субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Парче слободног неба и опело за државу

Kоментари (160) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 11 мај 2013 15:42
ел нињо
у овој држави педери су заштићенији од попова
Препоруке:
106
6
2 субота, 11 мај 2013 15:47
Лав
Хвала на тексту. Достојевски је у "Браћи Карамазовима" питао да ли треба прихватити највеће могуће благостање за цео свет ако се оно темељи на страшној патњи једног јединог детета. Његов одговор је био да би таква утопија изграђена на болу била најгори кошмар. Али сада, грађани Србије одлучују да је морално жртвовати не једно дете, већ све те "Косоваре" и "Босанце". И не траже чак ни утопију за све људе, већ се скромно задовољавају "датумом". Далеко смо ми морално узнапредовали од Достојевског, 21. је век, еј! Штета само што ту моралну еволуцију није пратила и интелектуална, те да још нису схватили да су европски приступни кредити иста таква фатаморгана као Динкићеве обвезнице. Али мора нешто да се остави и за 22. век.
Препоруке:
147
3
3 субота, 11 мај 2013 16:17
гаврило
Парче слободног неба у Србији постоји још само над Северном Митровицом, Звечаном, Зубиним Потоком и Лепосавићем. ..питам се само колико још?да ли док ЦРНА ТРОЈКА не зашиљи коље и јурне и на то последње парче?
Препоруке:
94
4
4 субота, 11 мај 2013 16:17
Detekcija
Tomas glumi Tadića, Vučić Đinđu, a Ivica nije dorastao Čedi, pa je ispalo nešto između Čede i Čanka...
Препоруке:
94
4
5 субота, 11 мај 2013 16:19
Плавац
Браво!!!
Препоруке:
80
5
6 субота, 11 мај 2013 16:23
Зоран Ђорђевић
Грешна ми душа, али, слушајући Б 92, дође ми да помислим да се неко из власти договорио са митрополитом Амфилохијем да каже оно што је рекао, да би се замаглила суштина протеста и да би се, у недостатку патика и разбијених излога, сви извештаји свели само на пљување по цркви.
Препоруке:
31
36
7 субота, 11 мај 2013 16:24
Лола
Какав текст! Све честитке аутору. Не слажем се само са једном тврдњом. Мислим да није тачно да људи нису изашли на улице зато што очекују неку бољи живот кад "коначно откачимо Косово". Сматрам да не верују да се било шта ту може урадити. Мисле да су апсолутно немоћни, а после 20 година губитака, притисака и распадања, не може се народу ни замерити много.
Препоруке:
58
10
8 субота, 11 мај 2013 16:33
Слободан Н..
Поштовани Навенко, Свиђа ми се што сте рекли и упитали народ Србије?
Ваше реторика је јача јер је она проистекла из времена и тренутка која је изазизив на двобој ил предају-смрт.
Једно је сигурно, немамо избора сатерани смо уза зид.
Само нас јединсво СВИХ СРБА, и прихватање братске руке РУСИЈЕ, могло спасити и као народ и задржали целовитост СРБИЈЕ прописане уставом.
Јако ме брине то "ЈЕДИНСТВО" којег сада нема ,
јер гледам јуче неможе се проћи Кнез Михајловом у Бг. од људи којима је добро штомогу и што имају испијати кафицу, а не брга их баш нимало за своју браћу са простора АП Косова и Метохије, чији су животи сваког тренутка у сваком погледу угрожени као и њихава једина држава СРБИЈА.
Препоруке:
70
3
9 субота, 11 мај 2013 16:45
Бојан, ПРИШТИНА
Одличан текст !

Пошто сам подједнако у КМ и БГ могу да кажем да ми ова унутрашња окупација у Србији много много теже пада од оне спољне окупације на Космету.

Кад сам у београду осећам се као припадник последњег сталежа потрошачког друштва, шраф који за странце ради да заради за кашичицу те опет стране робе.
Који беспомоћно гледа како нас Запад понижава и како нас власт све скупа понижава пред западом и светом исуњавајућу све могуће непристојне услове које нам постављају.

Док се у Косовској Митровици иако стално у стану без воде, са слабим напоном струје под сталном тензијом и прелетима Нато хиликоптера осећам поносно идем подигнуте главе а гад је густо, кад је нека акција и као херој.

То је Вучић намерио да ми одузме али надам се да неће успети !
Препоруке:
101
3
10 субота, 11 мај 2013 17:17
jelena dotlić
SASVIM SAGLASNA SA TEKSTOM. NAŠ NAROD JE HIPNOSTISAN I MISLIM DA ĆE BUĐENJE BITI TEŠKO BOLNO.ALI, JA SE PITAM, ZAISTA, ŠTA TREBA JOŠ DA SE DOGODI DA PROGLEDAMO. IZGLEDA DA SE MORA KONSTATOVATI TUŽNA ISTINA - KAKVA VLAST, TAKAV NAROD. MOJ STAV, ŠTO SE SVEŠTENSTVA TIČE, JE POHVALAN U KONTEKSTU KONKRETNOG, JUČERAŠNJEG DOGAĐAJA, PREMDA, PAMTIM SVE UDARCE, KOJE SU ISTI TI SVEŠTENICI UPUĆIVALI VLADICI ARTEMIJU, PO MOM MIŠLJENJU JEDINOM PRAVOM BORCU ZA ČISTOČU VJERE NAŠE. I JA MISLIM DA SE KUKAVIČLUK NE SMIJE ZAKLANJATI IZA KURTOAZNOG PONAŠANJA, DOK DRŽAVA NESTAJE, NE NESTAJE, VEČ JE IZGLEDA NESTALA...
Препоруке:
57
5
11 субота, 11 мај 2013 17:47
Горан Јевтовић
Одлично господине Грбићу. Свако коментарсиње било би сувишно
Препоруке:
41
12
12 субота, 11 мај 2013 17:51
Tomislav Milanovic
Kada bi me neko kao gradjanina ove zemlje pitao sta mislim o svemu ovome, rekao bih sledece:
Da li me se postignuti sporazum u Briselu svidja? Iskreno, uopste mi se ne svidja. Isto onoliko, koliko mi se ne svidjaju ljudi koji sve zivo kritikuju a ne daju ni jedno normalno i konkretno resenje. Sta to konkretno znaci? Da bi Srbija i dalje trebalo da bude zrtva nekakvih prosperitetnih ideja koje se nikada realno ne mogu ostvariti ili je mnogo pametnije da jednom krenemo od necega, jer, ocigledno je, da oni koji pale i zare ovom planetom, to, sto mi zelimo, nece nikada dozvoliti. Suludo je da mi i dalje zivimo u nadi da cemo jednoga dana vratiti Kosovo. Ljudi, od tog posla nema nista.
Препоруке:
11
70
13 субота, 11 мај 2013 18:11
брм
„Моје племе сном мртвијем спава“
а племе је...? а Његошолози? (одговор: "70 милиона мог племена предвођеног Русијом")
Препоруке:
4
47
14 субота, 11 мај 2013 18:51
Tomic
Bravo!
Препоруке:
25
7
15 субота, 11 мај 2013 18:56
Miroslav
Veoma je frustrirajuće kada puno saznate, kada na osnovu skupljenog znanja počnete da predviđate tok događaja i kada se događaji odvijaju predviđenim tokom. Vidite, pričate ljudima, a oni ne žele da slušaju. Teško mi je, ali se jasno vidi da je poslije ovog sporazuma Srbija krenula putem nestanka. Možda tako mora da bude. Možda je to sada jedini put da Srbi u Srbiju prođu pročišćenje.
Препоруке:
36
2
16 субота, 11 мај 2013 19:03
Робеспијер
Је ли спорно да неко проучи држави и њеним институцијама да су мртве? Шта је онда згрешио митрополит Амфилохије?


Зависи како ко. Тај транспарент на геј паради носили су анархисти, који се, природно, по свом учењу, залажу за нестанак државе. Међутим, када државу сахрањује свештено лице, то има, свакако, другачији карактер. Поготово, када то чини из политичких, а не верских разлога. Исус Христ када је умирао на крсту, није проклињао и сахрањивао оне који су га осудили, већ је изговорио ''Опрости им Боже, не знају шта раде'', док овај сахрањује живе људе и моли се за туђу смрт. Мени је само драго што је црква опет показала своје право лице, што ће препознати многи. Не може више варати људе причама о милосрђу, опросту, самилости, молитви за грешне... јер јој је пракса све супротно од тога. Џаба мењање и усклађивање доктрина са новим временима, када се не може против своје природе. Милитантност, реакционарност, конзервативност... су део ње ма колико се мазала новим бојама.
Препоруке:
12
71
17 субота, 11 мај 2013 19:15
perkins
Svaka cast Nevenko Škrbiću na videnju i oceni stanja drzave,naroda i politickih trabanata.
Препоруке:
42
3
18 субота, 11 мај 2013 19:19
а ко сам ја?
Мајстори мајстори
ко вас је звао
зашто дирате мој црни кров
на којем стоји рода бела
на којем расте трава кудрава
мој кров у подножју дугог века
зашто сте ми кућу заузели
зашто сте напали
чекићима ексерима
четкама бојама
мајстори мајстори
изађите пустите ме
да сам кућу уређујем
не чују они
укуцавају моје кости
фарбају мојом крвљу
износе из мог срца
намештај стари
неподношљиви мајстори
то више нисам ја.(А.Секулић)
Препоруке:
43
1
19 субота, 11 мај 2013 19:21
Ееро Од Бакионице
Ако за тренутак ставимо на страну ЕУ и Космет те две теме
које преовладавају над свим осталима и упитамо се шта је
салдо нашег укупног деловања после оног ' преврата '
названог демократски, одговор је ... Једно велико шупље
НИШТА!
Препоруке:
43
1
20 субота, 11 мај 2013 19:43
Z
Nije svima dato da budu kao Nevenko,ja sam imala sreće,a vama gospodine, sa toliko netačnih konstatacija, nije lako.
Препоруке:
3
31
21 субота, 11 мај 2013 21:10
Биљана Николић - све Тома до Томе
ocigledno je, da oni koji pale i zare ovom planetom, to, sto mi zelimo, nece nikada dozvoliti.


немамо шта "ми" не желимо. Ми смо своју државу одавно створили. Кад смо је стварали, нисмо тражили дозволу и нисмо извољевали, него смо се БОРИЛИ САМИ и ТОМ БОРБОМ натерали "оне који су тад жарили и палили светом" да нас прихвате као себи равне.

шиптари су ти који "желе" државу на коју немају право и коју им МИ никада нећемо дозволити.
Препоруке:
36
3
22 субота, 11 мај 2013 21:18
Ahe @Tomislav Milanovic - (1)
Žao mi je što ne mogu da se detaljnije pozabavim vašim komentarom, ali da probam sa par pitanja, a Vi odgovorite sebi a ne meni:
1. Zašto mislite da je ovo što je uradjeno nešto od čega se može i treba krenuti napred?
2. Mislite li da za neki sutrašnji Nastavak pregovora za članstvo u EU treba dati republiku Raškoj obl., autonomiju Bosilegradu, a za Srbe u Vojvodini reci da su oni za nas Vojvodjani iako se nekima to ne svidja?
3. Koje su to prosperitetne a po vama neostvarive ideje kojima pretpostavljate ovo brutalno ostavljanje kosovskih Srba na milost i nemilost koljačima i kriminalcima, kojima ni na kraj pameti nije nikakav demokratski suživot i zaštita Srba?
4. Mislite li da se državna politika i nacionalni interesi ne ostvaruju korak po korak, naporom celih generacija, nego nekim ad hoc rešenjima i to samo onda kad nam izgleda da će Veliki to da dozvole?Gde bi danas Jevreji bili da su tako razmišljali?
Препоруке:
41
3
23 субота, 11 мај 2013 21:41
Ahe @Tomislav Milanovic - (2)
5. Zašto mislite da se sve suprotno tom sporazumu nekakav "život u nadi" a ne smisleno traženje alternativa i realističan ali i žilav pristup u odbrani crvenih linija svojih interesa.
6. Zar stvarno mislite da ovo beskonačno i stihijsko zaduživanje na sve strane, te masovna zloupotreba medija, laganje i zastrašivanje kao jedini politički instrumenti, može biti bilo kakav novi početak (osim možda početak kraja)?
7. Mislite li da sam i ja jedan od onih koji kritikuje sve živo a bez konkretnog i normalnog rešenja. Ako je odgovor DA, ne zameram Vam, samo ste još jedna žrtva totalne anestezije koja se nad nama sprovodi godinama. Iluzorna je nada da se ona moze pobediti pasivnim otporom. (Kao što vidite ovi što Anesteziju sprovode ne slažu se sa Vama, ne koriste ad hoc rešenja, već za svoje interese rade polako i sistematski). Ako je odgovor i dalje DA, recite mi, da Vas, ne daj Bože opasno zaboli prst, hoćete li problem rešiti expresnim odsecanjem šake??? Svako dobro Vam želim
Препоруке:
33
3
24 субота, 11 мај 2013 22:00
Tomislav Milanovic
Postoji jedan broj ljudi kojima nikako ne odgovara da se status Kosova bilo kako resi. Oni bi najvise voleli da sve ostane nereseno. Zasto? Pa, kada neko godinama profitira ne placajuci nikome nista, placanje poreza i drugih obaveza sada bi mu vrlo tesko palo. Ali, cinjenica je da ni to ne moze da traje u nedogled. Mi smo imali mnogo situacija gde je roba namenjena Kosovu, bez poreza, zavrsavala u Srbiji. Ocigledno, bilo kakvo zavodjenje reda njima ne odgovara. Cast onima koji nisu medju takvim ljudima.
Препоруке:
6
43
25 субота, 11 мај 2013 22:33
Ahe @Tomislav Milanovic
HA, ha, ha... pa Vi ste prosto neverovatni !
Dakle za Vas je predavanje Kosova i Srba sa Kosova u klanicu način da rešite problem naše loposvske elite koja je taj famozni odbitak PDV-a i uredila da bi i Kosovo iskoristila za dalje pljačkanje države (kao što u iste svrhe koristi i sve drugo i sve druge)? Da sprečite lopova da krade u samousluzi - Vi bi da spalite samouslugu ?????? Toliki ste legalista da bi ste deo zemlje i sugradjana poklonili jednom koljačkom režimu samo da se porez plati, pa makar i drugome? O zemljo, šta čekaš - što se ne otvaraš?
PS: Ja i dalje pretpostavljam da Vi ovo pišete iz neznanja. Zato me čujte: mi Srbi sa Kosmeta bi rado platili i struju(koja nestaje svaki čas) i vodu (koja teško da je bakteriološki ispravna) i đubre(koje niko ne odnosi) u zamenu za mogućnost da nam decu ne bodu noževima s leđa, da nam majke ne ubijaju iz snajpera, da nam noću ne ruše groblja, da nam danju ne pale kuće. A Vi izvolite-dodjite kod nas DA PROFITIRAMO I BOGATIMO SE ZAJEDNO!
Препоруке:
42
4
26 субота, 11 мај 2013 22:42
Tomislav Milanovic odgovor na Ahe
Kosovo nije izgubljeno juce.
Stanje srpske svesti je gore nego pre sto godina.
Svest nije sraf pa samo odvijes i zavijes.
Mi citav zivot nesto cekamo i nista ne docekasmo.
Mi u ovom trenutku nemamo alternativu a to, takodje, nije od juce.
Odlicno poznajem svetske prilike i u skladu sa tim, ponasam se vrlo racionalno.
Mi sve mozemo da odbijemo, ali, imacemo glad i socijalnu revoluciju.
Neumesno je porediti nas sa Jevrejima zato sto je glavni svetski kapital u njihovim rukama i to, na zalost, nije od juce.
Svaka cast Rusima na zelji, cinjenica je da nas ni od komaraca nisu odbranili.
Препоруке:
9
47
27 субота, 11 мај 2013 23:14
Ahe @Tomislav Milanovic
Kosovo nije izgubljeno juce.
@Kosovo jos nije izgubljeno.
Stanje srpske svesti je gore nego pre sto godina.
@Tacno,vi ste dokaz za to.
Svest nije sraf pa samo odvijes i zavijes.
@Pa zašto onda odvijate i zavijate, umesto da odgovorite na pitanje.
Mi citav zivot nesto cekamo i nista ne docekasmo.
@Samo Vi čekajte.Ja radim.I na računaru,i na ulici,i na radnom mestu.
Mi u ovom trenutku nemamo alternativu a to, takodje, nije od juce.
@To je već posebna vrsta slepila.
Mi sve mozemo da odbijemo,ali,imacemo glad i socijalnu revoluciju.
@Zbog odbijanja ili ludačkog zaduživanja?
Neumesno je porediti nas sa Jevrejima zato sto je glavni svetski kapital u njihovim rukama i to, na zalost, nije od juce.
@Kad su pravili državu usred pustinje imali su sve to i podršku Amerike jel? Malo sutra.
Svaka cast Rusima na zelji, cinjenica je da nas ni od komaraca nisu odbranili.
@E dobro drugari, sad ste se odali..I ti i taj koji te je zamenio u polednjem komentaru. DIXI
Препоруке:
44
5
28 субота, 11 мај 2013 23:18
Биљана Николић@Ahe
Хтела сам да одговорим "порезнику", али схватила сам да ћете Ви то урадити много боље од мене.


Моје поштовање.

пс. знам шта значи бити прежаљен и отписан. још боље знам да вреди борити се.
Препоруке:
30
3
29 недеља, 12 мај 2013 00:45
Tomislav Milanovic odgovor na Ahe
Sve sto sam napisao, zlonamerno ste izokrenuli, ali, to kod civilizovanih ljudi ne prolazi. Znam da vi imate svoju publiku vise nego ja. Da je drugacije, Srbija nebi bila to sto jeste. To su vasi "branioci" Kosova, tesko onome koga vi branite. A Kosovo cete vratiti AD CALENDAS GRAEKAS.
Препоруке:
4
30
30 недеља, 12 мај 2013 08:30
Стефан Митров Љубиша
Скоро сам упознао човјека Србина који предаје на Зукорлићевом универзитету у Новом Пазару. Рекао ми је отприлике овако: "Основна разлика између српског народа и данашњих Бошњака у Рашкој области је ентузијазам. Ми га немамо нимало. Стално нешто кењкамо, жалимо се и чекамо, при том не знајући шта чекамо и шта стварно хоћемо. Код Бошњакаствари су простије. Постоји јасан циљ и одлучност и упорност да се до њега дође. Кроз тај ентузијазам се остварује и јасна хијерархија ауторитета и изузетна солидарност." Ово све говори. Нама је потребно болно буђење и отрежњење. Потребно нам је да нам неко напише и нацрта ко смо, зашто смо, и шта морамо да чувамо да бисмо то и остали. Кад то упамтимо, онда ће све бити лакше, јер се неће ни постављати питање да ли треба да се бранимо, већ ћемо се једноставно, по најосновнијој најлогичнијој људској потреби, бранити. Слободу нико никоме није поклонио, за њу се свак на свијету борио сам. Морамо и ми.
Препоруке:
26
0
31 недеља, 12 мај 2013 09:02
ел нињо
Tomislav Milanovic@

ала нам напричасте. шиптари ће као да заведу ред и функционалну државу. или американци којима КиМ представља транзит за дрогу из Афганистана?
Препоруке:
22
2
32 недеља, 12 мај 2013 10:49
ЛАЗАР ДРУГИ
Толико је текст добар , да сам без коментара.
Био сам на свим протестима откад сам 1992. избегао из Хрватске у Србију,па и на овом. Увек сам стрепео колико ће нас бити, јер се плашим да смо постали лош народ.Важно је само да црни гавран још није пред мојим вратима.
На протесту сам видео само ћирилицу, па и транспарент са поруком СРПСКА ЈЕ САМО ЋИРИЛИЦА. Али се неки коментатори овде ипак јављају на окупационој хрватској латиници. Да, да, нисмо ми окупирани само споља . Унутрашњи Бондстил те окупационе латинице су Матица српска са неуставном правописном нормом ( Правопис Матице из 2010., редактор Мато Пижурица;рецензент академик Иван Клајн)по којој је и латиница стандардно писмо српског језика, и САНУ која ради на српскохрватском, уместо на српском речнику.
Ђорђе Вукадиновић је био на правом месту у право време, и рече праву реч. Медији о томе не рекоше ништа, а ја се чудом чудим да његовог говора нема ни на НСПМ.ЉУДИ, ЈЕЛИ ТО МОГУЋЕ ?
Препоруке:
16
2
33 недеља, 12 мај 2013 11:11
сељак беземљаш
&Ahe
Ви одговористе ТОМИСЛАВУ па не морам да прекидам тиховање.
Ти томислави милановићи, то је тај нови човек, о коме су комунисти говорили, и кога су стварали.
Грађен на злочинима, издаји, кредитима и донацијама,.......испаде им по моделу малограђанина, описаног у деветнаестом веку.
Препоруке:
23
5
34 недеља, 12 мај 2013 11:40
Трећепозивац
@Томислав Милановић
Ваши ставови и размишљања су типичан пример плиткоумног, тачније - ретардираног политичког мишљења које сте слепо и безрезервно преузели од свог политичког вође Сраћка Шојића.
Пристати имати такво политичко вођство је заиста увреда за елементарну интелигенцију, без обзира чиме је пристанак мотивисан.
Препоруке:
19
2
35 недеља, 12 мај 2013 15:31
Peter RV
Ovo sto kaze Nevenko Skrbic je vrlo tuzno, ali i vrlo istinito.
"Парче слободног неба у Србији постоји још само над Северном Митровицом, Звечаном, Зубиним Потоком и Лепосавићем. А за одбрану то мало слободе и оно мало достојанства што нам је остало, више нема лепих манира"
Da nijesu odlucno istupili Vladike Amfilohije i Atanasije, ne bi se culo nista u nasim kontrolisanim 'informativnim' medijima.
Ko ce javno da kaze da je Djindjic bio izdajnik a da se to cuje, sem kad to Atanasije progovori na jednom skupu Srba 'prodatih za datum'? Zasto je zabranjeno rec da je Djindjic docekao sudbinu Bozjom Pravdom? Ako ovo nijesu 'lijepi maniri, kao sto Skrbic kaze -neka tako bude.
Amfilohije je samo potvrdio duhovnu smrt ove vladajuce klike, nesto sto je vec poznato svakome.
Njegova je molba Bogu da ih sto prije odstrani.
Srbi su anestezirani nekim 'bontonom', nametnutim od brutalnog neprijatelja koji se ne usteze ni od cega. Zalosno je da i neka opozicija ucestvuje u tome.
Препоруке:
16
1
36 недеља, 12 мај 2013 16:14
Φιλοσοφία
Робеспјер, нека сте ви нашли почетак свих зала у нашем народу! То је Црква. Кад и њу укинемо, коначно
ћемо постати поштени, вриједни, честити, морални, патриоте, мислићемо на ближњег који страда на Косову, па га нећемо остављати на милост највећим злочинцима овог вијека! Јер откако је и патријарх Павле напустио овај свијет и ову земљу и представио се Богу, Србија је кренула напријед! Добила је атеисту Дачића, моралног патриоту, да распрода ово терета што је остало и да остане Београд у свом злату и богатству, награђен за распродају Србије и српског народа!
Ја вам само једно поручујем: дјелите ви Србе на вјернике и атеисте, распродајте сву Србију, ако вам је воља. Републику Српску не дирајте, јер ми немамо шта да изгубимо! А народ и земља која има своју Славу, свог свеца заштитника и која се узда у Бога, неће нестати!
Препоруке:
24
2
37 недеља, 12 мај 2013 17:21
Gordana
Sjajan clanak!Svaka cast autoru. Delim njegovo ogorcenje i strah za dalju sudbinu Srebije.
Jedinu nadu budi veoma veliki procenat MLADIH ucesnika demonstracija i skupova.
Inace, zamerke Vladikama su skretanje paznje sa sustinske teme skupa. Niko ne pomenu ostale govornike, studente iz Mitrovice i Beogradskog Univerziteta, Cavoskog, Boru Corbu,Vukadinovica,predstavnike Srba sa KosMeta SEVERA I JUGA,...Zasto niko neupita GDE JE NA SKUPU VLADIKA TEODOSIJE I "cuveni" SAVA JANJIC?
Da li bi se tako ponasao Vladika Artemije?Nije li sada jasno zasto je uklonjen i rascinjen!?Sada treba ukloniti i ostale predstavnike Crkve koji su se USUDILI da zastupaju svoj narod, sto im jeste onovna duznost!
Препоруке:
9
1
38 недеља, 12 мај 2013 17:40
The Clash
Zanimljivo je kako komentatori uvek hvalisu autora teksta,bez ikakvog kritickog stava.Mogu izvuci jedan i samo jedan zakljucak,ovo drustvo je mentalno zagazilo u srednji vek.Preduboko se nalazi u proslosti i previse je mrznje i otrova,i to medju onima koji bi morali pozivati ljude na ljubav,razumevanje i prastanje.Ni mrtve ne ostavljaju na miru.
Препоруке:
1
26
39 недеља, 12 мај 2013 17:42
Никола
Све похвале за одлично написан текст.
Препоруке:
9
0
40 недеља, 12 мај 2013 18:10
Reddy
Svi vi vajni Srbi imate li kakav predlog za izlazak iz ovog pakla sem što ste zaovoljili apetit ciljanjem Tomislavca Milanovića.
Препоруке:
5
25
41 недеља, 12 мај 2013 18:10
@The clash
Lijepo je pricati o ljubavi, prastanju i miru, kada zrtvujemo tudji zivot za svoj. Kako biste razmisljali da kosovski Srbi zrtvuju vas za svoje dobro, dosele se u Beograd, a vi odete da zivite na Kosovu? Pricajte o ljubavi kada se zrvujete za mjih. I mi sve vrijeme pricamo o ljubavi, prema namucenim Srbima na Kosovu!
Препоруке:
18
1
42 недеља, 12 мај 2013 18:11
Jasna*@The Clash
Nisam ni ja ljubitelj hvalospeva autorima tekstova ,bez kritickog osvrtanja na tekst,ali kakvo vam je to razmisljanje pobogu?A zasto bi ih ostavljali na miru?Da nisu mozda proglaseni za svece?To nisu obicni ljudi vec istorijske licnosti ,i po vama zato sto vise nisu medju zivima ,nijedna istorijska licnost i njena uloga i delovanje u istorijskim dogadjajima ,ne sme da se pominje u negativnom kontekstu .Ili biste vi samo hvalospeve?
Препоруке:
14
2
43 недеља, 12 мај 2013 18:36
Jasna*@Reddy
Nemaju ,da imaju napisali program za ocuvanje Kosova i ekonomski oporavak oslanjanjem na sopstvene snage i izvlacenje zemlje iz smrtonosnog zagrljaj MMFa i belosvetskih lihvara.Ovaj sajt im sluzi samo za dreku i izlive patoloske mrznje,prema ovima trenutno na vlasti,a kad ih pitas koje bi ih to hrabre,neustrasive,i patriotske snage sposobne da donesu pomenuti program zamenile,onda muk i tajac!I onda opet nastavljaju Diploma,Bajcetina ,Taci i Daci i tako do besvesti vrte jedno te isto,jalovo i besmisleno.
Препоруке:
5
19
44 недеља, 12 мај 2013 18:52
страст
дошли смо до дна: жртвујемо део Народа и територије да би нам црева била пуна!па то је обична г...... политика!
Препоруке:
15
0
45 недеља, 12 мај 2013 18:53
Deda Djole
Ja sam zahvalan Vladi Srbije koja je shvatila da su Srbiji potrebni mir i prosperitet ; koja je uvidela da je veliki deo gradjana bez posla, da gladuje, da nema socijalnu i pravnu zastitu . . . da je zemlja prezaduzena, da mladi sanjaju da je napuste . . . i da se vec odavno ne vodi bitka za Kosovo vec BITKA ZA SRBIJU.
Препоруке:
4
21
46 недеља, 12 мај 2013 19:16
Φιλοσοφία
Jasna* а што, Дачић нам је најбоља верзија распада Србије? Зашто да не предамо Косово кад можемо да га предамо? Ко је то одлучио да нема другог пута?
Предлоге је изложио народ. Не дамо Косово. Ако га дамо, узеће нам Војводину, Садџак, Реп. српску. Ако га не дамо, добићемо достојанство, слободу Србима на Косову и став са којим нас неће ниподаштавати у Бриселу. Или ви заиста мислите да ћемо добити напредак, привреду и развој чим се ријешимо Косова?
У Србији има толико тога да се уради, а све стоји јер се чека ЕУ да почне да се ради. Израел је величине Војводине, па људи од пустиње направише војвођанску ораницу. Ми од оранице направисмо пустињу. Је ли нам Косово криво за то, па га продајемо?
Препоруке:
18
1
47 недеља, 12 мај 2013 20:07
Jasna*@Filosofija
"Ko je to odlucio da nema drugog puta"?
Bio je drugi put,secate li ga se,eno ga u dvoristu porodicne kuce,oklevetan i ocrnjen.Ko je odlucio?Odlucio je narod,tj rulja 5.oktobra.Sad vam Dacic kriv?!
Препоруке:
11
14
48 недеља, 12 мај 2013 20:17
Reddy
Bog će im, valjda, pootvarati i radna mesta, obezbediti penzije, spasti Kosovo, dok će oni sedeti skrštenih ruku i onemoćalog uma čekajući spas Srbije. Da li je u istoriji čovečanstva postojao primitivniji i zaostaliji deo naroda od ovih tzv. patriota?
Препоруке:
7
18
49 недеља, 12 мај 2013 21:06
Φιλοσοφία
Jasna* и тај и ову праве грешке, а плаћа их народ! А за инат заиста није вријеме ни мјесто. И он је отписао Крајину за добробит Србије, као што ови отписују Косово за добробит Београда. Нека Дорћол очекује одвајање остатка Србије само да се на њему добро живи!
Препоруке:
13
2
50 недеља, 12 мај 2013 21:10
Робеспијер
@ Φιλοσοφία

Кад себи искрено одговорите и признате истину, да је СПЦ била ударна песница оних који су на власт дошли 5. октобра 2000. године, биће Вам лакше да схватите многе ствари. У том смислу, прочитајте писмо ''Двери'', Синоду СПЦ од маја прошле године. Потрудили су се у писму да таксативно наведу све заслуге СПЦ за петооктобарски режим, чије последице владавине осећамо данас. Жао ми је што више верујете СПЦ, него свом разуму, али онда немојте мени да иронишете о части, моралу, патриотизму, мислима о ближњем који страда на Косову... Поготово Вам је ниско да мени спочитавате распродавање Србије, када сте је заправо Ви, Вашим гласом продали 2000. године, послушавши СПЦ.
Препоруке:
8
15
51 недеља, 12 мај 2013 21:28
Горан Јевтовић
Робеспијер
@ Φιλοσοφία

Кад себи искрено одговорите и признате истину, да је СПЦ била ударна песница оних који су на власт дошли 5. октобра 2000. године, биће Вам лакше да схватите многе ствари.

Ово је велика лаж коју циљано и злонамерно пласирате.

Прво, нигде СПЦ није званично стала на страну петооктобараца, а поготову не као "ударна песница" и нарочито не патријарх Павле, већ је позивала на смирење народа и поштовање изборне воље, незнајући да су западне обавештајне службе уложиле 7 милиона долара само за поткупљивање представника СПС-а и СРС-а на бирачким местима.

Друго, тадашњи ставови и ангажовање појединих епископа (знатна мањина од којих су неки поодавно под окриљем западних служби!) који су такође били изманипулисани (рецимо, Артемије годинама под утицајем и пресијом Саве Јањића и Теодосија!), нису били званични, Саборски или резултат одлука Синода.
Препоруке:
12
8
52 недеља, 12 мај 2013 21:29
Φιλοσοφία
Богу хвала, нисам гласала за колегу који је позивао на бомбардовање Србије нити мислим да је жута боја, боја напретка у Србији! Такође, не мислим да, обзиром да је Милошевић срушен, треба престати са борбом, дићи руке и тврдити како нема другог избора. Што се Цркве тиче, црква смо сви ми; владикама свака част јер су изашли пред народ и рекли јасно и гласно да је ова власт продала Косово.
Мени смета овај став атеиста према нашој цркви, који би у најмању руку био примјерен да се ради о Ватикану. А понашати се према цркви која је доживјела мученичку судбину свог народа, у најмању руку је злонамјерно. Да сте се том силином окомили на наредбодавце из сусједне нам државе НДХ, данас би свијет знао за Јасеновац. Зато, молим вас, неморал и његов коријен тражите негдје другдје, не у вјери која нас је одржала. Надам се да ћемо се некад у неком временском џепу ујединити, прије него што буде касно.
Препоруке:
19
0
53 недеља, 12 мај 2013 21:40
Peter RV
@Tomislav Milanovic
"Postoji jedan broj ljudi kojima nikako ne odgovara da se status Kosova bilo kako resi. Oni bi najvise voleli da sve ostane nereseno. Zasto?"
Kako sam jedan od tih, evo vam odgovor.
Ne radi se o nikakvom profitu, ni neplacanju poreza, nego smatram da je daleko bolje ostavit Kosovo kao okupiranu teritoriju Srbije, nego potpisat njegovu predaju za ovaj 'evropski datum'.
Trazeci neku zloupotrebu pojedinaca, kao izgovor za izdaju nasih sunarodnika je (za Srbina?)-krajnje nemoralno.
Nemojte se nista zalit, citaoci koji vas kritikuju, su vas vrlo dobro razumjeli.
Препоруке:
13
1
54 недеља, 12 мај 2013 21:50
Бели Орао
Упита неко да ли постоји неки предлог за излазак.
Постоји. Да се врате 70 милијарди $ или (70.000.000.000$) који су изнешени из земље. На тај начин би могло из цуга да се почне са послом који нико није обећао осим Млађна Динкића(тај и да се за зелен бор ухвати осушио би се).
Нас само извлаче крвави жуљеви и литри зноја које ови ликови не могу да понуде јер их никад нису ни имали.
Препоруке:
11
4
55 недеља, 12 мај 2013 22:13
пи пи пи пих
Навалили разноразни пилићари да снесу понеко јаје у заједничко издајничко гнездо. Умислили су како су им крила јака па гракћу пиучу, кокодачу, квакћу, гачу. Очекују ваљда да се неки европски авион назове по њима.

Биће,можда некад,али док је орлова и соколова - НЕЋЕ.
Препоруке:
7
0
56 недеља, 12 мај 2013 22:48
Робеспијер
@ Горан Јевтовић

ПИСМО ДВЕРИ СВЕТОМ АРХИЈЕРЕЈСКОМ САБОРУ СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ

http://www.dverisrpske.com/sr-CS/nasa-politika/saopstenja/2012/pismo-saboru-spc.php

Прочитајте писмо, па видите шта им господа из Двери уписују у заслуге.
Препоруке:
7
7
57 недеља, 12 мај 2013 22:51
Mihajlo
Trovali ste narod godinama Kosovom sad bi trebalo da se sve laži kao bumerang vrate onima koji vladaju.
Препоруке:
3
11
58 недеља, 12 мај 2013 23:00
Tomislav Milanovic vs Peter RV
Satanizovanje svega progresivnog u Srbiji najbolje je opisao Radoje Domanovic u Mrtvom moru.
Kad nekog zelite da osudite po svaku cenu, vas onda nije briga sta je istina i sta je neko zeleo da kaze. Vi cete u svakoj njegovoj reci videti zlo. To je tokom istorije upropastilo ovu zemlju. Kad nesto ne umete da prepoznate, najbolje je da to, za svaki slucaj, osudite. Po tom receptu se genijalci i pametni ljudi proglasavaju ludacima.
Da ste zeleli da procitate poslednju recenicu, tamo je pisalo: Cast onima koji nisu medju takvim ljudima.
Препоруке:
5
9
59 недеља, 12 мај 2013 23:43
Горан Јевтовић
Робеспијер

У том писму се, поводом 5.октобра, каже:

"Следеће године, 15. јуна, СА Синод СПЦ тражи да „актуелни председник и његова влада, у интересу народа и за његово спасење, поднесу оставке, како би нови људи, прихватљивији за домаћу и међународну јавност, преузели одговорност за свој народ и његову државу“. Уочи избора 2000. године, СА Синод СПЦ је позвао да власт не застрашује народ него да му допусти да „по својој савести изабере власт која ће бити призната од свих у земљи и ван ње“.

Патријарх Павле је, 26. септембра 2000. године, у посету примио др Војислава Коштуницу и позвао све, укључујући војску и полицију, „да бране интересе народа и државе, а не појединца“ (саопштење Информативне службе СПЦ од 26. септембра 2000. године ). "


И све ово не значи да је СПЦ био ударна песница петооктобарских "ударника".
Притом, морате имати у виду да је Синод као тзв. црквена влада, одавно и већински, "у рукама" западних "пријатеља".
А Синод није црква, већ народ.
Препоруке:
10
10
60 понедељак, 13 мај 2013 01:12
The Clash
Gospodja ili gospodjica Jasna napisa slovo,u kojem kaze da je potrebno imati kriticki stav prema istorijskim licnostima.Na moju opasku da mrtve(Zorana Djindica)ne ostavljaju na miru.Da,ali draga moja Jasna postoji selekcija u toj kritickoj misli,jer pobogu nije ista istorijska odgovornost S.Milosevica i Z.Djindjica.Iskreno,ja jos nisam cuo da gospoda episkopi govore negativno recimo o Slobodanu Milosevicu kao o Zoranu Djindjicu.Ironija je da je upravo Zoran Djindjic kao premijer uveo veronauku u skole i organizovao najmasovnije donatorske veceri za izgradnju hrama St.Save,na kojima je upravo prisustvovao vladika Amfilohije.Na zalost ovaj narod(vecina)je zbog prezira postao zlonameran i potpuno zaboravan u svom vidjenju sveta i stvarnosti.
Препоруке:
2
8
61 понедељак, 13 мај 2013 07:14
Reddy
@Бели орао

Ja sam taj koji je pitao kakav se izlaz nudi. Vi ste dali odgovor da je to navedena cifra od kojih 7 milijardi dolara. Pa, zar vi stvarno mislite da se jednostavnim repozicioniranjem izvesne količine novca može nešto uraditi u zemlji gde ste prevrnuli istoriju, diskreditovali politički i ekonomski sistem, obesmislili svaki radni napor, zametnuli svaku pomisao na zajedništvo i pravednost, itd? Bacite samo pogled na vodeće kaptalističke ekonomije pa ćete videti gde ih je odvelo njihovo "finansijsko stanovište" kao osnovni pogled na ekonomiju. Od početka krize/2007/ istovarili su u svoje platne sisteme hiljade milijardi dolara i ništa. Narod ne veruje u sistem i tu ne pomažu nikakvi kvantiteti. Destruiran je sistem poverenja ili, ako vam je lakše, kredita. U pitanju je mnogo radikalnija promena. Na kocki je status građanina kao ekonomskog apstraktuma kojim se operiše kao da je predmet kome se jednostavno menjaju pozicije što je vrlo slično vašem zaključku. Vaš pristup je
Препоруке:
7
12
62 понедељак, 13 мај 2013 07:16
Reddy
@Бели орао

naivan a opterećen je pretpotopskim optimizmom. Budući da mi je poznato kakvoj ideološkoj opciji pripadate jasno mi je i da drukčije niste u stanju posmatrati aktuelna zbivanja.
Препоруке:
6
10
63 понедељак, 13 мај 2013 08:01
Moja malenkost
Peti oktobar se desio,nije to rulja,jer je je život u Srbiji postao mepodnošljiv.Ovo je istina a ko je sve iskoristio, da povede , da se priključi, da se okoristi o takvu nesreću.Narod je imao političare koji nisu bili ni za mesnu zajednicu,Ratovi pljačka (uglavnom su direktori pljačkali svoje fabrike ,banke gde god),ulični kriminal ,stvaraju se opasni krimunalci koji se mešaju sa političarima (završavaju prljave poslove za njih).Narod je zloupotrebljen.Od ovakve podloge iznikla je ova nazov demokratija,koja je sistemstski uništavala državu.Aktuelna vlast je počela lepo da čisti teren od lopova,pljčke.prevara,otimanja,i neko to zove korupcija.Ovo ostalo je sročio Nevenko. Ja bih zapalila sveću za sreću i zdravlje ovog naroda,normalno i vlast,i da sve što rade rade za svoj narod.
Препоруке:
2
8
64 понедељак, 13 мај 2013 08:39
Бели Орао
""Реди.
Као прво читај. Ракао сам и написао и словима и бројчано толико и толико.
Као друго и са 7.000.000.000$ би могао да се започне добар посао, али треба да се пљуне у шаке, а кад руке отврдну од жуљева онда је лакше.
Остави се социолошких прича и филозофирања. Треба да се ради.
Препоруке:
6
4
65 понедељак, 13 мај 2013 09:13
Reddy
@Бели ораоPriznajem grešku ali ona je više omaška jer sam dobro pročitao. Niste razumeli poentu što je najvažnije. Ni sedam ni sedamdeset milijardi dolara Srbiji i ovom narodu ne bi pomoglo a to najbolje baš vi ilustrujete. Nije problem, ponavljam, u kvantitetu već u neronima. A oni, izgleda, i vama smetaju, čim pozivate "na rad i lopatu u šake". Mislim da prethodno ide promišljanje u čemu je nedostatak ovakvog pristupa. Rad shvatate previše banalno, na nivou čulnog utiska. Otuda operacije neuronima za vas i nisu rad već sociologiziranje i filosofiranje. Moguće i da grešim ali onda preostaje utisak da "bukvalizacijom" celog problema pokušavate nekoga u ovoj zemlji probuditi. To je jalov posao jer Srbi rad i napor ne priznaju kao instituciju. Samo prevaru i praznoverje čiji temelj predstavlja nerad ili raspredanje naivnog patriotizma. Vama i vašem serklu to nisu nepoznate teme. Silujete istoriju kao i obično.
Препоруке:
6
10
66 понедељак, 13 мај 2013 09:19
Драгославић
„Моје племе сном мртвијем спава“

Као и досад у историји Србадије, кад год је било густо Црква је стала пред народ и уз народ. ТО НАМ ЈЕ СПАС!
Препоруке:
7
3
67 понедељак, 13 мај 2013 09:22
Reddy
@moja malenkostPa šta je bila nego rulja? Desio se Pweto oktobar. Kao da je pao sa neba i kao da nije pripremljen spolja. Da, bio je narod koji se onog trenutka kada je provalio u Skupštinu pretvorio u rulju. Ili mislite da je taj narod pljačkao po holovima i skupštinskim salama ali i beogradskim izlozima? Sada su se setili svojih poganih postupaka. Moraju shvatiti da se svako poganstvo kažnjava i da tu kaznu moraju istrpeti kako bi im iz ..... došlo u glavu. Kada su u pitanju Srbi čisto sumnjam. To su viševekovni slojevi podaničkog mentaliteta. Pljačkati sve što je "tuđe" a nije "naše" a da pri tome nisu u stanju da razluče dva suprotna pola jedinstvene pojave.
Препоруке:
7
9
68 понедељак, 13 мај 2013 10:28
Reddy
@Бели ораоDa, trebalo bi da se radi. Valja početi od sebe jer, prvo, ne piše se "treba". Drugo, naučite da sagovornika oslovljavate "vi" a ne "ti". Nije dovoljno da seljače posadite u pilotsku kabinu ako ga prethodno niste naučili osnovnim pravopisnim pravilima a onda i međusobnoj komunikaciji. Onaj Hegelov feniks ne uzleće tek tako u smiraj dana.
Препоруке:
6
9
69 понедељак, 13 мај 2013 10:29
Moja malenkost
Vi samo sebe slušate ,i vadite iz konteksta kako vama odgovara.Niste dobro shvatili ko je sve tamo bio i zašto.Ništa ne počinje ni sa mnom ni sa vama.Morate shvatiti da su današnj patrioti srpski intelektualci,mladi koji nisu uleteli i Bolonju,koji nisu u nevladinim organizacijama(pare),ljudi koji znaju da vole više svoje nego tuđe,i koji znaju isto što i vi o nekim računima,Srbin zna od dinara da napravi dva.Nismo mi kilavci ,mi treba da budemo kilavci,po novim standardima EU.Ime beše R...?
Препоруке:
5
5
70 понедељак, 13 мај 2013 11:26
...
Nemoj ti o pravopisu, tu smo temu apsolvirali. Ne poleće Feniks u smiraj dana, to si ti malo pobrkao, nego sova, simbol mudrosti. I kakve to veze ima sa Hegelom? On je umro od proliva.
Препоруке:
7
6
71 понедељак, 13 мај 2013 11:45
Робеспијер
@ Горан Јевтовић

Веома вешто од Вас, позавидели би Вам исти они које критикујете. Присвојили сте исте методе манипулације. Но, срећом, људи ипак умеју да читају текст у целини и изведу закључак.

Срећно Вам дружење са '' у будном гласу савести достојним синовима Србије''!
Препоруке:
13
5
72 понедељак, 13 мај 2013 12:31
Reddy
@...

Pošto te na tvom sajtu ne mogu oterati tamo gde zaslužuješ onda se, bar, ne javljaj ako nisi pozvan. Previše mirišiš.
Препоруке:
6
8
73 понедељак, 13 мај 2013 13:01
...
A ti smrdiš. Dosadio si i Bogu i narodu svojim pričama u stilu TRT što znači tragom Tita. Izbegavši lustraciju i dalje nas gnjaviš svojim idejama. Kakav Lenjin, kakav Marks! Pavlov je vaš pravi ideolog po principu kad zazvoni - vi lučite bale.
Препоруке:
10
7
74 понедељак, 13 мај 2013 13:15
...
Čak i kad istinu govoriš - kao što si malopre rekao ono, o pojednostavljivanju pojma rada , to zvuči gnjavatorski, smorno, nekako ružno, redijevski. Hoćeš, a ne možeš. Dokazuješ, a ne poentiraš. Nemaš duha, mere ni ukusa. Dakle, ne fali ti mnogo. Samo to.
Препоруке:
10
5
75 понедељак, 13 мај 2013 13:33
...
Pa onomad smo te ugazili, doduše udruženim naporima, Nimbus, Tuljanin i ja, kad - evo tebe opet. Lako nalećeš, jer se zalećeš. Naivan si, u svojoj zaslepljenosti. Mnogo puta nokaut popio. I opet ćeš. Ali ne bio ti sin tvoga kraja, ti sa sobom nosiš brzdar, da se malo osoliš, i na noge osoviš, kad posustaneš. Kad god si frustriran, počneš o poreklu. Kao, kod vas, u kraju, i mečke depiluju šape itd sve u tom smislu. Postao si skraćenica (b)analnosti, modul gluposti i dežurni zloduh ovog sajta.
Препоруке:
10
5
76 понедељак, 13 мај 2013 14:51
брм
Tomislav Milanovic
зла је срећа наћерала орла...
Препоруке:
0
3
77 понедељак, 13 мај 2013 16:06
Reddy
@moja malenkost

Dakle, nikada me niko ovako nije nasmejao! Srbin znade od dinara da napravi dva. Pa, u pravu ste. Čak i mnogo više. Samo, potreban je u toj operaciji i neko treći. Onaj koji ima taj višak dinara. Od koga biste, inače, uzeli taj dinar, dva ili više. Krađa je vaša umetnost, vaša sudbina a na kraju i vaša bedna završnica u kojoj se4 grčite kao presečena zmija. Nije to bila ni rulja već galimatijas besramlja i bezumlja.
Препоруке:
6
12
78 понедељак, 13 мај 2013 16:23
Reddy
Vidim, tako ste i šiptare nokautirali pa ste dobili po zasluzi. Jednom ste tako i Hrvatima u skupštini napravili belaj pa smo zbog toga mi iz Like, Banije i Korduna morali da plaćamo vaše brljotine.
Препоруке:
4
9
79 понедељак, 13 мај 2013 18:47
Jasna*@the Clash
A vi mislite da je time sto je uveo veronauku u skole i organizovao donatorske veceri za izgradnju hrama da se time upisao u svece i nedodirljive?Ja sam cula da mnogi kriminalci vole da daju velike donacije za izgradnju crkava ,a i poznati su da bas oni vole da se kite krstovima,mislite li da se tako mogu oprati od grehova?Ako vec pricate o ironiji,ironija je da je taj covek rekao "kome je do morala ne treba da se bavi politikom, nek ide u crkvu"i ironija je da ga je ta ista crkva(njeni predstavnici) podrzala,protiv Milosevica.
Препоруке:
8
1
80 понедељак, 13 мај 2013 19:46
Peter RV
@The Clash
"Ironija je da je upravo Zoran Djindjic kao premijer uveo veronauku u skole i organizovao najmasovnije donatorske veceri za izgradnju hrama St.Save,na kojima je upravo prisustvovao vladika Amfilohije"

Ovo se ne zove 'ironija' nego licemjerstvo jednog podlaca koji ja znao da se docepa vlasti na bombama smrtnog neprijatelja srpskog naroda i sa CIA-organizovanim pucem. Predao je Haskoj inkviziciji sve sto je bilo borbeno u srpskom narodu. Da je zivjeo, ovaj hipokrit, vidjeli bi smo ga mozda i da polaze cvijece na grobu Milice Rakic.
Covjek, koji je trazio bombardovanje sopstvene zemlje je po definiciji- izdajnik.
P.S. Vladika Amfilohije se pokajao i javno trazio oprostaj za saradnju sa Djindjicem- na sahrani brata Slobodana Milosevica.
Препоруке:
4
5
81 понедељак, 13 мај 2013 22:49
Reddy
A vi bi da budete duhoviti? Pa, evo, duhovitost vam se ogleda u svakodnevici. Ubistva, krađe, afere, podmetanja, korupcija, falsifikati diploma, nameštaljke, ogovaranja, izdaja na svakom koraku. I uprkos svemu oni bi da budu duhoviti! Kakav maskenbal a la Serbie! Šta je jedan Nušić za vas? Čak bi i Šekspir odustao. Ko vam može doakati? Samo sami sebi. Ili Turci ako vam kao polubraća doskoče upomoć. Niko drugi. Iz njih ste se izlili u njih ćete uteći.

Sudbina je crnog mora
i turskoga Bosfora

s Dardanela i od Carigrada
potekla je velika Morava

zapadna i južna kroz Srbiju
teče sva mutna i ružna

izdaja je njena zavetna samoća
u njoj se budi, u njoj nemoća
Препоруке:
4
7
82 понедељак, 13 мај 2013 23:17
@Jasna*
ja sam još čuo, pričaju neki sram ih bilo, da je licemer Dačić oprostio Đinđiću i DS izručenje Miloševića, da se čak pomirio i ušao u vladu sa DS, da je licemer Dačić uhapsio i izručio Ratka Mladića i Karadzića u Hag,da je taj licemer Dačić potpisao nekakav sporazum sa otmičarem i trgovcem organima Tačijempriča neki Vulin da je licemer Dačić bio spreman potpiše još gori sporazum od ovog, ovog koji je potpisao i kojim Srbi sa Kosmeta od građana Srbije postaju dijaspora u Kosovukad već žvaćete stare priče, znate li, slatka, nešto o IZDAJI KOJA SE SADA DOGAĐA?
Препоруке:
10
6
83 понедељак, 13 мај 2013 23:18
Bojan Todorović
Pucanj u sopstvenu nogu verovatno boli, a kad čitav svet seiri, podsmeva se ili zgražava - verovatno boli još više.Ali ubeđeno i uporno dokazivati da je na mestu nešto ovako nemoralno i sumanuto kao što su nastupi vajnih velikodostojnika zaista je viši stepen inata.Pa kad može neko na gej paradi - reče autor - da istakne transparent "smrt državi" što ne mogu i vladike da služe opelo živim ljudima...??Nebitno što je autor pomenutog transparenta beznačajni neodgovorni anonimac, možda maloletan, možda malouman, drogiran, lud, i jedno i drugo, kriminalac ili strani agent, polu pesnik il bolesnik ....To je po autoru dovoljno pokriće i blanko dozvola da isto čine vladike SPC ??!!Gospodo, hteli ste na ulice da iskažete svoj protest. Ispravno i legitimno.Ono što morate da naučite ( osim elementarne organizacije protestnih skupova ) je da će sve što se desi tamo ići vama na dušu, posebno ako se desi na bini, a posebno ako je ovako neprimereno i ružno.
Препоруке:
2
6
84 уторак, 14 мај 2013 01:13
The Clash
Lepa moja Jasna,"cula si da mnogi kriminalci doniraju novac crkvi".Dobro ste culi.Ali niste se pitali kako to da crkva nije gadljiva na takav novac,i zasto ne ispita njegovo poreklo?Postajete pateticni sa nekolicinom izlizanih fraza koje svi vrtite na ovom portalu:"izdajnik i lopov Djindjic","tako hoce narod","svi nas mrze","prodali su zemlju" itd,itd.Hajde stavite prst na celo i priznajte sebi sta su za ovih 20-ak dodina uradili ljudi koje vi uporno velicate,a to su bivsi predsednici(bez obzira iz koje su stranke)sa ove i one strane Drine,generali,vojvode i dalje da ne nabrajam?Sta su uradili mediji koji su krojili ratno-huskacku svest ogromnoj vecini ljudi?Pominjete bombardovanje,cim se progovori o Djindjicu.Preziveli ste bombardovanje.Pa i ja sam,kao i vi.Jel'treba da zivim sa mrznjom prema celom sveu-ceo zivot?Pominjete samo nase(srpske)zrtve.A sta je sa drugima?Nisu to"nase"i"njihove"zrtve".Sve su to nase zrtve.Svih nas na Balkanu.Kad to svi shvatimo,bice nam kudikamo lakse.
Препоруке:
4
3
85 уторак, 14 мај 2013 05:20
Бели Орао
@Реди.
Намерно ти(чак је и "ти" мало) се не обраћам персирањем, јер то треба заслужити.
Лопата је само алегорија рада.
Нисам сигуран ни да си радио, ни да си зарадио.
Препоруке:
9
5
86 уторак, 14 мај 2013 07:40
Reddy
@Bojan Todorović

A šta ste to vi gospodine? Možda savetnik za revolucionarnu scenografiju i poštovanje zakonskih propisa? Ili savetnik opunomoćenika za srbijansko dušebrižništvo?
Препоруке:
4
8
87 уторак, 14 мај 2013 08:03
The Clash
U bilo kakvoj racionalnoj raspravi sa komentatorima na NSPM,covek stekne utisak da ste vi jedini pravi i profesionalni ljubitelji ove zemlje,naroda i srpstva.Srpstvo&Patriotizam su vam duboko i prirodno usadjeni u svest.Profesionalci par exellence.Na kraju ce samo zbog vas uvesti i zanimanje prof.ljubitelj Srpstva&Patriotizma,gde ce vam i radnim knjizicama biti zavedeno kao zanimanje.I na kraju voleo bi da mi neko objasni detaljno sta je to pojam"srpstvo"i koje su njegove vrednosti?To isto pitanje moze se postaviti i Hrvatima koji svoje stanje(ne)svesti nazivaju"hrvatstvo"?Verujem da su Srbi&Hrvati fenomeni po tom pitanju.Iskreno nisam cuo da neki drugi narodi imaju takve vrste osecanja.
Препоруке:
6
4
88 уторак, 14 мај 2013 09:10
брм
The Clash
да су на време слушали панк (Боже спаси краљицу и ФАШИСТИЧКИ режим) уместо пинка можда би и схватили шта пишеш.. овако ИЗ-ДА-ЈА-ИЗ-ДА-ЈА-ИЗ-ДА-ЈА, уби закољи да Србин (Ђинђић, Дачић, Вучић, Чеда и 5 милиона њихових гласача) не постоји
Препоруке:
1
5
89 уторак, 14 мај 2013 10:29
Reddy
@Бели орао

Prvo, vi ste provincijalac, drugo Srbijanac a treće nikada od vas nisam tražio da mi se obraćate vi već je to apel da uvažite makar građanski vid ophođenja. No, vi ni do toga niste dospeli. Očigledno je da niste sleteli sa vaših iluzija. No, što bih se time bavio, nezanimljivi ste, otprilike kao papirnati zmaj. Vi i vaše alegorije, rad, lopata i kojekakve otrcanosti. Imam neodoljiv utisak da sve što činite radite iz osećanja manje vrednosti. Tako pokušavate bezrazložno obesmisliti tuđe stavove. Nemam ništa protiv toga da vreme trošite kako vam odgovara no zaključak je da ste danguba i da u slobodno vreme skidate sopstvene komplekse.
Препоруке:
4
10
90 уторак, 14 мај 2013 10:35
Reddy
@The Clash

Drago mi je da ste stekli takav utisak. On je neizbežan i kod mene. U pitanju su profesionalni Srbijanci i oberdeklasrisani patrioti. Ljudi van vremena i prostora koji nisu u stanju pojmovno misliti. Takve pustahije bi trebalo obilaziti i prepustiti ih stihiji kojom su pripseli a koja će ih i pomesti. Besni su jer im je mentalno skladište tesno. Sve proishodi iz nedostatka majčine ljubavi. prikraćeni za sisu.
Препоруке:
5
8
91 уторак, 14 мај 2013 10:44
Reddy
@...

....i dalje "nas" gnjaviš svojim idejama. Rekoste doktor ako se ne varam. Ima vas u ovoj zemlji ko bubašvaba. Čemu vi služite i koga mažete? Pa i sama reč doktor, šta znači? Kao glagol isfabrikovati, izmanipulisati, sklepati......A tek ti ukrasi od titula i kojekakvih zvanja i pozvanja. Opsena prostote ili štogod.....reče negda onaj vaš jadnik, Tinkering, da sam kanda ljubomoran na tako šta. Provincijalna žudnja za "priznanjem", malovarošanski kompleks. Kakva slikovnica ispraznog ega.....!
Препоруке:
5
9
92 уторак, 14 мај 2013 11:12
Reddy
@...

I još jednom vas zapitah. Možete li objasniti svoje sumnjivo srbijansko poreklo? Bojim se da u vama ima i previše crta anadolijskih aga i i turkesanjskih murdara. Rodoslovna scenografija vam je i odviše šarena, no ne nalazim u tome ništa zabrinjavajuće. Samo definišite svoje rodoslovne koordinate. Time biste, eventualno, mogli, već koliko sutra, raspaliti i kakve ambicioznije pretenzije u smislu prostora sa kojih potičete.
Препоруке:
4
7
93 уторак, 14 мај 2013 11:41
...
Rediju. Jedno vreme si mi ličio na nekog lika Iljfa i Petrova, mada nemaš toliko duha, a sad na Skvilera. To je, kao što znaš, ideolog iz Orvelove "Životinjske farme".
Препоруке:
11
4
94 уторак, 14 мај 2013 12:03
Φιλοσοφία
The Clash, примјетила сам да се појављујете и на Политици са истим надимком, а реторика вам је иста. Ето, Политика није НСПМ, па ви опет исто. Ви немате аргументе, већ само тролујете гдје стигнете. Аргументишите једном своје ставове, да то што пишете има смисла.
Препоруке:
6
2
95 уторак, 14 мај 2013 13:14
Reddy
@Trotačkasta ništarija

A, vidite, vi me "doktore" ne podsećate na nikoga mada imate sličnosti sa onim čikom iz filma "Ko to tamo peva" koji u pomoć poziva decu a sve s toga što mu putnici pregaziše oranicu. "Ha, ha, buši, ha, ha, buši, ha, ha, dosta deco".
Препоруке:
5
12
96 уторак, 14 мај 2013 13:45
...
"Ko to tamo peva iz debelog creva" (B.Čorba). Odgovor je, Redi, naravno. Daleko si ti od pravih ljudskih vrednosti, ako ne i od svega ljudskog.
Препоруке:
13
5
97 уторак, 14 мај 2013 14:08
Reddy
U ovakvom srbijanskom društvu i kategorija ljudskih vrednosti je postala doktrina eks katedra. Ha, ha, buši, ha, ha, dosta deco!
Препоруке:
4
12
98 уторак, 14 мај 2013 15:56
Bob
Reddy, onako, znatiželje radi, recite mi da li više naginjete komunskom ili libero krilu LiKaN koalicije? (Računam da niste naci)
Препоруке:
10
5
99 уторак, 14 мај 2013 17:53
Bojan Todorović
@ Reddy
Po Vašem tonu zaključih da sam ozbiljno pogrešio. Niti sam Vas pitao za dozvolu da pošaljem komentar, niti sam se deklarisao.
Izvinjavam se.
Nisam ništa od ova dva Vaša ponuđena odgovora ( i ne znam šta je ovo drugo ).
Obično kad naiđem na ovakvu dozu osionosti i arogancije ja ignorišem, ali obzirom da do sada nisam imao čast da sa Vama komunciram prelazim preko toga.
Zaintrigiran i čitajući u nazad shvatam da sam samo kolateralna šteta u žučnoj i ne baš džentlmenskoj raspravi i to je još jedan razlog što ću se napraviti kao da se ništa nije desilo.

Ja sam samo običan građanin Srbije i Beograda koji je okapao po kojekakvim trgovima i ulicama braneći svoje pravo i stav, a pokušavajući da učinim nešto ne bi li se sveopšta propast u koju smo bezglavo srljali od 87' na ovamo sprečila.
Iskustvo mi je ( na žalost ) veliko a uspeh – vidi se kakav.
Препоруке:
5
4
100 уторак, 14 мај 2013 18:13
...
Bojanu Todoroviću.
Pokazali ste visok stepen ličnog dostojanstva i kulture tako da sam prijatno iznenađen. Kada deset odsto naše populacije dosegne Vaš nivo, naši će problemi biti rešeni.
Препоруке:
6
4
101 уторак, 14 мај 2013 18:23
Reddy
@Bojan Todorović

Nemam protiv vas Bojane apsolutno ništa no, čini mi se da ste preterali u pogledu navedenog anonimusa prilepivši mu čitav serijal mogućih atributa. Ta količina upućuje na nešto ružno. Drugo, vladikeni branim niti za njih marim. A sa tako dugim stažom na uličnim protestima valjda se nešto i nauči. Ako ne onda se zaviri u knjige i tamo odgoneta ono što vam nije jasno. Vi biste ni običan ni neobičan već kao i svaki drugi, na primer, ja, građanin Srbije. Dakle, odgovoran građanin Srbije. To što su nas okolnosti napravile još odgovornijim ne bi trebalo da bude povod za bacanje pretpostavljene krivice na nekoga za eventualna buduća zbivanja. A na ulicama se izvode i revolucije, ako vam to neko već nije došapnuo, i to bez pravila, ovlašćenja i kodeksa. Ako ste mlad doživećete mnogo toga. Želim samo da osvanete u boljem i humanijem svetu od ovoga. U tom smislu shvatam i vašu odgvornost ali i vaše prisustvo na brojnim uličnim manifestacijama.
Salut!
Препоруке:
4
9
102 уторак, 14 мај 2013 18:25
Бели Орао
@Реди. Човече уозбиљи се. Кад Бојан Тодоровић добија плусеве од нас који му стално лупамо минусе значи да ти нешто много фали. Ти си са свима у завади.
О провинцијализму би могли да причамо. Ти си можда изашао из провинције, али она из тебе није.

Уради неки склек, окопај баштицу, потроши се мало и на други начин, али немој да нас малтретираш. Промашио си тему, идеју, сајт.
Прочитај нешто о љубави твојих Марксова и Енгелсова према нама. Остави нас на миру до Нове Године па онда дођи да нам честиташ, а ако бусеш добар водићу те не КиМ да видиш шта је социологија.
Препоруке:
8
5
103 уторак, 14 мај 2013 18:33
Reddy
@Bojan Todorović

Pomenuste da ste kolateralna šteta u izvesnoj žučnoj i neznamkakvoj raspravi. Ništa od toga. Sve je sadržano u prethodnom odgovoru. A gospodin trotačkasti koji je "obradovan" vašim nivoom više je motivisan potrebom da nekome pokaže zlobu i sve što je već iskazao nego što je iskreno obradovan vašim postupkom. No, ovo je Srbija pa ovakvi dikobrazi pokušavaju makar i na indirektan način, uspinjanjem na stablo očitovati svoju "drugo lice".
Препоруке:
6
10
104 уторак, 14 мај 2013 18:37
Jasna*@...
Ha,ha ,ha reci za Bojana Todorovica da je kulturan i dostojanstven?Vi cigledno ne znate ko je Bojan Todorovic?!Kulturan je samo dok mu ne dirnete u Sorosevce,teza mu je jednostavna Sorosevska,Srbi su krivi za sve,a Milosevic je djavo i satana.Jednom je na ovom sajtu izjednacio Milosevics sa Hitlerom.A ni prema Gadafiju nije bio nezan.Kao svaki Sorosevac,prezire sve koje USA oznaci kao "lose momke". Dostojanstven je isto koliko i Natasa Kandic i Sonja Biserko ,iz iste kuhinje iznikao!Doduse dugo nije navracao ovde.On zaista ima iskustva za podizanje revolucija ,prosao je obuku i CIAkurseve.
Препоруке:
6
6
105 уторак, 14 мај 2013 18:41
Jasna*@Beli Orao
Beli orle nije valjda da si i ti Bojanu Todorovicu poceo da delis pluseve?Izgleda da nesto ovde ozbiljno nije u redu.
Препоруке:
5
8
106 уторак, 14 мај 2013 18:49
Reddy
@Бели орао

tek kada sam prispeo u Beograd shvatio sam šta je provincija. Svemu obaška ste vi zaslužni. A taj koga proganjaš nisam ni ja ni Marks ni Engels već onaj skraćeni Marks" koga si "dobio" na kratkim kursevima ideološkog vaspitanija na Vojnoj akademiji gde se oduvek trgovalo glavama za parče hleba. Tako i ovaj tvoj otužni "doktor profa" u stilu itd. koji za sličnu stvar balsamovanim umom preparira nevine srbijanske mozgiće. Nadam se da i ubudućeš nećeš ostati bez dopunskih časova na Trgu republike a sve uz pomoć seminarsko-patriotskih vežbanija zbunjavajućeg Vojislava Koštunice i prepariranih rodoljuba, Janković Vladete i Slobodana Samardžije, odnegovanih neoliberalnih brčića i nemarno oberstilizovanog razdeljka, sve sa decom na privremenom radu u EU. Vi ćete valjda završiti na kakvoj NATO obuci za navođenje dronova i ubijanje neprilagođenih komija.
Препоруке:
7
10
107 уторак, 14 мај 2013 18:55
Reddy
Ma, sa njima je odavno sve u redu otkako su shvatili da su skrenuli sa naučenog puta. Sada se ne snalaze, lutaju i zbore, ponekada i progovore. Kao onaj podrazumebvani u glavi sa tri tačke i u džepu sa dve mačke. Za svaki slučaj kad po savet navraća kod svastike il' profesora mu KOštunice.
Препоруке:
6
10
108 уторак, 14 мај 2013 19:02
...
Kada je Hristos isterao zloduhe iz posednutog,tako kaže Jevanđelje, oni su ušli u svinje koje su pasle na obali Gadarenskog jezera. Pomahnitale, uletele su u vodu i podavile se. Očigledno ne sve. Jer, potomak jedne od njih, Skviler, stoji sa strane, i radi ono jedino što ume: podsmeva se i pokušava da oteža ionako tešku situaciju. Skviler nudi ne puteve, nego već oprobana bespuća gde vreba zloba, mržnja, pakost, ludilo i smrt. Šta bi drugo?
Препоруке:
10
5
109 уторак, 14 мај 2013 19:30
Бели Орао
""Јасна*. Наравно да Бојану Тодоровићу нисам дао плус(чувам га, мислим на плус), али овај неозбиљни размажени лик, мамин синчић, кога је мамица повијала у свили и никад није доживео ојед од детињства до озбиљних година,који не зна да кокошка иако кљуца Галофак 20 носи једно јаје дневно, који не зна где се налази, који није ништа од кашике теже подигао, који не зна шта је тежина у свим облицима, покушава свима да држи придике и са свима је у свађи изазива људе да чак и Бојану Тодоровићу дају плусеве.
Он је човек коме је ТВ главна забава,а комјутер му је прозор да би малтретирао људе као бабе из приземља којима сметају деца. Е, то су они ликови које нас уче шта би требало да се ради, а не разликују ашов од лопате, моторцангле од папагајки, а шрафстук је за њега мисаона именица.О стругу и глодалици и да не причам.
То ти је то Јасна*, а и ти извади мало магнет испод компаса, а то исто препоручи и другу Слободном Стилу.
Препоруке:
6
5
110 уторак, 14 мај 2013 19:31
Reddy
@...

Tako ste pokušali sa svima na Balkanu i u SFRJ. Vaša svakodnevicas je ogovaranje. I gde ste stigli? Do samozadovoljavanja. U njenom susedstvu stanije tamatos. Nije vam dovoljno? Biće, ne brinite.
Препоруке:
6
11
111 уторак, 14 мај 2013 20:34
Reddy
Banalnost je sudbina provincije. Potvrđuje to po koznakoji put tzv. beli orlić. Sad je pao u ogovaranje, tipično ponašanje malovarošanina. Zamislite, sve zna o meni, baš kao u pravom provincijskom gradiću. Nekada davno postojao je gradić pejton. Znam da je ceo komšiluk, a stanovao sam kod Kalenića, išao na tu malograđansku predstavu kao u crkvu. Ćoškovi opuste a na ulicama nigde automobila. Eto, ne samo on već i skupina ovih skakavaca koji sve o drugome znaju kao da je izletela iz ove dugometrađne serije. To je taj srbijanski zloduh iz koga je i rođena propast ove države. Oni su njena sudbina, sa njom su rasli, verovali u nju, na kraju je i sahranili kada im se pričinilo da je u dvorište stigao pravi vlasnik. ONi tome robuju i ne zameram im, razumem teskobu duha. Otuda i mržnja spram onoga ko im otkrije golotinju da su u akademije išli da bi za prodanu dušu dobili kakvo parče hleba, da bi utamanili zavist spram obrazovanih. Svukao sam čaršav sa njih. Kada su izgubili velikog tatu
Препоруке:
5
14
112 уторак, 14 мај 2013 20:38
Reddy
nisu mogli da mu oproste što ih je ostavio same. Onda su se na njega naljutili pa su u besu srušili ono što im je ostavio u amanet a njega optužili za sopstveni zločin. U tome je sadržana sva ova "avlijska cirkusijada" Pejton gradića. Sebi nisu oprostili ni prve ljubavi. Dirljivo je ponovo gledati tu seriju. Ne ostavlja me hladnom jer dobro pamtim te likove. Niko nije uspeo da ih oživi kao Srbijanci jer užasno podsećaju na njih. Ovo što danas gledam mnogo je bolje od Grlom u jagode. Tamo je sve nekako romansirano. Ovde ima više surovosti a to znači i realnosti.
Препоруке:
6
14
113 уторак, 14 мај 2013 23:25
Reddy
Šta poruči ovaj slatkovodni akademac? Da će me posle Nove godine povesti na KiM. Mislim da za to neće biti prilike a ni potrebe jer se bojim da će KiM tada već biti na granici Beogradskog pašaluka zahvaljujući ovakvim nazupčenim patriotima. Ovaj nije u stanju da isplanira ni par dana unapred a on bi da vodi. Ovo se rađa samo u krilu teško povređenog ega.
Препоруке:
4
10
114 среда, 15 мај 2013 07:05
Reddy
..."овај неозбиљни размажени лик, мамин синчић, кога је мамица повијала у свили и никад није доживео ојед од детињства до озбиљних година,који не зна да кокошка иако кљуца Галофак 20 носи једно јаје дневно, који не зна где се налази, који није ништа од кашике теже подигао, који не зна шта је тежина у свим облицима, покушава свима да држи придике и са свима је у свађи изазива људе да чак и Бојану Тодоровићу дају плусеве.
Он је човек коме је ТВ главна забава,а комјутер му је прозор да би малтретирао људе као бабе из приземља којима сметају деца. Е, то су они ликови које нас уче шта би требало да се ради, а не разликују ашов од лопате, моторцангле од папагајки, а шрафстук је за њега мисаона именица.О стругу и глодалици и да не причам."

Napišu ljudi a misle na kružok kome pripadaju po du/š/evnom registru, kada napišu da izaziva ljude misle opet na sebe. Samo "oni" postoje. Dokle ide ta me/n/talna samozaglavljenost to samo "oni" znaju. "Oni" su ceo svet, da ne kažem ovog sveta "cvet
Препоруке:
4
9
115 среда, 15 мај 2013 07:23
Reddy
Mene intrigira ta "njihova" samodopadnost, taj ukočen pogled, taj rovovski horizont, ta prosektura pameti, ta dvanaestotonska notacija, ta neuronska plazma, taj "paradni pačji korak", ta uzavrelost besmisla, ta nesvrhovita užurbanost, ta kosmička ravnodušnost i ta nadarenost za tupavost. U nekom smislu oni su ogledni laboratorijum današnje Srbije i ja ih uzimam pro rato et grato.
Препоруке:
4
9
116 среда, 15 мај 2013 08:25
Бели Орао
@Реди.Много причаш, а мало говориш.Ја могу и сада да те водим на КиМ, али нема таквих кожних гаћа које би ти биле добре после Рашке.Градић Пејтон и није била лоша серија, ми клинци смо били заљубљени у Клару, а за тебе не знам.Ево да ти одам тајну, али само теби. Ми који смо онда ишли у школу,а и већина момака сада, смо само волели небо,авионе,кожну пилотску јакну, која није могла да се купи нигде,пилотски сат. То смо научили гледајући Битку за Британију.Касније смо сазнавали о нашим храбрим пилотима,који су`41 исто тако гинули,а учествовали смо и патили са породицама наших другова `99.
Остави се заједљивости, ер су само гмазови(намерно тако кажем) заједљиви и употреби своје знање у подизање нечега. Видиш да те људи овде не воле, лупају ти минусе, али ти си упоран да промениш нешто што је у овом каравану већ уврежено.
То све што говориш могло би и лепше да се каже и видео би контраефекат, али твоја надувеност и Каленићко пијачни говор ти не дозвољава.Ако то решиш видећеш резултат.
Препоруке:
6
4
117 среда, 15 мај 2013 09:56
Reddy
Eto, imaćete tako sreću i nesvakidašnju priliku da postanete i junaci sopstvenih iluzija. Priznaćete da je to moj nesebičan dar vašoj javnoj umišljenosti.
Препоруке:
5
10
118 среда, 15 мај 2013 11:29
...
Evo citata, da razbudi diskutante. Umberto Eko, Baudolino, Bgd 2008."...u pisarnice svašta pišu i kad ničemu ne služi...neka njima prkno zajazi". Baudolino nije običan prostak, za razliku od nekih; on je srednjovekovni prostak. I kaže još: "strinu ti ćoravu al je teško pisati već me bolu svi prsti."
Препоруке:
7
4
119 среда, 15 мај 2013 21:11
Бели Орао
@Реди. Теби помоћи нема. Твоја надувеност превазилази Хинденбург. Знаш како је прошао.
Препоруке:
6
2
120 среда, 15 мај 2013 23:45
неко је побегао од личке мечке...
a stanovao sam kod Kalenića


шта ћеш ти код Каленића? Влајко Каленић је добротвор српског народа. Ти си умишљена надобудна крвопија.
Дошао си у Србију са титулом " ја личанин Први велики" па би сад да владаш.

Мало морген.
Препоруке:
9
2
121 четвртак, 16 мај 2013 08:06
Reddy
Ya Srbijance je pojam Like mečka, za ostale ljude Tesla. Mora da je i on pobegao od mečke al' one beogradsko palanačke jer nije imao mnogo vremena za dangubljenje sa Srboturcima. Imao je pametnija posla. Tako bi i vi trebalo da uklonite spomen i pomen na onoga ko je "pobegao od mečke". Čudo jedno kako to nije pobegao kod vas nego u omrznutu mu Austrougarsku. A što se tiče Kalenića gumna taj beznačajni toponim i dan danas bi vrveo od Švaba da je bilo po srbijanskom, sto "prijavljenih komšija" Gestapou za jednog Srbijanca. Naravno, zahvaljujući i hrabroj ruskoj djevuški koja nije žalila svoju oskudnu haljinu kada ju je, na tom istom gumnu bacila, na kupolu nemačkog tenka, te tako oslobađala grad, inače, pun izdajnika i gestapovskih doušnika. Ovo je tek mala okrepljujuća jutarnja porcija za autistične i aklimatizovane srbijanske patriote, doduše, ne baš sasvim jasnih etno korena.
Препоруке:
2
8
122 четвртак, 16 мај 2013 08:30
Reddy
@Бели орао

Sva vaša "obrazovanost i egzistencijalna umešnost" vezana je, da ne kažem ograničena, za vojnu akademiju. Izvan toga se ne snalazite. Pripisujete drugome sopstvene osobine. Razumem, njima, u nedostatku suptilnijih elerona, održavate ravnotežu i tako opštite jedino sa orlovima i jastrebovima. Oni, naime, sve posmatraju sa visoka oka Mora da si se takvoj veštini podučio kod tinkeringa, filosofskog ornitologa. On sagovornika prethodno optereti sopstvenim prikraćenostima pa potom ulazi u "polemiku". Mora da si, tako, od njega mnogo naučio o Marksovom "sociološkom pozitivizmu i ekonomizmu". Za tebe mi je lako, mada, priznajem da je me je "taj lakomisleći nalaz" vašeg veropodučavatelja uraganski osupnuo i naterao da se učlanim u društvo za zaštitu ptica lešinara.
Препоруке:
2
8
123 четвртак, 16 мај 2013 09:35
...
Tesla nije pobegao u Austrougarsku. On se tamo rodio i školovao. On takođe nije pobegao od "Srboturaka", ma šta to trebalo da znači. Otišao je iz Budimpešte, Brisela i Pariza tamo gde se nalazi Nijagara, iz njegovih snova, gde je jedino mogao da realizuje ono što mu se vrzmalo po glavi. "Srboturke" je posetio kasnih devedesetih XIX veka, nakratko, poljubio ruku Jovi Zmaju i otišao. Ali, nisi slučajno toliko puta upotrebio izraz "pobegao". On jeste bežao. Od sebe. U stopu ga je pratila halucinacija brata Daneta, on je znao zašto... Čitaj malo Pištala, taj vam vredi.
Препоруке:
7
2
124 четвртак, 16 мај 2013 11:06
Reddy
@...

Pošto su Srbijanci dozlaboga egocentrični pa samo svojim rečima dozvoljavaju višesmisleno značenje otud im je zbrka u glavi kada to neko drugi pokuša da uradi. E, tako stoji i sa bekstvom Teslinim u Austrougarsku a svako dodatno pametovanje o tome gde je bila ta višenacionalna tvorevina pokazuje svu primitvnu zatvorenost i zakopčanost za shvatanje tuđih izraza i pojmova. No, ostavimo to, nego koliko znam, Jova Zmaj teško da je bio Srbijanac ne samo po mestu rođenja već više po duhu i kulturnom odabiru. Mislite da je slučajno/makako tumačili tu reč/ što Srbija do dana današnjeg nije iznedrila sličan duh jednom Ličaninu. Ima li to kakve veze sa ambijentom i prilikama u devetnaestovekovnoj ili potonjoj Srbiji? Zašto Tesla, na primer, nije pridavao nikakav značaj, makar, epistolarnoj komunikaciji sa starom Srbijom, odnosno njenom "elitom"? I kako to da je kao dostojanstveni i karakterni Likota jedva pristao na oproštaj koji je od njega iskao Pupin, doduše, tek na samrtnoj postelji.
Препоруке:
2
8
125 четвртак, 16 мај 2013 11:16
Reddy
@...Kao i uvek bolujete, kao i svako ko pati od dubokog osećaja manje vrednosti, od megalomanije. Pa smatrate sebe pozvanim da preporučite kojekakvo štivo o Tesli. Znate, ja sam rođen sasvim blizu Teslinih i više mi znače pripovesti potomaka njegovih komšija nego sva nadmenoprimitivna okolišanja ovdašnjih Srboturijanaca. Rekoh jednom da u vašem .. ima dosta podmuklih, pokvarenih, verolomnika i sličnih elemenata što je i povest vaša pokazala. Namerno ne pišem istorija jer povest je verodostojniji ljudski trag. Potrebno je objašnjenje jer su Srbijanci skloni da vam očas podmetnu kakvu prljavštinu.
Препоруке:
2
7
126 четвртак, 16 мај 2013 11:47
...
Možda T. nije pridavao značaj "epistolarnoj komunikaciji" (kakav izraz!) sa Srbijom, ali je zato veoma rado primao penziju od 500 dolara mesečno koju mu je davala vlada posle 1919 do smrti. Pupin je ležao na samrti kada je Tesla došao da likuje nad njimPosle insulta, bolesnici pate od tzv.organskog psihosindroma, plaču pri svakoj reči itd, nije isključeno da mu se izvinjavao, mada ne vidim za šta. Pupin je tada, na suđenju izneo svoje mišljenje: Tesla nije dovršavao zamisli.Do 1900. je napravio velike izume koje mu niko ne osporava. Posle toga, po mišljenju teslologa, on je sanjario. Ali to je radio i H.Dž Vels. To je radio i Artur Klark.
Препоруке:
7
2
127 четвртак, 16 мај 2013 12:16
Reddy
@...

Evo. čime se Srbijanci služe. Delo na videlo. Već, kada tako precizno poznajete Teslino duhovno stanje malo je čudno da sumnjate /možda/ u njegovu "epistolarnu komunikaciju". Treba li spominjati neke žene i američke prijatelje? No, nepostojanje tako čega u njegovoj relaciji spram Srbije pre upućuje na pitanje zašto nije pridavao značaj takvom, eventualno poželjnom odnosu. Tim pre što je, kako napisaste, v e o m a r a d o primao penziju od 500 dolara mesečno. Zar nije logično bilo očekivati makar kakvu zahvalnost sa njegove strane te odgovarajući odgovor sa druge strane? Brine me ta nemost u međusobnim odnosima, ako su uopšte bili takvi. Zato ne učitavajte svoj tumačenje u tuđa osećanja, kako rekoh, već po oprobanom srbijanskom receptu sa intencioniranim smislom. Prepustite tu enigmu svakom pojedincu da je odgoneta na njemu najprikladniji način. Ja to činim, što, dakako, nikoga ne mora obavezivati, ali to, onda, obavezuje, i svakog drugog pa i vas, zar ne? Vama se, međutim,
Препоруке:
2
7
128 четвртак, 16 мај 2013 12:28
Reddy
@...

...izvesno, žuri. Zašto? To znate samo vi i vaša intelektualna regimenta. Ja, kao i ostali, ne. Nama ste poturili od vas nikada zatražen odgovor. Opet srbijanska beskarakterna zakuska. Vaša jela dosada su mnogi probali i ne bih rekao da su se o njima izjasnili povoljno. Najmanje da su ukusna. O tome ne vodite računa i zato malo ko seda za vaš sto a pogotovo nema odviše zvanica na zajedničke ručkove. Zašto, opet vi to najbolje poznajete. A, evo, još jednog srbijanskog bisera u stilu "nije isključeno da mu se izvinjavao", prethodno napisavši a da niste ni trepnuli da je Tesla došao da "likuje" nad Pupinom!?!?!?!?!?
Sve to smeštajući u nepriličan kontekst bolesti itd. Poznato srbijansko zamešateljstvo. Kada Srbijanca neko uhvati u nepočinstvu onda se dešavaju ovakve "vratolomije" i "akrobacije". U pitanju je, zapravo, endemična psihopatologija. Dakle, vrlo prepoznatljivo. Zato i vređa onoga na koga se odnosi!
Препоруке:
2
7
129 четвртак, 16 мај 2013 12:38
Reddy
@...

Pa, to je već deo faktografije i poznate istorije da Nikola Tesla, onakav kakav je bio, časni i dostojanstveni Likota koji je mogao odbiti i Nobela, nije dugo godina hteo da ni da čuje za Mihajla Pupina, baš zbog uvrede i da je jedva pristao da u poslednjem, oproštajnom trenutku, načini takav izuzetak. Poznato je da kod Ličana reč znači sve i da se jednom nanesena uvreda nikada tokom života ne oprašta. Tesla je napravio izuzetak u odnosu na na kraj iz koga je potekao. Tako nešto je za Srbjanca nezamislivo. No, to, svakako, ima svoje poreklo u različitoj istoriji dva dela jednog naroda. Ličani kroz svoju istoriju nisu poznavali šta znači biti rob i sluga. To je oduvek bio slobodan narod. O Srbijancima je pisati uzalud. Ropski mentalitet i sužanjska narav. To je danas tako prisutno i očigledno! Govorim li istinu? Ne ljutite se, nisam je ja takvom dao. Moja je dužnost samo da je saopštim. Zar je u tome problem?
Препоруке:
2
7
130 четвртак, 16 мај 2013 13:01
...
Tom susretu, u bolnici, prisustvovalo je više osoba. Zapanjenost Teslinom bezosećajnošću svi su zapazili. Šta je tu čudno? I sam si rekao da je on bio "polubog", a to nije čovek.
Препоруке:
6
2
131 четвртак, 16 мај 2013 13:21
...
Problem je u tome što ti pokušavaš da predstaviš "Likote" onakvim, kakvi bi možda trebalo da budu, shodno stereotipu na čijem su stvaranju sami ponajviše radili, a ne kakvi jesu. Mi smo u međuvremenu izgubili mnoge iluzije, tako da svako samoreklamerstvo izgleda smešno, naivno i postiže suprotan efekat. Ti si, na primer, najveća antireklama za te u čije ime neoprezno istupaš, pa, što ne reći, i za samog Teslu.
Препоруке:
7
2
132 четвртак, 16 мај 2013 13:24
Reddy
@...

A ovo su srbijančeva svedočenja iz "prve ruke". Kako to verno zvuči....svi su to/bezosećajnost/ osetili. Bože, do koje mere je ovaj soj spreman da manipuliše? Što vam se ne jave "drugari" da podrže ovakve besmislice? Verovatno je bio tako bezosećajan kada je i jednom Vestinghausu pocepao "obavezu" na poveći dolarski iznos. Valjda je "kalkulisao" na buduću srbijansku penziju. Tesla, Tesla, šta si bogu zgrešio da pripadaš ovom soju?
Препоруке:
2
7
133 четвртак, 16 мај 2013 13:26
Reddy
@...

Da, on je bio polubog a ne čovek kao što ni slični vama nisu ljudi već kakvo anadolijsko rastinje niklo po azijskim stepama.
Препоруке:
2
8
134 четвртак, 16 мај 2013 13:50
...
"Rastinje"? Ta nemojte kasti!
Препоруке:
7
2
135 четвртак, 16 мај 2013 14:01
Reddy
Anadolijski psi lutalice nabasali na plodnu brdovitu ravan pa pomislili da im to od boga pripada.
Препоруке:
2
8
136 четвртак, 16 мај 2013 14:42
...
A u tebe se uselio duh Ličanina Ante Starčevića ! Ili je možda u pitanju najobičnija rodbinska veza? Genetika zla. Šta god da si - izrod si.
Препоруке:
9
2
137 четвртак, 16 мај 2013 17:05
Reddy
@...

Vašem rodu izvesno ne pripadam. Zašto? Pa, zato što nosim još retko gde prisutna srpska plemićka plava krvna zrnca. Uz to i carska! I direktno od Nemanjića a možda se tako baš i prezivam. A ti i tvoja ideološka rodbina? Pitah vas jednom pa ne dobih odgovor a onda pokušah sam da ustanovim kojeg li ste korena. Priznajem, zalutao sam. A ko ne bi zalutao anadolijskim pustopoljinama. Ipa, koliko toliko pouzdan pokazatelj-indikator su vaše magnetno-karakterne osobine. One na busoli skoro nepogrešivo odbacuju kazaljku ka jugoistoku. Slučajno? Mož' biti al' ne mora da znači. Što jes' jes' najbolji je Musa Kes'. A ostavite se Anta Starčevića. Pa, on i jeste potekao od Srba. Majka mu je, prema istorijskim zapisima, bila srpkinja. A tek ta prezimena ustaška koja tako podsećaju na ova srbijanska. Recimo Vinko Nikolić il' onaj nesrećnik Hercegovac, Milivoj Petković. Moš'te mislit jedan Filišpović-Majstorović pa još fra. Tako podsećaju na svoju postojbinu srpsku. I koga su našli da kolju i
Препоруке:
2
7
138 четвртак, 16 мај 2013 17:11
Бели Орао
""Реди.
Кад би написао макар једном нешто добро било би ти гарантовано лакше. Много си оптерећен. Ево нешто за
тебе па размисли.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MGEiA80ZL08#!

П.С.
Ми гурамо овај фазон. Има ту места и за тебе.
Препоруке:
2
6
139 четвртак, 16 мај 2013 17:16
Reddy
@...

i bacaju u jame. Svoje sunarodnike i susede. Samo zato što nisu mislili kao njihovi crkveni ideolozi. Imali to sličnosti sa progonima koji se sprovode ovde i na ovom sajtu. Evo primera. Savetuju me da se klonim "njihovog društva" jer ne pripadam "njihovoj ideologiji", tj. "crkvi". Ovaj trotačkasti jadnik me optužuje da mi se u dušu uselio duh Ante Starčevića. A nedavno me je poredio i sa svinjom nad kojom se klati sekira. Pitam se ima li to neke sličnosti sa ustaškom praksom i fra Filipovićem-Majstorovićem? Dakle, ili se pokloni ili se ukloni! Ponavljaju to ovde kako i tamo. Braća i po ocu i po materi! Pa, ako je mogao jedan Hajdeger što ne bi i neka srbijanska nacistička džukela. Za onoga zna ceo svet, za ovoga samo ja. Utoliko mu je lakše. Niko za njega nije čuo. Ali, spreman je za "nastup".
"Za dom spremni" viče
karijeru muški stiče
Препоруке:
2
7
140 четвртак, 16 мај 2013 17:49
Reddy
@...

Koliko znam, a mnogo je toga, Starčević je tipično srpsko prezime. Ma, rekao bih nekako da ste im vi, ipak, mnogo bliži rod. Nije ponekada baš valjano igrati se one australijske urođeničke igre....kako se ono zvaše....
Препоруке:
2
7
141 четвртак, 16 мај 2013 17:57
Reddy
@Бели орао

Pa, vi još niste sleteli? Mora da si se okačio kakvom lešinaru o onu stvar. Čuvaj se, brzo će te otpustiti o neku liticu. A tamo već ima i sitnijih glodara kojima ćeš dobro doći onako u parčićima, mislim za mladunce.
Препоруке:
2
8
142 четвртак, 16 мај 2013 20:13
Бели Орао
@Реди.

Спаса ти нема. Ти си зло, а зна се како се истерује зло.Доћиће дан утеривања доброг.
Препоруке:
6
1
143 четвртак, 16 мај 2013 20:36
Reddy
nema šta, Sveti ideološki Sinod me prokleo i stavio na lomaču. Pre toga su me već kamenovali. Pravoslavna verzija Svete inkvizicije! Sad, šta mi preostaje kod ovakvih ideološko-religioznih srbijanskih rasista. Da sam siđem u ad i prionem se posla večitog iskušenika. Eto, tako ja završih a kako će oni bog im pomogao. U zdravlje i slavu pravoslavnih krstaša koji otpočeše oslobađanje groba Isusa Hrista od neverničke komunističke zveradi. Danas ja, sutra ko zna ko?
Препоруке:
1
8
144 четвртак, 16 мај 2013 20:47
Reddy
Draga publiko, imali ste čast prisustvovati satu egzorcizma u izvedbi pravoslavnodumajućeg ansambla strelovitih krstova. Che un' crescendo splendido! Grazie milla!
Препоруке:
1
8
145 четвртак, 16 мај 2013 20:50
Reddy
@Бели орао

Spektakularno finale malovarošanskih iluzija momaka u pilotskim jaknama. Federico Felllini bi, danas, očigledno, napravio bolji casting.
Препоруке:
1
6
146 четвртак, 16 мај 2013 22:13
Бели Орао
@Реди.
Изанализирај себе. На све покушаје да се лопта спусти одговарао си увредама. Склекове сам ти одавно обећао. Све.Као Чак Норис.
Препоруке:
4
1
147 петак, 17 мај 2013 08:16
Reddy
@Бели орао

Akademiju si odavno okončao a i ne lebdiš već neko vreme, za pilotsku kacigu nisam siguran da si je skinuo jer ti je u viziru samo jednoličan plavi horizont. Na zemlji je mnogo interesantnije i raznovrsnije, klikeri brže prorade......trebalo bi i nešto suvislo reći.
Препоруке:
1
7
148 петак, 17 мај 2013 13:46
...
Kaže Redi:"Pa, pošto sam i ja, beogradskim bivanjem, unekoliko Srbijanac /sa svim opakim osobinama koje ono nosi/ verovatno sam sklon da "legnem na rudu" i odstupim od tvrdog "ličkog stava" koji podrazumeva dostojanstvo izgovorene reči... pre nego što smo Srbi mi smo i ljudi ili baš zato i jesmo Srbi... Samo ovako široka duša kao srpska mogla je da mi se obrati" itd itd. Da čovek ne poveruje! A do malopre nas je nazivao "anadolijskim rastinjem", nižom rasom i šta sve ne! A preobratio se - do prve prilike - samo zato što se Kukuruz pretvorio u skrob odnosno štirak i pokazao karakter meduze ili pihtije. Pa zajedno jure "izdajnike"! I spasavaju Srbiju, i to "celu", kako štirak naglašava. Blago nama!
Препоруке:
7
0
149 петак, 17 мај 2013 15:51
Reddy
@...

A "vi" ste, kanda, većina, šta li? Pa, eto, odudaram od te "većine". MOžda vam je žao, krivo, izneverih li vaša očekivanja? Možda vam je muka što naprasno izgubiste tlo ispod nogu pa propadoste tamo odakle ste i došli? Da vama objašnjavam moje "putešestvije" sa Gospodinom niti zaslužujete niti na to imate pravo. Možete tek balaviti i nad sudbom plakati. Promašili ste metu.
Препоруке:
0
7
150 петак, 17 мај 2013 16:13
Reddy
@...

Kao što rekoh vi po svemu pripadate anadolijskom rastinju. Ništa odvratnije ni mentalno zapuštenije nisam sreo od vas. Kao da vas je neko iz džbuna na džadu izbacio pa vas košava amo doterala. Ko vas je zvao i odakle ste pripeli na to, uvek imam pravo sumnjati, zar ne? Da li pripadate nižoj rasi to može biti osećaj sopstvene duše. Tako šta nikada ne izgovorih. Još jedna izmišljotina. Uostalom ako ste o Tesli mogli izvaliti onakve stupidnosti tim pre možete i o svakom drugom. To je tipičan srbijanluk!
Препоруке:
0
8
151 петак, 17 мај 2013 17:55
Бели Орао
@Реди. Ти припадаш хиндербушком подгузном наследству.
Па да ли мислиш да је твоја последња.После ове нека је.
Препоруке:
7
0
152 петак, 17 мај 2013 21:54
...
Namerio si se na majstora, brale. Nisi imao sreće. Nikad je nisi imao i nikad nećeš. Kako i da srećeš ljude od integriteta koji ne daju na sebe, kad se krećeš u niziji, gde ti je i mesto.
Препоруке:
5
0
153 субота, 18 мај 2013 06:00
Reddy
@Бели орао

Pa, o čemu s tobom pričati kada nisi u stanju pravilno napisati ni ime poznatog državnika? Relikti obrazovanja sa vojne akademije. I ovakav prigovara. E, Srbijo, jesi zemlja čudesa i zalutalih pilota nebesa. Vojničino, kreni makar na privatne časove dopunskog obrazovanja iz srpskog pravopisa. Zameriti ti neću ali ću te razumeti. Jadniče!
Препоруке:
0
8
154 субота, 18 мај 2013 07:08
Reddy
@...

Ljudi od integriteta, sreća, majstori, nizina. Šta sve nećeš upotrebiti kako bi se utešio? Kakav integritet ako je boga znati? Integritet koji je prodao sopstvenu zemlju, koji potkazuje na svakom koraku, gde se diplome stiču kao na pijačnoj tezgi, zemlja gde komšija komšiju potkrada, gde ne smete uložiti nijedan dinar jer vam niko ništa ne garantuje, zemlja, lopova, izdaje i probisveta. I ti našao da pričaš o integritetu? O majstoru? Valjda, takvom kakav si? O nekoj niziji. U kakvom kalu živiš a drugome prigovaraš? Probudi se Nušo još jedanput da bi, jednom zauvek, zakopao ove budalaštine , smestio ih tamo gde im je mesto. A mesto im je u štali, u oboru, kokošinjcu. Kakva kanonada gluposti, besmisla i praznoverica! Ali majstor!?!?!? Jesi Srbijanac al ga pretera!
Препоруке:
0
7
155 субота, 18 мај 2013 08:19
Zoveš se Crveno, Orhane
Nisi, veliš, video ništa slično. E, pa sad vidiš. Šta si mislio, da možeš beskonačno da šetaš Beogradom izigravajući natčoveka? Što to ne pokušaš negde u pečalbi, u Australiji ili Švedskoj, na primer? Umesto što preuređuješ svet, bolje da se malo zagledaš u sebe, pa kad naiđeš na pustoš, nemoj da prizivaš Teslu.
Препоруке:
7
0
156 субота, 18 мај 2013 08:57
Reddy
Familija momčića u pilotskim vetrovkama somnambulira, dohvata zvezde, leonuje, šeta po krovovima, spušta se niz oluk, nedugo potom jutarnji mamurluk.....
Препоруке:
0
8
157 субота, 18 мај 2013 09:25
...
crvenom aboridžinu. Nemoj ti govoriti o pisanju i pravopisu! Pogotovu ne čoveku koji pleni životnim iskustvom i autentičnom inteligencijom.
Препоруке:
7
0
158 субота, 18 мај 2013 12:28
Reddy
@Zoveš se Crveno, Orhane

Pa, vidiš, ja i dalje beskonačno baš šetam Beogradom i to onom savkom stranom Novog Beograda, sve uz tvoje ganglije. Očarava me duh Muzeja savremene umetnosti i sve ono što je moderno, aktuelno, futurističko. Tebi prepuštam predgrađa i njegove kulise, lagune i katakombe. Ti si podzemlje, jučerašnji svet. Nešto kao prvi hrišćani. Vi ste stara, zastarela civilizacija, nešto kao duhovi prohujalih vremena, senke naših predaka, Isidorine siluete palanačkog groblja. Pa, bar da su vas smestili u muzeje nego onako pokisli, zatravljeni i neobeleženi istrajavate poslednje dane.
Препоруке:
0
6
159 субота, 18 мај 2013 12:33
Crveni aboridžin
Priznajem. Dalo se zamjetiti. Naročito inteligencija. A iskustvo kao elementarna nepogoda. Ovome pravopis, kako pokaza, nije ni potreban.
Uskliknimo s ljubavlju svetitelju Savi!
Препоруке:
0
6
160 недеља, 19 мај 2013 07:43
Reddy
Ako se ne varam, a biće da je tako, ovo je izraz "životnog iskustva i autentične inteligencije" dotičnog lika, Белог орла, zar ne? Citiram....."Ти припадаш хиндербушком подгузном наследству".
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер