четвртак, 09. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Крње" председништво БиХ у Београду - шамар домаћину и "заједничка трка" ка ЕУ

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 24 април 2013 12:04
земљо, отвори се
Људи моји, па овај није нормалан. Бакир му у лице сасуо све ово, а он о добросуседству и Евро-интеграцијама. Па ово му ни чувени извињавач Борис не би оћутао.
Препоруке:
78
4
2 среда, 24 април 2013 12:05
Владо
Кога то Комшиић представља у председништву БиХ?
Препоруке:
47
2
3 среда, 24 април 2013 12:19
djordje
Citam ove izjave "naseg" VELIKOG VODJE i predsednika beogradskog pasaluka,eto veliki HUMANISTA, covek se brine da i BiH jednoga dana udje u uniju kao sto je usla bivsa Srbija,sada beogradski pasaluk. Ovog humanistu pod hitno ameri treba da ga ptredloze za Nobelovu nagradu,jer je postao veliki mirotvorac. A secam se ovog Tome kad je bio u kumskim odnosima sa Seseljom, kako je jos davne 91.godine uvek nisio slem na glavu i s puskom kalasnjikovim u ruci,da brani srbe van srbije. A bio je i dobrovoljac u tadasnjoj JNA. Seselj ga je unapredio i dao mu cin VOJVODA. Sada je tek jasno da je ovaj bio samo obicno sprdalo i da je tim cinom vojvodskim samo hteo da ponizi nase velikane vojvode. Ovaj IZDAJNIK,zajedno sa izdajnicima Dacic,Vucic,Dinkic..uz predhodnih izdajnika bosa Tadica sa svojom kamarilom,moraju jednoga dana na sud i da im bude javno sudjenje,a posle na ulicu da ih narod isprati do zatvora kako i dolikuje svakom izdajniku.
Препоруке:
56
1
4 среда, 24 април 2013 12:20
Tonči
Slažem se sa Gospodinom Izetbegovićem od riječi do riječi.
Neko je davno trebao Nikoliću da očita bukvicu!
I neka pazi Nikolić šta priča o Vukovaru!!
Препоруке:
12
63
5 среда, 24 април 2013 12:22
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Лично сматрам да српско-муслиманска политика треба у потпуности да направи исправан заокрет, с тим да не вјерујем у могућност да тај позитиван заокрет направи син Алије Изетбеговића и његови политички насљедници и истомишљеници.
У бошњачком политичком корпусу су још увелико омрзнути од стране званичне политике Србофили и српски муслимани.Народ није такав, у народу је осјећањеw другачије, али званичну политику кроје протагинисти панбошњаштва који суверено владају медијима и јавним мишљењем које креирају према својој жељи.Народ је свјестан да је Алија Изетбеговић злотвор, зликовац, злочинац и највећи штеточина који је било када био предсједник код муслимана (добро он је Бошњак, а то је нешто друго).Значи заједничким радом треба направити тврду опозицију панбошњачкој националној политици и створити јаку опзицију истој од стране српских муслимана.Само треба радити и имати подршку званичне српске политике.Да ли се то може постићи, данас када званична српска политика не мари ни за Космет
Препоруке:
25
5
6 среда, 24 април 2013 12:27
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Владо
Кога то Комшиић представља у председништву БиХ?

Комшић је други бошњачки члан предсједништва, који проводит најтврђу бошњачку политику.Човјек је добио највише ратно одликовање "Златни љиљан".Овако као човјек је поштењачина, не дјелује лош, али га левате сарајевски шибицари.Али ето опрашта му се јер му је жена муслиманка, па ваљда и одатле вјетар пуше...
Препоруке:
29
3
7 среда, 24 април 2013 12:32
xxx
Izetbegovic je u pravu. Ne postoje dve srpske drzave, vec tri.
Препоруке:
32
4
8 среда, 24 април 2013 12:38
Захарије Орфелин
Ово је просто невероватно. Томислав Николић је
ућуткан лавином бошњачких лажи, и није уопште
смео да реагује.Кад је Бакир у Београду износио
овако дрске лажи ( да је побијено 45.000 Сарајлија
а рањено 150.000, што произлази из његове тврдње
да је рањен сваки трећи, а убијен сваки десети,
обзиром да је Сарајево имало 450.000 становника ),
можете да замислите какви се дебели слојеви лажи
ваљају баш-чаршијским махалама. Наводећи пример
"Шкорпиона" који су убили 6 Бошњака, Бакир је
пропусти да каже да су на Суду у Србији,починиоци
злочина кажњени најстрожом казном предвиђеном
Законом, а да се за злочине над Србима у Сарајеву
уопште не суди. Његове речи су добро дошле начуљеним другосрбијанским ушима, које су сво време, без икакве провере усвајале стравичне
бошњачке лажи као истину.
Тома Николић и Небојша Радмановић прећутали су
провалу лажи и мржње,на којима не може да се гради
никакво помирење, зарад "регионалне сарадње" као
услова ЕУ за приступне преговоре.Јад и лаж.
Препоруке:
45
3
9 среда, 24 април 2013 12:38
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Комшић је други бошњачки члан предсједништва, који проводит најтврђу бошњачку политику.Човјек је добио највише ратно одликовање "Златни љиљан".Овако као човјек је поштењачина, не дјелује лош, али га левате сарајевски шибицари.Али ето опрашта му се јер му је жена муслиманка, па ваљда и одатле вјетар пуше.


На примјеру Жељка Комшића и Срби треба да уче, како се то ради, јер су почели заборављати.Срби су некада у том смислу имали одличну традицију узимања за српску ствар српских муслимана, српских католика, српских Хрвата, српских Албанаца.Зна се добро како је Слободан Милошевић паметно одрађивао, постављао српска руководства од српских Албанаца и др.А види сада ово српски предсједник шути што га балави Алијин син вријеђа и наговори му се.Шути.Несхватљиво како ниско.Затим Космет су предали.Не знам зашто су Срби заборавили науковање Илије Гарашанина и других српсских националних идеолога...
Препоруке:
25
4
10 среда, 24 април 2013 12:49
zoran
....ovako impozantnom skupu nedostajao je samo treci,odnosno cetvrti clan...mozda su mogli Kacavendu ubaciti...potpuno se uklapa u ovakav ansambl...
Препоруке:
8
17
11 среда, 24 април 2013 12:53
Elementarna pristojnost
Nikolic se ponasao po protokolu i nije iskoristio ulogu domacina da svom gostu uzvrati...
Препоруке:
6
9
12 среда, 24 април 2013 12:54
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Пошто је Жељко Комшић једини члан "троглавог" предсједништва који није дошао у Београд а био је и амбасадор БиХ у Београду и демонстративно поднијео оставку на функцију амбасадора због неких изјава тадашњег роководства Србије а које је протумачио као угрожавање суверенитета БиХ.Жељко Комшић је католик али је најдослиједнији и најтврђи бошњачки политичар, који је бошњачкој политици омогућио два бошњачка члана предсједништва.Бошњачка политика га паметно инструирала, уз то муслиманска жена што је одлична ствар (тако су некада и паметни Срби радили, женили утицајне муслимане Српкињама, што је јако похвално, и ето га).Боље заступа српске националне интересе и од једног рођеног Србина, тако је и са католиком Жељком Комшићем преданији је бошњачкој политици и од самог Изетбеговићевог сина Бакира.Тако се то ради, афери, ко зна, зна, ко не зна нек учи са примјера Жељка Комшића...
Препоруке:
10
6
13 среда, 24 април 2013 13:01
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Нешто размишљам кад се Алијин син Бакир овако наговорио Николићу, па шта би му онда све рекао Жељко Комшић (актуелно најтврђи бошњачки политичар).Могу само замислит шта би му Жељко све изговорио и боље је што није ни ишао у Београд јер би направио дипломатски скандал, ко онда кад је Воји Коштуници у пола Београда рекао да ће добити по прстима ако дира у БиХ.Не пишем ово што хвалим Жељка Комшића, већ пишем како католик може бити тврђи Бошњак и од једног муслимана, а исто тако и муслиман може бити тврђи Србин и од једног православца.Да је ово све Бакир Изетебеговић рекао Емиру Кустурици као што је рако Николићу, Емир би га шаком по по ћела ударио.Значи није све у поријеклу има нешто и у увјерењу...
Препоруке:
18
5
14 среда, 24 април 2013 13:13
...
Одличан текст. Нама, слуђенима од ове бриселске издаје, то је скоро промакло. А полако се и навикавамо да свако може да нас понижава, бије и шамара усред Београда.
Препоруке:
22
2
15 среда, 24 април 2013 13:22
очима да не поверујеш
Вјечнаја памјат!

Данас се облежава 98 годишњица геноцида над Јерменима, процес којег званична Турска назива "трагедијом из 1915".

Према схватању заштиника Бакира сина Алијина - премијера Ердогана, министра спољних послова Давутоглуа и председника Гула - 1.5 милиона Јермена несталих у турско-курском сунитском дивљању је "трагедија" и ствар за дебату. Баш као систем концлогора Јасеновац, каме и јаме, за Хрватску и њене спонзоре у Вашингтону, Берлину и Риму.

Сребреница је, упркос сваком рационалном (правном, криминолошком и ином) приговору, геноцид и томе нема шта да се прича док се јавно не декларише прихватање, credo: сумња или противљење је за сада морално-политички а сутра, даљр на европуту, кривично кажњиво.

Турска свињарија, још једном. Има ли краја?
Препоруке:
36
3
16 среда, 24 април 2013 13:25
Зона
Мора да су српски политичари хипнотизовани и дрогирани, или дебело плаћени па на овакве изјаве не реагују адекватно. Могли су просто да истином одговоре на ове неаргументоване изјаве и полуистине, или да просто ускрате гостопримство Изетбеговићу због ширења говора мржње на територији друге државе. А није нам се прославио ни српски члан предсједништва господин Радмановић, вјечити ћутолог. Обзиром да се на овом сајту често велича лик и дјело предсједника Додика, да се зна да је Радмановић његов кадар.Куку нама Србима од сад па довијека са оваквим политичарима.
Поздрав Србину из увјерења, знам ко је он,само један савјет за њега, опрезно са изворним суицидним Србима.
Препоруке:
19
2
17 среда, 24 април 2013 13:33
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Ово је заиста незамисливо, сам себи не могу да вјерујем.Србин човјек од поноса, части, достојанства, човјек који гине за правду, за српство да отрпи овакву салву увреда и то од кога, од сина највећег крвника Алије Изетебговиа, оног који је унесрећио на милионе људи, који је својим пресудним утицајем и дјеловањем уништио сваку наду у останак какве такве Југославије, онај који се спремао за рат још у фебруару 1991.године, непуни мјесец и пол дана од преузимања власти.Не пишем напамет, постоје релевантни докази за ту тврдњу.Онај који је говорио о миру а спремао рат, и српски предсједник трпи увреде његовог балавог сина, подрумаша, који се крио у Алијином кабинету док су синови других људи гинули због његова оца.Па Жељко Комшић је као дипломирани правник ишао у рат, ратовао, пуцао, добио "Златног љиљана" (одлликовање), а овај подрумаш тако Николићу а Николић ко уплашено дијете ни ријечи а ко ишао да ратује под заставом Воје Шешеља.Допушта да му се подрумаш Бакир наговори.
Препоруке:
16
3
18 среда, 24 април 2013 13:33
МилошРС
(Кад даш Косово , све остало лакше иде )
Јасно је мени , да је за фамозни ''Датум'' , ''Београд'' добио многе директиве од Нјемачке и осталих српских пријатеља .
Ваља нама у нашој Српској , тога бити свјестан .
И чувати се подједнако и од Западног Сарајева и од оваквог Београда ( лидера у региону , кад је луд провод у питању) .
Ни случајно не дозволити , да се и судбина Срба са ове стране потока (Дрине) жртвује на олтар ''Датума''.
Неће бити лако , ал што се мора , мора се..
Препоруке:
22
2
19 среда, 24 април 2013 13:35
Montenegro
Vrijeme ja da velikosrpski politički i intelektualni establišment prizna da je Velikosrpska hegemonistička ideologija poražena te da od projekta Velike Srbije nema ništa.
Tek tada će se moći otvoriti nova stranica i iskreniji pristup u građenju međususjedskih odnosa.
Kad to shvatite, i vama Srbima ali i svima u regionu će biti bolje.
Препоруке:
8
38
20 среда, 24 април 2013 13:54
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Шта је требао одговорити Томислав Николић на вербалне нападе Бакира Изетбеговића сина Алије.
1.Твој отац Алија је желио рат и добио га је, добио је по зубима, а ти ушути подрумашу када ниси ни омирисао барута, хајд да ми је Жељко Комшић ратник доша на "мегдан" па и разумио би, али ти који си се скривао по подрумима да те не узму у војску, крио се из Алијиних леђа, ти имаш право да шутиш.
2.У вези са Републиком Срспком твој отац Алија ју је својом политиком испровоцирао и добили сте шта сте тражили, зато шути, пас ти матер балаву, не ударај по темељима политике свога бабе, ако поштујеш бабу поштуј и његово дјело Републику Српску.
3.Него кад си тако запео да ти кажем бабо ти је поријеклом из Београда па се његови преселили у Шамац, треба више да цијениш своје поријекло и сам Београд а отац ти се сам национално изјашњавао Србином, твој бабо Алија Изетбеговић...
Препоруке:
23
4
21 среда, 24 април 2013 14:43
Sceptical Bystander
Tako je to kada imamo neobrazovanog, korumpiranog i iskompleksiranog Predsednika, koji misli da je najvaznija stvar osmeh za kamere.
Препоруке:
18
2
22 среда, 24 април 2013 15:06
emeritus
Ne može se Bosna podeliti! Čak ni ratom to nije uspelo.
RS i kad bi kojim čudom krenula tim putem, nebi mogla opstati sa onakvom geografijom.
Konac koncu, RS je prepolovljena na dva dela, Brčko je između.
Nema ni potreba za novom srpskom državom kad ćemo ionako svi u EU.
Препоруке:
10
36
23 среда, 24 април 2013 15:53
SM.
Što se tiče odgovora Bakiru Izetbegoviću,sinu alijinu,od strane predsednika nam Nikolića,pa poštovani komentatori,nemislite valjda ozbiljno da to on zna.Pa ako nismo shvatili da N
Препоруке:
6
2
24 среда, 24 април 2013 17:07
синиша
Што се мене тиче ви можете да се брецкате на Николића колико год хоћете, немам ништа против и да га јавно пљујете ни за шта друго и није, али ни ви ни Николић ништа немате са српским Вуковаром, градом у коме су хрватске неофашисте покушале да понове геноцид над Србима из Другог светског рата. На срећу смо вас у томе спречили и одржали вам једну малу историјску лекцију. Добили сте тамо по зубима и надам се да сте из тога нешто научили.

Наравно историја се није завршила и како видим Хрвати полако али сигурно напуштају српску Славонију и ствари ће доћи на своје место.

А што се Николића тиче, он недавно признаде да је Брозов, дакле хрватски кадар. Сви Брозови људи раде за Хрватску, па и Николић и ваше брецкање на њега је у ствари брецкање на хрватску политику. У томе вас у потпуности подржавам, слободно му реците све што имате, ми ионако њега не рачунамо нити признајемо за свога. Узгред, тај Николић одвајкада мрзи прекодринске Србе. Сви то знају. Он је ваш.
Препоруке:
10
3
25 среда, 24 април 2013 17:37
Живорад
о је шамар ономе ко није дошао. "Кога нема без њега се може" гласи стара шумадијска пословица.
Препоруке:
4
1
26 среда, 24 април 2013 18:08
Capajebo, PC @ Montenegro
Postovani Crnogorac;

U pitanju je puki opstanak Srba van Srbije poslije raspada Jugoslavije i nista drugo. Puste price o Velikoj Srbiji su djelo neprijatelja Srpstva.

"Oni hoce Veliku Srbiju, treba ih istjerati odavde!". Zvuci poznato?

Srbija je velika onoliko koliko je veliko Srpstvo svih Srba.

Kako je danas biti Srbin u Zagrebu, Ljubljani, Podgorici, Skoplju?? Splitu, Osijeku, Cetinju, Tetovu??? A ti ljudi koji tamo zive vijekovima, u tim gradovima na primjer, nisu ni mrko pogledali komsije a kamoli ratovali protiv njih.

Iz tih istih razloga danas i postoji Republika Srpska. Zato sto je lakse biti Srbin u Banja Luci, Trebinju, Sokocu, Bijeljini, Prijedoru, Doboku itd.
Tamo je opstanak i buducnost, van granica Srbije i Srpske nazalost vise ne.

Republika Srpska Krajina nazalost nije izdrzala... To je opstanak, Crnogorac, borba za Veliki Opstanak.

Bajke o Velikoj Srbiji ostavljam neprijateljima.
Препоруке:
21
5
27 среда, 24 април 2013 18:17
Jos jedan "tribalac"
Nastavlja se DOS-ovski obrazac u kojem je na ovakvim konferencijama zadatak srpskog predstavnika da uspostavi a potom odrzi potpunu inferiornost Srbije bez obzira koliko sagovornici bili beznacajni. Sama cinjenica da sin osobe koja je izazvala rat u BiH a na nagovor Vorena Cimermana drzi bilo kakve lekcije u sred Srbije je za mene neprihvatljiva.
Препоруке:
8
1
28 среда, 24 април 2013 18:28
Capajebo, PC
"Ko tebe kamenom, ti njega pogacom."

Ja mislim da su Nikolic i Radmanovic, u stvari, odlicno, diplomatski obavili posao. EU, integracije, saradnja itd. Odicno.

Da su krenuli da se nadlajavaju sa Izetbegovicem bili bi samo jedan copor i nista vise.

Ovako je Izetbegovic ostao sam sa svojim jadom i frustracijama. Kao i Komsic u Sarajevu. Da, zaista, koga on predstavlja? I zasto je Bih delegacija bila bez hrvatskog clana kolektivnog predsjednistva?

I par pitanja za Izetbegovica:
- Da li je zaista vazno koliko je srpskih drzava na Balkanu?
- Koliko efektivne vlast Vi i Vas narod imate, g-dine Izetbegovicu, u entitetu (da Vam bude lakse odgovoriti) Republika Srpska?
- Koliko ce eventualni gubitak Kosova od strane Srbije popraviti Vase odnose sa Srbijom i Srpskom i donijeti napredak Vasem narodu?
Препоруке:
16
3
29 среда, 24 април 2013 19:00
Sabko
U okruzenom Sarajevu je zivjelo nesto preko 100.000 ljudi Ubijeno je oko 11000 to je vise od 10%.
Препоруке:
7
11
30 среда, 24 април 2013 19:41
Захарије Орфелин
& Sabko

Па ви Бошњаци се стално позивате на попис становниш
тва из 1991.г. Али, кад вам то одговара, онда су
добре и процене. Ваше процене. Нисте никад рекли
колико је, у тих 11.ооо,како ви кажете погинулих,
оних који су за 4 год. умрли природном смрћу.
За вас су манипулације, обмане и лажи,стање духа.
Чуди ме да нисте рекли да је у Сребреници побијено
80.000 људи. Скупили бисте ви то, пуна је Босна
мезарја. Као што сте скупили и 8.000. Ништа лакше
него приволети родбину оних који су ископани, да
дају узорке за ДНК анализу, која једино доказује
да су им они рођаци, а не и начин и место смрти.
Преорали сте целу Босну. Ваш Омар Машовић има
задатак да сваке године ископа 500 скелета, како
бисте могли да приређујете представе за светску
јавност. А скелете опремате у Тузли и Високом које
је дубоко посвећено лажним оптужбама. Ви можете да
лажете још једино београдским јетимима из "Друге
Србије". Она је са вама на истом фону. Џаба ће вам
на крају бити све лажи. Истина
Препоруке:
14
4
31 среда, 24 април 2013 21:20
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Capajebo, PC Одговор на коментаре.Поштовање.Овако, првои сматрам да је Николић погријешио што није оштрије одговорио, јавно у камеру Бакиру Изетбеговићу, па и под цијену дипломатског скандала , што је прећутао, што му је дозволио да усред Београда ко какв пјевац (хорошчић) маше својим д... и показује своју осионост.Дошао након толико година и одмах осуо по Србима у самом Београду а што је недопустиво и Николић је требао одговорити много жешће јер он је ипак предсједник државе а не неки тамо кабадахија којег зеза сарајевски шибицар Изетбеговић.Својим наступом Николић је показао велику слабост и слабост своје политике а тиме и државе коју представља.Срамота.Даље слажем се по питању ефективне власти и стања на терену, нека се Изетбеговић син Алијин кочопери ко хорошчић ипак власт на терену је оног ко има ефективне полуге моћи а Изетбеговић син Алијин никоме ништа не може наредити у Републици Српској ако то српска полтика не дозволи...
Препоруке:
6
2
32 среда, 24 април 2013 21:38
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Одговоор на лажни коментар.Лажеш.У Сарајеву у току рата је живело више од 500 хиљада људи.Сарајево јесу напустили Срби и повукли се у Источно Сарајево и на просторе које је контролисала српска власт, али у Сарајево под Алијином контролом је насељено неколико стотина хиљада избјеглица из Подриња из источних дјелова Републике Српске, затим муслимани из других дијелова БиХ и др.Још нешто у Сараејву се много боље живјело и није било глади као што су гладовали муслимани на другим просторима под контролом Алије Изетбеговића и тај фактор треба узети у обзир јер су и опкољено Сарајево (кроз тунел насељавали муслимани са других простора а ради хуманитарне помоћи, ради хране која је обилато долазила у Сарајево).Такођше Алији је било битно само Сарајево и био би задовољан да је направио свој феуд само у Сараејву, и није пуно марио за остале просторе на којима су муслимани живјели, пустио их да гладују, да поцркају од глади, све би он жртвовао за Сарајево.NASTAVIT ĆE SE...
Препоруке:
2
4
33 среда, 24 април 2013 21:53
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Алији Изетбеговићу је било битно само Сарајево и био би задовољан да је направио свој феуд само у Сараејву, и није пуно марио за остале просторе на којима су муслимани живјели, пустио их да гладују, да поцркају од глади, све би он жртвовао за Сарајево, по истом сцнарију како је "наплаћена" реинтеграција Сарајева и повлачење Срба са одређених сарајевских општина а што је платила Сребреница.Никада и не спомињу друга ратишта која су била много жешћа од сарајевског, само телале о Сарајеву.Значи 11 000 на преко 500 000 никако није преко 10%.Пун ми тог Сарајева и његова "херојства".Не спомињу се истински хероји који су гладовали а сарајсвкси шибицираи су барем били сити па су могли сита стомака и погинути а овамо су људи гладни гинули, добије кришку хљеба и са лратишта је носи дјеци а он гладан ни то не поједе....Алија шта си урадио народу.И сад овај твој хорошћић изазива у по Београда, баш као што си и ти изазивао.Николић му је требао ПРЕСУДУ СУДА ДА НИЈЕ БИЛА АГРЕСИЈА СРБИЈЕ...
Препоруке:
4
4
34 четвртак, 25 април 2013 10:30
Pikac
Pa pobogu Sabko,kako 100000 ?

Samo pripadnika '' ABiH'' je bilo preko 40000 .
Препоруке:
3
0
35 четвртак, 25 април 2013 11:02
Влајко
Какви су ово дипломатски гафови(није питање него констатација). Пре извесног времена на конференцији за новинаре онај словенац Јанез Јанша је у лице рекао Ивици Дачиоћи како је Словенија већ присутна на руском тржишту. А било је као говора озаједничком наступу где би се користили бенефити које Србија има са том државом.

Сад овај господин Бекир оваквом реториком наступа у званичној посети у Београду и наши политичари све то трпе ћутке. То њихово понављање својих ставова о прошлости и односима који срби из Босне имају са њима, муслиманима. И копање по ранама, није ништа друго него неваспитани и непримерени диполоматски гаф прво самог господина Бекира. А како се само срамно према таквим опаскама понео наш Тома преседник који ни једном речју после тога није ни поменуо да је овај први промашио тему састанка и упропастио цео догађај и по козна који пут комуникацију наших и њихових ентитета Ресетовао на деведесете године.
Ово је нечувена несналажљивост наших челних људи и мене је срамота!
Препоруке:
4
0
36 четвртак, 25 април 2013 11:03
Влако
Ало господине Дачићу и господине Томиславе отворено се питам иматели Ви "кичму".....
Препоруке:
4
0
37 четвртак, 25 април 2013 11:08
Влајко
Неки "њихов" рече у коментару како Томи и нама већ неко треба да очита буквицу. Али то је промашена тема састанка. Не може се сваки састанак користити за читање буквице, ајд онда и ми вама да пчитавамо буквицу.
И не брину ме овакви коментари него овакво одсуство било какве реакције мог Прецедника Томислава. Брука газиће те Томо док код не дигнеш глас, то је једноставно тако. А газе те нижеразредни политичари. Питам се докле или можда и ови наши политичари нису ничим одмакли од њих?
Препоруке:
4
0
38 петак, 26 април 2013 08:17
Sabko
U Sarajevu je poginulo preko 1000 djece. Mjesta masakara su obiljezena sa imenima djece koja su tu stradala. Neki od masakara djece u Sarajevu:

Masakri na Alipašinom Polju
Masakr na Drveniji
Masakr djece u Bakarevica ulici
Masakr u Boljakovom Potoku
Masakr u Budakovićima
Masakri na Dobrinji
Masakr u Ferhadiji
Masakr u Halačima
Masakr u Isovića sokaku
Masakr u ulici Oslobodilaca Sarajeva
Masakri na Markalama
Masakr na Trgu ZAVNOBiH-a
Masakr u ulici Žrtava fašizma
Masakr djece na sankanju kod Skenderije
Masakar djece koja su brala tresnje na Kobiljoj Glavi
Masakar djece na Sirokaci

Eno majka one dvojice Cecena sto su postavili bombu u Bostonu kaze da je ona krv na maratonu- boja a one zrtve - lutke.
Препоруке:
1
2
39 петак, 26 април 2013 11:48
О. џокеј
Баш је дирљиво слушати Тому, што би отприлике рекао Борис.
Препоруке:
0
0
40 петак, 26 април 2013 18:25
s.p.Lajković
Kako su jadni i bedni sva trojica glumatajuči neke državnike a u stvari su predsednici mesnih zajednica .Šta oni imaju da se sastju više od jedanput u deceniji. Imali smo zajedničku zemlju gde su svi mogli da se svakodnevno sreću ali to nikome nije odgovaralo i što sad imaju potrebu za sastancima i da arče sredstva poreskih obveznika....
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер