субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђинђићева политика и Милошевићеви људи

Kоментари (110) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 12 март 2013 13:37
Раде
Одмерено, поштено, храбро и праведно. Још једно велико браво за Ђорђа Вукадиновића. С ти што бих само додао тј. предложио малу модификацију наслова у "ни политике, ни људи".
Препоруке:
170
7
2 уторак, 12 март 2013 13:39
Меда
Браво г. Вукадиновићу!

Најзад да неко направи изванредну и објективну паралелу као и да сагледа лик и дела (обојице) из једне трезвеније инстанце.
Препоруке:
163
5
3 уторак, 12 март 2013 13:39
то би било то
Хоћу да кажем да не постоји никакав „Ђинђићев пут“, нити његова политика, односно, да је, у оној мери у којој се може говорити о њеним назнакама, она била у суштини кратковида и лоша. И то било да је оцењујемо националним и државним, било демократским мерилима. Поштено говорећи, Ђинђић може бити узор једино у погледу невиђене упорности, животног оптимизма и радне енергије, док у свему осталом може пре служити као негативни пример.
Препоруке:
197
6
4 уторак, 12 март 2013 13:41
Горан Јевтовић
Овогодишње „српске мартовске иде“ очигледно протичу у знаку бриселских „преговора“

Бриљантан текст!
Ви сте један од ретких који је поменуо "мартовске иде", симболично, можда и најбитнији пагански празник који је свој врхунац званично доживео у доба Рима.
Никада га наши душмани нису "напуштали" и апсолутно није случајно да све лоше, па и ово финале предаје КосМета од синоћ, пада баш у месецу "ида".

Присетимо се шта смо све доживљавали кроз историју баш у месецу марту! Треба ли помињати агресију?
Сатанисти који воде овај свет, наравно, веома воде рачуна о симболици и њој је све подређено у знак бескрајне љубави и оданости "свевидећем оку".

На жалост, Срби су поклопљени том метафизичком (и сваком другом) силом, не зато што су слаби, већ зато што су отпали од Бога и окренули се другим "боговима" (посебно "мамону") и идолима.

Свети владика Николај нам је поручио "победићемо врлином, не вештином." И то је то.
Да ли смо на путу врлина?
Препоруке:
190
12
5 уторак, 12 март 2013 13:56
рема
Основа свега је да се људи промене,то јест да се деси револуција свести. Очекивати од политичара да нешто ураде у овој земљи последњих 20 и кусур година је смешно. Политичке странке су интересне групе које само занима новац. Апсурдно је да скупиш 20.000 потписа и постанеш политичар? Замисли кад би тако могао да постанеш хирург..?! Једина ствар која људима стварно олакшава живот је технологија,погледајте само ИТ сектор у Србији,тамо где нема политичара,демонстрација знања,младих паметних људи,плате 1.000е. Овде људи плачу за Ђинђићем а смеће бацацају на улицу,људи очекују да им се живот промени , а да успут и даље остану лоши људи...не може тако! БИЋЕ НАМ БОЉЕ КАД САМО ПОСТАНЕМО БОЉИ ЉУДИ..остале бајке о Зорану визионару и осталима су приче за наивне.
Препоруке:
93
4
6 уторак, 12 март 2013 14:08
Ненад
Господине Вукадиновићу пратим ваш рад и добрим делом се у много чему слажем са вама али убедљиво најбоље што сте им икад сасули у лице је ова реченица "(Узгред, вреди подсетити да није довољно убити кума и љубити пашине скуте да би се било Милош Обреновић, баш као што није довољно одрећи се дела територије да би се било Де Гол.)"
Препоруке:
156
2
7 уторак, 12 март 2013 14:09
робокап
Ебо шта значи бити "НЕЗАВИСТАН ИНТЕЛКТУАЛАЦ"ИЛИ што би рекла наша народна епика"НИ ПО БАБУ; НИ ПО СТРИЧЕВИМА;ВЕЋ ПО ПРАВДИ БОГА ИСТИНИТА"
Препоруке:
106
2
8 уторак, 12 март 2013 14:11
Радмила
Уистину красно!Текстови Ђорђа Вукадиновића последњих месеци искорачују из сувопарне политичке и социолошке аналитике у просторе суштинских сагледања својствених пробистреној духовности и поезије ("Речи су тако земне а туга надземаљска..."), у којима се вапај наше жеђи за истином најзад удостојава сусрета са њом лицем у лице ...
Препоруке:
78
2
9 уторак, 12 март 2013 14:11
Sinisa Bogdanovic
Na zalost, mali broj ljudi ce razumeti koliko je toga pametnog receno u ovom tekstu (pogledajte komentare na ostale tekstove na NSPM-u prethodnih dana). I to jos pricamo o koliko-toliko "prvoj" Srbiji! G-dine Djordje, svaka cast za sirinu i sveobuhvatno sagledavanje cinjenica.
Препоруке:
83
2
10 уторак, 12 март 2013 14:15
Игор
Коначно једна објективна и поштена анализа у мору фалисифката и напумпавања које долазе од стране готово свих политичара и медија.
Препоруке:
92
1
11 уторак, 12 март 2013 14:15
срђан цонић
У мору плитких нестручних идеолошки обојених и опчињених аналитичара Ђорђе Вукадиновић односно ова његова анализа делује као свежа изворска вода или свеж ваздух који је ушао у задимљену замаглљену загушљиву просторију на коју личи Србија и коју херметички затварају да би је убили такозвани српки медији и електронски и штампани. Да није мало портала у овој земљи се не би знало ко је луд а ко је збуњен. На срећу народ не гледа не чита односно не верује медијима и српској политичкој елити.
Препоруке:
67
1
12 уторак, 12 март 2013 14:23
Preletači
Malo gde postoji toliko nemorala, prljavštine, neprincipijelnosti, posipanja pepelom, laganja, ljigavosti i drugih gadosti kao na politickoj sceni Srbije.
Препоруке:
79
0
13 уторак, 12 март 2013 14:28
Miloš Kikić
Svi su naši političari, a i mi zajedno sa njima, ubačeni u čuveni američki "melting pot", a kakav će bućkuriš na kraju da ispadne već se nazire iako još nije dovoljno izmešano ili, bolje reći, izmućkano.
Препоруке:
54
2
14 уторак, 12 март 2013 14:41
OKVIR
Njihova sudbina nepogresivo pokazuje - na sudbinu naroda.
Iskreno se bojim da cemo zavrsiti - kao njih dvojica.
A, ovo Vam je briljantno zapazanje:

"Политичке судбине Слободана Милошевића и Зорана Ђинђића много су комплексније и испреплетеније него што су то у овом тренутку спремни да виде и прихвате њихови острашћени поборници или мрзитељи." !!!

Nikako da se osvestimo!
Препоруке:
60
0
15 уторак, 12 март 2013 14:43
thinking maize
Не, него би ОВО: "Из различитих разлога, чини ми се да је ових дана и ових година, тај однос био сувише и неправедно нагнут на једну страну. Но, сигуран сам да ће, за разлику од интересима и страстима вођених савременика, историја већ наћи начина да успостави много реалнији и праведнији баланс." било оно ПРАВО! Свака част на поенти г-дине Вукадиновићу! Разлика између Милошевића и Ђинђића Вам је, просто речено, разлика између РАКИЈЕ и сода-воде!? Можда ракија "УДАРА" у главу, можда и БОЛИ глава од ракије, али БЕЗ РАКИЈЕ нема животног ШМЕКА& АПЕТИТА, а Бога ми, ако се УЗМЕ са МЕРОМ, ракија је УВОД у ПРАВА ПРЕГНУЋА! А сода-вода!? Мало Вам је бистрија глава од ње ТРЕНУТНО, а после..., после НИШТА! Уосталом, сода-вода и БРЗО ИСХЛАПИ, а РАКИЈА са СТАРОШЋУ БИВА СВЕ БОЉА! Свако добро!
Препоруке:
48
7
16 уторак, 12 март 2013 14:49
Magenta
..."Политичке судбине Слободана Милошевића и Зорана Ђинђића много су комплексније и испреплетеније него што су то у овом тренутку спремни да виде и прихвате њихови острашћени поборници или мрзитељи."

Јер, да којим случајем виде, или чак прихватају неке чињенице (на пример, да су и један и други до гуше били сарадници, у овом или оном облику и са овим или оним предзнаком, ономе што данас означавамо као узрок наше државне пропасти), не би били ни острашћени (што је само резултат јаке жеље да у друштву превладају њихови лични економски интереси), нити би се на било који начин уопште бавили политиком, што је људски квалитет сам по себи и знак да се спознаје корен свег данашњег зла. Кад човек забатали политичарење, "комплексност и испреплетаност" силази на ниво тотално небитног.
Препоруке:
24
4
17 уторак, 12 март 2013 14:51
Др
Сјајан текст, свака част Ђорђе.
Препоруке:
50
1
18 уторак, 12 март 2013 14:53
Шаран
Кад год је г.Вукадиновић показивао везу између датума и неких политичких одлука и дешавања сматрао сам га помало параноичним.

Више не.
Препоруке:
52
2
19 уторак, 12 март 2013 14:54
rae
dajte neki link da procitam gde je Djindjic pozivao na bombardovanje. Imam saznanja da je jednom prilikom davao krv za vreme agresije, pa me zanima bas taj poziv na bombardovanje.
Препоруке:
24
55
20 уторак, 12 март 2013 14:54
Anka Krajina
вреди подсетити да није довољно убити кума и љубити пашине скуте да би се било Милош Обреновић, баш као што није довољно одрећи се дела територије да би се било Де Гол.

Политичке судбине Слободана Милошевића и Зорана Ђинђића много су комплексније и испреплетеније него што су то у овом тренутку спремни да виде и прихвате њихови острашћени поборници или мрзитељи.

Но, сигуран сам да ће...историја већ наћи начина да успостави много реалнији и праведнији баланс.

Bravo Vukadinoviću! Konačno jedan neostrašćeni osvrt koji dopušta sagledavanje i u drukčijim bojama a ne samo crno-belo.
Препоруке:
69
3
21 уторак, 12 март 2013 15:06
брм
"чувену реченицу „Коме је до морала, нека иде у цркву“... би могао макар доктор политикологије да укапира, ако је већ нејасна неписменима .. "A kome je do morala, u smislu krajnjeg suda o tome ko je „dobar“ a ko „zao“ i bavljenja time, on „neka ide u crkvu“, kako, još uvek neshvaćeno, reče Đinđić."
ако вам и даље није јасна ево вам линк: http://filozofijainfo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=950:pragmatina-srbija&catid=50:kulturni-obrasci&Itemid=108
Препоруке:
15
76
22 уторак, 12 март 2013 15:07
Београђанин
један од ваших бољих коментара, са убитачном иронијом и сарказмом, Ђорђе, честитам вам. Горки лек на горку рану.
Препоруке:
51
1
23 уторак, 12 март 2013 15:18
Dragon
@ Горан Јевтовић

Свака част за коментар, господине Горане.
Препоруке:
59
1
24 уторак, 12 март 2013 15:23
Горан Јевтовић
У прилог разумевања како смо као народ разбијени, ево подсећања шта је у "Доктрини борбе против Истока и Словена", изговорио онај који је исту са својим тимом и креирао, директор ЦИА од 1953. до 1961. Алан Далс.
Ради се о доктрини која је претеча свих осталих које ће доћи у деценијама након тога.

У документу су смернице и стратегија како да се разоре традиционалне вредности присутне у православним земљама, угаси национална свест њихових грађана и сломи војна моћ словенских држава.

"Ми ћемо на сваки начин подржавати оне који буду усађивали у човеков разум култ секса, насиља, садизма и издаје – једном речју сваке неморалности.

У управљању државом, ми ћемо изазивати хаос и неред.
Америчка тајна служба је задужена да неприметно, но активно и постојано, помаже деспотизам чиновника, корупцију и непринципијелност.
Честитост и праведност биће исмејавани, никоме неће бити нужни и биће сматрани остатком прошлости.
Препоруке:
130
5
25 уторак, 12 март 2013 15:24
Горан Јевтовић
2.

Грубости и наглост, лаж и обмана, пијанство, наркоманија, издајништво, шовинизам и непријатељство према народима – све ћемо то култивисати у свест људи.

Ми ћемо наћи истомишљенике, своје савезнике и помоћнике у њиховој домовини. Мало по мало, ми ћемо одиграти грандиозну по свом обиму трагедију погибије свих православних Словена, и коначно, неповратно ћемо угасити њихову националну свијест.

Mали ће број људи схватити о чему се ради.
Такве ћемо људе ставити у беспомоћан положај, исмевати се са њима, оклеветати их и прогласити их отпадницима друштва.
Рушићемо духовне вриедности, вулгаризовати и уништавати основе народне моралности.
На такав начин ћемо расклимати покољење за покољењем, ловићемо људе у детињству и младалачком добу, увек ћемо главну ставку да бацамо на омладину, деморалисати, разврашћивати и обешчаћивати је.
Ето, тако ћемо ми то да урадимо....“


Мислим да нам може бити јасно зашто спавамо, зашто ћутимо, зашто смо слуђени, наивни, зашто смо прсли...
Препоруке:
124
4
26 уторак, 12 март 2013 15:50
Горан Јевтовић
Dragon

Срдачно вас поздрављам. Хвала.
Препоруке:
40
1
27 уторак, 12 март 2013 15:56
сељак беземљаш властољубље као судбина или о "родољупцима"
Не бих да поредим.Већ бих о "људима-реалистима"
Идеалисти су углавном страдали 1941-1945, што у међусобним сукобима што од руку "реалиста".

Када је 1949 преко ноћи направљен заокрет (не стајем ја на страну ни запада ни истока већ констатујем како је било)
Идеалисти,преостали из рата нису имали тај превртљиви менталитет. Ужасно су нервирали "реалисте" и би прилика да их 1949 истребе.Нешто остаде и за ХАГ.

Остадоше само "реалисти".
Важна компонента у стварању "реалиста" била је прича сви смо ми исти.
ТАКО ЈЕ СТВОРЕНО ДРУШТВО ЗОВИМО ГА НИКО ПАМЕТАН НИКО ГЛУП.Хвале вредан став о "једнакости" уместо елите створио је интелектуално подземље у коме се не зна ко је ко и шта је шта.Велика су комешања, гурања, подметања, претрчавања...

Реалисти имају децу а то смо ми,или да и ја једном будем фин и да кажем, претежна већина од нас.наставак
Препоруке:
40
0
28 уторак, 12 март 2013 16:13
брм
koji дужносник ког сектора за сллуђивање и узбуњивање ваше службе је саставио овај Далсов текст? јел онај сектор задужен за смишљање вицева о Мики Шпиљку?
Препоруке:
7
76
29 уторак, 12 март 2013 16:24
Бели Орао
Рече ""брм и пребаци канал са куповине из фотеље на
све за 160.
Препоруке:
59
3
30 уторак, 12 март 2013 16:26
Вукадин
"А и једни и други углавном у широком луку заобилазе његове везе са мутним криминално-безбедносним структурама, домаћим и страним, које су му, у великој мери, на крају и дошле главе."

сиц!
Препоруке:
53
0
31 уторак, 12 март 2013 16:33
у среду!
Из текста чланка: "Хоћу да кажем да не постоји никакав „Ђинђићев пут“, нити његова политика, односно, да је, у оној мери у којој се може говорити о њеним назнакама, она била у суштини кратковида и лоша".


Тачно, а Ђинђићева филозофија постоји онолико колико јој је речи посвећено у чланку: нула!

Но то неће сметати превртљивим и кварним обожаватељима Његовог лика и дела да наштампају томове Његових филозофских разматрања и мисли, све то црпећи из Његових средњошколских дневничких белешки.
Препоруке:
55
1
32 уторак, 12 март 2013 16:37
сељак беземљаш
наставак
Овако одрасли а подетињили као сва деца волимо бајке.
Па мислимо да без Кркобабића нема пензија а да Динкић обезбеђује плате....и у бескрај.

Деца свремена на време одлучују ко је од "реалиста" испричао најлепшу причу.Тај из оног подземља буде лансиран у "висине" Групно наравно.

Када су "реалисти" међу радикалима видели да не пролази "српска прича" променише плочу.И њима "издобри".Све то има код Стерије у РОДОЉУПЦИМА.
Незнамо ко су Шербулићи, ко Смрдићи, а ко Лепршићи али знамо да су Гавриловићи убијени 1941. Лева скретања.
Што се СПСа тиче ту је деловао ГВОЗДЕНИ ЗАКОН СВИХ ПАРТИЈА. Сви који и мало миришу на "идеалисте" буду отерани са врата. А "реалисте" поједу "супер реалисти".

То је то.И шта сад.Па ништа.Кроз слушање бајки се одраста.Па се разуме да смо се и национално и социјално заглавили у блато.А када одрастемо, знаћемо шта нам је чинити.
А ДО ТАДА ПА ЧОБАНИ ЋЕ ДА ШИШАЈУ ОВЦЕ
Препоруке:
55
0
33 уторак, 12 март 2013 16:41
Олд Кресоје
Слажем се са г.Вукадиновићем, све је ово у Србији једна обична политичка боранија, без смисла и морала...или било чега позитивног...благо нама...
Препоруке:
43
2
34 уторак, 12 март 2013 16:44
Политичко оцеубиство
Након жучне свађе оца и сина, дохвати син колац. Упита га отац: „Шта ћеш са тим?“

- Решио сам да те убијем, одговори син.

- Немој ту сине, рече отац, већ ме води мало ниже испод куће, ту сам и ја свог оца убио.

Реч је о старој српској пословици која говори о српској свађи, а у овом случају о политичким оцеубиствима.

Наравученије је да ни син неће у будућности боље да прође. Не личи ли вам све ово на одавање почасти преминулим политичким оцима у Србији?

Владимир Недељковић
Препоруке:
45
3
35 уторак, 12 март 2013 16:50
О. џокеј
Из радозналости сам прочитао текст г. Вукадиновића и у "Политици"... И, да вам кажем, "Политикина" цензура је таква да би јој и Слоба и Зоран могли завидети!
Препоруке:
61
1
36 уторак, 12 март 2013 16:52
Mare
Pitam se samo zašto niko ne uzima ovakve ljude kao što je Djordje za savetnika(npr.predsednik države ili vlade).Sklon sam da pomislim da je to zbog toga što svi koji su na položajima ne trpe pametnije od sebe.
Препоруке:
43
2
37 уторак, 12 март 2013 16:55
Горан Јевтовић
брм
koji дужносник ког сектора за сллуђивање и узбуњивање ваше службе је саставио овај Далсов текст? јел онај сектор задужен за смишљање вицева о Мики Шпиљку?

Ја вам се заиста "извињавам". Тешко је суочити се са истином, јер, био је то пројекат који сте и ви, свесно или несвесно, беспоговорно следили заслепљени "благодетима" које доноси ЦИА као носећа служба Империје.
То се да закључити бар према ономе што овде пишете о "демо(н)кратским" вредностима.

Још једном срдачан поздрав "драги" мој "брм". Као и обично.

П.С. Успут, ону Далсову "доктрину" имао сам у рукама још 1987.године и морао да је проучим као обавезно штиво, како би га користили "раду".
Ни сам тада нисам веровао да ће нас сломити баш тако
.
Препоруке:
76
1
38 уторак, 12 март 2013 17:15
mika.vrana
Političari u Srbiji su tako neminovno ludi da ne biti lud znači tek drugu vrstu ludosti: Đinđić izdao Miloševića i Šešelja,a Miloševićevi i Šešeljevi saradnici se kunu Đinđićem."Ludi" zbog tog što je, kako svi vidimo, sve što su do danas od 2000 uradili, tek je pokušaj poricanja i nadilaženja svoje groteksne sudbine.
Препоруке:
32
0
39 уторак, 12 март 2013 17:21
A L Mollari
Постоји разлика у текстовима између колумне "Политике" и НСПМ-а.
И није на нивоу козметике.
Није ми јасно зашто Ђорђе пише и даље за њих, кад му суштински мењају то што напише.
Уморио сам се од похвала Ђорђу, и коментара типа "право у сриду", па ето, бар једна реч критике, па макар била и добронамерна :)
Препоруке:
39
1
40 уторак, 12 март 2013 17:22
Peter RV
"Политичке судбине Слободана Милошевића и Зорана Ђинђића много су комплексније и испреплетеније него што су то у овом тренутку спремни да виде и прихвате њихови острашћени поборници или мрзитељи.."

'Kompleksnosti' nista vece od razlikovanja izmedju jedne izdaje sopstvenog naroda neprijatelju -i odbrane naroda od istog neprijatelja.
Ako ovo smatramo suvise 'izpleteno' za ovakav zakljucak, onda smo postali moralni slijepci.
(Nevazne detalje ostavimo buducim istoricarima da se ne dosadjuju).
Препоруке:
23
4
41 уторак, 12 март 2013 17:45
Milošević nije bio antisemita!
Bez obzira na brojne sličnosti, postoji i jedna temeljna razlika između Miloševića i Đinđića: Milošević nikada nije (javno) identifikovao sa ideološko-političkim projektima koji su poraženi u II svetskom ratu i nikada nije bio antisemita.
Препоруке:
35
4
42 уторак, 12 март 2013 17:54
Volcano
Dordje opet ti gadjas pravo u metu, pa nema smisla da tako pises, a svi se ponadali da ce ovo ludilo da prodje, ali ne kod tebe, cestitam na hrabrosti i ubedjenju, narocito kad se uzme u obzir i tekst

Савe Стамболићa:Полтрони и каријеристи иза кипа Зорана Ђинђића, koji je takodje objavila NSPM danas, samo da znas, pratimo i radujemo se svakom novom opazanju nase drustvene ralnosti iz tvog ugla.
Препоруке:
30
0
43 уторак, 12 март 2013 18:42
Татијана
Господине Јевтовићу, наводите -
Мало по мало, ми ћемо одиграти грандиозну по свом обиму трагедију погибије свих православних Словена, и коначно, неповратно ћемо угасити њихову националну свијест.
Зар не видите?Трагедија погибије свих православних Словена почиње њиховом христијанизацијом, али Словени су ипак задржали православне традиционалне вредности, а Срби још и своје Славе. То је последњи религијски дух колективизма у Европи. А колика је тек Русија. Зато се као циљ наводи православно свесловенство, опстало на темељима старе религије. Наравно, тај темељ треба срушити и у томе су мајстори - не смата им да их православни називају некаквим неопаганима како би их гађали подметнутом муницијом - ћорцима. Они немају везе ни са паганизмом, нити са било којом религијом. Њихова иконографија је лажна. Они су власници пола планете, пљачкаши којима геноцид доноси новац. Нема никакве метафизике у намери неокозија да укину државе и отму им природне ресурсе.
Препоруке:
27
4
44 уторак, 12 март 2013 18:44
Поштовалац НСПМ
Поред тога што сте изузетан интелектуалац радује ме што из оваквих ваших текстова примећујем НСПМ корелацију између вас и НСПМ публике коју добро читате и пратите те се битно разликујете од ваших колега неистомишљеника из различитих табора. Да то што сте рекли је управо историјска читанка српског демократског новијег доба. Да ли ће српско национално биће успети да се отргне из канџи субверзивног деловања и доктрине зла о којим нам је г. Јевтовић школси испричао, те које јасно додуше само мали број људи види је питање свих питања ових дана. Да ли Србија ћути из немоћи и беса или зато што још увек нема ко да је поведе. Да ли ће један трен моћи да изнедри вожда поред вишедеценијског растакања српског национа. Ових дана људи попут вас су на мукама ко зна где нам је крај. Живела Србија.
Препоруке:
40
1
45 уторак, 12 март 2013 19:03
Станко
&Татијана: Трагедија погибије свих православних Словена почиње њиховом христијанизацијом. Ова сулуда марксистичко-неопаганска дијаболична флоскула коју сте покупили не знам где, просто се не слаже са оним што после говорите. Словени су се христијанизацијом управо уздигли до висина са којих хоће да их збаци у ништавило ођавољена Јевроатлантида. Г. Ђорђу, дубоки наклон.
Препоруке:
33
2
46 уторак, 12 март 2013 19:09
Витомир
Браво!
Препоруке:
19
0
47 уторак, 12 март 2013 19:35
НД
Занимљив текст објављен по убиству Ђинђића :

The quisling of Belgrade

http://www.guardian.co.uk/world/2003/mar/14/serbia.comment

Превод :

http://srbin.info/2013/02/engleski-gardijan-dan-nakon-ubistva-premijera-djindjica-beogradski-kvisling/
Препоруке:
18
2
48 уторак, 12 март 2013 19:58
Лола
А и једни и други углавном у широком луку заобилазе његове везе са мутним криминално-безбедносним структурама, домаћим и страним, које су му, у великој мери, на крају и дошле главе. Такође, и једни и други превиђају – или им то нимало не смета – његов циничан и бахат однос према институцијама и демократији, извргавање руглу одлука уставног суда и избацивање из парламента читавих посланичких група.


Кључне речи које се већ 10 година у јавности не могу чути! Поготову ово у вези избацивања странака из парламента.

Ипак желим да додам, за оне који Ђинђића називају највећим издајником да само тренутно на власти имамо много веће бранковиће. А њему нека је лака земља.
Препоруке:
30
2
49 уторак, 12 март 2013 20:14
Aleksandar
у оној мери у којој се уопште може рећи да постоји тако нешто као Ђинђићево политичко завештање или политички програм.

Ma nema tu nista, apsolutno nista. Bio je nesposoban za filozofiju (devojke mu pisale radove i doktorat koji nije uspeo da ratifikuje na Beogradskom univerzitetu, vec morao da svidlerise s tim u Zagrebu). Bio je nesposoban za nacionalnu polituku--samo je besprizorno gleadao da se obogati koristeci kriminalce i politicki ustolici izdajnistvom sluzeci agresore i okupatore. Ali koliko god ovo odvratno zvucalo nije Djindjic najgrozomornija politicka figura u Srbiji (ali tu je negde).
Препоруке:
39
3
50 уторак, 12 март 2013 20:21
Станко
Поводом приче о Словенима уопште: Посебно је питање што у даљој прошлости уопште нису постојали Словени као одељена национална мноштва, него је постојало једно јединствено словенско племе, са таквом свешћу бар до 10-11.в. и сва земља од Белог(Егејског) до Балтичког мора и дубина данашње Немачке,Провансе, Северне Италије, Швајцарске и од Сињега до Црнога мора и дубина данашње Русије, како показују старе карте, звала Словенском (Sclavonia). Посебне исцепкане, често међусобно супротстављене или данас једне према другима до затора равнодушне народиће словенске створио је Запад на челу са папом и потом Немачком: На Балкану су доминантну српску распрострањеност испресецали азијатским племенима - са којима су смешавали део српског супстрата и стварали нове нације-Бугаре (од покореног савеза 6 српских племена и пар десетина хиљада Азијата),Угаре, Арнауте,Румуне.И Грци су погрчили доста најјужнијих Срба...
Препоруке:
20
1
51 уторак, 12 март 2013 20:32
Jasna*
Bravo Djordje posten tekst!Jedan od retkih srpskih intelektualaca sa intelektualnim postenjem,a i hrabroscu da kaze ono sto drugi ne smeju,a sve to racionalno i bez ikakve ostrascenosti i malicioznosti,sto je retka osobina kod nasih ljudi.
Препоруке:
31
0
52 уторак, 12 март 2013 20:45
zeljko
Genijalan tekst djordja vukadinovica. Ovo je nesto najbolje sto je napisano o srpskoj politici. Ovde je sve receno i napisano. Vukadinovic treba da se bavi politikom i aktivno a ne samo da pise. Svi su pokleknuli, nacionalisti su razbijeni, Crkva je na kolenima, nemamo vojsku. Ostao je samo NSPM i Djordje.
Препоруке:
23
1
53 уторак, 12 март 2013 20:55
Горан Станковић
Јасна је рекла и у моје име. Хвала гдине Вукадиновићу. Поново се вратих на текст, јер РТС јавни сервис, нема ни меру ни укус. И Ваш текст, осим овде, нигде се не може ни чути ни видети, а толики медији по Србији. Ценим што сте паралелно поставили говор Милошевића и интервју Ђинђића.
Препоруке:
30
0
54 уторак, 12 март 2013 21:06
Радош
Нека се г. Ђорђе бави и политиком...
Препоруке:
21
0
55 уторак, 12 март 2013 21:09
Karan
... ...запутила делегација државног врха коју чине Милошевићев наследник на челу СПС-а и два донедавно најближа сарадника Војислава Шешеља говори страшно много о до апсурда и лудила закомпликованом стању на српској политичкој сцени. Као и о односу снага, моралу и принципима који на њој владају.
Jedan od najboljih komentara g-dina Vukadinovica,ako ne i najbolji i u drugom dijelu ove recenice,po mom dubokom ubjedjenju,lezi uzrok svih nasih posrnuca.
Препоруке:
24
0
56 уторак, 12 март 2013 21:23
Милодан
Сви знамо како нам је данас. Поставља се питање како би нам било да, којом срећом, није убијен Зоран Ђинђић? Тај човек је ишао у сусрет проблемима, па и када се ради о Косову а богме и ратним злочинцима за разлику од потоњих властодржаца Србије, који су нас опортуним односм према актуелним проблеимима довели довде где смо сада, на дно. То се односу на Коштуницу, Тадића и актуелне властодршце. Ђинђић је био прагматичан, изузетно интелигентан и харизматичан политичар каквог Србија, то већ рекох, неће добити у овом веку, на чијем смо почетку. Говорити о Милошевићу а не поменути његову катастрофалну политику укључујићи договоре са Туђманом, политичка убиства, губитак Косова и Метохије је, такође, опортун однос према његовом "одбраном српства" и последицама који из те политике проистекоше. Морамо се коначно суочити са чињеницама. Ови што су данас на власти су се препустили матици продавајући нам маглу све у шеснаест.
И нико, овде, да помене политичку позадину убиства Ђинђића. Зашто?
Препоруке:
8
52
57 уторак, 12 март 2013 21:28
Istoricar
Mislim da je nerealno praviti nekakve pararele izmedju Milosevica i Djindjica. Cak mislim da nije bitno da li je neko podrzavao Djindjica ili ne. Djindjic je spasao Srbiju od daljeg cepanja i sprecio gradjanski rat. Rusi nisu podrzali Milosevica i to je fakt. Zivimo u svetu gde velike sile odredjuju sudbinu ostatka sveta. Ja licno ne znam da li je bolje sto je NATO bombardovao Srbiju ili da je doslo do gradjanskog rata. Srbija nema mogucnosti i snage da se sa velikim silama cenjka i inati oko pitanja Kosova ili u buducnosti oko Vojvodine ili bilo kog dela njene teritorije. Granice odredjuju velike sile, to je tako ranije bilo i tako ce biti. Grci takodje, iako su u EU, moraju da placaju i rade za velike sile. Jedini nacin da se promeni status Srba na Kosovu je ako oni sami protestuju, manifestuju ili ne pristaju na nametnute albanske institucije. Na kraju krajeva, ko hoce da se bori za Kosovo, slobodno neka to cini. Amerikanci jedva to cekaju i spremni su da ih docekaju.
Препоруке:
6
53
58 уторак, 12 март 2013 21:40
za nauk
Jednu stvar, za svagda, Srbi da zapamte, Milošević je stradao od strane, zločinačke ruke u njihovom strašnom kazamatu dok je Đinđić stradao od domaće, osvetničke!
Препоруке:
17
12
59 уторак, 12 март 2013 21:41
Татијана
@Станко
Једна "сулуда марксистичко-неопаганска дијаболична флоскула коју сте покупили не знам где"?
Зар сте до те мере индоктринирани? А друго, нисам се обратила Вама.
Хвала на пажњи.
Препоруке:
2
17
60 уторак, 12 март 2013 21:51
divide et impera
Postoji velika doza mazohizma u Srba, od podela na karođorđevićevce i obrenovićevce, do partizana i četnika, zaključno sa miloševićevcima i đinđićevcima, jesu li nam oni toliko valjali da se i dalje delimo braćo Srbi i sestre Srpkinje?! Podelimo hrabrosti i volje da sačuvamo Kosovo!
Препоруке:
26
0
61 уторак, 12 март 2013 22:09
Станко
& Татијана: Не дај Боже да сам индоктриниран,сестро, ја сам, Богу хвала, човек живе вере у Христа Господа, слободан од свега осим од греха, а мртвим и лажним доктринама се испуњавају они који се о своме народу и његовој хришћанској, православној духовности која му је вековима живот значила (као што му њено одбацивање данас доноси умирање и смрт)обавештавају из извора којима манипулишу његови непријатељи, видљиви и невидљиви...
Препоруке:
16
2
62 уторак, 12 март 2013 22:25
Рин о-о то
Ментална репресија траје. Медијски и директно антисрпски. На тим септембарским изборима скоро 50% нације гласало је за Милошевића. Пола нације! Колико је њих данас за Ђинђићеву „идеју“? „Идеја“ је овде анархистичка, слуђивачка, недомаћинска. Колико Ђинђићевих шетача је у тој идеји данас? Дакле, пола нације + они који су одустали од те „идеје“ + они који су доживели лични животни, пословни, породични или здравствени крах тековинама те „идеје“ = најмање 70% нације. На тим фамозним изборима, колико антисрпски и антидржавно настројених је гласало за Милошевића или за ДОС? У салду 10% ове нације малтретира већину и иживљава се методама испирања мозга (неуспешним) али фрустрира нацију и води је у агресивно понашање или у депресивно, у сваком случају у самодеструктивно...
Препоруке:
25
2
63 уторак, 12 март 2013 22:27
Рин о-о то
... Г.Вукадиновић је осетио зашто тај „баланс“ недостаје и ушао је скелет целе усмерене, на непоштењу, засноване приче. „Баланс“ је машта. Антисрпска пропаганда „од себе“ траје (ЦНН је растерећен својим овдашњим пословницама). На другој страни, тамо неки управо под маском, сенком ове идиотије отуђују Метохију и Косово од државе Србије!
Препоруке:
26
2
64 уторак, 12 март 2013 22:40
Рин о-о то
... Зашто је академик Шешељ у Хагу? Па да би се овај медијскополитички инжењеринг најзад остварио а траје деценију и више! Дужина Шешељевог тамновања управо је пропорционална потребној временској декортикацији ( ампутацији мозга) у Срба ( „водите га и невраћајте га више“).
Препоруке:
28
2
65 уторак, 12 март 2013 22:54
Naiva
Kakvi su to ljudi , ti nasi politicari.
Ako je suditi po rezultatima , ljudima koje su nam ostavili u nasledje SM i ZDJ da nas vode , pa to je cisti moralni pad.U zadnjih dvadeset godina , to su sve isti ljudi a tragedija i propadanje sve vece.
Препоруке:
15
1
66 уторак, 12 март 2013 23:08
Дејан
Ђинђић је био прави представник макијавелизма у српској политици.

Проблем је у томе што је тај макијавелизам настао са филозофске катедре, није био заснован на великом животном искуству.

Наспрам нас су вековни макијавелисти, који вековима сатиру све по свету из свог интереса. Чак и релативно "безазлени" Белгијанци су за време краља Леополда за 15 година убили 10 милиона становника Конга. До смрти су их израубовали.
Данас су им пуна уста свима људских права, која користе да елегантније наставе да убијају у појам остатак планете.

Макијавели из нашег сокака није знао да се са таквима не праве договори.

Друга грешка је макијавелизам са људима мутне прошлости и садашњости, са таквима нема разговора и договора и дилова. Таквих се човек клони из моралних и практичних разлога.

Да ли је домаћи макијавелизам доживео свој крај због спољашњих или унутрашњих непријатеља је небитно, јер је већ један опасан, а комбинација је кобна.
Препоруке:
25
2
67 уторак, 12 март 2013 23:13
Pravda za Zorana!
Najbitnije je da je Zoran želeo dobro Srbiji i da je mnogo učinio za sve nas i za našu decu. A to šta je on mislio o nacizmu, Nemačkoj, Africi ili o nekima sa Bliskog Istoka, uopšte nije važno i nas ne treba da se tiče. Slava Zoranu Đinđiću!
Препоруке:
8
57
68 уторак, 12 март 2013 23:15
Србин Србиновић
Браво Ђорђе Вукадиновићу, овакав текст је отпор агресивним таламбасима за фалсификовање ИСТИНА, и дошао је као мелем на рану. Текст је изванредан, и, рекох, у датом тренутку спасоносан за нас. У даљем ходу, овај текст треба допуњавати и обогаћивати новим истинама и необоривим оценама.
Препоруке:
31
1
69 уторак, 12 март 2013 23:54
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Сатанисти који воде овај свет, наравно, веома воде рачуна о симболици и њој је све подређено у знак бескрајне љубави и оданости "свевидећем оку".
На жалост, Срби су поклопљени том метафизичком (и сваком другом) силом, не зато што су слаби, већ зато што су отпали од Бога и окренули се другим "боговима" (посебно "мамону") и идолима.

Vi od kontraobavestajca sa doktoratom za "teorije zavere", sada se upustate u satanisticke teologije o Bogu, Bozanstvima i svakojecemu, da se normalni covek ne moze da opasulji.

Toliko mracnog vidjenja stvarnosti jos ne videh, ali sto uvidjam je da samo jos vise doprinosti da umesto da delamo,cupamo kosu,ocajavamo,trazimo satane po podrumima i potkrovljima (mozdabidne nadjemo nekog spijuna?),i da u zaludjenosti trazimo "svevideca oka" sto napomenuste u vasoj ispirativnoj onomatopeji i pindarovim letovima.

Od takve naucne i optimisticne analiza pucaju mi podocnjaci, usi i podkolenice.Bas me lepo zasmejaste, pa vam hvala na komediji.Sve najbolje.
Препоруке:
6
40
70 среда, 13 март 2013 00:18
Горан Јевтовић
Славомир

Е, мој Славомире, полако, има времена за тебе.
Уживкај у својим ставовима.
Препоруке:
35
2
71 среда, 13 март 2013 00:33
Комнен Коља Сератлић
Браво, господине Вукадиновићу. Текст је величанствен,чињенице су се налактиле једна на другу, али је истовремено то једна тужна српска рапсодија. Све ово што се догађа изгледа нема краја.Безобразлук, глупости, небулозе ове владајуће, по Европи лутајуће, врхушшке превршиле су сваку мјеру. Звјереници су их толико хипнотисали, да не знају шта раде. На дргој страни, сви прави Ђинђићеви непријатељи(дакако били су добро камуфлирани), сада се хватају за њега мртвог, не дају му да мирно почива у гробу.
Препоруке:
25
2
72 среда, 13 март 2013 03:07
Драган Катун
Поштено. Зато Вам и досађујем овде. Искра која даје наду у овом провинцијалном духовном блату!

@ за Славомира (извините због ЋИРИЛИЦЕ)
Качите се за свевидеће око зато што га спомиње коментатор који Вам није по вољи, али, да су Вам на кружоку код оних који Вас воде, а очигледно је да сте медијум, указали на ,,феномен,, ока на врху пирамиде прихватили би без колебања.
Интересантно је, наслућујем да сте образовани и урбани, да до Вас нису до сад допрле приче о овој белосветској хуманитарној удрузи.
Препоруке:
20
1
73 среда, 13 март 2013 03:33
Nina
G-dine Jevtovicu svaka cast za komentare.Ocigledno je da ste veoma dobro informisani i raspolazete argumentima koji nisu bas svima dostupni.Zato vase komentare smatram i poucnima.Mislim da ovaj spisak
metoda unistenja pravoslavnih zemalja moze da se opise jednom recju:GENOCID.Ovo sto se nad nama,zahvaljujuci nasoj politickoj,izdajnickoj vrhuski,sprovodi je samo eksperiment ciji ce se rezultati mozda kasnije usavrsiti i prilagoditi
njihovom glavnom cilju-Rusiji.To je za njih tvrd orah na kome ce,nadam se,polomiti zube.Mi smo im posluzili samo za zagrevanje pred odlucujuci mec.Taj okrsaj ce biti presudan za covecanstvo a ja se iskreno nadam da ce tada Bozja Pravda biti pobednik.Istina je da na nju dugo cekamo i da smo dosta propatili ali duboko verujem da Bozjoj Pravdi niko nije utekao.Vaspitana sam tako da prezirem laz,prevaru i nepravdu a da se borim za istinu i pravdu.Mnogo puta sam izvukla "deblji kraj" zbog toga ali se nikad nisam pokajala.
G-din Vukadinovic briljantan.
Препоруке:
30
1
74 среда, 13 март 2013 07:09
Поштовалац НСПМ Славомир Српски, Нина и остали
То што је господин Јевтовић рекао не само да је истина него је врх леденог брега. Доктрина Алана Далса ако нисам погрешио име у ствари и није његова нити је почела са њим она има везе са исконском злом које према шизматицима спроводи католичка црква. Па сам Хитлер је осећајући презир према Србима сравнио Београд. Ја лично кроз судбину моје и генерација са којима сам ишао у школу а видимо и Ђинђићевом генерацијом, имао сам прилику да видим на делу све ово што је у доктрини зла и осмишљено, проституција, наркоманија, одрођеност од бога, уништење породице, педофилија, насиље у породици, медијски идиотизам, ... Једно стање од кога и нормалне људе хвата језа, а једини инструмент којим би се ова содома и гомора могла зауставити је држава коју је сотона већ уништила и на чело довела то што имамо. Славомире илузија је као дрога а скептицизам је болест ко другује са њима постане жртва. Србија је на коленима. Живела Србија.
Препоруке:
24
0
75 среда, 13 март 2013 10:24
OKVIR
@Stanko
Da, postovani Stanko, kad bi mnogi medju nama bili sa NJIM

http://www.youtube.com/watch?v=F9H0wGoHVKs

mi kao narod ne bi opet prolazili kroz strasnu tragediju.

Sabornost bi nas sacuvala.
Препоруке:
5
0
76 среда, 13 март 2013 10:36
Milutin
Điniđić i Milošević najbolje ocrtavaju stanje društva Srbije: rastrgano društvo s "elitama" koje ne znaju niti umiju prezentirati strateške ciljeve Srbije: je li to put EU-a ili put Rusije? Budući da je Srbija jedna od najsiromašnijih država Evrope, ovisi o toj istoj prezrenoj EU, a Rusija je predaleko da bi se mrzila. I tako je jedino što preostaje status qou. A u današnje vrijeme kad vrijeme ide brže nego prije, i Srbija zaostaje brže i više. A sve to kao posljedica nesposobnosti suočenja s agresivnom i zločinačkom politikom 90-ih. Zato i jest Srbija crna rupa Evrope.
Препоруке:
1
19
77 среда, 13 март 2013 10:52
Данко Б. Марин
Текст за уџбенике - поготово ако у исте уђе:,,Коме је до морала,нека иде у цркву!"
Препоруке:
16
0
78 среда, 13 март 2013 12:16
Горан Јевтовић
Велики поздрав Нини, Поштоваоцу, Станку, Дргану...
Препоруке:
12
0
79 среда, 13 март 2013 12:26
сељак беземљаш сведочанство о времену како смо открили свет као веселу и безазлену дружину
Синоћ, тражећи тенис на Хепи телевизији,послушам мало Неду Арнерић.
Прича како је, када је дошло време трчала (баш тако је казала) да се упише у ДС.
Трчала као Барбара у песми Жака Превера, "насмејана , устрептала, блистава" и да све буде лепше, над Брестом је кишило а у Београду је било сунчано. (извор Блиц "сунце жеже до избора")
У ствари, хтела је у Грађански савез али ближе био ДС.
И добила је задатак да шири културу али није ишло,и Зоран је знао да неће ићи и све је знао.И да му другари нису баш образовани. Па је основао
ШКОЛУ МОДЕРНИХ ВЕШТИНА (мени то личи на партијску школу али ко сам ја да ми личи)
Али политичари ДС нису хтели у школу,долазили на два часа и побегли, а професори су били јако паметни, она је предавала глуму. (рекао бих да је господин Пајтић веома талентован када је после два часа онако убедљиво махао картама из Бодрума)Када су из школе побегли старији позвали су младе.Школу је водио Борис Тадић. наставак
Препоруке:
22
0
80 среда, 13 март 2013 12:44
сељак беземљаш сведочанство о времену како смо открили свет као веселу и безазлену дружину
наставак
Исве бих то заборавио да и пријатељи нису предложили да погледам на ју тјубе у једној Ћирилици Миломира Марића госпођу Јоксимовић која је била Зорану Ђинђићу заменик министра спољних послова.
Прича госпођа Јоксимовић како су нас волели и тапшали по раменима "у целом свету" после 5 октобра 2000.И како се показало да свет воли и Србе и Србију.И КАКО ЈЕ СВЕ БИЛО ЛЕПО И СВИ БИЛИ ВЕСЕЛИ.

А МЕНИ НЕШТО ДОШЛО ТЕШКО.Па зашто тај глупи свет не бира за министре тако фине и безазлене људе већ најчешће оне који су били на челу тајних служби.

Па се НЕ ЗНАМ ЗАШТО сетим Индијанаца који су Холанђанима продали Менхетн и земљу где ће бити Њујорк за ЂИНЂУВЕ. СМЕЈАЛИ СЕ ИНДИЈАНЦИ И БИЛИ ЗАДОВОЉНИ ЂИНЂУВАМА А СМЕЈАЛИ СЕ И ХОЛАНЂАНИ

ВОЛИМ ДА СА ВЕСЕЛИМ БЕЗАЗЛЕНИМ ОСОБАМА ПИЈЕМ КАФУ АЛИ СЕ ПЛАШИМ КАДА ИХ ВИДИМ ДА ВОДЕ ЈАВНИ ЖИВОТ
А можда сам ја само тежак и депресиван човек који не види живот као терасу приморског хотела на коме се одмарамо од историје.
Препоруке:
25
1
81 среда, 13 март 2013 12:49
Slavomir Srpski, @D.Katun
Интересантно је, наслућујем да сте образовани и урбани, да до Вас нису до сад допрле приче о овој белосветској хуманитарној удрузи.

Mislite na masone? Kolika je njihova uloga ovde, od Slobe do Djindjica zaista ne znam, a naravno da bi mogla i da bude.
Sto se tice komentara na tekst Jevtovica, nisam ga kritikovao, vec me je samo lepo nasmejao njegov ton, i odgovorio sam na to u sali. Sve najbolje.
Препоруке:
6
11
82 среда, 13 март 2013 12:59
Slavomir Srpski
Славомире илузија је као дрога а скептицизам је болест ко другује са њима постане жртва.

To da am skeptican jest istina, i koristim racionalnost za rasudjivanje, a ne teologiju satana i njegovih teoija zavera. Ali kao sto zapaziste Srbija je na kolenima, ali ne zbog satana, vec zbog same sebe i gresaka koje cine njeni vodeci ljudi, pocevsi od Slobe, Djindjica, Zivkovica (unisti nam vojsku i dovede NATO), Tadica, a videcemo uskoro da li i druge da dodamo.

Problem nije u necijoj satani kod katolika ili masona, vec u nama Srbima da prihvatamo lako "vozdove" (kao da bez njih ne mozemo da zivimo), umesto da racionalno sredjujemo sopstveno dvoriste, strpljivo, uporno, disciplinovano i izgradimo stabilne i nepolitizovane institucije. Sta ce nama Ustav recimo, ako Ustavni sud ne radi? Sta ce nam zdravstveno osiguranje ako treba da podmitimo doktore da bi nas primili i lecili? Sta ce nam sudstvo ako ceka politicare da mu narede sta da rade? Nije to stvorila "teorija zavere" sa zapada.
Препоруке:
11
6
83 среда, 13 март 2013 13:39
Комнен Коља Сератлић
Поздрављам г. Јевтовића. Ваши подаци и коментари су необориви. Многи неће да прихвате да постоји труст мозгова, који има агенције и анкетаре. Труст мозгова их постави у свакој земљи, дакако и у Србији. Представљају се да испитују јавно мишљење, а уствари спроводе замисли труста мозгова – завјереника. Нема ниједног озбиљнијег догађаја након Другог с. р., да није испланиран, монтиран: локални ратови, свргавање и убиства шефова држава и влада, разна друга убиства, пучеви, студентски немири, разне пандемије и афере (краве су у Србији појеле људе). Имерија је по налогу труста мозгова, од 1945.бомбардовала 29 земаља, укључујући БИХ 1995. и Србију 1999. Водила је више од 100 локалних ратова. Управљачи у Србији, посебно ови садашњи, немају свијест о томе ко њима влада, нису свесни да су део те завере, не прихватају постојање тог огромног и опасног система, те да су пуки (свакодневни) извршиоци.Преговори са шиптарима (посебно Дачић-Тачи),одлазак тројке на ноге чиновници,су наређње завереника
Препоруке:
13
1
84 среда, 13 март 2013 14:02
Slavomir Srpski
Имерија је по налогу труста мозгова, од 1945.бомбардовала 29 земаља, укључујући БИХ 1995. и Србију 1999. Водила је више од 100 локалних ратова. Управљачи у Србији, посебно ови садашњи, немају свијест о томе ко њима влада, ..

Uh, hvala na otvaranju ociju, sve te satane, masoni, podzemne azdaje, alieni naseli nam na grbacu a mi toliko snazni da cak i ne osecamo da su na nama. Nego, hajde lepo dajte nam formulu da napravimo virus za taj trust mozgova od 1945 (ja mislio da satana postiji barem od doba faraona na ovamo, ali se izgleda jako prevarih). Nego ovu rapsodiju o belosvetskoj zaveri alijena i svemocnih ljudi i trustova mozgova, protiv jedne male Srbije, kaoko da objasnimo: svi protiv malog Perice, ili jadao se Kalimero. Toliko ste me uplasili tim satanama da sada ne smem vise ne samo da se branim od tolike sile, vec ni da mislim.
Препоруке:
6
14
85 среда, 13 март 2013 14:08
Slavomir Srpski : Rat protiv satana do poslednjeg komentara na NSPM
Posto po baba vracarama ovde Srbijom vladaju mracne sile, od satana do matuzelima, i ko zna cege sve ne, sada mi je jasno da je bolje uzivati citajuci sve te vase opise tih mracnih trustova mozgova lepo iz fotelje, jer sta mi tu jadnici mozemo??

Naspram takve svetske i belosvetske i nadzemne sile i satana, sta cemo mi jadnici da spremimo recimo 40 hiljada srskih dobrovoljaca gerilaca da branimo Srbe na severu od albanske oluje?? Pa ta satana ima da nas pojede za dorucak, a mi nemamo oruzje protiv satane?? Hocemo li braco na Svetu goru da ponesemo krst u Hilandar da bi krstom i molitvom ubili tu satanu??? Aaaa???
Препоруке:
5
13
86 среда, 13 март 2013 14:53
Keka-ne onaj
Slavomire, odmori malo zivota ti.
Препоруке:
13
1
87 среда, 13 март 2013 14:57
Горан Јевтовић
Слвомире,
ако мислиш да ти неко чита ове назови коментаре, неби било лоше да их смисленије пишеш. И разумљивије.

Овако, већ си ушао у фазу да се сам са собом свађаш и просипаш демагогију као на сеоским прелима.
Отприлике твоја девиза је "баш ме брига шта је ко написао", битно је да ја контрирам и да га исмевам.
А не видиш да си поодавно смешан и прочитан.
И да ти је теза о "патриотизму" ових марионета (као и оних петооктобарских ударника), прсла у парампарчад.
Брукаш се човече, размисли мало. Не срљај.
Препоруке:
17
4
88 среда, 13 март 2013 15:06
Горан Јевтовић
Комнен Коља Сератлић

Отпоздрављам уважени Коља.
Врло лепо статистичко подсећање које ће добронамерни разумети.
Осим, наравно, "дежурног" Србина Славомира.
Пазите сад, следи једно пет до десет његових "аргументованих" осврта у којима ће нас убеђивати да је црно у ствари бело.

Свако добро.
Препоруке:
11
2
89 среда, 13 март 2013 15:11
Cak i kad neces, svoj krst moras da nosis
" Hocemo li braco na Svetu goru da ponesemo krst u Hilandar da bi krstom i molitvom ubili tu satanu??? Aaaa???"

To je, svakako, efikasan nacin borbe sa satanom. Takva duhovna borba protiv sila zla moguca je i vrsi se i van Svete gore. A ima i bezbroj drugih nacina. Osnovno i sustinsko je NE IGRATI NJEGOVU IGRU. Tako se blokira. Zasto nam ti satanisti i namecu svoja pravila,takozvano "preumljenje",otklon od tradicije (ona je "aut"), istorije (falsifikuje se)porekla ("in" je biti gradjanin sveta, a zapravo lutajuce beslovesno roblje u potrazi za egzistencijom), drzavnosti (u toj buducnosti u koju jedino treba piljiti, granica nece biti, za kapital, naravno, kao sto vec jeste, a za ljude ce se stavljati sve vece i teze premostive prepreke)...itd. Svoj toj "zvaki za ludake", dakle, najpre okrenuti ledja .I , da, svakako, isturiti krst visoko i vidljivo. Jer, ne kaze dzaba narod " bezi ko djavo od krsta".
Препоруке:
7
2
90 среда, 13 март 2013 16:27
сељак беземљаш
&Комнен Коља Сератлић
Није НАТО бомбардовао БиХ, већ Србе, у БиХ.
Највећа сила у историји света кренула је у војни поход да би помогла централној влади БиХ да војно порази 40% становништва које из вековног историјског искуства није ни хтело ни смело под власте те владе.

&ПОШТОВАЛАЦ НСПМ
Да авиони национал-социјалиста (Хитлерови) разорили су "све" у Београду. Али савезници су сматрали да има и за њих. Па су 1944 на ВАСКРС РАЗАРАЛИ И ОНИ.
И то не један дан већ месецима.Па су убили у шолупразном Београду,3 до 4 пута више људи него хитлеровци 6 априла 1941. И нису бомбардовали само Београд већ све српске градове.
Заборављајући то ми смо изградили целе покрете на таквом савезништву, нисмо разумели коме су и зашто 1944 крчили пут, зашто су бомбе 1999 падале по некада на иста места као 1944, жртве нисмо пописали....

И ваше и Кољине текстове читам са занимањем и не бих волео да ми замерите на примедби.
Препоруке:
14
0
91 среда, 13 март 2013 16:50
Горан Јевтовић
сељак беземљаш
зашто су бомбе 1999 падале по некада на иста места као 1944, жртве нисмо пописали....

И да допуним ово подсећање, 9. априла 1999.године, на Велики петак, почела је крвава копнена офанзива НАТО и шиптарских терористичких башибозука из Албаније на рејоне караула: Кошаре и Морина, правцем: Тропоја (Вици Дољ)-Јуник.

А 11.априла, у недељу на Васкрс, два авиона НАТО су на небу изнад Метохије (директриса над Ђаковицом), на висини од око 8.000 метара, негде око 13,00 часова, исцртали димом из мотора огромни знак долара, дужине 3-4 километара! Наравно, то је била "честитка" православним Србима.

Поздрав уважени "сељаку"!
Препоруке:
14
1
92 среда, 13 март 2013 17:16
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Отприлике твоја девиза је "баш ме брига шта је ко написао", битно је да ја контрирам и да га исмевам.

Hajde ne pupajte, i pogledajte da sam pre svakog komentara lepo citirao vase tekstove o sataniji, idolima, svevidecim ocima, babama vracarama, i zloj srskoj kobi da je u centru tih nemani i azdaja.Pa procitajte sebe samog i ono sto sam naveo,umesto da se sramotite lazima "da me nije briga sta je ko napisao"

Opet vase kontraobavestajno "izlivanje pameti" i zamena teza: ja i te kako vodim brigu sta (pametno) ko napisa a ko napisa nebuloze,pa onda uvek to citiram, kao i u ovom komentaru.Proverite pa cete videti da kada nekoga spominjem u mojim komentarima to uvek radim racionalno,i podnosim citate.

Ako na ovaka nacin pokusavate da kontraobavestavate,jasno je sto smo te ratove gubili.Kao sto ste priznali da ste poznavali ko i kako je radio protiv drzave jer ste bili na tim mestima ali niste licno odreagovali po savesti, pa me pozivaste da "pucam na Vas"(sto mi ne pada na pamet)
Препоруке:
4
8
93 среда, 13 март 2013 17:23
Slavomir Srpski, @ Cak i da neces ...
Citiram vas:"To je, svakako, efikasan nacin borbe sa satanom".

Bravo, vidim da moji predlozi imaju valjanosti i mogu da zatru satanizam u Srba. Sada bi trebalo da organizujemo opstenarodne pohode na Svetu goru u Hilandar, da se konacno u Srbiji istrebi ta neman i da se oslobodimo.

Na taj nacin, molitvama bi mogli spreciti i albansku oluju na severu, ukoliko ne uspemo da pronadjemo 40 hiljada dobrovoljaca, srpskih gerilaca (komita, partizana i cetnika onih pre IISV rata ), spremnih da zivotima i borbom brane srpsko. Zar ne??
Препоруке:
4
9
94 среда, 13 март 2013 17:34
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Осим, наравно, "дежурног" Србина Славомира.
Пазите сад, следи једно пет до десет његових "аргументованих" осврта у којима ће нас убеђивати да је црно у ствари бело.

Ne gospodo lezilebovici u foteljama, koji pisete nebuloze satanisticke zavere i opstemondijalni haos i propast u cijem se pupku centra sveta nalazi gle Srbija stradalnica.

Ja ismevam ove vase psihoanalize iz fotelja, kukumavcenja da je eto satana personalno kriva za sve nase nevolje i nasu nepotentnost i predaju.

Jer sam, u mojoj malenkosti, predlagao racionalnije da se sami organizujemo, i spremimo 30 hiljada srpskih DOBROVOLJACA iz Srbije i inostrantstva spremnih da ako treba zivotima brane srpsku majku na Kosovu. A ne da cekamo isterivace satana i vestica, Dacicevu profesionalnu vojsku, ili Rusiju da za nas ginu.


O isteracivacima vestica i satana malo znam, priznajem, O Dacicu isuvise, kao o Srbima koji bi pobegli na spomen vojnog poziva, a o Rusiji neka sanjaju oni manji Srbi od Srba.
Препоруке:
4
8
95 среда, 13 март 2013 19:13
Горан Јевтовић
Ајмо Славомире још пар коментара да би моје предвиђање било испуњено, а ниси ни све вештице истерао, нити си нам дао одговарајући лек.

Жао ми те твоје тастатуре, брате Србине.
Препоруке:
7
3
96 среда, 13 март 2013 19:35
Coki
Za lik i djelo vizionara nosice i stafetu po Srbiji.
Препоруке:
7
1
97 среда, 13 март 2013 20:28
НСПМ web
Коментаторима @Славомир српски, @Горан Јевтовић:

Молимо вас да се вратите теми и коментарисњу текста а престанете са међусобним препуцавањима. У супротном ћемо бити принуђени да ваше коментаре не објављујемо.

хвала на разумевању,
уз поздраве од
(супер)модератора

PS. Порука обојици - боље напишите ауторске текстове на теме о којима полемишете :)
Препоруке:
13
0
98 среда, 13 март 2013 21:59
Татијана
"Капитализам је само превара поверењем, заслепљујуће здање изграђено на обећањима." Навод из текста "Манифест о земљи, британског часописа "Земља".
Капитализам је зато у многе земље увео демократски систем бирања политичке власти како бе се давала лажна обећања и "превара поверењем" озаконила.
Препоруке:
4
0
99 среда, 13 март 2013 23:22
заиста
Фантастичан текст. Поштено, лепо и реално, све и свако стављен на своје место. Ђорђеви текстови су заиста светло у нашој политичкој помрчини.
Препоруке:
9
1
100 четвртак, 14 март 2013 01:23
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
..а ниси ни све вештице истерао, нити си нам дао одговарајући лек.

Ma ne gubim vreme da bi se licno raspravljao sa bilo kim, da iza toga ne postoje ozbiljni i sustinski kontrasti, a ne vestice.

Vi i vecina trazi nerealne stvari, koje ne mogu da sprece oluju na KIM za koji mesec. To jeste, rusenje RTS, izvodjenje stotine hiljada gradjana na ulice i time i vlade, ali jos teze pravljenje (koje) vecinske vlade posle ove ako je 65% naroda zadovoljna sa ovim vlastima, a samo 10% je na nasim stavovima. Jednostavno za to su potrebne godine, a oluja je odma tu iza ugla.

Naspram tog dogmatskog sipanja iz supljeg u prazno, ja se javljam samo da bih istakao realniju alternativu koju mozemo da ostvarimo: organizovanje 40 hiljada dobrovoljaca gerilaca (0,5% stanovnistva) is Srbije i inostranstva koji bi mogli brzo da se nadju zlu netrebalo ako albanci krenu silom na sever.


Vidim da se vrlo malo o tome diskutuje,i stoga jedino pisem ove komentare, a ne da se sa vama prepirem u prazno
Препоруке:
3
5
101 четвртак, 14 март 2013 11:29
@ Slavomir Srpski, @ Cak i da neces ...
Rugajte se vi koliko vam drago. Samo ne znam zasto izvrcete i sta imate protiv svetinje Svetogorske. Rekoh da je i to jedan od delotvornih nacina, a da bez krsta, uvek i svagda, ta neman se ne isteruje. Vi ne morate u to da verujete. Da se Srbi nisu odrekli Boga, naslo bi se vec koliko rekoste da je potrebno vojnika ili pameti da se Srbija odbrani. Ne, Srbi vojuju po kaficima i splavovima, rugaju se Bogu i gledaju u Mamona hoce li im nesto udeliti. Zaboravili na spasonosnu opomenu: Ako je Bog sa vama, ko ce protiv vas? Bog s vama, Slavomire i svako dobro.
Препоруке:
6
5
102 четвртак, 14 март 2013 14:01
Slavomir Srpski, @Cak i da neces...
Citiram:"Rugajte se vi koliko vam drago. Samo ne znam zasto izvrcete i sta imate protiv svetinje Svetogorske. Rekoh da je i to jedan od delotvornih nacina, a da bez krsta, uvek i svagda, ta neman se ne isteruje."

Sta vam bi. Ja se ne rugam nasim Svetinjama covece, jer sam pobozan covek i vernik. Meni nije potrebno da idema na Svetu goru vec mogu ovde lepo da se pomolim. Vi izvrcete teze: ja samo isticem da sa OVAKVOM vecinon naroda u Srbiji, ako bi i svi (a sto je apsolutno nerelano) krenuli na Svetu goru, TO ne bi sprecilo da Albanci ostvare svoju oluju na severu za koji mesec!!

U tom smislu izricito, pokusah da objasnim da oo sipanje iz supljeg u prazno, o satanistima, masonima, matuzelima itd.. ne moze da bude RESENJE za vojnu agresiju koju nam NATO sprema na prolece da Srbe slomi!! Stvar duhovnog preporoda vecine Srba je jedan dug i tezak proces za koje po meni su cak potrebne GENERACIJE da se smene. Jeste li to sada ukapirali.

A mi imamo URGENTNI problem da SAMI resimo.
Препоруке:
3
2
103 четвртак, 14 март 2013 14:47
Станко
&Cak i kad neces, svoj krst moras da nosis. Десетак година после спаљивања моштију светог Саве, када душу народа његовог зацрни жалост равна и готово безнађе,љубављу и рукама хиландарског братства покрену се Часни крст Господњи из Хиландара до српске земље и осени је све до Захумља, па се врати натраг у задужбину првих Немањића, што би записано на његово лименом крову (пишем по сећању). И шта би? После неколико година роди се на свет један од највећих чудотвораца српских, свети Василије Острошки, слава му и милост! И свој народ српски, који клизаше у потуриштво и папску преверу, он поврати на прави пут и сачува му душу! Историја је велика учитељица живота коју смо одбацили! Ако нећемо мошти Светаца (којих се не досећају као прве помоћи народу ни његови епископи,упркос оволиком страдању и беспомоћности) пронесимо српском земљом Часни крст Христов, да се њиме осоколимо и устанемо из ове смрти!
Препоруке:
9
0
104 четвртак, 14 март 2013 15:43
@Станко
Hvala sto razumeste sta hocu da kazem. Kako ce da vojuje narod koji "snom mrtvijem spava" (a crkvena zvona cute da ga ne probude, dobro ste i to primetili)i na putu je da bude potpuno zombiran? Narod kome se decenijama, monstruozno, vrlo strucno, ubija genom slobode. Kako ce da se skuplja na otpor narod koji pristaje da bude varan i prevaren, misleci valjda da ce i sam nekako prevariti svoju sudbinu. E, to nece da moze. Moracemo svoj krst da iznesemo do kraja. Od duhovnog budjenja zavisi samo da li cemo ostati na raspecu ili ce doci i Vaskrs.
Препоруке:
7
0
105 четвртак, 14 март 2013 15:50
@ Slavomir Srpski, @Cak i da neces...
Ne kapiram. Vi ste prvi pomenuli hodocasca i Svetu goru, pa na to vam odgovorih. Ja, na zalost, tamo necu moci nikada da odem i, isto kao i vi, molim se tu gde jesam. Za dalja pojasnjenja vidite pod : "@Stanko".
Препоруке:
2
1
106 четвртак, 14 март 2013 16:08
Milica-Becej
@ - zeljko

da, ostali su nam samo NSPM , Djordje i DVERI...zato 6.aprila svi na miting - "Ovako vise ne ide..."
Препоруке:
7
2
107 четвртак, 14 март 2013 16:16
Станко
Да, или ћемо остати на распећу, али распећу левог разбојника, или васкрснути крстом Христовим!Вратимо се под покров Пресвете Богомајке и наших светих Срба, наше Небеске Србије...
Препоруке:
9
2
108 четвртак, 14 март 2013 21:40
За истину
Најбоља анализа за последњих 12 година, у сваком смислу. Просто генијално.
Хвала Вам, Вукадиновићу!
Препоруке:
11
1
109 уторак, 19 март 2013 00:19
Турас
Зналачки коментар Вукадиновића.Зналачки што по мени Вукадиновић(вероватно из пристојности о мртвима све најбоље)не жели да врши конкретно порђење.Али зато ја могу овде слободно да напишем.З.Ђинђић је био лош балкански шпијун у служби Империје.По квалитету не може се упоређивати са Слобом.Историја ;рекоше једном да је каталог злочина,коју пишу победници и прикривају моћници.Тако да данас о Ђинђићу има опречних,контраверзних мишљења које доводе посматраче"лика и дела"у забуну.Верујем као свака истинољубива будала да ускоро сазнамо праву позадину делања и страдања ове трагикомичне фигуре новије србске историје.
Препоруке:
4
0
110 понедељак, 25 март 2013 13:30
gedza
Organizujmo se u OSLOBODLACKI POKRET ,zato sto nam je domovina okupirana i kvislingsku vlast nikiakvim parlamentarnim izborima necemo srusiti, nego trazimo saveznika u borbi za oslobodjenje .
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер