петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Није лако издати

Kоментари (125) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 08 април 2013 21:53
Акса
По ко зна који пут дата је хируршки прецизна анализа!

Ђорђе свака Вам част!
Препоруке:
247
19
2 понедељак, 08 април 2013 22:08
Урке
Наравно да не заборављамо понижења која су нам приуштили претходних месеци, са границом, официрима за везу и лупетањем како је „замрзнути конфликт“ нешто најгоре што нам се може догодити и како нам „без ЕУ нема живота“. Свеједно. Не сме бити злобе и ликовања. Ово је само један корак, који може бити изузетно значајан, али исто тако може бити и само мали застој на путу без повратка. Постоје шансе и за једно и за друго. Јасно је, наравно, да они нису никакви „Обилићи“. Далеко су и од (историјских) Бранковића. Али се, изгледа, још увек, помало устручавају да буду баш отворени „квислинзи“.

Шта рећи? Као да сте ми из душе и главе прочитали господине Вукадиновићу. Поштено, објективно и патриотски.
Препоруке:
193
16
3 понедељак, 08 април 2013 22:12
то је то
"Јасно је, наравно, да они нису никакви „Обилићи“. Далеко су и од (историјских) Бранковића. Али се, изгледа, још увек, помало устручавају да буду баш отворени „квислинзи“. И можда – захваљујући стицају околности, одлучности Срба са севера КиМ, Владимиру Путину, апелу цркве и невидљивој моћи косовског предања – на крају то неће ни постати.

Оно што ме у овом тренутку највише брине јесте то што је била потребна тако велика и тако тешка артиљерија и активирање готово свих патриотских ресурса за једно тако мало и тако немушто „не“.
Препоруке:
167
12
4 понедељак, 08 април 2013 22:17
Сима
Сјајна анализа, све похвале радо читаном и гледаном г.Вукадиновићу. Наши "политичари" све друго зову реалношћу само не ово што пише у чланку. Ово је наша реалност, на жалост!
Препоруке:
148
9
5 понедељак, 08 април 2013 22:24
можда најбољи Ђорђев текст
Али шта су они мислили и чему су се надали? Зар су мислили да су Империји милији и дражи од Бориса Тадића (који је ухапсио Ратка Младића), или Војислава Коштунице („победника над Милошевићем“, са којим су ратовали), па ће сада њима, Милошевићевим и Шешељевим наследницима, чинити уступке давати концесије које нису хтели да чине овим својим својевременим миљеницима?
Препоруке:
174
12
6 понедељак, 08 април 2013 22:24
Милош
Ђорђе, одличан текст. Све похвале и за синоћни наступ у "Утиску недеље".
Препоруке:
147
14
7 понедељак, 08 април 2013 22:29
eklektik
Potpisujem Gospodine Vukadinoviću.
Препоруке:
110
13
8 понедељак, 08 април 2013 22:33
Борис
Одлично, у потпуности се слажем са вама Ђорђе. Нисам оптимиста у вези Србије, али се ипак још надам.Можда ће и Србија пропасти, али добри људи и Истина неће никада, у то сам уверен.
Препоруке:
124
7
9 понедељак, 08 април 2013 22:38
Горан Јевтовић
Браво Ђорђе!
Препоруке:
126
18
10 понедељак, 08 април 2013 22:41
Љ
До сада најбоља анализа и одличан пресек стања у којем се налази Србија!
Препоруке:
113
11
11 понедељак, 08 април 2013 22:49
Ја и само ја
Далеко су и од (историјских) Бранковића. Али се, изгледа, још увек, помало устручавају да буду баш отворени „квислинзи“. И можда – захваљујући стицају околности, одлучности Срба са севера КиМ, Владимиру Путину, апелу цркве и невидљивој моћи косовског предања – на крају то неће ни постати.
Мислим да је ово одражава тренутно стање. Осећам да ће се у наредних седам дана ипак одредити ка прихватању услова који су им постављени зарад личних сујета и жеља за влашћу. Да су другачији не би ни били ту где јесу.
Нека нам је Бог упомоћ!
Препоруке:
121
12
12 понедељак, 08 април 2013 22:49
Φιλοσοφία
Браво, и опет браво, господине Вукадиновићу! Издржали смо деценију и више под притисцима. Уцјењују нас на све могуће начине. А ми да посустанемо баш сада, када је већ цијела Европска унија пред тоталним распадом, када је Њемачка најомраженија земља Европе, иако се то бојажљиво говори, да не чује газда. Када Србија постаје у очима других оно што све вријеме јесте: борац за своју слободу, права и достојанство против хохштаплера свјетског калибра!? Ако ми не радимо за себе, вријеме очигледно ради! Не одустајмо, ма како нас нападали. Немају више адута. Све су испуцали на Косову.
Препоруке:
133
12
13 понедељак, 08 април 2013 22:54
Влада
...чак и после дугогодишње припреме, после толиког рада, грантова и пројеката на „промени националне парадигме“ и „промени свести“, убеђивања да је Косово ионако већ независно и да је то најбоље за све, дакле, после свега тога и деценијског рада на националној лоботомији – изгледа, ипак, није лако издати. Поготово издати на Косову. Није лако издати тако огољено и безусловно, пред лицем савременика, предака и потомака. Поготово, издати без алибија и било какве видљиве и опипљиве компензације.

Ово је мени најјачи део. Мада има и других антологијских места. Ђорђе није само наш најбољи аналитичар, него и сјајан писац и искрени патриота. Да нам је више таквих на власти, боље би нам било.
Препоруке:
151
4
14 понедељак, 08 април 2013 23:04
Predrag
KAMO SRECE DA SI TI PREDSEDNIK ILI PREMIJER SRBIJE.
Препоруке:
102
18
15 понедељак, 08 април 2013 23:05
Trajko da traje
Aferim.Samo da znate kako je na Kosovu teško i neizvesno ovih dana.Ako je u beogradu teško kako je tek kod nas?
Препоруке:
111
4
16 понедељак, 08 април 2013 23:07
Игор
Свака част на тексту Ђорђе. Међутим, не смемо се опустити сада када су одложили издају за коју недељу или који месец, већ морамо бити спремни да се организујемо и масовно изађемо на улице када буде било сличних покушаја издаје и капитулације. Поред свих патриотских организација, кључна је подршка студената, који својом снагом, масовношћу, енергијом и ентузијазмом могу спречити медије и политичаре у удруженом подухвату прихватања сецесије Косова.

http://www.facebook.com/pages/Nova-srpska-politi%C4%8Dka-misao/199936125378?ref=hl

http://www.facebook.com/pages/%D0%A3%D1%98%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0/392801617482237?ref=hl
Препоруке:
95
3
17 понедељак, 08 април 2013 23:07
Milos
Mislim da ce cela stvar da se zavrsi kao onaj slucaj kada je Dacic donekle odbrusio Evropi, pa onda brze bolje licno odneo prevod svoje izjave nemackom ambasadoru. Predstava za narod.
Препоруке:
119
2
18 понедељак, 08 април 2013 23:08
Srba Karanovic
Kada je kompromis tada se nesto daje a nesto dobija za uzvrat. Sta se to nudi Srbiji? Jedno uvrtanje ruke za drugom. A kako je lepo u EU, to pitajte Kiprane, Grke, Spance, Italijane... i da ne zaboravimo Britance koji zele da pobegnu iz nje.
Препоруке:
92
1
19 понедељак, 08 април 2013 23:08
др ФИЛГУД
Свака част,тачно од речи до речи!Радикали су кампањи говорили какав ће епилог косовског питања бити ако Вучић и Николић дођу на власт,као и увек били су у праву,штета што народ није имао слуха.
Препоруке:
90
6
20 понедељак, 08 април 2013 23:11
Рио Лобо
Није ни Ђорђу лако, из овако прозаичне теме извући и написати нешто креативно и инспиративно... А време и догађаји се тако брзо смењују...
Препоруке:
51
4
21 понедељак, 08 април 2013 23:11
Миљан
Неће бити КВИСЛИНГА,али неће бити ни ПАМЕТИ!
Осетивши подршку народа, наши квазиполитичари викаће, из дана у дан, све јаче НЕ!
Проблем ће, заиста, остати у нашем дворишту - како каже бароница из Брисела, пошто политичког ЈЕДИНСТВА у избору најбољег решења нећемо ИМАТИ.
Нека је решење и лоше, али нека га је моја партија ПРОГУРАЛА, инсистираће српске ВОЂЕ!
За боље решење они немају ни храбрости, ни људскости. Ипак, ЛОШИ ЂАЦИ Србијом владају!
Препоруке:
61
2
22 понедељак, 08 април 2013 23:11
Зоран Ђорђевић
Наши преговарачи никако да кажу чиме нам то прете. А изгледа да су претње страшне. До те мере да не смеју ни да их помену. Пре неки дан у интервјуу Политици (http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Ovo-sto-je-predlozeno-ne-moze-da-prodje.sr.html), Дачић је изврдао одговор на конкретно питање:
И шта онда? Чиме вам прете?

Нису сада битне претње, него шта даље.
Можда су претње толико језиве да би њихово обелодањивање изазвало узнемирење јавности, ако не и неку врсту побуне. Не знам, само нагађам.
Препоруке:
68
5
23 понедељак, 08 април 2013 23:14
Шанга
Добро упозорење. Нека знају да су прочитани. Узели су тајм-аут да се ултиматум запакује да га курири-преговарачи покушају продати у Србији као попуштање Тачија под притисцима добронамерних Берлина, Брисла и Вашингтона. Канонада нових претњи да ће Србија гладовати, остати без пензија, плата, белог Шенгена, озолације, чега још не! Каква подлост према свом народу!
Препоруке:
83
1
24 понедељак, 08 април 2013 23:15
Давид Новаковић
Одлична анализа господина Вукадиновића. Можда је неко рећи да је то политичка навиност, али не могу порећи да сам осетио олакшање, и морам признати помало и национални понос, након одбијања овог срамног ултиматума. Ако је ово, као што Ђорђе каже, корак уназад од провалије, још постоји шанса за националним ослобођењем од канџи западних империјалиста.
Препоруке:
59
5
25 понедељак, 08 април 2013 23:15
SomborSrbija
Na zalost I nasu nesrecu, ovo je vas najbolji tekst. Kamo lepe srece da niste imali materijala za njegovo pisanje. Bravo g. Vukadinovicu I svaka vam vast.
Препоруке:
68
3
26 понедељак, 08 април 2013 23:16
Peter RV
Sjajan tekst. Sve mogucnosti jasno analizirane.
Vukadinovic je prevazisao i samoga sebe.

" Поготово издати на Косову. Није лако издати тако огољено и безусловно, пред лицем савременика, предака и потомака. Поготово, издати без алибија и било какве видљиве и опипљиве компензације. И то је суштина.

Od ovoga se treba plasit, ali ako urade ('drzavni vrh) nesto korektno, treba im ipak aplaudirat. U tome se slazem.
Bas sad vidjeh na TV (francuskoj i spanskoj) da je vlada odlucila da odlikuje Petera Handkea za njegovu 'podrsku Srbima za vrijeme rata'. Cekajmo potvrdjenje, ali ako je ovo istina- napravljen je ,najzad, prvi kvalitativni korak u pravcu oslobodjenja od okupacije- t.j. povratak samo-postovanja.
Препоруке:
73
4
27 понедељак, 08 април 2013 23:16
Rado
Đorđe, to "muljavo i nemušto NE" danas, još koliko sutra postaće takođe nemušto ali ipak "DA". Zašto? Ti si to u tekstu nagovestio a ja samo potvrđujem. Jer,ako niko nije smogao hrabrosti da se parlamentarcima iz Bundestaga suprotstavi njihovom "ultimatumu bačenom u lice Srbije", zar će neko da se suprotstavi EU i Vašingtonu koji nude čak i manje od Ahtisarija. Kada jedanput napraviš ustupak ucenjivaču, on te ne ostavlja nego još povećava ulog. Mnogi pregovarači, i oni prvi i ovi drugi, su se "izuvali (da ne kažem nešto nepristojnije) mnogo pre potoka koji treba da pregaze". Pročitani su. Veliku odgovornost snose obaveštajne službe koje su potpuno zatajile. A, kako i ne bi kada su Svilanović i Drašković ukinuli SID u našoj diplomatiji. Ipak, biće "datuma" možda ne na Vidovdan, ali biće ga. On više treba Prištini, EU i SAD nego Srbiji.A onda: stolica u UN, Vojvodina, Sandžak.
Препоруке:
70
5
28 понедељак, 08 април 2013 23:17
janbo
''Узгред, наводнике би вероватно требало ставити и и овде, код „Београда“ и „Приштине“, јер је у питању еуфемизам за унутрашњу употребу, с обзиром да је више него јасно – и тако се то и у Бриселу и у светским медијима представља – да се ради о дијалогу на највишем нивоу између државних делегација Србије и Косова. Тужно али истинито.''

Ja to svima kažem, mi smo bre već njih de facto priznali, ovo ''NE'' sada, nije nikakav patriotski čin. Oni su tamo razgovarali na nivou premijera, pa tako mi njima dajemo legitimitet, tj. njihovim institucijama. Drugo, pregovori su vođeni ne zbog statusa Kosova, nego zbog statusa i položaja srpske manjine na Kosovu. To bi svako trebalo da vidi. Ovo ''NE'' je samo kap u moru, kao neki mali plusić.
Препоруке:
54
1
29 понедељак, 08 април 2013 23:19
Дринкок Кончаревић
Издаја се обавља тако да имате утисак као да се све дешава на траци. Сваки политичар одради фазу, захват или окрет и крај. Ми, гледаоци, мислимо да смо оног претходног оставили на власти, не би урадио оно што је урадио изабрани после њега. И ту је грешка. У нашем случају ми смо на траци која иде у смеру који су задали велики. Послужитељ се бира према квантитету или квалитету операције која је на реду. Ово, данашње НЕ јесте застој. Дешава се. И на најбољој траци и у најбољој операцији има киксева. Шта је решење? Сиђимо са траке. Имамо ми своје траке, своја кола. Нико нам неће дати, већ ће само узети. Тих који узимају, отимају, имамо и у нашим редовима. Зато се морамо очистити од таквих а ако не, онда неће бити оних који ће отплаћивати наше кредите или како да кажем, нећемо имати наследнике у светлој будућности која нас чека (?). Датум није светла будућност.
Препоруке:
53
1
30 понедељак, 08 април 2013 23:19
SERBON
Dobar dobar tekst! Ipak imam utisak da je ovo "NE" samo kraj prvog poluvremena i da opasnost da nasi "junaci"iz drzavnog vrha vrlo lako mogu da prime i neki auto gol u drugom poluvremenu i da se obrukaju za sva vremena i pred precima i pred potomcima! Narocito ako se Brisel i SAD takticki lukavo smiluju i udele poneku mrvicu simbolicne izvrsne nadleznosti "srpskoj zajednici". Potpuno sam uveren da cak i kada bi u eventualnim nekim daljim pregovorima i dobili po koju minimalnu nadleznost da bi cak i to vremenom prosto isparilo pod pritiscima Pristine,cak i u varijanti kada bi EU dala i neke svoje garancije. Mnogo puta se pokazalo u praksi i na terenu da se garancije EU i SAD postuju samo u odnosu na Pristinu.
Препоруке:
45
2
31 понедељак, 08 април 2013 23:21
фристајло
Оно што ме у овом тренутку највише брине јесте то што је била потребна тако велика и тако тешка артиљерија и активирање готово свих патриотских ресурса за једно тако мало и тако немушто „не“

То, што Вас сада брине, господине Вукадиновићу, је исто оно што је осећао сваки патриота овог народа, све ово време; а резултат тог притиска је и ово "не", и јасан показатељ колико је потребна монолитност и међусобна толеранција унутар тог патриотског фронта, за који морам да приметим да изостаје.
За оне који се сећају- ја сам један од ретких који је у коментарима то "не" предвиђао, али сам био изложен жестоким нападима због своје "наивности", издајништва и малодушности. Они поштенији ће то признати; но, многи овде признање да греше сматрају као Бого-издају, а то је у политици врло опасан манир.
Зато сам већ неколико пута износио предлог за формирање неког покрета, или пак странке, како би се та монолитност макар и на тај начин материјализовала.
Избећи пораз- мала је победа.
Препоруке:
53
5
32 понедељак, 08 април 2013 23:23
Драгославић
-И можда – захваљујући стицају околности, одлучности Срба са севера КиМ, Владимиру Путину, апелу цркве и невидљивој моћи косовског предања – на крају то неће ни постати.-
А треба додати и Божији прст показан преко студената!
Препоруке:
46
2
33 понедељак, 08 април 2013 23:25
Михаило
Сензационалистичке изјаве као што су ПРОПАСТ, НЕЋЕ ДЕЦА ИМАТИ ШТА ДА ЈЕДУ, су сасвим у традиционалном вокабулару гдина Вучића. Психолошки профил му се није променио, па је стога претварање о тихом гласноговорнику само ново оделце, добро научена лекција за медијско експонирање. Плашим се овог (потенцијалног) диктатора у пеленама, баш због тихе буке коју прави. Лукавство какво се не да видети!!! Јесмо ли ми грађани задужени за решавање детективских заплета, јер наша патриотска власт нам није рекла НИКАДА да се преговара о томе како наћи најблажу варијанту како Србе са КИМ пустити низ воду? Слажем се да ово није никаква победа, јер се опет гурају у друштво које им тако бахато и болно заврће руку! Сад ће прећи на уши! Браво Ђорђе, јасно и истинито!!!
Препоруке:
61
3
34 понедељак, 08 април 2013 23:26
Jovo
EU I SAD - NAJVEĆI SAVEZNICI SRBIJE

Pogođeno je glavno. Autor je rekao suštinu problema. U tom smislu najveći saveznici Srbije u Briselu bili su i ostali EU i SAD.

Budući da ne daju ništa - baš ništa - nema šta ni da se prihvati od ovih što "pregovoraju".

Utoliko podržavam EU i SAD. Samo nastavite!
Препоруке:
42
1
35 понедељак, 08 април 2013 23:28
Laza
Ne slazem se da im treba skinuti kapu zbog jednog malog i bednog "ne".Svi oni, kao i vecina dosadasnjih politickih garnitura, do guse su se uvalili u pokusaje da udovoljne Imperiji po cenu izdaje svog naroda (ovu rec koristi autor,a dobro zna da je rec izdaja - "govor mrznje") Sta je dakle njihov realni uspeh? Neuspesna izdaja!? Kako moze neuspeh da bude uspeh?
Препоруке:
41
5
36 понедељак, 08 април 2013 23:30
нажалост
"У иоле нормалној земљи ово што сам рекао био би повод за прворазредни скандал и медијско-политичку дебату. У Србији, међутим, то је само једна мала, једва приметна коцкица у мозаику свеопште неодговорности, аутошовинизма и менталне окупације."
Ово је права и тачна дијагноза.
Препоруке:
53
0
37 понедељак, 08 април 2013 23:32
Mile
Srbija puca po šavovima
Препоруке:
30
8
38 понедељак, 08 април 2013 23:38
Миле Бре
Ми не сумњамо ни мало у њихове намере. Зато сумњамо у њихову искреност када кажу НЕ. То је кратког рока и убрзо ћемо бити сведоци велеиздаје. Како треба тумачити речи потпредседника владе, да ће изабрати оно што ће донети мању штету већини Срба (ЕУ?)? Одложили су капитулацију (уз подршку ЕУ и Тачија), из разлога што су се огласили: СПЦ, Додик, радикали, Двери, ДСС (даје подршку за НЕ), друге организације, као и студенти, Срби са КосМета... Дигла се граја па су оценили да је боље (за сада) да одложе њихову намеру. Одлучили су се да нас ускоро ставе пред "свршен чин" и тако избегну реакцију. Ако би и дошло након тога до реакције, стигла би са закашњењем па неби имала јачину, као и многе нанесене неправде које бледе. Данас су "разговарали" са нашим патријархом, који је изјавио да ће поштовати одлуку владе (?). Треба очекивати и притиске на СВЕ медије, партије и организације.
Несмемо попустити, већ напротив појачати кампању против издаје!
Препоруке:
74
1
39 уторак, 09 април 2013 00:00
prva liga tekst
Svaka čast g. Vukadinoviću, vrhunski tekst napisan u jednom dahu, na žalost svih nas koji uviđamo veru i neveru ali očekujem vaš analitičarski krešendo kad se dogodi i sam čin veleizdaje, oni se neće ustručavati, siguran sam u to - a vi naoštrite pero, protiv ovakvih će svako morati da da doprinos na svoj način!
Препоруке:
51
2
40 уторак, 09 април 2013 00:01
опрез
Има ли шта да није речено?
Нема.
Има ли шта што не можемо очекивати?
Нема.
Препоруке:
53
5
41 уторак, 09 април 2013 00:10
Страдија
Хајде да видимо колико ми Срби заиста вредимо данас,пошто следе застрашивања и прљаве игре са свих страна,изнутра и извана.
Препоруке:
34
0
42 уторак, 09 април 2013 00:16
AntiNWO
Ма немају они стида а од Бога се не боје. Претке су заборавили, савременике уништавају а потомака неће ни бити. Велика је илузија да они нешто сами одлучују, коме још није јасно после свега да су то обични извршитељи налога. Тачно је да ће Ђаво доћи по своје, и да ће проћи као и њима слични претходници, али нама од тога неће бити боље. Даље, шта је са економским уништавањем, тровањем становника како на физичком тако и културном нивоу, нечињењем у вези Војводине? Није им само Косово на души, где је ту НЕ?
Све је ово само представа, psyop. Све се наставља по плану. Не знамо детаље тог плана али знамо да је веома штетан по нас.
Препоруке:
34
0
43 уторак, 09 април 2013 00:17
Лола
Можда сам претерани песимиста, али господине Вукадиновићу ја не могу да верујем да код Вас има и мало резерве да неће завршити започето. Иако прижељкујем другачије решење, наступи политичара задњих дана ми говоре другачије. Иначе се са анализом слажем потпуно до тог дела на крају.
Шта мене забрињава у свему томе је тотална отупелост народа на ово зло па и на друга која су пред нама (продаја земље на пример). И не могу да замислим шта би и кад могло оволику пасивност смањити.
Препоруке:
37
3
44 уторак, 09 април 2013 00:18
Из_Норвешке
Та еуропска унија је зрела за отпад. Ево у Норвешкој хоће странка центра да изађе из "Европског економског простора (ЕЕП)". Увели тај ЕЕП, без референдума, а сад им се навлачи 200 000 имиграната сваке године (данас у новинама).

А примјере Бугарске, Румуније да неспомињем, Још сиромашнији него пре уласка. Југ уније је прича за себе.
Препоруке:
39
0
45 уторак, 09 април 2013 00:18
Горан Јевтовић
@ Миле Бре

Браво Миле, одличан коментар!
Све је ово велика прљава, субверзивна игра у којој сваки потез повлаче они који су испред Империје задужени за протекторат под називом Србија и чији оперативци седе усред Београда и дневно воде ове уцењене агенте од утицаја који су на власти.

Тако је и ових, управо завршених, "11 дана пакла" била предигра, показна вежба за оно што следи а то је и свечано одрицање од КосМета.
Тренирали су живце Србима да би апсолвирали реакцију тежишно на КосМету и на београдским улицама али и да провере све расположиве квинскишке полуге - медијске послушнике, интелектуалну "елиту", страначке прваке и дисциплину у странкама, полицијску и војну "силу", скупштину, правосуђе...

Наравно, да реализују још по неки "текући" обавештајни и субверзивни задачић успут - реакција Русије, држање руководства РС, спремност Шиптара из Прешева, решеност "војвођанера" и "санаклија" слично.

Нема нам спавања, тек следи главни удар!
Препоруке:
54
3
46 уторак, 09 април 2013 00:20
veleizdaja sigurna
ako nije danas , onda sutra sigurno.
Препоруке:
38
1
47 уторак, 09 април 2013 00:21
Лола@Михаило
Потпуно се слажем са твојим речима.
И још да додам да ови ако признају, и како је лепо овде написано "издају", биће гори од Бранковића. Он је бежао од мача и то кад је видео да је битка изгубљена. А нама колико знам не прете бомбардовањем. Ако прете, нек изађу пред народ као Милошевић.
Препоруке:
34
0
48 уторак, 09 април 2013 00:22
Gavrilo Princip
To majstore. Nedostaje jos jedan morbidni detalj, mada ste bili prisutni na B52 "utisak nedelje"
gde masa bitnih desavanja nije ni spomenuta nego se na primer navodi primer istog govora koji se cita svaki put prilikom secanja na bombardovanje 1999 zato sto uvek istim recima govorima o nasim ubicama i nikako da ih nazovemo milosrdnim andjelima.
Ali dosta o tome svi znamo ukus i narocito njuh voditeljke.
Rekoh morbidni detalj, o kojem je pricao onaj Tomyiev savetnik.
Dakle trazili su da ukinemo insitutcije Srbije na severu pokrajine Kosovo i da upravo vlada Srbije obezbedi sprovodjenje putem blokade severa, sankcija, rece onaj, obustvaljanja plata i td. Verovatno i na kraju intervencije zandarmerije.
Eto to vam je izmaklo da pomente a nije bas da se precuti.
Препоруке:
36
0
49 уторак, 09 април 2013 00:23
Molder
Gospodine Vukadinoviću, kapa do zemlje. Svaka čast! Imam jednu molbu. Ne znam da li čitate komentare, ali se nadam da bar moderatori mogu da vam prenesu napisano. Veoma bih voleo da napišete tekst o tome koji su nam sledeći koraci najbolji. Ok, za sada smo rekli ne. Ali svi se pitaju šta dalje? To se pitam i ja? Koji kurs u budućnosti treba da zauzmemo. Ne samo po pitanju Kosova, jer bi ova odluka mogla da se odrazi i na druge aspekte života u Srbiji. Pri tome mislim na otrežnjenje i spoznaja da od EU nema ništa. Još uvek određeni broj ljudi veruje u EUtopiju.
Препоруке:
36
1
50 уторак, 09 април 2013 00:34
Драган
Они су већ признали независност КИМ ,ово је само одлагање да то отворено саопште народу.НАРОДЕ СРБСКИ СПРЕМИ СЕ ДА ОПЕТ ИЗАЂЕШ НА УЛИЦЕ,И ДА ОВЕ ВЕЛЕИЗДАЈНИКЕ КОНАЧНО ОТЕРАШ НА ДОЖИВОТНУ РОБИЈУ !
Препоруке:
45
0
51 уторак, 09 април 2013 00:34
jedno granično razmišljanje
Evo šta ja dumam u svojoj ludoj glavi, paradigma njihove samoljubive egzaltacije je pobeda u Kovinu, a 'narod' baš njih hoće u svom svom ludilu, hoće da oni dovršavaju stvari a svi znamo po čemu je Kovin poznat što trenutno postaje naša nacionalna dijagnoza!
Препоруке:
30
1
52 уторак, 09 април 2013 00:35
Slavomir Srpski
Precizna iako gorka osmatranja Vukadinovica: Оно што ме у овом тренутку највише брине јесте то што је била потребна тако велика и тако тешка артиљерија и активирање готово свих патриотских ресурса за једно тако мало и тако немушто „не“

Ipak mislim da je to zato sto je najteze PRVI put reci ne Brislu,Nemackoj i SAD (jer o tome se radi).Poziv vlade da se ipak nastave pregovori je u funkciji da to "ne" bude lakse progutano od druge strane,i da ostavi veci manevarski prostor vladi,kao i da smanji tenzije koje su izazvale pretnje Tacija.

O tome dalje ne bih gubio vreme, ali me vise brine STA ce Rusija sada ponuditi Srbiji povodom Daciceve posete Putinu.Jer bez jake podrske i poziva Rusije da Srbija zvanicno otpocne put prema Evro-azijskom savezu,kao i ocekivane ponude Rusije da vrati svoj kontigent barem na sever Kosova, ova uzdrmana vlada ce imati velike probleme da izdrzi pritiske sa zapada.

Da budem iskren:Rusija sada ima loptu u rukama, i nadam se da ce znati da je iskoristi.
Препоруке:
35
0
53 уторак, 09 април 2013 00:37
Шаран
Сјајан текст, ово вам је анализа живота. Ретко се јаве тренуци "бити или не бити", а ви сте им свима стали на црту и то се памти.

Тако се то ради, све за мајку Србију!
Препоруке:
33
3
54 уторак, 09 април 2013 00:42
шта рећи
Антологијски текст! Мада би било боље да је наша раелност мало боља, па макар Ђорђев текст био мало лошији :) Али стварно је савршена дијагноза, без мржње и острашћености, али праведно и без попуста.
Препоруке:
29
2
55 уторак, 09 април 2013 00:47
Арса
Ове ствари не разумем:1. Како да наши наивни политичари замишљају да ће им оне државе које су нас безочно бомбардовале имало бити наклоњене приликом било каквих преговора.2. С ким то ми преговарамо, је ли са Европском унијом или са чиновницима те стално бујајуће администрације- Приштина је само посматрач за коју раде. Како то да се за све најважније одлуке ЕУ треба тражити сагласност свих чланица, а приликом отимања дела друге државе довољно је да то затраже само неке "више равноправне" чланице преко својих чиновника. Је ли то организација у коју треба да трчимо слепо и које су то предности таквог безглавог трчања у нешто што је мед и млеко, само да нам се још објасни ко је и како напредовао у ЕУ од уласка у њу, а о чему би јавност требала да зна.3. Када ће наши политичари да схвате да за нашу државу постоје само нови услови који се свакодневно постављају геометриском прогресијом тако да ће нас примити у ЕУ вероватно када дође време да се та унија под теретом бирократије сама распадне.
Препоруке:
29
0
56 уторак, 09 април 2013 00:50
Миле Бре
"Па, опет – после свега и упркос свему – треба подржати сваки колико-толико озбиљан и државолики потез своје власти..."

Потпредседник владе, одавно се припремао на потез отуђивања КосМета узимајући у руке ингеренцију над војском, БИА-ом и медијима (па и полицијом). Сада види да је све још преурањено па је зато акција и одложена. Највећа му је препрека - српска ЈАВНОСТ!
Да има поштене и добре намере за Србију (и становништво), зар би заборавио наш устав, резолуцију 1244 и савет безбедности? Међутим, прговори су исто ИЗДАЈА. Ако мора да преговара ( да народ не гладује),зар неби он могао да уцени ЕУ и Тачија са:"Нема преговора док се не испита и процесуирају актери афере (од подстрекача до извршиоца) о трговини органима"?
Није он наиван, али мисли да је јавност наивна. Свима је јасно да добијањем датума, а ни годинама после тога нард неће бити "ситији". Напротив, седеће беспомоћно на стиропору и "просити".
Зато протести сваки дан - до краја!
Препоруке:
38
0
57 уторак, 09 април 2013 00:59
Харун ал Рашид
Добили смо на времену, неким чудом. Сада треба искористити време, наредне дане, да овој тројици дилетаната ставимо до знања да нема враћања уназад, поновног преговарања и разговарања са шиптарским Бриселом. Ако се поново ухвате у то ђавоље коло, шиптари и Брисељ ће овај пут одрадити посао...Не дао Бог!
А Милорад Додик нека се привремено пресели у Београд и овој тројици .... и преливода свакодневно нека држи курсеве о принципима патриотске и национално одговорне дипломатије.
Препоруке:
41
2
58 уторак, 09 април 2013 01:14
Petar
Gosn Vukadinovicu,svaka cast,...no ja bih ipak malo sacekao(nije lako-istina,ali,jos uvek su mi sivi),A brat Vladimir i dalje nema sa kim.
Препоруке:
18
3
59 уторак, 09 април 2013 01:17
Anka Krajina
Али свакако је чак и такво бледо, муљаво и немушто „не“ боље од „јуначке“ и брзе капитулације која нам се смешила...

To se medicinskim žargonom zove "terapija zbog nelagode". Znaš da će ti pacijent umreti, da mu nema spasa a ipak daješ neki lek, da produžiš lažnu nadu.
Samo su dve stvari realno moguće:
    Priznati nezavisnost Kosova ili
      Anulirati Rezoluciju Evropskog parlamenta o Srbiji, usvojenu 19. jan. 2011.

      I jedno i drugo ima nesagledive posledice.

      Naterati EU na brisanje ili neku promenu 6. tačke Rezolucije?! Čime?
      Srbija je, nažalost, na sve to pristala dobrovoljno.
      Nema tog mastora koji može iz pogrešno skrojenog sašiti dobro odelo.
      Niti pregovarača, koji može izbeći preuzete obaveze iz te Rezolucije. To je uistinu "živo blato".
      Ali ne moraš srljati u njega ako znaš šta te čeka. Izračunaj šta je skuplje.
      Препоруке:
      25
      4
      60 уторак, 09 април 2013 01:25
      Зоран са КиМ
      Започеше дијалог са Европом о уласку Србије у ЕУ, уз немушт услов - да дијалог са Приштином напредује!

      Добише подршку највиђенијих белосветских фактора и домаћих еурофанатика.

      Бароница је отварала карте, једну по једну...

      Уочи последње рунде, суштина дијалога постаде (не)споразум око статуса Косова, уз датум - као бонус!

      Килаво НЕ - изазва дивљење свих српских родољуба и евроскептика.

      Еволуција је чудо!
      Препоруке:
      36
      0
      61 уторак, 09 април 2013 01:27
      Ружичасти пантер
      Вуна Кићо за сопствене фотеље - а вероватно не само за фотеље. Ништа друго и ништа више.
      Препоруке:
      26
      1
      62 уторак, 09 април 2013 01:28
      еducator
      ...и невидљивој моћи косовског предања....
      Свака част господине Вукадиновићу. Као професор српског у основној школи и као један од многих чувара Косовског мита имам овлашћење да "нашима" последњи пут поручим следеће:
      1)Страшно је оружје КОСОВСКИ МИТ. Многи су мислили да знају да рукују тим оружјем, па су остали без главе.
      2)Да се то не би више дешавало, једина реалност коју треба прихватити, а која је записана у свим српском уџбеницима гласи: Косово и Метохија је саставни део Републике Србије.
      3)У „намештеној“ утакмици, са унапред договореним резултатом, НЕ УЧЕСТВУЈЕ СЕ, макар ти била обећана и победа;
      4)Избор између два зла не постоји (јер онда не би био избор)
      5)Према епским-космичким-божијим законима, који су јачи од земаљских, уколико се до неког решења-споразума дође на било који начин, чак и силом, и уколико то решење ПОТПИШУ обе стране, оно се сматра коначним и више нико нема право да се меша.Међутим, уколико се...
      Препоруке:
      34
      1
      63 уторак, 09 април 2013 01:31
      МР
      Господине Вукадиновићу,
      давно некада, 2000. године рекао сам мојем синовцу; Сачувај каррактер, без њега немаш ништа. Није ме послушао. Срби не сме бити бескичмењаци, јер без кичме си нижа врста живота. Ако баш треба, или мора, да изгубимо Косово, онда не добровољно. Нека нам узму насилно, није наша кривица. Да нам бар дају део наше земље или нешто са чиме се можемо сложити, али пристати на ултиматум је бесчастно. Срби могу да не воле Слободана, али он је дао свој живот за своју земљу и свој народ а не за шаку долара како то други раде. Драги земљаци, засучите рукаве ако хоћете да вам буде боље (уздај се у се и у свије кљусе) и не очекујте од туђина да вам створи државу, он то неће никад учинити, верујте ми. Живим у Америци више од 50 година и знам о чему говорим.
      Препоруке:
      55
      0
      64 уторак, 09 април 2013 01:37
      Србислав
      Нада нема право ни у кога
      до у Бога и у своје руке;
      надање се наше закопало
      на Косово у једну гробницу.

      У добру је лако добро бити,
      на муци се познају јунаци !
      Препоруке:
      17
      0
      65 уторак, 09 април 2013 01:40
      plitko oranje
      Voleo bih da su mi misli pozitivne,ali. Iscrpljivanje nacionalnog bica je na delu.S druge strane maksimalni zahtevi,da bi posle dali mrvicu ,a nasi sirocici proglasili za uspeh ili sta ti ja znam.Najmracnije je pre zore.Lijepo srocen tekst ,koji obuhvata stosta.Ipak kako god zamotali ovu roladu ipak ce ih istorija pamtiti kao Lose momke.Dzba vam trud sviraci.Vreme je za FRULU.
      Препоруке:
      13
      1
      66 уторак, 09 април 2013 01:53
      Горан Јевтовић
      Анка Крајина
      Samo su dve stvari realno moguće:
      Priznati nezavisnost Kosova ili
      Anulirati Rezoluciju Evropskog parlamenta o Srbiji, usvojenu 19. jan. 2011.

      I jedno i drugo ima nesagledive posledice.

      Naterati EU na brisanje ili neku promenu 6. tačke Rezolucije?! Čime?

      Да ли сте свесни Анка шта сте написали?!
      Зашто би ми уопште "анулирали" Резолуцију Европског парламента и коју правну снагу она има?
      Да ли је она јача од нашег Устава и Резолуције 1244?

      Такви акти немају снагу међудржавног уговора и колико је мени познато не верификују се у скупштини већ примају к знању, односно за њу се гласа или не гласа у самом Европском парламенту, који је, успут, имитација демократије и покриће за сва непочинства Империје на европском континенту а и шире!

      Због чега би се тиме бактали, због безглавог срљања у Европску сатанистичку творевину у коју требамо да уђемо (а нећемо никада, то је њихов план!) обезглављени и територијално раскомадани!?
      Препоруке:
      30
      3
      67 уторак, 09 април 2013 01:55
      Brane2
      Dosta dobra analiza, mada mislim da je autor delimično promašio ili bar prebrzo odredio neke detalje.

      Čini mi se, da je prestrog prema vladi a naročito SNS.

      SNS nije kriv za izborne rezultate - "volju naroda" pa tako ni za sastav vlade.


      A ta "šarena" vlada odslikava volju i podeljenost naroda, koji ne samo da je podeljen u dva glavna tabora, nego su i ti fragmentirani i raspucali.

      Uz to, vlada je nasledila sklop izuzetno teških, nagomilanih problema.

      BAr meni se čini najnormalnije i najraconialnije to,d a se upušta u duboku analizu svih mogućnosti, pa i onih iz programa suprtonog tabora, pre nego što povuče konkretne odluke.

      Siguran sam da nije teško reći NE i ne izdati Srbiju ali i u to, da je mnogo teže ostati recimo trajno bez ionako male plate ili penzije, bez ikakve mogućnosti zaposlenja itd.

      Vučiću odgovornost nalaže, da u ovim situacijama ne može da bude heroj nego vrlo odmeren igrač.
      Препоруке:
      5
      33
      68 уторак, 09 април 2013 01:59
      Шешељевац
      Знамо колико је уложено у октобар 2000.
      Не знамо колико је (и шта) уложено у октобар 2008. а то је битан елеменат од кога ће зависити будући потези и ових и оних.
      Препоруке:
      18
      0
      69 уторак, 09 април 2013 02:03
      Brane2
      [nastavak]

      Isto tako, verujem, da u vladi znaju mnogo detaljnije sve moguće posledice ljutnje Brisela i da imaju neke osnove za zebnju li predostrožnost, koju vanjski analitičari i "analitičari" možda i ne vide.

      Možda je u igri i pripremanje naroda na nevreme.

      Možda namerno igraju tako pasivnu igru, da pritisnu na ivicu, gde će glas naroda tražiti odgovarajući protivodgovor a oni dobiti širu podršku za samostalniji put Srbije i jači domaći oslonac kod uvođenja nepopularnih mera.

      Ne bih baš tako brzo označio sve za nesposobne izdajnike - to ni statistički ne odgovra situaciji.

      U narodu uvek ima svakakvih ljudi. Ako kroz neku perspektivu svi postanu izdajnici, to vrlo verovatno znači da bar neke ta perspektiva podcenjuje.
      Препоруке:
      8
      15
      70 уторак, 09 април 2013 02:05
      ms
      Odlicna analiza situacje u kojoj se nalazi Srbija.Ali postavlja se pitanje sta dalje, jer mislim da je ovo "ne" izreceno na kraju prvog poluvremena, ali se vrlo lako moze pretvoriti u "da" na kraju drugog poluvremena.Dovoljno je da EU i SAD ponude samo mrvicu, sto bi se proglasilo kao veliki uspijeh "pregovaraca" i "ne" postaje "da".
      Препоруке:
      16
      0
      71 уторак, 09 април 2013 02:05
      educator
      -Међутим, уколико се до неког (усменог)решења-споразума дође, чак и „милом“, али једна страна, ипак, не жели да такво "решење" потпише, онда било ко са стране има право да се умеша... с обзиром да се сматра да обе стране нису способне да до решења дођу;
      - Свака издаја, продаја или предаја памти се дуго, али се Косовска памти вечно;
      - Ни ви, ни Србија, не заслужујемо да будемо чланови овакве Уније с обзиром да нам начела која у њој владају никад неће бити достижна...
      Препоруке:
      12
      0
      72 уторак, 09 април 2013 02:33
      Miko
      Postovani G. Vukadinovicu,
      Samo se ne bih slozio sa Vasim naslovom ovoga clanka.
      Mislim da sadasnja i prosla vlast bi to uradile sto i popiti casu vode.
      Ne vidim tu ni jednu moralnu i mislecu velicinu.
      Kako protumaciti silne gluposti na nasu sveopstu stetu sto sadasnja vlast napravi u kratkoj vladavini sto je vec ogromna izdaja.
      Ovaj finalni cin mislim da namjeravaju da urade na suptilniji nacin
      Kao toboze odbijaju plan a onda ce prihvatiti i progutati ta isti plan sa malim ustupkom
      I lupati sakama u prsa kako su postigli herojki cin.
      I Nobel je u igri, ali srpska nesreca nazalost ovdje ne staje...
      Препоруке:
      18
      0
      73 уторак, 09 април 2013 03:52
      Умешач @ Анка Крајина, 9 април 01:17
      Кажете да имајући у виду Резолуцију Европског парламента о Србији од 19.јануара 2011, „само две ствари су реално могуће“:

      1. признати независност Косова
      2. анулирати ту резолуцију.
      Истовремено скрећете пажњу да Србија „нема преговарача који може избећи преузете обавезе из те Резолуције“ па је закључак који се намеће из вашег коментара да пред Србијом фактички стоји само једна могућност –признати квазидржаву Косово.

      Колико ја знам резолуције су правно необавезујући акти а резолуције Европског парламента су по општем мишљењу „свеевропска говорница“ - изношење става о неком питању - и ништа више. Према томе Србија није дужна ни да уважава ту резолуцију нити да је анулира. Она је ПРАВНО НЕОБАВЕЗУЈУЋА.
      А пошто је то тако, пред Србијом стоји следећа - једина исправна могућност - обавестити Брисел да више нисмо заинтересовани за чланство у ЕУ. На нама је да ту могућност искористимо.
      Ради читалаца НСПМ ме демантујте ако грешим.
      Узгред,ко је „умирући пацијент“?
      Препоруке:
      22
      1
      74 уторак, 09 април 2013 03:59
      Predlog
      Imam jednu misao od akcije. Razmišljao sam kome da se obratim. Đorđe vi ste idealni za to. Pisaću redakciji. Hvala.
      Препоруке:
      17
      0
      75 уторак, 09 април 2013 04:45
      The Jack
      Bravisimo Dordje, ljubim Te u pero junacko.

      Narocito mi se dopao deo o slabom angazovanju i volji naroda da se angazuje na, ovoga puta vise nego opravdanim, protestima i tacnom raspoznavanju mehanizma slabljenja tog "nacionalnog maca" u ljudima. Ja popijem brdo minusa ako samo zevnem o tome, BTW!!

      Tacno je da nema organizovane snage, koja uziva opste poverenje, a da povede na demonstracije.
      Sa druge strane dobro je sto je Njegova Svetost uzeo ucesce u ovome. Barem se pokazalo da oni koji vode drzavu imaju strah od nekoga. Ne mislim na Patrijarha ili Boga, koga bi se svakako trebali bojati, vec na pobunjeni narod koji bi im lako mogao doci glave.
      Препоруке:
      17
      1
      76 уторак, 09 април 2013 05:55
      Вељко Даниловић
      Прво кратка дигресија. Не постоји косовски мит него косовски завет.Да ли је неко приметио шта је милеуснић прво изјавио обраћајући се новинарима? "Ето, одбили смо понуду (читај уцену) и сад немој неко да ми кука ако не буде било пензија и пара за све остало". Ово је био слободан превод онога што је милеуснић изјавио. То ... је имало намеру да изда али није имао храбрости. Јер да има храбрости, не би ни радио то што ради. Ово није готово. Коферче говори да ће се преговори наставити у оквиру еу. Па да ли је овај створ нормалан? А ештонка већ пита да им милеуснић и коферче дају предлог шта они могу да прихвате.
      Препоруке:
      21
      0
      77 уторак, 09 април 2013 07:38
      Сања
      "Они који чине издају маскирају своја дела као патриотизам."

      "Након демократије обично долази јак човек… неки га зову диктатор. То је једини начин да се поврати ред из хаоса насталог због демократије. Бирајте тог човека пажљиво! Он мора бити чувар у свом срцу. Он мора бити онај који је показао да је једина сврха његовог живота опстанак његовог народа. Његов циљ мора бити да поврати закон утемељен на савршеном Закону Природе. Не бирајте га на основу његових речи. Бирајте онога ко је жртвовао све пред тиранијом, онога који је издржао и преживео. То је једини прави доказ његове вредности и његових мотива."

      - Дејвид Лејн
      Препоруке:
      22
      0
      78 уторак, 09 април 2013 07:50
      Miloš Kikić
      Izvanredan i veoma hrabar opis postojećeg stanja.
      Jedino nedostaje malo pogleda u budućnost.
      Đorđije Vukadinović je naime odlično pokazao šta se dogodilo sa onima odavde koji su davali obećanja Americi koja kasnije nisu hteli ili nisu mogli da ispune, ali nije dao predviđanje šta bi se moglo dogoditi sa sadašnjom ekipom koja nije ispunila američka očekivanja i nade.
      Ukoliko se naravno ne radi samo o predstavi za narod.
      Mislim da je važno i interesantno zbog nas a ne zbog njih.
      Препоруке:
      10
      0
      79 уторак, 09 април 2013 07:51
      За господина Ђорђа Вукадиновића
      Поштовани господине, ја и сам не могу да верујем да нисте обавештени о позадини комфликта на Балкану. Север Косова и Метохије као и признавање новонасталих држава на Балкану нема ама баш никакве везе са новонасталом ситуацијом, кризама и немирима на Балкану које интезивно трају већ више од тридесет година.Ако узмемо поједине анализе по којима су од 102 државе међу 5 најгорих држава по питаљу запошљености 4 са Балкана. Ако узмемо невиђено распарчавање и гушење држава у региону, глад, беду и сиромаштво, шта мислите о чему се ради?Можете ли сами да претпоставите ко би једини могао да устане против овакве ситуације на Балкану? Ко је једини бранио туђе интересе а запостављао своје? Ко је пружао руку свом највећем непријатељу? И тај неко опет може нешто да уради што се никоме неби допало. А као врстан новинар и аналитичар реците нам ШТА? И ко је тај ко би могао да заустави то НЕШТО?
      Препоруке:
      9
      19
      80 уторак, 09 април 2013 08:04
      Самуило неписмени
      Има много знакова да мућкају.Вучићу се не допада црква.Није противу Пешићке, али јесте противу пето вековног ропства,стално нешто неће а није сигуран шта хоће.Вучић кука , измишља драме, лаже да ћемо цркнути гладни.Човек посумња и у те Емирате, који нису ЕУ а помажу ,и у Русију која као да им треба да буде алиби за страх.Највише ми смета уверење да без датума не можемо.Да без ЕУ пропадамо.Слављење оних који нас неће, знак је неке несреће.
      Али издали нису.Немушто, или бучно, то није битно и може да буде ствар тактике.Важно је да издали још нису.Да ли ће?
      Има знакова да се спремају.Дајте Ахтисарија па да видимо.Значи ли то оно Дачићево да је Ахтисари био мед и млеко према овоме сад.И како то напрасно све пада испод Ахисраија?И као нема писменог документа а има улиматума?Све саме сумње и недоумице.Али они не смеју да издају и не могу."Није оствариво" виче Дачић.Иначе он би, али неће Срби на северу.Да ли све то то значи? Волео бих да грешимо.Само они не смеј?А хоће ли?Хоће ли - марш
      Препоруке:
      19
      0
      81 уторак, 09 април 2013 08:17
      замка !!!
      А шта ће наши преговарачи ако НАТО земље (то је то, ако ћемо отворено) натерају терористе на мали, безначајан уступак, што увек могу?
      Мислите да ће имати смелости да одбију, кад су се оволико мислили кад им није НИШТА нуђено? И да буду проглашени некооперативним, да су се претварали да преговарају, да не знају шта хоће, да и кад добију што су тражили хоће још ...
      Тога се ја бојим, да ће их превеслати малом финтом, мрвичицом на коју се не би ни мишеви навукли.
      Препоруке:
      16
      0
      82 уторак, 09 април 2013 08:52
      телетабис
      "чињеница да је само за последњих десетак дана одржано или најављено најмање пет-шест одвојених манифестација („Никад граница“, „Наши“, „Двери“, „Образ“, студенти, СРС...) оставља сумњу или у памет или у намере барем неких од ових протестаната. Па чак и да се удруже сви поменути и непоменути, ствар би се можда само незнатно поправила, али тешко да би, рецимо, на улицу успели извући више од трећине или четвртине масе која се на загребачком тргу Бана Јелачића рутински окупи на протесту против увођења ћирилице у Вуковару, или приликом повратка хрватских генерала из Хага".
      Е у овом грму лежи зец.
      Прво: ови шртају, они шетају, тамо шетају, свако за себе, а кобајагим сви за Србију. Лажу и они, јер да им је свима њима Србија интерес удружили би се у овом тешком тренутку.
      Препоруке:
      17
      3
      83 уторак, 09 април 2013 08:54
      Konobar
      Gospodin Vukadinović je dao izvrstan presek stanja, ali ne bi trebao da ima dilemu jesu li naši prijatelji doveli na vlast SNS ili nisu. Tu ne može da bude dileme jer iz dobro kontrolisanog i preciznog Brisela nikada ne bi otišla čestitka u 17 časova na sam dan izbora ( neradni dan i u Briselu ). To je bio poziv zaostalim biračima da požure i priključe se pobedniku do 20 časova kada se zatvaraju birališta. Znaju prijatelji kako će da nas uhvate na lepak, ljudi vole da su na pobedničkoj strani, samo ih treba ubediti da je pobeda tu na domak ruke. Ništa se nije prepustilo slučaju.
      Препоруке:
      29
      1
      84 уторак, 09 април 2013 09:00
      телетабис - наставак
      Друго: Београд и београђани се понашају као да се њих то не тиче, и највише се плаше окупљања, посебно окупљања људи из унутрашњости Србије. Најчешће на њих гледају као на губавце, не интересује их какава велика мука је натерала те људе у Београд.
      Треће: Ако север Кососва и Метохије буде предато, Београд мора да се нада да ће већина избеглих баш да дође у њега. И имају пуно право да дођу сви у Београд, јер одавде се решава њихова судбина-предаја.
      Четврто: У Србији код Срба само издаја је једносмерна и без шанси за повратак и покајање. Како наш Триумвират припада овој категорији (издаје политичке идеје) немамо сада чему да се много радујемо.
      Био бих најсрећнији да је све ово мој уврнути поглед на Србију у којој живим, али све се плашим да није тако.
      Препоруке:
      28
      0
      85 уторак, 09 април 2013 09:03
      Olivera
      Izvanredan tekst! Mislim da vecina intelektualne elite deli vase stavove, ali zarad licnog dobra i postignutih privilegija, ne odustaje od udvoristva vlastodrscima. Velika vecina srpskog naroda je ipak prilicno neobavestena i u borbi za prezivljavanje pogubljena, te nespremna za analize ovakvog stanja u drzavi. Zato bi ovaj tekst, kao i slicne sa ovog sajta trebalo izneti u nekim papirnim formama, koje bi se ucinile dostupnim sirim masama. Neko mora poceti da edukuje sire mase da bi se osvestili, da bi se trgli iz stanja beznadja u koji su zapali. Kako vise kome verovati posle svish srpskih kvislinga?
      Препоруке:
      20
      2
      86 уторак, 09 април 2013 09:23
      Драган Катун
      Није лако. Али бојим се да су то већ урадили.

      за Ђорђевића, део објашњења је у Горановим ранијим наводима овде, аконтирали су у разним видовима, а део је у њиховој недораслости, мали људи у тешким временима.
      Препоруке:
      14
      0
      87 уторак, 09 април 2013 10:07
      Dragan
      Politika svih vlastodržaca koji su došli na vlast posle 5 oktobra pa na ovamo aposlutno je pogrešna i katastrofalna za interese Srbije i Srpskog naroda. Tome je najviše kumovao onaj deo srpskog naroda koji je bio perjanica 5 oktobra.
      Препоруке:
      13
      0
      88 уторак, 09 април 2013 10:34
      Samokritika
      Nasa analitika toliko vec dugo ide linijom manjeg otpora u svojoj kritici vladajuce nacionalne politike, da kod mene izaziva sumnju, treba li je uopste ozbiljno sagledavati kao jedno suprotstavljanje ovoj politici kako bi ona zelela i kako se deklarativno predstavlja. Cini se da je sa njom deo jedinstvenog paketa (da ne kazem problema), ako ne u pogledu opredeljenja i stavova onda svakako u pogledu ozbiljnosti pristupanja problemima. Nema u tom smislu boljeg svedocanstva od tog da se glavni teren politicke analize iskljucivo i po pravilu trazi u licnim stavovima, sklonostima, moralnoj cvrstini i uopste subjektivnim mogucnostima vlasodrzaca, kao da oni iskljucivo predstavljaju sebe i svoje interese (oni su svakako prisutni, ali reci da su jedini ili glavni, nije analiza vec jeftina zabava ogorcenog naroda)Sta je sa objektivnom snagom drzave koju predstavljaju? Ima li u njoj nesto sto diktira ponasanje nasim politicarima kakvih god nominalno opredeljenja bili? Vredi li to analize?
      Препоруке:
      6
      3
      89 уторак, 09 април 2013 10:59
      еducator
      Слажем се да до сада синтагма КОСОВСКИ МИТ није постојала, већ само КОСОВСКИ ЗАВЕТ. По мом схватању, то, ипак, нису исте ствари. Рецимо да је КОСОВСКИ МИТ универзалнији, као надоградња ЗАВЕТУ. С обзиром да имамо наметнуто мит=митологија=митоманија,зашто им не бисмо супротставили КОСОВСКИ ЗАВЕТ и КОСОВСКИ МИТ као пут ка ПОБЕДИ, а не поразу, што нам је такође наметнуто. Како? Зар треба да поново "прочешљамо" Косовску битку? Зар није ту све познато и све речено? Једно је рећи и написати, а сасвим је друго како се то разуме и схвати...Зар и овај Ђорђев текст сви разумеју и схватају на исти начин? А исте речи, иста слова...У речима је , дакле, огромна моћ, али ми још не знамо да то оружје употребимо. Ђорђе је на трагу...
      Препоруке:
      11
      0
      90 уторак, 09 април 2013 11:09
      Адалв
      Морам да признам да сам у недељу био убеђен да ће у понедељак бити расписани избори. Познати смо по томе што проблеме не решавамо, него одугловачимо колико год можемо, тако да ми је то био једини логичан потез власти: Влада не би имала легитимитет за даље преговоре, СНС би покушао да искористи тренутни рејтинг и ојача позицију. Испоставило се да су прави стручњаци у изналажењу невероватних, нових начина да се обезбеде позиционо: не пристајемо, али смо спремни да и даље преговарамо; СПС-у одговара, јер је: 1)и даље у власти, 2) одговорност за преговоре сада сноси и СНС; СНС-у одговара, јер је: 1) и даље у власти, 2) одговорност за преговоре сноси и СПС, док би у случају који сам ја сматрао вероватним (нови избори) одговорност била само њихова. Питам се, да ли то раде интуитивно, или заиста доооброоо промисле? Када би само део својих способности ангажованих на одржање власти искористили у спољној политици, где би нам крај био! :)
      Препоруке:
      5
      0
      91 уторак, 09 април 2013 11:18
      Мирослав Ђукић
      је, наравно, да они нису никакви „Обилићи“. Далеко су и од (историјских) Бранковића. Али се, изгледа, још увек, помало устручавају да буду баш отворени „квислинзи“. И можда – захваљујући стицају околности, одлучности Срба са севера КиМ, Владимиру Путину, апелу цркве и невидљивој моћи косовског предања – на крају то неће ни постати


      Није лако бити ни отворени квислинг! Треба имати храбрости да, попут некада Милана Недића, изађу пред народ и јавно признају своју предају уз увод: "По наређењу окупаторске власти...".
      Препоруке:
      11
      1
      92 уторак, 09 април 2013 11:20
      Anka Krajina
      @ Горан Јевтовић / @ Умешач
      Такви акти немају снагу међудржавног уговора

      Tačno. Pravno-formalno ste obojica u pravu.

      Ali ta Rezolucija supsumira i Rezoluciju 1244 koja je iz OUN izmeštena u EU, pristankom Srbije i Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, potpisan 29. 4. 2008. koji jeste međunarodni ugovor.
      To su posledice o kojima govorim.

      Ne sugerišem ja da se pristane na tačku 6. te Rezolucije.
      To je odluka Nikolića odmah nakon izbora! On je rekao da se preuzete obaveze moraju poštovati.
      I do danas se trojka slepo drži tog kursa.

      Bez velikog pritiska javnosti neće učiniti zaokret, neće odustati od EU, ne treba se zavaravati.
      Druga opcija je da to učine u potaji i pred javnost izađu tek nakon obavljenog posla.

      To, što su juče izmucali anemično NE, ne znači nikakav zaokret u njihovoj nameri da ispune zahteve EU do kraja.
      To je kontinuitet politike Srbije od 2000-te.
      Препоруке:
      13
      0
      93 уторак, 09 април 2013 11:30
      slavonac srbin
      ma ovo je samo izdaja sa odlozenim paljenjem! nista ja njima vise ne vjerujem...sad nam tu izigravaju heroje i junake ko da su bili u srednjovjekovnoj bici,sve je to izrezirano a za koji dan ce da potpisu skoro sve i onda ce na sva usta da se hvale pred narodom kako su se junacki borili i na kraju izborili za bolji sporazum,mozda ce trebati njihovo junastvo da se opjeva i uz gusle kakvi obilic i lazar ovo su junacine briselskih megadana i zasluzuju nesto u desetercu kao sto i dolikuje...samo buna na dahije resava stvar ostalo je sve prazna prica,bojim se samo da nema vise ko da se pobuni,NAZALOST!!!
      Препоруке:
      13
      0
      94 уторак, 09 април 2013 11:43
      @Anka Krajina
      Земље Европске уније бомбардују Србију кршећи сва важећа међународна правила и документа, а онда Србија треба без поговора да се придржава некакве Резолуције коју је донео парламент те исте Уније.

      Ако је неко у стању то да напише онда му недостају или информације или нешто друго.
      Препоруке:
      13
      1
      95 уторак, 09 април 2013 11:46
      Sreten
      Izvanredan tekst.Nepogresivo je detektovao trenutak. Bravo Dordje Vukadinovicu.
      Препоруке:
      16
      1
      96 уторак, 09 април 2013 11:49
      сељак беземљаш
      Тражи се "добар разлог" за издају.
      Тачније, тај разлог се "ствара".
      Зато се између осталог прича "о несагледивим последицама".

      "Несагледиве последице" су последица неолибералне
      политике, (дивље приватизације,задуживања,распродаје)
      па сада треба дати КиМ, да би се наставило истим путем даље.
      Та прича своди Косово на ниво продаје фирме.
      Препоруке:
      21
      0
      97 уторак, 09 април 2013 12:12
      МилошРС
      Текстови попут овог су раѕлог зашто мислим да је НСПМ права драгоцјеност .
      Ипак , усудити ћу се да му додам нешто .
      Конкретно ,дијелу у којем се помиње мигање...
      Без жеље да иког правдам , али како другачије , у оваквој, медијски покореној Србији ( и шире ) , другачије да се додје на власт ?
      Крајем осамдесетих , када им је Слобо мигнуо..УСА је била на корак од неприкосновеног ''самосталног'' господарења планетом .
      Нјемачка до тих година,политички патуљак..'' Мастрихтом'' се враћала на стазе ''старе славе''...И ево је ,добрим дјелом и преко наших леђа , вратила се . ...
      А на оној, анамо страни , која је нама Србима одувјек била судбински важна,у то врјеме имали смо пијаног Јељцина , испрепаданог Козирјева и Русију која је падала као камен...
      Другим рјечима ,идеална ситуација Западу за обавити доста послова ,па и за батинање и ломљење кичме Србима и Србији , да би се Балкан спаковао како Западу ) одговара .

      Тако је било у врјеме Слобиног '' мигања''... а данас..
      Препоруке:
      12
      0
      98 уторак, 09 април 2013 12:14
      Даг
      Ђорђе је овим есејем превазишаио самог себе! Нажалост, ово не је, највероватније, само привремено, а на крају "европског пута" чека нас срамно признање сецесије.

      Једина нада нам је осионост и суровост Империје која ће нас можда избацити са пута у земљу ОЗ. Тиме би власт била натерана на уравнотеженији приступ спољној политици и сопственим очекивањима.
      Препоруке:
      8
      1
      99 уторак, 09 април 2013 12:21
      Anka Krajina
      @ Умешач
      Dugujem vam odgovor na pitanje:
      ко је „умирући пацијент“?
      Srbija u rukama ovog trojca To-Vu-Da.
      Time ne mislim da je ovaj "konzilijum" jedini krivac ali postoje jasne indicije da nije ni imao ozbiljnu nameru da spašava "pacijenta" već da ga "eutanazira", "šta god ko mislio o tome".
      Препоруке:
      8
      1
      100 уторак, 09 април 2013 13:14
      Умешач @ Анка Крајина
      Прво, и формално-правно и суштински, тзв.међународна заједница од 1999. до данас најгрубље крши сва документа и правила међународног права као и елементарне цивилизацијске норме у односима према Србији. Бесмислено је дакле да се ми позивамо на некакве резолуције Парламента Европе.

      Друго, и формално-правно и суштински све гарнитуре које су биле на власти у Србији од 2000. до данас најгрубље крше одредбе важећих Устава и елементарна правила демократске процедуре. Бесмислено је дакле помињати (и подвлачити) шта је рекао или обећао Тома Николић.

      Треће, апсурдно је очекивати да ће се такав однос „међународне заједнице“ и ЕУ према нама променити уколико Србија не направи радикалан заокрет у својој спољној политици а то подразумева: дефинитиван, јасан и недвосмислен раскид са било каквим ИНСТИТУЦИОНАЛНИМ ПОВЕЗИВАЊЕМ са ЕУ и НАТО. Уколико се не направи такав радикалан рез предстоји нам замајавање, мрцварење, понижавање и коначно - ПРОПАСТ.
      Препоруке:
      12
      1
      101 уторак, 09 април 2013 13:17
      Rade Plecas
      Odlican clanak! Komplentno objasnjenje nase situacije, (uz tekstove Gorana Jevtovica, posebno o agentima od uticaja). Uzgred, gospodine Vukadinovicu, zelio bih ovom prilikom da vam izrazim najdublju zahvalnost za vas cjelokupan rad! (I vama gospodine Jevtovicu za vase tekstove na NSPM, a pogotovo borbu u ratu)!

      @ Зоран Ђорђевић
      " ... никако да кажу чиме нам то прете ... претње страшне..."

      I ja sam o tome puno razmisljao. Pretnje se moraju podjeliti u 2 grupe - jedno je sta namjeravaju da urade nasem narodu i drzavi u cjelini, a drugo je sta prete da ce uraditi pojedincima, politicarima i mozda njihovim porodicima.

      Kada je rijec o narodu i drzavi, cini mi se da su im u ovom trenutku mogucnosti da nas dodatno kinje, (vojno i ekonomski), prilicno suzene. Puno toga sto su mogli su vec uradili.
      Препоруке:
      7
      1
      102 уторак, 09 април 2013 13:18
      Rade Plecas
      Vojno - Da nas opet masovno bombarduju je, bar u ovom trenutku, tesko izvedivo - moraju prvo da obrade svoju javnost, sada je tesko sloziti koaliciju u NATO-u, Amerikanci su vec zauzeti na sve strane...

      Mogli bi nam namjestiti neku pucnjavu manjeg opsega. Npr. napujdati Siptare da napadnu nas narod na Kosovu i Metohiji. Mozda repriza 17. marta 2004 ili neka "Oluja". Samo, ni to nije bas neka efikasna prijetnja - potpuno je jasno da su odlucili Srbe potpuno izbrisati sa podrucja Kosova i Metohije, sve i da se pristane na ultimatume. Mozda da isceniraju neke nemire u Bosni, Sandzaku ili Vojvodini. (I to nam isto spremaju i ovako i onako).
      Препоруке:
      16
      1
      103 уторак, 09 април 2013 13:19
      Rade Plecas
      Nastavak -

      Na financijskom planu - osim financiranja pete kolone, vrlo malo nam daju, pa malo mogu i smanjiti.

      Sto se tice ekonomije u sirem smislu - nismo zavisni od trgovanja sa Zapadom. Svijet se globalizirao, sve se proizvodi u Aziji. Zapadne firme dovoze robu od tamo, prepakuju, pa nama skuplje prodaju. Bolje nam je, jeftinije i brze da kupujemo direktno od proizvodaca. Udaljenost nije vise bitna, mozemo trgovati sa bilo kime na planeti.

      Medutim, na nivou pojedinaca mogu puno vise uraditi - neke politicare su kupili, neke ucjenili, mozda i pretnjom fizicke likvidacije njih samih ili clanova porodica.
      Препоруке:
      13
      0
      104 уторак, 09 април 2013 13:38
      Anka Krajina
      @ @Anka Krajina
      а онда Србија треба без поговора да се придржава некакве Резолуције

      A da se Vi prvo rasanite pa da još jednom pročitate moj komentar pre nego što mi imputirate nešto što nisam rekla?
      Šta znači izraz anulirati?
      odbaciti, poništiti, opozvati
      I zašto to ne učine?
      Ko je pozvao Srbiju u EU? Niko! I zašto se onda gura tamo gde je niko ne želi? Nudi i moljaka a onda jauče? Zašto?
      Komentarišemo trenutno stanje a ne naše želje!
      Trenutno stanje je takvo da je pitanje dana kad će vladajući trojac potpisati kapitulaciju.
      Granicu su već postavili i niko je ne ruši.
      Ko sad nije obavešten?
      Препоруке:
      9
      0
      105 уторак, 09 април 2013 13:38
      деки ар.
      Ово прочитати у другом дневнику РТС, уместо пренемагања и плакања наших политичара.
      Препоруке:
      14
      0
      106 уторак, 09 април 2013 14:15
      Anka Krajina
      @ Умешач
      Уколико се не направи такав радикалан рез предстоји - ПРОПАСТ.

      Ne znam koliko puta još trebam da vam "prevedem" svoj prvi komentar? Jeste li pročitali moj zaključak?
      Ali ne moraš srljati u njega ("živo blato") ako znaš šta te čeka. Izračunaj šta je skuplje.

      Da li trojac zna šta čeka Srbiju u EU? Da li su izračunali kakvu cenu treba Srbija da plati da bi ušla u to kolo?
      Naravno da znaju. Zato im je i stigla čestitka pre zatvaranja birališta!
      Ne šaljite te poruke o "radikalnom rezu" meni nego NJIMA!
      Moj stav je jasan: ne verujem u njihovo NE!
      Препоруке:
      7
      0
      107 уторак, 09 април 2013 14:47
      @ Анка Крајина
      Нема потребе да се Резолуција ЕП о Србији од 19. јануара 2011 анулира (одбацује, поништава, опозива) јер је она ништава. А ништава је из два разлога. Прво, у противречности је са Резолуцијом 1244 СБ која у правној хијерархији има виши статус од резолуција ЕП. Друго, зато што су српски политичари који су је потписали то учинили без одобрења добијеног у валидној парламетарној процедури. Дакле, нема потребе да се поништава (анулира,...) нешто што је ништаво.

      Не бих више да полемишем са вама јер ми је, нажалост, ваш начин размишљања и излагања прилично нејасан. Ваљда смо на различитим таласним дужинама. У сваком случају – све најбоље.

      П.С. Један пријатељски савет. На вашем месту не бих користио формулацију „несагледиве последице“. То изазива незгодне асоцијације на излагања неких припадника нашег „државног врха“.
      Препоруке:
      8
      1
      108 уторак, 09 април 2013 15:47
      Milos-Karadjordje 1
      Vucic je hteo da potpise, Nikolic nije dao. Ono sto je medjutim najvaznije promice celokupnoj javnosti a to je da predlog koji je nasa delegacija ponudila ne ispunjava minimum interesa Srba na KIM i drzave Srbije. Naime, nas predlog se uopste ne bavi Srbima juzno od Ibra iako je javnost obavestavana , a sada je jasno da je obmanjivana, da se traze ista prava za sve Srbe. Rezolucija Skupstine koja je obavezujuca i Nikoliceva Platforma utvrdjuju Zajednicu srpskih opstina na celom KIM gde god zive Srbi.Preko noci, ceo drzvani vrh je prestao da govori o svim Srbima i sada se podrazumeva da se pregovori vode samo o Srbima na severu.Dalje, prava koja se traze za Srbe na severu su manja od onih koja sada imaju!?Drzavni vrh prakticno se unapred odrekao onoga sto vec ima na terenu na severu Pokrajine i tako se u trgovini, jer ovo je samo obicna trgovina sa Zapadom, odrekao prednosti koju daje cinjenica da Srbi na severu KIM gotovo potpuno kontrolisu situaciju i da trenutno imaju sva prava.
      Препоруке:
      12
      0
      109 уторак, 09 април 2013 15:48
      Milos-Karadjordje 2
      Naravno da je Zapad onda ponudio manje od onoga sto trazimo a mnogo manje tj. nista od onoga sto imamo na severu KIM jer smo se toga sto vec imamo sami odrekli svojim predlogom.Na kraju,savetnik Nikolica, Djuric rekao je da smo za ta minimalna prava Srba , manja od onih koja sada imaju, ponudili i clanstvo tzv.Kosova u medjunarodnim organizacijama!?Zauzvrat nismo trazili mnogo brzi prijem Srbije u EU po principu clanstvo za clanstvo.Seljak sa pijace napravio bi bolju trgovinu od naseg uvazenog drzavnog vrha...
      Препоруке:
      11
      0
      110 уторак, 09 април 2013 16:02
      Горан Јевтовић
      @ Rade Plecas

      Хвала вам и срдачан поздрав!
      Препоручио бих вам да прочитате опис једног догађаја из рата у тексту о борбама на караули Кошаре, у одељку фото-вести.

      Свако добро.
      Препоруке:
      11
      1
      111 уторак, 09 април 2013 16:28
      Nije
      Nije lako izdati. Zato se i prenemazu, prevrcu ocima, jezikom, muljaju...Na kraju ce pristati. Na sta, to cemo saznati tek kad se zavrsi.
      A sto se pita jedan komentator- zasto su nam ponudili lmanje od Ahtisarijevog plana- pa zato sto ce sada kao "kompromis" dati to "vise" sto je jednako Ahtisariju, sto smo sa gnusanjem vec odbili. Drzite me za rec. Imperija hoce da istera svoje, ona nece da popusta i da pravi kompromise, to je stvar jednakih.Imperija hoce da nas ponizi, zato to cini neskriveno, das nam kicmu slomi. Zato je Dacic i rekao da je Ahtisari Bozji dar. Tako ce ga i predstaviti. Nase troglavo rukovodstvo je to prihvatilo, ovo sto gledamo je samo tehnologija sprovodjenja direktiva, uprkos narodnoj volji. Ako im dozvolimo. Mi moramo jedno znati: da oni nisu svemocni. Ne moze nam niko oduzeti osecaj slobode ako ga se sami ne odreknemo. Ovde se zato uveliko i radi na ubijanju tog genoma slobode u Srbima. Zato je ova saka soli koja je izasla na ulice nesto jako dragoceno.
      Препоруке:
      12
      0
      112 уторак, 09 април 2013 16:39
      Борко Благојевић
      Ал' су у "Политици" искасапили текст.Оригинал у НСПМ има 14.088 знакова а "Политика" га је скратила на
      5.298 знакова. Уз промењен наслов. Прпа,бато.
      Препоруке:
      12
      0
      113 уторак, 09 април 2013 18:11
      СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
      Српски муслимани позивају на јединство и слогу у овим претешким временима за српство и Србију.Отворено обраћање муфтије Мухамеда ЈусуфспахићаУ отвореном писму поводом актуелне ситуације, заменик реис ул улеме Исламске заједнице Србије влади поручује да је ово тренутак када, како каже, морамо бити заједно и бити подршка једни другима."Обраћамо вам се у овим тешким тренуцима када треба донети важне одлуке које се дугорочно одражавају на будућност нашег народа и земљу у целини. Ми, Исламска заједница Србије, муслимани Србије као део народа и из народа, проживљавамо ово тешко време у сваком погледу желећи својој домовини најбоље”, наводи се у писму Влади Србије.Морамо, додао је, бити заједно и једно, бити подршка једни другима јер сви губимо или добијамо.NASTAVAK SLIJEDI:
      Препоруке:
      14
      0
      114 уторак, 09 април 2013 18:15
      СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
      Муфтија Јусуфспахић, порука српских муслимана:
      "Обраћамо вам се у овим тешким тренуцима када треба донети важне одлуке које се дугорочно одражавају на будућност нашег народа и земљу у целини. Ми, Исламска заједница Србије, муслимани Србије као део народа и из народа, проживљавамо ово тешко време у сваком погледу желећи својој домовини најбоље”, наводи се у писму Влади Србије.
      Морамо, додао је, бити заједно и једно, бити подршка једни другима јер сви губимо или добијамо.
      "Молимо узвишеног Створитеља свих нас, Бога нашег једног, јединог, да нас благослови, и земљу нашу Србију, да нас сачува од зла и упути правим путем, да нашој влади и државном врху да мудрости и снаге да нађу најбоље решење", наводи се у поруци достављеној медијима.
      Препоруке:
      15
      1
      115 уторак, 09 април 2013 18:32
      Igor
      Moj komentar je sigurno suvisan u moru prethodnih, ali ne mogu odoleti da svojim, na neki nacin potpisem svaki redak DJ. Vukadinovica, koga smatram glasnogovornikom normalne, patriotske, tradicionalne i moderne Srbije.
      Pozdrav NSPM-u u NSPM-ovcima
      Препоруке:
      12
      0
      116 уторак, 09 април 2013 19:22
      СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
      Писмо СРЦ предсједнику Томиславу Николићу на линку:


      http://srbimuslimani.wordpress.com/2013/04/09/40/
      Препоруке:
      6
      0
      117 уторак, 09 април 2013 20:59
      зека
      Можда и њима и није тако тешко да издају,треба бити јако опрезан.
      Препоруке:
      6
      0
      118 уторак, 09 април 2013 21:24
      Станимир Трифуновић
      "...Ко вечерас (јуче, након обзнањивања владиног "НЕ") није осетио дамар достојанства и укус Слободе не сме сметнути са ума да ће верујући у своју завереничку визију можда, и на жалост, и дочекати њену емпиријску валидацију (јер свакако власт коначно бива истерана на чистац и наредних дана ће коначно бити потпуно јасна њена улога у актуелном геополитичком и осталом галиматијасу), али и бити на страни свега што компромитује напоре ка девазализацији Отаџбине и свих оних којима је до тога јако стало..."
      Препоруке:
      9
      0
      119 уторак, 09 април 2013 22:40
      Рин о-о тo
      Утопистичка доза у тексту. Сви знамо све називе и пресек стања. Чињеница је да је српски народ изложен дводеценијској гебелсовској пропаганди која мора да је утицала ( и јесте) на свест а политички притисци и казне српском народу и држави Србији допринели су померању од реалног и перспективног погледа на пут овог народа. Реална политичка репрезентација овог народа је палијативни одговор на напред наведене притиске на српски народ па је тражење правог одговора увек пораз јер је главна животна грана разграната до у некорисни иверак који се крати у редовној резидби (ако желимо да воћка буде продуктивна)...
      Препоруке:
      2
      4
      120 уторак, 09 април 2013 22:42
      Рин о-о тo
      ... Дакле, Србија и српски народ су далеко од себе ( од главног стабла) и требаће време за повратак себи, под условом да овај народ то жели. Овај народ то не жели и он то каже формално и неформално зато што му је говорење сведено на вентилацију а не на утицај на могућа друштвена позитивна померања! Српски народ је народ убијен у појам. Политичaри и њихова хистерична реакција само су део амбијента у коме се њихова драма медијски види. Оне друге појединачне или оних друштвених поражених и очајних група постају анонимне и на њих је друштво индиферентно. Немој само неко да ме пита шта је решење? Ако неко до сада није стекао увид у све ово дводеценијско пред нама и није перципирао себе и нацију којој припада њему било какви одговори не могу да користе.
      Препоруке:
      6
      0
      121 уторак, 09 април 2013 23:57
      Влада, Србија
      Надам се да ће се у тој СНС наћи довољно одважних људи да се супротставе свом умишљеном председнику (новом, вредном и агилном визионару који толико брине "да нам деца не буду гладна"), и да тако ову сулуду причу о ЕУнији пошаљу у заборав! По цену да ту странку сасвим разбуцају - што би и заслужила уколико настави са жутом мантром!
      Препоруке:
      13
      1
      122 среда, 10 април 2013 11:32
      Поштовалац НСПМ
      Сажет приказ тренутног стања српске судбине, и са правим освртом на све двадесетогодишње политичке актере, у овој напаћеној Србији. Текст вам је историјски, хвала богу те настао, и да је и мало памети ушао би у историјску читанку свих школа и факултета. Можда би требало разрадити и ту сумњу у честитост овог естаблишмента, разоткривањем њихових искрених намера у сарадњу са савезницима као што је Русија, као и неактивност на унутрањем економском и државотворном плану. Вероватно је ово мотив за неки нови будући текст који би требао да пробуди наду кроз реалност а не бајке о некаквим каналима и марсовцима. Живела Србија.
      Препоруке:
      7
      0
      123 субота, 13 април 2013 23:56
      stanoje
      Djordje, uvek ste najbolji, najpametniji i najposteniji Srbin!
      Svaka cast, pogofaqk u centar!
      Препоруке:
      2
      0
      124 уторак, 16 април 2013 09:39
      Slobodan 52
      Nema razliku za brigu...sve ide po planu, za ostatak poštenih građana Srbije...brzina je direkno proporcionalno, uslovljena štetom koju su čipovani roboti i DOS načinili.Voleo bih, da ostatak poštenih građana Srbije shvati tu situaciju što pre...i potom, da se ujedini u obnovi naše voljene zemlje.prijatno.
      Препоруке:
      0
      0
      125 уторак, 16 април 2013 10:03
      Slobodan 52
      p.s.

      veoma je lako izdati zemlju....ko je izdajica i profiter, zelenaš, kriminalac...da...to smo mogli da se uverimo...na žalost, gotovo svi plaćamo cenu izdaje...i nešto čekamo...nešto....šta, ne znam.
      Препоруке:
      0
      0

      Анкета

      Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
       

      Република Српска: Стање и перспективе

      Банер
      Банер
      Банер
      Банер
      Банер
      Банер