИО са тобом, то говори САМО о ЈЕДНОМЕ!? ПРЕУЧИО си ДИЛБЕРУ! Јакако да си ПРЕУЧИО! Јер, САМО ПРЕУЧЕНИ ЉУДИ НЕ РАЗУМЕЈУ ХУМОР! Шта ћеш, НИЈЕ НИ ТЕБИ ЛАКО!?
Препоруке:
5
3
87 среда, 27 фебруар 2013 15:37
Марио Калик
@ thinking maize

Куцате на отворена врата. Ја "Другу Србију" иначе (одавно) називам (ауто)шовинистима, то се може видети и у првом мом коментару овде. Употребио сам у последњем израз национализам јер је било речи о националном и интернационалном, па да ствар буде јаснија; далеко да то значи да их сматрам само националистима а не и шовинистима.

Разлика између национализма и патриотизма је за мене врло јасна и на више места сам је објашњавао, у текстовима и коментарима. Зато ми не пада на памет поново да причам исту ствар. Ко то не разуме или не жели да прихвати, ништа му не вреди, колико год покушавао...
Препоруке:
8
4
88 среда, 27 фебруар 2013 15:54
Breddy
@Tinkering maizeOstavite druga drugovima a vi gledajte kako ćete se održati na površini sve do "Crnog mora". O srbijanskom nacizmu ovde je odavno doneta presuda a ovo što se naziva nekakvom Drugom Srbijom je proizvoljna smesa nedefinisanih usrećitelja Srbije slična "zabavnom parku" neopravoslavnih konzervativaca, boljereći, TUTUMRAKA I DANGUBA novovekovnog Dämmerunga. Dobro, razumem želju "aktuelnog plovila" da omiriši obalu kakvog učenog filosofa jer i sebe ono smatra takvim ali je previše htenja a malo umenja za takav napor. Ja sam ga uputio svojim prirodnim tokom, crnomorskoj kloaki. A možda će tamo prispeti i uz kakvo "rodno anadolijsko žalo". Buon viaggio, cara impurezza!
Препоруке:
3
5
89 среда, 27 фебруар 2013 17:30
Eddy
Ovaj nesrećko iz južnosrbiansko palanče na grdni muke sebe stavljaše. Istresoše gu kroz cevčicu pa se na dug put dade. Čak do Crno more a akol se ne raspadne mož se dene i kroz Dardanele pa u bazen sredozemlje. Ko će tam da gu se dočepa će nam jave sutra ispočetka!
Препоруке:
3
5
90 среда, 27 фебруар 2013 19:58
thinking maize@ аутору, па "(B)(r)eddy"-ju и Last but not Least "Milanu Budimiru"
Друже Калик, ако тако МИСЛИТЕ, као што КАЖЕТЕ, наклон! Сад "(B)(r)eddy" ЊИМ САМИМ! Рече "гледе" мене: "A to drugo je uporno nagluvost prema onome što tutnji svuda oko nas. To najviše služi interesima onih koji su izgubili samo vlast ali ne i imovinu a to je suštinska stvar, kao i ovima koji se danas nalaze na vlasti a koji imovinu stiči tako što amortizuju povike i nezadovoljstva na prethodnike. U takvom ambijentu, vrlo tipično, pojavljuju se komentari domaćeg sveznadara Tinkering maize-a koji soli, pali i žari sred muke koja nas je snašla... se konstantno u takvim prilikama dohavata istorijske panorame od mlađeg kamenog doba pa sve do naših dana. Time, vrlo radikalno pokušava premestiti savremenu političku tematiku i praktiku u ideološku futrolu još navodno neprevaziđenih nacionalnih podela. No, Tinkering maize ovde potpuno promašuje i to namerno radi. Radi jer oseća i njuši da su se stvari primakle kraju koji neće biti veseo." Затим: "Približava se i u Srbiji čas svođenja računa..."
Препоруке:
5
2
91 среда, 27 фебруар 2013 20:02
thinking maize@ аутору, па "(B)(r)eddy"-ju и Last but not Least "Milanu Budimiru" , наставак
"... a to znači postavljanja pitanja šta se konkretno može uraditi da bi se izvukli iz jame u koju nas je gurnula avanturistička ideologija "liberalnog neokonzervatizma", čiji je Tinkering maize jedan od najuglednijih ideoloških primarijusa. Umesto da se ponude konkretna rešenja ovaj "arhajski ideološki skakavac" Srbe stalno poziva na kakvu "istorijsku pamet" kao da smo juče ceo božji dan ljubili pravoslavni krst... šta znače protesti, demonstracije, obaranje vlada i diskreditovanje poturenih neokonzervativnih društvenih recepata prema kojima su i Srbi sami sebi kroz izbore skrojili svoju današnju sudbinu? Kako se ovaj leptir šarenih ideoloških krila" nikako ne doseća kojim on to poljima jezdi i na koje cvetove aterira u potrazi za lekovitim i hranljivim ekstraktom. Ako Srbi pripadaju Evropi onda bi trebalo da i oni osećaju pa i prepoznaju u čemu je problem i šta ih tišti. Pa, ako su to recepti i tinkture spravljene u liberalno-konzervativnim laboratorijama a biće da je tako..."
Препоруке:
5
2
92 среда, 27 фебруар 2013 20:06
thinking maize@ аутору, па "(B)(r)eddy"-ju и Last but not Least "Milanu Budimiru", други наставак
"... onda ovakva "odocnela ideološka dopucavanja" srbijanskog ideološkog razvigora ciljaju daleko od mete. Ali, onda, postaje i bespredmetno ovakvo ideološko-istorijsko ulagivanje osmuđenom srbijanskom mentalitetu koji zbog sličnih tipova i umova nije u stanju da se opasulji i krene ravnijom stranom istorije... Tinkering maize predstavlja paralizujući srbiujanski akademizam sa isteklim vekom trajanja." Онда: "O srbijanskom nacizmu ovde je odavno doneta presuda a ovo što se naziva nekakvom Drugom Srbijom je proizvoljna smesa nedefinisanih usrećitelja Srbije slična "zabavnom parku" neopravoslavnih konzervativaca, boljereći, TUTUMRAKA I DANGUBA novovekovnog Dämmerunga." Онда: "razumem želju "aktuelnog plovila" da omiriši obalu kakvog učenog filosofa", као и: "Ovaj nesrećko iz južnosrbiansko palanče na grdni muke sebe stavljaše." Па: "Uh, ala si se skotrljao! Da te nisu, možda, uvezli u Srbiju kao GMO? ...jer si nam sišao čak do creva a verovatno si začepio i sam duodenum!" И тако даље!
Препоруке:
5
2
93 среда, 27 фебруар 2013 20:25
thinking maize@ аутору, па "(B)(r)eddy"-ju и Last but not Least "Milanu Budimiru", КРАЈ!
Који је ПЕСНИК могао да БУДЕ "(B)(r)eddy"! Мирне душе изјављујем: ПРАВИ СРПСКИ Франсоа Вијон! Уосталом сетите се његове "Баладе о завидним језицима":
"У салитру сред рујног отрова
У врућ сумпор сред креча жива
У прегрејан чабар пун олова
У спер ногу и чарапног ткива
У лепрозних смрдљива перива
У зној и гној рубља које тиња..."
И тако даље, ај, ај, ај!!! Какав је ТО ПЕСНИК и САТИРИЧАР могао да буде! САМО да се НИЈЕ ДОВАТИО папа Маркса и ује Енглеза! Шта ћете, НИЈЕ ТО ЈЕДИНА ПРОМАШЕНА КАРИЈЕРА у Србаља! Једном речју, ЖАЛИМ ГА! Сад "Milan Budimir"! Ценим што указујете на тог СКРАЈНУТОГ ВЕЛИКАНА, који са ОЛИМПСКИМ МИРОМ СУВЕРЕНО ТУМАЧИШЕ нашу народну поезију и древне записе, па пошто НЕ МОГОШЕ Титићи& Титићи-увеоци (СВЕ СЛЕДБЕНИЦИ Бечке "историјске" "школе"!) да му НАШКОДЕ због његовог СУВЕРЕНОГ ЗНАЊА, онда га ПРЕЋУТАШЕ! Зато УКАЗУЈЕМ на ПРЕШНУ ПОТРЕБУ ДОПУНЕ његових истраживања са НАЈНОВИЈИМ МЕТОДАМА молекуларне генетике и физичке хемије да би се КОНАЧНО валоризовало његово ДЕЛО!
Препоруке:
4
3
94 четвртак, 28 фебруар 2013 00:21
TancReddy
Kada je u pitanju ovaj "lakoomotni intelektualni pepermint" moram priznati da mi je Fransoa Vijon počesto adekvatna asocijalcija. I to zbog njegove Balade obešenih koja tako kadaveristički podseća na arhajska domunđavanja lautšprehera čađavo nepatvorenog srbijanskog muštikluka.
Препоруке:
3
3
95 четвртак, 28 фебруар 2013 06:38
thinking maize@ "(B)(r)eddy"-ju, Теслином земљаку, "потомку" Немањића и НЕОСТВАРЕНОМ Песнику
ШТЕТА, ШТЕТА! А имате Дар! Чак ДВА, Вијоновска! Не сумњам да бисте Рекли као Вијон, али бисте и Сјекли, као Вијон ТАКОЂЕ! У "част" Вашег ДРУГОГ Вијоновског "дара", "дара" "револуционара" (ДРУГАЧИЈЕ бих ТО НАЗВАО, ал ајде!) шаљем вам ПЕСМУ нашег ВЕЛИКОГ Песника Бране Петровића, у СТИЛУ Франсоа Вијона!

ЛЕЊИН ПЉАЧКА БАНКУ

Ko Aле Kaпоне, ВИЧАН РЕВОЛВЕРУ,
Лењин испред банке, нa пушкинском скверу.

Oбaшка идеал, и Maркс, и још дубље –
Зa ПОСЛОВЕ рeволуције требају и рубље.

Спреман на све, нa смрт и на борбу –
Лењин заповеда: Нaпуните ТОРБУ.

Банкари шта ће, виде човек-КОБРА
Лeњин брише с НОВЦЕМ кроз ПУСТОШ Октобра!

У ГЛУВУ ПОНОЋ, ИСПОД Царског моста,
Стаљин БРОЈИ ПАРЕ …Kaже: БИЋЕ ДОСТА.

Ко што рекох, "драги" "(B)(r)eddy" имате (ТАКОЂЕ и ДОБАР ДЕО Ваших Дугаја!) И ОНАЈ ДРУГИ Вијоновски "таленат"! "Таленат" СЕЦИКЕСЕ, РАЗБОЈНИКА иии... К.....! Шта ћете, НЕКО МОРА И ТО да БУДЕ!
PS. ИСКРЕНО се НАДАМ да Вам СУДБИНА БУДЕ баш по оном народњаку: "НЕКЕ птице НИКАД не ПОЛЕТЕ!"
Препоруке:
4
3
96 четвртак, 28 фебруар 2013 10:43
Bradley
@Tinkering maize

Dragi moj, ne sumnjajte da sam udisao isti zrak kao i Tesla i pio moguće i sa istog izvora ali i da sam kakvo plemenito zrno loze Nemanjića za razliku od mnogobrojnog soja anadolijskog....Ovo treće mi ništa ne znači, rezervaciju prepuštam vama i kružoku...
E, sad malo o lopovima i secikesama...kako vidim danas po ulicama evropskih gradova valjaju se gomile opljačkanih građana i radnika a za tu pljačku bez presedana ne okrivljuju ni komuniste ni Karla Marksa ni vašeg Engleza ali se, bogami, itekako ostvrvljuju na banke koje "vaš", ne i "moj" Brana Petrović tako ožaljava. Koliko razaznajem sada se ulice Madrida, Atine, Zagreba, Ljubljane, Sofije, Brisela, Londona, Frankfurta, Strazbura, prolamaju od vrlo razgovetnih parola protiv tih istih banaka a bogami, čuh da se izvikuju i revolucionarne parole pa i sami pozivi na revoluciju. Ja tu nit' luk jeo nit' luk miriso! A to se nešto ne slaže sa vašim učitanim intencijama? Za objašnjenje ćete, moguće, opet pozvati kakvog
Препоруке:
4
4
97 четвртак, 28 фебруар 2013 10:54
Bradley
@Tinkering maize

..srbijanskog p/r/o/l/etarskog vagabunda! U baricama srbijanske žabokrečine i za očekivati je da se kote takve poetske stra'ote
U njima ni duha ni srama tek po koja sablja i dolama, uz nju kakva harešli šišana.
Препоруке:
4
4
98 четвртак, 28 фебруар 2013 11:11
TancReddy
@Tinkering maize

Moj dragi druže bez navoda ja sudbinu oblikujem i zato se ne bojim a ti je očekuješ i zato strahuješ. Ja je izazivam a ti je odazivaš! To je suštinska diferenca mene i tebe. slobode i robovanja, komunizma i individualizma. Moja sudbina je društvo, tvoja usamljenost. Zato si se tako i obradovao kada si nabasao na svoju druženicu i ja ti, svakako, želim svako dobro jer samo u društvu možeš i sam sebe prepoznati. Pa da i mene nema koga bi zasipao svojim "misaonim pahuljicama"?
Препоруке:
2
4
99 четвртак, 28 фебруар 2013 15:07
thinking maize@ "(B)(r)eddy"-ju, ВЕРНИКУ ЦРВЕНЕ ВЕРЕ!
Лепо рече неко за Марка Ристића, једног од ВАШИХ (ПРИВАТНО, ни мање, ни више него УНУКА Јована Ристића!) "интелектуалаца": "ДРВО ЈАВОРОВО!" Сад, извуците одговарајући закључак, "гледе" Вас, ако то уопште и можете да учините!? Даље, велика је ЉУБАВ ВЕРНИКА према ЊЕГОВОЈ ВЕРИ, теже је ОБИЧНИМ скептицима, а НАЈТЕЖЕ је ИСТОВРЕМЕНИМ СКЕПТИЦИМА& ВЕРНИЦИМА! Знате, СКЕПТИК сам по питању ОПИПЉИВИХ СТВАРИ, "не ПРАВИМ себи ЛИКА РЕЗАНОГА", нити се "КЛАЊАМ ИДОЛУ", као што неки раде! А верник сам ВЕРОМ у НЕОПИПЉИВО, тј. ТРАНСЦЕДЕНТНО, речено западним термином! Уосталом, у том погледу сам РЕАЛИСТА, јер нас нпр. Сунце СВАКОГ ДАНА ОБАСЈАВА, а нико НЕ ВИДЕ ИЈЕДАН ФОТОН, мада је њихово дејство ИТЕКАКО ПРИСУТНО! Зато сам РЕАЛИСТА-ВЕРНИК! Док сте Ви себи "НАПРАВИЛИ ЛИКА РЕЗАНОГА" од тог Вашег папа Маркса и ује Енглеза (Да Вас ПОДСЕТИМ, тако су НЕУКИ комунци после 1945 ЗВАЛИ главног Марксовог сарадника! ПОДСМЕВАМ се тој НЕУКОСТИ која је МИСЛИЛА да ЛЕТИ на НЕБО!), иако су им РЕЗУЛТАТИ НИКАКВИ! Ајд здраво!
Препоруке:
3
2
100 четвртак, 28 фебруар 2013 15:50
TancReddy
@Tinkering maize

Ma, jes'da slabo shvatam al' te na brzaka često hvatam! Mnogi mi spočitavaju da sam akribičan al' ajd' i da se time okoristim a ne lezi vraže baš na tvom primeru. Jes'da si Tinker/ing/, da muljaš i brljaš gde stigneš i prilegneš al' kad napisa zwei Mal "transcedentan" začkilji mi levo oko! Ono jes' da drei Mal lieber Gott hilft al' sumnjam da je i on digo ruke od tebe!
Препоруке:
2
3
101 петак, 01 март 2013 06:41
thinking maize@ "(B)(r)eddy", alias "sajber marksista"
Дилберу, потражи негде "Нарцизам" проф. Јове Рашковића, твог земљака и нашег сународника. Кад прочиташ, а ПОСЕБНО ЗАВРШНО ПОГЛАВЉЕ, засновано на анализи Шекспировог "Отела", многе ствари ће ти се РАЗЈАСНИТИ "гледе" ТЕБЕ и ТЕБИ СЛИЧНИХ!? Знаш, имам ту књигу проф. Рашковића СА ПОСВЕТОМ!? А и проучио сам је ВИШЕ ПУТА!? Да се ПОУЧИМ, да "ИЗА РЕЧИ БИ ТРЕБАЛО ДА СТОЈЕ ДЕЛА", еда би некако ОПРАВДАО што сам ЧОВЕК!? Па сам ето и СКЕПТИК не само "гледе" ТЕБЕ и ТЕБИ СЛИЧНИХ ЗАНЕСЕЊАКА, већ и у вези мене самог!? А СКЕПСУ УРАВНОТЕЖАВАМ ЉУБАВЉУ!? Немам ПОТРЕБУ за ГРАБЕЖЉИВОШЋУ оних чије ми ДРУШТВО ПРИПИСУЈЕШ!? Од тог 5-ог октобра жуте банке нисам видео, а ни тражио!? Већ радим на сопственом усавршавању, а помажем и другима!? А шта ти радиш, изузев што као нека Сибила седиш изнад Маркса, као она изнад њених књига и чатиш пророчанства, ко што хоџе чате над ЋИТАБОМ!? Ајде, изађи на ваздух, ПРОЛЕЋЕ се ПРИБЛИЖАВА! Остај ми здраво!
Препоруке:
3
2
102 петак, 01 март 2013 13:53
TancReddy
@Tinkering maize

Nego, kad proleće stiže red bi bio i da se upristojiš a da, evo, već četvrtu godinu ne šareniš ovim NSPM poljima. Elem, kad' utvrdi čudo nad čudima kako se svi grejemo na suncu i osećamo njegovui toplinu mada, zamislite, ne vidimo fotone, htevši da nam predstavite varljivost čulnog utiska a propos mog "obožavanja" Marksa i Engleza/nije lepo da se podsmehujete "šumcima" jer dadoše svoje živote da biste danas uopšte mogli da pištite ali i s toga što vas hvatah bezbroj puta u logičkom i pravopisnom škripcu čega vas nije stid!/. Zanimljivo je da takav i slične uvide ne pravite kada vas čisto matematički zapitah gde se dede ona količina utrošenog rada pri prostoj reprodukciji neke robe. Ne, tada itekako prianjate na "čulni utisak" profita u vidu šuštavih dolara, evra il' dinara a da vam na pamet ne pada nešto suptilnija analiza onog "nevidljivog kraduckanja" kome pribegavaju vlasnici kapitala!?!?!? Vaša logika je krajnje intrigantna. Tj. kada vam odgovara onda ste
Препоруке:
2
3
103 петак, 01 март 2013 13:59
TancReddy
@Tinkering maize

...goropadni a kada upadnete u jamu cvilite i čekate da padne noćca tmurna pa se polako "iskradate" i "kopkate" zemlju nebi li ste se kako uspeli tamo odakle se sami survaste. Šta ćete, SNALAŽLJIV NAUČENJAK, srbijanskog roda list. Reko' bi onqj brqdqti....Nihil humani a me alienum puto! Proleće čini čuda a pravi i čudake!
Препоруке:
2
3
104 петак, 01 март 2013 15:10
thinking maize@ "(B)(r)eddy", alias "sajber marksista"
Прво, ОТКУД ТЕБИ ПРАВО, да ми СПОЧИТАВАШ то око партизана!? И откуд теби право да нешто пребацујеш Србима из Србије, ма и по питању партизана!? Све време говорим о ТИТОИЗМУ, као РУКАВЦУ ЛЕЊИНИЗМА-СТАЉИНИЗМА, а ти онако ПОТУЉЕНО ми пребацујеш за "шумце"!? Да, ЈЕСУ БИЛИ "ШУМЦИ" кад је НЕКОМЕ од ЊИХ ПАЛО на "ПАМЕТ" да 1941 УБИЈЕНИМ Немцима СЕЧЕ СПОЛОВИЛА и ТРПА у УСТА!?!?!?!?!? И все то Ваше "ШУМАЧКО" ИЖИВЉАВАЊЕ ДОВЕДЕ до ЈЕДИНСТВЕНЕ у ЦЕЛОЈ ОКУПИРАНОЈ Европи НАРЕДБЕ о СТОТИНУ Срба за ЈЕДНОГ Немца!? И ти си нашао да ми ДРОБИШ о томе како нешто спочитавам "шумцима"!? Не пребацујем ОБИЧНИМ Србима, који су НАЈЧЕШЋЕ СТИЦАЈЕМ ОКОЛНОСТИ били у партизанима и тако се борили против Немаца, већ пребацујем ФАНАТИЦИМА, ПОПУТ ТЕБЕ! Који не виде НИШТА под Богом ЈАКИМ, сем папа Маркса и ује Енглеза! Ајде бегај!
Препоруке:
3
2
105 петак, 01 март 2013 16:13
TancReddy
@Tinkering

Moš' mislit' kak' se se usudih pored tamo nekog Marksa i Engleza ne videti ništa a pogotovo jedno veliko NIŠTA, TROGIUM PULSATORIUM, alias Tinkering maize-a, najobičniju LITERARNU VAŠKU!?!? Ma, lebati, jesu li to oni partizani koji su se "sticajem okolnosti"/izdajom zemlje i saradnjom sa nacistima a pod kraj i sa samim krvolokom Pavelićem i ustašama/ našli na strani "slučajnog pobednika". A kanda bi i ti sada kada je zagustilo prešao na njihovu stranu pa ustao tobož da ih braniš? Ih, ala si me iznenadio! A ja mišljah da ti šumcima zoveš svoje neopojane i neprežaljene simpatizere koji do zadnjeg dana bežaše od tih istih partizana, pa tamo, sve sa ustaškim krvolocima zajedno, skončaše međ' bubama i strvoderima. Ali, mili moj, odocneo si kao i uvek, voz je pun pa ti ostaje samo da trčkaraš za njim i proklinješ sudbinu ali i svoj sporovozan i naučenjački neuronski budilnik koji počesto odocnelo zvrji. Tako i ovaj put, nesrećo u ljudskom obličju...
Препоруке:
2
2
106 петак, 01 март 2013 23:10
thinking maize@ "sajber marksista"
Да парафразирам ТВОГ Маркса: "Ко је "несрећа у људском обличју", као и у случају БИЛО КОГ ЉУДСКОГ ХИПОТЕТИЧКОГ СТАВА или ТЕОРИЈЕ, ОДЛУЧИЋЕ ПРАКСА!" Имаш ли ТИ и ТВОЈИ ИКАКВЕ ШАНСЕ против СУРОВЕ РЕАЛНОСТИ ЖИВОТА, ergo ПРАКСЕ!? СУМЊАМ!? Шта ПРОТИВСТАВЉАШ тој и таквој СУРОВОЈ РЕАЛНОСТИ ЖИВОТА, тј. ПРАКСИ!? САМО и ЈЕДИНО Вашу ПОГРЕШНУ "ВЕРУ", "веру" ФАНАТИКА! Ајд здраво!
Препоруке:
1
1
107 субота, 02 март 2013 08:46
TancReddy
@Tinkering maize

Šta je praksa? Sam čovek, njegov život, dakle aktivno suprotstavljanje svemu što to nije! Ti si na strani beživotnog principa, čekanja i kontemplacije. Proganjaš svakog ko poziva na aktivno suprotstavljanje zlu, bilo ono društvenog ili individualnog karaktera. Tvoj stav kao i tvojih pripadnika kružoka je obeležen konzervativnom svešću i vrednostima, konzerviranju datog stanja/sem u slučaju socijalizma čije pristalice bi trebalo proganjati/. Dakle, izrazito mračna pojava!!! U najboljem slučaju napisah da si knjiška vaška! Time bi još trebalo da se ponosiš jer imaš dobre šanse da preživiš u ovoj srpskoj prljavosti i trulosti. No, samo do sledećeg sunčanog jutra! Tvoja je cela, mirna NOĆ! Uživaj u njoj!
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер